login |

Okosabb vagy mint egy magyar?

2007. 11. 27. 20:43 - Írta: human

232 hozzászólás | kategória: video

Lehet felhördülni, mert szőke, és mert nagyon durva amiket mond. Viszont azt hozzátenném, hogy bár Európát nem országoznám le, mint ahogy Franciaországot viszont igen, ellenben ha valaki megkérdezi, hogy Salem város melyik Amerikai állam fővárosa, akkor én is csak pislognék. Jahogy nem is tanítják a 3.-os földrajzon?

A tovább mögött a szőke, aki mellesleg Kellie Pickler aki az American Idolban volt döntős valamikor, válasza a Budapest melyik Európai ország fővárosa kérdésre.

232 hozzászólás Ne habozz!

kacagomikulas - 2007. 11. 27. 20:46

ez nem a Kelly Pickler aki az American Idol-ban volt döntős?

friendsfan - 2007. 11. 27. 20:49

SAlem Oregoné. Okos a lány…

seven - 2007. 11. 27. 20:51

az ok hogy nem tudja, de azért eléggé tapló volt. na persze meg európa mint ország,haha.

Sony - 2007. 11. 27. 20:51

Ááááá….ez fájt!

winnie - 2007. 11. 27. 20:55

“ez nem a Kelly Pickler aki az American Idol-ban volt döntős?”

de, ez kelly pickler lesz – akkor a kérdés a hírességes különkiadásból van.

majd human beleírja.

winnie - 2007. 11. 27. 20:56

Kellie Pickler: This might be a stupid question…
Jeff Foxworthy: I’m guessing it’s probably gonna be.
Kellie Pickler: I thought Europe was a country.
Kellie Pickler: Budapest…I’ve never even heard of that.
Kellie Pickler: I know they speak French there.
Kellie Pickler: Is France a country?
Kellie Pickler: I don’t even know what I’m doing.
Kellie Pickler: I don’t think France is a country. But I would have said that. I don’t know.

Kellie chooses to “copy”, to go with the fifth grader’s answer. The kid, of course, has it right.

Jeff Foxworthy: The right answer is Hungary. (Or as he pronounces it “Hungree”)
Kellie Pickler: Hungary?
Jeff Foxworthy: Like “I’m hungry”.
Kellie Pickler: That’s a country? I’ve heard of Turkey but Hungary? Never heard of it.
Kellie Pickler: Is France a country?

ez a turkey but hungary ez mekkora:) kajás kikacsintás.

K - 2007. 11. 27. 20:56

“Is what?”:)
Anyám, eldobom az agyam…

limonade - 2007. 11. 27. 20:57

A gyerek majd meghalt a röhögéstől:D

Borcsi - 2007. 11. 27. 21:00

hát én is XD

K - 2007. 11. 27. 21:00

Mondjuk az is gáz, hogy Franciaországról (többet hallhat, mint Magyarországról) még azt sem tudta, hogy ország:)

SmallTalk - 2007. 11. 27. 21:02

ez mekkora egy béna. szinvonal vazzeg. az ilyenek kellenek a tv-be, ő a női győzi
bammeg…

Panyi - 2007. 11. 27. 21:04

Ez LoL

Lcckdavid - 2007. 11. 27. 21:05

ócska ri***c

woodgab - 2007. 11. 27. 21:05

Na de ne felejtsük el, hogy ő egy igazi redneck amerikai, több mint vszinű h bush párti, ez nem jelenti feltétlenül hogy amerika általában nem tudja h Europa egy kontinens.

dupi - 2007. 11. 27. 21:06

hehe, a pulykás még jól is jött ki :)

mohinder - 2007. 11. 27. 21:09

Ebben nem az a durva hogy nem tuja hogy Budapest Mo fővárosa, ez még elmegy ahogy Human is mondja. De az hogy magáról az országról még sohase hallott, az már durva. A Franciaországos meg überdurva. Most komolyan soha nem hallott még a csaj Párizsról? Én elbújnék a föld alá a helyében.

soma80 - 2007. 11. 27. 21:12

Hát igen, az hogy Europa, mint ország, na azért ennyire nem lehet sötét senki. Meg, hogy nem hallott még Párizsról sem… ez mutatja az amerikai oktatás milyenségét, és erre olyan rohadt büszkék állandóan az amcsik. Röhej…

sixx - 2007. 11. 27. 21:13

hm, na most akkor én is höröghetnék egy sort, mint szokott volt történni, hogy ki nyúl honnan…

bakfitty - 2007. 11. 27. 21:16

sixx, üssük ki őket, én mondom

Oscee - 2007. 11. 27. 21:17

Hű de idióta, omg :D lol :)

Erről eszembe jutott egy Jay Leno-féle körkérdés, ahol egy csajszi azt mondta, hogy Párizs London fővárosa. No már most ha az anyaországot ennyire nem ismerik nem is várom el tőlük, hogy akár egy közép/kelet Európai ország nevét is tudják (fővárosát főleg…)

Nem is értem, hogy én miért emlékszem olyanokra középsuliból, hogy pl. Omán fővárosa Maszkat, talán nem ugyanaz a faj az amcsi és a miénk – de legalábbi ilyenkor okosnak érzem magam :)
(pedig az amerikai atombombát kifejlesztők között is volt kemény egy darab amcsi, szal csak nem hülyék minden :D)

btw a pulykás poén jó volt?

Oscee - 2007. 11. 27. 21:18

…nem kérdő, hanem felkiáltójel akart az ott lenni a végén…

Human Insect - 2007. 11. 27. 21:18

ez jó volt sixx :)

payskin - 2007. 11. 27. 21:18

– I’m listening to what you’re saying but I only hear what I want to.
– That’s just called being a woman.

10 pontos! :-))))

Borcsi - 2007. 11. 27. 21:18

amúgy ez a videó nincs fennt youtubeon? innen nem tudom letölteni, de ez nekem kell :D

Zoll - 2007. 11. 27. 21:19

Tahó paraszt a csaj, mint oly sok amerikai társa :)

Skipy - 2007. 11. 27. 21:19

és még mondják, hogy csak filmes közhely, hogy az amerikaiak gyökerek… áááá, már verterm a fejem az asztalba…

winnie - 2007. 11. 27. 21:20

jelentem nekem már múlt héten megvolt, de videó nélkül, így hanyagoltam és el is felejtettem:) meg nem mondom honnan.

Human Insect - 2007. 11. 27. 21:21

nekem meg fél 7kor ez a gyerek által, de a brian közbeszólt.

magus - 2007. 11. 27. 21:21

a isten bassza meg hogy ilyen primitiv taplok elnek a vilagon

az hagyjan hogy nem tudja, en se tudnam, molylepkek sem vagyunk a terkepen, de hogy nem tudja franciaorszagot, nem tudja miaz europa es melle meg buszke is arra hogy nem tudja az gaz.

irtanam ki, felesleges eletforma

Borcsi - 2007. 11. 27. 21:22

jaaj, megvan, youtube: http://youtube.com/watch?v=juOQhTuzDQ0 :D

sixx - 2007. 11. 27. 21:25

jaja én is úgy 10 körül írtam meg, de nem én vagyok a cc szerkesztője.

balage - 2007. 11. 27. 21:26

Hat, szerintem is elfogadhato, hogy nem tudja, mert, ha egy magyartol megkerdeznek egy afrikai vagy azsiai viszonylag kis orszag fovarosat, o se tudna.
Engem ket dolog idegesitett:
1. azt se tudja, hogy Europa orszag-e vagy valami mas, ugyanez Fr.o-rol, raadasul azt mondja, hogy Budapest Franciao. fovarosa, szoval meg Parizst se tudja? Na ez mar gaz.
2. Mi a francert ejti ez a redneck a Hungary-t “Hungry”-nak? Meg soha nem hallottam, hogy valaki igy ejti…

Az amerikai allamok fovarosai azert sokkal nehezebbek, mert sokszor nem a legnagyobb/leghiresebb varos a fovaros. A peldaban levo Oregonnak sem Portland, pedig az a legnagyobb, vagy pl. New York allamnak se NYC, hanem Albany.

Lyana - 2007. 11. 27. 21:26

Na az ilyen játékvezető-játékos párbeszédeké miatt élvezetesebb az amerikai verzió:)

hannah - 2007. 11. 27. 21:27

Jesszus, de szőke!!! Ez a csaj übersötét.

Roosevelt - 2007. 11. 27. 21:27

Errol a musorrol nekem 1bol ez jutott eszembe:
http://www.youtube.com/watch?v=v2U_KRpz5NY&feature=related
:DDD

sixx - 2007. 11. 27. 21:27

tervbe van véve egy percről-percre összehasonlítás jeff vs tilla témakörben.

notyou - 2007. 11. 27. 21:32

Na azért nem kell védeni azzal, hogy mi se tudnánk pár Amcsi fővárost… Magyarországnak több ezer éves a múltja, az iskolám régebbi mint az a ki*** ország, nekünk van történelmünk, mi tudtunk felmutatni értékeket, minden művelt ember ismer pár magyar tudóst.
Szóval a csaj egy nagy segg és semmit nem lehet felhozni a védelmére!
Mindegy, a lényeg, h a többi idióta amcsi se tudja a választ és mosolyoghatnak azon, hogy milyen cukika a lányka, és cegényke mijen gonosz kérdést kapott.

scrap - 2007. 11. 27. 21:33

ez is csak azért van ott ahol mert szereti a cerkát XD
ő erre éhezik nem pedig tudásra
és vki még csodálkozik ha taplózzák az amerikaiakat (mert azok!)

Ponty Béla - 2007. 11. 27. 21:34

Azért a Turkey-s poén szerintem elég jó volt… :)

scrap - 2007. 11. 27. 21:34

sí sí notyou
100%osan igazad van

winnie - 2007. 11. 27. 21:35

utálom, hogy mostanság nincs riliz…

sixx. ausztrál verzió megvolt? azt legalább rilizelik.

scrap - 2007. 11. 27. 21:35

hallottam már jobb poént is XD
kibaszott felháborodott vagyok

lynx - 2007. 11. 27. 21:36

Jól van gyerekek, nem mindenki az agyából él…

Ponty Béla - 2007. 11. 27. 21:39

Egyébként meg mire ez a felháborodás? Több ezer éves múlt, meg mittudomén… és? Magyarország elég lúzer lett a történelemben, ne várjátok már el, hogy ismerjenek minket.
Az a rengeteg tudós meg híresség… Hát a többi országban is biztosan van ennyi, csak mi nem hallottunk róla, ugyanis túl egoisták vagyunk. Szeretjük azt hinni, hogy magyarok nélkül sehol nem lenne a világ.

Egyébként meg nézzetek körül, rengeteg ugyanilyen sötét ember él itt is, csak maximum nem kerül tévébe. (Dehogynem: Mónikasó.)

Francért kell így felháborodni ezen a libán…

kla - 2007. 11. 27. 21:39

“Magyarországnak több ezer éves a múltja”
Azért ez erős túlzás. Az amerikaiak műveltségét pedig szerintem innen nem tudjuk megítélni: tény, hogy sok köztük a sötét, de Magyarországról is össze lehet vágni olyan videót, amin úgy tűnik, hogy full sötétek vagyunk. Egy ismerősöm kiment Amerikába, és a legtöbb ember, akivel találkozott, tudta, hogy hol van Magyaro. (igaz, főleg külföldiekkel találkozozz) Nem az amerikaiakat akarom védeni ezzel, de mindenütt van ilyen. A csaj attól még szánalmas.

Tomi - 2007. 11. 27. 21:40

Persze nekünk magyaroknak rossz ezt hallani, hogy nem ismerik a fővárosunkat, de azért nem minden amcsi ilyen. Sőt szerintem az sokkal gázabb, hogy elég sok magyar is van, aki nem tudja még az európai fővárosokat se, nemhogy az amcsikat. Sőt szerintem még a magyar megyeszékhelyekkel is sokaknak problémája lenne. Fikázás előtt ebbe is gondoljunk bele.

kek - 2007. 11. 27. 21:40

“a isten bassza meg hogy ilyen primitiv taplok elnek a vilagon”

és még ők a taplók…

sixx - 2007. 11. 27. 21:41

nem, majd utánanézek. TAR Asia s2? nekem nem jön be, de asszem jönnek hozzánk is, csak nézni kéne. Go Goths!

Nick - 2007. 11. 27. 21:45

Mais oui, le francais est la langue officielle de la Hongrie, n’est-ce pas?

Ez a videó fizikai fájdalmat okozott XD
Mondjuk azok után a kérdések után nem lep meg túlzottan, amiket felhoztatok példaként a műsor bemutatásakor.

magus - 2007. 11. 27. 21:48

balage…

MINDEN amerikai elsüti ezt a szar poént

Daprince - 2007. 11. 27. 21:50

Ha egy nép valaha képes lesz rá, hogy pusztán taplóságának mértéke által elpusztítsa magát, akkor az egészen biztosan az amerikai nép lesz.

Persze azért megjegyzem egy hasonló műsor volt a magyarokról és bár általánsosságban sokkal jobban teljesítünk, a saját történelmünkkkel, országunkkal mi sem vagyunk közel sem eléggé tisztában.

Ezt kellene általánosban tanítani nem a szarvasmarhák emésztésirendszerét…

einzweidrei - 2007. 11. 27. 21:50

Tomi: te meg abba gondolj bele, hogy néhány százezer amerikai röhög rajtunk, csak azért mert a 2 tapló médiaember nem tudja kiejteni az ország nevét. Nem is esik jól, meg kell, hogy mondjam.
Többiek: elismerem, hogy Mo.-on több a sötét ember, de talákoztatok már olyannak, aki ne ismerné a híres Amerikát, meg Washingtont???
Ponty Béla: igazi hazafi vagy, aki büszke a nemzeti múltra. Gratula…
És a turkey-s poén se vmi vicces (tudjátok volt egy hasonló poén fennt északon vmi mohamedről, rémlik?) Egyáltalán nem jó vicc, hogy belekötünk egy nemzetbe.

szoszilany - 2007. 11. 27. 21:52

egyébként ha már műsorvezetés…mondhatnám off…
akármennyire is nem tetszik nektek,de az rtlklubnak sztem megint sikerült elérnie ezt a “színvonalat” amit a tv2nek nem (illetve azt,ami tetszik az embereknek-vagy inkább nekem:)) a pókerarcban,vágó és balázs oltják egymást is meg a játékosokat is,nem erőltetett mint tilla…bár egy ideje már nem bírtam ránézni az okosabb vagy-ra,pedig nincsenek nagy igényeim:)
a csajra nem is tudok mit mondani.ááá.
ui.:én is várom a heroes-posztot:)
off vége

nyped - 2007. 11. 27. 21:53

nem tudom, mit van mindenki kiakadva. már Paris Hilton is megmondta, h Európa egy ország, ahol mindenki franciául beszél! :P
hángri… lol.

zsolti - 2007. 11. 27. 21:55

Azért abba gondoljunk bele, hogy a magyar nyelvnek milyen előnye van azzal hogy egy csomó országnévhez hozzárakjuk hogy ország.Itteni példa ugye:Franciaország. Ha nem tennénk tuti itt se tudnák páran :)

nzs - 2007. 11. 27. 22:01

“…ellenben ha valaki megkérdezi, hogy Salem város melyik Amerikai állam fővárosa, akkor én is csak pislognék.”

Szerintem ez nem teljesen ugyanaz. Amerika egy ország, aminek egy fővárosa van, és az Washington. Az már csak “részletkérdés”, hogy kisebb államok egységéből áll és ezeknek is van úgymond fővárosuk, vagy inkább “államszékhelyük”.

ghostbuster - 2007. 11. 27. 22:03

hi,

mar en is postoltam a blogomra :D
http://filter.blog.hu/2007/11/27/hungry

de nem ertek egyet a fenti fejtegetessel, hogy ki van kepben az usa allamainak foldrajzaval.. LA-t, NY-t, Miamit mindenki el tudja helyezni, a tobbi meg azert nem erdekes, mert USA barmilyen nagy is legyen, csak egy orszag a sok kozul. Ugyanigy nem vagyunk kepben az osszes volt szovjet koztarsasaggal sem. De mondjuk Del Amerikaba fel tudjuk sorolni az orszagokat es eszakon is..

balage - 2007. 11. 27. 22:03

magus: ismerem ezt a “poent”. De nekem ettol fuggetlenul ugy tunt, hogy nem poenkodik, teljesen “komolyan” mondja “hungry”-nak. Nem tudja kiejteni, sztem.

Desmond Wallace - 2007. 11. 27. 22:04

“ugyanis túl egoisták vagyunk”

Hogy a magyarok túl egoisták. Ezen aztán jót röhögtem. A magyar önérzet a béka segge alatt van.

Ponty Béla - 2007. 11. 27. 22:09

einzweidrei: ne személyeskedjünk. A hazafiságról meg valószínűleg más elképzelésem van, mint másoknak. Ne haragudj, ha nem vagyok melldöngető magyar.

einzweidrei - 2007. 11. 27. 22:09

balage: ez azért kicsit furcsa, mivel a britek és az amerikaiak nagy része gond nélkül ki tudja ejteni, hogy “hángöri”. A csajnál meg a fószernál semmiféle beszédhiba nem hangzik el, sztem a műsorvezetőt az adás készítői informálták félre, hacsak nem tudatosan tette (mert akkor az picit se elítélendő :@)…

Csigusz - 2007. 11. 27. 22:09

Most nem rosszból, de nő létére ez nem hallott Párizsról… hát könyörgöm :D

kla - 2007. 11. 27. 22:11

Dehogy van a béka segge alatt, nagyon szeretjük azt gondolni, hogy mennyi jót köszönhet nekünk a világ.

einzweidrei - 2007. 11. 27. 22:12

Ponty Béla: melldöngető magyar? Egy árva szóval nem mondtam. Csak tudod az a néhány száz év “lúzerkedés” megérdemel egy kis tiszteletet (meg annak a nem kevés embernek, aki tett azért vmit, hogy most Magyarországnak hívnak minket és nem Törökország vagy Ausztria egyik tartományának).

Ponty Béla - 2007. 11. 27. 22:15

Desmond Wallace: a magyar önérzetes, és ennek vagy hangot ad borzasztó felháborító módokon, vagy önérzetesség közben szégyenkezik a hangadók miatt. És biztos van egészségesen hazafi is, de külöböztesd már meg őket a nagypofájúaktól…

cyberina - 2007. 11. 27. 22:20

Erre sok mindent tudnék mondani, de vagyok annyira okos, hogy nem mondok semmit…

Joe-ker - 2007. 11. 27. 22:21

nzs: “Szerintem ez nem teljesen ugyanaz. Amerika egy ország, aminek egy fővárosa van, és az Washington. Az már csak “részletkérdés”, hogy kisebb államok egységéből áll és ezeknek is van úgymond fővárosuk, vagy inkább “államszékhelyük”.”

Akkor ezt gondold át. Amerika egy földrész, az ország neve Amerikai Egyesült Államok. A fővárosa pedig nem Washington, hanem Washington D.C.

Mellesleg tényleg el kéne már felejteni ezt a hülye amcsizást, az EU tagállamokban ugyanúgy nem tudják az emberek, merre van Mo, és rengetegen “hangri”-nak mondják.

Ponty Béla - 2007. 11. 27. 22:23

einzweidrei: igazad van, ha az a néhány(!) ember nem lett volna, akkor talán nem lenne már Magyarország. De jelen pillanatban csak egy légypiszok a térképen. Akik tettek ezért, lehet, hogy most úgy gondolnák, talán inkább hagyni kellett volna a picsába az egészet. De ez már teljesen off.

woodgab - 2007. 11. 27. 22:25

Keknek nagyon igaza van!!

einzweidrei - 2007. 11. 27. 22:27

Na, azért Amerika nem egy ország, hanem kontinens. Az USA egy nagy ország, sok fontos értékkel. De ez nem jogosítja fel őket arra, hogy ilyeneket csináljanak.
Milyen furcsa azért, hogy a kanadaiak nem köszörülik a nyelvüket egy országon csak úgy poénból főműsoridőben.

Zitus - 2007. 11. 27. 22:34

Lusta vagyok mindent végig olvasni, de sztem ez egyszerűen csak vicces. Utálatos dolog azon kiborulni, hogy nem hallottak magyarországról, vagy nem tudják, mi a fővárosa. Megjegyzem, jelenleg erasmussal svédországban vagyok, és a svéd fiatalok sem tudják, mi magyarország fővárosa, és találkoztam olyan hollanddal, aki azt hitte, hogy magyarország lengyelország része.
Én nem tartom magam különösebben műveltnek, de itt földrajzban azért verem az átlag nyugateurópai diákokat (holott nekem sincs fogalmam se se az amerikai államok fővárosairól, se kicsi/kevésbé kicsi afrikai országokról), és ez leginkább annak köszönhető, hogy a mi oktatási rendszerünk ilyen. Mindegyiknek megvan a maga sajátossága és kevéssé hiszem, hogy itt kellene kielemezni, hogy melyik a legjobb.
Igen. ezen a videón lehet egy jót szórakozni, de nem kell rögtöb faszkodni, hogy hülye amcsik…

Gondolom, sok előttem lévőt ismételtem, bocsi, de ezt muszáj volt leírni…

vape - 2007. 11. 27. 22:35

döbbenet. bár, ahol a macskát a mikróba rakják, hogy megszáradjon…

ghostbuster - 2007. 11. 27. 22:35

Joe-ker: Amerikai ket foldresz: van eszak amerika meg del… vegyuk eszakot: ismerem az osszes orszagat es a fovarosukat.. de nem ismerem az osszes allamat az usanak, ahogy nem ismerem az osszes megyejet ausztralianak pl..

einzweidrei - 2007. 11. 27. 22:36

Ponty Bélának egy OFF (sry többiek :D):
De az is lehet, hogy azt akarták volna, hogy tartsuk meg ezt a kis pöttyöt és éljünk túl mindent. Ilyen logikával a három részre szakadás után lehúzhattuk volna a rolót.
A lényeg itt nem azon van, hogy mekkora területen élünk (nem állatok vagyunk már, akik a territóriumon veszekednek (vagy mégis?)), hanem, hogy élünk. Hogy magyarok vagyunk, együtt vagyunk, hogy beszélünk, hogy lélegzünk. Tudod mennyit jelentene ez egy Kárpátalján, Erdélyben, a Vajdaságban vagy éppen a Felvidéken ragadt honfitársunknak?
Légypiszok, de a mi légypiszkunk. A mi kis néha bűzölgő, néha csúnya, de néha gyönyörű légypiszkunk. Én örülök neki, hogy nem jutottunk olyan sorsra, mint oly sok nép a történelemben.

ghostbuster - 2007. 11. 27. 22:38

az amerikaiakrol meg annyit, hogy szeretnek en olyan szar helyen elni mint az usa. rengeteg amerikai jo filmet lattam, sorozatokba pedig zsenialisak es verhetetlenek. kivalo a humorerzekuk. jok a pubok, a gyorsettermek a kajaldak.. mi itt europaban mit tudunk felmutatni? van egy lars von trierunk meg jo a francia es az olasz kaja meg a spanyol filmmuveszet? ennyi?

KTL - 2007. 11. 27. 22:38

uuuuuuuuuhhhhhhhhhh
Na, grautula az amcsi oktatásnak!

tyborg - 2007. 11. 27. 22:38

– I’m listening to what you’re saying but I only hear what I want to.
– That’s just called being a woman.

Hét idézete !!! :):):)

ccrisis - 2007. 11. 27. 22:39

Ez gas sztem… Az egy dolok, h nem tudják, h hol van a fővárosunk /nem vagyunk egy nagy ország lakói/, de legalább a kiejtést megtanulhatta volna a bajusz, vagy szerinte az a +A betű mért van benne az ország nevében és mért nincs benne a hungry szóban?! A másik meg az, h látom megoszlanak a vélemények, de nekem mindig szarul esik, ha vki a Hazámmal poénkodik, főleg az amcsik: először tanuljanak meg beszélni legalább a saját nyelvükön…

LanZelot - 2007. 11. 27. 22:40

Te jó ég, ehhez a csajhoz képest egy fekete lyuk szupernova… na de most komolyan, azt én is megértem, ha nem ismeri fel Budapestet Magyarország fővárosaként, de most komolyan, Európa mint ország, Franciaország, meg nem az, Párizsnak meg még a nevét se hallotta kb… Ez olyan, mintha engem megkérdeznének ki volt az az Abraham Lincoln, én meg azt válaszolnám, hogy egy cirkuszi bohóc lila hajjal, aki az orrán egy kosárlabdát tudott egyensúlyozni, a jobbkezével pedig tányért pörgetni, miközben egy egykerekűn megtett 10 km-t, és 2 éve halt meg szívrohamban… Mindezt mosolyogva, és jókat vihogva rajta, milyen hülye vagyok.
U.I. Bármilyen egyezőség valós személyekkel csak a véletlen műve…:D

Hunnenkoenig - 2007. 11. 27. 22:42

Pont azert mert a magyar önerzet a beka segge alatt van, probalja mindenki hangoztatni, mennyire jok vagyunk, es pont azert mert csak azt hangoztatja, hogy mennyire jok vagyunk, felejti el a vilag többi reszet.

En peldaul nem tudnam felsorolni a magyar megyeket, mert annyi van mint a rossebb es rohadul nem erdekelnek, mert semmi jelentösegük.

Ugyanigy nem tudnam felsorolni az összes USA allamot sem, a fövarosukat meg meg annyira sem.

Ha ugyanezeket a kerdeseket Mo-n tennek fel (es meg csak alsomucsaröcsögere se kene menni hozza), ugyanennyi hülye valaszt kapnank. Egyszer talan valaki csinal egy összehasonlito videot…

A szöke ribanc sötet ez teny, de ö sötet lenne barhol a vilagon. Nem azert sötet, mert amerikai, hanem mert egy ostoba liba.

Nándo - 2007. 11. 27. 22:43

“Szerintem ez nem teljesen ugyanaz. Amerika egy ország, aminek egy fővárosa van, és az Washington.”

*meg sem tud szólalni* ROLF! :)

masterson - 2007. 11. 27. 22:44

Meglátszik hogy szőke a csaj…

Hunnenkoenig - 2007. 11. 27. 22:48

Ja bocs, elözö postomat többnyire a hozzaszolasokban linkelt youtube videora reagalva irtam :-P

Dave - 2007. 11. 27. 22:50

az amerikaiak úgy gondolnak az európai únióra, mint egy országra, amelyolyan államokból szervezőrött, mint az egyesült államok.
ahogyan mi sem tudjuk h mi az egyes államok fővárosa, úgy ők sem azt h az általuk egységesnek tekintett EU államainak mik a fővárosai.
más szemlélet, de azért a csaj hallhatott volna Párizsról legalább

LanZelot - 2007. 11. 27. 22:52

@Dave, szerintem nem az EU-ról gondolta, hogy Európa egy ország, de mindegy… Egyébként meg nemtom, hogy neki egy nagyfaterja nemvolt, aki mesélt volna neki, hogyan mentették meg a franciák s***ét a világháborúban, aztán mentek k****ázni Párizsba?

Mefi - 2007. 11. 27. 23:00

Nem is az a probléma tényleg, hogy nem tudja (én sem tudom az összes létező fővároshoz tartozó ország nevét, meg zászlaját), hanem az, hogy felháborítóan pofátlan dolgokat mond.

Az régebben megvolt, hogy – szintén amcsiktól – kérdezték, hogy ugyan mi Magyarország fővárosa, és azok mondták, hogy “Bucharest”, erre Frei Tamás (merthogy ő kérdezte), mondta, hogy “Budapest”, mire válaszolt az amcsi, hogy “majdnem eltaláltam, nem?”. Hát majdnem, ja.

Oscee - 2007. 11. 27. 23:01

jó, azért az hozzátartozik, hogy a köznyelvben sokszor amerika = usa, és nem csak a magyarban.
ez van, szar szokás…

einzweidrei - 2007. 11. 27. 23:03

Igazándiból engem az dühít, hogy ezen a remek “elszóláson” olyan gyönyörűt tudnak nevetni, mintha a Chris Tucker show lenne.

nzs - 2007. 11. 27. 23:04

“Akkor ezt gondold át. Amerika egy földrész, az ország neve Amerikai Egyesült Államok. A fővárosa pedig nem Washington, hanem Washington”

Jó, Amerika alatt most az Amerikai Egyesült Államokat (USA) értettem (mivel ez a műsor ott készül), a tv-újságokban se írják ki a teljes nevét, hanem csak azt, hogy amerikai. Azt hiszem, hogy egy sorozatos blogon ez egyértelmű.

Joe-ker - 2007. 11. 27. 23:07

ghostbuster: igaz, úgy korrekt, de a kettőt nyugodtan lehet együtt említeni :)

Amúgy szerintem ebben semmiféle felháborító nincs. Maximum egy “ejnye-bejnye, kis butus”-ra futná, ha akarnám (de nem akarom). Ha ilyesmin háborognék, egész nap vörös lehetne a fejem. Mennyivel lennétek szerintetek bejjebb, ha tudná, hol van Magyarország? Szerintetek aki tudja hol van, az nem szarik rá magasról?

ghostbuster - 2007. 11. 27. 23:18

joe-ker: en orulok, hogy ilyen kerdesek vannak amerikai showkba, sot jo hogy legalabb szoba kerulunk. nyilvan mondhatnak azt hogy hangeri hanri helyett, meg hogy junoisztjurope small country close to austria..

egy nagyon hasonlo de meg viccesebb video: http://yummie.hu/archives/2007/08/28/a-szepsegkiralyno-megvillantja-mennyire-okos/

i'm_rick_james - 2007. 11. 27. 23:19

tény és való, hogy mi tökéletes magyarok is elég sötét taplók vagyunk. pl rejtett kamerás riport a naplóban. a fickó amerikainak adta ki magát, és útbaigazítást kért angolul. nyilván az adásba nem azok kerültek, akik kiszúrták az akcentusa alapján, hogy “na komám, te magyar vagy”, de így is rengeteg olyan volt, aki azt hitte, hogy
lassú hangos magyar = angol
kérdezett valamit, hogy pl:
– excuse me, is there a hotel near here?
– hotel? ja hotel? OOOOTT, AA-RRA ELMEGY JÓÓÓÓBBRA, ÉS OOOTT LEEESZ!
szóval igen, tuskók az amerikaiak, de erre találunk “rímet” itthon is.

“most Magyarországnak hívnak minket és nem […] Ausztria egyik tartományának”
hát nem is tudom… euro, vagy forint… a mi életszínvonalunk, vagy az övék… :D
bocs, hogy én sem vagyok melldöngető :P

ghostbuster - 2007. 11. 27. 23:20

meg mindig nem olyan ego a csaj, mint a magyar balazs es monika showk kedves vendegei..

ghostbuster - 2007. 11. 27. 23:21

mondjuk dolgoztam amerikaiakkal …. ket penznemet ismertek… dollar… and eurodollar..

ghostbuster - 2007. 11. 27. 23:24

i’m rick james: probalj meg amerikaban nemetul, franciaul vagy magyarul utbaigazitast kerni..

friendsfan - 2007. 11. 27. 23:26

Az még a vicces, az egészben, hogy egy amerikai gyerek biztosan nem tudná, hogy mi Hungary fővárosa. Ne mondják már hogy ez tananyagban van! Ha ez tananyagban van, akkor a világ országainak 50%-a, és ha ezt mind tudnák az amerikaiak, nem lennének olyan átlagosan hulyék, mint amilyenek. Szóval ez is bizonyíték rá, hogy kamu az egész műsor (végig segítik a gyerekeket) ugyanúgy, ahogy a magyar is, ahol magyar (és egyetemes) 5. osztályos történelmi kérdést tesznek fel, mikoözben tudjuk, hogy mióta világ a világ, az 5.-es történelem oktatás az Ős- ill. Ókorból áll…

noblood - 2007. 11. 27. 23:28

Na igen…és még én hittem azt, hogy hülye vagyok. XD

mohinder - 2007. 11. 27. 23:29

ghostbuster: azért a magyart ne hasonlítsd már az angolhoz kérlek… Kicsit elterjedtebb nyelv azt hiszem
Egyébként nem értem ez az egész vita mire jó. Teljesen természetes hogy nem tudja mi Mo fővárosa, ki tudja nekem felsorolni afrika országainak fővárosait? Persze az már tényleg égő hogy még csak kósza hírből se hallotta az ország nevét. Franciaországról ugye nem beszélve. De még ez sem elég a “hülye amcsi” általánosításhoz amit itt egyesek művelnek

mohinder - 2007. 11. 27. 23:29

mármint az angol :D

i'm_rick_james - 2007. 11. 27. 23:30

ghostbuster: próbálj meg nem triplapostolni :P ;)

Roack - 2007. 11. 27. 23:31

notyou: egyetértek…
Nem hinném, hogy az Amerikaiak olyan sokat tudnának a mi történelmünkről, mint mi az övéjükről…
Egyáltalán…, fogalmam sincs, hogy miért kell tanulnom az ő történelmükről, ha ők sem tanulnak a mienkről… (bár lehetséges, hogy már elkezdték bevezetni, mert a kissrác tudta…, valszeg tanulták, v. földrajz tudós akar lenni…:D)

KTL - 2007. 11. 27. 23:31

Hunnenkoenig: Itt nem erről van szó!
Olvas már vissza könyörgöm!

friendsfan - 2007. 11. 27. 23:36

ghostbuster: az Európáról szóló hozzászólásodat, gondold át gyorsan…

ghostbuster - 2007. 11. 27. 23:40

i’m rick. a nemetet es a franciat hasonlitottam az angolhoz… a magyart meg szinten ha mar magyarul irogatunk ide.. de a lenyeg: arra utaltam, hogy lehet hogy itt nem beszelnek tul sok idegen nyelvet, de angol nyelvteruleten meg ennyire se jellemzo mas nyelvek tudasa.

friendsfan: europa fasza hely.. de azert olyan tul nagy kiralyok nem vagyunk. sorozatokba meg plane nem

ghostbuster - 2007. 11. 27. 23:44

egyetlen ertekelheto europai sorozatot lattam, ezahaz totalgaz cimmel, de hat az se egy katarzis… meg persze a riget a lars von triertol de az mas teszta kicsit

ghostbuster - 2007. 11. 27. 23:44

marmint mostanaban..

hunter000 - 2007. 11. 27. 23:44

Köszöntsük az amerikai Király Lindát… x|

Flanker - 2007. 11. 27. 23:54

Ez:
– I’m listening to what you’re saying but I only hear what I want to.
– That’s just called being a woman.

És ez:
– (a csákó a nőkről beszél, kb. ezt)
They want to hear their opinion in a deeper voice-
A hét idézete..:)

Venusz - 2007. 11. 27. 23:57

Mo fővárosát sztem nem azért kéne tudnia, mert hű de nagyok vagyunk, hanem mert a fővárosokkal ált. az ember tisztában van. Nekem még földrajzból (nem 3.-ban) meg kellett tanulni, nemcsak Európában, hanem Ázsiában, Dél-Am-ban, Afrikában az országok fővárosait, akkor náluk miért ne kéne?
De ez a csaj úgy ahogy van, primitív. Kiváncsi lennék, a többi kérdésnél hogy “remekelt”.

one - 2007. 11. 28. 00:02

már nem azért, de ezt marha sok értelme volt kirakni…

Egy ideig valamelyik bulvárműsorban volt vmi ilyesmi, hogy “Ki mit nem tud?”. Namost pesten kimentek az utcára és kérdezgettek dolgokat emberkéktől(magyaroktól biza).

És lásd, ugyanolyan ostobák a magyarok mint pl. az amerikaiak vagy éppen a norvégok vagy az új-zélandiak.
nuffsaid

i'm_rick_james - 2007. 11. 28. 00:11

ghostbuster: jé, megint megtaláltad a triple-post gombot :P
egyébként meg szerintem mohindernek szántad az előző magyarázkodást, nem nekem ;)

Hunnenkoenig - 2007. 11. 28. 00:31

KTL, lecci magyarazd mar el, miröl van szo, mert amerikaban nevelkedtem…

Az emberiseg pedig ostoba, mindegy milyen nemzetisegü. Nem akarok senkit megbantani, de biztos vagyok benne, hogy az ide irkalok 60%-a ugyanolyan segghülye, mint a ribi, akarmilyen kiralynak tartja magat :-P

KTL - 2007. 11. 28. 00:39

Nem hiszem, hogy Mo-bon Afrikát egy országnak gondolná bár, vagy Ázsiát!

Hunnenkoenig: ,,En peldaul nem tudnam felsorolni a magyar megyeket, mert annyi van mint a rossebb es rohadul nem erdekelnek, mert semmi jelentösegük.”

Itt nem a megyékről van szó ha nem vennéd észre, és ha nem tudod azt a 18-at akkor az a te szegénységi bizonyítványod!

ghostbuster - 2007. 11. 28. 00:44

i’m rick… ja mohindernek sure. triplepostot meg te kerted, most meg nem t3tszik?

Hunnenkoenig - 2007. 11. 28. 01:24

KTL ha neked szajbaragni kell, mert nem tudsz ertelmezni, az a te bajod.

Mo megyei összehasonlithatoak az USA allamaival, mivel a magyar megyeknek is vannak szekhelyeik (fövarosaik). Alapjaban semmi különbseg köztük.

Mivel az amerikai allamokrol volt szo, es hogy ki mennyire tudja azokat, arra irtam, hogy en meg a magyarokat sem tudom (es nem en vagyok az egyetlen asszem), tehat igazabol nem kövezhet meg senki, ha az amerikaiakat sem tudom.

Ezzel pedig azt akartam mondani, hogy mindegy hol elsz, ostoba igy is lehetsz.

A masik meg az, hogy ezert mert hülyenek latszom, ha a megyeket kerdezik tölem, meg nem biztos, hogy tenyleg hülye vagyok, mert peldaul atomfizikabol meg en vagyok a jani.

Szoval erted…

[ross] - 2007. 11. 28. 01:34

szerintem sem eget rengető hogy a csaj úgy gondol Európára mint egy országra. éppen azért mert Amerika szövetségi állam, simán hiheti hogy Európa egyetlen állam, sok tagállamból. nekik ez a föderatív szemlélet simán jöhet zsigerből.. persze nyilván gáz hogy Párizs és Franciaország nem passzol össze a fejében.
de nem hiszem hogy nekünk, nagy entellektüelleknek itt Magyarországon, akik sikítva röhögünk rajta hogy milyen hülye(mert amúgy tényleg vicces!)olyan hűde-hűde jó életünk lenne, csak mert tudjuk mi -teszem azt- Kolumbia fővárosa..
szvsz semmi hátrány nem éri ha nem hallott még kis kk európai országokró, attól még remekül boldogulhat és élhet sikeres/boldog/gazdag,stb. életet, ott ahova született.

csocs44 - 2007. 11. 28. 01:46

a kisgyrek tudta, az a nemmind1 ,
szerintem a csaj amikor Európát országnak mondata, akkor az Unió lebegett a szeme előtt, Franciaország azért húzósabb már :)
az hogy nem ismerik Magarországot, Európán kívől, (szerintem belül sem sokan), az azért valjuk be, hogy nem olyan nagy egetrengető dolog, miért is ismernék ?

princeoff - 2007. 11. 28. 02:00

“ellenben ha valaki megkérdezi, hogy Salem város melyik Amerikai állam fővárosa, akkor én is csak pislognék.”

Kicsit rossz hasonlat volt szerintem. Egyenértékű akkor lenne, ha a kérdés az lett volna, hogy pl.: Debrecen, Magyarország melyik megyéjének székhelye?
Jó persze, amerika nagyhatalom ecetere…ecetere, de kapásból fel tudnék sorolni 30 államot magyar létemre, de ő és a legtöbb amerikai 5 országot nem tudna Európából állítom. Szégyen ez nekik…

JBG - 2007. 11. 28. 02:16

Szerintem nem szabadna meglepődnünk azon h az átlagamerikai parasztnak fogalma nincs Mo.-ról, amíg nekünk van az USA-ról és Washington D.C.-ről. Sajnos ők hoznak olyan döntéseket, amelyek az egész világot érintik ( olaj, Irak stb…)számukra meg vmi harmadik világból való ország lehetünk.Az hogy melyik állam hány éves lófaszt nem számít. mert per pillanat ez a realitás és ennyi. Inkább az a dühítő valóban h még kiejteni sem tudják, meg az h nem is érdekli őket h van élet Amerikán kívül is.Azt mondják hogy úgyis ők a No. 1 hatalom a világon, minden ringyónak meg idiótának jár a 15 perc hírnév, az amerikai álom vagy vmi abszurd jogi per amivel kaszálhaz, mi a faszt érdekelje őket hogy párszáz éve valami kelet-európai ország rettegésben tartott valami másikat.
Amúgy meg van ellenpélda is, amikor pl Oliver Stone arról beszélt egy interjúban h Magyarországnak milyen nagy múltja van, és h nem szabadna gondolkodás nélkül támogatni az USA-t, hanem ki kéne állnunk a saját kultúránkért, szellemi és morális örökségünkért, meg hasonlók!

JBG - 2007. 11. 28. 02:20

És amit [ross] mond, az is teljesen logikus. Az más kérdés h ha valaki nem tud valamit, attól még nem kell ultrarapló módon viselkedni úgy általában. De erre is van jó példa kis hazánkból: puskás peti ( nem véletlen a kisbetű) és a majomparádéja a OVMEÖ-ben.

Hunnenkoenig - 2007. 11. 28. 02:22

princeoff: eleg egyenertekü, mert neki Europa/orszagok, mint USA/allamok.

Az USA-ban az allamok is fel vannak osztva körzetekre (county). Tehat EU/Mo/PM/Bp teljesen egyenertekü USA/California/Orange County/Santa Ana (hogy legyen kis soris összefügges :-P )

Amugy az is elkepzelhetö, hogy a faszi direkt hivta Hangri-nak, hogy megjobban hülyere vegye a csajt es az is elkepzelhetö, hogy a csaj is megjatszotta a hülyet. Vagy dramaturgiai, vagy image szempontokbol…

Hunnenkoenig - 2007. 11. 28. 02:29

Ja, meg mielött valaki belekötne:

Budapest Pest megye szekhelye es Mo fövarosa.

Sacramento California fövarosa es Sacramento County szekhelye.

JBG - 2007. 11. 28. 02:39

ajánlom mindenki figyelmébe:

http://www.youtube.com/watch?v=lj3iNxZ8Dww

JBG - 2007. 11. 28. 02:40

wow, rajtam kívül van más ilyen állat is, aki ilyenkor még nem alszik?

el mariachi - 2007. 11. 28. 02:59

van:)

Peet83 - 2007. 11. 28. 04:10

Azert kedves KTL, neked is ajanlom, hogy amig melldongeto magyarkent veded a nemzet becsuletet, addig vegyel elo egy Mo. terkepet es szepen kezd el szamolni a megyeket. Rohejesnek tartom azokat, akik itt szinte mar lazadnak. A multra buszkenek kell lenni, a jelenben ezt lehet hangoztatni, de a jovobe nezni nem azon keresztul kell. Es ez szerintem nem magyarsag kerdese, hanem jozan esz. Aminek sajnos a vilag lakossaganak joresze hijan van.

Peet83 - 2007. 11. 28. 04:13

“Itt nem a megyékről van szó ha nem vennéd észre, és ha nem tudod azt a 18-at akkor az a te szegénységi bizonyítványod!”

Szerintem az a Te szegenysegi bizonyitvanyod, es nem a 18 miatt. Az lehet tevedes, a hangvetel sajnos nem tevedes. Es ez a bizonyitvany. En a 18at meg el is neznem, mert ugye csak az nem hibazik, aki semmit nem csinal.

flimo - 2007. 11. 28. 04:16

Na már csak azt nem tudom, hogy ki az a Lars von Tier, akik kívül csak a spanyol filmművészet ér valamit is Európában.

devojke - 2007. 11. 28. 05:04

Akkor azt sem tudta, hogy Párizs francia főváros…

bezzeg a netalán Paris Hillton innen származna :D

darkspell - 2007. 11. 28. 07:49

ööö… nekem volt egy amcsi chatpartnerem egyszer:

“where do you from?”
“hungary. you know it?”
“yes. badacsony. MMMMMMM.”

:D

vape - 2007. 11. 28. 08:15

az előbb foglalkozott ezzel a Bumeráng :)

Kyra Emett - 2007. 11. 28. 08:49

“Egyébként meg mire ez a felháborodás? Több ezer éves múlt, meg mittudomén… és? Magyarország elég lúzer lett a történelemben, ne várjátok már el, hogy ismerjenek minket.”

Igen, Mo-ra lehet mondani, hogy lúzer, de pl nézd a Római Birodalmat! Az is eléggé lúzer, és mégis ismeri mindenki Rómát meg az olaszokat! Ez nem mentség…

Fender - 2007. 11. 28. 09:02

Azt látta valaki, amikor a magyar műsorban az volt a kérdés, hogy
“Két apa és két fiú megy az úton, mégis csak hárman vannak. Hogy lehetséses ez?”
A csajnak ezek voltak a válaszai:
“Dehát 2+2 az 4!
Lehet hogy ketten ikrek?
Lehet, hogy ketten egy nadrágban (!!) mennek?”
A végére már bepisiltem a röhögéstől. Ha valaki tud róla, hogy ez megvan valol, szoljon!

gonosz maci - 2007. 11. 28. 09:21

Ha tudna mutatni valaki egy olyan amerikai köz iskolát, ahol a pedagógusok mernek 3-asnál rosszabb jegyet adni, esetleg az alkalmatlanokat megbuktatni, javító vizsgára küldeni (mert a magán oktatási intézmények még valahol tartanak az ügyben).
Nincs ilyen köz iskola, mert a pedagógusokat terrorizálják a gyerekek, rendre olvashatunk olyan híreket, hogy a kedves gyermek iskola után a renitens tanerőt elütötte autóval fegyelmezés képpen.
A szabadság földjén mindenki olyan fegyvert vásárol magának, amilyet akar, lehet az akár interkontinentális rakéta is, nem érdekes; aztán csodálkozunk, hogy a gyermek bevitte a suliba apa coltját, és rendet csinál a tanáriban, mert rossz jegyet kapott.
Ilyen oktatási körülmények közt nem szabad csodálkozni azon, ha a pedagógusok a saját testi épségük érdekében inkább nem mernek követelni semmit a gyereketől; és az eredmény még szebb: New Yorkban a hypermarket pénztáros kislány a középiskola elvégzése után nem tud különbséget tenni a paradicsom és a padlizsán között, a vevőtől kérdezi meg, mégis mi is van előtte a mérlegen. Washingonban a könyvesbolti eladó szerint, aki a középsuli után még a könytárosi szakot is elvégezte, Kanada az USA szövetségi állama.
Ezek után nem szabad csodálkozni azon, ha egy sztárjelöltnek fogalma sincs a világ többi részéről, még arról sem, hogy egyáltalán van a bolygójának több lakott része – és ugyan ez a társaság hetentő többször lát ufót, sőt, el is rabolják azok őket…

gale - 2007. 11. 28. 09:21

eddig is hallottam már, hogy mekkora egy tapló ez a csaj, de ezután biztos, hogy nem megyek a zenéje közelébe, legyen az akármilyen jó is! (legközelebb Michael Moore-nak erről kellene dokumentum filmet csinálnia, tuti nagy siker lenne)

Oldern - 2007. 11. 28. 09:30

Azért ebben a videóban számomra egy nagyon tanulságos dolog volt.

Nem az, hogy a szőke picsa játssza az eszét!
Az, hogy a kissrác viszont tudta a választ. Szóval csak tanítják ezeket a dolgokat neki is, mert nem hiszem, hogy szabadidejében térképeket memorizálna.

Aki nem figyelt oda órán, az nyilván nem vágja, de miért is kéne neki?

Pr0d16Y - 2007. 11. 28. 09:34

hat
vicces
epp ezen filoztam nemreg, h miert vagyunk felhaborodva azon h usaban keverik budapestet bukarestel stb. es ezon gondolkodtam, hogy mi a lofasz hat en sem tudom az osszes orszag fovarosat, vagy lehet h keverek parat stb. szal nem olyan nagy gaz az, csak ugye minket erzekenyebben erint…

a gaz az tenyleg europa… bar nem tudom… amerika egy kontinens? azt hittem 1 orszag… :P:P:P

ps: en azon fordultam le, amit a musorvezeto mondott h a nok a sajat velemenyuket akarjak hallani, csak melyebb hangon :D

sala - 2007. 11. 28. 09:37

Értem én a felháborodást, mert ez nekünk fáj, de most õszintén, egy átlag magyar mennyit tud mondjuk az afrikai fõvárosokról? Nyilván azon meg az afrikaiak sértõdhetnének meg.

B0BBY - 2007. 11. 28. 09:53

Ennyire azért nem kéne a mellünket verni hogy milyen okosak a magyarok… Tény, hogy a csaj segghülye de azért nem kell 3000 km-t utazni hogy ilyeneket találjunk.
@sala: tökre igaz

hispan1 - 2007. 11. 28. 10:31

És megtapsolják…

Leeney - 2007. 11. 28. 11:42

és mi mi tanuljuk meg ezeknek a történelmét a suliban, mikor ezek azt sem tudják, hogy a térképen vagyunk.
Azért nem általánosítanék, hogy minden amcsi hülye, bár lehet h jobb lett volna, ha a csajszi csak szépen mosolyog, és helyesel, hogy á igen tényleg…
Nekünk nem kell tudnunk az amcsi államok fővárosait sztem, elég h tudjuk h Washington a főváros, nekik sem kell felsorolniuk az összes megyénket.. Bár mostanában már abban is kételkedek, h a magyarok fel tudják sorolni mindet..:S

Én például, (hogy most magamnak ellent mondjak) amerikai matematika könyvből tanultam gimi elsőben, az egész volt 300 oldal, és az első 200 oldal nem is szólt másról, hogy hogyan kell összeadni, kivonni, szorozni és osztani. A végén azért beköszöntek az egyismeretes egyenletek is meg pár hasonló, csak az a vicces amíg én ezt gimi elsőben használtam, addig az amcsik 4 évig..

bachterman - 2007. 11. 28. 11:46

a ‘yaaaay’ a végén a legjobb. egy szóban összefoglalja az egészet.

Pr0d16Y - 2007. 11. 28. 11:59

gondolkodjatok aranyokban.
azert kell usa allamot viszonyitani europai orszaghoz, mert mondjuk kb ugyanakkora terulet.
sztem ezt kicsit olyan eunio/usa parhuzammal kell vizsgalni…
es azt sem szabad elfelejteni h az usa, akarcsak mondjuk kina es a tobbi orias orszag, ugymond “insider” vagyis orszagon belul mozognak, kirandulnak, szal valahol mar az is nagy szo h tudja h vannak europan belul orszagok. vagy nem tudja :D
max hirekbol hall olyanrol, h tv szekhazat megtamadtak a focihuligank, de hat azt ki nem szarja le?
en sem kovetem h afrikaban epp melyik torzs van hatalmon az orszagokban, max nyugtazom, h na ezek mar megint harcolnak…

szal summa summarum, sztem nem is annyira furcsa az h egy “atlagember” nem ismeri egy olyan foldresz terkepet ami total kivul esik a mindennapjain.

JRC - 2007. 11. 28. 12:31

amit [Pr0d16Y] írt az arányokról azzal csak egyet lehet érteni.

az USA-ról szóló ismereteink nagyrészét meg szerintem nem a suliból (a bostoni teadélutánon és polgárháború baromi rövid kivonatán kívül semmit tanulunk a történelmükről), hanem a sorozatokból, filmekből nyerjük amit állandóan nézünk. majd ha magyar filmekkel és sorozatokkal lesznek tele az amerikai csatornák elvárható lesz, h tudják merre is vagyunk, vagy hogy egyáltalán létezünk-e.

más: mikor kitört az iraki háború vaktérképet hordtak körbe a térségről pesten, hogy tudjuk-e hol is van a “gonosz és jó” összecsapása. az eredmény elég lehangoló volt, pedig annak a térségnek van ám történelme… plusz a sumér testvériség ugye :)

Hunnenkoenig - 2007. 11. 28. 12:42

En regen eleg sokat jartam az USA-ban es Kanadaban es igazabol nem csodalom, hogy a nagy atlag nem tud semmit a vilagrol, mivel a kb 10 hircsatornan (mint a CNN), napi 24 oraban a Bush es a Taliban volt a tema es ez kb 2 evvel a 9.11 utan.

Bush akkoriban eppen berlinben jart es paradicsommal dobaltak, az amerikai TV-ben meg csak azt sem emlitettek meg, hogy Berlinben van, nemhogy paradicsom…

Egyik haverom mekerdezte tölem, hogy tart-e meg a jugoszlav haboru? Ezt kb 3 evvel annak befejezte utan.

De en is talalkoztam olyanokkal (es nem ertelmisegiekkel) akik egyböl vagtak hol van Mo.

Igaz ha azt mondtam, hogy Ausztriabol jöttem, mindenki elkezdett kenguruzni, aztan mikor mondtam, hogy nem ausztralia, hanem ausztria, akkor elgondolkodtak es felenken rakerdeztek, hogy Schwarzenegger? :-P

Szoval ott is van ilyen is meg olyan is.

robotnyk - 2007. 11. 28. 12:46

redneck paraszt, mit csodálkoztok? :D

ooo - 2007. 11. 28. 12:51

omg, az ilyen buta picsákat lőném le egyesével. Azért x évesen már illene ismerni Magyarországot.. Mondjuk az meg már totál kamu h a gyerek tudta..

Hunnenkoenig - 2007. 11. 28. 13:15

Hat a kissracnak eleg streber feje volt, szoval akar tudhatta is.

Gondolom nem a harlemi altalanos iskola korrepetacios osztalyabol valogatjak a gyerekeket…

Pr0d16Y - 2007. 11. 28. 13:21

heh, eszembe jutott elozo munkahelyemen,
bejott 1 keres, h portsmouth, kikoto utca 3ban elromlott valami kuldjek cseret.
kikuldtem 1 hetet bolyongott angliaban, leuvoltottem dhl fejet h hogy lehetnek ilyen benak, aztan mikor meg1x raneztem az ugyre, akkor lattam h usa zip code volt az ugyben… portshmouth vancouver, usa…
oszt lapatolhattam a szart szepen csendben halkan :D
jo, igaz, en is szoke vagyok, de portsmouthrol annyira anglia ugrott be h eszre sem vettem a zipet
szal shit happends :P

Pr0d16Y - 2007. 11. 28. 13:27

vancouver lofaszt, Virginia na :)
ja most nezem h New Hampshire is van ua az varoska…

Faby - 2007. 11. 28. 13:44

Sötét, műveletlen emberek mindenhol vannak.

2 példa német ismerősökre:

1. kb 1999-ben a feleségemmel (akkor még nem volt az, csak ismertük egymást és elkísértem) voltunk egy ismerős német családnál pár napig Bajorországi részen, ők mondjuk eléggé képben voltak, de amikor a lányuk osztálytársaival, más diákokkal találkoztunk, akkor volt aki megkérdezte, hogy tényleg jurtákban lakunk-e, és hogy nem ijedtünk-e meg az autóktól.

Mi csak lestünk… Aztán megmondtam nekik, hogy már vezettem is autót, sőt ide is azzal jöttünk (Németországba)nem akarták elhinni.

2. történet:

Másik német ismerős családból jött egy lány pár napra hozzánk, szerveztünk neki programokat, a Hortobágytól teljesen elájult (debreceni vagyok, közel volt, én amúgy nagyon untam). Egyik nap elmentünk Budapestre, kötelező Parlament, Lánchíd, Vár túrát megcsináltuk (először járt Magyarországon), a Lánchídon ballagtunk át, amikor megkérdezte, milyen folyó folyik alattunk. Mondtam neki “Danube” (velem angolul, a nejemmel németül beszélt) nemértette, nagynehezen előbányásztuk a német nevét “Donau”, majd montuk magyarul, hogy Duna. Alig akarta elhinni, kb olyan volt a reakciója, mint a videóban a csajnak, “ez a Duna? Tényleg itt folyik?”

Európa második legnagyobb folyójáról nem tudta egy német, több diplomás, több nyelven beszélő lány, hogy merre folyik. Nem kis meglepetés volt.

Azóta mondjuk nekünk köszönhetően ez a két család eléggé képben van Magyarországgal. Remélem tovább is adják ezt a tudást ismerőseiknek, gyerekeiknek.

Pr0d16Y - 2007. 11. 28. 13:52

romaniaban (szamomra romania az ami a karpatokon tul van, moldva, havasalfold stb) meg szoktak kerdezni ha azt mondod h erdelyben laksz, h kelett e utlevel h atmenj a hataron.

…vagy ok mar tudnak valamit? :D

Hunnenkoenig - 2007. 11. 28. 15:16

Na akkor, hogy ne szalljatok el magatoktol, mint nagy magyarok:

Eddig minden… ismetlem MINDEN magyar megkerdezte becsben tölem, ha elmentünk vagy a Wien folyo vagy a Csatorna mellett (az egyik kb egy patak szelessege, a masik ugy max 30-50 meter szeles), hogy ez a Duna?

Igen, anyad, az a hernyotalpas, vaze…

Szoval…

Háni - 2007. 11. 28. 15:22

Érdekes:)
Ha Mo-t nem is de Európát illene ismerni. Vannak még ilyen érdekességek:
http://youtube.com/watch?v=fJuNgBkloFE

Hunnenkoenig - 2007. 11. 28. 15:23

Pr0d16Y

A romanok valahogy meg mindig nem csekkoltak az EU lenyeget asszem.

Multkor hegyeshalmi hataron le kellett zarni a savokat. Ket kapu volt nyitva EU felirattal, a többi el volt zarva raccsal, bolyakkal, 1 magyar hatarör, egy osztrak rendör es en alltunk ott pluszba, hogy meg veletlenül se menjenek mashova.

Az összes roman elment mellettünk, birkan nezett, hogy mit mutogatunk, aztan 90 fokos fordulattal at akart menni a lezarason a “minden köcsög primitiv tolvaj geci ide (:-P)” feliratu kapuhoz.

Mivel 30 eve ott jar at, neki mi ne magyarazzunk, hogy ö most az EU-s kapun mehet at. Ez volt kb 3 honapja.

Az ertelmesebbje csak azt hitte, hogy at akarjuk kutatni es szerenyen beallt a parkoloba es vart, hogy mior kezdjük basztatni :-P

Szoval mondjuk a dresszur az hatott :-D

KTL - 2007. 11. 28. 15:46

Akárki akármit mond az USA egy ország, és a benne lévő államok nem különálló országok ez tény!

És igen én úgy gondolom, hogy a Magyarok annyival okosabbak, hogy senki nem mondaná azt, hogy Ázsia egy ország, vagy Afrika!!!

És Amerika se egy ország, ott van Kanada, Usa, és még néhány közép és dél amerikába!

Hunnenkoenig - 2007. 11. 28. 15:55

KTL te honnan tudod, hogy egy amerikai hogyan latja a sajat orszagat? Te voltal mar messzebb kellenföldnel huzamosabb ideig?

Mivel minden allamnak sajat közigazgatasa es törvenyei vannak es EGYESÜLT ALLAMOK (Mo is egy Allam az EU-n elül), igy akar meg is lehetett zavarodva.

Az hogy te eddig Mo-ra mint orszagra gondoltal, mert nem vagy mashoz szokva, attol az amerikainak meg lehet mas a megszokott. Es mivel mindenki magabol indul ki…

Hunnenkoenig - 2007. 11. 28. 15:57

Szerkesztes gombot a nepnek!

Es nehany orszag van meg del amerikabaN. Benne, es nem bele!

Szoval akar itt is kezdhetnenk, hogy ki mennyire ostoba…

James - 2007. 11. 28. 16:06

Valaki ne mfordítaná le magyarra azt a párbeszédet, amit winnie betett? Ha van vki, akinek van egy kis szabadideje, annak megköszönném!

Human Insect - 2007. 11. 28. 16:08

Háni: már belinkelték.

Mint ahogy miss teen usa-t is… Többször.

Pr0d16Y - 2007. 11. 28. 16:12

Hunnenkoenig

a romanias sztorim az nem friss, regen tortent,
szal akkor meg Europa csak 1 foldresz volt :P

amugy meg a hataros sztori az LOL, de hat ne felejtsuk el a nem veletlenul voltak ok anno olyan jo juhaszok, szep lassan setaltak, futyoresztek, nem kelett sokat gondolkodni…

des - 2007. 11. 28. 16:13

en megneztem a video-t es jot szorakoztam (nem a tudatlansagan, mert az szerintem nem gaz) hanem azon, ahogy “eloadta” magat. az vicces volt,. meg a dialogusok is. :) nyilvan ha nem igy adja elo magat, hanem csak azt mondja, hogy nem tudja a valaszt, es puskazik vagy mittudomen, akkor a musor maris erdektelen unalmas lenne mint a magyar verzio… szoval…

megenztem, de aztan ennyi.

Hunnenkoenig - 2007. 11. 28. 16:13

Kellie Pickler: Lehet, hogy hülye kerdes…
Jeff Foxworthy: Feltetelezem, hogy az lesz.
Kellie Pickler: Azt hittem Europa az egy orszag.
Kellie Pickler: Budapest…Meg csak nem is hallottam rola.
Kellie Pickler: Tudom, hogy ott franciaul beszelnek.
Kellie Pickler: Franciaorszag az egy orszag?
Kellie Pickler: Azt se tudom mit csinalok.
Kellie Pickler: Nem hiszem, hogy Franciaorszag egy orszag. De azt mondtam volna. Nem tudom.

Kellie a “masolast” valasztja, es az ötödikes valaszaval egyetert. a gyerek, persze, jol tudja.

Jeff Foxworthy: A helyes valasz Hungary. (vagy ahogy ö ejti “Hungree” /ehes/)
Kellie Pickler: Hungary?
Jeff Foxworthy: Mint “I’m hungry” (ehes vagyok).
Kellie Pickler: Van ilyen orszag? Hallottam mar Törökröl (Turkey=pulyka) de Hungary? sosem hallottam rola.
Kellie Pickler: Francoaorszag egy orszag?

KTL - 2007. 11. 28. 16:19

Hunnenkoenig: Rakd be egy helyesírás ellenőrző programba, amiket irkálsz és akkor meglátjuk ki menyit hibázik és hol.

És képzeld voltam már elég sok külföldi országba!

Ez nem szokás kérdése ezek tények!
Az Eu-n belül országok vannak hivatalosan és nem államok! Míg Amerikába államok és az USA egy ország és nem 52!

Yokas - 2007. 11. 28. 16:21

Hunnenkoenig
Az gáz ha Amrikába azt hiszik, hogy az eu ugyan az mint az usa

vape - 2007. 11. 28. 16:37

Megnéztem még egyszer, ez döbbenet. Nem az, hogy nem tudja (miért kellene ismernie Magyarországot?), hanem még rontja a helyzetét, hogy hülyeségeket beszél (“Ha nem szóltál volna…”). Egy normális ember, ha valamit nem tud, akkor befogja a száját, ahelyett, hogy porig alázná magát.

De ahogy elnéztem ezt a videót, a stúdióban csak ez a szőke hölgy nem tudta.

flimo - 2007. 11. 28. 16:51

Amúgy meg örülhetnek a “mélyebb magyarok” is, hisz már egy amerikai szöszi is tudja, hogy csonka Magyarország nem ország :)))

James - 2007. 11. 28. 16:52

Köszi!! És végül a csaj megtudta, hogy Franciaország az egy ország??

Pr0d16Y - 2007. 11. 28. 16:57

vape sztem is az a gaz…. ja meg az europaorszag se semmi, de arra tenyleg ott az europai egyesult allatok, mint alternativa :P

james: megmondtak neki, de sztem elfelejtette mar.

huh tenyleg, orszagimazskozpont?
lehetne a csajeval reklamfilmet csinalni kisorszagunknak :D

speedle - 2007. 11. 28. 17:42

youtube bestof:

hey girl do you know Adolf Hitler?he would kill you he didnt like stupid people.

That hurts!!! Do you think she knows where Iraq is? How many Americans would find it on a map? 2?

How is Hungary an “obscure” country? (From the video description.) Don’t they do World War 1 history in schools anymore?

USA rulez!!! the best village ever!!

norbucso - 2007. 11. 28. 17:59

Csak pár dolog:

1. az, hogy nem tudja hol van az rendben is lenne, de hogy nem hallott róla?
=Nekünk volt földrajz óránk, a világ minden államáról tanultunk valamit. Tehát ha nem is tudom pontosan hol van,de tudom hogy létezik.

2. nem tudja a műsorvezető rendesen kiejteni az ország nevét?
=Fonetikusan plusz egy e betű, nem esne nehezére. Poénos az éhséghez hasonlítani, de magáról állítja ki a szegénységi bizonyítványt.

3. azt hiszi, ha az USA államok szövetsége 1 kormánnyal, akkor Európa is az? Egy dolog az Unió, de ez?
=Paris Hilton hírhedt mondatának hatása.

4. Önérzet?
=Szerinted mit gondol a francia ugyanerről, hogy Budapest az ő országuk fővárosa.

5. Önérzet2 ?
=Szerinted mit érez most a török, akinek az országát pulykának hívják. Gondolj csak bele.

6. Egy dolog, hogy az USA egy nagy ország, de van sok másik is mellette, amiről nem árt tudni. A statisztika pedig kimutatta pár éve, hogy sok amcsi hazafi sem ismeri a saját államszékhelyeit, meg hogy a főváros melyik államban van.

7. A csaj nem smarter than a fifth grader, megmondom miért:

Az amcsi oktatással semmi baj sincs, mert habár az ötödikes kiscsávó is olyan hiperaktív Szász Marci, mint akik itthon játszanak, de ezt megtanították nekik és ők megtanulták. Egyszóval az amcsik bizonyos hányada baszik tanulni…

friendsfan - 2007. 11. 28. 18:11

Hunnenkoenig, Budapest is beletartozik Mo. megyéibe (amellett hogy Pest megye székhelye), ergó 19 megyéje van az országnak.

Oldern, az hogy a kisgyerek tudja a választ, az ugyanakkora, kamu minthogy a magyar verzióban tudják mindenre a gyerekek a választ. Ha egy 10 éves gyerek tudja, az arra utalna hogy tanítják, ha tanítják, akkor nemcsak Mo.-t tanítják, ergó az átlagművelésg is magasabb lenne a geográfiát tekintve az országukban és nem olyan mint most. Nem lennének átlagban annyira műveletlenebbek a világ többi részénél, mint ahogy gonosz maci is említi, akivel amúgy teljesen egyetértek…

friendsfan - 2007. 11. 28. 18:13

norbucso, ezez a gyerekek már műsor előtt tisztában vannak az elhangzó kérdésekkel és válaszokkal…

chatelaine - 2007. 11. 28. 18:49

nem kell fennakadni, a fel vilag nem tudja mi az a magyarorszag…a masik fele meg azt hiszi bukarest a fovaros. vagyhogy mi oroszok vagyunk. en mar sok fele jartam a vilagban de nem helyen mikor megkerdeztek honnan vagyok es mondtam: hungary, valasz: ohhh! es latszott a fejukon asse tudjak egyaltalan merre kene hogy elinduljanak a terkepen hogy megtalaljak. ha segitseget adtam mondom nekik: tudod, austria. ohh? meg nagyobb dobbenet, nemetorszag, olaszorszag? ohh, okay. de volt akinek europaban van, nem erdekes-sel kellett lezarni:)))))))nem csak az amcsik ennyire “okosak” masreszt meg aki nezte az american idolt az eleg hamar rajott hogy kelly sotet mint az ejszaka. rengeteg midnent nem tud meg a sajat hazajanak az eletebol sem. alap dolgokat. nem egyszer cikiztek ki, de meg ahhoz is sotet volt hogy eszrevegye rohognek rajta…

akyyy - 2007. 11. 28. 19:11

most lesz majd aktivban, ha kell felveszem már csak a felirat miatt:D

Nándee - 2007. 11. 28. 19:43

KTL , ne haragudj nem baszogatás de kishazánkban nem 18 hanem 19 megye van.LOL

Berni - 2007. 11. 28. 19:51

Pr0d16Y :”gondolkodjatok aranyokban”- abban gondolkodom, és épp ezért nincs mentség arra,h nem tudja vki,h Európa nem egy ország. A legeslegalapvetőbb műveltséghez tartozik hozzá,h legalább a kontinenseket tudja az ember. Ettől a csajtól kitelne,h a Földet meg kontinensnek mondja. Persze egyeseknek erre is lenne magyarázata. Elszomorít,h mentegetik néhányan.
Abba pedig sajnos már én is beletörődtem,h nem tudják,h hol vagyunk, vagy egyáltalán vagyunk.

betmen - 2007. 11. 28. 19:52

“- I’m listening to what you’re saying but I only hear what I want to.
– That’s just called being a woman.”

ez tényleg büntetett :DD

mchn - 2007. 11. 28. 20:10

Sokan allitjak, h az amcsi oktatas nem hibas meg, h igenis megtanitjak ezeket.Hat lofszt.
Perpill van egy amcsi cserediak osztalytarsam es kerdeztuk tole pl a tortelenem oktatas h megy:
8.ban es 10.ben amerikai tortenelem 9.ben vilagtortenelem es ha vki akarja akkor plusz targykent felveheti az europai tortenelmet.
Vegulis realis, h egy olyan orszagban nem tanulnak kb semmit Europarol aminek se tortelme se kulturaja (nem, a Mayflower nem tortenelem es meglepo modon Hollywood sem a kultura fellegvara)

spalding77 - 2007. 11. 28. 21:32

hát ez széngáááz

Mike - 2007. 11. 28. 22:09

Hát ez gáz mert elvileg itt olyanokat kérdeznek amit tanítottak…:P szval erről ennyit. Az már más kérdés hogy nem emlékszik ráá deee ez ááááááááá KATASZTRÓFA… h***e Egybesült Állatok…!

Tobby - 2007. 11. 28. 22:38

Nétön szévd dö csírlídör.

nzs - 2007. 11. 28. 22:43

“Akárki akármit mond az USA egy ország, és a benne lévő államok nem különálló országok ez tény!”

Emellett szól még az is, hogyha valaki pl. New Yorkból Dallasba költözik, akkor ott is ugyanúgy amerikai(USA) állampolgárok között él, akik szintén angolul beszélnek, hasonló életvitelt folytatnak, és legfeljebb annyira tekintik ott idegennek, mint nálunk pl. egy nyíregyházit Szombathelyen.
Ezzel ellentétben Európai Unió és schengeni határnyitás ide vagy oda, mi továbbra is magyar állampolgárok maradunk és minden más európai országban idegennek számítunk. Ugyanez vonatkozik a többire is: pl. a svéd is idegen marad Dániában, hiába beszélnek hasonló nyelvet, a brüsszeli is belga állampolgár marad. Majdnem mindegyik országban más nyelvet beszélnek, eltérőek a kultúrák, az életvitelek, a szokások, a hagyományok, az ünnepnapok; a bővítés után a fejlettségben is hatalmas különbségek lettek. Egyszerűen az ‘európai állampolgár’ fogalom nem létezik.
NA EZ A NAGY KÜLÖNBSÉG!
Egyik régi tanárom emlékezetes hasonlatával élve:
4 narancs + 3 citrom = ? mandarin.

Hunnenkoenig - 2007. 11. 28. 23:31

En nem a ribancot vedtem (egyertelmü, hogy hülye mint a segg), csak arra akartam ramutatni, hogy ebbe a müsorba különlegesen sötet embereket hivnak alapbol, különben nem lenne szorakoztato, valamint borulna a koncepcio, es hogy sötetek mindenhol vannak, illetve mas nepeknek mas lehet a vilagszemleletük a helyi adottsagokbol kifolyolag.

Vannak azsiai törzsek, ahol colas dobozt imadnak es nadbol duplafedeles repülögepeket epitenek amiket az isteneknek aldoznak, mert a masodik vilaghaboru idejen lattak elöször es utoljara feher embert es isteneknek tartottak öket.

Mindazonaltal a csajt ha barati körben kerdezted volna, aminek semmi tetje, akkor lehet tudta volna. Igy akar zavarodott is lehetett. Nem hiszem, hogy itt senkinek nem volt meg olyan elmenye, hogy elgondolkodott, hogy “uristen, mekkora faszsagot mondtam az elöbb”.

JBG - 2007. 11. 28. 23:51

Szerintem csak 50 állam van az Usa-ban, nem 52! Amúgy igazad van nagyjából

JBG - 2007. 11. 28. 23:52

KTL-nek ment

Omerta - 2007. 11. 29. 00:39

Atomot nekik, a kurvák faszára már. Csíptem amúgy, hogy a közönség a megfelelő agyrém bemondásoknál röhögött, FELTEHETŐLEG ők tudták, mijapájja

calikid - 2007. 11. 29. 03:06

én az USA-ban élek már egy ideje, és egypár dolgot tisztázni szeretnék, mert kicsit igazságtalannak érzem azt, hogy minden amerikait lehülyéznek egyesek ilyen kiválasztott videók alapján

az tényleg durva, hogy 1 országnak hitte Európát, igaz ugyan hogy van EU meg minden, de azért vannak országok Európában amik nem tagjai, és az EU amúgy sem ország

azonban – egy ilyen kétszámjegyű IQ-s illető alapján egy egész országot megitélni, vagy legalábbis a nagyját, elég nagy tévedés – nem tudom hány magyar örülne neki ha az ország intelligenciaszintje és műveltsége Kelemen Anna TVs szereplései alapján lenne megitélve

a legtöbb amerikai akivel eddig találkoztam, meg tudta mondani legalább azt, hogy Magyarország melyik földrészen van, és ha nem is hallott az országról magáról valami sokat, azt tudta, hogy volt Osztrák-Magyar Monarchia vmikor – lásd történelemoktatás

és mielőtt kritizálni kezdjük őket, hogy miért is nem tudják az európai fővárosokat, nekik Európa elég messze van, és nem nagyon valószinű hogy valaha is odamennek, számukra az információ legalább olyan hasznos, mint egy magyarnak megtanulni Délkelet-Ázsia megyéit kb. – amellett hogy az átlag magyar nemigen tudná megnevezni a 27 EU-tagállam fővárosait, nemhogy az amerikai államokét, és sokan még az USA fővárosával se vannak tisztában (arról nem is beszélve, hogy kevesen vannak köztünk akik kapásból vágnák a 19 megyeszékhelyet – és az USA lényegesen nagyobb hely)

szóval egyelőre ennyi

Pr0d16Y - 2007. 11. 29. 10:00

Berni:

Pr0d16Y :”gondolkodjatok aranyokban”- abban gondolkodom, és épp ezért nincs mentség arra,h nem tudja vki,h Európa nem egy ország.

====

Joember en epp azt irtam, hogy SZERINTEM Hungary fovarosat nem tudni az ugyan olyan merteku mint az ha an nem tudom Texas fovarosat. Nemtudnam, ha nem lett volna Dallas. :D

Europara is a country? erre nincs mentseg, ill de, a hajaszine es az iqja :D de ahogy vtec baratunk mondja “kurnam” max kozben tanitanam magyarul
LOL

JBG - 2007. 11. 29. 13:28

jaja, a kúráshoz nem kell agy, közbe kaphatna egy kis oridzsinál hángérien behatást és mélyenszántást!

Ex0dus - 2007. 11. 29. 14:18

na azért áljon meg a menet egy kicsit. Amerika egy ország aminek 1 fővárosa van. Most az, hogy mindenki ezekkel a kulönböző államok központjaival jön az nem igazán fair. Mert ennyi erővel tessék Mo. is megyékből áll és akkor kérdezzük már egyből azt. Érzésem szerint egy külföldinek tudnia kell a saját hazájának a részegységeit és nem kell kötelezően elvárni tőle, hogy más ország részeit is tudja O_o
Tehát ez az egész jaj, de bezzeg mi sem tudjuk, hogy mi Texas fővárosa eléggé nagy hülyeség

KTL - 2007. 11. 29. 15:40

JBG:
Itt van felsorolva az 52 állam:
http://mek.oszk.hu/00000/00056/html/112.htm

zsobaba - 2007. 11. 29. 16:15

Szerintem nem szabad általánosítani és személyeskedni egy buta szőke nő miatt. Ezen nevetni kell és nem önérzeti kérdést csinálni belőle, hiszen honfitársai se valószínű, hogy nagyon komolyan veszik a csajt.

Az USA azért tart ott ahol, mert komoly szellemi kapacitással rendelkezik, az emberek sokkal nyitottabbak (ha bemennek egy étterembe, vagy felszállnak egy buszra nem oda akarnak ülni, ahol elszeparálódhatnak, hanem mindig más mellé).
Akárcsak nálunk nagy különbségek vannak a vidék és a főváros között, vannak olyan farmerek, akik a szomszéd államról se hallottak soha és megvan a városi értelmiség is, akik nagyon műveltek és tájékozottak.

Az oktatásuk nem rosszabb, mint a miénk, csak más. Az általános és középiskolák gyengék, mert a sportoláson és a játékon van a hangsúly, a felsőoktatás vetekszik a miénkkel.

Megjegyzem lehet vitatkozni azon, hogy az amerikai államok nem országok, tehát nem is kell őket ismernünk, nézzük meg a téképet, sokszor akkorák mint Magyarország.

Jelzem én találkoztam olyan amcsival, aki jobban tudta a történelmünket, mint jómagam, pedig jó vagyok.

Hunnenkoenig - 2007. 11. 29. 18:02

Mondjuk a magyar vonatkozason kiakadni a kokardat lobogtato nagymagyork altal a legnagyobb ostobasagra vall, az teny.

Nemsokara jön az idei Pisa Tanulmany eredmenye, majd meglatjuk, a magyarok hol vegeztek rajta (ha egyaltalan rajta vannak az 50-es listan)

Hunnenkoenig - 2007. 11. 29. 18:17

Na kicsit utananeztem. A 2003-as Pisa Tanulmanyban Mo “atlagon aluli” volt es ket hellyel volt az USA felett.

Mo volt a 22., USA a 24.

Az atlag ertek 11, Mo kemenyen 8-at ert el.

Akit erdekel nemetül (mashogy nem talaltam): http://pisa.ipn.uni-kiel.de/Ergebnisse_PISA_2003.pdf

Szoval ovatosan szidjuk az amerikaiak ertelmi szintjet, ha lehet.

coeur - 2007. 11. 29. 19:27

Huh ez nagyon nagy! Már egy csomószor végigröhögtem!!! De egy buták ezek az amcsik, na jó a gyerek nem…:)

calikid - 2007. 11. 29. 19:30

50 állam van, Puerto Rico és Disctrict of Columbia nem állam, az előbbi társult állam, az utóbbi pedig szövetségi kerület – egyiknek sincs képviselője a Kongresszusban, bár most folyik a vita arról, hogy DCnek legyen-e

csak érdekesség, nem kötekszem, Texas fővárosa Austin, nem Dallas

az, hogy egy magyar nem tudja az amerikai államok fővárosait, az hagyján, a legtöbb amerikai is csak párat ismer, mivel nincs semmi jelentősége, de sok magyar még az USA fővárosát se tudná megnevezni, Kanadáét pl. meg aztán végképp nem

az oktatási rendszerről meg annyit, hogy az európai oktatás főként elméleti – ergo az európai diákok általában több adatot tudnak, az amerikai meg inkább gyakorlati, és sok hasznos dolgot megtanitanak, aminek tényleg hasznát lehet venni

(amúgy ha a youtube – on megnézzük a kommenteket, akkor láthatjuk, hogy a legtöbb hozzászóló se tartja valami sokra, és megszégyenitőnek tartja a csajt)

Hunnenkoenig - 2007. 11. 29. 20:07

a youtube-on a legtöbb hozzaszolo magyar es szemelyes sertesnek veszi, hogy nem tudja a csaj.

Oziris - 2007. 11. 29. 21:58

Bazd esküszüm küldeni kéne neki egy Magyarországos vagy Budapestes könyvet:)

És kb ilyen emberek szavaznak amerikában háborúról és békéről… no comment

KTL - 2007. 11. 29. 22:35

Inkább egy Európa térképet, rajta az országokkal!

KTL - 2007. 11. 29. 22:41

calikid: Lehet, hogy tévedtem és nem 52 hanem 50!

Porno Rican - 2007. 11. 30. 07:34

Azért egy Kelly vs. Kiszel Tünde földrazj-vetélkedő odabaszna nem gyengén!

De simán lehetne egy ugyanennyire hülye magyar celebet találni, csak nézzetek meg/nézzetek vissza egy magyar hírességes vetélkedőt.
A másik dolog meg, hogy nem ezt a videót érzem sértőnek, miért is kellene – szőke nő a messzi távolból nem tudja, hogy hol vagyunk -, mert rajta kívül még millió másik sem tudja, nem is kell nekik, hanem attől ég a pofám, mikor a magyarok anyáznak a youtube-on, na az az égő, már nem is merek letekerni a kommentekig az ilyen videóknál.

A másik videóban meg Miss South Carolinának tökéletesen igaza van, hogy a rákba mutassa meg a paraszt Amerikániát, ha nincs térképe, majd kedves iraki gyerekek import dél-afrikai papírra rajzolnak az amerikaiaknak térképet és a világ megmenekül.

Tiszta felesleges volt ennyit írnom, a picsába is!

Adrenalin_k - 2007. 12. 01. 14:08

Én meg soha nem hallottam még kelly prikerről vagy ki a f@szomról… Ki ez a senkiházi?…

winnie - 2007. 12. 01. 14:19

az, hogy nem hallottál róla, csak a tájékozatlanságodat jelzi:) (amúgy meg le van írva a bejegyzésben, hogy ki ő)

kilimancsavo - 2007. 12. 01. 19:19

A tudantalnság megbocsájtható. Van aki egyik témában járatos van aki másban. A tudatlanságon könnyű segíteni egy kis tanulással. Persze az előadásmódon, a stíluson lehet vitatkozni. Hogy sértő-e vagy nem. A videó vicces volt, ennyi.
A hozzászólások már érdekesebbek. Végig olvastam az egészet. Taplók az amerikaiak, mondják sokan. És aki azt írja, hogy “atomot neki”, a másik pedig megtanítaná magyarul miközben “kúrná”? És röpködnek a hasonlók. El tudom képzelni milyen a lelkivilága ezeknek a hozzászólóknak. És ez a nagyobb baj. Mert a tudatlanság gyorsan megszüntethető, de lelki szegénység, ha már felnőttél, állandósult.

Simi - 2007. 12. 02. 09:40

Itt az ideje, hogy a leányzó eljöjjön egy Európai Koncert-turnéra. A nyitókoncert mondjuk lehetne Budapesten.

Nimand - 2007. 12. 05. 00:50

Rém egyszerű a helyzet. A hölgy és honfitársai kurvajól elvannak a maguk kis -többnyire a média által felépített- világukban. Esznek, isznak, párzanak, bólogatnak, pszichológushoz és sebészekhez járnak szabadidejükben – és eközben nagyon-nagyon boldogok.
Fogyasztói társadalom. Ahogyan az én honfitársaim java része is csak arról tud, ami a tévében adásba kerül. Ennyi. Nincs ezen mit értetlenkedni, felháborodni pedig butaság. Ott is vannak értelmes emberek. Bár az összes kommentet nem olvastam végig, de a feléig kb. senki nem említette meg, hogy a 10 éves forma (amerikai!) srác tudta a választ. Mindegy is.

Én nagyon élveztem, a turkey-s beszólásra, meg az “it’s being called woman”-re életem végéig emlékezni fogok, ilyesmit utoljára Frank Drebin hadnagytól hallottam.

keppi - 2007. 12. 09. 22:32

engem egy ilyen nagyon feltud baszni

amcsik-nyomik - 2007. 12. 10. 00:39

hülye p*csa

Gabi=) - 2007. 12. 10. 17:23

Fúú, én ilyenen nagyon fel tudom húzni magam =(

Gabi=) - 2007. 12. 10. 17:35

Legalább tanult valamit a csaj :D PL azt, hogy Európa nem egy ország, ellentétben Franciaországgal, aminek nem Budabest a fővárosa, ahol még véletlenül sem francia a hivatalos nyelv XD. A “hángri (hungry)” poén meg eléggé szánalmas volt… Jó most nem várom el, hogy kis Hazánknak tudja a fővárosát, én is csak a soroztaokbol tudom egy két állam székhelyét, de azért kérem, ennyire sötétnek lenni XD. Kicsit vicces :D

Randal - 2007. 12. 11. 17:13

Semmi probléma nem volt a videóval. Nem a csaj volt a teljesen hülye, a műsorvezető sem tudta jól kiejteni. Őszerinte Hungry, nem Hungary. Azt az “a” betűt csak bele lehetett volna tenni:)

Gordon - 2007. 12. 14. 02:33

What a dumbass! Stupid redkneck americans think the earth revolves around them so learning about other countries is pointless… wake up douchbags!

Koimbra - 2007. 12. 14. 14:01

Mit csodálkoztok, hogy nem tudja, hogy melyik ország fővárosa Budapest? Ez nektek természetes, hogy hol van Budapest, de ez egy buta szőke amerikai picsa. Ezek még azt se tudják , hogy merre van a jobb kezük. De ha elétek tennének egy mondjuk egy Afrika térképet és mondanák, hogy jelölj be valamilyen fővárost hümmögnétek Ti is, aztán ha kitennék a youtube-ra , akkor az Afrikaiak írnák, hogy ki ez a !%+%”. Meg még ha valami rohadt nagy ország lennénk. Egy kis pötty a térképen, semmi több (sajnos)

tbobojsza - 2007. 12. 14. 23:23

Hát az h nem tudja oké,nem tudhat mindenki mindnent. Az h röhögtek rajta, és ez a Hungary-hungry vicc már nagyon rossz, az a nemjó.
Amerikában a sportoláson van a hangsúly? Vicc, van olyan állam ahol abszolút nincs testnevelés óra…
Egyébként sztem a mi oktatásunk 10x jobb, lehet nehezebb, de nekünk kell gimnáziumban kontinensek országait, azoknak fővárosait, sőt egyéb nagyobb városokat is tudni.

Moki - 2007. 12. 17. 00:23

Azért a bemondó se különb… azért szebben is ki lehet ejteni kis hazánk nevének angolszász megfelelőjét :D

A nő meg… utálom ezt a jelenséget: hogy az a menő és azt tapsolják meg, aki síkhülye… az ilyen inkább húzza össze magát és mondja azt hogy bocsi bocsi… :D

Alice - 2007. 12. 17. 21:53

Nagy meglepetésemre ma a postán sorbanállás közben láttam, hogy a kivetítőn egy egész oldalt szántak Kellie Picklernek és a fenti témának. Mivel sorra kerültem, nem láttam, mi a szösz volt ez és mit keresett a postai hirdetések között, de ha vki jobban tájékozott, nyugodtan informáljon bennünket.

Bokma - 2007. 12. 18. 21:49

Jellemző,mi magyarok mindent jobban tudunk másoknál,az amerikaiak,nyugatiak meg buták,és nem tudnak semmit.Lehet…viszont ők,magabiztosabbak,célratörőbbek,mint mi.Itthon csak marjuk egymást,azok meg felhőkarcolókat építenek és rakétákat lőnek az űrbe,és tízszer jobban élnek nálunk.Most akkor ki a hülye?

tbobojsza - 2007. 12. 20. 22:28

Ők:D egyértelmű!
Viccet félretéve, ma volt bent a suliban két magyar egyetemista srác akik kb 5 évesen mentek ki amerikába. Na ők mondták, hogy az amerikaiak mennyire hülyék, mennyire nem érdekli őket az amerikán kívüli világ, és nem is akarnak tudni semmit. Ja, és nem csak ez a szöszi hiszi hogy Európa kontinens ;)

Josh - 2007. 12. 30. 17:07

Jellemző,mi magyarok mindent jobban tudunk másoknál,az amerikaiak,nyugatiak meg buták,és nem tudnak semmit.Lehet…viszont ők,magabiztosabbak,célratörőbbek,mint mi.Itthon csak marjuk egymást,azok meg felhőkarcolókat építenek és rakétákat lőnek az űrbe,és tízszer jobban élnek nálunk.Most akkor ki a hülye?

Ezzel a poszt-tal 100%-osan egyetértek!

zoz - 2007. 12. 30. 20:40

Ú de felidegesített ez a tudatlan. Megsértette ezzel a magyarok önérzetét.

Réta - 2007. 12. 31. 22:48

Én nem vagyok felháborodva azért, mert Kellie nem hallott még kicsiny országunkról. Úgy gondolom, nem vall nagy műveltségre és illemtudásra, ha valakit kigúnyolnak a tudatlansága miatt.
Örülök annak, hogy feltették neki ezt a kérdést, így az amerikai nézők egy részének talán megragad az agyában Magyarország neve. Amúgy szerintem Tony Curtis helyett Kellie-vel kellene forgatni a következő ország-reklámfilmet, biztos nagyobb hatása lenne.

tildy - 2008. 01. 02. 12:44

“jó, azért az hozzátartozik, hogy a köznyelvben sokszor amerika = usa, és nem csak a magyarban.
ez van, szar szokás…”

Erről eszembejutott a “we are live in America” című ópusz a a rammsteintól:)
Ők sem brazilokra gondolnak, természetesen:D

TheD - 2008. 01. 02. 18:32

Júj…
Én elhiszem hogy nem tudja h BP hol a faszba van,de az Európás-országos azért még amerikaihoz képest is gáz…
Persze,melyik harmadikos tudná?Fakeshow…
Az szintén gáz,hogy még nem hallott az országról.Amerikában azért nagymértékben jelen vannak a magyarok,igazán csak azok híresek,akik ott váltak azzá(sajnos)
http://www.kfki.hu/~tudtor/tudos1/martians.html
Asimovidézettel zárom ezt a kis értekezést:
“Two intelligent species live on earth:Humans and Hungarians”

tildy:
Egyébként az “We’re all living in Amerika”,és a szám címe Amerika

lolfasz - 2008. 01. 28. 19:30

a ***************************************************jukat ezeknek a ******************* amerikaiaknak ugy fel bír***** ez a istentelen nagy tudatlanságuk…

gyk424 - 2008. 01. 28. 21:20

Hát ez nagyon nagy. Azzal egyetértek, hogy nem muszáj tudnia Magyarország fovárosát, ha nem is ismeri…de azért Franciaországot meg Párizst ismernie kéne, sot meg, hogy itt is franciául beszélnek, az miért nem jutott eszébe, hogy az angol (amit mellesleg ok is elvileg beszélnek) az nem toluk ere, hanem Európából…jah és ki más tudta volna a musorvezeton kivul, hogy Európa város?!;):D

Ágicaa - 2008. 01. 28. 21:22

Ez nagyon kész:D

gyk424 - 2008. 01. 28. 21:23

Ja és amúgy sztem nem minden amerikai ilyen, mert akkor miért lett az USA világhatalom??

gyk424 - 2008. 01. 28. 21:26

Am 52 van mer az USA 51 állama+Hawaii+Alaszka:D

gyk424 - 2008. 01. 28. 21:34

gonosz maci általánosítani azért nem kell, tény, h a magyar oktatás jobb, mint az amerikai, de nem hiszem, h a tanárok annyira félnének a diákoktól, nem olyan veszélyes ez a világ…

scrap - 2009. 04. 01. 16:55

“de nem hiszem, h a tanárok annyira félnének a diákoktól” … tényleg, ott csak lövöldöznek

mz/x - 2009. 04. 01. 20:00

A csaj valóban durva, de egy ismerősöm, aki Amerikában járt suliba, állítja, hogy tényleg úgy kell kiejteni kis országunk angol nevét, ahogy a “hungry-t”.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz