login |

The Orville: kezdett a 2. évad

2019. 01. 10. 21:30 - Írta: human

85 hozzászólás | kategória: kritika,

Itt valamit elszámoztak, vagy mi a fene van? Ilyen unalmas premiert rég láttam sorozathoz, mint amit a The Orville villantott, pedig azért az évadpremiereknél igyekezni szoktak az új nézők megfogásában is a sorozatok.

Konkrétan tényleg megnéztem, hogy nem-e csak a fájl volt rosszul elnevezve. Hát nem. Mondjuk a folytatás (ami az első évad kimaradt epizódja) elvileg már akciódúsabb, hiszen valami mentőakciót mutatnak benne. Szemben a premierrel, ami nagyjából csak lelkizésre ment el, és olyan B-szállal (a gyerek nevelése) bírt, ami minimálisan sem függött össze a fő témával.

Mármint rendben, kiszolgálják a rajongókat, meg foglalkoznak olyasmivel, amit felvetett az első évad, de ezt halálunalmasan teszik, nulla poénnal. És talán még a nüanszok szintjén sem erősen, bár ebben talán a rendszeresebb nézők pontosabban tudnak ítélkezni. Ha tényleg ez a Star Trek: Discovery ellenpontja, akkor bajban vagyunk.

Ami kicsit érdekes volt, hogy miképp építettek egy gyerekes poénra egy érzelmekkel teli, nem nevetséges levezetést. Ugye a sztori az volt, hogy az évente egyszer pisilő lénynek pont most jött el az ideje, és ez a szülőbolygóján fontos szertartásnak számít, így oda megy a hajó és a legénység.

És bár született pár Family Guy-szintű vicc a helyzetből, de aztán ügyesen csináltak belőle felemelő pillanatot. Ott legalább elmosolyodtam. Csak közben ez a sok magánéleti dráma…, hogy is mondjam, egyszerűen nem éreztem az, hogy volt 40 percnyi anyaguk tényleg. Pedig próbáltak felnőttesen állni a problémákhoz, szóval még jól is elsülhetett volna a dolog.

Az biztos, hogy nem rántottak vissza a nézők közé ezzel a kezdéssel. Aki várta, annak mi a véleménye róla?

85 hozzászólás Ne habozz!

JKJ - 2018. 12. 13. 12:14

Most néztem meg az új évad első részét. Nehezen tudom értelmezni a látottakat. Ezeket a karaktereket nem ismerjük még annyira, hogy ilyen erősen karakterközpontú résszel kezdjenek. Ez még csak a második évad. Ezt legkorábban a negyedikben tudnám elképzelni. A két tiszt randizós problémás szála például rettentően kilógott. Főleg, hogy volt egy harmadik kapcsolatos szál is. Nagyon összedobott résznek tűnt sajnos. Évadkezdésnek nagyon gyenge volt.

Tyberius06 - 2019. 01. 08. 09:35

a 2×01 baromi random és réteg rész volt, mégha voltak benne szórakoztató elemek is, plusz a második is túl karakterizálós volt és még csak nem is a legjobban felépítve. Ennél sokkal érdekesebb sztorik voltak az első évadban…

a_n_d_r_e_w - 2019. 01. 08. 10:02

Nem tudom csak az ido szepiti-e meg az Orvillet, de ez az elso ket resz siralmas volt, kaszaltam is. Sci-fi hatterbe tett baratok kozt, ahol a sci-fi-nek semmi hozzaadott erteke nincs. Adieu

Ace - 2019. 01. 08. 10:39

Ha jól emlékszem az első két rész az előző Orville évadban sem volt túl acélos. Remélem sikerül megint helyrerázódnia.

heidfeld - 2019. 01. 08. 11:20

Orville előző évad eleje is igen gyengére sikerült. Kitartottunk, és nagyon kellemes lett.
Sajnos, ha a készítők nem tanulnak hibáikból, vagy nehezen találnak vissza, helyes útra, addigra késő, nézők java elpártol, lemond róla.
És hiába javul, élvezetes, évad második felében. Megy a süllyesztőbe…
Mondjuk Imposters S2 tökéletes példája ennek. Pedig jók voltak az utolsó részek!

strongbad - 2019. 01. 08. 12:06

Akkor úgy látom nem csak nálam vágta ki a biztosítékot a 2. évad első két része. Egy remek első évad után szégyen ilyen részekkel nyitni.

FP Jones - 2019. 01. 10. 21:47

Fura, nekem ez ezerszer jobban tetszik mint a Discovery

Sigismundus - 2019. 01. 10. 21:59

Én egyenlőre a 2x01nél tartok.
De nem tartom rossznak.
Lassabb, kevésbé mozgalmas, akciódús, ez igaz, egy évadkezdéshez képest mindenképpen, de nem rosszabb.

mSO - 2019. 01. 10. 22:27

Az első rész nekem nem lógott ki, bár tényleg korainak tűnhet, de nem szeretem az elnyújtott, több részenként rövid jelenetekkel csepegtetett karakterépülést, főleg nem ilyen abszurd humorral dolgozó sorozatban.

Számomra teljesen működött, mint a “faj újabb hülyesége”, az új szereplő behozatala viszont fura volt, tekintve, hogy második résznek olyat adtak le, ami még az előző évadból volt. Már-már hajlik a Fox csavarra, amit a Firefly-nál csináltak.

Jobban zavart a másodikban az arcbatolt homoerotika, meg a rész gerincét adó egész eseménysor hirtelen feloldása.

Energiavampir - 2019. 01. 10. 23:38

Simán bejött, és engem nem zavart hogy lassú meg akciómentesség, inkább marhára értékeltem, hogy egy olyan földi dologból (wc-zés) tudtak ekkora poént, és másságot kihozni :)
nézős..nagyon is

kpeter - 2019. 01. 10. 23:46

Én továbbra is élvezem a sorozatot, de el kell fogadni, hogy ez egy scifi elemekkel tarkított komédia, és nem fordítva.

MrZed - 2019. 01. 11. 02:01

Orville 2×01 … megnéztem és semmi problémám vele. Én jót szórakoztam rajta.
Nem volt egy übermély hipertanulságos beszóló rész, mint a Majority Rule (aka Facebook planet).
Csak egy kellemes felvezető + új karakter bevezető.
Még mindig fényévekkel inkább Star Trek, mint a Discovery.

Claire8310 - 2019. 01. 11. 06:57

Ez a két rész nekem is ilyen semmilyen volt, kb. Tényleg poén nélkül. De úgy vagyok én is vele, tavaly is döcögött, kívárom mi lesz a továbbiakban.

Mate815 - 2019. 01. 11. 08:07

Teljesen rendben volt mindkét rész, várom a folytatást.

derek - 2019. 01. 11. 08:32

Kár, hogy ennyire le van butítva ez a sorozat, a készítőkben pedig semmi ambíció nem maradt a 2. évadra. Ez tipikusan az az országos csatornás szint, amitől menekül az ember, ha látja, hogy mi minden van kábelen meg a többi platformon. Ez a premier valami könnyfakasztóan unalmas és ostoba volt sajnos. Kár érte.

JKJ - 2019. 01. 11. 08:46

Na, lássuk a harmadik rész mit produkál!

Én az első két résztől függetlenül nézni fogom az évadot, mert még így is több Star Trek van benne, mint a Discoveryben.

Ace - 2019. 01. 11. 08:47

Az biztos hogy nem ezt a részt mutogatnám egy leendő újonc Orville nézőknek. Egy ilyen csak karakterizólós résznek szerintem is inkább késöbbi évadokban lett volna a helye vagy valahol egy évad közepefelé félévad finálé elött vagy nem tudom évadkezdésnek biztos nem tettem volna be.

A rész mentes mindenféle csihi-puhitól vannak helyette párkapcsolati problémák meg persze a vicces Moklan szertartás ezen mondjuk jókat mosolyogtam de meg sem próbálták semmivel felrázni a nézőt. Én mondjuk jól szórakoztam most is mert még mindíg a TNG-re hasonlít nagyon a sorozat és megkedveltem a karaktereket is szóval én ki fogok tartani ami negatívum Tyler hadnagy most komolyan???
Nem tudom mi lenne ezek után a rosszabb ha meglépnék vele az imposztort vagy ha nem…
Biztos hogy idén is helyrerázódik a sorozat hiszen az előzetesekben láttunk mozgalmas eseményeket és nekem ez a TNG feeling is nagyon bejön.

Azt viszont nem értem miért kell mindíg a Discovery-vel szembe állítani az Orville-t oké hasonlítani akar a régi Star Trek-re de teljessen ellentéte a két sorozat egymásnak. A Disc egy minden szempontból modern a mai igényeknek megfelelő Star Trek-et kínál tovább fentartva a frencsájzt az Orville pedig egy könnyed kikapcsolódás régi Star Trekkes felhangokkal egy űrkaland sorozat amit szórakoztató nézni.

JKJ - 2019. 01. 11. 09:37

Ace. Látom hasonlóan látjuk a helyzetet. A Discoverys hasonlat sztem elkerülhetetlen. Sőt! Kötelező. Miért is ne beszélgessünk róla?

JKJ - 2019. 01. 11. 10:03

Megnéztem a harmadik részt is. Megpróbálom elfelejteni jövő hét péntekig.

Ace - 2019. 01. 11. 10:26

JKJ: Én azért nem látom értelmét mert mintha almát hasonlítanál a körtével. Nálam például jól megfér egymás mellett a két sorozat felesleges szembeállítani őket teljessen más az ábrázolásmódjuk, hangulatuk.

Ahogy látom Orville-nél első 2 rész után eléggé zuhan a nézetség ha a 3 is rosszúl teljesít nagy bajban lesz. Összeszedhetné magát kár lenne érte.

winnie - 2019. 01. 11. 10:27

Megnéztem a harmadik részt is. Megpróbálom elfelejteni jövő hét péntekig.

esetleg a most érkező új szereplő dobhat a dinamikán, új dolgokat hozhat be.

JKJ - 2019. 01. 11. 10:30

Ace: Értem. Nincs több hasonlítgatás :-)

winnie: Új szereplő? Az ormányos tiszt? Remélem nem Ő lesz, mert rémes egy karakter.

winnie - 2019. 01. 11. 10:34

nem, de ő az előzetes alapján patrick warburton volt, akit mindig jó látni. vagyis itt csak hallani. Jessica Szohr érkezik a kiszálló karakter helyére, bár nem tudom, hogy kit fog alakítani.

Ace - 2019. 01. 11. 10:35

Szerintem Winnie Jessica Szohr(Talla) karakterére gondolt vagy nem?

JKJ - 2019. 01. 11. 10:45

Nem tudtam, hogy lesz ilyen új karakter. Bízzunk benne, hogy jó irányba folytatják az évadot.

Tyberius06 - 2019. 01. 11. 15:37

Mindhárom rész valahogy inkább az évad közepébe illet, mintsem az elejére, bár Alara távozása miatt kellett neki egy ilyen rész (mennyire szállt ki egyébként, nem úgy volt, hogy az évad első felét kihagyja, aztán később visszatér még?).
Baromira remélem, hogy jövőhéttől már jönnek a normálisabb részek. Egyébként az tetszik, hogy továbbra is azokat a kis réseket tömi be, amit anno a TNG nem tudott vagy akart.
De ez a kezdés ezzel a három résszel így nem volt valami acélos.

Sigismundus - 2019. 01. 12. 17:03

2×01

Hát ez a Bortusos szál ez már kissé sok volt. Egyet értek a fenti véleménnyel hogy ezt inkább valahol évadközépen még elment volna, de nem kezdéskor.

Amúgy az a pornónepper hadnagyról nem a Discovery medveállatkája jutott másnak is eszébe?

Mate4182 - 2019. 01. 12. 18:44

nekem tavaly a star trek discovery is baromira bejott meg az orville is. nem akartam oket osszehasonlitani ahogy most sem fogom, ahogy a Netflixes Punishert se hasonlitom ossze a Hulus Runawaysel pedig elvileg mindket MCU ..

nekem bejott az elso 2 resz, nekem nem kell komoly drama mewg akcio. pont ezekert varom a Discoveryt.

En az orville-t azert nezem mert egy kellemes feelgood sorozat amit akkor is tudok elvezni ha a felenel meg kell allitanom mert mas dolgom akad, vagy ha kifelejtek egy reszt is elvezeted marad.

Energiavampir - 2019. 01. 12. 23:48

2 rész után..
a Bortus családi kalandokból kicsit sok volt már, remélem azért más is történik velük..szuperlény még mindig nagyon szórakoztató

david - 2019. 01. 13. 12:18

mi az a “szuperlény”?

zsuszikakak - 2019. 01. 15. 13:20

Első két rész tökéletese volt
10/10 Telis tel apró viccces momentumokkal komoly előrelépeéssel a karaktereknél.
A második rész különösen fájdalmasan ironikusan szomorú viccesen mesél a pornofüggőségről ami egy mai világra (rám) is nehezedő /felszabadító dolog.
Szintén 100/100
Így tovább!

heidfeld - 2019. 01. 15. 22:20

Párkapcsolati tanácsadás béna , de a többi rendben volt. Ez a pornófüggőség komoly betegség.
Érdekesek, viccesek az idegen lények szokásai. A nepper-lény meg kifejezetten tetszett.
Most jól vegyítették a könnyedséget – komolyabb témával.

Ace - 2019. 01. 16. 08:42

2×02 Hát ez most kicsit számomra is uncsi volt. De értem mit akartak elmondani. Pornófügőség valóban veszélyes dolog ahogy a párkapcsolati problémás is de azért ennél lehetne kicsit szórakoztatóbb a feldolgozás vagy akkor a B szálra kellett volna kicsit ráerősíteni mert az nagyon elnagyolt volt.
Azért remélem ennél tényleg jobb részek következnek mostmár az évadban.
Kalandozzunk mostmár ebben a kicsit sem unalmas világban amit felépítettek.

sancho pansa - 2019. 01. 16. 09:00

Ez itt a gond. Egy epizód attól nem lesz jó, ha aktuális vagy valid problémát választ heti témának. A jó sztori, ötlet, megvalósítás is kell, ez meg itt nem volt jelen, rém szürke volt az egész.

JKJ - 2019. 01. 18. 10:18

Nézem a negyedik részt, de folyton olyan érzésem van, hogy nagyon lusták az írók. Nem feltétlenül a cselekményre gondolok, hiszen az eddig nem sok van, hanem a karakterekre. Az epizódok nagyon karaktercentrikusak, de közbe nagyon klisések a szereplők. Valahogy az első évadban több lélek volt. Itt papírvékony karakterek nevetségesen hétköznapi problémáit akarják mélynek bemutatni. Ne értsetek félre. Szeretem a személyes problémára épülő sorozatokat, de itt buta gyermeteg problémák vannak jelen. Számomra elképzelhetetlen egy ilyen bugyuta legénységgel működő űrhajó. Ahoz meg túl komolyan veszi magát a sorozat, hogy ez beleférjen.

Persze ez szigorúan a magánvéleményem :-)

JKJ - 2019. 01. 18. 10:58

Azt hiszem hagyom a heti nézést. Majd az évad végén nekifutok. Remélhetőleg javul a színvonal.

Sigismundus - 2019. 01. 19. 10:28

2×03

Nah ez szomorú volt, tudtam hogy távozik, de reméltem mégsem.

Magát a távozást elég jól előkészítették, logikailag nem volt benne hiba. csak azt sajnálom, hogy a Kiszejlán-on nem kapott kedvet Alara valami nyomozós munkához, csak a család mellett maradva kevésnek éreztem a sorsa rendezését.

Yooha - 2019. 01. 21. 08:55

Hm, pedig az imdb-n láttam hogy ugyanaz a színésznő játsza a térképésznőt, mint a krilles részben a tanárnőt, de nem fogtam gyanút. Azt hittem olyan, mint Brunt és Weyoun, hogy csak ugyanaz a színész és kész.

Tyberius06 - 2019. 01. 21. 10:46

Bakker elkezdtem írni egy kommentet és most nem emlékszem, hogy elküldtem e vagy küldés nélkül rázártam a böngészőt. De az is lehet, hogy a szűrő ette meg…
Anyway…

1×04

SPOILER (leginkább a ST: Discovery első évadjára nézve)

A negyedik rész jobban bejött, bár Malloy szála ismét nem volt érdekes, ugyanakkor érdekes dolgot boncolgatott valahogy mégis, mármint a motivációit tekintve. Azért azt valahol készítői részről viccesnek tartom, hogy húztak egy “Tyler” párhuzamot a ST: Discoveryvel. Ott Ash Tyler volt az átműtött klingon, itt pedig Janel Tyler az átműtött krill. Ott mutatták az átalakulást itt csak elmesélte, hogy mennyire fájdalmas.
Egyébként meg kaptunk egy újabb ellenséget, szóval építik a mitológiát is. Alara hiányozni fog. Én azt hittem csak pár részre száll ki és nem véglegesen.

Végre volt egy jó momentuma Bortusnak:

“He will fail.”

Ezen jót mosolyogtam.

Sigismundus - 2019. 01. 22. 09:42

2×04

NA ez már jobb volt mint az első két rész.

Azt én is olvastam korábban hogy az új térképésznő már az előző évadban játszott szerepet, nem is lepett meg a fordulat. Ha STDből is vették nem zavart, nem lopás vagy ötletszegénység, nem így nézem, értékelem.

Ami viszont feltűnt hogy Mercer ebben a részben mennyire más volt. Már a krill hajón, majd a bolygón bolyongva is vártam-vártam mikor tesz olyan infantilis gyerekes beszólásokat váratlanul, mint amiket az első évadban, vészhelyzetekben gyakran szokott tenni.

De nem, semmi. Ez bizony inkább egy normál Star Trek sorozat kapitány-karaktere volt, nem az első Orville évad Mercer kapitánya.

Ace - 2019. 01. 22. 11:34

Még csak a 2×03-at láttam. Sajnálom ,hogy Alara távozik remélem Jessica Szohr is hasonló jó lesz.
Jó lett volna ha Alarának egy jó kis nyomozást adnak inkább.
Viszont Robert Picardo-t és John Billingsley-t vicces volt együtt látni ők nekem emelték a részt nagyon.

Joe - 2019. 01. 22. 23:15

Halston Sage, ne :'(
Hiányozni fog nagyon.

Az első két rész nekem bejött, messze jobban érdekel, mint a Discovery!

Tyberius06 - 2019. 01. 26. 08:08

2×05

Nem volt rossz rész, de ismét egy teljesen elmebeteg mégis létező szokás kritikája került terítékre. Az mondjuk jó megközelítés volt, hogy mi indíthatta be a helyieknél ezt a szokást. Mondjuk a börtönös lázadás már kevésbé tetszett. Elég sok helyit kinyírtak ott… az fura volt.

Annatar - 2019. 01. 26. 16:15

Én hiányoltam azt az érvelést, hogy Kelly és Bortus más bolygókon, más csillagjegyek alatt születtek…

Ace - 2019. 01. 28. 09:48

Én még a 2×04-nél járok. Ez már azért jobb rész volt mint az első három sokkal pörgősebb kalandosabb. De ezt a Tyler hadnagyos dolgot nem tudom másra vélni csak arra ,hogy Macfarlane elismeri az ST:Discovery érdemeit és kalapot emel elötte ha valóban így van akkor nagyon szimpatikus tőle és kezdem egyre jobban megkedvelni a személyiségét ;)

Ace - 2019. 01. 28. 09:53

Ja és Malloy-t nem igazán értettem most miért is akar parancsnok lenni? Mintha erre a szálra nem maradt volna idő nem is akarták megmagyarázni. Én meg nem tudtam eldönteni hogy most tényleg az akar lenni vagy csak szórakozott…
Bortus beszólása azért ütött :D

winnie - 2019. 01. 28. 09:53

szerintem nem annyira mcfarlane, inkább azok, akik jobban otthon vannak az írók közül a scifiben. az viszont nem tudom, hogy jelent-e valamit, hogy amikor ezt a részt írták, akkor még csak 9 rész ment le a star trekből.

Ace - 2019. 01. 28. 14:10

Mármit André Bormanis-ra gondolsz azt hiszem az ő írói kreditje ez a rész. Hát belőle is kinézem ,hogy emeli a kalapját a Disc-nek :)

“mikor ezt a részt írták, akkor még csak 9 rész ment le a star trekből.”

Ajha ezt nem tudtam, honnan tudod ,hogy mikor írták ezt a részt?

Potter - 2019. 01. 28. 16:18

Ace:azért akart kapitány lenni,hogy könnyebben be tudjon csajozni.Rámozdult a szőke csajra,de ő Mercert választotta.Kelly rá is kérdezett,ha jól emlékszem.

Ace - 2019. 01. 29. 13:36

Potter: Igen tudom ,hogy ezt mondta Kelly-nek de azt hittem van valami más értelme is. Ezek szerint nem.

Sigismundus - 2019. 01. 29. 18:58

2×05

Ez is már jobb rész volt, az első kettőhöz viszonyítva mindenképp. Azonban nálam nem érte el az első évad, Facebookszavazós/BlackMirroros hasonló rész szintjét, annyira nem volt durva.

Más, ebből a észből is hiányoltam Mercer gyerekes beszólásait, meg úgy a többiekét is. Mintha ezt teljesen kiölték volna a párbeszédekből, karakterekből. Sem MAlloy, sem Lamar nem szól be semmi szörnyülködőt ?

zolij - 2019. 01. 30. 15:57

winnie: úgy rémlik, hogy a Discoverys csavar elég hamar felmerült spekuláció szintjén (IMDB-s színész adatlapok + korábbi casting hírek), szóval ha csak fejtés szintjén, de már tudhattak a dologról.

Ace - 2019. 02. 01. 09:01

2×05
Látom ez volt Robert Duncan McNeill rendezése. Jól összerakot kis rész volt bár a sok leölt őrt én sem értettem… furcsa volt na.
Régies Star Trek résznek érződött inkább TOS-résznek. Nekem nem is a helyi szokás volt érdekes inkább az ,hogy akár millió helyen el lehet cseszni egy kapcsolatfelvételt és logikussan átgondolva nem igazán működne ez a csak úgy leszállunk és üdv mindenféle előzetes egyesztetés nélkül.
Amúgy azért Mercer megpróbált vicceskedni az állnevekkel de valóban visszavettek elég rendessen a poénkodásból.
Az új szereplő Jessica Szohr egyenlőre elég semleges de annak örülök hogy ő is Xelayan és nem veszítjük el az ebből adodó efférokat. Amúgy azt szivesen megnézetm volna hogyan pattintották ki az ormányos átmeneti biztonságifőnököt :)

JKJ - 2019. 02. 03. 12:27

Korábban kaszáltam, de megnéztem a hatodik részt, mivel kifejezetten jókat írtak róla.

Az biztos, hogy a Doki a legfelnőtebb karakter a sorozatban. Mindenki más úgy viselkedik, mint egy tinédzser. Ez egy high-school in space sorozat. Magyarul nem nekem való :-)

Sigismundus - 2019. 02. 03. 18:36

2×06

Na ez már jobban tetszett, megvolt benne az amit hiányoltam, a Family Guy hülyeség is.

Kezdve Maloy Bortusnak adott tanácsától, a Maloy+Lamar futamig a vezérlőbe, Ed és Kelly házaséleti emlékei.. Meg a vége.

Talla úgy tűnik igen hamar bekerült a ‘belső körbe’ nem csak mint főtiszt, hanem mint akivel már kitárgyalják, megosztják a magánéleti gondjaikat is.

Viszont kezd az az érzésem lenni, kissé az első évad sztorijait látom újra, kis változtatásokkal, csavarral.

Kezdésnek ott volt majd két részben Bortusék családi problémái. Volt a krill személyiségfelvétel.
A morbid módra döntő társadalom. Most meg a doktornő fura szerelmi kalandjai.

heidfeld - 2019. 02. 05. 21:41

2×06

Nagyon kellemes rész volt.
Jó volt látni, a szereplők valódi arcát.

Mate4182 - 2019. 02. 07. 12:00

en kettesevel nezem ezt az evadot (talan az elsovel is igy tettem, nem tudom mar)

az elso 2 Bortus oriental epizodok voltak

a 3-4 az regi biztonsagi tiszt tavozasa es az uj megszerzesere epult

az 5. vegre kicsit visszaadta nekem azt az igazi oldschool star trek erzest

a 6. viszotn nalam eddig a masfel evad eddigi legjobb resze volt

baromi jokat rohogtem Isaac probalkozasain (asszonvero trikoban sorozes = hangos rohoges a metron)

kivancsi vagyok meddig lesznek egyutt a dokival

Ace - 2019. 02. 07. 13:19

2×06 Érdekes rész volt bár az elején azt hittem újramelegítik a TNG 4×25 In Theory epizódját ahol Data-ba esett bele egy hadnagy megijedtem ,hogy most ezt gyakorlatilag lemásolták de szerencsére a közepétől más felé vitték el a vége meg totál más lett.
Érdekes volt de szerintem még mindíg nagyon erőltetik ezeket a karakter centrikus részeket nekem kicsit hiányoznak a kalandozások ebben az évadban eddig nem sok volt talán csak a 4. és 5. részben.
Azért Bortuson jókat mosolygok mindíg az is tetszett hogy Isaac valóban tanúl és hallani sem akart Maloy-tól tanácsot :D
Meg láthattuk Mark Jackson-t sisak nélkül.

glob - 2019. 02. 09. 12:05

Szerintem ott folytatták ahol abbahagyták – szerintem több köze van az ST. -hez( a Discovery -nél ). Bár én mindkettőt ki nem hagynám … Miért baj hogy több oldalról láthatjuk ? a Discovery a múltban az Orville a jelenben játszódik (saját időrendjében). Van még rajongói változat is (Renegades). Én az ST-n nőttem fel, és remélem kitart még a fiam életén át is …

Tyberius06 - 2019. 02. 15. 17:47

2×07

Huh… Bakker eléggé elbaszott résznek ígérkezett (valahogy kezd elegem lenni a Moclusszal kapcsolatos részekből), de csak úgy mint a Bortus gyereke körül bonyolódó rész ez is a végére eléggé odabaszott… Sejtettem, hogy nem lesz happy end, de akkor is. A helyzet az, hogy ezek a sztorik ma már a múlt, csak ugye itt megfordították a dolgot. Viszont valahol aktuális mind a mai napig. Baromi hiányzik a társadalom nagyrészébe by default a mások elfogadása olyannak amilyenek, ezért van “szükség” mindenféle elbaszott média kampányokra, meg tüntetésekre meg felvonulásokra, amik aztán generálják a feszültséget a másik oldalon…
Egyébként a Kelly-s szakítás eléggé WTF volt, viszont ott jót röhögtem, hogy ezt pont Eddel beszélte meg, az meg vágta a fejeket, mert kb ő is ugyanezeket játszhatta anno el, mint itt Cassius :D :D
De kéne már valami kalandonsabb rész valóban… :)

ace05 - 2019. 02. 15. 23:11

Ok én is húztam a számat, hogy már megint Moclus fajjal van dolgunk, de basszus ez a plot valami zseniális volt. Megnézed a részt és utána azt mondod magadban, hogy basszus, annak idején miért nem gondoltak erre a Star Trek írói?

JKJ - 2019. 02. 16. 12:18

ace05. Ne alacsonyítsuk le a Star Trek íróit. Ez a sorozat meg sem közelíti pl. a TNG minőségét.

ace05 - 2019. 02. 17. 15:52

JKJ: Azt ugye tudod, hogy volt Star Trekkes írók is dolgoznak a sorozaton?

Energiavampir - 2019. 02. 17. 16:43

s02e07

nemá, megint Bortus meg a senyvedései, szeretem a sorozatot, de nagyon unom már a moklanok párzási szokásait..

awexco - 2019. 02. 17. 17:46

Én szerettem ezt a sorozatot . De totálisan unalmassá vált , hogy non-stop a moklanokkal foglalkozik . Ez az évad úgy gáz ahogy van 7 részből egy volt ami élvezhető a többi csak vergődés ötlettelenül .

Sigismundus - 2019. 02. 17. 19:49

2×07

Én is kissé már húzom a számat a moklanok miatt.
De legalább most nem valami bugyuta happy end lett megoldás.

Pozítivum hogy Talla most végre kiemelt szerepet kapott.

Kelly szakítása igen légbőlkapott volt.

Másnak nem tűnt még fel hogy az ‘itteni’ Csillagflotta jelvénye hasonlít a Starbucks kávézófrenchise jelképére?

Ez az évad kevésbé élvezhető szerintem is.

heidfeld - 2019. 02. 18. 17:26

Kelly szakítása kivételével, jó volt ez a 2×07. És az előző rész is nagyon rendben volt.Kicsit több humor, és jóval több akció azért nem ártana!

Zombiebie - 2019. 02. 19. 10:12

Néhány nevesebb cameo nekem még nem ellensúlyozza azt a tényt, hogy nincsen rendesen kiépítve az univerzum, amiben ez az egész játszódik. Egyedüli értékelhető epizód a 2×04 volt ebben az évadban. A Krillek ellensége, azok a varacskos disznó fejű idegenek sem lettek túlzottan bemutatva. Szóval látom, hogy igyekszenek a maszkokkal, a látvánnyal kompenzálni, de… Az élet szülte kicsi poénokkal továbbra sincsen baj, de azok magukban kevesek. A Moklanok kínlódását már én sem bírom tovább. Annyira elég már a bicska nyitogató dolgaikból, amikbe inkább nem megyek bele. Elég és kész. Remélem újra erőre kap ez a sorozat, mert szeret(t)em.

Dave - 2019. 02. 22. 16:31

Nos, a dupla epizód első fele nem volt rossz. Csak a gyerekes részeket tekertem át. :)
Várom a jövő heti végkifejletet.

Tyberius06 - 2019. 02. 23. 16:36

Az nekem nagyon kimaradt, hogy ez dupla epizódos sztori, furcsálottam is hogy nem haladunk előre. Aztán a vége eléggé wtf lett. Főleg hogy hullottak benne a red-shirtök rendesen.
Kiváncsi leszek mit kezdenem Isaac karakterével így. Bar lehet szimplán átáll a végén a többi droidot meg vhogy bedarálják.
De végre ismét volt normál történés a sorozatban.

zolij - 2019. 02. 24. 13:25

ok, ezt a 2×08 váratlanul ért

Energiavampir - 2019. 02. 26. 21:09

NA!! erről van szó
ez váratlan meglepő, és izgalmas rész..

Sigismundus - 2019. 02. 26. 22:15

2×08

NAh, ez nekem is meglepetés volt, de negatív.
Most jöttem rá miért hiányzik az első évad kis infantilizmusa. Az a sorozat azzal jelezte hogy nem akarja komolyan venni magát azért. Idén viszont ez hiányzik, és ez a komolyan-vevés az ami nagyon nem megy jól az évadnak. A mostani rész, főleg a vége volt az ami valahogy hiteltelen volt nekem.

Ace - 2019. 02. 28. 13:56

Huh kicsit lemaradtam a sorozattal most láttam a 2×07-et az idei Moklanozás már tényleg kezd sok lenni pedig bírom Bortus-t nagyon de ,hogy nincs más ötlet mindíg csak ők…
Ami viszont tetszett ,hogy Talla kicsit jobban meg lett ismertetve a nézőkkel másik ,hogy Ed nem nagyon köntörfalazott kimutatni ,hogy Kelly végre szakított jó ,hogy ilyen őszíntének írják meg a karakterét.

Na jöjjön a 2×08 látom sokaknak tetszik én is vártam a Kaylon-os részt.

Sigismundus - 2019. 03. 03. 16:02

2×09

Kejlon = Cylon. Hogy is nem jöttünk erre rá eddig..

Sigismundus - 2019. 03. 03. 16:45

2×09

Na ez a rész már tetszett, de nem Orville-s módra. Battlestar Galactica érzésem volt néhányszor. Azért a végén én sem kapcsoltam volna vissza Isaac-et, túl sokan vesztek oda miatta.

Energiavampir - 2019. 03. 04. 00:47

Nagyon sablonos sztori lett a végére, az átálló “logikus gép” kár, sokkal jobbat ötletesebbet vártam.
Kicsit nyálas is lett, nekem ez volt az egyik leggyengébb rész. Kár érte, az előző rész fordulata, hogy Isaac kis lelketlen rohadék, jó volt…ezért kár. Ebbe semmi fantázia, ötlet nem volt. Látványos volt valamelyest, de túl középszerű.

Tyberius06 - 2019. 03. 04. 15:30

Bejött a tippem, sajnos (?). Mondjuk az üzenet az jó volt, sajnos a droidoknak igazuk volt alapvetően, még akkor is ha itt egy reakcióról lett volna szó, ha Isaac megkapja a kikapcsoló gombot. Mondjuk a Terminator párhuzam is nagyon ott van a gépek lázadásával.
Viszont tetszik, hogy nem a krill a főellenség.

cyberdog - 2019. 03. 05. 04:48

@Sigismundus… no meg a Borg. Engem az átvilágításnál kapott el az érzés, mintha csak a Borg-t látnám, mikor találkoznak egy idegen hajóval.

A borg és a kaylon között legalább annyi a különbség, hogy a borg kinézetre legalább “badass”.

Ace - 2019. 03. 07. 08:41

2×08-2×09

Hát ez nekem is a Borg-os TNG részt jutatta eszembe ezek mellett végre kalandosabb látványos résznek elment. Nekem jobban bejött mint a karakterizálós eddigi részek szerintem ez a laza űrkaland jobban bejön az Orville-nek.
Isaac-et frappánsabb módon is áttállíthatták volna de már régóta alapoztak a gyerekekkel. Azért furcsa lesz ha a többiek mindenféle neheztelés nélkül tekintenek majd rá…

Zombiebie - 2019. 03. 08. 09:54

Na a moklanos vergődés után végre valami jó. Bár a lezárás kissé hirtelen és a semmibe vész. A Krill száll mélyítésének örülök, ez már a 2×04-ben megmutatkozott. A Kaylonok kikezdhetetlen intellektusát kissé aláásta ez a forgatókönyv. Ez az egész terjeszkedési szükség, replikáció, mind elmaradott gondolat szvsz. Isaacot megtartanotok nem kell félnetek jó lesz. Viccen kívül, hogyan lőnék el nélküle a ST Data féle érzelmi chippes upgradet vagy a 100 éves ember féle modern kori pinokkió mesét. Az a baj az Orvillel, hogy sokmindent megcsináltak már benne valami másik műsorban. A komikum jól működik benne, tetszik, hogy a 21. századi aggyal gondolkodnak és élnek a hajón, mintha hirtelen nekünk szakadna a nyakunkba egy ilyen űrhajó. Életszerű, friss, de ez egy idő után kifut és hiányérzet fog kialakulni abban, aki scifire vágyik. Az utóbbi rész wtf volt jó értelemben, de még mindig nem találom a keretet, ami az egész sorozatot összefogja. Ettől függetlenül szeretem, vannak kimagaslóan jó pillanatai.

Energiavampir - 2019. 03. 13. 00:34

Jó volt ez. Ügyesen félretették Isaacot, nem voltak csak momentumai, inkább a kialakult béke megerősítése körül forgott a téma, elveszett megkerült barát szindromával.
Nem volt rossz rész.

Sigismundus - 2019. 03. 13. 20:51

2×10

Valamiért nyomokban a maquis-részekre emlékeztetett a DS9ből.

Mate4182 - 2019. 03. 15. 19:29

Lehet szar a nezettsege(na puff), lehet Seth McFarlane nem vices eloben (szerintem de), vagy a sztori nem eleg star trek, vagy a sztori tul star trek

jelenleg szamunkra a bnommel, ha kell egy lightos esti neznivalo, valami kis feelgood ami tokeletes a vacsi melle, az Orville a tokeletes valasztas

sot, pont a minap mondtam neki hogy, egy napon ha less gyerekunk, ezt peldaul szivesen neznem vele akar fiatalabb koraban is !

Ace - 2019. 03. 18. 12:39

2×10-ről nekem is a Maquis ugrott be de nincs ezzel gond ha nem húznak elő egy egész szervezetet most erre hanem egyedi akciózás volt. Végre Gordon nem csak poén gyár volt hanem kapott valami komolyabb szerepet is. Fura ,hogy Isaac-ről tényleg nem beszélt senki mintha mi sem történt volna.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz