login |

Homeland: kezdett a 7. évad

2018. 02. 12. 14:57 - Írta: winnie

111 hozzászólás | kategória: kritika,

– The last time the military executed one of its own was in 1961.
– The last time they tried to overthrow the government was never.

A legutóbbi pár évadban nincs egyszerű dolga a Homeland készítőinek, hiszen szinte mindig meg kell alapozniuk az aktuális szezont, kvázi rebootként kezelik a dolgokat, legalábbis olyan szempontból, hogy Carrie-t folyton új élethelyzetekbe csöppentik, amikhez minket, nézőket is hozzá kell szoktatniuk. Szóval tippre a mostani kezdés még többször is irányt fog váltani az elkövetkező részekben.

Ez természetesen nem panasz, valahol örülök is, hogy nem állandó a családi “állapota”, hogy nem fix a munkahelye, hogy nem arról szól minden évad eleje, hogy felvezetnek egy éppen aktuális külföldi fenyegetést. Most is például (egyelőre) a belföldi eseményekre koncentrálnak, hiszen egy sokak szerint fasiszta elnök került hatalomra, aki látszólag merő dacból alapvető polgári jogokat tipor, újságírókat dobat börtönbe, az ellene vétkezőkre halálbüntetést akart kiszabatni. Sőt!

Az új status quo persze nem azzal járt, hogy Carrie (aki egyébként összeszedettebb és stabilabb, mint valaha) önmagát keresi, ő pontosan tudja, hogy mi a célja, még véletlenül sem légüres térben lebeg, nem viszi nap, mint nap Franny-t iskolába, inkább veszett módon rohangál ide-oda, paranoiásan nézelődik körbe és húz parókákat, mi pedig találgathatunk, hogy mi a franc is jelenleg a célja.

Szerencsére viszonylag hamar választ kapunk (választ kapunk?), a kérdés csak az, hogy a tavalyi fináléban érkező David Wellington milyen szerepet fog betölteni a párismeretlenes egyenletben, miközben Max már akcióba is lépett.

A Medve egyelőre ül, s bármennyire is keményen áll hozzá az alkukhoz, van egy olyan érzésem, hogy nemsokára ismét az események középpontjában fogja találni magát. (Hadd jegyezzem meg, hogy le vagyok nyűgözve Mandy Patinkin kitartását látva, hiszen miután mondjuk a Chicago Hope-ból és a Criminal Minds-ból két évad után dobbantott, itt már a hetedik szezonját nyüstöli.)

A lényeg, hogy ismét egy derűs Homeland-évadnyitón vagyunk túl, tetszett, amit láttam, feszült volt, végig lekötött, a figyelmemet felkeltették, csak azt nem tudom, hogy a.) akkor a tiniszál ugye ennyi volt (á, túl konkrétan beszéltek a nézeteiről és a pasijáról…), b.) Brett O’Keefe karakterét hogy leszek képes még egy teljes szezonon át elviselni? Vajon az a terv, hogy együtt fog dolgozni Carrie-vel a közös cél érdekében?

(Arról most direkt nem is írtam, hogy mennyire aktuális a Homeland, hiszen az elmúlt években beszéltünk róla eleget, és azt hiszem, hogy az idén sem kell félteni az írókat, ha a valósággal kapcsolatos áthallások kerülnek szóba.)

111 hozzászólás Ne habozz!

seven - 2018. 02. 12. 16:13

Szokásos lassú, építkezős Homeland kezdés, de hangulatilag nagyon gyorsan visszajött a tipikus Homeland érzés. Tetszett. És úgy tűnik hogy ez az évad újra rámegy a kémkedős, megfigyelős szálra, főleg így Quinn nélkül.

Brett O’Keefe akcentusa viszont továbbra is borzalom. Bár egy mondaton belűl akár 3 féle akcentust is tud nyomni, ami azért eléggé impresszív :D

Kissur - 2018. 02. 12. 17:20

A megszokott erős alapozó évadnyitó részt kaptuk, és mint mindig, most sem tudom, hogy hová fog kifutni az évad. És talán pont ezért lehet, hogy darálva kéne néznem, de a tavalyi után, ahol az arcomba nyomta a twitter, hogy ki halt meg az évad utolsó részében, inkább nézem azonnal hétről-hétre.
Vicces, hogy T-Bag ebben a sorozatban is börtönbe került. Még ha rövid ideig is. :D

Mate815 - 2018. 02. 12. 18:11

T-Bag a Homelandben? Lehet fel kéne hoznom magam. S4 után jegeltem. Érdemes?

winnie - 2018. 02. 12. 18:14

ha a minosegre kerdezel, akkor javaslom a kritikakat es a kommenteket. ha tbagre, akkor miatta nem erdemes, csak par reszben szerepelt a hatodik evadban, es most.

Anthonz - 2018. 02. 12. 18:27

Ez most nem jött be annyira, kicsit túltolták szerintem a politikai eseményeket, bár ki tudja lehet nem is annyira valószerűtlenek, mint elsőre gondolná az ember.
Érdekes azért belegondolni, hogy honnan indult, és hova jutott a Homeland.

Shannen - 2018. 02. 12. 19:11

Korrekt volt a kezdés, olyan, amit a Homeland-től elvártam. Kíváncsian várom a folytatást. Az elnöknő továbbra is borzasztóan nem szimpatikus, bár inkább tűnik simán paranoiásnak, mint hogy egy nagyobb összeesküvés legyen a háttérben. Bár az is lehet, hogy mindkettő egyszerre igaz, csak az utóbbiról maga az elnöknő sem tud.

Jake Weber karaktere anno eleinte engem is idegesített, de most úgy érzem talán fognak tudni valami jó dolgot csinálni vele ha akár Carrie-vel is összefut.

Amikor megjelent Carrie tesójának a lánya már a reggelinél, ráadásul a rész végére már kb. rögtön mélyvízbe is dobták, csak fogtam a fejem. Hát nem tanultak a hibáikból a készítők (lásd Brody-família)? A Franny-szállal is nehezen tudnak évadról-évadra mit kezdeni, nem hogy még most megint jönnek a felesleges drámák a tinilánnyal meg a szüleivel…

Egyébként egy interjúban olvastam, hogy ez az évad az előző, 6.évaddal fog egy egészet alkotni, és az utolsó évad egy külön lezárás lesz. Bár ahogy kivettem, nem feltétlen ez volt az eredeti terv, csak aztán beütött a valóság, és most van mire reflektálniuk, és ezt ki is használják. Ami mondjuk nem feltétlen baj, addig amíg tényleg oda teszik magukat és ütős, Homeland-hez méltó utolsó 2 évadot kapunk.

Alain Prosztó - 2018. 02. 12. 21:08

Az a jó a Homeland-ben, hogy évadról évadra meg tud újulni, és nem volt ez máshogy most sem. Új helyzet, de változatlanul feszült, izgalmas, és félig-meddig aktuális is.

Nagyon tetszett az elmúlt évadban (és nyilván ebben a szezonban is ez lesz a helyzet), hogy Carrie-n nagyon látszik a CIA-s múltja. Hogy nem tudja levetkőzni azt a “baggage”-et, amit veterán hírszerzőként hurcol magával, folyamatosan ott él vele az elmúlt beosztások és megpróbáltatások minden kínja és mocska.

bvr - 2018. 02. 12. 23:25

Korrekt kezdés volt – ami nagy szó, mert az előző évadon jobbára csak fintorogtam. Ahogy fentebb @Shannen írja, érződik hogy ez szorosan összetartozik az első évaddal, így talán nem lesz rossz.
Meg most már annyira elszállt lett a dolog, hogy nemhogy zavar hanem kimondottan érdekel (ha valaki esetleg látta az Okkupertet, ami ugye közeljövő, Norvégiát az EU és az USA hallgatólagos beleegyezése mellett megszállják a oroszok, stb, stb, szóval arra a hasonlóságra akartam kilyukadni hogy egyrészt leginkább elképzelhetetlen – de azért érdekes! :)

* * * SPOILER
General T-bagnél én is arra gondoltam hogy nna, már megint börtönben :) De sokáig tényleg nem tartott :)
Bár azért ez megint kissé a fantasztikum oldala. Ennek az eltussolásában rengeteg embernek kellene benne lennie (a sok letartóztatás az nem annyira sci-fi, mert mondjuk egy puccs után annak tegyük fel hogy meg lehet teremteni legalább tessék-lássék a törvényi feltételeit. Na de itt egy gyilkosságba kellett részt venni, amit majd ki kell vizsgálni, azt el kell tussolni, és kb. 1 nap alatt hozták ezta z egészet össze. Mindegy, nagyon nem akadok ezen fent – de azért távol vagyunk már a 4. évados reboot-tól, ott emlékeim szerint egész korrekten végig voltak gondolva a dolgok)

Brynden Rivers - 2018. 02. 13. 00:06

Ha elengedi az ember, hogy politikai thillerként/kémfilmként nézze, akkor kissé elszált alternatív valóságos sci-fiként egész jó.

A vicc az hogy a Veep valószínűleg közelebb áll a valóság működéséhez mint a Homeland és a HoC együttvéve.

seven - 2018. 02. 13. 06:50

“A vicc az hogy a Veep valószínűleg közelebb áll a valóság működéséhez mint a Homeland és a HoC együttvéve.”

keresem a viccet de nem találom, egyik sorozat se állítja magáról hogy valósághű

winnie - 2018. 02. 13. 07:55

inkább az a vicc, hogy bárki átlagember azt hiszi, hogy van fogalma a valóság működéséről:) nyilván sokkal durvább dolgok is előfordulnak, mint ahogy kevésbé “durvák” is, értelemszerűen minden nevezett sorozatokban vannak momentumok, amik a valóságban is jelen vannak vagy voltak, mint ahogy vannak olyanok is, amik nem. na, nem mintha bárki is tudná, hogy mi van a valóságban, pláne nem itthonról.

Adam9456 - 2018. 02. 13. 16:13

Tetszett a kezdés, a tavalyi évadban is voltak jó pillanatok, de összességében annyira nem jött be. Ez most kicsit jobban tetszett. Nekem hiányzik az első 4 évad Homelandje, főleg az első két évad, utána megváltozott a sorozat, de továbbra is kitartok mellette, igazából magam se tudom miért, lehet Carrie és Saul karakterei vagy az aktualitása miatt talán.

Kissur - 2018. 02. 13. 16:48

Adam9456-tal egyetértek. Számomra a 4.évad a favorit (persze csak az 1.évad után), ahol az évad közepén jött egy nagy csavar, és az utolsó részig meg sem álltak az események, és volt benne igazán jó akció is. Tavaly is volt, de olcsóbb kivitelben.

_Peter - 2018. 02. 13. 19:31

Nem értem Carrie testvérét. A 7. évadban is még hitetlenkedik? Elintézi annyival szedje a gyógyszert? Ennyi Carrie által felgöngyölített ügy után rossz nézni még mindig a családja nem hisz neki. Olyan mint 24-ben amikor Jack Bauer sokadszor megmentette a világot, aztán mégse hisznek neki.

Nikolka - 2018. 02. 17. 03:32

Nekem nagyon tetszett. Szeretem amikor Carrie ilyen kémkedős.
Ez a Dante pasi volt korábban? Nemrémlik a karaktere(Nem emlékszem hogy amiről beszéltek az megtörtént a sorozatban, vagy csak nekünk mesélték)

Nikolka - 2018. 02. 17. 03:39

Nekem ezzel az elnöknővel az a bajom, hogy nem elég jó karakter. Oké, utáljuk és ennyi. Allison az 5.évadban legalább egy “szimpatikus gonosz” volt.

Dave - 2018. 02. 19. 15:09

Most a 2. részben azért fogtam a fejem, hogy Carrie ennyire amatőr vagy? De a végére jóvá tette :)

bvr - 2018. 02. 19. 15:28

Na jó, akkor ez a 2. rész be is árazta ezt az évadot :))) Ekkora egy rakás sz*rt, és tulajdonképpen minden egyes jelenetében… Hát, akkor erre tovább felesleges is lenne időt áldozni. Majd időnként még benézek a kommentekre hogy ez hullámvasút vagy még innen is folytatódhat lefelé a zuhanórepülés… :))

kpeter - 2018. 02. 19. 20:06

Nekem marhára nem tetszik ez az irány. Megint Carrie és a mentális nyavajái, illetve megint arról kell győzködnie másokat, hogy igaza van? Hányadszor ? Unalmas már. Aztán a laptopos/hackeres szál szintén no comment úgy ahogy van. Ráadásul van egy sejtésem, hogy közel sincs lezárva ez a szál …

Shannen - 2018. 02. 19. 20:10

Azért én még nem kezdeném temetni az évadot, de tény, hogy kicsit csalódást keltő volt a 2.rész.

Mondjuk már a főcímmel megijesztettek mert abból az jött le, hogy Carrie mentális problémája megint kiemelt szerepet fog kapni az évadban, ami önmagában nem gond, ha viszont egyrészt ugyanazokat a köröket fogja futni mint korábban, ráadásul a testvére is folytatja a mostani viselkedését, akkor ez elég idegesítőnek tűnik egyelőre.
(Ugyanakkor viszont jár a pacsi, hogy Quinn-t benne hagyták, nyilván ő még előfog idén kerülni, ahogy Carrie igyekszik majd túltenni magát a halálán.)

De persze a legnagyobb baj a résszel Carrie amatőrsége volt. Ráadásul ha jól érzem, akkor ez az egész csak azért kellett, hogy Carrie-ből megint előtörjön a CIA-s, őrült éne, amivel majd küzdenie kell… Ez önmagában oké is lenne, de maga a megvalósítás nagyon félrement.

_Peter - 2018. 02. 19. 20:17

2. rész: iszonyat azt kell hogy mondjam. Nagyon butára sikerült a részben, hogy CIA Carrie a fájljait nem külön off-line tárolón off-location titkosítva tartja másolat nélkül és még bedől a katt ide trükknek is.
Kár volt kihagyni a ziccert a testvére visszamegy valamiért és a “Skype interjú” közben nyit be: “Carrie webcam girlként akarod visszafizetni az adósságod?” :)
Legalább parókát és egy kiló sminket használt volna.
Nem sokat javított ezen a botrányosan gagyi szálon amikor Carrie bevadult és megverte.
Az O’Keefe szál is irritáló, bár az legalább életszerű az ostoba fegyver fétises tetkós s€ggnyalók miatt, éppen azért irritáló. Most az aktuális események miatt is, furcsa egy ország…

bvr - 2018. 02. 19. 20:31

Shannen azt írta, kicsit csalódást keltő volt a rész. Azon gondolkozom akkor ehhez képest mit kellett volna még alkotniuk hogy nagyon csalódást keltő legyen? :))

Shannen - 2018. 02. 19. 21:18

bvr: a Carrie-s szálon kívül a többi történéssel (O’Keefe, Saul) nem volt kifejezetten bajom. Ha még azok is zavartak volna, akkor lett volna “nagyon csalódást keltő” a rész számomra. :)
Meg hát igazából máskor is voltak hasonló idiótaságok a Homeland-ben, csak most azért is volt annyira szembeötlő szerintem,mert pl. az évadkezdés múlt héten tök jól sikerült.

bvr - 2018. 02. 19. 22:24

@Shannen: hát nem tudom, nekem ez a rész még a tavalyi nem kis mélypontokat is alulmúlta.
Eleve amit már a múltkor írtam T-bag tábornok megöléséről, akkor még azzal gondoltam elütni hogy jó, hát ilyen bénán írták ki. De nem, ez a húzás maga a sztori mozgásba lendítője (és természetesen lesz majd még leleplezés is, stb)
Carrie meg a pszichológus az is kritikán aluli mind részleteiben, mind összességében.
És akkor természetesen ez a meghackelés. Szóval nem feltétlen azt várom hogy a Mr. Robot első évadához fogható szakmai háttérstáb asszisztáljon egy ilyen történetszál megírásához, de azért ez tényleg mindent alulmúlt.
Kezdjük azzal hogy nekem ugyan nincs olyan haverom mint Carrienek Max, aki CIA it-guru, de annyi eszem nekem si van hogy mivel a számítógépemmel dolgozom, van róla biztonsági másolatom rendszeres mentéssel. Itt megnyit egy jpg-t amivel nemcsak átveszik a laptopja fölött az uralmat, de neten keresztül (persze online marad) lemásolják róla az összes cuccát (az ám a sávszélesség), majd a szuperokos Max azt tanácsolja hogy fizessen (WUT?? Egy index cikkben nem tanácsolna ilyet senki) Különben is, ha a zsaroló adat már kikerült, akkor még ha fel is oldaná a laptopot, attól még zsarolhatná tovább (persze hacsak cserkészbecsszóra a másolatot is letörölte, hehe)
Na de mindegy, mert “szerencsére” utána meg a szuperhacker hülyül meg, Carrie már évadok óta nem fedett ügynök, a szuperhacker csak azt nem deríti ki róla hogy lehet hogy nem kéne így egyedül fogadnia (mellesleg Carrie sem mehetett volna biztosra hogy pont egy klissé-karakter vézna geek próbálja zsarolni, és nem akár egy komoly csapat, erre odamegy egyedül) És akkor jön a hihetetlen izgalmas összecsapás.

Szóval ebből a három szálból már egy is elég lett volna hogy komolyan elgondolkozzak mivé vált a Homeland a 4-5. évados tök jó kis reboot után – most viszont tényleg azon gondolkozom hagyni kell ezt a fenébe mert ez ultragáz, és nem úgy tűnt mint egy résznyi kisiklás de majd persze az egész évad meg majd milyen húdef*sza lesz…
Sajnos ez így leginkább a menthetetlen kategória.

seven - 2018. 02. 19. 22:38

Nem igazán zavart a 4chanes vonal, ha mondjuk jpg helyett egy linket nyit meg Carrie akkor még azt mondanám hogy nagyjából rendben is volt. Pár hónapja világszerte hatalmas gondokat okozott egy hasonló ransomware, és elég sokan fizettek is…

az, hogy Carrie nem ért hozzá, szerintem, alapvetően teljesen rendben van. Soha nem volt technikai zseni, mindig valaki más oldotta meg neki. Az mondjuk tényleg furcsa volt hogy Max nem tudott nagyon hozzászólni.

Érdekes volt a kontraszt az eddigi két epizód között, hisz az elsőben teljesen profi és figyelmes volt Carrie, míg a másodikban nagyon kapkodó és figyelmetlen. Úgy tűnik a mentális stabilitására hegyezik ki a dolgot, de majd meglátjuk.

A Saul-os vonal viszont teljesen rendben volt.

_Peter - 2018. 02. 19. 22:53

bvr – 2018. 02. 19. 22:24

Ott kezdődik a dolog a net pöcegödrében zavarosban halászásra egy külön üres linux géppel áll neki az ember, nem a saját fájlokat tartalmazó belakott gépével az otthoni wifiről. Ha nincs mit titkosítani nem árthat egy beszedett zsarolóvírus. Azt nagyon figyeli Carrie követik-e, két hotelbe bejelentkezik, parókával mászkál, aztán számítógépen ilyen amatőr hibákat elkövet. Aktuálisak és trendik akartak lenni az írók a Wannacry zsarolóvírusok után, de a megvalósítás komolytalanra sikerült. Annak is jobban örülnék a Max által talált trollszerverfarmot a sorozatban is az oroszokhoz kötnék. Carrie tanuljon meg oroszul és irány Moszkva! :)

bvr - 2018. 02. 19. 23:15

@_Peter: hát igen, arról nem is beszélve.

Szóval persze az mindig egy aduász hogy “de hát miért ne csinálhatnának a szereplők hülyeséget” , csak amikor szinte minden szálon a szereplők elkezdenek hülyeségeket csinálni, akkor onnantól a történetük engem mégis mi a halálnak érdekeljen?

Persze, ha mondjuk a Cohen testvérek írnak suttyó béna hülye bűnözőkről forgatókönyvet akkor abból Oscar-díjas film is lehet akár (és milyen jól vitte tovább ezt a hangulatot a sorozat is) – na de egyrészt akkor azt baromi jól kell megírni, plusz még akkor is, itt nem a Fargo-ról, hanem a Homeland-ről beszélünk!

Szerintem ahol most tartunk, az kb. a tavalyi Designated survivor szintje, meg lehet nézni a kibeszélőjét, amikor kiderült hogy ezen már csak röhögni lehet… :))) Persze azt is csak pár részig, aztán kasza.

winnie - 2018. 02. 20. 14:49

“illetve megint arról kell győzködnie másokat, hogy igaza van? ”

miben van igaza? miért lenne igaza bármiben is?:) nem hihetnek ezentúl mindig neki, tévedett már és fog is tévedni.

bvr - 2018. 02. 26. 16:04

hú, ez a 3. rész is igen kemény volt…
viszont asszem innentől nem igazán érdekel hogy a továbbiakban nem igazán érdekel hogy hülye karakterek hülye döntéseit nézzem. Nem tudok hinni abban hogy ez az évad innen helyre tud jönni, itt nem kisiklásokról van szó, tök konzisztensen gyenge idáig az egész.

_Peter - 2018. 02. 26. 18:27

a 3. részt most néztem meg. sajnos ez sem sikerült túl jóra. a sztori kedvéért butaságok:
1. összeesküvéses nő otthagyja a nyitott házat és nyitott számítógépet
2. Saul csak kamuzta O’Keefe-nek a körbekerítést, elmegy az ideje erre amikor az elnök tanácsadójának körmére kéne néznie
3. Carrie FBI-os haverja hirtelen mégis segít ez elmegy, amikor bedobta az ex bipoláris témát már erőltetett a love interest húzás

Carrie betegsége ismét ennyire központi téma lesz az évadban?
Saul és Carrie csak három rész múlva fognak először beszélni egymással összerakni a kirakóst?

seven - 2018. 02. 26. 19:35

Nekem ez már nitpick kategória. Egyébként nem volt nyitva a ház, csak az egyik ablak alsó része. Azt meg még nem is tudjuk hogy mennyire van köze hozzá akárminek a csajnak. Szomszédom is nyitva hagyja az ablakját sokszor…

Egyébként egy teljesen átlagos epizód volt számomra.

A Saul/O’Keefe standoff viszont nagyon ígéretes, nem hiszem hogy nyugton maradnak a redneckek.

Geza Kovacs - 2018. 02. 26. 20:46

Most már abszolút House of Cards pótlék nekem. Nagyon tetszik. Kedvencebb már szinte mint korábban. Az első évadokat simán meghaladja, nem annyira jöttek be, de a pakisztános, a berlines meg az előző már baromi jók voltak, mostanra meg már teljesen politikai.

bvr - 2018. 02. 26. 21:09

@Geza Kovacs: na de hogy lenne már HoC-pótlék? A politikai szál pont olyan elb*szott mint a többi. Most pl. ennél már csak az lett volna röhejesebb ha eltorzított hangon szól bele a stábfőnök a telefonba hogy “hello tábornok, khm, kicsit megfáztam azért ilyen furcsa a hangom, mindenesetre indítsák azt a csapást! Oksika?” Persze a motivációs része is rém primitív (mint ahogy az volt már general T-bag megmerénylésekor is, meg most is), meg hát erre is max tényleg egy Fargo-ból előlépő karakter gondolhatná hogy húdejóötlet, csináljuk meg….

_Peter - 2018. 02. 26. 21:52

seven – 2018. 02. 26. 19:35

Egy-egy ilyen belefér nálam is. Sztori kedvéért elfogadom. Azt nem szeretem egy epizódon belül van öt ilyen kényelmes írói húzás. Előzőben a hackeres dolog ugyanígy zavart. Egy perc lett volna úgy írni a jelenetet, zárva ajtó-ablak Carrie mégis bemegy az ajtón. (lockpick) CIA múlt miatt gyakorlata is lehet benne akár. Ugyanúgy észreveszik a szomszédok egy szőke nő bement a fekete hajú nő házába. Ha ez így nem jó, legyen a nyitott ablak elfogadom. Csak következő jelenetben ne az legyen a számítógép is nyitva. Talán még a pendrive sem Carrie sajátja volt? (már nem tudom visszanézni) Minden túl könnyen ment, aztán túl banálisan kapták el, viszonylag könnyen kijutott a fogdából a haverja kihozta. Vajon arra kitérnek majd a következő részben a fekete hajú nőnek a zsaruk vagy a szomszédok elmondják valaki járt a házban? Vagy elfelejtik az írók és csináljunk úgy Carrie megúszta kész ennyi? Arról nem is beszélve, ha feladatot cserélnek és Carrie követi kocsival a nőt, Dante néz körül a házban akkor ő tudja az FBI jelvényét mutogatni a mezei járőröknek.
Számítógépen nincs jelszó. FBI nem vette körbe a fegyveres redneckek házát. A tábornok az elnök beleegyezése nélkül bemondásra elindít egy légicsapást? Még csak nem is defense minister, secretary of state szavára, hanem csak a chief of staff kamujára? Ennyi minden nekem túl sok, nem hiszem kákán keresném a csomót, ezek szembe jöttek és zavartak.

Ma esett le nekem Saulnál az FBI fickó a Banshee-ből Brock! HoC kapcsolat Dunbar után újabb színészek bukkantak fel itt O’Keefe nője és a nő akié a ház ahova Carrie betört.

winnie - 2018. 02. 26. 22:05

“Vajon arra kitérnek majd a következő részben a fekete hajú nőnek a zsaruk vagy a szomszédok elmondják valaki járt a házban?”

a csaj ott is lakik, vagy csak ideiglenesen van ott amúgy?

nem mentek vissza megnézni, melyik házban járt, nem konkretizálta a bejelentés, ha pedig véletlenül szomszéd volt (nem az), neki sem kell tudnia, hogy melyik ablak kihez tartozik, főleg, hogy nem is az érdekelte, jobbról hányadik, hanem, hogy valaki bemászik.

a tábornoknál inkább az az érdekes, hogy mire számít az, aki hazudik, és így rendeli el a csapást? mi a gondolatmenet? hogy ha pozitív a végkimenetel, akkor az revideálja őt? egy profi, még akkor sem kísérel meg politikai öngyilkosságot, ha a múltban már híresen elcseszett valamit.

bvr - 2018. 02. 26. 22:32

@winnie: igen, pont ezt mondom, hogy ez már Fargo-szint.
És ahogy azt meg korábban is mondtam, T-bag tábornok megmerénylése ugyanilyen béna motivációs oldalról is (hogy ne rúgják ki… logikus, egy politikai lángelme erre inkább hipp-hopp összedob egy gyilkosságot) de technikailag is.
Kabaré a politikai szál (is)

_Peter - 2018. 02. 26. 23:37

winnie – 2018. 02. 26. 22:05

Wellington nem tudom hogy jön ki ebből. Már T-bag tábornok halálhírére is gyanúsan nézett az elnök, most reggel arra ébred a titkára légicsapást is elintézett.

Az is lehet régen is voltak ilyen dolgok amin most fennakadtam ennyire, mégis lekötött a sztori. Most nem köt le eddig. A Fehér Ház, Carrie megint dilis, O’Keefe zsákutca szálak közül egyik se. Lehet ezért keresem a nyitva maradt ablak “hibákat” és nem tudom élvezni a részeket. Ennek ellenére várom a következő hétfőt. Hirtelen is jöhet javulás, még mindig csak alapozzák az évadot.

seven - 2018. 03. 05. 07:09

kis altatás után a 7×04 elég keményen odalépett a gázra :) nagyon tetszett.

Dave - 2018. 03. 05. 14:21

Tetszett a 4. rész nekem is de csak a MIlitia szál. Máshol szinte semmi.

seven - 2018. 03. 05. 15:15

Carrie szálon alapozták, hogy lesz valami operation, szóval az is elég ígéretesnek tűnik.

bvr - 2018. 03. 05. 19:34

Hát nekem ez továbbra is gagyi.
Jövő héten szerencsére úgysem leszek itthon, szóval ez egy kiváló kiszállási pont.

Geza Kovacs - 2018. 03. 05. 23:44

Jó nagyon. Az FBI elég kemény szervezet azért :-) Tankméretű páncélozott járgányok, Humveek, helikopterek, drónok, nem semmi azért.

bvr - 2018. 03. 06. 12:34

@Geza Kovacs: hát igen, az FBI az aztán itt kemény. Egy jelenetet emelnék ki: lelövik a srácot, ott fekszik a tisztás közepén (!) egy FBI-os odarohan, a többiek ott maradnak tüzelőállásban, látjuk, mert ugye visszafordul feléjük a kamera. Majd, nem vicc (!) mint a Gyűrűk urában amikor a Lothlorien erdejében az erdei tündék ahogy megfeszített íjakkal a semmiből körbevették Gimliéket (csak azok ugye egy fantasy-film mágikus szereplői egy mágikus erdőben :) ) , na itt meg a semmiből ott teremnek a fegyveresek és pisztolyt tartanak a kommandós fejéhez és túszul ejtik. Nyilván, ha a kamera nem látja őket, akkor mi sem egyszerűbb mint a semmiből odalopózni…
(homlokcsapkodós smiley…)
És ez nem mellékes, hiszen később ezt a túszul ejtett kommandóst végzik ki, stb, stb.
De hát a jelszó által nem védett laptopon tárolt nem titkosított érzékeny adatoknak is van már szerepük, stb, stb.

andrew - 2018. 03. 07. 05:55

Aztakurva! Nagyon feszes kis epizod volt. Szegeny Sault csak ide oda lokdostek.

_Peter - 2018. 03. 07. 14:59

Az FBI-os túszul ejtésén én is néztem nagyokat, úgy teleportáltak oda a redneckek, ahogy a Walking Deadben a zombik szoktak. Viszont utána már remek volt a rész feszültsége, amikor a fake news (nem lett volna szabad látniuk) hatására elszabadul a pokol és Saul tehetetlen. Ez már jobb rész volt sokkal. Carrie szövege a pénztárossal :)

seven - 2018. 03. 12. 17:29

Na, a 7×05 még jobb volt. Az első évadokra emlékeztető kémkedésből még többet kérek!

_Peter - 2018. 03. 14. 11:39

Ez is jó rész volt. Ügyes volt a nő direkt elhagyni a táskát és gyanakodni. Carrie mindjárt rájön Wellington is csak egy mozgatott báb, nem főbűnös. Bontakozik az orosz szál lassan, Oleg az Americans-ból sem csak egy fake news miatt van ott. :)
Carrie csapatánál eszembe jutott Virgil. A Saul és Carrie közti beszélgetést várom már mikor kerül újra egy asztalhoz az elnökasszony, Saul és Carrie.

Nikolka - 2018. 03. 19. 16:15

Nagyon tetszik eddig az évad. Bár a hackeres részt én is utáltam. De azóta magára talált a sorozat. A 4. és 5. rész főleg. Kiemelném a 4. rész záró képsorát, ahogy O’Keefe kisétál a házból.. (ez olyan jelenet volt, amire évekkel később is emlékezni fogok) Bár én másképp képzeltem el a sorsát, de jó lett így.
Az 5.részben Carrieék szála nagyon jó volt. A nő tényleg nem most jött le a falvédőről.

Ez az FBI-nál így megy, hogy Dante kedvére “maszekol” egész nap? :)

_Peter
Virgillel mi is lett? Azt valahogy telejsen elfelejtettem :(

Dave - 2018. 03. 19. 16:15

Imádom megint ezt a sorozatot. Annyira keretbe tud foglalni mindent. 6. rész sűrű volt de mégsem tömör.

_Peter - 2018. 03. 19. 17:21

Carrie és Saul végre beszéltek instant 8-9 pontos rész! Náthás Claire hangjával beindult a kémjátszma! Most nagyon elérték mikor jön a következő rész érzést.

Egy dolog zavart: Carrie az ügynöknő meghallgatására miért ment be? Múltkor a mosdóban Simone már látta őt! Felesleges kockázat.

(Virgil színésze máshol több szerepet kapott, cserébe jobb így Max a fő tech guy)

seven - 2018. 03. 20. 08:37

Yevgeny-t játszó színész nagyon jó választás volt.

carlos - 2018. 03. 20. 17:23

Spoiler lehet.
Szokasos minosegi Homeland,nagyon orulok. A szokasos behangolas utan a 4-5-6 szepen fokozatosan jobban es jobban utott. Nagyon tetszett ahogy a regi motorosok probaljak megfejteni az uj vilagot. Tegnap az indexen volt egy cikk a minap (hibrid háború a cikk cime,epp ezt az orosz modszert taglaljak),ahol az ukran elnokot segito Olekszij Poltrakov mondta,h Puytin sem ellenorizhet minden akciot es az orosz titkosszolgalat egy kulon allam az orosz allamban. Jo volt a mai parhuzamhoz,bele tudtam magyarazni magamban :)

Dober - 2018. 03. 20. 17:27

Ezek a tettestársai honnan jöttek? Valahonnan ismerni kéne őket?

Dave - 2018. 03. 21. 09:21

Dober: Carrienek? Aha az előző részből tudni kéne.

Shannen - 2018. 03. 24. 10:55

Fú de nagyon jó volt az 5. és 6. rész. Az ilyenek miatt szeretem a Homelande-t, örülök, hogy az évad eleji butaságokat mostanra (úgy tűnik) elfelejtették és végre arra koncentrálnak,amiben igazán jók.
Ivan-t egy kicsit sajnálom, én bírtam, de Yevgeny is remek eddig. A Carrie-Saul jelenetnél meg majd’ felugrottam örömömben, majd nagyon hiányzott egy kis interakció közöttük.

Tetszik, hogy ennyire nagyon aktuális témákról szól az évad, és jól is nyúlnak hozzájuk.

Kissur - 2018. 03. 24. 14:28

A 7×06 magasan eddig az évad legjobb része. Szétrobbant a képernyő a feszültségtől. Carrie és Saul találkozása legalább akkora erővel bír minden évadban, mint amikor Jack Bauer találkozott az aktuális elnökkel. És imádtam a közös jelenetüket. Én főleg twitterezek, sem mint facebookozok, de most elgondolkodtam, hogy melyik a rosszabb. Mondjuk nem látják idegenek a tweetjeimet, de ez nagyon durva, ha a valóságban is így van, mint itt. Márpedig szerintem igen.
Az az érdekes, hogy hasonló csavarokat lőnek el, mint az előző évadokban, de ugyanúgy megvezetnek az írók, és ez azt mutatja, hogy mennyire hihetetlenül jól írnak, és csavarják a sztorit. Ez a kedvenc sorozatom jelen pillanatban.

bluemonkey - 2018. 03. 25. 00:48

Nagyon-nagyon rég láttam ennyire feszült, baromi jól felépített sorozatrészt. Nagybetűs DRÁMA. Erősen az 1. évadra hajazott a 7×06, mind hangulatban, mind az eseményszálak alakulásában. Aki médiát tanul, annak iskolaszinten tenném kötelezővé ezt az évadot. Részemről 11/10!

seven - 2018. 03. 26. 17:56

Saul a 7×07 végén… :D “not this shit again”

_Peter - 2018. 03. 26. 18:34

7. rész:

Szerintem szuper az idei felállás Saul intézkedik és Carrie csak sodródik az árral. Szegény Frannie-re már megint rátörtek a kommandósok :DDD Claire Danes testdublőre formás :)

“főleg twitterezek, sem mint facebookozok, de most elgondolkodtam, hogy melyik a rosszabb”

Fake news és propaganda terjesztés szempontjából mindkettő veszélyes, adatbánya szemszögéből a Facebook sokkal rosszabb. 2 milliárd ember van rajta, a Twitteren csak 300 millió. A Facebook tulajdona még a WhatsApp és Instagram is. A Messenger része Android telefonon naplózta a hívásaid is mikor, kit, mennyi ideig hívtál. Sütiken, IP címen, like gombon keresztül épített profilok. Az emberek többségét nem érdekli vagy tudatlan. Amikor töltik ki a kamu kvízeket és horoszkópokat, melyik sztárra hasonlítasz adatgyűjtő kérdéseket nem tudják kinek adják tovább az adataikat, ismerősök listáját hiszen ők csak játszanak…

kpeter - 2018. 03. 26. 21:19

Carrie és nővérének idegesítő jeleneteit remélem abbahagyják, mert már kezd marhára irritáló lenni. Ahogy Carrie is. Saul a rész megmentője…

Dob - 2018. 03. 27. 07:08

Dave: ok. De elotte hol voltak?
Ket resszel ezelott megjelentek, de honnan?

A gyerek minden sorozatban elviszi a fokuszt, meg csak nyug az iroknak. Kb mint a Dexterben.

Dave - 2018. 03. 28. 10:52

Dob. Előtte nem léteztek. :)

Amúgy igen, a Carrie/gyerek/tesó szálat hanyagolhatnák. Töltelék vagy megy valahová?

carlos - 2018. 03. 28. 11:29

Ez a hetes az evad legrosszabb resze volt,de lehet csak az elozo harom miatt volt feltunoen unalmas. Semmit nem tudok kiemelni, tulajdonkeppen mar el is felejtettem a reszt,de hat ilyen is van.

Anthonz - 2018. 03. 28. 11:31

_Peter: aki médiát tanul, annak még mindig a Newsroom a kötelező szerintem.

Kérdés mennyi csavart hagytak az évadban, mert így a 707 után mintha kiteregették volna a lapjaikat. De van egy olyan gyanúm, hogy Wellington valahogy mégis benne van a dologban, már nem emlékszem pontosan, de a tábornok halála előtt mintha próbált volna intézkedni valamit, az gyanús nekem. Még kiderülhet, hogy ő kavar, és az fbi-os gyerekre akarják terelni a gyanút, és majd Carrie kell kibogozza.
Carrie-t jól lenullázták: betegség még durvább, tesó, gyerek, adósságok, hát így nem is nagyon lehet titkos akciókat nyomatni, máskor is voltak nehezítő körülmények, de ez már kicsit sok így szerintem. Valamit ki kellene találjanak a következő évadra.

seven - 2018. 03. 29. 10:07

” a Carrie/gyerek/tesó szálat hanyagolhatnák. Töltelék vagy megy valahová?”

Nyilván megy valahová, Carrie a főszereplő végülis…
nekem nagyon úgy tűnik arra készülnek, hogy teljesen bedöntik Carrie-t, akár el is veszítheti Frannie-t az évad végére, és a 8. évad egy újabb soft reboot lesz, mint a 4.

_Peter - 2018. 03. 29. 13:46

“van egy olyan gyanúm, hogy Wellington valahogy mégis benne van a dologban”

Bizony-bizony, a légicsapás elrendelését nem Simone csinálta. Ezt miért is nézte el Wellingtonnak az elnök? Ha szappanoperás szemmel nézem volt köztük valami? A felmondó levélnél is furcsán viselkedett amikor Wellington írt a viszonyáról az orosz kémmel. O’Keefe-re is még kicsit visszatérhetnének, Saul osztaná neki “tessék nagy hazafi bedőltél az orosz fake news kamuknak és miattad gyengült Amerika”

Magyar szemmel külön érdekes az orosz befolyást nézni. Kár tudtommal a budapesti forgatás nem Budapestként fog szerepelni a történetben, azt hittem Carrie jön kinyomozni Paksot, a metrót :D

Carrie elutasított hitelkártyájánál az ugrott be, volt CIA állomásfőnökként semmilyen megtakarítása? A berlini évadban a milliárdos Düringnél is jól kereshetett. Ha összeugrasztják végleg a nővérével az írók még gyerekelhelyezési pert is nézhetünk újra.

Nikolka - 2018. 04. 01. 04:05

Nagyon tetszett a 7×7 is. Saul keménykedései amiket lenyomott Maxnek. Az arca a végén.
Én ennyi családi szálat még elviselek. Sokkal jobb, mint a Brody family volt. Meg ez most kellett a továbbiak alakulásához.

Azért én még annak is örülnék csavarnak, ha az elnöknővel tényleg nem stimmelne valami. Függetlenül az oroszoktól.

Tiger27 - 2018. 04. 02. 21:32

Fantasztikus ez az évad! A végén remélem Claire Danest láttuk meztelenül :D

Kissur - 2018. 04. 02. 21:45

A 7×07-ben megint volt Budapest említés, meg a monitoron is ott volt. Saul óriási volt. És a végén nem tudtam, hogy Dante megölni vagy megdugni akarja-e Carriet. De az is kemény volt, amit a feleségétől megtudtunk.

seven - 2018. 04. 02. 23:11

A 8. epizód is bitang volt. Amúgy nekem kb mindegyik Homeland évad ugyanazt a 8-9 pontos minőséget hozza, mint ez, úgyhogy részemről még jöhet jó sok évad akár.

Geza Kovacs - 2018. 04. 02. 23:30

Eléggé szuper volt. Szerintem átkozzák magukat a kislány miatt a készítők, abszolút, rohadtul nem érdekesek már Carrie családi viszonyai, teljesen kitölti a figyelmet az 1-2 bűnügyi szál, olyan jól meg van csinálva. Egynémely korábbi évadokban ezt már felérték ésszel, most valamiért vergődnek megint, kár.

Kobun - 2018. 04. 05. 10:38

Nekem is nagyon bejön az évad csak egy dolgot éreztem vékony jegnek:SPOILER lehet
Lucaville-ben a nagy csinnadratta azért lett, mert a redneck-ek kivégezték az FBI ügynököt a fals infó alapján.
Azt az orosz mégis honnan tudta, hogy tusz az FBI-os.
Ha csak ellok egy fake hírt, és nem olyan feszült a helyzet, akkor simán meg lehet cáfolni…
Spoiler vége!

Dave - 2018. 04. 09. 15:38

9. rész.

Spoiler
Befostam volna, ha tényleg elüti a lányát a kocsival.
De szerencsére nem. Szeretném tudni hova mennek a családi szállal. Lehetne az, hogy végre akkor most elvágjuk, lány OFF, lepasszolva és a következő évadban nem kéne evvel foglalkozni.

seven - 2018. 04. 09. 18:10

7×09

Az most kivételesen engem is zavart hogy milyen könnyen bejutott Dantehoz Yevgeny, azonban holy shit. Micsoda rész. Főleg az utolsó percek.

LaCRossE - 2018. 04. 09. 19:58

At utolsó percek alatt végig fogtam a karfát. Nagyon intenzív volt, Úristen.

_Peter - 2018. 04. 09. 20:33

1. számú kulcsfigura Simone őrizet alatt az erdei házban, csak két marshall vigyázza. Egyik elbóklászik egy zajra, a másik észre se veszi hova tűnt el.

2. számú kulcsfigura Dantét ennyire egyedül hagyják a kórházban? Eggyel visszalapozva CIA öregrókák miért is civil kórházból hívnak mentőt, egy katonai bázison lenne a helye.

Rossz a sok plot kedvéért amatőrködés! Az FBI-redneck részeknél is az volt.

Yevgeny (Oleg) milyen jófej! Nem mérgezi meg a sajátját, csak lelövi. Nem hazudott.

Utolsó percek odavágtak!

kpeter - 2018. 04. 09. 21:39

ez mekkora fos volt már. Miután Simone-t kiszabadítják az oroszok, a minimum az lett volna, hogy a fél hadsereggel őriztetik Dantét. De nem, egy sima mágneskártyával bejut a folyosóra és mindjárt az első ajtók valamelyike. Őr sehol egy sem. A Franny’s szál meg tényleg no komment már. Ez így kb. kasza szint közeli.

Geza Kovacs - 2018. 04. 11. 00:04

Sajnos megint meg kell ismételjem: megpróbáltam belegondolni már az ellenvéleménybe is, de a családi szál ebben a sorozatban jelenleg KUKA, szemét, használhatatlan, megmagyarázhatatlan. Amit ezzel a szerencsétlen kislánnyal az anyja megcsinált már, azért már valamilyen tanúvédelmi programban rejtegetnék Alaszkában már évadok óta, itt meg részenként van valami hasonló.

A főszál nagyon tetszett.

Anthonz - 2018. 04. 11. 17:52

7×09 vége csak azt tudom ismételgetni, hogy ***ák meg, ***ák meg…Carrie semmit nem tud tenni a kórházban, nincs miért odamenjen.
Teljes nagy fail a Franny szál, elrontott mindent. Elhiszem hogy nem mindenki látja így, de számomra ezt nem tudja megváltoztatni vagy jóvátenni semmi.

Kobun - 2018. 04. 11. 18:09

Tökéletesen egyetértek.
Értem, hogy kell a feszültség a következő 3 részre, de ezt nagyon elbaszt*k. Ha nem tetszene az évad, akkor kaszalnam a rész alapján.
Yevgeny nekem egy fogyatékos benyomását kelti. Nem tudom komolyan venni. Frannys szállal meg csak töltik a jatekidot.

bvr - 2018. 04. 11. 22:57

Jó, hát ennek a sorozatnak már semmi köze a kvázi-reboot 4. évad szellemiségéhez (ami az 5. évadban még egész jól érvényesült), de a múltkori felhozó mini-darámban már átállítottam magamban hogy is viszonyuljak ehhez az évadhoz, így popcorn szinten egész jól elvagyok vele :)

(kivéve Carrie magánélete. Azt szemrebbenés nélkül áttekerem. Még annyira sem érdekel mint régen Brody kamaszgyerekének a szerelmi mellékszála vagy mik voltak akkor, szerencsére már alig emlékszem.
Az utolsó percek meg, hát valahol végül is értem akikből ez lelkesedést meg karfamarkolászást váltott ki, nekem meg kicsit sem hiányzott)

Rubber Duck - 2018. 04. 15. 02:02

De mi van, ha MÉGIS elütötte?

ilion - 2018. 04. 15. 13:04

A Carrie mosoly, mikor Saul végre megdícsérte. Mindent visz.

Nézőke - 2018. 04. 15. 13:54

..hát én is nehezen hinném,hogy őrizet,mi több, állandó orvosi felügyelet nélkül percekig beszélgetnek, főszerepben az igazmondó jevgenyij juhásszal,aki tényleg nem mérgezi meg a bajtársát.

Dante meg jó fej volt, győzött a hazafiság.

Ez egyébként egy nemzetbiztonsági első számú prioritás,és így lezárni egy kórházat, ahol szabadon bemehet egy tilosban parkoló őrült állampolgár nőszemély, ez akkora fail.

..és a másik,hogy ha az orosz vezetés valamit el akarna intézni,jelesül,hogy Jevge mackó ne menjen oda a kórházhoz,mert parancsba adták, akkor az el van intézve,és legfeljebb a szervei érkeznek meg donorként egy hűtőládában.

A Paley-Saul szálért érdemes nézni.

Nikolka - 2018. 04. 15. 14:41

Azért a kórházas dolog még elvakult Homeland fanként is borzasztóan fájt..
Dante, Paley és Jevgenyij jók. De én akkor is érzem Dar Adal és Quinn hiányát sajnos.

Kétlem, hogy meglépnék, hogy tényleg elütötte. Inkább kinlódnak gyermekelhelyezéssel még x részig. A nézőt kínozzák ezzel a szállal. Szegény gyereket meg ezzel az élettel.

Dave - 2018. 04. 16. 14:41

Kellett egy ilyen rész is, mint a mai. Tetszett. Megható volt. Kicsit várható és ésszerű lépés.

seven - 2018. 04. 16. 16:02

hú, ez lehet sokaknak dögunalom lesz, de meglett a válasz, erre ment ki az egész Franny szál. Nekem nagyon bejött, szerintem nagyon szép és illő volt a konkluzió. A végén amikor meg beszáll Saul mellé Carrie… tiszta JackisBack momentum :)

Anthonz - 2018. 04. 16. 18:22

Nah, azt hittem ez az utolsó rész, de még van kettő :D
Remélhetőleg végre megoldódott a Franny szál. Nem mintha sok más opció lett volna rá, de remélem tényleg “vége”. Esetleg elrabolják Frannyt a következő évadban. Vagy volt már olyan?

Geza Kovacs - 2018. 04. 16. 22:12

Kínszenvedés volt a gyerekes szál, de remélem örökre vége. Ha 3 részre + még 1 évadra csak, akkor is. Soha többet ne boncolgassák ezt, annyira azért nem hosszúak a részek.

Az elmebajba sodródó elnök iszonyat jó, amikor 2. alkalommal beszélt a rész vége felé az ovális irodában az alelnökkel, egyszer valami olyan fanatikus gonosz arcot vágott, hogy elképedtem, pedig ez a színészi játék dolog alapvetően hidegen hagy. Hihetetlen, hogy emberek hogy bele tudnak őrülni a pozíciójukba.

bvr - 2018. 04. 17. 01:21

nem fogom szidni mert ez most már ilyen, elfogadtam, csak sajnos ennek részenként kb. a 20%-a érdekel…. A magánéleti szál nálam eddig is kuka volt, ebben a részben is kuka, de legalább ez most egy lehetőség hogy ezt félretegyék a sorozatból (gondolom a hátralévő 2 részben ez így is lesz, aztán hogy egy következő évadban majd jön-e a legendás puma mint Jack Bauer lányánál, meglátjuk)
Ilyen írásminőség mellett a politikai szál sem tud már egyáltalán érdekelni (hiába tart most már valamerre, így megírva számomra totál béna és érdektelen)

A kém-szál egyedül ami popcorn-szinten még érdekel (erősítve azzal hogy Saul karakterét és Mandy Patinkin játékát) az első évadban nagyon megszerettem) Mivel már csak két rész van hátra, meg hát elindultak akciózni, azért remélem most már ezen a szálon lesz a fő hangsúly.

_Peter - 2018. 04. 17. 15:16

Franny még lehet olyan mint Carrie
Maggie megnézi majd a rajzait, oh not shit again :)

Dob - 2018. 04. 18. 07:17

Hat ez tiszta House of Cards volt.

winnie - 2018. 04. 18. 20:22

új sztoriszál jövőre! claire danes gyereket vár:)

bvr - 2018. 04. 18. 20:57

@Dob: House of Cards?? Hát az a sorozat is nagy mélyrepülésben van, kb. a 3. évadtól kezdődően fokozatosan, de azért ami itt “politikai szál” címen fut az a leggyengébb HoC-hoz képest is siralmas minőség.

Kissur - 2018. 04. 19. 22:27

winnie: Na az kéne még csak a sorozatnak, hogy Carrie másodszor is gyereket várjon. Nem akarom nézni, ahogy megpróbál elvetélni, aztán végül egy sérült gyereke születik…
Amúgy szerintem szimplán fél évet fognak tolni az évadon. Tavasz helyett ősszel jön. És nincs gond.

seven - 2018. 04. 20. 08:37

a 2. évad közben is terhes volt, nem látszott belőle semmi :)

Zora - 2018. 04. 23. 09:28

7×10

Nem semmi, hogy Keane a saját önérzetét többre tartja, mint az országa biztonságát. Mert ezt tuti ki fogják használni az oroszok.

seven - 2018. 04. 23. 16:09

Hát gyerekek, a 7×11 nem kicsit baszott oda.

_Peter - 2018. 04. 23. 17:08

Nagyon jó rész volt! Washingtonban és Moszkvában is felkavarták egymásnak a s.zart! :D

Budapest moszkvásítását nem vitték túlzásba. Utca névtábla nem cserélve cirillre, Andrássy út tábla sokáig látszott amikor a konvojt mutatták, választási plakátok, háttérben sörnyitó szobor, egy nem magyar nézőnek nem számít. Valódi hiba amikor Carrie mászott a párkányon és többször látszott az EU és magyar zászló. :)

Az akciózás tetszett, leszámítva a hotelből hogy tudtak megfigyelés nélkül elindulni fekete ruhában táskákkal a “diplomaták”.

Kissur - 2018. 04. 23. 19:51

Enyém a 100.komment! :D

7×10
Ha ilyen lesz a 24 jogi drámás sorozata, mint itt a tárgyalás, akkor az is lehet, hogy nézni fogom. A 25.alkotmány módosítás is 24-es volt, ahogy a végén Carrie belesétált a kamerába, és beszállt Saul mellé. Komolyan, egy pillanatra vártam az órát, hogy elkezdjen számolni. :D

bvr - 2018. 04. 23. 20:14

háháhá, ilyen jókat rég röhögtem mint a mai részen! :)))
Az a baj hogy a sorozat-reboot csak félig van kész, hiányoznak a vicces(vagy legalább annak szánt) egysorosok, azzal együtt pl. akár még egy majdnem közepes Die Hard film is lehetne (mondjuk pl. a szupergyenge utolsó és egyben ötödik “A Good Day to Die Hard”-nál tuti hogy jobb :)))

bvr - 2018. 04. 23. 20:18

egy dolgot kiemelnék, F. Murray Abraham-et még ha csak pár percre is, de azért jó volt újra látni :))

carlos - 2018. 04. 23. 20:28

Spoiler!
Dejo,h a 80%ban felesleges 10. es a 11. reszt csak 1 nap kulonbseggel neztem meg. Ezek a parhuzamokat nagyon szepen vagtak. Lovik egymast amig a targyaloasztalnal megy a szinjatek, mindket orszagban full kaosz van es vegul a sajat fegyveruket forditjak ellenuk. A kapzsi hatalomehes szinjatek a szokasos Homelandes feszultseggel,utott ez a 11es. Carrie biztos az oroszoknal marad,megkinozzak es igy,h a csaladjat is hatrahagyta Jackkent ujjaszuletik.

Toma - 2018. 04. 23. 20:30

bvr mondjal mar egy sorozatot ami neked tetszik, annyira kivancsi vagyok!

bvr - 2018. 04. 23. 20:42

@Toma: hogy azért ne legyen totál-totál off, maradva a kémes tematikánál, akár vissza is olvashatnál, itt is írtam többet, köztük két all time kedvencemet, a The Honourable Woman-t illetve ami egészen friss: Counterpart. Vagy éppen Homeland 1. évad, és aztán főleg a 4. , 5. évad. Remélem ennyi is kielégíti a kíváncsiságodat, de persze szívesen teleírok egy oldalt sorozatcímekkel :)

seven - 2018. 04. 23. 20:54

“Lovik egymast amig a targyaloasztalnal megy a szinjatek,”

Ez volt a legjobb. A 4. évadban is volt egy hasonló rész, amikor Saul-t rabolták el, és leültek egymással a delegációk. Persze mindegyikük tudta a helyzetet, de nyíltan nem mondták ki, a háttérbe meg nyomták az operationt egymás ellen :D

@Toma ha nem tetszik neki, nem tetszik, ez van. Én mondjuk a walking deadet nézem úgy hogy legszívesebbe felvágnám az ereimet az epizódok többsége közben.

bvr - 2018. 04. 23. 21:06

@seven: de a helyzet bonyolultabb annál hogy “nem tetszik” , azért ennek folyamata van. A tök érdekes 1. évad után jött az egyre gyorsuló lecsúszás, a 3. évaddal el is kaszáltam, de érdekeseket olvastam a negyedikről, így azt a végén egyben megnéztem – és milyen jól tettem! Az egy nagyon jó évad volt, és egyben tök jól rebootolta a szériát! Az 5. évad is abszolut jó volt ezen a vonalon, és így persze a 6. évadot is néztem, csak kicsit fejvakargatva hogy ez most akkor mi is akar lenni. És aztán erre a hetedikre mondták hogy ez tulajdonképpen szerves egység az előző évaddal, az elején tényleg így is tűnt (bár baromi furcsa dolgokkal) Évad közben majdnem el is kaszáltam, úgysem tudtam nézni, és amikor felhoztam magam a részekkel pont elkezdett felpörögni és legalábbis popcorn-szinten szórakoztatni (ezt írtam is már itt korábban) Most azért meg már ott tartunk a nagy pörgésben hogy azt a trash fázisába jutó Strike Back is lassan megirigyelhetné, tuti maradok a fináléra, most már önfeledt guilty pleasure kategória! :)

seven - 2018. 04. 23. 21:31

Véleményem szerint a Homeland, az első évad kivételével (amit nmerég nzétem újra, és igen, elképesztő mennyire szépen ki van dolgozva az egész) mindig csak egy pár fokkal volt a 24 fölött realitásban.

viszont: mindig elég kicsibe nyomták, a CIA-n belül eg ykis egység, ki tudja hogy működnek a dolgok. Viszont a 6. és 7. évad keményen ráfeküdt a globális politikai vonalra, ami miatt rögtön jobban látszik, hogy a pörgés kedvéért elég sok részletet elnagyolnak vagy figyelmen kívűl hagynak.

Engem nem zavar, sőt, imádom, mint ahogy a 24-nek a politikai vonalát is imádtam (legalábbis a David Palmer-es részeket).

Mindenesetre úgy tűnik hogy a 8. évad visszanyúl a korábbi évadokhoz, és “tradicionálisabb” lesz.

bvr - 2018. 04. 23. 22:45

@seven: “az első évad kivételével mindig csak egy pár fokkal volt a 24 fölött realitásban.”

ezzel nem értek egyet. Bár újra kéne néznem a 4. évadot, de emlékeim szerint az baromira jól hozta az afganisztáni-pakisztáni műveletek atmoszféráját!
Ahogy írtam, az 5. évadot is jónak tartom (bár az persze már sokkal “fantáziadúsabb”), és hát pontosan, ott a difi hogy most baromi szélesre nyitották ezt a világot, és az írók szavatossága itt addig terjed hogy amíg képletesen rágom a popcornt addig jó esetben elszórakoztat, de egy pillanattal sem tovább.

(a 24 politikai szála komolyságban (tehát komolytalanságban) teljesen jó párhuzam, csak ott legalább értelmileg lehetett viszonyulni a szereplőkhöz (és a motivációikhoz), itt meg még azt sem.
Amúgy Palmer mellett én más szempontból, de Logan elnök karakterét imádtam, már nem is tudom melyik évad volt amikor kb. minden részben az aktuális rész végére már majdnem meggyőzte magát hogy kész, vége, feladja és mindent beismer – amikor jött a rész végi fordulat és újra megint nyeregben! :) A karaktert játszó Gregory Itzin szerintem nagyon jól és nagyon szórakoztatóan hozta azt a figurát! :)

Laja - 2018. 04. 24. 04:00

7×11 zseniális! Ahogy az egész évad. Kevés sorozat tud ilyen feszültséget hozni, hogy egyben minőségi is, és nem röhejes. A legtöbben ha vannak is ilyen részek, aztán jön 5 rész lassú szenvedés, a Homelandben viszont az egész sorozat egy hatalmas adrenalinbomba.

Kissur - 2018. 04. 24. 20:44

Juj mekkorát örülnék, és dobnám is rá a 10/10-et, ha az egyik orosz cellából Kiefer Jack Bauerként pislogna vissza, és összenézne Carrievel. :D
Szerintem nem kapják el Carriet, mert a 8.évad visszatér a Közel-Keletre.
Nem volt rossz ez a 7×11, végre pörögtünk, de valahogy nem hozta azt a mellkasomban, amit a 24 nagyobb támadásai és akciói adták. Olyan kis bénácska volt.
A “Tovább, tovább, tovább”-ot a hét idézetének jelölöm. XD
Azt észrevettétek a sok magyar baki mellett, hogy a fekete furgonok piros orosz rendszámmal indultak, a belvárosban magyar rendszámmal csapatták, majd amikor odaértek a helyszínre, akkor megint piros volt? Nagyon kapkodhattak itt nálunk.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz