login |

Hírszombat

2008. 04. 19. 11:07 - Írta: winnie

32 hozzászólás | kategória: hírek

  • A CSI, az NCIS és a Law & Order: SVU után a CSI: Miami-ból is távozik évad végén az egyik állandó szereplő, mégpedig: Khandi Alexander, aki a hírek szerint akárcsak fenti kollegáinak egy része, nem közös megegyezéssel megy, hanem kvázi elküldik.
  • Sőt, hogy továbbmenjünk, a Law & Order: SVU-ból Adam Beach is távozik, bár ő csak egy évre írt alá, de egyik fél sem szorgalmazta a szerződés meghosszabbítását.
  • David Eick (BSG, Bionic Woman), író két évre elkötelezte magát az NBC-hez, hogy saját sorozatokat készítsen a csatornának, miközben dolgozna a Caprica-n is. Egy családi kalandsorozaton már melózik is.
  • Ronald D. Moore, a BSG készítője mozizni indult, mégpedig egy új scifi-trilógiát tervez a United Artists-nak. A részletek egyelőre nem ismertek.
  • Nocsak. A hétfői Deal or No Deal-ben videóról George W. Bush fog cameózni. (A játékosnak ugyanis ő a “hőse”.)
  • A CW úgy döntött, hogy most már nem teszi ki honlapjára stream-ben a friss Gossip Girl-részeket. Nyilván ezen múlik a siker.
  • David James Elliot leszerződött egy 13 millió dolláros, 4 órás minisorozatba, melynek címe Impact. Katasztrófafilm lesz, ahol a Hold bele akar csapódni a Földbe,
  • Sonny Barger, a Hells Angels egyik alapítója perli az HBO-t az 1% című motoros drámája miatt, ugyanis hiába segített nekik a pilot-ban, nem minden tanácsát fogadták meg, ráadásul el is küldték kisvártatva.
  • Az NBC megrendelte a Deal or No Deal műsorvezetőjének, Howie Mandel-nek új nemszkriptelt sorozatát, a How We Do It-et
  • Ashley Tisdale-t, a High School Musical sztárját, az American Idol-t készítő produceri iroda stoppolta le egy évre és megpróbálnak neki helyett szerezni egy saját sorozatukban.
  • A The Hills szerelmespárja, Heidi Montag és Spencer Pratt is akar saját dokureality-t, afféle friss, újházasosat.

32 hozzászólás Ne habozz!

Desmond Wallace - 2008. 04. 19. 11:10

“Katasztrófafilm lesz, ahol a Hold bele akar csapódni a Földbe”
LOL

Lewis - 2008. 04. 19. 11:28

NCIS-ből ki távozott?

darkspell - 2008. 04. 19. 11:44

Nem távozott, távozik.

Tod - 2008. 04. 19. 12:22

Hold a Földbe?? Na arra vevő leszek, nagyobb marhaságot úgy sem láttam még katasztrófa filmben.

Human Insect - 2008. 04. 19. 12:25

Tod: akkor nézd meg az új időutazósat, vagy mi a címe, guy pearce. Időgép asszem. Ott pont van ilyen Holdas cucc :) meg a Cowboy Bebopban is

vargatom - 2008. 04. 19. 12:47

Mintha lenne valami olyan tudományos elmélet, hogy a Hold a Földből szakadt ki, persze jóval az élet kialakulása előtt…

Winters - 2008. 04. 19. 13:11

no para sajtból van a hold.

István - 2008. 04. 19. 13:22

Kár, hogy ennyi távozó van a sikersorozatoknál. A CSI-nél már akkor is gond volt, amikor Jorja Foxot elküldték.

winnie - 2008. 04. 19. 13:23

nem küldték el – ő ment. gond meg nincs (a nézettség nem csökken, sőt), hiszen egy nyomozós sorozat, még a főszereplő távozását is simán túlélné. ezek nagy részében simán cserélhetőek a karakterek.

dzsiaj - 2008. 04. 19. 13:27

Azért szerintem a Miami megérezné Carusót:)

István - 2008. 04. 19. 13:28

Állítólag azt nyilatkozta, hogy nem kapja meg a pénzét, és ezek után mondta, hogy elege van. De lehet pletyka. :)

Tod - 2008. 04. 19. 13:32

Human: kösz a tippet!

DeadMan - 2008. 04. 19. 13:55

Hmmm..nomeg ha NCIS-ből elmenne Mark Harmon akkor annak a shownak is egyből annyi lenne.
De komolyan, az kábé mintha House lenne Hugh Laurie nélkül…

u.i.: részemről DiNozzo esetleges távozása is eléggé megviselne…lőjék ki a csajt, abban már úgyis van tapasztalatuk:)

ISN - 2008. 04. 19. 13:58

Az NCIS-ből Sasha Alexander után még valaki távozni fog?
Ugye ez csak valami félre értés?

dzsiaj - 2008. 04. 19. 14:26

ISN: Nem az. Valaki tényleg menni fog, de egyelőre igen jól őrzik a titkot. Habár 1 hét múlva legkésőbb úgyis kiszivárog sztem, hogy ki lesz az.

winnie - 2008. 04. 19. 14:31

“Hmmm..nomeg ha NCIS-ből elmenne Mark Harmon akkor annak a shownak is egyből annyi lenne.
De komolyan, az kábé mintha House lenne Hugh Laurie nélkül…”

ó, ne már. ilyen baromságokat ne. hoznak egy mark harmonnál jobb színészt, írnak egy erősebb karaktert és kész. méghogy annyi lenne?:)

azért nem mindegy, hogy valaki egy saját nevét viselő sorozatban van vagy egy ensemble cast főnöke. (a criminal minds-ból is elment a főszereplő, a nézők le sem sz-rták:) nyilván az ncis karakterorientáltabb, de a sorozat bármelyikük távozását túlélné.

winnie - 2008. 04. 19. 14:31

“Ugye ez csak valami félre értés?”

ncis lesz még 3 év múlva is, de a mostani karakterek közül tuti már nem lesz mindenki. kevesen bírják olyan sokáig, míg maga a sorozat.

hady - 2008. 04. 19. 15:01

“Katasztrófafilm lesz, ahol a Hold bele akar csapódni a Földbe” ezt varjuk!

DeadMan - 2008. 04. 19. 16:06

” ne már. ilyen baromságokat ne. hoznak egy mark harmonnál jobb színészt, írnak egy erősebb karaktert és kész. méghogy annyi lenne?:)”

Hát arra kiváncsi leszek, kit…, meg hogy ennél erősebb karaktert hogy írnak arra meg mégjobban.
Nem sok ilyen jól megírt karakterrel találkozni szerintem manapság, és nálam tényleg odatehető az emberke egy House v egy Horatio mellé.
Félreértés elkerülése végett nem MH-t tartom a világegyetem legjobb szinészének, de bár nem a nevét viseli a sorozat, mégis annyira összeforrt az évek során vele, hogy már elképzelhetetlen lenne nélküle.
Szerintem azok az emberkék, akik rendszeres nézői az NCIS-nek egyet értenek velem.

Criminal Minds-ban sem esett jól P kiírása, azért túlélhető a dolog, de szerintem ott is elég necces volt. NCIS meg, ahogy mondtad is nagyon karakterorientált…már SA távozása se volt épp túl jó dolog, bár ebben szerintem már megosztottabb a nézőközönség…nekem az új csaj vhogy nem jött be annyira. Mindenesetre remélem, hogy a távozó karakter nem Gibbs, DiNozzo, Abby, McGee v Ducky lesz…a többi ha nagyon muszály mehet a levesbe:)

DeadMan - 2008. 04. 19. 16:14

Hmmm…elmélkedve, végülis anno a SeaQuest is túlélte Bridger kapitány távozását…vagy várjunk csak…ja nem midseasonbe lelőtték:)

Egyébként igazából nem (csak) a főszereplőváltáson vérzett el a sori…kár is érte nekem bejött az S3 is, csak hát ezek a hülye stúdiók:(

Egyébként, ha nagyon tárgyilagosak akarunk lenni, akkor teljesen igazad van, hogy nem lenne az a show vége…, az pénz az ugye pénz, amíg fial addig úgyse fejezik be, ezért biztos beraknának valaki mást, mint RDA helyett az SG-1-be, de hogy őszinte legyek, hiába birom egyébként Ben Browdert, és hiába jó szinész, és hiába csináltak neki egy egész jó kis karaktert, utána már valahogy nem volr ugyanaz a sori.
Huhh..na most ki kell fújnom magam, egész elfáradtam a nagy nosztalgiázásban:)

uTomi - 2008. 04. 20. 02:40

Hát már meg ne haragudj winnie de ennél nagyobb baromságot nem mondtál. Azért egy-egy karakter igencsak össze tud forrni egy sorival. Lásd: NCIS,CM,CSI:miami vagy LA. Persze ok, mindenki pótolható de ,hogy az mennyire jól sikerül az már más tészta. PL. a CM-ben sem pótolták a főszereplő elvesztését hiába hoztak másikat számomra meg sem közelíti. Persze Miami is lehetne Caruso nélkül vagy LA Petersen nélkül de az már milyen lenne. Lásd: X-Akták is volt David nélkül mégsem jött be igazán. Azért nem idióták az emberek. Mindent mégsem lehet lenyomni a torkukon. Nem szeretem az ennyire ledegradáló hozzáállást. Légyszi kerüld az ilyesmit.

winnie - 2008. 04. 20. 07:20

“Hát már meg ne haragudj winnie de ennél nagyobb baromságot nem mondtál.”

azért, mert te másképp gondolod, nem biztos, hogy baromság, csak tényekre alapoztam.

“Azért egy-egy karakter igencsak össze tud forrni egy sorival. Lásd: NCIS,CM,CSI:miami vagy LA.”

persze, hogy. nem mondtam az ellenkezőjét.

“a CM-ben sem pótolták a főszereplő elvesztését hiába hoztak másikat számomra meg sem közelíti.”

ez profán lesz, de bocs, az kit érdekel, hogy neked meg sem közelíti? másnak sem közelíti meg, nyilván. van, aki meg még örült is. egy a tény, hogy a nézőknek teljesen mindegy volt, hogy ki a főkolompos, ugyanúgy nézik a sorozatot, sőt, még jobban is olykor.

az egyéni vélemény, itt mit sem jelent, hiszen az nem feltétlenül cseng össze a tömegével.

rengeteg ensemble krimisorozatban volt pár szereplőcsere (csi, csi: miami, criminal minde, mindegiky law and order) és egyikben sem érdekelte különösebben a nézőt a csere, a nézettség maradt szinten.

ez persze a csi-kben vagy LO-kben nem csoda, hiszen azok nem foglalkoznak a karakterekkel. az ncis ellenben injább karakterközpontú.

“Persze Miami is lehetne Caruso nélkül vagy LA Petersen nélkül de az már milyen lenne.”

milyen lenne? majd megtudjuk. grissom nélkül volt pár rész – a nézőket nem zavarta. lehet, hogy majd ki fog derülni, de addig nem tudunk véleményt alkotni “elméletben”.

én csak egyet írtam. tudnak jobb színészeket szerezni. és tudnak jobb karaktereket írni. ez alap, hiszen butaság lenne állítani, hogy megszerezték a legjobbat és megírták a legjobb karaktert.

és, ha tudnak jobbat, akkor máris nincs gond. nem azt mondom, hogy fognak jobbat, de egy ilyen sorozatot nem kell temetni ilyesmi miatt, sőt.

” Lásd: X-Akták is volt David nélkül mégsem jött be igazán.”

az xa-kták a legjobb példa. egyrészt persze nem jó, hiszennem ensemble sorozat, hanem 2 főszereplős (eddig olyanokról volt szó, ahol főszereplőcsapat van) – de még muldert is el tudta viselni a sorozat jó ideig, hiszen a nézettségcsökkenés “csak” 30%-os volt, ami sok persze, de még egy x-akták főszereplőnél is csak ennyi volt.

akkor mennyi lenne egy nyomozósnál?

“Mindent mégsem lehet lenyomni a torkukon. Nem szeretem az ennyire ledegradáló hozzáállást.”

semmit nem akartam degradálni, de az embereknek bármit le lehet nyomni a torkán, mint a példa is mutatja. (az én példáim), másrészt én épphogy nem degradálom, hanem te degradálsz. én épp azt mondom, hogy az ember, mint a sok-sok szereplőváltás is mutatja, nem olyan, hogy ha egy mohó színész, vagy élelmes forgatókönyvíró gondold egyet és kiradíroz egy karaktert, rögtön szűkölve kapcsol el és nem nézi esetlegesen kedvenc sorozatát.

nem. az ember olyan, hogy tudja, hogy egy karakter távozása ellenére még ugyanúgy kedvelmi fogja az egészet.

winnie - 2008. 04. 20. 07:21

lám, a fenti példa eszembe sem jutott. richard dean anderson és a stargate. meg sem kottyant a nézőknek a távozása.

leeney - 2008. 04. 20. 11:27

Nem bánom, hogy elmegy Khandi Alexander, sosem szerettem, főleg amikor a hullákhoz beszélt, az valami eszméletlenül idegesítő volt.

DeadMan - 2008. 04. 20. 12:15

Azért én azt mondom ezek a dolgok “megkottyantak” a nézöknek:)

Mindenesetre már írtam Winnie, hogy bizonyoz nézőpontból igazad van.
Lehet jobb szinészt jobb karaktert találni mindig mindenki helyett, éppcsak az már nem ugyanaz…és persze a nézők jelentős része ettől még (legalábbis egy darabig), fotytatná a sori nézését, de ettől még úgy éreznék, hogy bizony meg lett ugorva az a rohadt vérszomjas cápa. Aztán, 1 max 2 évad múlva ki is halódna a sori, nagy valószínűséggel. Persze ez a szép a sorozatok világában, hogy sosem lehet általánosítani, és nem lehet biztosra tudni semmit sem, de azért NCIS esetében én egy “nagyon valószínű”-t odabiggyesztenék.

El-ahrairah - 2008. 04. 20. 15:14

Hát szvsz NCISnek csak hírverést akartak csinálni ezzel a “valaki távozni fog” dologgal, az utóbbi részek alapján nagyon úgy tűnik, hogy az igazgatónéni lesz az illető, és hát legyünk őszinték ő eddig sem zavart sok vizet a történetben. (Kb. mintha lemásolták volna Cuddyt a Houseból, mindig mondja Gibbsnek, hogy ezt nem csinálhatod! aztán meg persze enged) Najó az előző évad végén volt egy komolyabb történeti szál amibe belebonyolódott de azt is hihetetlen bénán zárták le, úgyhogy nem hiszem, hogy nagy vihart kavar majd az eltűnése.
(Aztán persze lehet, hogy most csak “úgy tesznek mintha” és a végén mindenki pofáraesik jól :D)

DeadMan - 2008. 04. 20. 16:19

Hát, minden meglehet. Szerintem azér nem a Direktornő lesz, mert az eddig nagyon egyértelmű lenne…bár szerintem is mehetne a levesbe:)
A főszál egyébként tényleg hihetetlenül bénán lett eddig lezárva…viszont még nem teljesen, a trailer alapján legalábbis ez a rész még mindig ahhoz fog kapcsolódni.

!!!!!Spoiler: felszínre jön a béka:)

Abdani - 2008. 04. 25. 01:00

Bocs már, hogy csak most értem ide, de ez nagyon érdekelne (hátha megjelenik a kommentem a szereksztőfelületen, mint legfrissebb), nagy szerelmem Ashley Tisdale, és ez mit akar jelenteni, hogy: “… produceri iroda stoppolta le egy évre és megpróbálnak neki helyett szerezni egy saját sorozatukban.” Ezek melyik sorozatok lehetnek??? Érdekelne! Azt tudom, hogy a Cukorvirág szerepelt a Suite life of Zack and Cody-ban, ami ugye Disney sorozat, ez lenne az? És egy kicsit off-téma: jön ez valamikor valahol magyarul? Ha jártok még erre, válaszolhatnátok! Előre is kössz.

winnie - 2008. 04. 25. 06:05

a suit life elvileg jön valamikor a viasatra, de nincs dátum.

a dolog azt jelenti, hogy a jövőben a freemantle media fog gyártani sorozatokat (idén is csinálnak, pl. a cw- austin golden hour-t) és ezekközül az egyikbe őt fogják megtenni főszereplőnek.

Marina - 2008. 08. 12. 12:24

Még a sorozat elején ott volt Speed a Miami helyszínelőkben. Az nem nagyon érdekelt,hogy most ő nem játszik már a sorozatban, de szerintem Horatio nélkül már nem lenne olyan sikeres a sorozat…

Snata - 2008. 08. 13. 22:42

Neeeeeee, ne mennny el Alexxx:( Ő meg Hori a kedvenc:(:(:( MIÉÉÉÉRT?:(

Snata - 2008. 08. 13. 22:44

SPOILER (aki még nem látta a CSI:MIAMI S2-T)

Jah szegeny Speed is jól meghótt:( no meg Yelinát is szepen kibaszaintotk

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz