login |

Arrow: kezdett a 7. évad

2018. 10. 16. 21:50 - Írta: Necridus

100 hozzászólás | kategória: kritika,

A tavaszi zárás után szerintem nem csak én vártam tűkön ülve, hogy miről fog szólni a 7. évad, pláne az előzetesek (itt és itt is) megnézése után, kis túlzással remegő kézzel indítottam el a részt, ami… számomra egyszerre volt csalódást keltős és erős a kezdés.

Az biztos, hogy a showrunner-váltás meghozta gyümölcsét, de mégsem sikerült kijavítani minden hibát, ami eddig volt – és azért akadnak újak is… A tovább mögött máris spoileresen folytatom.

Ugye Oliver börtönbe került, mert felfedte magát, s ezzel az egész sorozatban az eddigi legnagyobb mértékben változtatták meg a status quo-t, elvégre a nagy csapat vezetője rács mögött, egyedül, magányosan, felesége és gyereke bujkálnak, a többi csapattag pedig szétszéledt, s mindenki saját életét éli.

Ez a szál meg is hozta azt, amit vártunk: baromi jó börtönös verekedős jeleneteket, visszatérő bűnözőket, karakterfejlődést, s az elkülönített jelenetekkel járó kitaszítottság látszatát.

Oliver 5 hónapja van már bent, de mindeddig meghúzta magát, s nem szállt szembe a Danny Brickwell (csak szerintem fura, hogy a nagy fejéhez képest milyen vékony most a színész? Nem tudom komolyan venni…),  Derek Sampson (Stardust ugye, aki meta lett a drog miatt, de most legyengítették, s egyszerű emberré tették), illetve Ben Turner/Bronze Tiger (aki amúgy az Arrow: Season 2.5 képregényekben meghalt, de most itt van valahogyan) trióval.

Mikor azonban Stanley-t, Oliver egy rajongóját, akit tévesen ítéltek el, a trió bántotta, Oliver a sarkára állt, s ismét visszatért a hős: megvédte a gyengét, s feláldozta szabadságát (hiszen így hosszabb ideig kell börtönben lennie).

Izgalmas jeleneteket ígér a börtönös szál, de egyelőre nem tudom, hogy a zuhanyzós bunyók, az udvari csetepaték és az ebédlős verekedések után mit hoznak még. Talán egy cellán belüli balhét…? De egyelőre bejött, s még így is a premier egyik (kettő, talán három van összesen) fénypontja volt a brutális és érzelmekkel teli börtönjelenetek sorozata, ellentétben a többi csapattag történetével, mert azok eléggé silányra sikeredtek.

Talán Rene/Wild Dog hozta még a formát, aki ismét igazságosztó bőrébe akar bújni, s nem csak a gyerekét és annak barátait edzeni önvédelemből. Dinah, aki még mindig hatalmas eyecandy, rendőrfőkapitányként tökéletesen el van, nem szeretne újra Fekete Kanári lenni, hiszen az törvényellenes. A kettő közt máris felépült az ellenségesség a vigilante témában, de remélem, hogy ez nem vezet egy olyasmi szálhoz, mint amit tavaly kellett végigszenvednünk a New Team Arrow-val.

A többiek: Diggle az A.R.G.U.S.-nál sétálgat meg néha meglátogatja Olivert. Az írók igyekeznek még megtartani lelki támaszi posztját, de számomra ő már ebből rég kizökkent, s eléggé felesleges, ahogy a premierben sem éreztem, hogy benne kéne lennie. És Curtis? Hát, ő ugyanolyan idegesítő, tech-srác, csak már máshol nyomkodja a gépeit. Nagyjából egy fontosabb perce volt a premierben, ahogy Laurelnek (mármint Sirennek), akit megmutattak, hogy válaszol egy kérdésre az új íjásszal kapcsolatban, és kész. Talán jobb helye lenne a Legendák között? (Igen!)

Nagyobb szerepet kapott velük ellentétben Felicity és William, akik új személyazonosságot öltve bujkálnak Diaz elől – tök eredménytelenül, mert máris megtalálta őket. Pinkhair Felicity azonban lenyomta Diazt, akinek végül mégis sikerült felülkerekednie rajta (könyörgöm a Zöld Íjász nem tudott legyőzni tavaly, most meg egy random csaj, akit sosem képeztek, elver egy piszkavassal? Miért butítják le az összes ellenséget a premierben?), de off-screen az ARGUS közbelépett.

Annak ellenére, hogy börtönbe juttatta Olivert, Diaz elég vacak volt most, s szüksége lesz a Longbow Hunters-re, de azon kívül ez a szál arra volt jó, hogy megtudjuk, Felicity nem rejtőzködik többet, ő is a sarkára áll, s küzd Diaz ellen. William azonban nem maradhat a háború közepén, így kollégiumba küldte.

De William karakterétől nem kell elbúcsúznunk, hiszen a premier alatt a flashback-es effektekkel (kameravillanás, szürkés színvilág) teletűzdelt jeleneteket láthattunk egy srácról, aki hajón érkezik Lian Yu szigetére, majd csapdába esik, s kiderül, hogy a csapda gyártója Roy Harper – ősz hajjal, szakállal. A látogató felmutatta azt a követ, amit még anno Oliver adott Thea-nal (ami az újraegyesülést jelképezi) majd Thea Felicity-nek, ő pedig végül Williamnek, s bemutatkozott: ő Oliver Queen fia, William.

Esküszöm nem rossz, jó ötlet a flashforward, na de 20 évvel később? (Beth Schwartz, az új showrunner ezt nyilatkozta – na meg azt, hogy ezt a szálat addig tervezik vezetni, amíg az Arrow megy).

Annyira távoli, hogy valójában nem annyira izgat, mi történik ott, főleg, ha az Arrow még jó pár évadot megér, akkor csak egy csapda az íróknak, hiszen attól soha többet nem térhetnek majd el, amit itt látni fogunk. (Jut eszembe, Lian Yu tavaly felrobbant, akkor 20 évvel később miért él ott Roy?). Felkeltette némileg az érdeklődésem, s leesett az állam, amikor bemutatkozott a két fél, de félek ettől a száltól. Na, meg azért nem ilyen visszatérésre számítottam Colton Haynes karakterétől.

De azért lehet tippelgetni, hogy ennek mégis mi értelme? Mert bevezethetnek egy olyan szálat amolyan endgame-ként, ahol Roy Harper kiképzi Williamet, így átveszi az Íjász szerepet, s apja helyett védi Star City-t.

De akár egy ultraunalmas drámázást is kezdhetnek, ahol Roy majd Thea után sír, s eljátssza, hogy ő a nagy bölcs mester, William pedig bénázik, s hisztizik az apja miatt. Nagyon instabil a talaj a flashforward miatt, nem érzem, hogy ez szükséges – legalábbis nem most. 

Ja igen, azért volt még egy elég fontos eleme a premiernek: az új Íjász. Lerágott csont, hogy itt egy imposztor, de az Arrow nálam megint ütött egy olyan szállal, amit láttunk párszor: az Íjász nem csak jön és gyilkol, hanem listát vezet, ahogy anno Oliver. Ezzel az egy motívummal sikerült teljesen lázba hoznia, hogy mégis ki ez, mit akar, s hogy fogják megállítani – ha egyáltalán meg kell állítani.

Az Arrow nem akarja a véletlenre bízni, s behoz egy halom új szálat, hogy ne hagyják el a rajongói, így viszont elég zsúfoltnak érződik. Már a premierben is éreztem, hogy kevés ez a 42 perc arra, amit szeretnének, hiszen Laurelt, Curtis-t, Diggle-t csak behozták, de semmi nem lett velük, s tudjuk, hogy az új íjász mellett azért jön majd a Longbow Hunters, három új karakter, akikkel szintén foglalkozni kell majd, ezen kívül 7 új szereplő van még bejelentve, és azért számíthatunk olyan visszatérésekre is, mint Lyla vagy Anatoly.

A kezdés számomra egy gyengébb 8/10, mert akármennyire voltak ígéretes, ütős jelenetek, túl sok aggodalmam van, amiért megágyaztak nagyon gyenge történeteknek, s még mindig túl sok szereplőt próbál mozgatni.

Dobjuk csak ki Curtis-t és Diggle-t, mert – a premier alapján – nem sokat számítanak, Laurelt/Black Sirent rakjuk fel a Waverider-re, hogy felkavarja Sara életét, s ne legyen az Arrow-ban két abszolút ugyanolyan képességekkel rendelkező karakter, s csak René, Oliver, Felicity, Dinah és Diaz maradjon, mert úgy tűnik – szintén a premier alapján – hogy csak nekik lesz fontosabb szerepük idén (Bár beharangoztak egy megtérülős Siren szálat).

100 hozzászólás Ne habozz!

winnie - 2018. 10. 16. 22:15

remélem, a flashforward hatásosan volt megírva, mert eléggé ütni tud az ilyen, így leírva tetszik a húzás, de való igaz, hogy “kit érdekel?” csak arra jó, hogy csak heti 30 perc sztori legyen otthon.

viszont amikor tovább olvastam, és írtad, hogy “Roy Harper kiképzi Williamet, így átveszi az Íjász szerepet, s apja helyett védi Star City-t.”, illetve olvastam, hogy van másik íjász…, nem lehet, hogy ez történt? hogy átvette a szerepet? hogy kiképezte őt és most ő az? időutazással? és akkor máris értelmet nyerhet a jövőszál, és lehet jelentősége, bár az necces, hogy az ember lényegtelennek érzi, és csak végül derült ki, hogy nem az volt, mert utólag nem fogja felülírni mondjuk az esetleges elégedetlenkedést a jövő szállal kapcsolatban. már, ha lesz elégedetlenkedés.

Necridus - 2018. 10. 16. 22:20

winnie
Én is gondoltam rá, de egyből a szemem elé került Beth Schwarz interjúja, amiben közölte, hogy ennek semmi köze a legendákhoz, ez pusztán a jövő, ami csakis az Arrow-t érinti. Úgyhogy, ha nem hozzák be az arrowba is valahogy az időutazást, akkor ez tényleg egy normális jövő, ami nem fog visszakanyarodni a jelenbe.

Wall-E - 2018. 10. 16. 22:30

winnie: Igen, igazából csak így lenne értelme, ha valamiképp kapcsolódna a jelenhez ez a jövő szál, nagyon furcsa lenne, ha szimplán egy külön világ lenne, a flashbackek is mindig kapcsolódtak az eseményekhez, tehát kell lennie valamiféle kapocsnak, csak eddig még semmit nem tudunk róla.

Egyébként továbbra is ez a gyengesége a sorozatnak… a furcsa írói húzások, mint ez a Felicity vs. Diaz harc, minek kell egyáltalán ilyet írni nekik, meg lehetne ezt úgy is oldani, hogy olyan helyzet legyen, amiben Felicity képességei (számítógép, akármi) révén mondjuk éppen hogy csak megelőzik a bajt és valamiképp elmenekülnek, mielőtt odaér. Sokat számítanak a részletek, ne azért meneküljön meg egy karakter, mert állandó szereplő, hanem mert a sorozat világában realisztikus, ami történik, ilyen problémák sajnos rendszeresen vannak.

Mert a börtönös jelenetek meg tényleg nagyon jók voltak, nagyon tetszett az egész.

NOlicity - 2018. 10. 16. 22:35

“Talán jobb helye lenne a Legendák között? ”

Nem. Nope. Kizárt. Adják csak vissza azt, ami az övé és Dinah-t takarítsák el a fenébe. Katie Guggenheim áldozata volt, ideje, hogy megint ő legyen a Kanári. Másik Földről jött ez a lány, más, mint az eredeti, de ettől az apróságtól el lehet tekinteni.
Álljon csak bosszút Diazon – az ő joga, nem rinyagép Feféé – aztán legyen Kanári.

“most meg egy random csaj, akit sosem képeztek, elver egy piszkavassal?”

Miért csodálkozik bárki? Komolyan? Felicity Mary Sue bármire képes és körülötte forog a világegyetem. Az se lepett volna meg, ha őt öltöztetik be íjásznak, de szerencsére ott még nem tartanak. (Majd jövőre.)
Gusztustalan, irritáló karakter. Tapsolni fogok, ha elkaszálják vége az Errort, mert ez a karakter borzalmassá tesz mindent. Bitorol egy helyet, ami nem illeti meg. Egy 70 éves múlttal rendelkező karaktert tettek tönkre a kedvéért. Egy ténylegesen erős női karaktert. Azt, aki méltó társa és párja a Zöld Íjásznak.

Beth máris megbukott. Mondjuk mit vártam a nőtől, aki tavaly arról irogatott twitteren, hogy ha rajta múlt volna, egy egész részen át tartott volna az Olicity esküvő? -.-“

LaCRossE - 2018. 10. 16. 22:51

Nekem nagyon tetszett a premier.

Szerintem Felicityvel már az előző évad óta semmi baj sincs, de tudom, hogy itt lesz egy pár ember, ami bármit is csinál, ócsárolni fogja.

Na sebaj, várom a folytatást!

NOlicity - 2018. 10. 16. 22:55

“bármit is csinál, ócsárolni fogja.”

Ez azért nem teljesen igaz. Ha például meg találna halni a szöszi, pezsgőt bontanék.

Marianna - 2018. 10. 17. 00:25

Ütős volt a premier. Nagyon megjött a kedvem a szezonhoz. Engem kenyérre kent minden pillanata, bár utólag van néhány WTF. Utólag nem bánom, hogy a 6. évad 2. fele igazából kimaradt.

Azon mondjuk néztem, hogy Felicity Diaz ellen hogyan. Értem, hogy megy neki az önvédelem, de azért nem egy súlycsoport, és Diaz hogy. Valami félisten ez az ember? Ettől függetlenül nekem tökre tetszett Felicity szála, főleg ahogy párhuzamba volt állítva Oliverével. Mellesleg én még mindig szeretem az ő karakterét.

A flashwoardban van potenciál, de én is úgy tudom, csak elképzelni, hogy kapcsolódik valahogy a jelenhez.

Amúgy szerintem ez egy tök Arrowos rész volt. Hangulatilag, sztoriban, főleg új Íjásszal visszajött minden. Várós. Szeretem, ha földhöz ragadtabbak.

Ayrons - 2018. 10. 17. 07:19

Ez ütött nagyon. Már most kellene a folytatás a kritikával pedig mindenben egyetértek.

Am mi van ha Roy az új íjász ?

Claire8310 - 2018. 10. 17. 15:00

Őszintén szólva kész voltam elkaszálni a sorozatot, ha nem jó a nyitó rész, de azt érte el, hogy maradok. Szóval pozitív élmény mindenképp. Remélem kitart.

jessm - 2018. 10. 17. 15:06

Unalmas már ez Felicity utálat. Fogadjátok el, hogy ő Oliver felesége,mint Barrynek Iris. Tetszik nem tetszik, hacsak nem lesz valami probléma a szinfalak mögött, mindkettő marad a sorozat végéig.

Nekem nagyon tetszett az évadnyitó.Börtön részek ütősek voltak és Oliver morális dilemmája is tetszett , de végül mégis csak győzött a hős benne. Én vagyok az gyetlen aki azt gondolja, hogy lehet hogy Stanley , egy áruló és Diaznak dolgozik? Már annyi ilyen húzás volt a sorozatban , hogy nem lepődnék meg.

Felicitys részek is rendben voltak, az meg hogy legyőzte Diazt a piszkavassal, ár rég nem akadok fel, mióta Laurel 3 box edzés után szuperhős lett.

Wild dog is érdekes szálat kapott a részben, bár nekem soha nem volt gondom a karakterrel, csak kicsit hülyén írták a 6. évadban.

Digglet bármennyire szeretem kicsit ténylegnem illett a képbe, de így hogy Arcus részleget vezeti így még akár jó törtneteket is kaphat.

Flashforwardokat mindig is szeretem, This is ust is imádom. Ez az szál ahol biztos legalább az évad felét meg kell várni hogy értsük hogy kacsolódik az egészbe. Így a felnőtt Willia-vel kellően érdekes lesz.

Az új Arrow szál is érdekes majd meglátjuk mi lesz belőle és ki van a csákó alatt. Szerintem se nem Roy se nem jövöbeli William.

A jövöbeli Williamet úgy tudnám elképzelni , hogy Nora visszahozta, amolyan gyerek team up.

Necridus - 2018. 10. 17. 17:22

jessm: azért azt ne felejtsük el, hogy Laurel kiskora óta önvédelmet tanult (Quentin miatt), láthattuk is, amint az első két évadban többször is elvert embereket. A boxedzések számát ugye nem ismerjük, lehet naponta több órát edzett és minden nap lejárt (jó tudom, akkor is sok idő kell). És igen, az elején bénázott, de Nyssa segítségével elég jó harcos lett, el kell ismerni. Nem kicsi Katie/Laurelrajongó vagyok, de ha ezt Felicity vinné végbe vagy bárki más, ugyanúgy a védelmére kelnék, mert ezek tények. Ennyi erővel köpködhetnék a fanok Dinah-t is, aki egyszerű rendőrként úgy harcolt már az elején, mint bármelyik másik kiképzett szuperhős.

NOlicity - 2018. 10. 17. 17:31

“mint Barrynek Iris”

Nem kéne a Flasht példaként hozni. Ott ugyanis képesek voltak tartani magukat a képregényekhez.

DarkEagle - 2018. 10. 17. 17:41

Jó kezdés volt. Felicityvel szerintem sincs már gond. Végre megint önmaga, gyakorlatilag azóta hogy összeházasodtak. Mert amíg Iris és Barry a házasságuk hatására sem változtak addig Oliver és Felicity azért sokat változott. Ettől eltekintve az egyáltalán nem igaz hogy elverte Diazt. Ő is mondta hogy az ARGUS jött segíteni. Az hogy lenyomta egy piszkavassal az nem jelent semmit. Diaz nem isten, Felicity szimplán meglepte és kész. Egy jól irányzott ütés és bárkit ki lehet fektetni. Nem volt ez akkora nagy kunszt.

Ami ezt az antihős dolgot illeti hát ez nyilván nem fog sokáig tartani. Igazából ez a része az ami nagyon erőltetett. A börtönös jelenetek nagyon jók voltak és itt térnék ki a kritika másik nagy bakijára, ugyanis Oliver senkit sem védett meg az ég egy adta világon. Felicity miatt agyalta meg a csávókat nem a csávó miatt. Egyébként szerintem max 4-5 rész és kinn lesz a dutyiból.

Az új íjász szerintem eléggé egyértelmű hogy Roy és valami történhetett a jelenben ami miatt később elment zarándokolni a szigetre és ott látogatta meg ő William. Nyilván a jelenben ki fog derülni majd a belső körben hogy ő Roy és ezért tudja majd William is hogy hol keresse később. Egyébként ahogy látom senki sem gondolt egy egyértelmű dologra. Legalábbis számomra csak így lenne értelme a flashforward jeleneteknek. Ha valamikor a jövőben meghal Oliver esetleg Felicity is és ezért akarja átvenni a helyét majd a fia. És az hogy ezt már most felvezették annyit tesz hogy vagy rebootolni akarják jövőre a sorozatot vagy pedig akarnak később egy jövőben játszódó főszálat is. Szerintem ebben rengeteg potenciál van hiszen valljuk be az Arrow már megfáradt kell bele a vérfrissítés és ezt kb csak így lehet elérni.

Ha tippelnem kéne azt mondanám, hogy simán elhúzhatják akár 2-3 évadig is ezt a flashforwardot vagy meglépik most és jövőre jön a reboot. Ami érdekes lenne a többi sorozatra nézve szóval kíváncsi vagyok mi a tervük. Bár ha belegondolunk a flashbackek anno Oliverről meddig is tartottak, 5 évadig? Szóval.

Egyelőre biztató kezdés bár annak baromira nem örülök hogy Diaz főszereplő lesz idén végig, bár előrevetítheti hogy lesz valami köze a flashforward jelenetekhez.

NOlicity - 2018. 10. 17. 17:49

“Oliver és Felicity azért sokat változott”

Itt egészen pontosan mire gondolsz? Ezek ketten eleve nem illenek össze. Felicity képtelen felfogni, milyen traumákon ment át Oliver. Ha elengedem a képregényes alapokat, akkor is inkább egy olyan nő illett volna Oliver mellé, mint Shado. Egy harcos. Nem valaki olyan, mint Felipe. Aki csak parancsolgatni meg vinnyogni tud. Oliburrrrrrrr.

DarkEagle - 2018. 10. 17. 18:44

Én is szeretem a képregényeket de azért a Yin-Yang dolog nem véletlen ám és nem is mendemonda. Két nagyon hasonló ember nem illik össze, ezért nem volt sikeres a kapcsolata pl az említett Shadoval vagy mondhatnám Laurelt és Sarah-t is pl. Felicity lehet hogy nem harcos de azért nem leírandó. Ő azért nem egy Iris mert vele ellentétben ő mindig hasznos tagja volt a csapatnak még akkor is mikor én is utáltam őt. De az megint csak annak volt köszönhető ahogy az írók bántak vele.

De hogy a kérdésre is válaszoljak. Miben is változtak? Hát gyakorlatilag már családjuk nem csak magukra kell gondolniuk és ettől alapjáraton sokat változik az ember. Oliver különösképp. De hasonlítsd össze milyenek voltak az 1. évadban és hogy most milyenek. Nem hinném hogy ezt nagyon magyarázni kéne. Ezért is gondoltam mindig is hogy az ő párosuk sokkal erősebb mint pl Iris-Barry páros.

NOlicity - 2018. 10. 17. 19:59

Ugyan már. Felicity a legszükségtelenebb, legfeleslegesebb karakter. Curtis tökéletesen képes arra, amire ő. Bármit tett is, sosem vonták érte felelősségre. Nem is próbálják titkolni az írók, hogy őt védi a legvaskosabb plot armor. Most is képesek voltak ezzel a Diazos dologgal kezdeni.
Nem hős. Micsoda vicc.
Gyönyörű az is, hogy megölték az írók William anyját azért, hogy játszhasson családosdit Olibur meg Fefe. És erre kellene jellemfejlődésként tekinteni?
Azért nem volt sikeres Oliver kapcsolata a fenn említett nőkkel, mert Guggenheim nem akarta. Ennyi. A csávónak komoly baja van az erős női karakterekkel ezért tette tönkre a Kanárit is, hogy egy gyenge, irritáló, magát túl fontosnak képzelő szöszit állíthasson a középpontba.
Legalább azt nem engedték meg nekik, hogy Orákulumot csináljanak belőle. Végül is ez is valami.
Felicity mindig csak magára gondol. Most se Oliver érdekli, hanem hogy neki magának milyen rossz. Már alig várja, hogy kijöjjön a sittről és kezdhesse a haragszom rádot, amiért nem avatta be.

DarkEagle - 2018. 10. 17. 21:45

Ami azt illeti Felicity-t Oliver fia érdekli és szerintem jogos hogy saját magát is félti hiszen tudja hogy Oliver tud magára vigyázni. Fura hogy ezt én mondom de túlságosan elvakít a hate. :D Sok dolog miatt meg lehet feszíteni a készítőket de azért Felicity messze nem olyan idegesítő mint Iris vagy amilyen anno volt. De kár erről vitázni úgysem fog változni a véleményed és az enyém sem. Kivéve ha megint kiherélik a karakterét. :D

DarkEagle - 2018. 10. 18. 01:02

Most olvastam Twitteren hogy ezt nyilatkozta a sorozat készítője:

“Flash Forwards will be a thing in every future season of the show until it goes off the air”

Magyarán akkor az lesz amit írtam is hogy amíg megy a sorozat addig látjuk éveken keresztül feltehetőleg hogy miként válik majd Williamből Zöld Íjász. Kíváncsi vagyok vajon megkapja-e majd valamikor Connor Hawk képességét is.Mert ugye Ollie fiát eredetileg így hívták.

winnie - 2018. 10. 18. 05:13

” a sorozat készítője:”

a showrunner. de nem hiszem, hogy bárkiben felmerült volna másképp, mármint, hogy véget vetnének ennek az engine-nek, ha már behozták, plusz ha a flashback után a flashforward is kiesne, akkor nem maradna más:) szóval csak annyit jelent, hogy megtartják ofkoz. nem azért vitték bele, hogy ne tegyék.

winnie - 2018. 10. 18. 05:55

na, egy friss, hátha ad valamit a találgatásokhoz: a williamet alakító színész a teljes 7. évadban szerepelni fog. nem minden részben. és vendégként. és a szerepét teljes évados sztoriszálnak írják le.

szóval nem állandó, nincs szó arról, hogy benne lenne a 8. évadban, stb. ennek persze lehetnek technikai okai is, és simán lehet, hogy le van zsírozva, hogy lesz később is, de mindenképp érdekes, hogy nem állandónak jelentették be (mert így bárki szerződtetheti), így inkább az a valószínű, hogy ez a flashforward sztori egy évados lesz, amit később esetleg más követhet?

Ayrons - 2018. 10. 18. 10:20

Amúgy amikor a listát az új Íjász nézte ott nem Rene neve volt ?
Az ugrott be ,hogy a Arrow team ugye leállt a hősködéssel és a bűnözés újra terjed és ezzel kvázi cserbenhagyták a várost és az Íjásznak ők is lehetnek célpontjai.

NOlicity - 2018. 10. 18. 10:32

“Kicsit már beteges”

Inkább vagyok beteg, mint Olishitty stan.
Bocs, valahogy nincs kedvem tapsikolni. A Fekete Kanári már akkor a kedvencem volt, mikor ez az Error még sehol sem volt. Megvan majdnem az összes megjelenése. És akkor azt kell néznem, hogy beerőszakolnak a helyére egy senkit?

Aszusz - 2018. 10. 18. 10:55

Végigolvastam a kritikát és a hozzászólásokat, ez alapján azt hiszem, újabb esélyt adok (tavaly valahol lemorzsoldtam), a flashforward szál érdekel, hogy mit hoznak ki belőle.

Dex on the Moon - 2018. 10. 19. 15:34

hű azért érdekes ilyen elvakult megnyilvánulásokat olvasni…
nagyon erős évadkezdés volt, izgalmas, pörgős. a bunyók továbbra is nagyon tetszenek. basszus, ha nem írjátok hogy Roy volt a FF-ban, nem ismertem volna fel….pedig nagyon néztem. Felicity megint jó formában van, de nem bánnám ha mindkét kanárit eltüntetnék…egyik rosszabb, mint a másik. szegény Laurelt sosem tudtam szeretni, de Dinah se sokkal áll közelebb a szívemhez. Dig valahogy nem hiányzott, viszont Curtis humora/hülyesége nekem jöhetett volna még. Olicityéket meg el kell fogadni és kész, szerintem most semmi gond nem volt velük. Volt olyan időszak, hogy Felicity nem volt a kedvenceim között, de ezen túlléptünk.

Morgana - 2018. 10. 20. 09:00

Semmi bajom nem volt a kezdéssel. Izgalmas volt,lekötött, kíváncsi vagyok a folytatásra. Többet nem is vártam.

DarkEagle – 2018. 10. 17. 17:41
“Az új íjász szerintem eléggé egyértelmű hogy Roy”
Szerintem is. Ilyen magasból leugrás/átfordulás/szaltó műveletet csak Oliver-től és Roy-tól láttam.

Aszusz – 2018. 10. 18. 10:55
hasonlóan érzek. :-)

Dex on the Moon – 2018. 10. 19. 15:34
“nem bánnám ha mindkét kanárit eltüntetnék…egyik rosszabb, mint a másik. szegény Laurelt sosem tudtam szeretni, de Dinah se sokkal áll közelebb a szívemhez….”
Egyetértek Dinah most átment 2. évados Laurelbe, mikor fontosabbnak gondolta elfogni Arrowt, mint a bűnözőket üldözni… Siralmas ez az egész szál, ahogy a Diggle és az ARGUS szál is. :-(

Mate4182 - 2018. 10. 22. 00:15

Baromi jo kezdes volt. A bortonos bunyokert kulon jar a plusz pont.

MegjegYzem a tusolos resznel az jutott eszembe hogy az alkotok tul sokszor lattak a mission impossible 6 traileret :D

A végső bortonos bunyonal meg egy pillanatra mart azt hittem hogy egy Banshee szintu dara lesz a vége…

Folytatodjon az egesz arrow a sitten, csukjak meg le wild dogot aztan mehetne ez egesz evadon keresztül :D

katyvaszlipp - 2018. 10. 22. 12:06

Szerintem eleve az a röhejes, hogy Diaz aki egy nulla ellenség volt, nem lehetett komolyan venni visszahoztak erre az évadra is. minek? semmi értelme. eddig is csak időhúzós ellenség volt, olyan akiket Oliver az első évadokban 20 perc alatt felkutatott és lenyomott.

Innen indul a rész hibája. Az, hogy Felicity elagyalja, várható volt. Várom, hogy a crossoverben lefussa Barryt, de csak úgy kedvtelésből :D

börtönös részek jók voltak, tetszettek ezek a bunyók, picit Batman videójátékos hatása volt, sőt tuti onnan “lopták” bejött.

Az nem lehet, hogy a jelen időben Roy az íjász, és ő tevékenykedik? vagy túl egyszerű?

NOlicity - 2018. 10. 23. 17:08

Második részről vélemény:
Sokat röhögtem rajta. Nagyon sokat.

Jobban meg inkább nem megyek bele, mert mint kiderült, itt csak pozitív véleményt lehet írni. Isten óvjon attól, hogy bárkit is felzaklassak.

DarkEagle - 2018. 10. 23. 18:40

Szerintem eddig jó a 7. évad. Felicity totál rendben volt, különösen tetszett ahogy kiosztotta a többieket elvégre egyik se csinált lószart se Renén kívül. Nézték ahogy Oliver bevonul és magára hagyja családját de még a kérését se teljesítették. Diaz viszont továbbra is gyenge pontja a sorozatnak. Egyszerűen képtelenség komolyan venni. A Longbow Vadászok jók voltak, messze jobbak mint Diaz, bár őt nem nehéz felülmúlni.
A börtönös jelenetek megint csak magasan vitték a részt. Kíváncsi voltam hogy oldja meg a dolgokat Oliver és bevallom nem vártam hogy saját magát szúrja majd le pedig eléggé nyilvánvaló megoldás így utólag.

A jövőben játszódó részek érdekesek de egyelőre nem nagyon lehet elhamarkodott következtetéseket levonni. Az az üzenet is igen érdekes volt ami az íjban volt Roy gyorsan el is égette. És úgy fest megyünk Star City-be vissza, azt hittem egy jó ideig a szigeten lesznek és Roy majd kioktatja, bár utóbbi még esélyes.

@NOlicity: ha valaki akkor én megértem hogy sokaknak nem tetszik a véleményed de én legalább véleményt írok és nem csak annyit hogy fujj Olicity. Legalább választanál másik nevet mert ezzel még inkább csak aláásod a mondandódat ami gyakorlatilag nem is áll másból csak hogy Felicityt utálod. Én is utáltam őt 2 éven át de egy ideje már látom hogy végre megint elkezdték jól írni a karaktert. Neked is be kéne látnod, ha pedig nem megy akkor ne nézd. Én is kaszálni akartam pl a Flasht meg a Supergirlt is de egyelőre az új évadjuk elég meggyőző így maradok legalábbis a crossoverig tuti.

winnie - 2018. 10. 23. 20:07

“itt csak pozitív véleményt lehet írni”

évente egyszer ilyet mindig képes beírni valaki, általában oda, ahol bőven van pozitív és negatív vélemény is, ami eleve vicces, de úgy, hogy fölötted van hat saját komment is shittykkel meg tehetségtelenséggel, végképp érthetetlen a dolog:)

ha valami nem tiszta, akkor egy kérdés, és válaszolok. még arra sem reagáltam moderálással, amikor elkezdett számonkéréses flame lenni feljebb, de az, hogy ma reggel az utolsó 5 komment egy felhasználóról és a véleményének támadásáról/védéséről szólt totál OFF-ba hajolva, úgy gondoltam, bőven sok ide.

NOlicity - 2018. 10. 23. 20:08

Írnék én véleményt, egész hosszan tudnám magyarázni, de minek fejtsem ki, miért pazaroljak rá időt, amikor két órán belül úgyis eltűnik?
A második részben is egyedül a Laureles jelenetek voltak jók. Katie-nek kellene végre több teret engedni. Egy csomó lehetőség van a karakterében.

Jessica Cruz - 2018. 10. 24. 17:03

Na mindegy, nevet váltottam, remélem ez kevesebb indulatot vált majd ki, mint a NOlicity.
Egyébként aki szeretné elspoilerezni magának, ki lesz az álruhás íjász, keressen rá a tizedik epizód címére.

A részletekbe továbbra se mennék bele, de a második rész megerősített abban, mennyire egy jellemtelen karakter Felicity. Szeretem, hogy a show nem is engedi, hogy kételkedni kezdjek a véleményemben. Mindig jön valami új történés, ami megerősít abban, hogy joggal utálom.

kpeter - 2018. 10. 25. 10:22

Reméltem, hogy a börtönviselt Oliver új színt hoz a sorozatba. De megint kezd Felicity (rinya) show lenni. Az meg hogy William jövőbeli énjéről kiderül, hogy a pasikat szereti, megint wtf. Meg kell legyen a polkorrekt kvóta, vagy mi? Fel tudnak húzni az ilyenekkel…

winnie - 2018. 10. 25. 11:24

kpeter: biztos lesz hasonló, nem túl elégedett reakció, de… kvóta? ne már:) kvóta max régen volt, kvázi 0%-os, anno abszolút esélytelen volt bizonyos karaktereket írni, főleg kiemelt szerepben, mert rögtön visszadobták őket showrunner vagy csatorna szinten, de ma már a kapuőrök engedik (felvilágosult kor, vagy mi, szorul vissza a cenzúra), sőt, bátorítják a sokkal változatosabb felhozatalt, nyilván tudván azt, hogy még mindig sokkal több hívet szerezhetnek ezzel, mint amennyi ellenzőt. más kérdés, hogy képviselet ide vagy oda, az arányokat ésszerű, hihető szinten érdemes tartani, ha valamit túltolnak, az rég rossz. (különbség csak annyi, hogy mindenki máshol húzza meg a túltolás határát.)

szóval jó eséllyel a “vagy mi” a megoldás, mert így szerették volna, mert szeretnék a szálat egy bizonyos irányba elvinni, vagy esetleg az a terv, hogy valami új csapást nyissanak meg, ami nem klisés szuperhős sorozatban. mint ahogy az is lehet, hogy a világon semmit sem kezdenek vele, de általában az béna írói döntés. viszont az amerikai sorozatokban, ha az arányokat nézzük, akkor mindenről lehet beszélni, csak kvótáról nem:) legalábbis a glaad legutóbbi felmérése alapján ez a helyzet (csak onnan tudom, mert olykor szoktam posztolni hírbe), de szerintem általában a legtöbb sorozat, például új vagy “új” karakterei esetében is sem borulnak az IRL százalékok, szóval nincs semmi kirívó. nyilván, aki így gondolja, annak szíve joga, csak az a “gond” (más szerint meg nem gond:) ezzel a hozzáállással, hogy ha valaki teljesen “tiszta” módon, minden hátsó szándék nélkül ír egy ilyen karaktert, akkor is rá fogja sütni az illető ezt. amiben az a gáz, hogy ez így egy automatizmus, hiszen senki nem tud különbséget tenni aközött, hogy (tegyük fel) kvóta van, esetleg felső utasításra történik valami, vagy azért, mert az adott rész írója dettó a pasikat szereti és nyilván mindenki magát is beleviszi a karakterekbe, saját tapasztalatokat szeret írni. lehet, hogy amikor egy másik karakter szexualitását eldöntötték, akkor meg más akadt ki azon, hogy miért nem a pasikat szereti:)

na, mindegy, majd kiderül, hogy az írók terveznek-e valamit hosszútávon, vagy csak a levegőbe beszélnek.

EDIT: ez elég fatális véletlen, de ma jött ki a 18-19-re vonatkozó GLAAD kutatás: http://glaad.org/files/WWAT/WWAT_GLAAD_2018-2019.pdf

DarkEagle - 2018. 10. 25. 13:26

Engem egyáltalán nem zavar hogy William meleg, engem inkább az zavar, hogy egyáltalán nincs semmi karizmája a színésznek pedig nem ártana hiszen egy Queen. Legalábbis egyelőre nem érzem benne az átütő erőt. Talán majd később mikor már íjász lett belőle és magabiztosabb.

Egyébként Curtis se azért idegesítő mert meleg hanem mert egy idióta állat és gyakorlatilag nincs más szerepe csak az ügyeletes hülye aki poénkodik. Már akkor se értettem mit keres itt mikor behozták hiszen egy pc gurunk már van Felicity személyében. De mindegy ennyi baj legyen az évaddal. :D

DarkEagle - 2018. 10. 25. 13:28

Amúgy fun fact: Anno ment valami meleg sorozat én nem néztem asszem L volt a címe és gyakorlatilag mindenki meleg volt benne, mégsem akadt rá ki senki tudtommal. :D Ez csak most lett divat pár éve.

winnie - 2018. 10. 25. 13:29

DarkEagle: ja, a the l word (vagy ott a queer as folk, a férfi verzió, vagy fiataloknak volt valami szörfös sorozat is, most nem ugrik be a címe), de az ugye ezekre a(z akkor még) mikroközösségekre koncentrált, mind történetek, mind célközönség szempontjából – más kérdés, hogy széles körben lettek elismertek.

Mate4182 - 2018. 10. 25. 13:53

Jessica Cruz: ne vedd magadra, az en kommentem is torolve lett amiben felhoztam hogy 4 komment alatt hogy tudsz 7 gunynevet gyartani egy karakternek. Nincs ezzel semmi gond (mar azzal hogy torolve lett) idonkent kifutunk az OFF kategoriaba, ilyenkor jo ha valaki rendbe tartja a placcot mert a vegen tenyleg vallalhatatlan lenne a komment szekcio. Ezzel ez a tema reszemrol le is tudva.

ami mar viccesebb: na ebben a reszben en is utaltam Felicityt amennyire csak lehet. minden jelenetben irritalt es minden megmozdulasa bosszantott. :D
Viszont Diggle vegre kapott vmi szerepet spoankodason kivul ami mar hianyzott.

A resz csucspontjai, ahogy elottem is emlitettek, megint a bortonos reszek voltak, de akit meg kulon kiemelnek az Wild Dog. Eddig is birtam a sracot, de ebben az evadban nagyon remelem hogy komolyabb szerepet kap mint tavaly.

William comingoutja engem is zavar de engem mas miatt.
en maximalisan tolerans vagyok, amig valaki nem okoz gondot a szexualitasaval valaki masnak (pedokat a pokolra!) viszont egy filmben/sorozatban ha egy fontosabb karakteret melegnek irnak, elvarom hogy legyen valami jelentosege a dolognak.

pl.: az originals elejen amikor Josh es a verfarkas srac szeretik egymast: volt ok, volt lehetoseg a sztoriban, szinesitette a torteneseket es hatassal volt az esemenyekre
DE: amikor semmi fele hatassal nincs semmire, csak par mondatba belecsempeszik hogy: haho! meleg vagyok! : na ezektol en is ugy erzem hogy csak vmi kotelezo kvotanak akarnak megfelelni (vagy hivjuk ahogy akarjuk)

fenntartom hogyha kesobb ismet eloveszik a temat, es lesz valamifele jelentosege akkor visszavonom, viszont amig csak azert meleg egy karakter hogy el lehessen mondani hogy van egy meleg karakter, addig en baromsagnak tartom.

bocs ha tul hosszura nyult vagy tul OFFra

PositiveRush97 - 2018. 10. 25. 15:17

Kicsit megkésve pótoltam az első 2 részt, erős kezdés volt, az írással egyetértek, Diggle-t és Curtis-t eltüntethetnék mert feleslegesek, Dinah-t sose szerettem de most kevésbé irritált, a 2.részben a közös jelenetei Laurellel jók voltak, amióta benne van BlackSiren éreztem, hogy előbb utóbb ez lesz és valami miatt a régi Laurel nyomába próbál majd lépni, kezdik normálisan kezelni a karakterét, de bedobni a Legendák közé tényleg hatalmas ötlet lenne, Felicity teljesen rendben van szerintem, körülötte sose értettem az utálatot, amióta összeházasodtak Oliverrel és leálltak a kapcsolati drámázással semmi rosszat nem tudnék említeni, jó karakter, a Flash Forwardra kíváncsi vagyok hova fut ki, mi a céljuk vele, kíváncsi vagyok a börtönös szálat meddig húzzák, a CW jó szokása miatt az is megfordult a fejemben, hogy még az 1.részben kiszabadítják valahogy, de történetileg így sokkal jobb, izgatottan várom az évad többi részét.

Mate4182 - 2018. 10. 25. 16:44

En most tippelnek egy olyat hogy:

Oliver leghamarabb a Mid season finaleban szabadul/szokik/porlad el a borton korulotte

de a legjobb az lenne ha az egesz evadot sitten toltene :D

DarkEagle - 2018. 10. 26. 20:35

Nem töltheti a börtönben a fél szezont hiszen a 9. részben már crossover van amiben ő is benne lesz ugye. És kétlem hogy megoldják annyival hogy Barry kicibálja amíg szükség van rá. :D

Egyébként ez a Felicity meg az FBI-os bige féle társulás már utalás arra hogy hamarosan lakat alá kerülhet Diaz és utána Oliver kiszabadul. Én arra tippelek hogy legkésőbb a 7. részben már kint fog lófrálni így vagy úgy. Na meg ugye a kis pajtásaival nyilván a szökést tervezik. sőt most hogy belegondolok ez valószínűbb is minthogy simán kiengedi őt a bíróság és akkor talán visszatérhetünk a régi Arrow-hoz hogy titokban nyomozgat és gyakja le az ellenségeket és ezzel az is értelmet nyerne hogy pl William miért nem került vissza hozzájuk hiszen Roynak azt mondta, legalábbis úgy adta elő mintha Oliver börtönbe dugása óta nem látta volna őket.

Mate4182 - 2018. 10. 27. 19:09

A crossovert el is felejtettem… Mondjuk baromi vicces lenne ha o maga a sitten lenne a crossover alatt es Stephen Amell csak a masik foldbeli karakterkent szerepelne rendesen a sztoriban :D

Ayrons - 2018. 10. 28. 18:58

Crossoverben Barry lesz az Íjász míg Oliver a Flash szóval bármi lehet :D

wondorog - 2018. 11. 06. 11:39

Na vajon a pszichiáter lesz a Demon?
Egyébként a gyenge “bad of the week”-et leszámítva, nem volt rossz rész, a jövős szál egyre érdekesebbnek tűnik. Mondjuk mikor Zoe megkapta a kitűzőt, biztos voltam benne, hogy fel fog bukkanni a ff-ban is.

polovcev - 2018. 11. 06. 21:34

Szerintem sem volt éppen rossz epizód, de “kemény Felicity” olyan volt, mint egy durcás óvodás. Nem tudom, hogy a színésznő képességeit haladja meg az elvárás, vagy csak a karakter életútja miatt volt hiteltelen az egész, de remélem nem húzzák az évad végéig.

Arról meg nem is beszélve, hogy a kreatívok összekaphatnák magukat, mert ha “future Zoey” is sikongatni fog, akkor a CW már az 5. kanárit-beleértve a doppelgangert is- hozza be. Ha emellé még hozzávesszük a 7-8 futóbajnokot és vagy egy tucat íjászt, akkor megállapíthatjuk, hogy nem ártana friss vér a szervezetbe.

DarkEagle - 2018. 11. 08. 00:22

Igazából valóban hirtelen Felicity változása viszont teljesen jogos, hiszen a nevelt fiát el kellett küldeni a férje meg börtönben senyved ráadásul még Diaz is vadászik rájuk. Most nem elég ha poénokat durrogtat a gép mögül. Bár tippre elérjük azt a pontot amikor kiderül ki az új Íjász és társul majd vele mert az fix hogy nem fog sokáig tartani ez az állapot hogy nincsenek hősök a városban. Egyébként Sirennel való társulása szerintem nagyon jó volt. Jó párost alkotnak.

Ami a börtönös szálat illeti továbbra is remek és eléggé nyilvánvaló minden, mármint hogy Oliver agyát mosták ki. Mármint komolyan van olyan aki elhiszi hogy annyi éves kínzás után majd egy random doki simán megtöri miközben a 700+ éves és a világ egyik legjobb bérgyilkosa Ra’s Al Ghul se tudta, sőt még Promi sem? Ugyan már. :D Egyébként ha nem is a doki a Démon akkor tuti hogy valami pajtása. Kíváncsi vagyok mit fognak a börtön szálból kikerekíteni ugyanis van 4 részük a crossoverig és ott nyilvánvalóan ez az Oliver is szerepel.

Ami fel is veti a kérdést hogy mégis hol van a jövőben? Mert azt a rész végén megtudtuk hogy ELVILEG Felicity meghalt de Oliverről nem rémlik hogy hallottunk volna. Ha Feli mami valóban meghalt akkor csak Ollie az aki képes lehet üzenetet küldeni a fiának. De én erősen kétlem hogy Feli mami halott. Ha eddig nem ölték meg akkor eztán már minek? Amúgy elnézve a város helyzetét felmerül a kérdés hogy tényleg jó ez hogy látjuk a jövőt? Mármint egyelőre nem merült fel olyan lehetőség hogy a jövő változtatható bár ha Barry vagy a Lánya csinál valamit akkor ki tudja. :D Ja és ne feledjük hogy a crossover egy nagyon fontos szálat vesz elő amivel szintén átírhatják az egész Arrowverzumot. Már ha meg merik tenni hiszen a castingolt szereplőket látva egyelőre Crisis on Infinite Earths hatása van a dolognak.

Amúgy kicsit reménykedtem hogy a beugró csaj nem Dinah hanem mondjuk Thea lesz de sajna nem jött be. Remélem megtudjuk mi lett vele. Remélem nem a Liga vezére vagy ilyesmi. :D René lánya meg csini szóval maradhat és nyilvánvalóan ő is Kanári.

Ayrons - 2018. 11. 08. 07:26

Tudtommal a Crossover a fordított világot fogja alapjául venni és azt mondták ami ott történik az nem fog még egyszer megvalósulni.

DarkEagle - 2018. 11. 08. 10:20

Én ilyet nem olvastam de azt tudom hogy ott is szerepelni fog a most rendesen ismert Kara, Oliver, Barry és persze Lois Lane és Superman is. Sőt ahogy láttam a képeket Kara univerzumából is jön még pár arc meg ugye Batwoman akiről még nem tudni melyik Földről jön.

Egyébként ha valóban ezt mondták akkor elég szépen elszólhatták magukat bár ez csak annak tűnhet fel aki olvasta a Crisis on Infinite Earths sztorit.

Necridus - 2018. 11. 08. 16:04

DarkEagle:
Batwoman univerzumát lehet tippelni, elvégre a Flashben mutatott újságcikkben az ő neve is szerepel, szóval vagy rendszeresen átjár E1-re és már ismerik, vagy pedig mindig is azon a Földön létezett.

Ayrons - 2018. 11. 08. 18:16

Digglet alakító színész mondta ,hogy amit a crossoverben látni fogunk az még egyszer nem fog megtörténni soha.
A fordított világot meg a készítők mondták instán amit az egyik rajongói oldal tett ki plusz ott a poszter is amit kitettek: Barry lesz a Zöld jász és Oliver pedig a Flash a crossoverben ezt a színészek is megerősítették a facen és közölték a képeket is.

Mate4182 - 2018. 11. 08. 18:26

meg nem ertem a 4. resz vegere, de bevallom oszinten a Daredevil es a Titans utan (jelenleg ezeket nezem munkaba menet meg ebedidoben) nehez komolyan venni :D

lehet velem van a baj de Thean es Saran kivul volt mar normalis casting noi reszen az arrowban? mert a metron jottem ra hogy Dinaht is utalom, az uj LAurelt is (es a regit is :D) komolyan mondom hozzajuk kepest osszekoltoznek Felicityvel a valo vilag villaban is ha kell …

amugy a resz eleje fele amikor Wild Dog arrol mesel hogy hogyan kinozta meg Tobias Church, egy percre azt hittem hogy a Black Lightningos Tobiasrol van szo es mar kezdtem pislogni hogy akkor most jott el az ido hogy osszevonjak ezeket? de nem … Tobias Church a walking deades Tyrese (vagy az Expanseos Lucius Johnson vagy az Orvillebol Bortus … te jo eg ez a csavo mindenben jatszik? :D )

Necridus - 2018. 11. 08. 23:01

Mate4182
A Casting nem attól lesz “nem normális”, mert xy utálja. Ha ezen múlna, soha nem lenne “normális”. Itt a képességeiket kell nézni, hogy mennyire tudják eljátszani az adott karaktert, amit megírtak az alkotók, s nem azt, mennyire szimpatikus, mert akármennyire pozitív karaktert játszik, attól még igen sokan utálhatják. Lsd. Laurel E1, aki azért élt és halt (szó szerint), hogy másoknak segítsen, mégis a legnagyobb utálat őt vette körül a kezdetektől fogva.

Az, hogy utálod Dinah-t és Laurel E2-t, de Felicity hozzájuk képest egész normális, az inkább az írás problémája, hiszen a karakter ellenszenves, nem (feltétlen) a színésznő. Én akármennyire utálom Felicityt (na jó, 4. évadhoz képest már nem annyira), azt mondom, hogy nem tudnék Emily Betten kívül mást elképzelni a szerepben, Dinah-t alakító Juliana is kifejezetten jól adja a karaktert, és számomra akármelyik Laurelről van szó -és most fog megkövezni a Laurel-Hater group- , Katie Cassidy hozza, amit kell, s sokszor ellopja magának a részt, csak már annyi gyűlölet veszi körül az első pár évados karakter viselkedése miatt a színésznőt – amit btw így írtak, nem a színésznő hibája, meg nem is feltétlen hiba, elvégre még mindig az egyik legélethűbb karakterábrázolás – , hogy senki nem veszi figyelembe. Lehet elsőre viccesen hangzik, de azért az első évadban nem véletlen volt Katie Cassidy a legnagyobb név, aki bekerült a sorozatba, és nem véletlen hirdették az Arrowt vele + érdekesség, hogy nem egyszer emlegették – a többi színészhez viszonyítva – az Arrow Meryl Streepjeként. :)

DarkEagle - 2018. 11. 09. 01:05

Ayrons: Nem tudom mit takar náluk ez a nem történik meg újra dolog de majd kiderül. :D Viszont a képeket láttam és elég sok forgatási fotón Oliver és Barry és persze Kara és Clark is a saját gúnyájában van ezért is mondtam hogy akkor gondolom Oliver kiszabadul. Persze lehetnek ezek is másik Földön de én kétlem.

Ha BW a Föld1-ről jön akkor elég szépen körül kell írniuk hogy eddig mi a francért nem volt jelen. Nem mintha nem lehetne elintézni annyival majd hogy azért nem volt említés róla mert pl Gotham túlságosan elszigetelt. Na meg emlegettük nem egyszer Bruce papit is ugye akkor miért ne aktívkodhatnának már. De azért remélem nem intézik el ennyivel.

Mate4182 - 2018. 11. 09. 12:27

oszinte leszek, nekem teljesen mindegy hogy a szinesz sz*r vagy az aki dirigal neki. ha az epizod vegen azt mondom: ez a karakter irritalt, akkor irritalt.

ettol fuggetlenul biztos vagyok benne hogy egytol egyig baromi jofej emberek eloben es valoszinuleg sokkal komolyabb szineszi skilljeik vannak mint amkiket az arrowverse kereteiben meg tudnak mutatni!

es plusz megegy: ne haragudj de ha a kozvelemeny is utal egy karaktert akkor az a karakter nem jo es kesz.

Arrowman - 2018. 11. 09. 13:35

Szerintem az új íjász az Oliver fia, aki visszajött valahogy a jövőből segíteni.

DarkEagle - 2018. 11. 13. 12:11

Na végre egy igazán jó rész. Ehhez is az kellett hogy a börtön szál előtérbe kerüljön sokkal jobban. Taliának örültem őt bírtam régen is és bár meglepett hogy nem Merlyn a Démon de így belegondolva logikus volt. Viszont innentől már tényleg biztos hogy 2-3 részen belül kikerül a dutyiból Oliver.

Felicity-Laurel páros továbbra is nagyon jó.

Egyébként kidobták a crossover első teaserét. Eléggé agyhalál crossover lesz az tuti. :D Akit érdekel itt megnézheti.

https://www.youtube.com/watch?v=BG5zZtqBqXM

Azt nem tudom csak megérteni hogy miért nem csinálnak a csatornák új képeket ahelyett hogy ilyen gagyi közös képeket Photoshopolnának össze. Sokkal egyszerűbb és olcsóbb lenne.

winnie - 2018. 11. 13. 12:44

“Azt nem tudom csak megérteni hogy miért nem csinálnak a csatornák új képeket ahelyett hogy ilyen gagyi közös képeket Photoshopolnának össze. Sokkal egyszerűbb és olcsóbb lenne.”

sok minden lenne, csak olcsóbb és egyszerűbb nem. az egyszerűségről azt olvasom, hogy egy tíz éves meg tud csinálni bizonyos képeket, amiket csatornák kiadnak. az olcsóságról pedig annyi, hogy nem kétszeres lenne árban a különbség, hanem nagyságrendi eltérés lenne a színészeket szabadnapon elhívni, fizetni, a sok egyéb költségről (bérlés, előkészítés, középnagy stáb) nem is beszélve. szóval pont azért ilyen, mert egyszerűbb és olcsóbb.

jessm - 2018. 11. 13. 21:23

Eddig nagyon jó az évad. Mindegyik rész erős volt.
Oliver börtönös részei mindig izgalmasak. Felicity és Laurel összefogása is érdekes volt.
Dinah és Rene kisebb mennyiségben jók, eddig.
Viszont bár mennyire szeretem Dig-et mostani részekben egyáltalán nem érdekelet ez Argus vonal.

Amugy meg a rész óta azon gondolkodom, hogy fenébe lehet Curtisnek 14 phd-je, beszélhet 6 nyelven, és még olimpikon is. Ja és kb 35 körül lehet. Ezek után azon csodálkozom , hogy a házassága attól ment tönkre, hogy vigilante lett, mert összes többit fizikailag képtelenség megcsinálni , mert annyi idő nincs a világon,hogy ez mind beleférjen.

timesystem - 2018. 11. 14. 08:49

Ha már ilyen szépen összefúj mindig mindenkit a szél, ha meghalt, ha nem, kérném vissza Slade Wilson-t. Mindegy, minek vagy hogy, legyen itt! :)

Mate815 - 2018. 11. 15. 08:41

7×05 hatalmas volt. Oliver és Thalia badass, végre egy kis börtönös aprítás. Tetszett, hogy nem finomkodtak és az őröknek esélye sem volt ellenük. Felicity és Laurel nagyon cukik, Dinah is jól működött velük. Hihetetlen mit megy ez a sorozat a hetedik évadjában, újra a legvárósabb Arrowverse lett.

Ela1010 - 2018. 11. 16. 01:02

Igaz,1-2 szezont hol neztem,hol nem, de ez a szezon ujra belerantott.Megint Arrow fuggo lettem. 😁 Nagyon jo resz volt ez az 5.!

Jesustomer - 2018. 11. 16. 09:14

Nem is az, hogy újfent visszatért a régi fényébe, mert azt nem mondanám de egy teljesen más értelmet adott a sorozatnak ez az új történet.
Egész jó, valahol elég rossz tud lenni de vállalható minden szál az évadban (még Dig is).
Már csak szökjön ki valahogy és verje le Diaz-t mert Diaz már rég nem érdekel, inkább az lenne jó ha már belengették Hackett-et akkor jelenjen is meg a fia vagy mi. Bár lehet, hogy ő az íjász, kitudja.

Mate4182 - 2018. 11. 16. 12:25

winnie: szerintem DarkEagle ugy gondolta hogy konkretan a crossoverekhez miert nem csinalnak fotokat? legyunk oszintek amikor crossover forgatnak, nem tul komplikalt mindenkit osszeterelni egy 3…2…1..csiiiz kedveert :D

winnie - 2018. 11. 16. 13:48

persze, de ilyenkor csak still fotós tud dolgozni, fanfotót, random képet meg csak social médiára lőhetnek el. hivatalos képre koncepció kell, storyboard, műterem bérlés, szabadnap (hiszen a színészeket is fizetni kell), 20-30 fős stáb (vag több), fodrászidő, jelmezek (mert ugye nem a forgatós jelmezben fotózzák őket, hanem direkt, ilyen célra készítettben, stb. megkönnyíthetné a dolgot, hogy vannak olyan napok, amikor együtt forgatnak a színészek, de médiaképet nem tudnak róluk csinálni. (arról nem is beszélve, hogy az egészet még jogi úton is el kell intézni, szerződéseket kötni arra, hogy reklámfotót készítsenek, stb. és ennek kapcsán még ott van, hogy erre külön anyagi keretet kellene szerezni, mert nem epizódbüdzséből menne rá a pénz. amennyire egyszerűnek tűnik a dolog, annyira bonyolult. és akkora a különbség az anyagi vonzatok és az időbefektetések között, hogy nyilván kiadják a munkát valakinek, aki eleve alkalmazásban van, így szinte nulla a költség szemben a 10+ ezer dollárral, és az idő sem komoly tényező.)

Mate4182 - 2018. 11. 16. 15:58

na jo ez tenyleg sokkal bonyolultabb mint hittem (vagy mint kene hogy legyen :D )

DarkEagle - 2018. 11. 20. 14:58

De Winnie, te tök másról beszélsz. Teljesen más egy hivatalos promó kép meg egy részben látott közös fotó két pár közt. Arra nem kell stúdiót meg sminkeseket bérelni mert már alapból ott vannak és forgatják a közös jelenetet, jelen esetben ugye Amell és Candice Patton akiknek a közös képéről van szó. Az miért kerülne pénzbe ha egy leforgatott anyagból kivágnak egy ölelkezős képet? Az a baj hogy ők a képnél is arra akartak rámenni hogy csere történt a két főszereplő közt pedig nyugodtan megoldhatták volna egy új képpel vagy ha már forgatás van alapból akkor leültetik egymás mellé a két színészt és csinálnak egy közös képet. Elmondom neked hogy kb 5 perc alatt csinálok neten talált közös képükből jobb munkát mint amit ők alkottak. Ráadásul ugyan ezzel a háttérrel. Szóval ne keverjük a still fotózást meg a promó képeket egy egyszerű családi fotóval ami valóban csak egy 5 perces meló és baromira nem ennyire komplikált mint ahogy te leírod.

winnie - 2018. 11. 20. 18:52

a leültetés nem megy, nem tehetnek alkalmi minőséget bele, semmilyen random képet, előírások vannak rá, plusz a kép eleve jogköteles lehetne, szóval nem is fotózhatná bárki, ha külön készített kép, akkor az ismétlések kapcsán is szerződést kéne kötni rá, ilyesmi – régi részekből lehet összevágni, de hát ezzel is próbálkoztak. az efféle családi fotók 90%-ban rémesek, és tényleg nem fér az ember fejébe, hogy miért, de ilyen kis részletre egyszerűen nem akarnak költeni (mert minden pénz), hiszen általában eleve centizni kell a részek költségvetését.

ata - 2018. 11. 21. 11:07

Ez a Stanley gyerek az elejétől nem volt szimpatikus, túlságosan is nyomulós volt. Kiváncsi vagyok, hogy mégis ki a fene ő.

jessm - 2018. 11. 21. 12:10

Én eddig gyanakodtam Stanley-re.Eddig csak egy sablon magát jó fiúnak kiadó rossz fiú volt.
De most elkezdtem gondolkodni, hogy több van a sztoriban, mint hogy egyszerűen rossz fiú. Mi van ha New Green Arrownak dolgozik? Stanley leginkább azt akarja, hogy Oliver ne adja fel Green Arrowt és harcoljon tovább.

Anni - 2018. 11. 21. 21:02

Nagyon jó eddig az évad!
A flashforward nagyon izgalmas alig várom mit hoznak ki belőle.

szotyi - 2018. 11. 22. 19:30

Tényleg jó, de ebben a részben nagyon irritált a flashforward, nem tudom miért.

jessm - 2018. 11. 27. 18:10

Diggle a leggyorsabb ember a világon LOL

Nagyon jó rész volt. Méltő lezárása a börtönös részeknek. remélem Diaz tényleg meghalt és nem látjuk többet. Stanley meg remélem nem a fő gomosz lesz hanem maximum 1-2 részre visszatérő gonosz.

Nish - 2018. 11. 27. 18:34

“”Diggle a leggyorsabb ember a világon LOL””

Oliver-ék csak teleportáltak, mert a környezet is más a háttérben amikor Diggle-éket mutatják :D

Amúgy meg nagyon jó rész volt. pont .

wondorog - 2018. 11. 27. 22:38

Nálam ez az 5. évad fináléja óta egyértelműen a legjobb rész, de talán megkockáztatom, hogy az 5×17 óta is (amikor Prometheus kínozta Olivert). Az egész egy helyszínes megoldás nagyon hangulatos volt, kíváncsi vagyok ezek után milyen irányba megy az évad.

terminadmin - 2018. 11. 28. 09:44

Egészen kiváló rész volt és az eddigiek lezárása is hangulatosra sikerült. Diazt is pont jókor zárták le, kíváncsi leszek milyen irányba megy tovább a sorozat. Nem hinném, hogy Stanley lenne az évad főgonosza, ő inkább ilyen sidekick típus, valószínűsíteném, hogy a város bűnözői körei fognak majd összefogni Oliver ellen, miután már tudják ki is a “Ződíjász” :)

Viszont van egy olyan érzésem, hogy az Elseworlds után mindenki elmegy szünetre… Nagyon az érződik mind a Flashnél, mind itt, hogy akár rebootolni is lehet az egészet valamilyen formában. Kérdés, hogy meg merik-e lépni ezt? Vagy mi lesz a kifutása a dolognak, ha valóban a Crisis on Infinite Earth sztorit veszik elő.

terminadmin - 2018. 11. 28. 09:48

Még annyit hozzátennék, hogy a DC-nek teljesen fölösleges erőltetni a mozis univerzum létrehozását. Szerintem a sorozatos formátumban sokkal több potenciál van, sokkal több történetet ki lehetne bontani/el lehetne mesélni, mégha látványilag egy mozifilm szintjéhez nem tudnak felérni. Inkább ezen a vonalon kéne gondolkodniuk szvsz. Jót tenne egy Batman, egy Cyborg, egy Aquaman és egy Wonderwoman ennek a sorozatos univerzumnak (és véletlenül sem Batwoman, akiről tudjuk, hogy jön) :)
Mondjuk a Wonderwoman az egyetlen, ami mozis szinten működőképesnek bizonyult, de nyilván kis esély van Gal Gadot cameozásokra a sorozatos vonalon :D

Mate815 - 2018. 11. 28. 09:59

terminadmin: Szeretem ezeket a CW DC-ket de azért kezeljük helyén őket, szappanoperák. Igenis kellenes a mozi filmek, A listás színészekkel. Lásd TDK trilógia ami a mai napig a top a képregény műfajú filmek között.

wondorog - 2018. 11. 28. 10:57

terminadmin: Elseworlds után még mindegyik sorozathoz ön egy rész, a szokásos midseason finale.

winnie - 2018. 11. 28. 11:06

“azért kezeljük helyén őket, szappanoperák.”

tudom, hogy szokás túlzásokba esni, de azért attól messze vannak – főleg, hogy szerintem ez alapján nem is tiszta a műfaj definíciója. nem lesz minden szappanopera csak azért, mert a szereplők emberként viselkednek, mondjuk van mondjuk érzelmi életük (konkrétan életük!), és nem csak a világot mentik meg, nem csak robotként gyaknak. csak azért, mert egy sorozatban van idő olyasmire, amire egy filmben nincs (ld. karakterek kibontása), még nem fog műfajt váltani. a filmekben is kellő mennyiségű idő jut ilyesmire, szóval azok sem mentesek szappanos megoldásoktól, de csak azért, mert motívumok vannak, amik olykor hangsúlyosak, még nem lesz hirtelen más a műfaja.

Mate815 - 2018. 11. 28. 11:41

Lehet nem szappanoperák de bőven nem érik el sem színészi játékban, sem rendezésben, sem általános minőségben a blockbusterek szintjét. Ezzel nincs is baj, hogyan is érhetnék el? Csak annyit mondok, hogy szegényebbek lennénk ha nem lennének mozis DC filmek is, függetlenül a jelenlegi franchise minőségétől.

Nish - 2018. 11. 28. 11:53

Elseworlds az utcsó

Kpeter - 2018. 11. 28. 12:08

Ez a mostani rész ékes példája volt, mennyire nem hiányoznak a hülye múltbéli meg jövőbeli vissza és előretekintések.

terminadmin - 2018. 11. 28. 15:25

Ha már szappan… emlékeztetnék mindenkit a Batman vs. Superman MARTHAAAA jelenetére… :D

Szerintem színészileg rendben van a legtöbb szereplő.
Nem azt mondtam, hogy nincs szükség mozifilmekre, mert jó, ha van, de ez láthatóan a DC-nek nem megy. Viszont sorozatban akármennyire is “szappan”, szerintem erősebb, mint a Marvel. Több az idő a nagyobb ellenfelek kibontására, nem kell másfél órában lerendezni. Szerintem az Arrow esetében Death Stroke 2 évados felépítése és Prometheus, illetve Diaz a jobban sikerült karaktereknek számítanak.

Sajnos az Agents of shield és Peggy sosem vonzottak be a Marvel részéről.

kpeter - 2018. 11. 28. 16:02

Pedig Marvelből a Daredevil szerintem jobb, mint az Arrow. Agents of Shield is egyre jobb. Elég gagyin kezdett, de feljavult. Punisher is jó volt.

Viszont a Jessica Jones meg a Luke Cage rém unalmas. Első évad után kasza mindkettő. IF bele se kezdtem, Defenders lagymatag langyos víz volt. BLack Lightning még a pilot rész se érdekel. Ihnumans szó szerint nevetségesen gyenge volt.

Túloldalt viszont a Flasht kaszáltam, LoT kaszáltam, Supergirl el se kezdtem. Gothamet is kaszáltam a 2. évad elején.

Szóval van baj,mindkét oldalon és inkább a jóból van kevés. Mozifilmeknél is kb. hasonló a helyzet.

DarkEagle - 2018. 11. 29. 01:24

Nem akarom túlajnározni a részt de odakerült a TOP 10-be az tuti. Ahogy már mondtam nyilvánvaló volt hogy Oliver még a crossover előtt ki fog kerülni. Ennek nem volt semmi súlya tudható volt előre. Ettől még nagyon jók voltak a börtönös részek de azért ez még mindig kiszámítható sorozat ahogy többi társa is. De ismétlem nem ez a negatívum bennük. Hanem az elég sokszor túltol dráma vagy fölös kavarások.

@kpeter: Ha a SHIELD-nek adtál esélyt akkor a Gothamet mindenképp fejezd be mert ha valami akkor az minden évaddal durván rápakol a minőségre. :D LOT meg konkrétan minden évadban új sorozat, jó értelemben csak az annyira elvont agyhalál hogy oda kell egy szint is mert az nem olyan ami mindenkinek bejöhet. Supergirl idén már nem annyira idegesítő még ha továbbra is túl van tolva a politika de idén legalább nem szájbarágós. A Flash meg aztán tényleg meglepetés mert a 2 évad óta nem élveztem ennyire a sorozatot.

Egyébként szerintem nem túl fair összehasonlítani a Netflix sorikat a CW sorikkal ugyanis totál más stílus és kategória a kettő. Tudod mivel lehet összehasonlítani a Netflixes Marveleket? A DC Universe féle Titans-el. Ha az országos sorozatokat nézzük akkor ott a Marval eléggé el van maradva hiszen nekik kb csak a Shield van és kész vége. Bár ha jól tudom a Cloak and Dagger is országos, nem tudom most pontosan hogy a Freeform az kábel-e vagy sem majd Winnie kijavít. De a Shielden kívül egyértelmű hogy csak a Runaways és a Cloak and Dagger van a Marvelnél jelenleg és ez a kettő ugye vagy kábeles a másik meg ugye Hulu ami megint Streaming ergo nincs annyira korlátozva.

Ela1010 - 2018. 11. 29. 12:01

Kpeter Hihetetlen,de en pont ugyan ilyen velemennyel vok azokkal a sorozatokkal kapcsolatban,amiket megemlitettel.Kiveve a Gotham-ot,az nekem bejott.
Szerintem az Arrow 7.szezonja nagyon eros eddig.Jo volt a fight Diaz es Oliver kozott, de tul egyszeruen maradt Diaz alul.

Kpeter - 2018. 11. 29. 12:25

Darkeagle, Gothamet a második évad elején
kaszáltam. Olyan lett, mint egy kretének gyülekezete és sajna nem a vicces fajtából. sorry, egyszerűen nem bírtam már.

LoT-ot pedig a mostani évad pár része után kaszáltam. Már korábban is akartam. Értem én, hogy agymenés, de már kezdenek átesni a ló túloldalára és egyre erőltetebb az egész. A fő bajom pedig az, hogy langyos víz. Nincs kifejezetten rossz rész, de igazából egy kiemelkedő részt nem tudnék felidézni. Arrow-nak vannak ugyan gyenge részei, de ezzel szemben rengeteg kiemelkedően jó rész is.

Flashre meg már ráuntam, tiszta szapanopera lett már (mondjuk Arrow-nak is voltak részei amikor Felicity showba csapott át). Ráadásul a főszereplő nem jó színész, mindig minden jelenet ugyanaz a fapofa. Iris ugyanez. Ami pedig még rosszabb, hogy Barry és Iris között kb. zéró kémia van a képernyőn. Mondjuk ebből a szempontból Olinak és Felicitynek is van hova fejlődni. Mondjuk Arrowban sem különösebben csípem Mr. Terrificet, ő is kb. ugyanaz a fapofa minden jelenetben. De Dinah és Laurel sem az igazi. CW-nek valahogy nem mennek ezek a női karakterek. Egyedül Caitlin <3. Lehet hogy Supergirl is ok, de azt nem nézem.

Lehet hogy majd évad végén ledarálom, de hetiben rohadtul nem érdekel se a LoT se a Flash. The gifted is kaszáltam az évad végén. Hetibe csak az Arrow maradt meg nálam, és az a pár Netflixes sorozat, amit fentebb írtam. Nem értem miért nem fair összehasonlítani ezeket a sorozatokat. Engem csak egy dolog érdekel, melyik jó és melyik nem.

Amire viszont kíváncsi leszek, hogy oldják meg, hogy Ollie újra csuhát húzzon, ha mindenki tudja, hogy ő az Arrow és ugye van az FBI-al kötött egyeszség is. Illetve milyen lesz a viszonya az új Green Arrow-al.

kpeter - 2018. 11. 29. 12:29

na írtam egy hosszú szösszenetet, de az istennek se akar megjelenni :D

Valóban nem volt rossz a fight, csak itt is elkövették azt, amit nem szeretek. Hányször ölhette volna meg Diaz Olit? Sokszor, de inkább szórakozik, húzza az időt. A criminal mastermind úgy viselkedett, mint valami buta kezdő.

Marianna - 2018. 11. 29. 20:14

Nagyon jó rész volt.

Csak egy kérdés: a nagy totálnál hirtelen hova tűnt Diggle?

terminadmin - 2018. 11. 30. 14:03

Marianna
spoiler
Diggle is gyorshajtó :D

Mate4182 - 2018. 12. 02. 17:46

na en is letudtam es nekem is bejott a resz bar volt par csalodast kelto resze:

– Diaz tul konnyen megpatkolt (foleg aok utan mennyi gondot okozott)
– most akkor Diggle siman elveri Diazt, de Oliver majdnem belerokkan mire sikerul?
– mivan a longbow akarkikkel?
– Hova let Diggle a vegen? :D (jo ez egyertelmu, nem volt eleg penz ot is odacgiozni a vegere)

es ha mar igy szoba kerult:

nalam amiket sose neztem feloranal tobbet
Agent of shield (egy percre sem erdekelt soha)
Agent Carter (pedig erdkelt egy darabig)
Inhumans (fuj fuj fuj es valakinek a ḳ”!£%a anyukajat)
Runaways (ez erdekelt de pont akkoriban inkabb a Giftedet neztem)

Amit elkaszaltam idkozben/szunetet tartok:
Gifted (egyszeruen nincs idom de remelem majd less ra mert az elso evad nem volt rossz)
Supergirl (Odette Annable nelkul nem erdekel annyira :( )
Black Lighning – annyira elfelejtettem hogy lement vagy 4 resz mire eszrevettem hogy mar a masodik evad megy

Jol lathatoan vegyes a felhozatal, de foleg azok nem erdekeltek amik Marvelek es itt egyet kell ertenem valakivel aki fennt ezt mar szova tette:

A DC hagyja a filmeket es csinaljon sorikat
a CW vonalbol van eleg, de amit a Titansal csinalnak, abba a tuzbe tarthatnanak tobb vasat is mert az mukodik.
A Marvel meg … eddig ugy voltam vele hogy csinaljon amit akar, ugyis cask jol jon ki mindenbol mindig, de ugy megutaltam oket a netflixes huzasaik miatt hogy mostmar azt mondom: csinaljanak amit akarnak, leszarom.

majd ha vmi erdekes akkor csekkolom, amugy megy az inhumanses listara …

ecsillag - 2018. 12. 03. 12:18

A Diggle-problémát orvosolni fogják:
https://twitter.com/mguggenheim/status/1068893555740028934

:D

Necridus - 2018. 12. 03. 14:38

En ugy tudom, Netflix dobta a sorozatokat, nem a Marvel :)

DarkEegle - 2018. 12. 04. 19:27

Sietnem kell szóval most nem fejtem ki bőven csak annyit mondok, hogy a heti Arrow részben megleptek az írók. Ilyet évek óta nem tapasztaltam, pláne nem CW sorinál, pláne nem képregény sorozatnál. Gratula Arrow író gárda. Eszembe nem jutott volna hogy előveszik Emikót aki nem kevés bonyodalmat fog okozni. :D

Mate815 - 2018. 12. 05. 10:26

Megint egy fasza rész, jól felrúgták a status quot! Egyedül Felicity keménykedése volt elképesztően nevetséges. Emily Bett Rickards maradjon inkább a cukiskodásnál mert másra nem igazán alkalmas a színészi játéka.

Mate4182 - 2018. 12. 05. 11:20

SPOILER !!!!

en bevallom oszinten nem vagom ki ez a csaj … tudom hogy illene meg kene meg mittomen de cask nem ugrik be sehonnan :/

mindenesetre en orulok hogy csajszi volt a kapucni alatt, nekem okozott egy kis meglepetest.

az hogy diaz meg tulelte, mar cask faradt sohajjal kisert legyintes a reszemrol meg egy felfoggal odakopott: hat persze hogy cw …

na mindegy kivancsi vagyok a crossoverre, az most jon igaz?

DarkEagle - 2018. 12. 05. 15:54

Miért illene tudnod? Akik tudják és kitalálták valószínűleg csak azért mert ismerik a képregényeket. Várható volt hogy előbb vagy utóbb behozzák csak nem gondoltam hogy ilyen hamar. Bár igaz hogy 7 évbe telt ami azért nem kevés. :D

A neve ugye Emiko Queen, Oliver apjának a lánya. Erre ugye nyilván mindenki rájött. :D Egyébként anno volt is a csajra utalás mert Moira mondta Olivernek hogy az apja is megcsalta őt. Vagy Oliver mondta Theának, már nem tudom. :D Viszont az anyja az aki érdekesebb, kíváncsi vagyok hogyan oldják meg.

DenisaW - 2018. 12. 21. 22:47

Pár napja kezdtem el nézni ezt a sorozatot, szóval kapásból daráltam az évadokat. Meglepett a sorozat, mert anno mikor behozták ki nem állhattam Amell-t, nekem Oliver Queen Justin Hartley volt és kész. De adtam neki egy esélyt, és bejött.
Nem tudom, hogy vajon minden sorozatnál jobb e, ha darálja az évadokat az ember, de ennél tuti. Elképesztő, hogy így egymás után nézve az évadokat, mennyire ütős a sorozat. Szépen felépítve, a karakterek rengeteget változtak, fejlődtek, és sok minden történés érthetőbb, jobban átlátni az egész sztorit, mint szerintem részeként hetiben nézve. A leggyengébb évad a 6. volt, bár az 5. évad is szenvedősebb volt már, de az első 4 pörgött rendesen.
Beleolvastam a képregényekbe, és azt kell mondjam, hogy a sorozat csilliószor összerakottabb, jobban felépített, és nem egy nagy káosz, mint a képregények. Én mindenképpen a sorozatban felépített Arrow világot kedvelem jobban, és nem a képregényeset, mert az valami borzalmasan szar. A kavar mindenki mindenkivel, mindenkinek van gyereke mindenkitől. Mondjuk képregények esetében elég gyakori, hogy az új írók egy teljesen másik irányba viszik el a történetet, és nem restek átírni a múltat sem, de amit ennél a képregénynél műveltek, az már azért nagyon gáz kategória. És én nagyon örülök annak, hogy a sorozat jelentősen eltér a képregénytől, mert csak előnyére vált, az is biztos.
Ezt a Felicity hisztit egyáltalán nem értem, ajánlom darálva nézni a sorozatot, és Diaz-on kívül egy karakter sem lesz irritáló, hanem nagyon is korrekten megírtak, felépítettek. A Felicity és Oliver páros között olyan kémia működik( való életben is mondjuk), ami Laurel és Oliver között sosem fog, hiába a képregény, bár abban is inkább elválnak, mert folyamatosan félrekúr Oliver, ami azért erősen jelzi, hogy mennyire is szereti a nőt. :D Kizárt dolog, hogy az élete szerelmét az ember így összevissza csalja meg, minden nővel, akivel találkozik. Az meg még plusz, hogy Emiko ugye Oliver tesója, és Shado lánya.. :D Ennél gázabb dolgot már nem is írhattak volna a képregényekbe, pedig erős a mezőny… Itt jegyezném meg, hogy a sorozatban is gáz az, amikor összefekszik az apja egyik nőjével, de hát ez van..
A flashbackek nagyot ütnek így, ha darálja az ember, hirtelen sok minden lesz sokkal érthetőbb, követhetőbb, és teljesen összefogják a részeket/évadokat.
Az Elseworlds nagyon bejött, rengeteget röhögtem rajta, Oliver és Barry egyszerűen sziporkáztak, és hozták a legjobb formájukat. :) Kíváncsi leszek arra, hogy vajon Oliver milyen üzletet kötött, amiért cserébe életben maradt Barry és Kara.. Nekem nagyon úgy tűnt, hogy volt ott valami egyezség, mert azt erősen kétlem, hogy pusztán annyi a sztori, hogy mégse az lesz a végzetük, hiszen jó emberek, és sokra képesek… De ez a jövő zenéje, ahogy az is, hogy ki lesz az a nagy ellenség, aki majd eljön.
Most egy időre egészen az évad végéig hanyagolom a sorozatot, és majd ledarálom a 7. évadot egyben, mert sokkal jobban működik úgy ez a sorozat, mint részenként. Legalábbis nálam.

qwertzuik - 2019. 01. 04. 03:42

senkinek sem furcsa picit az első részben mikor Diaz megtalálja Felicityt és megakarja ölni, akkor a vágás elött Diaz áll 1 késsel Felicity fölött aztán vágás és a következő jeletben Felicity már Olivert látogatja épp??

én vagyok hülye vagy nem értem :D
ha megakarta ölni hogy hogy életben maradt, ha pedig Felicity valahogy mégis legyőzte, akkor elmenekült?

(lehet később kiderül, most láttam az elsőr részt)

Necridus - 2019. 01. 07. 12:35

qwertzuik
Még abban a részben mondják azt hiszem, hogy az A.R.G.U.S. közbelépett, de Diaznak sikerült elmenekülnie.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz