login |

House: vége az 5. évadnak

2009. 05. 12. 18:07 - Írta: human

146 hozzászólás | kategória: 2008/09 finálék, kritika,

Most feljegyzem magamnak, hogy időben ki kell szállni. Muszáj felírni, mert ezek a szemét írók az évad végére úgy összekapták magukat, hogy a szeptemberi premiernél muszáj lesz ott lenni, és ezt nem érdemlik meg. Azért nem érdemlik meg, mert az évadból vagy 15 rész rossz volt, unalmas, sablonos, simán ki lehetett volna szállni, de nem, én hülye maradtam, most meg 3-4 részre felpörgették a sorozatot, ismét első és második évados hangulatot generálva, de annyira, hogy — már mondtam, szeptemberben találkozunk. Még kicsit spoilerezek is, csak az olvasson tovább, aki már látta a tegnapi részt.

housefelkel

Igazából éreztem, hogy valami brutkó fordulat lesz, hiába volt tényleg érdekes az ügy. Egyrészt, mert a múltkori rész végén nem értettem a csók dolgot, másrészt pedig amikor észrevette magán a rúzsfoltot, akkor feltűnt, hogy felkeléskor ez még nem volt ott. Megadták a nyomot a megfejtés egy részéhez és ez tetszetős. Tudom, hogy a másik oldalon volt a “folt”, láttam már tükröt életem során, de nézzétek újra a képsorokat, a rúzs csak akkor látszik először, amikor tükörbe néz. Ez szerintem nem baki, hanem tényleg így tervezték, megadom nekik ezt a kreatív pontot.

És igen, arról van szó, hogy House megőrülésében benne volt az, ami miatt szeretjük ezt a sorozatot. A szuperintelligens embert ott támadta be valami, ami kvázi az egyetlen értéke volt, ami miatt felsőbbrendűnek merte érezni magát: az agyában. Lehet, hogy a hallucinálás nem pont így működik, de ahogy az agyának az “Amber” részével összecsapott — és jött a “meg akartam ölni Case-t cliffhanger” –, vagy amikor most, a rész végén rádöbbent, hogy durvább szintre lépett az egész önbecsapása, akkor azért elmormoltam egy aztakkkrvát.

Tehát House elmegyógyintézetben kezdi jövőre, vagy kezelés után, vagy — nem tudni, és emiatt leszek ott a premiernél, és emiatt lesz csomó szép lassan csalódó néző is ott szerintem, mert az utolsó részekre összekapták magukat a készítők, de ez így tisztességtelen. Az évadra 6/10, az utolsó 3 részre majdnem 8.

146 hozzászólás Ne habozz!

wilson - 2009. 05. 12. 18:10

Egyáltalán nem volt váratlan a vége de még így is ütött, plusz végre a páciens is érdekes volt, habár ugye nem dolgozták ki – a poénok is rendben voltak. Utolsó mondat tökéletesen summázza.

Levee - 2009. 05. 12. 18:12

Épp az imént láttam. Zseniális epizód volt, komolyan mondom, végig leszögezett. A vége pedig az esküvő – elmegyógyintézet párhuzammal nagyon odavágott. 10/9. Rég volt már ilyen jó House rész.

winnie - 2009. 05. 12. 18:14

“15 rész rossz volt, unalmas, sablonos, simán ki lehetett volna szállni,”

lesz majd kontra vélemény is, de már én is megragadnám a lehetőséget, hogy elmondjam (nem láttam az 5×15-5×18-at és az 5×21-5×24-et, hogy eddig teljesen jó az évad. tetszik, ahogy megragadják a drámát és nem csak ökörködnek. irány a sötétebb tónus:)

cf - 2009. 05. 12. 18:16

szerintem tökéletes évadzáró volt. Jó kis bittersweet nem valami halál drámai ömlengés. Szerintem ilyen fordulatra az előző rész végén senki nem gondolt és pont ettől lett zseniális. Az meg hogy az évad közepe kicsit gyengébb eresztés volt nálam így utólag bocsánatos bűn.

seven - 2009. 05. 12. 18:16

melodráma van, igazi dráma nem nagyon, az az első 3 évadban volt, azóta csak nyomokban :)

Ursi - 2009. 05. 12. 18:32

Nekem tetszett, bár tény, hogy az évad számomra (is) eléggé hullámzó minőségű volt.

Évadzáró szempontból nálam még mindig a 2. évadé “Bumm,bumm!; I’m sorry; Goodbye!” a legjobb. De lehet, hogy ez feljött a második helyre.

Az a kedvencem, mikor a rúzs átmegy Vicodinos üvegcsévé, hát az mindent megért!

CyClotroniC - 2009. 05. 12. 18:34

Nagyon nem értek egyet, az egyik legjobb, ha nem a legjobb House évad volt, mert nekem az első három néhol (egy-két rész kivételével) sokkal sablonosabb volt. El is mondom, hogy miért: egyszerűen szarabbul kezelték a 3 segítő karaktert. Valahogy a Forman-Chase-Cameron triónál sosem voltak ilyen jelentős magánéleti szálak, amik számomra fontosabbak, mint maga az esetek egyedisége és annak megoldása. Ezek a magánéleti szálak lehetnek sablonosak egy-két néző szemében, de legalább hatással vannak a karakterekre, és ezáltal arra is, hogy hogyan viszonyulnak egy-egy beteghez. Korábban mindig zavart, hogy jöttek az ötletekkel, mindegyik befuccsolt és House megoldotta az egészet. Persze most is ez van, de súlya lett az extra karaktereknek azáltal, hogy mindegyik részben valakinek van valamilyen személyes indíttatású kötődése a beteghez és ez jó.

Bár nem volt egyetlen olyan klasszikus rész sem, mint az első három évadban, vagy mint a 4. évad dupla záró részében, viszont az egésznek sokkal jobb íve volt és valahogy a dráma része számomra jobban átjött. 7/10-et simán adok az évadra, és csak azért nem 8/10, mert hiányzott belőle egy One Day One Room jellegű kiemelkedő epizód.

Zsuiii - 2009. 05. 12. 18:37

teljesen igaza van human-nak ritka unalmas részeket tudtak összehozni az évad nagyobbik részében én a vége fele már ott tartottam, mint a heroesnál, minden héten csak azért töltöttem le -hétvége fele -addigra sikerült rávennem magam- hogy hátha majd jó lesz és visszatér az eredeti szinthez… és tényleg a végére sikerült, de ez így ritka tisztességtelen, most ebből kifolyólag mi várható a következő évadban: megint lesz 3-4 húzós epizód az elején aztán vissza a gödörbe és a végére feltámadunk?!… ezt nézőként még kibírja az ember 1, esetleg 2 évadig, de hosszú távon tömeges elpártolást jelent… szerintem…

las - 2009. 05. 12. 18:38

én is csak annyiban értek egyet humannal hogy az uccsó 3-4 rész nagyon felpörgött, de az azelőttiek is jók voltak!

gia - 2009. 05. 12. 18:42

Nekem is a rúzs-tülör résznél leesett, hogy itt valami turpisság van, plusz egyszerűen képtelenség lett volna, hogy egy éjszaka alatt lejön a fájdalomcsillapítóról.

Ezzel együtt a vége tökéletes volt, a Rolling Stones As Tears Go By-jal, HL zseniális. J. Morrisont meg J. Spencert meg kicsit sajnáltam, hogy eljátszatták velük az esküvőt azok után ami történt velük, de jó volt egy kis feelgoodnak a szomorú mellé.

Kaktusz - 2009. 05. 12. 18:52

én is pont azt éreztem hogy valahogy a House egy ideje már nem köt le, még ki is szálltam majdnem a nemlétező téli szünetben, aztán valamiért mégis lenyomtam a következő részeket. hát az utolsó párat nem kellett erőltetni, csúsztak azok maguktól is:P

a befejezés egyébként sztem nagyon jó sorozatzáró is lehetne, remekül eltalálták a hangulatot. ezek a gyengéim: a nyitva hagyott, valami folytatást sejtető befejezések:D

Tod - 2009. 05. 12. 18:52

Egyébként egy orvos engedélyét nem vonják vissza elmegyógyintézeti kezelés esetén? Hogyan működik ez? Most alap, hogy nem praktizálhat, de ha kikerül, akkor mi lesz?
Rész végén ezen aggódtam leginkább. Ha valaki véletlenül tud válaszolni, akkor azt nagyon megköszönöm.

danton - 2009. 05. 12. 18:56

Nekem évad szinten továbbra is a (ne kövezzetek) negyedik a kedvenc, de finalban ez, elképesztő rész volt és valóban, az utolsó pár külön kiemelkedett. Nekem a szarabb/unalmasabb középső periódus csak 4-5 résznyi volt, de hát ízlés dolga.

Desperate HOUSEwife - 2009. 05. 12. 19:01

Ez nem igaz, hogy mit műveltek az évadzáróban. :O És igen, azt mondom most is, amit a finálé megtekintése előtt mondtam, hogy BEST SEASON EVER (de úgy, hogy az első négyet összeadva is veri), de teljesen más okok miatt, mint amit gondoltam. Annyira még nem készültem ki sorozatepizódtól, erre nem találok szavakat. Magasan túlmutat a televíziózás keretein, ez van.

berz - 2009. 05. 12. 19:02

Az utolsó három rész kimaradt eddig, de hiába olvastam el, hogy mi lesz még, nem igazán hozott lázba. És most döbbentem rá, hogy ezt az évadot már csak megszokásból néztem. Meg fogom nézni még a maradékot, lehet hogy tetszeni is fog, de most nagyon úgy érzem, hogy ez volt az utolsó évadom. Hiába volt halál, meg több magánéleti dolog, meg a belsőnézetes rész, valahogy az egész évad lapos volt. De ha jobban töröm az agyam, szerintem már az előző is. Nekem ennyi volt. Pedig utálok ennyi évad után abbahagyni valamit.

Anthonz - 2009. 05. 12. 19:03

Tod, egyelőre Wilson beprotezsálta, és titokban marad, de benne van a pakliban. Persze, ez a sorozatban nem fog előfordulni (vagy ki tudja :)

danton - 2009. 05. 12. 19:04

Ja és hét idézete jelöltem: “That’s what she said’ by House :D:D:D:D bazmeg majd leszakadt a fejem :D

Bár még nem volt meg a dupla Lost. És Fringe. Jézus mi lesz ezen a héten nekem meg nyakamon az egyetem

gia - 2009. 05. 12. 19:05

Tod: a kezelés idejére mindenképpen, annyi esze meg magától is van neki, hogy ha nem beszámítható, akkor azonnal abbahagyja, ahogy történt is. A múlt heti epizóddal szemben, ahol TUDTA, hogy hallucinál, most nem tudta már megkülönböztetni a valóságot a hallucinációitól, és ezért ment azonnal segítségért Wilsonhoz (akinek az öccse elmegyógyintézetben van, úgyhogy van tapasztalata a dologban).

Az, hogy praktizál-e később nyilván attól függ, hogy mi okozta a dolgot (szervi baj, trauma, függőség), és hogy állandó-e.

danton - 2009. 05. 12. 19:06

Tod, erről egy epizóddal ezelőtt beszél is House és Wilson, szerintem azt érdemes visszatekerni.

Thrasher - 2009. 05. 12. 19:06

tényleg lapos volt sokszor az évad, amit nem is értek, a több karakter miatt végre jóval több lehetőségük lett volna a magánéleti szálakra, mint eddig, erre Kutnert pl. az égvilágon semmire nem használták, 13 haldoklása csak eleinte volt érdekes, Cameronék unalmasak voltak, stb.

mindegy, nekem a legelső 6-7 rész még ennél is sokkal kevésbé tetszett, úgyhogy részemről még nincs gáz

ezt a rúzsos dolgot megnéztem, és tényleg. szeretem az ilyesmit. okos.

szóval nagyon jó volt itt az évad vége, de azért ki fogom bírni a szünetet

Thrasher - 2009. 05. 12. 19:07

Desperate HOUSEwife:
“Magasan túlmutat a televíziózás keretein, ez van.”

basszki, ez túlmutat, de a Lost meg szar? váhh. mindegy…

Tod - 2009. 05. 12. 19:10

Köszönöm szépen a válaszokat!
De hogy a részhez is hozzászóljak, én House részt ennyire még nem vártam. Minden évadban más fog meg, de olyan még nem volt, hogy egy rész előtt két nappal tűkön üljek. Ilyet még sokat!

TorrenteXY - 2009. 05. 12. 19:10

A House mindig olyan vegyes érzéseket kelt bennem. Van mikor hónapokig nem nézem, de mostanság például így a vége fele mindig azonnal megnéztem.

Hullámzó ez az egész dolog, és az első két évad után nem tud újat mutatni, de hát akinek nem tetszik ez az már régebben kiszállt. Én az a tipus vagyok aki a House viccesebb oldalát kedveli, most is az Ocean 11-es vén csókával tetszett a bohóckodás. A dráma néha jól van megírva, pl. most az évadzáróban, de ott volt nagyon régen a g*cizsarus ami miatt majdnem canceleztem a Houset, meg a meg a bénán előtt Kutner-halál.

Igazából időszakonként jó a House, mikor elkapnak valami új történetfonalat. Ilyen volt az új gyakornonokok, a tribal council-lal meg ott a szivatásokkal, meg most House megőrülése. Csak ne nyúlnának annyiszor félre…

Mindent összevetve jó évad volt, mondjuk 6.5, az évadzáró meg legyen egy 8as, mert szépen felvezették.

A. - 2009. 05. 12. 19:11

Én konkrétan kiszálltam az évadban, de a húbazzeg kommentek miatt megnéztem a finálét. Nálam a sorozat, bármennyire nagy kedvenc is volt, ebben az évadban végleg elveszítette a varázsát. Nem kell győzködni hogy pedig ez jó, vszínű bennem van a hiba (meguntam). A finálé ezen sajnos nem tudott változtni, bár erős és jó rész volt, és valóban kíváncsi vagyok a folytatásra, de nem biztos, hogy nézős, inkább csak olvasós formában.

Sanna - 2009. 05. 12. 19:13

Nagyon tetszett a finálé, és az egész, ahogy lassan rájött, hogy mindezt csak saját magának teremtette, és nagyon sajnáltam, mert a boldogság fénye megcsillant House szemében mikor felébredt, meg mikor megtalálta a rúzst, és a végén semmi sem igaz! Igaz tényleg voltak igen gyengus részek az évadban, de a végén azért felhozták magukat a készítők!

Hugh Laurie pedig egyszerűen zseniális, eddig sem volt kétségem, hogy remek színész, ezek után meg főleg nincs! Hát izgatottan várom a szeptemberi premiert, hogy mi lesz vele, illetve, mi történt/történik a többiekkel míg ő a klinikán van!

spyblat - 2009. 05. 12. 19:16

Na ez most érdekes, mert egyszerre értek egyet human-nal meg winnie-vel.

Először is nekem is nagyon tetszik, hogy megtalálták a drámát, és nem csak a hülyülés megy, ellenben tényleg pont az ügyek voltak azok, amik számomra nagyon ellaposították a sorozatot. Kvázi az “ügyek közti részekre” voltam már csak kíváncsi…

Szóval szeptemberben viszont látjuk egymást…

snoTTy - 2009. 05. 12. 19:18

Sry, engem annyira kiütött a rész, hogy muszáj volt írnom még reggel, hogy levezessem feszültséget…Az elején azt hittem, hogy kb 1 óra alatt elfelejtem a részt mert a haluzós dolog tényleg kezd fárasztó lenni, de minden kisebb-nagyobb hibája ellenére a rész délután magasságában olyan durván beütött, hogy csak ültem, háziztam és nem tudtam h mi a **ért érzem magam ilyen kényelmetlenül.:) Aztán leesett… Engem, a gyanútlan embert, egyszerűen észrevétlenül letaglózott a rész fél nappal azután, miután megnéztem! WOW. ENNYI.

Desperate HOUSEwife - 2009. 05. 12. 19:20

Azt hiszem, az a dolog nyitja, hogy mindannyian mást szeretünk a House-ban, és sokan nem azt várták a sorozattól, ami most. Lélekelemzés folyik felsőfokon, tény, hogy ilyen mélységei nem mindig voltak, ezt persze lehet nem szeretni, de tőlem pont emiatt jobb, mint valaha.

Trasher, sajnálom, hogy nem tudod nekem megbocsátani, hogy nem jön be a Lost 5. évad, de ez van. :D Persze abból még nem láttam a finélét…

nano - 2009. 05. 12. 19:22

Úgyanígy vagyok, ülök a gép elött, házidolgozatot irok, youtube-on szól a Rolling Stones és egyfolytában látom magam elött az intézetet amint bemegy House és jár az agyam.

EPluribusUnum - 2009. 05. 12. 19:22

Ez botrányosan überbrutáldurva volt! Bravó! Csak sajnos annyira nem lepett meg a megoldás a végén mert ez volt az egyetlen ésszerű magyarázat ha nagyon racionálisan közelítjük meg és valahol mindenki sejtette, hogy mi várható. Viszont a kivitelezés az egy hatalmas csillagos ötös! Nagyon feelinges volt!

CyClotroniC - 2009. 05. 12. 19:23

Desperate HOUSEwife: Teljesen igazad van, mármint arról, hogy az okozza a megítélések közötti differenciát, hogy mindenki másért nézi a műsort. Szerintem is a legjobb a szezon volt. Persze sok mindent megmagyarázott a JAWS szavazás is az igényekről, mikor páran nehezményezték, hogy a House miért nem a COMEDY kategóriában indul :D

dzsiaj - 2009. 05. 12. 19:27

Mindenki máshogy áll hozzá a sorozathoz. Én úgy voltam vele, hogy amíg a poénok maradnak, addig azt csinálnak az alkotók, amit akarnak. Hát messze nem kaptunk poénból sem annyit ebben az évadban, és ez bizony zavaró tényező volt, hogy a 2percenkénti hangosan felröhögés helyett csupa-csupa dráma. Igen, a House nem szitkom, hanem dráma, de míg az első 3 évadban zseniálisan eltalálták az egyensúlyt, addig ez az utolsó kettőben nem jött össze. Őszintén szólva nekem a nyitány sem tetszett, viszont nálam a felemelkedés a régi szintre az 5×16-tól kezdődik (kivéve az 5×20-at), ergó csupán a sorozat harmada volt élvezhető a szememben. Viszont a finálé zseniális volt, de szvsz megint nem sikerült eltalálniuk a hangulathoz illő zenét a végére.

Desperate HOUSEwife - 2009. 05. 12. 19:30

Na igen, ez sokat elmond. :) Ez kőkemény dráma, még ha zseniális is a humora. Én imádom a humoros oldalát is, de ami igazán odavág, az egy ilyen epizód. Vagy a tavalyi évadzáró.
És igen, ott voltak a jelek végig, és valahol kitalálható volt, de mégis meg tudott vezetni, így ANNÁL a bizonyos jelenetnél csak ültem sokkoltan, és azt mondogattam, hogy ez nem lehet igaz, nem lehet igaz. A záróképsorokra meg már szavaim sincsenek.

A. - 2009. 05. 12. 19:31

Desperate HOUSEwife: nekem nem a lélekelemzéssel volt bajom, hanem azzal, amit te a Lostnál éreztél az írók és a WTF dolgok kapcsán. (bocs, hogy én is ezzel jövök, csak olvastam és megmaradt bennem valahogy)

seven - 2009. 05. 12. 19:41

bőven túlmutat a tv keretein? hm

még house-on belűl se mondanám a legjobb epizódnak, vagy akár finálénak de mindegy.

persze mindenkinek megvan a saját véleménye, de ezt elég szélsőségesnek érzem.

az meg hogy legjobb évad, huh. ott már mindenképp bukott a dolog hogy az orvosi esetek, főleg eleinte, iszonyat unalmasak voltak. lehet mondani hogy “nem az lényeg”, mint ahogy a poénokra is hogy “nem az a lényeg, a drámára van kihegyezve az egész”, de akrá tetszik akár nem, mindkettő a sorozat egyik védjegye a dráma mellet.

Desperate HOUSEwife - 2009. 05. 12. 19:48

seven. VÉLEMÉNY. Neked is van, nekem is, másoknak is, de ez csak ennyi. Nem kőbe vésett objektív igazság. Így érzem, ez van, sokkal többet adott hozzá ez az évad a sorozat saját kis univerzumához, mit akármelyik korábbi, és nálam ezzel első helyre ugrott. Ennyi.

endel - 2009. 05. 12. 19:56

összedolgozott az office / house / two and a half men írói banda, mind3ban “that’s what she said” volt :DD
évadra 8/10, finálé 10/10pt.

seven - 2009. 05. 12. 19:57

nem igazán vontam kérdőre a véleményed hitelességét(még írtam is), csak megemlítettem hogy igen szélsőségesnek hat, főleg ha a nagy tömeg véleményét nézem,

makepeace - 2009. 05. 12. 19:59

Ez egy szenzációs évadzárás egy zseniális sorozatnak.Köszönjük Hugh Laurie!!!

Desperate HOUSEwife - 2009. 05. 12. 20:00

Tudod, normal’s overrated, nem érdekel a többségi vélemény. :)

8828 - 2009. 05. 12. 20:04

a rész végén csak lestem mi van… aztán leesett nekem is :) nagyon nagy rész volt…

Szerintem a finálé 10/10es… :)
Az évad 8-as :)

RMfan77 - 2009. 05. 12. 20:17

Részemről is zseniális volt az évad, én meg is könnyeztem, mikor a House rájön, hogy végig hallucinált csak és elejti a gyógyszeres dobozt…

Én úgy vagyok vele, hogy pont az volt néha a bajom a régebbi évadokkal, hogy túl sok volt az “orvososdi” , szóval engem nem zavar, hogy most a magánéleti szálakra jobban rámentek.

Nekem az egész 10/10 … én hihetetlen nagy rajongója lettem ennek az egésznek.

Szerintem a Kutneres halál is elég megdöbbentő volt, mert pont az előző rész végén ő fejtette meg az aktuális rejtélyt, meg meg is dicsérte a House… és akkor következő rész eleje: öngyilkos lett, szóval az is a maga módján rendben volt, bár nagyon szmpi volt a karakter, szóval sajnálom…

Ezzel az évadzáróval szerintem is az egyik legjobb évad lett, csak az a baj, hogy szerintem az összes évad nagyon király, az egész 10/10… Hugh Laurie olyan szinten játssza jól ezt a szerepet, hogy egymaga elviszi a hátán az egész sorozatot minden körülmények között.

Amiért én nézem: Térjen észhez, és legyen boldog és egyszer kivételesen ne csessze el. Vagy is valami Happy End félét szeretnék, mikor feltűnik neki, hogy mennyi elcseszett dolga volt úgy mégis.

Mondjuk a 4-dik évad végén, mikor az Amber-rel beszélget a buszos látomásban, akkor is mondta, hogy “I don’t want to be miserable” … az is egy nagyon jóleső dolog volt már…
És most közel kerültek ehhez és tökre örültem, hogy na végre… aztán benyomták ezt a csavart…

Emellett pedig szerintem nem volt egy lapos rész sem, engem az orvosos dolgok sosem érdekeltek annyira, a House meg mindig király dolgokat csinál, szóval mindegyik rész nagyon élvezetes volt számomra.

Desperate HOUSEwife - 2009. 05. 12. 20:33

Igen, és akármilyen furcsa, szerintem ez a rész közelebb vitte House-t a boldogsághoz, mint korábban bármi, mert most már tudja, mit akar. Too bad, it isn’t true, de az, hogy az agya ezt így összerakta, a káoszban is nagy dolog és nagy lépés neki, mert korábban a létezését is tagadta. You don’t want to be homeless, do you? Tragikus persze, ahogy rájön, hogy nem is volt igaz, de nem is ez a sorozat lenne, ha ezt bárhogy máshogy kezelték volna.

Pancs - 2009. 05. 12. 20:34

Huh, iszonyatosan meglepődtem. Nem gondoltam volna, hogy ez mindekinek ilyen bejövös rész lesz.
Nekem az egész, az EGÉSZ 5. évad mindennek az alja.
Valaki írta, hogy abszolút nem lehetett erre számítani, hát de, szerintem nagyon is.
Bocsánat, lusta vagyok visszakeresgélni, hogy idézgessek, valaki írta, hogy neki House-ban nem a beteg a lényeg, első pár évad sablonos, stb, azthiszem ez most gonosz lesz, de ha tényleg ezekre a melodrámai elemekre van szűksége nézzen Grace klinikát. Fura vannak többen akik azt mondják, sok nekik a beteg, orvoslás dolog, hát nem tudom, én pl rohadtul utálom ha nem értem meg, hogy mi is volt a beteg baja, vagy ha érződik az egészen, hogy a beteg márcsak azért van, mert mert muszáj lenni, House teljes mértékben leszarja…
Huh, nagyon nehéz összeszedni a gondolataimat. Legszívesebben cancelt nyomnék, de tudom, hogy úgyis nézni fogom, bár semmi esély arra, hogy számomra összekaparja magát a sorozat.
Biztos, hogy kihagytam valami rákontrázást, de így jártam.

danton - 2009. 05. 12. 20:46

Pancs:
nana, a House más klasszis. Az, hogy a Grace valamit szarul csinál, nem azt jelenti, hogy nem kell karakterrajz egy sorozatba. Sőt. Most komolyan, nem értem az ilyen hozzászólásokat. A House magánéleti szálai és MÉLYlélekrajza nem az a felszínes picsogás ami ott megy. Ettől még szerintem is legalább olyan fontos a jó eset és sok poén is, bár a legfőbb összetevő szerintem is a lélekrajz, ezért is tetszett annyira ez az epizód. a legoptimálisabb keverék (és a legjobb epizódokat felsorakoztató) szerintem a negyedik évad volt, de ezt már mondtam. Amúgy Desperate HOUSEwivesszal értek egyet, bár a Lost-kommentjén én is csak nehezen tettem túl magam.

Ihi - 2009. 05. 12. 20:49

Igazából nem értem miért vagytok úgy oda ettől a finálétól. Az utolsó 5-10 perc csak egy epizód a sokból. De igazán a hallucinálós dolog sem lepett meg, ennyire durvára nem számítottam, de tudtam, hogy Amber visszatér. Egyértelmű volt, hogy egy ilyen szálat nem zárnak le finálé előtt.

Az egész évad sem volt nagy ász, az utolsó 3-4 epizód jó volt, meg az elején egy kettő (na nem az évadnyitó), de a közepén, unalmas ügyek, semmi sem történt gyakorlatilad. Dráma, hát arra próbáltak játszani, nem jött be, nálam legalábbis nem sikerült elérniük a hatást.

6 pontot adnék talán az évadra, de nézős marad, ez nem kérdés. Remélem majd az évadot érő negatív kritikák után összekapják magukat.

darkspell - 2009. 05. 12. 20:53

Van egy olyan érzésem, hogy az írók Kutner távozásával találták meg azt, amit egész addig kerestek. Valamit, ami még House-nak is sok. És bejött. Tetszett. Jó volt.

CyClotroniC - 2009. 05. 12. 20:53

Pancs: Én írtam, de azért a két sorozat drámai elemei között mérföldek vannak mélységben és minőségben. Azt mondtam csak, hogy a mostani új karakterekkel kiépített drámai szálak erősebbek, mint a régiek és nagyon hatásuk van az orvos-beteg kapcsolatra, ami fontos, mert ennek köszönhető, hogy nem csak a levegőben lógnak a karakterek, mint az első szezonokban, ahol Cameronéknak annyi volt a szerepe, hogy feldobálják House-nak a labdát, amit lecsapkodhat.

danton - 2009. 05. 12. 20:54

nálam 7,5 az évad, 10 az epizód. tudom, elfogult.

Cs - 2009. 05. 12. 20:55

Azért érdekes h Vicodin helyett most Oxycodonnal tápolta magát az öreg hm…

Thrasher - 2009. 05. 12. 20:58

“darkspell”

hát a befejezés Kal Penn távozása nélkül is ugyanez lett volna gondolom, de tényleg jól jött ez így ki, ahogy Kutner halála miatt is kezdődik ez a folyalmat Houseban, anélkül kevésbé lett volna ritmusos

jellycat - 2009. 05. 12. 21:02

Az évadzáróról sok újat nem tudok mondani, már többen leírták előttem, hogy milyen fantasztikus. Miután vége lett csak néztem magam elé, és egész nap a hatása alatt voltam. (Ilyen pedig nem sok sorozatnál fordult elő velem, max. a Sírhant Művek fináléja után.) Nyilván maga az ötlet nem nevezhető eredetinek, de ahogy megvalósították: a végkifejlet felvezetése, az egész hangulata, a színészi játék (Hugh Laurie-ról tényleg csak szuperlatívuszokban lehet beszélni) az iszonyatosan ütött.

Most pedig, hogy összeállt a kép, azt mondhatom, hogy ez az évad is nagyon tetszett. Kedvenc évadom amúgy sincs, mindegyikben vannak zseniális és kicsit gyengébb részek is, de miért is ne lennének, hiszen így kerek az egész. Sajnos, nem sajnos én is abba a táborba tartozom, akiket a magánéleti szál jobban érdekel, mint az orvosi esetek, ezért is függtem rá most először, így már nem tudtam pár részt összevárni, minden héten meg kellett nézzem.

Egyébként ebben szezonban talán a téli szünet utáni 3-4 epizód volt, ami nem fogott meg annyira, de másodjára nézve már azok is tetszettek. Az utolsó részek történetszála nálam abszolút nyerő: House még sosem volt ennyire szétesett, sosem volt ennyire bizonytalan magában és a végére pedig teljesen összeomlott. Most először mutatta ki, hogy igenis szüksége van kapcsolatra, és aztán bummmm.

Ha pontoznom kéne, és végülis miért is ne, akkor az évad 8/10, a finálé 10/10. És igen elfogult vagyok. :)

dexter - 2009. 05. 12. 21:04

nekem is hasonó a véleményem, mint neked, human. évad első 5-6 része nagyon bejött, aztán volt egy sor uncsi rész, aztán a kórházos-rablós k***a jó lett, aztán megint unalom, unalom hátán, de kutner halála óta felpörgött olyannyira, h. el is vesztettem a fonalat.
most house honnantól hallucinálta a dolgokat? az egész részt? dugtak egyáltalán? örülnék ha vki ezt elmondaná, mert kicsit összezavarodtam…

danton - 2009. 05. 12. 21:09

dexter: house onnantól hallucinált, hogy azt mondta Cuddynak, hogy segítségre van szüksége. Azt, az utána következő éjszakát (+dugás), a többit elvben nem, csak olyan kis dolgokat, mint a rúzs

A. - 2009. 05. 12. 21:16

Most akkor ezalatt a bizonyos magánéleti szál alatt azt értjük, hogy House dugni fog-e Cuddyval? Mert ha így mérjük az évadot (House/Cuddy jelenetek mennyisége alapján), akkor érthető, hogy sokaknak miért kedvenc. Meg az is, hogy miért jut eszébe valakinek a Grace…

Biohazard - 2009. 05. 12. 21:18

Rality is overrated! :D

Kit-Kat - 2009. 05. 12. 21:21

Én nem lettem ennyire lenyűgözve, mint a nagytöbbség, de nem volt rossz évadzáró, nem gondoltam volna, hogy hallucinálja az egészet (főleg mert így 5-ből ez már a harmadik évad, amit hallucinálással zártak). Mondjuk, ha ez az egész Huddys dolog valóban megtörtént volna, akkor most tuti cancel lenne nálam a sorozat, szóval örültem ennek a megoldásnak, a következő évadra azt hiszem maradok, aztán meglátjuk mi lesz.

Az egész évad összességében szvsz nagyon hullámzó volt, kicsit néha már zavart, hogy folyton próbálnak beerőltetni valami nagy drámát, úgy a közepétől meg volt pár rész, amin majdnem bealudtam; közben viszont akadtak egész jó pillanatok is, Hugh Laurie továbbra is zseniális, azt hiszem sokat rátett arra, hogy a gyengébb részek is nézhetőek legyenek.
Összességében az évad egy 6/10 nálam (talán), egyértelműen a leggyengébb évad eddig, az első három zsenialitását meg sem közelíti, sajnos.

Pancs - 2009. 05. 12. 21:39

danton:
értem amit mondasz, csak egyettnem értek vele.:)
karakterrajz, igen persze hogy kell, de számomra(és kezdem azthinni velem van a baj) ez már nem az, sokkal inkább drámainak szánt elemek, amik nálam nem váltak be, de úgy láttom a többségnél igen.
Mondjuk ahogy olvasom többségnek, neked is fontos a lélekrajz, hát nekem nem, legalábbis House-ban nincs rá szükségem, vagyis ez nem teljesen igaz, nem lenne vele semmi bajom, ha House karaktere nem ment volna át hatalmas változáson az első évadokhoz képest.

Rhod - 2009. 05. 12. 21:40

House (Hugh Laurie) tökéletes volt, mint mindig. Az évadzáró 7/10, de csak a – számomra – felesleges Chase/Chameron esküvő miatt. Teljesen kilógtak a képből, ráadásul Chase egyszerűen nem lehet ennyire b.lf.sz, hogy a kettejük között történtek ellenére elveszi Chameront, akinek a sperma ügy miatt szintén lenne mit keresnie a pszichiátrián. A Chuddy szex hallucinációt csak azért sajnáltam, mert a jó öreg Greg megérdemelte volna :)

danton - 2009. 05. 12. 21:46

Pancs:
semmi gond, ízlések és pofonok, engem csak a Grace-párhuzam zavart, de az gondolom, érted, miért :)

Kaktusz - 2009. 05. 12. 21:49

“Igen, és akármilyen furcsa, szerintem ez a rész közelebb vitte House-t a boldogsághoz, mint korábban bármi, mert most már tudja, mit akar.”

na igen, ahogy már többször szó volt róla, nagyon durva lélektani dolgokat ábrázoltak ebben az évadban. sokkal-sokkal sötétebb volt mint az eddigi bármelyik és szerintem egyáltalán nem volt megjósolható hogy mi lesz, nem volt egyértelmű az évad elején hogy hová fognak kilyukadni. mindig sikerült egy szinttel feljebb vinni a megdöbbenésemet és a feszült várakozásomat (egy rész mondjuk volt amikor azt mondtam hogy köszönöm szépen most egy kis szünetet tartok, amikor foreteen összejött). de örülök hogy kitartottam mert megérte. nagyon hullámzó volt az évad, de a vége a friss élmény és nem közepe, ez is hozzájárul a pozitív értékelésemhez:) a fináléra 8/10-et adok, beleértve hogy hogyan építették fel már részek óra. és nem vagyok elfogult, ó nagyon is tudtam én fikázni amikor nem jött be. hát most sikerült megvenniük. még azt sem tartottam klisésnek, hogy a szexet is csak képzelte, pedig az ilyenektől rendesen ki szoktam borulni. persze most is kiakadtam de azért jó körítést adtak hozzá:) szóval kifejezetten kellemes csalódás volt, az ütős fajtából:P

most már csak az kell, hogy ne húzzák el az egész 6. évadban ezt a hallucinálós dolgot, de ne is oldják meg egy rész alatt. nem, egyáltalán nem magasak az elvárásaim XD de végülis ők tették ilyen magasra a lécet.

Pancs - 2009. 05. 12. 21:49

persze, én is belátom, hogy kicsit erős volt, és egyáltalán nem összehasonlítható a két sorozat, bevallom Graceből egy részt se láttam, nem is tervezem:D

danton - 2009. 05. 12. 22:04

“na igen, ahogy már többször szó volt róla, nagyon durva lélektani dolgokat ábrázoltak ebben az évadban. sokkal-sokkal sötétebb volt mint az eddigi bármelyik és szerintem egyáltalán nem volt megjósolható hogy mi lesz, nem volt egyértelmű az évad elején hogy hová fognak kilyukadni.” igen hát ugye ne felejtsük el a gyilkossági kísérletet Chase ellen. Akkor azért nagyon fennakadt a szemem. A jó értelemben

Platschu - 2009. 05. 12. 22:06

Én magyarul követem a részeket, de most a kíváncsiság miatt megnéztem ezt az évadzárót is előre. Olyan semmilyen volt, valahogy így tudnám jellemezni. A beteggel kapcsolatos eset még éppen elment, de nekem ez az egész House leépülés nem jött be. Mármint abban az értelemben, hogy semmilyen csavar nem volt benne, mert már a legelején sejtettem, hogy valami nem stimmel. A belső énjére való hallgatást, pedig már a buszon ellőtték Amberrel kapcsolatban. A végén való besétálás pedig kifejezetten irritált. Az esküvő meg olyan szintén semmilyen nagyobb érzelmi hatást nem váltott ki bennem, mert csak belepasszírozták kontrasztnak a szomorú képsorok közzé, mikor időben biztosan később játszódott. A korábbi évadzárók sokkal frappánsabbak voltak. Ez így kb. 5/10 pont

Wysa88 - 2009. 05. 12. 22:19

Platschu, a 23. részt is nézted vagy csak a 24.-et? Mert úgy jobban üt, ha a 23.-at is megnézi a finálé előtt az ember.

Hotaru - 2009. 05. 12. 22:27

Platschu, szerintem ott rontottad el, hogy minden előzetes nélkül megnézted az utolsó részt. És az a baj, hogy a meglepetés erejét már nem lehet pótolni. A barátom is meg akarta nézni, és nem engedtem neki, szimplán jóakaratból. Kötelező legalább az utolsó három részt egyben nézni, ha azt akarod, hogy a hatás teljes legyen

Gergely - 2009. 05. 12. 22:32

Az az igazság hogy ütött a finálé!Az évad jól indult, utána pedig leragadt az átlagosnál. Hasonló részek, más-más sztorikkal. De ez a finálé, nagyon komoly lett. A fordulatot érezni lehetett, nah de ekkora sztorival… Ezt nagyon összerakták, azt kell mondjam hogy ez igazi profi munka volt.És minden tekintetben. Az esküvő pedig azért kellett a végére, ne sírjon mindenki, miközben nézik House-t bevonulni…
Nálam az évad 8/10, az utolsó részek 9/10, az évadzáró pedig 9.5/10. Hogy mit vártam volna még? Mondjuk hogy Cuddy is megőrül egy picit…

Biohazard - 2009. 05. 12. 22:50

Jajmar! Ki nem kepzeleg neha egy kis huncutkodasrol?! Akkor en is orult vagyok? :D

human - 2009. 05. 12. 23:00

A nap dummyja kitüntetést most akkor megosztja az a pár ember, aki csak a finálét nézte meg, még csak az előző részt sem hozzánézve. A finálék tipikusan a kitartóbb nézőknek vannak. Mintha megnéztnétek a 6. érzék utolsó 20 percét, aztán “á ez közepes volt”.

Turorudi - 2009. 05. 12. 23:05

Ez most nem dicshimnusz lesz.
Nekem ez a “nézzük meg a kávéspoharat, nincs-e rajta oxitocin” már nagyon fárasztó gimis dráma.

Úgy tűnik, jól megkavarják a lapokat a diliházzal, de úgy tűnt egy éve is, és kiderült, az új évad első részében elbagatellizálnak mindent és megy szépen a megszokott kerékvágásban az egész gépezet.

Csak azt akarom mondani, az évad nekem hozott egy megszokott színvonalat, és ebben a finálé nem volt kiugróan jó.

A legnagyobb dráma számomra inkább az, ahogy a Cameront és Chase-t játszó színészeket kínozzák két évad óta (a valódi majdnem házasságukra gondolok) és erre a mostani finálé tette fel a pontot. Nem tudom, mit gondoljak erről. A stáb akarja összehozni őket ennyire?

Zsofesz - 2009. 05. 12. 23:11

Még mindig a hatása alatt vagyok…
Nekem bejött az egész évad, olyan mintha csak tegnap kezdődött volna.
Nem tűnt fel a rúzs-dolog, így a végén számomra még nagyobb WTF volt, hogy az egészet csak haluzta.
Még jó, hogy jön a Weeds, így kibírom őszig :)

Mat - 2009. 05. 12. 23:25

Amugy, e case-zel kapcsolatban azt nem ertem hogy mitol alakult ki a csavonak a ‘split-brain’? Mar ugy szuletett?

danton - 2009. 05. 12. 23:44

Turorudi:
profi színészek, az a legkevesebb, hogy a magánéleti hülyeségeik ellenére is hozzák a szerepüket, akármi is az, nehogy már a stáb tehessen róla, most ha teszem azt hugh laurie rákap a gyógyszerekre, bele kéne írniuk hogy House lejön a Vicodinról, hogy ne legyen rossz neki?

Mat:
Epilepsziáját próbálták így gyógyítani de elbaszták, ha jól értettem

berc - 2009. 05. 12. 23:52

na látszik, hogy én sorozatnézéskor totál kikapcsolok, abszolút nem számítottam erre a fordulatra, így még nagyobbat durrant. Nagyon újat nem tudok mondani, többséggel értek egyet, 5. évad nagyon ingadozott, néhány részen szinte aludtam, de a végére így felpörgetni a dolgokat… Tetszett nagyon ez a finálé, na.

HAta - 2009. 05. 12. 23:53

Jó volt, kár tagadni. Képileg nagyon össze volt rakva a finálé, nekem még a dramaturgiánál is jobban tetszett. Mindjárt az egyik kedvencem: a Clooney-féle Solaris jutott eszembe a történet párhuzamaként, persze csak nagy vonalakban. A 10/10-es finálé nálam az S4 dupla zárója volt, erre 8/10. Folyt. köv. Várjuk!
Weeds, Californication … lesz addig is élet :)

drP - 2009. 05. 13. 00:21

Hát, ez a finálé tökéletes volt, egyszerűen nem térek magamhoz. Az egésznek a felépítése, kivitelezése minden király volt simán 10/10 nálam. Furcsa, de sem ebben a részben, sem az eéőzőben nem ragadott meg a hetibeteg, pedig mindkettő érdekes volt, de azt éreztem a betétnek a magánéleti szálak mellett, míg korábban ez fordítva volt. Így jobban tetszik a dolog, habár lehet, hogy ezzel a véleménnyel kisebbségben leszek. Nekem az éved is bejött, leszámítva a karácsonyi rész után kb 3-4 lapos részt, a 14 borzalommal, ha azok nincsenek, akkor nálam ez lenne a top évad. Nagyon türelmetlenül várom a folytatást, de nagyon messze van sajnos…

holy - 2009. 05. 13. 01:13

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy folytatják!
Zseniális rész volt….ennyit még soha nem kaptunk House-ból!

Nekem az tetszett a legjobban, hogy amíg azt gondolta minden oké, hogy végzett a vicodinnal és, hogy cuddy is megvolt neki…teljesen boldognak tűnt!És az is volt!Mosolygott csak úgy és nem valami bunkó beszólásán..

Le a kalappal az írók előtt….az évad tényleg nem volt a legjobb, de mindent kihoztak a végére!Pedig a hallucinációs,képzelgős,majdnem meghalós sémát azt hiszem, már harmadszor veszik elő évadzáráskor(amikor lelövik, amikor Amber meghal és most is)!

Ami mindent vitt az a rúzs és vicodine ellentéte!Minden olyan ellentétet képvisel ami House-t körülveszi!
öröm és keserűség,
nő és magányosság,
normális élet – további függőség
kitartás és feladás
stb., stb.,

No és a párhuzam a hetibeteggel…na az is zseniális!Mit csinálsz Te és mit irányít az agyad?

vam - 2009. 05. 13. 01:20

Az a baj, h az utsó részek hiába ütnek mindig, valójában egy kaptafára mennek. Harmadszor az az utsó rész, hogy House hallucinál valamit, és ebből kétszer csak a végén derült ki, hogy csak halluzik.
Az 5. évad sztem is az eddigi legrosszabb, de a végére azért tényleg “megjavult”.

Maala - 2009. 05. 13. 01:29

SPOILER: A 3. haluzásos évadzáró miatt fanyalgóknak elárulnám, hogy a (perpill) maradék 3ból még legalább 2 haluzós lesz. Cancel, amíg nem késő!

Agy kikapcsol, Rúzsos jelenetnél Junkies post képje (véletlenül sem a Tovább résszel) beflessel, elnyomva az egyetlen nyomot, hogy gebasz lesz. A végén beüt csavar. Ah. Jöhet a következő (Lost), holnap reggel.

Alex - 2009. 05. 13. 02:01

Tényleg kicsit leült az 5. évad eleje/közepe, volt pár House-szinthez képest gyengébb epizód. Viszont az utolsó pár rész kurva jó volt. :) És a 6. évadban kurva nagy potenciál van szerintem ezzel az elmegyógyintézet témával.

ampervadasz - 2009. 05. 13. 02:30

Részemről nekem nagyon bejött ez az egész évad, voltak persze gyengébb részek, de nekem egyik sem volt unalmas. Összességében nagyon erősnek éreztem, talán eddig a legerősebbnek. A fináléban engem is sikerült behúzni a csőbe, hiába voltak ráutaló jelek, teljesen váratlanul ért a csavar a végén, és mindent vitt. Nekem tetszik ez az irányvonal, remélem a következő évadban is ezt viszik tovább.

“maradék 3ból még legalább 2 haluzós lesz”
Megkérdezhetem, hogy ezt honnan veszed? Szerintem még az írók sem tudják.

Solmyr - 2009. 05. 13. 07:51

Én pont a végén az esküvő-elmegyógyintézet párhuzamot éreztem nem megalapozottnak, gyengének és erőltetettnek. Egyébként nagyjából egyetértek human kritikájával, az évadból nekem is kb. 7-8 rész tetszett úgy igazán, de a finálé előtti utolsó néhány rész nekem is meghozta a kedvem, hogy ne csak megszokásból maradjak House mellett.

Kaktusz - 2009. 05. 13. 09:44

hát sztem egyáltalán nem hasonlítható össze a 3. évad fináléja és a mostani. még csak nem is ugyanaz okozta a hallucinációt (arról nem is szólva, hogy a 3. évadosban nem is hallucinált valójában), és nem is ugyanaz a jelentése/jelentősége a két esetben. a 3. évadban totál önhibáján kívül történt a dolog, egyelten részben lerendezték, és nem az volt a hűha, hogy akkor most leszokik a vicodinról, hanem hogy lehet hogy teljesen meggyógyulhat. plusz ott nulla érzelmi szál volt jelen, max azon gondolkozhatott el a néző, hogy mi a jelentősége annak hogy Cuddy ‘gyógyította meg’ a hallucinációban, de ez is csak a Huddy-fanatikusoknak jutott eszébe. az 5. évadban pedig az életéről van szó, azért House már nem fiatal de nem mindegy hogy hogyan tölti élete hátralévő részét. jól megmozgatta a fantáziáját Kutner halála, ő is számot vetett azzal, mit ért el eddig és mi hiányzik még az életéből. aztán az utolsó jelenetekben kiderül számára hogy nem érheti el azt ami hiányzik (normális kapcsolatok, Cuddy), sőt, amiről azt hitte hogy az övé már azt is elvesztette (a józan esze). ez nagyon durva felfedezés, gyakorlatilag lenullázódott az élete. és pont ezért volt tökéletes az utolsó jelenet, hogy emellé az állapot mellé állították ellenpontozásként az esküvőt (bár továbbra is kitartok amellett hogy a spermás szálat valami extrabénán zárták így le). és ugyanaz a zene mindkét jelenetnél más jelentést hordozott. szóval ha az évad nem is volt (sztem) a legjobb, azért a finálénál erősen hajlok a pozitív értékelés felé. nemtom mit szívtak a készítők de remélem megbízható az ellátójuk mert ez így nagyon bejön nekem.

Maala - 2009. 05. 13. 10:41

Kaktusz: A 2. évadról beszélsz az elején, nem 3.ról. :)

Ampervadasz: OMG.

Alfie - 2009. 05. 13. 12:16

Nah pont MOST kéne véget érnie a sorozatnak! Ez az a pont,ahol bekéne fejezzék az írók. Elvégre mi történhet a 6. évadban? House kijön és mintha semmi sem történt volna, megy vissza eseteket diagnosztizálni. Ez a fickó már csomószor volt öngyilkos, csomószor volt a halál közelében (olyok sajnos mást vitt helyette) de mindig szinte..”életre” lett ítélve. Az utolsó percek mindent elárultak. A világ változik, az emberek változnak, de House mégsem járt annyira rosszul, mert egy ember akkor is maradt neki akire számíthat. Mindenki más jól szórakozott ezzel párhuzamosan.

ampervadasz - 2009. 05. 13. 12:52

Maala:
Mi a probléma? Hülyeséget kérdeztem?

Kaktusz - 2009. 05. 13. 13:13

Oké már el vagyok szállva. A 2.ról, igen:)

danton - 2009. 05. 13. 19:45

Nem tom, szerintem nem úgy fog folytatódni, mintha mi sem történt volna, legalábbis max csak a felszínen, az ötödik évad a negyedik finálé (+Kutner) következménye, tehát az az összeomlás sem hagyta változatlanul Houset és a környezetét, pláne most ez. House szerintem épphogy változik mint ember csak komplikáltabban mint más egyszerűbb karakterek. Szemét vagyok, de remélem, a s06 első harmadáig teljesen a padlóra viszik, már ha van még lejjebb, hogy aztán lássuk, hogyan építi fel újra a személyiségét. Ebben van szerintem nagy potenciál. Azt sem tartanám hülyeségnek, ha kicsit (hangsúlyozom, kicsit) lost-módon elkezdenének flesbekkelni, mégpedig akkorra, amikor az az ominózus műtét volt, szerintem a két szitu sokban hasonlít és érdekes párhuzam lenne, ott lesántul itt meghibban, ott elhagyja azt a nőt, aki komolyan kéne, itt még épphogy csak rádöbben, hogy kéne és egyben hogy nem jöhet össze, mindkétszer teljesen padlót fog és újra kell kezdenie stb stb. És Foreman újra érdekes lehet mivel valszeg ő viheti tovább House prakszisát. Az sem kizárt, hogy ő vesz fel egy új dokit a tímbe Kutner helyére és House majd baszakszik az új emberrel (no meg Foremannel) ha visszatér. Szóval sok minden jó várható itt, ha nem cseszik el, de az azért nem jellemző rájuk, a legnagyobb elcseszések (s05 nyitány és közép) is bőven verik a sorozatok háromnegyedét, istenem MLMNHM (mikorleszmárnégyhónapmúlva).

matula - 2009. 05. 13. 21:11

hát. ízlések és pofonok. jó a house, megnézem, de már rég nem a number one. persze, hisz 5. éve nyomják, nehéz bele újat tenni, amolyan “kamara”sorozat ez, kevés szereplővel, kiszámítható történésekkel. nekem ez az évadfinálé is kicsit gyengusz volt, persze attól még kíváncsi vagyok ősszel hogy épül majd fel az új évad. de mondjuk a life kasza százszor jobban kiakasztott, mint ez; és a lost meg a supnat finálét is jobban várom, mint ahogy ezt vártam. ettől azért house még house, de lassan lemaradós, darálós sorozat lesz belőle. számomra

d Mykee - 2009. 05. 13. 22:04

Nagy csattanó volt a befejezés az biztos. Nekem személy szerint tetszett,de már nem arról szól a house amiért elkezdtem anno nézni,a különleges esetek miatt. Most csak úgy tölteléknek van és ez zavar,de csak ezzel a drámával lehet megfogni a nagy közönséget,mert a szaknyelvből(aki nincs benne)nem ért semmit. Szerencsére az 90%-ban helyes.:)

Cirmoscica - 2009. 05. 14. 02:23

Biohazard: Hát, ha te is azt hiszed majdnem egy napig, hogy tényleg megtörtént a hancúr, és még ki is kiáltod ország-világ előtt, akkor igen, ez az őrültség jele! :)

Necros - 2009. 05. 14. 20:15

Az évad nekem tetszett, 1-2 gyengébb részt leszámítva. A finálé viszont szerintem is nagyszerű volt. :)

bad feeling 1.6 - 2009. 05. 14. 20:50

Tökéletesen egyetértek humannal, egy ilyen évad után nem érdemelné meg a sorozat, hogy folytassam. Az egész évad House-szinten nagyon gyenge volt. Nekem az utso két részen csupán az 5×04, és a belső nézetes rész jött be, tehát 20 rész gyakorlatilag nekem szinte szenvedés volt, semmi nem maradt meg az első 22 részből se egy monológ, se egy eset (kivéve a korábban emlitett)semmi. Évadon átivelő sztori csak a House-Cuddy kavarás volt, ami néha már egy brazil szappanoperára hasonlitott. Az egész évad az előzőekhez képest annyira alacsony szinvonalu vol sztem, hogy komolyan aszittem cancel lesz..
Erre jön a finálé, amire csak keresem a szavakat. nem volt jobb a 4x15nél, de akkoris… odabaszott, nem kicsit, nagyon, szal szeptemberben folytatom.

RMfan77 - 2009. 05. 15. 01:22

Elgondolkodtam, hogyan lehetne a következő évad és nekem egy ehhez hasonló megoldás nagyon tetszene:

Első 3-4 részben lehetne az, hogy a House még nem épült fel, akkor meglátogathatnák páran, meg mutathatnák a szenvedését stb… ilyen még úgy sem volt, többiek közben tolják tovább a diagnosztikát… aztán lehetne egy nagy visszatérés az orvosláshoz a House-nak, közbe ugye tudatosult benne, hogy neki a Cuddy kell, de a Cuddy problémázik, szóval az évad 18-dik része felé jönnek csak össze… ez lehetne a House-os irányvonal… mert ha nem változik House, akkor egy idő után unalmas lesz a dolog, másfelé már nem nagyon tud menni ebből a helyzetből szerintem…

Hogy emellé a többiek szálai milyenek lesznek, az nekem nyóc, de valami ilyen dolog bejövős lenne, főleg a House kórházi időszakát bemutató.

De úgy is az lesz, hogy már jön kifelé az elején.

dubplate - 2009. 05. 15. 09:01

A finálé, valami fantasztikus volt :)

Hál isten sosem került a szemem elé semmiféle spoiler, de azt sejtettem, hogy tragikus vége lesz..
Azon csodálkoztam, hogy Wilson nem sírt a végén..

És persze szidom magam, hogy ilyen mohón megnéztem az utolsó 4 részt 1 nap ^^

C9H13NO3 - 2009. 05. 15. 09:34

Alfie: tökéletesen egyetértek Veled. Bármennyire is fájó, de nem kéne több évad. Amit az 5.-ben összeszenvedtek az az egész House “kultusz” lerombolása volt. Itt ott sikerült felidézni a régi hangulatot és oké, a vége is rendben volt, de hányszor akarják még ezt eljátszani? Az évad közepe felé elkezdtem nézni a 2. szezontól, így párhuzamosan néztem az s2-t és s5-öt, nagyon fura volt :-) Még újranézve is röhögni tudtam a poénokon, míg az 5. évadban a friss poénok is lejártnak tűntek.
A két finálét összevetve meg rá kellett jönnöm, hogy az s5 vége tulajdonképpen az s2 „koppintása”. Ugyanaz a hallucináció téma, ugyanez a felvezetés, ugyanez a kopp… kicsit le is konyult utána a szám, mert ezek szerint nem is olyan faszák a forgatókönyvírók, mint hittem. Egyszerűen csak elővették a régi receptet, kicsit átdolgozták, aztán az eredményt a kiéhezett nézők elé dobták, akik persze két pofára tömték a régi hangulatot. Igen, bevált a módszer, visszahozta az eredeti House légkört, de ezzel továbbra sincs megoldva a folytatás…

Söge - 2009. 05. 15. 13:33

Hát… nekem valahogy nem jött be ez az évadzáró. Pedig nagy House-fan vagyok, lehet épp ezért nagyok az elvárásaim… Szerintem ez volt a leggyengébb évad, és a leggyengébb finálé is. Az, hogy a Cuddy-House szex kamu már az előző rész végén gyanús volt, de a rúzsfoltnál egyértelművé vált. Ami az évadot illeti, volt 4-5 jó rész, 4-5 iszonyú gyenge, a többi amolyan átlagos. Szóval nálam az epizód és a szezon is 5/10

DarkEvil - 2009. 05. 15. 20:31

Srácok, egy nagyon egyszerű kérdésem lenne: Ugyebár, mikor House hallucinált (4×23), akkor elviekben mi azt láttuk, hogy szólt Wilson-nak, hogy Amber-t hallucinálja, stb. Na ez a szál teljesen nyílt maradt. Ami az utolsó részben történt, az már teljesen úgy fest, mintha azt is csak hallucinálta volna, hogy szólt Wilsonnak. Vagy ezt én látom teljesen rosszul?
Valamint az utolsó részben maga a House Vs. Wilson beszélgetések is hallucinációk voltak? – Csak mert megemlítette, hogy Cuddy segítette ki a függőségből, és Wilson lereagálta, sőt, mint láttuk egyszer Cuddy meg is említette ezt Wilsonnak, közben mint ahogy kiderült, Cuddy nem is tudott semmiről, mivel ott sem volt.
Bocsi, hogy ilyen értelmetlenül fogalmazok, csak Nekem elég kusza lett ez így.
Valamint a végén egy elmegyógyintézetbe zárták House-t? Mivel? Hallucinációval? Vagy a Skizofréniával, amiről az előző részben beszélt?

Squazee - 2009. 05. 15. 22:26

Az évad eleje mindenképpen lapos volt, de nekem jobban tetszett ez, mint az első 3 évad.
Az évadzáró nem lett olyan ütős, vagy váratlan, de nagyon jól megcsinálták. Nem volt egy nagyon jó rész, de a vége jó volt.
Nem lett rosszabb a House az évadok folyamán, legalábbis számomra jó maradt és élvezhető. Kivétel néhány olyan lapos részt, hogy a fal adja a másikat.

mrbay - 2009. 05. 16. 03:09

DarkEvil:
“Srácok, egy nagyon egyszerű kérdésem lenne: Ugyebár, mikor House hallucinált (4×23)”
most az utolsó szezonról beszélünk? Mert ez az 5. volt.. :)
Szerintem azt hogy Wilsonnak szólt a dologról nem hallucinálta, csak a 24. részben történt dolgok nagy részét :)

“sőt, mint láttuk egyszer Cuddy meg is említette ezt Wilsonnak”
Valójában nem ezt említette meg Wilsonnak, csak célzott valamire. Azt mondta neki, hogy Rólunk akarsz beszélni, de mivel House közbevágott nem derült ki hogy Wilson szerint lefeküdtek, Cuddy szerint meg csak beszólt neki..

Legalábbis szerintem.

Alfie - 2009. 05. 16. 10:25

Annyira lemerem fogadni, hogy a 6. évad ugyanúgy fog kezdődni, mint a harmadik.House belép mindenki csodálkozására, szeretnék megkérdezni hogy érzi magát mire ő közbevág, hogy “már mondtam,jól vagyok,mi az eset?”. Bár mennyire jó lenne,ha véget ért volna most a sorozat.De hát a pénz nagy úr.

holy - 2009. 05. 17. 09:12

Darkevilnek: szerintem (de lehet én látom rosszul) a nézőknek szánt hallucináció a 4X23 részben Cuddy irodájában kezdődik!Akkor dönthette volna el House, hogy Cuddy megsértése után felfedi-e megőrülésének titkát…..MI AZT HITTÜK IGEN!
De aztán mégse….
Szóval szerintem csak azt hallucinálta, ami nála történt otthon……..éppen ezért kezdte a napot dalolászva elégedett mosollyal az arcán.
Wilsonnak pedig tényleg elmesélte, az éjszaka szerinte megtörtént dolgokat, amiket House tényleg elhitt!
És pont Wilson és Cuddy folyamatos reakcióiból áll össze neki a kép, hogy nem is történt semmi!
Az utolsó részben szerintem már csak a zseniálisan kitalált rúzs volt a hallucinációja……

Mindenki! Nekem is van egy elakadásom az utolsó részben…..nem értem azt a kávés dolgot???Légyszi segítsetek!!!

hannah - 2009. 05. 17. 12:15

Szerintem sok mindent ki lehetne hozni egy terápiás szálból, kaphatna egy hasonló kaliberű pszichiátert,akivel osztanák egymást és sok régi dologra fény derülhetne. Esetleg Stacie is visszatérhet, hogy segítsen visszaszerezni az engedélyét a szezon közepe felé és így kialakulhat egy érdekes háromszög is…
A “szuper5” meg vinné tovább a diagnosztikát.

rapture - 2009. 05. 17. 15:23

csak stacit ne..

drP - 2009. 05. 17. 20:21

Jaj, Stacey nehogy visszatérjen…
A kávés dologgal valami olyasmi volt, hogy ugye egyszer kicserélte a poharát Cuddy poharára (azt nem tom, miért), elvitte Cuddy poharát, és valami fura volt rajta neki
aztán rájött, hogy a a fura, hogy nincs rajta rúzs, pedig ki van rúzsozva, és a rúzsa gyanolyan színű, mint amit “otthagyott” nála, és valahogy ebből jött rá, hogy igaziból nem is maradt nála semmi rúzs
vagy valami ilyesmi

Alfie - 2009. 05. 17. 21:56

most láttam át:
Új Team-13-as:meghal
Taub-már volt öngyilkos
Kutner-halott
Régi Team:Wilson:megölt egy nőt figyelmetlenségből
Chase:megölt egy nőt figyelmetlenségből
Cameron:meghalt a férje
Te jó ég! Harcedzett csapattal volt eddig dolgunk.

ampervadasz - 2009. 05. 18. 01:24

drP:
Így van, House eredetileg azért cserélte ki a poharat, hogy kielemeztesse a laborban, és utána teljesen véletlenül tűnt fel neki a rúzsfolt dolog. A gondolatmenete a következő volt, amiből rájött, hogy halucinál: a kévéspoháron nem volt rúzsfolt, pedig Cuddy ki volt rúzsozva, ergo: olyan rúzst használ, ami nem hagy nyomot, ergo: a folt, amit a tükörben látott az nem is lehetett volna ott.

jellycat - 2009. 05. 18. 09:17

Lehet, hogy én néztem be valamit nagyon, de eredetileg nem azért cserélte ki a kávét, mert valamit tett bele, amiről azt remélte, hogy Cuddy-ra úgy hat, hogy kivetkőzik magából????

zotya1979 - 2009. 05. 18. 14:36

Stacey szerintem visszatérhetne, nekem azok a részek tetszettek a legjobban, de hát lehet, hogy ezzel egydűl vagyok.
Ez az évadzáró nagyon jó volt, majdnem sírtam.
Nagyon sajnáltam, hogy az egészet, csak halucinálta.
Nagyon várom a következő évadot, ami jó lenne, ha inkább sokkal vidámabb lenne, mint a 4.-és 5. évad.

berc - 2009. 05. 18. 18:25

jellycat, előtted írták “House eredetileg azért cserélte ki a poharat, hogy kielemeztesse a laborban”

drP - 2009. 05. 18. 19:30

de mit akart rajta kielemezni?

makepeace - 2009. 05. 18. 19:44

a hormonszintjét

jellycat - 2009. 05. 18. 21:39

Oké, picit fáziskésésben voltam. Tényleg talált rajta egy hormont, ami az érzelmi kötődésért felelős. Na ezért kell minden House részt min. 2x megnézni.

Cirmoscica - 2009. 05. 19. 23:32
jellycat - 2009. 05. 20. 21:58

David Shore a 6. évadról:

http://www.doktorhouse.hu/hirek/2009/05/20/david-shore-a-tvguide-ban/

Ez így nem tűnik rossznak.

leonora - 2009. 05. 21. 01:10

Megkésve bár, de sikerült időt találnom arra, hogy megnézzem a három részt. Nem mondom, hogy csalódás, mert a Kutneres rész után várható volt, hogy bevetik a kedvenc sablonjukat, hogy House szenved és hallucinál. A szokásos üzletmenet, kicsit felturbózva. Akikkel a kibeszélőben vitatkoztunk az évad alatt, talán emlékeznek, hogy nekem már ebből volt nagyon elegem. XDDD És A 22. részt ezt szúrta el, pedig remek kis epizód lehetett volna.

A 23-24. rész pedig ahogyan seven írta – melodráma volt. Látványos, de nem mély, a lélekrajz – ha volt benne – felületes és lapos. Az elmeroggyanásban semmi eredeti vagy érdekes nincs, sem a sorozat utolsó szakaszához képest, sem más sorozatokhoz. Ha van zseni egy sorozatban, akkor valamelyik eredeti észjárású írónak előbb vagy utóbb eszébe jut, hogy a zseni főszereplő őrüljön meg (legalább egy időre). Az ötlet így elég eléggé azt az érzést kelti, hogy a House-ban kényelmes, könnyű megoldással óhajtották megúszni a dolgot. Igazuk is van, az ötlet kézenfekvő, és ömlik a könny, nem nagyon kell vacakolni. XDD A megvalósítás is az unalomig használt sablonjaikból állt ösze. Cameron picsog, Cuddy picsog – össze kellene gyűjteni összes picsogásukat – House és Wilson pedig drámai képpel bámulnak egyet, mert az kell az évadzáróba. RSL és HL persze nagy színészek, de bizonyos fásult rutint láttam rajtuk, ami nem csoda. A zárójelenetnek még nagy “kedvencemet” az előző évad végi buszos jelenetet (“House kinyilatkoztat”) is sikerült alulmúlnia sablonosságban. Mellette pedig a Cameron-Chase esküvő cukormázas képei – ha House 2. számú unalmaska pár nászától menekül a diliházis, azt teljesen megértem, de ennek valami ellenpontnak kellett volna lennie. Hát, nem biztos, hogy sikerült elérnie. XDD A legjobban az a kardinális probléma untatott, hogy lefeküdt-e House Cuddyval.Tőlem. XDDD Csak lépjünk már túl ezen. House édelgése volt a legérdekesebb benne, az legalább szellemesen érzékeltette, hogy ha össze akar vele költözni, az tényleg azt jelenti, hogy beállt a tartós elmeroggyanás.

Felkavarni, megrendíteni nem tudott, csak egyszerűen kipipáltam, hogy ezt is megnéztem. Érdekel a folytatás, de csak annyira, mint bármelyik tucatsorozatból – ha van időm megnézem. Nincs bennem az a jóleső kíváncsiság, ami eddig mindig. Sokkolni, lenyűgözni már egyáltalán nem tud. Teljesen átlagos sorozat lett, ami a legkönnyebb megoldásoakt választja – őrültség, hallucináció -, ugyanazokat a köröket futják, a felszín motgalmasnak tűnik, de valójában sematikus. Úgy tűnik, Shore-ék már nem bíznak saját karaktereikben, csak szokványos, jól bevált sablonokban tudják őket elképzelni. Ha túléljük a következő néhány részt – House bent nyüglődik, a többiek kint, picsogások közepette – akkor biztos lesz még néhány jó rész, esetleg nagyon jó is, amiket élvezni fogok, sőt, nagyon szeretni, de előzetes várakozásaimmal ellentétben könnyen felejthető részek lesznek, mint ez. Kár, de az ötödik évad színvonala lapján nem lep meg. XDD

Encsi - 2009. 05. 24. 10:25

Hehe, a Badass-ben most nézem, hogy House vs River Tam döntő lesz :)) Majd jól megdiagnosztizálja :)))

Tattara - 2009. 05. 24. 11:06

Azért azt megnézném, hogy hogyan borítja ki House az ápolókat egy-egy józan pillanatában:D

Viktor - 2009. 05. 24. 22:42

Hát anyám!!! A 4.évad bűnrossz volt. A vége elment OK! Az egész 5.évadot mondom majd ledarálom…de nem volt időm letölteni viszont amikor már a tvben promózták totál kiakadtam és vad töltésbe kezdtem…Azt az eget mekkora évad volt ez. Az ügyek nekem mind bejöttek talán 2 uncsibb volt. De fordulatos, vicces, szerelmes, vagyány évad volt. Azt az eget mi jöhet ezután??? Szerintetek hogy fog fojtatódni???

Alfie - 2009. 05. 25. 01:24

úgy,hogy továbbra is nézed :DD

Cirmoscica - 2009. 05. 26. 12:16

@Encsi: Jaja, szavazzatok House-ra! Eléggé le van maradva.

kri - 2009. 05. 28. 17:53

Milyen befejezést tudnátok elképzelni az egész sorozatnak? Gondolom, nem lesz beleúszunk a naplementébe típusú… szerintetek még hány évadnyi potenciál van benne?

L. A. - 2009. 05. 28. 18:54

Én nem tudok így különbséget tenni évad és évad között, hogy ez most jó volt, vagy halál volt. Az összes részt láttam, amit eddig csak leadtak, és én egészében nézem a sorozatot. Szerintem nagyon jól eltalálták a karaktereket, mert nem mindennapiak, és nem egyformák. Voltak kevésbé izgalmas részek az első 2-3 évadban is, és biztos a mostaniakban is. Én mégis azt gondolom, hogy ez attól függ, kit mi fog meg. Van, aki csak az esetek miatt nézi, van, akit meg csak a magánéleti szálak érdekelnek. Mivel nem vagyunk egyformák. A kicsit laposabb részeket akár úgy is felfoghatjuk, hogy a “szürke hétköznapok” a princeton plainsboro életében. Ennyi. És szerintem, ha valaki igazán szereti a sorozatot, akkor nem hagyja abba, mert 1-2 rész unalmasabb volt.
Az évadzáró pedig totális lelki válság és papírzsepi a lelkemnek. Az eszemnek meg az “ezaaaz! így kell ezt csinálni!” örömujjongás…
Zseniális!

Tücsök - 2009. 06. 06. 00:56

Kb olvasásban az első 8-9 kommentárig olvastam, és én nem tudom ti (aki ezen a véleményen volt) milyen másik sorozatokat néztek …de én sokat egy 5-6 biztos. És most őszintén melyik az a sorozat ami megélt 5 évadot ..és mindegyik része izgalmas,pörgős,vicces,drámai,akció dús stb…egyszóval ott van a topon ??? Mert én nem tudok.
Viszont a House nálam azon kevés sorozat között van, aminél egyszer nem mondtam azt,hogy…elég. Ha annyira nem is volt szuper az adott rész a következő jobb volt. Egy olyan sorozat, amely kollektíve, ennyire klasszis persze, hogy nehéz mindegyik részt ütősre csinálni, miután sokkal nagyobb az elvárás.
De hát ez az évadzáró megint ott volt a toppon! zseniális a story, az adott betegség, ahogy kapcsolódik a rész történetéhez, és hát Hugh Laurie briliáns!!!!
Folyt. köv…. az első sorban :)

seven - 2009. 06. 06. 20:06

5-6 sorozat neked sok? lol

- 2009. 06. 17. 21:57

Micsoda évadzáró… még szerencse hogy a 6. itt fog folytatódni:)

zizou fan - 2009. 06. 18. 21:36

Most tudtam csak megnézni. Ez a finálé..órási, fantasztikus, elképesztő…OMG-féle…hihetetlen.

PKPK - 2009. 06. 18. 22:41

Hát itten vagyok…Szóval a véleményem az 5ik évadról. Az elején még érdekes, aztán a közepén unalmas,még a szilárd House-HL fan-ságom ellenére is. Aztán a season vége felé jöttek a részek, el kellett ismerjem, csak kezd visszajönni a régi hangulat. De én nem bírálnám az írókat sem, vagy akárkit a sori készítői közül. Aláírom, hogy voltak szintbeli ingások, de nagy feladat lehet a megszokott feelinget, a megszokott soris hangulatot hozni úgy, hogy nézőpontot váltsunk. Pontosabban több magánélet. Hisz ha mindent lelőnek az első 2-3 évadban, akkor most mit néznék? Kellenek jobb-rosszabb részek, így váltások, hogy a sorozat nézőinek létszáma érdemeiben ne változzék. ((Egyébként sajnálom, hogy volt pár gyengébb rész, de meg kell hagyni, nekem bejött az évad.)) És a halucinációs rész…szintén elővett téma, ami nem feltétlen baj, hisz nem Lost vagy Supernatural, vagy Grace Klinika univerzumában járunk. És igen. Nekem meglepő volt, bár a “House-módi Huddy szex” spoilerből valamit sejteni lehetett, de összességében ezzel felkorbácsolták a fanok fantáziáját a hallucináció köré épített dologgal. Plusz House motivációja, érzelmei, Cuddy reakciója mindenképp olyan szál, amit a kövi évadban tovább építenek/rombolnak/fejlesztenek/vegetálni hagyják… Ahogy olvastam spoilereket a 6ik évadról több minden volt nyilvánvaló: 1, A Száll a kakukk fészkére c. film mintájára K. Jacobs által rendezendő season premiere, dupla részben. Tulajdonképp “soriban a mozifilm” jellegre számítok. House-Wilson köré épülő szál, ott folytatják, ahol a Both Sides Now-ban befejezték. Talán az egész elmegyógyintézeti kezelésének, gyógyulásának, ott benn eltöltött idejének sűrített változata lesz. Megváltozott House és régi Wilson + új lakótárs a Mayfield-i intézetben Gregnek. 2, A többi karakterről csak a következő részekben kapunk infót. 3, A Huddy-fanok és antifanok számára: House gonna take his realitionship with Cuddy to the next level… Nah ez vajon mit jelent? Househoz bejár az intézetbe? *Actual Love?!* nagyon kíváncsi leszek mit hoznak ki ebből. Eleinte érdekes volt a Huddy kapcsolat. Nagyjából az elméleti síkig, a beszólásokig, a szivatásokig. Nem mondom, hogy nem volt érdekes a soriban a szereplők érzelmi életébe is bekukkantani, de valami másra számítanék/számítottam volna. Vagy valami affér valamelyik régi kollégával, vagy egy totálisan váratlan, szürreális karakterre. (Talán a kórházi terapeuta? (József A. hatás bocsiii)) Ha jól csinálják a dolgaikat az írók-rendezők megmarad az 5ik évados nézettségi szint és lesz miről elmélkedni a továbbiakban is. GOO HOUSE!
(Hűűű bocsi, ez hosszú volt…)

FeGa - 2009. 07. 06. 22:50

Hát remélem az elmegyógyintézetis résznél eleresztik bátran a fantáziájukat az írók és House nyelve is fel lesz vágva rendesen. Én még arra tippelnék, hogy valakiről kiszúrja, hogy beteg és nem fogja neki elhinni senki ő meg addig fogja nyúzni míg csak be nem bizonyítja. Ez nagyon House-os lehetne szerintem.
A Huddy kapcsolat pedig…nem fognak járni vagy ilyenek. Cápaugrás lenne szerintem. Talán House mekomolyodik egy időre és nem fog neki állandóan beszólni? Az is cápa lenne nem? Bár az írók eddig nem olyanok voltak mint akik félnek a cápaugrástól bár az igazán nagy változásokat azért valameddig visszacsinálták (kis kivételtől eltekintve).

Cirmoscica - 2009. 07. 15. 11:28

Itt a 6. évad nyitóepizódjának promója, magyar felirattal: http://www.doktorhouse.hu/hirek/2009/07/15/6-evad-promo/

uevcs - 2009. 07. 23. 14:04

Milyen már ez a rövid haj:)
Remélem, hogy azért miután visszakerül, mert úgyis visszakerül a kórházba, azért a haját is visszanöveszti.
Amúgy zseniális a hangulata az előzetesnek. A zene is tetszik, télleg tudja vki hogy mi ez aszám?

uevcs - 2009. 07. 23. 14:05

Jah, közbe láttam, hogy a video alatt ott van az 1üttes neve.

Cirmoscica - 2009. 08. 11. 13:26

Ezt nézzétek meg: http://www.snakesonacane.com/

Visszaszámláló a 6. évadhoz (persze magyar, szóval helyi idő szerint).

uevcs - 2009. 08. 14. 12:19

Van bővített 6. évad promó annak aki esetleg nem látta még.
Spoiler
vajon kivel és miért is fog csókolózni?
http://www.youtube.com/watch?v=e5k-jotksSM&annotation_id=annotation_238577&feature=iv#movie_player

winnie - 2009. 08. 14. 12:27

ezt már kiraktuk az oldalra.

Lali - 2009. 08. 14. 14:57

Azzal a nővel csak azért csókolózott hogy elcsenje a kulcsokat :D.De engem az is érdekelne hogy kit ütlegelt az előzetesben.

Cirmoscica - 2009. 08. 27. 01:19

Hú, most lett vége az élő chatnek Hughval! Állati volt! http://tinyurl.com/mjv69s

debry - 2009. 09. 21. 12:24

Na már csak egyet kell aludni és House újra rendel. Oh yeah!

kacagomikulas - 2009. 09. 22. 12:22

Egyik legjobb House rész volt, ha nem a legjobb a premier, persze szigorúúan SZVSZ :)

bikkbakk - 2009. 09. 22. 13:36

nemcsak szerinted.

Wynonna - 2009. 09. 22. 15:20

Hát ez kegyetlenül jó rész volt:))

Szab - 2009. 09. 22. 17:48

Még biztosan sokan nem látták, szóval csak annyi, hogy ez a dupla évadnyitó egyszerűen annyira jó volt, amennyire csak jó lehet valami.

Számomra ez maximális pontszám.

makepeace - 2009. 09. 22. 17:58

Azt hiszem én még százszor megfogom nézni.És ez az ember nem kapott emmyt.

jellycat - 2009. 09. 22. 19:23

Csatlakozom az előttem szólókhoz. Remek volt az évadnyitó!!! Kár, hogy nincs mindig duplarész.

papa - 2009. 09. 22. 20:37

Nem spoilerez még senki a spoileres postban? :)
Tuti rész volt. Az egyetlen negatív wtf az a vége volt.

egorta - 2009. 09. 26. 00:59

na engem a 4. évad vége jobban odavágott, mint az 5., de azért ez is elég ütős volt.
Én kifejezetten örülök, h több hangsúly van magánéleti síkon, úgysem értem nagyon az orvosi szakkifejezéseket.
Nekem tetszett az évad, House-Cuddy nagyon királyul nyomták, nagyon jó színészek, jó volt a feszültség is kettejük között!
kutnert viszont nem értem…
ambert meg már az előző évadban is csíptem, így jó h visszatért :)

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz