login |

The Originals: vége az 5. évadnak. És a sorozatnak is. – írta infinity

2018. 08. 03. 22:04 - Írta: vendegblogger

60 hozzászólás | kategória: 2017/18 finálék, kritika,

Ezennel véget ért a világ első és egyben legősibb vámpírcsaládjának története New Orleans-ban, mivel a sorozat az ötödik szezonnal befejeződött, így könnyes búcsút kell vennünk a Mikaelson testvérektől.

Azonban folytatódik a természetfeletti univerzum, mert berendelték a spinoffot, a Legacies-t, Hope főszereplésével, így találkozhatunk visszatérő és ismert szereplőkkel is. Az már egy másik kérdés, hogy mennyire lesz hosszú életű az új elképzelés.

Mint ahogy azt korábban írtam, nagyon jó nyitányt láthattunk, ami teljesen megfelelt kezdésnek. A folytatásnál viszont nem éreztem, hogy emelkedett volna a színvonal. Kicsit összecsapottnak és meggondolatlannak tartottam az évadot, és úgy tűnt, hogy a lényeges momentumok mellett nem nagyon tudják, mivel kellene kitölteni a maradék időt.

Mindemellett természetesen volt pár kiváló rész is és tagadhatatlan, hogy most is akadtak erős jelenetek, szép pillanatok és színvonalas megoldások, ami miatt sokan szerettük a The Originals-ot.

Mindenki tudja, hogy bőven lehetne sorolni a követelményeket, elvárásokat, hogy milyennek kellene lennie egy utolsó évadnak illetve finálénak. Szerintem meg kell találni az arany középutat, mert akkor jó egy befejezés, ha nem túl lapos, nem csupán visszaemlékezésekből és búcsúzásból áll, hanem váratlan fordulatok, katarzis és izgalom is marad bővem rá.

Az utolsó részt már nagyon vártam, mert az azt megelőző rész nagyon jól sikerült és kíváncsi voltam, hogyan zárják le ezt a történetet, illetve milyen befejezést szánnak a karaktereknek. A tovább mögött spoileresen folytatom.

Az előző rész végén láthattuk, hogy Klaus éppen fel akarja áldozni magát, hogy örökre elpusztítsa a testébe zárt legnagyobb sötét erőt, viszont a finálé kezdetén ez szépen meghiúsul, mivel Hope közbelép.

Eleinte mindenki meg akarja akadályozni az önfeláldozást, de végül elfogadják Klaus döntését, hiszen az valójában nem volt meglepő. Számítani lehetett rá, mivel az ősi hibrid megváltozott és az egész sorozaton keresztül láthattuk a karakter fejlődését.

Általában megszokott és egyben bevált forgatókönyvrecept: a főszereplő megteszi a végső hőstettet, és önfeláldozásával bizonyítja, hogy bárki képes megváltozni, és a világ egy jobb hely lesz.

A kérdés, hogy mindig beválik-e ez a végkifejlet, illetve, hogy miért kell a főszereplőnek meghozni és véghez vinni ezt a döntést? Hiszen enélkül is láthatjuk a változást. És ekkor magyarázzák meg nekünk, hogy valakinek meg kellett halnia….

Jelen esetben ez még elfogadható, mert ahogy az előbb említettem, Klaus karakterváltozásának ez lenne a katarzisa és minden tőle telhetőt megtett családja biztonsága érdekében. Ennek ellenére nagyon nem tetszett ez a megoldás és úgy gondolom, kitalálhattak volna valami más őrültséget, megkímélve a főszereplőt a haláltól. A kérdésre válaszolva, véleményem szerint nem mindig válik be ez a recept. Ti mit gondoltok erről?

Meglepőnek, furcsának és kissé értelmetlennek mondanám viszont azt, hogy Elijah is megölte magát. Tehát az ő halálát negatívumnak könyvelném el ebben a formában.

Nyilván az ő karaktere is sok mindenen ment keresztül, ott volt a felelősség, a család összetartása, a fogadalma Nik-nek és még sorolhatnánk. Érthető lett volna, ha átvette volna testvérétől a Hollow-t és úgy feláldozza magát, de nem így történt. Persze itt is el lehet fogadni a döntés melletti érveket, viszont szerintem ez elkerülhető lett volna, mert így, ilyen módon kicsit erőltetettnek tűnt.

Tehát összegezve: ezt a kettős halált nem tudtam hova tenni. Kicsit csalódás volt. Habár a jelenet szomorú és nyilván keserédes volt, a színészeknek köszönhetően volt benne valami szép is, ha belegondolunk, hogy együtt néznek szembe a túlvilággal, bármilyen nehéz is legyen. Ahogy eddig, ezután is támogatják egymást.

A többi karakterhez kegyesek voltak a készítők, mert szokás szerint mindenki megkapta a maga happy end-jét.

Rebekah-nak, lehetősége lesz majd később bevenni a gyógyírt és ezzel megkapja azt az életet amire mindig is vágyott, Marcel oldalán. Ezt is lehetett sejteni, de ettől függetlenül örültem a befejezésüknek, amit biztosítottak számukra az írók.

Freya-nak időközben lett egy házastársa, akivel gyereket szeretnének, és Vincent ugrik majd be apának. No comment. Bevallom, ők azok a karakterek akik hidegen hagynak, szóval számomra mindegy volt mi történik velük, mert kikopott az irányukba mutatott érdeklődésem.

Több párhuzamot, illetve sok hasonlóságot is fel lehetett fedezni az anyasorozat és a testvérsorozat utolsó szezonja között – mivel azonos a készítő – ami nem lett volna baj, ha jobban kivitelezik, mert így kicsit „TVD-deja vu” érzetem lett a vége felé.

Összegezve nem volt rossz a záró epizód, de közel sem sorolnám a legjobb befejezések közé, mert az igazán meglepő fordulatok elmaradtak, kicsit összecsapottnak éreztem, lehetett volna sokkal jobb a végkifejlet. Ugyanakkor az viszont biztos, hogy nagyon érzelemdúsra sikeredett, bevallom néhány kulcsjelenetet meg is könnyeztem, láthattunk szépen megírt és a színészeknek köszönhetően kiválóan előadott jeleneteket is.

Ahogy olvastam, a rajongók többsége nem volt elragadtatva sem az évadtól, sem a finálétól, mint ahogyan én sem. Ezeket leszámítva szerettem a The Vampire Diaries és a The Originals természetfeletti lényekben, bonyodalmakban és mítoszokban gazdag világát. Sok felejthetetlen emléket, színvonalas epizódokat, kedvenc karaktereket és színészeket, kaptam mindkét sorozattól, főleg az első pár évadban, így mindenképp hálás vagyok a készítőknek az élményért.

Folyt. köv.?

60 hozzászólás Ne habozz!

gebe2001 - 2018. 08. 02. 13:32

Én kitartottam az évad mellett, de ez a sorozatzáró szörnyű lett. És a vége…elfelejtették Elijah vérvonalát!? Mi ez a történetvezetés? Szégyen így zárni egy ennyire erős sorozatot. Sajnálom, hogy Narducci átadta a stafétát Plec-nek, mert ez a nő vadállatként tépte szét és köpte vissza a sorozat minden erényét. Főleg a tudatos történetvezetésről feledkezett meg…

wickee - 2018. 08. 02. 14:11

@gebe2001: Elijah-nak már nincs vérvonala jóideje, mert már ő is meghalt egyszer. :D Szóval ebben kivételesen nincs baki.

De ez az évad és évadzáró katasztrófális lett… a random előkerült fehér tölgy karó a csúcsok csúcsa. De én amin nagyon felröhögtem most az évadzáróban az az volt, mikor Hope fátyolos tekintettel nézegette azt a családi fotót amit még a második évadban “selfie”-ztek Klausék egy polariod fényképezőgéppel, majd ezt a fotót elégették, mert akkor még titok volt, hogy él a baba. Akkor mégis honnan volt meg ez a kép? :D Polaroid, még negatívból se hívathatták elő újra… :D Legalábbis ha nem tévedek ezzel a technológiával kapcsolatban.

Ezen kívül Plec tulajdonképp úgy ahogy van copy/paste-elte a TVD utolsó évadját és ezt… Csak itt még Elijah-t is feláldozta a “dráma” érdekében, nem csak egyedül Klaust (annó Stefant). Komolyan mondom csak azért fogom megvenni ezt az évadot, mert az első 4 évad (és a TVD is), ott áll a polcon Blu-Rayben, akkor ne már pont a legutolsót ne vegyem meg. De az biztos, hogy ezt nem sokszor fogom újranézni…

gebe2001 - 2018. 08. 02. 14:34

@wickee Es tényleg, el is felejtettem higy Elijah tavaly egyszer mar meghalt. Csak en rohatom fel a bakik kozul az egyetlent, ami nem is az.:D

DarkEagle - 2018. 08. 02. 17:31

@gebe2001: Elijah nem tavaly halt meg hanem a 3. évadban de amúgy ja.

A polaroidos képet kivételesen nem mondanám hibának. Igazából ez ilyen tipikus finálés dolog. Mindig benyomnak hatezer képet a különböző évadokból. Persze gyakorlatilag annak a képnek nem kéne léteznie de azt még ki lehet magyarázni, nem úgy a karót.

De ha sok Plec-es baromságtól eltekintünk akkor ez egy jó rész volt. És ez KIZÁRÓLAG a színészeknek köszönhető mert itt nem volt írva történet, gyakorlatilag mindenki improvizált kb. Ezért is szerettem sokkal jobban a TO castingot mindig is mert rajtuk valóban látszik, hogy számukra nem csak munka volt hanem ők valóban egy család. Hope és Klaus búcsúja szívet tépő volt de SOKKAL több időt érdemeltek volna együtt de hát ismerjük Julie Plec-et is muszáj volt neki benyomnia még a sorozat utolsó részébe is Caroline-t. Semmi bajom egyébként vele már a TVD-ben is ő volt a legjobb női karakter és miután vámpír lett, utána csak még jobban kitűnt a többi satnya közül. De szerintem semmi szükség nem volt arra hogy legyen egy fanservice.

És ha már páros akkor konkrétan pofán köpése a sorozatnak, hiszen Klaus Camibe volt szerelmes. Kaptak egy gyönyörű búcsút ugye mikor Cami halt meg és most hogy Klaus meghalt és pofátlanul behozta ide is a Túlvilágot, simán megadhatott volna némi lezárást a két tesónak. Elijah ugye a túlvilágon együtt legyen Hayley-vel, Klaus pedig Camivel. De ő megint nagynak akart látszani és inkább kihagyta ezt a részt hogy ne lássuk hová is kerültek ők ketten. Persze így bármikor elő lehet őket venni, hiszen a TVD univerzumban olyan nem létezik hogy örök halál.

Arra nem igazán tudok mit reagálni hogy Freya gyereket akar Vincenttől de legyen, áldásom rá. Ahogy a Marcel-Rebekah végjátékra is. Az viszont meglepett hogy még mindig van gyógymód. Ez megint egy Plec féle random előhúzott baromság de inkább már nem akadok ki mert Bex néni tényleg megérdemelte ezt a véget.

Csak Elijah-t tudom idézni. “Pokoli egy utazás volt.” De majdnem minden percét élveztem én is. SOKKAL jobb lezárást érdemelt volna ez a sorozat.

Ja még annyi, durva belegondolni, hogy az ősvámpírokból így gyakorlatilag akkor csak egy maradt meg, Kol. Pont az aki alapból nem is akart sose vámpír lenni.

wickee - 2018. 08. 02. 17:58

Nekem most az jutott még eszembe ha már a cure-t emlegetted, hogy Rebekah elméletileg még nem halt meg soha ugye? Tehát neki még meg vannak a leszármazottjai. De ha ember lesz akkor velük mi lesz? Mert végülis emberként még X évig élni fog, addig élnek a leszármazottak is?

DarkEagle - 2018. 08. 02. 18:20

Szerintem amíg ember marad és él addig a leszármazottjai is élve maradnak bár Plec világában sose tudni. Amúgy se fontos ez a rész már.

Egyébként tényleg a pofátlanság netovábbja, hogy Elijah meg akar halni erre mindkettőt megöli pedig Klaus nyugodtan élhetne a lányával. Akkor talán még a Legacies-nak is több esélye lenne hosszútávon mint így. Mert őszintén szólva nem nézek ki belőle többet 1 évadnál. Julie Plec rohadt sok embert magára haragított most. És bármennyire is csípem Danielle Rose Russelt egyedül nem tud elvinni egy sorozatot a hátán, még Alaric-al sem. Pláne ha közben Plec dirigál.

És tényleg ennyire leszarni az “Örökkön örökké”-t. Konkrétan nem maradt senki csak Kol.

Nem akarok rosszat kívánni a szereplőknek de nagyon remélem hogy a Legacies-t elkaszálja a CW 1 évad után a szar nézettsége miatt. És akkor talán észbe kap Plec, hogy neki ez nem megy. Mert akkor nem marad neki egy sikersorozata sem már. Mondjuk így is csak kettő volt eddig.

winnie - 2018. 08. 02. 18:21

“Mondjuk így is csak kettő volt eddig.”

ami pont kettővel több, mint a legtöbb sorozatkészítő és sorozatszínész esetében:)

wickee - 2018. 08. 02. 18:45

Persze végülis nem fontos, csak úgy hirtelen elgondolkodtam ezen. :D

És minden szavaddal egyetértek. Elijah simán feláldozhatta volna magát és mehetett volna Hayleyhez, Klaus meg él és kész. És ilyen szinten ebben is hazudott Plec, mert azt mondta, hogy Elijah és Hayley sorsa keserédes lesz. Ez hol édes? Totál keserű… Maximum akkor édes, ha mi fejben továbbképzeljük a storyt, hogy együtt vannak a túlvilágon… De azok után, ahogy Klaus szinte utolsó kérdése az volt, hogy “mi van, ha ez után nincs semmmi?”, van egy olyan sanda gyanúm, hogy ők nem oda kerültek… a semmiben vannak szerintem…

DarkEagle - 2018. 08. 02. 20:08

Egyébként így másodjára megnézve a végét felmerült bennem valami. Ugyebár eddig simán elporladtak még a Mikaelsonok is ha meghaltak, lásd Finn a 3. évadban. De itt Klausékból maradt valami piros izé is. Épp ezért jutott eszembe hogy mi van ha tényleg igaz amit a rész elején mondott Hope, hogy Klaus halálával nem oldanak meg semmit, hiszen gyakorlatilag a Hollow nem halhat meg, mikor az ikrek kivonták Hope-ból akkor is ott volt kék fényként szóval így hogy Klaus meghalt gyakorlatilag a Hollow felszabadult és nem meghalt Klausékkal együtt mivel neki alapból nem is volt teste sem. Erre utalt szerintem Hope is. De hát ugye nem is értem minek gondolkodok ezen ha Plec se tette. :D

wickee - 2018. 08. 02. 20:20

Igen, ezen a fura elégésen én is néztem egy nagyot, de letudtam annyival, hogy epicre akarták megcsinálni, hogy szépen, látványosan nézzen ki, ne olyan “csúnya” elégés, mint eddig… De van benne valami, amit mondassz, hogy lehet azért égtek máshogy, mert elszabadult a Hollow. Mondjuk akkor az most érdekes lesz, hogy hova került… lebeg valahol vagy mi? :D Azért mondjuk remélem a Legaciesben ezt már nem veszik elő, mert így is igen gáz volt, hogy két évad elment rá, hát még ha később is visszatérne a storyba…

DarkEagle - 2018. 08. 02. 20:29

Őszintén szólva kicsit se lepne meg ha már az 1. évadban a Hollow lenne a főgonosz a Legacies-ban. De az engem már nem érdekel. A Pilotba talán belenézek de ahhoz hogy maradjak ahhoz nagyon jónak kell lennie. De őszintén szólva nem akarok elpocsékolni megint éveket az életemből hogy utána egy újabb copy paste finálét kapjak.

wickee - 2018. 08. 02. 20:40

Én is így voltam vele, hogy biztos nem nézem a Legaciest, de a múlt heti kvázi backdoor pilotnál elkapott a Mystic Fallsos hangulat. :D Imádom a The Originalst, de a new orleans-i milliő valahogy soha nem jött be. Mystic Falls az igazi. :D Szóval amiatt kap egy esélyt, de nagyon kitartó nem leszek, és ha nem jó, szívbaj nélkül elkaszálom.

Plec valamiért azt hiszi az a dráma, ha kinyírja a főfő karaktereket… valaki igazán szólhatna neki, hogy nem feltétlen ez kell egy sokkoló és hatásos befejezéshez. Amikor a TVD-ben megölték Stefant amellett még úgyahogy elmentem, mert ott nem ő volt a kedvencem, de most Klausnál nagyon kiakadtam. Elijah csak hab a tortán…

speranza - 2018. 08. 02. 22:43

Le vagyok sújtva. Az utolsó percekig reménykedtem abban, hogy tévedtem és nem jönnek be a sejtéseim, de bejöttek. Julie Plec nem csak a két kedvencemet nyírta ki, de a sorozat iránti lelkesedésemet is. Utóbbit már az évad legelején. Próbálom gyorsan elfelejteni az egészet, mintha meg sem történt volna és a 4. évaddal lett volna vége a történetnek.

LambSkewers - 2018. 08. 02. 23:16

Én nem értek egyet abban, hogy Klaus Camille-t szerette volna. Klaus egyszer azt mondta Car-nek, hogy “I intend to be your last”. Én mindig úgy véltem, hogy őt szereti, de tiszteletben tartja, hogy Caroline még nem áll készen és várni fog rá. Mindegy, nagyon köszönöm Plec néninek, hogy 7 évig kellett várnom Klaroline e csodás “beteljesedésére”. Klaus halott és Caroline ismét elveszített számára valaki nagyon fontosat.

A Hope-ot alakító színésznő nem lesz képes elcipelni a az új sorozatot, nagyon gyengécske színészileg. Plec hatalmasat fog koppanni és nem lesznek ott a közönségkedvencek, akiket előtudna húzni a kalapból, bár már azon sem lepődnék meg, ha Klaus egyszer csak feltámadna egy cameo erejéig.

sziszko - 2018. 08. 02. 23:58

hát ez nagyon gáz volt :( nagyon elrontották a végét, én azt hittem, hogy Elijaht beáldozzák, hogy együtt legyen Hayleyvel, Klaus meg Caroline-nal jön össze, erre mind a kettőt kinyírják, nagyon kár volt ezért az évadért, egy nagy rakás sz@r volt, nem nagyon van értelme nézni az új sorozatot, az összes érdekes karaktert kinyírták :((((

Ok! - 2018. 08. 03. 00:48

Bennem egy nagy kérdőjel merült fel. Plec Hope-ból csinált egy Elena 2.0-t? Már az öltözködés is hajazott, de a Legacies kezdésére eléggé ugyan olyan hátterű lesz a főhősnő.
1. Különleges csak egy van belőle (Hope Trybid, Elena Vámpír)
2. Tragikus események miatt elvesztette a szüleit, 16-17 éves korára árva.
3.Öltözködési stílus.

Csak remélni merem, hogy nem jön egy testvérpár akik Vmpírok/boszorkák/vérfarkasok akik Hope kegyeiért fognak küzdeni, meg persze ott van London aki majd az embert fogja képviselni a sorozatban és Hope ex-e lesz Hello Matt Donovan!

Ez a finálé nem volt méltó befejezés. Tele logikai bukfencekkel. Jobban örültem volna ha keresik a megoldást, és a végén végleg elpusztítják a Hollow-t.
Annyíra borzalmas, rossz szájízzel lezárni egy korszakot és itt nem a színészi teljesítményen miatt.

spetra - 2018. 08. 03. 02:15

Hát ez szörnyű volt… komolyan, én eddig nagyon próbáltam nem nyavalyogni az utolsó évad miatt, mert 1-2 tök jó rész azért sztem volt benne (chambre de chasse, meg nekem az utolsó előtti is bejött), de ez valami iszonyú. Tényleg el kéne magyarázni Plecnek, hogy egy lezárás nem attól lesz jó, hogy megöl mindenkit, mert aaaaanyira drámai akar lenni. Ennek úgy lett volna értelme, hogy a 12. részben Elijah beugrik Klaus helyére, búcsúzkodnak egy sort, aztán szépen meghal. Ott lesz Hayleyvel, az életcélját teljesítette, Klaus pedig Hope-pal marad. Na de ez mekkora baromság már, hogy Elijah meg akar halni, mert csak, hát akkor inkább meghal Klausszal együtt, mert az szuper drámai, ahelyett, hogy logikusan helyette haljon meg, hogy Hope-nak maradjon még szülője. Na de mindegy…
Ajj, komolyan, ilyen jó sorozatot így elrontani… Az utolsó évadbeli haláloknak konkrétan semmi értelme nem volt, teljesen öncélúak voltak. De még megbocsátottam volna, ha a lezárást megcsinálják normálisan, de ez nem katartikus, hanem dühítő.
Pedig én tényleg nézni akartam a Legaciest, de minden kedvem elment tőle. Inkább agymosom magam, és elképzelem, ahogy Klaus nevelgeti tovább Hope-ot, meg összejön Caroline-nal…

B - 2018. 08. 03. 09:22

Elijah: “Veled halok, testvér!”
Elijah vérvonala: ” oh shit”

Rebekah: “Beveszem a gyógyírt és 100 év múlva öregségben meghalok”
Rebekah vérvonala “Na nemá’…”

A gyógyír átadás hogy is lesz majd? 50 év múlva a vén Elenából és Démonból a halálos ágyán kiszívja a vért?

Janka - 2018. 08. 03. 09:22

Annyira jó karakter lehetne Hope, de nem nagyon teljesedett ki a fináléra sem. Nyavalygós, semmilyen karakter. Most, hogy a fél Mikaelson család eltűnt nem is izgat annyira mi lesz a Legacies-ben.
Az “Always and forever.” elvesztette a jelentését.

sledge - 2018. 08. 03. 11:05

Az utolsó előtti rész még egész jó volt, az utolsó sem lett volna rossz, ha Elijah értelmes döntés miatt hal meg. Ez nem volt az. Az utolsó évad amúgy is botrány. Az évad végét a karakterek mentik, remekül játszottak. A 11. rész volt a mélypont, Plec alkalmatlan teljesen.

DarkEagle - 2018. 08. 03. 12:59

@B: Elijah leszármazottjainak már lőttek a 3. évadban mikor a papi meghalt. Klaus vérvonala ugye meg lett szakítva, még asszem a 2. évadban de lehet hogy a 3-ban. Kol ugye már régen meghalt szóval neki nem maradt senki szintén. az egyetlen akinek maradt vérvonala az Rebekah de mivel “csodálatos” módon előkerült egy újabb gyógyír így az ő vérvonala is megszűnik, kivéve ha Plec máshogy dönt.

Egyébként az engem is érdekelne hogy honnan is került elő egy újabb gyógymód mert Klaus azt mondta hogy anno még a TVD-ben elrakatott Rebekah-nak egy kicsit Caroline-al. Ami baromság hiszen nem egy raklappal találtak hanem csak egy fiolával és azt meg ugye bevette Damon meg Elena vagy mi volt.

Amúgy tökéletes összegzés fentebb Hope-Elena kapcsán:

“1. Különleges csak egy van belőle (Hope Trybid, Elena Vámpír)
2. Tragikus események miatt elvesztette a szüleit, 16-17 éves korára árva.
3.Öltözködési stílus.”

Ana - 2018. 08. 03. 14:42

Hát ez valami borzalom volt. Hogy lehet ilyen idióta befejezést írni? Ez a hülye nő tényleg kinyírta Klaust és Elijah-t is. Elvileg már múlt héten pénteken fent volt a neten, hogy mi fog történni a fináléban, akkor jót röhögtem rajta, mert gondoltam, hogy egy rajongói fanfiction-ről van szó, mert kizárt, hogy előálljanak egy ilyen marhasággal, erre kiderül, hogy minden igaz volt. Az 5. évadban minden jel arra utalt, hogy Elijah meg fog halni, ezért szinte biztos voltam benne, hogy végül átveszi Klaus helyét, és meghal helyette, Klaus pedig életben marad, felneveli a lányát és összejön Caroline-nal. Erre tessék, meghalnak mindketten, ami totál értelmetlen és felesleges volt. Nem hiszem el, hogy a mártírkodás helyett nem tudtak volna előállni valami értelmesebb megoldással. Mindenesetre én ezt az 5. évadot inkább elfelejtem, számomra a sorozat a 4. évaddal a testvérek elválásával lezárult, mindegyikük boldogan éli az életét egymástól távol.
Egyébként hol olvastad, hogy Plec azt nyilatkozta, hogy Joseph és Daniel könyörgött neki, hogy a spinoff-ban folytathassák? Én is olvastam egy vele készült interjút, ahol ennek pont az ellenkezőjét mondta. Azt kérdezték tőle, hogy a készülő spinoff befolyásolta-e a TO végét. A malacképű pedig azt nyilatkozat, hogyha a színészek (JM és DG) legalább egy kis lelkesedést mutattak volna aziránt, hogy szerepeljenek a spinoff-ban, kétszer is átgondolta volna, hogy végezzen mindét tesóval. Ergó Plec néni megorrolt rájuk, amiért Morgan és Gillies teljesen elzárkóztak attól, hogy bármilyen formában is részt vegyenek az Elena 2.0. főszereplésével készülő tiniszappan spinoffjában, ezért inkább kinyírta őket.
Mellesleg teljes szívemből kívánom, hogy a spinoff nagy bukás legyen, és mielőbb elkaszálják. Ezt érdemli ez a malacképű, amiért megölte Klaust. Hope karakterét soha nem bírtam, nem is érdekelt, de ezzel a húzásával Plec nálam elérte, hogy az egész TVD /TO univerzum legutáltabb karakterévé váljon. Tulajdonképpen az ő tragikus múltja érdekében áldoztak fel mindenkit (miatta halt meg Klaus, Elijah és Haley is). Gondolom azért kellett megölni őket, hogy a spinoffban legyen miről nyivákolnia….
Az egészben az a legironikusabb, hogy mindvégig azt gondolták, hogy ő lesz a Mikaelson család megmentője, aztán végül a létezése inkább átoknak bizonyult, mert nem megmentette őket, hanem végső soron elpusztította az Always&Forever-t:(

DarkEagle - 2018. 08. 03. 16:31

@Ana: Nem az a baj, hogy meghaltak a szülei. Ha reálisak vagyunk akkor logikus lépés elvégre az a szülők dolga hogy bármi áron megvédjék a gyereküket. Na de AHOGY ki lettek írva, az a nem mindegy.

Nem véletlen emlegettem hogy Plec R.R. Martinnak hiszi magát. De azért a Trónok Harcában van valódi súlya és értelme a szülők halálának és nem csak azért van hogy a spinoffban nyávoghassanak a gyerekeik. Lásd Stark család pl. Hope gyakorlatilag tényleg a megmentőjük volt hiszen összehozta a családot csak közben ugye ki is haltak, maradt Kol.

Érdekes hogy a 4. évadban mindenféle erőfeszítés nélkül Narducci képes volt megírni hogy senki se haljon meg de ugyan akkor Hope egyedül maradjon az anyjával. Nem véletlen mondták mások is hogy számukra is a 4. évad fináléja a sorozat finálé. Nekem sose fogja bemagyarázni Plec, hogy Klaus is azért halt meg mert a tesók egymás nélkül semeddig se bírnák. Klausnak ott a lánya, miatta él. Elijah a halállal pedig megváltást kaphatott volna, plusz úgy ment volna el hogy tudja hogy megváltotta az öccsét is és vezekelt Hope felé is.

De persze azt is Plec találta ki hogy ha Klaus egyedül van sokáig akkor muszáj neki vérengzenie. Vicc, na. Kár is fecsérelni erre az időt tovább. És akkor még ő mondja hogy ha a szereplők vissza akarnának térni bizonyára találna rá módot. Persze hogy találna, Hayley aki végig főszereplő volt kapott fél másodpercet Hope háta mögött szellemként. És még csodálkozik hogy Daniel és Joseph nem kopogtatta szét az ajtaját. :D

hummel - 2018. 08. 03. 16:38

Az 5. évados lejtmenet ennél mélyebben aligha érhetett volna véget. Ezért felesleges volt egy újabb évad az előző után.

wickee - 2018. 08. 03. 18:16
DarkEagle - 2018. 08. 03. 19:34

Egyébként pont most olvastam egy Twitter üzenetet egy elmélettel.

Ugyebár Klaus exe az az őrült liba, Aurora, akit Hope is említett a szőke hercegének, hogy még mindig le van szúrva és ott van elraktározva valahol kriptákban. Mi a frászért nem vették elő őt? Simán bele lehetett volna tenni a Hollow-t. Majdnem annyi idős vámpír mint a Mikealsonok. Konkrétan ő Rebekah első leszármazottja.

Belenyomták volna a Hollow-t majd szépen leszúrták volna vagy bedobják az óceánba mint a bátyját.

Azért durva hogy a fanok jobban ismerik a sorozatot mint maga az aki kreálta. Ráadásul ez a megoldás nem egy random shit lett volna. Elvégre mi a jó istent csinálnak Aurórával? Ott fog rothadni a pincéjükben örökre? :D

wickee - 2018. 08. 03. 19:42

Szerintem ez az egész Hollow dolog úgy hülyeség ahogy van… Eleve úgy indult az egész, hogy azért kell neki Hope, mert ő az egyetlen, aki elbírja az erejét. Erre most kitalálták, hogy áááááá mégse elég erős ő se és belehal egy idő után. Ekkora hülye lenne ez a Hollow, hogy még a világ legerősebb testét is szétrohasztja maga alatt? Utána mi volt a terve, hova megy? :D Sehol nem találok ebben logikát. :D

Ana - 2018. 08. 03. 20:08

Ez az Aurorás dolog simán megoldotta volna a problémát. De gondolom őt azért nem vették elő, mert akkor Klaus és Elijah életben marad, ezt pedig Plec semmiképp sem akarta. Valószínűleg nagyon a szívére vette, hogy Joseph és Daniel nemet mert mondani az ő „remek” spinoffjára, ezért mindenképpen meg akart szabadulni a karakterüktől.

Egy másik megoldás: az aranytőr, amivel a 2. évadban leszúrták Klaust. Ha jól emlékszem Davina készítette Kol kérésére, mert Kol azzal akarta Klaust kivonni a forgalomból, ahogy azt korábban ő is tette a testvéreivel. Tudom, hogy megsemmisült, de nem hiszem, hogy négy erős boszinak (Freya, Vincent, Davina, Hope) nehézséget okozott volna egy újat készíteni. Leszúrhatták volna vele Klaust, ezzel megakadályozva azt, hogy a Hollow átvegye felette az uralmat. Tudom, ez nem végleges megoldás, de legalább időt nyertek volna vele a megoldás felkutatására. Így meglett volna a magyarázat arra is, hogy miért nem szerepelnek az ősök a spinoffban (Klaus alszik, a többiek pedig a megoldást keresik a Hollow problémára).

Egyébként én is olvastam a kommenteket. Azért vannak köztük elég durvák is. Az biztos, hogy ezzel a befejezéssel JP-nek a rajongókat sikerült jól magára haragítania, ami a spinoff miatt nem volt túl okos húzás a részéről, mert így nem fogja megtartani az Originals nézőit. Már láttam, hogy aláírásokat gyűjtenek annak érdekében, hogy kaszálják a Legacies-t :D #CancelLegacies

A TVD fináléjáról pedig annyit, hogy az azért nem lett ennyire elrontva, mert ott volt Kevin Williamson, aki azért valamennyire visszafogta Plecet, így nem engedte, hogy elszabaduljon az őrült agymenésével, a TO esetében pedig rajta kívül sajnos nem volt más, így tulajdonképpen azt csinált, amit akart. Láthatjuk mi lett ennek az eredménye :(

Anonymus - 2018. 08. 03. 21:01

Sziasztok! Nem szoktam kommentálni sorozat részeket, sem befejező részeket, pedig láttam már egy párat, de ez olyan mértékben borzalom volt, hogy muszáj írnom valamit, … Julie Plec egy botrány, egy életre el kéne tiltani mindenféle sorozattól… nem vagyok már tinilány, hogy a nagy boldog befejezéseket várjam, meg az úgymond kedvenc párosom kapja meg és kizárólag a boldogságot, szal azért ha ez az egy nem történik meg, még nyugodtan alszom . Meg elfogadtam volna még a 2 karakter halálát is, ha valami értelmesen módon lett volna megírva , meg az évad is úgy összeségében … de egy katyvasznak érzem az egész 13 résznyi évadot , beledobáltak ezt azt, belengetve mindenfélét, csak hogy nézze mindenki, azt egy nagy baromság volt az egész …

Én is elolvastam az interjút vele, hogy DG meg JM nem voltak elég lelkesek , hát kèpzelem milyen tini dráma vackot rakott le eléjük….és persze annyira nincs kreativitása a nőnek, hogy csak a megölésükkel tudta az egészet elintézni … de Elijah halálának én is láttam az értelmét onnantól hogy megölték a Hayleyt, de persze a franc tudja azt is minek kellett …

Én speciel szerettem a Klaus& Caroline párost a TVDben és miután kinyírta Stefant( igaz sose voltam hatalmas Stefan&Caroline fan, a barátságukat sokkal többre tartottam ) , gondoltam csak megadja majd ennek a szerencsétlen carolinenak a happy endet, ha nem is teljes valójában , csak mondjuk elbeszélve, de nem , halálba szívatta Bonniet, majd most Carolinet is .meg Elenan kívül végülis az össszes főbb női szereplőt a 2 sorozatban..
Szal én simán el tudtam képzelni azt, hogy majd egyszer valamikor mégis csak együtt végzik, nem is ennek a résznek a végén, mert ki se volt felejtve velük kapcsolatban se semmi, hagyták volna Carolinet akkor inkább békén, … és én spec bírtam Camit is anno, szal simán hiszem , hogy ő meg aztán Klaus túlvilági békéje lett volna, minimum azt megmutathatták volna akkor már , de ez bőven lehetett volna azután , hogy él egy boldogabb èletet a lányával meg mindenkivel, Carolinenak meg akkor ott lett volna Stefan a túlvilágon, azt jól van , de persze Julie jön a baromsággal, hogy stefan emlékét nem tehette tönkre, hát jah, stefan pont az a csávó volt, aki azt akarná, hogy Caroline örökké utána sírjon és ne legyen boldog, úgy látszik nem ugyanazt a sorozatot néztük 8 évadot , ha komolyan ezt gondolja…

Meg komolyan Klaus azért lett apa, hogy sose legyen ott, mert mennyit volt a lánya 15 évnyi életében , úgy 1-2 évet az elején, amire a Hope nem is emlékszik , meg aztán pár hetet (?) amíg 7 éves volt, meg most egy-2 hónapot …. amennyi erővel meghalt, hogy ne legyen ott, annyi erővel nyugodtan életben maradhatott volna és továbbra is távolban lèvő apa lehetett volna

Meg esküszöm a baba Hope , meg a 7 éves verzió sokkal badassebb volt, mint a tini, és a színésznővel semmi bajom, szarul
Írták a karaktert , azzal nehéz mit kezdeni, nem tehet róla, de mivel ennyire haszontalannak írták ebbe az évadba, nem nagyon akarom én a spin-Offot nézni , semmi érdekest nem látok, a többit meg már láttam ,,csak ennél anno az emberi Elena ezerszer érdekesebb volt , Alaric meg mindig is semleges volt nekem, néha inkább irritàló …

Bocsi, hogy rohadt hosszú lett

Köszi, hogy leírhattam :)

speranza - 2018. 08. 03. 22:45

Ahogy már korábban is említettem, én a két főszereplő miatt kezdtem el nézni anno a TO-t, vagyis Klaus és Elijah miatt. (Rebekah-t azért nem számolom, mert őt kezdettől fogva az elnyomott kishúg szerepére kárhoztatták.) Tetszett, ahogy Elijah öltönyös fegyelmezettsége folyamatosan ellensúlyozta Klaus kiszámíthatatlan vadságát. Olyanok voltak, mint a mérleg két serpenyője. Számomra ettől működtek jól a korábbi évadok, sokszor ez vitte előbbre az egészet, és az, hogy ezt a kapcsolatot az utolsó évadra teljesen szétbombázták (sok egyéb mellett), sokat ártott a sorozatnak. A finálé minden volt, csak méltó befejezés nem. Nehezen léptem túl azon, hogy mindenki beletörődő mosollyal az arcán vette tudomásul, hogy a család széthullik, a két fivér öngyilkos lesz, és Marcelnek egy szava sem volt ahhoz, hogy Rebekah (élete szerelme) nem tart igényt mellette az öröklétre, mert ő bizony szintén meg akar halni… Áhh, nem is folytatom. Inkább arra próbálok visszaemlékezni, ami jó volt a sorozatban. Például, hogy Klaus valahányszor valami oltári nagy aljasságra készült, azt mindig huncut kobold arccal tálalta a többieknek. Azt a kaján vigyort nem lehet elfelejteni. :))

bkc - 2018. 08. 03. 22:45

Hiányozni fog.
:(

devy - 2018. 08. 03. 22:47

jöhetne már szinkronnal a 4.évad….

fairi - 2018. 08. 03. 23:09

Egyet nem értek.
Hollow micsoda egyáltalán miért is halt/pusztult el?
Előző évadból inkább az jött le ha meghal a gazdatest, attól még nem pusztul el ez a rémség.
Előző évadok rengeteg ötletet lehetőséget adtak hogy lehet kezelni egy ilyen dolgot:
Zárjuk egy börtönvilágba, zárjuk egy medálba vagy mittomén.

Igaz előző évadokat figyelembe vevé bármely halottak visszahozhatják valamilyen formában Legacies-ba….

hummel - 2018. 08. 03. 23:26

A zárjuk a Hollow-t Aurora-ba ötlet szerintem ott kap gellert, hogy a nőt elvileg nem lehet megölni, ha viszont altatják, akkor idővel átveszi felette a hatalmat a Hollow. Börtönvilág viszont meggondolandó opció lehetett volna.

Caroline3813 - 2018. 08. 04. 00:59

Plec-nek ismét sikerült elrontania egy sorozat lezárását.
Teljesen logikus lett volna, ha Elijah feláldozza magát, ezzel megváltva önmagát, és Klaus-t is, utána meg látjuk, ahogy Haley-vel táncol. Én vártam azt a táncolós jelenetet, erre elporladtak és ennyi…Legalább adott volna egy túlvilági jelenetet még nekik, akkor kevésbé lennének feldúltak a rajongók szerintem, de így.

Én Caroline és nem Cami párti voltam, szerintem hülyeség, hogy Caroline nem léphet túl Stephanon és nem utazhat Klaus-szal, és élheti az életét.

Másnak is feltűnt, hogyaz utolsó előtti részben az ikrek, meg a Legacies trailerében az ikrek nem ugyanazok? Ha Hope “pasiját” ugyanaz a színész játssza, akkor a lányokra nem tudom miért nem castingoltak időben színészt, hogy ugyanaz lehessen. Elég béna így.

A gyógymódnál eljátszották azt, hogy amikor Daemon beadta Stephannak, akkor ő vért vett magától és azt beadta Daemonnak így átadva a gyógymódot, aki így elkezdett volna gyorsan öregedni és meghalni, ezért feláldozta magát. Elena vérében nincs benne, de ő még nem öreg, szóval nem gáz, hogy hirtelen öregedett pár évet. Bár ez egy elég gagyi megoldás a gyógymód átadására szerintem, de elvileg Daemontól kaphatja meg Rebekah, nem?

FP Jones - 2018. 08. 04. 08:01

Ana: a Kol-féle aranytőrrel csak pihenőre tették volna Klaust. A sima nem működött rajta sosem.

Ambriel - 2018. 08. 04. 08:19

Borzalmas volt az utolsó évad, az utolsó rész pedig teljesen a TVD záróepizódját idézte. Elijah halála engem nem lepett meg. Ismerve a karakterét, a Klaushoz való mániákus hűségét, várható volt tőle, hogy ő is meghal, ha Klaus is.
Kol és Rebekah csinálta a legjobban, hogy kihúzták magukat az utolsó évad 90 százaléka alól. Meg is érdemelték a happy endet.
És ezzel szerintem el is mondtam, hogy a Legacies-ből egy másodpercet sem kérek.

FP Jones - 2018. 08. 04. 09:30

Caroline: annak a két szerencsétlennek a neve Damon és Stefan volt.

FP Jones - 2018. 08. 04. 09:31

Azt se feledjük el, hogy a 6. évadban Bonnie a Gemini börtönvilágban volt, ott elsétált a szigetre és elhozta onnan a gyógyírt (ergo 2 db volt.)

infinity - 2018. 08. 04. 10:42

A TVD fináléja is megosztó volt, de ez… Eddig mindehol csak negatív véleményeket olvastam.
(Egyébként az ehhez képest sokkal jobb volt, a kedvenc karakterem halála ellenére is)
Szerintem is az előző szezont kell utolsónak tekinteni, mert sokkal jobb végkifejlet mint a mostani. (De ezt már tavaly is éreztem)

Solya91 - 2018. 08. 04. 12:26

….. és vége…. 5 év…. jó részek. …rossz részek…fájdalmas pillanatok,felejthetetlen jelenetek.
Egyett el kell ismerni még ha nem is sikerült minden évad / rész úgy ahogy MI szerettük volna attól még a sorozatot a szívünkbe zárjuk.
Nem vagyok elégedett az 5 evaddal.
A lezárását viszont abból a szempontból megértem amiért a színészek JM és DG már nem akartak részt venni semmilyen módon a spinn off ban inkább ezt a lezárását választották. Emiatt büszke vagyok a szineszekre.
Always and forever.

DarkEagle - 2018. 08. 04. 15:31

@Caroline3813: Most nem azért de milyen jogon utazgathatott volna Klaus és Caroline? Utóbbinak ott a suli de legfőképp a két lánya. Szerinted az mit mondana el róla ha ott hagyja a két lányát hogy egy másik pasival kamatyoljon?

Az ikrek meg gondolom azért mások a Legacies-ben mert az évekkel később játszódik már. Hope alapból idősebb náluk vagy 2 évvel, nem tudom pontosan. Bár nekem a TO-s lányok normálisabbnak tűnnek mint a Legacies-ban. Ott nagyon irritáló tipikus pláza cicusoknak tűnnek. Pláne a szőke.

Page - 2018. 08. 04. 16:51

A TVD végén mindenki további életéről ejtettek szót és akkor Caroline esetében szóba sem jött Klaus, mint akivel révbe ér, így nem értem miért várták azt sokan, hogy majd itt megtörténik. És bár még anno bírtam a párosukat mégis akárhányszor megjelent Car a TO-ban erőltetett volt. Cami sokkal jobban illett Klaushoz, de ő sem volt a nagybetűs, az is fura lett volna, ha ő várja a túlvilágon. Egészen sajnálatra méltó, hogy neki 1000 év alatt sem jött össze egy nagyobb szerelem sem.

Rosszul emlékszem mikor az rémlik, hogy a boszik már megmondták az elején hogy Hope lesz a testvérek veszte, még akkor mikor Haley csak várandós volt vele?

wellwellwell - 2018. 08. 04. 17:13

Na most karakterileg a tokeletes befejezes az lett volna, ha elijah felaldozza magat, klaus meg szokas szerint tovabb szenved az idok vegezeteig. Klaust kinyirni abszurd. O egyszeruen nem halhat meg.

SSS - 2018. 08. 04. 17:17

Pedig meghalt. Nem egyszer került már el a halált, sajnos ilyen az élet. Nem lehet mindig mindennek happy end a vége. Imádtam a sorozatot, és nekem a fináléval sem volt bajom. :D

LambSkewers - 2018. 08. 04. 17:32

@Page Talán mert miss Júlia Plec többször utalt rá, hogy Klaus várni fog Caroline-ra és, hogy ő lesz Caroline utolsó nagy szerelme? Különben pont, hogy utaltak Caroline jövőjére a TVD fináléjában. Nem tudom, hogy emlékszel-e még, de Klaus írt neki egy levelet és a narrátor közben azt mondja “..but that, is a beginning of another story”. Ha ez nem azt jelenti, hogy igenis lesz valami köztük, akkor nem tudom mi. Különben még anno a TVD-ben Klaus azt mondta “He is your first love, I intend to be your last, however long it takes”. Mindegy, nincs kedvem itt shipping war-ba kezdeni, mindenki azt a párost kedveli, akit, de nekem senki ne mondjon olyat, hogy Plec kisasszony soha nem lebegtette meg a közös jövő zászlót.

Anonymus - 2018. 08. 04. 18:12

@LambSkewers: Így van, az egésznek azért lett ekkora visszhangja és van egy csomó Caroline&Klaus fan most teljesen kiakadva( szerintem azért jogosan) mert Julie folyamatosan ezt tolta, de kérdem én is hogy minek , simàn el lehetett volna hagyni ezt a dolgot … nem kellett volna betenni azt a hülye levelet a TVD végére , hanem meghagyja szépen úgy a dolgokat , ahogy vannak akkor nem kell Candicet szerepeltetni az utolsó èvadban, és most talán kevesebb ember lenne marha dühös … de persze a szar nézettsèg miatt kellettek a plusz nézők, azok meg csak úgy nem jöttek …

Meg így is el kell magyaràznia valami nagyon hihető indokkal, hogy Caroline mi a francért nem lesz ott a suliban, mért nincs a lányaival , mert ahogy én olvastam Candice sem akart szerepelni az “ új remekműben “, így akkor az elmegy Klaussal kicsit világot látni dolognak azért lett volna szerintem értelme …

FP Jones - 2018. 08. 04. 18:54

nem azért mérgesek. hanem mert Klaus nem élte túl

wellwellwell - 2018. 08. 04. 20:17

@Lambskewers: +1 Klauline.
Egyertelmu volt h caroval kellett volna klausnak osszejonnie, camivel kb semmi nem volt koztuk, plane kemia.

wellwellwell - 2018. 08. 04. 20:20

@sss: nem a happyend hianyzik, hn total karakteridegen a befejezes. Klaus az ubermensch (vampsch😆), o nem halhat meg.

Mate4182 - 2018. 08. 04. 23:00

Probaltam atragni magam a kommenteken de ez (imadom) most sokkal hosszabb mondandot valt ki mindenkibol! :D
Szoval elore is bocs ha valaki az elmult 20 kommentben mar leirta ezeket:

– az hogy mindketten meghaltak, szerintem nem volt rossz huzas. Nem volr sok jellemvonasuk vagy szokasuk amit az elso evad elso reszetol megtartottak volna, de az hogy Elijah Klaussal tart tuzon vizen at, az ilyen volt, es ebbe passzolt a dolog. Nalam is megallja a helyet hogy Elijahnak tenyleg csak arrll szolt az elete hogy Klaus utan takarit es probalja kordaban tartani, most hogy meghal nem igazan tudna magat lekotni egy ezer eves ember(vampir)
Raadasul ha az egyik testver felaldozza magat hogy a masik eletben maradhasson a novel akit szeret… Akkor vegkepp mindenki azzal savazna hogy TVD koppincs…

– a szineszi kepssegei a Hopeot alakito lanynak valoban karcsuak, de Nina Dobrev sem volt egy oscar varomanyos az elejen (se a vegen) :D
By the way imadtam azt az elemeletet hogy a Hope story pont olyan alapokra epulne mint az Elena story! Csakhogy en erre azt mondom hogy ha nem lenne Legacy sorozat hanem tenyleg igy erne veget minden, nekem tetszene mert lenne egy LOOP hangulata az egesznek (az Originals vege agyaz meg vmi olyannak mint a TVD eleje :D)

– Freya, Rebekah vonalak engem is hidegen hagytak (bar mind Vincent mind Marcel benne voltak a kedvenc karaktereimben)

– nekem meg egy parhuzam feltunt: Klausrol valo sztorizgatas egy az egyben olyan volt mint mikor Katrinet bucsuztattak a Vampire diariesben :D

Osszessegeben nekem bejott a zaras, megha keseru is volt a tesok halala miatt (de fenntartom hogy sokkal jobb mintha csak Elijah aldozta volna fel magat, vagy atteszik masba a genyot ezredszer is) es hianyozni fog a sztori, a karakterek, a vilag. Lehet jovoheten elo is veszem a TVD-t elorol…

Mate4182 - 2018. 08. 04. 23:11

Uh megvalami! (baszki ez a post itt szofosassal jár :D)

DarkEagle – irtad vmelyik kommentedben hogy a TVDvel ellentetben itt tényleg atjott hogy ok a valo eletben is egy csalad es nem csak a munka koti oket ossze

Nem kotekedesbol de ezt azert is cafolom mert en anno ugy kezdtem el instagramozni hogy Nina Dobrev oldalan talaltam irgalmatlan mennyisegu vakacios kepet amin konkretan a sorozat szereploivel vannak, es utana rakerestem a legtobb szereplore (arra a 8 fo karakterre) es az jott at hogy ezek 8 ev alatt meg a forgatasi szunetekben is szinte folyton egyutt logtak/nyaraltak

Ez most igy tok gyerekesen meg hülyén hangzik tudom, de en sose felejtem el azt a harom 12 oras muszakomat zsinorban amikor az volt a dolgom hogy uljek egy szeken es ne aludjak el, es en nagyjabol az egeszet atinstagramoztam :D
Nagyon megmaradt az emlek es csak most ugy szemet szurty tenyleg nem szorszalhasogatasnak szantam

Norbi - 2018. 08. 04. 23:54

Hali. Először is a gyógyírt Rebeka megkaphatja a már megöregedett Damon-tól pár év múlva erre is célzott Klaus a búcsújánál mert nem egyszer volt, hogy az éppen birtokló testből kiszedik/eltávolítják lásd.: Stefan kapta Elenától amikor aludt. Damon kapta Stefan-tól a TVD fináléba. Másodszor Auróra már nem volt halhatatlan/elpusztíthatatlan mert Vincent varázslattal eltávolította belőle azt az elixirt ami által Marcell “ősivé” vállhatott. Mindkettő testvér megölése teljesen felesleges és indokolatlan volt és csak azt érte vele Plec, hogy a nézők agya még azon kattogjon egy darabig, hogy mi történt kedvenceinkkel. Az új spin-offot egy kis Mystic Falls nosztalgia reményében fogom megnézni tudva, hogy Matt és Jeremy 1 rész erejéig szerepet kaptak a sorozatba. Köszi, hogy elolvastad!

RavagedSeducer - 2018. 08. 05. 01:28

DarkEagle: Elijah valóban a 4.évadban halt meg a Hollow miatt, nem a harmadikban volt az… Klaus vérvonala a harmadikban szakadt meg.

Csatlakozom azokhoz akik szerint szörnyű volt a rész, teljesen felesleges volt a dupla halál, ja meg mindenkitől teljesen karakteridegen volt ahogy ezt elfogadták…

Freya-t szerettem, de annyira nem volt jó ő sem ebben az évadban hogy az durva… Abba kellett volna hagyni a negyedik évad után ha ennyire nincs ötlet.

Nem tudom Plec meg a CW egyáltalán hogy lehet olyan magabiztos hogy már az 5.évad első része után berendelte a spinoffot egy olyan karakterrel akinek a megszerettetésére volt 13 részük, de ahogy olvasom a véleményeket nagyon nem sikerült.. nekem a 4.évados Hope sokkal szimpatikusabb volt mint a mostani… semmit nem csinált csak rinyált.
Nem tudom hogy gondolják hogy ha megölnek 3 közönségkedvencet akkor majd a rajongók maradnak a spinoffra hálából? Na ne. Ja meg 22 részt egyszerre, nagyon bátor dolog…

Engem a Caroline szál is hidegen hagyott, nekem Cami volt a kedvencem.

A spinoffot már csak azért sem nézném mert számomra a legutálatosabb szál a TVD végén az volt, hogy Caroline mint vámpír megszülte valaki más gyerekeit… Ja meg Alaric karaktere már a TVD-ben is el volt fáradva…

Caroline3813 - 2018. 08. 05. 01:37

@DarkEagle: Plec nyilatkozta, hogy az lett volna az eredeti befejezés, hogy Klaus megmutatja Caroline-nak Európát és együtt lesznek, plusz elég sok elejtett megjegyzés volt az évek során, ami ezt az irányt sejtette, de Stefan miatt nem érezte jó befejezésnek.

Legaciesben nem lesz benne Candice, szóval jogos kérdés, hogy hol lesz, miért hagyja el a lányait, milyen magyarázatot találnak majd erre. Azt olvastam, hogy csak 2 év ugrás lesz (majd kiderül), azért volt furcsa a színésznő csere az ikreknél, és nekem is a fiatalabbak a szimpik.

kateelee - 2018. 08. 06. 15:48

“Érthető lett volna, ha Elijah átvette volna testvérétől a Hollow-t és úgy feláldozza magát”

Teljesen egyetértek,sőt én ezt is vártam azzal a kép sorral, hogy Hayley várja őt az erdőben. Számomra ez egy kihagyott ziccer, mert akkor mi értelme volt behozni ezt a szálat?!

De ilyen több is akadt az évad során (amik hirtelen az eszembe jutottak):

– mi értelme volt Freya-ék veszekedésének a házasság előtt…
– mi értelme volt Rebekah és Marcel nem, igen, nem, majd megint igen kapcsolatának…
– mi értelme volt végre kapott egy nőt, majd megölték, de nem mégsem de igen…

Kol - 2018. 08. 09. 15:52

Kol sajnálom, hogy nem kapott “Goodbye screent” de örülök, hogy pont ő aki a legtöbbet szenvedett megúszta, ez kijárt neki, remélem látjuk még a Legaciesben:)

wickee - 2018. 08. 14. 11:19

Bennem felmerült még egy kérdés ezzel a “Rebekah beveszi a gyógymódot és él boldogan” dologgal kapcsolatban, ami végülis már a TVD-en is baki volt szerintem mikor Damon bevette. Emlékezzetek vissza mikor Catherine-be beleerőltette Elena a gyógymódot akkor ő egy idő után rohamosan öregedni kezdett, mert a teste behozta azt a több száz éves lemaradást. Tehát a gyógymód bevétele után “pikkpakk” meghalt. Na most mi lesz, ha Rebekah beveszi az 1000+ évével? :D Meddig fog élni emberként? 3 napig? :D Elvileg már Damonnak se lenne szabad élnie, mert ő is majdnem 200 éves volt. Elena még oké, mert ő csak pár évig volt vámpír a gyógymód bevétele előtt, tehát ő még minden szinten fiatalnak számított, aki tényleg leélhet egy normális és hosszú életet.

Norbi - 2018. 08. 15. 15:24

@wickee Katherine azért kezdett el öregedni mert Silas kiszívta belőle a gyógyírt. Damon-ből senki nem szívta ki majd csak ha öreg lesz. Úgy kapja msg majd Rebekah pár év múlva.

wickee - 2018. 08. 15. 17:49

@Norbi: Áh köszi, az a mozzanat már kiesett. Tehát akkor ha mondjuk Rebekah-ból senki nem szívja ki mert nem kell senkinek, akkor ennyi volt, eltemetik vele együtt?

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz