login |

Tűzvonalban – írta Mefi

2007. 09. 30. 15:44 - Írta: vendegblogger

60 hozzászólás | kategória: hazai termék, kritika,

Eddig 3 rész ment le az új magyar akció-krimisorozatból és bár akadnak fanyalgók, azt lehet mondani, hogy végre egy vállalható sorozat készült. (Ezt erősítik meg a kommentek és a nézettségi mutatók is.) Bár nem ma volt az első rész, amiről a lenti sorok szólnak, még mindig simán be lehet kapcsolódni a sztoriba. Aki pedig pótolna, az ingyen és bérmentve nézheti meg/töltheti le az első 3 részt az MTV honlapjáról. Közvetlen linkek: 1. rész2. rész3. rész. A kép alatt folytatom a kritikát.

tuzv.jpg

A magyar Jack Bauer, 24 óra itthon, és hasonlók. Lehet így, meg lehet úgy tekinteni a Tűzvonalban-ra, hogy végre a magyarok is megpróbálnak egy jó kis sorozatot összerakni, ami kicsit más, mint a Szomszédok, a Barátok Közt és a Jóban, rosszban; nem csak sztori, hanem a szereplők, és úgy az általános stílus tekintetében is. Ehhez egyébként meg is lenne mindenünk (picit hazaibb minőségben persze), nagyjából jó színészek, jó sztoriírók, kevésbé jó rendezők, de remek technikusok, egyetlen egy tényezőt kivéve: a nézőket.

Az átlag magyar férfi néző, (nevezzük Bélának), és felesége/barátnője/élettársa (nevezzük Margitnak), tehát ők azok, akiket rohadtul nem hat meg az akció, sokkal jobban leköt a Mónika és a Balázs Show, amit azzal a büszke tudattal néznek, hogy de jó, van nálam hülyébb ember!, valamint a Barátok Közt és a Jóban, rosszban. A Tűzvonalban tehát jó kezdeményezés, én láttam-látok benne fantáziát. És, hogy miért?

24-koppintás? Kicsit tartottam tőle, hogy majd Stohlbuci beront egy szutykos pincébe, aminek láttán rögtön megmondja a kedves néző, hogy vagy Bukarest, vagy Budapest lehet a helyszín (azt persze már kevésbé, hogy melyik melyiknek a fővárosa), majd ráborítja egy gyanús egyénre az asztalt, és az arcán lévő összes ér teljes duzzadtságával, meg a homlokán kibuggyadt műizzadság kíséretében üvölti, hogy KINEK DOLGOZOL?!, de ilyenről szó sincs. Bordás Attila (aki a főszereplő volna, Stohl András szerepében nem Jack Bauer. Ecsetelhetném naphosszat, hogy miben is látszik ez, de aki megnézett egy rész 24-et és egy rész Tűzvonalban-t, az tudja miről beszélek. És szerencsére Stohl még a Jack-féle karaktert sem próbálja hozni (nekem legalábbis nem ez jött át).

A 24-koppintás persze eszébe juthat a nézőnek, hiszen észrevehetőek olyan elemek, amiket Jack instant akciójelenetei közben láthatunk; ilyen például a fakó szín, valamint a 24-szerű képvagdosás (ami egyébként nagyon korrekt, én több filmben is szívesen látnám). Számláló persze nincsen, és az egésznek nincs meg az a 24-érzése; a finom, halk, de azért erőteljes és figyelmet parancsoló beszéd, a nagy rejtély és összeesküvés-elmélet, a klisé, hogy hiába a rejtély, úgyis tudod mi fog következni, valamint egy másik véleménnyel ellentétben, szerintem a kameraállások, melyek itt teljes mértékben mások.

Nagy általánosságban a színészek jól játszanak. Régóta éreztem már olyat (egy magyar filmben vagy sorozatban), hogy a karakterek természetesek, nem erőltetett, és nem érzem azt, hogy el akarom játszani ezt a szerepet, mert el tudom játszani, és én egy jó színész vagyok. Félreértés ne essék, de például egy Dexter-kaliberű karaktert nem tudnék magyar színésszel elképzelni, mert hiányozna, hogy olyan természetesen vagdossa az áldozatát, mint ha éppen a felvágottat szeletelné. Ez szerencsére itt annyira nem észrevehető, ráadásul mondhatjuk azt, hogy a magyar színészipar krémjét vonultatja fel (tényleg), ráadásul sorozatokat nézők rengeteg hangot ismerhetnek fel.

A sztori egyelőre nem sokat mutat magából, de amit mutat, az alapján nem tudok sokat mondani. Sőt, néha még azt is mondanám, hogy unalmas. Tehát nem egyszer éreztem, hogy alapvetően semmi nem történik, mégis beszélnek és mégis megy az idő. De hát nem lehet minden fenékig tejfel, ugye, meg aztán ki tudja: ahogy kibontakozik majd a történet, lesz ez talán jobb is. Tehát ha azt mondom, hogy a legnagyobb akciójelenet az volt, hogy egy kutya miatt nem sikerült megmenteni egy beteg embert, és mindenki életképtelenné vált, kivéve Bordás mester, akkor azért az sok mindent elárul.

Ami pláne tetszett, az a főcím volt. Tényleg, igényes, komputergrafikával megtömködött, akciódús jeleneteket ígérő képkockákkal és háttérzenével. Persze, a magyar grafikusokra lényegesebben kevesebb panasz lehet, mint a magyar filmiparban dolgozókra.

Mennyi? Magyar mércével 8/10, nemzetközi (vagy ámerikái inkább?) mércével 6/10. Nem sok, de ahhoz képest, hogy ez egy magyar sorozat, egyáltalán nem rossz. Tényleg, összességében elmondható, hogy egy nagyjából nézhető kis magyar akciót kapunk, ami lehet, hogy nem üti meg a 24 (ha már a 24-ből indultunk ki) színvonalát, de legalább nem is koppintja (annyira) azt.

A lényeg, hogy mindenképpen túlmutat végre az átlagos magyar sorozatokon, engem kicsit a Kisvárosra emlékeztetett, bár amikor az menő volt, akkor még eléggé kicsi voltam ahhoz, hogy valamit kritikus szellemben nézzek végig. Le lehet persze szólni a Tűzvonalban-t, de tényleg csak attól függ, hogy mit gondol róla az ember, hogy hogyan tekint rá: egy magyar próbálkozás, vagy egy amerikai sorozatkoppintás.

Kutyus harap? Nem, én harapok!

60 hozzászólás Ne habozz!

seven - 2007. 09. 30. 15:52

Magyar mércével 9/10. Az első epizód nem volt akkoar durr, de aztán beindult. Nagyon jók a párbeszédek, tetszenek a karakterek, van hangulata. Akció alig van, de nem is zavar.

Kföldi mércével pedig 5/10,. Lényeg az hogy szórakoztató.. és még magyar is! :)

greg - 2007. 09. 30. 16:00

na csak megjelent :)

Demian - 2007. 09. 30. 16:01

Én nem alkalmazok specifikus mércét, így egy 2/10, jóindulattal. De legalább próbálkoznak, s ez dicsérendő.

cyberina - 2007. 09. 30. 16:19

Azt mondod, jó sztoriírok, ugyanakkor meg, hogy unalmas…
Szerintem meg borzasztóan rosszul van megírva, a színészek erőltetettek, mint minden színházra nevelt hazai színész.
A képosztás nyilvánvalóan öncélú koppintás.
Azért, mert láttuk a 24-et meg pár amerikai sorozatot, még nem biztos, hogy tudunk, és vagy kellen, ilyet csinálnunk.

OdyM - 2007. 09. 30. 16:25

Nekem nagyon bejön, már alig várom a mai részt. :)

Bosco - 2007. 09. 30. 16:27

Gratula, jó írás.
Én nem osztályozok, egyszerűen csak megnézem minden vasárnap este, és jól szórakozok :)

123456 - 2007. 09. 30. 16:31

nice kritika, gratula
nekem nagyon tetszik a sorozat, én is nézem minden vasárnap este :D és szerintem fun. Jó, tényleg sztem is csak 4-5/10 ámerikai skálán, de magyaron 9/10 :)
buci persze odab***, meg van néhány erőltetett sztorielem, de minden egyes résszel egyre igéretesebbnek tűnik :)
én azt mondom nézzük, várjunk még, hátha még jobban beindul. ha meg nem, hát kisnyúl, kaptunk egy átlag fölötti magyar sorozatot

Dr. Gonzo Géza - 2007. 09. 30. 16:54

Egy büdös szó sincs a jóféle beszólásokról a kritikában? Ejnye…
amúgy:
http://tuzvonalban.blog.hu/

CaWarin - 2007. 09. 30. 17:35

Nálam inkább pozitív a mérce, igazából ha az 50 perces részeket levagdosnák 42-re – és a főcímet is megkurtíthatnák, meg elfelejtnék a mozifilmeket idéző végefőcímet, tessék kiírni a szereplőket/stáb fő tagjait a film alatt :) -, jobb lenne az eredmény. De így is nézős, mert nem rossz.

kepoo - 2007. 09. 30. 17:47

Nekem bejön+ már rászoktattam 3 kollegát is:-)
Történés tényleg nincs sok,de leköt és várom a következőt.Nagyon jó dumák vannak benne, volt,hogy percekig röhögtünk.
szerintem min. 8/10

friendsfan - 2007. 09. 30. 18:02

Szerintem iszonyat gyenge. Magyar szinten fogysztható kategória, de nekem még úgy is kevés…

Mefi - 2007. 09. 30. 18:46

Köszi mindenkinek.

Én tényleg amondó vagyok, hogy nem rossz sorozat ez. Ott van például a Barátok Közt meg a Jóban-Rosszban (bár ezek más kategóriák), melyek tényleg teljességgel nézhetetlenek. Ez viszont valamit tud, mert minden vasárnap este leülök a tévé elé, és megnézem, hogy mi is van Bordás elvtárssal.

A 24-koppintás pedig legfeljebb a technikában figyelhető meg (kameramozgás, színek, stb.), máshol én nem éreztem jelentősen.

winnie - 2007. 09. 30. 18:50

meg aztán nevezhetjük hommage-nak, tisztelgésnek koppintés helyett. hiszen a jobbtól nem szégyen.

Killjoy - 2007. 09. 30. 18:57

Én eddig kimaradtam ebből a mókából. Most belenéztem az első rész bevezetőjébe (a főcímig), és meglepve tapasztaltam, hogy ez még akár jó is lehet. Viszont nem vagyok hajlandó online nézni, így kérnék egy kis segítséget: hogyan is lehet ezt a három részt letölteni? Mert nekem a Flashget állandóan csak 1-200 bájtos fájlokat szed le, amiben van két újabb link, de azokkal sem jutok előrébb.

Seeley Booth - 2007. 09. 30. 19:00

Én már csak Sthol miatt sem nézem…múltkor főcímet elkaptam, nem rossz, de nem kell, nézek elég usa sorozatot, amiket imádok, erre nem tartok igényt.

De ellene sem vagyok, örülök azért hogy nem leégés lett, tartja nézőszámait, aki nézi annak jó szórakozást!

Joey - 2007. 09. 30. 19:01

“végre a magyarok is megpróbálnak egy jó kis sorozatot összerakni”
ez a baj. csak próbálnak. amit ivccesnek szánnak a nagy többség szerint nem az, amit komolynak, az meg a másik oldal szerint vicces.

“Sőt, néha még azt is mondanám, hogy unalmas”
Szerintem eddig semmi izgalmas nem történt. A legnagyobb csattanó az volt, mikor Bordás az első rész végén megnézte a terhességi tesztet. Unalmas és 3 rész alatt semmit sem mozdult előre. Ez a baj vele. De továbbra is nézem és bízok benne.

Magyar vonatkozásban 7, külföldiben meg egy gyenge 4est adnék talán neki. Sok mindennek kéne változnia ahhoz, hogy ezt jónak merjem nevezni. De legalább vicces :)

Pubbancs - 2007. 09. 30. 19:13

Valóban van némi vontatottság a sztoriban, de attól függetlenül meglepő módon leülök mindig megnézni. Jó vagy nem, nekem konkrétan hiányzott egy ilyen jellegű magyar sorozat.

Dark Wolf - 2007. 09. 30. 19:43

Szerintem is jók a párbeszédek, és az nagyon jó megfogalmazás, h “végre egy vállalható sorozat készült”. Akció is lesz benne talán majd vmikor…

Mefi - 2007. 09. 30. 19:45

Killjoy: itt rákattintasz a fentebb található három link egyikére jobb oldali gombbal, és Cél mentése más néven (Save target as…) vagy valami hasonló.

Tooomika - 2007. 09. 30. 19:47

szetem nem olyan rossz!!nézhetőőő!!!
És az első rész végén mekkora cliffhanger:):):)

kaqkkk - 2007. 09. 30. 19:47

Killjoy !

A sima letöltés nekem se ment. Mplayer-rel ird be : mplayer http://195.70.55.209:80/videok/tuzvonalban/20070909/01_250.wmv -dumpstream , es várj kb. 50 percet, utána ott lesz a vinyón, csak át kell nevezni wmv-re. Nyilván mással is lehet, a stream dump nem nagy kaland.

kaqkkk - 2007. 09. 30. 19:48

Mefi ! Te próbáltad ezt ?

Dwimorberg - 2007. 09. 30. 20:34

Remek kritika,én is hasonlóképp érzek a sorozattal kapcsolatban. A 24-szerűség tényleg csak inkább tisztelgés féle, egyébként pedig tényleg jobb a magyar sorozatok 90%-nál.

Egy valami nem tetszik: a nevek. A magyar filmek 90%-ban (leszámítva a BK-t és a Jóban…-t) becenevek (?) vannak, meg lehetetlen nevek, melyeken senki nem merne szólítani senkit négynél több szemöldök között :) Nem Jack-eket, meg Johnny-kat, Kate-ket meg Claier-eket várok, de vmi miatt engem irritálnak az ilyen magyar nevek, nem csak itt, filmek nagy százalékában is. Péterek, Istvánok, Gáborok, Eszterek, Katalinok szinte nem is léteznek magyar filmes berkekben, csak Pityesz, meg Csontos, meg ki tudja még milyen neveke. No, hosszúra sikerült kirohanás volt :) Ha már fel akarunk nőni a nyugati filmekhez, akkor igazán elhagyhatnák ezeket a beceneves megszóíltásokat, meg lehetetlen vezetékneveket. S persze a magyar dalokat, minden magyar filmben már min. 2 “slágernek” benne kell lenni, s persze minden 3. filmben dalra kell fakadni, nekem ez kicsit sok :)

Mefi - 2007. 09. 30. 20:47

kaqkk: mármint a letöltést, mert azt igen, és ment is. (Operát használok.)

Egyébként kicsit mélyebben boncolgatva, ahhoz, hogy legyenek jó magyar filmek és sorozatok, piac kéne. Lásd: megint a közhelyes példa, de Barátok Közt és Jóban-Rosszban. Van rá igény, ezért tudnak menni. Egy nap elveszt kettő, szerez három új nézőt, és döntögeti a rekordokat. Közben betesznek egy reklámot, dől a pénz is. Egészen addig, amíg sokan úgy állnak hozzá, hogy “áh, egy magyar sorozat megint”, addig semmi értelme az egésznek, mert hiába nagyon jó, ha senki sem nézi.

DaveBrubeck - 2007. 09. 30. 20:48

de tegyük hozzá hogy mekkora szövegek vannak benne… a színvilág meg már néha michael mann-es (najó azért nem :))! Szerintem teljesen korrekt kis sorozat! Talán a Drót-24 között áll félúton, bár nem annyira izgalmas mint a 24, nem annyira realisztikus, és feszült mint a Drót, de a mienk!!! Nálam bekerült a Series mappába olyanok közé mint a PB, Heroes, Lost…

Tooomika - 2007. 09. 30. 20:50

ennyi kevés az ember ennyi!!!és hülyék is vagyunk nem tudjuk mi a jó

Bruti - 2007. 09. 30. 20:53

Most néztem meg a negyediket és már- már kezdem megszeretni, de ami “zene” címszó alatt megszólal.. El se hiszem!
És itt nem csak a főcím zenére, és Csipa féle popmajmokra gondolok. A köztes pityegések, a visszaemlékezés alatti háttérzajra és úgy komplett az egész. Förtelem.

JBG - 2007. 10. 01. 00:17

Persze h jobb mint a BK vagya JR-hiszen teljesen más műfaj( és a BK-műfajról tudjuk hogy 10 év után is bele kell erőltetni valamit ami Bélát és Margót lelazítja meló után de minimális kritikai érzékkel szemlélve sz*r )és persze h jó színészek vannak benne!De ha már nem 24-koppintás( mert tényleg nem )akkor minek bele a képvagdosás???a 24-ben ennek funkciója van, meg is szolgálja azt!Itt?semmi értelme, ha nekik bejött, lőjük el mink is…!Szerintem valahogy cselekményében az arany középútra kellett volna törekedni, de nem az lett!
Merthogy:Baueréknél már tényleg iszonyatosan irreális az 1 rész alatt 20 embert nyírnak ki, 2-szer váltanak elnököt és 3 munkatársról derül ki hogy áruló!Nyílván a tűzvonalba nem lehet belerakni hogy a baktalórántházai vegyesboltba ukrán terroristák ideggázt juttattak stb…de ez a másik véglet, hogy szó szerint SEMMI!!! nem történik, csak tatarozzák a kecót, meg szar a kávégép…ez borzalom!
A Zene!Hát ez vicc…az hagyján hogy a végén csipa nyiválokja hogy “tűzvonalban, tűzvonalban hű társat nem találsz…”, de hogy a sztori közben bemennek a kocsmába ( a Coplandbe, hehe…) és az ottani rádióból is ez szól…No Comment!
azért nézem mert legalább a miénk…

Lui - 2007. 10. 01. 00:30

aztaq :D az a csaj a képen full hasonlít egy volt oszt.társamra.. :O

Amúgy annyi jót hallottam már a sorozatról hogy ha majd itthon is kijön dvd-n, beszerzem a rippet és eredeti nyelven, felirattal megnézem :DDD

mechorang - 2007. 10. 01. 08:12

szerinem:
hát nem mondanám minden szinészre hogy természetesnek tűnne a játéka… inkább a hónaljszagú ugrik be
hogy a FŐCÍM jó?!?!?!?!?!? 10 éves német sorozat stílus :-D (főleg az az űrhang a végén, ami ráadusul duplán jön)
szánalmas
a stáblistás zenéről meg ne is ejtsünk szót, látom a feltupírozott hajakat meg a félmagas fehér puma cipőket, berkes gabit szintivel meg amúgyis kora 90es évek. dettó szánalmas (ha már mindenki megállapítja hogy a nagyoktól nem szégyen lopni, akkro itt is odafigyelhettek volna a valóban jó eleje vége főcimekre)
a sztorival nekem semmi bajom, lassan indul és ez így van rendjén, a dramaturg kicsit amerika de hát arra tartunk
kicsit jobb FILMszínészekkel és kicsit több kelet európával többre mennének de hátha kinövi magát a dolog
ez bizakodom
3/10

Denisa Wry - 2007. 10. 01. 08:14

Meglepően jók a szinészek.

mechorang - 2007. 10. 01. 08:23

ja és ez a “vállalható sorozat készült” duma…
az ember a sivatgban a saját pisijét is megissza és még akár finomnak is érezheti :-D

otto - 2007. 10. 01. 09:11

Javul valamit az első rész után? Merthogy az szerintem borzalmas volt…

seven - 2007. 10. 01. 10:22

javul, de azért nem látványosan. e4 is tetszett, bár az e3 egy fokkal jobb volt.

most már viszont van benne valami történetféleség ami érdekel :)

Road Lee - 2007. 10. 01. 13:21

Azért szépen összegyűlt a nézősereg – és ahogy elnézem, inkább pro, mint kontra véleményekkel… ;)
Nálam is rendszeres vasárnapi programmá vált a Tűzvonalban (most a két K-Ville és a Journeyman közé ékeltem be ;) ).
Bár ez a mostani, negyedik rész azért nem tetszett annyira, hogy úgy mondjam… akkor inkább már a harmadik, ami annál inkább! :D

Cserna Antal nagyon jó, Trokán Péter is bejövős figurát hoz – Stohl meg újra megmutatja, hogy színész lenne ő eredetileg. :sör:

frufru - 2007. 10. 01. 18:14

ezt olvastátok?
“Magyar lett Európa legjobb sci-fi írója

A díjazottak

Szélesi Sándor, író-szerkesztő, forgatókönyvíró történelem-művelődésszervező szakot végzett, majd újságíróként dolgozott Kaposvárott. A Mysterious Universe űropera sorozat egyik “atyja”, mai napig szerkesztője. Írt ősmagyar történelmi misztikus regényt, fantasyt, thrillert, utóbbiakat Anthony Sheenard álnéven. … Jelenleg a Tűzvonalban című magyar filmsorozat forgatókönyvírójaként dolgozik.
http://index.hu/kultur/scifi/sf07/

pár dolgot megmagyaráz. viszont az értékeléssel nem értek egyet. ha ez itthoni viszonylatban 8/10 akkor mi a 9, urambocsá 10? szvsz inthon 9.5/10, objektíve 5.5/10

voorhees - 2007. 10. 01. 23:26

Minenkinek szép jó estét!
Számomra negatívum: az fx-ek az opening végén tényleg rossz értelemben véve viccesek, de azt örömmel tapasztaltam hogy azért próbálkoznak (betették a previoust az első credit elé, azt hiszem ez nem így volt eddig). Néha céltalannak érzek snitteket, ami valószínűleg 24-es hagyaték, csak itt egy kicsit sántít.
Viszont pozitívum: bár az első részben még voltak fejvakarós párbeszédek, most már eljutottak oda, hogy nem szánalomból mosolygok, hanem hangosan röhögök. Persze ez a színészek érdeme is. Van egy-két gyengébb alakítás, de a fő karakterekkel semmi gond. Sőt! Trokán Péter, Cserna Antal, és Bede Fazekas Szabolcs (aki még nem igazán “mutatkozott” be, de látok benne potenciált) is remekül küldi. Stóhl is jó, végre.
A sztori alakulgat, akció kevés, de nem is hiányzik (talán kínos is lenne). Pontozni nem szeretném, lényeg hogy bővítem a nézőközönséget továbbra is.

decoder - 2007. 10. 03. 18:44

magyar mércével jó sorozat. Stohl meg azt nyilatkozta, hogy a végére, tehát a kb. a 14-15. rész körül (ha minden igaz 17 részes az évad) lesz érdekes a sztori addigra érik be a dolog. jó sorozat nézem és más is tegyen így. Inkább ezt nézem mint a tv2 naplóját. ennyi.

endre - 2007. 10. 03. 21:06

Most néztem meg az első 4 részt egyben.
Hosszú évek után végre egy nézhető tévéműsor.
Az M1 nagyon jön fel az elmúlt évek poshadása után. Gratula nekik.
A sorozat tetszik én nem hasonlítanám a 24-hez (mind a hat évedot láttam).
Szerintem jól játszanak a színészek, a story is lassan pörög fel, ahogy egy sorozatban kell, elvégre még 13 részen ébren kell tartani az érdeklődést.
A 4. rész utolsó mondatai után alig várom a folytatást:)

Megmondom - 2007. 10. 05. 16:46

Na ez az egész sorozat egy nagy kalap sz*r!!!
Nem volt elég az Európa Expressz? Legyünk csak kis USA! JEEE

Szép, hogy ilyenekre költi a pézt a közszolgálati TV!

ghostbuster - 2007. 10. 12. 13:23

fajdalmasan rossz minden szempontbol ez a sorozat, nem ertem ki kepes ilyeneket megnezni.

SIRKAN - 2007. 10. 14. 12:13

Meg ettem kenyerem javát.Stol az életemet egy részét
játsza el 1972-böl
Meg tudhatom -e ? ki irta a tűzvonalba c filmet.Várom a további fejleményeket az életemből.

Előre is köszönöm megértésüket maradok tisztelettel.

Némethné B Andrea - 2007. 10. 15. 09:46

Kicsit eseménytelennek, unalmasnak tartottam a sorozatot, de ez a rész (10.14-i) szuperul sikerült.Nagyon tetszett a kollégáknak, családnak is. A szőke riporter lány egy kis színt vitt a sorozatba, ami érdekessé tette. Szeretnénk Őt minden részben látni!!!!!!
Sok sikert a további részekhez.

Camelot107 - 2007. 10. 18. 10:53

Szerintem egy fantaztikusan jó sorozat!
Élethűen bemutatja a rendőrségen belüli álapotokat, jók a karakterek. Remélem le lesz gyártva a tervezett 17+21 részen felül is még jó pár! Nagyon várom!

Ui.:Tiszta Magyar Rendőrség, eszméletlen élethű! Én már csak tudom! :)

Pali - 2007. 10. 18. 13:16

Egyetértek a Magyar Rendőrséget ábrázoló sorozattal. Különösen a 6. rész tettszett, ami mozgalmas, eseménydús és új szereplők feltűnése – kivételesen a szőke riporterlány – okozott. Én is izgatottan várom a következő részeket.:-)

chamane - 2007. 10. 19. 00:09
Kfl - 2007. 10. 22. 15:49

Nekem bejön. Picit lassan indult, de ez nem baj, valamit kell mutatni 10-20 rész múlva is. Nálunk nincs annyi lehetőség mint az USA-ban.
Szerencsére a zenén változtattak, az énekes változat nekem egyáltalán nem jött be.
9/10-re nálam is jó, a külföldiekhez meg nem hasonlítom.

szabi - 2007. 10. 30. 08:10

A sorozat szuper, már várom a következő részt. Regina mikor tér vissza a sorozatba? Már nagyon várjuk!!!:-)

hirnalon - 2007. 11. 04. 21:02

Ez a mai rész nálam nagyon ütött, azt mondom egy kinti sorozatnál is elért volna egy 8/10-et… :) Kezdenek begyorsulni a dolgok, és összefonódni a szálak :) Respect a készítőknek!

Tomute - 2007. 11. 12. 15:37

Várom a vasárnap estéket.

Dögi - 2007. 11. 23. 16:26

A minap belecsöppentem az egyik jelenet forgatásába. :) Stohl Andrást remek színésznek tartom, és nagyon kedvesen fogadott a szünetben. Már alig várom ezt a részt! :)

uuuu - 2007. 12. 02. 21:15

jó a film.

bobi - 2007. 12. 05. 20:05

nagyon jo a sorozat. nézhető, élvezhető és magyar

Gabi=) - 2008. 01. 28. 17:30

Szerintem is sorozat: külföldi mércével nálam egy 6-7/10, magyarral pedig 10/10 a Barátok köztös, és Jóban rosszbanos izék után végre egy jó sorozat :D

Jucuska74 - 2008. 03. 21. 12:54

Sziasztok!

Szerintem is nagyon jó a sorozat, már várom a vasárnap estéket. Viszont az MTV hozzáállását nem értem, miért nem adják minden hétem. Most sem lesz (03.23.) :-( Vígasztalhatatlan vagyok. Várhatunk megint egy hetet.

gumicsivá - 2008. 04. 03. 12:20

Az elsô sorozat, ami igazán leköt. Nagyon kis finom, odabaszós dialógusokkal, életszagú karakterekkel, szerintem egyszerûen jó. Nem több és nem kevesebb, csak egy faszán megcsinált sorozat, és remélem, hosszú életû lesz.

samedi - 2008. 06. 03. 03:53

sztem ez az a sorozat, ami mindíg felvillantja az “akármég vmi is lehet belőle” érzést… aztán semmi… suspense, meg minden, de aztán nem jön semmiféle feloldás, vagy vmi… a kritikus pillanatokat mindig elcseszik.. a nagy leszámolások, miegymások szarul vannak felvezetve, szarul vannak elsütve… nem kéne sok hozzá, nem akarok én atombombát látni minden második részben, sem műholdas hőképelemzést, se a védelmi minisztérium naaaagy magyar beszállítóit… az nekem pont szuper lenne, ha a kis magyar valóság drámáit drámák lennének, és nem az jönne le, hogy az író elaludt, miközben írta a forgatókönyvet..
legutóbbi részben is… komolyan … teljesen kiakasztó.. nagy leszámolás, akciójelenet tök érthetetlen, összevissza vannak vágva a snittek egymás után, ki-merre-meddig.. semmit nem lehet látni, sem érteni a szituból.. ennyi erővel a jó öreg batman sorozatból bevághatták volna a BAMM feliratokat egy pillanatig nem tudtam rajta izgulni, és költhettek volna rá dupla ennyit is, ha ilyen szarul van megrendezve az egész…
ami nem a cselekményhez tartozik, az rendben van sztem, szal rendőrörs feeling hiteles, meg minden.. meg biciklitolvaj elkapása is.. meg mikor vki csokit vesz az automatából… de mihelyt valami krimiszerű elem felüti a fejét, rögtön beindúl a bénasági faktor… és hogy lehet szivarnak hívni egy rendőrnőt…????
uff

samedi - 2008. 06. 03. 04:00

és még egy dolog… ez hülyeség, hogy ha nem nézi senki, akkor minek csinálni!!! ez tök hülyeség… volt a tea c. sorozat, aminek kb első 3 része tényleg vicces volt, aztán átment familia kft.-be… az első 3 résznek volt nézettsége, aztán elhalt…
De az amerikai sorozatokat sem azért nézik az emberek, mert amerikai, hanem mondjuk azért, mert jó.. és ne mondja már nekem senki, hogy jó sorozatot csak sok pénzből lehet… született feleségben igazán sok a méregdrága akció jelenet…
ha jól van megírva, rendezve, játszva, akkor mondjuk valszeg jó is, és ha jó, akkor meg fogják nézni

samedi - 2008. 06. 03. 04:01

bocs, hogy ennyit írtam, csak nagyon idegesít, hogy igazából jó is lehetne ez a túzvonalban… ha nem lenne rossz

angyalka - 2010. 04. 16. 21:20

hali vki megmondaná h kitől van a főcím dal de nem a hooligansos válozat kellene hanem az eredetiXD

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz