login |

Pilot-mustra – Drive – 1×01

2007. 04. 15. 15:51 - Írta: winnie

70 hozzászólás | kategória: pilot-mustra,

Ááá, ez jó volt. Persze ez még csak a duplarészből az első, de tökéletesen egész és bizony a befejezés arra ingerel, hogy AZONNAL folytassam. Illegális, országúti autóverseny, akár érdekesnek mondható karakterek, rejtélyek, száguldozás, főcím(!) és még humor is. Ráadásul az egésznek Lost fílingje van, de nem kell megijedni. (Előre bocsátom a főcím “érdekes” és meglehetősen spoileres a sorozat jövőjét nézve. Nem is értem…)

DRIVE – 1×01 – 6.5/10

Drive

Persze ettől még semmi ájuldozás nincs részemről (de az érdemjegyeimet böngészve csak 4 idei sorozat első része előzi meg), de már az is remek hír, hogy nem érte csalódás az embert és kapunk egy csontkommersz PB-utódot (mármint abban a sávban fog menni, ahol a Prison Break), amelyben tényleg benne van az esély, hogy fanfavorittá válhasson.

A koncepció rém egyszerű, a főszereplőnknek eltűnik a felesége, majd egy titokzatos hívás egy szállóba invitálja válaszokkal kecsegtetve a hollétéről. A hotelbe érve azonban hirtelen jó pár társával valami titokzatos, 32 milliós fődíjért vívott verseny kellős közepén találja magát és az óra elkezd ketyegni és az utolsó helyezettre csúnya dolgok várnak. Sok szereplő, eleinte senkiről nem tudunk semmit, gondolom idővel a párbeszédekből és a flashbackekből ki fog derülni mindenki motivációja és remélhetőleg a sziget titkáról, vagyis titokzatos versenyről is le fog hullni a lepel. (Ugyancsak Lost-párhuzam, hogy a résztvevőknek csak egy részét ismerjük (6 csapat a főszereplő), de idővel behozhatóak a többiek is.)

Nem tudom, de valahogy az az érézésem, hogy jobb szerettem volna, ha nincs Jack és Kate, hanem sok egyenrangú szereplőnk van, de legalább így mindenkinek adott Alex figurája, ha azonosulni akar, ráadásul nekem Nathan Fillion nem Malcolm Reynolds, mint sokaknak, hanem csak a gonosz pap a Buffy S7-ből (most látom, hogy a Miss Match-ben is szerepelt) – viszont valóban nagy arc, vitte a hátán az egész bagázst, de szerencsére (egyelőre) a többi szereplő is hordozza magában a kellő potenciált.

Így utólag belegondolok, hogy milyen lett volna, ha nem forgatják szinte teljesen újra az eredeti pilot-ot tök új szereplőkkel. Oké, páran megmaradtak (Corrina és Wendy, például), de Rob-ot alapból Shawn Hatosy, Alex-et Ivan Sergei, míg a titokzatos Mr. Bright-ot Nicholas “Krycek” Lea. Jól csengő nevek és azt hiszem más lenne a dinamikája is a sorozatnak.

Mindenesetre várjuk a vasárnapi amerikai premier nézettségét – nem tudom, hogy mennyire jó húzás, de ha ez a sorozat is bebukik, akkor a szerializált drámának végleg leáldozott a csillaga…

70 hozzászólás Ne habozz!

Joe-ker - 2007. 04. 15. 12:21

Nagyon gondban voltam én ezzel a Drive-val :) Ha első felindulásból írok róla, valószínűleg úgy lehúzom a csába, hogy nem áll meg a lábán. De aztán a második rész közben (elvileg duplarész, szóval amúgy is együtt érdemes) valami bekattant, és rájöttem, hogy ez egy kurva jó sorozat. Bár a többi szereplő között elég sok idegesítő van (főleg a három ribi egy kocsiban, jézusom… Taryn Manning az antiszinésznő), és végig azon gondolkodtam, hogy kikből mixelték őket össze (a vöröshajú csaj Lindsay Lohan-koppintás, még a hangja is, az apuci meg Steve Buscemi), DE Fillion teljesen elviszi a hátán az egészet, sőt.

Na és persze erősen látszik, hogy Tim Minear műve, a legváratlanabb módon bedobott poénok (a benzinkutas-autós mekkora volt már) is mutatják, hogy jól kijárta a Whedon-iskolát :D

SPOILER

A második részben feltűnő Paul Ben-Victor pedig űberkirály!

winnie - 2007. 04. 15. 12:26

először nem volt semmi extra fillion, sőt olykor nagyon fa volt, de aztán elkapott pár gesztusával:) ivan sergei a közelébe nem érne.

winnie - 2007. 04. 15. 13:41

ja, a főcím, enekem tetszik, de én giccspárti vagyok, viszont nem értem, hogy miért kell ellőni az elején, hogy ki-kivel autózik, hogy melyik szereplők a főszereplők és ki mindössze guest star. remélem csak az ilyesmit agyonkombinálók, mint én, vonnak le ebből téves következtetéseket, de akkor is spoileresnek tartom

seven - 2007. 04. 15. 15:57

nálam a pilot 5.5/10, karakterek nagyon gyengék Alexen(Nathan Fillion) kívűl-szvsz.

Illetve először azt hittem hogy kimaradt egy epizód, mert mindenki olyan természetesen rohant a pénzért, senki semmit sem kérdőjelezett meg.

DE. Rohadt. Hangulatos. Pont. Kicsit olyan mint a PB. 1×02(6/10) nekem jobban tetszett, remélem marad az a szint legalább, és akkor biza ez egy igen jó sorozattá válhat!

tnm - 2007. 04. 15. 16:28

winnie, én nem hiszem, hogy azok a beosztások ami az első rész főcíme alatt volt nagyon kőbevésett lenne.

Mammut - 2007. 04. 15. 16:33

pure szórakozás volt számomra, elkapott erősen, nálam simán 10-es volt, kellő mennyiségű humor, pörög, a karakterek formálódnak, remélem, így is marad :)

fillion meg hozza a formáját, nekem egyaránt caleb, malmolm reynolds és a hülye seriff a slitherből, szóval mondhatom, a kedvenc színészeim közé sorolható

a főcím állat, a második részből hiányoltam, remélem csak a duplarész miatt… amúgy tényleg spoileres, bár… na inkább nem mondok semmit, mert az is spoiler lenne :)

Emma Stone tényleg kicsit Lohan-es, no de sebaj, nekem bejön :P

és ahogy már tegnap említettem, Ben-Victor rulzik :)

Lyan - 2007. 04. 15. 16:44

áááh, most veszem csak észre Filliont!!

winnie - 2007. 04. 15. 16:54

“winnie, én nem hiszem, hogy azok a beosztások ami az első rész főcíme alatt volt nagyon kőbevésett lenne.”

szerződések vannak, hogy kiket kell kiírni és kiket lehet kiírni. azt előre látják, hogy kik a főszereplők és kik nem. meglátjuk mi lesz, de pl. dylan baker csak guest, sajnos.

friendsfan - 2007. 04. 15. 16:58

Van valami Halálos iramban utánérzés benne? Mert az bármennyire is gyenge én szerettem…

tnm - 2007. 04. 15. 16:59

úgy értettem, hogy ki ki mellett ült a kocsiban.

winnie - 2007. 04. 15. 17:01

ja, ic. úgy persze, hogy nincs. gondolom. az csak annyiban volt gáz, hogy 1. tudtam, hogy a szőke csaj. 2. a 3 csajból csak kettő van 3. apu nincs. 4. van partnere a latinónak, akit lehetett sejteni, hogy ki lesz.

winnie - 2007. 04. 15. 17:02

friendsfan: nem gyorsulásos, hanem cross country a dolog. vannak benne üldözések természetesen, meg sok úti felvétel

Mammut - 2007. 04. 15. 17:04

“úgy értettem, hogy ki ki mellett ült a kocsiban.”

ki ül vajon a porsche első ülésén, mármint dylan bakerék nem is azzal mennek, és ő ugyebár guest, és a főcímben nem mutatják csak a hátsó ülést emma stonenal

friendsfan :
egyelőre nem az a jellemző, egyszerű emberek vannak itt, pl. kertész, meg ilyenek :D bár szerintem így sokkal coolabb, mintha erőgépekkel mennének

winnie:
amúgy lost-tal párhuzam blőh :P oks, ezt nem tudjuk, azt nem tudjuk, és a szereplőket valszeg bemutatják vhogy, no de ez annyira lost találmány lenne?

winnie - 2007. 04. 15. 17:08

lost: úgy értettem kapunk x embert, ebből párat kirántanak elénk és végig benne van a lehetőség, hogy ha elmegy így vagy úgy pár fő arc, akkor másokat hozzanak előtérbe. mindig lehet újítani. (nem biztos, hogy lost-találmány, de nem is arra gondoltam, csak hogy a lost építkezik így + flashback).

tim minear is erre célzott ezzel, hogy “Some people will lose, some people will win, and new people can be added at any time.””

Mammut - 2007. 04. 15. 17:11

oks, az adott, nemtom, hogy mind a 6 csapat ott figyelt-e az előadóban, de már ott is elég szép számmal özönlöttek ki az ajtón, mikor fillion be akart menni, szóval tény, be lehet hozni bármikor új szereplőket
btw ez a “jack és kate” dolog… “kate” felőlem bármikor leléphet…

Mammut - 2007. 04. 15. 17:13

amúgy nekem főleg az jött be ebben a soriban, hogy csak hátradőltem, és szimplán szórakoztam, tisztára, mint egy popcorn mozi :D
közben el is felejtettem, hogy sorit nézek :)

winnie - 2007. 04. 15. 17:16

nekem nem az előadő, hanem a SPOILER első végén fillion megdöbbenése adta a kulcsot, de mondjuk ez nem volt nagy sokk, hogy nem csak pár csapat van.

Joe-ker - 2007. 04. 15. 17:31

Igaza van Mammutnak, nem is lenne olyan jó, ha agyontuningolt gépekkel száguldoznának. Átlagemberek átlagos kocsikkal, ez így cool :D

A Lost-párhuzam meg nevetséges, már a kezdetektől nyilvánvaló lehetett, hogy Fillion lesz a fő arc, egyrészt mert Fillion, másrészt mert az ő karakterének van igazi motivációja, neki kell szurkolnunk, kinek másnak lehetne? A két hülyepicsa néger nőnek? Vagy a börtöntöltelék mehikánónak?

winnie - 2007. 04. 15. 17:45

joe: de attól, hogy a kezdetektől lehetett tudni, hogy a losthoz fog hasonlítani még a losthoz hasonlít, nem?

én már akkor tudtam, hogy alex tully lesz a fő, amikor még ivan sergei volt. de ettől még szerethetném azt jobban, ha nem tudnám, hogy ki fog nyerni a végén:)

a lostot azért hoztam fel, mert amikor először megláttam a promóképet, ezt, amit linkeltem is, akkor ofkoz, hogy ez:

http://www.derok.net/derok/images/entertainment/lost.jpg

ugrott be. a főpasi és a főcsaj kiemelve, a többiek hátrébb. (mások a számok, de a filozófia hasonló – ezért is bízok benne, hogy végre be fog jönni egy szerializált dráma)

és aztán rá is erősített az egészre a nyilvánvaló és általam abszolút preferált flashbackezés és a bármikor előhúzhatunk egy “túlélőt” a 48 maradékából, szóval én spec tpasikoltam, amikor kiderült, hogy ígyy van.

Joe-ker - 2007. 04. 15. 17:49

Oké, akkor a losthoz hasonlít. Nem simán flashbackes, hanem olyan, mint a lost.

winnie - 2007. 04. 15. 17:55

szerintem nem olyan, csak hasonlít. (nyilván, ha hasonlítani kéne, akkor nekem a halálos iramban és a lost ugrott be elsőre. autós és szerializált, több nincs is benne az egész párhuzamban)

gondolom azért nem azt fogják játszani, hogy részenként bemutatnak egy karaktert, hanem szépen kibontják a teljes sztorit. ennek a menete érdekesnek tűnik.

Human Insect - 2007. 04. 15. 18:01

szerintem borzasztó a sorozat, de majd holnap kifejtem én is.

Mammut - 2007. 04. 15. 18:02

nemtom, nekem anno, mikor először említettétek itt, még csak hírmorzsa formájában a Drive-ot, mint autós-érdekes a Fastlane ugrott be róla (ami ugyebár szintén halálos irambanra hajaz)

amúgy meg, flashback… nem értem annyira a dolgot, mármint nem sok volt benne amúgy (oks, lehet, később lesz még), max annyi, hogy az elején mutatták a közepét, és van keményen 1 darab visszaemlékezés, nagy kaland, ezzel az erővel hasonlít a bsg 2. évad második feléhez is :) mostanában minden második soriban és filmben találkozni ilyennel, sztem egyáltalán nem volt lostos feeling, legalábbis nagyon nem vitték túlzásba ilyen szempontból, eddig

winnie - 2007. 04. 15. 18:07

jogos, fastlane. mindig elfelejtem:) (pedig tegnap beszéltünk róla:)

flashback pedig ofkoz a jövőre gondoltam, hiszen be KELL mutatniuk a népet. ha nem, akkor hamu, stb. de éppen ezt szeretem flashback-suckerként, csak aztán nehogy koppanjak.

Mammut - 2007. 04. 15. 18:12

vagy be kell őket mutatni, vagy csak beszállnak a történetbe, elvégre különösebb előtörténetük nem annyira szükséges, hogy legyen, lehet véletlen is a kiválasztásuk (bár lesz vmi séma, ami később kiderül i guess)
de sztem úgy ennyiből is elkezdtek alakulni, formálódni már a karik, én nem érzek annyira igényt az előtörténetekre, bár valszeg lesz, xóval nem állítanám, hogy nem

winnie - 2007. 04. 15. 18:16

mondjuk én eleve úgy vagyok vele, hogy felesleges agyalni. jöjjenek a részek és megláSSuk.

Joe-ker - 2007. 04. 15. 18:17

Sztem meg egyáltalán nem kell flashback, és nagyon remélem, hogy nem is lesz. Engem nem érdekel az előtörténetük. Ami lényeges, az derüljön ki az interakciókból, ami meg nem, azt hagyjuk.

seven - 2007. 04. 15. 18:17

a karkaterek nagyrésze iszonyat sekélyes, tuti nem lesz flashback, legalábbis menetrendszerűen nem. 1-2 itt ott és kész.

KTamas - 2007. 04. 15. 18:32

Ígéretes kezdés, a duplarész második része mondjuk kicsit gyengébb volt, de még az se volt annyira vészes. Tuti benevezek még pár részbe… a főcím nagyon király, ahogy Paul-Ben Victor is a Láthatatlan Ember (meg a Las Vegasos vendégszereplés) óta. Ja, és executive producer Tom Szentgyörgyi.

winnie - 2007. 04. 15. 18:48

“Sztem meg egyáltalán nem kell flashback,”

nem azt mondom, hogy kell, hanem, hogy lesznek. sajnos/szerencsére a pörgős sztorikat mindig “lelassítják” a flessbekkek. ld. lost, ilyen lesz gondolom a traveler is.

de mondom, várjuk ki. úgysem mi döntjük el.

Mammut - 2007. 04. 15. 18:53

“sajnos/szerencsére a pörgős sztorikat mindig “lelassítják” a flessbekkek. ld. lost,”

a lost mikor pörgött?

millAh - 2007. 04. 15. 19:01

egész jó lett na. fillion király megint

Ghostika - 2007. 04. 15. 19:07

Engem megvett, nayon bejövős.
Mikor el akarnak indulni a fullos autóval nagy zene berakja sebességbe a kocsit és bumm lefullad:)
remélem egész jól be fog nekik jönni és nem lövik le, mert jó kis sorozatnak néz ki így első blikkre.
Hna meg a főcím:)

Lui - 2007. 04. 15. 19:22

Mammut: LOL :D sztem sosem..

apropó.. Travelert a NÉPnek!

A fastlane anno bejött mondjuk 5/10 arányban.. a halálos iramban filmeken majd bealudtam, alig vártam h vége legyen :D szal ez remélem jobb lesz, mindenképp adok egy esélyt neki ahogy a painkiller jane-nek is fogok.. Csak a saját kritikámra hallgatok.. :)

progabe - 2007. 04. 15. 19:47

“ugyanazt láttam vajon én is”,ez a mondat fogalmazódott meg bennem miután végigfutottam ezt az írást.ez a sori egyszerűen gáááz,najó,az első rész és mivel dupla pilot,megígérem megnézem a másodikat is.egy új kifejezést fogalmaztam meg miközben néztem:”wannabe-cool”,tehát nagyon trendi akar lenni,”arc” karakterekkel,folyamatosan mozgó kamerákkal,odavetett félmondat poénokkal,amikre a zene reagál(értsd megáll,úristen,ez íratlanul tilos,mint a fekete,lassú fade-out…)de sajnos nagyon izzadságszagú az egész számomra.a színészek,pfujjj,ilyen rossz szereplőgárdát nagyon régen láttam,és nem hiszem hogy az én ízlésemmel van baj amikor kimondom:a nők/csajok ebben a showban rondák!najó,van kb 2 csaj akit nem löknék le magamról,de szigorúan csak ennyi lenne :P

Human Insect - 2007. 04. 15. 19:53

nyugi, én le fogom húzni. Én sem tudom mit néztek haha (firefly rajongók sztem alapban kizárva, hiszen náluk alapból előnyt kap az egész Nathan miatt)

kiváncsi leszek amerika megeszi-e

Joe-ker - 2007. 04. 15. 19:53

Sztem nem akar trendi lenni egyáltalán. Ha azt mutogatnák, ahogy sebességet váltanak, pedáloznak, meg kipörög a kerék, az tényleg lúzerség lenne :D

Human Insect - 2007. 04. 15. 19:57

ne mondd már joe, előzgetik egymást tök nevetségesen.

tipikusan ilyen amikor jön egy kocsi sokkal gyorsabban, lenyomja mint a taxiórát nathant, erre az visszaelőzi a járdán (az alapban gyorsabb votl kocsit, mert ő is rátaposott amikor látta hogy jön, mégis lehagyta ugye), erre az megint lehagyja. De izgi…

vagy amit a srác említett: kamera ki be mászkál a kocsikból és mindenkinek jut pár mondat (a Lohan hasommást kéne lelőni!)

chainie - 2007. 04. 15. 19:58

OFF:

Kedves WINNIE!

Tedd tisztába kérlek számomra a következőt:

‘szerializált dráma’ az, amikor egy nagy történetet bontanak szét több részre és mesélik el 22-24 részben (PB, Lost, 24, Heroes)??

És, amennyiben igen: mi a nevük azoknak a sorozatoknak, amikben különálló, nem cliffhangerekkel egybekötött részek vannak (Grey’s, ER, House, CSI, NCIS)??

Mi ezeknek az angol neve??

Előre is köszi.

Mammut - 2007. 04. 15. 20:01

őszintén szólva kerékpörgetés van benne, joe :D

de sztem nem trendi, a trendi tényleg az mostanság, mikor váltást mutogatják ezerrel, meg ahogy meg a mittomén már milyen anyag a motorban a csövekben stb.

én nemtom, de egyáltalán nem is akartam komolyan venni, xóval az ilyen, hogy alapban gyorsabb autó, á, nem is érint, hidegen hagy… ha akarnék, minden filmben tudnék találni ilyen hibákat, de sosem akartam, én csak szórakozni akarok

és igen, Human, én alapból ki vagyok zárva :DDD :P

winnie - 2007. 04. 15. 20:01

“És, amennyiben igen: mi a nevük azoknak a sorozatoknak, amikben különálló, nem cliffhangerekkel egybekötött részek vannak (Grey’s, ER, House, CSI, NCIS)??”

az első kettőben sincsenek feltétlenül különálló részek és nincs nevük. van dráma és szitkom, csak a drámákon belül vannak a seralized sorozatok.

Seeley Booth - 2007. 04. 15. 20:01

Köszi a leírást, felkeltettétek az érdeklődésemet, leszedem és adok neki egy esélyt.

progabe - 2007. 04. 15. 20:07

meg valaki mondja már meg nekem hogy van ez odakint ámérikában:ott mindenki ennyiore fair-play mint itt is?arra gondolok hogy mindenki alkalmazkodik a lassabb kocsihoz.pontiac firebird(asszem) vs. nagy dög S.U.V.(nemtom pontosan mi,nem tudom megkülönböztetni jóformán a trabit a skodától…),szal a csaj-csávó duós vs. 3 csaj-ról beszélek.ugyebár a kettesnek a kocsija kb 1.5-szer gyorsabb,ennyit azért tudok,ezt ránézésre megmondja egy 3 éves is,namost akkor miért nem hagyják ott őket mint a sz.rt?ilyen volt a halálosabb iramban is,amikor emberünk tolatott,és úgy tartotta a többiekkel,haver meg is jegyezte enyhén ittas állapotban:mi van bazze,hányasban megy az hátrafelé? :D

nem akar trendi lenni?a kraktereket valami ovodásonak szóló könyvből vették,amiben 2 mondatban próbálják leírni milyenek a különböző emberek,akik mindig valami nagyot akarnak mondani…pl amikor apuci bejelentette hogy ez egy verseny,stb.na az dramaturgiailag akkora nullam,sablonos jelent volt hogy a filmakadémián a tanár a rendezőtanoncot a saját két kezével folytaná meg ha egy ilyet elkövetne a vizsgafilmjében.és ilyen jelent millió és egy darab van ebben,tulképpen az egész az szvsz

Joe-ker - 2007. 04. 15. 20:10

Jó, kamera ki a kocsiból, be a kocsiba van, ez mondjuk nekem sem mindig tetszett, főleg egy jelenetnél, amikor nagyon lehetett látni a cgi-t. De úgy gondoltam a trendit, ahogy mammut írja, mutatják a sebváltót, bemegyünk a motorba, mozognak a dugattyúk, mittomén.

progabe - 2007. 04. 15. 20:10

gépelési hibákért meg bocs,sőt amiért ezt írom az az,hogy most így átolvasva van ami nem úgy értelmezhető ahogy én akartam :S nagyon megszoktam már máshol hogy tudom szerkeszteni a postjaimat,sorry

evenor - 2007. 04. 15. 20:35

Hűha látom itt nagyon sokan marhára komolyan veszik az egészet, kicsit lazítaniuk kéne. :)
Nekem tetszett, igaz elfogult vagyok a sorival szemben, mert amióta Tim Minear bejelentette, hogy lesz, azóta figyelem a történéseket körülötte. A recastnak örülök, és remélem a DVD-n rajta lesz az a jelenet az eredeti pilot-ból, amikor az elején 6-8 perc alatt vágás nélkül bemutatják a kocsikat és a szereplőket.
Annak is örülnék, ha megtörne Tim átka és nem csak 13 epizódot tudna csinálni, hanem tovább is menne az egész.

InThaBox - 2007. 04. 15. 20:44

na ez cruel. kedvet kaptam hozzá a cikk után, lenyomtam és nagyon begyere :) szvsz nem lesz egy rossz, kicsit lassan indul (najó annyira nem) de ha ez begyorsul, huh!!!!

SiPY88 - 2007. 04. 15. 22:18

Ez lesz sem lesz az év sorozata sztem. Az előttem szólokhoz hasonlóan én is a szinészi csapatban látom a gyengeséget. Ma a betű kategória a mániám lehet, de rengeteg a C kategóriás szinész. Megnéztem imdb-ben a “szérízgráfjukat :D”, nem nagyon büszkélkedhetnek nagyobb szerepekkel nagyon. Salazar alias Kevin Alejandro aki végigjárta az összes sorozatot az elmúlt 3-4 évben, persze csak vendégszinészként!
Én azt mondom, ha amerikának a Day Break nem tetszett, akkor sztem ez sem fog. Az hogy a PB-nek méltó utódja legyen, na az megkifejezetten sértő a PB-re. Persze a Day Break meg ez különböző, de nekem az jobban tetszett kezdetben, mint ez. Azért csekkolom a következő párat és majd döntök.

chimera - 2007. 04. 15. 22:18

egész pofás, ez az első olyan sorozat, amit csak úgy megnézek bármilyen nyelvű felirat nélkül illetve anélkül, hogy már a fél világ nézné…
Szerintem a sorozat működhet, de kicsit komolyabbra kellene venni a figurát. A második részben már már megsajnáltam azt a fickót akit 10 percenként leütöttek…
De akkor ez most mi? Egy kis Lost egy kis Ágyugolyó futam? Ha eltalálják a jó arányokat, ha elérik hogy izguljak (eddig mérsékelt) akkor talán maradhat. A painkiller jane után egészen üdítő volt ez a pilot!

winnie - 2007. 04. 15. 22:47

“Megnéztem imdb-ben a “szérízgráfjukat :D”, nem nagyon büszkélkedhetnek nagyobb szerepekkel nagyon.”

ez szinte minden sorozatra és tévés színészre igaz. itt azért van dylan baker, nathan fillion, melanie lysnkey vagy hogy írják:)

” Salazar alias Kevin Alejandro aki végigjárta az összes sorozatot az elmúlt 3-4 évben, persze csak vendégszinészként!”

nem néztem meg, de ha így van, akkor ez a maximum, amit a főszerep előtt elérhet egy színész, akkor nem csoda, hogy kijárt neki.

Mammut - 2007. 04. 15. 22:50

“itt azért van dylan baker, nathan fillion, melanie lysnkey vagy hogy írják:)”

dylan baker rulzik is, mint írtam, kár, hogy guest :/ gondolom majd jönnek még guestek szépen

és ugyebár Amy Acker cameozgat össze-vissza :)
no meg ott van Ben-Victor is, még tuti látni fogjuk őt is :D
szóval azért itt vannak nevek szép számmal, ha azt vesszük, máris több, mint teszem azt pb-ben :D

chimera - 2007. 04. 15. 22:53

Mondjuk ha jobban belegondolunk nem is igazán kéne panaszkodni. Ez egy részben out of blue (nekem legalábbis), lényegében noname színészekből álló kezdő sorozat, amikből ugye Dunát lehetne reszketeni, de ez azokhoz képest jó, “jelenleg” még középszerű, de van benne potenciál. Ha nem lesz cancel 12 rész után, akkor ki tudja… bár a Lostban mindenkinek sötét a múltja, itt érdekes, hogy páran milyen boldogan kocsikáznak… lehet jót tenne a a sorozat tempójának, ha mindenkit sakkban tartanának valahogy…

SiPY88 - 2007. 04. 16. 00:30

Persze, ez is igaz. Ezzel nem is szállok vitába. De ha visszatekintük a lost, pb, csi miami és csi kezdő részeire, azért a szinészi teljesitmény sztem valamivel ütösebb volt. Day Break szinész csapata is jobban tetszik nekem vagy a Dexterő, sőőőt az övüké sztem nagyon jó, persze Mr. Morgan rendelkezik múlttal, de a többiek nem nagyon és mégis jók. No megint csak ennyit akartam.
winnie meg ma keresi a hozzászólásaim h beleköthessen :-)

SiPY88 - 2007. 04. 16. 00:36

U.I.: megígérem, ha egyszer lesz Traveler (május vége) akkor arról csak JÓT fogtok hallani. A pilot meg a story is elég ütős, szal hajrááá!

winnie - 2007. 04. 16. 00:43

mondtam, felírtunk:D (de való igaz, más az, ha valakinek van neve és más, ha jó színész. anno a lostiekat sem ismerte “senki”, dettó a csi-seket sem igazán – most pedig. ajajj:)

hóvamá a trevölör?

Szegi - 2007. 04. 16. 13:48

NEHOGY MÁR EGY MUSCLE CAR NE TUDJON LENYOMNI EGY SUV-OT!

winnie - 2007. 04. 16. 13:51

?? miért tudna? láttad. nem tudta.

crusito - 2007. 04. 16. 15:03

winnie: köszönöm, 10 percig röhögtem

Bullitt - 2007. 04. 16. 20:56

Végre egy király, autóversenyzős sori. Az autómániámnak jót tesz^^

Mammut - 2007. 04. 17. 21:07

és igen, az 1×03 is hozza a formáját :)
mikor lesz már jövő hét? :D

evenor - 2007. 04. 17. 21:19

Én is ezt kérdeztem magamtól a rész végén. :) Nézettséget tekintve az előzetes számok szerint maradt ugyanaz, mint ami a vasárnapi volt. Majd meglátjuk, hogy ez mire lesz elég.

Calver - 2007. 04. 17. 21:50

alapból királyságnak indul, remélem így is marad, csak az a liba a babájával miért kellett bele? legszívesebben áttekerném a részeket ahol ő van, egyszerűen hihetetlenül idegesítő egy hülye picsa… már amikor volt a pisztolylövés 1×02-ben reméltem hogy őt lőtték le, de sajnos isten ekkor is a keze helyett a középső ujját nyújtotta…
viszont legalább a többi szereplő korrekt, a humor is bőven beüt, minden helyén van, ezt az egyet kivéve… szörnyű, hogy így lehúz egy jó koncepciót egyetlen idióta karakter.

Calver - 2007. 04. 17. 23:08

btw valaki tudja honnan szerezhető meg főcímzene? annyit már kiderítettem h Gavin Rossdale – Falling c. száma, de sehol nem találom…

Csigusz - 2007. 04. 17. 23:48

Látom nemcsak nekem volt az a gondolatom, hogy a kiscsaj full Lindsay Lohan másolat :D
Amúgy bejövös sori, nemtom, hogy aki negativ kritikákkal jön annak mi felelne meg.
A 3 ribi egy kocsiban csapatot én is egy szakadékban látnám szívesen.

Joe-ker - 2007. 04. 18. 17:02

1×03 SPOILER

Taryn Manning továbbra is szar, a karektere és a játéka is, az arca meg olyan, mintha két számmal nagyobb fogsora lenne, mint amit a szája elbír…

Hálisten nem volt flashback sem, Nathan Tully pedig úgy döntött, végre bedurvul. Valóban igaz, don’t piss of that man :D Mondjuk várható volt, hogy csak van valami ok, amiért pont őt választották. Frissenszült anyuka seems to bipoláris kissé, ő mondjuk nem annyira kellene ide. A főcímben szereplés meg úgy tűnik, abszolút nem számít, hiszen a két néger nő nem is szerepelt a részben… Winnie majd ebből is kihozza, hogy hasonlít a lostra.

Ami viszont nem annyira hihető, hogy mindenki odaért a végére, pedig közben elég messz voltak egymástól… De mindegy, ez még 100% fun, hol a következő?

Mammut - 2007. 04. 18. 17:11

wow, már idéznek is? :P thx :DD

JT - 2007. 04. 26. 12:13

kár, hogy dobtak is neki egy Cancel-t FOX-ék! :(

dragon1986 - 2007. 04. 27. 21:41

arra jó ez a sorozat, hogy pihentesse az ember az agyát a sok krimi nyomozós sorozatok után.
:)

Én szívesen nézte, volna realtime-ben. hülye FOX:@

crabman - 2012. 10. 02. 20:04

vicces látni, hogy milyen véleménnyel voltak az emberek Emma Stoneról még a karrierje elején :)

winnie - 2014. 12. 07. 19:18

jézusom, milyen kritika ez??? kábé semmit sem mond, csak azt, hogy jóóóóó:)

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz