login |

Heroes a TV2-őn

2006. 12. 01. 18:12 - Írta: winnie

140 hozzászólás | kategória: az év híre, hírek

Ez így szerintem elég exkluzív, remélem nem előzött meg senki minket a bejelentéssel. (ha igen, akkor hamu.)

Részletek majd később, egyelőre mi is csak a hírről értesültünk, de nagyon úgy tűnik, hogy nem fognak őszig várni a premierig. Kockázatos a döntés, még akkor is, ha anno írtuk, hogy mivel a Heroes Universal-sorozat és a TV2-nek szerződése van a Universal sorozatokra, ezért elég nagy a sansz, hogy ők fogják beújítani. A gond csak az (a kellemes gond), hogy a TV2 régebben családokra akart pozícionálni, az utóbbi időben meg úgy tűnik, hogy elindult a nők felé, most egy abszolút a fiatalabb, a 18-49-es korosztályra kalibrált sorozatot próbál be. Ideje eldönteni, hogy mi a cél – szerintem az RTL kenterbe verése. Csak akkor így is kéne programot tervezni.

A Heroes a legnézettebb idei sorozat Amerikában, ezzel nincs is gond, de kérdés, hogy idehaza mekkora lesz a kereslet a képregényízű szériával kapcsolatban. Hiába, itthon lendül fel a képregény-kultúra, egyre több album jelenik meg, de lemaradásunkmég mindig óriási – nem csoda, hogy a legtöbb képregényes mozifilm megbukott. Valahogy a néző elmosolyodik azon, ha valaki repdes ember létére vagy képes magát teleportálni – sokaknak azonnal a “gagyi” jelző hagyja el a száját. Létfontosságú lesz, hogy a TV2-nek sikerül-e úgy kihegyeznie a marketinget, hogy ne a képregényességet emelje ki. Vagy – épp ellnkezőleg: ki merik-e emelni a képregényességet? Nem lennék a marketingesek helyében…

Állvamaradt kérdés még, hogy vajon melyik nap lesz a sorozat – felteszem, hogy főműsoridőben indul majd. Részemről a pénteket tippelném be, de nyilván az RTL sem ül majd a Lost második évadzárója utáni babérjain. Érdekes csata lesz majd – egyáltalán nem biztos a siker. De, ami a lényeg, a TV2 19-re lapot húz és megpróbálja. Dícséretes.

140 hozzászólás Ne habozz!

FeGa - 2006. 12. 01. 19:54

Lehet geci kérdés, de honnan az info ?

Human Insect - 2006. 12. 01. 19:56

a madarak csiripelték :) elvileg megbízható madarak.

FeGa - 2006. 12. 01. 19:57

Óóó Rényi Ádám ? Najó sejtem. :)

Mr Chanandler Bong - 2006. 12. 01. 19:59

hmm.. legalább lesz megint okom szidni a szinkront:)

FeGa - 2006. 12. 01. 20:02

A Hírós részek remélem maradnak úgy csak átírják az angol feliratot. Azért az sokat elvenne…

Joey - 2006. 12. 01. 20:02

remélem milo hangja ismét seszták szabi lesz :P

Tamás - 2006. 12. 01. 20:04

Na ennek örülök!

Remélem korrekt szinkront kap.

Razor - 2006. 12. 01. 20:05

Kárhogynem RTL-en fog menni :)

Syrius - 2006. 12. 01. 20:08

Miért lenne kár? :S én örülök, hogy a Tv2-n

seven - 2006. 12. 01. 20:10

ha rendesen promozzák(mondjuk úgy ahogy az rtl szokta a sorozatait), lehet siker,ha nem, nem hiszem..

maszty - 2006. 12. 01. 20:14

örülnék ha rögtön a megatánc után be is dobnák péntekre… A reklámot meg ajánlom, hogy jól csinálják meg mer top3 a sori nálam!

lex - 2006. 12. 01. 20:15

rakják párba a Smallville negyedik-ötödik évaddal :)

A szintén képregényes SV hozott a napi vetítései idején hétköznap rendszeresen 800 ezret, most pedig hétvégente olykor millát is. NULLA promócióval. Ezek alapján úgy vélem, hogy egy bepromózott Heroes tudna aratni…

lex - 2006. 12. 01. 20:16

joey: jaja, milonak tényleg passzol a seszti.

ddetonator - 2006. 12. 01. 20:17

én arre leszek kiváncsi, hogy mi lesz a címe.
nemtom de a Hősök magyarul kurva szarul hangzik.
majd kiderül…

seven - 2006. 12. 01. 20:17

Rejtélyes emberek

Dboy2000 - 2006. 12. 01. 20:23

Ez egy nagyon jó hír! Várjuk… :)

akyyy - 2006. 12. 01. 20:25

hát a Heroes Hősök-öt jelent. akkor a heroes is kurva szarul hangzik… nekem a játék jut róla eszembe ^^

zozo23 - 2006. 12. 01. 20:26

:) , és sajnos el tudom képzelni, hogy tényleg ezt adják neki… de a lényeg, hogy lesz a Heroes Magyarországo-on is – a promón nagyon sok fog múlni.

rhynn - 2006. 12. 01. 20:27

H-Akták? Esetleg Hétköznapi Szuperhősök? Biztos valami hasonlóan elmés megoldás lesz :D

seven - 2006. 12. 01. 20:29

Megaemberek :D

Human Insect - 2006. 12. 01. 20:31

nem hiszem, h szar címet adnak neki. rejtélyes emberek kalandjai. meg kicsit uncsám már ez, hoyg brámiylen premier van ez a téma. Na jó, adtak rá alapot, de tételezzük fel, hogy nem akarnak szívni, és a Hősök címet adják neki, mert a többin úgyis húzná a száját a nép.

millAh - 2006. 12. 01. 20:33

Lehetne mondjuk “Az evolúció következő lépcsőjén álló emberek életének, személyiségének, világmegmentős problémáinak bemutatása 40 percben” a címe!

linsz - 2006. 12. 01. 20:36

a szar magyarítás inkább az rtl szokása, tv2 tud korrekt szinkront csinálni:D viszont az rtl jobban promózza a sorijait és ugy tűnik ezzel nyernek is.. tv2 megtanulhatná már ezt a promo-dolgot:D:D

ogRemanO - 2006. 12. 01. 20:37

Rejtélyes hősök.
Titokzatos emberek.
Rejtélyes emberek a szurkolólány nyomában.
Hős gimi.
Heroes – Megahősök.
Az Evolúció hősei.
Született hősök.

Ádám - 2006. 12. 01. 20:38

Született hősök.

Rejtélyes csillagközi hősök.

Bűbájos hősök.

Szuperhősös műsor.

linsz - 2006. 12. 01. 20:40

“Save Lóránd, save the tv2!”

linsz - 2006. 12. 01. 20:41

amugy a legjobb cím Irigy Hősmirigy

Joe-ker - 2006. 12. 01. 20:47

A magyar címe: “Mohinder – Rejtélyes szuperemberek nyomában”

Amúgy azért durva, hogy mekkora arccal nyomulnak egyesek, alig száradt meg a tinta a híren, de már fikázzátok a szinkront :] Én meg látatlanban kijelentem, hogy a hangok kiválasztása 90%-ban rendben lesz, és valószínűleg még a fordítás is. Főműsoros sorozatoknál azért figyelnek rá, hogy ne a bölcsészkaros Gizike kapja a melót.

Solmyr - 2006. 12. 01. 21:09

Magyar cím sztem legjobb, ha Heroes lesz, akkor számíthat az összes HOMM-fanra :D De RVNY mintára akár ‘Rejtélyes Csillagközi Pompomlánymegmentők’ is lehetnek. Timeslotnak én leginkább a Walkerét vagy az NCIS-ét tudnám elképzelni. Ez lehet a TV2 utsó nagy dobása, ha ezzel sem aratnak, akkor semmivel…

ddetonator - 2006. 12. 01. 21:18

a Gyilkos Hősök kimaradtak…

Kenny - 2006. 12. 01. 21:27

Vááá, irtózok a hírtől :D. Nem szeretem hogy 1) mindenféle falusi paraszt nézheti a kedvenc sorimat :P 2) ráadásul legagyítják magyar módra :D, szóval az embereknek egész más jön le, mint azon fanoknak, akik eredetiben nézik.
Sajnos szinte 99%-ra veszem, hogy Hiro-t is leszinkronizálják, a japán részeket is, meg mindent :S (x-aktáknál is úgy tették, pl. ahol spanyolul beszéltek ott is magyar szöveg ment :S:S).

FeGa - 2006. 12. 01. 21:29

“Save Lóránd, save the tv2!”

Ezen behaltam. Kész.

Amúgy szerintem is Hősök lesz. De igaz nem kötelező szarnak lennie a szinkronnak. A Houseé szerintem igenis fasza lett. Jelenleg az egyetlen olyan szinkron ami nem zavar úgy, hogy tudom milyen az eredeti.

Rücsök - 2006. 12. 01. 21:33

maszty: És mégis ki nézéné a Megaszar után tök későn a sorozatot?:D Szerintem jó lesz a szinkron, bár remélem Hiro szinkronját nem bénázzák el:)
szerintem a cím: Heroes – hősök. amit a bemondoó majd úgy mond, hogy hérosz, hogy a kis Tomika is ki tudja mondani:D:D:D:D

kd - 2006. 12. 01. 21:56

A smallvillel párhuzamba állítani szerintem nem érdemes, mert az sv egy nagyon lájtos, amolyan agykikapcsolós dolog, részek közti összefüggés nélkül, a Heroes meg egy lassan kibontakozó rengeteg szálon futó sorozat. Én inkább a Lost-tal merném összehasonlítani, de van egy olyan megérzésem :), hogy hasonlóan fog nyitni, mint a Lost 2. évada az rtl klubon.
(jee, végre én is szakértettem!)

csuvorke - 2006. 12. 01. 22:20

mentsd meg a pompomlányt, mentsd meg a világot – ez de szarul hangzik…

Human Insect - 2006. 12. 01. 22:25

mentsd meg a szukolót és megmented a világot

winnie - 2006. 12. 01. 22:30

amilyen jó catchphrase-nek angolul, itthon hihetetlen gagyi lesz.

ha ezzel fogják reklámozni, akkor közröhej tárgya lesz a sorozat. nagyon óvatosan kell, nem csak fanok fogják nézni.

a pompomlány kihagyhatatlan, kár, hogy nincs rá jobb szó.

Goku2000 - 2006. 12. 01. 22:31

Azt se tudom hova kapjam a fejemet GG, VM, PB, House, feleségek, nagyon belelendültünk, és jó, h. a tv2 csapott le rá, az rtl vagy az axn elbarmolná a szinkront, de a tv2 a kiemelt sorozataira mindig költ vmennyi pluszt. Jah, és írnom kell a Masternek, h. Milonak Seszták Szabit. :D

Joe-ker - 2006. 12. 01. 22:37

Miért barmolná el az rtl vagy az axn a szinkront? Az rtl ugye mikroszinkron, az axn meg kb. az összes stúdióval dolgoztat, szóval rajtuk kell leverni a port, ha valami el van baszva, nem a tévéken…

lex - 2006. 12. 01. 22:45

Smallville? “részek közti összefüggés nélkül”???
Akkor azért megkérdezném… hány részt láttál belőle?

Az első évad kivételével minden évad szorosan összefüggő cselekményt mesél el, több szálon. Sőt, vannak két-három évadon át ívelő cselekményszálak is.

Állításaim igazolására itt egy kritika a tv2-n most futó harmadik évadról

Amúgy meg két SV-s csóka is dolgozik a Heroes-nál. Jeph Loeb forgatókönyvíróként és Greg Beeman meg rendezőként. Szóval azért sok a párhuzam.

A Heroes előnye a jóval nagyobb költségvetés. És így a sokkal több lehetőség.

Goku2000 - 2006. 12. 01. 22:47

Azért mert az rtl és az axn is kevesebb pénzből dolgoztat. A legjobban a Lost szinkronját rontották el, azt az HBO készítette, a PB szinkronjával se vagyok megelégedve, Odaátban Szabó Máté kezd belejönni, így kellett volna az elején is. A TV2 meg Született feleségeknek, House-nak, Páran párbannak is isteni szinront csinált. Szerintem. Végre tapasztalt színészeket lehetett hallani, és nem kezdőket. Plusz mindháromnak jó a fordítása is

seven - 2006. 12. 01. 22:47

Kenny:
de az is érdekes lenne, hogy Hiro japán hangja teljsen más mint a magyar… pl elöző részben is hol japánul beszélt, hol angolul.

lex - 2006. 12. 01. 22:48

winnie… “amilyen jó catchphrase-nek angolul, itthon hihetetlen gagyi lesz”

Hát én nem tudom. Amikor angol eredetiben meghallottam, úgy is furán hatott számomra. Persze lehet bennem van a hiba. Szóval sztem ezen nem fog rontani a szinkronfordítás… Rá kell érezni a fílingre, “oszt jónapot” :P

lex - 2006. 12. 01. 22:50

Goku2000: Egyetértek. A House szinkronja nekem nagyon bejön. Legalábbis a hangválasztás mindenképpen. Azt azért hozzáteszem, hogy az első évadot én is csak szinkronnal néztem, így nem tudom, hogy a szövegfordítás hogy sikerült.

És abban is egyetértek, hogy a PB szinkronja meg elég gáz. Ott a szövegfordításról és a hangválasztásról egyaránt tudok nyilatkozni. Mindkettő gyenge. Megítélésem szerint. A hangok között még legalább van egy-két jó választás, de szövegben… ott nagyon buta, oda nem illő fordítások vannak.

Szal én bizakodva várom a TV2-s Heroest

Razor - 2006. 12. 01. 22:58

Tv2-s és RTL-s emberkék biztos olvassák a junkiet-t :)

seven - 2006. 12. 01. 23:02

szerintem pedig a pb szinkronja nagyon jó lett… a nevek kiejtése gáz, de a többi egész jó… mondjuk mintha egy kicsit többet picsáznának meg bazdmegoznának magyarban, de sebaj. :)

Human Insect - 2006. 12. 01. 23:10

lex, lehet használni az “a href” taget vazze, ne told már be így a linket legközelebb. danke.

Human Insect - 2006. 12. 01. 23:12

btw: az a robbanás nem valami jó grafika, azt mégis mutogatják.. vagy a házak között repülés vágóképet is betolták már párszr, pedig az is olcsó cgi kinézetű.

Selion - 2006. 12. 01. 23:19

Ez a Heroes nagyon jó hír!
Valamiért én jobban reménykedtem az RTL Klubban, mert a TV2-n két valamire való műsort tudok csak szeretni (SzF és House).
De végülis mindegy, a légyeg, hogy adják és hogy egyre inkább észreveszik és figyelembe veszik a trendeket és a nézői igényeket.
És bárki, bármit is mondd, biztos vagyok benne hogy figyelniük kellene az itthoni netes közösséget, hogy mit néznek, mit szeretnek, mert igaz, hogy egy kisebb szegmense a lakosságnak, de elég jó indikátorai vagyunk a külföldi műsoroknak. Szerintem.

winnie - 2006. 12. 01. 23:23

nem kell a hazaira figyelni, nyilván külföldön is a heroes a top. meg aztán nem csak a neten, hanem nézettségben, stb.

daniba - 2006. 12. 01. 23:24

Szerintem kifogytak ezennel a megvételre váró nagy sorik.
Az RTL a Lost után már nem tud nagyágyút megvenni. Azért mert nincs több. Idén 2 kiemelkedő sori volt ami biztos hogy végig megy. A Jericho az AXN-é, a Heroes ugye meg a TV2.

isti89 - 2006. 12. 01. 23:25

Én így négy dologra leszek még kíváncsi, hogy a House és a Hereos ellen mit tesz be a RTL.Melyik nap indul, de ha nem pénteken indul akkor gondban lesznek.És még a nyitó nézettségre.

winnie - 2006. 12. 01. 23:26

egy a kérdés.

heroes esetében milyen lenne a kiemelt költségvetésű szinkron. mert az egy dolog, hogy egy egyszereplős sorira tudnak nagy nevet hozni, de akkor a heroes esetében elvesznek a korpa között a disznó, vagy mi.

nincs nagy szerep, a fiatalokra nem hiszem, hogy lehetne “nagy” hangot hozni, az idősebbek meg nincsenek olyan karaketresek, hogy ne tucat legyen. bár a hangokhoz nyilván nem értek annyira.

majd írunk lehet tippelős posztot – én spec kíváncsi lennék még a VM szinkhang tippjeire is joe-tól a premier előtt, hátha.

isti89 - 2006. 12. 01. 23:29

Winnie!Az RTL LUB-on eddig csak a Ghost Whisperer a biztos sorozat tavasszal vagy van más is?

Joe-ker - 2006. 12. 01. 23:38

Nem szükségszerűen veszik el, lásd a DH szinkben is jól megférnek egymás mellett a nagyobb nevek.

Tippek és kivánságlista pedig hamarosan.

asdf - 2006. 12. 01. 23:39

de az is érdekes lenne, hogy Hiro japán hangja teljsen más mint a magyar… pl elöző részben is hol japánul beszélt, hol angolul.
Magyar anyanyelvu, japanul felsofokon beszelo szinkronszinesz kerestetik :))))) /rogton 2 is ;)/

Goku2000 - 2006. 12. 01. 23:52

A Taxi vmelyik részében, asszem a 3-ban kellett japánul beszélnie az egyik szinkhangnak, de megbírkózott a feladattal. :) Akkor a Heroes terén a japán nyelv gyakoroltatására lesz plusz pánz fordítva :D

Goku2000 - 2006. 12. 01. 23:52

Izé…pénz :)

lex - 2006. 12. 01. 23:59

human: oks, természetesen. Elnézést érte.
daniba: A jerichót attól még leadhatja az rtl. A Lost is előbb volt az AXN-en…

winnie: egyetértek szinkron-ügyben. Itt túl sok karakterrel dolgoznak ahhoz, hogy ne tűnjön el egy-egy nagy név. Ráadásul a Heroes szereplők jó része fiatal hangot igényelne, ahol meg aztán nemigen vannak oly nagy nevek.

btw: ahogy nézem, itt a hozzászólások között már kiosztottuk milonak sesztit :)

lex - 2006. 12. 02. 00:01

asdf, goku: A Lostban ugyanez volt a koreai jinnel meg a sunnal. Ott sem vesződtek sokat. Amikor épp angolul/magyarul mondott valamit, akkor néhány tónust változott a hangja. Hát istenem, átmeneti mutálódás, megesik… :P

asdf - 2006. 12. 02. 00:05

Hmmmm, van benne valami…

kd - 2006. 12. 02. 00:08

“Smallville? “részek közti összefüggés nélkül”???
Akkor azért megkérdezném… hány részt láttál belőle?”

lex: egy heroes rész magában élvezhetetlen, míg a Smallville szinte mindig egy eléggé jól behatárolható epizódot vezet végig minden részben – a főszál mellett persze. Ne vedd ennyire sarkítottnak amit mondtam, szerintem a Smallville ilyen tekintetben valahol a Heroes és a CSI között van. Mindháromban van egy átfogó történetszál, de a Smallville inkább a részenként is nézhető kategória.

kd - 2006. 12. 02. 00:09

Ez a magyar-angol hang akkor vicces még, amikor nem fordítják le ha énekel a főhős :)
Pl most nemrég az Everwoodban volt egy karaokes rész, és Treat Williamsnek teljesen más a hangja, mint Sörösnek (megjegyzem nekem jobban tetszik a Sörös féle hangi karakter).

lex - 2006. 12. 02. 00:14

kd, ami az átfogó szálat illeti: ezzel nagyjából egyet tudok érteni. Az első hozzászólásod másként értelmeztem.

ami pedig az éneklést illeti. Van hogy rosszabbat tesznek… van, hogy lefordítják az éneklést :P
És az olykor sokkalta rosszabb :)

kd - 2006. 12. 02. 00:17

Naja, ugyanebben az Everwood részben volt példa erre is, és tényleg (amit eredetiben énekelt az nagyon tetszett). :)

Goku2000 - 2006. 12. 02. 00:33

Akkor tavasszal már nézhetjük is? :)
Szerintem az lenne a legjobb megoldás, ha 8-kor kezdődnék a sorik, egyből megugrana mindnek a nézettsége, még a BK se jelentene veszélyt.

Desperate HOUSEwife - 2006. 12. 02. 01:07

Ezúttal ügyes volt a TV2. :-)
Szerintem Hősök lesz a cím, és ez is lenne a legjobb, nem tudom, ki hogy van vele, de szerintem egy sorozatcím annál jobb, minél egyszerűbb. Ezt meg végképp nem nehéz “tükörfordítani”, istenments, hogy valami nyakatekert magyar címet költsenek hozzá.
Szinkron szerintem is igényes lesz, bizakodó vagyok, mert a Született feleségek szinkronja pl. szerintem az utóbbi évek legjobb sorozatszinkronja, igazi ágyúkkal, és a House is teljesen rendben van, mind hangok, mind fordítás tekintetében.
És én is arra szavazok, hogy Milo hangja ismét legyen Seszták Szabolcs, szerintem teljesen jó neki, és legyen akkor már állandó. Engem biztos zavarna, ha más hangon szólalna meg magyarul.

Csigusz - 2006. 12. 02. 01:35

Srácok nem olvastam végig a kommenteket, de ez nemtom volt-e már:

“Rejtélyes hősök nyomában”

Goku2000 - 2006. 12. 02. 01:50

Küldök is egy kívánságlistát a Masternek :D
Nézegettem a filmorgráfiákat és a Nathan-t játszó színészt Forgács Péter szinkronizálta a Született feleségekben. Szerintem illik hozzá. Plusz Ali Larter is meghagyhatnák a Végső állomásos hangját (anno Kerr Smith-t is e film miatt szinkronizálta Seder Gábor A Dawson és a haverokban, a Született feleségek hangjait is korábbi filmjeik alapján választották ki).

- 2006. 12. 02. 02:19

Húú, ez nagyon nagy hír!!! Kiváncsi leszek, hogy milyen nézettséget fog elérni itthon, bár félek tőle, hogy nem lesz akkora hype belőle, mint kint…
Sztem, egész egyszerűen hagyhatnák az angol címet, de ha mégis le kell fordítani, akkor legyen Hősök. Remélem nem lesz belőle valami ótvar cím!! :D

Goku2000 - 2006. 12. 02. 02:20

Most elgondolkoztam azpn ,h. ha a múltkor Moser Karcsi tényleg a Heroes-ra célzott azzal az utalásával, lehet, h. már elkezdődtek a szinkronmunkálatok? :/

futobolond - 2006. 12. 02. 06:49

A PB szinkronja jó???? ugyan azt nézzük.
Pl: Zsebes! hát ezen kiakadtam. És a szinkronhangja is botrányos.

A magyaron csak akkor nézak majd heroest ha beelőzi amerikát. Mert inkább nézem meg hatszor felirattal, mint egyszer szinkronnal.

flimo - 2006. 12. 02. 08:20

Hát ha tényleg lesz olyan jó a szinkron, mint Housenál (amit talán még az eredetinél is jobb), akkor nézem, ha meg nem, akkor nem. PB, BSG, SG, 24, stb is a kedvenceim közt van, de valahogy nem bírnám megnézni szinkronnal.

A cím meg lehetne Rejtélyes Hősök Misztikus Kalandjai Ebben a Különösen Furcsa Világegyetemben. A Hősök meg lehet problémás, van egy hasonló nevű zenekar, bár nem tudom, ez mennyire lehet gond.

Dani - 2006. 12. 02. 08:55

Szerintem a cím lehetne: Heroes – Feltűntek.:)

Harlekin - 2006. 12. 02. 09:48

Heroes – Elveszett hősök rejtélyes és gyilkos kalandjai; így minden a magyar tv-kben kulcsszerepet kapó szó elhangzik: elveszett, rejtélyes, gyilkos. :D

Harlekin - 2006. 12. 02. 09:51

Ja, meg a kaland természetesen. :)

Harlekin - 2006. 12. 02. 10:06

Magyarországon általában a kevés szereplővel játszódó sorozatok esetében azért nincs gond a szinkronnal. Lsd. House. Viszont egy többszereplős, akár 20-30 állandó karakteres sorozatot képtelenek úgy megcsinálni, hogy ne legyen egy-két ‘röhelyes hang’ (Lee Adama BSGben… azon órákig nevettem :D bocs a szinkronszínésztől!) Mivel a Heroesban is bőven van szereplő, ezért a kulcskaraktereknek adjanak megfelelő szinkront, s akkor nem lesz baj. Ha Bennetnek és Hiro-nak adnak egy jó szinkront, akkor már elégedett leszek.

daniba - 2006. 12. 02. 10:07

Szerintem meg legyen

Walkers- A texasi hősök :D

Akkor még hype se kéne neki :D

Harlekin - 2006. 12. 02. 10:13

Vagy egyből magyarosítsuk le az egész sorozatot. Hősök Budapesten; mekkora siker lenne má’ :D (Jut eszembe, remélem cancelt kapott már az Egy rém rendes klón…)

maszty - 2006. 12. 02. 10:26

Rücsök: a megatánc utánt úgyértettem, hogy miután lefut a hacacáré, azaz megnyeri má valamelyik űbertehetség és soha többé nem hallunk a műsor felől, akkor egy üresen maradó péntek estére betennék. (csak az a gond, hogy lostból csökkentene sztem, és annak nem örülnék…)

Dani - 2006. 12. 02. 10:28

A rém rendes nem kaphat cancelt. Nem azért mert annyira jó hanem mert le kell adniuk mind a 26 részt a szerződés szerint.

winnie - 2006. 12. 02. 10:40

“a múltkor Moser Karcsi tényleg a Heroes-ra célzott azzal az utalásával, lehet, h. már elkezdődtek a szinkronmunkálatok? :/”

direkt megnéztem az adás ismétlését és nem.

moser warezel, ennyi. arra célzott, hogy majd biztos lesz a heroes, ennyi. és bítik benne, hogy abban is, mint a pb-ben is, kap szerepet.

Syrius - 2006. 12. 02. 11:00

Csak én kaparom a falat már a cím ötletektől? :S

Gordon - 2006. 12. 02. 11:12

Na mostmár biztos, hogy a TV2 nálam a nyerő az RTL-lel szemben. A szinkronok sokszor gagyik, de a hála a Csillagkapuért, a Csillagkapu: Atlantiszért, a Monkért, most a Hősökért és legfőképpen a Battlestar Galacticáért!

Joey - 2006. 12. 02. 11:15

mi volt ez a moser karcsis dolog? vagy hol mondta?

mafe - 2006. 12. 02. 12:03

hijje!
remélem Hiro-nak és társának hazánkban élő japán lesz a magyarhangja. ha máshol nem de itt nagyon el lehet baszni a hogyan imitáljuk a magyarszöveget, mintha kínaiak lennénk: “Ké Toás, száhusfoint” (abban az esetben ha magyarokkal szinkronizálnák)

RK - 2006. 12. 02. 13:02

Syrius: Nrm csak te, én is unom már ezt a gyerekes jópofizást

Csigusz - 2006. 12. 02. 13:14

Mafe ötlete nem rossz… ezt vhogy tudatni kéne a TV2-vel is mielőtt elkezdik a szinkront!

friendsfan - 2006. 12. 02. 13:39

A legjobb szinkront az HBO csináltatja. Az a baj, h nálunk nem tudnak egyenletes teljesítményt nyújtani, valami vagy nagyon jó lesz, vagy szörnyen szánalmas… lehet drukkolni…

brewer - 2006. 12. 02. 14:07

Hú, ez nagyon jó hír! Remélem megmaradnak a Hősöknél, szerintem sem kell túlbonyolítani.

Rendes időpont legyen és rendes promóció és akkor nem lesz gond. Ha ezt is elcseszik, akkor már semmi se segít rajtuk.

Igen, Milónak maradhatna Seszták Szabolcs, őt már megszoktuk, bár ez eredeti hangjára szvsz kicsit se hasonlít.

dejavu2002 - 2006. 12. 02. 14:15

“Napfogyatkozás”

na ez az én tippem:)

vagy “Híróz” na ez már furcsa lenne:)

Lewis - 2006. 12. 02. 14:17

Én megmondtam, hogy a tv2-n lesz. Most nem dicsőíteni akarom magam, de miért nem hittetek nekem?

Human Insect - 2006. 12. 02. 14:18

azt írtad h reméled a tv2 veszi meg, de minden sorira ezt írod, így néhány bejön belőle az nem meglepő :P

winnie - 2006. 12. 02. 14:37

Én hiszek mindenkinek, de csak akkor írok meg inkább valamit, ha megbízható forrásokból tudom meg a hírt.

winnie - 2006. 12. 02. 14:39

Joey:

“mi volt ez a moser karcsis dolog? vagy hol mondta?”

a múlt heti szombati postoknál (keress rá) írta valaki, hogy volt moser a fix tévében és a szinkronról dumáltak. és ott volt erről szó. másnap megnéztem és azt írtam most.

Lewis - 2006. 12. 02. 14:46

“A Heroes a tv2-n lesz.”- már mióta írom ide be. Páran meg is kérdeztétek honnan tudom. Őszintén mondva sehonnan. Ráéreztem. Lehet, hogy ez nem nagy dolog. De most megmondom milyen sorik lesznek még, és ha mégsem lesz egy éven belül lehet szidni.
Szóval lesz a Jerico, Ugly Betty, Men in Trees, The Nine, Kidnapped. Szerintem a Heroes a House után lesz szerdánként 22 óra körül ( vagy legjobb esetben a tv2 csinál még egy sorozatos napot, mondjuk kedden )

seven - 2006. 12. 02. 14:51

lewis, én meg megmondtam, hogy a szomszéd kutya darabosat fog szarni. miér tnem halgatott rám senki?

VR - 2006. 12. 02. 14:51

Lewis az Ugly Betty-nek mi a fene értelme lenne már nálunk? Mind a két változata le ment az eredeti és a német kopintás is, ere még megveszi valki az amcsi utánzatot is? Tudom, hogy nem egyformák, de akkor is az alap mindenhol ugyanaz.

winnie - 2006. 12. 02. 14:58

VR: lenne szerintem értelme a bettynek.

lewis: megérzéseim nekem is vannak, de nyilván azok alapján nem írok le semmit. nem nagy kunszt valami sikersorozatra leírni, hogy tv2 vagy rtl meg, hogy lesz, hisz 50% az esélyed. és mivel a tv2 szerződésben van a universallal, ezért máris 80%.

de szerintem ne offoljunk, inkább várjuk az infót, hogy hol és mikor fog indulni a sorozat.

VR - 2006. 12. 02. 15:01

Persze lenn, úgy mint a többi szappanak. (Tudom a Ugly Betty nem annyira az.) Csak melyik adó válalná be? TV2 és az RTL is leadta a maga változatát, enm egyszerűbb ismételni?

Lewis - 2006. 12. 02. 15:02

Oké, winnie, veszem a lapot. Csak úgy örülök neki, hogy nem az RTL vette meg. Mert ezek szerint a tv2 -nél kezdenek érezni milyen sorikat kell megvenni.
Ugly Betty azért lesz, mert a tv2 a nőket veszi elsősorban figyelembe ( mondjuk ez a hozzáállás nem tetszik ) és anno a Betty, a csúny lány 50 %-os közönségaránnyal ment.
Winnie, honnan is tudod biztosra, hogy lesz a Heroes?

laca - 2006. 12. 02. 15:43

ki az a miló akiről beszéltek?

asdf - 2006. 12. 02. 16:04

Milo Ventimiglia: Peter Petrelli a Heroes-ban, meg anno Jess a Gilmore-ban

dzsiaj - 2006. 12. 02. 16:33

Mindannyian úgy örültök, mint majom a farkának, tippelgetitek a szinkront meg jó előre szidjátok, de melyikőtök az, aki nézni is fogja a Tv2-n? Hm? Mintha mi innánk meg a rossz/jó szinkron levét, pedig nekünk lesz a legkevesebb közünk hozzá, max. az első rész.

xcvb - 2006. 12. 03. 11:29

dzsiaj

Ott a pont :)

Gaben - 2006. 12. 04. 01:20

“Kiválasztottak”, hm?

Goku2000 - 2006. 12. 04. 09:30

Tuti az lesz. :D

Horsee - 2006. 12. 04. 13:03

“Rejtélyes hősök a gyilkos hősök kalandjainak nyomában”
“Az elveszett hősök rejtélyes kalandjainak nyomában”
“A csillagközi rejtélyes hősök a gyilkos nyomában”
“A hősök” (“A szökés” után szabadon…)

Az a baj a Heroes-szal, hogy itt nem hiszem, hogy siker lesz… Tudjátok hány példányban fogynak Magyarországon a képregények? Egyedül a Pókember az, ami elegendő példányszámban fogy, ahhoz, hogy megérje itthon megjelentettni. És még valamennyire az X-Men is. Sorra megbuknak az idehaza megjelent képregények: nincs rá kereslet.

Akit érdekel az menjen el a most szombaton (december 9-én) tartandó Hungarocomix nevű rendezvényre. Bővebb infó:
http://fesztival.kepregeny.info/

remi - 2006. 12. 04. 20:15

Sztem a neten töltögetők közül nagyjából 1% fogja nézni a biopon2-n vagy akármelyik másik adón. Következésképp nekem tökmind1, hogy a szinkron milyen lesz. Bár a BSG-t azt sikerült betyárul elszúrniuk, az tény, jó eséllyel ezt is elszúrják. De mivel úgyse nézem a TV-ben, nekem olymindegy…..

gigus - 2006. 12. 06. 12:36

Sziasztok. Nincs türelmem végigolvasni a megjegyzéseket, csak hozzáfűzni valóm van.
Nekem jelenleg a 11.-részig van meg a sorozat, feliratosan. Nekem konkrétan, a párom, a családom, a munkatársaim, és jómagam is mind megőrülünk a sorozatért. Így csak a saját véleményemre alapozva állítom, hogy ez a sorozat egy jó média háttérrel biztos siket könyvelhet el. Én bízom a mihamarabbi megjelenésben, tuti szinkronnal is végig fogom nézni, bár az eredeti nyelv híve vagyok.
Csakennnnyi

ibenny - 2006. 12. 07. 17:17

Engem az zavar (tudom, ez nem szep, es vhol onzo dolog, es mar mas is emlitette meg korabban), hogy ezentul elvesz az az egyedi erzes, hogy van egy(ket, nehany) sorozat, amelyet csak egy szuk reteg nez..

Malachi - 2006. 12. 07. 23:36

nézzél BSG-t hiába adja(ta?) a tv2 a kutyát se érdekel(te). itthon. nyilván.

Minci - 2006. 12. 09. 09:25

Szerintem promónak elég lenne annyi, hogy 6:25-kor, a tények előtt leadnának egy ilyesmi videót:

http://www.youtube.com/watch?v=h2BizcNj5Vo

és a végére csak annyit írnának:

Született hősök – hamarosan

Na jó ez elég gagyi :p

Zego - 2006. 12. 28. 09:01

“Rejtélyes emberek nyomában”

Valami ilyesmi címre számítok a 2-től.

zoey - 2006. 12. 30. 19:26

Az király végre látni fogon magyarul. :)

Normal - 2007. 01. 04. 15:03

Érdekes utánagondolnunk, hogy a “Hősök” cím miért is hangzik rosszul? ;)
Túlságosan elcsépelt? Már senki se hisz a létezésükben? Megszűnt a bizalom irántuk?
Szerintem a cím megfelelően ellenpontozza a szereplők hátterét, cselekedeteit – nem Hősökként indulnak, csak egy hirtelen ölükbe pottyant képességhez alkalmazkodnak. A legtöbb közülük önmaga számára “Hős”, akár Syler is az.
Ha a képregényekre gondolok, pont erről a témáról szólnak, hogy lesz valakiből hős, és hogy tud az maradni az aáltalános fanyar hitetlenség, mindennapi családi, és megélhetési problémák ellenére. Kis négyszínű képkockáikban ezek a füzetkék a reményt, a kitartást, és jó iránti igényünk beteljesülését adják.
Nekem.
Neked? ;)

blek - 2007. 02. 14. 21:47

Szerintem elég jó a promó (eddig)!!! És az indulás időpontja márc. 4. 20:00 -tól 10:00 -ig tart mert dupla résszel kezdenek!!! Na sztem ennél jobb kezdési időpont nemis létezik, mert köztudott h vasárnap néznek a legtöbben tv-t… Úgynézki h a Tv2 belehúzott! Csak így tovább!!! ;)

copas2 - 2007. 02. 17. 21:12

Meglátásom szerint a legnagyobb baj a sorozatokat vetítő tévétársaságokkal kapcsolatban az (kivéve talán a kábeleseket), hogy egy epizódot csak egyszer adnak le. Szinte kizárt garantálni, hogy aki esetleg nézné, minden alkalommal rá is ér abban az időpontban, amikor éppen vetítik. És itt most nem olyan junkie-król van szó, akik ha nem érnek rá, rögzítik vmilyen módon, hanem azokról, akik esetleg meg-megnéznék, de ha esetleg lemaradnak egy részről, egyszerűen lemondanak az egészről. Ezek tipikusan nem azok a sorozatok, ahol ha lemaradsz egy epizódról, nem tesz semmit. Ráadásul más szempontból is van értelme az ismétléseknek (pl. reklám, vagy aki látta, mesél róla annak, aki nem, ez utóbbinak is nyílik rá lehetősége). Legalább 3 alkalommal illene egy héten leadni az aktuális részt, biztos vagyok benne, hogy komolyabb sikere lenne: egyet főműsoridőben, a többit elszórva.
Biztosan szembe lehet szállni ezzel a véleménnyel arra hivatkozva, hogy ennek anyagi oldala is van, vagy hogy akit érdekel, úgyis megnézi, akit nem az meg úgyis átkapcsol, de ha valaki így látja, az nem érzékeli a lényeget. Nem elég megszerezni a nézőt, meg is kell tartani.
Mellesleg a pénteket a legpocsékabb időpontnak tartom. A legtöbb 18-28 éves ezen a napon rúg ki a hámból, valahol távol a tévétől. Én ezt már meghaladtam, de én se érek rá minden pénteken.

Human Insect - 2007. 02. 17. 21:14

még jó hogy csütörtökön lesz.

winnie - 2007. 02. 17. 21:58

“Meglátásom szerint a legnagyobb baj a sorozatokat vetítő tévétársaságokkal kapcsolatban az (kivéve talán a kábeleseket), hogy egy epizódot csak egyszer adnak le.”

nem kell félteni az embereket. a sorozatokból nagyon sokan kihagynak részeket. nem tudatosak a tévénézők.

volt sorozat, amit ismételtek, de nem sok értelme van az ismétlésnek, mert minimális a nézettsége, a tv-knek egyszerűen nem éri meg.

“Legalább 3 alkalommal illene egy héten leadni az aktuális részt, biztos vagyok benne, hogy komolyabb sikere lenne: egyet főműsoridőben, a többit elszórva.”

oké. a tv2-n van 22 sorozat. ezzel azt mondod, hogy szabadítsanak fel heti 44 óra műsort, hogy ismétléseket adjanak – olyanokat, amiket sokkal kevesebben néznének, mint egyébként, ami helyettük lenne?

“Nem elég megszerezni a nézőt, meg is kell tartani.”

ebben igazad van, de a nézőnek is van felelőssége. ha eldönti, hogy sorozatot néz, akkor nézze. ne vája el, hogy a kedvéért a tévé leadja, amikor ráér.

“Mellesleg a pénteket a legpocsékabb időpontnak tartom. A legtöbb 18-28 éves ezen a napon rúg ki a hámból,”

tavaly a lost pénteken hatalmas siker volt. max az össznézőszám lehet, hogy kisebb, de azokból is lehet jó adagot csippenteni – és, nem az a fontos, hogy mennyi nézővel nyer egy csatorna, hanem, hogy nerjen.

new4400 - 2007. 02. 23. 18:50

http://www.heroes-hosok.atw.hu — Ez a Heroes honlapja????

Human Insect - 2007. 02. 23. 18:54

nem.

tomygery - 2007. 02. 23. 19:11

Nem hinném h vmi jó szinkronja lesz, nézzétek meg mi lett szegény Losttal…csak h Eko hangjánál maradjunk:)

Lilus - 2007. 03. 05. 15:45

Nekem bejön minden új próbálkozása a TV2-nek, én inkább azt szeretném ha nem hagynának mindent félbe, mint magyar szokás szerint általában!egyé szériát megveszünk, beizzítjuk a fanokat, aztán ennyi és nézhetjük a külföldi adókat, amin ugye megvesznek mindent és végig!!!A Heroes tuti bejön nálam!

Zulu - 2007. 03. 06. 19:50

Lehet hogy képregényszerű ez a sorozat, de nekem nagyon tetszik. És komolyan mondom, egyre többen nézik, főleg a vasárnapi premier után. Ami nekem az egészben a legjobban tetszik, az maga az újdonságtartalma, de főleg az ahogy el van készítve, nem pedig béna effektekkel összeállítva. Történetében pedig sok ha nem is túl sok fordulat van, azok nagyszerűek. A véres jelenetek persze mindenkit izgatnak, de maga a történet az sokkal inkább megfogja az embert.

humanMber - 2007. 03. 07. 14:44

Eddig 7 részt láttam belőle. Ott van a szeren a sorozat! Az első két rész szinkronja sem olyan vacak, rosszabra számitottam.

doroti - 2007. 03. 07. 23:08

“Meglátásom szerint a legnagyobb baj a sorozatokat vetítő tévétársaságokkal kapcsolatban az (kivéve talán a kábeleseket), hogy egy epizódot csak egyszer adnak le.”

hmm ez egy érdekes gondolat szerintem is:) teljesen egyetértek. manapság minden embernek kell vmit csinálnia mindig,állandóan rohanunk és tuti csomó részt meg se néznek,arra meg túl elfoglaltak h mondjuk megnyomják a reset gombot a videón….:) de winnie-nek is igaza van,annyira azért nem kell félteni a nézőket. én januárba kaptam az első részeket dvdn,de akkor már le voltam cseszve,h mi az h nem tudom mi az a heroes. a fél suli végignézte a 17.részig még a tv2es premier elött,és rengeteg oldalról elérhető a letöltés

nekem is nagyon tetszik az egész,imádom. fordulatos,izgalmas,és lehet h pár alapszitu koppintva van más sorozatból,de attól még mindegyik önálló gondolatvilággal és mondanivalóval rendelkezik,a heroes-é pedig nagyon bejön nekem!! ti h vagytok vele?:)

Maricruz - 2007. 03. 10. 10:10

Hát én is láttam már az első 17 részt. nagyon imádom, fantasztikusan jó sorozat, de sajnos most egy kicsit várni kell az új részekkel:(
Reménykedtem benne hogy a TV2 nem rontja el a szinkronnal, de be kell látni hogy így nem olyan jó. Például Matt Parkmanhez egy teljesen más hangot képzeltem el és így kicsit nevetséges:S Mr. Benneté se nagyon tetszik.
A magam részéről maradok a feliratosnál és inkább olvasok:)

new4400 - 2007. 03. 14. 18:20

Hallom megint szünet??

Mac20 - 2007. 03. 21. 15:20

Az a baj hogy a gyopi magyaroknak semmit nem lehet nyujtani mert már alapba a hibát keresik mindenbe.Az én szemszögemből (hozzáteszem nem szinkronosan láttam az eddigi összes részt:19-ig) a Heroes egy kibaszott yó sorozat minden eggyes epizódja ultrafasza ügyesen adagolt izgalmakkal,fényre derülő igazságokkal,és kellemes akcióval.Nem értem azokat akik össze vissza fikázzák:hogy X men koppintás meg gagyi mert repülő ember is van benne stb.Szerintem sokkal többet nyujt élményekből mint a gyökér lost aminek bár csak az első 15-részét láttam elegem lett belőle! Mert : minden epizód végén ugy éreztem magam mint akit leszopott a csaja de mielött elment volna abbahagyta.Mert nem volt az epizódoknak normális vége. de az mág haggyán amikor vártam az utánna következőbe hogy majd most megtudom mi a fasz szépen koppantam hejette.És még most se derült ki semmi érdekfeszítő miután már a fasz se tudja mennyit lenyomtak belőle.
Aztán meg olyanok fikázzák akik a nyomorult smalvillre vannak rákattanva…könyörgöm kölyökpezsgő dilettánsoknak.. Szal a heroes messzemenően az eggyik legjobb sorozat amit valaha láttam és kurvára nem értem azokat akik szarráfikázzák az első-5 rész után.

Human Insect - 2007. 03. 21. 15:36

Ember! Nap kommentje. Nem értek egyet mindennel, de rohadt jó ahogy leírtad :D

“kölyökpezsgő dilettánsoknak..”

Mac20 - 2007. 03. 21. 16:38

Kössz tesó :)

Mac20 - 2007. 03. 21. 16:39

Vártam a reakciót azt hittem mindenki nekiáll szétnullázni a burám hogy le vagyok maradva meg nyavajás hitvány féreg vagyok stb.

Human Insect - 2007. 03. 21. 16:41

túl régi poszt, csak mi editorok figyeljük már.

http://www.sorozatjunkie.hu/2006/12/05/na-a-heroes-felevad-finale-is-megvolt/

VR - 2007. 03. 21. 17:10

Én is figyelem. :) Éljen az RSS! :D
Mac20 én szinte teljes mértékben osztom a véleményed, bár azért finomabban fogalmaztam volna. :)

Maricruz - 2007. 03. 24. 00:22

A Lost az egy szar..Heroeshoz képest biztos, bár sztem amúgy is az.

shemrock - 2007. 04. 05. 23:31

A Lost tényleg egy nagy ratyi sorozat…
Heroes a totál cool^^ naon állat a sor., csak kár h heti egyszer adják…
valaki segíthentne nekem…uaniss lenne egy kérdésem…: “Honnan tudom leszedni az epizódokat?”…
Valaki……

Maricruz - 2007. 04. 20. 21:28

Jöjjenek már az új részek..!!!!!!!!

Gabriel - 2007. 05. 04. 12:36

“Vááá, irtózok a hírtől :D. Nem szeretem hogy 1) mindenféle falusi paraszt nézheti a kedvenc sorimat :P 2) ráadásul legagyítják magyar módra :D, szóval az embereknek egész más jön le, mint azon fanoknak, akik eredetiben nézik.”

Kenny: Eléggé pimasz és sértő ilyet írni, nem gondolod? Ezt csak egy kis sértett és önelégült kamasz írhatta. Attól, hogy nézed a sorozatot, te még nem vagy különleges…

Maricruz - 2007. 05. 05. 01:08

Nem tudom hogy vagytok vele, de ez a 20. rész hatalmas volt! Még felülmúlta a 9-est is pedg az hatalmas kedvenc. (L)Heroes(L)

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz