login |

Hoppá-hoppá, a TV2 megint kavar

2007. 06. 19. 08:15 - Írta: winnie

65 hozzászólás | kategória: magyar hírek

Nem rossz értelemben, de mit ne mondjak, vannak érdekes, jó és fura és rossz húzások a júliusi tévéműsorukban. Majd mindenki beosztja, hogy melyik hova illik, de én megeresztenék egy jajkiáltást, hogy szép és jó, hogy rájöttek, hogy a Rex szombaton helyettesíthető egy 18-49-ben nézettebb sorozattal, de a vasárnapi Walker-t nem próbálják meg lefokozni? Nem a sorozat zavar, hanem a produkált adatai. Tegnapelőtt hiába volt nézettebb, mint a Smallville (919 e vs 731e), ha utóbbi 18-49-ben leveri… (277e vs 312e). És logikus (ld. Rex), hogy nézettebb sávban a Smallville még erősebb lenne, mint most a Walker.

De nézzük a furcsaságokat, változásokat júliustól:

  • Szerda, július 4. Doktor House – 1×01. Ismétlés. Döbb, döbb, döbb. Nocsak, a TV2 megpihenteti a legnézettebb sorozatát és nekiküldi A szökésnek ősszel és lehet, hogy rögtön nyomják is a 3. évadot utána? Vagy csak nyomdahiba? (Nem az.) Egy biztos, logikus lenne nem nyáron pocsékolni egy House-t, ráadásul a logika alapján az ismétlés is jól kell, hogy hozzon. Vagy “nem rosszul”. Utána a Hősök és a hétfőről végleg átkerült Nyomtalanul-ismétlés jön.
  • NCIS-hétfő? 07.02-án marad a 17.30-as NCIS-ismétlés (2×12), de a 20.15-ös Numb3rs után jön a Love and Treason eredeti címre hallgató NCIS – Szerelem és árulás (WTF?), majd utána 23.15-től jön az NCIS – 2×13 ismétlése, hogy másnap délután az NCIS 2×14 következzen.
  • Péntek, július 6. Columbo. 23.05… Inkább ezt kéne valamelyik BK ellen tenni, akkorár csak nem bukna, mint a német és olasz trió…
  • Ja, és vasárnaptól, július 8-tól ismét újraindul a Dragnet – Gyilkossági akták Ed O’Neill-lel Friday nyomozó szerepében. Időpont: hajnal 03.10.

65 hozzászólás Ne habozz!

raven87 - 2007. 06. 19. 08:25

A mult heti Hetetedik műszakról nincs még nézettségi adat vagy csak én maradtam le?

Ez a NCIS – Szerelem és árulás elég érdekesen hangzik. Majd kiderül, hogy mennyi köze is van a sima NCIS-hez, de gondolom semmi. :)

raven87 - 2007. 06. 19. 08:28

Hoppá, most látom az imdb-n, hogy a NCIS – Szerelem és árulás nem is sorozat, hanem egy TV film… de az NCIS megnevezést még most sem értem.

Lewis - 2007. 06. 19. 08:34

Az nem Hetedik műszak, hanem Harmadik műszak. :)
És nem Dragner, hanem Dragnet. :))))))

isti89 - 2007. 06. 19. 08:45

raven: 1 millió teljesben és 30% közönségarány 18-49ben. Szóval jól hozott.

Szerintem a House nyomtatási hiba, mert elég furcsa lenne megismételni, mert nem olyan rég volt az ismétlés.

Ez az ncis hétfő nem lenne rossz csak a 9 órásinak elég hülye címe van.

dragon1986 - 2007. 06. 19. 08:59

engem nem zavarnak az ide oda tolgatások, mert nem nézek tv-t. Dragnetet anno néztem és tetszett.

Valaki a nagyvilágból - 2007. 06. 19. 09:31

Ugye ez az NCIS hétfő nem fog bekavarni a Numb3rs-nek?

Feddo - 2007. 06. 19. 10:11

Remélem nem, de a tv2 amilyen kavarós mostanság…Minden megtörténhet!

winnie - 2007. 06. 19. 10:13

semmi kavarás, a numb3rs végig 20.15-kor megy, gondolom hétfőnként.

Lewis - 2007. 06. 19. 10:20

A Numbers-ből miért csak egy rész van hetente? Így hogy fogják azt elérni, hogy nyáron lemenjen a teljes 2.évad? Mert szeptembertől kell h jöjjön az NCIS 3.évad.

linsz - 2007. 06. 19. 10:23

nem hiszem, h a houset megint elkezdik ismételgetni..
viszont az érdekes, h miért kezdték el a 2. évadot ilyen későn? nem tudnak számolni v mi?:D vagy őket nem zavarja h a legnézettebb sorozatuk felét nyáron égetik ki?

Dave - 2007. 06. 19. 10:26

így pont kijön a House 3. évad szeptemberre szünet nélkül… nem értem miért kell itt ismételni

Samott - 2007. 06. 19. 10:28

Columbo, pentek ejjel? Ezek tenyleg nem normalisak… mindegy, felveszem, a reklamot meg majd kivagom jol. :)

Feddo - 2007. 06. 19. 10:35

Mehetne a Columbo keddre, asszem mikor utoljára vetítették ott volt.

winnie - 2007. 06. 19. 10:54

dave: azért kellene ismételni, hogy ne nyáron menjen a legjobb sorozat, hanem normális időben. ha ősszel folytatódna az s2, akkor az s3-mal övék lenne egész idényre a szerda.

isti89 - 2007. 06. 19. 10:57

vagy nem, mert azt még nem tudjuk, hogy a Szökés ellen mit hozna

winnie - 2007. 06. 19. 10:57

UPDATE: 100%, hogy ismétlés indul.

isti89: leHEtne. igazad van, így gondoltam:)

Vieri8532 - 2007. 06. 19. 11:09

Engel zavar a Walker :)

progabe - 2007. 06. 19. 11:13

House ismétlés szeritenm nagyon jó ötlet,a mostani nézők egy része(nagy része) alig látott valamit az első évadból,most majd jók bepótolnak

Lewis - 2007. 06. 19. 11:18

Winnie, az én kérdésemre is tudsz választ adni?

omega - 2007. 06. 19. 11:21

Az ismétlés nem zavar, de ez most azt is jelenti, hogy a második évadot félbehagyják? Mert ez nem hangzana túl jól…

bradley - 2007. 06. 19. 11:29

A szinkronváltás miatt nem tűnik logikusnak a tv2 lépése. Mert ugye elvben kéne 2-3 rész míg az emberek hozzászoknak az új hanghoz. Szerintem a csere jól működött, és a kezdeti negatív vélemények ellenére a “művelet” sikeresnek mondható.
De ha most pár hét átállási időszak után újból Szakácsival fog menni a sorozat, akkor ez a sikeres váltás kap egy óriási pofont. Ha tudták, hogy nyáron nem akarják adni a House-t, akkor a 3×13-as (vagy 12-es) résznél meg kellett volna állniuk.

winnie - 2007. 06. 19. 11:35

na, igen. ott a pont.

omega - 2007. 06. 19. 11:41

Hát ebben így tényleg nincs sok logika. Persze érthető, hogy enm nyáron akarják adni, de erre előbb is gondolhattak volna :( Ezek szerint az évad vége előtt abbahagyják. Az lesz vicces, ha utána meg megismétlik az egész 2. évadot, mert már a kutya sem fog emlékezni, hogy hol hagyták abba. Akkor tényleg jobb lett volna a 3×13-asnál szüneteltetni. Bát szerintem egy sorozat elvágása évad közben ígyis úgyis hülyeség.

Lewis - 2007. 06. 19. 11:53

Szerintem a tv2 nagyon fel akar készülni az ősszre, ezért megtesz mindent ennek érdekében. Bár én sem tartom jó ötletnek, h most ismételnek. A sok kavarás megzavarhatja a nézőket, mely nézettség csökkenéshez vezethet. Azonban, hogyha a Szökés ellen fog menni a House 2. évad vissza lévő részei és a 3.évad is, akkor a Született feleségek mikor megy majd? Este 10-kor a Gyilkos elmék ellen. Ebben az esetben új időpontot kéne keresni és egy nyomozós sorozatot betenni a GYE ellen.

VR - 2007. 06. 19. 11:57

Ajaj jönnek a német szokások??? Ez nagyon nem jó.
(Ott előszeretettel hagyják abban évad közben, House tök összevissza megy. Egy új egy régi 2új 2régi én már nem tudtam ott követni.)

Lui - 2007. 06. 19. 12:09

Hát feletébb érdekes. Az az “NCIS – Szerelem és árulás” nem tudom hova tenni. Mi a jó franc ez? :D NCIS csak filmben?
http://www.odeon.hu/kat.phtml?id=5036
ezt találtam, gondolom ez lehet. de semmi köze az NCIS-het.

Doktor House-t meg megint elqrták, akkor tényleg meg kellett volnaa állni az 2×12-nél , lenyomni az ismétlést és ősszel folytatni. (Bár én sem vagyok híve ha félbeszakítják a sorozatokat de nyáron kár volna egy House-t elpocsékolni) Én eleve nem kezdtem volna bele így pár hónappal a nyár előtt és a Heroes is mehetett volna 21.00-kor. tuti halál a CSI ellen de legalább többen nézhették volna a korábbi időpont miatt…

Feddo - 2007. 06. 19. 12:19

Azért keztek bele a Houseba későn, mert márciusba lett vége a SzF-nek. Na, azzal szúrták el, minek kellett augusztusban kezdeni?!

Tacsi - 2007. 06. 19. 12:27

Hát ez igen kockázatos, a Szökés ellen nem is lehet tudni, hogy mi lesz :S És akkor nyáron is bukja a szerdát szerintem az ismétlés nézettsége a csi miami ellen, ősszel meg a folytatásos Szökés ellen is szerintem.

lex - 2007. 06. 19. 12:32

hát igen, a TV2 a Walker lefokozása helyett tovább súlyosbítja majd a helyzetet.
Ahelyett, hogy a Smallville-t (és a Psych-ot is) a jó eredmény okán még előkelőbb helyre rakná, visszatolja a 15:30-as sávba. És berak még egy öregecske szériát 16:30-ra, a Száguldó Viperát, ami most meg mondom, hogy nem fog olyan jó számokat hozni, mint a Smallville.
Nem értem miért kell selejttel teletömni az amúgy életképes műsorsávot. Walker-Vipera duó a vasárnap délutáni fősávban. Hát ez röhej.

raven87 - 2007. 06. 19. 12:49

Bocsi, elírtam. Korán volt még. :)

mr. Oké - 2007. 06. 19. 13:12

egyébként nyáron nem a nézettség alacsonyabb, hanem a pénzesebb hirdetések maradnak el; mivel nyáron szabin kevesebben vesznek új kocsit, stb stb… a nézettség ugyanannyi vagy még több, a tartós cikkek vásárlási kedve alacsonyabb csak

The Man - 2007. 06. 19. 13:13

Ezen az NCIS-en úgy ki vagytok akadva mintha sosem tapasztaltuk volna a tv2 “kreativ” cimadási képességét.

Kell vmi “szép” szó amivel el lehet adni a szart, hátha 0,3-al több városi nő nézi a csatornát, mert az ismerős szóra előjön az “aham eztetet mán ismerem ez jólesz”. Anno itt kommentelte vki anno numb3rs magyar címére “matematikai helyszínelők”-et… nem véletlen :D

Lásd: bárki nem tud bármit = “rejtély”; nyomozás van benne = “helyszínelők”. Mivel ez utóbbiról leállították őket, viszont ncis-t már úgyis felismeri a zombiagy 2 év alatt és a szóban forgó – film?, sorozat?, .. megvan! – mozgókép-ben még talán egy kis víz is van meg talán egy hadihajó fényképéről is esik egy fél mondat), így simán lehet most ncis-nek nevezni…

Gibson - 2007. 06. 19. 13:36

Ed O’neil rulz, csak nem lehet komolyan venni :)

dzsiaj - 2007. 06. 19. 13:41

“Egy hadihajó fényképéről is esik egy fél mondat” :))))

Pooh - 2007. 06. 19. 15:31

Winnie vagy valaki,
nem tudtok valamit a DH új részeiről, hogy akkor most mi lesz vele? Nagy valószínűséggel új időpontba fog kerülni? :(

tumpara - 2007. 06. 19. 15:35

Ez a House-os tologatás szörnyű nagy ostobaság a TV2 részéről. Ha Szakácsi hangjával leadták volna az utolsót, kevésbé lett volna feltűnő Kulka hangja ősszel. Így meg össze-vissza ugrálgatnak. Miért nem figyelnek a legjobban hozó sorozatukra…

CaWarin - 2007. 06. 19. 15:40

Azt lehet tudni, hogy Dragnetből melyik évad indul, mert legutóbb csak az 1-est ismételték :S

Cell - 2007. 06. 19. 16:00

A house-os lépés nagy baromság volt!!! Így az első évad harmadszorra(!) fog már menni a tv-ben! Gratulálok TV2 egy nézőt már biztosan veszítettél.

len - 2007. 06. 19. 17:06

EVERWOOD-ot bezzeg b*sznak ismételni, HOUSE-t meg másodszor féléven belül, pedig már az első isméátlés sem hozott jobban a WB kultnál…

Csigusz - 2007. 06. 19. 17:06

Csicska tévékettő!

Hoosie - 2007. 06. 19. 18:14

retek is bekavart az ugly bettyvel kilökte a ringből a tarzant, azóta lekerült a port.hu-ról is… szóval megy a melegkakikavarás másikon is

zoleiro - 2007. 06. 19. 18:17

Hát ezek hülyék…röviden.
Eddig Tv2-párti voltam, de átpártolok akárhová. Komolyan, már az m1 jobban gondolkodik. Ki ül ott fenn a Tv2-nél? Biztos, hogy csak malmozik a sorozatokkal, de a dolgához nem ért, az tuti…

Biojezus - 2007. 06. 19. 18:42

kalambo mi a faszt keres még a tvkben,,,,
annyira szar sorozatot adnak itthon beszarás…

Ebbs - 2007. 06. 19. 18:47

Van már róla hír, hogy a TV2 meddig adja le a Hősöket?

winnie - 2007. 06. 19. 19:06

végig.

Ebbs - 2007. 06. 19. 19:08

köszönöm :)

winnie - 2007. 06. 19. 19:13

én csak ámulok és bámulok:D

a tv2 nem akarja elpocsékolni a legnézettebb sorozatát nyáron. NYÁRON! és akad, aki szerint ez hülyeség?:) sorry, guys, de ezt fel nem foghatom.

lehet, hogy eleve nem kellett volna elindítani, de a csi: miami ellen sikerült a sorozatot felfuttatni és a szökés ellen, ha be mernék tenni (nyilván nem lehet olyan hülye a tv2, hogy megint a feleségeket rakja be kikapni), akkor már fix közönség mehetne és ugye a szökésnek illene csökkennie a második évadban, így korrekt csata kisülhetne.

de, ha nem is jön be a húzás, még ott van az ismételt tavaszi indítás a tv2-nek, nem vesztett semmit, max pár nyári hetet és elvileg az ismétlésnek is valamennyire partiban kellene a logika alapján lennie a miamival.

Csigusz - 2007. 06. 19. 20:15

winnie mindannyian tudjuk h a ‘tévékettő’ nem gondolkodik ésszerűen… szóval gondolkodás nélkül beraknák megint a feleségeket, és tátott szájjal állnának, fojna a nyáluk és megint nem vágnák le hogy: “Gyerekek, itt vmi megint nem stimmel.”

A szökés elleni inditáshoz annyit fűznék hozzá, hogy az egyszeri magyar “tvnéző-droid” úgyse vágja le h ez A szökés, ez “annak” A szökésnek a 2. évada… és ugyanugy fogja veszteni a nézőket mint a Lost az S2 esetében az RTL-en… szóval nagyon!
Inkább hagyni kellett volna most a House-t hadd menjen le, a Miami-t ugyis rendszerint szintre hozza szóval nem értem most ez mire volt jó.
Sajnálom, hisz a House azon kevés sorozatok egyike amit tv-be követek és most sokat kell várnom :( (ezen kivül még a WAT,Numb3rs és Miami S4 amit tvbe követek)

A Columbo részek xx-edik alkalommal való leadására már nemtok kommentárt fűzni.
… bocs ha hosszú lettem

isti89 - 2007. 06. 19. 20:28

“A szökés elleni inditáshoz annyit fűznék hozzá, hogy az egyszeri magyar “tvnéző-droid” úgyse vágja le h ez A szökés, ez “annak” A szökésnek a 2. évada… és ugyanugy fogja veszteni a nézőket mint a Lost az S2 esetében az RTL-en… szóval nagyon!”

Ezzel nem értek egyet. Az RTL nyáron úgyis promózni fogja és ha meglátják a szereplőket akkor úgy is rájönnek, hogy ez a folytatása és lehet hogy a promóban is megemlítik.
Szerintem ugyan olyan közönségarányt fog hozni mint ősszel.

Lullucy - 2007. 06. 19. 20:54

pfff…nem is tudo hova kapjam a fejemet…Miért kell ennyit kavarni???

Minek kezdtek bele a House-ba ha most a felénél abbahagyják…? Ráadásul a hang-csere is itt volt (kellemes csalódás).

Remélem hogy nem fogja megzavarni a hétfői numb3rs t…

És akkor mi lesz a Feleségekkel ősztől???

ezek már biztos változtatások???

Tomi - 2007. 06. 19. 22:17

Most legalább fair verseny lesz.:) ismétlés (CSI)az ismétlés (House) ellen. :)

Amúgy a húzás a TV2 részéről érthető, de a nézőknek ez nem fog tetszeni…

Bombadil Toma - 2007. 06. 20. 00:32

dragnet 3:10????…normális???!!!!a hausdoki kivételével az összes itt emlitett sorozatnál jobb!(szerintem)hajnali három???!!…NORMÁLIS?????!

bennfentes - 2007. 06. 20. 00:42

Sajnos a nyár mindig uborkaszezon a tévénézők körében. Tényleg szerencsétlen ez az egész House-s szinkoronos dolog, de ahogy Winnie mester is leírta már feljebb, nem fogja a TV2 elégetni nyáron az egyik legjobban hozó sorozatát.
Ezt meg please fejezzük be , hogy szarnak bele “ott fennt” és idézem:
“gondolkodás nélkül beraknák megint a feleségeket, és tátott szájjal állnának, fojna a nyáluk és megint nem vágnák le hogy: “Gyerekek, itt vmi megint nem stimmel.”” Thx.

lex - 2007. 06. 20. 01:33

azért abban felvázolhatnád nekem bennfentes, hogy milyen logika alapján kerül a vélhetően nagyobb potenciált magában hordozó Smallville és Psych nézettségileg kevésbé kedvező pozicióba, a Viperával és a Walkerral szemben…

ahelyett, hogy az újraismételt House helyett valamelyik megkapna egy fő-slotot, még az uborkaszezonban is el lesznek bújtatva ebédutánra.
Gazdaságos megoldás két viszonylagos újdonság helyett két ősrégi darabot futtatni?

Tibo - 2007. 06. 20. 11:25

Lex igazad van megnézném,hogy a Smallville mit csinálna szerdán este így nyáron.. Ismétlésről, nem olyan régen volt ismétlés.. szóval szerintem nagyon nem fog hozni..
De miami marad ugye? Hát akkor veheti 100%, h kikapnak szerdán..

bennfentes - 2007. 06. 20. 13:47

Nem vagyok illetékes a témában, nem a programingon vagyok, de csak tudják mi csinálnak és miért…

Csigusz - 2007. 06. 20. 17:09

Lex-nek a Viperás és Walkeres kérdése 110%-ig helyénvaló.

Abbie - 2007. 06. 20. 19:34

Hát én ez ellen tiltakozom! Miért pihenetetik a Houst amikor végre lenne időm nézni! Azért a letöltés még ott van de hiányozni fog Kulka hangja! Amúgy ez jól tükrözi a tv 2 ésszerűtlenségét hisz mekkora mizériát csapott a hangváltoztatáson és most ki sem élvezi az előnyeit. Az is igaz h Szökés ellen tuti többet hozna mert ezt kevesebben töltik!

winnie - 2007. 06. 20. 23:34

A letöltés cseppet sem releváns tényező

fyktyvf - 2007. 06. 21. 08:20

A Tv2 abszolút sz*rik arra, hogy ki mikor tudja nézni ;). A döntésük abban logikus, hogy nem akarják ellőni az egyik legnézettebb sorozatukat mielőtt a Retekklub behozza a saját favoritjait.

A Hősök bukása nagy meglepetés, de hát végülis a magyar közönség agyban (legalábbis úgy 80%) még mindig a Barátok Közt színvonalán mozog…

A szinkronváltás is vicc. Mindenki nagy világfájdalommal a legtöbb helyen közölte, hogy “jajj, Szakácsi nélkül már biztos nem lesz olyan jó, meg jajj, ez a Kulka milyen sz*r, hogy innen már nem is érdemes nézni a House-t…”, ehhez képest mindenki nézi, és egyre több helyről hallani, hogy Kulka egyre jobb…

Cell - 2007. 06. 21. 13:00

Az uborkaszezon nagyon gyenge kifogás. A TV2 nem gondol azokra a nézőkre, akik nem akarják harmadszorra is végig nézi a Dr. House első évadát????

isti89 - 2007. 06. 21. 14:09

A TV2 most az egyzser félig igenis jó döntést hozott. Felesleges kiégetni nyáron a legnézettebb sorozatukat. Csak abban nem értek egyet, hogy helyette megismétlik, de ha ez is hozni fog 1 millió nézőt akkor ez is jó döntés.

Katie Salbrux - 2007. 06. 21. 16:12

Én örülök neki, h ismétlik. Megyek le vidékre, és azt hittem, izgulnom kell majd, hogy beindul-e a házimozi, és veszi-e az új House részeket (mivel felveszem őket) , de most már nem kell izgulnom, mivel ismétlés lesz, és azok már megvannak x)

Katie Salbrux - 2007. 06. 21. 16:15

fyktyvf – Én utálom az új magyar hangot, nem tehetek róla. Semmitmondó, és kész. A régi elképesztően jó volt, Kulka nem tud olyan jól játszani… vagy nem is tudom, mi a baj vele, lehet hogy csak megszoktam a régit…

Sue - 2007. 07. 05. 01:40

Először felháborodtam, hogy nem igaz mennyire nem érdekli a tv2t a nézősereg, amiért képesek így abbahagyni a második évadot a közepén.

Aztán rájöttem, hogy gond nélkül végig tudom nézni harmadszor is az első évadot és még élvezem is :D

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz