login |

The Walking Dead – 9×05: Bye-bye, Szása!

2018. 11. 05. 21:34 - Írta: winnie

113 hozzászólás | kategória: kritika,

Jó volt Rick búcsúja? Nem volt jó. Viszont olyat éreztem a legvégén, amit már nagyon régen a TWD nézése közben, a jól eső borzongás futott végig rajtam, amikor elhangzottak azok a bizonyos szavak.

A fentiek ellenére hiszem, hogy a nálam sokkal nagyobb rajongók egy része kifejezetten elégedett lesz ezzel a hattyúdallal, és a részt is ajánlanám a régi, idővel kiszálló nézőknek, mert akadtak jó pillanatai, és viszontláthattunk benne korábbi szereplőket, sőt, konkrét 1. évados jeleneteket is megidéztek képileg és hangilag! Ezért pedig simán jár a pacsi.

Számomra sajnos a összkép az utolsó pár perc kivételével csalódás volt, nagyon nem érzem jó döntésnek, hogy Rick utolsó jeleneteinek megtervezésére visszahozták Scott Gimple-t, mert sikerült (Greg Nicotero hathatós közreműködésével) megint csak olyan jeleneteket írnia, amiktől korábban is rázott a hideg.

A tovább mögött folytatom spoilerekkel.

Szeretem a művészieskedést, de Nicotero megint bizonyította, hogy rohadtul nincs érzéke a nüanszokhoz, a célzatos történetmeséléshez, az érzések fű alatti átadásához. Nem, ő dömperrel és traktorral megy dolgozni, megafonnal a kezében, csak és kizárólag bumfordi megoldásokban képes gondolkozni, és mindent muszáj neki az arcunkba tolnia.

Ennyit az objektív dolgokról. A szubjektívekre rátérve először természetesen a látomásokat citálnám elő. Igen, jó volt látni Hershel-t, Sasha-t és Shane-t, meg a kórházat, meg a többi első évados snittet, de akkor is LÁTOMÁSOK! Hihetetlen módon nem vagyok oda a deliráló jelenetekért, a képzelődésért, nagyon ritka, hogy ezek jól sülnének el nálam. Nem is sültek el sajnos, Rick agóniája inkább sikerült idegesítőre és elnyújtottra.

Ennyi volt Scott Gimple, hiszen a résznek két írója volt, és egyértelműnek tűnik, hogy Maggie, Michonne és Negan szála Matt Negrete-hez tartozott. Ez az, ami jól is elsülhetett volna, és nem csak azért, mert megvolt a lehetőség a készítők előtt, hogy ismét csak pontot tegyenek Negan életének a végére. Nem tették.

Maga a szál pedig azért volt működésképtelen nálam, mert egyrészt abszolút nem tűnt meggyőzőnek Maggie a Michonne-nal szembeni szópárbajban. Értem, őt mi mozgatja. Azt is, hogy Michonne-t mi. De Maggie a világon semmivel nem tudta őt meggyőzni, legalábbis olyasmivel biztos nem, amit korábban nem mondott el neki. Nulla új vagy hatásos érv ide vagy oda, mégis leengedte Negan-höz Michonne. Nem értettem.

Mint ahogy Negan és Maggie jelenetét sem értettem. Nyilvánvaló volt, hogy az “ez rosszabb a halálnál”-klisére futtatják ki a dolgot, de itt megint csak az volt a gondom, hogy semmi új infót nem kapott Maggie, ami miatt meg kellett volna gondolnia magát. El volt tökélve, másfél éve ezt tervezi, végre elszánta magát és akkor az, hogy lát egy megtört embert és hallja, amit mond, erre készteti? Mire számított? Eddig is tudta, hogy Negan örökfogoly, tudhatta másoktól, hogy szánalmas, stb., de hirtelen a személyes tapasztalat beállította őt a sorba.

Akkor most felkészül Daryl? Őt nem hiszem, hogy meghatná Negan.

És, ha már Negan, ő ismét csak csalódást okozott. Nyilván reménytelennek érzi a helyzetét, de még a Michonne-nal való előző részes jelenetében is azért megcsillantott valamit a pszichológiai hadviseléséből. Itt is abban reménykedtem, hogy van valami hátsó szándéka, de nagyon nem úgy tűnt, mintha lenne ilyesmire energiája. Tényleg csak meg akar halni? Igen, láttuk és hallottuk, hogy ő próbálkozott, de ez nagyon nem vallana rá szerintem.

Persze hallucinációk ide vagy oda, a Rick-féle utolsó jelenet volt számomra a legfájóbb, a helikopteres, legalábbis amikor néztem az epizódot, mert nesze semmi, fogd meg jól-marhaságnak éreztem, totál a levegőben logónak. Így, hogy szinte azonnal a sugárzás után bejelentették, hogy filmek formájában folytatják Rick sztoriját, már más a leányzó fekvése, de aki erről nem tud, az nem biztos, hogy megnyugszik.

Viszont. Megérkezett ő.

Nem tehetek róla, imádon a meglepetésszerű időugrásokat. Tudtam, hogy lesz valami, de elfeledkeztem róla, és nem is ebben a részben vártam, hanem a következőben, így amikor megváltozott a táj, akkor abba szó szerint beleborzongtam. De akkor még nem tudtam, hogy majdnem 10 évet mennek előre az időbe.

És utána pedig megkaptuk Judith-ot, Judith Grimes-t, az nálam rögvest feledtette az epizód minden negatívumát. Mert annyira emlékezetes pillanat volt. (És mert az időugrásnál jobban csak a hirtelen megnövő gyerekekért tudok lelkesedni, bár arról kezdek lemondani, hogy a Fear The Walking Dead-ben valaha is láthatjuk a pilotból ismert Tobias-t kigyúrt, tetovált zombikillerként.)

Ezer meg egy kérdésem van, amikre szerintem jövő héten kitérek, ha nem kapunk választ rájuk, de az kifejezetten jó érzéssel tölt el, hogy ezek az emberek majdnem egy évtizedet élhettek kvázi nyugalomban. Rick kapcsán pedig feltételezhetjük, hogy valami oka van annak, hogy nem tért vissza. Jó eséllyel meghalt, de ez majd kiderül.

Ez van. Mondom, robogott a nosztalgiavonat, és szerintem is valahogy így kellett elbúcsúztatnia Rick-et a sorozatnak, ettől még nem kell, hogy bejöjjön. Viszont rég vártam már annyira TWD-részt, mint a 9×06-ot.

113 hozzászólás Ne habozz!

Gábor - 2018. 11. 05. 11:30

Hát a 9×05 nagyon bitang volt :D A végén a kis csajtól kifeküdtem. Ez most komoly, vagy paródia? :)
A többire inkább nem is mondok semmit, mindenki megjósolta, hogy mi fog történni :D

seven - 2018. 11. 05. 11:38

Ez az epizód nagyon szép volt, Nicotero és Gimple legjobbja talán a 4./5. évados részek óta, végre nem csak álművészkedtek. De volt 2 dolog ami elvett nálam az érzelmekből egy picit:

1) a cgi borzalom volt. Ha volt valaha epizód amire nem kellett volna sajnálni a pénzt, akkor ez az volt. Nálam az érzelmi csúcspont a Hershel-es jelenet volt, és pont annál volt a legbénább is.

2) Sasha… fantasztikus jelenet volt amikor Rick a sok holttesten járkál, de az összes halott közül, miért pont Sasha állt fel? Sajnos, erre “sorozatbeli” magyarázat nem nagyon van, inkább “technikai” oka lehet: gondolom a többi színész vagy nem akart szerepelni vagy nem ért rá. Pedig mondanom se kell hogy Lori vagy Carl mennyivel jobban odaillett volna. De akár még mondjuk a Kormányzó is, hiszen ő volt aki Negan előtt a legnagyobb csapást mérte a csapatra.

De mindegy, mert még is így is remek epizód volt, évek óta a TWD legjobb 45 perce, simán.

Ami még külön említést érdemelne az Negan, már forgott a szemem amikor elkezdte tolni a szokásos Negan dumát, de jó volt látni hogy ő is megtört.

Mindenesetre Rick/Andrew Licoln nélkül maradtunk, és hát talán TÚL szép és jó is volt a befejezés, ugyanis én kb 0 motivációt érzek arra, hogy tovább nézzem, főleg így, hogy a további Rick történet filmekbe fog folytatódni. Azoknál tuti ott leszek, de a sorozatnál ezt tökéletes kiszállópontnak érzem.

Levi - 2018. 11. 05. 16:31

Ami az előző évszázadban “Bond. James Bond.”-ként híresült el, most nyugodtan behelyettesíthetjük Judithtal :D már most imádom. :D Viszont így valamilyen szinten az eddigi 5 részt kidobhatják a kukába, megint teljesen előről kell kezdeni mindent bemutatni. Judith ugye a börtönben született meg a 3. évadban, szóval addig 9 hónapnak, minimum el kellett telnie Atlanta óta. Nagyjából 4 évre tippelnék az 1. évadtól. Most meg 5 rész alatt 7,5 év? Kicsit erős, nagyon kíváncsi vagyok ezek után hogy mutatják majd be mi történt az idő alatt.

winnie - 2018. 11. 05. 16:36

azért nem annyira kidobhatjuk, csak lezártunk egy fejezetet, átugrottuk az unalmasabb részeket – mindenképp reális, hogy nem folyton fenyegetés van, hanem akadt egy nyugalmi időszak.

más kérdés, hogy ha rick él, akkor elég necces, hogy ennyi idő alatt nem hallottak róla. ergó – nem él. ergó, a távoli kalandjai során valamikor meghalt, vagy valamiért képtelen visszajönni.

az idő kapcsán ugye a 7. és 8. évad pár hetet fedett csak le, előtte 2 év körül telt talán el? most pedig évad elején volt egy 1,5 év körüli ugrás, most pedig judith korából lehet saccolni, mondjuk 3-4-ről lett 10-11 éves?

Desmond Wallace - 2018. 11. 05. 16:52

Nagyon tetszett a rész. A helikopteres megmenekülésre számítottam, de az időugrásra nem.

Az viszont elég fura, hogy a táborban kialakult konfliktust roppant nagyvonalúan kezelték. Gyakorlatilag szóba se került.

Levi - 2018. 11. 05. 17:23

Jogos, winnie. A nyugalmi időszak az már mindenképpen kijárt, arra gondoltam, hogy most azért elkezdtek egy (szerintem legalábbis) nagyon érdekes belső konfliktust, az óceánpartiak is kaptak végre komolyabb szálat, Jadis/Anne is nagyon érdekes volt, a Megváltók is. Most pedig egy ilyen ugrás. Rossznak nem biztos, hogy rossz, csak így furán jött ki az eddigiekhez képest. :D Az idővonalas kérdést, annyival egészíteném ki, hogy az 5. Évad után is volt egy minimális (tippre pár hét), ugye ami miatt az első rész a 6. Évadból fekete fehér volt félig, aztán az első 8-9 rész azt hiszem 2 nap, és a Rick-Jezus-Daryl rész előtt volt egy hónapos ugrás. Szóval az utóbbi 3 évad után kijárt az idougras, csak kérdés mennyire tudják ezt a nagyon sok időt jól felhasználni. Közben láttam egy előzetest a következő 3 részről, Carol hosszú hajjal, Eugene késezi le zombikat, Rosita meg Pap helyben, Aaron mukezet kapott … Nem semmi. Már csak az kérdés Maggie hová tűnt és engem kicsit az is zavar, hogy Tara kb meg se szólalt az évadban és Dwight is nagyon jegelve lett.

És igen, ha Rick tényleg él, vajon hol lehet és miért nem lépett kapcsolatba eddig senkivel. Nagyon kíváncsi vagyok.

Kissur - 2018. 11. 05. 18:01

Pfúh, megúsztam a spoilereket, és én is megnéztem. A hídnál tényleg azt hittem, hogy meghal Rick, de amikor csak azt láttuk, hogy szomorkodik mindenki, akkor kicsit elveszett a katarzis.
A CGI tényleg borzalmas volt. Nem hiszem el, hogy nem találtak egy mezőt, ahol le tudták volna forgatni a Shanes jeleneteket. Apropó Shane. Te atya ég, mennyire hiányzik a sorozatból! Sashaval való beszélgetést viszont én sem értettem, hogy miért kellett.
A helikopteres távozás nekem a 24 LAD végére emlékeztetett. Immáron két számomra meghatározó karakter tűnik el elrepülve egy helikopterrel. Ez fáj.
Judithon felkiáltva tapsoltam, hogy micsoda kis badass csaj lett. Poénkodott az internet rajta, erre tessék, megcsinálták!
Nekem viszont tényleg ez volt a kiszállási pont. Eddig sem éreztem már motivációt a sorozat továbbnézésére, de most már pláne nem fogom tudni. Csak akkor nézek vissza, ha jókat írtok róla.

Rick az évek alatt szerintem azért nem tért vissza, mert a seb ideget talált és lebénult és egy tolószékben éldegél “B”-ként.
Ja a rohadt életbe, hogy nem derült ki ez az A és B dolog. Tiszta Lost…

Még valami: Lauren Cohannek is 6 részre szóló szerződése volt. Vele mi van? Nem látom imdb-n, hogy visszatérne. Mindenki megfeledkezett róla. :D

kicsidelfin - 2018. 11. 05. 18:39

Nekem nem tetszett a rész. Igaz, sosem szerettem Ricket, valószínűleg ezért. Ez a lovagolok a zombik elől, pihenek, lovagolok, pihenek… unalmas volt. Az sem tetszik, hogy lezáratlan maradt a dolog. Ugrunk az időben 8-10 évet: addig hol van? Nem megy vissza a többiekhez? Ez nagyon karakter-idegen, főleg hogy most az egész részben a családját kereste.
Az időugrás lényeges része: tényleg mindenki új frizurát kap csak Daryl nem?
Maggie távozása jobban foglalkoztat, remélem ő (is?) méltó búcsút kap.

Mate815 - 2018. 11. 05. 19:42

Nem volt rossz rész d hasra se estem. Az időugrás jó lehet de kicsit fura azért ezt így meglépni. Remélem nem akarnak flashbackekben mesélni mert az kurva uncsi lesz. Darryl azóta se fürdött. Ha egy 10 éves gyerek lesz a főszereplő az vicc kategória. Zene a helikopteres résznél teljesen WTF volt. Ki okézta ezt le te jó ég?

winnie - 2018. 11. 05. 20:30

mate815: nem véletlen volt az a zene, így lehet, hogy jobban megbarátkozol vele: https://www.youtube.com/watch?v=Qpf3xPSv4Mw

scz - 2018. 11. 05. 21:06

És basszus, Roan után Luna is megérkezett a The 100-ből!
Ez is másfél részes, kétmondatos karakter lesz?

irgum76 - 2018. 11. 05. 21:07

alapvetően nekem bejött a rész a vége nálam ütött
a cgí nekem a madárrajból átalakult helikoptereknél szúrta nagyon a szemem
a zenét én sem értettem annyira nem passzolt oda
viszont így már okés

nekem egy dolog volt ahol kilógott a lóláb
a fehér paripa
már az előzőrészben is pont jókor jó helyen volt
mintha Rick telepatikusan irányította volna “figyu paci elől zombik vannak várj meg légyszi a hátsó bedeszkázott ajtónál”
arról nem is beszélve, hogy ugye Rick úgy került az adott szituációba, hogy a paci megijedt a zombiktól most meg le se szarta őket

a másik:
a hídon mért volt egy láda dinamit?

a megmenekülés meg kicsit necces volt
mondjuk valószínűnek tartottam, hogy nem írják ki végleg, hogy legyen egy kiskapu ha mégis visszatérne a sorozathoz a színész
de kicsit unreal lett nekem

winnie - 2018. 11. 05. 21:40

“És basszus, Roan után Luna is megérkezett a The 100-ből!
Ez is másfél részes, kétmondatos karakter lesz?”

nem, elvileg abszolút kiemelt új karakter visszatérő státuszban, és ha akarják/beválik, akkor állandó. nem tudom, meddig él, de szerintem tovább, mint némelyik társa.

Necridus - 2018. 11. 05. 21:48

Én azt a nyomorult lovat nem értettem, aki megijed a hordától, ezért Rick ráhullik a vasra, de utána lazán áll mellettük (tulajdonképpen ezután 3 métert ment arrébb, aztán ott várt Rickre), és ezt utána még párszor megismételte.

Az biztos, hogy nem a színészi játékkal van baj (bár a csöves Daryl besz*rós arcától már herótom van), mert Negan-Maggie jelenet engem levitt a padló alá lelkileg, annyira lesújtott.

Szép lezárás egyébként, tetszett a rész NA DE. Shane. oké. Hershell. Oké. Sasha? WTH, miért ő? Hol van Lori (a színésznő konkrétan semmit nem csinál, főleg a Colony vége óta, simán jöhetett volna), vagy Carl, aki nem olyan rég búcsúzott?

A lezárás meg csak azért zavar, mert a mitsemsejtő tvnézők tényleg nem fogják tudni, mi lett Rick-kel és Anne-vel, konkrétan dühöngeni fognak, hogy “ennyi?”.

Jó, azért a vége is kicsit röhejes volt számomra. Mármint menő, hogy Judith az apja nyomdokaiba lép, na de 20 méterről egy pisztollyal kilőtt nem egy járkálót egy 9 éves kislány? Remélem nem lesz belőle a tipikus “megmentem a napot úgy, hogy amúgy még alig tudok olvasni” karakter.

Oh igen, én úgy tudom, hogy 6 évet ugranak az időben, és nem 9-et. (de ha tévedek, bocsi, wikia-ról olvastam)

Azt gondoltam, Andrew-val együtt távozom én is a TWD-től, de nem, az évad első részei meggyőztek, és a többi rész előzetese is kimondottan jót sugall, úgyhogy maradok.

Necridus - 2018. 11. 05. 21:52

+ (mert mindig a komment elküldése után jövök rá, hogy elfelejtettem valamit) Azt komolyan nem értem, Maggie miért nem kapott semmi búcsúztatást? Mert hogy Lauren Cohannek is ez volt az utolsó része, és ő semmi ilyet nem kapott, még a tizedét sem. Pedig azért elég fontos karakter volt a TWD-ben, mondhatni 3. legfontosabb már hosszú évadok óta.
Majd jövőhéten kis Judith benyögi, hogy Maggie néni elment túrázni és azóta se tért vissza, vagy mi?

dexike3 - 2018. 11. 05. 21:55

húha, hogy a lottón látnám előre a számokat, mint a Jadis jóslatomat.
tippre nem az ellenszeren dolgoznak a helikopteresek, hanem valami olyasmin, amiket Resident evilekben láthattunk. lehet a B-k ember-zombi hibrid katonák, először a zombik ellen vetik be, majd később más csoportok ellen, mint hadsereget. majdcsak választ kapunk.
olyan részt láttam, ami még 3 epizódot belengetett a végén, felcsigáztak vele és a suttógókat is erősen spoilerezték. meglátjuk mi sül ki belőle a 8.-ig.

Geza Kovacs - 2018. 11. 05. 22:12

Annyit mondanék: ;-DDDD ugyanmár

Jó volt látni a régi szereplőket, főleg Scott Wilsont, akinek a búcsújaként értelmezve a részt, kissé megbocsátok a készítőknek. Egyébként ha meghalt volna Rick, akkor némiképp menthető lett volna, de így?

Gondolom a ~10 év után a többi szereplő mind ugyanúgy néz ki centire, amitől már előre irtózok.

Krszto - 2018. 11. 05. 22:29

Egesz jó rész volt, de a hídon dinamitot én sem értettem.
Képzelem a beszélgetést.
-Figyu maradt még két láda dinamitunk hova rakjuk?
-Tudod van az a híd amit nagyon meg szeretnénk védeni és kb. csak agresszív saviorok dolgoznak rajta akik semmiképp nem szeretnénk hogy fegyverhez jussanak. Na annak rakd oda őrizetlenül a közepére. Szerintem ott jó helyen lesz.
-Milyen igazad van. Már viszem is!

razs - 2018. 11. 05. 22:33

Rajtam kívül mást nem zavart Rick megmenekülése? Egy rozsdás vas átszúrja a törzsét. Utána a menekülése során a teleportáló zombik kivételesen nem mellé teremnek, hanem minden vágókét után eltávolodnak egy sérülten vánszorgó embertől. Olyan mértékben ömlik belőle a vér, hogy már a vérveszteségtől is elájulhatna (OK, a haluzások azok voltak, de számomra kérdéses, hogy 1 mp-cel utána tudna-e küzdeni és menekülni, még az adrenalintól sem). Végül pedig egy dinamit robbantástól a nyílt sebével beleesik egy olyan folyóba, ahol egyrészt nem fullad meg, másrészt pedig a nyílt sebével egy vízben oszló zombi hullák úszkálnak. Ja, és amúgy plusz idő, amíg elviszik a kórházba.

Lehet hogy szőrszálhasogató vagyok és az ilyen hsz-ekre mondják, hogy nem a hibát kellene keresni, hanem élvezni a művet, de engem akkor is zavar és első nézés közben feltűnik. Ezek közül béke időben, egy maximálisan felszerelt kórházban is külön-külön mindegyik lehetne halálos. Ez kb. a filmtörténelem egy akkora f*szsága, mint hűtőszekrényben túlélni egy atomrobbanást. :)

James Cameron mondta erre az Állítólag egyik részében, hogy tök mindegy mekkora volt a deszka és elfért volna-e rajta, Leo-nak kötelezően meg kellett halnia, mivel az volt a forgatókönyvben. Ennek ellenére szerintem írhatnák “hihetőbben” is. :)

Shred - 2018. 11. 05. 22:36

@dexike3: a következő epizódok előzetesét én is láttam, a “where are we” résznél keresni kellett az államat a földön:)

Norbi_31 - 2018. 11. 05. 22:37

Nem nézem már a sorozatot ezért lehet, hogy butát fogok kérdezni, de ez a több éves időugrás jelenthet véglegeset vagy csak egy betekintés a jövőbe? Ha végleges, akkor egy jó becsatlakozási pont lehet és bepróbálnám megint.

razs - 2018. 11. 05. 22:45

Ja és még egy dolog. Az inside outside dolog remélem másnak is feltűnt. :)

Nézőke - 2018. 11. 05. 22:53

halihó, ígéretemhez híven akkor csak ezt a részt még,de megnéztem. Kivi voltam a búcsúra.
Teljesen igazatok volt, lázálmok formájában jöttek a kötelező haluk, mert.. miért is?

időugrás lvl 100. aha. Mert eddig itt szenvedtünk 8 évadot 4 évért,most meg részek alatt kétszer is reboot. Persze közben senki nem fejlődik, a szokásos klisét nyomják le a torkunkon megint,hogy “új frizura,esetleg egy kis szakáll,aztán mehet a plusz 8 év”

mindeközben semmi hír a világ többi részéről? Rickről, Dwightról, stb.. Maggiet elintézik egy “fertőzést kapott 5 éve” mondattal,Jesuson meg a többieken ugyanaz a kabát van, hogy a rákba nem sínylődik el az anyag egy mosópor nélküli világban? Semmi közösség, alakuló kormányok stb, Daryl továbbra is egyedülálló lesz?
Ezt nincs néző,kinek a gyomra beveszi, ha valami író időt ugrik kényelemből, értsen is hozzá bakker.

Úgyhogy én maradok a nem nézésnél, örülök,hogy kiszálltam.
Idenézek majd,hogy miket mondtok az új irányról.

winnie - 2018. 11. 05. 22:54

nézőke: nem a készítők tehetnek arról, hogy andrew lincoln távozott, de még szinte semmit sem láttál a jövőből, és máris az a baj, hogy nem magyaráznak meg semmit. nem mondom, hogy lesz magyarázat, de még nem lehet tudni. arról nem is beszélve, hogy ők csak a saját mikrokörnyezetükről tudnak, nem arról, hogy mi van 500 kilométerre tőlük. (de erre fognak szolgálni majd a filmek, bár továbbra is érthetetlen miért vágyik bárki is arra, hogy random posztapokaliptikus kliséket tudjon meg a világról.)

Jacques - 2018. 11. 05. 22:57

És az senkinek sem tűnt fel, hogy végre kimondták: Judith Shane gyereke?! :D

Amúgy teljesen rendben volt a rész. A végén a kiscsaj nagyon badass volt. Csak írják meg a jellemét jól. Elég volt a macsó hősökből.

Csilla0422 - 2018. 11. 05. 22:59

Nézzük a dolog jó oldalát, Jadis/Anne végre megkapta Ricket.

Nadia Hilkert kíváncsian várom, remélem ő tényleg maradni is fog.

Judith G. nagyon ott volt a szeren.

Negan, amikor visszasétált a cellába nekem elégedettnek tűnt. Michonne után Maggiet is sikerült manipulálnia.

A régi arcoknak, helyszíneknek nagyon örültem.

A ló viselkedése nem volt élethű. Rick esetében… azon a részen a vese artéria van. Ha az sérül ennyit húzott volna ki. Az ajtó továbbra is nyitva áll előtte.

NatoLocator - 2018. 11. 05. 23:14

@Jacques – ez eddig is tudott volt

Sasfioka - 2018. 11. 05. 23:16

Igen jo resz volt DE baromira zavar, hogy nem derult ki kik haltak meg a taborban kik lottek kire, semmi es valszeg nem is fog. Rick ezer szazalek hogy a sorozatba elobb utobb visszater szerintem. Ez a lany pedig lehet 7 eves is, de biztos kiderul majd hogy pontosan mennyit ugrottak. Ha nem oltek meg ricket szerintem nem csak a filmekben lesz, de majd kiderul ugye, viszont meg ez a 3 film kijon az évek lesz. Az zavart leginkabb hogy a tobbiek azt hiszik, hogy meghalt. Vagy szerintek tenyleg ennyi lenne a sorozatos szereplese igy siman visszaterhet evekkel kesobb. Ugye scofield is evekkel kesobb tett vissza, ezt is meg lehet magyarazni ezer felekepp hogy miert nem jott.

Pepemixi - 2018. 11. 05. 23:39

razs
Milyen inside outside dologra gondolsz?

Quantumleap - 2018. 11. 06. 00:44

Én amellet pártoltam, hogy Rick haljon meg. De végülis így, hogy tudjuk, hogy az elkövetkező 6 évben mozifilmes folytatások lesznek vele, talán nem kell attól félni, hogy a “Mekkora sz*r már a sorozat, rohadtul nem olyan már, mint rég.”-kommentekkel sztereóban jönnek a “Ricket mikor hozzák már végre vissza?”-hozzászólások. Viszont azt nem értem, hogy Lincoln miért nyilatkozta azt, hogy el akar szakadni a Rick Grimes-skatulyától. Ha a moziba is betör a karakter, ez csak még nehezebb lesz. És mi a heylzet avval, hogy több időt akar a családjával tölteni? Vagy mindhárom film forgatása csak néhány hetes lesz? Esetleg angol filmek lesznek, és ott is fog játszódni?
Ha Lauren Cohannek 6 részre van szerződése, akkor Maggie-nek a következő részben még szerepelnie kellene, nem?

csibu - 2018. 11. 06. 00:50

Rick Grimes: The Walking Dead

Az epizód végig azt üzente: ő maga a járkáló halott. Ő maga a Walking Dead. Ő az, aki úgy járkál, mint a járkálók, aki olyan eltökélt mint a járkálók, és a legvégső jelenetben az is kiderült: ő az aki csupán annyira halott, mint a járkálók. Ha másért nem, ezért a párhuzamért nagyon bejött ez a rész.

Rick Grimes: A Járkáló Holt.

winnie - 2018. 11. 06. 04:31

“6 évben mozifilmes folytatások lesznek vele”

nem mozifilmes. tévéfilmes. és nem folytatások, hanem spinoffok.

a film és a tévé azért más. utóbbi 9 hónap, és hiába vesznek fel több hasznos anyagot (bár a tévéfilm nagyjából sorozatos szint), nagyon fontos, hogy iszonyatosan töredezett, tehát egy ilyen ensemble sorozatban van, hogy napi 15 óra lakókocsi és 1 óra forgatás, egy héten meg 4 szabadnap akkor is, ha főszereplő vagy. ha film, akkor viszont te vagy a középpontban, ha főszereplő vagy, sokkal kevesebb a holtidő, kevesebb a forgatás és több a pénz. plusz, ami a legfontosabb, azokat nem kellene atlantában forgatni. (a családot lehet vinni is, a lényeg, hogy fixen mindig ugyanoda esélytelen lett volna. évenként egyszer pár hétre valahova elutazni sanszosabb.)

winnie - 2018. 11. 06. 04:39

Norbi_31: “Ha végleges, akkor egy jó becsatlakozási pont lehet és bepróbálnám megint.”

az új szereplők miatt is véglegesnek tűnik, az biztos, hogy becsatlakozási pont lehet.

winnie - 2018. 11. 06. 04:41

“Oh igen, én úgy tudom, hogy 6 évet ugranak az időben, és nem 9-et. (de ha tévedek, bocsi, wikia-ról olvastam)”

passz, ha kimondják ezt interjúkban, akkor van forrása, de szerintem nincs konkrétan kimondva. abból indultam ki, hogy milyen idős volt juliet eddig (a kis juliet plusz 1,5 év, de egyébként max 3-4-nek tűnt), a mostani pedig 10-12-nek (bár ezt neccesebb belőni), a színész korát figyelmen kívül hagyva. tehát olyan 6-9-nek tűnik.

Quantumleap - 2018. 11. 06. 06:55

Többhelyütt is írták, hogy 6 év, a spoileres oldalon is. Ugyanakkor nem értem, hogy miért nem képesek a készítők ezt jelezni most és úgy általában. Vagy nagyon magas összegeekbe fájna egy “18 months later” vagy “6 years later”? Miért jobb totóztatni a nézőt?

Kissur - 2018. 11. 06. 07:37

winnie: Juliet? Judith úgy felnőtt, hogy már nevet is váltott? :D

Nekem már most szimpatikusabb Judith, mint Carl volt. Jó döntésnek tartom az ő megtartását és kiemelését Carl helyett. Az is érdekes lesz, hogy valaha kiderül-e, hogy nem Rick volt az igazi apja, és akkor hogyan fog rá reagálni. És ha Shane lánya, akkor vajon ő is be fog kattanni? Van potenciál a kiscsajban, első látásra megkedveltem (nem merem írni, hogy beleszerettem, mert túl fiatal :D), kár, hogy most már kiszállok. (Gyenge vagyok, ismerem magam, úgyis megnézem a következő 3 részt karácsony körül.)

Nem lengettek be valami új főgonoszt az elmúlt 5 részben? Valamiért azt hittem, hogy igen. Meg írtátok a susogós mackókat, vagy suttogókat, azt hittem, hogy ők jönnek.
Ja és szerintem nem volt 10 év az az ugrás, hanem csak 5-6. 10 évesnek tippelem a csajt.

Uhu - 2018. 11. 06. 07:45

Később fog minden kiderülni, de ez a rész lehet, hogy tényleg meghatározó lesz a TWD történetében, hiszen az eltelt 6 év, valamint a Rick&Maggie duó hiányában a TWD további részei és epizódjai valamelyest már egy spinoffnak lesznek tekinthetőek.

Ez lehet pozitív is a sorozat szempontjából, azaz pár dolog nem fogja már megkötni az írók kezét, ugyanakkor a FTWD “sikere” megmutatta, hogy nem az posztapokalipitikus világ volt az, amely a TWD-et ilyen sok évadon keresztül repíti át, hanem a nagyon jó színészek, a nagyon jó karakterek.

Tehát a TWD lehet jó Rick nélkül is, de azért én inkább pesszimista vagyok.

De persze nézem majd! :)

Kissur - 2018. 11. 06. 07:49

Jáájjj! Tudtam, hogy ismerős a kiscsaj. Hát ő volt Rey kislányként az Ébredő Erőben!

kicsidelfin - 2018. 11. 06. 08:00

Az nekem kimaradt, hogy most leforgat 3 filmet. Így érthetőbb a befejezés.

winnie - 2018. 11. 06. 08:08

Quantumleap: azért, mert nem lényeg. ez sapka/nem sapka szitu, sokan azt szeretik, ha nincs szájba rágva, de itt ugye az volt a kreatív döntés, hogy meglépik ezt a snittet, hogy változik a környezet, és arra kiírni az eltelt éveket kicsit redundáns lett volna, kicsit a hatását gyengíthette volna.

winnie - 2018. 11. 06. 08:09

“TWD további részei és epizódjai valamelyest már egy spinoffnak lesznek tekinthetőek.”

ezzel viszont nem értek egyet, hiszen csak pár összetevő változik, de a többség, és ami legfontosabb, ez a világ (mármint alexandria és a többi település) nem. legalábbis nem hiszem, hogy csak azért, mert valakit esetleg megölnek, spinoffba csapna át a sorozat. ez inkább evolúció. vagy devolúció, de azért nem szeizmikus változás, na:)

Quantumleap - 2018. 11. 06. 08:14

Csak az elég gagyi lesz, hogy Daryl kinézete a 6 év ugrás után is ugyanaz. De ehhez szerintem maga Reedus ragaszkodik. Ha jól tudom, 1-2 éve azért esett el egy filmszereptől, mert nem volt hajlandó levágatni a haját.
No de viszont remélem, hogy technikailag és környezetileg hitelesen lesz leábrázolva a 6 éves ugrás. Az a minimum, hogy már ne nagyon járjanak autókkal.

Quantumleap - 2018. 11. 06. 08:21

winnie: Oké, de ahogy írom, ezt korábban sem tették meg. És ennek köszönhető, hogy viták folynak róla, és hogy a walkindeadwiki is hibásan közli, hogy hány év telt el.

Shred - 2018. 11. 06. 08:51

Egyéni szoc probléma, de nekem a Lizzie-t alakító lány sokkal badassabb volt, kár hogy nem ő lesz Judith:)

razs - 2018. 11. 06. 08:57

@Pepemixi:
A mai rész jelenetében (a legfelső képernyőképen) a jobb oldali ajtószárnyon az alsó szó “outside”. Az eredeti jelenetben (első évados rész, illetve egy webisode sorozat is szólt attól, ahogy oda felírták) viszont ugyanoda “inside” van írva. Remélem jól írtam! :)

Kissur - 2018. 11. 06. 09:07

Első (inside-outside) képhez: Szóval így értették a Cafeteria változást a hírek. :D

Sulo - 2018. 11. 06. 09:28

Elment egynek, a lezárás szép volt de mint más is írta legalább annyi kérdést felvet mint lezárt. Majdnem előre írtam végig a forgatókönyvet csak (híd, dinamit helikopter). De a vége ütött. Legnagyobb bajom a végével, hogy honnan szereztek egy gyerek méretű katana-t? Mert ez nem Michonne fegyvere volt hanem kisebb méretű.

Kissur - 2018. 11. 06. 09:38

Sulo: Kovácsoltak egyet esetleg?

winnie - 2018. 11. 06. 09:53

earl képzi a tanoncokat hilltopon, michonne-ék meg adtak cirokot cserébe!

_Peter - 2018. 11. 06. 10:00

Visszajöttem a Rick epizódra, számomra sorozatzáró mondhatni bár ne tettem volna. :D
Borzalmas Gimple-Nicotero baromság volt az egész. Szegény Rick már Alaszkában vágja a fát Dexterrel.

Maggie másfél éven át tervezi a bosszút és csak ennyi? Legalább Negan Lucille baseball ütőjét darabolta volna fel előtte, ha már pszichológiai hadviselés és Negan elmondta véres részletekkel azt az estét a tisztáson. Még csak nem is Maggie törte meg. Esetleg Daryl megunja a tökölést és elvégzi a piszkos munkát?

Rick művészkedés, CGI és akció hozta pontosan amiért kaszáltam a sorozatot, elegem volt az ilyenekből. Egyedül Shane jelenet tetszett! A poénkodás a gyerekről. A teszkógazdaságos látomásoknál rögtön leesett az AMC amennyire kiszúrt Carl színészével nem csodáltam nem jött vissza. Glenn sem. Szerintem úgy válogatták Shane, Hershel és Sasha, hogy mindhárom halála a sötét oldalhoz kapcsolódik és átölelte az eddigi évadokat:

Shane-t Rick ölte meg mert muszáj volt és a látomásban felemlegette Ricktator badass tetteit a torokharapás, a kannibálok machetézése.
Hershel a Governor áldozata, Sasha pedig Negané. Más magyarázatot nem tudok miért pont ők jelentek meg, mert ennyi erővel hallucinálhatta volna T-Dogot is. :)

Az egész családkeresés vízió off volt így Lori és Carl nélkül, a Michonne románcot egyébként is a semmiből húzták elő erőltetve amikor sajnos korán kiírták Jessie-t.

A ló megijed a zombiktól, egy perc múlva már nem és nem szalad el? Az egész fogócskázás, leesik, felül a lóra háromszor nem kellett volna. Rick leesik a lóról a kereszteződésben úgy mint Atlantában csak most nincs Glenn megmenteni ez jó motívum és ott hallucinál, helikopter felszedi, a hordát felrobbantják Darylék.

Fahidat építenek, védik mindenáron, azért ott tárolják a dinamitot?
Rick a hídon túl állva nem ég el az óriási tűzfelhőben, hanem teleportál folyóba?
A helikopter ott repked többször a környéken és csak a kukásnő látja?

Az időugrásokkal bőkezűen bánnak, a korábbi évad pár hét eseményei most másfél év aztán Judith legalább hét év. Lehet az csak előreugrás megmutatni Judith viszi a Rick örökséget, amúgy a történet Rick “halálától” folytatódik? Mert ha tényleg ekkora időugrás Judith már Carl szerepben akkor csak egy flashbackkel elintézik Maggie-t? De gáz! Morgan visszatér? JDM is kiszáll mi értelme ha Negan semmit nem csinál a cellában? Ha arra hozzák ki az időugrás után rehabilitálták és szabadon bűneit bánva főzi a spagettit Judith-nak akkor ugyanúgy broáf.

Gab666 - 2018. 11. 06. 10:23

Na, az a CGI (mint mindig) tényleg mindennek a legalja. Rendesen kiütötte a szememet az összes halus résznél, kár érte. Dinamit egy épülő hídon? Tényleg, miért? És ha Rick a híd széléről belelőtt, akkor hogy került a folyóba? A robbanástól pont az ellenkező irányba kellett volna repülnie… és a többiek ebbe beletörődtek? Nem is kezdték el keresni? Az sem tűnt fel nekik, hogy pár száz méterre tőlük le majd felszáll egy helikopter? Pedig az nem egy csomag szotyi, ráadásul elég hangos is. Az a zene meg… ok, értem, hogy miért volt, de akkor sem illett oda szerintem. Sőt, az egész vége nem illett oda, jó ideje tudatosan építik fel Rick kiszállását a sorozatból (már-már idegesítően elhúzták) erre így összecsapják 1 percben: nem hal meg, elviszik a nem tudom kik… hát baszki. Legalább pár percig hagyták volna lógva a nézőket, hogy jöjjön az a katarzis, ha már hónapok óta erre gyúrunk, nem? És igen, nagyon sok dolog elvarratlan maradt, erre puff, ugrunk 6 évet. Mi van? Úgy hogy már eleve az évad másfél éves ugrással kezdett. És azért azt valljuk be, a készítőknek teljesen elgurult a gyógyszere: a tipikusan erre a világra való, túlélő gyilkológépek parkolópályán vannak, vagy meghaltak (Merl, Shane, Abraham, Glenn stb, Negan börtönben megtörve(?), Daryl kb annyira súlytalan mint a legutolsó statiszta) de badass nagyik (Carol) meg egy 10 éves kislány nyomja a macsót. Na elmentek ti a picsába de komolyan.
Neganról tényleg nem tudom eldönteni, hogy ennyire megtört (bár akkor nagyot csalódnék) vagy csak megjátszotta, bár akkor valami félmosolyt elejthetett volna, miután visszavánszorgott a cellába. Viszont ha ilyen jellem(vissza)fejlődésre képes, a későbbiekben akár még pozitív is lehet a karakter. Bár annyian gyűlölik ebben a bandában, hogy szinte elképzelhetetlen. Na de hogy pozitívumokat is említsek: jó volt látni régi karaktereket meg helyszíneket. Hogy miért Sasha? Kit érdekel, gondolom ő ért rá éppen. És azért az sem utolsó, hogy végre nem kell ezt a folyton agonizáló, kisírt szemű, f@sz döntéseket hozó megnyomorodott Rick-et nézegetni mostantól. A kislány jött, én meg megyek, erre a szarkupacra nem vesztegetek több időt

Uhu - 2018. 11. 06. 10:41

Re: Winnie

Vegyük számba az elmúlt évadok főszereplőit.
1. Rick és Negan – mindketten eltűntek, eltűnnek
2. Maggie – állítólag ő is

Rajtuk kívül eltűnt még Abraham, Glenn, Carl és még egy csomó más kisebb szereplő is. Alig maradt olyan fajsúlyos szereplő, akire igazán odafigyeltünk eddig. Daryllen kívül nem is jut eszembe más.

Tehát ezért írtam, hogy kissé spinoffnak tekinthető, hiszen marad a posztapokaliptikus univerzum, de jellemzően már teljesen más szereplőkkel.

Mondjuk én bízom abban, hogy van az a pénz, amely a főszereplőket vissza tudja hozni. Akár úgy, hogy a tizenikszedik évadot Atlanta helyett a sherwoodi erdőben forgatják. :)

simon128 - 2018. 11. 06. 10:54

Számomra 2 dolog lett világos a rész megnézése után.
1 Rick halhatatlan.
2 Judith nem Shane hanem Dirty Harry lánya. Most komolyan egy 357 magnumot egy jó ha 30 kilós kislány kezébe nyomnak! Az meg minden egyes lövésnél strong headshotot nyom. Már az is csoda, hogy elbírja.

winnie - 2018. 11. 06. 10:55

huh: ez igaz, de igazából folyamatosan cserélődnek, rotálódnak a szereplők, újakból lesznek a régiek, tehát nem arról van szó, hogy hirtelen lett földindulás, bár most két kiszálló lesz (és ide a rozsdás bökőt, hogy idén még lesz karakterhalál is, mert az nem nagyon volt a “jó” oldalról ősszel). de az első részekhez képest úgy nézhet ki, mintha nagygenerál lett volna, bár így is vannak bőven veteránok.

abban viszont teljesen igazad van, hogy sok később jövő az íróknak köszönhetően eléggé elmaszatolt figura. mert egy dolog, hogy maradt egy daryl, carol, michonne mag, de már abraham veterán pajtásai, a rosita-eugene páros is nagyon mellékarc, hát még a többiek, mint aaron vagy jesus vagy ezékiel…, gabrielt már nem is említem.

Bellarea - 2018. 11. 06. 11:02

Én csak azt remélem, nem a Telltale játékot akarják kopizni, ahol Judith=Clementine, Hershell=AJ, sajnos kinézem belőlük. Szeretném, ha Daryl, Carol és Negan előtérben maradnának, a többi mehet a levesbe. Carol haja borzalmas lesz, ha tényleg végig hosszan hagyják, nem is tudtam odafigyelni az előzetesre, mert azon hüledeztem. Remélem, Negant nem rontják el teljesen, azért szeretném, ha maradna kurázsija, mire kiszabadul. Ricket nem sajnálom, évadot óta nem kedvelem, nem érdekel, de örülök, hogy él. Maggie mehetne még haza, mert Lauren Cohan rémesen játszik, nem tudom, mi van vele.

Kissur - 2018. 11. 06. 11:03

winnie: A cím nem jó, mert nem Sashatól búcsúztunk. Ezt a 7.évad végén kellett volna ellőni. :D

winnie - 2018. 11. 06. 11:04

kissur: ehh, le sem esett:))

Bagosz - 2018. 11. 06. 11:06

Negan meg jobban néz ki az előzetesekben,10 börtönév után?

Bbandi90 - 2018. 11. 06. 11:12

“más kérdés, hogy ha rick él, akkor elég necces, hogy ennyi idő alatt nem hallottak róla. ergó – nem él. ergó, a távoli kalandjai során valamikor meghalt, vagy valamiért képtelen visszajönni.”

Nyilván nem véletlen hagyták nyitva a kérdést, így nincs veszíteni valójuk. Ha akarják és Andrew is akarja visszahozzák valahogy, ha nem akkor nem.

Számtalan oka lehet h 10 évig nem tért vissza. Lehet bejátszák megint, hogy kómába esett és csak x év után tér vissza/magához, lehet a valaki által fent említett “Resident Evil”-es hasonlat, de lehet az is (bár kevésbé hihető) hogy így szállt ki a vezetésből és csak csendes megfigyelő, csak megfigyeli társait, hagyja, hogy most mások vezessenek.

Kissur - 2018. 11. 06. 11:17

Ismét leírom a tippem “Rick miért nem tért vissza” dologra, mert látom elveszett a kommentek rengetegében: Szerintem tolószékbe került. Úgy elég nehéz többszáz km-t megtenni. :)

scz - 2018. 11. 06. 12:07

@simon128: én nem is azon akadok fent, hogy egy kislány egy ekkora mordályt lóbál, hiába túl hihetetlen, hanem azon, hogy zombik léteznek. Na, az még hihetetlenebb.
(Ennyi férjen már bele.)

dexike3 - 2018. 11. 06. 12:26

Bbandi90
nagyon meglepődnék, ha tényleg igazam lenne és a szegényember Alice-e, azaz Jadis/Anne tényleg valami Umbrella corp. szerűnek dolgozott volna végig, aztán kiderül ők szabadították rá a világra vírust. az áthallásnál azért az több lenne. de egy genya kormányösszesküvés jobb volna. de tuti valami
“biofegyver” kísérletbe vitték Ricket (végülis halhatatlan és mégse zozó :)

winnie - 2018. 11. 06. 12:29

akármi is a megoldás, még nem nagyon találták ki vagy ha kitalálták, akkor korábban, amikor a karakter elkészült, még nem volt tervbe véve, szóval nem valami master plannel van dolgunk, hanem lehetőségel.

Sulo - 2018. 11. 06. 12:46

Kissur pesze, mert olyan könnyű találni egy japán kovácsot az apokalipszis közepén.

winnie - 2018. 11. 06. 12:58

sulo: ha kovácsuk van, akkor onnan azért megoldható. tippre, de passz, viszont elég sok könyvet kaptak georgie-éktól, ráadásul azok középkori (vagy milyen) tudással vannak tele, szóval akár lehet is keleti cucc.

Seni88 - 2018. 11. 06. 13:21

Érdekes lett volna, ha Rick valóban meghal a híd felrobbanásánál. A helikopteres távozás egy régi sorozatot a Medicopter 117-Légimentőket juttatta eszembe. Ha már idétlen helikopteres jelenet dal ennyi erővel a Piramis együttes Szállj fel magasra! című nótája is nívósabb lett volna.
Számomra az lesz az érdekes mit hoznak majd ki a gyerek-tinédzser Judith karakteréből? Nekem is meglepő volt, amikor a susnyásból nagy magabiztossággal küldte a fejlövéseket. Egy pisztolynak van visszarúgása és erő is kell megtartani.
Negan megtörése annál inkább meglepett ahhoz képest, hogy előtte néhány perccel még szabályosan büszkén emlékezett vissza az általa meggyilkoltakra. Nincs kizárva, hogy Negan kikerül valamilyen okból börtönéből. A Megmentők szálát a konfliktussal lezárták vagy lesznek utalások, hogy valaha látjuk őket?
Ha felvezetik a három részben az új ellenséget remélem valami ütős megoldással jelentetik meg őket és nem holmi gagyi CGI-vel vagy hasonló trükkökkel.

Walter Bishop - 2018. 11. 06. 14:17

“Nekem is meglepő volt, amikor a susnyásból nagy magabiztossággal küldte a fejlövéseket. Egy pisztolynak van visszarúgása és erő is kell megtartani.”
-Nekem az meglepő,hogy egy zombiiis (!) sorozat nézője a fegyver visszarúgásában keresi a kákát.
Nem a lekvár keménységű koponyákban vagy a szétrohadt,de mozgásképes járkálókban. neeem. Egyből a fegyver visszarúgása a gyanús és teszi élvezhetetlenné számára. Komolyan már Hamupipőke meg nem élvezetes mese mert nem kapott felfekvést a sok éves álma során ? Ne legyünk már ennyire szakértői a karalábé hámozásnak.

Walter Bishop - 2018. 11. 06. 14:21

Nem a Hamupipőke, hanem a másik Csipkeizé.

Tejberizs - 2018. 11. 06. 15:03

Daryl az előző részben a menekülés közben mondja Ricknek,hogy csalja a járkálókat a hídra,és akkor az majd leszakad,a zombik meg elúsznak.
Nem.Rick előbb elment erdőt kerülni,összeszedett egy súlyos sérülést,majdnem elvérzett,többször is majdnem felfalták,ÉS CSAK EZTÁN CSALTA A HÍDRA A HORDÁT. :-D
Nem tudtam visszafogni a nevetést. Persze,értem én,hogy Rick valószínűleg nem direkt ment a híd felé,de akkor is hülyén vette ki magát a dolog.
Meg az is,tényleg,hogy egy kisebb raklap dinamit csak úgy ott volt felügyelet nélkül.
Bárki járhatott volna arra,aki nem békés szándékú,összeszedi a cuccost,aztán odapörköl a táborlakók segge alá.
A Maggie-Negan jelenet számomra teljesen hiteltelen és mókás volt.
Jött a 60 kg-os kislány az ingecskéjében,és amikor feltépte a cellaajtót,Negant csak úgy kivágta az előtérbe,mint a taknyot. :-) Az oké,(nem ez se oké)hogy Negan le van gyengülve testileg-lelkileg,de azért még ránézésre is sokkal nagyobb tömegű,és magasabb is,mint Maggie.Szóval ez gáz. Meg az is,hogy Negan miért nem szedi össze magát?Ott volt a remek alkalom a szökésre,és az újrakezdésre,és hagyta,hogy visszautasítsák a cellába…(wtf??)Ha meg ennyire meg akar halni,egyszerűen támadjon rá Maggie-re,akkor biztos a fejében landolt volna a feszítővas.

Torpedó - 2018. 11. 06. 17:17

Szerintem méltó búcsú volt Ricktől. Majd a késöbbiekben kiderül hogy a távozása mennyire veti vissza a sorozatot. Én személy szerint Sasha helyett Gleent raktam volna be, azt pedig nagyon remélem hogy Negan csak trükközik s nem csicskul be :D

karit - 2018. 11. 06. 17:46

Kár, hogy mindkét sorozatból szinte teljesen eltűntek az első évadosok, az újak legtöbbjéről cseppet sem érdekel, él-e vagy járkál.

“Ha meg ennyire meg akar halni,egyszerűen támadjon rá Maggie-re,akkor biztos a fejében landolt volna a feszítővas.”

Szerintem a múltkori, fejét falba verős intermezzótól függetlenül Negan tökéletesen manipulálta, megszívatta Ricket, Michonne-t és most Maggie-t is. Megmondta Ricknek, ezzel a világbékés baromsággal csak neki készíti elő a terepet. Az eltökélt Maggie-t előbb jól felhúzta a színes leírásával, aztán ügyesen elvette tőle a bosszú ízét. Miért akarna meghalni?

“Szerintem tolószékbe került. Úgy elég nehéz többszáz km-t megtenni. :)”
Erre már rácáfolt a testvérsorozat.

Amikor Rick elrepült a robbanásban, biztos voltam benne, hogy látjuk még – amint hörögve odasántikál/teleportál Maggie mögé és megkóstolja. (Bár, ha előbb nem is, a távoli fináléban remélhetőleg felébred a kómából, és Shane ott vigyorog majd az ágya mellett a terhes Lorival.)

Vajon Rickkel együtt Jadis és a helikopteres szál is végleg elrepült a naplementébe? Elég morbid lenne, ha csak donort kerestek. Csak azt nem értem, honnan tudta Jadis/Anne, hogy Ricknek Bé a vércsoportja. (Bocs.)

winnie - 2018. 11. 06. 18:05

“Szerintem a múltkori, fejét falba verős intermezzótól függetlenül Negan tökéletesen manipulálta, megszívatta Ricket, Michonne-t és most Maggie-t is.”

ez kizártnak tartom. épp az a lényege, hogy így egy új karaktert kapunk. ha nem lettek volna időugrások, akkor talán felmerülne bennem, de a rész után már nem. az biztos, hogy rémisztő lenne, ha elkezdenék még egyszer ugyanazt a kört lefutni vele, hiszen épp az volt a lényeg, hogy ne ez történjen – mást pedig nem tehetnének, ha csak megszívatta őket. főleg úgy, hogy sem rick, sem maggie nem lesz a képben. sőt, mondhatni épp azért érdemes más negannel folytatni, mert ők nem lesznek.

“Miért akarna meghalni?”

miért ne akarna? mert egyébként pár négyzetméteren éli le az életét? ingerek nélkül? szerintem nem példa nélküli, hogy valakit megtör a bezártság, de itt arról van szó, hogy ha ki is kerül negan, akkor egy olyan emberről lesz szó, aki majdnem egy évtizede nem lépett ki a szobájából. az elég durva. épp az lett volna siker negan számára, ha maggie megöli, mert tudja, hogy sosem jut ki, plusz eléri, amit akar, plusz maggie lehet, hogy sosem épül fel ebből lelkileg.

karit - 2018. 11. 06. 18:35

@winnie: igen, hihető, amit írsz, és lehet, hogy Ricket csak fogatlan oroszlánként cukkolta, vagy csak magát hitegette, mégis nehéz elképzelni a meghasonlott Negant, aki mégsem volt elég bátor felvágni az ereit egy száraz szendviccsel, inkább csak várta az Özvegyet, tegye meg végre ő.

“plusz maggie lehet, hogy sosem épül fel ebből lelkileg”

Az nagyon durva (és a színésszel szemben is méltatlan) lenne, ha két félmondatból derülne csak ki, hogy Negan meglátogatása után ő viszont “elég bátor volt hozzá”. Persze ott a kis Hershel, szóval ez talán kilőve. (Bár Kim Dickenst is hasonlóan intézték el…)

Gilián Erik - 2018. 11. 06. 19:02

Szerintem sok idő óta a legobb rész volt, nem volt benne egy unalmas másodperc sem. A végénél, amikor Rick felrobbantotta a hidat a hideg futkosott a hátamon. Több volt mint elképesztő.

Gergo - 2018. 11. 06. 22:40

Tényleg mindenki azon pörög, hogy mi lesz Rickkel? Nézzétek meg a következő részek promojat! Hat ki erdekel, hogy mi lett Rickkel :D

Painty - 2018. 11. 06. 22:44

^ :’D

Merkovics Mária - 2018. 11. 06. 22:49

Szerintem nagyon jó ez a film és nagyon szeretjük nézni,csak így nagyon rossz hogy Rick elment a sorozatbol.Most már csak abban tudok bízni hogy mivel nem halt meg csak elvitték így remélem van még esély arra hogy vissza térjen a sorozatba.Mert hiányozni fog a filmböl.

Quantumleap - 2018. 11. 06. 23:20

Merkovics Mária: Nem fog visszatérni, a készítők is nyilatkozták, hogy ilyen reményekkel továbbnézni fölösleges. A filmek fognak róla szólni.

Enzo - 2018. 11. 06. 23:24

9×05

Hú, hát mindenképpen egy mérföldkő volt ez a rész, de felemás érzéseim vannak vele kapcsolatban. A látomások mérsékelten tetszettek (Shane-t jó volt újra látni, Hershel cameo ugye Scott Wilson időközbeni halála miatt külön szomorú, Sasháé felejthető), a hídnál még át is vertek az egyikkel.
A Maggie-Michonne vitatkozás bejött, elég erősre sikeredett, utána a benti jelenet is, de bennem bujkál a kisördög, hogy Negan az “összeomlását” is csak eljátszotta… mindenesetre nagyot ment mindkét színész, bármelyik verzió is az igaz.

Akkor most a baromságokról:
1. Rick úgy mozgott, mint egy számítógépes játék karaktere, de komolyan, ahol a vasba beleesett, ott egy fenti kameraállásból tök tisztán látszott, hogy egy négyágú útkereszteződés, bőven el lehetett volna menni a szélrózsa minden irányába. A híd előtt meg ha nem akarta volna ráterelni a hordát, akkor is bemehetett volna az erdőbe, vagy a parton, vagy mittomén…
2. A ló. A ló az bazmeg ott vár nyugiban mindig, nem bepánikolva akkor sem, amikor már csak pár lépésre vannak a zombik, de amikor hazadobja Ricket a táborhoz, és húszméteres környezetben nincs egyetlen járkáló se, akkor meg elvágtat a ‘csába. Bosszantó mértékben rontott az epizódon…
3. Rick haslövéssel és egy kézzel is tökéletesen osztogatja a headshotokat (szintén táboros jelenet), oké…
4. Rick hogy esik bele a folyóba, amikor még csak nem is a hídon állt, és a robbanás ereje is csak még kijjebb röpíthette? (Arról nem is beszélve, hogy pont kievickél a partra és pont ott, ahol Jadis van…)
5. A harminckilós Judith terminátorkodása a rohadtnagy mordállyal, amit amúgy egy felnőtt embernek is két kézzel kéne tartania, olyat rúg vissza, de ő lazán lelövi vele tízméterekről a zombikat…

Na jó, az elején az öves megoldás tetszett, meg a kórházas flashbackben a “Don’t dead open outside” (outside!) feliratos visszautalás, illetve azt azért megkaphatnánk egyszer, hogy mi az isten történt a táborban?
A hídrobbantás elég badass exit volt, na. Már ha eltekintünk attól, hogy mi az istent keres ott egy láda dinamit, meg hogy Rick ezért lovagolt el már az előző részben, hogy ne kelljen beáldozni a hidat, erre most csak beáldozza. Az egy jó csavar volt, hogy a híd mégis elbírja a hordát (bár ezt se tudtuk meg igazán, annyi súly az építéskor is volt rajta szerintem), vajon újjáépítették azóta? Szóval na, alapvetően hogy így írják ki a főszereplőt, azzal megbékéltem volna. A Jadis+helikopter szál ellenben eléggé meglepett, és csak annak fényében tartom elfogadhatónak, Gimple nyilatkozata alapján állítólag az egyik TWD-tévéfilmben megválaszolják, mi lett Rickkel az időugrás alatt.

Merthogyugye időugrás volt, mindenki máshogy néz ki (hosszúhajú Carol!), és a kalapot megörökölte pici Judith, aki biztosította az ütős zárójelenetet. Magnáék is megérkeztek (ja hogy Luna a The 100-ból, ezért volt ismerős!), a rész végén leadott 3részes előzetes pedig rendesen felcsigázott – gondolom az itt spoileresnek számít, szóval csak magamban ujjongok, hogy végre jön a kedvenc történetszálam!
(@winnie/human: külön kibeszélős poszt az előzetesnek? bár, akkor kéne belőle képregényes meg anélküli…)

RoyStampler - 2018. 11. 06. 23:30

Mivel a sorozatot a hetedik évad első felében kaszáltam, csak erre a részre tértem vissza. Nyilván más így az érzelmi töltet, mert kimaradtak a karaktereket az elmúlt két évben formáló események, konfliktusok; csak a Junkie-t olvasva tartottam magam képben, nagyvonalakban.

Ezzel együtt összességében véve jó epizódnak tartom ezt, legalábbis mindenképpen sokkal jobb, mint az a számtalan rossz, amiért egy idő után feladtam a sorozatot. Pedig a következetlenül viselkedő ló, a béna CGI vagy a deus ex machnia dinamithalom engem is zavart, és még Judithért sem voltam oda a végén, egyáltalán nem nyűgözött le a kiscsaj alakítása. Mindezzel együtt piszok jó volt újra látni Shane-t és Hershelt, ahogy néhány régi helyszínt is, de a nosztalgiafaktor nélkül is egész jól működött az egész, és rohadtul örültem, hogy Ricket nem ölték meg.

Még az is lehet, hogy ezek után a 9×06 is kap egy esélyt, meg a maga idejében majd az első tévéfilm is.

sziki - 2018. 11. 06. 23:33

Amúgy pl. simán lehet, hogy elszakadt a gyerek Rickéktől, és most ezt hozzák be. Szerintem ez még logikus is lenne bizonyos szinten. Jelenleg nem találja az apját stb.
Ettől függetlenül viszont teljesen más sorozat kellene, hogy jöjjön innen.

Bbandi90 - 2018. 11. 06. 23:42

“Negan megtörése annál inkább meglepett ahhoz képest, hogy előtte néhány perccel még szabályosan büszkén emlékezett vissza az általa meggyilkoltakra.”

Azért mert az volt a célja, hogy felbosszantsa az Özvegyet, aki így megöli … ebben az esetben tényleg megtört és ez volt a valódi célja.

Vagy pedig ekkora színész/master plannel rendelkező és mindenkit bucira vesz, hogy megtört.

irgum76 - 2018. 11. 07. 00:14

szerintem Negan Vs Maggie jelenettel aktuálpolitikát csempésztek bele
halálbüntetés pártiak Vs életfogyt pártiak
és ezen el lehet moralizálni

a másik, hogy kiderült, hogy Judith nem is Rick lánya
könyörgöm egy halott emberről hallucinált ebből mégis hogy következik, hogy nem az ő gyereke???

Huess - 2018. 11. 07. 00:32

Durva volt Rick szabadulása. Volt már olyan a Világirodalomban, h a hős SAJÁT MAGÁT húzta ki, a hajánál fogva… c..c..ejnye-bejnye …

Kissur - 2018. 11. 07. 07:28

irgum76: Úgy, hogy Rick belül mindig is tudta, hogy Judith nem az ő lánya, de most a fejében testet is öltött Shane, az igazi apa, hogy közölje a tényt, ezzel nevesítse az igazságot, és végre fogadja el önmagában is. Hiába Shane az apa, Judith az ő családtagja. Ahogy Michonne és mindenki más is.

Quantumleap - 2018. 11. 07. 08:02

irgum76: A 7×04 végén konkrétan elhangzott Ricktől, hogy tudja, hogy Judith nem az ő lánya. Talán ezért nem kellene tekergetve nézni. :)

irgum76 - 2018. 11. 07. 10:21

Quantumleap:

soha semmit nem nézek tekergetve
sőt megnézem angolul angol felirattal és ha tetszett akkor szinkronnal is

én nem emlékszek ilyenre
(mondjuk szinkronoson kétszer bealudtam angolul meg lehet elsiklottam fölötte)
de apasági teszt nélkül kizárt dolog, hogy 100% biztos legyen benne
hiszen mindketten kurogatták anyut

irgum76 - 2018. 11. 07. 10:26

“sőt megnézem angolul angol felirattal és ha tetszett akkor szinkronnal is”

mármint nem mindent de pl a TWD ilyen

Kissur - 2018. 11. 07. 10:33

irgum76: Igen, de Shanenek előbb megvolt Lori, és gondolom utána már testileg érezte, hogy valami van. Meg hát lehet, hogy nem jött meg, aminek meg kellett volna. Nem tudom milyen érzés nőnek lenni, sem azt, hogy milyen terhesnek, de tippre a nők tudják, érzik. Onnantól meg már mondjuk a 2-3.évad közti időugrásban elmondhatta Ricknek.

Amúgy durva belegondolni, hogy valójában Judith a Walking Dead főszereplője. Ő az, aki a második résztől kezdve itt van. Bár akkor még sejt méretben. :D

irgum76 - 2018. 11. 07. 11:10

“Onnantól meg már mondjuk a 2-3.évad közti időugrásban elmondhatta Ricknek.”

én úgy emlékszem, hogy Rick megérkeztével Lori elzavarta geccbe Shane-t
és Ricknek azt mondta, hogy bármi is történt ez az ő gyereke
ezek után nem hiszem, hogy x hónap után azt mondaná “te figyu ez mégsem tőled van”

Quantumleap - 2018. 11. 07. 12:51

irgum76: A 7×04 volt az a rész, amiben Neganék először mentek ki Alexandriába dolgokat összeszedni. A végén, miután távoztak, Michonne megpendíti Ricknek, hogy talán mégsem kellene ezt hagyniuk, valamit tehetnének. Erre Rick mondja, hogy leginkább Judithra való tekintettel alázkodik meg, nem akarja őt veszélynek kitenni. Tudja jól, hogy nem ő, hanem Shane az apja, de ennek ellenére is a saját lányaként szereti és óvja. Majd utána jött az a jelenet, amikor Michonne kint portyázva döbbenten látja, hogy az elvett matracokat Neganék nem vitték magukkal a Menedékbe, hanem a közelben tűzre vetették. És itt van vége az epizódnak.

scz - 2018. 11. 07. 16:10

@Kissur: a nők, ha már voltak terhesek, általában megérzik, ha ismét azok. Érdekes.
Én emlékszem, amikor kiderül, hogy Lori terhes, akkor Rick még elég kis ideje került elő, tehát sima matekkal kihozható, hogy ki ejtette teherbe a nőt. Egyértelműen Shane.

Bbandi90 - 2018. 11. 07. 23:52

Egyébként ha jól emlékszem mintha a pajtás/farmos évadban Rick a verandán ült volna és azon merengett (már meg nem mondom kivel, talán Lorival), hogy milyen is lesz a világ amelybe felnőnek a mostani vagy a későbbi babák.

Ők ugyanis nem ismerik a régi világot, nem tudják mit veszítenek. Erre tessék, meglépik? Reboot? :)

JcGross - 2018. 11. 08. 15:21

Hű. Ez… gagyi volt. Az előző résznél már kifejeztem a nemtetszésem a lovas baleset iránt, komolyan egy rossz spanyol szappanoperához tudom csak hasonlítani. Sajnos a folytatás sem volt jobb. Klisé KLISÉ hátán! Oké, a képzelődést még fel tudtam dolgozni, próbálkoztak, így próbálták tartalmassá tenni a kvázi főszereplő búcsúját, és a Shane-es jelenetet kimondottan bírtam (főleg azt, hogy nem is leplezték, hogy a gyerek amúgy Shane vesszőjéből való, amit amúgy már el is felejtettem őszintén szólva). Viszont összességében elég unalmas rész volt, általában nem szeretem ezeket az elhúzott képzelődéseket, mert úgysem valódi, karakter megismerés/mélyítés szempontjából meg itt pont érdektelen mivel úgysem szerepel többet a sorozatban. Gondolom inkább csak a sorozat filozófiáját próbálták átadni mint bármi más de akkor is… Sok volt.

Az utolsó jelenet előtt említést kell tennie Maggie sztorijáról. Bár nem méltó rá. Már ott elbuktak, hogy Michone átengedte (önszántából). Negan biztosan valami színjátékot játszott csak, mert eddig olyan nagy szája volt (még az előző jelenetében is). Nem vagyok hajalndó elhinni, hogy most hirtelen megtört volna. Daryl-t mennyi ideig próbálták megtörni? Az pedig sokkal durvább is volt. Bár sose voltam egyedül egy cellában huzamosabb ideig, szóval nincs róla tapasztalatom. Persze a lovas balesetet után kinézem az írókból ezt is.

Oké, szóval a hidas jelenet… Most ezt miért kellett? Régen nevettem ennyire jót azon, hogy valami mennyire rossz. Először bejönnek a haverok és megmentik Rick-et az utolsó lehetséges pillanatban, csak azért hogy kiderüljön, hogy ez is képzelődés. Csak azért, hogy aztán megint eljátszák ezt, hogy az utolsó pillanatban jönnek és megmentik. Csak mégse mentik meg mert felrobbantja magát, nem tudott volna még két lépést hátramenni és lefeküdni az aszfaltra. De ha meg annyira “fáradt” akkor hogy nem fulladt bele a vízbe? Ja igen, kip*nciskodtak Rick halálából is. Csak azért, hogy még egyszer jól t*kön rúgják a nézőket, hogy “hehe, túléli, de akkor se lesz a sorozatban tovább”. Ja, és a helikopteres sztorit sem kapjuk meg ezek szerint a sorozatban. Köszi a készítőknek… A végén pedig az új szörnyű gyerekszínészt is megismerhettük. Csodás. Azt hittem a rossz gyerekszínészek ideje lejárt.

A végére azért egy “In memory of Scott Wilson”-t berakhattak volna (vagy csak lemaradtam róla valahol, esetleg egy korábbi epizódban lett volna?)

Quantumleap - 2018. 11. 08. 20:50

JcGross:

“Daryl-t mennyi ideig próbálták megtörni?”

Kb. két hétig. Negan pedig a szóban forgó jelenetben már 19 hónapja van a cellában, úgy hogy abszolúte ki se engedték.

“A végén pedig az új szörnyű gyerekszínészt is megismerhettük.”

Honnan veszed, hogy szörnyű? Az eddig kb. egyperces jelenetlétéből? Ez már megint a kákán is csomót keresés mintaesete.

Kissur - 2018. 11. 09. 07:13

Igen, mondjuk a Scott Wilson megemlékezést én is vártam volna…

Mivel láthatóan nem olvassa senki a 9×01 alatti kommenteket, ezért leírom ide is, hogy mit találtam ki az A és B-re. A, mint After; B, mint Before.

winnie - 2018. 11. 09. 08:29

“A végére azért egy “In memory of Scott Wilson”-t berakhattak volna (vagy csak lemaradtam róla valahol, esetleg egy korábbi epizódban lett volna?)”

igen, a 9×01-ben megvolt.

“Nem vagyok hajalndó elhinni, hogy most hirtelen megtört volna. ”

azért a másfél év az másfél év, még ha az előző rész nem is volt olyan régen. gondolj bele mi lesz mostantól!

winnie - 2018. 11. 09. 08:31

2 dolog a készítői interjúból:

– ez volt a 9. évadra maggie utolsó része.
– jadis, ahogy olvasom, heath kocsiját vezette, amivel arra akartak utalni, hogy heath is bekerült az A/B-zésbe.

+ egy bónusz: normal reedus és melissa mccarthy aláírt egy gigaszerződést, ami a teljes franchise-ra vonatkozik, vagyis, ha ki is íródnak a sorozatból, mehetnek máshova, és ha maradnak, akkor is kaphatnak egyéb cuccokat. és így máris nem kell a twd-ben megmutatni, hogy mi történt velük az időugrás alatt.

lacika - 2018. 11. 09. 09:01

Biztos, hogy “melissa mccarthy”? Nem inkább Melissa McBride?

winnie - 2018. 11. 09. 09:07

igen, lehet benne valami:)

Quantumleap - 2018. 11. 09. 10:46

winnie: Na meg ha azt nézzük, Negan Darylt a két hét alatt kétszer is kivitte a cellájából, őt viszont 7,5 éve monoton mód bezárva tartják. Hát fair dolog ez? :)

Csilla0422 - 2018. 11. 09. 11:45

Winnie!!!! Azon gondolkodtam, hogy miként siklottam el Melissa Mccarthy érkezése fölött. Semmi hivatalos forrás… aztán látom, hogy te nyúltál mellé. :)

Nem arról volt szó, hogy Lauren Cohan 6 részre szerződött? Most meg bejelentik, hogy ennyi volt? Angela Kang bízik abban, hogy S10-ben is vissza tud jönni Lauren, mert direkt nem zárták le Maggie szálát.

winnie - 2018. 11. 09. 12:10

cohan kapcsán nem voltak hivatalos infók. amikor 6 részről volt szó, talán becsülték, hogy annyira lesz ideje és lehet, hogy elhúzódtak a dolgok, nem tudom. vagy épp a szkripteket variálták meg, az is lehet, hogy utólag, a véágás során. elég beszédes, hogy andrew lincoln esetében is 6 részt emlegettek. simán előfordulhat, hogy eredetileg a 6 részben lett volna az, ami most az ötödikben történt.

Sulo - 2018. 11. 09. 13:02

Szeirntem az évadzáróban (vagy félévad záró/nyitóban) kapunk egy kis flashbacket és azért írták, hogy 6 részben szerepelnek.

Newzoli - 2018. 11. 09. 16:35

Hát vége…nekem..elég volt ebből a totális baromságból.
Rick ” elrepült”.. Aaah..:-(

Silver-sama - 2018. 11. 11. 01:48

Tegnap egy másik posztnál valaki elspoilerezte nekem, hogy Ricket elviszi egy helikopter. Azt hittem megőrülök… annyira fontos volt nekem az ő sorsa, erre valaki 1 másodperc alatt elszúrja nekem… :'( Na de mit lehet ilyenkor tenni…
A rész első felénél azt mondtam magamnak ez a rész semmivel sem több 1 normálnál, nem méltó búcsúztatás Ricknek. Végül az az érzés keletkezett bennem, hogy talán nem is az volt a szándék. Nem egy végső búcsú.
Nagyon-nagyon örültem annak, hogy életben maradt. Annyira összenőtt velem a karakter, ő jelentette az egész sorozatot, az ő jeleneteit élveztem a legjobban. “Rick Grimes: The Walking Dead”. Semmi sem lesz már ugyanolyan. Szavakat sem találok arra, mennyire várom a filmjeit, hogy újra láthassam, és megtudjam mi történik vele. Bár időugrás történt, és Ricket nem láttuk, de ez még nem jelenti azt, hogy esetleg ne tért volna vissza valamikor, és/vagy ne állna kapcsolatban velük.
Judithot nem bántam volna, ha még idősebbé teszik )mert biztos szexi csaj lett volna/lesz(, így most bejárhatja ugyanazt az utat, amit Carl anno. )És várhatzunk 3-4-5 évet, hogy megérjen.( )Úúú, de hiányoznak a jó csajok a Walkingból. Kivi vagyok Carl barátnőjével mi lett.(

winnie - 2018. 11. 11. 07:40

– Norman Reedus és Melissa McBride után Danai Gurira-val (Michonne) is tárgyal az AMC, hogy lekösse őt a The Walking Dead-franchise-hoz, azonban ez hosszabb folyamat lesz. A színész szeretne maradni, de neki mozis elkötelezettségei is vannak, illetve lesznek.

Quantumleap - 2018. 11. 11. 17:31

Silver-sama: Enidre gondolsz? A vele kapcsolatos utolsó történés, hogy Gregory úgy lökte el, hogy utána mankóznia kelljen. Hogy a hat év alatt mi történt vele, az jó kérdés. Szerintem így már túl fiatal a sztori szerinti életkorhoz. Más színésznő játszaná? Esetleg említésből megtudjuk, hogy kipurcant?

Quantumleap - 2018. 11. 11. 17:48

Vagy a fene tudja. Most nézem, hogy Katelyn Nacon 19 éves. A sorozatba kerülésekor hány éves volt a sztori szerint?

Silver-sama - 2018. 11. 11. 21:17

Én az ilyen részletekre soha nem figyelek. (Az is kit érdekel, hogy dinamit volt a hídon.) Az, hogy más színész játssza szerintem nem illik a sorozathoz. Manapság amúgy is sokkal idősebbnek tűnnek a fiatal lányok. Elmegy 25-nek is.

Silver-sama - 2018. 11. 11. 21:48

Jut eszembe, senki sem érti Sasha miért szerepelt. Szerintem a Star Trek miatt.

winnie - 2018. 11. 12. 06:38

“Jut eszembe, senki sem érti Sasha miért szerepelt. Szerintem a Star Trek miatt.”

a star trek miatt pont az lett volna logikus, ha nem szerepel. ha egy író ír, akkor nem azt nézi, hogy hol szerepel egy színész. elmondták, hogy ki miért szerepelt – linkeltem vasárnap a készítői interjúkat.

Kissur - 2018. 11. 12. 12:32

Quantumleap: Azt hiszem 16-17 körül volt Enid karaktere. Szóval a 1,5+6 éves ugrással most 23-25 körül van, amit egy hajjal simán el lehet hitetni.

Silver-sama: Nekem is hiányoznak a jó csajok. De ahogy nézem, Judithból az lesz. Addig a pár évig meg bele sem gondolok. A 4.évadban az őrült szőke kiscsajból is tudtam, hogy jó nő lesz, bár látva a nővérét, ez nem volt kockázatos tipp. :D

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz