login |

The Originals: kezdett az 5. évad – írta infinity

2018. 04. 22. 21:35 - Írta: vendegblogger

139 hozzászólás | kategória: kritika,

Don’t worry, sooner or later something will blow up in New Orleans. Some crisis or other, always brings us back.

Elérkezett a visszaszámlálás ideje. Már csak néhány résznek lehetünk szemtanúi, mivel kezdetét vette a The Vampire Diaries színvonalas(abb) testvérsorozatának, a The Originals-nek az utolsó évadja. Reménykedjünk benne, hogy méltó búcsút kap a sorozat, ami ugye újabb spinoffot kaphat.

Mindig is kedveltem a nagy hármast (Klaus, Elijah, Rebekah), így amikor Mikaelson-ék kiváltak az anyasorozatból nem volt kérdés, hogy a TVD mellett a The Originals is kötelező darab lesz. Nem bántam meg a döntésem, hiszen sok kiválóan felépített jelenetsorral megfűszerezett, sikeres epizódokból álló, és történetszálakban gazdag évadokat kaptunk a szériától. Lássuk, hogy a folytatás is hasonlóan erős lett-e – a tovább mögött folytatom spoilerekkel.

Mint tudjuk a negyedik évad úgy ért véget, hogy a Mikaelson testvérek szétszéledtek a világ különböző pontjaira, mivel csak így tudták megakadályozni, hogy a Hollow pusztítást okozzon, ezzel biztosítva Hope biztonságát. A folytatás nem rögtön, hanem egy ugrás után 7 év elteltével veszi fel a fonalat, és megmutatja nekünk, hogy a Mikaelsonék mivel töltik mindennapjaikat.

Klaus lista szerint gyártja a hullákat. Az eltelt idő alatt elterjedt róla, hogy teljesen megőrült, de főként csak Elijah-t akarja megvédeni és elüti az időt. Kiderül az is, hogy nehezen viseli a jelenlegi helyzetét, és azt, hogy bátyja nem emlékszik családjára.

Aztán bepillantottunk kicsit Mystic Falls-ba is, mivel a Ric és Caroline által alapított iskolába jár a frissen debütált tini Hope is. Elsőre nem volt gond Danielle Rose Russell alakításával, de inkább arra leszek kíváncsi milyen lesz a továbbiakban, amikor beindulnak az események.

Marcel megkérte Rebekah kezét, aminek én őszintén örültem a lánykérésnek, a végén az elutasításnak viszont nem. Mondjuk mindkét álláspontot meg lehet érteni, ezért nem tudom, hogy a készítők akkor mit akartak/akarnak ezzel kezdeni. Talán majd a végén lesz a nagy happy end? Vagy szerintetek ennek már lőttek?

A rész fénypontja a Klaus-Caroline találkozás volt. Kiváló alakítások és hatásos jelenetek voltak, ami komoly és szórakoztató is volt egyben, a két színész (Joseph Morgan, Candice King) közötti kémiáról nem is beszélve. Ezért már megérte végigülni a nyitányt.

Az egészben engem hidegen hagyott Freya és Vincent. Sőt, tulajdonképpen az eseménytelen New Orleans is. Még szerencse, hogy bedobták azt a hibrid srácot, és a végén Hayley rejtélyes eltűnését is.

Összességében egy szépen kivitelezett alapozást láthattunk, és látványra is rendben volt a rész. Az első képsorok alapján lendületesen kezdődött a történet, volt néhol egy kis visszaesés, viszont az simán belefér. A jó premier után persze várom a fejleményeket és kíváncsi vagyok, mit tartogatnak a készítők az utolsó szezonra, mert elvileg ha a négy Mikaelson találkozik, akkor eddig nem látott sötétség fog elszabadulni.

Egyértelmű, hogy valahogy csak újra egyesülnek a Mikaelson testvérek és a legsötétebb erőt is legyőzik, nem? Vajon lesz e meglepetés ami esetleg megcáfolja ezt? Nem ragozom tovább, most rajtatok a sor, nektek hogy tetszett, mi a véleményetek, mire számítotok?

139 hozzászólás Ne habozz!

katyvaszlipp - 2018. 04. 22. 23:22

Nekem bejött, mint mindig.
Viszont most akkor megint a Hollow lesz elővéve “főgonosznak”? nekem elég volt egy évadig.
És ha a 4 Mikaelson egy helyen lesz, akkor kiszabadul, legalábbis az utolsó évad erre futott ki.
Most ha kövi részben ez el is jön, remélem nem az egész évadban csak őt fogják hajkurászni, uncsi lenne nekem már.

Vagy majd a Hollow még Hollow-bb lesz, és még erősebb? akkor is ismétlés.

sziszko - 2018. 04. 23. 07:58

én nagyon röhögtem az elején, spoiler: amikor Klaus az ajtónállót kinyírta, és bejött a főcím: ahol a szívedet hagytad :) nagyon jó volt a kezdés, sajnálom, hogy elkaszálták,

Bessie - 2018. 04. 23. 08:18

Nagyon jó sorozat. Nem értem a kaszát. Klaust ezer évig el tudnám nézni és Elijaht is. Remélem nem a halálukkal végződik a széria. Sajnálnám nagyon.

LaCRossE - 2018. 04. 23. 12:04

Tetszett a kezdés, de Rebekkah és Marcel szenvedését én már nagyon unom.

shed - 2018. 04. 23. 19:58

Minden jo volt, de a 8éves Hope okosabb volt, mint a 15éves. Csinál egy hibridet, akiröl tudja hogy lényegében a rabszolgája lesz, illetve másik oldalrol meg egy gyilkos fenevad.Meg elviekben már full képzett boszi, de nincs pénze repülöjegyre. Én azt hittem, hogy ebben az évadban egy koravén, okos csajt csinálnak belöle, aki ugyanolyan penge lesz agyban, mint az elözö évadban. Eddig elég csacska tinire vették a figurát.

SV - 2018. 04. 23. 21:13

Hát nekem ez kicsit felemás volt. Klaus jelenetei mindent vittek, Hope-nak is voltak jó jelenetei. Én nem bánom, hogy csacska tinit csináltak belőle, hisz épp az a karakter lényege, hogy szupererős, de még nem érti ez mekkora felelősséggel jár. Szerintem ez nagyon jól átjött, plusz a színésznő nagyon hasonlít a Hayley-t játszó színésznőre (remélem, azért valamivel tehetségesebb). Elijah jó volt, de nagyon bizarr így, kérem vissza a régit :) A többi szál nekem kicsit üresnek érződött.

DarkEagle - 2018. 04. 23. 22:23

Nekem is bejött nagyon a kezdés. Hope tini verziója is kedvelhető és aranyos. Remélem a badass jeleneteknél is jó lesz.

Ami nem tetszik hogy mennyire lerontja Rebekah-t Marcel. Nem értem miért kell ez a fölösleges dráma. Múlt év végén azt mondták együtt lesznek de most mivel szét széledtek nem lehet házasság? Ez eléggé wtf. Oké mindkét félt meg lehet érteni de ezt ugyan úgy ők is megtehetnék. Élnek 1000 éve igazán kivárhatna még Marcel is. Nagyon gyerekes.

A Hollow dologra nem tudok mit mondani de nyilván arra fog kifutni hogy Hope majd lenyomja vagy magába zárja és ő is átvált valami halhatatlan formába. Mert valljuk be, meglepne, pláne a spinoff bejelentése után, ha belőle nem lenne végül igazi halhatatlan egyén.

sunny97 - 2018. 04. 24. 14:08

Összességében jó kezdés volt ez.
Klaus ezzel az öljünk meg mindenkit stílussal emlékeztet arra a Klaus-ra, akit régen a TVDben megkedveltem. Ő így lenne a legjobb. Caroline-nal való közös jeleneteiből pedig egyértelműen lejön, hogy mennyire nagy köztük a kémia. (Igazán összehozhatnák őket az évad végére.)
Hope, hogy ilyet tett érthető, mert még csak tini. Nincs tudatában annak, hogy ő mennyire különleges.
Elijah-t nagyon nem jó így látni. Remélem minél előbb “visszahozzák” valahogy a régi énjét.
A többiek pedig igazából számomra jelentéktelenek voltak.

DarkEagle - 2018. 04. 24. 15:21

Hope igen is tisztában van a képességeivel és azzal, hogy ki is ő. Már kislányként is tudta. A vért nem csak azért adta a gyereknek mert a barátja volt hanem hogy felkeltse Klaus figyelmét. Ez volt a fő célja. :D Szóval inkább lázadó tininek mondanám mint olyannak aki nem tudja, mit csinál.

Isaac - 2018. 04. 26. 10:38

Kicsit szőrszálhasogatás,de ha valaki nem tudja vámpír,akkor nem is “eszik”? Az érdekelne milyen háttérsztorit kapott Elijah… átlagvámpír aki él hal a zenéért és nem tudja ő Mikhaelson? Nagyon meglepődne ,ha használja a képességeit ,ha teljesen embernek hiszi magát.

DarkEagle - 2018. 04. 26. 17:21

Nem hiszem, hogy erre nem figyeltek. Szerintem csak szimpla vámpírként tekint magára mert máskülönben ez eléggé epic fail lenne. Bár lehet hogy épp ezért őrködik rá ennyire Klaus. Már nem rémlik hogy Marcel mit is plántált belé pontosan de nem rémlik olyan hogy elfeledtette volna vele hogy vámpír, csak a családja emlékét vette el.

A heti részről: Sejtettem hogy Hope valami hasonlóra készül de basszus, azért ez nagyon beteg. Kiköpött apja tényleg. :D Nagyon nagy stratéga lett ha még az apját is lekörözi. A végén lehet hogy tényleg ő lesz az ellenfél. Bár ahogy ez a jósnő is mondta a jövő nincs kőbe vésve és nem feltétlen úgy van ahogy azt látni akarjuk. Ergo Hope lehet akár gonosz de az is lehet hogy csak a nagy tömörülések miatt vagy más miatt jön elő belőle a Hollow.

Egyébként emelem kalapom Danielle Rose Russell előtt. Nagyon tehetséges ez a lány. A jelenetek közte és Joseph Morgan közt eszméletlen jók voltak. Tényleg elhittem hogy ők apa és lánya. És tényleg nem az van hogy “Áh de utálom ezt a lányt mert mennyit rinyál hogy az apja nincs vele és ezért ilyen dolgokra is képes.” Teljesen megértem amit csinál. Miatta várom azért a Hope spinoffot. Viszont az a bájgúnár nagyon remélem hogy hamar fűbe harap mert rögtön irritálni kezdett amint megjelent.

Viszont valami tényleg lehet a háttérben és tuti hogy nem akárkik ha Hayleyt is lenyomták. Eddig nagyon jó az évad. Szomorú hogy ennyi lesz. De jobb a csúcson abbahagyni.

Shed - 2018. 05. 01. 09:21

DarkEagle:

Most nem az volt, hogy Hayleyt a kis hülye hibrid kölyök nyomta le és Hope-al együtt rakták koporsóba?

DarkEagle - 2018. 05. 01. 13:09

De, mivel ugye a hibrid kölyök Hope vére miatt kötelezve van mindenre amit a lány mond. Ő elkapta és betette egy koporsóba Hope pedig nyomott rá valami varázslatot. De aki elvitte Hayleyt az már tuti hogy nem ők voltak. Hope nyilván nem bántaná az anyját. Nekem egyébként nagyon fura hogy Hayley alapból elkezdett kavarni valami random csókával. Meglepő lenne ha ő nem lenne valami szervezet tagja. :D

A hibrid kölyköt is tuti, hogy ők nyírták ki. Én amúgy a Hollow követőire gondolok akik újra előkerültek most hogy itt van Hope meg az apja is. Nyilván ezért vitték el Hayleyt is hogy maradjanak és jöjjön a többi családtag is és akkor jöhet a visszavágó de ezúttal Hope is csatlakozik. Mondjuk nekem a jövendőmondó is gyanús. Meg mintha valami előzetesben épp Klaust agyalná. :D

Opalisc - 2018. 05. 01. 13:36

Érdekes fordulat, ugyan hol van Hayley? Hiányoztak. Nagyon sajnálom a kaszát, én is néztem volna pár évadot, mint a TVD de jobb, a New Orleans feeling, azok a házak oh és a szereplők miatt. Lázas betegen néztem a 2. részt, illett a hangulatomhoz.:P
Bessie: én is ezen agyaltam, sajnálnám, ha meghalnának a végén de ha belegondolunk, olyan régen élnek, mindent megéltek, és mindennek az ellenkezőjét is. Végülis az a dolgok rendje, hogy egy élőlény nem él örökké.. nem tudom, hogy lehetne jól lezárni, kiváncsian várom.

Iceman - 2018. 05. 03. 15:34

Nagyon-nagyon jó rész volt ez a harmadik, örülök, hogy visszatértem a sorozathoz, pedig az előző évad elején elkaszáltam. Örülnék,ha Elijah tényleg hátra hagyott volna mindent, de valahogy nem tudok elképzelni neki egy ilyen happy endet. Klaus és ő annyi szenvedést okoztak, hogy nem érdemlik ezt meg:D

DarkEagle - 2018. 05. 03. 18:10

Eszméletlen király rész volt ez a 3. Nagyon durva Interjú a vámpírral hatása volt, némi Kárhozottak királynője jelleggel. :D Elijah nagyon brutálisan lekoptatta Klaust. Innentől Klaus tuti hogy elborul és az se lepne meg ha ő lenne a végső ellenség. XD

Amúgy Elijah új nője bejön, aranyos, normálisnak tűnik szóval remélem hogy nem valami gonosz körítést kap. Igazából Elijah az aki megérdemli szerintem a happy endet. Rebekah mellett talán ő szenvedett a legtöbbet. De szerintem nyilvánvaló hogy idővel visszatér a családjához úgyis. Amúgy a rész végi jelenet durva volt nagyon. Ha nem tudnám, hogy nem hal meg a naptól most aggódnék. :D

katyvaszlipp - 2018. 05. 08. 17:49

Amúgy, nekem a csaj gyanús.
Amikor levette a gyűrűjét és bedobta a dobozba, akkor úgy nézett, mint azok ebben a sorozatban, akik valami rosszban sántikálnak:D
úgyhogy, lehet majd lesz fordulat.

de király rész volt, imádom ezt a sorozatot, jók a szereplők, párbeszédek, sztori is többnyire.
kár hogy vége lesz, de jobb így, nem szeretem amikor végkimerülésig húznak egy sorozatot.

Klaus meg bárki simán cameozhat párat Hope sorozatában ha úgy van.

DarkEagle - 2018. 05. 08. 21:10

Na igen, ebben reménykedek én is. Mert nyilván nem lenne sok értelme Hope sorozatot csinálni a családja nélkül.

speranza - 2018. 05. 13. 13:45

Csatlakozom azokhoz, akik sajnálják a sorozat kaszálását. A jó karaktereken, a jó zenéken és még sok egyében kívül számomra azért is szimpatikus ez a sori, mert hagynak teret a főbb szereplőknek, hogy rendezőként is kipróbálják magukat. Daniel Gillies, Charles Michael Davis és Joseph Morgan is több epizódot rendezett már, utóbbi például az utolsó évad 3. részét, ami különösen tetszett. Látszik, hogy van érzéke a drámai pillanatokhoz, talán nem véletlen, hogy pont ő kapta ezt a részt. Klaust ezen kívül hallgatni is élmény, annyira szépen, tisztán beszél és valahogy mindig neki van a legerősebb „jelenléte” a soriban. Az utolsó évadban is látszik, hogy bár mindig ő volt az, akinek köszönhetően folyton megosztott volt a család, végül mégis Klaus lesz az, aki így vagy úgy, de újra összehozza őket, mert nagyobb szüksége van rájuk, mint nekik őrá. Kíváncsi leszek a lezárásra. Marad-e majd a végén az „always and forever”, vagy végleg szétszakad a család.

DarkEagle - 2018. 05. 13. 19:56

Épp ezért félek a Hope spinoff miatt mert bármilyen jó is a Hope-ot alakító csaj. Az hogy a soroazt Mistic Fallsban fog játszódni teljesen ki fogja nyírni a sorozatot. Julie Plec nyilvánvalóan egy újabb TVD-t akar csinálni. Elvégre a boszija meg a csini vámpírja már megvan. Szóval a TO feelingje nagy valószínűséggel teljesen ki lesz oltva. És szerintem az Eredeti család se nagyon fog ott szerepelni már.

speranza - 2018. 05. 13. 21:57

Julie Plec nekem is eszembe jutott ma, azzal kapcsolatban, hogy anno, amikor a VD a végéhez közelített, a „Thank you and good bye” videóban „epikus” véget emlegetett. Amikor kiderült, hogy a TO is az utolsó évad elé néz, valami hasonló nyilatkozatot tett. Tartok tőle, hogy ahogyan a VD-ben sem haboztak főszereplőt eltenni láb alól a végére, itt sem fogja mindenki megúszni. :)

DarkEagle - 2018. 05. 14. 17:25

Sajnos nekem is ez a véleményem. Már maga a spinoff címe, a Legacy is erre utal.

hummel - 2018. 05. 17. 13:42

Eléggé adta magát, hogy a Hope körül forgolódó srác is ludas Hayley eltűnésében, ez gondolom nem sokakat lepett meg. Engem viszont az meglepett, hogy Elijah új barátnőjének is van kapcsolata az eseményekkel.

Egyébként a legegyszerűbben úgy tudnák megtalálni Hayleyt, ha Hope átváltozna. Akkor a köztük lévő köteléket használva elég hamar megtalálhatná. Ugye Klaus anno direkt ezért ölte meg az apját, Ansel-t, mert az megtalálhatta volna a lányt a köteléket használva éppen akkor mikor Dahlia miatt elrejtették őt.

DarkEagle - 2018. 05. 17. 14:17

Hát ja, ezt kb azonnal lehetett tudni, amint feltűnt a színen a csávó. Bár szerintem a csajról is sejthető volt. Túlságosan szerelmes Elijahba. Mondjuk nála nem tudom eldönteni, hogy valóban így van-e vagy ez is a terv része. Mindenesetre nem igazán értem, hogy mit akarnak. Hope egyedül szétcincálná őket. Már az is magas nekem hogy hogyan tudták elkapni Hayleyt. Elvégre ezek egyszerű vámpírok. Szóval nagyon érdekel majd hogy mi lesz ennek a vége. Valahogy nem gondoltam hogy ennyire egyszerű ellenség jut az utolsó évadra.

De legalább már láthattuk, hogy Hopenak nem dísznek van három féle génje is és mindegyiket ki tudja használni.

speranza - 2018. 05. 17. 21:20

Szerintem pont így lesz kerek a történet. Az első évad a New Orleans-i hatalmi harcokkal indult és valami ilyesmivel fejeződik majd be. Hayley elrablása pedig végső soron alighanem arra megy ki, hogy Hope-ból előcsalogassák valamelyik kevésbé kedves énjét, bebizonyítva ezzel, hogy veszélyes mindhárom közzösségre és így mindenkinek alapot adva arra, hogy végleg leszámoljanak a Mikaelson famíliával.

Shed - 2018. 05. 21. 15:41

Egyébként mitől olyan biztos, hogy a Legacy egy nyálas cucc lesz? A csini vámpírgyerek teória sem jött be. Legalábbis kétlem hogy túl fogja élni ezt az évadot.

Sztem meg Hope a végére fel fog keményedni, mert hogy valamelyik szülő meghal, az sanszos.

Én remélem, legalábbis reménykedem benne, hogy inkább az Originals stílusát viszik tovább. De aztán ki fog derülni. Ha tini nyáltenger lesz, meg szerelmi sokszögek, meg csak drámázás, akkor nyilván elkönyvelem, hogy az Originals jó volt, aztán szevasz.

speranza - 2018. 05. 21. 18:45

Az csak nekem tűnik furcsának, hogy a női főszereplők alig voltak láthatóak az évadban? Pedig már közeledünk a feléhez. Rebekah sírdogált egy kicsit egy kádban és ennyi, Hayleyt pár perc anya-lánya jelenet után elrabolták, de Kol és Davina is csak telefonon jelentkezett be egy perc erejéig. Az eredeti családból csak Klaus és „Öltöny minden alakomra” Elijah van jelen hosszabban, na meg a teljesen súlytalan Freya. Viszont az új ellenség, a másik család mátriárkája, Greta érdekesnek tűnik. Mintha ő is valami más lenne, mint sima vámpír, de ki tudja…

DarkEagle - 2018. 05. 22. 20:09

Szerintem Greta sima vámpír csak meg vannak a forrásai. Mondta is hogy nem egyedül dolgozik és nyilván nem a gyerekeire célzott. Mert ezek hárman tuti nem tudták volna legyűrni Hayley-t.

Egyébként szerintem az hogy tini sorozatot csinálnak, mert hát a Legacies az lesz, ráadásul Mystic Fallsban fog játszódni, szóval ez így eléggé előrevetíti mire számíthatunk. De legalább nem egy idegsítő Elena lesz a főszereplő hanem Hope aki minden téren remek casting. Szerethető, badass és hát Klaus lánya. Egyébként nekem is az az érzésem hogy a Hollow átka nem fog megtörni mert az hülyeség lenne ezért sem fognak szerepelni Klausék a spinoffban. Max 1-2 részre benéznek. Azt szerintem nem mernék meglépni hogy bárki meghaljon. Pláne az ősök közül. Elvégre csak Marcel tudja őket megölni. Fehér tölgy meg már nincs. Ha az új sorozat mondjuk New Orleansban játszódna akkor jobban reménykednék de így csak Hope maradt a reményem. :D

Amúgy a többiek pont a Hollow miatt nem jönnek de nyilván az évad végére úgyis mindenki vissza fog térni.

DarkEagle - 2018. 05. 22. 20:10

Amúgy Rebekah így is necces volt mivel terhes volt, aztán közben szegény elvetélt. Szóval nyilván nincs sok kedve most a melóhoz. Bár a vetélése asszem már a forgatások után volt.

DarkEagle - 2018. 05. 22. 20:13

Mármint nem Rebekah hanem Claire Holt.

wondorog - 2018. 05. 22. 20:20

A rész közben azon csodálkoztam, hogy senkinek sem jutott eszébe a lelki terror megoldás, vagyis, hogy megfenyegetik Gretat, hogy Hope hibridet csinál belőle, ha nem adják vissza Hayley-t. Elég kézenfekvő lett volna, ilyen fokú gyűlölködés mellett, bár nem tudom Greta is annyira szélsőséges-e, mint a férje volt, vagy ő inkább a bosszúra törekszik inkább.

DarkEagle - 2018. 05. 22. 21:14

Szerintem azzal nem mentek volna semmire mert nem érdekelte volna őt, meg is halna a bosszú érdekében. Plusz azzal csak felerősítették volna. :D Mondjuk annyiban leegyszerűsítené a dolgokat, hogy akkor Hope-hoz lenne kötve és kénytelen lenne azt tenni amit ő mond, ergo simán megtalálhatnák az anyját. De nyilván akkor nem 13 részes lenne az évad. :D

hummel - 2018. 05. 27. 19:06

wondorog: Greta vámpír, belőle nem lehet hibrid.

Még mindig azt tartanám célravezetőnek, ha Hope a kőtést használná, ami a vérfarkasoknál a felmenők és a leszármazottak között megvan. Persze nyilván ennek az lenne az ára, hogy valakit meg kellene ölnie, így aktiválva az átkot, de ha apja lánya, akkor ilyesmin nem kellene megakadnia.

Az új sorozatban szívesen látnám Freya-t is. A 2. évad második felében még eléggé meghatározó volt, a belépése, karaktere impozáns, viszont azóta eléggé leépítették.

LaCRossE - 2018. 05. 31. 15:08

Elijah kezdi felbaszni az agyam.

RIP Hayley

Jó volt újra látni Caroline-t.

DarkEagle - 2018. 05. 31. 15:25

Oké, hát ez így sokkban hagyott most kicsit. Én mindig is bírtam Hayleyt szóval ja. Tudom, sokan utálják, bár nem értem, miért. De én érzem, hogy lesz itt valami csavar, mert Hope valami tervet említett, ami az anyjának fájni fog. Bár lehet tényleg csak annyi volt a terve, hogy az anyjától elveszi a vérfarkas énjét, hogy Freya meg tudja találni. De nem ő lenne az első szereplő akit később feltámasztanak. Bár, ha már meglépték akkor szerintem maradjon is így.

Egy biztos, nem lennék most az ellenség helyében. Nagyon nagy szerencséjük van, hogy Hope nem nézte végig az egészet mert akaratlanul is az jutott eszembe, ami anno a Buffy-ban történt Willow-val mikor megölték a barátnőjét az meg átváltott Sötét Boszivá és szó szerint lenyúzta a bőrét a gyereknek. Valami hasonlót képzelnék el itt is, bár nem hiszem hogy Romannek halál lesz a sorsa. De nagyon félek, hogy így, hogy kiderült hogy nem is az anyjuk igazából Greta és Roman nem is tudta a komplett tervet, lehet hogy végül mégis Hope mellett marad? Nagyon remélem hogy nem, mert a tudatlanság még nem kiváltó ok szerintem. Pláne nem Klausnál, főleg nem Hayley halála után.

Elijah tényleg idegesítő amúgy, nem is értem, hogy miért ilyen. Oké Marcel elvette az emlékeit de emlékek nélkül is tudnia kéne, hogy nem áldozzuk fel a 15 éves unokahúgunkat meg az anyját, akik nem tehetnek semmiről. Az, hogy Klaust leszarja még oké de a többieket is az már durva. Marcel tuti visszaadja az emlékeit utána meg szépen saját magát fogja leszúrni egy fehér tölgy karóval. :D

Iceman - 2018. 06. 01. 14:50

Baromira meglátszik ezen az utolsó évadon Julie munkássága. Egy nagy baromság az egész. Elijah szála addig volt jó amíg nem rángatták bele őket az aktuális fő szálba, ez a Roman gyerek még CW castinghoz mérten is pocsék, Greta ideológiája meg nagyon erőltetett. Oké, hogyha valaki elvakultan hisz valamiben az hasonlóan viselkedik, de azért ennyire nem látni a fától az erdőt..Egyetlen értelmes magyarázatnak csak azt tudnám mondani, hogy max legendákból ismerték az ősök sztoriját és úgy hiszik, hogy a vámpírok meg a vérfarkasok is tök természetes úton születtek meg anno, nem pedig természetellenesen teremtették őket.

szelesmalom - 2018. 06. 02. 00:22

5×6

Botrányosan kaki..

Ennn - 2018. 06. 02. 03:46

Annyira logikátlan…
De komolyan…
Anno a TWD-be éjfél, meg hasonmás meg telihold, meg három áldozat, meg kb egy egész évszázadnyi előkészület kellett egy ilyenfajta átokhoz/átok megtöréséhez, itt meg puff… 2x!!!!
Miért nem vitték magukkal Marcellt kiszabadításosdit játtszni?

Hogy lehet Hope ennyire hülye?
Hogy lehet a Salvatore suli ennyire hülye?
És Edward Náci Diamond hogy lehet ennyire hülye?

És van aki meglepődött, hogy az árja kinézetű menő csávónak köze van a nácikhoz?

Camille uncsitesóján sem lepődtem meg. Azon lepődtem volna meg ha váratlanul nem derül ki a csávóról, hogy az ő uncsitesója.

Ja és nem tudok komolyan venni egy halált sem. Két rész alatt 5x fel fogják támasztani.

DarkEagle - 2018. 06. 02. 14:37

Azért ne keverjük a TVD-t a TO-val. Itt nem Bonnie boszorkányok vannak akik mást nem tudnak kántálni csak hogy “Veszmatosz.” vagy mi a rák. :D No meg azért eltüntetni egy meglevő részed nyilván egyszerűbb mint előhozni. Mivel Klaus ugye alapból meg volt átkozva de Hayley nem, tőle elvették az egyik felét és nem előhozták belőle. Bár ha visszatekintünk akkor a farkas átok megtörése sem volt nehezebb. De mint mondtam, itt nem Bennet boszorkányok amatőrködnek. :D

Egyébként engem jobban zavart az hogy Klaus konkrétan nem csinált semmit. Oké nyilván a cél az hogy Hayley haljon meg így összejön a család stb, de könyörgöm, ha máskor egyedül lenyom egy komplett vámpír hadsereget akkor nehogy már egy egyszerű fadarab megállítsa. Ebből is látszik, hogy amint átvette az évadot Julie Plec máris a saját kardjába dől a sorozat. Bár még így is fényévekkel jobb mint a TVD.

Az meg hogy kiszámítható, hát könyörgöm eddig se volt túl sok meglepetés. Nem ezért szerettük a sorozatot. Mégis csak egy CW-s sorozat. Mondjuk engem Cami rokona meglepett. Annyira nem érdekelt a karakter hogy eszembe se jutott azon agyalni hogy ki lehet. Barmira irritáló a csávó. És nem is látom az okát, hogy miért vették elő.

Marcel azért nem jött mert Julie Plec-et jobban érdekelte hogy a fanok megkapják a Klaus-Caroline párosukat. Ezért is örülök egyébként hogy vége lesz a sorozatnak mert így hogy nincs TVD Plec kisasszony átjönne ide randalírozni és nem hagyná dolgozni Michael Narduccit ami egyébként meg is történt, hiszen erre az évadra már nem is tért vissza Narducci. Szóval íme a nyilvánvaló oka annak, hogy már nem olyan a sorozat mint volt.

DarkEagle - 2018. 06. 02. 14:40

Ami a feltámasztást illeti én kétlem. Tekintve, hogy állítólag költség csökkentés volt így nem hinném hogy feltámasztják majd. Szerintem itt is meglépi Plec ugyan azt amit a TVD-ben. Akik meghalnak a végén, mert tuti hogy nem Hayley lesz az egyedüli és meg is mondta Comic Conon hogy Elijah-Hayley páros keserédes véget fog kapni, ergo mindketten meghalnak szerintem és mennek a Bonnie által kreált Túlvilágra ahogy Damon és Elena is tette ha jól tudom. :D

speranza - 2018. 06. 02. 15:16

Ami történt, borítékolható volt. Kicsit el is ment a kedvem attól, hogy hetente megnézzem, mert most már garantált a depi end.

Ennn - 2018. 06. 02. 20:53

Annyi pozitívum van a sorozatban, hogy legalább Hope karaktere nem 2d-s mert van humora. Csak hülye, mert iq-t nem írtak neki…
Változtassuk át a szomi barátom hibriddé, raboljuk el
anyát, (miaf@…???) hozzuk vissza aput hadd szabaduljon el a legerősebb/gonoszabb lény valaha… bízzunk meg egy totál megbízhatatlan csávóba, mert olyan mint Edward Culen…
De semmi baj… legalább Legaciba jönnek majd Elena és Daimon lánya(i)…

jessm - 2018. 06. 02. 23:48

Amit láttom mégis igaz volt a spoiler tavalyról…Szóval jó, hogy 5×03 öta nem láttam részt, és most már meg várom, hogy mi a vége, de ha hülyeség akkor nem hiszem hogy lesz késztetés bepótolni a hátralévő részeket. utolsó évad ide vagy oda.

DarkEagle - 2018. 06. 03. 00:56

Damonnek és Elenának nincsenek gyerekei tudtommal. Oké leéltek egy komplett életet de nem hinném hogy meglépnének olyat hogy a gyerekeik Alaric iskolájában fog tanulni. :D

Amúgy Hope nem hülye, egyszerűen csak hiányzott neki az apja ami érthető. Az IQ barbár apja leordította a fejét 8 évesen mert kivetült elé és megzavarta a vérengzős orgiáját. Utána meg leszarta mindenféle magyarázat nélkül. 15 éves, hiába ő a legerősebb lény kb az univerzumban attól még egy tini. Márpedig ha másban nem is akkor ebben reális a sorozat. A tinik ilyenek. Hülyeségeket követnek el. Egyébként a tervében nem volt benne hogy átváltoztatja a barátját. Először csak meg akarta védeni őt. Aztán rájött hogy fel is használhatja ha már minden parancsát követi. Tiszta apja végül is. Az meg hogy vonzódott ahhoz a gyökér gyerekhez megint csak tipikus tini baromság. Elég nagy kamu lenne azt állítani hogy tini korunkban nem csináltunk hasonló hülyeségeket. Nyilván mágikus dolgok nélkül. Egyébként nem bírom a csávót de nem gonosz gyerek ő csak őt is kijátszották. Bár én kétlem hogy neki innen van visszaút. Klaus szerintem kitépi a gerincét. :D

Persze ettől még nem védem a sorozatot mert Plec stílusa fényévekről is látszik. Elég összenézni bármelyik TO évadot ezzel és látszik a minőségbeli különbség.

Opalisc - 2018. 06. 03. 20:18

DarkEagle – Buffy, Ó mekkora rész volt az, legalább tízszer láttam anno!! :) Ne már Hayley :'( nekem is hiányozni fog ha többet nem látjuk, szerintem a színésznő is sokat fejlődött az elejétől. Meg tényleg pasi túlsúly lett, eddig a női szereplők mind felemásak vagy ellenszenvesek számomra, kivéve Caroline-t. A Roman olyan, mintha a Secret Circle-ből rándult volna át. Elijah pálfordulása elkeserítő. :(

Shed - 2018. 06. 03. 23:11

Most néztem meg, eddig is gyanakodtam, de a szőke srác már jó öreg. Ehez képest belezúg egy 15 éves csitribe, meg úgy viselkedett végig mint egy tini. Szánalom.

De azt a gondolkodást sem értem, amit Hope meg az anyja levágtak. Meg egyáltalán, Haeley miért nem változott át farkassá? Vagy Hope miért nem változott át farkassá, ha már így alakult? Meg ő alapból is erős, nem csak boszi. Van egy szobában egy megkötözött hibrid, meg egy másik hibrid, akit leláncoltak, hogy a mágiához ne férjen hozzá, meg egy nyomi vámpír és megy a könyörgés meg a bénázás.

Ha már lezárják ezzel az évaddal, akkor miért kell meggyalázni a záró évadot ilyen hülyeségekkel?

Meg elviekben egész New Orleans boszitanács őket kereste. Az egész boszi iskola őket kereste.

A világ legerősebb, legképzettebb boszorkányai közé tartozik Freya, elviekben olyan varázslatokat kell tudnia, amit a kedves nagynéni és az anyja csak vele osztott meg, és ma már rajta kívül senki más nem ismer.

És akkor pár kis nyomi vámpír, meg valami noname boszorkány körbeszívatja őket….

Ezt a Elijah dolgot meg inkább hagyjuk is.

Annyira felmérgelt ez a rész, hogy hihetetlen.

DarkEagle - 2018. 06. 04. 17:29

@Shed: Nem bántásból de te eddig hol voltál? :D
Az egész Mikaelson család több mint EZER éves. És te fenn akadsz azon, hogy az a csitri gyerek belezúg Hope-ba? :D Attól hogy vámpír és baromi öreg, még ugyan úgy fiatal. Ezért viselkedett tiniként. Vagy te ha ezer éves lennél egy 15 éves testben akkor úgy viselkednél mint egy ezer éves? Kétlem. Épp az az egész lényege hogy az adott kornak megfelelően kell viselkedni.

Hope nem tud farkassá változni, mivel nem ölt meg senkit még. A vámpír ereje meg elenyésző egy átlagos vámpírhoz képest is. Ez látszott mikor felvágott Freyának mikor kettesben voltak. Erősebb mint egy átlag ember de gyengébb mint egy Josh féle gyér vámpír. :D A mágiáját pedig elfojtották a láncokkal.

Arra szintén adtak magyarázatot, hogy miért nem találja őket senki. Hope a legerősebb boszi a Hollow-t leszámítva. Ő maga mondta, hogy nem tudná megtalálni az anyját ha akarná se mert ahhoz ott kell lennie mellette hogy feloldja az álcázó bűbájt. Ezrét is vették el Hayleytől a farkas géneket mert anélkül már megtalálható. Egyébként nem mindent Freyától tanult. Már 8 évesként is mondta a 4. évadban Alaricnak hogy egyedül is tud sok féle varázslatot, Freya csak néha segít neki.

A többivel egyet értek. De azokat már fentebb is leírtam. Ezek tipikus Julie Plec baromságok. Ki kellett írni Hayley-t mert szereti azt képzelni hogy ő a második George R.R. Martin. :D Állandóan kelti a kamufeszültséget de mindenki tudja hogy az ő világában senki sem hal meg végleg. Tudod kik hiszik el hogy Hayley halála végleges? Azok a tini lányok akik még azt sem tudják hogy 2×2 mennyi. Mert csak a shipper dolgokra tudnak koncentrálni.

DarkEagle - 2018. 06. 07. 14:44

5×07: Jó rész volt bár megint előkerült pár hülye Julie Plec baromság. Hányszor is támasztottak fel valakit a TVD-ben? Itt meg nem lehet mert nincs rá megoldás? Na ne vicceljünk már. Nem azt mondom, hogy támasszák fel Hayley-t de legalább ne mondjanak hülyeségeket. Pláne olyan nagy boszorkányok szájából hangzik hülyén mint Freya. Hope meglehetősen jól bírja az anyja halálát bár végül is Mikaelson.

Ami viszont nagyon nem tetszik ez az elsőszülött halála dolog. Csak azért mert valaki megjósolta akkor az már úgy is van? Nyilvánvaló hogy megfogják törni az átkot mert elég nagy meglepetés lenne ha egy CW sorozat ilyen megtörténne. Nem volt így is eléggé nyakatekert ez az átok még dobtak rá egyel.

Egyébként most komolyan, van itt olyan aki elhiszi, hogy ez a pár vámpír egy hadsereg? :D Klaus egyedül szétaprítaná az összeset. Ettől kellett volna beszarni? Konkrétan az 1. évadban több vámpírral harcolt Klaus ellen Marcel, akkor miről beszélünk? Látszik hogy Plec mami nem tud semmit. És ez a boszorkányos dolog hogy bezárják Klausékat az elméjükbe is fura. Bár az se lepne meg ha ez az átok miatt lenne mert eléggé kékes színű a környezet és nyilván nem a csitri vámpírok lesznek a végső ellenfél.

Klaus-Hope jelenet a végén nagyon jó volt. Szegény Hayley basszus, nem elég hogy elégett de még a villám is belecsapott. :D Hope és Freya meg nyilván kitalál majd valamit hiszen ez már látszott az évados előzetesben is hogy vállvetve harcolnak. Tényleg nagyon kíváncsi vagyok hogyan fogják befejezni.

Luna03 - 2018. 06. 07. 16:54

DarkEagle tudsz küldeni egy linket?
Nem jásza le semmi nekem rendesen a részt, mintha felgyorsítva pörgetné valaki folyamatosan… :(
Hang sem stimmel, felirat kuka (mert ugrál ugye..)..
PLEASE HELP!!!
05.04.-nél tartottam tegnap.Azóta nem működik..
Thx!!!

DarkEagle - 2018. 06. 07. 17:58

Nem tudom, hogy az oldal góréjai benn hagyják-e a kommentem, kétlem, mivel warezt tudtommal nem hagynak jóvá de Sorozatbarát oldalon vagy Netmozi oldalon meg tudod nézni online a részeket. Vagy letöltöd torrentről.

DarkEagle - 2018. 06. 14. 16:14

Hát ez nem semmi rész volt, megint. Őszintén szólva egyáltalán nem gondoltam volna, hogy Hope zárta be őket, azt meg pláne, hogy az a terve, hogy visszaveszi a Hollow erejét. Jó lett volna ha látjuk egyébként ahogy csinálja. Mert most tuti hogy egy ideig küszködni fog hogy átvegye az irányítást, legalábbis remélem hogy így lesz. Nyilván most már nem kisgyerek és sokkal erősebb szóval könnyebben fog menni. De azért ha tényleg megmarad benne a Hollow ereje akkor tényleg nem lesz senki aki legyőzhetné. Nem is tudom akkor minek lehetne nevezni utána.

A család egyesülés szokás szerint betalált. Hayley-s flashbackek különösen jók voltak. Elijah jelenete a végén mikor visszajöttek az emlékei, aranyat érnek. Daniel kitett magáért. Rendesen megtépkedte a lelkivilágom, ahogy szép lassan Elijah rájött, mit is tett. Azért ilyenkor ütközik ki mennyivel jobb a sorozat ha a család együtt van. Egymást erősítik az alakítás közben.

Innentől pedig nem lennék a helyében. Hope tuti, hogy adni fog neki. :D Kíváncsi vagyok mit kezdenek a leányzóval és ennyi erővel.

süsü - 2018. 06. 14. 23:10

Sosem könnyeztem még ennyit összesen az elmúlt négy évadon, mint a mostani 8 rész alatt, de sajnos ez nem a minőséget dicséri. Plec kisasszony keze nyoma érződik és nem tett jót a sorozatnak, de úgy a szívemhez nőtt már mindenki, hogy egy keserédes lezárás még kisülhet ebből, amire pozitívan emlékezhetünk vissza.
Jól működött ez a 8. rész, kár, hogy az eddig hú de beharangozott szörnyű probléma rohadt banálisan lett megoldva és sok értelmét egyelőre nem látom, de még azért van pár rész előttünk. Jó volt látni Nat Buzolicot, Danielnek meg tényleg jár a taps. Kár, hogy nemsokára vége.

Ennn - 2018. 06. 17. 01:38

Hát a rájövős rész jó volt, meg most totál sajnálom Antoinetet. Szerencsétlen tényleg semmiről nem tehetett.
(Jaime Murray-t én már a Dexterben is szerettem – attól függetlenül, hogy vágytam a halálára :D )

Kíváncsi vagyok a színészek hova mennek a the Originals után, a legtöbbjüket kedvelem.

hummel - 2018. 06. 17. 10:38

„totál sajnálom Antoinetet. Szerencsétlen tényleg semmiről nem tehetett”
Ezt nem mondanám. Hagyta, hogy Greta belevonja Elijah-t is a harcba, a saját családja ellen.

Többeket visszahoztak már, és pár esetben a hamvakat használták. Itt a viking temetéssel, ezt eleve kizárták. Gondolom a készítőknek nem áll szándékában visszahozni Hayley-t, de ez így számomra elég fura volt, nem passzolt a család viselkedéséhez.

DarkEagle - 2018. 06. 17. 14:55

Nem passzolt, ja, mert nem volt rá keretük állítólag, hogy Hayley maradjon kemény 13 részre. Azért ez durva, na. Vagy csak tényleg az van, hogy Julie Plec szeretne megint George R.R. Martint játszani, ami nagyon nem áll jól neki.

Mikaelson - 2018. 06. 18. 02:03

Számomra az az érdekes hogy Hayley városi “temetésén” a 2 fekete furgon közül Hope felrobbantotta az egyiket amiben ha más nem is de a sofőr tuti felrobbant…akkor nem kellett volna hogy kiváltódjon a farkas énje ? Tudtommal csak Hayleytől vették el a vérfarkas énjét…Hope-tól nem.

Ami pedig a sorozat végét illeti…túl sok Mikaelson nem halhat meg mert akkor kb a világ összes vámpírja kipusztulna… Marcel és Vincent van az esélyes fő halálok között…. talán még Rebekah neki nem ismerjük egyik vámpír leszármazottját sem és már a TVD óta nyögi hogy szeretne egyszer meghalni…Kol egy párszor meghalt már szóval az ő leszármazottai is kipusztultak de szerintem őt békén hagyják Davinával…Elijah is kérdéses… Klaus nem halhat meg mert akkor Hope és Caroline is meghalna,amit kétlek hogy meglépnek mert fölösleges lenne a TO ban kinyírni hogy ha már nem tették a TVD ben.( Klaus leszármazottja által lett Katherineből vámpír ő meg Caroline-t változtatta át ).Jön majd a Legacy is ahol tuti visszatérők lesznek a Mikaelsonok…

Shed - 2018. 06. 18. 10:39

Mikaelson:

Az előző évadban Klaust elvágták a vérvonalától, megölhetik és nem halnak meg az utódai.

Hope meg egyébként miért halna meg, ha Klaus meghal? Nem vámpír, természetes úton született gyermek.

DarkEagle - 2018. 06. 18. 14:28

Már mindenkit elvágtak a többi vámpírtól, asszem egyedül Rebekah-t nem. Az ő leszármazottjával is találkoztunk. A csaj még mindig kómában fekszik. Hope meg is jegyezte ugye a kis szerelmének. :D

Elijah gyakorlatilag meghalt tavaly szóval meghaltak minden vámpír akit teremtett, láttuk is mikor Kol és Bex épp táncikáltak a diszkóban, azért mentek haza. Klaust meg ugye elvágták a többitől.

Hope nem fog meghalni, ahogy Shed is írta. Egyébként a Legacies-ben nem hiszem, hogy sok szerepe lenne az Ősöknek. Nem lepne meg egyáltalán nem szerepelnének. Egyedül Klaust tudom csak elképzelni. Elijah tuti hogy meg fog halni, mert a “zseni” Julie Plec keserédes befejezést emlegetett, szóval tuti hogy átkerül Hayley-hez a túlvilágra ahogy a TVD fináléban elég sokan asszem.

Hope farkas énje érdekes egyébként, mert gyakorlatilag nem ölt meg senkit hiszen a furgonban nem emberek voltak hanem vámpírok. És tudtommal csak élő embert megölve váltódik ki a farkas átok. Most hogy benne vagy teljesen a Hollow szerintem teljesen mindegy már. Ha benne marad végleg akkor meg pláne. Ha meg nem akkor úgyis megoldják majd. De valahogy kétlem hogy kihagynának egy olyan ziccert hogy bármikor képes hybrideket gyártani.

DarkEagle - 2018. 06. 18. 14:30

Vagyis nem tavaly, hanem a 3. évadban, mert abban voltak a leszármazottak ugye.

hummel - 2018. 06. 18. 21:07

Egyedül Klaus lett elvágva a vérvonalától. Elijah és Rebekah nem, plusz Kol is újra elkezdhette építeni a vérvonalát.

DarkEagle - 2018. 06. 18. 22:01

De nem érted. Mivel Klaustól elvágták a vérvonalat, Elijah, Kol és finn ugye halott vagy volt így egyiknek sincs már vérvonala. :D Maradt Rebekah meg Klaus de kettejük közül csak Rebekah-nak van tényleges vérvonala, akiknek félnivalójuk is van.

Te komolyan azt hiszed, hogy most majd Elija és Kol majd nekiáll gyártani a vámpírokat? :D Nyilván megtehetnék de minek? Mint mondtam Elijah úgyis meg fog halni. Vagy nem tudom mi más keserédes befejezése lehet neki Hayley-nek.

DarkEagle - 2018. 06. 18. 22:02

Koltól meg az se lepne meg ha valahogy eltörölné a vámpír énjét és ember lenne a végére hogy valódi családja lehessen Davinával. Mindig is utálta a vámpír létet mert boszorkány akart lenni.

hummel - 2018. 06. 19. 21:57

DarkEagle: Elijah nem halt meg, vagyis továbbra is megvan az eredeti vérvonala. Sofya is rávilágított erre a 4.01-ben. Kol esetén pedig nem az volt a kérdés, hogy mik a tervei, hanem hogy van-e vérvonala.

hummel - 2018. 06. 19. 21:59

Még az elöbbihez. Kol esetén nyilván ugyanaz a helyzet, mint Klaus-nál, egy új vérvonal építéséről van szó.

Mikaelson - 2018. 06. 20. 08:58

Köszönöm az infókat valóban sok mindenen elsiklott a figyelmem, bevallom a 3.évad nagy része kimaradt számomra. Hopenak meg 3 énje van (boszorkány/ember,vérfarkas,vámpír) ezt fejtegeti a srácnak mielőtt az elcsalja magával hogy milyen érzés lehet elhagyni a 3 ból 1 énjét. Nyilván nem vámpír de ha mondjuk meghalna mint ember automatikusan vámpír lesz belőle szerintem. Ő egy ultimate hibrid.
Azt is eltudom képzelni hogy a TO végén Hope meghal és mint vámpír kel életre akinek megmarad a mágiája ami ugye szembe megy a TVD univerzum természet alkotta szabályaival. Alaricnak és az ikreinek ezért is lehetne nagyobb szerepe a Legaciesban,hogy az ezzel járó kellemetlenségeket segítsenek megoldani vagy megfékezni. Hiszen a sorozat nagyvonalakban arról fog szólni hogy Hopenak meg kell küzdenie az örökségeivel( boszorkányság,vámpírság,vérfarkasság).

Shed - 2018. 06. 20. 10:37

Mikaelson:

A Legacies nagy eséllyel egy tini nyáltenger lesz, sutba dobva a felépített világot. Ott nem lesznek lefektetett szabályok, illetve azokat csak az adott részben fogják betartani. Minden alá lesz rendelve a tini szerelmi sokszögeknek. Ennek elsődleges jele az lesz, amikor majd a most eltűnt szőke szerelme Hope-nak már az új sorozat első részében visszatér és kettőjük között mégis szövődik valami. Nagyjából az a jelenet fogja megmutatni hogy mire számíthatsz. Ha ott rögtön megöli Hope, akkor jó sorozat lesz. Ha meg valami zene, meg egymásba fúródó tekintetek és szópárbaj, akkor meg ő lesz a nagy szerelem, és ez határozza majd meg a sorozat irányvonalát. Gondolom nem véletlen volt a gyerek felvezetése, ő lesz a nagy szerelem a spinoffban.

Kétlem, hogy lesz olyan jó mint az Originals, valami Teen wolf szerűség lesz inkább.

DarkEagle - 2018. 06. 20. 13:42

@hummel: De hiszen láttuk, miután Elijah meghalt, hogy a diszkóban minden egyes általa teremtett vámpír meghalt. Nekem nem rémlik ilyen magyarázat Sofyától egyébként.

hummel - 2018. 06. 20. 20:30

DarkEagle: Jogos. Nem igazán maradt meg az előző évad. Jó, hogy valaki követi az eseményeket.

DarkEagle - 2018. 06. 21. 16:05

Nem volt rossz rész a heti de nem éreztem túl erősnek sem. Klaus és Hope közös jelenetei nagyon jók voltak, ahogy az is ahogy szétmarcangolta Hope Elijah-t. :D
Klaus meg most megy és mindenkit kinyírat a lányával vagy mi? :D

Declen vagy mi a franc a neve remélem örökre eltűnt mert már akkor se kellett mikor először megjelent. Aztán az hogy rokona Camie-nek az különösen fölösleges volt. Julie Plec nem tud úgy írni egy karaktert sem hogy ne legyen valakinek az exe, családtagja vagy tudom is én múltból jövő ellensége. Vicc.

Ezeket a vámpírokat meg annyira felmagasztalják hogy nem is igaz. Mi az istenért nem lehet már megölni őket? Besétál hozzájuk Marcell meg Josh de csak elhúzzák a függönyt? Konkrétan fél perc alatt kinyírhatta volna Marcell az összeset. F@ck logic komolyan. Annyira mondvacsinált felhypeolt gonoszok hogy nem is igaz. Mikor nyilvánvaló hogy az évad főgonosza Hope vagy a Hollow lesz vagy mindkettő. :D

Szerencsétlen Vincent meg tényleg nem kap semmi jót az élettől.

A legszebb hogy most 3 hét szünet. Nem elég, hogy utolsó évad de most benyögik hogy Július 4 miatt szünet lesz konkrétan Július 11-ig nem is lesz rész. Nem semmi CW.

Iceman - 2018. 06. 24. 11:49

Tudom, hogy a CW-n nem a minőség a lényeg, de nem tudom elhinni, hogy nincs egy ember a csatorna vezetőségében aki nem látja, hogy Julie Plec mennyire tehetségtelen. Egy jó sorozatot sikerült totál lezülleszteni. A Hollow már a tavalyi évad végére eléggé megfáradt, de azért még sikerült elcseszni rá mág egy évadot. Klaus idén totál jellegtelen, nem nagyon tudnak vele mit kezdeni, azon kívül hogy boci szemekkel néz a lányára és minden pillanatban várja, hogy Hope azt mondja neki hogy nem vagy szar apa.

A náci vámpírok mint főgonoszok nevetségesek, nem is értem Marcel miért nem csinál semmit. Na meg a nagy bölcs Vincent is hagyta elmenni a csávót miután az derekasan megfenyegette.

A rész egyetlen meglepetése számomra az volt, hogy nem ölték meg Freya farkasát, pedig azt nagyon szívesen láttam volna, minden egyes közös jelenetüktől falra mászok:D

winnie - 2018. 06. 24. 15:17

Iceman: szerinted nem a minőségre, a lehető legjobbra törekszenek?:) julie plec hozzáértését pediga tvd és a to elég jól jelzi. azért az nem tehetség kérdése, hogy x-nek nem jön be annyira, mint y-nak.

DarkEagle - 2018. 06. 24. 20:35

Azért ahhoz nem kell túl sok tehetség, hogy valamiből sikert kovácsoljunk. És valljuk be őszintén, a TVD és a TO nem miatta lett sikeres. Ő csak Showrunner. Ráadásul a TO-ban még az sem volt. Elüldözte Narduccit aki eddig volt hogy az utolsó évadot elcseszhesse. Persze ezek mind ízlés kérdése de a tényeken nem változtatnak.

Julie Plec eddig nem tudott sikersorozatot csinálni. Mármint a TVD-n és a TO-n kívül. Utóbbihoz mint mondtam nem is volt köze mostanáig. Az hogy valami sikeres, PLÁNE a CW-n. Nem a jó történet teszi azzá. Bár nagyjából majdnem minden CW sorozat alap koncepciója jó. Maga a kivitelezés gáz. A CW nézői évről évre ugyan azt kapják már. Fiatalos gárda, minden dögös és félpucér. És csomó szerelmi ezerszög. Magyarán szappan. Mindenki szidja a szappanoperákat de azok legalább nem tagadják le hogy mik. :D Ennyi kell a sikerhez. A nézők több mint felét nem érdekli a sztori, különben már rég nem lenne képernyőn a CW kínálatának min. fele. Mint mondtam, nekik egy baromi dögös gárda kell akikre csorgathatnak.

Julie Plec ezt jól megcsinálta, talált csini szereplőket minden évadban kavart nekik valami szerelmi rinyálást és kész a siker. Ennyi kell semmi más. Aki mást mond az hazudik. De azt azért tegyük hozzá, hogy CSAK a CW-n sikeres. 10-20-30 év múlva senki se fogja emlegetni a sorozatait, nem fognak rebootokat csinálni belőlük. Azért próbálkozott ő már sorozatokkal de eddig kettő lett siker. És valószínű a 3. is az lesz ugye a TO spinoffja. Nem véletlen hogy nem szakad el ezektől mert tudja hogy erre harapnak a nézői hisz 8 év alatt szépen kiépített magának egy tábort, jobban mondva, inkább a szereplői építették ki.

Szerintem, az igazi siker nem ez. Hanem az hogy valakinek a műve fennmarad az utókornak. Az nem siker hogy valaki alkot egy dolgot amit másnapra elfelejtenek. Persze a tévén a MA érdekli és nem a 20 év múlva szóval.

süsü - 2018. 06. 24. 21:31

Hát elég semmittelen volt a heti rész, többször éreztem már azt, hogy szinte nem is ugyanazt a sorozatot nézem, amit guilty pleasure-ként annyira megszerettem anno. Dark Eagle-el értek egyet, egyszerűen nevetséges már néhány tipik Plec-megmozdulás ebben az évadban. Declannek meg szerintem lesz még valami szerepe, ami tuti, hogy fájóan baromság lesz. :D Szerintem Klaus nem tudta megigézni, és a SPOILER boszi mérgezősdinél is feltűnően nem mutatták az arcát annak, aki a bort osztogatta. Ah, gagyi. Azért Hope-Klaus páros jelenetei mentik a menthetőt, működnek.

Shed - 2018. 06. 26. 13:54

Most néztem meg a kilencedik részt. Miért él még az a kb 10 nyomi vámpír? Most ezek idejöttek a városba okoskodni? Ez a zsírosarcú vámpírvezér egyébként is ki a fene hogy beugat mindenkinek? Meg 10 vámpírtól befosik a város boszorkány és vérfarkas közössége?

Kicsit megkavarodtam. Olvasom fentebb hogy valami új rendező van, hát nem pont az utolsó évad utolsó részeit kéne elrontani.

DarkEagle - 2018. 06. 26. 17:51

Nem új rendező van hanem új Showrunner. Julie Plec személyében. Aki igazából nem új csak jelenleg nincs más munkája mivel a Vámpírnaplóknak vége ezért gondolta ezt a sorozatot is elcseszi mint azt. :D

Mate4182 - 2018. 07. 07. 23:26

Az 5. Evadot csak most par napja vettem elo es a 9 resz le is csuszott ket adagban.

Baromira tetszik, de van egy komoly gondom.
Hatradolve tudnam elvezni minden percet ha tudnam hogy lesz meg vagy 3 evad, de igy hogy 4 epizod van hatra, csak az van bennem: ez nagyon ossze lesz csapva… Tul sok mindenbe vagtak bele 9epizod alatt, es en szemely szerint jelenleg nem is latok olyan kiutat ebbol amit 4 resz alatt rendesen ki tudnanak bontani. Aztan ne legyen igazam es legyen egy kurva jo finale a vegen!

Az tuti hogy hianyozbi fog ez az univerzum, a vampir naplokat is szerettem..

SASI - 2018. 07. 13. 03:02

Szerintem óriásit esett a színvonal a mostani évadban, még a 4. évadhoz képest is, a többiről nem is beszélve. Ahhoz képest hogy befejező évad jóformán alig történt valami lényeges. Az eddigi 10 részt 3 de legfeljebb 4 részbe simán be lehetne sűríteni és még úgy sem maradna le semmi lényegesről az ember. Nálam szinte teljesen elvesztette azt az identitását ez a sorozat amiért egészen a tavalyi szezon végéig tetszett. A korábbiakhoz képest faék egyszerűségű a sztori, ha ezt a kb. nagy semmit annak lehet nevezni. Semmi értelmeset nem tudnak kezdeni a karakterekkel, Klaus, Elijah, Marcel önmaguk paródiái ami a hülyeséget illeti ebben az évadban. Hayley kiírása szerintem valahogy tök béna lett, szinte egyáltalán nem érintett meg, Josh halála legutóbb még úgy ahogy elment. Összességében nagy katyvasz lett ez a sorozat. A korábbi évadokhoz képest az átgondoltság halvány szikráját sem vélem felfedezni, kár érte, a TOP3 nézős guilty pleasure között évekig ott volt nálam. Anno azért tetszett már rögtön az elejétől mert a Vampire Diaries komolytalanságát sikerült mellőzniük az íróknak és felnőttebb fejjel is teljesen nézhető volt, ezt sikerült teljesen elcseszniük mostanra, sikerült átmenniük tini szappan drámába, nagyon komolytalan lett a színvonal.

DarkEagle - 2018. 07. 13. 14:48

Ne csodálkozz ezen, konkrétan egy az egyben ugyan az történik kb itt is mint az a TVD utolsó évadában. Csak itt jobbak az alakítások, ennyi. Tényleg, ha nem lennének a szereplők nem is nézném. Julie Plec ocsmány mód tudja ismételni önmagát. Ugye behozta Josh halálával ide is a Túlvilágot mivel ugye a látó csaj azt látta hogy ő biza találkozik apucival. Plec-nek nyilván túl dark volt a New Orleans féle túlvilág.

Egyébként díjat érdemelne, milyen nemes egyszerűséggel képes tönkre vágni sorozatokat. Bár kaszálták volna el tavaly most akkor nem kéne nézni ezt a béna utolsó évadot. Pedig tényleg jól kezdődött de tudtam hogy ez lesz, amint bejelentették hogy Plec átvette Narducci helyét.

És innen már csak tényleg az van hogy érdemes-e így nézni a Legacies-t hiszen az is az ő műve lesz. RÁADÁSUL most már meg is ágyazott a tini szerelemnek. Azt hittem végre Hope megöli azt a nyomoronc szőke gyereket erre inkább összejön vele mert az tök logikus. És persze ahelyett hogy az őt ölték volna meg inkább megöltek egy random öreget csak hogy beindítsák Hope vérfarkas énjét is. Kíváncsian várom mi lesz majd a magyarázat így hogy gyakorlatilag minden énje életbe lépett és maradt mágiája is.

Egyébként tényleg vicc, hogy egy tucat kis senkiházi vámpír ekkora felfordulást tud csinálni, míg máskor mikor Narducci irányította a sorozatot Klaus egyedül lemészárolt egy fél falut egy rész alatt. Mondjuk azt nem bánom hogy Josh meghalt, sose bírtam. Mindig is csak a szokásos PC karakter volt, mert más egyéb haszna sose volt. De így a fináléban már felesleges volt a halála.

Ha rajtam múlna én örökre eltiltanám Julie Plecet a film/sorozat ipartól.

Shed - 2018. 07. 15. 14:01

Úristen, megnéztem az aktuális részt. Ezt valóban a 4ik évadnál kellett volna lezárni. De értem a gondolkodást. Felmentem a Face angol The Originals oldalára. Kb néhány írás boncolgatja, hogy hogyan tudták Marcelt így legyőzni,mikor kb 2 másodperc alatt kellett volna kitépnie a szivét mindenkinek, meg mi az hogy Hope összejött a sráccal, meg Klaus miért nem ölte meg és stb.

A legtöbb hozzászólás kb az hogy:

” Óh, majdnem sírtam, mikor Josh meghalt, de mikor a végén Aidennel ült a kocsiban, akkor már tényleg potyogtak a könnyeim.”

“Óh, Davina miért nem tudott elbúcsúzni Joshtól.”

Ha ez kell, akkor tényleg nem csoda, hogy elvitték ebbe az irányba. Mindenesetre a Legacies már tuti hogy tini nyáltenger lesz,kár is vele foglalkozni.

Egyébként meg már azt sem bánom, ha még meghalnak páran. Klaus is egy szánalmas picsogó majom lett, a többiek is, nem kár értük.

DarkEagle - 2018. 07. 15. 22:01

Igen, épp ők az okai annak, hogy a TO ilyen lett, mert ugye amíg ment a TVD addig a TO nyugodtan csinálhatta úgy ahogy akarta és úgy volt tökéletes. Aztán ugye a TVD-nek vége lett és idejött az összes nyáltenger fangirl. Mit gondolsz minek erőltetik pl a Klaus-Caroline szálat is? :D
Egyébként Klaus picsogását meg lehet érteni. Hayley meghalt, ő meg lószart se tudott tenni ellene, a lányában ott döglik a Hollow ráadásul egyedüli szülőként kell megállnia a helyét pedig még a családjával se tudta magát sose megértetni. Neki ez most teljesen új szerep. Tényleg ő meg Hope az egyetlen akik miatt még kitartok meg azért mert ez az utolsó évad. Viszont már őket is leépítik minden egyes résszel. Az érthető hogy Klaus miért nem ölte meg a srácot, mert azt akarta hogy Hope tegye meg. Érthető hogy a lánya miatt akar jobb lenni. De az amit Hope csinál arra nincs értelmes magyarázat. Julie Plec csinált neki egy szőke Stefant vagy Damont, ki hogy akarja nézni, tök8. Innen már tuti hogy ő is főszereplő lesz a Hope spinoffban. És így én se fogom nézni szerintem. 1-2 része esélyt kap azt csókolom.

Tényleg annyi mindenbe bele lehetne kötni hogy hihetetlen. Eddig se volt soha tökéletes a sorozat de legalább nem agyaltam rajta hogy hol a hiba mert jók voltak a részek. Még a legrosszabb évad is fényévekkel beelőzte a mostanit.

Egyébként az lesz majd az igazi csattanó, ha pl Legacies megbukik és 1 évad után kaszálják mert mondjuk szar lesz a nézettsége. Míg a TO konkrétan erős nézettséget produkál. Nem tudom milyen lesz az új, bár nyilvánvaló hogy TVD copy paste, de igazából szeretném ha instant kasza lenne mert úgy Julie Plec talán elgondolkodna hogy az ő sorozatai csak az olyan agyilag zokniknak való mint ő akik félpucér dögös pasikról ábrándoznak, akiket a büdös életbe nem kapnak meg. :D

SASI - 2018. 07. 19. 15:17

Ez már tényleg vicc, az utolsó 4 hátralévő részből sikerült már a másodikat is elcseszni a szinte semmi történéssel/haladással. Totál felesleges dolgokra pazarolnak időt a sztori meg semerre nem halad. A mostani 11. részben max 5 perc volt érdemi történés a többi megint töltelék. Vicc.

DarkEagle - 2018. 07. 20. 15:17

Kész vicc az egész. FELNŐTT emberek, azon nyivákolnak, hogy nem akarnak gyereket a házasodás előtt 2 órával, majd 10 perccel később oda vissza rohangál mert meggondolta magát.

Aztán ott van Elijah aki szenved, érthető okok miatt de megtudja, hogy a nő akit annyira szeret és most gyászol, a lánya haldoklik de simán lelép. Majd talál egy levelet Hayly-től ami meggyőzi hogy maradjon. WTF? Ez most komoly? És akkor a legszebbet nem is mondtam.

Mármint nem azt, hogy abba a kis folyosóba vagy mibe, hogy sikerült beállni azzal a menő kocsival, és ugye hogy siker majd vele kiállni, hanem a a Hayley Párizsban dolog. Ennyire nem érdekli Julie Plec-et és a stábot, hogy mi történik? Mármint, ha Hayley elment Elijah-hoz meglátogatni, flörtölgetni kicsit, akkor később miért is hagyta meghalni? Hiszen akkor már ismerte őt és láthatóan bejött neki a csaj, mégis hagyta hogy elporladjon. Szóval ezzel Julie Plec saját magát köpte szemen megint, meg a fanokat. És ezzel szó szerint elfelejthetjük azt is hogy Elijah nem bűnös, ugyanis ismerte Hayleyt, konkrétan az első találkozás után már arról beszéltek, hogy a másik életükben együtt ropják.

És ha már itt tartunk. Annyira látszik, hogy mi lesz alapból is de azért Plec anyó még szájba is rágja nem is egyszer. Nem elég ez a baromság és totál felesleges ráma Hope-el, hiszen az új sorozat miatt mindenki tudja, hogy úgysem hal meg, még itt van ez is, hogy mindenki megy majd gondolom a túlvilágra egy boldogabb életbe. Nyilván Elijah majd valahogy átveszi Hope-tól a Hollow-t és meghal. Vagy Hope simán meghal majd feltámad Hibridként, hiszen gyakorlatilag vámpír is szóval nem is tud meghalni. :D És nyilván marad varázsereje is hiszen erről szól a saját sorozata is.

Szóval ja, cseszd meg Julie Plec.
És nem, nem fogok elnézést kérni a stílusért mert ez felháborító és gyomorforgató amit ez a nő művel. Ha nem ez lenne az utolsó évad most kaszálnám el.

SASI - 2018. 07. 21. 00:21

Hát igen, teljesen méltatlan a sorozathoz ez az ámokfutás ami idén történik. Kár érte, nem így kellett volna hogy véget érjen. Kíváncsi lennék hogy a őszintén a színészek vajon mit gondolhatnak erről a mostani évadról.

DarkEagle - 2018. 07. 22. 00:27

Na, nekem most lett elegem. Annyira örülök ennek az előzetesnek mert így legalább tudom, hogy tényleg nem kell nézzem majd a spinoffot. Basszus, hogy van bőr a képükön elspoilerezni az amúgy is elszart Originals fináléját? Julie Plec amúgy megint hazudott, ennyit arról hogy Hayley és Elijah történetének vége keserédes lesz.

Az egész casting irritáló tinikből áll, egyedül Hope és Alaric akiket lehet bírni. De legalább ahogy látom nem lesz benne az a hülye gyerek aki miatt meghalt Hayley.

Hope farkas formában egyébként cuki és kb ennyi pozitívumot tudok felhozni.

https://www.youtube.com/watch?v=_XF09xzl_T8

wickee - 2018. 07. 22. 12:08

Búcsúzkodik a csapat:

https://www.youtube.com/watch?v=UciC8SGfz84

Azt hittem mennyire fog majd hiányozni ez a sorozat, de “kedves” Julie Plec elintézte ezzel az évaddal, hogy ne legyen ilyen problémám…

DarkEagle - 2018. 07. 22. 13:04

Lehet velem van a baj de én nem szeretem az ilyen videókat. Mindig ugyan azt mondják el. Belül meg lehet megőrülnek hogy Plec miatt így kellett búcsúzniuk. :D

wickee - 2018. 07. 22. 13:13

Na igen, még az is lehet, hogy konkrétan a szájukba adják mit kell mondani… :D De mindenesetre hivatalos búcsúvideó, gondoltam berakom.

Joe mondjuk elég szomorúnak/morcosnak tűnik, nem ilyen szokott lenni az interjúkban. De lehet csak kiégett az agya mire leforgatták ezt a 13 epizódot… :D :D :D

winnie - 2018. 07. 22. 13:22

darkeagle: csak a szokasos ostobasag a “mindig”, mert azt hiszed, hogy minden bucsuzo sorozat kap ilyen videot (eleg keves), es mert arra akarsz celozni, hogy az elmult egy evben lattal 20-30-40 ilyen videot, hogy kepben legyel azzal, hogy ki mit mond (voltak eleg latvanyos bucsuk bizosnyos szineszek nelkul). semmi ertelme bullshitelni.

egyebkent meg, ha van ilyen video, akkor az epp azert van, mert ezt mondjak. es persze, hogy ezt mondjak, mert a rajongoknak koszonhetik azt, hogy sok penzuk es karrierjuk lett. (es azert egy evekig egyutt dolgozo ensemble cast tagjaibol baratok lesznek. kivetel mindig van, de nem az ensemble sorozatoknal.)

akit egyebkent a szineszek erdekelnek, azoknak erdemes korabbi, csoportos comic con interjukat megnezni. azokbol nagyon jol olvashato, hogy mi a helyzet a stabba, hogy viszonyulnak a keszitohoz, a sorozathoz.

wickee - 2018. 07. 22. 13:45

Szerintem azért a Comic Conos interjúk se mérvadóak teljesen, hiszen mégiscsak színészek, meg tudják játszani magukat ha muszáj. De persze tény, hogy ott azért elég jól átjönnek a viszonyok, de 100%-osan csak egy privát, baráti beszélgetés alkalmával derülne ki a valós véleményük.

wickee - 2018. 07. 22. 13:49

Bocs a dupláért, de természetesen a sorozat minőségével kapcsolatos véleményükre céloztam ezzel, hogy megjátszhatják a dolgot; nyilván a rajongóknak tényleg hálásak és abban nem “kamuznak”.

DarkEagle - 2018. 07. 22. 14:59

Vicces, hogy a Comic Cont említed Winnie ugyanis az utolsó ahol ők megjelentek egy színpadon volt Julie Plec és Michael Narducci és ott nagyon szépen kirajzolódott egy kérdés után, hogy milyen a viszony köztük. :D

És persze nyilván van abban igazság amit mondanak de nem csak 10x vagy 40x láttam ilyen videókat hanem több 100x. Joseph és Nate legalább próbált másról is beszélni a hálálkodáson kívül. És igen, sokat köszönhetnek a fanoknak nyilván de én akkor se szeretem az ilyen videókat mert előre megírt az összes. A Comic Con pont azért jó mert az nincs megírva és ha bár ott is mondanak kliséket de azért ott jobban le lehet szűrni a dolgokat. Elég sok Comic Conos videót nézek szóval jól tudom miről beszélek.

Egyébként maga a gárda nagyon jóban van egymással ez inkább az Instagramos posztjaikból jön le mint egy Conos eseményen de abból is látszik hogy inkább a színészek vannak jóba egymással mint a készítők. Erre utaltam fentebb is Plec és Narducci kapcsán. Ugyanis asszem a 4. évad előtti Conon kérdezett rá valaki, hogy Narducci miért megy és mi lesz most hogy Plec átveszi a sorozatot és Narducci szeme mindent elmondott. Lehetsz te bármilyen jó színész a szemed mindig elárul. :D

Az az ember csinált neki 4 jó TVD évadot és 4 jó TO évadot. Nyilván nem azért ment át az ABC-hez mert ott sokkal többet keres majd.

sledge - 2018. 07. 23. 02:15

Kedves JP!

Szégyelld Magad, amit az 5. évaddal műveltél.

Sledge - 2018. 07. 24. 18:18

A Vámpírok közt újabb remek része után csak azért nem kasza, mert két rész van vissza. Még Magdi anyus hiányzott. A sorozat abszolút mélypontja történetileg és színészileg is.

speranza - 2018. 07. 25. 21:48

Én nem vagyok ilyen optimista. :)
Ez az évad idáig tökéletes lejtmenet, és bár már csak két epizód van hátra, úgy érzem, innen lesz még lejjebb is…

SASI - 2018. 07. 26. 12:22

A mostani rész sem volt hibátlan, de ha végig ezen a szinten mozgott volna az idei évad akkor egy rossz szavam sem lett volna rá. Remélem a fináléban még sikerül egy szinttel feljebb lépni.

DarkEagle - 2018. 07. 26. 15:52

Teljes mértékben egyet értek. Ebből is látszik, hogy amikor valódi dráma van és normálisan van megírva a sztori akkor a színészek is úgymond lubickolnak. Mikor Hope találkozott Hayley-vel teljesen kész voltam. Klaus, aki anno a TVD-ben volt a nagy gonosz akit mindenki meg akart ölni, most mindenki neki szurkol hogy végre kapja meg a happy endet. Elijah aki egy évezredig szenvedett a testvére mellett végre békére lelhet mert innen eléggé egyértelmű, bár fene se tudja de szerintem az lesz hogy Elijah feláldozza magát. Főleg mivel Hope elmondta hogy látta az anyját ugye.

Hope farkas formája szerintem a legaranyosabb farkas az egész széria történetében. Klaus ahogy ránézett az mindent elmondott. “Én legkisebb farkasom.” mondat egyből eszembe jutott. :D

Egyébként így már nekem is világos, az a Legacies promó az lényegében ennek a résznek az előzetese volt akkor tényleg. Mondjuk így sem várom jobban.

Amúgy ebben a részben is volt baki bőven csak hát ugye ha jó a rész akkor az ember azokkal annyit nem foglalkozik. Pl miért kéne Klausnak átvenni a Hollow erejét. Belerakhatnák egy random vámpírba és kész. És akkor nem említem a fehér tölgy karót ami totál random került elő. Pont az ilyen húzások miatt nem szeretem amúgy Julie Plec-et mert részről képes elővenni baromságokat. Mindenki látta hogy nem maradt karó elégett az összes de azért ő beletesz még egyet. Ez pont olyan volt mint anno a TVD-ben a hasonmásokkal. Mindig azt mondták hogy XY az első aztán kiderült hogy előttük is volt egy. :D

Mindenesetre várom a finálét. Remélem hogy azt legalább nem cseszik és méltón búcsúzhat a sorozat ha már az évad nagyjából 90%-át elcseszték.

Ja amúgy ezt a csávót az étteremben egész megkedveltem. Normálisnak tűnik. És ő ugye főszereplő lesz a Legacies-ben. Remény (Hope) hal meg utoljára? :D

Shed - 2018. 07. 26. 16:11

Sztem meg egyszerűen az történt, hogy mivel a Legacies valószínűleg egy babazsúr lesz, rengeteg érzelemmel, meg szerelmekkel és könnyekkel, ezért az Originals-t, mint kifutó szériát beáldozták.
Tehát a TO utolsó évadát már csak arra használták, hogy felvezessék a következő sorozatot. Kit érdekel, hogy ez a sorozat el van cseszve, mikor már úgysem lesz folytatása? A producereknek az a fontos, hogy van egy felület amin keresztül felvezethetik az új, reményeik szerint, több évadon át sikeres új sorozatot.
Felteszem a halálok és kiírások is már az új sorozat igényeit veszik figyelembe. Sokkal szabadabban tudnak dolgozni a Legacies történetében, ha Hope mögött nem áll anyuka és apuka, akiket fel tud hívni telefonon.

És pont ezért már a TO-nak is át kellett változnia olyanná, mint a Legacies, hiszen már most azt a célközönséget kellett beszipkáznia az utolsó évadra, akik a Legacies nézőközönsége lesznek.

hummel - 2018. 07. 26. 20:41

Nem tűnt kidolgozottnak a rész. A semmiből előkapott karó mellett, az sem világos miért pont az ikreket kellett bevonni a feladatba. Először azt hittem, hogy a geminik képességét akarják használni, de nem. Egy varázslathoz más is jó lett volna. Lemaradtam volna valamiről esetleg? Na meg persze ott van a rakjuk Klausba hollowt és öljük meg. Engem nem is az zavar, hogy mást is választhatnának – mert ez még erőltetetten, de kimagyarázható azzal, hogy egy gyengébb egyént rögtön felemésztene a hollow – hanem, hogy ez megoldás miért most kerül elő először.

DarkEagle - 2018. 07. 26. 21:06

Hát a ha emlékeim nem csalnak az ikrek meg úgy a gemini koven ugye elszívja az erőt szóval nem szimpla varázslat volt amit láttunk. Bár nekem a TVD-ből az rémlik hogy Kai vagy mi volt a neve, neki hozzá kellett érnie az egyénhez és csak úgy tudta elszívni az erejét. Itt meg gyakorlatilag a távolból intézték a dolgot az ikrek.

Én akkor röhögtem igazán mikor a “veszmatosz” boszikát emlegették, ugye Bonnie-t. Mikor köztudott hogy rohadtul nem volt sose semmi haszna. Freya aki ugye a világ legerősebb boszorkánya nem tud tenni semmit majd pont Bonnie. Egy pillanatra majdnem el is hittem hogy tényleg őt akarják elővenni. Kicsit meg is a fagyott bennem a vér mert az első perctől utáltam a karaktert. :D

Ez a Klaus dolog meg amit írtál, tipikus sorozatos baromság. Felvázolják a szitut az első 1-2 részben és megoldják az utolsó 1-2 részben. Ez ellen sajna nem lehet mit tenni de az ilyen kliséket jó írással el lehetne kendőzni hogy a néző ne ezen agyaljon. Náluk ez ugye nem megy.

hummel - 2018. 07. 27. 13:17

Visszanéztem a 4.08-at. Szóval egy halhatatlan halála kell a Hollow elpusztításához, és az alatt nem valami random vámpírt értették. Ott mondjuk kellett még Hayley vére is, de ugye a Hollow valamivel később azt a problémát megoldotta. Talán ha közvetlenül az áldozatra szánt halhatatlanban van, akkor így is meg lehet ölni. Viszont ezt az elmúlt 7 évben is megléphették volna. Rendben, hogy senki sem akar meghalni, de volt már rá példa, hogy valamelyik meghalt és vissza lett hozva. Na mindegy.

Tomm - 2018. 07. 28. 21:34

Én azt nem értem, hogy a Hollow mikor a gyerek Hope testében volt nem volt semmi gond.Most meg nem bírja el a felnőtt Hope teste az erejét? Belehalik. Ez hogy van? :)

DarkEagle - 2018. 07. 29. 01:09

Igazából már kislányként is gondjai voltak. Már akkor is átvette az irányítást elég könnyen. Szóval legalább ebben következetesek mert itt tovább bírta Hope. Mondjuk ez a belehal dolog totál BS. Nem halna meg szimplán csak ugyan úgy átvenné az irányítást a Hollow. Csak ugye kell a fölösleges dráma. :D

hummel - 2018. 07. 30. 01:52

“Én azt nem értem, hogy a Hollow mikor a gyerek Hope testében volt nem volt semmi gond.Most meg nem bírja el a felnőtt Hope teste az erejét? Belehalik. Ez hogy van?”

Szerintem hasonló lehet az eset, mint amikor Finnt, ’töltötték túl’ energiával az Elijah-val való harc során, a teste rögtön visszajelzett. A 15 éves Hope erősebb, mint a 8 éves, de ez nem a fizikai állapotára vonatkozik elsősorban. Most nagyobb ’energiát’ ural, ehhez jött hozzá a hollow ereje, ezért jelenhettek meg a fekete vérerek is. Ugye azt is mondták Hope nem éli túl az első átváltozást. Gondolom az aktivált farkas átokkal a teliholdkor még több energiának van kitéve a teste, ez már túl sok lett volna neki. Persze csak találgatok, szóval ki tudja mire gondoltak, ha gondoltak egyáltalán valamire a készítők.

gebe2001 - 2018. 08. 02. 13:32

Én kitartottam az évad mellett, de ez a sorozatzáró szörnyű lett. És a vége…elfelejtették Elijah vérvonalát!? Mi ez a történetvezetés? Szégyen így zárni egy ennyire erős sorozatot. Sajnálom, hogy Narducci átadta a stafétát Plec-nek, mert ez a nő vadállatként tépte szét és köpte vissza a sorozat minden erényét. Főleg a tudatos történetvezetésről feledkezett meg…

wickee - 2018. 08. 02. 14:11

@gebe2001: Elijah-nak már nincs vérvonala jóideje, mert már ő is meghalt egyszer. :D Szóval ebben kivételesen nincs baki.

De ez az évad és évadzáró katasztrófális lett… a random előkerült fehér tölgy karó a csúcsok csúcsa. De én amin nagyon felröhögtem most az évadzáróban az az volt, mikor Hope fátyolos tekintettel nézegette azt a családi fotót amit még a második évadban “selfie”-ztek Klausék egy polariod fényképezőgéppel, majd ezt a fotót elégették, mert akkor még titok volt, hogy él a baba. Akkor mégis honnan volt meg ez a kép? :D Polaroid, még negatívból se hívathatták elő újra… :D Legalábbis ha nem tévedek ezzel a technológiával kapcsolatban.

Ezen kívül Plec tulajdonképp úgy ahogy van copy/paste-elte a TVD utolsó évadját és ezt… Csak itt még Elijah-t is feláldozta a “dráma” érdekében, nem csak egyedül Klaust (annó Stefant). Komolyan mondom csak azért fogom megvenni ezt az évadot, mert az első 4 évad (és a TVD is), ott áll a polcon Blu-Rayben, akkor ne már pont a legutolsót ne vegyem meg. De az biztos, hogy ezt nem sokszor fogom újranézni…

gebe2001 - 2018. 08. 02. 14:34

@wickee Es tényleg, el is felejtettem higy Elijah tavaly egyszer mar meghalt. Csak en rohatom fel a bakik kozul az egyetlent, ami nem is az.:D

DarkEagle - 2018. 08. 02. 17:31

A polaroidos képet kivételesen nem mondanám hibának. Igazából ez ilyen tipikus finálés dolog. Mindig benyomnak hatezer képet a különböző évadokból. Persze gyakorlatilag annak a képnek nem kéne léteznie de azt még ki lehet magyarázni, nem úgy a karót.

De ha sok Plec-es baromságtól eltekintünk akkor ez egy jó rész volt. És ez KIZÁRÓLAG a színészeknek köszönhető mert itt nem volt írva történet, gyakorlatilag mindenki improvizált kb. Ezért is szerettem sokkal jobban a TO castingot mindig is mert rajtuk valóban látszik, hogy számukra nem csak munka volt hanem ők valóban egy család. Hope és Klaus búcsúja szívet tépő volt de SOKKAL több időt érdemeltek volna együtt de hát ismerjük Julie Plec-et is muszáj volt neki benyomnia még a sorozat utolsó részébe is Caroline-t. Semmi bajom egyébként vele már a TVD-ben is ő volt a legjobb női karakter és miután vámpír lett, utána csak még jobban kitűnt a többi satnya közül. De szerintem semmi szükség nem volt arra hogy legyen egy fanservice.

És ha már páros akkor konkrétan pofán köpése a sorozatnak, hiszen Klaus Camibe volt szerelmes. Kaptak egy gyönyörű búcsút ugye mikor Cami halt meg és most hogy Klaus meghalt és pofátlanul behozta ide is a Túlvilágot, simán megadhatott volna némi lezárást a két tesónak. Elijah ugye a túlvilágon együtt legyen Hayley-vel, Klaus pedig Camivel. De ő megint nagynak akart látszani és inkább kihagyta ezt a részt hogy ne lássuk hová is kerültek ők ketten. Persze így bármikor elő lehet őket venni, hiszen a TVD univerzumban olyan nem létezik hogy örök halál.

Arra nem igazán tudok mit reagálni hogy Freya gyereket akar Vincenttől de legyen, áldásom rá. Ahogy a Marcel-Rebekah végjátékra is. Az viszont meglepett hogy még mindig van gyógymód. Ez megint egy Plec féle random előhúzott baromság de inkább már nem akadok ki mert Bex néni tényleg megérdemelte ezt a véget.

Csak Elijah-t tudom idézni. “Pokoli egy utazás volt.” De majdnem minden percét élveztem én is. SOKKAL jobb lezárást érdemelt volna ez a sorozat.

Ja még annyi, durva belegondolni, hogy az ősvámpírokból így gyakorlatilag akkor csak egy maradt meg, Kol. Pont az aki alapból nem is akart sose vámpír lenni.

DarkEagle - 2018. 08. 02. 17:31

@gebe2001: Elijah nem tavaly halt meg hanem a 3. évadban de amúgy ja.

wickee - 2018. 08. 02. 17:58

Nekem most az jutott még eszembe ha már a cure-t emlegetted, hogy Rebekah elméletileg még nem halt meg soha ugye? Tehát neki még meg vannak a leszármazottjai. De ha ember lesz akkor velük mi lesz? Mert végülis emberként még X évig élni fog, addig élnek a leszármazottak is?

DarkEagle - 2018. 08. 02. 18:20

Szerintem amíg ember marad és él addig a leszármazottjai is élve maradnak bár Plec világában sose tudni. Amúgy se fontos ez a rész már.

Egyébként tényleg a pofátlanság netovábbja, hogy Elijah meg akar halni erre mindkettőt megöli pedig Klaus nyugodtan élhetne a lányával. Akkor talán még a Legacies-nak is több esélye lenne hosszútávon mint így. Mert őszintén szólva nem nézek ki belőle többet 1 évadnál. Julie Plec rohadt sok embert magára haragított most. És bármennyire is csípem Danielle Rose Russelt egyedül nem tud elvinni egy sorozatot a hátán, még Alaric-al sem. Pláne ha közben Plec dirigál.

És tényleg ennyire leszarni az “Örökkön örökké”-t. Konkrétan nem maradt senki csak Kol.

Nem akarok rosszat kívánni a szereplőknek de nagyon remélem hogy a Legacies-t elkaszálja a CW 1 évad után a szar nézettsége miatt. És akkor talán észbe kap Plec, hogy neki ez nem megy. Mert akkor nem marad neki egy sikersorozata sem már. Mondjuk így is csak kettő volt eddig.

wickee - 2018. 08. 02. 18:45

Persze végülis nem fontos, csak úgy hirtelen elgondolkodtam ezen. :D

És minden szavaddal egyetértek. Elijah simán feláldozhatta volna magát és mehetett volna Hayleyhez, Klaus meg él és kész. És ilyen szinten ebben is hazudott Plec, mert azt mondta, hogy Elijah és Hayley sorsa keserédes lesz. Ez hol édes? Totál keserű… Maximum akkor édes, ha mi fejben továbbképzeljük a storyt, hogy együtt vannak a túlvilágon… De azok után, ahogy Klaus szinte utolsó kérdése az volt, hogy “mi van, ha ez után nincs semmmi?”, van egy olyan sanda gyanúm, hogy ők nem oda kerültek… a semmiben vannak szerintem…

DarkEagle - 2018. 08. 02. 20:08

Na igen, most, hogy ezt írtad nekem is eszembe jutott már, hogy Plec keserédes véget mondott Hayley és Elijahnak. De ez minden volt csak nem keserédes. Nem mondom hogy akkora fanja lettem volna annak hogy Elijah a túlvilágon megtalálja a boldogságot Hayley-vel de,

1. Megérdemelte volna 1000 év után.
2. Plec konkrétan meg is ígérte.
3. Ha Josh és a TVD moslék vámpírjai kaphattak szép befejezést akkor a TVD univerzum legjobb karaktere Klaus mellett miért is nem?

Egyébként így másodjára megnézve a végét felmerült bennem valami. Ugyebár eddig simán elporladtak még a Mikaelsonok is ha meghaltak, lásd Finn a 3. évadban. De itt Klausékból maradt valami piros izé is. Épp ezért jutott eszembe hogy mi van ha tényleg igaz amit a rész elején mondott Hope, hogy Klaus halálával nem oldanak meg semmit, hiszen gyakorlatilag a Hollow nem halhat meg, mikor az ikrek kivonták Hope-ból akkor is ott volt kék fényként szóval így hogy Klaus meghalt gyakorlatilag a Hollow felszabadult és nem meghalt Klausékkal együtt mivel neki alapból nem is volt teste sem. Erre utalt szerintem Hope is. De hát ugye nem is értem minek gondolkodok ezen ha Plec se tette. :D

wickee - 2018. 08. 02. 20:20

Igen, ezen a fura elégésen én is néztem egy nagyot, de letudtam annyival, hogy epicre akarták megcsinálni, hogy szépen, látványosan nézzen ki, ne olyan “csúnya” elégés, mint eddig… De van benne valami, amit mondassz, hogy lehet azért égtek máshogy, mert elszabadult a Hollow. Mondjuk akkor az most érdekes lesz, hogy hova került… lebeg valahol vagy mi? :D Azért mondjuk remélem a Legaciesben ezt már nem veszik elő, mert így is igen gáz volt, hogy két évad elment rá, hát még ha később is visszatérne a storyba…

DarkEagle - 2018. 08. 02. 20:29

Őszintén szólva kicsit se lepne meg ha már az 1. évadban a Hollow lenne a főgonosz a Legacies-ban. De az engem már nem érdekel. A Pilotba talán belenézek de ahhoz hogy maradjak ahhoz nagyon jónak kell lennie. De őszintén szólva nem akarok elpocsékolni megint éveket az életemből hogy utána egy újabb copy paste finálét kapjak.

Az a legidegesítőbb, hogy Plec azt hangoztatja hogy a fanokért teszi amit tesz. Ha ez így lenne akkor nem szarná le őket és menne a saját feje után. A nagyobb szégyen hogy a saját karaktereit se ismeri. Mondjuk nem csoda hiszen 4 évig más felelt a sorozatért.

wickee - 2018. 08. 02. 20:40

Én is így voltam vele, hogy biztos nem nézem a Legaciest, de a múlt heti kvázi backdoor pilotnál elkapott a Mystic Fallsos hangulat. :D Imádom a The Originalst, de a new orleans-i milliő valahogy soha nem jött be. Mystic Falls az igazi. :D Szóval amiatt kap egy esélyt, de nagyon kitartó nem leszek, és ha nem jó, szívbaj nélkül elkaszálom.

Plec valamiért azt hiszi az a dráma, ha kinyírja a főfő karaktereket… valaki igazán szólhatna neki, hogy nem feltétlen ez kell egy sokkoló és hatásos befejezéshez. Amikor a TVD-ben megölték Stefant amellett még úgyahogy elmentem, mert ott nem ő volt a kedvencem, de most Klausnál nagyon kiakadtam. Elijah csak hab a tortán…

speranza - 2018. 08. 02. 22:43

Le vagyok sújtva. Az utolsó percekig reménykedtem abban, hogy tévedtem és nem jönnek be a sejtéseim, de bejöttek. Julie Plec nem csak a két kedvencemet nyírta ki, de a sorozat iránti lelkesedésemet is. Utóbbit már az évad legelején. Próbálom gyorsan elfelejteni az egészet, mintha meg sem történt volna és a 4. évaddal lett volna vége a történetnek.

LambSkewers - 2018. 08. 02. 23:16

Én nem értek egyet abban, hogy Klaus Camille-t szerette volna. Klaus egyszer azt mondta Car-nek, hogy “I intend to be your last”. Én mindig úgy véltem, hogy őt szereti, de tiszteletben tartja, hogy Caroline még nem áll készen és várni fog rá. Mindegy, nagyon köszönöm Plec néninek, hogy 7 évig kellett várnom Klaroline e csodás “beteljesedésére”. Klaus halott és Caroline ismét elveszített számára valaki nagyon fontosat.

A Hope-ot alakító színésznő nem lesz képes elcipelni a az új sorozatot, nagyon gyengécske színészileg. Plec hatalmasat fog koppanni és nem lesznek ott a közönségkedvencek, akiket előtudna húzni a kalapból, bár már azon sem lepődnék meg, ha Klaus egyszer csak feltámadna egy cameo erejéig.

sziszko - 2018. 08. 02. 23:33

hát ez nagyon gáz volt :( nagyon elrontották a végét, én azt hittem, hogy Elijaht beáldozzák, hogy együtt legyen Hayleyvel, Klaus meg Caroline-nal jön össze, erre mind a kettőt kinyírják, nagyon kár volt ezért az évadért, egy nagy rakás sz@r volt, nem nagyon van értelme nézni az új sorozatot, az összes érdekes karaktert kinyírták :((((

Ok! - 2018. 08. 03. 00:48

Bennem egy nagy kérdőjel merült fel. Plec Hope-ból csinált egy Elena 2.0-t? Már az öltözködés is hajazott, de a Legacies kezdésére eléggé ugyan olyan hátterű lesz a főhősnő.
1. Különleges csak egy van belőle (Hope Trybid, Elena Vámpír)
2. Tragikus események miatt elvesztette a szüleit, 16-17 éves korára árva.
3.Öltözködési stílus.

Csak remélni merem, hogy nem jön egy testvérpár akik Vmpírok/boszorkák/vérfarkasok akik Hope kegyeiért fognak küzdeni, meg persze ott van London aki majd az embert fogja képviselni a sorozatban és Hope ex-e lesz Hello Matt Donovan!

Ez a finálé nem volt méltó befejezés. Tele logikai bukfencekkel. Jobban örültem volna ha keresik a megoldást, és a végén végleg elpusztítják a Hollow-t.
Annyíra borzalmas, rossz szájízzel lezárni egy korszakot és itt nem a színészi teljesítményen miatt.

spetra - 2018. 08. 03. 02:15

Hát ez szörnyű volt… komolyan, én eddig nagyon próbáltam nem nyavalyogni az utolsó évad miatt, mert 1-2 tök jó rész azért sztem volt benne (chambre de chasse, meg nekem az utolsó előtti is bejött), de ez valami iszonyú. Tényleg el kéne magyarázni Plecnek, hogy egy lezárás nem attól lesz jó, hogy megöl mindenkit, mert aaaaanyira drámai akar lenni. Ennek úgy lett volna értelme, hogy a 12. részben Elijah beugrik Klaus helyére, búcsúzkodnak egy sort, aztán szépen meghal. Ott lesz Hayleyvel, az életcélját teljesítette, Klaus pedig Hope-pal marad. Na de ez mekkora baromság már, hogy Elijah meg akar halni, mert csak, hát akkor inkább meghal Klausszal együtt, mert az szuper drámai, ahelyett, hogy logikusan helyette haljon meg, hogy Hope-nak maradjon még szülője. Na de mindegy…
Ajj, komolyan, ilyen jó sorozatot így elrontani… Az utolsó évadbeli haláloknak konkrétan semmi értelme nem volt, teljesen öncélúak voltak. De még megbocsátottam volna, ha a lezárást megcsinálják normálisan, de ez nem katartikus, hanem dühítő.
Pedig én tényleg nézni akartam a Legaciest, de minden kedvem elment tőle. Inkább agymosom magam, és elképzelem, ahogy Klaus nevelgeti tovább Hope-ot, meg összejön Caroline-nal…

wickee - 2018. 08. 03. 09:11

“Inkább agymosom magam, és elképzelem, ahogy Klaus nevelgeti tovább Hope-ot, meg összejön Caroline-nal…”

Én is pontosan ezt csinálom. :D :D :D

B - 2018. 08. 03. 09:22

Elijah: “Veled halok, testvér!”
Elijah vérvonala: ” oh shit”

Rebekah: “Beveszem a gyógyírt és 100 év múlva öregségben meghalok”
Rebekah vérvonala “Na nemá’…”

A gyógyír átadás hogy is lesz majd? 50 év múlva a vén Elenából és Démonból a halálos ágyán kiszívja a vért?

Janka - 2018. 08. 03. 09:22

Annyira jó karakter lehetne Hope, de nem nagyon teljesedett ki a fináléra sem. Nyavalygós, semmilyen karakter. Most, hogy a fél Mikaelson család eltűnt nem is izgat annyira mi lesz a Legacies-ben.
Az “Always and forever.” elvesztette a jelentését.

sledge - 2018. 08. 03. 11:05

Az utolsó előtti rész még egész jó volt, az utolsó sem lett volna rossz, ha Elijah értelmes döntés miatt hal meg. Ez nem volt az. Az utolsó évad amúgy is botrány. Az évad végét a karakterek mentik, remekül játszottak. A 11. rész volt a mélypont, Plec alkalmatlan teljesen.

DarkEagle - 2018. 08. 03. 12:59

@B: Elijah leszármazottjainak már lőttek a 3. évadban mikor a papi meghalt. Klaus vérvonala ugye meg lett szakítva, még asszem a 2. évadban de lehet hogy a 3-ban. Kol ugye már régen meghalt szóval neki nem maradt senki szintén. az egyetlen akinek maradt vérvonala az Rebekah de mivel “csodálatos” módon előkerült egy újabb gyógyír így az ő vérvonala is megszűnik, kivéve ha Plec máshogy dönt.

Egyébként az engem is érdekelne hogy honnan is került elő egy újabb gyógymód mert Klaus azt mondta hogy anno még a TVD-ben elrakatott Rebekah-nak egy kicsit Caroline-al. Ami baromság hiszen nem egy raklappal találtak hanem csak egy fiolával és azt meg ugye bevette Damon meg Elena vagy mi volt.

Amúgy tökéletes összegzés fentebb Hope-Elena kapcsán:

“1. Különleges csak egy van belőle (Hope Trybid, Elena Vámpír)
2. Tragikus események miatt elvesztette a szüleit, 16-17 éves korára árva.
3.Öltözködési stílus.”

Ana - 2018. 08. 03. 14:42

Hát ez valami borzalom volt. Hogy lehet ilyen idióta befejezést írni? Ez a hülye nő tényleg kinyírta Klaust és Elijah-t is. Elvileg már múlt héten pénteken fent volt a neten, hogy mi fog történni a fináléban, akkor jót röhögtem rajta, mert gondoltam, hogy egy rajongói fanfiction-ről van szó, mert kizárt, hogy előálljanak egy ilyen marhasággal, erre kiderül, hogy minden igaz volt. Az 5. évadban minden jel arra utalt, hogy Elijah meg fog halni, ezért szinte biztos voltam benne, hogy végül átveszi Klaus helyét, és meghal helyette, Klaus pedig életben marad, felneveli a lányát és összejön Caroline-nal. Erre tessék, meghalnak mindketten, ami totál értelmetlen és felesleges volt. Nem hiszem el, hogy a mártírkodás helyett nem tudtak volna előállni valami értelmesebb megoldással. Mindenesetre én ezt az 5. évadot inkább elfelejtem, számomra a sorozat a 4. évaddal a testvérek elválásával lezárult, mindegyikük boldogan éli az életét egymástól távol.
Egyébként hol olvastad, hogy Plec azt nyilatkozta, hogy Joseph és Daniel könyörgött neki, hogy a spinoff-ban folytathassák? Én is olvastam egy vele készült interjút, ahol ennek pont az ellenkezőjét mondta. Azt kérdezték tőle, hogy a készülő spinoff befolyásolta-e a TO végét. A malacképű pedig azt nyilatkozat, hogyha a színészek (JM és DG) legalább egy kis lelkesedést mutattak volna aziránt, hogy szerepeljenek a spinoff-ban, kétszer is átgondolta volna, hogy végezzen mindét tesóval. Ergó Plec néni megorrolt rájuk, amiért Morgan és Gillies teljesen elzárkóztak attól, hogy bármilyen formában is részt vegyenek az Elena 2.0. főszereplésével készülő tiniszappan spinoffjában, ezért inkább kinyírta őket.
Mellesleg teljes szívemből kívánom, hogy a spinoff nagy bukás legyen, és mielőbb elkaszálják. Ezt érdemli ez a malacképű, amiért megölte Klaust. Hope karakterét soha nem bírtam, nem is érdekelt, de ezzel a húzásával Plec nálam elérte, hogy az egész TVD /TO univerzum legutáltabb karakterévé váljon. Tulajdonképpen az ő tragikus múltja érdekében áldoztak fel mindenkit (miatta halt meg Klaus, Elijah és Haley is). Gondolom azért kellett megölni őket, hogy a spinoffban legyen miről nyivákolnia….
Az egészben az a legironikusabb, hogy mindvégig azt gondolták, hogy ő lesz a Mikaelson család megmentője, aztán végül a létezése inkább átoknak bizonyult, mert nem megmentette őket, hanem végső soron elpusztította az Always&Forever-t:(

DarkEagle - 2018. 08. 03. 16:31

Itt az interjú Plec-el a fináléról. Mondjuk ez már másik. Nem találom ahol azt nyilatkozta amit írtam fentebb. Itt már azt mondja amit fentebb írt @Ana is. De itt sem hangzik jobban amit mond.

https://variety.com/2018/tv/features/the-originals-series-finale-julie-plec-interview-1202890282/

Amúgy @Ana: Nem az a baj, hogy meghaltak a szülei. Ha reálisak vagyunk akkor logikus lépés elvégre az a szülők dolga hogy bármi áron megvédjék a gyereküket. Na de AHOGY ki lettek írva, az a nem mindegy.

Nem véletlen emlegettem hogy Plec R.R. Martinnak hiszi magát. De azért a Trónok Harcában van valódi súlya és értelme a szülők halálának és nem csak azért van hogy a spinoffban nyávoghassanak a gyerekeik. Lásd Stark család pl. Hope gyakorlatilag tényleg a megmentőjük volt hiszen összehozta a családot csak közben ugye ki is haltak, maradt Kol.

Érdekes hogy a 4. évadban mindenféle erőfeszítés nélkül Narducci képes volt megírni hogy senki se haljon meg de ugyan akkor Hope egyedül maradjon az anyjával. Nem véletlen mondták mások is hogy számukra is a 4. évad fináléja a sorozat finálé. Nekem sose fogja bemagyarázni Plec, hogy Klaus is azért halt meg mert a tesók egymás nélkül semeddig se bírnák. Klausnak ott a lánya, miatta él. Elijah a halállal pedig megváltást kaphatott volna, plusz úgy ment volna el hogy tudja hogy megváltotta az öccsét is és vezekelt Hope felé is.

De persze azt is Plec találta ki hogy ha Klaus egyedül van sokáig akkor muszáj neki vérengzenie. Vicc, na. Kár is fecsérelni erre az időt tovább. És akkor még ő mondja hogy ha a szereplők vissza akarnának térni bizonyára találna rá módot. Persze hogy találna, Hayley aki végig főszereplő volt kapott fél másodpercet Hope háta mögött szellemként. És még csodálkozik hogy Daniel és Joseph nem kopogtatta szét az ajtaját. :D

hummel - 2018. 08. 03. 16:38

Az 5. évados lejtmenet ennél mélyebben aligha érhetett volna véget. Ezért felesleges volt egy újabb évad az előző után.

wickee - 2018. 08. 03. 18:16

https://www.facebook.com/cworiginals/videos/1764522743655074

Érdemes beleolvasni a commentekbe. :D

DarkEagle - 2018. 08. 03. 18:50

Ez csak az apraja kb. Tele van ilyen kommentekkel az egész TO Facebook, Twitter plusz Plec Twittere is. :D

Már anno a TVD miatt is kapta az ívet, igaz voltak nagyon durva kommentek is amiket még én se írnék de az ő válasza nagyjából csak annyi volt, hogy azok akik negatívan állak hozzá azok, idézem: “Hozzá nem értő fotel szökevények anyuci házában.”

Szerintem mindent elmond ez a válasz róla.

wickee - 2018. 08. 03. 19:00

Ja igen arra emlékszem, hogy egyszer hogy beszólt a rajongóknak, szerintem ide junkie-ra is kikerült. Elég szánalmas mondjuk, hogy nem tudja kezelni a kritikákat. Ilyen természettel nem való a nyilvánosság elé.

DarkEagle - 2018. 08. 03. 19:34

Egyébként pont most olvastam egy Twitter üzenetet egy elmélettel.

Ugyebár Klaus exe az az őrült liba, Aurora, akit Hope is említett a szőke hercegének, hogy még mindig le van szúrva és ott van elraktározva valahol kriptákban. Mi a frászért nem vették elő őt? Simán bele lehetett volna tenni a Hollow-t. Majdnem annyi idős vámpír mint a Mikealsonok. Konkrétan ő Rebekah első leszármazottja.

Belenyomták volna a Hollow-t majd szépen leszúrták volna vagy bedobják az óceánba mint a bátyját.

Azért durva hogy a fanok jobban ismerik a sorozatot mint maga az aki kreálta. Ráadásul ez a megoldás nem egy random shit lett volna. Elvégre mi a jó istent csinálnak Aurórával? Ott fog rothadni a pincéjükben örökre? :D

wickee - 2018. 08. 03. 19:42

Szerintem ez az egész Hollow dolog úgy hülyeség ahogy van… Eleve úgy indult az egész, hogy azért kell neki Hope, mert ő az egyetlen, aki elbírja az erejét. Erre most kitalálták, hogy áááááá mégse elég erős ő se és belehal egy idő után. Ekkora hülye lenne ez a Hollow, hogy még a világ legerősebb testét is szétrohasztja maga alatt? Utána mi volt a terve, hova megy? :D Sehol nem találok ebben logikát. :D

Ana - 2018. 08. 03. 20:08

Ez az Aurorás dolog simán megoldotta volna a problémát. De gondolom őt azért nem vették elő, mert akkor Klaus és Elijah életben marad, ezt pedig Plec semmiképp sem akarta. Valószínűleg nagyon a szívére vette, hogy Joseph és Daniel nemet mert mondani az ő „remek” spinoffjára, ezért mindenképpen meg akart szabadulni a karakterüktől.

Egy másik megoldás: az aranytőr, amivel a 2. évadban leszúrták Klaust. Ha jól emlékszem Davina készítette Kol kérésére, mert Kol azzal akarta Klaust kivonni a forgalomból, ahogy azt korábban ő is tette a testvéreivel. Tudom, hogy megsemmisült, de nem hiszem, hogy négy erős boszinak (Freya, Vincent, Davina, Hope) nehézséget okozott volna egy újat készíteni. Leszúrhatták volna vele Klaust, ezzel megakadályozva azt, hogy a Hollow átvegye felette az uralmat. Tudom, ez nem végleges megoldás, de legalább időt nyertek volna vele a megoldás felkutatására. Így meglett volna a magyarázat arra is, hogy miért nem szerepelnek az ősök a spinoffban (Klaus alszik, a többiek pedig a megoldást keresik a Hollow problémára).

Egyébként én is olvastam a kommenteket. Azért vannak köztük elég durvák is. Az biztos, hogy ezzel a befejezéssel JP-nek a rajongókat sikerült jól magára haragítania, ami a spinoff miatt nem volt túl okos húzás a részéről, mert így nem fogja megtartani az Originals nézőit. Már láttam, hogy aláírásokat gyűjtenek annak érdekében, hogy kaszálják a Legacies-t :D #CancelLegacies

A TVD fináléjáról pedig annyit, hogy az azért nem lett ennyire elrontva, mert ott volt Kevin Williamson, aki azért valamennyire visszafogta Plecet, így nem engedte, hogy elszabaduljon az őrült agymenésével, a TO esetében pedig rajta kívül sajnos nem volt más, így tulajdonképpen azt csinált, amit akart. Láthatjuk mi lett ennek az eredménye :(

DarkEagle - 2018. 08. 03. 21:00

Az aranytőr valóban nem lett volna rossz megoldás de még ha sikerült is volna újat alkotniuk akkor se tartana sokáig a hatása. Elvégre anno Dahlia simán elolvasztotta úgy hogy jelen sem volt. A Hollow-nak aki elvileg ugye sokkal erősebb egy csettintés lenne kb.

De lényeg a lényeg, hogy ezer féle normális nem random előkapott béka segg féle megoldást fel lehetne sorolni de nyilván Plec azért csinálta amit, amit te is írtál. Felhergelte magát hogy már másodjára mondanak ellent neki a színészei.

Anno ugye a TVD-ben Nina miatt harcolt Ian-el. Ugye sorozat közben Nina és Ian szakítottak vagy mi a frász és Ian nem akarta hogy visszahozza a sorozatba. Aztán ennek a vége az lett hogy Nina lelépett.

Anonymus - 2018. 08. 03. 21:01

Sziasztok! Nem szoktam kommentálni sorozat részeket, sem befejező részeket, pedig láttam már egy párat, de ez olyan mértékben borzalom volt, hogy muszáj írnom valamit, … Julie Plec egy botrány, egy életre el kéne tiltani mindenféle sorozattól… nem vagyok már tinilány, hogy a nagy boldog befejezéseket várjam, meg az úgymond kedvenc párosom kapja meg és kizárólag a boldogságot, szal azért ha ez az egy nem történik meg, még nyugodtan alszom . Meg elfogadtam volna még a 2 karakter halálát is, ha valami értelmesen módon lett volna megírva , meg az évad is úgy összeségében … de egy katyvasznak érzem az egész 13 résznyi évadot , beledobáltak ezt azt, belengetve mindenfélét, csak hogy nézze mindenki, azt egy nagy baromság volt az egész …

Én is elolvastam az interjút vele, hogy DG meg JM nem voltak elég lelkesek , hát kèpzelem milyen tini dráma vackot rakott le eléjük….és persze annyira nincs kreativitása a nőnek, hogy csak a megölésükkel tudta az egészet elintézni … de Elijah halálának én is láttam az értelmét onnantól hogy megölték a Hayleyt, de persze a franc tudja azt is minek kellett …

Én speciel szerettem a Klaus& Caroline párost a TVDben és miután kinyírta Stefant( igaz sose voltam hatalmas Stefan&Caroline fan, a barátságukat sokkal többre tartottam ) , gondoltam csak megadja majd ennek a szerencsétlen carolinenak a happy endet, ha nem is teljes valójában , csak mondjuk elbeszélve, de nem , halálba szívatta Bonniet, majd most Carolinet is .meg Elenan kívül végülis az össszes főbb női szereplőt a 2 sorozatban..
Szal én simán el tudtam képzelni azt, hogy majd egyszer valamikor mégis csak együtt végzik, nem is ennek a résznek a végén, mert ki se volt felejtve velük kapcsolatban se semmi, hagyták volna Carolinet akkor inkább békén, … és én spec bírtam Camit is anno, szal simán hiszem , hogy ő meg aztán Klaus túlvilági békéje lett volna, minimum azt megmutathatták volna akkor már , de ez bőven lehetett volna azután , hogy él egy boldogabb èletet a lányával meg mindenkivel, Carolinenak meg akkor ott lett volna Stefan a túlvilágon, azt jól van , de persze Julie jön a baromsággal, hogy stefan emlékét nem tehette tönkre, hát jah, stefan pont az a csávó volt, aki azt akarná, hogy Caroline örökké utána sírjon és ne legyen boldog, úgy látszik nem ugyanazt a sorozatot néztük 8 évadot , ha komolyan ezt gondolja…

Meg komolyan Klaus azért lett apa, hogy sose legyen ott, mert mennyit volt a lánya 15 évnyi életében , úgy 1-2 évet az elején, amire a Hope nem is emlékszik , meg aztán pár hetet (?) amíg 7 éves volt, meg most egy-2 hónapot …. amennyi erővel meghalt, hogy ne legyen ott, annyi erővel nyugodtan életben maradhatott volna és továbbra is távolban lèvő apa lehetett volna

Meg esküszöm a baba Hope , meg a 7 éves verzió sokkal badassebb volt, mint a tini, és a színésznővel semmi bajom, szarul
Írták a karaktert , azzal nehéz mit kezdeni, nem tehet róla, de mivel ennyire haszontalannak írták ebbe az évadba, nem nagyon akarom én a spin-Offot nézni , semmi érdekest nem látok, a többit meg már láttam ,,csak ennél anno az emberi Elena ezerszer érdekesebb volt , Alaric meg mindig is semleges volt nekem, néha inkább irritàló …

Bocsi, hogy rohadt hosszú lett

Köszi, hogy leírhattam :)

DarkEagle - 2018. 08. 03. 21:03

Ja még annyi hogy a TVD finálét megnéztem de a többi förmedvény részt azok után hogy a Mikaelson család kiszállt nem is néztem tovább már nem. És hát nem hiszem hogy ezért gondolom ezt de a TVD fináléja ultra gáz lett.

De ott legalább lehet mondani hogy következetes volt. Nyál volt TO stáb utántól meg igazából előttük is és a végére is az maradt.

Chloe Price - 2018. 08. 05. 23:39

Honnan van ennyi gyógyír? Már nem teljesen emlékszem, újra kéne néznem a TVD utolsó részét. Pedig milyen harcok folytak a gyógyírért és csak egy darab volt égen-földön. Most meg mindenkinek jut, aki csak akar.

Értelmetlen volt mindkét testvérnek meghalnia. A Klaroline rajongók agyát meg nagyon húzta ez a Plec. Én is az vagyok, de nem kaptunk semmit. Hope karaktere nagyon gyenge. Nem kellene ráépíteni egy egész sorozatot. A kislány sokkal jobb volt színészileg, mint a tini. Hopenak gyökeresen változnia kéne, vagy remélem lesz mellette valami érdekes karakter, aki ellopja a showt. Vagány és erős csajnak kellene lennie, de szerintem csak nyavajogni fog.

Anne - 2018. 08. 14. 22:23

Számomra hatalmas csalódás volt.
Kezdve azzal, hogy Danielle Russel-nek nem sikerült egy olyan különleges szereplőt, mint Hope eljátszania, ugyanis a külsejét sem találtam annyira rendkívülinek, és a személyiséget sem, amit megformált.
Az egész évad szerintem lapos volt, nem adta át azt a feeling-et, az előző évadokhoz hasonlóan. A történet zavaros,a befejezés pedig egyáltalán nem logikus, és nem is fair. Plec egész egyszerűen elengedte, mintha értelmesen végig se gondolta volna.

Ha jobban belegondolok a Vámpírnaplókkal dettó ugyanígy volt, a vége ott is szintúgy vontatott lett.(Mondjuk ott legalább volt az évadzárónak egy szalonképes üzenete)

Visszatérve a sorozat vége nekem nagyon illúzióromboló volt, és most is dühít, hogy nem lehetett belőle levonni semmit, ami valami maradandót hagyott volna bennem.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz