login |

Hétfői amerikai nézettség (09.24) – Rém erős Heroes-rajt

2007. 09. 25. 18:55 - Írta: winnie

32 hozzászólás | kategória: amerikai nézettség

Szóval, a legfontosabb: az NBC. A Heroes erősen startolt, simán jobb, mint a tavalyi évadzáró, s bár 10%-kal gyengébb, mint az 1×01 anno, de 18-49-ben bitang erős, minden idők 3. legnézettebb Heroes-része volt. (A nagy kérdés a jövő hét lesz, mennyien maradnak.) A Chuck és a Journeyman a “se nem jó, se nem rossz kategória”: nyilván, ha tartják magukat ezen a szinten, akkor minden hepi lesz, de erre kevés az esély. A Studio 60 a Journeyman helyén tavaly sokkal erősebben nyitott (8.7/14), de aztán zuhant is rendesen. Ami érdekes, a Chuck (a Heroes miatt is) 15%-t nőtt a 2. félórára, a Journeyman (a Heroes miatt is) 15%-ot csökkent.

A FOX-nál a PB elég mélyen van, de nem csökkent a nyitány óta számottevőt, sima túlélő még így is, mármint évad közbeni cancel nem fenyegeti, de 18-49-ben nem annyira jó – a K-Ville, viszont hiába a jó kezdés (marketing!) 30%-ot zuhant, ami durva rossz…, ez így már majdnem a tavaly Vanished-szint, tovább nem szabad esnie, mert hiába tartja meg az össznézőszám jó részét.

CBS. A How I Met… egy lehelettel jobb volt, mint az S2 finálé, de 15%-kal esett az S2 premierhez képest (de akkor egy erős Class-felvezetést kapott, szóval no para). A Big Bang addig örülhet, míg jobb a HIMYM-nél, nagyjából a tavalyi Class szintjén nyitott, de a Class idővel a HIMYM alá zuhant. A Two and a Half Men csökkent 6%-ot, a CSI: Miami 20%-ot a tavaly premierhez képest, de műfajaikban még így a legerősebbek, jó pár év van bennük. A Rules of Engagement pedig remekel, sok nézőt tart meg a felvezetésből, így nem kell aggódniuk a rajongóknak.

Az ABC-re nem kell szót vesztegetni, a táncos móka 18-49-ben kikapott a Heroes-tól, de uralta a napot, a Bachelor pedig az 50%-os eséssel nem hiszem, hogy kap új évadot. A pontos számokat a tovább mögött találjátok.

  1. Dancing With The Stars (ABC, 20.00) – 13.5/20 (5.8, #2)
  2. CSI: Miami (CBS, 22.00) – 9.9/16 (4.6, #4)
  3. Two and a Half Men (CBS, 21.00) – 8.4/12 (4.7, #3)
  4. Heroes (NBC, 21.00) – 8.1/12 (6.6, #1)
  5. Rules of Engagement (CBS, 21.30) – 7.7/11 (4.4, #5)
  6. The Bachelor (ABC, 21.30) – 6.6/11 (3.5, #9)
  7. Journeyman (NBC, 22.00) – 6.0/10 (3.7, #T6)
  8. The Big Bang Theory (CBS, 20.30) – 6.0/9 (3.7, #T6)
  9. Chuck (NBC, 20.00) – 5.7/9 (3.6, #8)
  10. How I Met Your Mother (CBS, 20.00) – 5.3/8 (3.2, #10)
  11. Prison Break (FOX, 20.00) – 4.7/7 (3.1, #11)
  12. K-Ville (FOX, 21.00) – 4.1/6 (2.3, #12)
  13. Everybody Hates Chris (CW, 20.00) (ism.) – 1.2/2 (0.7, #T13)
  14. Everybody Hates Chris (CW, 20.30) (ism.) – 1.2/2 (0.7, #T13)
  15. Girlfriends (CW, 21.00) (ism.) – 1.1/2 (0.7, #T13)
  16. The Game (CW, 21.30) (ism.) – 1.1/2 (0.7, #T13)

32 hozzászólás Ne habozz!

heroesfan - 2007. 09. 25. 18:59

Heroes RULEZ! :) halleluja… csak a jövő hét is lenne ilyen jó

Tomi - 2007. 09. 25. 19:03

Az ABC h*lye, hogy a Dancing lead-in-t egy ilyen gagyi Bachelorra pazarolja.

Egyik új show sincs 10M felett…

Kaktusz - 2007. 09. 25. 19:04

huh kis fellélegzés a How I Met-oldalon… :)))

Human Insect - 2007. 09. 25. 19:07

rules marhajó volt, david spade menti meg természetesen

Desmond Wallace - 2007. 09. 25. 19:13

Sajna tovább csökkent a PB.

winnie - 2007. 09. 25. 19:16

bekapott egy táncost, egy chuckot és egy új szitkomot és csak ennyit csökkent. volt pár néző, aki megnézte a töübbit, hogy hátha azok jobbak. ez még nem jelent semmit. sőt. még lehet, hogy jó is, hogy csak ennyit csökkent.

FeGa - 2007. 09. 25. 19:17

Asszem a jelen pillanatban nézett sorozataim közül a PB cancel fájna legkevésbé.

DICKtator - 2007. 09. 25. 19:29

Én is úgy vagyok vele, hogy kibírnám, ha a PB a harmadik évaddal lezárulna. Jobb lenne egy kerek történet, mint végtelenségig erőltetni a nézettség miatt.

meroving13 - 2007. 09. 25. 19:53

Big Bang Theory hozhatott volna jobban is…

winnie - 2007. 09. 25. 19:57

ez teljesen korrekt, a táncon kívül mindent levert a sávjában. tény, hogy magasabbról nehezebb a HIMYM alá csökkenni, de nem lett volna reális egy fél órás sorozatnál akkora növekedés a felvezetésről.

Desmond Wallace - 2007. 09. 25. 20:00

DICKtator: Teljesen egyetértek.

ExiiL - 2007. 09. 25. 20:05

Úgy is van HEROES FTW!one!!
Csak tartsa meg ezt továbra is.

Geosod - 2007. 09. 25. 20:12

A tegnapi Weeds- Calif. kombóról van valami adatod, Winnie?

isti89 - 2007. 09. 25. 20:28

A PB-ért nem aggódok, mert szerintem végig a 3. évad premierje körüli számokat fog hozni. A K-Ville miatt annál inkább, mert nagyon sokat esett és nekem eddig a pilot alapján bejön.

ggk - 2007. 09. 25. 20:49

Hát azért várhatóan ez lesz az amcsi hálózatok eddigi leggyengébb évada, szinte minden csökken, az újak közel szinte semmi nem hoz kiemelkedő adatokat. “Rém erős” akkor lenne a Heroes, ha rá tudott volna tenni a tavalyi adataira, de várhatóan a tavalyiakat fogja hozni, sőt lehet, hogy még egy kicsit rosszabat is. Persze az NBC-nek ez is nagyon jó. Szerintem minden nagy show, a Desperate Housewivestől kezdve, a Grey’s Anatomy-ig, a CSI franchiseról nem is beszélve gyengébb lesz, mint eddig, az újak közül pedig eddig nem látom mi lehetne a breakout hit. Sőt, talán azt mondhatni, hogy az American Idol is elindult lefelé…

winnie - 2007. 09. 25. 21:10

“Hát azért várhatóan ez lesz az amcsi hálózatok eddigi leggyengébb évada”

hát, ezzel nem feltétlenül értek egyet. ha az órákat nézed külön külön, akkor erősebb a hétfő, mint május első hetében.

“szinte minden csökken, az újak közel szinte semmi nem hoz kiemelkedő adatokat.”

szinte minden mindig csökkenni szokott. ez a dolgok rendje. minimális sorozat van, amely évről-évre növeli a nézőszámát – egy szerializált meg pláne nem leszi.

““Rém erős” akkor lenne a Heroes, ha rá tudott volna tenni a tavalyi adataira,”

rém erős, mert a finálénál is többen nézték és az árpilisi számokra 3 milliót tett rá. ez nem szokás, te is tudod. (a lényeg, hogy EZT nem várta senki a heroes-tól. most csökkenésnek KELL jönnie.)

” de várhatóan a tavalyiakat fogja hozni, sőt lehet, hogy még egy kicsit rosszabat is.”

ha a tavalyikata hozza, akkor mivel tavaly rém erős volt, akkor az idén, mivel 2. évad, még rémerősebb lesz. durva lenne, ha hozná a tavalyit. szerintem.

“Szerintem minden nagy show, a Desperate Housewivestől kezdve, a Grey’s Anatomy-ig, a CSI franchiseról nem is beszélve gyengébb lesz, mint eddig,”

a dancing with stars vagy a topmodell, az abc és a cw legjobbja meg nőtt.

ez papírforma lenne, meglátjuk. csak azt felejted el a képből, hogy a fox eddigi 7 premierjéből 6 erősebb, mint a tavalyiak. az nbc egyelőre 2-ből 1. a többiek még nem mutatkoztak be, de nem feledni, hogy az elpártoló nézők lehet, hogy új sorozatokhoz mennek át.

vagyis az össznézettség még nőhet is, persze nem hiszem, hogy idén áll meg a tendencia.

” az újak közül pedig eddig nem látom mi lehetne a breakout hit.”

ez volt 2 éve is – akkor a commander in chief lett. idén csak a pushing daisies esélyes, imho – de ha össznézettséget nézünk, akkor tavaly sem a heroes, sem az ugly betty nem volt igazi nreakout, pedig azok voltak. (a sharkot csak sokan nézték, ugye, de semmi extra)

“Sőt, talán azt mondhatni, hogy az American Idol is elindult lefelé…”

erős premier, de az össznézettség ment le, bár ez a foxot cseppet sem zavarja:)

winnie - 2007. 09. 25. 21:16

tavaly ugye össznézőben csak a fox nőtt (3%), az abc 8, az nbc 9, a cbs 1 %-ot esett, és elvileg a cw nőtt 3%-ot, ha átlagot nézünk.

de a folyamat nem csak sikerekkel tartható fent, hanem középerős sorozatokkal is

Dohi - 2007. 09. 25. 21:25

pedig a rules milyen rossz. az elso evadot alig birtam vegignezni. david spade-et eleve utalom, a tobbi szereplo – a morcos szomszedon kivul – meg teljesen semmilyen. de nem baj, ez kell a nepnek, amit en nezek, azokat lehet szepen kaszalni :) (bar az ujoncokat nem neztem, lehet, hogy szarok azok is :))

Joey - 2007. 09. 25. 21:29

Chuck azért nem szerepelt rosszul. Remélem nem fog ideje korán elhalni.

ggk - 2007. 09. 25. 21:58

Winnie, sok dologgal egyetértek, de a “szinte minden mindig csökkenni szokott. ez a dolgok rendje” kijelentéssel azért nem. Ez azt jelentené, hogy a sorozatoknál rendszerűen az első évad a legerősebb, utána úgyis csökken. A vegasi CSI azért szépen növekedett az első évadhoz képest, a Grey’s Anatomy-ről nem is beszélve (bár az első évadja csak 9 részes volt, igaz), American Idol, Buffy, Friends, E.R., sőt igazából lehetne sorolni sokáig…

Azért breakout hitnek semmiképpen nem nevezném a Commander In Chief-t, ami egy évadot élt meg, habár kétségtelenül jól indított. Az átütő siker a Lost, a Desperate Housewives, a Heroes, ami jól indít, és ott is maradnak a nézők. Bár persze maga a fogalom valóban definiálásra szorulna…

winnie - 2007. 09. 25. 22:06

jó, nőnek, de az one in a million. ráadásul olyan sorozatokról beszélsz, amikből 6-ból 5 numero uno volt/van. (az az egy pedig a buffy, aminek ugye kis nézettsége nőtt, node ilyen alapon a one tree hill és brékáut, hiszen cancel-soriból s2-re mekkorát javult már. az más kérdés, hogy ég és föld a kettő kult tekintetben)

CiC: naná, hogy nem az, semmilyen hit sem – de ebben az időszakban, akkor az volt. durva hit – ráadásul nőtt a 2. részre. egy év múlva mi is mást mondunk a mostani időszakra:)

az átütő siker valóban lost és dh 2004-ben és a heroes és a betty 2006-ban, bár mindegyik sorozat visszaesett az S1 végére (egyik sem top20-as sorozat összben 21. és 35. helyezett). de ott a 2005-ös év, amit lehet, hogy a 2007 is követ és jövőre jön majd az új “IT” sorozat.

Be-rci - 2007. 09. 25. 22:48

Nagyon off

Bocs, hogy ide írok. Azt írtátok, hogy ma nem lesz 24? mert nekem veszi a videó és most látom hogy nincs. Ezen a héten nincs vagy más napra rakták?

Winters - 2007. 09. 25. 22:55

24 mindig januárban kezdődik…

Be-rci - 2007. 09. 25. 22:59

A Coolos 24-re gondoltam :-D

Tomi - 2007. 09. 25. 23:03

Ber-ci: ezen a héten a Cool végig Aktmodellt ismétel a 10-es sávban. Jövő héttől visszaáll a rend és lesz 24 is a szokásos időben.

friendsfan - 2007. 09. 25. 23:48

Azért durva (még mindig) hogy a CBS szitkomok mennyivel nézetebbek, míg az NBC szitkomok mennyivel jobbak. A K-Ville-t meg eltűntetik ha így zuhan a FOX ezt így nem tartja meg…

ggk - 2007. 09. 26. 00:00

Közel sem “egy az egymillióból”, itt a polcon a “Six decades of American Television”, azt hiszem gyakorlatilag a végtelenségig lehetne sorolni azokat a sorozatokat, amiknek nem az első évaduk volt a legerősebb. Érdkesebb lenne összeszedni a mostani network műsorok közül hogy jönne ki az “egy az egymillióból” arány (Criminal Minds, Two and a half men, L&O SVU, Numb3rs, NCIS, épp te magad írtad: Topmodel, Dancing with the stars, hogy a fentebb már említettek ne is említsük, és még lehetne sorolni…). Nincs arról szó, hogy egy sorozat mindig vesztene a későbbi évadokra a nézettségéből (ez nem valami kőbe vésett szabály!), épp attól sikeres igazán valami, hogy tudja tartani, sőt növelni a nézettségét, lásd a legnagyobb televíziós sikereket.

numberone - 2007. 09. 26. 08:32

azért az is kéne látnotok, hogy amíg ennyi féle fut addig a nézők is eloszlanak valamelyest, nem is olyan kicsit – mint a számok mutatják

Egyszerűen túl sok, túl nagy a választék, ezért egymást gyengítik.

majd ha legalább harmaduk bekapja a cancelt akkor majd lehet nőni fog némelyik, de csakis a legjobbak.

winnie - 2007. 09. 26. 10:23

ggk: nyilván nem szó szerint milliót értettem és a példákkal hidd el, tisztéban vagyok, exceltábla hegyek lógnak még a csilláron is (és tudom, hogy te is tisztában vagy)

de a végtelenségig sorolásban én nyernék, hiszen ezek még mindig kivételek a 8 évad x sorozatából. mennyi lehet? 150? több? 5-öt, hell, 10-et mondok minden példára. (persze nem akarok visszamenni 6 évtizedet, maradjunk ebben az évezredben, hiszen a mostani trendeket ne a fugitive-ből ítéljük meg.)

a cm 4. évados, az svu 8., az ncis 5.,

a numb3rs nem jó, hiszen mélyen a kezdet alatt van , közelébe sem ér: 9.8/17; 18-49: 4.9 – a two and a half dettó csökkenés volt az s1-s2 viszonylatban: 11.9/18 — 11.1/16 – és ahogy látom azóta is.

persze a house kimaradt, de ha akarom azt mondom, hogy évente akad egy kivétel, de nagyjból jól látszik, hogy a bentmaradt sorozatok nagyrészt nyomozósok – és persze, hogy van szerializált (de nem annyira szerializált kivéte . ld. 24) és most jönne a kérdés, hogy mi volt a kiindulás, hogy mi a fő vitakérdés:)

szóval, nincs kőbe vésv, de a sorozatok zöme csökken – általban 1. évadról a 2.-ra, mint ahogy 1. részről a 2.-ra. a kivételeknek örülünk, de a nagy sorozatok, a legnagyobb tévés sikerekre sem feltétlenül ez jellemző, hiszen a lost, dhw, amiket említettél egyik sem sorolható ide és mégis nagy sikerek. dettó heroes.

winnie - 2007. 09. 26. 10:26

“majd ha legalább harmaduk bekapja a cancelt akkor majd lehet nőni fog némelyik, de csakis a legjobbak.”

és helyettük lesznek mások is, amik gyengítik – éppen a cancelök után szokott idővel esni a nézettség, szóval szerintem nincs efféle idővel növekedési trend.

“azért az is kéne látnotok, hogy amíg ennyi féle fut addig a nézők is eloszlanak valamelyest, nem is olyan kicsit”

mindig így volt, mindig így lesz. 5 adó van, a nézők mindig eloszlanak, de ettől még lehet egy slotban akár 4 sikersorozat is.

ggk - 2007. 09. 26. 13:51

A “sorozatok zöme” már teljesen OK, az “egy a millióhoz” volt szerintem egy kicsit erős :)

DewRee - 2007. 09. 26. 16:10

Részemről ezek nézősek (már vagy lesznek), és akkor még ez csak 1 nap :D
CSI: Miami (CBS, 22.00)
Two and a Half Men (CBS, 21.00)
Heroes (NBC, 21.00)
Journeyman (NBC, 22.00)
The Big Bang Theory (CBS, 20.30)
Chuck (NBC, 20.00) – 5.7/9 (3.6, #8)
How I Met Your Mother (CBS, 20.00)
Prison Break (FOX, 20.00)
K-Ville (FOX, 21.00)

Bár sanszos hogy 1-2 kihullik évközben ha nem tudják szinten tartani magukat.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz