login |

The Walking Dead: kezdett a 9. évad

2018. 10. 08. 22:23 - Írta: winnie

125 hozzászólás | kategória: kritika,

That small group we had back in the beginning… We could do anything. That was right.

Bár már az 5. vagy 6. évadban sor került rá, most már tényleg véglegesnek tűnik a letelepedés. Ugrottunk másfél évet az időben, Rick-ék már profi módon gazdálkodnak, gondot maximum az egyre masszívabb zombicsordák terelése okozhat. Persze tudjuk, hogy ennyi csend után törvényszerű, hogy valami félre csússzon.

Számomra nem okozott ájulást az epizód, de én is beállok azok sorába, akiket reménnyel töltött el a kezdés, kifejezetten korrekt volt, kíváncsian néztem és kíváncsivá is tett. Annak pedig külön örültem, hogy az új showrunner rácsapott Greg Nicotero kezébe, mert rész közben nem is volt jelenet, amire negatívan reagáltam volna, hogy “basszus, a maszkos szaki már megint látott előző nap egy filmet!”. Sőt, inkább éreztem, hogy ez jól össze lett rakva, még ha nem is lett olyan mozgalmas.

60 perc ide vagy oda, pár kiemelt karakter mellett a premierben sokakat csak futólag, mutatóban láthattuk, lehet, hogy némelyik, korábban jobban előtérben lévő karakternek (Rosita, Tara, Eugene) nem is árt annyit, ha egy évadot végigstatisztál, hátha így a kiemelt és az új figuráknak több idő jut – egyszer muszáj lesz elfogadnia az íróknak, hogy mindenkit nem lehet egyenlő mértékben kezelni.

Nyilván most (egy ideig?) nem valami Big Bad lesz a feszültség okozója, az egyébként sem annyira jellemző a TWD-re, hiszen 8 évad alatt mindössze kettő volt, és gondolom, ilyen hamar nem akarnák ismételni magukat. Tippre a legalább 5 helyről származó népség között belső feszültségek idővel nőni fognak, aminek következményei lesznek.

A tovább mögött folytatom spoilerekkel.

Ahogy azt sejteni lehetett, Washington csak epizódszerepet kapott, legalábbis kétlem, hogy visszahoznák, hiszen az állandó jelenléthez komoly díszleteket kellene felhúzni, de ettől még jó volt látni egy új környezetet, és bár nyilván valamilyen szinten kiszámítható volt az üveglemezes jelenet (szia, Jurassic Park!), de feszültre sikerült, főleg, hogy nem tudtuk, hogy ki, mikor és hogyan.

A feszültség kreálása egyébként is elég nagy kihívás a TWD-ben, hiszen így 9 szezon után nem egyszerű efféle szituációkat kreálni erőltetés vagy teleportáló zombik nélkül, de mint kiderült, még élőhalottak sem feltétlenül kellenek. Remélhetőleg, később is lesz majd ötletük. A tét pedig folyamatosan jelen lesz, hiszen annyi a szereplőnk, hogy biztosak lehetünk benne, hogy fogyatkozni fognak. Más kérdés, hogy mennyire fog bárkit is meghatni, ha nem lesz mondjuk Dianne vagy Arat. (Ki? Pontosan.)

Éppen ezért volt fura megoldás, hogy a legutóbbi, Maggie-s koporsós menet után megint sikerült becastingolni egy redshirt-öt: ha nóném karakter van a főszereplők mellett, akkor annak nem lesz jó vége. Itt szegény Ken-en csattant az ostor, és a készítőknek az az egyetlen mázlija, hogy nem a halálesetre hegyezték ki a sztoriját, hanem a következményeire: egy emberi történetre, a támadásra, az akasztásra és arra, hogy mégiscsak a falu kovácsát érintette a balhé.

Igen, az akasztás. Dark Maggie a jelek szerint az elmúlt másfél évben elhalványult, de itt úgy tűnik, hogy nem tehetett mást, kérdés, hogy milyen következményei lesznek annak, amit tett a tényleg javíthatatlan Gregory-val.

Negan nem hiányzott, köszönöm, maradjon ez így is a továbbiakban. Sorolhatnám még, hogy Arat és Laura vicces volt a kemény Savior-ködés után, Carol meg Ezékiel aranyos, Jerry is becsajozott Nabila-val (Ki? Pontosan.), de nem hiszem, hogy érdemes lenne végigmenni mindenkin. Az viszont már látszik, hogy az új arcok közül ki kerülhet kiemelésre, legalábbis láttunk olyan színészt, aki egy rajongói kedvenc sorozatban anno főszereplő volt, most meg egyelőre mellékarc. Nyilván nem sokáig.

125 hozzászólás Ne habozz!

Asszem - 2018. 10. 08. 23:15

Ez volt az első rész, amit nem bírtam végignézni sem. Nálam most jött el a kasza.

Viszlát, és köszi a hentelést, jópár remek évad volt, aztán amikor kezdett szarrá válni akkor legalább lehetett rajta puffogni, de ma már ennyit sem ér meg, annyi jobb sorozat van.

dexike3 - 2018. 10. 09. 06:40

nem valami logikus (ahogy mondták is a részben), hogy táplálom a Saviorokat miután legyőztem őket. az akasztás sem volt kézenfekvő, jobban jött volna ki Maggie, ha önvédelemből elintézi. volt már példa számüzésre, itt is belefért volna. szerintem sokaknál elvágta magát ezzel vezetőként. egy nagy puskaporos hordó az egész, nem lepődnék meg, ha ebbe halna bele Rick.

seven - 2018. 10. 09. 06:49

Az rossz jel amikor a 30. percnél már úgy érzem 2 órája nézem. “Rossz” nem volt, de különösebben jó sem, csak olyan stabilan semmilyen.

Semmi érdekes felvetés nem volt benne, semmi energia. Az hogy Negan-t túlhúzták az egy dolog, de legalább az ő karaktere adott valami pluszt, ami most marhára hiányzik. Gregory csinált valami hülyeséget, és ki akar tolni Maggie-val? Na neee, tényleg? Ez volt a Nagy Jelenet a 60. perces epizódban? :D Gregory-nak már rég járt volna a kötél, hányszor húzott már ilyet.

Nagyon a 4. évad premierre hasonlított az epizód felépítése és hangvétele, de annyi különbséggel hogy az a 4. évad volt, ez meg a 9.

Ez itt már szerintem kevés. Az egyedüli felüdülés számomra az volt hogy végre kimozdultak az erdőből, bár tény hogy nem sokáig tartott a kiruccanás.

(És te jó ég, továbbra is hihetetlen mennyire zéró kémia van Rick és Michonne között. Gimple egyik legérthetetlenebb húzása volt anno, és tovább kísérti a sorozatot)

winnie - 2018. 10. 09. 07:07

dexike3: nem “táplálják” őket, hanem együtt élnek velük és kereskednek – kapnak a kajáért cuccokat. a legyőzésük irreleváns, mármint úgy értem, hogy a cél, hogy haverok legyenek, mint a királyság vagy hilltop (és tippre nem saviorből van több, hanem egykori savior rabszolgából).

Quantumleap - 2018. 10. 09. 07:26

Akkor most mennyi idő telt el? Másfél év?
Kissé fura így nézni, hogy a saviorökkel szövetségben vannak. Kíváncsi leszek Neganre is.

winnie - 2018. 10. 09. 07:39

azt mondják a készítők, hogy legyen 18 hónap (nem lényeges, az évszakot látjuk), de ők sem tudják.

Quantumleap - 2018. 10. 09. 07:52

Morganről amúgy legalább egy megjegyzést ejthetnének. Senki sem köteles ugyebár nézni a FTWD-t és ezáltal tudni, mi van vele. :)

Energiavampir - 2018. 10. 09. 07:56

Valahol az előző évad elején dobtam, de most 1 részre visszatértem, mert ugye változások a készítői stábban stb..hátha jobb lett
Hát nem..dögre untam, ugyanazok a klisék, és hibák tömege..ott nyomtam ki mikor a random skacot valahogy valamilyen béna megoldással csak kinyiffantatták
Ugyanaz az erőltetett ostobaság halmaz..jogosan lett kasza, és így már végleg.

Kissur - 2018. 10. 09. 07:58

2 nap alatt napi 4 megállítással néztem végig. Elsőre. Aztán megnéztem az esti szinkronost is (mert nem volt kedvem a Comedyn Family Guyt nézni elalváshoz), és úgy már jobbnak, kerekebbnek tűnt az egész.
Ha ügyesek lennének az írók (nem lesznek), akkor tök jól reflektálhatnának a manapság népszerű kényes témákra. Gondolok itt a népek, és nemek közti egyenlőtlenség okozta feszültségre. pl.Oceanside, ahol csak nők vannak, Sanctuary, ahol szegények az emberek és nyomorban vannak.
Vajon Maggie (valaki tüntesse már el a karaktert a sorozatból!) mikor fog rájönni, hogy a rend és a béke fenntartásához neki is át kell mennie Neganbe, mert bár terrorban tartotta az embereket, de azért mégiscsak rend volt és egy jól működő rendszer?
A készítők azt mondták, hogy nem akarnak polgárháborút, de közben mégis egy egyezményről beszélt Michonne, ami a MCU-s Polgárháború filmre hajaz.
Számomra Carol és Ezékiel nem illik össze. Inkább Daryllel van meg a kémia.

winnie - 2018. 10. 09. 08:17

kissur: a diktatúra működőképes berendezkedés, de a demokrácia is, ahogy azt mutatta a rickék előtti alexandria. szerintem hilltopnak a világon semmi szüksége arra, hogy változtassanak azon, ami az elmúlt 3 évben működött.

“egyezményről beszélt Michonne, ami a MCU-s Polgárháború filmre hajaz.”

az nem túl jó szó, mert magában szerintem nem jelent semmit. chartát emlegetett, szóval ő csak szimplán törvényi alapokat akar lefektetni. alkotmányt. alaptörvényt, hogy legyen mi alapján “kormányozni”, ne csak adhoc.

irgum76 - 2018. 10. 09. 08:39

én Rick-re voltam kíváncsi nagyon hát még várni kell

viszont ez a mennyünk el a múzeumba elég badarság lett
oké a magokért érdemes volt oda menniük
de mi a francér küzdenek egy rozoga szekérrel meg egy farönk kenuval???
az ekét még megértem de azt meg eltudták volna hozni simán

annyi teherautó, pickup, kisbusz van szerteszét mi a francér nem azokat alakították szekérré, omnibusszá?

a random srác tényleg röhejes volt ott van 10 főszereplő meg egy aki mond két mondatot egyértelmű volt már az első közelinél, hogy ennek annyi

Daryl lándzsa visszaszerzése elég badass volt
aszt mondom mintha láttam volna ilyet
ja a Mad Max nyílvesszős jelenete egy az egyben

wtftwd - 2018. 10. 09. 08:59

@irgum76, ugyanerre gondoltam. A múzeumi rész totál hülyeség volt, nehogy már ne tudjanak összerakni valami szekér félét a meglévő cuccaikból/kiherélt autóroncsokból…jobb a többszáz éves múzeumi szekér :D. Egy eke félét se lehet nagy kunszt összerakni – vas van bőven. Vetőmag meg van minden teszkóban…nem csak múzeumban. Na meg az a repedő üveg…véletlenül sem azon a négyzethálós kereten lépkednének ahol a legerősebb.

A srác halála az elején…ezt már annyiszor eljátszották, előkerül egy zombi a semmiből, a háta mögül, ahonnan éppen érkezett, hogy nem vette észre? Az is vicces, hogy előtte menekültek egy komolyabb zombi horda elől, de mikor a gyereket megharapja, utána percekig tudnak agonizálni fölötte…

Továbbra is nézni fogom a sorozatot, de ezek az idióta, logikátlan cselekmények/szálak…

Csilla0422 - 2018. 10. 09. 08:59

Szia Irgum! (Jó újra itt látni.)

Elég szolid kezdés volt. Túl sok szereplőt “mutattak be” és így kevés idő jutott egyénenként.

Ami pozitív, hogy Annie, a kukás nő hasznos tagja lett a közösségnek. Carol nemet mondott a bohócnak.

Kinek a fejében fordult meg, hogy belőlük pár legyen? Még rosszabb páros, mint Rick és Michonne. Titkon reméltem, hogy Ezekiel beesik.

Ezek szerint Negan bármennyire is szenyó volt, az embereiről gondoskodott.

Gregoryt meg eleve ilyen gerinctelen alaknak ismertük meg. Mégis mit vártak tőle?

Nem is kell már ide ellenfél, hiszen a csoportok között pillanatokon belül még feszültebb lesz a viszony.

winnie - 2018. 10. 09. 09:01

“meg egy aki mond két mondatot egyértelmű volt már az első közelinél, hogy ennek annyi”

kétértelmű volt, mert volt egy másik noname guy is. lehetett izgulni, hogy vajon melyik!:))

winnie - 2018. 10. 09. 09:14

Csilla0422: nem nemet mondott (vagyis, de), csak kérte, hogy ne itt és most, a trauma hatására.

“Kinek a fejében fordult meg, hogy belőlük pár legyen?”

ez szerintem a kezdetektől fogva teljesen egyértelmű volt, talán még írtam is a kritikában, hogy erre tart a kapcsolatuk. ha megölik ezékielt, akkor csak azután, hogy egybekelnek, vagy egyéb módon összekötik magukat.

“Gregoryt meg eleve ilyen gerinctelen alaknak ismertük meg. Mégis mit vártak tőle?”

nem gyilkossá válást. épp az volt a lényeg, hogy gerinctelen, de nem feltétlenül gyilkos. de bárki megváltozhat (sokan meg is változtak, a részben is lehetett látni példát rá. ő, mint a példa is mutatja, nem.). szóval maradhatott volna másképp is gerinctelen.

“Ezek szerint Negan bármennyire is szenyó volt, az embereiről gondoskodott.”

a katonáiról gondoskodott, amellett, hogy rabszolgákat tartott és kínzott, de persze utóbbiakat is etette, hogy dolgozzanak neki. de ez nem változott, rosszabb soruk nem lett.

winnie - 2018. 10. 09. 09:15

ja igen.

“Nem is kell már ide ellenfél, hiszen a csoportok között pillanatokon belül még feszültebb lesz a viszony.”

szerintem inkább emberek között, csoportokon belül. itt van hilltop. alexandrián belül is lesz feszültség rick és tippre daryl között, és ugyanígy a sanctuaryn belül. de nem annyira a csoportok között szerintem. királyság meg elvan.

irgum76 - 2018. 10. 09. 09:21

Szia Csilla :piruló szmájli: :)
téged is jó látni

“Carol nemet mondott a bohócnak.
Kinek a fejében fordult meg, hogy belőlük pár legyen? Még rosszabb páros, mint Rick és Michonne. Titkon reméltem, hogy Ezekiel beesik.”

szerintem jobb páros mint Rick és Michonne egyáltalán nem vagyok rasszista de jobban elviselek egy meleg csókot mint tőlük nem érzem azt, hogy összepasszolnának

Ezekiel már korábban is “csapta a szelet” Carolnak vitt neki gyümit lelkizett vele

de én mindig azt érzem, hogy Daryl és Carol között erősebb kötelék van kimondatlanul
ezért is mondta el Darylnek nem csak azért mert a legjobb barátok
és ezért válaszolta Daryl azt amit

Winnie:

igen ebben igazad van :D
halálra izgultam magam

Gab666 - 2018. 10. 09. 09:24

Nagy remények, nagy pofára esés… te jó isten, azt az üveget simán ki is kerülhették volna… a nagy nehezen megszerzett és kilométereken át cipelt szekeret meg csak úgy otthagynák, de mikor a noname kisköcsög meghal, érdekes módon pillanatok alatt lemészárolják a zombisereget. Na meg a srác halála is… áhhhh, tényleg debilek írják a forgatókönyvet? A ritkaszar cgi varjúkon még túl tudtam lendülni, de annyi ostoba, logikátlan, retardált viselkedés van még mindig tök feleslegesen, hogy már nálam is nagyon érik a kasza.

Necridus - 2018. 10. 09. 09:28

Tökre vártam, tökre érdekelt, tökre izgatottan kezdtem neki, de elaludtam rajta, annyira nem kötött le. Valahogy még mindig nem jön be. Na de majd talán Rick után..

LoGi - 2018. 10. 09. 09:38

Utoljára a 7A végét láttam, lehet másfél évadot kihagyva megnézem majd ezt a premiert akkor. Gondolom a fő dolog ami történt, az csak Negan távozása.

Na nem fogom valszeg hetiben nézni, csak egy kis catch up a történettel.

winnie - 2018. 10. 09. 10:13

“Gondolom a fő dolog ami történt, az csak Negan távozása.”

hát, igen, talán az a legnagyobb baj, hogy ezzel össze lehet foglalni a 8. évadot. negan balra el, és az 5 közösség alkot így miniszövetséget. innen indulnak.

irgum76 - 2018. 10. 09. 10:58

ja varjúkról jut eszembe szerintem franyák lett az új főcím

mondjuk nekem végig szaggatott (mármint csak a főcím)
aki esetleg tv-ben nézte az megírhatná ott milyen volt

Kissur - 2018. 10. 09. 11:06

winnie: És ne feledjünk Carlt!

Csilla0422 - 2018. 10. 09. 11:14

Carol és Ezikel már a “felvezetés” óta nem tetszik. Nem is nagyon titkolták, hogy pár lesz belőlük. Mindig voltak morzsák, amik erre utaltak. De egyszerűen nem. Daryl és Carol között sokkal erősebb kötelék van, szinte az első pillanattól kezdődően.

Gregory már ezelőtt is tett hasonlót. Maggie utalt is rá, hogy nincs benne annyi erő, hogy megöljön valakit és piszkos munkát ismét más végezte volna el.

Az tiszta sor, hogy szekeret csak az üvegen keresztül tudták átvinni. A csónakot és az ekét miért nem emelték át a korláton?

A kovács halála elég semmilyen volt. Lehet a múzeumban többet tudtak volna kihozni belőle.

A csoportokon belül már most érződik a feszültség.

winnie - 2018. 10. 09. 11:27

Csilla0422: azt megértem, ha nem tetszik, nem tudom, hogy én hogy viszonyulok ehhez, de szerintem náluk egyértelmű volt ez a fajtavibe, míg daryléknél valóban jóval erősebb a kötelék, de nem feltétlenül szerelmiről van szó – igazából azért sem az jutna az eszembe, mert carol a kezdetek kezdetén (és ugye nem telt el sok idő az első szezonokban) még párkapcsolatban volt mással, egy olyanban, aminek a szenvedő végén állt, ezért nem is nagyon gondolt rá szerintem így. (daryl érdekes eset, annak ellenére, hogy a hátteréből nagyon nem ez következne, olyan, mintha teljesen aszexuális lenne, mert bár közel volt hozzájuk, de sem carol, sem beth irányába nem közeledett “úgy”. konkrétan legalábbis nem, ha jól rémlik.)

de volt róluk anno egy írásunk, szóval ez biztos, hogy megosztja a közönséget.

“A csoportokon belül már most érződik a feszültség.”

igen, ezért mondom, hogy szerintem nem csoportok közötti lesz, mert az elcsépelt lenne, hogy megint háborúznának. hanem mindegyiknek meg lehet a saját baja. az 5-ből 3-ban már megvannak az ellentétek, a maradék kettőt (kingdom, oceanside) pedig annyira nem ismerjük, hogy ilyesmit fel lehessen állítani.

balfiviz - 2018. 10. 09. 11:43

Sziasztok!

Előző évadot már kaszáltam és csak utolsó részt néztem meg.. így annyira nem vagyok képben, de valaki el tudja mondani mi a feszkó tárgya Rick és Daryl közt?

köszi!

Mate815 - 2018. 10. 09. 11:52

balfiviz: Szerintem leginkább az, hogy Daryl egy retardált, puffadt fejű alkesz, antikarakter. Szomorú, hogy ezt a kretént tervezik megtenni lead-nek Rick távozása után.

Kicsidelfin - 2018. 10. 09. 12:08

Ez Daryl-től felért egy szerelmi vallomással.

Tetszett a kezdés.

Kissur - 2018. 10. 09. 12:09

Mate815: Norman Reedus azt nyilatkozta, hogy nem ő lesz a leader, mert Daryl nem az a fajta. Carolról szól a fáma.
Mondjuk most sajnálom, hogy nincs már Glenn, mert ő tök jó lenne. Csak vele meg az utolsó évadaiban nem tudtak mit kezdeni.

Nheil - 2018. 10. 09. 12:11

Üdv!

Az előző évadok mélyrepülése után nekem kifejeztek tetszett ez a nyitány. Valóban átjött ez az “új kezdet” atmoszféra. Szép, ízléses fényképezés, látványvilág. Végre Daryl is kapott több jelenetet, ahol végre normálisabb dialógusai is voltak. Nekem perverz módon hiányozni fog Gregory és a szarkavarásai, de belátom, hogy nem volt már több a karakterben, az akasztás meg nyilván indukálni fog valamit. Még ha kevés is volt az esemény, nem volt unalmas a rész.

Negan nem hiányzott, de ha mindenki más kapott egy minimális jelenetet (kivéve Rosita még asszem), elfért volna egy ilyen tőle is.

Én azt mondom, tetszik ez az irányvonal. Ráadásul a kilencedik évadról beszélünk, jobbnál jobb sorozatokat kaszáltak már el két három évad után is már, én itt már eleve nem várok nagy dolgokat. Ami óriási kérdés lesz, mi lesz Rick távozása után, ki lép előre majd főszereplővé? Maggie számtalan okból nem jó, Daryl alkalmatlan vezetőnek, Michonne háááát nem hiszem, más ? Más nem is nagyon jöhet szóba. De kár is megtaláltatni mondjuk.

Egy 7,5 öt megadnék erre a nyitányra.

abc - 2018. 10. 09. 13:06

A múzeumos rész fájó volt logikátlanság szempontjából. Előttem is írta valaki, hogy ez ekét és a csónakot miért nem emelték át a korláton, de én azt is megkérdezném, hogy miért nem bírtak 2 tetves deszkát átfektetni az üveges részen? Meg vaskeret is volt, esélytelen lett volna úgy, hogy bármi leesik, de még annyira se volt egyik sem épeszű, hogy még lábbal sem a vaskeret fölött lépkednek, hanem az üvegen (talán Rick ott lépkedett, de ha igen akkor miért nem szólt a többi idiótának is, hogy úgy kéne?). Ezékiel megérdemelte volna, hogy itt ottmaradjon, Darwin díjas halál.

winnie - 2018. 10. 09. 13:28

“Előző évadot már kaszáltam és csak utolsó részt néztem meg.. így annyira nem vagyok képben, de valaki el tudja mondani mi a feszkó tárgya Rick és Daryl közt?”

szeirntem leginkább az, hogy ő nincs oda azért, hogy életben hagyta negant és a savioröket. ő mégiscsak a foglyuk volt.

winnie - 2018. 10. 09. 13:30

“Ami óriási kérdés lesz, mi lesz Rick távozása után, ki lép előre majd főszereplővé?”

nem hiszem, hogy kell főszereplő a sorozatba. ha vezetőre gondolsz, akkor jó kérdés, hogy ki lesz a városok élén, mert ezékiel és carol nyilván a királyságban lenne, de rick és maggie nélkül aleandria és hilltop leader nélkül marad.

irgum76 - 2018. 10. 09. 13:47

egy kérdés még:

nem az volt az előző évadban, hogy Alexandriát, Sanctuaryt és a Királyságot felgyújtották geccbe?

dexike3 - 2018. 10. 09. 14:27

@Quantumleap:
jogos. én is vártam valami elszólást, de biztos meg van az oka miért “nem emlékszik” senki rá.
tippre lehet, hogy meghagyják főszereplőnek a másikban, vagy majd valamelyik évadban begördül egy kamion, meg egy swat csapatszállító.
ja és Dwight is rója a köröket, így még ő is felbukkanhat esetleg.

Kissur - 2018. 10. 09. 14:47

Rájöttem. Negan lesz az új főnök! :D Mellé meg jöhet Zach McGowan mint új jobbkéz. A csávót úgyis bírtam a Black Sailsben, meg a 100-ban is. Tökéletesen ide illő feje van.

Sulo - 2018. 10. 09. 14:49

A legnagyobb bajom a “darabossággal” volt. Az első 20 percben azt hittem 2 idősíkban mozgunk. Valahogy nem volt meg az átkötés, az összefüggés az egyes jelenetek közt. És ez később is előjött.
– megyünk sokan, kevesen vagyunk színen
– van a díszletben szekér – nincs a díszletben szekér
– rákortyol anyuka az üvegre – minden kommunikáció nélkül eldől részegen
– Dark Meggie beszélget Gregoryval – minden szavazás, döntés, morális jelenet nélkül Gregory lóg a kötélen.

És még folytathatnám.

sil - 2018. 10. 09. 15:10

jó nagy és pusztító vihar lehetett, ha így végigsöpört a keleti parttól texasig.

Energiavampir - 2018. 10. 09. 16:02

Azért hozzászólok :)

azt nem értem alapból, ha valakinek valakiknek baja van a másikkal, többekkel..mért nem mennek a fenébe??
millió kisváros lehet tök üresen..ehelyett egy kb 10-20 km sugarú körben bactatják egymást
továbbmegyek a fenébe, és nem verem magam idiótákon..
Persze winnie majd azzal jön hogy ott a kialakult kisváros, de olyan bárhol máshol lehet, minek gerjeszteni a konfliktust, mikor van elég élhető hely..
ehelyett ebben a susnyás környezetben vergődnek mióta..
arról nem is beszélve hogy kismillió hangtompítós fegyvert szerezhettek volna, és nem kéne bénázni mindenféle lapárnyélre szerelt bicskával…nem lőnek ehelyett beáldoznak bárkit..mert jaj, hátha meghallják a gonosz zombik..ja..inkább egyék meg a kiscsókát.
Vész esetére mért nincs velük pl egy AK?
talán nem az ember élet a fontos?? ehelyett bohóckodnak, olyan tárgyakkal amik pont nem alkalmasak sokszor a helyzet megoldására..
szekeres jelenet is, komolyan, a kisgyerek mért nem ült a bakra és hajtotta meg a lovat? mert ám a ló olyan hogy csak ott áll, és nézi ahogy megeszik..ja..
hát a készítők is csak hintalovat láttak életükben :)

GabeE3e - 2018. 10. 09. 17:51

Amikor Washingtonban bementek a múzeumba és megláttam az üveg padlót, annyit mondtam magamban,hogy ha most komolyan lefog szakadni ez a hulladék FUCK IT én kinyomom a pi**ába .

Szóval sok mindent nem tudok mondani, esetleg ha később jókat hallok megnézem, de már előre félek Ricket,hogyan írják ki, fél házamat rátenném látatlanban,hogy valami sokkolóan drámai hőstett miatt harapják meg,aztán még fél napig sírnak körülötte,meg visszaemlékeznek a közös pillanatokra.

New Showrunner but the same shit over and over.

Geza Kovacs - 2018. 10. 09. 20:40

Nem volt ez rossz, több tekintetben egész érdekesnek tűnik. De sajnos a kezdések mindig egész jók voltak, utána meg mindig lezüllenek már vagy 3-4 évada.

ayren - 2018. 10. 09. 20:44

Kissur
Tényleg vannak olyan infók, hogy Rick halála után Carol lesz az alfa nőstény?
Háhá, én már évadokkal korábban írtam róla, hogy jobb vezető lenne, mint Rick. Okosabb, taktikusabb.

mollyhooper - 2018. 10. 09. 21:10

Nekem hiányzik Negan. Benne legalább volt kraft. Imádtam amikor ellátogatott Alexandriába és spagettit főzött, meg a szőnyegpadlót basztatta lábujjal. Jeffrey Dean Morgan legalább szexis, meg valamilyen.

Nheil - 2018. 10. 10. 08:10

Gabe3e: Száz százalékosan biztos vagyok én is abban, hogy fél napig sírni fognak, nyilván egy egész rész el fog menni ezzel :-)

Quantumleap - 2018. 10. 10. 10:42

Nheil: De most őszintén, ez miért lenne baj? Talán nem ez a méltó búcsú attól, aki az elejétől fogva szerepel kilenc és fél évadot?

winnie - 2018. 10. 10. 11:20

“e már előre félek Ricket,hogyan írják ki, fél házamat rátenném látatlanban,hogy valami sokkolóan drámai hőstett miatt harapják meg”

én még mindig amellett vagyok, hogy nem hal meg. de mivel arról volt szó, hogy a kiszállása után időt ugranak, így nem hiszem, hogy bármi ilyesmiről lenne szó.

de ettől eltekintve: mi hősit lehetne most megtenni? nincs semmilyen szituáció, ami komolyabb hősiességet igényelne. megment valakit egy zombi elől? abban nincs semmi extra. természeti katasztrófa ellen nem elég egy ember. sokak megmentése hősi lenne, de azt inkább egy emberi fenyegetés ellen lehetne megtenni, itt pedig semmi ilyesmi nincs, csak belső feszültség.

a kilépése kapcsán kérdés, hogy maggie és rick kiszállásának lesz-e köze egymáshoz, ha igen, akkor mégis mi lehet az ok, hiszen eléggé ellenpólusok (habár mindketten kisgyerekkel vannak)? ha nem, akkor mi miatt írják ki őket? egyikük elmehet azért, mert úgy gondolja, hogy nélküle mindenkinek jobb lesz (ez rick lehet?), de a másik?

szerintem adja magát, hogy az írók megszabaduljanak a két gyerektől (mert ha meghalnak a szülők, akkor nem lenne igazi mindkettő nevelőszülős megoldása, bár michonne beleférhet judith-nál). és ha együtt megy el maggie és rick, akkor két kiút lehet, ami megalapozott, a helikopteres és a georgie-féle.

EDIT: oké, esetleg negan kapcsán egy rick halál (és egy negan halál) benne van a pakliban – így belegondolva, ha rick elmegy, akkor az negannek halálos ítélet, szóval lehet, hogy mégis megölik egymást.

Quantumleap - 2018. 10. 10. 12:41

winnie: Rád azért nem szokott ez a szintű naívság jellemző lenni. :) Ha nem hal meg, akkor mi lesz a szívszorító a távozásában, amit írtak? Maggie kapcsán ez inkább esélyesebb, mert eléggé ködösítenek, ahogy nyilatkoztak, nála ott az esély, hogy csak ideiglenesen száll ki.
Az eléggé kézenfekvő és passzentos lenne, ha Rick a Suttogók belépőjeképpen halna meg. De ez meg az említett újabb, többéves időugrás miatt nem valószínű, kizártnak tartom, hogy Daryl meg mindenki más annyiban hagyná a dolgot, és 4-5 évig a Suttogók rémuralma alatt élnének. Vagy a fene tudja…

Quantumleap - 2018. 10. 10. 12:42

Ja, ezt meg kötve hiszem, hogy Negant azért hagyták életben, hogy utána megmurdéljon az évad negyedénél. Azért ő nem egy Gregory.

winnie - 2018. 10. 10. 13:24

Quantumleap: nem szoktam olvasni a twd-ről, attól, hogy valaki jelzőt használ, nekem még az nem tény, az szubjektív dolog. gőzöm sincs, hogy szívszorító lesz-e (xy szerint a 8. évad eleje volt döbbenetes és random pozitívjelző), de ha megölik, akkor akármit tesznek, szívszorító vagy sokkoló, azon nincs mit kihangsúlyozni. bárki halála szívszorító, ha kedvelt karakter.

ha távozik rick és hátra kell hagynia saját döntéséből a szerelmét és/vagy a gyerekét, na, az igazán szívszorító lenne. de az is szívszorító bőven, ha akaratán kívül távozik. ha nem akar menni, de mennie kell.

“eléggé ködösítenek, ahogy nyilatkoztak,”

ide konkrét példák kellenek, mert lehet, hogy te értesz félre valamit, vagy mást nem tudja, hogy ki mit mondott (aminek nem is kell igaznak lennie).

” Negant azért hagyták életben, hogy utána megmurdéljon az évad negyedénél. Azért ő nem egy Gregory.”

és gregory-val mégis ezt tették:) sőt. én sem hiszem, csak arra írtam, hogy az lehet drámai. más nem nagyon. de lehet, hogy azért maradt életben, mert még volt egy sztori, amit el akartak mesélni vele, de nem volt rá idő, vagy valamit el akarnak indítani a halálával, vagy éppen rick távozásának ágyaznak meg vele, azzal, hogy maradt. bőven van rá lehetőség.

dexike3 - 2018. 10. 10. 13:36

érdekes fejtegetések. tényleg kíváncsi vagyok, hogy meghal vagy eltűnik hirtelen. a Maggie vonal esélyesebb szerintem.
nem hiszem, hogy Rick úgy halna meg, hogy Judith átváltozik és utána hagyja magát megharapni általa, végül a “elsétálnak” a naplementébe. (de ki tudja).
jó lenne, ha őt is elkapja a PPP, mint Heath-et.

Nheil - 2018. 10. 10. 14:14

Én nem is írtam, hogy baj lenne, hiszen valóban kijárna neki egy búcsúztató rész, abban az esetben, ha tényleg meghal.
Igazából jobban tetszene, ha nem halna meg, hanem eltűnne.

Energiavampir - 2018. 10. 10. 16:43

Ez tiszta ügy lesz átalakul, és a katana levágja..és lőn majd sok sírás meg zokogás…ahogy az kell :)
Nagy pénzben fogadnék erre, amcsik nem tudják átlépni az árnyékukat.
Ebben hisznek, minden ilyen történés (eddig is) a nyálzás áldozata lett
Nem tudnak valami meglepőt, vagy legalább ütősebbet kitalálni
Pl: leszáll egy helikopter és judittal elrepülnek a fenébe..és leszól a többieknek: Hasta la vista baby :)

Kissur - 2018. 10. 10. 17:49

Bedobom ezt az ötletet. Mi van akkor, ha azért mutatták, hogy Maggie felakasztotta Gregoryt, mert majd vele is ezt fogják tenni a félévad záróban? :D

Nheil - 2018. 10. 10. 18:30

Kissur : Én adnám! Kb semmi esélyt nem látom mondjuk rá, és ez inkább olyan GoT-os megoldás lenne :-)

Nézőke - 2018. 10. 10. 20:26

“CGI varjak Amigával megrajzolva”, remek, gondoltam, elfogyott a pénzcsap,de nézzük tovább, hátha.

aha, múzeum…aha, éppen leesik egy zombi, a nyakában egy kőtömb, hogy hol volt 6 éven keresztül, rejtély.
” A huzat vitte le,ahogy kinyitották a bejáratot” gondoltam tovább,de idegrángásom ekkor már kezdett előjönni.

Leszakadó üveg, igen, mert ezeket pont olyan üvegből készítik,amik úgy repednek mint a jég. “Ez is a huzat” foglaltam össze a sztorit, a teljesen felesleges kenu és eke meg már hab a kaszatortán.
Apropó eke. Egy eke,ha leesik egy szekérről NEM, ismétlem, NEM TÖRIK ripityára…hacsak nem találja el egy jól irányzott huzat,mert akkor atomjaira hullik.

A teleportáló zombi,aki Ken vagy ki karját harapdálja..

poloskainvázió van,és a mp tört része alatt rázom le,ha látom közeledni a kis girnyót a testrészeim felé. Ken, a kovács, pedig vár 4-5 másodpercet,hogy jól bele lehessen harapni a fehér ingébe,ami előbb lesz véres,mintsem a tűéles protkó eltalálná.

és igen, 6 ember sokkal erősebb mint két ló,ha húzásról van szó.

Itt meguntam,és kasza, ez a 25. percnél volt.
EZ A GAGYI LEGALJA barátaim.

Szép volt az első pár évad,de mostanra iszonyatosan
fos lett.

irgum76 - 2018. 10. 11. 10:15

bazz most néztem szinkronosan is és így elő jött amin angolul átsiklottam

az eke nem azért kellett nekik, hogy használják hanem prototípusnak :D
baszus ekét már az ősemberek is használtak jó az egy ipszilonfa volt de aki valaha látott már fém ekét az eltudja mondani, rajzolni milyennek is kéne lennie
egy ék fogantyúkkal nem túl bonyolult szerkezet
és ugye Maggie farmon nőtt fel nehogy már ne tudja
elmondani

ehhh…

Quantumleap - 2018. 10. 11. 11:40

Nézőke: Azért ez már tényleg a direktbe hibakeresés magasfoka. Evvel az erővel egy első évados epizódot is símán le lehetne lőni 25 perc után.

Energiavampir - 2018. 10. 11. 13:17

Quantumleap:
most komolyan, egy nyamvadt AK-t se tudnak magukkal vinni? a vész esetére??
Nem az ember élet a fontos? inkább pusztuljon a random akárki? ok, csöndbe kell lenni, de van az a helyzet ami ezt felülírja..és akkor pár lövés és menthető lett volna a pasi..hangtompító is létezik..vagy szögbelövő, az elég csendes..
Ugyan, ez már röhejes kategória

Nheil - 2018. 10. 11. 14:59

Évek óta azt gondolom, hogy kellene már Darylnek egy szerelmi szál, de nem ilyen lelki társ jellegű, hanem ahol szexelés is van meg minden. Eleve irreális, hogy ennyi év után nem mozdul rá egy negyvenes, életerős faszi egy nőre se,hacsak tényleg nem aszexuális (miért ne lehetne, de ez túl cheap lenne).

Ezzel összefüggésben, hogyan lehet az, hogy eltelt már x év az apokalipszis óta, nincs törvény, nincs civilizáció szinte, mégis soha senki nem akarja megerőszakolni a másikat? (Jó, Negannél volt egy ilyesmi jelenet Sashával talán, meg hogy Negan ott ezt betiltotta) -tök hihetetlen, illetve prűdség, hogy soha nem történik ilyen a twd világában. Egy ilyen világban, ahol bármikor meghalhatsz, sok szexuálisan kiéhezett, gyenge jellemű férfi megtenné. És a prostitúció is adná magát, mégsem kezdte el senki ezt a szalmát, ételért, védelemért cserébe.

Quantumleap - 2018. 10. 11. 15:58

Nheil: Nem látjuk az egész világot. Ez olyan dolog, mint hogy nem mindenki kannibál, mint a terminusiak voltak. És egy közösségben sem venné ki magát jól a nemi erőszak. Ezt tényleg hülyeség hibaként felróni.

Nheil - 2018. 10. 11. 16:03

Nem feltétlenül hibaként hoztam fel, csak hogy láttunk már kannibálokat, rablókat, gyilkosokat, szadistákat, akkor kurválkodás miért nem volt soha még érintőlegesen sem?

Nézőke - 2018. 10. 11. 16:38

Quantumleap:

lehet hogy direkt keresem a hibát, de konkrétan most a SEMMI és GYAGYI találkozása miatt nem kötötte le a figyelmet,így könnyebb helyzetben voltam,mint eddig. Sajnos már későn,mert az előző évad is egy vicc volt (NEgan átvágott torokkal egy mezőn, és meg tudják menteni?? Egy tigris ,aki nemhogy nem színvak,hanem arcfelismerő berendezése is van,ha marni kell valakit???? Egy 20 méterre erkélyen álló NEgan,akibe nem lehet egy cseszett mesterlövészpuskával (se) golyót ereszteni?? mivan?)

Nheil-el értek egyébként egyet,kiegészítve,hogy ennyi év alatt akkora kommandós tapasztalatra tettek szert zombik terén hogy ihajj, és komolyan egy degesz sár meg egy db karevő zombi bekavar?

..és még: 1,5 év alatt a szemetes csaj nem mondta el hogy kik azok a helikopterrel? vagy mi van a szemüveges okostojás kisbuszos nővel? hová lettek? ha ez a szál megint bejön később,akkor egy nagy lópikula az íróknak,hogy nem képesek logikusan vezetni a történetet,ha időugrani kell.

a mostani évadot meg lehetne menteni még pl a hadsereg behozásával, vagy valamilyen ellenszer reményének felcsillantásával, egy bunkerből kiözönlő segg kormánnyal, esetleg az a kismillió rovar,légy meg vadállat,no meg NÖVÉNY bemutatásával,ami azóta korlátlanul szaporodik, és egy db nem sok annyi sem jön szembe a betonozott ligetben..

egyéb logikátlanságokat nem keresek, mint pl. felügyelet nélküli kontinensnyi erdőtüzek, átszakadt gátak, radioaktív sugárzás,rothadó hús és bűz mindenütt, fertőzött víz stb..

Ebbe csak akkor gondolunk bele,ha már unalmas a sori,és hát az lett erősen.

winnie - 2018. 10. 11. 16:55

” mégis soha senki nem akarja megerőszakolni a másikat? (”

ez most komoly? oké, amellett, hogy amit nem mutatnak, az még létezhet, egész egyszerűen nem akarnak olyan történeteket mesélni (ami érthető is), de a sanctuary kvázi erre épült. negannek háreme volt, eugene-nak is felkínált nőket, ő nyilván elég rendszeresen erőszakolt, és abból kiindulva, amit te is említesz, hogy mások sasha-val kikezdtek, az jön le, hogy tök természetes volt az efféle azokban a körökben, hogy ha jön egy nő, akkor így avatják be – pechük volt, hogy VIP volt az illető. szóval egy szűk körben biztos, hogy kedvelt rekreációs tevékenység volt az erőszak.

(már csak ezért is elég necces befogadni minden saviort…)

winnie - 2018. 10. 11. 17:01

Quantumleap: erre én is azt szoktam írni, hogy csak az akad fenn ilyen dolgokon, akit nem köt le semmilyen szinten, amit lát, ergó ez önmagában kritika. én mondjuk eleve nagyon ritkán gondolok ilyesmire, hiszen egy sorozatot mindig a saját világában értelmezek és nem ismerem a karakterek gondolkodását, nem látjuk a beszélgetéseik 99%-át, itt meg még ki is maradt rengeteg idő, épp ezért szoktam kiemelni, hogy ha még én is kivetnivalót találok, akkor ott nagy gebasz van.

winnie - 2018. 10. 11. 17:16

nézőke:

“..és még: 1,5 év alatt a szemetes csaj nem mondta el hogy kik azok a helikopterrel?”

nyilván nem mondta el. de erre nem annak a kérdésnek kell jönnie, hogy “nem mondta el, wtf?”, hanem annak, hogy “miért nem mondta el?” – én sem tudom. ez a karakterre nézve beszédes lehet, és nyilván ez még sztori lesz később.

“vagy mi van a szemüveges okostojás kisbuszos nővel? hová lettek? ha ez a szál megint bejön később,akkor egy nagy lópikula az íróknak,hogy nem képesek logikusan vezetni a történetet,ha időugrani kell.”

erre pont a 9×02-ben ki fognak térni – és az érvényes rá, amit írtam feljebb. nem láttunk másfél évet. az idő alatt nagyon sok minden történt. és nyilván egy párbeszédbe beleerőltethettek volna valami expozíciót, hogy ránk tukmálják az infót, de gondolom, vártak vele.

“valamilyen ellenszer reményének felcsillantásával”

isten ments meg minket, az nagyon gáz lenne. (még szerintem a kormány is, hiszen ezek mind klasszikus posztapok panelek lennének, amit egy tucat helyen láthatunk.)

“(NEgan átvágott torokkal egy mezőn, és meg tudják menteni??”

ez viszont az, aminek nincs értelme megkérdőjelezni, mert itt csak a te feltevésed téves. mert azt feltételezi, hogy az írók először megírják a vágást, majd utána megnézik, hogy mi lett a karakterrel, és megírják azt. holott pont fordítva, eldöntik, hogy nem hal meg, majd a szkriptbe az oda vezető eseményt úgy írják meg, hogy ne haljon meg, ergó nem kapott halálos sebet, nem vágták el a torkát, stb. max a rendezés ezt nem támasztotta alá, de ez már az a kategória, hogy valaki azon fennakad, hogy kizuhan XY az 5. emeletről és túléli, pedig IRL is van ilyesmire példa. (egyébként meg, amit fenn írtam, idővel szerintem ez mindenkinek az a kategória lesz, hogy nem fog törődni vele. egyszerűen mert csak önsorsrontás, a műfajjal jár, hogy mindig okosabbnak gondoljuk magunkat:)

Nheil - 2018. 10. 11. 18:11

Nehogy félreértsetek, nem fikázni akartam, igazából le is írtam, hogy kifejezetten tetszett az új rész, és itt az esély egy másodvirágzásra, csak felhoztam egy ilyen szegmenst, ami szerintem el lett hanyagolva, mármint Daryl és a nők.

Nézőke - 2018. 10. 11. 20:45

Darylnek azért nem írnak nőt,mert akkor a maradék amazon nézőközönség is elkapcsol majd…
:D

Balazs - 2018. 10. 11. 22:35

Én már csak becsületből néztem meg a 8. évadot is. Borzasztó unalmas, sokszor azt veszem észre h a tabletemet nyomkodom közben, mintha órákig tartana egy rész.
Magokat cserélgetnek, gabonákról meg hidakról tárgyalnak egymással, mintha megfilmesítették volna a Settlerst….

dexike3 - 2018. 10. 12. 07:49

@Nézőke
lehet az is motiválja őket, biztos tudatosan utaznak erre a plátói Daryl-Carol szerelemre.
amúgy azt is kinézem Daryl karakteréből, hogy meleg vagy mindkét térfelen játszik, de a sima asszexualitás is esélyes, vagy csak ő Mr. Grey és azt nem tudja kivel kiélni…

winnie - 2018. 10. 12. 08:06

” lehet az is motiválja őket, biztos tudatosan utaznak erre a plátói Daryl-Carol szerelemre.”

itt azért érdemes megjegyezni, hogy nincs olyan, hogy “ők”. mármint ugye előbb frank darabont volt, majd glenn mazzara, majd scott gimple. mindenkinek más elképzelése vagy nemelképzelése volt. lehet, hogy érdemes megnézni, hogy a showrunnerök időszakaiban ki hogy kezelte a karaktert ilyen szempontból, mert az biztos, hogy nincs egységes elképzelés, csak éppen a saját ízléshez igazították. most például kang, akár tervezte korábban gimple, akár nem, carolt végleg lekapcsolja róla. vagyis addig, amíg ezékiel él.

irgum76 - 2018. 10. 12. 10:35

“carolt végleg lekapcsolja róla. vagyis addig, amíg ezékiel él.”

nem hiszem én úgy érzem Carol épp Daryl miatt vacillál
örül annak, hogy talált egy rendes férfit Ezékiel személyében
aki törődik vele, kedves hozzá, szereti és a legfőbb indok, hogy még verni sem veri

viszont Darylel közös múltjuk van és mindig is volt köztük valami vonzalom
most is ahogy hozzá bújt Carol Darylhez az olyan meghitt volt és kicsit több egy baráti gesztusnál

“amúgy azt is kinézem Daryl karakteréből, hogy meleg vagy mindkét térfelen játszik, de a sima asszexualitás is esélyes”

szerintem ő egy magányos farkas a szerszámíjhoz ért a nőkhöz nem
illetve lehet úgy gondolja, hogy ő nem képes egy normális kapcsolatra
pedig vágyik egy lányra

azért voltak próbálkozásai de ő nem a szavak embere inkább csak érződik a vonzalom
a kórházas kis csajjal is majdnem összejött és mikor megtudta mi történt vele átment berzerkerbe
szóval szerintem ő egy érző (hetero) lélek aki nem tudja, akarja kimutatni az érzelmeit de néha többet mond a hallgatása mint más picsogása

Energiavampir - 2018. 10. 12. 12:53

Itt winnie korábbi véleményeivel értek egyet

Daryl lehet kufircol, akárkikkel csak nem mutatják, mert minek?
sz*rni is szokott, azt se mutatták még soha.. ergo: nem megy wc-re??
a szex mint olyan csak akkor kell ilyen sorozatba ha háttér értelme van lásd Maggie-ék
szerintem ez lényegtelen kérdés
sokkal érdekesebb hogy mért nem mentették meg legutóbb a fickót??mikor visszarohant a lóért, mind odafordultak, hogy hová mész agyatlan? tehát láthatták hogy míg a csóka bénázik ott, közeledik felé egy zombi, aminek ki kellett kerülni a szekeret ugye
és senki nem szól neki, nem avatkozik be..ez a nekem értelmetlenség a sorozatban, nem az hogy Daryl kivel szexel és mikor..

Huess - 2018. 10. 12. 20:38

Ebben az évben csak az E9S08-ig haladunk. Vajon Rick már a szezon első felében íródik ki ???

winnie - 2018. 10. 12. 20:55

” Vajon Rick már a szezon első felében íródik ki ???”

a 6. részben.

Quantumleap - 2018. 10. 13. 00:30

winnie: Ez biztos konkrét info? Nem lehet, hogy a nyolcadikban (félévadzáró lévén), csak lesz majd közben két epizód, ahol nem szerepel?

winnie - 2018. 10. 13. 06:56

nem konkrét, csak ha valaki ki akar szállni, akkor szerintem nem fogja azt mondani, hogy “jó, akkor még 3 hétig nem megyek haza”. simán lehet, hogy a 8. részben, de logikusabb a 6, vagy persze le is forgathatják korábban a jleneteiet.

Energiavampir - 2018. 10. 13. 11:26

Akkor akár a 2. részben is búcsút inthet, hadd legyen megelepetés :)

Quantumleap - 2018. 10. 13. 12:25

A másik eshetőség, hogy csakugyan a 6.részben búcsúzunk tőle, és még abban az epizódban ugrunk az időben pár évet, és megjelenik az új ellenség.

Enzo - 2018. 10. 13. 18:59

9×01 (pótlás szerdáról)

Nem volt rossz ez a kezdés, tényleg érződik, hogy itt már masszív letelepedés van, és kialakult rendszer mindenre. A washingtoni látogatás rémlett, hogy lesz a szezonban, de meglepődtem, hogy már most meghúzzák – apropó meghúzás, a szekér elég menő (volt) :) Az üvegpadlós jelenetnél már előre fogtam a fejem: mivel marha veszélyes rámenni, ezért nyilván azon keresztül kell húzni a szekeret, meg minden egyéb nehéz dolgot és embert :D várható volt, hogy beszakad, csak az volt a kérdés, hogy mennyire fontos szereplő alatt…

Ken kiírásán én meglepődtem, azt hittem, hogy Marco-val együtt fontos szereplő lesz egy szálban, amit már várok, így viszont majdnem azt kell mondjam, hogy a gyászolására kicsit sok idő ment el…de végül a belőle kialakuló szituáció miatt megérte. Valahogy olyan hiánypótlónak éreztem az öreg házaspár gyászolós jeleneteit, vagy hogy mondjam, nem sok hasonló volt eddig. (Fel nem ismertem volna, hogy az öreg fickó az Earl, a kovács.) Gregory meg mekkora rohadék, megérdemelte a végzetét… gyilkossági kísérlet egy terhes nő ellen? (Earl amúgy nem kap semmi büntit?)

Darabkák:
– Judith nagyon aranyos :)
– A varjak egy új átívelő motívum lenne? Több jelenetben is feltűntek, és az egyébként tetszetős új főcímben is ott vannak. Sőt, zombi madárijesztő is volt, amíg Daryl le nem lőtte :D
– Ne már, hogy itt is szerepel ez a csávó, a SHIELD Ivanovja, a The 100 Roan-ja… *gugliz* Zach McGowan, azaz! Már unom az arcát, komolyan. És hogy lehet a karakterét Justinnak hívni? Tök nem testhezálló :D
– Daryl amúgy visszamegy a nyilaiért? Csak ebben a részben elpazarolt vagy kettőt-hármat…
– Nem hittem volna, hogy a 9.évadra is meg tudnak lepni creepy zombik terén, de amit Siddiq kapott, az elég félelmetesre sikerült a bogarak+pók kombóval :O
– A “human evolution”-> zombi szekrénysoros jelenet zseniális, el kell ismerni!
– Jadist…vagyis Anne-t, alig ismertem fel a részben…
– A vihar, ami elmosta a hidat, az amúgy nem lehet a FearTWD-s vihar, ott még nem tartunk ennyire előre.
– Daryl-től tetszett az a szöveg, hogy kis csapatként mennyivel jobban működött az egész.
– Enid tolószékben a végén, ennyire keményet kapott Earl-től a bunyóban? :O

#hétidézete:
“-Sanctuary to Alexandria Relay One, come in. You hear me, AR One?
-Loud and clear, Ponytail.” :D /Eugene&Tara/

irgum76 - 2018. 10. 13. 23:41

“gyilkossági kísérlet egy terhes nő ellen?”

Maggie már lebabázott az a gyerek akit tologat az övé

“– Nem hittem volna, hogy a 9.évadra is meg tudnak lepni creepy zombik terén, de amit Siddiq kapott, az elég félelmetesre sikerült a bogarak+pók kombóval :O”

szerintem elég béna cgi volt

“– Enid tolószékben a végén, ennyire keményet kapott Earl-től a bunyóban? :O”

beverte a fejét estében valami beton patkába

winnie - 2018. 10. 14. 05:43

A másik eshetőség, hogy csakugyan a 6.részben búcsúzunk tőle, és még abban az epizódban ugrunk az időben pár évet, és megjelenik az új ellenség.

benne totál ez van. 6 résznyi belső feszültség, ami kulminálódik a távozásukig.

Quantumleap - 2018. 10. 14. 14:37

Enzo:

“Earl amúgy nem kap semmi büntit?”

De kap. Az akasztás alatt sem teljesen szabadon álldogált.

Quantumleap - 2018. 10. 14. 14:39

Maggie kilépéséről olvastam olyan teóriát, hogy a gyerekével együtt elmegy vissza a Hershel-farmra. De ez hülyeség, a helyet már nyilván leamortizálták a walkerek.

sledge - 2018. 10. 14. 17:52

Hááát… Vannak benne jó ötletek, de ordas baromságok is. Az üvegpadlós rész konkrétan botrányos volt, Darwin-díjasok megint. Ugyanez igaz Ken halálára is. Fussunk el, mert jön a sok zombi, a srác egyedül visszaszalad a lóért, megharapják, aztán visszamennek sírni a zombik jövetele közben és akkor már el tudják őket intézni. GigaLOL. Az akasztás meg szintén el lett kapkodva, furának tűnik ez csak úgy ripszropsz.

G4br1el - 2018. 10. 15. 12:30

Az Imdb-n direkt nincs kiírva 6. és a 9. részek címe?

winnie - 2018. 10. 15. 12:52

a 9. részt még nem tudni, a hatodik meg az első körben nem került ki, és azóta egy felhasználó sem frissítette, de már ismert talán. bárki beírhatja, ha eszébe jut.

itchap - 2018. 10. 15. 13:23

Reakcióim az epizód közben:
1. Uncsi
2. Jéé, ott az azgedas csávó a The 100-ból!!!
3. Uncsi
Vége.

Enzo - 2018. 10. 16. 00:16

@irgum76:
lol, jogos hogy Maggie már nem terhes, szerintem csak megszokásból írta oda az agyam :D szóval “babakocsit toló nő”, na.
#prayForEnid

JcGross - 2018. 10. 16. 09:20

Végre megnéztem az évadnyitót. Jobb volt mint vártam, de untam is magam egy kicsit. A múzeumos rész kimondottan tetszett, azt hittem az amcsi alkotmányért mentek, vagy egy sajátot írni, de úgy látszik nem vagyunk messze tőle. A másik ötletem, hogy valami tervrajzokat, vagy műszaki könyveket mentek lopni valahova, de csak sima régészeti leleteket és magokat loptak (a magok viszont szerintem jó ötlet volt).
Az előttem szólók már megvitatták itt az interperszonális drámákat, arról nem kívánok szólni. Talán csak annyit, hogy Maggie-t nagyon elviszik az őrült diktátor irányába, azok után amin keresztül mentek nem tudom hogy engedhetik így elfajulni a dolgokat.
Ami viszont feltűnt, hogy sok zombót lehetett látni a részben, szedtek is egy áldozatot. Valamint a múzeumban levő zombi is úgy nézett ki mint aki kommunikálni akar, és tudván, hogy merre tart a sorozat, nem is meglepő, kíváncsi vagyok, hogy fogják realizálni ezt a történetet.

Shred - 2018. 10. 18. 00:11

Nekem az tetszett nagyon, amikor Washingtonban az öltönyös zombi felkelt a kocsi mellől. Nézzétek meg, annyira profi marionett-mozgás, hogy percekig tekertem vissza, vajon ezt hogy csinálta? Az ilyen apróságokat nagyon tudom becsülni.

irgum76 - 2018. 10. 23. 13:04

hol marad a heti fikázandó epizód kibeszélő?
most kivételesen nem is fikáznám szerintem kifejezetten jó rész volt

karit - 2018. 10. 23. 14:35

Be kellene tagelni a “The Walking Dead: kezdett a 9. évad” posztot, így elég macerás megkeresni telefonon a legutolsó írást – bár ahogy nézem, ott sincs tülekedés.

Jó rész volt (az előző kettőhöz képest), de vajon mire lesz elég? Az egyetlen újdonság, hogy először maradtak külső ellenség nélkül, így naná, hogy felerősödnek a belső konfliktusok.

Szinte vártam a rózsaszín családi percek után, hogy a szivárogtatott hírekkel szemben direkt most nyírják ki Ricket (az legalább váratlan lett volna), de nem. Már csak abban reménykedem, vakbélgyulladás viszi el egy újabb sablonos megoldás helyett.

(Elképzeltem, milyen lenne a TWD heti rádiójáték sorozatként, és szerintem simán működne. PetRik József Rick, Rajz János Negan, Gobbi Hilda mint Maggie. Effektből meg elég lenne három, durr, huss és hörrr.)

Quantumleap - 2018. 10. 23. 15:13

karit: Mindig betegelik, miután lement az aktuális rész, de még nincs epizódpost. Most is be van.

Quantumleap - 2018. 10. 23. 18:21

Én általában véve pozitívan állok a sorozathoz, még a hetedik-nyolcadik évadot sem tartom annyira rossznak. De ez a mostani epizód nem annyira gyere be. Jadisről megtudtuk, hogy nem egészen tiszta, vannak még rejtegetnivalói. Valamint azt, hogy felejteni nem tudástól poszttraumatikusan bepöccent oceansideiak gyilkolásznak. Ezektől le kellene hogy essen az állam, mint jól megírt, váratlan fordulatoktól?

Kissur - 2018. 10. 29. 11:35

Hány perces lesz a 9×05? A szokásos 45 perc, vagy megint 65 perc körül?

winnie - 2018. 11. 05. 06:57

hírben nem fogom még megírni, hogy ne legyen spoiler, de az amc berendelt 3 tévéfilmet, amiben rick karaktere lesz a főszereplő, és amikben szélesebbre tárják a sorozat világát. (és tippre, amivel fel fognak vezetni egy újabb spinoffot.)

Gábor - 2018. 11. 05. 11:30

Hát a 9×05 nagyon bitang volt :D A végén a kis csajtól kifeküdtem. Ez most komoly, vagy paródia? :)
A többire inkább nem is mondok semmit, mindenki megjósolta, hogy mi fog történni :D

seven - 2018. 11. 05. 11:38

9×05

Ez az epizód nagyon szép volt, Nicotero és Gimple legjobbja talán a 4./5. évados részek óta, végre nem csak álművészkedtek. De volt 2 dolog ami elvett nálam az érzelmekből egy picit:

1) a cgi borzalom volt. Ha volt valaha epizód amire nem kellett volna sajnálni a pénzt, akkor ez az volt. Nálam az érzelmi csúcspont a Hershel-es jelenet volt, és pont annál volt a legbénább is.

2) Sasha… fantasztikus jelenet volt amikor Rick a sok holttesten járkál, de az összes halott közül, miért pont Sasha állt fel? Sajnos, erre “sorozatbeli” magyarázat nem nagyon van, inkább “technikai” oka lehet: gondolom a többi színész vagy nem akart szerepelni vagy nem ért rá. Pedig mondanom se kell hogy Lori vagy Carl mennyivel jobban odaillett volna. De akár még mondjuk a Kormányzó is, hiszen ő volt aki Negan előtt a legnagyobb csapást mérte a csapatra.

De mindegy, mert még is így is remek epizód volt, évek óta a TWD legjobb 45 perce, simán.

Ami még külön említést érdemelne az Negan, már forgott a szemem amikor elkezdte tolni a szokásos Negan dumát, de jó volt látni hogy ő is megtört.

Mindenesetre Rick/Andrew Licoln nélkül maradtunk, és hát talán TÚL szép és jó is volt a befejezés, ugyanis én kb 0 motivációt érzek arra, hogy tovább nézzem, főleg így, hogy a további Rick történet filmekbe fog folytatódni. Azoknál tuti ott leszek, de a sorozatnál ezt tökéletes kiszállópontnak érzem.

winnie - 2018. 11. 05. 11:47

seven: azt mondják, hogy negannel is forgattak valamit a halottakon.

egyébként eléggé vegyes volt nálam a rész, de ez szerintem akik valamikor nagy rajongók voltak, be kell, hogy jöjjön a sok nosztalgikus elem miatt. nekem rick búcsújának mikéntje annyira nem jött be (halu), cserébe az utolsó 5 perc olyan volt judith-tal, amibe beleborzongtam, imádtam azt a jelenetet – de az effélének mindig is a suckerje voltam. mármint az, hogy egy gyerek hirtelen felnő (ld. a fearben is várom már mióta tobiast:), és az is hellje, hogy hirtelen ugrottak vagy 10 évet az időben.

scz - 2018. 11. 05. 14:30

A 9×05 az utolsó rész, amiben Rick szerepel? Na, belenézek már.

Levi - 2018. 11. 05. 16:31

Ami az előző évszázadban “Bond. James Bond.”-ként híresült el, most nyugodtan behelyettesíthetjük Judithtal :D már most imádom. :D Viszont így valamilyen szinten az eddigi 5 részt kidobhatják a kukába, megint teljesen előről kell kezdeni mindent bemutatni. Judith ugye a börtönben született meg a 3. évadban, szóval addig 9 hónapnak, minimum el kellett telnie Atlanta óta. Nagyjából 4 évre tippelnék az 1. évadtól. Most meg 5 rész alatt 7,5 év? Kicsit erős, nagyon kíváncsi vagyok ezek után hogy mutatják majd be mi történt az idő alatt.

winnie - 2018. 11. 05. 16:36

azért nem annyira kidobhatjuk, csak lezártunk egy fejezetet, átugrottuk az unalmasabb részeket – mindenképp reális, hogy nem folyton fenyegetés van, hanem akadt egy nyugalmi időszak.

más kérdés, hogy ha rick él, akkor elég necces, hogy ennyi idő alatt nem hallottak róla. ergó – nem él. ergó, a távoli kalandjai során valamikor meghalt, vagy valamiért képtelen visszajönni.

az idő kapcsán ugye a 7. és 8. évad pár hetet fedett csak le, előtte 2 év körül telt talán el? most pedig évad elején volt egy 1,5 év körüli ugrás, most pedig judith korából lehet saccolni, mondjuk 3-4-ről lett 10-11 éves?

Desmond Wallace - 2018. 11. 05. 16:52

Nagyon tetszett a rész. A helikopteres megmenekülésre számítottam, de az időugrásra nem.

Az viszont elég fura, hogy a táborban kialakult konfliktust roppant nagyvonalúan kezelték. Gyakorlatilag szóba se került.

Levi - 2018. 11. 05. 17:23

Jogos, winnie. A nyugalmi időszak az már mindenképpen kijárt, arra gondoltam, hogy most azért elkezdtek egy (szerintem legalábbis) nagyon érdekes belső konfliktust, az óceánpartiak is kaptak végre komolyabb szálat, Jadis/Anne is nagyon érdekes volt, a Megváltók is. Most pedig egy ilyen ugrás. Rossznak nem biztos, hogy rossz, csak így furán jött ki az eddigiekhez képest. :D Az idővonalas kérdést, annyival egészíteném ki, hogy az 5. Évad után is volt egy minimális (tippre pár hét), ugye ami miatt az első rész a 6. Évadból fekete fehér volt félig, aztán az első 8-9 rész azt hiszem 2 nap, és a Rick-Jezus-Daryl rész előtt volt egy hónapos ugrás. Szóval az utóbbi 3 évad után kijárt az idougras, csak kérdés mennyire tudják ezt a nagyon sok időt jól felhasználni. Közben láttam egy előzetest a következő 3 részről, Carol hosszú hajjal, Eugene késezi le zombikat, Rosita meg Pap helyben, Aaron mukezet kapott … Nem semmi. Már csak az kérdés Maggie hová tűnt és engem kicsit az is zavar, hogy Tara kb meg se szólalt az évadban és Dwight is nagyon jegelve lett.

Levi - 2018. 11. 05. 17:24

És igen, ha Rick tényleg él, vajon hol lehet és miért nem lépett kapcsolatba eddig senkivel. Nagyon kíváncsi vagyok.

Kissur - 2018. 11. 05. 18:01

9×05 SPOILERES

Pfúh, megúsztam a spoilereket, és én is megnéztem. A hídnál tényleg azt hittem, hogy meghal Rick, de amikor csak azt láttuk, hogy szomorkodik mindenki, akkor kicsit elveszett a katarzis.
A CGI tényleg borzalmas volt. Nem hiszem el, hogy nem találtak egy mezőt, ahol le tudták volna forgatni a Shanes jeleneteket. Apropó Shane. Te atya ég, mennyire hiányzik a sorozatból! Sashaval való beszélgetést viszont én sem értettem, hogy miért kellett.
A helikopteres távozás nekem a 24 LAD végére emlékeztetett. Immáron két számomra meghatározó karakter tűnik el elrepülve egy helikopterrel. Ez fáj.
Judithon felkiáltva tapsoltam, hogy micsoda kis badass csaj lett. Poénkodott az internet rajta, erre tessék, megcsinálták!
Nekem viszont tényleg ez volt a kiszállási pont. Eddig sem éreztem már motivációt a sorozat továbbnézésére, de most már pláne nem fogom tudni. Csak akkor nézek vissza, ha jókat írtok róla.

Rick az évek alatt szerintem azért nem tért vissza, mert a seb ideget talált és lebénult és egy tolószékben éldegél “B”-ként.
Ja a rohadt életbe, hogy nem derült ki ez az A és B dolog. Tiszta Lost…

Még valami: Lauren Cohannek is 6 részre szóló szerződése volt. Vele mi van? Nem látom imdb-n, hogy visszatérne. Mindenki megfeledkezett róla. :D

kicsidelfin - 2018. 11. 05. 18:39

Nekem nem tetszett a rész. Igaz, sosem szerettem Ricket, valószínűleg ezért. Ez a lovagolok a zombik elől, pihenek, lovagolok, pihenek… unalmas volt. Az sem tetszik, hogy lezáratlan maradt a dolog. Ugrunk az időben 8-10 évet: addig hol van? Nem megy vissza a többiekhez? Ez nagyon karakter-idegen, főleg hogy most az egész részben a családját kereste.
Az időugrás lényeges része: tényleg mindenki új frizurát kap csak Daryl nem?
Maggie távozása jobban foglalkoztat, remélem ő (is?) méltó búcsút kap.

Desmond Wallace - 2018. 11. 05. 18:52

“Dwight is nagyon jegelve lett.”

Őt elzavarta Daryl az előző évad végén.

winnie - 2018. 11. 05. 19:00

“Ez nagyon karakter-idegen, főleg hogy most az egész részben a családját kereste.”

ezt leírtam. nem megkérdőjelezni kell, hogy miért nem megy vissza, hanem abból kiindulni, hogy nem megy vissza, és kitalálni, hogy mi történhetett. valami oka van, vagyis nem tud visszamenni – vagyis meghalt vagy fogoly, vagy más tartja vissza.

winnie - 2018. 11. 05. 19:06

a cgi kapcsán a látomások miatt lehetett direkt túltolt? nem tudom.

” Ja a rohadt életbe, hogy nem derült ki ez az A és B dolog. Tiszta Lost…”

mondtam!:) de nem, így, hogy lesznek filmek, biztos, hogy kiderül. viszont lehet, hogy az van, hogy rick A, viszont B-nek hazudja, hogy megmenthesse? nem érdekel mondjuk.

cohan esetében a 6 részt nem kell egymás után, ha valóban hat az a rész (ricknél is hatról volt szó) – de tippre maggie kap egy saját, búcsúepizódot.

” Nem látom imdb-n, hogy visszatérne.”

ezen lépjünk túl, az imdb-n nem is fogsz ilyet látni, csak országos sorozatok esetében, ahol 2-3 hétre előre kiadják a teljes stáblistát. a twd-nél egy résszel előtte senki nem tudja, hogy ki szerepel (egy mezei user, aki felviszi vagy nem viszi fel az adatot pedig főleg nem), hiszen sokszor csak pár nappal előtte készül el a végső vágás, szóval még a készítők sem tudják most, hogy a fináléban, aki nem fősztori szál, benne lesz-e, vagy sem. (és ugyanígy fő sztorikat is mozgathatnak egyik részből a másikba.)

kicsidelfin - 2018. 11. 05. 19:08

Azért csak észre szabad venni ha valami nem logikus :-) Persze lehet elméleteket gyártani (valószínűleg ez is céluk volt) de attól még ki lehet mondani a nyilvánvalót.

winnie - 2018. 11. 05. 19:15

persze, igazad van, de nem erre célzok, csak a másik oldalról közelítenék, úgy próbálok gondolkodni, hogy nem az feltételezem automatikusan, ami nem logikus/karakteridegen (mármint én is ezt írtam rögtön, hogy nagyon fura), hanem abból indulok ki, hogy ha minden logikus, akkor mi lehet az oka annak, hogy valamire nem kerül sor. nyilván a fizikai akadályoztatottság. (más kérdés, hogy ez nem úgy működik, hogy a készítők tudnák, hogy mi van, hanem úgy, hogy majd kitalálnak valamit, hogy miért nem jön, de ez másodlagos:)

ezért gondoltam azt a múltkori rész után, hogy rick biztos, hogy nem hal meg, hiszen akkor nem lett volna értelme bereklámozni a távozását. most pedig tényleg kiderült, hogy azért reklámozták be a távozását, mert ha nem teszik, akkor a nézőkben nem merült volna fel feltétlenül, hogy az utolsó része.

seven - 2018. 11. 05. 19:27

> cserébe az utolsó 5 perc olyan volt judith-tal, amibe beleborzongtam, imádtam azt a jelenetet

Ha egy 5-6 évvel idősebb, akkor én is bírtam volna, de szerintem ez így túlságosan hatásvadász volt.

Mate815 - 2018. 11. 05. 19:42

Nem volt rossz rész d hasra se estem. Az időugrás jó lehet de kicsit fura azért ezt így meglépni. Remélem nem akarnak flashbackekben mesélni mert az kurva uncsi lesz. Darryl azóta se fürdött. Ha egy 10 éves gyerek lesz a főszereplő az vicc kategória. Zene a helikopteres résznél teljesen WTF volt. Ki okézta ezt le te jó ég?

winnie - 2018. 11. 05. 20:27

gondolom, olyat akartak, akivel el lehet mesélni további carl-sztorikat és tudnak használni harcban, illetve komolyabb erkölcsi dilemmák elé állítható.

winnie - 2018. 11. 05. 20:30

mate815: nem véletlen volt az a zene, így lehet, hogy jobban megbarátkozol vele: https://www.youtube.com/watch?v=Qpf3xPSv4Mw

Scale - 2018. 11. 05. 20:44

Rick távozását megnézném, de mennyire lesz érthető, ha ezt az évadot eddig kompletten kihagytam. Néhány részletet azért tudok belőle, de… szükségesek ennek az évadnak a részei?

Kissur - 2018. 11. 05. 21:00

winnie te gyanús vagy nekem. Telibe találtad a részt. Most már elárulhatod, hogy megkaptad ezt a részt is előre. :D
Igen, mikor elküldtem a kommentet, akkor rájöttem, hogy az imdb nem mérvadó. De nála is 6 részre emlékeztem, és azt hittem, hogy az lesz a csavar, hogy ő hal meg és nem Rick.

scz - 2018. 11. 05. 21:06

És basszus, Roan után Luna is megérkezett a The 100-ből!
Ez is másfél részes, kétmondatos karakter lesz?

irgum76 - 2018. 11. 05. 21:07

alapvetően nekem bejött a rész a vége nálam ütött
a cgí nekem a madárrajból átalakult helikoptereknél szúrta nagyon a szemem
a zenét én sem értettem annyira nem passzolt oda
viszont így már okés

nekem egy dolog volt ahol kilógott a lóláb
a fehér paripa
már az előzőrészben is pont jókor jó helyen volt
mintha Rick telepatikusan irányította volna “figyu paci elől zombik vannak várj meg légyszi a hátsó bedeszkázott ajtónál”
arról nem is beszélve, hogy ugye Rick úgy került az adott szituációba, hogy a paci megijedt a zombiktól most meg le se szarta őket

a másik:
a hídon mért volt egy láda dinamit?

a megmenekülés meg kicsit necces volt
mondjuk valószínűnek tartottam, hogy nem írják ki végleg, hogy legyen egy kiskapu ha mégis visszatérne a sorozathoz a színész
de kicsit unreal lett nekem

winnie - 2018. 11. 05. 21:39

“És basszus, Roan után Luna is megérkezett a The 100-ből!
Ez is másfél részes, kétmondatos karakter lesz?”

nem, abszolút kiemelt új karakter. nem tudom, meddig él, de szerintem tovább, mint némelyik társa.

winnie - 2018. 11. 05. 21:43

“Rick távozását megnézném, de mennyire lesz érthető, ha ezt az évadot eddig kompletten kihagytam. Néhány részletet azért tudok belőle, de… szükségesek ennek az évadnak a részei?”

ehhez a részhez szinte semennyire nem kell. látni fogod a kezdő szitut, és utána követed rick útját. max annyit érdemes tudni, hogy hidat építettek egy folyón.

(rövid mellékszál maggie, michonne és negan, ahol megint csak nem kell tudni, hogy mi volt ebben az évadban, ha tudod, hogy mi volt az előző fináléjában.)

winnie - 2018. 11. 05. 21:45

kissur: van, amit tudok előre, de arról nem írok, ki tudom zárni a tudásomat, még ha abszurdnak is tűnik – tudom, hogy mit gondoltam a tudásom előtt:) viszont azt nem tudtam, hogy mi lesz rickkel, hogy él-e vagy hal (bár abban biztos voltam, hogy nem marad a karóban), plusz én arra tippeltem, hogy lehet, hogy halu az egész és visszaugrunk valami kiemelt pontra a múltba, de kár, hogy ez csak bennem fordult meg:)

Kissur - 2018. 11. 06. 11:19

Van egy irgalmatlanul nagy megoldási ötletem az “A” és “B” dologra.
A, mint After, tehát már frissen átváltozott, vagy valami utáni.
B, mint Before, vagyis még ember, vagy valami előtti.

winnie - 2018. 11. 26. 09:12

tippre, nem csak amost kiírt színész érez így:

Was it your choice to leave The Walking Dead, or was this a decision from the writers?

They were aware I wouldn’t be unhappy if they got rid of me. I expressed unhappiness last season. I was very frustrated with what the character had been doing. He arrived in a very cool way, and then he floundered at the Hilltop. During the war with the Saviors, the only person he had a fight with was a man who was on his side [in Lennie James’ Morgan]. In the comics, he has this massive fight with Negan (Jeffrey Dean Morgan). He catches a grenade, and throws it back [at his enemies]. He’s the most capable member of the entire group! And he wasn’t used at all [on the show]. In the background, I was training every single week. I was ready and raring to go. You can’t help but feel a little bit despondent when you’re not released to do some cool stuff. It was mutual and they knew I would be OK with it. It’s an amazing show and I was so honored to be a part of it, but at the same time, being the same character without anything fun to do is a bit frustrating.

I loved the character. It’s sad to say goodbye to the character. But there was just so much potential in the character that wasn’t realized. I was frustrated by that and wished we had explored it further. I wasn’t sad to say goodbye to that frustration. It was constant. I had been training for two years. I was so prepared for this character and what he was capable of. There was just lots of unrealized potential. That was very frustrating for me. When we finally showed off this year what he was able to do, that was great. I have no wish to go back to being frustrated by a character. (Laughs.) It’s really just part of being on an ongoing series. You’re constantly hoping the next episode you get, something will happen for you. You’re on the edge of your seat all the time, pressing your hands together and hoping that something cool will turn up. You can only do that for so long. I’m looking forward to doing something now that has a beginning, middle and end, so I can see the character in front of me. I spent a long time hoping my character was going to have more to do. I was happy to have a great beginning, a great bit [in the middle] with Lennie, and then a really great ending. That’s enough for me. I’m happy it rounded off in a fun way, with a great impact on the story. But at the same time, I’m ready to move on.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz