login |

CBS-előzetesek 1.: Magnum P.I.

2018. 05. 17. 10:00 - Írta: human

47 hozzászólás | kategória: 2018/19, video,

Most már tisztán látszik, hogy az elején a sorozat nem igazán a magánnyomozásról, hanem a humorról és az akcióról fog szólni, amivel lehet szerez pár rajongót. Ez az irány annyira talán nem is meglepő a Hawaii Five-O és a MacGuyver rebootok készítőjéől. A tovább mögött ott a 4 perces előzetes, minden más a címkén. Az a Fast and Furious-os akciójelenet talán már túlzás volt, nem?

Tartaléknak:

47 hozzászólás Ne habozz!

Pocok - 2018. 05. 17. 10:15

Kicsit ilyen… istenkáromlásnak élem meg, amikor rebootolnak olyan nagy sorozatokat, mind például ez vagy a MacGyver. Ráadásul még csak abban az időben sem játszódik.

Ennyi elég is volt belőle egy életre.

winnie - 2018. 05. 17. 10:19

egyrészt épp az a lényeg, hogy ilyen sorozatokat KELL rebootolni, másrészt a magnumot még megértem, de a macgyvert “olyan nagy sorozatnak” kicsit vicces címkézni csak azért, mert mi ismertük. (a következő lépés az lesz, hogy egy baywatch-ot is klasszikusnak bélyegzünk meg:)

azt aláírom, hogy volt a macgyverben egy ikonikus karakter, de nem érdemes a ló túloldalára átesni, hiszen egy hawaii five-0, egy swat vagy egy cagney and lacey, amit most nem rendelt be a cbs sokkal nagyobb volt – a különbség csak annyi, hogy azokat a sorozatokat nem néztük gyerekként. nyilván egy murder she wrote vagy egy columbo már nem gagyi macgyver kategória, azoknak önmaguktól is klasszikusok ugyanúgy ikonikus főszereplővel.)

winnie - 2018. 05. 17. 10:20

(ja, az meg a szerencse, hogy nem abban az időben játszódik, mert bár érdekes ízt adna, de elég suta lenne mobilozás és minden más vívmány nélkül. ezeknek a sorozatoknak éppen a modernizálás a lényege, a mába helyezés, az új megközelítés, hogy ne egy az egyben a régit kapjuk.)

Alain Prosztó - 2018. 05. 17. 10:21

Ez pont olyan, mint amire számítottam. Borzalmas.

winnie - 2018. 05. 17. 10:23

ja, az előzetesről, mert kivételesen megnéztem belőle egy keveset:

1. ennek minden porcikájában ott van, hogy siker lesz, tiszta hawaii five-0. ha ezt elszúrják egy ilyen reklámmal hirdethető pilot után, akkor… no komment.

2. éppen azért, mert tiszta hawaii five-0, és semmi krimi nem szorult bele (nyilván lesz, de nem hiszem, hogy hangsúlyos), kábé egy cseppet sem érdekel. a h50-ban is jó volt a két főszereplő, szóval még csak azt sem írom, hogy ha magnum bejön, akkor érdekelni fog. de az biztos, hogy a fun-kategóriás sorozatok hívőinek csont nélkül bejön majd.

Alain Prosztó - 2018. 05. 17. 10:29

Az egyébként nekem is eszembe jutott, hogy a H50-ra nagyon hajaz a hangulata. Valószínűleg nem véletlen, hisz az eredeti Magnum az eredeti H50 kvázi spin-offja volt.

Ace - 2018. 05. 17. 10:30

Szerintem is jobban megadná a báját ha a 80-as években játszódna. Kicsit tényleg F&F-esen túl van pörgetve meg nem értem minek kell ennyi ferárrit is lezúzni miért nem elég a régi klaszikus bele? Ráadásul meg sem marad ha jól látom…
A régiben amúgy én szerettem a narrálást is vajon az megmarad?

winnie - 2018. 05. 17. 10:35

Alain Prosztó: plusz a készítő is ugyanaz. mármint a rebootoké.

Szkifi - 2018. 05. 17. 10:36

Pedig már pont kezdtem hozzászokni a gondolathoz, hogy Thomas lánya lesz a főszereplő és így folytatás lesz. Ezek szerint lemaradtam valamiről hírről, és a trailer alapján le is fogok maradni a teljes sorozatról.

winnie - 2018. 05. 17. 10:36

ace: ezzel egyetértek, engem biztos jobban érdekelne akkor. és a narrálás…, na igen, az nagyon fontos elem lenne, el is feledkeztem róla, de nagyon jól megalapozza a karaktert. még akkor is, ha az írók lenézik, mint eszközt, mert expozíciósnak tekintik.

winnie - 2018. 05. 17. 10:37

Szkifi: az egy pár éves korábbi terv volt, de még a pilotberendelésig sem jutott el.

a_n_d_r_e_w - 2018. 05. 17. 10:54

Gyalazat. Gyors pusztulast kivanok neki, hatha leszoknak a regi sorozatok meggyalazasarol.

winnie - 2018. 05. 17. 11:21

“hatha leszoknak a regi sorozatok meggyalazasarol.”

vagy feljavításáról, mert ugye erre is volt példa. van egy olyan érzésem, hogy a készítőket pozitív szándékok vezérlik. a csatornák lehet, hogy gyalázni akarnak, bár ez sem biztos:)

de általában egy reboot bebukása csak ösztönzi a régi klasszikusok új közönséggel való megismertetésére való törekvéseket, és már volt annyi siker mind filmes, mind sorozatos felújítás terén, hogy pontosan tudják, hogy ez működik. csak jól kell elkészíteni – vagy jól kell eladni, és az ilyen epizodikus műfaj utána már megragad.

más kérdés, hogy ez a magnum könnyed sorozatként lehet sikeresebb, és kíváncsi leszek, hogy megtartják-e benne a ptsd-s, némileg depisebb vonalat, vagy kiirtották.

ThomassLord - 2018. 05. 17. 11:21

Ez szörnyű. De legalább meghozta a kedvem, hogy végre ledaráljam az eredetit, amit ősidők óta tervezek.

Neoprimitiv - 2018. 05. 17. 11:22

nem értem ezt a reboot körüli hisztit. A Magnum harminc éve ért véget. Azóta felnőtt egy generáció, amelyiknek már legfeljebb a helyi adók kétezredik ismétléséből ismerős.

A koncepció viszont működik (szép tájak, szabadon nyomotgató macsó főhős, némi krimi és poénok), akkor most mit csináljanak? Készítsenek egy sorozatot Mr Akárkivel, itt-ott picit módosított háttérrel – csak azért, hogy utána mindenki epét hányjon, hogy fúúj, micsoda szégyentelen Magnum koppintás? Vagy vállalják be, hogy igen, ez a korábbi ötlet feltámasztása, új szereplőkkel a régi értékek mentén?

Aki akarja, nézze az eredetit (nem nézik, a fanyalgók sem, mert heti adagban mérhetetlenül elavult lenne még a nosztalgia párás szemüvegén át is), erről meg majd kiderül, hogy mennyire tudnak élni a készítők a forrás adta lehetőséggel.

Hozzáteszem, hogy anno a H50 feltámasztásakor is az volt, hogy fúúj minek, két éve a Lethal Weapon kapott előre komplett sh-tstormot. Aztán a H50 már a kilencedik évadát tapossa, a LW-nél meg teljes felháborodás volt a kasza lehetősége vagy CC távozása miatt.

Neoprimitiv - 2018. 05. 17. 11:28

Még egy pont: miért nem a 80-as évek?

Miért lenne a 80-as évek? A Magnum akkor a saját korában játszódott, nem egy nosztalgiában. Aki a nyolcvanas évekre kíváncsi annak ott az eredeti.

Ráadásul rohadtul megdrágítaná, ha szinte minden jelenetet utólag cgi-vel kellene kipucolni, hogy ne legyen benne egyetlen mai autó, járókelő, reklám, homlokzat se, miközben a sorozat lényegéhez semmit sem adna.

kerval - 2018. 05. 17. 11:39

Higgy-baby!

Smokin - 2018. 05. 17. 11:43

NEOPRIMITIV:
Teljesen egyet értek veled.
A mai világban divat lett szapulni az olyan sorozatokat,filmeket amiket rebootolnak,élő példa pont az LW ahogy írtad mekkora hiszti volt belőle mikor kiderült,hogy sorozat lesz belőle.(én már akkor is vártam BUDDY COP sorozat,film bármikor jöhet)
Most,hogy kirúgták a főszereplőt,megint hiszti van hol ott lehet,hogy SWS helyt fog állni egy ilyen Riggs szerű szerepben.

kerval - 2018. 05. 17. 11:44

Trailer alapján pont olyan amit reméltem, persze jó értelemben, ilyennek képzeltem egy modern Magnumot. Vannak benne dolgok amik a régit megidézik, de ez egy új generációnak készül.

Azért az első 20 másodpercben eléggé kikerekedett a szemem.

ADMG - 2018. 05. 17. 11:54

Már látom Magnum H5O crossover részek.Buta amcsik imádni fogják.

serra - 2018. 05. 17. 11:55

A Halálos Fegyver óta megtanultam, hogy nem kell leírni előre semmilyen reboot-ot. Egyébként nem volt olyan borzasztó, bár nyilván visszavesznek a tempóból a pilot után. Az első percben meg elég sok a narrálás, szerintem azért belecsempészik azt is minimális szinten.

kerval - 2018. 05. 17. 12:02

Ja adná magát a crossover de a H50-ban már volt egy jelentős Magnum sorozatra utalás, így azért elég hülyén venné ki magát. Persze ettől még ha akarják simán meglépik, max elpoénkodják valahogy.

https://www.youtube.com/watch?v=YoBx0PMNNFI

bvr - 2018. 05. 17. 12:04

Simán benne van hogy ez nem lesz az én sorozatom (szemben a régi klasszikussal, kedvet is kaptam hogy belenézzek), de a pilotot meg fogom nézni, mert minimum a fényképezés az nagyon bejött a trailerből, Hawaii szuper, legyen akár autópálya, akár szakadt hegyi út.
Na persze ez nyilván nem visz el önmagában egy sorozatot, de ez majd az első rész után kiderül.

elliot - 2018. 05. 17. 12:16

Imádtam a Magnumot és a mai napig szívesen megnézek egy-egy részt (ma már persze csakis angolul) és gyakorta idézem a “I know what you’re thinking.” mondatot.

Ezt a sorozatot tutira nézném, ha nem láttam volna a Magnumot annak idején (mert nem Magyarországon nőttem volna fel a 90-es években, hogy minden ismétlést lássak), de így a hányinger és a gyomorgörcs között néztem végig a trailert. Valahogy a zsigereimben éreztem végig, hogy valami nem stimmel.:)

Ace - 2018. 05. 17. 12:28

Hogy miért lenne jobb ha 80-as évek lenne?

Mert ettől lenne kicsit egyedibb mint a többi hasonló nyomozgatós sorozat + nagyon paszolt abba a korba ráadásul most éppen eléggé divatbajött a 80-as évek több produkció is remekül kezeli abban az időbe a dolgait. Az ,hogy drága lenne elég számomra nagyon nem szempont…

steewolf88 - 2018. 05. 17. 12:31

Miért a Baywatch nem klasszikus? :)

winnie - 2018. 05. 17. 12:37

ace: szerintem a nézők számára nem lenne vonzó. a kosztümös, bár nem közönségműfaj, de van, hogy működik, viszont nyomozós stílusban erőteljes visszalépés lenne, ha széles közönségnek szánják, mert sokszor körülményes lenne a nyomozás. kábelen akkor elférne, mint ahogy elférnek a régi koros nyomozósok. ha viszont akciónak szánnák, akkor lehet, hogy működhetne retróban, bár a közönségben nem vagyok biztos, hogy rákapna-e.

geordy - 2018. 05. 17. 12:38

Ez ultragáz.

juhaszvik - 2018. 05. 17. 13:00

most akkor magnum és higgins dugni fognak? az eredeti sorozatban is volt közöttük kémia, de most már nincs kifogás :)

nekem bejött a trailer, de ha nem lett volna jó, akkor sem jutna eszembe leszólni, mert 1. ez még csak egy trailer, 2. az eredeti is hagyott kívánnivalót maga után, mondom ezt úgy, hogy nagy kedvencem volt.

spec nekem a magnum lánya elképzelés kevésbé volt szimpi, mert az ilyen megöröklöm a melót aputól/anyutól felállások elég sablonosan szoktak elsülni (persze ez is prekoncepció, szóval most tökön szúrtam magam)

remélem kicsit túltolják benne a poénfaktort, magnum és higgins évődése az eredetiben is a legjobb pillanatok közé tartozott, remélem itt is megy majd a macsó vs. angol úr/hölgy adok-kapok.

sorozat/gyilkos - 2018. 05. 17. 13:20

Sajnos rühellem a fókuszcsoportos, két deka fun, 10 gramm szexi nézés, két robbanásperepizód, szoftverből lescriptelt sablonszxrokat, és ez annak tűnik. Minden személyeskedés nélkül, de a H50 is az. Profin megcsinált sablonszxr, az tény.

Az olyan életszerű(!!!) kiegészítőkkel, mint a 45 kilós 25 éves jógaoktató-exterminátor csaj, aki puszta kézzel foglalta el Afganisztánt, kb. az érettségi után, de még a felvételi előtt.

Mielőtt valaki belekötne, a Magnum kb azért és úgy volt menő, amiért a Good Guys pár éve. Nem a ferrari, és nem is Hawai miatt. Aki érti, érti, aki nem akarja, az meg nem.

Kati néni - 2018. 05. 17. 14:01

Ahhoz képest, hogy Latin-Amerikában sokszor 10 év se telt el egy-egy verzió megfilmesítése között…
La Mentira, Televisa, Mexikó:
Ötvenes-hatvanas évek: két telenovella (+2 mozifilm)
1981: El amor nunca muere (modernizált verzió)
1998: La Mentira (visszatért a klasszikus eredetihez, sokat nem változtatott rajta)
2010: Cuando me enamoro: modernizált verzió, amely felhasználta a 81-es adaptáció sok-sok elemét
2015: Lo Imperdonable (a La Mentira klasszikus sztoriján alapszik, de elemeket emelt át két másik Caridad Bravo-regényből).

Plusz idő közben két brazil verzió, és 2005 körül egy amerikai változat mexikói színészekkel.

DarkEagle - 2018. 05. 17. 14:33

nem gondoltam, hogy ezt mondom majd de nekem bejött. Mikor megláttam a Halálos Iramban feliratot hangosan felröhögtem. :D És a zene a végén azért felidézett némi nosztalgiát. Őszintén szólva legyen bármilyen cheesy és klisés, amíg szórakoztat addig jó, nem? Lásd Halálos Iram széria. Bár én azért kétlem, hogy végig ekkora zúzások lesznek a sorozatban, ahhoz túl drága lenne és már annak a Halálos Iramos akciónál a végén is látszott hogy kevés erre a tévés büdzsé.

Viszont azon is jót nevettem hogy Higgins nő lett, bár nem bánom mert az angol nők a gyengéim. Csak könyörgöm ne hozzák őket össze és akkor talán tovább maradok mint a Pilot. :D

Ami a többit illeti, teljes mértékben egyet értek Neo-val. Nem kell ide 80-as évek. Egy jól működő casting kell jó kémiával és nem unalmas poénokkal és ügyekkel és már kész egy feelgood nyomozós cucc.

Monoton - 2018. 05. 17. 15:37

Remélem az Ncis all, H50, Macgyver univerzum része lesz 😁

zolkó - 2018. 05. 17. 15:50

Ugyanaz mégegyszer, csak áthelyezve a mába, itt ott megvariálva (Higgins nő, úristen, mekkora ötlet-se), meg nyilván hightechesítve a nyomozások. Kösz nem, értékesebb ennél az időm, hogy akár egyetlen percet is rápazaroljak.

ravengirl - 2018. 05. 17. 16:33

@sorozatgyilkos
“Az olyan életszerű(!!) kiegészítőkkel, mint a 45 kilós 25 éves jógaoktató-exterminátor csaj, aki puszta kézzel foglalta el Afganisztánt, kb. az érettségi után, de még a felvételi előtt.”
ez jó :)), ma szinte minden sorozatban már csak ilyen csajok vannak…, a 80-as évek óta felnőttek a feladathoz.

JKJ - 2018. 05. 17. 16:48

Darkeagle. Azért maradt bent a kommented, mert szürkelistára kerültél. Ilyenkor valaki ellenőrzi. Én már csak tudom! :-)

Maga a trailer meglepően jó és azt is megértem, ha valakinen nem tetszik. Ez van. Szerencsére nincs hiány néznivalóból.

winnie - 2018. 05. 17. 18:11

JKJ: ő is tudja, hogy nincs semmilyen listán, és te sem, ha erre célzol. valamelyik szót kiszűrte nála, de meg nem mondom, hogy melyiket.

sorozat/gyilkos - 2018. 05. 17. 18:53

@ravengirl

A jógaoktatók?

Llew - 2018. 05. 17. 20:06

Hát itt szó szerint vették a Higgi Baby-t.
Egy pilotot megérdemel, de nem mondanám, hogy lázba hozott.

Tyberius06 - 2018. 05. 17. 20:54

Hát ez engem csont nélkül megvett! :D :D
Nem mondom, hogy mindent rendben találtam vele. A női Higginsszel még nem lenne baj, de valahogy nem rémlik, hogy az eredetiben Higginsnek ennyi szerepe lett volna Magnum mellett. Itt meg még akciózik is…
A végén az a F&F-es jelenet, hát ott sírva röhögtem és tapsoltam, az nagyon elszállt volt…
Egyébként rengeteg ismerős motívum/momentum van benne. Baseball sapka, tengerpart, sokkal több hasonló minimotívumot fedeztem fel ebben, ami az eredetire emlékeztet, mint pl. a Lethal Weaponben, ami sokkal jobban eltér a filmektől…

Nekem tuti nézős lesz…

speranza - 2018. 05. 17. 21:03

Aki képtelen elvonatkoztatni az eredeti Magnumtól, annak a trailert se érdemes megnéznie. Én adok neki egy esélyt, már csak Hawaii és a humor miatt is. :)

ChipLecsap - 2018. 05. 17. 22:41

Higgins mint Nő?! , jah, instant kasza volt abban a pillanatban mikor megláttam.

winnie - 2018. 05. 18. 05:00

ChipLecsap: ez valami fura fóbia?:) oké, mindenki mást érez, de nekem nem tűnik annyira ijesztőnek a dolog. (egyébként is, kit érdekel higgins? – nyilván csak viccelek, ő is ikon jonathan hillerman pedig zseniális, bár bevallom eredetiben nem hallottam, de azért mégsem miatta működött javarészt a sorozat.)

mondjuk azt aláírom, hogy alapból sokkal érdekesebb lehetett volna a pár éve fejlesztett női magnum is, bár én egy férfi gyilkos sorokat is megnéznék.

hallak65 - 2018. 05. 18. 08:32

Én a Lada miatt biztos megnézem.

Vox - 2018. 05. 18. 14:58

Félretéve a régi szériát, ez így nem több a hétfői esti 9-es langyos, középszar kriminél; önmagában rettenet gyenge lábakon áll. Azt se felejtsétek el, hogy ez a pilot előzetese volt, itt eldurrantották az évadra szánt költségvetés felét, a másik 21 részre meg marad a többi.

Raynes - 2018. 09. 05. 23:58

A MacGuyvert nem szerettem, annak a rebootja nem érdekel. A Hawaii 5O-ba még nem néztem bele. De ezt a Mangumot nem kellett volna rebootoltatniuk, elég erőltetettnek tűnik, de azért belenézek.

winnie - 2018. 09. 06. 06:46

pedig azért volt annyira jó és klasszikus ez a nyomozós móka, hogy érdemes legyen rebootolni.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz