login |

Denevérnő, avagy újabb kiemelt szuperhőssel bővülHET a CW képregény-sorozatos kínálata

2018. 07. 19. 17:08 - Írta: winnie

23 hozzászólás | kategória: 2019/20, az év híre, hírek,

Nyilván, amikor bejelentették pár hete, hogy Gotham-be is el fog jutni Oliver Queen és hasonszőrűekből álló kompániája az idei Nagy Négyes Crossover során, s hogy azokban a részekben bemutatkozik Batwoman karaktere, volt, akiben felmerült, hogy talán sorozatot is rittyentenek majd köré, mint például az Arrow-epizódokban bemutatott Barry Allen esetében.

S lőn! A CW elkezdett fejleszteni egy Batwoman-sorozatot az Arrow, a The Flash, a Legends of Tomorrow, a Supergirl és a Black Lightning után.

A fejlesztés annyit jelent, hogy elkezdik írni a pilot forgatókönyvét (ez a projekt is Greg Berlanti produkciós irodájához tartozik, a készítő Caroline Dries, aki anno a Smallville-en is dolgozott, és ő volt a The Vampire Diaries showrunnerje az utolsó pár szezonban), miközben a karaktert megtervezik a crossover epizódokra a készítővel, s ha nem történik nagy gikszer, akkor tavaszra pilotot rendelhetnek be belőle, vagy akár anélkül rögtön sorozatot.

Hogy érdeklődik a CW a sorozat, illetve a karakter iránt, az nem csoda, hiszen ő lehetne az első meleg szuperhős élőszereplős sorozat főszerepében – animációs színtéren tavaly már letették az alapokat The Ray figurájával a Freedom Fighters: The Ray-ben. Batwoman alteregója, Kate Kane egyébként a képregényekben is LGBTQ+ úttörőnek számít, legalábbis 2006 óta, amikor visszahozták őt.

A sorozattervről annyit lehet tudni, hogy Kate Kane igazi, “ami a szívén, az a száján” karakter, akinek a szenvedélye a társadalmi igazságosságért folytatott harc, és aki Gotham sikátorait magasan képzett utcai harcosként rója, hogy a hanyatló város bűnözőinek odacsapjon. Azonban még véletlenül sem hős, hiszen hiába szorul Gotham megmentőre, Kate-nek még saját démonjait is le kell gyűrnie ahhoz, hogy a remény szimbólumává válhasson.

Érdekesség egyébként, hogy már 2016-ban voltak arról röpke hírek, hogy talán Kate Kane bemutatkozik a tévés DC-színtéren, de akkor még a Supergirl-t emlegették vele kapcsolatban.

23 hozzászólás Ne habozz!

DarkEagle - 2018. 07. 19. 18:34

Engem egyedül két tény zavar itt. Az egyik a készítő, mármint Caroline Dries. Ugyanis a Smallville sikerét se neki köszönhettük és a TVD-t is jól leamortizálták Julie Plec-el. A másik dolog ami zavar, hogy Batman nélkül nem létezhet Batwoman. Nem, akkor sem létezhet, mondjon bárki bármit. Erre a sok évtized alatt sose volt példa. És ha itt is azt játsszák majd el mint a Supergirlben, hogy 1-2 rész erejéig feltűnik de igazából semmi haszna nem lesz akkor alapból kár belekezdeni.

A hír kiegészítéséhez annyit, hogy Kate Kane katonai családból való és magas fokú kiképzést kapott sok harcmodorban, szóval nem utcai harcos.

Plusz ami talán fontosabb, hogy minap jött valami hír hogy a 4-es crossover valójában nem is négyes hiszen a Legendák nem lesznek benne sajnos. Hogy miért azt nem tudom.

Egyelőre nagyon szkeptikus vagyok és negatív is ami azt illeti, mivel én szeretem a Batman univerzumot és hát láthattuk mit művelt az eddigi kedvenceimmel a CW csatorna. Már most kijelentem, hogy később mutogathassak (remélem nem kell majd) hogy csak a meleg szál lesz benne fontos. Ráadásul nem is értem mit gondolnak hiszen Batwoman nem Batman, ő simán legyilkolja az embereket szóval baromira nem CW-re való karakter. És mivel ugye Maggie Sawyer menyasszonya a képregényben számomra nyilvánvaló, hogy Supergirl univerzumában fog szerepelni, pláne hogy ott kezdődik a crossover is, és ezúttal ténylegesen.

Reménykedek de úgyis csalódni fogok szerintem. 1-2 jó évadot nézek ki ebből max, pont mint a többinél.

winnie - 2018. 07. 19. 18:37

én csak azt írhatom, amit kiadtak sajtóközleményben, ami szerint “highly trained street fighter” – ez nem zárja ki azt, hogy mi a családja, csak annyit mond, hogy képzett és utcai harcol, vagy a szó szerint vagy átvitt értelemben. nyilván hátteret, sztorielemeket nem fognak ellőni közleményben-.

Zoya - 2018. 07. 19. 18:38

Ebben is Bruce unokatestvére lesz, vagy a kezdeti koncepciót fogják használni vajon?

DarkEagle - 2018. 07. 19. 18:58

Nem is téged akartalak ezzel piszkálni csak én több helyen olvastam azt, hogy az eredeti sztoriját veszik elő, ahol az apja gyártja neki a ruhát és a fegyvereket is pl.

Egyébként bármennyire is szeretem, egyedül szerintem nem lesz képes elvinni a hátán a sorozatot. És mint írtam is túl véres karakter a CW-re. De ne legyen igazam. Csak hát ugye a CW meg se próbál ellenem érvelni hiszen a jó startjaik után mindegyik sorozatuk buktázik.

winnie - 2018. 07. 19. 19:08

elhiszem természetesen, én nem tudok ezekbe a plusz infókba belefolyni minden sorozattal kapcsolatba, csak az alaphírekbe.

Anonymus - 2018. 07. 19. 19:19

Látom fontos volt kiemelni a készítők szerint, hogy meleg lesz a karakter…

Tuti emiatt rfog besülni előbb utóbb a sorozat, hogy nagoyn fogják nyomatni ezt a szálat.

LaCRossE - 2018. 07. 19. 19:27

Anonymous: elég fontos része az új (2006 utáni) Batwoman karakterének, hogy meleg.

winnie - 2018. 07. 19. 19:34

Igen, ez benne van. És az is, hogy épp emiatt lesz siker. De én személy szerint nem hiszem, hogy ilyesmi sok szerepet játszana a fogadtatásban, hiszen más sorozatokban is erősen nyomatják a hős romantikus kapcsolatát a CW-nál, szóval ez adja magát. És természetes, hogy kiemelik, mert nem árulnak zsákbamacskát, ergó egyértelmű, hogy a karakternek fontos jellemzője, teljesen más dinamikát hozhat a képbe, mint a korábbiak. És ki tudja, többek között ezért is lehet különleges a sorozat, hiszen, mint írtam, eddig ilyesmire nem volt példa. Most lesz.

Ami még plusz infó, hogy sajtóinfók szerint az a cél, hogy lgbtq-s színészt találjanak a karakterre.

DarkEagle - 2018. 07. 19. 19:50

Képregényben is meleg @Anonymus. Egyébként a képregényben teljesen jól használják ezt a részét a karakternek. Én inkább attól félek hogy nem lesz elég véres és sötét hangulatú.

LaCRossE - 2018. 07. 19. 20:07

Aki szerint meg “tuti bukni fog a sorozat, mert a főszereplő meleg és tuti nyomni fogják ezerrel ezt a szálat” logika mentén gondolkodik, az szerintem nem fogja fel, hogy szerencsére már 2018 van. Már rég nem abban a világban élünk, ahol gáznak számít, ha a főszereplő meleg, és erre koncentrálnak is.

Mate815 - 2018. 07. 19. 20:42

Osztom DarkEagle véleményét Batmanről. Nem tudom ilyet szabad e itt de pont a napokban olvastam ezt a cikket, ami jól körbe járja miért is problémás ennyire későn behozni a Bat familyt a CW DC univerzumába.

http://www.ign.com/articles/2018/07/17/why-batwoman-creates-new-problems-for-the-arrowverse

Mate4182 - 2018. 07. 19. 20:55

Mondhat barki barmit szerinten a CW jol csinalja a kis univerzumepiteset.

Az Arrow-Flash-LoT-Supergirl-Black Lightning talan nem emmy dijjasok, de a kozossegi mediaban milliokhoz ernek el a szereplok, a Comic conon is mindig nepszeruek (a londonin is a legnagyobb sorok Thea Queenbel alltak) szoval azt el kell ismerni hogy bae nagy vonalakban egy sablonra epul mindegyik, megis lefednek vele nem is egy nezo reteget…

Csak igy tovabb, ha becsuszik a szar azt max kaszaljuk…

winnie - 2018. 07. 19. 21:19

persze, hogy a képregénysorozatok népszerűek a comic conon, de amit leírsz, az a közösségi médiára fogékonyakra lövő jó pár sorozatra igaz (freeform és társai), és nem feltétlenül azért, mert a csatornák vagy a készítők jól csinálnak valamit. az is tény, hogy nincs szó arról, hogy minden siker, ezért is nagy kincs, ha valami befut, mert akkor lehet arra építeni, és nem azon kell dolgozni, hogy valami új befusson. végülis minden azon múlik, hogy mekkora a türelem, mert ha más nem, pár év alatt meg lehet alapozni egy fix tábort.

DarkEagle - 2018. 07. 19. 21:48

Igen, csak, hogy a Flash, Supergirl, Arrow mind azért futottak be mert egyik se volt túl darkos hanem nyáltenger kb az összes egy raklap kavarással. Szerelmi ezerszögekkel. De ezt nem feltétlen csinálhatják meg a Batwomanben mert nagyon nem ilyen karakter. Ha meg mégis ezt csinálják vele akkor sok embert fel fognak húzni.

Cardas - 2018. 07. 19. 22:08

DarkEagle: csak azokat húzzák fel akiket érdekel a karakter háttere. akik csak nyáltengert akarnak látni és ezért nézik a cw dc-ket, azok tökéletesen meg lesznek elégedve vele, és szerintem ezekből a rajongókból sokkal több van.

Mate4182 - 2018. 07. 20. 02:46

Pont ez a lenyeg, ketlem hogy ugyanaz a celkozonsege a Supergirlnek mint a Black lightningnak, ahogy a sorozatokon belul a kulonfele kategóriájat is jol lefedik, van mert akarhogy is veszuk, a lot egy scifi kaland vigjatek sorozat, az arrow egy misztikus akcio kaland, a flash egy kevesbe durva de olykor kifejezetten feelgood sorozat, a supergirlnek baromi jo noi nezotabora van, a black lightningal a fekete temat is kipipaltak

Es winnie hidd el 2018ban igenis szamit az hogy grant gustinnak stephen amellnek meg melissa benoistnak van osszesen 14 millio kovetoje ( az osszes fontosabb mellekszereplokkle egyutt az arrowverset kovetik vagy 25 millioan) amig a színészek nem utaljak meg a gunyat, ezek nen lesznek elkaszalva

winnie - 2018. 07. 20. 04:36

Mate4182: “amig a színészek nem utaljak meg a gunyat, ezek nen lesznek elkaszalva”

csúnya hidegzuhany fog érni, ha ezt komolyan gondolod. már ezen megbukik az, amit írtál, hiszen nemsokára kezdődnek a kaszák, és nem azért, mert a színészek nem akarják tovább csinálni, sőt, ők is tudják, hogy ez jóformán az egyetlen esélyük arra, hogy tényezők maradjanak, tisztelet a kivételnek, illetve azoknak, akik már a sorozataik előtt is tényezők voltak. nem hiszem, hogy lesz egynél több főszereplő, aki azt mondja a társainak és a stábnak, hogy “tudjátok mit? legyetek munkanélküliek, én kiszállok”

de egyébként is, miért számítana? milyen bevétele van a cw-nak abból, hogy valakit sokan olvasnak, követnek, ha egyszerűen nem bírják rávenni az embereket arra, hogy nézzék a sorozatot, hogy a csatornának közvetve vagy közvetlenül bevételt hozzanak? a falra kenhetik valaki népszerűségét, ha abból csak a színész profitál. ez nem jótékonysági intézmény, ők nem másoknak akarnak bevételt hozni.

ez totális tévhit. elhiszem, hogy vannak, akik az effélét túlértékelik, de akkor mit mondanak arra, amikor olyan emberek sorozatait kaszálja a cw vagy más csatorna, akik ugyancsak bírnak követőkkel? úgy nem működnek az efféle állítások, hogy valamire igazak, másra pedig nem. (és nem azért mondom ezt, mert vannak színészek, akiknek most kaszálták mondjuk 75 millió követővel a sorozataikat, mások pedig 100 követővel sorozatoznak.

ezek a képregénysorozatok még mindig nagyon rétegsorozatok, egy réteg még nézi őket, és erre a rétegre mások is rávetették magukat (többek között azért, amit írsz, mert ismeretleneknek sok millió követőt hozhatnak, de azt valahogy monetizálni is kell, ami nem megy nézettség nélkül), egyre több sorozatot csinálnak nekik, és idővel a réteg kénytelen lesz választani a néznivalók között, ami azt jelenti, hogy a sorozatok nagyon alacsony nézettsége tovább csökkenhet, és megint mások (pl. netflix) fölözheti le a hasznot a cw helyett.

Mate4182 - 2018. 07. 20. 08:11

Hat valoban meglepődnek ha a Flash vagy az Arrow a kovetkezo 5 evbe veget er…

Alexejevic - 2018. 07. 20. 08:16

Szerintem felesleges reménykedni abban, hogy egy valóban “gyilkos”, brutális Catwomant kapunk. Választanak egy mutatós leányzót a szerepre. A CW behozza Gothamet, a fanok, mint pl. én, örülünk, de nem lesz Batman, nem lesz semmi “extra”, csak kapunk egy Batcsalád tagot, akinek meg kell küzdenie ismét önmagával, mint minden CW hősnek eddig:)
Az, hogy a LoT kimarad a crossoverből…Szerintem nem tudnak már annyi karaktert mozgatni, így egyszerűbb Catwomant bemutatni, ő lesz a helyettes…Mindenesetre várom, mert mégis csak Gotham és “Bat”:)

winnie - 2018. 07. 20. 09:39

Mate4182: az arrow, ami talán a legkevésbé nézett? (most hirtelen nem tudom), mindenképp véget fog érni, persze mindig érdekes, hogy a szerződések hosszabbításakor mennyit tudnak kialkudni a színészek, s ott erre most kerülhet sor – ugye a vampire diaries-nek is ez volt a veszte. a flash a legnézettebb, azt szerintem nem fenyegeti semmi, de másoknál is van esély simán kreatív kaszára, például azért is, mert végesek a csatorna programhelyei, ráadásul valamilyen szinten meg kell újulnia is mindig a cw-nak, és nem tudják csak a nem képregényes cuccokat kaszálni.

de ha igazad lesz (nyilván benne van, én csak az eddigi tapasztalatok alapján próbálok érvelni), akkor hamut szórok a fejemre, csak kár, hogy mire kiderül, nem fogunk emlékezni rá:)

Ayrons - 2018. 07. 20. 10:41

Lot nélkül felejtős az egész számomra….

Mate4182 - 2018. 07. 20. 17:56

Természetesen nen azt mondom h a simpson csalad 30evadoa baberjaira tornek… De en kitartok amellett hogy amig a nezettseg nem katasztrofális es van rajongo tabor addig adasban marad (lasd supernatural)

Persze nem alltatom magam, te sokkal jobban ralatsz ezekre a dolgokra, de en akkoris stabilnak erzem a cw dc sorozatokat

Samott - 2018. 07. 20. 21:53

Mar a valogatas is megvolt a szerepre: https://www.youtube.com/watch?v=ROIafRoN6eM :D

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz