login |

A Hősök nézettsége

2007. 03. 05. 12:33 - Írta: winnie

119 hozzászólás | kategória: magyar nézettség

Mindenki véleményezi majd, hogy mennyire jött be a vasárnapi duplapremier. Az látszik, hogy a remek indulás után a nézők folyamatosan másztak át az RTL-re (papírforma, hiszen lassabb a felvezetés…), de 18-49-ben még a második rész is a második legnézettebb sorozatepizód a héten. – Jackie Chan kemény ellenfél. Minden csütörtökön dől majd el.

20.00-20.51 TV2 Hősök – 1×01: 1,698 millió néző (30,8% SHR) 18-49: 1,011 millió néző (41,8% SHR)

21.00-21.49 TV2 Hősök – 1×02: 1,398 millió néző (27,6% SHR) 18-49: 853 ezer néző (36,9% SHR)

20.04-21.49 RTL Csúcsformában: 1,660 millió néző (31,3% SHR) 18-49: 804 ezer néző (33,8% SHR)

Egy biztos, a Naplós felvezetés sikeres volt, bár az elején többen nézték, mint a végén, de több mint 1,9 millióan nézték a műsort, amelyből vesztettek a Hősök, de a 18-49-es nézettségre (703 ezer) rápakoltak több lapáttal is. Az 1 millió fölötti 18-49-es nyitány überdurva, még a Barátok köztet is meghaladó – ami érdekes, hogy ahogy várható volt a 18-39-es korosztályban aratott a sorozatot majdnem 50%-os közönségaránnyal, de a nők körében népszerűbb volt, mint a férfiaknál.

Összehasonlításul a nagyon promózott sorozatok eddig premier közönségarányai: Lost (53,5%), Rejtélyek városa (42,7%), A szökés (42,3%), Született feleségek (32,1%), Egy rém rendes család Budapesten (27,5%). Persze a számok csalókák, hiszen például a Hősök nyitányát többen nézték, mint a Szökését, de vasárnap alapból többen néznek tévét.

119 hozzászólás Ne habozz!

teddike - 2007. 03. 05. 12:42

Rossz elsonek megtorni a csendet, de azt leirom, hogy nem rossz ez szerintem. Csak remeltem, hogy igy fog kezdeni.
Ami viszont meglep, hogy az elso resz utan, tobben elkapcsoltak, vagy nem neztek a masodikat…

Dirrty - 2007. 03. 05. 12:42

Végülis nem rossz, de én többre számítottam. A 18-49 korosztályban nagyon szép eredmény, de azért hozhatott volna többet is vasárnapra való tekintettel. Kiváncsi leszek majd, hogy csütörtökönként hogy fog teljesíteni. Remélem azért az 1,3 milliót hozza. Egyébként a sorozat jó, csak egy kisit még össze-vissza. Meg kell szokni.
A Sztárok a Jégen szereplését nem tudnátok feltenni?

Phoenix - 2007. 03. 05. 12:43

Dirrty:

A teljes lakosság körében a múlt héthez hasonlóan 6 műsor került be a Top10-be. A Tények (1.960.765 fő, 21%) és a Napló (1.913.761 fő, 20,5%) dobogós helyezéseket értek el, de a Sztárok a jégen szombati adása (1.848.002 fő, 19,8%) és a magyar bulvár élet állandó szereplőit felvonultató Activity (1.820.186 fő, 19,5%) sem panaszkodhattak az ebben a célcsoportban megszerzett 5. és 6. helyre.

A korcsolya szerelmeseinek külön meglepetés volt Katharina Witt felvonulása, nyilván ez is hozzájárult a kimagasló teljesítményhez.

A vásárlási döntéseket meghozó 18-59 éves nők körében a TV2 népszerűsége egyre nő. Ezt jelzi, hogy múlt hét toplistáját ebben a célcsoportban a TV2 uralta 7 műsorával. A Hősök ebben a célcsoportban is kimagasló eredményt értek el (AMR:24,2%, SHR:39,5%), és ezzel 2. helyre kerültek, de a Jóban Rosszban szereplői is magas átlagos nézőszámot vonzottak a képernyő elé ebben a célcsoportban
(AMR:22,2%, SHR: 41%), ami elég volt a 3. hely megszerzéséhez.
A lista további TV2-es helyezettjei a TV2 közéleti (Napló 4. hely, Tények 10. hely) és szórakoztató műsorai lettek, ez utóbbiak közül a Sztárok a jégen teljesített a legjobban (AMR: 21,8%, SHR: 40%).

Human Insect - 2007. 03. 05. 12:45

most pedig minden nő jelentkezzen aki nézi :)

winnie - 2007. 03. 05. 12:45

“Ami viszont meglep, hogy az elso resz utan, tobben elkapcsoltak”

engem annyira, bevallom, nem. türelmetlen a nép…:(

Dirrty - 2007. 03. 05. 12:48

Köszi a kimerítő választ. Akkor ezek szerint a TV2 jó hetet zárt. Igazából én a Sztárok a jégen pénteki nézettségére lettem volna kiváncsi, ha azt is feltennéd, megköszönném.
Viszont ahoz képest, hogy a naplót mennyien nézték, elég sokan átkapcsoltak az RTL-re, de így is jó eredmény

Desperate HOUSEwife - 2007. 03. 05. 12:49

*jelentkezik*
:-)

gus - 2007. 03. 05. 12:51

Ez nem rossz és remélem itthon verni fog minden eddigi sorozatot, bár a minőségen aluliakat, mint a Walker, Cobra, nehéz lesz.

Dirrty - 2007. 03. 05. 12:52

Ja és mi a helyzet a Miami helyszinelőkkel? Annak a szerepléséről még semmit nem olvastam. Meg arra is kivéncsi lennék, a született felelségeket mennyien nézték így, hogy 21:00 kezdődik

Tomi - 2007. 03. 05. 12:53

A nézőszám az jó az SRH már kevésbé egy premierhez képest. (egy másik postban a CSI:Miami 37%-os SHR-ét is keveselték a premierhez képest).Readásul agyonhypolt. Innen már csak esni fog. Kíváncsi vagyok mennyit tud majd megtartani hétköznapra.
Szerintem a Lost sikere (53,5% és majdnem 2M) soha nem fog megismétlődni. Az volt Magyarországon a High concept előörse, újdonság volt.

Viktorka_ - 2007. 03. 05. 12:54

a számok elég jók, a baj az, hogy csütörtökön az 1.01 első perceinél mért nézőnek az 1/3-a már nem lesz meg. Kb 1,2 millian fogják nézni ami egy jó 25% shor lesz. 18-49-ben27-29% várható maximálisan. ha pesszimista vagyok akkor azt mondom, hogy 22% top4+ban és 24-27% 18-49-ben.

Tomi - 2007. 03. 05. 12:55

Az előbbihez hozzátenném, hogy a 18-4p-es SHR-t nem néztem meg jól és az tényleg nagyon jó. :) De még a rejtélyek városa is jó volt 18-49-ben.:))

Csi - 2007. 03. 05. 12:55

/me jelentkezik

human, kicsit azért ütköztem meg ezen a megjegyzésen, mert az egész ismeretségi körben azt látom, hogy lehet hogy a pasik jönnek a sorozatjavaslatokkal, de az asszony ugyanúgy nézi… max junkie-t nem olvas. bocs. ;)

Viktorka_ - 2007. 03. 05. 12:56

Lostnál ne feledjük el, hogy a tv2 kvázi adásszünetet tartott, annyira nevetséges ellenfél volt vele szemben. Így nem volt annyira nehéz szülés a siker, bár talán ez amiatt volt, mert meglepte a tévéseket a siker, akkortájt nem sokan gondolták hogy ebből a műfajból ez nő ki.

roland - 2007. 03. 05. 12:58

én csak azt szeretném megtudni, hogy folyamatosan (tehát nyáron is) vetíti a tv2, vagy az évad 2. felére őszig várniuk kell a normál nézőknek?

Human Insect - 2007. 03. 05. 12:58

nem szóltam le a nőket, csak kiváncsi vagyok

The Hedgehog - 2007. 03. 05. 13:00

Csütörtökön mindenesetre nehéz lesz tartani egy ilyen jó arányt, főleg egy Barátok-Fábry-val szemben. Kíváncsian várom! Szerintem az első két rész bár kicsit lassan indul be kellő lökés ahhoz, hogy valaki rákattanjon.

És ami fontos, hogy a TV2 nyomassa, hogy csütörtök esténként lesz a sori, mert pl már két ember jött oda úgy hozzám, hogy alig várja a jövő vasárnapi részt. És nagyot néztek amikor közöltem velük, hogy csütörtök este 21kor lesz.

Lewis - 2007. 03. 05. 13:01

Phoenix honnan tudod ennyire ezeket a nézettségi adatokat? Gratula a Heroesnak, a tv2-nek megvannak az új hősei.

Csi - 2007. 03. 05. 13:02

Nem azt mondtam, hogy leszóltad, csak jelzem, hogy a junkie olvasótáborának ffi-női arány megoszlása nem reprezentatív mondjuk a sorozatok (vagy egy bizonyos sorozat) nézettségének ffi-női megoszlása szempontjából :))

Shana - 2007. 03. 05. 13:06

/me jelentezik.

Igen, a vasárnapról csütörtökre való váltás is gáz. Én érdekes mód találkoztam olyan emberrel aki nem nézte meg a 2dik részt, mert nem tudta hogy az első után jön rögtön, és azért kapcsolt el!! És meglepődött mikor mondatam hogy csütörtökön már a 3dik rész lesz!

The Hedgehog - 2007. 03. 05. 13:08

Shana: Bizony! Detto nem egy ilyen emberrel beszéltem én is. Egyszerűen nem tudta senki, hogy 2 rész lesz. Ezt rosszul kommunikálta le a TV2. Barátnőm is ment volna már zuhanyozni amikor szóltam, hogy várj mert még lesz egy rész :)

daniba - 2007. 03. 05. 13:10

sógoromék a szomszéd szobába nézték este a Heroest és átjött a szünetbe hogy ez most mi a f.sz volt, pedig nem tartozik a művészfilmeket zabálók táborába.
Szerintem nem türelmetlenek voltak az emberek hanem egyszerűn soknak nem jött be.
Egyébként egy másik haverral beszéltem reggel aki szintén most látta elősször, őt meg az zavarta nagyon hogy túl sok a szál.
Hát nem tom, remélem azért lesz egy masszív tábora a sorinak. Én most hogy újra megnéztem az első rész mégjobban tetszett mint anno

Joey - 2007. 03. 05. 13:12

arra senki sem gondol, hogy a korhatár karika áváltása áll a nézettség csökkenés mögött? :))

Samott - 2007. 03. 05. 13:13

Azt valaki igazan megmagyarazhatna, hogy a tv2 az uj musorait miert rogton a legdurvabb rtl-es musorok ellen kuldi? Ezt a szerencsetlen sorozatot is a Fabryval egy idoben adjak… (“1 a 100 ellen” meg a BK ellen)… igy eselyuk sincs megkapaszkodni.

Samott

winnie - 2007. 03. 05. 13:13

barátnőm nézte félálomban és azt mondta az 1×01-re, hogy nem rossz. meglepett, komolyan. van remény:)

winnie - 2007. 03. 05. 13:14

samott: mi ellen mehetne? győzike, fábry vagy vészhelyzet. lehet választani. a fábryban talán az a job, hogy váltós, vagyis gálvölgyi és antal imre van helyette. (a szerda és a péntek foglalt)

SzilviBarack - 2007. 03. 05. 13:15

HÖHÖ. Dzsekitcsentől, Bádszpeszertől, Terenszhiltől, Zsánklódvándámtól csak jobb lehet akármi. Persze, hogy HEROES-t néztem!!!!

roland - 2007. 03. 05. 13:17

Samott: lehet ám rögzíteni is a műsorokat, ha két kedvenc megy egyszerre (bár lehet, hogy nem erre gondoltál)

Tomi - 2007. 03. 05. 13:17

Szerintem úgy kellett volna, hogy House-t betolni a Vészhelyzet ellen. Orvosos vs orvosos. És a Heroest a CSI:Miami ellen. akció vs nyomozós.

SzilviBarack - 2007. 03. 05. 13:18

Joey, szerinted néhány szigorú szülőtől eltekintve van olyan hülye, aki a korhatárkarikát figyelembe veszi??? Az öcsém tizennégy éves, “oszt” mégis nézi a CSI-t, a pornót, Szex és NY-ot, más egyebet…

Phoenix - 2007. 03. 05. 13:24

Lewis: Vg.hu-n szokott kint lenni általában a hírek rovatban a nézettség elég korán. (Ha reklám akkor töröljétek :) )

Llew - 2007. 03. 05. 13:24

Nem rossz kezdés, de ekkora hype, promózás, meg napló felvezetés után jobbat vártam. Ha már a második részre is elkapcsolnak egy csomóan mi lesz itt csütörtökön? Bár azt is eltudom képzelni, hogy egyszerűen hülyék az emberek és nem nézték meg a műsorban, hogy két rész lesz. Remélem azért beáll hétközben egy 1,2-1,3 millóra, Fábry eléggé lejtmenetben van színvonalilag mostanában.

brewer - 2007. 03. 05. 13:24

*jelentkezik* /A sorozatok nézői közül átlagban több a nő, mint a pasi, ezt azért megjegyezném:)/

Az én munkahelyemen is volt olyan, aki a reggeli kávénál rögtön arról kezdett el beszélni, h láttuk-e, mert ez nagyon jó volt:) És volt olyan aki közölte, h ezt se nézi többet.

Bízzunk egy PB-és nézettségben, de ahhoz most tényleg nagyon kell reklámozni, h csütörtökön lesz a következő rész.

winnie - 2007. 03. 05. 13:27

“Szerintem úgy kellett volna, hogy House-t betolni a Vészhelyzet ellen. ”

a vászhelyzet mág a szökésnél is erősebb volt 18-49-ben. merész húzás lett volna, de lehet, hogy bejött volna.

Tomi - 2007. 03. 05. 13:31

winnie: ha a nagy költségvetésű rém rendesüket be merték tolni az ER ellen akkor a House-zal is megtehették volna. Mondjuk igaz Bándiékat lesöpörte az ER, de a kettő nem egy műfaj. Dr. Csont sikere is garantál mert a TV2 ellen küldi Bándiékat. :)))
Szerintem a Heroesnak a CSI-vel szemben több esélye lett volna. Ha egy rész alatt csökkent 300 ezret, akkor lesz még itt csökkenés. Csak nehogy az SZF szintjére jusson.

Samott - 2007. 03. 05. 13:32

Valoban, a tobbi este mar foglalt, vagy meg gyilkosabb… bar talan Gyoziket nem azok nezik akik vevok lennenek egy ilyen sorozatra… a vg.hu nem a tv2 onfenyezo sajtokozlemenyet kozli veletlenul? Az szokott ilyen hangvetelu lenni… ;)

roland: igen dvd felvevo bejatszik, foleg hogy hetfon ejjel 11-kor fogjak adni a totatlcart (bar ez itt offtopic) ;)

Viktorka_ - 2007. 03. 05. 13:35

Samott! Azért tolták be oda, mert a tv2 2006-ban aznap volt a leggyengébb a kimutatások szerint. Na most ha betolnak vmit, ami ugyan nem elsz siker, de nem lesz kritikán aluli, éppen a műfaj jellege miatt, hogy valszeg picivel jobban fog hozni, mint a váltakozó filmek. MI lesz az eredmény? Fábry marad egyeduralkodó, de tv2 nézettsége picit nőni fog. Kimutatják a fejldősét. Tv2 vezetői le tudják kommunikálni a sajtó felé, hogy hé emberek jövünk fel, valamint leküldik a jelentést az SBS-nek, hogy nagyon ügyik vagyunk, mert elkezdtünk feljönni a tv2-re is még a legnehezebb napon. Állásuk marad, megy tovább minden. Kb ezért van csütörtökön:D

Lewis - 2007. 03. 05. 13:36

Ki volt írva, hogy hamarosan folytatódik. Miért nem lehet úgy tévézni, hogy oda is figyelünk, amit nézünk. Valóban kell reklámozni, hogy csütörtökön lesz. Érdekes, hogy mennyi fiatal nézte. Ha jól tudom, ez megütötte a Lost nézőszámát is. De ez még nem jelent semmit. Ezt a nézettséget meg kell tartani. Nincs mese.

Tomi - 2007. 03. 05. 13:39

Viktorka: ez se feltétlenül igaz. Mert eddig csütörtökönként 8-10-ig a TV2-n az álomhotel ment, ami simán hozta az 1,2-1,3 nézettségeket. Úgyhogy a javuláshoz a Hősöknek ezt ütni kéne.

winnie - 2007. 03. 05. 13:40

összehasonlításul a Lost (talán 3. része) a valami amerika ellen ment ilyen adatokkal:

1,885M (45,0% SHR) 18-49: 963e (54,9% SHR)

Tomi - 2007. 03. 05. 13:43

Na a hősöhnek a 3. részre koránsem hiszem, hogy lenne ekkora.:(

winnie - 2007. 03. 05. 13:46

és, aki nem akar várni a csi: miamira.

csi: miami – 1×01 1,553M
csi: miami – 1×02 1,094M

daywalkerdv - 2007. 03. 05. 13:47

Először láttam a heroest jó volt, a pilotot már láttam, az nem fogott meg a második már igen. Azért mondom,h mint kezdő heroesos bejött.

Tomi - 2007. 03. 05. 13:51

CSI: durva, hogy ismétlés révén szökés szinten nyitott. És a 10 órás sávban is milla fölött maradt. És ugye itt akármikor bekapcsolódhat az ember. Mondjuk House még közbeszólhat. :) Az is durva, hogy a DH mennyire halott.

SzilviBarack - 2007. 03. 05. 13:51

Bussdkeeee! Azért a levetetett inges Májámitól ez a nézettség nem rossz!

blek - 2007. 03. 05. 13:55

nekem egy csomó oszt társam nézte és mindenkinek tetszett… egész nap azvolt a téma h milyen jó volt, meg megbeszélték a legdurvább jeleneteket…

blek - 2007. 03. 05. 13:56

megmár tökre várják a csütörtököt… sztem azsem lesz rossz h az 1. 3 részt jövőhét szombaton megismétlik… még ottis szerezhet nézőket…

SzilviBarack - 2007. 03. 05. 13:59

Azért is örül a fejem, mert talán rákapnak a magyarok a képregényekre, bár egy magyar átlagfizetéshez viszonyítva sok az a 600 Ft egy füzetért…

Viktorka_ - 2007. 03. 05. 14:15

Tomi! Az álomhotel már 2007-es produkció, és jobb eredménye volt mint tavaly a filmeknek ugyanakkor. Tehát megvan a javulás. De ha már stabilan hozna nekik a hősök 1,3-t nyár végéig akkor simán elégedettek lennének, mert magasan nagyobb részesedésük lenne mint tavaly átlagosan.

wice - 2007. 03. 05. 14:16

lehet, h csak nem figyeltem, de szerintem elfelejtettek szolni az elso resz vegen, h reklam utan jon a masodik resz…

Tomi - 2007. 03. 05. 14:22

viktorka: oké. De ha a gagyi álomhotel is képes volt a viszonylag stabil 1,2-1,3-ra, akkor simán berakhattak volna egy másik gagyi német vagy francia sorozatot oda szintentartani. nade egy iylen jó sorozatot, mint a heroes amivel győzni is lehetne? Mondjuk te vagy a szakember.:)

Deeroy - 2007. 03. 05. 14:33

kivolt írva

isti89 - 2007. 03. 05. 14:36

Nem rossz ez az eredmény, de csütörtökön dől el minden.Szerintem a Fábrytól kikap, mert már a 2. részre is sokat csökkent és pedig az még csak 9 óra volt.Gyengébb is lesz a felvezetése kb olyan 1,4-15 millió és még nagyon nagy volt a hype.

isti89 - 2007. 03. 05. 14:41

ja és az első részben nem volt reklám így amikor az RTL-en reklám volt akkor átkapcsoltak sokan a TV2-re.Az első rész nézettségét ez is megdobhatta.

alison - 2007. 03. 05. 14:49

Hali, régóta olvasgatlak Titeket.
Most hozzá is szólnék: a környezetemben inkább fordított az arány, inkább mi csajok nézük pl. a Lostot, Szökést, CSI-t és most a Heroes-t is.
A hősök nekem nagyon bejött, direkt tetszett, hogy annyi szálon fut. Még a férjem is azt mondta egész jó, pedig sorozatok közül csak a Szökést nézi. Bár ő is csodálkozott, hogy vasárnap este adnak sorozatot.

Malachi - 2007. 03. 05. 15:15

most hazafelé jövet a villamoson hallottam: tegnap néztem a hősöket, most kezdődött hú nézzed te is, volt benne egy csaj aki blablabla… neki tetszett. :)

anis - 2007. 03. 05. 15:19

az interneten nem lehet megnézni a következő rész promóját? Mármint a tv2-ösnek a harmadik rész promóját:)

seven - 2007. 03. 05. 15:22

Hát… nem túl erős számok imho.
Fábrys csütörtökökön nem csodálkoznék a 800ezres nézettségen. Fábry nélkülieken meg 1 millió.

wannabe - 2007. 03. 05. 15:39

jo no vagyok es nezem, ergo jelentkezem;DD

sztem amugy azert kapcsoltak el, mert igy a hetvegeben megfaradt jonepnek sok volt a ket resz egyszerre rajuk zuditva (ti. mert nem ehhez vannak szokva mifelenk), holnap meg menniuk kell dolgozoba, stb, szoval en nem vasarnap estere tettem volna a pilotot, dehat nem lepodtem meg, elvegre a tv2 musor-strukturaja mindig is ultraxar volt…

wannabe - 2007. 03. 05. 15:42

de azert meg mindig kepes vagyok meglepodni rajtuk…miert pont csutortok??? miert pont az evek soran jolbejaratott fabry ellen inditjak, ha’ hulyek ezek?! miert nem mondjuk hetfon? vagy kedden? ejj barcsak eccer belelatnek a programigazgato rendellenes mukodest produkalo agyaba…

das - 2007. 03. 05. 15:44

Reggel viszonylag “analóg” édesanyám kitett egy húszezrest és egy újságból kivágott dvd lejátszó képet a konyhaasztalra, hogy estére vigyek neki egy ilyet, plusz adjam oda neki a sorozatot dvd-n. Tök komolyan. Addikt lett a mutter, végre!

Malachi - 2007. 03. 05. 15:47

remélem a pénzen sört veszel. nem húzhatod be anyukádat a geek bandába. :D

das - 2007. 03. 05. 15:54

Kénytelen vagyok venni egyet, de majd sütikre cserélem be nála a részeket. :-)

Solmyr - 2007. 03. 05. 15:54

Sajnálom a 2. rész csökkenését, a pilot önmagában nem igazán ütős. Ha optimista vok, és feltételezem, h csütörtökön is uannyian TVznek, mint vasárnap, akkor is max. 1,3 millát jósolok a Hősöknek, és Fábryval még nem is számoltam… :( bár remélem a jövő szombat még hoz 1-2 nézőt.

winnie - 2007. 03. 05. 16:03

“miert nem mondjuk hetfon? vagy kedden?”

írtam, de fábry csak kétszer van. hétfőn győző, kedde a 13 éves vészhelyzet, az ősz legnézettebb sorozata. mindegyikre lenne pro és kontra:)

wannabe - 2007. 03. 05. 16:13

haat…oke, igazad lehet winnie. en mindenesetre drukkolok, mert jo a tema, jok a karakterek – az osszes tobbi hasonloban talalok valami irritalo tenyezot, ha nem az eredetiben, akkor a magyar szinkronban, de valami mindig van -, talan a szokes volt az egyetlen kivetel, de azt meg tulsagosan elhztak, amint azt mar sokan elmondtak elottem (ez sajna a lostra is igaz nalam) a House meg…hat azt egeszen ecceruen rossz idopontban adtak, csakugy mint a Grey’s Anatomy-t, pedig House dokibacsi nalam nagy liebling:)

wannabe - 2007. 03. 05. 16:15

egyebkent a gyozi ele nem lehetett volna valahogy beszurni? es telleg…ezt a gyozi-dolgot nezi meg valaki, most hogy az ujdonsag varazsa mar reges-regen elszallt..?

mirelitkacsa - 2007. 03. 05. 16:30

winnie: Jelentkezem. Szerintem nagyon jó volt.
*eredetiben direkt nem kezdtem bele, mert sejtettem, hogy behozzák XD*

sophie - 2007. 03. 05. 16:30

Szintén jelentkezem a Heroes-ra, mint nő, és szorgalmasan töltögetem lefele minden héten, mondjuk most a 18. rész után 5 hét szünet lesz. Speciel elég szar szinkronnal..

csiszoka - 2007. 03. 05. 17:21

Én is nő vagyok és nekem tetszik!

Valaki beírna ezeket az adatokat is:
Tények vs. Híradó
Napló vs. Cobra
8 Mérföld vs. Heti hetes
Ez mind 18-49-ben kellene.Köszi előre is.

Harlekin - 2007. 03. 05. 17:42

Ez a nézettség a felvezetéshez képest, bizony nem sok. Vasárnap este meg főleg. A 300 ezer néző ráadásul úgy váltott csatornát, hogy akkortájt (21:00) nem nagyon volt éppen kezdődő film, vagy valami… Szóval megunta. Ergo tartom még mindig, hogy 3-4 hét és 1 millió alatt lesz. Sajnos nem a magyar átlagember sorozata…

friendsfan - 2007. 03. 05. 17:44

Hogyhogy van aki nem tudta, hogy lesz még egy rész, sztem eléggé egyértelmű volt, vagy csak én vok a hulye. Én viszont megpróbálnám vasárnaponként adni, Fábry ellen sokat fog veszíteni, másrészt senki sem tudja, hogy csütörtökön lesz…

The Man - 2007. 03. 05. 17:44

Offtopic: Nip/Tuck emlékeztető is lesz? 4. évad indul ma a Viasat-on. (Meg persze Men in Trees is premierezik, de az úgysem érdekel senkit.)

Lehetne esetleg nézettség is (persze kábeles, meg minden, de esetleg lehetnének egyéb viasatos nézettségek viszonyításképp)…

friendsfan - 2007. 03. 05. 17:47

Ja és Bud Spencert és Terence Hillt ne szidja senki! :))) Különben sem adják már évek óta főműsoridőben…

Mammut - 2007. 03. 05. 17:47

ismerek azért olyan embert is, aki annál a jelenetnél kapcsolt át, mikor niki benézett a csomagtartóba… van, aki nem bírja az ilyen durvább jeleneteket, ez van
(off: no meg, amúgy nekem se tetszik a dolog, mármint a sima műfajok átmennek kicsit brutálba, a horrorok meg pont az ellenkezőjét teszik, ráadásul nagyobb mértékben…)

Harlekin - 2007. 03. 05. 17:49

Igen, nem csodálnám, ha azért a jelenetért egyszer 15 percig sötét folt lenne a TV2 helyén… S lesz még bőven benne ilyen jelenet.

isti89 - 2007. 03. 05. 17:54

Azért tényleg elég durva volt az első részt 12-es karikával adni.Az ORTT ezért tuti büntetni fog.

Mammut - 2007. 03. 05. 18:01

ja, tényleg, claire oldala is jó közelről volt mutatva kb. az 5. percben, csodálom, hogy nem akkor kapcsoltak át :)

tonik - 2007. 03. 05. 18:04

úgy tudnak szurkolni az emberek itt a nézettségnek, mintha számítana azon túl, hogy megveszi-e a tv2 a 2. évadot. Úgyis megveszi. Élvezzétek, ne számolgassatok! :)

Harlekin - 2007. 03. 05. 18:04

SPOILER

S mi lesz azzal a résszel, amiben Claire cheerleader társát megölik? Az még 18asnak is elmegy nálunk.

seven - 2007. 03. 05. 18:10

az csak véres. szerintem a 2. részben van a legtöbb durvulás(nyitott fejek, 70 késsel feltűzdelt holttest)

Mammut - 2007. 03. 05. 18:10

tonik:
ha nem jó a nézettség, vagy elsüllyesztik éjjelre, vagy félbehagyják, sok példa volt már rá, legutóbb a joan of arcadia vesztett vmi brazil szappanopera javára, azóta se tudni, mikor folytatják…
és persze van hülye példa is, mikor az aránylag jó nézettségű surfacet süllyesztették el éjjelre, a múlt héten

Harlekin:
majd jól kivágják, azt nézhettek :)

figyelő - 2007. 03. 05. 18:22

kicsit kemény, hogy lemegy most csütörtökön a harmadik rész, aztán a negyedik rész március 15 miatt csak a harmadik rész után két héttel jön. persze a keletkezett űrt kitölteni szándékozva 15-e helyett 17-én szombaton este ismétlik az első három részt, ami hozhat új nézőket is, csak hát három rész után egy ilyen szünet akkoris zavaró. aki nézné az se fogja tudni, hogy akkor most vasárnap vagy csütörtök vagy szombat a sorozata napja

hunter000 - 2007. 03. 05. 18:42

lol, még van győzike? bazze, ez a gépen sorozatnézés a tv-zés rovására megy XD

Flaki - 2007. 03. 05. 19:14

“Nem rossz kezdés, de ekkora hype, promózás, meg napló felvezetés után jobbat vártam.”
Azért azt nem kellene elfelejteni hogy a hype nem azért nagy mert “hű de jó az első két rész”, hanem mert legtöbben már láttak tizeniksz részt a soriból… Kell neki egy kis idő míg felfut.

“S mi lesz azzal a résszel, amiben Claire cheerleader társát megölik?”
Hogyne, sőt, lesz itt még fejetlenség. Vagyis inkább féleszűség. Ha értitek mire gondolok. Premier-plánban. Valamivel etetni kell az ORTT dolgozóinak gyerekeit is :)

seven - 2007. 03. 05. 19:26

Flaki, kb 3000 ember van egész m.o-n aki eredeti nyelven nézi ezt a sorozatot :)

Zsolti - 2007. 03. 05. 19:56

A Fábry mellé durva, és még nem esett szó a Gálvölgyi-Kész Átverés csütörtökről, ami azért jobban megy, amióta a Jáksó leköszönt -gondolom. És nem volt kiírva, hogy jön a második rész, ráadásul jött a “to be continued”, amiből csak kevesen sejtették, hogy kb. 10 percen belül. Nem tudom, amcsiban dupláztak-e az első este, de a magam részéről a két részt egyben tartom pilotnak, nekem ez inkább 1 dupla rész volt, mintsem külön kettő (sztem a plotting koncepciója is ez volt).

Zooey - 2007. 03. 05. 20:15

Én szintén jelentkezem…mint női néző, úgy értem…már töltöm a következő részt:)

Zsolti - 2007. 03. 05. 20:17

Ja igen, és sztem most ezt leadják tavasszal nyárba nyúlóan, aztán a második évadra ugyanúgy várhatunk tavaszig. Ez ilyen tavaszi dolog lesz. Vagy gondolnak egy merészet, és a Vészhelyzethez hasonló őszi-tavaszi felbontást megcserélve tavaszi-őszi kombinációra váltanak. :)

geo - 2007. 03. 05. 20:26

Flaki, a hype alatt most a tv2 promózását értette sztem.

A nyitott mellkas durvább szerintem, mint ezek a jelenetek.

seven - 2007. 03. 05. 20:47

Zsolti, a pilot az 1×01 volt. az 1×02 egy hét múlva volt. Tehát eredetileg nincsenek egyben

college - 2007. 03. 05. 20:57

Ez egy ilyen ország, a minőséget nem könnyű eladni…
Nem mindenki van annyira képben, mint azok, akit pl. ezt az oldalt látogatják. Sajnos a többség még mindig Győzikére gerjed, ő mégiscsak könnyebben elérhető, akár a szupermarketben is össze lehet vele futni. Igaz, hogy a csigolyáját nem tudja visszafordítani, a Beja meg ritkán vész össze a saját tükörképével, sőt még a kis cigánylány se szokott röpködni, a másik meg teleportálni. Pedig milyen izgalmas lenne! Szóval átlagos család, de valahogy közelebb van a nagy büdös magyar valósághoz, mint a Hősök – meg Gáspáréknál különben se kuszálják össze a szálakat, mint ott. Viszonylag lineáris a téma! :)
Szomorú ez, emberek. Szurkolok a tv2-nek, komolyan.

Zsolti - 2007. 03. 05. 21:13

Pedig esküdni mertem volna… Hogy őszinte legyek, ha csak az első részt adják, nem tuti, hogy ennyire bejön, kellett az a második!

Valahogy anti-tv2-ős vagyok, de most az egyszer hajrá!

Akosz - 2007. 03. 05. 21:16

Én tegnap láttam elöször a Heroes-t de nekem nagyon tetszett. Remélem magas lesz a nézetsége és nem veszik le a müsorrol. Prison Break folytatás vajon várható az rtl-töl?

Human Insect - 2007. 03. 05. 21:18

ősszel várható.

bennfentes - 2007. 03. 05. 21:43

Pár dolog tisztázása képpen. Sehol egyik promóban sem lehetett megmondani, hogy dupla résszel indul a sorozat. Sőt, még megemlíteni sem. Igen kérem, ez is az ORTT miatt van. Ha ugyan is egyik rész 16-os karikás, akkor nem lehet rá utalni sem. Az más kérdés, hogy az Aktívban meg a Naplóban simán mutogatták a későbbi (16) részeket is, amiért természetesen megint ki kell majd nyitni azt a bizonyos pénztárcát. Nem véletlenül került az első rész 12-es besorolásba, különben az egész kampányt este 21 utánra lehetett volna csak tenni. Tehát jól írták egyesek, hogy ez bezony bele volt kalkulálva. Mármint az ORTT büntetés. Igazatok van, kicsit kusza időpontokban vannak a részek az elején, (vasárnap, csüt, szombat) de mindent meg lehet magyarázni. A vasárnap este jó kezdés volt, tényleg sokan tévéznek, egyébként pedig csütörökönként lesz a sorozat. Szerencsétlen és egyben szerencsés dolog ez a március 15. így leglább meg lehet csinálni ezt az ismételjükmegazelsőháromrésztegyszerre dolgot. Nem az a típusu sorozat, amibe csak úgy bármikor be lehetne kapcsolódni. Az emberek beszélgetnek ismerősökkel , ezzel , azzal talán kedvet kapnak még rá.

szucsitg - 2007. 03. 05. 21:53

bennfentes: az nbc-s felosztást megtartjátok? és köszönjük a tájékoztatást.:)

VR - 2007. 03. 05. 22:00

Én még a képregényről kérdeznék, hogy az marad csak a rajongoknak. Tehát hivatalosan a TV2 nem rakja ki?

Flaki - 2007. 03. 05. 22:28

Hehe seven, kedves tőled hogy mindíg rávilágítasz a gyenge pontokra érvelésemben :P

Igen, a tv2 promózott mint állat. Még szép, le vannak maradva mint… ööö… szóval nagyon, és a Heroes amerika egyik kedvence perpill, ráadásul rekordgyorsan érkezett Magyarországra, és kinéz még belőle egy-két-pár(tíz) évad, jó befektetés lenne felfuttatni nekik, sokat hozhatna a konyhára. Ha elcseszik az ő hibájuk. Szerintem (majdnem) mindent megtettek hogy a siker ne rajtuk múljon.

Mi pedig, akik hypeoljuk (lásd: community, junkie(k)) azért tesszük, mert már láttunk jópárrészt és legyen nehézkes a kezdés (vagy sem), a folytatás üt, és gúvadt szemekkel várjuk az újabb részeket (kinek nem inge, vegyen fel pólót:)), plusz mindenki szeretni megosztani másokkal azt, amit szeret (feltéve hogy az ne jár hátránnyal számára: lásd pénz, csokitorta), így reklámozzuk agybafőbe hogy “néznikő, meeejóóó”.

Emberek vagyunk. Gyarlók és… junkiek :P (újfent, nem ing, nem felvesz)

Ashantye - 2007. 03. 05. 22:43

Human Insect: Jelentkezem. :)

isti89 - 2007. 03. 05. 22:43

Most látom, csak, hogy az 1 a 100 ellen pénteken csak 22,akárhány %-kot ért el 18-49-ben.Ezt nagyon bebukta a TV2.Pedig ez lett volna a legfontosabb, hogy bejöjön, mert ez 5 nap futott volna, de ez inkább bebukott.Így két esélye maradt a TV2-nek Dr. House és a Heroes.És szerintem ebből is a Heroes kifog kapni Fábry ellen.

tommy76 - 2007. 03. 05. 23:14

Szerintem Amerikában azért olyan sikeres , mert ott nagyobb kultusza van a szuperhősöknek , mint nálunk. És a képregényeknek is nagyobb a rajongói tábora.
Miért számít annyira Nektek a nézettség? Akit érdekelt , az letöltötte a netről. Gondolom így is lett néhány ezer új rajongója. Ha meg átvesznek egy sorozatot , akkor meg megy a fikázás a fordításról , a hangokról , a rossz időpontról.
Én is leszedtem pár részt , de még nem néztem meg idő hiányában. Majd a tv2-n.:-)) DVD-n meg úgyis ki fogják adni…szerintem nálunk is.
Én azért nézni fogom! De az is lehet , hogy nem tudok majd várni és leszedem az eddig leadott részeket….

Fishi - 2007. 03. 05. 23:16

seven, nem tudom hogy számoltál (csak sejtem :-]), de szerintem rettenetesen alábecsülted. Egy “kis” költői túlzással majdnem személyesen ismerek ennyit. :-DD

Tigryss - 2007. 03. 06. 10:00

Szerintem Amerikában azért olyan sikeres , mert ott nagyobb kultusza van a szuperhősöknek , mint nálunk. És a képregényeknek is nagyobb a rajongói tábora.

ezt már annyi helyen olvastam és szerintem baromság (már elnézést)

mindenki szuperhíró szeretne lenni
teleportálni,megállítani az időt,sebezhetetlennek lenni,embereket menteni (vagy éppen pont nem)
ez a sorozat pont nem a képregényes szuperhősökről szól hanem (relatív sok) hétköznapi emberről akik között biztos találsz olyat akivel azonosulni tudsz

“We can be Heroes,
just for one day…”

Ui.:Winnie boccs a nikk választásomért csak a KV-s bögrémre néztem és onnan Tigryss integetett hogy ez jó lesz
most már marad mert lusta vagyok váltani :)

Andi - 2007. 03. 06. 12:53

Néhanap benézek ide, itt olvastam a Heroes-ról, és azért örültem meg neki az újságban, hogy lesz, mert úgy éreztem az itt írtak alapján, hogy jó lesz.
Hosszú felvezetés után belecsapok.
Még két lány nézi, csak a statisztika miatt. :-)
Ketten néztük anyukámmal. Ő nem szereti a véres dolgokat. Nem érzi otthon magát a szuperhősök között. Határozottan elhatárolódik a “mesterségesen” izgalmasan tartott sorozatoktól.
Most viszont egyszer sem aludt be a két rész alatt. :-) ÉS: már filózik, hogy hogy fog folytatódni. Én meg azon filózok, hogy felveszem, most úgyis fogják ismételni az első hármat… sajnos csak VHS-re, de az is jobb a semminél.
Ja, és arról, hogy hány részt adtak egyszerre: figyi, nálunk még van TV-újság, csak én olvasom?

aynan - 2007. 03. 06. 13:30

nagggyon jó sorozat!!!! én lány vagyok és imádom! igazából én már megnéztem az első 17 részt és már alig várom a folytatást :)

ki ne hagyjátok, tele van csavarokkal és igazlmas részekkel, rágom a körmeimet :))))

a kedvenc hősöm a nagyon cuki Hiro :)))

Flaki - 2007. 03. 06. 13:33

OFF:

“Ui.:Winnie boccs a nikk választásomért csak a KV-s bögrémre néztem és onnan Tigryss integetett hogy ez jó lesz most már marad mert lusta vagyok váltani :)”

ÖÖÖ akkor ha én most úgy döntök hogy Kolbász lesz a nevem, nekem is bocsánatot kell kérni winnietől?:) vagy Bak-ker leszek, de előbb még megkérdem Joe-t? :D

Human Insect - 2007. 03. 06. 13:41

hát ahhoz hogy Tygriss legyen ahhoz nem igazán

Tamás - 2007. 03. 06. 15:07

Az első rész nézettsége tényleg jó, a másodiké már kevésbé. Engem sem lepett meg, hogy csökkent a nézettség, de biztos, hogy nem a 16-os karika miatt.
Kíváncsi leszek a csütörtöki eredményekre. Fábry alapból durva, s gondolom, az első fél órát nézik a legtöbben.

Zsolti - 2007. 03. 06. 21:55

Tommy76, a nézettség azért fontos, h legyen jövője a következő évadnak, és más hasonló volumenű sorozatok magyar tv-kbe kerülési esélye is megnőjjön (lehetőleg röviddel az otthoni premier után). Azért, h az alja gennyműsorok végre eltűnjenek, hogy ne azt nézzem néhány év múlva minden országos kereskedelmin, h vágják át az embereket a telefonos “játékban”…
És azért, -és ezt már csak halkan és félve jegyzem meg-, h talán nálunk is készüljön valami hasonló, hacsak fele ilyen jó is…
hjaj… szép álom :D
De ha az anyagi támogatás a gond, én az ORTT éves költségvetését már is felhasználhatóvá tenném :) -reagálva ezzel Bennfentes hozzászólására.

Tigryss - 2007. 03. 07. 01:29

((jóvanna csak megemlítettem,ha érted mért akkor jó,ha nem akkor nem számít))

Mammut - 2007. 03. 07. 01:34

malacka a király és kész :P

ivandr - 2007. 03. 07. 10:01

szerintem az a baj, hogy a magyar szinkron e sorozat esetében nagyon gagyi sajnos, az eredeti sokkal ütősebb..

winnie - 2007. 03. 07. 10:21

minden sorozat eseében ütősebb az eredeti.

minase - 2007. 03. 10. 16:41

szerintem túlpörgetett fos

Zsolti - 2007. 03. 11. 16:48

Minase úgy értette, h némileg újszerű, de ha véget ér a ‘Te vagy az életem’, mindeképp pótolja a lemaradást. :D

daydream - 2007. 03. 11. 21:22

*jelentkezik*
fanatikusan töltögetem le a részeket:)
Sajnos én nem voltam itthon és lemaradtam róla, de majd szombaton bepótolom… akik látták az ismerőseim közül, azoknak többnyire tetszett (még a lányoknak is).
Azt viszont nem értem, hogy miért pont a Fábryval egy időben rakják be. Attól félek, nagyon ki fog kapni.

Zsolti - 2007. 03. 13. 19:26

Írjatok adatokat, mire mentek az elmúlt csütörtökön!

Zsolti - 2007. 03. 13. 19:29

Ja oké, megvan… :) Csak a főoldalt nem néztem meg…

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz