login |

Délelőtti videó 1.: Stargate: Origins

2018. 02. 02. 10:22 - Írta: human

30 hozzászólás | kategória: video,

Hááát, majd kommentekben megmondjátok mindjárt ti is, de sajnos nekem a tovább mögött új előzetesből nem sütött a Stargate-hangulat. Tisztán látszik, hogy kevés helyszínes és kevés díszletes, olcsó websorozatról van itt szó, ahogy már írtuk. Aki nem ért egyet, az mindenképp nyilatkozzon.

30 hozzászólás Ne habozz!

probert85 - 2018. 02. 02. 11:04

Az utolsó 20 másodperc kicsit emlékeztetett, az eleje inkább valami kalandfilmes, olcsó Indiana Jones sorozatra hajazott.

JcGross - 2018. 02. 02. 11:22

Nem, nem tűnik túl nagyszabásúnak, sem túl kiforrottnak. Olcsónak tűnik és nem érzem rajta annyira a csillagkaput se.
DE ettől függetlenül valamiért olyan aranyosnak tűnik. Olyan mintha Indiana Jones a csillagkapu után kutatna, csak persze Jones nélkül. Nem várok tőle sokat, de azért kíváncsi vagyok rá. Olyan kis ártatlan szórakozásnak tűnik. Ha nem lesz unalmas akkor már nekem jó.

Ace - 2018. 02. 02. 12:44

Hát ez valóban olcsónak tűnik. És mint elöttem írták a Csillagkapu-s érzés sem fog el kivéve az elején a filmből kiollózott jeleneteknél de azoknál is csak kihangsúlyozzák a minőségbeli külömbségeket.

Lacisx - 2018. 02. 02. 13:17

A többi alacsony költségvetésű websorozathoz képest, amikhez eddig szerencsém volt, kifejezetten igényesnek tűnik. Magasabb minőséget nem is kell várnunk ebben a kategóriában.

Eddigiek alapján egyébként nekem kifejezetten szórakoztatónak tűnik. 10×10 perc csupán.

Puffin - 2018. 02. 02. 13:59

Az Atlantisnál is igényesebbnek tűnik. Bár annál nem nehéz :D

gatling - 2018. 02. 02. 15:15

Puffin: El a kezekkel a SG – Atlantis-tól… :))

Captain Phillips - 2018. 02. 02. 17:03

Az Atlantis jo volt. Ez nem lesz az.

sehrezad - 2018. 02. 02. 17:29

Nálam megkapja az esélyt.

DJackson - 2018. 02. 02. 18:01

Atlantist nem szidni! :) A költségvetés és a korhoz képest hihetetlenül magas szintet hozott. A mai sci-fik a örülhetnek, ha a nyomába érnek.

Amúgy nekem is egy aranyos kis Indiana Jones sorozatnak tűnik. Csak frigyláda helyett csillagkapu lesz.

heidfeld - 2018. 02. 02. 18:29

@Djackson: Teljesen igazad van.
Nagyon jó lenne egy új Csillagkapu! De az MGM is tisztában van vele, hogy igen nagyok az elvárások, így rengeteg pénzt kellene rá költeni.

winnie - 2018. 02. 02. 18:35

“De az MGM is tisztában van vele, hogy igen nagyok az elvárások, így rengeteg pénzt kellene rá költeni.”

elvárások?:) rengeteg pénzt? ne viccelj.

a csillagkapu mindig is kicsi, kábeles sorozat volt, sosem volt igazán nézett, és nem is került sokba. most sem lenne nézett, és nem kerülne sokba.

ráadásul kanadai gyártás volt, így duplán olcsón hozták ki. az elvárás a rajongók részéről csakis annyi, hogy valaki csináljon egy sorozatot, aminek SG a címe, hogy legyen csillagkapu, és szerencsére nem nehéz olcsón kivitelezni, hiszen csak ki kell menni az erdőbe vancouverbe. vagy pedig olyan koncepciót csinálni, mint a stargate universe esetében, hogy űrhajóban játszódik.

heidfeld - 2018. 02. 02. 19:29

@Winnie: Barátom, volt osztálytársam az MGM-nél dolgozik. Most nyáron volt itthon, hat év után. Egy kerti sütögetés kapcsán, erről is vettetünk pár szót.
Az Ők is tudják, hogy nagyok az elvárások a rajongóktól. Ezért nem működne,”csak kimenni a vancouveri erdőbe”
Egy jó koncepció, jó színészek, pénz a látványra, és ne 40-50 statiszta szaladgáljon.
És ez még Kanadában sem olcsó.

Puppa - 2018. 02. 02. 20:06

Nekem ez olyan volt mint ha egy 90 perces film bemutatóját nézném. Régen elhittem, egy ilyen trailer után h nagyon jó lesz de valószínű h itt mindent láttunk ami érdekes.

winnie - 2018. 02. 02. 20:14

puppa: ez elvileg egy 90 perces film lesz. csak 10*9 percben.

Platschu - 2018. 02. 03. 00:06

Adják el az egészet a Netflixnek/Hulunak/Amazonnak és majd ők csinálnak nagyobb pénzmagból sorozatot. Hihetetlen kimondani, de az SG-1 már 21 éves sorozat! Azóta azért rengeteg minden változott, de régen úgy 2,2-2,5 millió dollárra jött ki egy átlag epizód ára és úgy kellett összespórolni az évadnyitó-évközepi duplarész-évadzáró részre a pénzt. Emlékeim szerint az Atlantisz évadnyitó került 5 millió dollárba, de ott a díszletek is belekerültek 1-1,5 millió dollárba. Ha emlékeztek az Ori falura, az a set 500 ezer dollár volt, ezért is kellett tujákkal, szobanövényekkel, akármivel átdekorálni és elsütni vagy 4-5-6 SG-1/Atlantis epizódban. Még a két DVD film is 7, illetve 10 millió dollár körül volt, amikkel 10, illetve 16 millió dollárt kerestek. Ám az MGM majdnem csődbe ment 2008-ban és ezért is lett a másik két film lefújva. A díszleteket azóta eladták, a színészek szétszóródtak, tehát hiú remény Atlantis vagy Universe folytatást remélni.

Én hinnék egy SG tévéfilm antológia vagy spinoff sikerében, mert ahogy az egyik werkfilmben megfogalmazták, egyik scifi sem adja át azt az érzetet, hogy a mai világból egy kapun át egy másik világba lehet közvetlenül érkezni, majd a kaland végén szépen haza. S a mai számítógépes megoldásokkal már csak a képzelet és a ráfordított idő lehetne a probléma. Jó nyilván nem várhatunk Avatar szintű látványt egy tévésorozattól, de éppen a Star Trek : Discovery a jó példa, hogy ott azért mit ki tudtak hozni 8-9 millió dollár / részből.

winnie - 2018. 02. 03. 06:54

Platschu: épp azért csinálják a stargate command-et, hogy erre ne legyen szükség, plusz, ha akarták volna, lehet, hogy megszerezték volna, nem?

a 2-2,5M egy országos újoncnak sem lenne rossz költségvetés, de forrás alapján a stargate kapcsán a 6. évad 1,3M dolláros büdzsével bírt: http://variety.com/2002/scene/markets-festivals/stargate-levitates-1117871914/ – a 8. évad 1,7M, a 10. pedig már felkúszott 2M-ra, vagyis kábé 800 ezerről indulhatott.

az indulások valóban a díszletek miatt drágábbak, pont a héten hallgattam a kanadai írószövetség podcastjét brad wrighttal, aki az SGU kapcsán talán 7M-s költségvetést említett csak az állandó díszletek felhúzása kapcsán, és az ugye megy a pilotbüdzsébe. az nem láttam, de mondott pár érdekes dolgot, miszerint az 1. évadban valami tiltva volt a szűkös anyagi keretek miatt. nem tudom, hogy “kimenjenek”? de voltak kint, nem? a lényeg, hogy valamit csak a második évadban tehettek meg.

a lényeg, hogy ha 2M dollár soknak bizonyult egy SGU-ra, akkor tippre csak kevesebb pénzből próbálkoznának meg további sorozatok elkészítésével.

“éppen a Star Trek : Discovery a jó példa, hogy ott azért mit ki tudtak hozni 8-9 millió dollár / részből.”

kérdés, hogy mennyi abból a valódi költség, mert azt számolják bele, hogy a netflix milyen sokat fizetett érte. és ugye ott az előkészületek, a díszlet, jelmezek iszonyatos összeget vittek el. és itt jön be az, amit az elején írtál: csak a cbs all access nem tudna csinálni egy drága sorozatot, hiszen egy star trek discoveryt 1 vagy 2-3 millióan nézhetnének max. viszont azzal, hogy van netflix kompnense, egy globális tábort kapnak. anélkül viszont esélytelenek lennének tartani.

CsuDa - 2018. 02. 03. 08:37

Azon azért felnevettem, hogy az a Connor Trinneer is játszik benne, aki a Stargate: Atlantisban a “Michael” nevű lidércet játszotta…. :D :D :D

heidfeld - 2018. 02. 03. 09:46

Nos, pont ezt mondta az MGM-nél dolgozó barátom. Epizódonként 6-8 millió körül lehet számolni. Bár sokat javult a cég anyagi helyzete, önállóan ebbe nem valószínű, hogy bele tudnának menni. Külsős megrendelőnek eladhatnák, de ott meg azok diktálnának…
Megmondom őszintén, kicsit elszomorodtam. Inkább Heléne Yorke-ról kérdezgettem…

humorpalanta - 2018. 02. 03. 10:41

Szerintem az MGM nem akarja eladni, mert ki tudtak belőle hozni maguknak szép és biztos bevételeket. A sorozat abba bukott bele, hogy az MGM anyagi helyzete megroppant.

Szerintem ezzel az olcsó websorozattal az igényt akarják felmérni, hogy a Csillagkapu brand vajon mit érhet most a piacon. Ezért csinálták ezt, mert olcsón, kis költséggel meg tudták csinálni, nem nagyon folytak bele a kánonba, hogy ha rosszul sül el, ne legyen akkora ütés a sorozatnak sem.

Ha elég sokan nézik majd meg, biztos lesz valamilyen új Csillagkapu sorozat. Aki meg azt mondja, hogy gagyi, meg mittudomén, az mit szeretett az eredeti sorozaton?
Mindig is gagyi volt, meg egyszerű. A lényege a humor-izgalom-dráma háromszögben való egyensúlyozásban volt, amit jól megoldottak. (Amúgy pont ezt vágta tönkre az SGU.)

A színészek újrafelhasználása meg kit lep meg? Aki látta régi sorozatokat, tudja, hogy volt színész, aki 3 szerepet is eljátszott.

Kinézetre hozza azt, amit várhatunk tőle és ez a lényeg. Garantált a minőség, még ha nem is egy szuperprodukció lesz. Szerintem az emberek nagyon elkényelmesedtek az utóbbi időben a CGI orgiák miatt.

Barto - 2018. 02. 03. 19:57

“A lényege a humor-izgalom-dráma háromszögben való egyensúlyozásban volt, amit jól megoldottak. (Amúgy pont ezt vágta tönkre az SGU.)”
Abszolút egyetértek!
Nem tudom milyen lesz, de a zenéje nekem tetszett, egy pici SG érzést előhozott. El is gondolkoztam, hogy elő kéne szedni újra, s végignyomni. :-)
Annak ellenére, hogy kábeles volt, az SG nagyon sok emberhez eljutott, és megragadta Őket.
Bár az első vetítési adatok fontosak, a másodlagos sugárzások más országokban már később adódnak hozzá. Nem tudom ezeket egy stúdió mennyire kalkulálja be egy költségvetésbe?

A mozifilm rebootját is feladták?

A sci-fi sorozatok terében egy űr tátong, szerintem. Jönnek sorozatok, de egyik sem képes nagyot ütni, nem biztos, hogy akarnak is. Űrt hagyott az SG, és BSG is. Igaz utóbbit nem biztos, hogy kellett/lehetett volna tovább nyújtani. Ami szerintem eddig a legkiemelkedőbb az utóbbi időben az a The Expanse. De egy jó SG-re visszaszállnék. :-)

winnie - 2018. 02. 03. 20:48

“A mozifilm rebootját is feladták?”

nem, de a fejlesztés elsőre nem jött össze, zsákutcába futott. hosszas folyamat lesz az még.

Platschu - 2018. 02. 03. 23:41

Ha sok pénzem lennem, akkor én magam venném meg. Magyarországon olcsóbban le tudnánk forgatni. :)

Szerintem igény azért lenne új SG tartalmakra (tévéfilmek, sorozatok), tehát le kellene válniuk a Syfyról végérvényesen és a Netflix-szel leszerződni.

Egy új mozifilm is működhetne, de azt meg már fentebb Winnie írta, hogy tervezték is, meg nem is, él is, nem is. Az ID4 2 mérsékelt sikere miatt az is parkolópályára került. Egyszerűen sosem volt szerencséje az SG brandnek és nem tudott igazán naggyá nőni a nagy “star” nevek mellett azért még mindig az egyik legnagyobb tévés scifi franchise azzal a kb. 315 epizóddal. A hazai tévékben is még mindig fut, tehát csak lehet valamilyen mérhető nézettsége.

Annó a Stargate : Worlds MMO játék is bíztatóan indult és azt hittem, hogy majd milyen jó új célközönséget szereznek vele, miközben a világ is tovább bővül. Aztán az a stúdió is csődbe ment. Azóta folyamatosan jelennek meg még képregények, regények, de ezek minősége azért elég hullámzó és inkább egy erős közepes.

Halkan jegyezném meg és teljesen offként, hogy a Babylon 5 is megérdemelne egy új spinoffot…

sfefe - 2018. 02. 15. 18:18

Ez mi a csöcs?
Ez vmi szegyen az elodokhoz kepest…..

monti - 2018. 02. 15. 19:52

az eredeti sorozat megcsufolása,silány valami

sfefe - 2018. 02. 15. 20:35

Hat igen az SG1, Atlantis voltak a jok az SGU is unalmasra sikeredett…
Ez meg….

Joco1114 - 2018. 02. 16. 12:33

Megnéztük az első 3 részt, abban azonnal megegyeztünk, hogy a főszereplő kishölgyet már az eső mozdulattal lelőttük volna. Sajnos, nem mindegy, hogy az okos hülyéskedik (RDA), vagy a hülye okoskodik… Ez egyértelműen egy komikus alapokra épülő, de gagyi szereplőkkel megalkotott másolat. Más az SG:U is jobb volt. :(

Netrat - 2018. 02. 16. 21:36

Pfuj. Töröltem.

LokyEra - 2018. 02. 16. 22:12

Nem tudom nha.
Olyan műanyag az egész. Olyan mintha valami akarna lenni, de közben nem lett semmi.
Én végignézem. Bizony. Megpróbálom. Tetszik. Akarom hogy tettszedjen…

mSO - 2018. 02. 16. 23:42

Barátok Közt szintű színészi alakítás, rajongói rendezés és kivitelezés… Rettenetesen gagyi és erőlködős volt. :( Viszont megjött a kedvem tőle az egész SG-1-et újranézni…

sledge - 2018. 02. 17. 12:36

Sírni támadt kedvem nézés közben. Katasztrófa, gagyi, amatőr, műanyag, nem vicces.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz