login |

How I Met Your Mother: vége a 4. évadnak

2009. 05. 26. 15:03 - Írta: human

130 hozzászólás | kategória: 2008/09 finálék, kritika,

Gyönyörű volt a How I Met Your Mother fináléja, ott sírtam. Sirattam a sorozatot, mert épp két ház között ugráltak a szereplők, én pedig csak egy hatalmas cápát láttam a lábuk alatt.

jumpjump

Az a helyzet, hogy nekem a narrálás nyírja ki a sorozatot. Legalábbis erre jutottam, miután az utolsó 3-4 részben már csak megverni akartam Ted-et, hogy mondja már el, hogy találkozott az annnyukkal. Meg hát az is baj, hogy a “Jézus találta ki a 3 napos szabályt” dolgon kívül semmi nem maradt meg az évadból. Egy romantikus massza az egész, nagyon-nagyon kevés poénnal.

Na jó, egy dolog rémlik, hogy amikor Lily elment (a színésznő terhes volt) pár részre, meg a Robint játszó Cobie Smulders is takargatta a nagy hasát, akkor egy pici időre emelkedett a sorozat minősége. Amúgy akit érdekelnek a filmes módszerek, az nézze ezeket a terheses nézeket, mert láthatja a teljes felhozatalt a pocak eltitkolásra, már ha odafigyel a képre. Hatalmas táska leülésnél meg felállásnál, azok a bizonyos kismama ruhák amik a mell alatt jókorára nyílnak, na és a favorit, amikor csak válltól mutatják a színésznőt eset.

Lehet, hogy a sorozat utolsó részére tartogatják a nagy találkozást — végtére is bárhova betehetik, akármelyik rész végére illik, hogy “ott állt édesanyátok” –, de ilyen hosszúnál ez már kezd zavarni. Ha három évad lett volna az egész, akkor elmenne, de így már nem. Főleg, hogy a cliffhangerek is egyre idegesítőbbek, mert tudod, hogy nem nem és nem, de azért erőltetik. Ez az izzadság lett a veszte nálam.

Részemről az évadra nem tudok sokat adni, 5/10, a hétfő leggyengébb sitcomja lett két év alatt, ami sajnálatos.

130 hozzászólás Ne habozz!

winnie - 2009. 05. 26. 15:16

“Lehet, hogy a sorozat utolsó részére tartogatják a nagy találkozást —”

ez érdekes kérdést vet fel. mert valahogy hiányérzete lenne az embernek, ha azzal lenne vége, hogy “ott állt”, gondolom sokakat érdekelne, hogy azután mi lett, hogy jártak, stb. (persze, ha ismert szerepplő, akkor a probléma félig megoldva.)

mondjuk ez lehet majd egy esetleges spinoff témája is. ha még két évig nem találnak párt a HIMYM-nek (ugye ez volt, nem találtak, meglett a TBBT, öröm, erre a TBBT-t elpakolták, most keresik megint a párt:), akkor jöhet egy spinoff.

Tünde - 2009. 05. 26. 15:20

Hát, nekem tetszett az évad… Volt ugyan pár gyengébb rész de összességében 8/10 nálam. Nem siettetném a dolgot, egyáltalán nem zavar hogy még nem találta meg az anyát…

Ares90 - 2009. 05. 26. 15:26

Én a napokban daráltam a 4. évadot, és valóban egy kicsit kevesebb poén volt benne, de én így is nagyon élveztem. Lehet, hogy kicsit elfogult vagyok, mert a HIMYM az egyik kedvencem, de én gond nélkül adnék egy 7/10-et rá. És várom már az 5. évadot.

valaminick - 2009. 05. 26. 15:26

Tulajdonképpen igazad van human, de ha ettöl(hogy hogyan is indult és mit akar bemutatni valójában) eltekintünk egész jó sorozat:)

Máté - 2009. 05. 26. 15:27

Engem zavar…és mégse érdekel:D Szerintem jó volt az évad. Lehet hogy ehez kell az hogy barney karaktere megmentse az egészet dehát nem érdekl. 8/10.

Deino - 2009. 05. 26. 15:28

“Persze, ha ismert szereplő, akkor a probléma félig megoldva.”

Hát, igazából túl sok jelölt nincs.

– Sarah Chalke nem lehet.
– Cobie Smulders nem lehet.
– Alyson Hannigen pláne nem lehet.

És akkor már kb. egy komoly barátnő / egyáltalán női szereplő maradt csak az első négy évadból összesen: Ashley Williams (Victoria). Vagy Wendy, the waitress. Ergo mindenképp valaki újra tippelnék. A múltkori sárga esernyős résznél azt hittem, vége, most, majd! De nem. Hát fakk. Mondjuk simán élvezhető volt az évad, nekem több momentum is megmaradt: Barney’s Video Resume, Jesus started the whole 3 days thing, the Naked Man, CLAW FIVE, és az is örökre beleégett az agyamba, mikor NPH és Jason Segel pom-pom lány egyenruhában ültek a kanapén. Nem feltéltenül pozitív értelemben.

bbalint85 - 2009. 05. 26. 15:43

Hát igen, valóban szomorú, ahhoz képest, hogy honnan indult, és tényleg “romantikus massza lett”. Már Barney se vicces, Marshall nélkül üres a lakás, Robin egy mindig fáradt unalom, Ted meg valóban idegesítő, bár szerintem mindig is az volt. Lilly szerepelt ebben az évadban? Nekem nem rémlik. Kétszer is meggondolom, nézzem e jövőre…

043 - 2009. 05. 26. 15:43

na és persze barney karácsonyi dalai is ebben voltak, ami szintén felejthetetlen imho :D (“everybody! sister, sister, sister…” :D)

tebrezsett - 2009. 05. 26. 15:45

Britney Spears még lehet, mert ő is volt benne.

winnie - 2009. 05. 26. 15:47

“Kétszer is meggondolom, nézzem e jövőre…”

kihagysz pár hónapot és hiányozni fog, meglásd.

Conquistador - 2009. 05. 26. 15:49

egyetértek. már idegesítő kissé. meg eleve nehezen emésztem meg h barney+robin. barney az barney, nem illik hozzá ez a csöpögősség, h így meg úgy szeretlek. amúgy szerintem csak a sorozat végén derül ki az anyuka személye, és lehet végletekig rachel-ross szindrómám van,de bízom benne h valahogy robint hozzák ki (tudom voltak részek,ahol úgy tűnt egyértelmű h nem ő), de bízni szabad. bármilyen is a színvonal, követni fogom tovább. :)

.tnm - 2009. 05. 26. 15:52

amivel egyetértek:
– csökkent a színvonal (a mértékével azonban vitatkoznék)
– évadon belül ehhez a csökkent színvonalhoz képest is nagy volt az ingadozás
amivel nem:
– sztem volt olyan hétfő, amikor HIMYM volt a legjobb a 4 cbs szitkom közül (mmint nekem legviccesebb), még ha talán ő is nyert legkevesebbszer
– évadzáró kifejezetten jó volt, főleg Marshall kötözködései; kecskét nem erőltették túl, bár lehetett tudni, hogy akkora felhajtást kerítettek köré, hogy abból nem fognak jól kijönni; hasonlóan egész értelmesen oldották még a Robin + Barney -mindenki által több-mint-sejtett- kapcsolat első komolyabb lépését.

Az anya kilétén annyira nem rágom magam, ez mondjuk sokat segít. :)

A spin-off-ot meg lassan egy éve mondogatom: Ted megismeri az anyát: vége himym-nek (ezzel együtt Barney teherbe ejti Robin-t).

Spin-off:
Barney-nak rá kell szoknia a “párkapcsolatra”, majd házasságra és/vagy 15-20 évet előre ugrunk az időben, ahogy Barney próbálja a kissé sluty tini lányát olyanná nevelni, ami a teljes ellentéte annak, akiket anno Barney összeszedett. (És közben hosszan mesél arról, hogy milyen hülye trükkökkel szedett össze és csapott be nőket. Esetleg kezdődhetne az egész azzal, hogy 2030-ban Barney tanmese jelleggel előadja, hogy milyenek voltak az igénytelen nők 2010 környékén -cím pl. How I Nailed Them All {magyarul : HINTA})
a sorozat folyamán pedig látjuk kontrasztként, Ted-ék tökéletes, de minden részletében túlzottan kidolgozott kis családját, illetve Marshall-ék idióta gyereknevelését – Lily ugye, mint óvónő, Marshall meg mint maga is egy nagy gyerek [szellemek, babonák, UFO-k, stb…]

Bruzsy - 2009. 05. 26. 15:53

Sokallom az 5 pontot. Ha 2 jo rész volt az évadban, akkor tulzok, a finálé pedig akkora 2/10 hogy nem találok szavakat. Ilyen mélyrepülést én még nem láttam sitcomban, pedig nem egyhez volt szerencsém. Részemről kasza.

b0bs0n - 2009. 05. 26. 15:58

az egész showt NPH viszi, ebben az évadban szinte csak az ő poénjain tudtam nevetni, és ez nem csak a párbeszédírók, hanem a színész miatt is van. egyszerűen zseniális a csávó.
amit gyűlöltem az évadból, az Stella volt, egyszerűen kiráz a hideg attól a nőtöl, miatta nem nézem a Scrubs-ot se. ne kérdezzétek miért van ez, én sem tudom :D főleg mikor évad végén visszahozták… arrr…
amúgy voltak jó részek, gyengébb részek.
a terhesség-eltakarás elég gázos volt, bár párszor próbáltak poént csinálni belőle.
Ted narrálása már kicsit engem is irritál, csöpög is enyhén a sori, de már túlságosan hozzászoktam, hogy ne nézzem.

Kiskiflee - 2009. 05. 26. 15:58

Hmm… hogy lehetne Robin az anya? Mindig úgy mesél a gyerkőcöknek, hogy Robin néni…

Barney pedig változhat, neki is van szíve, ezt már többször bizonyította, akkor miért nem lehetne szerelmes?

Ted mindig is idegesítő volt, nélküle is menne a sorozat, de nekem is bejött az évad (7/10), várom a következőt.

Mr Chanandler Bong - 2009. 05. 26. 16:01

Robin nem lehet mert “And thats how I met your Aunt Robin!”. Szóval ő kilőve.

Engem az zavart hogy elővették a sárga esernyőt, egy teljes részt elhúztak vele (amikor jól tudjuk hogy az a jövőbeli feleségéé volt korábban). Ott ölelgetett mindenkit hogy jaj de jó hogy minden így történt, de mégis miért? Nem történt semmi… Idegesítően ötlettelen időhúzás. Maradok nézni, de nem tudom meddig.

Mx - 2009. 05. 26. 16:02

Most viccelsz… kit erdekel, ki az anya…. soooot remelem soha nem kerul elo :))
Barney viszi a full sorozatot…
A tobbiek … telleg kik a tobbiek? :D

Pálmafa - 2009. 05. 26. 16:03

Hmm, hát ahogy most visszatekintek a negyedik évados epizódlistára, azt kell észrevennem, hogy 4 epizód volt a 24-ből, ami igazán tetszett, és bármikor tudnék idézni belőle: Woooo!, Benefits, Three Days of Snow, The Three Days Rule. Sajna ennyi.

A többi epizód vagy nagyon kínos volt számomra, mint például a The Fight, ahol volt pár jó duma, de annyira kínos volt az alaphelyzet, hogy katasztrófa, vagy egyszerűen megnéztem, és annyi — holott HIMYM epizódoknál mindig visszatekerek a poénokhoz.

Évad végén visszahozták Stella-t, és így megszületett az egyik legunalmasabb epizód a HIMYM történetében, sztem. Az a rész abszolúte nem tetszett.

Azért sajnálom, hogy ez lett a HIMYM-mel, remélem picit azért emelkedni fog a színvonal jövőre… Mindenesetre nem kaszáltam el, ott leszek az 5. évad premierjénél.

bodri29 - 2009. 05. 26. 16:03

Hát, tényleg gyengébb volt az előzőeknél, nekem 6/10.
Ettől még nagyon várom az 5. évadot… :)

Conquistador - 2009. 05. 26. 16:09

persze én is tudom az általatok felsorolt érveket arra h mér nem robin lesz az anya. de mondom attól még én bízom h valami furfanggal őt hozzák ki, kreatív az az író gárda. azér ragaszkodom ennyire ehhez,mert nem tudom elképzelni h végül ne ő legyen majd ted párja.

seven - 2009. 05. 26. 16:18

amióta ilyen felkapott lett(kommersz?:D) azóta csökken a színvonal. de komolyan. én mondjuk már kaszáltam, pedig az első 2 évadot 1 nap altt daráltam be. im a freak

Gabe - 2009. 05. 26. 16:18

Az igaz, hogy a minőség így a 4. évadra leült egy kicsit, de még így is messze az egyik legjobb szitkom ami az elmúlt x évben készült.

lyani - 2009. 05. 26. 16:22

mikor jon ki az otodik evad?

Tod - 2009. 05. 26. 16:30

Nálam abszolút kedvenc sitcom. Ott van a TAAHM, meg a TBBT, amik sokszor valóban viccesebbek, de mindig ugyanarra a sémára épülnek. Úgy meg könnyű. HIMYM viszont változik, egy szép, kerek történet rengeteg ok-okozattal és összefüggéssel. Sok apró finomság. Ebben persze benne van az is, hogy a történet adott része nem tetszik a nézők nagyobb részének, de olyat úgy sem lehet írni, hogy mindenkinek tetsszen. Aki eddig kitartott a gárda mellett, az nem csak a poénokért tette, szerintem. Én például már évek óta szurkolok Swarleynak, hogy végre emelkedjen felül a komplexusain, ellenben komoly szívfájdalomként kezeltem, mikor nem jött össze, hogy a 3 srác egyszerre legyen szingli.:D

Legyen még két évad, amiben benne lesz Ted esküvője, Barney és Robin közös jövőjének kezdete (ha lesz), Lily szüljön ikreket Marshallnak, oszt’ jónapot! Csak olyan vége ne legyen, hogy egy random nőci elmesél egy bulit, ahol elhagyta a sárga esernyőjét. Sajnos, ha sürgősen nem kezdenek el a vége felé haladni a sztorinak, akkor ilyesmi lesz. Remélem felismerik a kedves készítők, hogy több már nem fér bele.

berz - 2009. 05. 26. 16:30

Amilyen örömmel néztem az első két évadot, most a 4. vége fele már annyira untam. Ha Barney nem lenne, lehet kaszáltam volna. Csöpögős lett. Nem azt mondom, hogy nem nézem a következőt, de az 5. nagyon guilty pleasure kiállású már így előre is. Remélem összeszedik magukat és Ted egyetemi oktatóként kap majd normális poénokat. Robint is hanyagolták, pedig a TV-s poénok egész jók voltak anno, és biztos lehetett volna még abból is kihozni valamit. A párocskát meg hogy is hívják? Olyan gyengék voltak idén, hogy a nevük se ugrik be…
Pedig az elején olyan jó volt ez a sorozat…

Bruzsy - 2009. 05. 26. 16:31

Gabe, nem szoktam ilyenekbe belekötni, mert a humor a vilag legszubjektivebb dolga, és aki ezt nem érti meg, az valoszínűleg eléggé csokott lehet agyilag, de ezt most muszáj megkérdeznem: Hány sitcomot láttál az elmúlt 5 évben? ;)

sulygyuri - 2009. 05. 26. 16:32

Már miért ne lettek volna fontosak a sárga esernyős rész történései Ted szempontjából:
1.Így futott össze újra Stellával
2.Ezért jutott a férjének eszébe, hogy segíteni próbáljon rajta
3. Így ajánlotta be tanárnak,
4. és lett végül tanár Ted
5.Ahogy pedig elmondta a leendő feleségét ott ismerte meg
Szerintem ez így elé kerek…

danger - 2009. 05. 26. 16:40

How i met valtozik? Okolbe szorul a kezem amikor meghallom hogy “es mashogy alakult volna ha epp nem nyitom ki a pepita penztarcam mert akkro nem jart volna arra postasneni aki nem kacsintott volna ra az ujsagosra aki igy elejti az anyatoknak szant ujsagot es kurvara nem mutatunk belole semmit sem.” Valtozik de rossz iranyba, lillyek elso ket evadban eleg viccesek voltak, Barney sem viszi mar a hatan a sorozatot, remelem kov evadban lezarjak vegre, mert ez az evad egy szenvedes volt. Ted meg annyira idegesito ostoba pojaca…

Pr13m - 2009. 05. 26. 16:41

Én várom szinkronosan a 4. évadot, de eddig minden ismerősöm azt mondta h naon jó évad. Most már kíváncsi vagyok!

Mr Chanandler Bong - 2009. 05. 26. 16:41

Ennyi erővel eddig minden lépése az életében fontos momentum volt…

.tnm - 2009. 05. 26. 16:43

@sulygyuri

először én is erre gondoltam, aztán rájöttem, hogy f*szság.
nem azon az esernyőn múlt, hogy Stella ráköszönt, csak a nézők szívatása miatt vették elő, annak majd később lesz jelentősége (legalábbis nagyon remélem, hogy nem csak ennyi volt, mert akkor ez hatalmas bénaság lenne.)

Kain_ - 2009. 05. 26. 16:57

Az évad elég jól kezdődött szerintem, nagyon tetszettek a részek. De az utolso 6-10 rész (nem tudom pontosan, de kb barney kamu családjától) kezdve siralmasak lettek hirtelen a részek. És feltűntek a pocakok is akárhogy is takargatták. Ez pedig eleve elég negatív volt, hiszen onnantól kb minden részben csak ültek a szereplők, sőt, lillyt pár részre ki is írták, de olyan okkal, hogy az siralmas. Nem tudom innen fel tud-e még kelni a sorozat. Amikor újraindul én ott leszek, de nagyon meg kell lepniük majd. A No.1 sitcom most a Big Bang lett nálam:) az évad egy 6/10 körülbelül, mert jól kezdődött.

Orso-borso - 2009. 05. 26. 17:07

Végigszenvedtem becsülettel az évadot, de hogy jövőre nem nézem realtime hacsak valami hatalmas csoda nem történik a színvonallal, az tuti. Nyári dara lesz belőle előreláthatólag. Az évad 5/10. Barney nélkül 3/10.

Nobee - 2009. 05. 26. 17:09

Szerintem tökéletes volt ez az évad is.Én mindig nagyon jól szórakozok rajta a kezdetektől fogva.

JoHn - 2009. 05. 26. 17:19

Family Guy lőtt célzott és talált;)

Én néztem első két évadot és úgy voltam vele mint a PB-vel. Ha onnan folytatják az gyenge időhúzás lesz. Lehet igazam volt, mindenesetre 3. évadon még vacillálok

Hojzi - 2009. 05. 26. 17:26

Szintén azt érzem, hogy kommerszedik az egész sajnos. Sehol nincs a klasszikus első és második évadhoz képest. Jövőre azért átgondolom, hogy megéri-e majd kedd reggelenként hajnalban azt a 20 percet, de tényleg jó lenne valami változás. Ott van pl Ted huga, elvileg ott él NYCben, simán behozhatnák új arcnak.

Bogyó - 2009. 05. 26. 17:34

Én még nem néztem végig a 4. évadot, most kezdtem tegnap a darát. És egy picit tényleg igazad van, hogy néha már-már idegesítő, hogy mindig behoznak egy csajt – aki nem anya – és azzal elhúzzák az időt – igaz, ez inkább az egész sorozatra jellemző, és nem a 4-ik évadra (legalább is, ahol tartok).
A befejezés szerintem biztos nem úgy lesz, hogy “és ott állt anyátok”. Legalább is nagyon remélem, mert akkor nagyot fogok csalódni.
A poénoknál pedig tényleg megfogyatkoztak egy picit, és ha Barney nem lenne… Na, értitek.

wice - 2009. 05. 26. 17:56

kulonos, en vhogy nem huzom a strigulakat, h melyik evadban hanyszor nevettem hangosan. annyi remlik, h az egyik evadban (talan a harmadikban, de nem biztos) olyan sok eredeti mindfuck megoldas volt (pl amikor a fuves cigi szivasa helyett mindig szendvics eveset mutattak), h akkor elismeroen csettintettem, vegre kinottek a jobaratok 2 statust. ha belegondolok, lehet, h ez az evad annyira elvetemult, mint a korabbiak, de egyelore nincs nagy hianyerzetem, tovabbra is jol szorakozom rajta, meg hat meg is szerettem a foszereploket.

amugy azt eleg kulonosnek talalom, ha barki is fennakad azon, h mar a negyedik evad vegen jarunk, es meg mindig nem kerult elo az anyjuk. konyorgom, pont ez a lenyege az egesznek, ahogy az rogton az elso reszbol kiderult, amit azzal zart, h “es igy talalkoztam …robin nenivel”. aki telleg azt varja, h egyszercsak jol kiderul, ki is az a “your mother”, az szerintem surgosen hagyja abba a sorozatot, mert folyamatosan csak bosszankodni fog.

TorrenteXY - 2009. 05. 26. 18:08

Amennyire megtervezettnek tűnik 1-1 részen belül hogy így meg úgy találkozik ezzel azzal, ami ezt és azt okozza, annyira nem lett volna gond ha beviszik a gyerek szálakat is.
Annyira már nem rontaná le az összképet, mert Lillyék úgyis már csak boldogan élnek, és néha beülnek kávézni a többiekkel. Barney meg tudna gyerekkel csajozni.

Mikor behozták újra Sarah Chalke-ot, hát ezt hittem nekem ennyi volt a sorozat.

Tényleg megmutathatnák hogy ki az anya. És aztán kerülgethetnék egy évadon keresztül egymást, akár utálhatják is egymást először.

Mert ez hogy mindig kilépnek az anyuka megmutatásából egyáltalán nem vicces, inkább nagyon idegesítő.

Viszont poénokban szerintem valamennyire hozzák a szintet, voltak nagyon jó részek is. Barney még mindig vicces, akármennyire próbálnak szerelmest csinálni belőle.

7/10 az évadra, és a zárórészre is.

Manni - 2009. 05. 26. 18:17

Kérdés: csak én nem vettem észre eddig, vagy tényleg csak az utolsó pár részben lett felvett röhögés keverve a poénok alá?

joey adonis - 2009. 05. 26. 18:18

Azért voltak jó részek ebben az évadban is, nálam simán egy 7es, Barney és Robin kapcsolatát már az első évad óta építik lassan, szóval időszerű volt előhozni, ráadásul szerintem viccesen oldották meg (megvan a 200). Az, hogy a színésznők terhesek voltak, de nem mutatták, szerintem teljesen mindegy a karakterek szempontjából, ha simán meghíztak volna, senki nem szólt volna egy szót sem :P Sőt engem az sem érdekel, ha az a sorozat utolsó percében bemutatja Ted az anyjukat, Berényi Katát, akit Londonban ismert meg, mert egyszerűen nem ez a sorozat lényege.

Wizardus - 2009. 05. 26. 18:25

én nem vagyok kiakadva, nem volt annyira rossz ez az évad, igaz nem voltak olyanok hogy nyomtam egy pause-t mert úgy röhögtem.

ebből az évadból ilyen kulisszák mögötti eeményekkel ezt lehetett kihozni. Gondoljatok bele milyen ökölbeharapós kínszenvedés volt maguknak az íróknak is, hogy kitalálnak egy ötletet és “bázzegnemleheeet megcsinálni”.
Az évad gyengeségét én betudom a John Ritter-effektusnak (igen ez így kicsit morbid, bocs)

nyöffke : ) - 2009. 05. 26. 18:26

nekem főleg az évad első részei tetszettek, a poénok is, és akkor még haladt a történet. a legnagyobb bajom, hogy semmi nem történik, az évad nagy része szezonkitöltő részekkel van tele. nálam például a naked man nagyon erőltetett volt már (nem akarok magamra haragítani senkit), a világ legjobb hamburgere téma is zavart, szívesebben néztem volna, ahogy Ted összejön valakivel (még ha nem is az a Mother), vagy Robin és Barney között kibontakozik valami nem csak a nagy semmi történik egész szezon alatt. bármikor történt volna valami, volt egy aprócska cliffhanger a rész végén, következő részben már szikrája sem kapcsolódott ahhoz, mindent eltöröltek pár mondattal és a kínosan oda nem illő jelenetekkel.

mindent összegezve nálam főleg az események hiányoznak, vagy az esemény nélküli, de valóban vicces részek. pontozni nem fogok, mert sosem pontozok, nem tudok. továbbra is nézős, elkaszálni nincs szívem, de egyáltalán nem biztos, hogy a jelenlegi helyzetével nálam benne van mondjuk a Top 5 szitkom között

Xsz - 2009. 05. 26. 18:26

1 Hete tudtam meg hogy van ez a sorozat egyátalán (LoL) azt 4 nap alatt végigdaráltam a 4 évadot és nem éreztem hogy csökkent volan a színvonal, igaz kicsit talán csöpögősebb lett pl.:Barney- de a szerelmes oldalán is nagyon jókat lehet nevetni,drukkolok hogy jöjjön össze Robinnal,és remélem hogy legalább egy fél évaddal korábban megtudjuk ki az anya és onnantól lehet összejönni,szétmenni,összejönni,házasság és végül 1 rész ami 2030-ba játszodik azt happy end.
Mindenesetre várom az 5.évadot (4.évad nálam 8-10)

Flaki - 2009. 05. 26. 18:30

Én nem tudom ugyanazt a sorozatot nézzük-e mint itt sokan de az évadzáró végén megmutatták, hogy Ted elmegy tanárnak és el is mondja, hogy az ő osztályába járt az anyjuk. Ezek után hogy jön a képbe még mindig Stella vagy akár Robin?

Az évad amúgy nekem tetszett – persze, fárad valamelyest a formátum, az “anyátok-keresése” dolgot szvsz nem lehet 1, max két évadnál tovább nyújtani (úgy, hogy továbbra is érdekes maradjon), ez meg már csak a negyedik volt, de a sorozat továbbra is vicces és szórakoztató (nekem legalábbis). Én ott leszek jövőre is.

Álmos - 2009. 05. 26. 18:53

Én még mindig szétröhögöm magam rajta. Top 2 sitcom, első meg a TBBT :-)

dorc - 2009. 05. 26. 18:57

csak egy észrevétel: érdekes, ha megnézzük, h h működnek a sorozatok: ha elolvasgatjátok a kommenteket, gyakorlatilag mindenki ott szidja ahol éri, majd befejezi azzal, h na akkor viszlát a következő évadig. kb 1 ember mondta, h ezzel akkor kasza.
vagyis azért valamit mégis jól tudnak, nem?
(nemazért mondom, engem is beszippantott)

Aranygaluska - 2009. 05. 26. 18:57

Az befejező részben mondja, hogy az anyjukat az egyetemen ismerti meg, és ha jól emlékszem az egyik diákja lesz, szóval eddig biztos, hogy nem láttuk.

Nem tudja valaki, hogy hány évadra van tervezve a sorozat?

mANdY - 2009. 05. 26. 18:59

előbbi anya-ötletekre: slutty pumpkin. én ebben biztos vagyok. neki kell lennie.

st.ranger - 2009. 05. 26. 19:01

Úgy gondolom, hogy még mindig benne van a jelenleg futó sorozatok legjobbjaiban. Tény, hogy nem olyan, mint az elején, de ez melyik sorozatnál nem volt így?
Én örülnék, ha végre lenne ennél jobb is, mondom ezt úgy, hogy nálam ez töltelék sorozat.
Amilyen uborkaszezon van mostanában… persze biztos nekem szar ízlésem, mert se a lost, se a hősök, se a többi ilyesmi nem fogott meg. és tudom ezek nem sitcom-ok.

Részemről maga a sorozat jelleg a lényeg, nem a műfaj, így a HIMYM még mindig olyan amilyennek kell lennie. Felvezet a BSG-re (r.i.p.), mad men-re, rescue me-re.

Kenseth - 2009. 05. 26. 19:02

Csak annyit mondott, hogy ott ült az anya a teremben az egyetemen. Persze, lehetett hallgató, de akár Robin/Stella is beugorhatott megnézni az első előadást…
Nem szeretek ennyi idő után kaszálni sorozatot, de ez az egyetlen ok, amiért visszatérek jövőre, mert amúgy igaza van a posztnak, elég kevés jó poén van benne mostanában.

magus - 2009. 05. 26. 19:02

azért ennyire nem volt rossz szerintem. egy kicsit érezni néha, hogy kifogytak, de azért voltak benne jó poénok. Mikor kirúgják Tedet, mikor Barney megcsinálja a 200 nőt, és a többi. Nekem még mindig az egyik legjobban várt sorozat a héten

Kenseth - 2009. 05. 26. 19:04

(azért persze titkon remélem, Stellát soha többet nem látjuk viszont, amennyire bejött SC a Scrubsban, annyira hisztis-nyafogós, hihetetlenül idegesítő karaktere van itt.)

robyn - 2009. 05. 26. 19:04

en sem ertek egyet az irasal, nem volt ez rossz evad!

kisgans - 2009. 05. 26. 19:07

Én valahogy nem számolom, hogy hányszor nevettem fel a részek közben, és hogy ez mennyivel kevesebb az első két évadhoz képest; egyszerűen csak élvezem. Az első három évadot ledaráltam, a negyediket pedig hetiben néztem, és nem vettem észre, hogy csökkent volna a színvonal. A karakterek még mindig nagyon jól megírtak, a történet pedig helyenként hiányos ugyan, de ez már a sokat dícsért első két évadnál is így volt. Aki pedig arra vár, hogy megtudjuk, ki az anya, az ne csalódjon nagyot, ha a legutolsó részből fog kiderülni. :)

Az évad 7/10, a finálé 8/10.

Takeso Kensei - 2009. 05. 26. 19:12

ti milyen sorozatot néztetek eddig? az előző szezonok ugyanilyen nyáltengerek voltak, de sztem még jobban is. már az első rész egy romantikus maszlag volt. akkor miért néztétek tovább?

akik kiakadnak hogy a szereplők változnak: ha nem változnának, azért puffognátok, mert semmi sem változik, évekig ugyanazt kell nézni.

a big bang theory elég jó, de azért az egekbe emelni… egy tök szokásos sorozat, minden poén lényege, hogy “kockák vagyunk mint az állat”. de mondom, azért szeretem, csak a helyén kell kezelni.

balaggiO - 2009. 05. 26. 19:20

teljesen egyetértek a kritikával. nagyon szeret(t)em a sorozatot, és borzasztó csalódás volt idén.

.tnm - 2009. 05. 26. 19:22

“more importantly I wouldn’t have met your mother. Because, as you know, she was in that class.”

1. vastagított miatt gyakorlatilag kizárt, hogy olyas valaki legyen, akivel Ted már valaha beszélt.
2. vastagított miatt pedig azok is kizárva, akik csak ott voltak az órán, de nem az osztály részei. (mert akkor she was at that class lett volna)

zdawg - 2009. 05. 26. 19:24

bar sajnos ott az igazsag human irasaban, en szeretem a sorozatot, bar teny es valo, hogy nalam a hetfoi blokkban hetrol-hetre majdhogynem mindig megverte a rules of engagement. ettol fuggetlenul egy szeretheto, arcra mosolyt csalo, kedves sorozat ez, amit barmikor jo erzessel nezek a minosegcsokkenes ellenere is.

baxtiadam - 2009. 05. 26. 19:25

Nekem egy bajom volt az évaddal: sokszor olyan érzésem volt, mintha kapkodnának ide-oda, nem tudnák a készítők, hogy mit csináljanak. Gondolok itt elsősorban a Barney-Robin kapcsolatra: az egyik részben előveszik Barney szerelmét, a következő 10 részben le se szarják, utána megint előveszik egy részre, aztán megint le se szarják, és az utolsó egy-két részben megint foglalkoznak vele. Ettől az egész szerelem-dolog a hitelét veszti a szememben.

Ugyanakkor nem mondom, hogy kasza, mert eddig még csak 2 sorozatot kaszáltam el életemben (Heroes és Terminator), ezek meg sokkal nagyobb hibákat követtek el, mire kaszáltam őket végül. A HIMYM még mindig szórakoztató számomra, és bízom benne, hogy vannak olyan kreatívak a készítők, hogy gatyába rázzák magukat.

Bruzsy - 2009. 05. 26. 19:30

zdawg, a RoE nem csak a HIMYM-et verte meg, hanem lazán mindent. egyszerűen a legjobb multicam sorozat, nem lehet ellene mit tenni.

más: lehet hogy darálva nem lenne olyan rossz a himym? első két évadot néztem anno úgy pár nap alatt, tavaly óta követem hetiben, már a sztrájk után kezdte a gyengülését, de idén ért a mélypontra. és ahoyg figyelem, azok istenítik leginkább, akik nemrég kapcsolódtak be, és még frissek az emlékeik az elejéről (bullshitnek hangzik, hogy az idő megszépíti, de nem tartom kizártnak, hogy ez a helyzet).

baxtiadam - 2009. 05. 26. 19:30

Jaa, és a finálé nekem nagyon tetszett, főleg, mert újra teljes volt a csapat.

winnie - 2009. 05. 26. 19:43

“Kérdés: csak én nem vettem észre eddig, vagy tényleg csak az utolsó pár részben lett felvett röhögés keverve a poénok alá?’

a himym-et nem közönség előtt veszik fel elvileg, nem? szóval alákevert végig.

winnie - 2009. 05. 26. 19:46

“ti milyen sorozatot néztetek eddig? az előző szezonok ugyanilyen nyáltengerek voltak”, de sztem még jobban is. már az első rész egy romantikus maszlag volt. akkor miért néztétek tovább?”

mert nem tartották annak. csak azért, mert szerinted az volt, más szerintem még nem biztos.

“akik kiakadnak hogy a szereplők változnak: ha nem változnának, azért puffognátok, mert semmi sem változik, évekig ugyanazt kell nézni.”

vagy nem. nem hiszem, hogy a jóbarátokban vagy a többi sorozatban puffogott volna valaki. hadd legyen meg mindenkinek a saját véleménye, nem kell másra a sajátodat ráerőltetni.

Manni - 2009. 05. 26. 19:47

Winnie, nem jól tettem fel a kérdést. Szóval volt-e eddig is bármilyen röhögés, vagy csak mostanában van? Mert végignéztünk röpke másfél év alatt 4 évadot, és csak az utolsó előtti résznél vettük észre a műröhögést…

betmen - 2009. 05. 26. 19:51

nálam is egyre gyengébb a negyedik évad, és a mélypont a sárga esernyős rész volt.
a terhesség takargatása rendesen zavaró volt számomra, Lily “kiírása” arra a pár részre pedig mindennek az alja.
ettől függetlenül jöhet az ötödik évad :)

Kaktusz - 2009. 05. 26. 19:52

hűha, nem is tudom, kivel értsek egyet. nekem jobban bejött ez az évad, mint az előző, a 3. utolsó pár részét nem is néztem meg csak ősszel, mikor már sitcomhiányom kezdett lenni. de ezzel a negyedikkel nem volt különösebb problémám. ha egyben nézem az összes évadot, akkor látszik persze, hogy az első pörgősebb volt, erősebb sztorikat hoztak, és nem utolsó sorban a nézők még nem fáradtak bele anyu keresésébe. az évad legrosszabb része volt egyébként sztem amelyiknek úgy lett vége, hogy ott állnak a sarkon az esőben Stellával. de a finálé kifejezetten tetszett, és biztosan én vagyok a naiv, de látom a fényt az alagút végén. remélem jó kis ‘kiszavazósdit’ lehet majd játszani az osztályba járó csajokkal. nem fogom remegve várni az új évadot, de azért ott ülök majd ősszel a gép előtt:)

MissLobyt - 2009. 05. 26. 20:13

hát lassan már nekem is nagy kedvem lenne Ted-et megverni — vagy az írókat
mekkora barom húzás lenne már az utolsó részt kivárni azzal hogy megmutassák ki is az anyuci
ennél még az én ötletem is jobb: Barney összejön egy csajjal, a rész végén meg Ted kimondja: “and that’s how uncle Barney met your mother”
kicsit bekavarná a szálakat :D

magus - 2009. 05. 26. 20:18

amúgy ez egy romantikus sorozat… a végén már nekem is sok volt, felesleges, és idegesítő, hogy nem derült ki semmi, szóval a finálé szerintem is gyenge volt. de az egész sorozat így kezdődött, az első részt pl már 4-szer láttam, és a legutolsó 3-szor úgy, hogy már láttam évadokat belőle, és mindig gyenge, akárhányszor nézem végig, gyenge

Takeso Kensei - 2009. 05. 26. 20:22

“mert nem tartották annak. csak azért, mert szerinted az volt, más szerintem még nem biztos.

vagy nem. nem hiszem, hogy a jóbarátokban vagy a többi sorozatban puffogott volna valaki. hadd legyen meg mindenkinek a saját véleménye, nem kell másra a sajátodat ráerőltetni.”

bár ezekkel tökéletesen egyetértek, nem illik ide, ill. nem tudsz mást mondani-e? nem írtam ideges hangnemben.

annyit mondtam, hogy a romantikus jelenetek akkor is, sőt jobban ott voltak a kínálatban. ez nem arról szól, hogy látod. de veled nem akarok a semmiről vitatkozni, mert te legalább nem nagyképűsködsz azért, mert van egy blogod (utalgatok-e?)

winnie - 2009. 05. 26. 20:36

nem azt mondom, hogy nem értek veled egyet, hanem egyszerűen csak evidensnek tűnik, hogy aki a romantikát panaszolja most, az nem érezte az első 2 évadban annak túlsúlyát. az ilyesmi mindenkiben másképp csapódik le, mindenki másképp érzékeli az arányokat és amikor a humor csökken, akkor a lehet mennyiségében kevesebb a romantika, ha arányaiban, a humor csökkenése miatt többnek érzi. (huhh, kicsit belegabolyodtam.. szóval hiába tűnik objektívnek, hogy mennyire romantikus valami, szerintem itt embere ítéli meg.)

MissLobyt - 2009. 05. 26. 20:42

amúgy bírom mikor utólag térnek vissza anno csak felületesen érintett témákra
a kecske mondjuk baromira nem érdekelt, de Barney leszbi kalandjára azért kíváncsi lennék :D

avada - 2009. 05. 26. 20:50

Nekem semmi bajom nem volt az évaddal, volt olyan jó mint a többi. Ebben is volt sok olyan rész ami tetszett(“The Best Burger in New York”, Intervention, Naked man, “Murtaugh”, …). Meg persze voltak olyanok is ami kevésbé. Szerintem a poénok ugyanúgy megvannak mint eddig. Mondjuk a romantika az tényleg több barney révén, de az sem zavar mert eddig is jellemző volt. Ted meg már az elejétől kezdeve idegeítő/unalmas volt.

CPL - 2009. 05. 26. 20:58

Én azokhoz csatlakozok akik szerint ott lesz vége a sorozatnak, hogy “this is how I met your mother”. Legalábbis nagyon remélem, hogy így lesz

Szerintem a producerek nem mernének kockáztatni azzal, hogy lekasztingolnak egy szinésznőt, aki iránt valljuk be nagyon magas követelményeket támasztanak, elvégre 4 évad óta szól egy sorozat egy olyan szereplőröl akit még senki nem látott…

Legalábbis én a 2. évad vége óta (sztm. akkor volt végleg biztos, hogy nem Robin lesz a mother, aunt ide vagy oda)azon rettegek, hogy vajon jó lesz-e a mother? Mivan ha utálom, pedig irtóra örülnöm kéne? Mivan ha csúnya, ha nem? Pl. Victoriát sem kedveltem pedig egy marha szerethető figura…

Erről mi a véleményetek?

Ja, a finalt még nem láttam a munka elsodort, de hétvégén meglessük! Az évad eddig 6/10 és folytatós

Yoshib - 2009. 05. 26. 21:21

Ez nem ide tartozik, de nem tudja valaki, hogy mi a címe annak a tvsorozatnak a neve ami az alaszkai teherautó sofőrökről szól??

nyöffke : ) - 2009. 05. 26. 21:23

látom sokaknak irritáló volt Sarah Chalke karaktere, nálam éppen az dobta fel a sorozatot a történések szempontjából. ízlések és pofonok :)

Jikatumo - 2009. 05. 26. 21:58

imádom a sorozatot így túl sok rosszat nem tudnék rá mondani, igaz lehet kicsit kevesebb volt a hangosan visítás mint az előző évadokban, de azért találtam ebben is sok mosolyogni valót.
alapvetően engem a terhesség takargatás zavart a legjobban, és sztem ez a történet szempontjából is az lehetett, hisz így azt kellett megcsinálni amit tudnak és nem amit szeretnének. várom a következőt szeretném már látni Barney hogyna birkózik meg a szerelmi kihívásokkal:D

Szaurin - 2009. 05. 26. 22:04

Igaz, hogy ez az éved nem volt olyan térdet csapkodósan vicces, és le is lassult, de az írók meg tették amit lehetett. 2 terhes főszereplőnővel nehéz ugyan azt össze hozni, mint az első 3 évadban. Az 5. évad ilyen szempontból könnyebb lesz, és szerintem vissza is tér az előző 3 évad hangulata.

Encsi - 2009. 05. 26. 22:09

Az első 2 évad szerintem is sokkal jobban össze volt rakva, valahogy a Ted-Robin szál megadta a sztori gerincét (bár ugye elvileg az első résztől tudtuk, hogy Robin nem az anya lesz…) Szóval ilyen szempontból tényleg nem az “anyakeresés” tartott ott senkit a sorozatnál szerintem :) és Ted is szerethetőbb volt még akkoriban (na jó, és Robin is).

Aztán szétmentek, és ez a szingli, desperately-seeking-your-mother Ted vonal kezdett hanyatlóba menni, S.C. meg a mélypont volt (nem nézem másban, bocsi, my bad), halál irritált, örültem, amikor lelépett az exférjével.

Maradok, de csak Barney meg a háromnapos szabály miatt, és reménykedem, hogy a széteső ötletek helyett végre egyszer újra lesz valami koncepcionális fellendülés. Ja, és a fake-majdnemfake utalás kecskéket és sárga esernyőket is utálom már! :)
Amúgy az elejétől nézem, heti beosztásban, és így lett ilyen siralmas sajna. Ezt a sorozatot a szememben már csak az menthetné meg, ha behoznák gyorsan az anyát, és fel lehetne építeni újra valami jó kis sztorit. (Kb. mint ahogy a BSG-ben sem arról szólt az uccsó évad, hogy az ötödik cylont keresik és előkerül az évadzáróban …)
De ha az új évad első része arról fog szólni, hogy Tedet kirúgják az egyetemi állásából két hét után, mivel chippendale-ként fellép egy hallgatói csajbuliban, és újra elsodorja az élet, cancel :)))

Hirons - 2009. 05. 26. 22:14

http://www.barneysvideoresume.com
szerintem a négy évad legjobb poénja, még olyan haverok is fekszenek rajta akik nem “ismerik” Barney-t. nem volt itt cápaugrás szerintem.

Janee - 2009. 05. 26. 22:17

hát egy biztos: a woo-girlös résznél amikor Barney leesik a bikáról a végén, én dőlök a röhögéstől. szerintem nem volt vészes az évad, szívesen visszanézek néhány poént. pl ezt:)

North15 - 2009. 05. 26. 22:18

Nekem csak azok a részek nem tetszettek, amikben Stella szerepelt. Pedig semmi bajom a színésznővel vagy a szerepével, egyszerűen azok az epizódok a korábbiakhoz képest túl érzelgősek és poén nélküliek voltak. Amint Stella lelépett, visszaeveztek a számomra megszokott színvonalra, és sokszor dőltem a sorozaton.
Amikor a hölgyemény a vége felé egy rész erejéig visszajött, na az tényleg a legunalmasabb rész volt, amit csak el lehet képzelni.:)

Legendary - 2009. 05. 26. 22:33

A sorozat halála? 1. Marshall nadrágja… 2. Lily vicc miatti távozása, ez a kettő momentum meghatározza az évadot, mármint abban a hangulatban, hogy semmi nincs, üresek vagyunk, nyomjunk le valamit a nézők torkán, úgyis szeretnek, ja és Barney legyen vicces. Ennyi. Remélem a terhességek az okok, mert akkor van remény.

Manni - 2009. 05. 26. 22:46

Legendary: Lily elhúzása abszolúte a terhesség miatt történt, ugyanis a színésznő akkor szülte meg a babáját…

Castor - 2009. 05. 26. 23:01

Lehet már valaki írta, de én kétszer is becumtam a Himym anyukát: Victoria után én biztos voltam benne, h ő lesz, majd a mostani Sarah Chalke résznél is úgy jött le nekem h ő lesz az anya. Szóval engem már kétszer átbasztak. ha Barney nem lenne,csak a múltja miatt nézném. Meg azért mert ez volt az első netes sorozatom.

md. - 2009. 05. 26. 23:06

nekem továbbra is a hét legvárósabb sorozata, sok-sok nevetéssel :)
egyedül stella volt negatívum, de azért a star warsos részben aranyos volt
az évad 8/10 (harmadiknál sokkal jobb volt imho)

menka - 2009. 05. 26. 23:45

Szerintem egy fokkal jobb volt a 4. évad mint a 3. De én is a teljes ötlettelenséget látom a készítőkön. Viszont szerintem ebben a tanításban elég nagy potenciál van. Lehet több visszatérő szereplő. És remélem felvezetnek 3-4 lányt akiből aztán az lesz az anyuka, akire a legkevésbé számolunk.Szóval hajrá himym!

Anthonz - 2009. 05. 27. 07:54

Azért nem lehet Robin, sőt igazából egyik kicsit jobban ismert szereplő sem, mert akkor a gyerekek felismerték volna. Hacsak nem árvaházban nőttek fel, akkor annyit csak tudnak, hogy az anyjuk TV-ben volt bemondó, vagy mi a neve egyáltalán.

Pizsama - 2009. 05. 27. 08:38

Tény, hogy csökkent valamelyest a színvonal, de azért még koránt sem kéne temetni a sorozatot. Ted mindig is ilyen szerencsétlen volt, de az első évadokban még valahogy vicces is volt mellette, most meg már kevésbé. Egész egyszerűen nincsenek jó mondatai, minden jó poént Barney (esetleg Marshall) szájába adnak.

Amúgy nem tudom kinek van meg a 3. évadból a Szent Patrik napi bulis rész (sárga esernyő, az anya is ott volt, i am awesome!)?
Nos, abban részben Ted véletlenül összeütközik egy nővel, és elnézést kérnek egymástól. Aztán vártam hátha feltűnik az a nő a későbbi részek folyamán, de sehol. Pedig az az összeütközést tuti direkt rakták bele, és szerintem az a nő lesz az anya!

Pizsama - 2009. 05. 27. 08:41
vape - 2009. 05. 27. 08:46

7/10. Kíváncsi vagyok mikor ismeri meg Ted a feleségét. Majd talán a 6. évad végén.

Mefi - 2009. 05. 27. 09:09

Nekem mondjuk nem volt bajom az évaddal, bár tény hogy kevesebb volt a poén, viszont ez a “hogyan találkoztam anyátokkal” történet, amit ráadásul másodszorra lőnek el így, rohadtul felidegesített a 23. rész végén.

Donnie - 2009. 05. 27. 09:57

Tavaly még bízhattunk abban, hogy csak egy évadnyi lesz a minőségcsökkenés, kisebb hullámvölgy, esetleg a sztrájk hozadéka. Sajnos a negyedik évad ennek ellenkezőjét bizonyította… Ami miatt kitartok a sorozat mellett, az a karakterek, sokan one man show-ként írják le, és részben igazuk is van, de Barney mellett Marshall-t és a csajokat is kedvelem, így egyedül Ted a “fekete bárány”. Az évad egy közepes szintet hozott, közbe-közbe egy-egy jól sikerült és kifejezetten gyenge rész is becsúszott…

Az évad felénél értékelésileg talán még egy hatos járt volna ki, de sajnos a színvonal tovább csökkent, ráadásul a 24-nél is már felpontoztam, (ott 6/10 lett volna inkább a korrekt a rendkívül hullámzó teljesítmény miatt).
A két éve még az egyik kedvencemnek számító HIMYM (akkor daráltam le az első két évadot) mára a sitcomjaim között az utolsó helyre csúszott, az évadra pedig összességében egy 5/10 jár.

Blackadder - 2009. 05. 27. 10:01

Nekem tetszett az évad és egyáltalán nem zavar a narrálás és az se zavarna ha sose tudnám meg hogy találkozott az anyjukkal.
Ennek van néhány oka: még ha nem is sírvaröhögős, mint mondjuk a Big Bang Theory (amiről mellesleg human és winnie is elég átlagosan vélekedik), de vannak benne poénok és egy vidám érzésem van miután megnézek egy részt.
Engem a Lostnál se zavart sosem, hogy rengeteg dologra nem kapok/fogok kapni választ amíg kapok helyette mást.
Sztem ebben az évadban is voltak nagyon jó részek, gondolok itt pl. az Intervention, Not a father’s day, Naked Man, Murtaugh List, Ted húga, és még tudnám sorolni.
Én Naked Manes pólót fogok magamnak tervezni, annyira tetszett a rész.
Nem a legerősebb évad, de sztem nem marad el sokkal a többitől.

Xsz - 2009. 05. 27. 10:25

Remélem hogy nagyok sokáig tart még a sorozat ha tudják ki az anya ha nem.(vagy az a nő akivel összütközött vagy pedig a Halloweeni tök :))
Mondjuk egyszer mondhatná a gyerekeknek hogy késő van feküdjetek le majd holnap folytatom :D
mert ha egyhuzamba meséli akkor mire véget ér a sorozat már nem lesz kinek mesélni :D

avada - 2009. 05. 27. 10:33

“Amúgy nem tudom kinek van meg a 3. évadból a Szent Patrik napi bulis rész (sárga esernyő, az anya is ott volt, i am awesome!)?
Nos, abban részben Ted véletlenül összeütközik egy nővel, és elnézést kérnek egymástól. Aztán vártam hátha feltűnik az a nő a későbbi részek folyamán, de sehol. Pedig az az összeütközést tuti direkt rakták bele, és szerintem az a nő lesz az anya!”

Elképzelhető. Ugyanúgy farmerban volt mint akit a sárga esernyővel mutattak. Bár a táskát nem lehetett látni nála és elég fura lenne hogyha két évre előre lefoglalnának egy színészt.

joey adonis - 2009. 05. 27. 11:38

Egyébként van annak valami különösebb oka, hogy Bob Saget narrál? Mert amikor a “jövőből” vannak jelenetek, akkor Josh Radnor marad a saját hangja, szóval ennek így nincs értelme.

vape - 2009. 05. 27. 14:13

joey adonis: Bob Saget eléggé húzónév odakint, még ha rohadt sokan utálják is a fickót.

melkor - 2009. 05. 27. 15:30

most nem azért, de biztosak lehettek benne, hogy nem lesz spinoff, sőt vége sem lesz, mivel ez még csak a negyedik évad volt (nekem egyébként nagyon tetszett, bár a vége felé kicsit leült) és alapból hét évre volt megállapodás. amit most megtoldottak még eggyel: “…továbbá a hétéves kontraktust is megtoldották még egy évvel, ami egyértelmű jelzése annak, hogy a csatorna és a gyártó hisznek a Mother sikeres jövőjében.” (http://www.origo.hu/teve/20090111-tobb-penzt-kapnak-az-igy-jartam-anyatokkal-szineszei.html)
/persze lehet, hogy azóta változtak a tervek, nem tudom. szerintem a köv évadban Ted megismeri az anyjukat, az évad végén összejönnek. a súlypont pedig talán kicsit áthelyeződik Barney-ra és Robinra. szerintem. és mikor kapja már meg B. a másik két pofont??:)

Josh - 2009. 05. 27. 17:59

Nekem még mindig az egyik kedvenc (még futó) sitcomom. Az tény, hogy csökkent a színvonal, de szerintem még mindig nézhető, és azzal sem értek egyet, hogy a leggyengébb a hétfői sitcomok közül.

Bruzsy - 2009. 05. 27. 18:55

melkor, azok a szerződések a studióval vannak megkötve (ha tetszik, a gyártóval), semmit se jelent. ha a cbs úgy akarja, akkor akár már szeptembertől leveheti a műsorról a himym-t, azzal a papírral csak egy dolgot tudnak utána csinálni a színészek.

fm! - 2009. 05. 27. 18:57

5/10? Maximum 2/10, de az is csak azért mert az első két évad tényleg nagyon jó volt. Ha ezzel az évaddal kezdett volna a sorozat, pár rész után simán kasza lett volna sitcom-sucker létemre. Így már nincs szívem elkaszálni, bár a hírósszal is megtettem 2 résszel az évad vége előtt.

Zsümi - 2009. 05. 27. 20:22

Egy kicsit azért megdöbbent, hogy ennyien szörnyülködtök a 4. évad miatt.
Tény, hogy egy kicsit laposabb volt az első három, de azért anniyra nem volt vészes. És különben is..szerintem a vége felé azért viszonylag összekapták magukat.
De ettől függetlenül meggyőződésem, hogy az 5. évadból sokkal többet fognak kihozni.
Plusz..szerintem az évad végére már azt is meg fogjuk tudni, hogy ki lesz az anya..

Bruzsy - 2009. 05. 27. 20:27

az a baj Zsümi, hogy ha idén kezdődött volna ez a mélyrepülés, akkor még maradtam volna, minimum 2 részre. de már a 3. évad második fele is iszonyatosan gyenge volt a korábbiakhoz képest, nem láttunk egy évig semmi javulást, így számomra ennyi volt. inkább tartogatom ezt a 20 percet annak a 8 másik sitcomnak, ami meg is tud nevettetni.

Zsümi - 2009. 05. 27. 20:58

Hát Bruzsy, ahogy gondolod..én azért még bízom a javulásban..:)
és hát tudod, hogy szól a mondás..a remény hal meg utoljára:P

outlander - 2009. 05. 27. 23:43

Na tehát akkor, ezt ide is beírom: első évadban 8 epizód után kasza. Részről részre csökkent a poénok színvonala, az iszonyatosan kínf*sra megírt “Duel” után úgy gondoltam, nem bírom tovább, inkább TBBT-re pazarlom a szabadidőmet, abban legalább hangosan röhögős geek dumák vannak, ez meg olyan semmilyen. Anno olvastam ilyet, hogy ez lesz az “új Jóbarátok” meg minden, hát ezzel így nagyon melléfogtak.

Zsu - 2009. 05. 28. 14:25

nah hát ez az évad tényleg nem volt vmi jó. az utolsó két rész konkrétan szánalmas volt.
kezdve a kecskés szituval, a “terhes vagyok. csak vicceltem” “poénokkal” (…) Robin és Barney párbeszédeivel.

A karakterek és a történetvezetés teljesen szétesett.
Barney szerelmes az egyik részben, a másik 10ben meg csajozik. Nekem semmi bajom azzal, hogy érez a Robin iránt vmit, meg h változik kicsit a karakter, de sztm nem jól oldották meg ezt az írók.

Előttem már vki említette, hogy a mélypont a Marshall nadrágos részhez köthető ( az egy szörnyű rész volt szvsz is), meg amikor Lily-t egy poén miatt nem láthattuk pár részig. Tudom, hogy épp szült, de a karakteréhez ez nem illik. Nem tudom elképzelni Lilyről, hogy ezért 4 hétig nem találkozik a barátaival. Sztm jobban is meglehetett volna oldani.
Stella feltűnése is idegesítő volt számomra. Örültem, hogy anno elhúzott.
És, ha valóban annyira fontos momentum volt az a találkozás vele (mert ugye elvileg ezért lett professzor, és találkozott a Motherrel), akkor kicsit jobban kiélezhették volna a szituációt. Mármint azt amikor Ted Stella férjével beszél.
Lehet csak számomra tűnt olyannak, hogy Stella férje csak megemlítette Ted-nek, hogy tanítania kéne, de Ted-t nem izgatta annyira. (?) mindegy, azért biztos az volt egyik meghatározó pont az életében. OK!
Nagyon sok szereplővel nem kezdtek semmit. Vmi mintha elveszett volna a karakterekből. Remélem visszahozzák a régi színvonalat a következő évadra.

a hab a tortán egyébként az volt, hogy nem tudtam elvonatkoztatni a várandós kismamáktól. mindig volt vmi táska, vagy müzlisdoboz vagy akármi a színésznők kezében csúnya bő ruhákat hordtak. Robin pl. 3 részen át majdnem végig fürdőköpenyben volt. de ha csak ez lett volna a baj az évaddal, attól még tudnék az évadra 6 pontnál többet adni, de így csak egy gyenge 6/10 és leginkább az utolsó két rész miatt.

az ötödik évadra azért maradok. Bízom a készítőkben. meg nem szeretnék egy olyan sorozatot cancelezni, amiből már végignéztem 4 évadot. :))

Zsu - 2009. 05. 28. 14:27

és még vmi: remélem, hogy nem azzal fejeződik be a sorozat, hogy találkozik a Motherrel, és akkor ennyi.
Csatlakozom azoknak a táborához, akik meg szeretnék ismerni az anyát.

Sparkie - 2009. 05. 28. 15:26

sztem semmi baj nincs a sorozat romantikus mivoltjaval, kicsit hasonlit a kesei jobaratokhoz, de ettol meg szamomra abszolut elvezheto, jol ulnek a poenok es nagyon teccik h teljesen atlagos, fiatalos temakrol, helyzetekrol szol. huszonevesen abszolut attudom elni a problemaik nagy részét, es ez az ami emberkozelive teszi, es elfeledteti nehol z uresjaratokat.

Elkon - 2009. 05. 31. 20:01

Jó évad volt, nem kérdés.
Az persze fura, hogy míg az első három évadot darálva, addig ezt hétről hétre néztem. Szerintem nem vagyok vele egyedül. Ha ezt daráltam volna vele, lehet észre se vennék különbséget.
20 perc vidámság. Ennyi. Nem kell ennek világot váltani.

Elkon - 2009. 05. 31. 20:03

Ja és a Barney-Marshall párosítás nagyon jó. Mostanában igen együtt mozognak :)

Csabikaaa - 2009. 05. 31. 20:24

Picit valóban laposodott.. de szerintem picit túlzásba estek, meg valaki említette, hogy mindenki szidja.. de mégis nézi, but why???

winnie - 2009. 05. 31. 20:29

??? mert aki nem nézi, az nem szidhatja. talán tilos negatív véleményt megfogalmazni? kedvenc sorozat is produkálhat pocsék évadot.

túlzásba senki nem esett. szerinted picit laposodott, más szerint sokat laposodott. megint más szerint még sosem volt ilyen jó a sorozat. nem mások véleményét kell számon kérni, hanem saját írni.

Csabikaaa - 2009. 05. 31. 20:37

nem tilos, de a pocsék túlzás, meg nem kedvenc sorozat, TAAHM szerintem is jobb.

Egyébként meg tudom mindenki más.. és ilyesmik… csak ha ennyire nem jön be cancelezni kell… úgy gondoltam azt hogy miért nézi aki nem szereti…

winnie - 2009. 05. 31. 20:39

lehet, hogy most cancelözik, mindig van egy utolsó rész, ami után valaki azt mondja, hogy ez gyenge. és gondolj azokra, akik már rég elkaszálták:)

Bence - 2009. 06. 02. 20:42

Ezzel a sorozattal a legnagyobb baj a főszereplő srác, Ted kb simán ki lehetne nyírni valahogy és behozni valakit helyette, mert marshal és barney karaktere kb lejátsza a színről.
Persze mivel az egész sorozat elvileg Tedre épül (vagy legalábbis kellene), ezt nem lehet megtenni. Számomra totál érdektelen hogy hogyan találkozik a gyerekek anyjával és főleg hogy ki lesz az.
Persze a sorozat Barney miatt nézős, az idők végezetéig.

Csigusz - 2009. 06. 03. 22:31

Igazából az utolsó pár rész tényleg romantikus massza volt – de emiatt nem illik rásütni h az egész évad az lett volna.
Tudom tudom, amit utólag néz az ember az a frissebb emlék, de akkorsem volt romantikázós az évad.
egyetértek bencével énis, leszarom ki az anya (ezért nincsenek is olyan gondjaim mint human-nak) felőlem addig húzzák ameddig akarják amíg van Barney meg Marshall :D

anna - 2009. 06. 06. 11:53

Azért ölelgetett mindenkit a sárgaesernyős részben, mert akkor találkozott Stellával, akinek a férje végül felajánlotta Tednek a munkát, ahol majd találkozik az anyjukkal. Szerintem. Mert mondta Ted, hogy ott ismerte meg, és azt a munkát azért ajánlotta fel a csávó, mert Ted visszaküldte hozzá Stellát.

LostForLife - 2009. 06. 23. 12:50

én most daráltam le a 3.-4. évadot és hát nemigazán van színvonalcsökkenés, talán a 4. évad utolsó 4 része volt, ami nem igazán jött be, de ez az évad még így is simán 8/10.
most következik a TBBT 1.-2. évad dara. :)

judit - 2009. 06. 26. 09:58

Én most kezdtem a sorozatot, a II. évadnál járok, de: nem értem hogy hogy lehet összehasonlítani a Jóbarátokkal? Ennyi erővel akár a Dr. Hause-al is.. Tök más a két sorozat. Ja, és ha a Ted idegesítő, akkor mit szóljak Phoebe-re?! Az a csaj egy agyrém.
Amúgy pont a narráció ad keretet a storynak, hogy hogyan is találkozik az “annyukkal” (hurrá helyesírás) az nem lényeges.

judit - 2009. 06. 26. 10:01

Ja, elütöttem, az Dr. House. Nem mindegy! :)

judit - 2009. 06. 26. 10:12

Amúgy meg ennyit írni egy sorozatról, amit nem is szeret az ember… Én pl. nem tudom hogy a Walker a Texasi Kopónak van-e blogoldala, vagy hogy kinek mi a véleménye róla, mert soha életemben nem néztem meg elvből Chuch Norrist… nem ám hogy még be is írjak róla…

Akinek nem tetszik az nézzen mást, vagy menjen játszon valamit!

winnie - 2009. 06. 26. 12:12

“Én most kezdtem a sorozatot, a II. évadnál járok, de: nem értem hogy hogy lehet összehasonlítani a Jóbarátokkal? Ennyi erővel akár a Dr. Hause-al is.. Tök más a két sorozat.”

ja. hogy lehet összehasonlítani egy 5 jóbarátról szóló komédiát egy 6 jóbarátról szóló komédiát? úgy, mint egy orvosi krimit.

szerintem nem gondolkoztál. mielőtt leírtad. remekül összehasonlítható a kettő, sőt.

” Ja, és ha a Ted idegesítő, akkor mit szóljak Phoebe-re?! Az a csaj egy agyrém.”

félreértetted. ted nem neked idegesítő, hanem annak, aki írta. phoebe-ről sehol nem volt szó.

“Amúgy meg ennyit írni egy sorozatról, amit nem is szeret az ember…”

megint elolvastál valamit: ki nem szereti? és, ha nem is szeretné, akkor épp arról lehet sokat írni, amit nem szeret az ember.

“soha életemben nem néztem meg elvből Chuch Norrist… nem ám hogy még be is írjak róla…”

ide mégis beírtál. ja, mindenki csak pozitívat írjon mindenhova, hogy az ember még véletlenül se tudjon tájékozódni arról, hogy mi jó és mi nem. ez komoly?

“Akinek nem tetszik az nézzen mást”

nem gondoltam volna, hogy ez újság, de akinek nem tetszik (tok millió ember), az mást is néz.

judit - 2009. 06. 26. 19:03

Szerintem akkor sem lehet a Jóbarátokhoz mérni, igen, egy műfajba tartozniak: VÍGJÁTÉK. Ennyi.

Az hogy ki idegesítő a sorozatban, és ki nem, azt nem a te kommentedben láttam, csak megjegyeztem, hogy még egy szuperjó sorozatban is van gyengébb (fő)karakter, lsd. Phoebe.

És te érted félre: tetszik a sorozat, mindössze az olyan kommenteket nem értem, hogy: “hogy lehet ilyet nézni” “meg minek több évad”.

Na és mire akarsz tájékozódni, ha van aki szereti és dicséri, van aki szerint meg szar? Mindennel így van ez a világon, de az ember nem ez alapján választ, akkor tudja eldönteni, ha megnézi.

Ja, és akinek nem tetszik az nézzen mást az nem erre az oldalra szólt, biztos félreolvastad, hanem a sorozatra.

Poker - 2009. 06. 27. 13:10

Szerintem is a főszereplő Tedet simán lenyomja Barney, de igaz, hogy minden sorozatban vannak gyengébb karakterek, amúgy Phoebe-t én sem bírtam igazán. :)
Szerintem bár nem átütő egy sorozat, de nagyon szerethető..
És én sem értem, hogy azok akik ennyire gyengének tartják, miért nézik meg mind a 4 évadot. Én már nagyon várom az 5. évadot! :)

Daneee - 2009. 06. 28. 22:39

Én ledaráltam egybe a 4 évadot… És várom az 5.-et. Szerintem jó, és Barney az ász :P

szala - 2009. 07. 06. 23:38

Na 2 hét alatt ledaráltam az egészet. Nem értem minek írok, ezt már biztos úgy sem olvassa el senki de azért nekikezdek: azért az valahol lol h Ted a főszereplő és sokan fikázzák a karakterét. Egyébként nem értem ezt az anya-rinyát sem. Simán megoldható: megismerkednek, házasság, első gyerek, második gyerek születése stb, el lehet ezt húzni akár 2030ig is :D

las - 2009. 08. 19. 19:01

én most néztem meg az utolsó részt és szerintem a 4. évadnak tök ugyanolyan a színvonala mint az előzőknek.

részemről egy erős 8/10

nem a kedvenc sitcom de top 5-ben van

Lacc - 2009. 09. 21. 22:52

Nálam a sorozatozást igazából a HIMYM indította el, mert az első évad kb. zseniális volt, hihetetlenül sokat tudtam rajta nevetni. Ámbár gyakran elfogult vagyok, sajnos muszáj azt mondanom, hogy a 4. évadra nagyon elfáradtak, fele annyira nem volt jó, mint az első 3.
Ma este volt ugye a szezon premier, hát nagyon kíváncsi vagyok, hogy miképp kezdik az idei évet. Mondjuk legyen bármilyen szar, Neil Patrick Harris és Jason Segel (meg ugye a sztori) miatt már csak azért is rászánok heti 20 percet.

anonimus1 - 2010. 01. 19. 18:06

helo. nem tudja vki, melyik részben jelent meg az anya? amikor elküldte a gyerekekt enni. köszi.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz