login |

Terminator: The Sarah Connor Chronicles: vége az 1. évadnak

2008. 03. 06. 19:07 - Írta: human

91 hozzászólás | kategória: 2007/08 finálék, kritika,

Nos, ez is megvolt. Aki látta a finállé trailerét, az eleget látott. A 2*42 percet nem érdemes elpazarolni szerintem. Persze későn szólok, mi? Pont olyan volt az egész, mint az addigi részek. “Persze human, miért lett volna más?” Hát reméltem, hogy a finálé valamennyire más lesz, a sztrájk ellenére is. Mondjuk a 13. résznek tuti kaptunk volna jóságokat, mert rendes cliffhangert, de hát ez jutott.

summer-glau-sarga-small.jpgMost már, hogy winnie írta az “olcsóbb mint a PB” infót, teljesen érthetők azok a részek, amikor volt 3 cgi és emiatt a rendes jelenetekre nem tellett. Igen, a filler epizód is olyan volt, mert ne mondja nekem senki, hogy a 25 percen át földhöz láncolás vs a végig már felépített Sarah lakásban való “drámázás” annyira költséges volt. Az a 3 trükk elvitte a rászánt pénzt, és így ki kellett tölteni a maradék időt. És igen, azért problémázok ezen, mert Terminátor rajongóként ez nekem kicsit kevés.

Azt nem értem, hogy a FOX akciósorozatok hogy lehetnek ennyire egy kaptafák. Vége lett a résznek, és csak ez a gondolat maradt a fejemben. De komolyan, egy art direktoruk van, vagy ilyesmi? Arra gondolok, hogy szinte tökre úgy néz ki (nem történet minőség, ne keverjük) mint a Prison Break, vagy mint kinézett a Drive a cancel előtt.

Szinte pont ugyanolyan szűrők, ugyanolyan B-mozisan rángatott kamera. Ez utóbbira nem lehet azt mondani, hogy a tévé ennyit tud, mert az FNL iskolát teremt a megoldásaival, egyáltalán nem B-mozis, szemben ezzel, ahol annyira menők akarnak lenni, hogy gagyinak érződik az egész. A legviccesebb amikor a kocogást akarják futásnak álcázni a sok vágással meg kamerrángatással. Egyszerűen tök hasonlóan néznek ki a FOX-nak készülő akciók, és ez tök fura.

Az évad meg egy 4/10 nálam. A vége sem ütött, pedig Johnny Cash-sel nem lehet hibázni, csak hát előtte kellett volna valami rendes akció. Az első 2-3 FBI-os beront a lakásba, kommandósan egymást fedezik, meg “clear” kiáltások és akkor kellett volna váltani. Ez így fel volt húzva a “nagy akcióra”, de még egy handjobot sem kaptunk.

91 hozzászólás Ne habozz!

dupi - 2008. 03. 06. 19:10

nekem megérte a 2*42 perc, de hát az ízlések ls a pofonok. kaptam jó kiborgos poént, nekem tetszett a medencés rész, a bézbólos nem, az túl emós lett nekem.

T800-101 - 2008. 03. 06. 19:16

Meglepődtem volna, ha tetszettek volna a részek…

panki - 2008. 03. 06. 19:17

nekem meg nagyon bejött a sorozat, és az utolsó két rész is egész jól sikerült, és végre kezd értelmet nyerni az FBI-os ág is.
kinek mi tetszik

Human Insect - 2008. 03. 06. 19:23

az FBI-ost már nem is akartam bántani az írásban :) jaj viszont a robbantóst kihagytam, az volt a rész legjobbja.

Mennek a folyosóban “nem kéne itt lenni a falnak, mert a jövőben nincs ott”, felrobbantják, hogy a jövőben tényleg ne legyen ott. Az Fun volt.

linsz - 2008. 03. 06. 19:33

tényleg elég zavaró ez a FOX-akciósorozat dolog, még talán pb s2vel kezdődött az egész, és azóta a többi sorozatuk is ilyen:S SCC nálam első 20 perc után cancel lett, mert már ott láttam, hogy ez is ugyanolyan gagyi:(

Andree - 2008. 03. 06. 19:34

Nekem is kevés Human. Nem csak a CGI meg az akció /bár nem értem miért pont a Terminator-ra nem képesek valamivel több pénzt szánni/. Az a baj hogy a történet is kevés és gyakran unalmas /és ennek bizony semmi köze a pénzhez/. Nem volt rossz összességében az évad de ha nem Terminator lenne a címe akkor egy ugyanilyen színvonalú sorozatot már ejtettem volna a 3. rész után. És ez a baj.

akyyy - 2008. 03. 06. 19:52

én azt nem értettem, hogy elvileg alagútrendszerben mentek, felrobbantják a falat, és van lefelé vagy kétezer méter:D

rhynn - 2008. 03. 06. 20:51

akyyy: nagyon mélyen volt a bázis :D

precise - 2008. 03. 06. 21:54

Megnéztem én is az utolsó két részt, hát tényleg lehetett volna jobb lezárás is, de én reménykedem a folytatásban. Tetszik a sorozat, az akció részekkel nincs nagy gáz sztem, amikor mondjuk két terminator bunyózik azok rendben vannak. Mellesleg tényleg nem várható el a nonstop akció. A nagy FBI-os rajtaütésben Johhny Cash (asszem az ő énekelt) volt a legjobb :)Tetszett még Derek feltünése, és vele együtt a flashforwardok, és a pár mellékszál is. Ebben a soriba nagy lehetőségek lehetnek, gondoljatok csak bele. Igen tudjuk mi fog történni, mi lenne ha meg is mutatnák, amikor a Skynet öntudatára ébred :), és később ahogy harcolnak ellene.

Raziel Anarki - 2008. 03. 06. 22:10

te human, no offense tudod mit jelent az hogy handjob? :D (segítek prémium adókon szokott lenni a filmek elején)

Human Insect - 2008. 03. 06. 22:17

raziel: tudom mit jelent, ezért is írtam oda. az akció aktus helyett még egy handjobot sem kaptunk.

Raziel Anarki - 2008. 03. 06. 22:19

oks leesett :)

Én - 2008. 03. 06. 22:21

E08 26 perc 42-43 mp, már csak ezért is érdemes volt nézni :)

kaosz - 2008. 03. 06. 23:00

Valamiért nézem, pedig tényleg kevés. Kár, ebből egy nagyon durva sorozat lehetett volna.

T800-101 - 2008. 03. 06. 23:15

Még lehet.

Andree - 2008. 03. 06. 23:17

Még lehet. De azok alapján amiket Josh Friedman nyilatkozik sajnos nem lesz.

Csigusz - 2008. 03. 06. 23:18

Human totál jogos, a TSCC nem lett az amit vártunk mind, ez tény.
Van az amikor vmiről tudod h szar de csakazértis megnézed… asszem winnie irta a fogalmakban: talán a guilty pleasure???
me ako ez számomra az.
nézem, nézem, de magam sem tudom mi a f*sznak..

Andree - 2008. 03. 06. 23:31

Szerintem Human is azért nézi amiért még sokan. Mert benne van a címében, hogy Terminator. Viszont egy dologra jó volt. Nekem ugye tetszett a Terminator 3. Nem is kicsit. Aztán miután mindenhonnan hallottam hogy mennyire szar már azt hittem nekem azért tetszik mert akkora fan vagyok hogy nekem minden szart el lehet adni ha Terminator a címe. Most már tudom hogy nem.

Human Insect - 2008. 03. 06. 23:33

T3 szerintem is jó. Egy film amiben Arniet egy bazi kampós kocsival átrántják egy házon CSAK jó lehet. Fun film.

Ez a sorozat nem fun (1-2 jó pillanata van azért, na).

Andree - 2008. 03. 06. 23:36

Nekem az tetszett amikor a kampot belenyomja a csatornába aztán dob vele egy szaltót a kocsi. :)
Mondjuk arra is jó volt a sori hogy ujra kedvem legyen megnézni a filmeket.

smash.smash - 2008. 03. 07. 00:10

Most komolyan annyi volt a cliffhanger, hogy felrobbantják a kiscsajt. Meg sem kottyan neki (kivéve persze ha Summer Glau jövőre nem vállalja :D)

T800-101 - 2008. 03. 07. 00:13

Már megint hol lyukadtunk ki? Ott, hogy az x mílliárdos, rekord összegből készülő T3-hoz hasonlítjuk az SCC-t. No comment…

Andree - 2008. 03. 07. 00:26

Ez kifogás lehet a gyenge akciókra de a sorozat sok egyéb hibája nem amiatt van mert kevesebb pénzből készült. Meg különben is mihez hasonlítsam? Hupikék Törpikékhez?

Andree - 2008. 03. 07. 00:30

Ha meg tényleg annyira kevés pénzből gazdálkodnak, hogy abból csak ennyire képesek minden téren akkor inkább hagyják a farncba az egészet.

Csigusz - 2008. 03. 07. 00:38

ebben a legutolsó komm-ban van vmi…

BZL - 2008. 03. 07. 01:47

“Ez így fel volt húzva a “nagy akcióra” ”

Érthető a kritika, de nekem éppenhogy nem volt felhúzva a nagy akcióra.
Mentek a kommandósok, én meg csak néztem hogy ezek itt most mit fognak csinálni… ?
Hát nagyjából ezt.
Ha pizsamában mennek vízipisztolyokkal, ugyanennyi esélyük lett volna mint így.
Hiba viszont az FBI-os csávó: ő tudta mi ellen mennek – mire számított ?

A történet szerintem tényleg kevés és nem csak a -4 rész miatt. Olyan szintű sztori kellett volna, ami akár könyv alakban is kiemelkedő lenne, az elvitte volna a sorozatot. Úgy látszik ennyit tudnak.

“Az a 3 trükk elvitte a rászánt pénzt, és így ki kellett tölteni a maradék időt.”
Szerintem sem kellene ilyeneket írni, ha csak nem sörözöl együtt Vajnával, vagy nincs előtted egy pontos árlista hogy mi mennyibe került a filmben.

Human Insect - 2008. 03. 07. 02:50

azt tudom írni ami látszik. Amikor feltűnően egy helyen van a cselekmény annak többnyire anyagi okai vannak, főleg ha az átlagosnál több trükk volt benne. Ha megnézed, az utolsó részben közel sem volt annyi CGI mint mondjuk a hatosban, így volt múzeum, cromartie hotele meg ilyen helyszínekre is lehetőség, plusz pár kaszkadőrre a medencés jelenethez.

Persze, nyilván igyekeznek a kevés helyszínest is úgy megírni, hogy ne hiányold, azt érezdt hogy tényleg ezt így kellett, de itt a terminátornál szerintem nem sikerült annyira.

Viszont az átlagos FOX nézettség (nem house vagy AI-hez képest) és az alacsony költségek pont mellettetek, rajongók mellett dolgoznak, hiszen a FOX-nak is égő, hogy évről évre szinte semmi sorozata nem marad életben, nem minimális siker legalább valamennyire. Azaz ha nem lesz valami TOPsorozatuk májusig akkor én szerintem a Terminátor 2. évad simán jön. Ha lecserélik Cameront akkor emg max nem nézzük.

kid - 2008. 03. 07. 06:31

nekem se tetszik a kritikád,de ez a te véleményed.
sokan (indokolatlanul) nagyon rágyurtak a hi-tech látványra és nem azt kapták amit vártak.
Én úgy gondolom szerethető ez a sorozat. érdekes próbálkozásnak tartom,hogy ezt a nem gyenge sci-fi akció történetet tele tűzdelik mindféle “lagymatag érzelgös” héköznapi problémákkal.A kettö eddig jól ellensúlyozza egymást(sztem).Engem szórakoztatott.
Bármennyibe is került nekik.:p
a sorozat készitöi a döntést rám bizzák az évad végén,h folytatom e vagy se és ezt elég pozitivnak dolognak tartom.

Wendigo - 2008. 03. 07. 06:42

Nekem bejött az évad. Lehet kevés pénzből készült. Lehetnek benne hibás, fél megoldások. Lehet, hogy nincs rommá tűzdelve cgi -vel. A lényeg, hogy szórakoztam rajta, kikapcsolt. Lehet, nem úgy vártam mint a House -t vagy a PB -t, de nekem kellemes órákat szerzett. Remélem visszatér egy kettes számú évaddal, amire több pénzt szánnak majd, és remélem igazán ütős Terminátor soroza elé nézünk akkor.

winnie - 2008. 03. 07. 06:50

“Ha meg tényleg annyira kevés pénzből gazdálkodnak, hogy abból csak ennyire képesek minden téren akkor inkább hagyják a farncba az egészet.”

vagy… te hagyd a francba, nem? nyilván nem csak neked készül.

egyáltalán nem kevés pénzből gazdálkodnak, több millióból részenként, csak az ember nem tudja, hogy mire kell költeni.

én spec nem értem a sírást azzal kapcsolatban, hogy szegényes meg nincs pénz – simán jól néz ki, úgy, ahogy egy nem b-tévésorozat. (komolyan nem értem, de tényleg.)

ott a smallvile jóval kevesebb pénzből, annak a kinézetével sincs gond. (persze nyilván vannak nagyobb igényűek (human, andree) – de mit lehet tenni?)

spike0007 - 2008. 03. 07. 07:30

A T3 jó volt, ahogy a sorozat is! Nincs vele semmi baj a történet jó, csak foxnak kell emelnie a költségeken és több pénzt pumpálni!

winnie - 2008. 03. 07. 07:55

nem fognak semmit emelni, max csökkenteni, mivel nincs kirobbanó siker.

Flanker - 2008. 03. 07. 08:21

Ussetek meg, nekem a zenevel bejott a kommandos jelenet igy is.. Igaz, a vegen Cromartien azertt tobb lyuknak illett volna lennie…
Megertem azokat, akik arra utalnak ,hogy sokkal jobb lehetne a sorozat, mert igaz.. De nekem igy is megfelel.. (vagy csak nem akarom ezzel a sorozattal kezdeni a cancelt..:)
A “cliffhangernel” nem az a kerdes hogy tuleli-e Cameron, hanem hogy honnan lesz ujra emberi teste.. o is kerit muvert es plasztikai sebeszt?

spike0007 - 2008. 03. 07. 08:38

Szerintem félig meddig megég mint Arnie a T3-ban a helikopter felrobbanáskor! Aztán lassan majd helyrepofozza magát!De nem hiszem hogy teljesen leégne róla a szövet!

spike0007 - 2008. 03. 07. 08:49

Vicces hogy sokan azt várják el egy sorozattól mint egy mozifilmtől! Pl. Human meg Winnie!OFF: Winnie jól lehúztad a KR pilotját is,persze ízlések és pofonok de annál sokkal jobb volt az is, mint amit Te adtál rá! Bevezetőnek nagyon jó volt! ON: Gyerekek ez meg egy qurvajó sorozat nem kell lehúzni! Erre ezt is lehúzzátok! Egy csomó minden derült ki ami a filmekből hiányzott! Ha lesz második évad márpedig lesz az automatice költségemelést kíván! 9 rész kevés, a sorozat a sztrájk levét íssza még mindig! Ha lenne még rész növekedne a nézettsége! Summer Glau meg marad, hisz Őrá épül az egész a karaktere miatt lessük a sorit!!

spike0007 - 2008. 03. 07. 08:51

Szóval ezt a készítők is tudják, ha lesz második évad kell Glau!

Necros - 2008. 03. 07. 09:25

Én is Terminator rajongó vagyok, de engem mégsem zavar az, hogy nem olyan elképesztően látványos a sorozat, mint ahogy azt Human szeretné. Persze, úgy biztos többen néznék, meg a látványosság mindig jól jön, de nekem nagyon tetszik a sorozat is, a karakterek és a színészek munkája is nagyszeró szerintem. A negatív kritikák jó részével nem értek egyet, talán azért is van ez így, mert a hazai Terminator könyvek után jó mozgásban is viszontlátni a franchiset. :)
Nálam megvan 8/10 is a S1.

spike0007 - 2008. 03. 07. 09:44

Egyetértek veled Necros!! Nálam is simán megvan a 8/10! :)

Thug - 2008. 03. 07. 10:15

nalam inkabb 7/10, de nekem igyis abszolut bejott a sorozat. nem kiemelkedoen jo, lehetett volna jobb is stbstbstbs bloe. keves cgi ide, sok tiniszal oda, en varom a masodik evadot =) ott mar egyre kozelebb kerulnek sztem a judgement dayhez, mindenkepp tobb cgire szamithatunk szvsz.

Andree - 2008. 03. 07. 11:08

“ott a smallvile jóval kevesebb pénzből, annak a kinézetével sincs gond.”
A Smallville szvsz sokkal jobban néz ki. Ha valóban kevesebb pénzből néu ki jobban akkor gratulálok nekik.
Jó sorozat lehet még az SCC ha kicsit többet dolgoznak a forgatókönyveken /mondjuk lehet ebben a sztrájk is ludas volt/ meg hanyagolják az iskolai drámát. Nem illik egy Terminator sorozatba. Inkább nyomozzanak többet a SkyNet után.

iverson2 - 2008. 03. 07. 11:10

Sokra mennénk vele, ha a nevében benne lenne a terminator és kapnánk egy romantikus tini vígjátékot. Nem azért nézem, mert a neve Terminator, na mindegy. Ezt a nem érdemes elpazarolni, hogy kell érteni? Megnézek 7 részt és az utolsó kettőt már nincs értelme? Sajnos én már elpocsékoltam az életemből ezt a 2×42 percet. Nem baj, ráértem.
Telenyomhatnák speckó effektekkel, mint a Transzformerszt, de ennyi pénze senknek nincs. Legalábbis minden részt telerakni rombolással, vérrel stb. Szeretem így, ahogy van. A képet pedig köszi, azért már megérte elolvasni az írást is.

vargatom - 2008. 03. 07. 11:56

A produceri blog szerint az eddig leadott részek jó részét az írói stáb fiatalabb, kezdőbb része írta, gondolom a fő arcok a szezonzárónak tervezett 2-3 részre koncentráltak – volna. Aztán a sztrájk miatt pont ezekről maradtunk le.

házmester - 2008. 03. 07. 12:18

szerencsére már pár résszel ezelőtt cancelt kapott nálam
engem legjobban a színészi játék(?) -vagy talán inkább annak hiánya- zavart
sc és egy szem fiacskája valami hihetetlenül idegesítően volt megalkotva és megformálva

Human Insect - 2008. 03. 07. 14:20

Többet várunk, mert látjuk, hogy lehet. Úgy tűnik mindig a látványba kötök bele, de ha egyszer a képembe tolják és “villognak vele”, aztán meg a többi 35 percben két helyszínen kolbászolnak?

Persze hogy lehet jó akciósorozatot kevés pénzből (azt nem is értem hol nem néz ki B-nek.. bár B filmesnek néz ki, de lehet hogy a sorozatok között A-listás sorozat, hiszen ugyanolyan gagyi CGI-ileg mint a Heroes (ami elvielg A sorozat), egyedül a kaszkadőrös jelenetek jobbak), pl a Shield is kevesebből dolgozik, ugyanúgy Los Angeles utcáin, mégis amikor akció van akkor az nem lóg ki.

És a MÁsodik részben itt sme lógott ki annyira. A Motors jelenet, Cameron kocsirazuhanása (tipikusan a kaszkadőrös cuccok, tényleg) marhajól sikerültek.

És igen, az írógárdát is lehet szidni nyugodtan, mert ez kevés, unalmas. És nem az időparadoxon, mert az T sajátosság, hanem például az egész FBI szál. Vagy hogy be kellett hozni a régi pszihiátert mert de jó kikacsintás, de Sarah elveszi az FBIostól a fémkart erre 1 résszel később csodálkozik, hogy a mentős szerint már elhinné az FBI-os neki a terminátorok mesét? Vagy a 100 videókaziból pont azt viszi el amiben pont aláírja sarah hogy lemond John.ról, vagy… Komolyan mondom, szinte csak Cromartie volt tényleg jó, ahogy teljesen gépi logikát követve járta a sulikat sorba, amikor megtámadták védekezett.

Kicsit összevissza, de fel kéne fogni, hogy nem csak a látványt lehet hiányolni (és hiányolom), hanem ugyanolyan dumb az egész, mint a FOX akciósorozatok többsége (és ugyanúgy is néz ki wtf). Viszont a PB-vel ellentétben itt valahogy nem találták el a popcorn részt rendesen, így az még szórakoztató is tud lenni, ez meg kevésbé. Főleg mert Terminátor rajongó vagyok.

Most ideírom hogy szerintem, de nyilván ha én írom akkor szerintem, mint minden hozzászólásom.

Egyszerűen csak jobban kéne megírni, és nem kéne erőltetni akkor a mindig akciókat. Pl a nyomozás a turk után lehetne kicsit bonyolultabb, és azokban a részben nem is foglalkozni a krómvadásszal, ilyesmi.

Na mindegy.

T800-101 - 2008. 03. 07. 14:20

Nálam is 8/10

Human Insect - 2008. 03. 07. 14:24

mellesleg én 4/10-et adtam, winnie 5/10-et, szal annyival nem vagyok szemetebb :)

Thug - 2008. 03. 07. 15:00

“Vagy a 100 videókaziból pont azt viszi el amiben pont aláírja sarah hogy lemond John.ról”
azt pont azert hozta el, mert meg akarta semmisiteni, ezt mondta is neki, nem? sztem ezzel nincs gaz

ziipp - 2008. 03. 07. 15:07

Terminátor 1-2-3 – mind tetszettek. A nano-nana ( de frappáns :] ) szerintem visszalépés volt a higany-ember után, de mindegy. Ezekután kijön egy sorozat a Terminátorról. Első rész első 5 percéig néztem – egyszerűen nem bírtam tovább, annyira gyenge/gagyi volt. Persze, ha mindig megeszed amit eléd raknak, nézzed csak.

Csigusz - 2008. 03. 07. 15:46

Basszus…
Most néztem meg a duplarészt. kész, nekem elegem van ebből. nincs pénz egy kurva lövöldözős jelenetre, helyette csak a vízbe dobálják az ügynököket??? mi ez a szar?? hagyják a picsába az egészet, vegyenek minden stábtagnak egy muffint azt húzzanak haza, már persze ha az kijön a “költségvetésből”

duvi - 2008. 03. 07. 16:01

Őszintén szólva eddig kevés (vagy semennyi) ehhez hasonló “lövöldözős jelenetet” láttam életemben. Úgy gondolom, hogy ez sokkal egyedibben és hatásosabban mutatta be, hogy mennyire esélytelenek voltak a katonák, mint a legtöbb “hagyományos lövöldözős jelenet”.

Örni - 2008. 03. 07. 16:25

Ja, annyira uncsi már, hogy halomra lövik egymást az emberek, robbanások, repeszek stb. Ezeket már simán el tudjuk képzelni. Én sem láttam még ilyen szemszögből lövöldözést, nagyon jó volt!
Egyébként mi bajotok az FBI ügynökkel? Szerintem tök jó, az más kérdés, hogy hülyeségeket adnak a szájába :)

Szóval szerintem nem szar a Connor Cronicles! :)

Várom a következő évadot és reménykedem a fordulatosabb forgatókönyvekben. Viszont nem kéne ez a semmitmondó alámondásos hülyeség minden részben anyutól…

Kulikov - 2008. 03. 07. 17:39

azért azt megnéztem volna a hotelos Cromartie-s jelentetben , hogy miként zúzza le az Fbi-os arcokat!nagyon kellett volna !!!
az vitte volna a sorozatot a 2. szériába ! Tutira

Miles Dyson - 2008. 03. 07. 17:52

Szerintem nem az anyagiak miatt nézhetetlen a sorozat. 3 fő probléma van vele és egyik sem elsősorban pénzügyi természetű:
1. Nincs rendesen megírva, sehova nem vezet a sztori. Történik helyette egy csomó lényegtelen hülyeség érdektelen emberekkel (pl. FBI, Doktor Silbermann)és ezt SC még végig kommentálja is a totál semmitmondó és idegesítő szövegével.
2. A szereplők kevés kivételtől eltekintve botrányosak, rossz nézni ezt a ripacskodást.
3. Zéró hangulat, semmi Terminátor-fíling. Ezt leginkább az igénytelenség számlájára írom és talán ez a legfájóbb pont.

Miles Dyson - 2008. 03. 07. 17:59

Erre a nemtörődömségre már a kezdő monológ alatt felfigyelhetünk:
“… against Skynet, the computer-system programmed to destroy the world.”
“It has sent machines back through time: some to kill him, one to protect him.”

Miles Dyson - 2008. 03. 07. 18:05

Nagy észlény ez a Skynet, hogy rögtön védelmezőt is küldött Johnnak.
De lehet, hogy nem is a Skynetet kéne lekapcsolni, hanem azokat, akik a világ elpusztítására programozták. :)

Kulikov - 2008. 03. 07. 18:13

ha már itt tartunk nem arra lett programozva a skynet ,hogy “destroy the world” hanem arra , hogy védelmirendszer legyen, csak öntudatra ébredt!
Ez tényleg 1 hatalmas vicc rögtön az elején!!!

JBG - 2008. 03. 07. 18:14

Jó kis sorozat ez, én egyáltalán nem bánom azt hogy nem egy ugrálós, minden részben húsz robbantás meg 15 halott akcióadagolásra épül. AZ egy filmben oké, hogy 120 percen át ez megy, de itt heti 40-egynehány percben nem jönne be, inkább az az 1-2 akciójelenet ( most pénzkérdés ide vagy oda, engem nem zavart, akinek meg nem jött be ne nézze ) és mellékszálak.
Nekem bejöttek az idősíkos összefüggések ( pl mikor Derek emlékezett arra, ami majd csak évek múlva fog történni), a filmreutalások is, az a vonal is h John milyen érzelmeket táplálhat Cameron iránt, aki mégicsak egy “scary robot”. Ja, és nekem Connor mama monológjainak nagyrésze is tetszett ( főleg h általában azok alatt ment az a visszatérő vonóstéma a zenében, amivel együtt számomra tök jó összhatást keltettek, és már alig várom h megszerezzem az oroginal score-ját), plusz szerintem Connor mamának elég szexi akcentusa van. Nem az a sablon suttyó brit, csak épp egy árnyalatnyi, de nekem a hangja cute.

Kulikov - 2008. 03. 07. 18:21

Én is szeretem a sorozatot ,de csak azért mert terminator rajongó vagyok. Teljesen megértem aki nem szereti, és fikázza , de az inkább ne nézze egyáltalán!

Andree - 2008. 03. 07. 18:24

Mondani könnyű de én is Terminator rajongó vagyok. Hogy tudnám nem nézni? :)

Kulikov - 2008. 03. 07. 18:24

Ennyi.

T800-101 - 2008. 03. 07. 18:32

Mondanom sem kell, hogy fan vagyok én is (de sztem már mindenki rájött:)

Miles Dyson - 2008. 03. 07. 18:41

Ezaz, sajnos nem lehet kihagyni, még ha fájdalmas is minden perce.

BZL - 2008. 03. 07. 18:43

“Connor mamának elég szexi akcentusa van…”

Ezt elnézted, az nem az akcentusa… :)

Elolvasgattam, akkor már leírom, a T3 (T-X) nem volt visszalépés a T-1000-es képest.
(Én is az hittem)
– Belül merev váz, de ez működő fegyverekké (egész arzenál van benne) alakítható + a váz miatt nagyobb erőt tud kifejteni mint a T-1000-es
– Kívül folyékony fém, ennek egyik kiterjesztése a nanotechnológia, amivel más gépeket tud irányítani.
-Kiterjesztett szenzorok – pl. DNS elemzés
– A T-X a legintelligensebb

Jól mondom T800-101 ? :)

JBG - 2008. 03. 07. 18:45

hehe, Miles, ez jó!( mármint nekem nem fájdalmas, de értem az érvedet )

T800-101 - 2008. 03. 07. 19:09

Jól mondod. :D
Összefoglalva: A T-900 és a T-1000 összegyúrva.

NagyZ - 2008. 03. 07. 22:49

jo volt az evad, tetszett, nmemkell mindig fikazni.

latom fent mennyi cyborg szakerto lett hirtelen ^^

T800-101 - 2008. 03. 07. 22:55

Én eddig is az voltam :)

T800-101 - 2008. 03. 07. 22:55

Illetve itt voltam

JBG - 2008. 03. 07. 23:08

ezt tanúsítom

Lui - 2008. 03. 08. 02:33

N C volt bazz.. Konkrétan átk*rták a terminator-rajongókat egy bazijó ütős pilottal, majd az egész évad az unalom tengerébe süJJeTT, igénytelen szinészi játék, béna mellékszálak, NULLA látvány. Nem néztem utána így nem tudom, van e hozzá bármi köze de J Cameron forogna a sírjában, ha halott lenne, és ha ezt a sz*rt látná.. Ennyire megvezetni egy átlagos nézőt 1 éve csak a The Nine volt képes de még az is 10szer jobb volt ennél a szennynél.

Egyszerűen fogtam az agyam (nem a fejem!) annál a kommandós résznél ahogy mutogatták a vizbe pottyanó emberkéket.. mégcsak egy kib****tt pofont sem mutattak. Ennél még egy filler Walker epizód is többet ér..

hogy ne csak oltsam:
Egyedül ami ért valamit az a pilot volt meg az ucsó részben ahol john láthatta az apját. így együtt 2/10 az évad.

és jogos. ha nem tetszik, hagyd. Hagyom is. Csak azt sajnálom hogy azt a 9 x 40 percet már nem kapom vissza az életből :DD
(és igen, végignéztem mert részről részre bíztam benne hogy fejlődni fog, meghogy egy termis sorit nem lehet csak úgy kaszálni. Dehogynem! Így ni!)

ez a valami a Terminator-kultusz MEGGYALÁZÁSA..

megeszem a kalapom ha EZ kap 2. évadot. Ja, előtte veszek egyet..

Hunnenkoenig - 2008. 03. 08. 08:35

Human bazdmeg mostmar kezdesz idegesiteni azzal, hogy ugy csinalsz mintha ertenel a filmek anyagi hatterehez.

T800-101 - 2008. 03. 08. 16:44

Akkor veheted a kalapot…

JBG - 2008. 03. 08. 16:57

Lui öcsém, asszem hogy pofont, ugra-bugrát, lövöldözést, hencselést láthattál már kb. 80000 filmben, itt- persze nem állítom hogy ilyet a TSCC készítői csináltak először, de ettől még igaz-viszont egy egészen más megközelítésben és sokkal érdekesebb és elrugaszkodóbb beállításban láthattad.Nem tudom mi a bajod, ha pofont akarsz, nézzél Bud Spencert.

Dark Wolf - 2008. 03. 08. 18:45

A pilot valóban kurvajó volt, ahhoz képest nagy visszaesés volt a 2. rész. Érdekes, h Human a legjobb résznek a 1×02-t tartja, winnie meg botrányosan szarnak értékelte.

SIDE - 2008. 03. 08. 18:59

Sziasztok!!!!

Nem tudom hogy volt-e már róla szó, mert megmondom nem akarom végig olvasni az összes hozzászólást, de szeretnék kérdezni valamit a sorozattal kapcsolatban.
A Terminatorban az időben való ugrásnak az a lényege, de javítsatok ki ha tévedek hogy az időugrásnál nevezzük így csak a szervesanyag juthat át fém és egyébb dolog nem ezért sem tudnak átvinni fegyvereket. Egyrészt a Terminatorok is ezért tudnak átjönni rajta mert fémvázukat élő szövet borítja. Na most akkor itt a sorozat elején hogy jut át a Terminator csupasz fém feje? Ez itt a kérdés?!?! Szerintem ezt elnézték a készítők alaposan. Vagy elkerülte valami a figyelmemet?

T800-101 - 2008. 03. 08. 19:06

Elég, ha az endoskeletonon csak egy darab szövet van, már akkor “beszippantja” az időgömb.

Andree - 2008. 03. 08. 19:13

“Na most akkor itt a sorozat elején hogy jut át a Terminator csupasz fém feje? Ez itt a kérdés?!?! Szerintem ezt elnézték a készítők alaposan. Vagy elkerülte valami a figyelmemet?”
Hát ezt már Josh Friedmantől is megkérdezték és azt mondta hogy volt azon a fejen élő szövet csak marha gyorsan leégett. Aztán hozzátette hogy országos adón nem lehet levágott emberi fejet mutogatni, ezért kellett így.

Andree - 2008. 03. 08. 19:17

Meg is van:

How did the terminator head travel through time?

According to creator and executive producer Josh Friedman, there is still flesh (at the time burning from the effects of the plasma weapon) on Cromartie’s head when it enters the portal. This allows it to time travel. The flesh is completely consumed when the Cromartie’s head exits the portal, thus leaving only a metallic skull.

His words: When Cromarties head goes through the time bubble, THERE IS FLESH ON IT. If you cant see it, thats because a) its burning off very quickly and b) certain people dont like it when we show burning flesh, cyborg or not.

SIDE - 2008. 03. 08. 19:26

Most néztem meg a sorozatot a hétvégén szépen egymás után a részeket.
Nem mondom hogy egy jó sorozat, de a manapság a mozik műsorán lévő filmekhez viszonyítva még mindig tíz mozifilm közül kilencet nagyon elver és ez a lényeg. Nekem a mozifilmek jelentik a nagy csalódást manapság és nem ez a sorozat.
Még egy ilyen mondhatni közöpesre sikeredett sorozat is odatesz nagyon sok mozifilmnek manapság. Legalább is engem ez még mindig jobban lekötött. Azt sajnálom csak hogy olyan nagyszerű filmek már nincsenek a mozikban mint anno a Terminator és a Terminator 2. a harmadik rész már abból is gyenge eresztés volt…sajnos.
Na mindegy talán ha lessz belőle második évad akkor az majd jobban sikerül még ennél.

SIDE - 2008. 03. 08. 19:41

Kösz a választ Andree, de az Josh Friedmantől egy gyenge kimagyarászkodásnak tűnik. Nem gondolod? :)
Bár örülök hogy azért megkérdezték már tőle. :)

Andree - 2008. 03. 08. 19:44

Én is annak éreztem. De nekem a sorozat sem igazán jön be szóval nem akartam még ebbe is belekötni. :)

ProTech - 2008. 03. 08. 20:46

Ez eleg gyenge volt. En ezt csak ket dolog miatt nezem. Az egyik, hogy benne van a neveben a Terminator szo. A masik pedig Summer Glau. A tobbi eleg szar, a tortenet pedig kritikan aluli. Az egesz film alatt sosem izgultam, hogy jaj mi lesz veluk.

Hudson W. - 2008. 03. 09. 00:46

Nekem továbbra is 8/10.
Várom a második évadot.
Akinek nem tetszik az ne nézze és ne jöjjön szerintem ide sem hogy egy ilyen hozzászólást tegyen:” Ez a sorozat ******** mert az a ***** producer meg a ******* meg egyébként is *******.
HI: Fura ízlésed lehet ha Terminator rajongónak vallod magad és tetszett a 3 amiben a logikai hibák hamarabb átszúrják az embert mint a T-1000 :D . Itt meg végig az ilyen dolgokat hozzák elő sokan. Én meg biztos látászavaros vagyok mert nekem a CGI nem annyira gáz mint a többségnek.
Nem lehetne megoldani hogy ha lesz második évad akkor azt T-800 101 és winnie közösen kritzálja?

Human Insect - 2008. 03. 09. 00:49

Hudson: winnie 1 ponttal adott rá többet.. bár tényleg picit pozitívabb volt, de még ő is írja (ha jól rémlik) hogy nem vesztett volna semmit ha nem nézi.

a többire nem is válaszolok, hiszen már válaszoltam.

Hudson W. - 2008. 03. 09. 07:36

POnt azért szeretném winnie-t mert a hibákat ő is kiemeli csak-már meg ne haragudj-de józanabbul mint te. De T-800 meg rávilágít sok olyan dologra is ami a ti figyelmeteket elkerüli.
Na ennyi. Megyek megnézem az 1-et.

kyle - 2008. 03. 09. 08:04

nem ertem. egesz jol indult a pilot de aztan egy nagy rakas fos lett az egesz. a foldhoz lancolos resz utan gondolatban becancelleltem, de remeltem a finalera felporgetik. hat nem.

azt hittem ilyen 24 szeru feszultseget tartanak majd a folyamatos menekulessel es szervezkedessel, ehelyett kaptunk nyalas monologokat, egy ronda tini sracot, egy kivenhedt tinisztart, es egy szexi csaj robotot, aki egyedul nem kepes elvinni a sorozatot. ja es egy rohadt unalmas storyline-t.

CACEL IT!!! SHAME ON YOU FOX!!!!

JBG - 2008. 03. 09. 13:29

Szerintem egyáltalán nem nyálas monológok voltak ezek a monológok. Lehet h egy picit hatásvadászra sikeredtek, de szépen meg voltak fogalmazva helyenként és kellettek az emberi oldalak megközelítéséhez.Azt h miért is harcolnak, miért KELL harcolniuk, hiszen nem kicsi tétről van szó, de mégis emberek, és Sarah sem csak egy katona, egy gép, hanem egy ember és egy anya, vagy pl. a John és a fater-hiány is kellett, mert így adta be igazán az 1×09-es hepi börszdéj.

Andree - 2008. 03. 09. 15:21

Nekem Sarah monlógjaival az volt a bajom hogy egyszerűen túl sok van belőlük. Részenként mond kb. 3-4et tuti. Ráadásul ezek nagy része valóban hatásvadász meg elég klisés is. Ha mondjuk részenként vagy mondjuk minden második részben mondana csak egyet akkor az egész sokkal érdekesebb lenne.

JBG - 2008. 03. 09. 16:40

Nekem a rész eleji és rész végi monológok jöttek be, azok nagyjából keretbe is foglalták a részt nem csak elhelyezésükből, de tartalmukból fakadóan is.Ráadásul a zene alatta…
A kettő közti monológok annyira nem maradtak meg.Ez akkor valamilyen szinten lehet h kritika, és sok volt belőlük.

Balee - 2008. 09. 12. 16:26

Hello most írok ide először.
Most néztem végig a teljes első évadot és meg kell, hogy mondjam: nagyon tetszett. Látom van nagyon sok hozzászóló, aki teljesen lenullázza, ízlések és pofonok. Én annyit tudok, mondani az egészről, hogy a filmek közt messze a háborús és az akciófilmek a kedvenceim, ergo láttam mindegyikből bő nyállal. Szerintem a valaha készült legjobb akciófilm a mai napig a T2, semmi nem űberelheti, de nagy kedvenc az 1. is és a 3. is elmegy. Namost én azért vezettem be ennyire hosszan a mondandómat, hogy éreztessem, nagyon szeretem apörgős jól megcsinált akciókat, DE pont az tetszett ebben a sorozatban, hogy nem az agyatlan akciót erőltetik, hanem gondolkoznak az írók és hihetetlenül jó karaktereket és “történelmet” írnak a Terminator Sagahoz. Nem kell ide annyi akció, azt megkapjuk a mozifilmekben. Igenis engem érdekel a történet, amit valljuk be nagyon jól felépítettek, ahhoz képest, hogy az időutazás eleve nagy következetlenségeket(szép magyar beszéd:)) tud szülni. Tetszik a családi szál, végre van olyan vér szerinti rokon az anyján kívül Johnnak, akiben maximálisan megbízhat. Tetszik a női terminátor, az ahogyan tanulni akar. Tetszenek azok a jelenetek amiket hihetetlenül jól és logikusan építenek fel a Terminator személyiségével kapcsolatban
SPOILER Elmegy a ruszki csajjal a terminator a Török feltételezett tolvajához és megtudja, hogy nincs nálla, otthagyja őket. Bejön az épületbe két maffiózó a terminator mellettük sétál el, tudja kik ők és hogy mire készülnek. A két férfi lelövi az orosz testvérpárt, akik tulajdonképpen ezt nem érdemlik meg. Erre felszisszentem: Mi a faszért nem segített ez a hülye picsa nekik??? Ennyire hogy lehet szemét??? És akkor esett le egy pillanat alatt:nem ez a feladata, a küldetését teljesítette, nincsenek érzései, nincs bennesegítőkészség, mindenfajta emberi tulajdonság hiányzik belőle, ő egy robot. Számomra ez a jelenet nagy jelentősséggel bírt a Terminatorban.Minden dícséret a forgatókönyvírónak, mert itt szerintem 10 ből 9 író elkövette volna azt a hibát, hogy a terminátor könyörületből segít nekik, de nem segített és ez így volt jó
SPOILER VÉGE
Bocs, hogy ennyit írok, de nekem pontosan, hogy kellemes csalódás volt ez a film. És higyjétek el bármikor bárkivel leülnék vitázni a Terminatorról, mert tényleg nagy kedvencem, imádom az akciókat a történetet, az egész világot amit annak idején Cameron felépített, de ez a sorozat így jó, nincs vele semmi probléma. Nem gagyik az effektek stb.
Ja és még annyit a fikázóknak: szerintetek az lenne reális ha minden részben felrobbantanának minimum egy 20 emeletes irodaházat és/vagy katonai létesítményt vagy hogy nap mint nap 20 30 kmt vegyenek részt autós/helikopteres üldözésben? Szerintem nem. Maradjunk ennyiben.;)

Dani - 2009. 02. 20. 10:17

Nekem ez az első sorozat, amit nézek Terminator-fanként, így nincs viszonyítási alapom, de nekem nagyon bejött az első évad. A színészek is jól össze vannak válogatva, bár John Connort alakító színész alakítása nekem csak egy erős közepes, a parkos jelenetnél az elérzékenyülős arcmimikája idegesítően gyenge volt. Ezzel szemben Derek (nem ismerem az igazi színészek nevét) alakítása számomra tökéletes, minden pillanata élvezhető a játékának. Csak egy fokkal múlja őt alul Sarah és Cameron, utóbbinak vegyesen vannak nagyon jó pillanatai és kevésbé jók, nagy általánosságban megtermett a terminátor szerepre.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz