login |

Westworld – 2×02: Mondjunk mélyeket!

2018. 05. 02. 14:50 - Írta: human

57 hozzászólás | kategória: kritika,

Az a durva, hogy a Westworld már a második évadjával abba a hibába esett, ami a Person of Interestnek vagy négybe került. Érdekes, hogy Nolanék, akármennyire is bírom őket, szinte képtelenek értelmes akciókat írni. Vagy a karakterek sorsa érdektelen, vagy csak a kidolgozásban van hiba. Sokszor a koncepció miatt elragad minket nézőként a hév, de az Inceptionből sem a havas lövöldözés ugrik be senkinek, abban biztos vagyok.

Ezzel a bevezetővel oda próbáltam eljutni, hogy a sorozat egyik készítője, Jonathan Nolan immáron felismerhetően rajong bizonyos témák iránt. Csak kéne mellé egy olyasvalaki, aki néha visszarántja a földre.

Hiába vannak iszonyat érdekes kérdések a Westworldben, ha a leegyszerűsítve fő akciónak hívható húzások halálunalmasak. Tudják, hogy hova kéne valami, de csak ásítani lehet rajta. A tovább mögött minimális spoilerekkel folytatom.

Avagy hiába ölnek meg egy rakat robotot, és most már embert is, végig olyan az egész, mintha csak a kötelezőt tudnák le. És ennek kapcsán a koreográfusoktól és a többiektől sem várnak el többet. Blockbuster sorozatot akarnak, csak nem teszik meg azt a bizonyos extra erőfeszítést hozzá. Nem azt mondom, hogy a sok Leone-idézés közben az ő szintjét kéne hozniuk, vagy a “valóságban” történő akciónak mondjuk a John Wick-et kéne megközelíteni, de legalább csinálják meg jobb technikával, kreatívabban!

Konkrétan amikor Maeve a p90-szerűséggel akciózott, azon már csak forgattam a szemem. Fáj kimondani, de már-már a The Walking Dead szintjét hozta, csak picit jobban volt fényképezve. Biztos vagyok benne, hogy páran most legyintenek, mert mi minden történt ebben a két részben, de valahogy fel kéne dobniuk az akciót, a dráma csúcspontjait, ha már ennyi időt rabolnak el. Kitalálják a szimbolikát, például Dolores Istenként feléleszti az utolsó vacsora utána Jézust, aztán leülnek “hogy oldjuk meg véresen, minimum időből”.

Mindezek ellenére az agyamat most is mozgatja a sorozat, abszolút kíváncsi vagyok arra, hogy miképp folytatják. Oké, a premier cliffhangerje elvett a feszültségből, de valahogy mégis kíváncsivá tesz a jövő hét. Bár a sok páros külön szálai miatt szerintem végképp darakompatibilis lett a sorozat, és eltávolodott a heti kötelezőségtől.

Ha már itt vagyunk, és nem a pozitivitással van tele a poszt, akkor már azt is megemlíteném, hogy hihetetlen mennyire mélyeket akarnak mondani néha. A “mi valós?”-rész teljesen jó, a továbbra is emlegetett egyének és emlékek android testbe ültetése eszméletlen, de amikor Dolores. Minden. Egyes. Szövegét. Úgy. Mondja. Mintha. A. Világot. Fejtené. Meg., akkor szintén ásítozok kicsit.

Itt teljesen azt érzem, hogy hiába rúgnak fel pár történetmesélési szabályt, valamiért kötelezőnek érzik a rész végi (információs) cliffhangert. Szóval bármi is van ott, azt úgy adják elő, mintha a világ legfontosabbja lenne.

De nem az.

57 hozzászólás Ne habozz!

TKO - 2018. 04. 30. 11:53

Huhh, szerencsére a második rész sokkal jobb lett mint az első. Az első nagyon unalmas volt és semmit mondó, az alapján majdnem kasza lett a sorozat. A második részben viszont már kezdenek izgalmas témákat feszegetni. Főleg arra gondolok, hogy mi volt a delos pontos célja a parkkal, mire akarták használni a hostokból nyert információkat. Jó kis modern párhuzamot vontak az adatokkal kereskedő tech cégekkel.
A karakterek és sorsaik továbbra se annyira izgalmasak, mint maga a történet vagy a karakterek cselekedetei és motivációi. Szóval ha valamelyik karakter feldobná a talpát, nem nagyon izgatna. Ellenben érdekel az, hogy ki mit és miért csinál. Ebből a szempontból kicsit hasonlít a GOT-ra, csak ott vannak szerethető karakterek is, és ott rosszul érint ha számomra kedvelt karakter harap a fűbe.
Teória: Vajon Dolores a vendégek mentett adataira hajt, hogy aztán a való világban befolyást szerezzen kulcsemberek felett, és ezzel mondjuk elérje, hogy a világ ne tudjon a kis robotlázadásról és el tudjanak vegyülni a világban az öntudatra ébredt robotok? Vagy inkább annyira elvakította a bosszú, hogy a hostgyárra hajt, aminek segítségével kellően nagy sereget építhet a kinti világ ellen?

seven - 2018. 04. 30. 15:07

A 2×02 tényleg sokkal jobb lett.

Platschu - 2018. 04. 30. 23:01

2×02

Ez is kellemes kis epizód volt, ami tovább építette a sorozat mitológiáját, bár most elsősorban a régmúltra koncentráltak. Azért a fagyi visszanyalt rendesen, hogy Dolores minden beszélgetésre emlékszik, amin jelen volt. Ez több, mint kellemetlen. Az is bejött, hogy Maeve és Dolores nem lettek kebelbarátnők.

Dave - 2018. 04. 30. 23:29

Habár nem tudom mi történik a 2. részben, de jobb mint az első:)

vilmos.nagy - 2018. 05. 01. 00:28

Logannel mi történt, tulajdonképpen?

Az első évad végén ellovagol a messzibe, és … Most az apja azt hiszi, hogy megőrült, ezért kirúgta a cégtől? Vagy?

Platschu - 2018. 05. 01. 02:25

Reméljük majd kiderül. Átlovagolt egy másik parkba? Vagy csak simán kinyírták volna?! Visszaküldték hostként egy másolt testet? Williamtől simán kinéznék egy ilyen csavart…

Az is érdekes, hogy a feleségről szóló kép állítólag egy random módon kiválasztott new yorki kép volt egy Claire Unabia nevű modellről. Erre most tényleg szerepelt a sorozatban is, ha már ilyen kalandosan bekerült.

Inci - 2018. 05. 01. 07:51

Én az a múltbeli szálat valahogy nem tudtam összerakni Will-lel és James Delos szal.
Elvileg ez a szál az után van hogy Will kijött a parkból és eltüntette Logan t de az mégis ott van a nyugdíjazási partin,pedig az apja azt mondta már csak Will az egyetlen aki mer vele pomaszkodni vagyis Logan legalább eltűnt ha nem is halt meg…

Ráadásul ezen a partin Logan megkérdezi Dolores nevét…Szóval valahogy nekem nem stimmel

Platschu - 2018. 05. 01. 09:58

Egyrészt kicserélhették hostra. William konspirált Forddal és szépen így vették át a hatalmat.

A kinti világnál szerintem az lesz vagy lehetne a csavar, hogy az már a FutureWorld. Tehát továbbra is a parkon belül vannak, de az egész modern várost lemodellezték. Mintha ilyen Mátrix lenne a Mátrixon belül. Ezért is volt jópofa a privát demonstráció, kár, hogy ezt a poént ellőtték a trailerben.

Mert én a múltkor már azon agyaltam, hogy azon se lepődnék meg, ha egy fejlettebb host csoport visszajárna nosztalgiázni Ford parkjába, de ettől már mindenki robot odakint. Lehet az emberek már rég kihaltak. Mert hát láttuk már az első generációs robotokat (Dolores régi teste, a gyerek Ford). Most pedig úgy tűnik, hogy felfedték a harmadik (vagy negyedik) generációt, aminek már nincs arca és ezek a drone hostok. De ki tudja, hogy az emberek hol állnak ebben a hierarchiában? Csak ez olyan szinten depresszív lenne, hogy kétlem, hogy az írók meglépnék.

JKJ - 2018. 05. 01. 11:06

Mesterkélt. Tét nélküli. Katyvasz. Lehet, hogy összeáll a kép a végén, de egyelőre ez így nehezen élvezhető. Én mindenképpen unatkoztam rajta.

nade - 2018. 05. 01. 13:22

a csajok jók (legalábbis Elon Musk exe), a sorozat gyenge hatásvadászat. 2×2 egy katyvasz.
Ed Harris miatt meg mazohizmusból még elnézegetem.

heidfeld - 2018. 05. 01. 16:35

Oké. Foglalkoztak eleget a múlttal. Jelenre kellene fókuszálni!
Mondjuk, így igazán érthető Dolores. Minden szörnyűségre emlékszik.
De mi a célja?

Kiváncsi Fáncsi - 2018. 05. 01. 23:45

én tömören foglalnám össze a 2×02-ről alkotott véleményemet: én élveztem :)

abba - 2018. 05. 02. 15:16

Szerintem is jobb volt ez a rész.
Ami meg sokakat zavarni látszik Doloresben meg az akciókban, azt én szándékosnak érzem – lehet, hogy én gondolom túl, komolyan simán benne van, de Dolores szerintem azért mond meg csinál mindent ilyen világmegváltó módon, mert ez a manerizmus az ő eredeti programozásának része, és hiába ébredt öntudatra, ezt nem veszítette el. Ahogy Maeve drámaisága, gúnyos felhangja is ott volt eredetileg.

Az én fantáziámat is leginkább a Delos-szál mozgatta meg, nagyon aktuálisnak érzem, főleg hogy eszembe se jutott ez az aspektusa a dolognak (a mások megfigyelése).
A Logan-féle flashback volt a másik, ami nagyon bejött, meg ahogy összenézett Dolores meg a Talulah Riley által játszott host, miután Logannel orgiát csaptak. Abban sok minden benne volt.

Kiváncsi Fáncsi - 2018. 05. 02. 16:11

@abba: nekem van egy olyan gyanúm, hogy dolores öntudatra ébredése arnold és robert utolsó tökéletes scriptje – és igen, ebből fakadnak a nagy blődségek is, amiket mond, mint egy tinédzser találkozása egy eldobott coelho könyvvel, hirtelen világossá válik a világ egy csomó összefüggése

pedig valójában még mindig csak a felszínt kapirgálja csak – a teddy-t alakító színész viszont tökéletesen hozza az ostoba üresfejű bádogembert, aki meg csak pislog, hogy mekkora ász lett a csajából, aki ért mindent, amíg ő csak pislog a világra, hogy most miért kell óriás terraformáló gépeket bámulnia az elejtett guruló konzervdoboz helyett

clegane - 2018. 05. 02. 16:24

nekem amúgy viccen kívül komolyan mindig a havas lövöldözés ugrik be először az Inceptionből. hogy az mennyire fölösleges fárasztó időpocsékolás volt, tönkretette az egész filmet számomra.

cherockee - 2018. 05. 02. 16:25

“Dolores. Minden. Egyes. Szövegét. Úgy. Mondja. Mintha. A. Világot. Fejtené. Meg.”

:D:D:D:D

De még úgy is megy egyik helyről a másikra, csak ahogy odalép valakihez már az művészet a részéről, csak közben a néző várja, hogy TÖRTÉNJEN MÁR VÉGRE VALAMI.

Olyan jó is lehetett volna. De nem.

seven - 2018. 05. 02. 16:29

> Dolores. Minden. Egyes. Szövegét. Úgy. Mondja. Mintha. A. Világot. Fejtené. Meg

This. De most komolyan, mik ezek a szövegek? Ég a pofám. Egyébként maga az epizód tetszett, sokkal jobban mint a premier ami szerintem átlag alatti volt.

De a dialógus sajnos TWD szinten mozog a legtöbb jelenetben. Túl okosnak akar tűnni, vagy nem tudom, de a végeredmény nagyon mesterkélt érzést kelt bennem.

Kiváncsi Fáncsi - 2018. 05. 02. 16:30

@seven:

“de a végeredmény nagyon mesterkélt érzést kelt bennem”

egy programozott, szkript alapú robotról beszélünk…

winnie - 2018. 05. 02. 16:34

Kiváncsi Fáncsi: az a robot monologizál inkább (és vannak más robotok, akik elviselhetőbbek, gondolom), a dialógot a többiekre értette szerintem.

seven - 2018. 05. 02. 16:37

Nem mindenki robot, MIB párbeszédei is kezdenek már nagyon önismétlésbe fulladni.
Pl, akar mondani valamit, amit normálisan 1-2 mondatban el lehetne intézni, de helyette inkább fut egy nagy kört miközben a másik szereplő csak bámulja. Mint valami miniszínház.

Dolores meg akkor is idegesítő ha így van programozva, tőlem akár porszívó is lehetne.

Kiváncsi Fáncsi - 2018. 05. 02. 16:39

@winnie: a humans-ban azért tűnnek sokkal emberibnek a robotok, mert azok is – ott egy család részeként élnek, állandó jelleggel

a westworld robotjai rövid szerepeket tanulnak be (programozzák be őket), ezeket teljesítik, bizonyos szintig el tudnak térni, de limitáltak a képességeik – számomra az ilyen blőd dumák reálisak tudnak lenni egy programozott robottól

öntudatra ébredtek (már aki), de egyszerű érzelmek és egyszerű összefüggések vannak csak számukra – mint a gyerekek

bár mavee kilóg a sorból

innentől kezdve lehet ez a sorozat íróinak a bénasága, de akár tudatosság is a dolog – lehet, a végére dolores rádöbben, hogy mégsem ébredt tudatára, arnold és robert szuper magas szintű szkriptje fut csupán

Mazsola - 2018. 05. 02. 16:57

Az a legszörnyűbb, hogy szinte nincs véleményem erről a részről… és ez inkább a negatív irányba viszi el a dolgot.
A felébredt Dolores és a még éberebb Maeve találkozását sokkal katartikusabbnak képzeltem el, egy nagy hatású szövetség keletkezésének… de ez így, ahogy megcsinálták nagyon lapos lett….

zs - 2018. 05. 02. 16:59

Én csak egy dolgot nem értek, és lehet, hogy azért, mert nem figyeltem eléggé, vagy csak mert katyvasznak érzem azt, ami van.

Miért nem kapcsolják ki az összes hostot, amikor nekikezdenek a bomlasztásnak? Meg tudják tenni, számtalanszor volt erről szó. Nem hiszem el, hogy nincs senki, akinek a zsebében van egy telefon, azon egy app, és megnyomja a nagy piros ‘freeze all hosts’ buttont… Vagy újra kéne néznem az egész első évadot, és kiderül?

Lajos67 - 2018. 05. 02. 16:59

Az első részben tetszett, hogy van történés, de a másodikban már kezdték ezt a több idősíkos meg álokoskodó filozofálos hülyeséget, amit az első évadban is túltoltak, úgy remélem észbekapnak gyorsan, és visszatérnek a mozgalmas történetre.

Matthew - 2018. 05. 02. 17:06

Na, Veled Human már jobban egyet tudok érteni, én is valami hasonlót éreztem a nézése közben. Mondjuk ha már Te is említetted a Walking Deadet, továbbra sem értem azt a sz..t hogy lehet még tovább nézni, ennek kapcsán kaszáról beszélni. Mert azért ha hibái vannak is ennek, de látványban, színészi játékban még mindig nagyon erős, és én speciel a sztoriban is látom a lehetőséget, csak valóban illene most már kicsit tisztábban látni mire is megy ki a játék.

human - 2018. 05. 02. 17:22

walkingból már kiszálltam :)

irgum76 - 2018. 05. 02. 17:52

hát én nem tudom miért volt ez unalmas lapos katyvasz
egy csomó kérdést felvetettek, felrúgták a játékasztalt
MiB egy újabb nehézségi szintet lépett a játékában
(és szerintem tök viccesen)
a flashback-ekből egy csomó érdekesség kiderült
rengeteg háttérinfót kaptunk
az meg, hogy miért beszélnek így hát mer csak

én voltam az első aki temette a sorozatot a finálé után
mondom kész minden a helyén minden rejtélyre fény derült
a mítosz lufi kipukkadt nincs itt semmi látnivaló kérem oszoljanak

és erre jön ez a rész és sikerült felcsigázni az érdeklődésemet

irgum76 - 2018. 05. 02. 17:56

ezt a coub-ot erre a részre is el lehetne sütni de már anno az outcast-nál is ellőttem:

https://coub.com/view/16nmdk

naynay - 2018. 05. 02. 18:01

vki írta fentebb, h nem vágja a Logan dolgot, hogy kerülhetett oda, miközben pacira vágta MIB pucéran. szerintem mondjuk úgy, h leszedték a paciról, akkoriban valszeg olajozottabban ment a minőségbiztosítás meg miegymás, akik a vendégek épségéért meg szórakozásáért felelnek. biztosan történt még ez meg az ezután, ami miatt bedepizett Logan, gondolom majd azt is meglátjuk flashbackben. az, h az apja úgy hivatkozik rá, h nem számíthat másra, csak Williamre, az kb úgy is érthető, h nincs más értelmes, használható ember a közelben, nem feltétlen azt jelenti, h meghalt Logan.

dexike3 - 2018. 05. 02. 18:49

jól megetettek az előzetessel, nem is volt benne az EastWorld a kimonós-kardos Meave-vel.

Matthew - 2018. 05. 02. 22:26

irgum76

Jó volt ez :) Egyelőre mindkét rész 8.6 áll IMDb-n.

Zsombi - 2018. 05. 03. 03:52

Csalódás ez a második évad. Komolyan vehetetlenek Doloresék. Ez a forradalmuk olyanan, mintha egy hangyafarm törne világuralomra. Komolyan Disneyland pár száz lakója akar nekimenni az emberiségnek? :-)

winnie - 2018. 05. 03. 05:07

dexike3: itt, ha megnézed a címeket: http://epguides.com/westworld/ – akkor tudod, hogy melyik rész lesz a shogun world.

gegory - 2018. 05. 03. 08:42

Miért is érzem úgy, hogy Dolores lesz a modern Spartacus?!? Remélem lesznek elég tökösek ahhoz, hogy azért valami hihetetlen csavart azért bele visznek a történésekbe

sleepwalker77 - 2018. 05. 03. 09:49

Ezt se gondoltam volna, hogy 2 héten keresztül a Westworld lesz a heti legrosszabb epizód nálam, de ez már nagyon gyenge. Konkrétan MiB szála az egyetlen ami érdekel.

wellwellwell - 2018. 05. 03. 13:50

En is kizarolag ed harris miatt nezem, bar ez tavaly is pont igy volt. Dolores olyan szinten irritalo h az vmi felelmetes.
Most bejott j tucker is ed harris melle, de ez egyelore keves volt tole es valszeg az is marad. :(
Viszont remelem bedolgozza magat vmi nezheto hbo sorozatba. :)))

ricsesz - 2018. 05. 03. 16:33

már-már komikus ahogy Dolores isten szerepébe bújik, és gyűjti a híveit.
Ott van mellettük a csoki programozó emberke. Nem lenne egyszerűbb neki megmondani hogy gyorsam programozd át a lakókat, hogy kövessenek minket? Ehelyett mindenkivel eljátsza az atyaúristent és coelhonak képzeli magát.

Inci - 2018. 05. 03. 16:59

Azért megértem én is így csinálnám a helyében…
Meg a srácnak nincs ekkora fennhatósága hogy ÁTprogramozza őket…

ricsesz - 2018. 05. 03. 19:41

Most merult fel bennem egy kerdes Williammel kapcsolatban. Az elso evadban Logan vitte be a parkba es miatta be neki, tok ujdonsag volt szamara. Itt az uj reszben pedig amikor meg prk sincs, o mondja az oreg Delosnak hogy mekkora lehetoseg van ebben. Hogy is van ez? Vagy csak en siklottam el valami felett es ezert nem tiszta?

ArcaneArrhenius - 2018. 05. 03. 20:31

ricsesz:

Egyszerű. Logan részt vesz a privát bemutatón a szállodában William nélkül és meggyőzik, hogy fektessen be. A parkot már elkezdték, működött és létezett de még nem volt teljes és anyagi hiánnyal küszködött….már fogadtak vendégeket és üzemelt. Ezért kerestek befektetőket. Logan bevitte Williamat a parkba. William egy töketlen jófiú volt. Vagyis annak tűnt. Az ott eltöltött idő alatt rátalált az igazi énjére, keményebb lett és elindult azon a fejlődési úton amiből később a szadista, könyörtelen MIB lett. Az első évad végén megleckézteti Logant. Logan lecsúszik a családon belül a hierarchia aljára. Kijutnak a parkból. X idő elteltével (mondjuk pár hét) William vissza megy az öreg Delossal a parkba (itt már egy szemmel láthatóan keményebb karakter mint a parkos kaland előtt). Elmondja miért érdemes befektetni. (a vendégek adatai megszerezhetőek és elemezhetőek a látogatok stb.) Kövi flashback az öreg Delos visszavonulós bulija. William átveszi a Delos irányítását. Utána Doloressel beszél ott már mint befektető és a park építője.

Számomra csak egy kérdés maradt.(lehet nem figyeltem vagy nem emlékszem)
Arnold halála előtt vagy után érkezett William első alkalommal a parkba?! Szerintem utána.

Inci - 2018. 05. 03. 20:41

Ezzel csak egy baj van:a nyugdíj partin Logan megkérdi Doloras nevét…
Vagy csak annyira be volt állva? :D

lopezalapazi - 2018. 05. 03. 22:20

Sztem Logan azt kérdi, hogy is hívják a csajt? (Elfelejtette.)De felismeri, és csodálkozik is, h csak nem elhozta William?

m76 - 2018. 05. 03. 23:05

Az első rész után még töretlen volt a lelkesedésem. De ha Nolant nem is, engem a második baromira visszarántott a földre. Unalmas volt és érdektelen. Se motiváció nincs megmagyarázva, se a konkrét cél, se semmi, az akciók meg ahogy írták rém gyengék. Ráadásul az első rész legérdekesebb (vagy egyetlen érdekes ha úgy tetszik) szálát pedig teljesen parkoló pályára tették. Bernard és Charlotte egy mp-et nem kapott ebben a részben. Pedig az a bunkeres jelenet már-már lost-os emlékeket keltett fel bennem. Na meg az egész partraszállás a delosos emberektől.

Összefoglalva óriási csalódás ez a 2. rész, semmit nem haladt a történet. A flashbackek totál öncélúak voltak, nem adtak semmit hozzá a karakterekhez. Talán egyedül William-ről tudtunk meg egy-két dolgot. Ez biza egy gigantikus közepes 5/10.

Inci - 2018. 05. 04. 07:05

Azért a 2. rész jóval erősebb lett de nrm vagyunk egyformák…

vilmos.nagy - 2018. 05. 04. 11:07

ArcaneArrhenius: mi történhetett Logannel, ami miatt ennyire lecsúszott? Én az első évad végén a halálra tippeltem volna, de így kb. full sötétben vagyok hagyva.

ArcaneArrhenius - 2018. 05. 04. 11:42

Inci:

lopezalapazi-nak igaza van. Logan felismeri de nem emlékszik a nevére. Sosem érdekelte Dolores. Logan az a típusú csávó aki mindig más nővel kavar legyen az élő vagy robot és nem érdekli, hogy mi a nevük. kb. mint a HIMYM-ből Barney Stinson.

vilmos.nagy:

egyszerűen William felülemelkedett Logenen. Meg is alázta az első évad végén. Visszamentek a parkból és a Delos fater is látta, hogy Logan ingatag és nem lehet rábízni a céget. William meg stabil és fejlődik. Delos fater elkezdi favorizálni inkább Williamet és ez végleg betett Logan-nek. Gyakorlatilag hatalom nélküli senkivé vált.

apati - 2018. 05. 04. 11:51

vilmos.nagy: Logent a Dolores utáni kajtatás közben William totál ledominálta, megtörte és gondolom ennek folyományaként csúszott le ennyire. Ő már a kalandjuk előtt is egy “lufi-karakter” volt szerintem, apuci gazdag fiacskája, akinek minden önbizalma abból fakadt, hogy papa vagyonából kifolyólag az élet arany tálcán nyújtott neki mindent, sohasem kellett csalódnia, ám mikor egy új felállásban valamilyen erővel szembesült, összezuhant. Ha úgy vesszük rá is totál igaz lett a felvetés, miszerint a park mindenkiből kihozza az elrejtett, valós énjét :)
Inci: Dolores nevére azért kérdez rá, mert egy egoista p…, aki arra sem veszi a fáradságot, hogy memorizálja a számára érdektelenek nevét, ráadásul láthatóan úgy be volt állva, hogy szerintem még a saját nevét sem nagyon tudta :)
ricses: ArcaneArrhenius a fentebb tökéletesen levezette az idővonalat, úgyh én már nem részletezem :)
Engem továbbra is leköt a részek minden pillanata, nagyon érdekesek a múlt eseményei, hiszen a jelen történéseit teszik egyre érthetőbbé, világosabbá.
Furcsa, hogy valakinek pl ez a rész unalmas volt.
Érdekes a két domináns android karakter választása, hiszen az alapvetően szépre-jóra való fogékonyságra tervezett Dolores “hadi ösvényre” lépett, míg a szarkasztikus, kevésbé jóra formált Mave első önálló döntése pont a szeretet jegyében fogant, hiszen hiába tudja pontosan, hogy a keresett gyermek csak sztori szinten az ő lánya, mégis rábízta magát az emlékei generálta “ösztöneire”. Azért ez szép (…és nem Coelhosan! :) )

Matt - 2018. 05. 04. 12:21

Még mindig zseniális sori, ez a rész egy kicsivel még jobb is volt mint az előző, erős 9/10. Mindennel meg vagyok elégedve, történet, karakterek izgalmasak, érdekel a szereplők sorsa, Dolores-ért rajongok. Eddig sikerült hozni az 1. évad színvonalát, Ford kameojának is örültem.

Inci - 2018. 05. 04. 13:19

Köszi mindenkinek a válaszát!
Teóriák szerint ez a Glória valami vírus féleség és Bernard a jövőben ezzel pusztít el minden lakót majd elárasztja vízzel(Jó kédés hogy mitől lebegnek a fém testű hostok)
Ti mit gondoltok erről?

irgum76 - 2018. 05. 04. 14:37

igazából műanyagból vannak de csak pár lebeg a legtöbb elsüllyedt

Rob90 - 2018. 05. 04. 17:19

Sziasztok !
Nekem hatalmas csalódás ez a második évad vontatott és öncélú, az első évad után ez egy elég nagy visszalépés! Teljesen érdektelenné váltak a karakterek számomra ezután a 2 rész után, régen nem csalódtam már ekkorát egy sorozat folytatásában..

Pufi - 2018. 05. 06. 23:17

Ketszer bele aludtam. Komolyan nemtudom folytassam egy egyaltalan, megdobbento melyrepules…

irgum76 - 2018. 05. 07. 12:34

2×03

A Seven Nation Army szitáron nem volt semmi :)
A trükk is tetszett amikor kiszabadították a foglyokat
A logó ismét megváltozott
Azonkívül rengeteg új infót kaptunk
amit nem értek, hogy hogy tudnak most átmenni egyik parkból a másikba
és eddig miért nem tudtak?

sokak számára örömteli pillanat lehet, hogy megjött a szamuráj world

nekem ez a rész is bejött

Inci - 2018. 05. 07. 18:49

Bejött nekem is bár hogy Dolores miért nem hal bele a lövésekbe….Idegesít

ricsesz - 2018. 05. 07. 19:44

Na végre valami. Bejött ez a rész,de Dolores továbbra is idegesít. Hát mi ez, egy ki…ot terminátor? A többi host egy lövésből fekszik ezt meg kétszer lelövik és egy vállrándulással elintézi.

Inci - 2018. 05. 08. 07:20

Legalább fájna neki vagy valami de neeem ő miss universe hungary és ő nem halhat meg…
Így az akciójelentek nem lesznek túl izgalmasak de eddig sem ez miatt néztem.

Enzo - 2018. 05. 17. 00:21

2×02 (pótlás múlt hét keddről, mivel qrvára el vagyok csúszva, ezt kb magamnak írom)

Nem igazán tudom elhelyezni ezt a sok idősíkot az 1.évadhoz képest, kicsit olyan összevissza csapongós volt a rész, és nem emlékeztem, hol ért véget az első évadban Jimmy meg Logan szála…de legalább konvergálunk egy közös helyszín felé több szálon is. Eh, valahogy jobban darálva kéne nézni ezt az egészet.

Múlt: Érdekes volt a Logan-Delos flashback, pláne amikor rájött, hogy a rendezvényen mindenki host, az nagyon tetszett.
Jelen: Megtudtuk, hogy MIB el akarja pusztítani a helyet, és végre megvolt Dolores és Maeve tali tudatos állapotban is. Azért azon meglepődtem, hogy El Lazo is be volt avatva Ford tervébe, úgy néz ki, MIB-nek egyedül kell végigjárnia ezt az utat. Na jó, Lawrence-szel.

Darabkák: yay, Clementine! | Mr.Delosnak fura akcentusa van | Giancarlo Esposito, na, jó volt látni El Lazo szerepében

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz