login |

Pilot-mustra: Harper’s Island – 1×01

2009. 04. 10. 23:06 - Írta: winnie

78 hozzászólás | kategória: kritika, merre tovább, pilot-mustra,

Kicsit megijedtem, mikor elkezdtem olvasni az előzetes véleményeiteket, de mikor láttam, hogy ide is, oda is szórnak, valamint a hivatalos kritikák sem csak lehúzóak, akkor beindult a reménygépezet. Kell-e írnom, hogy mi az a Harper’s Island? Nem hiszem, volt róla szó elég (25 ember, 13 hét, 1 esküvő, 1 gyilkos) – persze hype igazán csak nálunk volt, nehogy azt higgye valaki, hogy Amerika idegesen számolta volna a premierig hátralévő másodperceket.

HARPER’S ISLAND – 1×01 – 6/10

harpers-island-03

Természetesen az osztályzatot nagyban befolyásolja a koncepció és a slasher fanboy-ságom, de a lényeg, hogy egyáltalán nem volt rossz felvezető résznek a pilot – abszolút bejött. Annak ellenére, hogy azt mondanám, hogy semmi extra nem történt, nem Lost-szerű high concept-et kell várni, hanem egy sokszereplős krimi/slasher sorozatot. Annak meg nehéz mindent lefedő pilot-ot eszkábálni.

Nehéz, mert sok a szereplő. Nagyon sok. Olyan sok, hogy félek, jövő hétre csak egy-kettőre fogok emlékezni (egy érv a dara mellett). A gáz azonban, hogy az az egy-kettő kimagaslik, vagyis nem 25 egyenrangú alakot kapunk, hanem hős- és hősnőjelölte(ke)t, valamint lemészárolható mellékszereplőket a geektől kezdve az elvont, rejtélyes csókán át a nagykismellű szőkéig.

harpers-island-02

És a szőkével el is érkeztünk a klisékig, amik vannak (slasher-klisék és karakter-klisék is), de én amondó vagyok, hogy klisék márpedig kellenek, olykor jól állnak a sorozatnak, olykor pedig kényelmebe ringatják a nézőt, hogy aztán egy csavarral megküldjék őt és antiklisét faragjanak belőle. (Legközelebb majd sötétben nézem, éjszaka. Voltak hatásos beállítások és ijesztgetések.)

A pilot-ban a társaság elindult az esküvőre, feltűnt egy-két érdekesebb, múlttal rendelkező karakter és elkezdődtek a gyilkolászások (többes szám, ja), ahol nem cicóznak, slasher-módra ötletes/brutális módot választanak és, mondhatjuk, hogy vannak meglepő döntések, hiszen sokan mást vártak volna az első áldozatok közé. Kíváncsi leszek, hogy a hány hulla/eltűnés kell ahhoz, hogy a nép észbe kapjon. (Remélem, hogy azért nem fogjuk kitalálni már a 3. résznél a túlélőket… – az mindenesetre nem jó jel, hogy van ‘starring’ és ‘guest star’ szereplő – mázli, hogy kábé 2-3-nak ismerem a nevét.)

harpers-island-01

A slasher-ekben egy dolog szokott mindig sántikálni, a végső megoldás, a motiváció, hiszen nem túl gyakori, hogy van értelmes indok 5-10 ember megölésére. Éppen ezért itt ki is jelentem, hogy ezen nem fogok agyalni (egyébként is mindig kitalálnak valami múltban gyökerező random dolgot, a Harper’s Island pedig legalább nem akar randomizálni, azonnal behozza a mitológiába a 7 évvel ezelőtt történt véres eseményeket.)

Elvárások, ez a kulcsszó. Hiába a 100%-os várakozás, nem ringattam magam abba a hitbe, hogy el fogom hagyni útközben a hajam – amire számítottam, nagyrészt megkaptam, s mivel bőven van hova fejlődni, ezért a hatos érdemjegy. A lehetőség adott, s ha van olyan sorozat, amire el lehet mondani, hogy meg kell várni, míg beindul, akkor az a Harper’s Island. Épp ezért még jelentkezem a részletekkel a későbbiekben is. Mert igen. Maradok.

78 hozzászólás Ne habozz!

maniakus - 2009. 04. 10. 23:09

Ha még tőled is ilyen magas pontszámot kapott kénytelen vagyok én is megnézni akkor :))

winnie - 2009. 04. 10. 23:11

tőleg várható volt, hogy magasat kap:) aki nem fanboy, levonhat belőle kettőt.

the_robbie - 2009. 04. 10. 23:13

En is maradok, bar a pilot nem igazan jott be elsore… Miutan viszont mondtal egy par ervet, ami miatt erdemes meg remenykedni (ez azert eros szo, annyira rossz nem volt :) ) akkor meg remenykedem, hogy igazan jo, Lost kaliberu sorozat lehet :).
5,5-6/10

Lewis - 2009. 04. 10. 23:15

Winnie, szerinted előreláthatólag mikor kezdi adni a TV2?

cat - 2009. 04. 10. 23:16

Nna, pedig aszittem, ma már nem lesz poszt :) Szval szerintem nem volt olyan rossz, bár nekem nem voltak elvárásaim, csak a tegnapi fanboy-os írásod miatt néztem meg (és persze Katie Cassidy meg Jim Beaver miatt) :) Egyetértek, hozta azt, ami egy ilyen jellegű sorozat pilotjától elvárható. De az is igaz, hogy annyira jó sem volt, hogy heti leosztásban kövessem – atyám, már időm sincs egy új sorira, nem is tudom, hányat nézek :) Marad nyári darának, hacsak nem lesz vmi kiemelkedően jó rész ;)

ooo - 2009. 04. 10. 23:20

Nálam egy 7-est mindenféleképpen megért. Jó lesz ez!

tenorx - 2009. 04. 10. 23:22

Nekem bejött, maradok, bár én nem őt nyírtam volna ki először :(

kla - 2009. 04. 10. 23:24

Az első fele nagyon gyenge volt, aztán a végére kicsit felkeltették az érdeklődésemet, úgyhogy 5/10. Eléggé limonádé hangulata van az egésznek, nagy társasgában, ha éppen nincs semmi jobb, nem lenne rossz, de hétről hétre letölteni…

A karakterek elég semlegesek, de ez inkább pozitívum, gondoltam, hogy nem lesznek túl emlékezetes szereplők, de szerencsére nem is annyira idegesítőek, mint amire az első 5 percben számítottam. Azt viszont nem tudom, hogy mivel fogják kitölteni a hátralevő 12 részt – mindegyikben meghal 2-3 szereplő, meg sokat paráznak, és lesz egy kis háttértörténet, de azért remélem, hogy nem “egy szar vicc miatt megsértődött a csajom és elveszett a jegygyűrűm”-konfliktusokkal töltik ki a többit. Ja, a hatásvadász elemek nagyon gyengék, minden percben egy rejtélyes telefon, egy sikoly, egy hirtelen felbukkanó valaki, vagy egy rejtélyes utalás a korábbi gyilkosra…

Egyelőre az “elmegy, de nem túl jó” kategória, a következő részt azért megnézem. Amúgy szerintem a partyzós baráti körből vagy a kocsmából lesz valaki a gyilkos, de csak megérzés.

winnie - 2009. 04. 10. 23:26

“Nekem bejött, maradok, bár én nem őt nyírtam volna ki először :(”

én nem is tudom, ki volt az a fickó a vízben:)

tenorx - 2009. 04. 10. 23:28

Ááá bocs, mármint először azok közül, akiket úgy megismertünk :D Arra gondolok, akit a hídnál nyírtak ki ( nem akarok nevet írni )

djzsuzska - 2009. 04. 10. 23:37

Hát, a pilot nálam is 6/10-es. Nézős, ez nem vitás, viszont mivel én nagy rajongója vagyok a krimiknek, asszem ez a sori nyári darára megy. Én ugyanis szeretek találgatni, hogy ki lehet a gyilkos és milyen indok alapján gyilkol. :)
A 6-os érdemjegyet nálam is a karakterek miatt érdemelte ki a nyitórész.

“én nem is tudom, ki volt az a fickó a vízben:)”
ha jól értettem, akkor a leendő menyasszony (alias Katie Cassidy) unokabátyja volt az a fickó a vízben. (Uncle cousin Ben)

Az viszont tény, hogy túl sok a szereplő, némelyiknek még a nevét sem tudtam megjegyezni, így viszont nehéz lesz követni az eseményeket hétről hétre. :(
Összességében szerintem nem volt olyan rossz, kis idő kell neki és lesz ez még jobb is. :)

teleo - 2009. 04. 10. 23:42

Nekem nagyon bejött, 7/10 .
Hihetetlen lefogott 40 percre a rész, érdemes megnézni mindenkinek.

winnie - 2009. 04. 10. 23:43

jaja, köszi. azóta megnéztem megint az első 10 percet, pár karakter a helyére került.

hades - 2009. 04. 10. 23:53

Szerintem egyáltalán nem volt olyan rossz, mint ahogy sokan lehúzták.

Egyetlen bajom volt vele, hogy a sok szereplő miatt kicsit sok volt.
De hát nincs idő mindet egyenként bevezetni, ezt el is fogadom.
Lehet tényleg egyben kéne az egészet megnézni.

Én kb 90%-ban azt kaptam amit vártam. Lehetett volna egy picit jobb, de szerintem adta a hangulatot, és amúgy is a vége fele lesz majd ez érdekesebb, ha kevesebb szereplő marad és azokat már “ismerjük”. Meg kell várni, hogy beinduljon.
Magyarul maradok a pilot után is:)

Donnie - 2009. 04. 11. 00:24

Eléggé szkeptikus voltam a sorit illetően, és nagyjából hozta is azt, amit vártam… maga az alaptörténet sem vonz annyira és erre jött még jó pár klisé, valamint a gyenge párbeszédek is. 3/10

Mann - 2009. 04. 11. 01:35

Nekem is az volt a bajom, h egyszerre akarták a karaktereket bemutatni és kapkodósra sikeredett, meg “mindenki” potenciális sorozatgyilkos…
Persze a sorozatpestis Jake miatt úgyse lesz nagyon lezárása, csak ha időben meghal :)
Viszont visszaolvasva rájöttem miért olyan ismerős menyasszony…

Gréta - 2009. 04. 11. 02:31

Gyenge forgatókönyv, klisé és kevésbé szerethető karakterek, klisé helyzetek, gyenge színészi teljesítmények. :( Szerettem volna szeretni, mert Elaine Cassidyt imádom és a 10 kicsi négert is. Hátha jobb lesz.

seven - 2009. 04. 11. 05:46

klisé így, klisé úgy, még nem is ez zavar. hanem a röhejes hangulat, iszonyat béna párbeszédek, és a karakterek… who the fuck cares? kill them all.

2/10

SunyiMad - 2009. 04. 11. 07:16

(talán SPOILER)
Ááá, engem nagyon sokkolt a 2. halál, azalatt az alig pár perc alatt, amíg szerepelt is egyből ő lett a kedvencem :( Amúgy nekem tetszett, elkapott a hangulata, és a jegygyűrű elvesztős jelenetet is szerettem :) megmosolyogtatott. 7/10.

sliderz - 2009. 04. 11. 07:39

Nálam is egy erős 7-es a pilot alapján. Engem is sokkolt a második halál, nem vártam. Főszereplő csaj meg remélem megmarad végig, mert nagyon helyes!

teleo - 2009. 04. 11. 08:59

miről beszéltek? röhejes párbeszédek? ?.?

LuPuS - 2009. 04. 11. 09:35

One by one….

Szép napot !!!

Nos megnéztem én vártam,mint anno írtam most tudtam megnézni.Szerintem nézhető lesz :D

Winnie:
“Murder by Death” estet lehetne ennek örömére csinálni a sorozat fanatikusok részvételével???

Klunks - 2009. 04. 11. 10:15

Ez eddig nálam is 6/10, teljesen lekötött a 40 percre, a második halál elég váratlan volt, nem érzem, hogy különösebben bajok lennének a párbeszédekkel, úgyhogy összességében élvezhető volt. A kislány viszont nagyon creepy.

bootsy - 2009. 04. 11. 10:41

Nem volt rossz, a zenét nagyon erőltették alá ami elején jó volt de aztám már kicsit idegesített. A karakterek meg elég klisések ez igaz, de hát már nem nagyon lehet újat kitalálni. 5/10

"nem máté" - 2009. 04. 11. 11:29

7/10. minimum. a kislány tényleg elég durva volt, az a tag meg maradhatott volna még legalább pár rész erejéig mer’ jó fej volt..

JBG - 2009. 04. 11. 11:37

Szerintem nagyon jó volt.

Konkrétan úgy mondom ezt, hogy nem vagyok egy nagy slasher rajongó, de néha napján el tudom mulattatni magam egy slasherrel, jelen esetben pedig pontosan azt kaptam, amit vártam. (ezáltal lett nagyon jó).
Igen, klisé klisé hátán, de mi más legyen? Egy jó bevált receptet követ, gazadag picsák, gazdag vagányarcok, 1-2 nagyszájú őrült, 1-2 elvont forma, 1-2 “hősjelölt” , hatásvadász, beszaratós elemek, meg elejtett utalások, amelyek kapásból a társaság felét gyanússá tették, mint potenciális pszichopata, (mondjuk a kis pszicho gyerek kilóg eddig). Nem kell túlgondolkodni, szépen hétről hétre elcsordogál a sztori, és a szereplőket módszeresen leöldödik “one by one”, és ez engem kiválóan elszórakoztat majd.

Burghi milyen egy majom karakter már megint…

Lyana - 2009. 04. 11. 12:15

A kislányos jeleneteken kínosan feszengtem, semmi értelme nem volt berakni, szépen rontottak a hangulaton.. ami tökéletes lenne, ha végig ugyanolyan ritmusban vágnának s a zenét kicsit erőteljesebbé tennék. A színeket picit fakíthatnák, hogy barnásabb legyen, s a halálokat/előtti pillanatokat nyújthatnák egy picit hosszabbra, máris minden sokkal jobb lett volna.

Még maradok, de ha nem emelkedik a színvonal, akkor nem sokáig.

"nem máté" - 2009. 04. 11. 12:49

aki 2/10-et ad, az szereti egyáltalán ezt a műfajt?!

JBG - 2009. 04. 11. 13:08

Attól hogy valaki szeret egy bizonyos műfajt, nem feltétlenül kell hasra esnie minden egyes, az adott műfajba tartozó alkotástól, gondolom.

Frank Luck - 2009. 04. 11. 13:13

Tegnap négy pilotot néztem, ebből háromnál nem igazán tudtam eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem.
A háromból ez az egyetlen, ahol látom, hogy mi a jó/rossz, ellenben erre dobnám a legkevesebb pontot: 5,5/10.
Alapvetően tetszik. Jó a hangulata, a nyuggercsatornához képest hozta az elvárásaimat. Klisés szereplők… milyenek legyenek? 40 perc alatt meg kellett ismerni egy kazalnyi embert, ha mind átlagos lenne, a kutya se tudná követni, hogy ki kicsoda. Illetve: igen, húzós ennyi embert akár minimálisan is bemutatni, de inkább így, mint hogy a negyedik részben is megismerjek hat újat.
De: Alapvetően valami gond van vele. Ez az egyetlen pilot a négyből, ahol intenzíven nézegettem, hogy mennyi idő van még hátra.
A zenélgetés (bár, hajó, stb.) nagyon zavar. Kinyírtak egy szimpatikus szereplőt, ezzel 100%-ra növekedett azoknak a száma, akiket rühellek.
Amiért nézős: meg fognak halni. És ez boldoggá tesz.

"nem máté" - 2009. 04. 11. 13:46

“Attól hogy valaki szeret egy bizonyos műfajt, nem feltétlenül kell hasra esnie minden egyes, az adott műfajba tartozó alkotástól, gondolom.”

De szeritnem ez eléggé hasonló volt a többihez, mondta is mindenki hogy klisékliséklisé.. Akkor? Azok sem tetszenek nekik?
Kíváncsi vagyok, akkor legalább mondjanak valamit, hogy “bezzeg a …., az 9/10”.

JoHn - 2009. 04. 11. 14:02

Áhh nekem iszonyatosan bejött. Mondjuk én már kb bejelenése óta körömrágva számolom vissza a napokat a kezdésig:)))

Az nekem nem tiszta hogy akkor most a kismellű szőkével mi történt de remélem hogy annyi volt neki és nem azért mert ellenszenves hanem mert nagyon sokan vannak:)

Nálam ez simán 8/10 persze ebből 2-3 biztos a rajongás miatt.

JoHn - 2009. 04. 11. 14:05

“Amiért nézős: meg fognak halni. És ez boldoggá tesz.”

Hét idézete +1:))

Viszont sajnálom hogy a tömeges gyilkosság nem jött be, a hajós darálás viszont szerintem zseniális kezdés volt:)

Most maradtak 23an ???

JBG - 2009. 04. 11. 14:13

A kismellű szőke még nem halt meg.

Harper - 2009. 04. 11. 14:16

Azért ez nem rossz:

– Hunter… I’m getting married.
– Are you sure?

Csabikaaa - 2009. 04. 11. 14:29

Jó volt, várom is a következő részt.. és persze hogy klisék, nah de akkor ne nézzünk semmit, mert csomó filmnél, sorozatnál előfordulnak, szerintem ez nem is feltétlen baj, sőt néha talán jobb jól bevált kliséket használni, mint oltári nagy hülyeségekkel teletömni a cuccot.

Egyébként azoktól kérdezem, akik nézik a SupNatot, a Katie Cassidyt felismérték?:) Mert tudtam hogy szerepel, de nem esett le, hogy ő az, biztos a hajszín, vagy ilyen hülye vagyok:)
Jah másik, Jim Beaver kevesett szerepelt, meg nem is volt vmi nagy szám eddig.

Domcsi - 2009. 04. 11. 14:42

De most ezek hulyek, hogy megoltek “azt a valakit” a hidnal?! Azt hittem o lesz az egyik maincaracter..

ucnlm - 2009. 04. 11. 14:47

Most fejeztem be, elég friss az élmény. Nekem ez kimondottan tetszett. Persze, ahogy írtátok klisés, de szerintem jó áll neki, aki okos nem várt tőle világmegváltást, csak hetente egy háromnegyed órás feszült kikapcsolódást, netán egy izgalmas darát. Ezt szerintem meg fogja adni, ha ilyen marad.
Kb. ezt vártam, ezért nem csalódtam. Sőt, még meglepő is heyenként, gondolok itt a sokat emlegetett első (ismert) áldozatra, én sem rá számítottam :) Mellesleg kellemesen pörög az egész, egy jelenetnél sem időzünk túl sokat, ettől végig fenntartotta az érdeklődést, plus annyi minden történt, hogy még igazán be sem indult, ami szintén jó, mert nem kapkodják el a rejtélyek megoldását, nem lehet igazán az első rész után találgatni, hiszen szinte semmi utalást nem kaptunk. Csak maradjon így a színvonal és kitartok!

seven - 2009. 04. 11. 15:04

“aki 2/10-et ad, az szereti egyáltalán ezt a műfajt?!”

miért, ez milyen műfaj? mivel szerintem szappanopera 1-2 gyilkossággal.

endel - 2009. 04. 11. 15:06

zsír, nézős lesz, rendesen lekötött 40 percig. :)

muhaddib - 2009. 04. 11. 15:14

Ez nem volt más mint Esmeralda hullákkal. Tényleg gyenge lett szerintem. És igen, a LOST-ot se szeretem, nekem az is dögunalmas volt – az első részt is csak 3x-i nekifutásra tudtam végignézni. Az a gond az ilyen sorozatokkal – filmekkel is – hogy előre tudni a végét, vagyis semmi újat, semmi érdekeset nem tud mutatni. Olyan mintha ezeréves viccet olvasnál, a feléig se jutsz, de már továbblapozol.

muhaddib - 2009. 04. 11. 15:18

Ja…ez is egy olyan város lesz, ahol a rendőr mindenkinek a haverja, senkiről se képes feltételezni, hogy gyilkos legyen, és egyébként is a reggeli kávézáson kívül mást nem is tud arról, mit is kell egy rendőrnek csinálnia. Se FBI, se rendőrség, se Ranger, se US Marshall nem fog nyomozni az egész ügyben, mindenki szépen megy a virágoshoz, és egyszer csak jégcsákány a fejbe. Na ezt már mindenki látta, de ezt hetekig elhúzni…elég bátor próbálkozás, remélem hamar kasza lesz.

Harper - 2009. 04. 11. 15:27

“szappanopera 1-2 gyilkossággal”: ez krimi, nem horror.

“remélem hamar kasza lesz”: miért fáj, ha van? valaki kényszerít, hogy nézd? ne haragudj…

ucnlm - 2009. 04. 11. 15:30

@muhaddib: “…remélem hamar kasza lesz.”

Az ilyeneket viszont én nem értem. Neked miért fáj, hogy van ez a sorozat? Igazad van mindazokban, amiket leírtál, de attól, hogy neked ez unalmas és sokszor látott, még más élvezheti. Én pl remélem, hogy végigmegy, mert meg szeretném nézni. Te pedig nem nézed és a dolog el van intézve, nem?

Aragorn83 - 2009. 04. 11. 15:41

Nekem bejött eddig…

Várom a jövőhetet. :)

JoHn - 2009. 04. 11. 16:36

Egyébként a cikkbeli képből jutott eszembe hogy az a néger taxis nekem máris gyanús volt. Szerintem még lesz köze a dolgokhoz. A zene is paráztató volt ami ment a szereplése alatt, szóval…:)

JBG - 2009. 04. 11. 16:58

“remélem hamar kasza lesz.”

Ezt én sem értem…az neked miért lenne jó? Mert a készítőknek fájna, vagy a sorozatot nézőknek, vagy magának a sorozatnak, és ez a fájdalom neked megnyugvást adna, vagy mi? Tényleg kíváncsi vagyok, magyarázd el.

Glarion - 2009. 04. 11. 17:05

Áh, jó volt ez, oké: rejtélyes telefon=klisé, rejtélyes email=klisé, hátborzongató kislány=klisé, és sorolhatnám, de valahogy mégis működött :D Nekem 7/10.

minase - 2009. 04. 11. 17:21

ugye ha valakit zavar, h tul sok a karakter, akkor ott vannak a webizodok segitsegul. amugy meglepoen jo volt.

Aragorn83 - 2009. 04. 11. 17:21

winnie: A hátralévő 12 rész mindegyikéhez lesz heti kibeszélő?

winnie - 2009. 04. 11. 17:36

jó lenne. ha jó, ha van mit beszélni, akkor lesz.

muhaddib - 2009. 04. 11. 17:53

Azért várom, hogy kasza legyen, mert ha erre nem költenek több pénzt, talán esély van arra, hogy megint egy tényleg nagyon jó sorozat ötletet megvalósítsanak. Mostanában kezdenek elfogyni a jó sorozatok, véget érnek, és az újabbak valahogy nem tudják felvenni az elődök kabátját.

Agi - 2009. 04. 11. 18:11

fu, hat elkezdtuk nezni a baratommal, de abba hagytuk, mert dog unalmas volt, majd meg biztos vegig nezzuk, de nem tul nagy szam, eleve sok a szereplo, es mindegyikbol mutattak egy kicsit, azt sem tudtam megjegyezni, hogy ki ki. biztos beindul meg, de nekem az egesz eleg benanak tunt, pl, SPOILER ahogy ment a csaj ott az erdoben es meglatta a fan az anyjat logni…

persze meg barmi lehet, de ha az alapjan kene dontenem, amennyit eddig lattam, biztos nem neznem tovabb, de mindig tobb eselyt adok minden sorozatnak

winnie - 2009. 04. 11. 18:11

erre nem fognak, max a 2. évadra, de a cbs-en van, ennek örülnék a helyedben,mert őszre 3 nyomozós, 2 jogi és 1 kórházsorozatból választanak:)

de ez OFF, maradjunk a témnál.

kristu - 2009. 04. 11. 18:15

pfúú, lehet én vártam túl sokat, de annyira jó ötlet és annyira gyenge a megvalósítás…

nem érzek benne túl nagy potenciált, de azért természetesen még adok neki esélyt.

balage - 2009. 04. 11. 19:10

Ritkan nezek ilyen stilusu filmeket / sorozatokat (ebbol nincs is sok), ezert annyira nem zavartak engem a klisek. Nagyjabol azt hozta, amit elvartam, teljesen egyetertek a 6/10-el. Azt viszont sajnalom, hogy a szamomra legszimpatikusabb karaktert kellett elsore (masodikra…) megolni. :S

^Sunrise^ - 2009. 04. 11. 20:06

Nem vagyok oda a slasher filmekert, meg a sorikert sem, de a foszereplo Katie Cassidy meg Jim Beaver miatt muszaj volt nezni, es annyira nem is gaz elsore.
Szimpatikus, hogy a szereplok tobbsege mar ismeros mashonnan, engem kicsit Point Pleasant deja vu kapott el, legfokepp a helyszin, meg a szoszke csaj es Burgi miatt, szerepeltek abban is, ha jol felejtek. :D

Desmond Wallace - 2009. 04. 11. 20:32

Én is slasher mániás vagyok, így nagyon vártam ezt a sorozatot. Nem kellett csalódnom. Felvezetésnek egész jó volt a pilot. Egy újabb hetiben nézős sorozattal gyarapítottam a már így is hosszú listámat.
Várom a folytatást. Kellett már egy ilyen típusú sorozat. Ha hasonlítani kéne valamihez, akkor a francia minihez, a Dolmenhez hasonlítanám, csak ez eddig jobb.

zalika - 2009. 04. 11. 20:36

jó volt ez….en varom a kovetkezot….csak ilyenkor mindig azon gondolkodom el hogy ha talalnak hullat az emeberek vagy mar 3-4emeber eltunik miert nem huznak el a pekbe???de majd kiderul mi lesz…tetszetos:D

Dark Wolf - 2009. 04. 11. 21:01

Végülis nem volt rossz. Persze annyira jó se, de kíváncsi vagyok a továbbiakra, lehet még jobb is, ez még csak nagyon a kezdet volt.

Amúgy nem nézek slasher-cuccokat, ezt is csak azért akartam, mert sorozat, és kíváncsi vagyok, így milyen lehet. A gyilkosságok eddig egész tetszetősek voltak (ez de szarul hangzik). A hidasnál meglepődtem, ilyen a CBS-en? Hm.

És a szappan. A soap dolgokkal nem is az volt a legnagyobb baj, hogy voltak, hanem hogy nagyon irritálóra sikeredtek. Szeretném azt hinni, hogy csak nagyon az elején lesznek ezek a dolgok, hogy valamennyire megismerjük a karaktereket, és aztán csak a rejtélyekre/túlélésre/sötét múltra koncentrálnak. Talán az irritáló/tenyérbemászó párbeszédek is javulnak majd, ha már nem ilyen shiny happy people lesz mindenki.

A szereplők: be kell vallanom, egyáltalán nem informálódtam, kik lesznek (néhányról tudtam), így eléggé pofáncsapott, hogy Christopher Gorham a főszereplő, egyrészt mert irritál a feje (elnézést), másrészt meg ugye ő a sorozatpestis… Durván sok ismert arc van, azt meg kell hagyni. Burgi néha játszhatna már nem görényt is, azon meg jót röhögtem, hogy Jim Beaver úgy tűnik nem létezik baseball-sapka nélkül.

Szóval várom a folytatást, bármi kisülhet még ebből.

DH - 2009. 04. 11. 21:11

10/10 hihetetlen jó volt
rég láttam ilyen jó pilotot ami ennyire megfog
áhhhh a szereplők szimpik
a történet eddig remek a két halál is kellően érdekes volt számomra csak így tovább:):D
csak már lenne csütörtök már nagyon várás van:):):D:D

bz - 2009. 04. 11. 22:23

jé bobby :D

Shrike - 2009. 04. 11. 22:43

Jó volt ez. A maga nemében nyilván, de szórakoztató vsz, és ez a lényeg. A készítők azt ígérik, idővel eltűnik a szappan. :)

Ice - 2009. 04. 12. 00:04

mint ahogy már oly sokan leírták, a 6/10 reális, én is maradok, van benne potenciál

DICKtator - 2009. 04. 12. 01:35

Az alapötlet kiváló, a környezet szintén, a kivitelezés viszont túlságosan light. Azzal együtt tetszettek a folytonos ijesztgetési próbálkozások és a rejtélyek magvainak hintése is. Kár, hogy nem kábelen megy, ott meg lehetne fűszerezni rendesen, mert így egy kicsit ízetlen. (Nekem kiábrándító volt, hogy ilyen egyszerűen és gyorsan rendezték le a gyilkosságokat) Ettől függetlenül én kitartok mellette, mert érdekel a sztori és könnyed szórakozást nyújt, heti nézős lesz, a 6/10 szerintem is korrekt osztályzat rá. (szeretem a műfajt, mi tagadás :) ) Túlzott elvárásaim amúgy sincsenek vele szemben, tudni lehetett, hogy nem épp egy Lost lesz :)

A zenélgetés, meg a sok fiatal arc miatt nekem valahogy az ugrott be, hogy ilyen sorozatok a CW-n mennek :)

Waterlord - 2009. 04. 12. 11:14

Annyira klisé, hogy most fogadnék rá, hogy a vőlegény a gyilkos (vagy az egyik, mert lehet több van).
Nálam 3/10, csak azért maradok, mert meg kell tudnom a szereplőik motivációt. Nagyon remélem, hogy lesznek és nem valami őrült bénázás áll a háttérben.

Feddo - 2009. 04. 12. 11:27

Nekem is nagyon bejött és fogalmam sincs még arról hogy ki lehet a gyilkos. remélem még az utolsó rész elején se fogom tudni és majd a fináléban ér egy nagy meglepetés minket, hogy “hoppá, tényleg ő volt?”.

Sanna - 2009. 04. 12. 11:39

igazából nem vártam tőle sokat, de nekem bejött, én mindenképp maradok, sőt kifejezetten várom a következő részt, hogy vajon, hogy megy tovább a gyilkolászás, de remélem nem lehet, majd kitalálni, hogy ki, vagy kik a hunyók!!

f.fredericks - 2009. 04. 12. 14:28

Nem szoktam ilyen fajta sorozatokat nézni, de a promó hatására bepróbáltam Nálam egy erős 5/10, a karakterek között sok volt az unszimpatikus, de volt 1-2 jó arc. A 2. halálnál én is meglepődtem, nem őt vártam. Első blikkre nálam a halas gyerek a gyilkos, de ez még alakul sztem. A ijesztó kiscsajtól engem speciel kirázott a hideg:S (klisé vagy nem klisé). Várom a folytatást.

Aragorn83 - 2009. 04. 12. 21:51

Esetlegesen SPOILER lehet:

Íme a mostani és következő pár rész címe:

9 Apr 09 Whap
16 Apr 09 Crackle
23 Apr 09 Ka-Blam
28 May 09 Fwhoopt

Mintha hangutánzó szavak lennének nem?

Ambriel - 2009. 04. 13. 10:00

Azt kaptam, amit vártam. Már írták előttem, hogy pár dologban hasonlít a DOLMEN-hez. Sirály, sziget, esküvő, de nem baj, szerettem azt a sorit is. A második halálon nem lepődtem meg. Túl sokat tudott apuci ügyködéséről :D Azt már sejtem ki nem a tettes, mert az túl kézen fekvő lenne. Várom a következő részeket.
10/8

Bauer - 2009. 04. 14. 11:16

Tegnap éjszaka néztem. Én többet vártam, mondjuk nem tom miért. Ez egy tinihorror vér és cicik nélkül:) Még azért 1-2 részt maradok, hátha kicsit beindul. Am sztem a csaj apja lesz a gyilkos, a rendőr.
4/10

Oziris - 2009. 04. 16. 00:35

Nem volt ez vészes,alapötlet nem rossz!Kellett már vmi ilyen rejtélyes sori a sok korházi meg FBI-os nyomozós sablon csi meg csá mellé…

Olyan Twin Peaks utánérzet kevesebb ijesztgetéssel…

Ruby és Bobby bácsi jee:D

seven - 2009. 04. 17. 12:18

1×02: 4.5/10 mondjuk. ha így haladunk felfele akkor hamarosan nézhető lesz :)

FlasH - 2009. 04. 17. 18:48

áh, második rész is teljesen jó volt, sőt, jobb mint a pilot. 7/10

és a két perces montázs a végén? engem teljesen felcsigáztak, nézném a következő részt.

Aragorn83 - 2009. 04. 17. 22:40

Igen a másfél perces promó tényleg jó volt a végén. :)

Itt legalább nem lesz szünet, megszakítás nélkül lemegy az egész… :D

gaben - 2009. 04. 17. 23:48

én csak azt remélem hogy az uccsó részben, amolyan Poirotosan mikor lelepleződik a gyilkos, szépen csinálnak egy flashbacket ahogy épp hentel a csákó, elmagyarázva az összefüggéseket meg ilyesmi. Nem tudom miért, de nekem Poirotban is mindig ezek a részek tetszenek, amikor elmagyarázza hogy történt a gyilkosság:).

Omen - 2009. 04. 25. 20:53

nekem 10/10, szeretem az ilyenek, főleg ha selytetősek

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz