login |

Harper’s Island – 1×10 – Snap

2009. 06. 20. 19:02 - Írta: winnie

66 hozzászólás | kategória: kritika,

Beindult a darálás és mégis inkább azt mondanám a Harper’s Island – 1×10-re, hogy “Meeeh…” volt. Egy ilyen rész lehetett volna jó is, de valami nem stimmelt benne. Az írás? A rendezés? Nem tudom, de az sem lehet véletlen, hogy itt készítettem a legkevesebb jegyzetet (hogy ne feledjek el semmit) és csak egy jobb képet kaptam el. Viszont, ezúttal csak a tovább mögött értekezhetek a spoilerek miatt.

harpers-island-1x10-a

Kommenteket nem szoktam olvasni, jobb, ha nem befolyásolnak, most is csak bekukkantottam fél szemmel a kibeszélőbe és meglepődtem egy-két reakción. Mármint a Wakefield-del kapcsolatosakon.

harpers-island-1x10-c

Nem tudom, de nekem eszembe sem jutott, hogy ennyi lenne, megvan a gyilkos, hogy nem is közöttük van. Egyrészről egyelőre nehezen tudom elképzelni, hogy ne legyen minimum egy ismerős rosszfiúnk/rosszlányunk, másrészt meg a sorozatot 100%-ban csak az tudja élvezni, aki nem túl nagy junkie, hiszen bár lehetett arra is gondolni, hogy marha nagy félrevezetés, hogy a Wakefield-fotóhoz ismert színészt kértek fel, de mégiscsak sejteni lehetett, hogy Wakefield meg fog jelenni. És, hogy nyilván nem lesz barátságos. Legalábbis első blikkre.

Abby elkapásával(?) és Sully-ék leválásával háromfelé szakadt a történet, lehet, hogy ez már a finálé nagy összetrombitálását jelzi előre, de maga az epizód nem jött be, függetlenül a végső Wakefield-megjelenéstől. Nem jött be, mert ezúttal a klisé, a kitörési próbálkozás nem működött olyan jó. Inkább volt kiszámítható, mint izgalmas, valahogy szétesettnek tűnt az egész, amihez hozzájött Niki megjelenése, Maggie lelépése (miért pont most? csak annyi volt a funkciója Niki-nek, hogy Maggie motiváltan mehessen?) és várható sorsa, bár azt vártam, hogy őt majd elütik valamivel, mert adta volna magát ez a beállítás:

harpers-island-1x10-d

És nem jött be azért, mert túl egyértelműnek tűnt, hogy a seriffruhás nem a seriff és, hogy Jimmy úgysem halt meg. Ez utóbbit ráadásul felróvom a sorozat hibájának, mert hiába húzható rá pár halálesetre, hogy nem hittük volna, hogy meglépik, azért valamennyire lehet látni, hogy a fő arcok maradnak életben.

Pedig az elején még tetszett a naiv, “most már tényleg elhajózunk” hozzáállás, az pedig még jobban, hogy nyitottak a külvilágra és pár mondattal felskiccelték a két halálra ítélt “kinti” zsarut. Onnan viszont semmi extra. Nem volt rossz, de mindvégig éreztem, hogy hiányzik valami. Ezek után már Cal lepuffantása sem zaklatott fel, pedig…

harpers-island-1x10-b

Lehet, hogy az a gáz, hogy a készítők jobban bántak a sejtelmes hangulattal, a sejtetéssel, mint az in-your-face rettegéssel, az akcióval? Mármint a szituűciók megvalósítását tekintve. (A jó kis zongorazene is odalett, felváltotta valami pattogós izé:) Nem osztályzok és maradok, de volt már jobb ennél a résznél, pedig itt öltek a legtöbbet és itt volt a végén a nagy felfedezés.

Ráadásul azt hittem, hogy Abby át fog menni badass üzemmódba, de nagyon átmeneti volt az állapot:)

66 hozzászólás Ne habozz!

ISN - 2009. 06. 20. 19:11

Én is követem a példádat winnie, nem olvasok kibeszélőt. Ezért nem tudom hogy miket írogatnak erről-arról. De ami biztos, hogy még ellenszenvesebb lett az a kis csaj.
Gondoltam, hogy valami hülyeség van háttérben a seriffel kapcsolatban (szóval hogy nem is ő róla beszél a gyerek), de majdnem a képernyőbe vágtam egy könyvet, amikor azzal a gülü szemeivel elmondta, hogy miért hazudott.

Remélem ez a kis kölök is meghal a végén, mert nagyon idegesítő. Lehet, hogy titokban ő öldököli az emberkéket a háttérben :D

Mammut - 2009. 06. 20. 19:38

nekem kifejezetten bejött ez a rész, jól mutatta a csapat szétesettségét, miután odalett a terv

és sztem még mindig bármi történhet bármelyik főszereplővel

ugyanakkor én meg reméltem, hogy abby nem megy át badassbe

minase - 2009. 06. 20. 19:43

ezt már a kibeszélőben türelmetlenül megkérdeztem, de azért megismétlem itt is:
hogy is volt ez a sherif keze meg van kötözve, majd nyakánál felakasztva talál rá abby? ez teljesen nem áll össze.

winnie - 2009. 06. 20. 19:56

a kötözött snittet, bár nem néztem vissza, én sem értettem. lehet, hogy úgy maradt, vagy nem tudom.

winnie - 2009. 06. 20. 19:58

“ugyanakkor én meg reméltem, hogy abby nem megy át badassbe”

csak hittem a shotgunból, de nem hiszem, hogy abby lett volna, ha átmegy:)

a főszereplőkkel történhet bármi, csak nekem jó részüknél maradt is ez a feltételes mód. de valahogy jimmy-nél (tán, mert nem mutatták) éreztem, hogy nem lesz gond.

ISN - 2009. 06. 20. 19:58

Most néztem vissza, addig nem volt a nyaka körül semmi, meg az ablaknál sem, míg kinem rántják…
passssszzzzzzz……..

Neyodalka - 2009. 06. 20. 20:20

igen tehát….az hogy maggie fogja magát miután rájuk lőttek és kisétál a leghiggattabb arccal h hát a helyieket nem bántja, igy 20 megölt ember után, de gondolom se reverend fain, sem pedig cole harkin, meg a másik őr nem volt helyi:S
egész egyszerűen az írói munka (ha igy marad) gyenge, és nem elég jól átgondolt, ezért kell megmenteni olyanokkal, minthogy madison össze-vissza hazudik
ja meg ugye abby miután kimegy az apja után, nem feltünő hogy ott az autó, amiben elég valószinű hogy a gyilkos ül, szal nem kéne kirohanni csak ugy, nem beszélve a visszafogott döbbenetröl, mintha nem mind a két szülejét megölték volna, és épp a 2.-at látná felakasztva
azt nemis mondom hogy a sheriff mért csak halálakor közli, hogy ja igen amugy wakefield lehet hogy él….szomorú

v0m1t - 2009. 06. 20. 20:22

ha nem pussy bitch a sorozat akkor 2 részen belül medvék elé vetik abbyt

JBG - 2009. 06. 20. 20:40

Nekem tetszett, bár kiszámítható volt, az biztos.

Wakefieldtől függetlenül én is azt gyanítom, hogy van 1 gyilkos a társaságon belül is.

Ihi - 2009. 06. 20. 20:46

Szerintem nagyon jó volt ez a rész, nem tudom miért, de bejött, nem kicsit. Kicsit túl egyszerű ez a Wakefield dolog így, remélem lesz még valami csavar.

Pr13m - 2009. 06. 20. 21:03

bazz még a 9. sem tudtam megnézni… :(

endel - 2009. 06. 20. 21:12

Ezt az Abby-féle gondolkodást én sem értem, hallja hogy elhúzza a kocsi az apját és odamegy hozzá? Mögötte meg ott áll a gyilkos a kocsival, vicc. :D

ignion - 2009. 06. 20. 21:16

én még mindig azt várom hogy visszajött a badass wakefield és valamelyikük az élök közül a gyereke vagy akármi és igazából nem is wakefield öl, mert volt javítóintézetben és megeszi már a brokkolit, hanem valaki közülük a hentes és wakefield azért tért vissza nemtom mondjuk mert vegetáriánus lett és koppanunk, de ez a rész lapos volt. mindegy

seven - 2009. 06. 20. 22:23

csak ismételni tudom magam. a hangulat rendben volt, de nagyon durván össze lett csapva az egész . Jimmy túlélése gáz, Maggie kisétálása überelt minden PB-s hülyeséget, a sheriff persze az utolsó pillanatban vallja be hogy mégse halt meg Wakefield, és a kötél ami hirtelen a nyakba kerül…

ezek nagyon szembetünő hibák voltak számomra. nomeg madison, hát az nokomment. idegesít, és az írók nagyon bénán használják. következő epizódban: sorry… i lied :<

You Know Who - 2009. 06. 20. 22:27

Sztem logikus a serif vs kötél. Keze megvolt kötve mivel, ha nem lett volna akkor kitudja szabadítani magát, stb. Vszeg a “nyakaskötél” a ruhája alátt csúszott kicsit és készítők nem akarták rendesen mutatni mert az túl direkt lett volna. Szobában amúgy is sötét volt szinte csak az arcukat lehetett látni de a serif nyakát alig. Ráadásul serif arca is takarta mert félig-meddig lefele hajtotta a fejét.

You Know Who - 2009. 06. 20. 22:30

“ja meg ugye abby miután kimegy az apja után, nem feltünő hogy ott az autó, amiben elég valószinű hogy a gyilkos ül, szal nem kéne kirohanni csak ugy”

Ha házban marad azzal sem ér semmit Wake akkor is elkapta volna ha akarja. Kocsi elől meg nem tud elrohanni. Szóval tök mind1 mit csinál mindenképp Wake papa kezére került volna. Amúgy mióta divat filmekben, sorozatokban a realitás keresni…

hades - 2009. 06. 20. 22:47

Ez a rész orbitálisan gagyi volt.
Mindenki tudta, hogy nem a sheriff a gyilkos, felesleges “ingerkeltés” volt, mint az előző rész végén a véreskezű Henry.
Mindenki tudta, hogy a kiscsaj hazudik. Ráadásul az egész részen át kisírt szemmel szipogó Abby és az őt cseszegető tömeg is unalmas és sablonos volt.

Azzal, hogy most behozták Wakefieldet szerintem mindent elrontottak. Egy copycat nekem jobban tetszett volna.
Bár erősen remélem, hogy volt segítője és tudnak is rá valami értelmes magyarázatot találni majd.
(nekem is ez az “egyik a gyereke” ötlet ugrott be)

Egyre jobban azt érzem, hogy hiába akarok annyira esélyt adni, hogy jó legyen a sorozat egyszerűen csak hibát hibára halmoznak.
Nagyon összecsapott érzete van ennek az egésznek.

SunyiMad - 2009. 06. 20. 22:51

Nekem bejött a rész. Főleg amikor Sully meg Cal kiment, és Sully ahogy átugrott a szélvédőn nagyon jól nézett ki, már korábban is mutatták, akkor is tetszett, így élesben még jobban. Aztán amikor oda rohan Cal a volánhoz, és leesik neki, hogy hoppá, ez Amerika :)
Jimmy meg szerintem azért nem volt cápa, mert nem mutatták, odament a hajóhoz, dehogy aztán mi történt, rajta volt e, vagy a gyilkos belevetette magát vele a vízbe, nem tudni, mindenesetre én biztos voltam benne, hogy túléli.
Maggie kisétálását is bírtam, szerintem tök para volt, ahogy így elsétált, bár akkor ugyan nem gondoltam rá, de az elütés, amit winnie mondott, simán ütött volna, kár, hogy nem úgy lett.
Meg végre megjelent Nikki, és azért ő se néz ki rosszul.
Wakefieldnél nem hiszem, hogy le van zárva a gyilkos téma, úgyhogy az ő felbukkanását se bánom.

winnie - 2009. 06. 20. 22:57

OFF

neoydalka: minden pilotról lesz. a hírekhez érdemes. ott nincs OFF.

Thomas Cook - 2009. 06. 20. 23:52

Maggie-nél én is annyira biztos voltam, hogy ahogy kimegy mondjuk lelővik, de az akasztás sem lett rossz. Szerintem hiba volt ez a Jimmy-s huzás, sokkal okébb lett volna, ha meghal és kész.

Kicsit tartok, hogy tudjáké tartani az eddigi szintet, illetve mit (érdekfeszítőt) hoznak ki a végére.

ignion - 2009. 06. 21. 00:04

vagy még azt tudom elképzelni hogy wakefield cask a serifet akarta megölni, mert szopoznak egymással ugye a halott nőn, de a többi gyilkosságot tényleg valami kopiket csinálja

winnie - 2009. 06. 21. 00:08

szerintem hatalmas ziccer lenne, ha csak egyetlen motiváció ernyője alatt történnének a gyilkosságok. a sok gyilkosság közé simán adja magát, hogy egy nem odaillő gyilkosságot is beszúrjon valaki motivált figura.

djzsuzska - 2009. 06. 21. 01:02

Hát, láttam már ennél jobb részt is a Harper’s-ből.

Jimmy túlélése: amekkora robbanás volt, esélye nem volt a menekülésre.
Meggie: ez a “tök nyugisan kisétálok, nem érdekel, hogy már egy csomó embert meggyilkoltak” lépés nagyon béna volt. Vagy azt hitte, hogy vele kivételt tesz a gyilkos? Ugyanmár! Egyébként először én is azt hittem, hogy egy autó fogja elütni, annyira adta magát az a helyzet. Szvsz inkább azt kellett volna meglépni és nem az akasztást.
Sheriff: egész eddig nem volt képes megmondani Abbynek, hogy anno nem sikerült lelőnie Wakefieldet? Hihetetlen, hány embert csapott be ezzel.
Wakefield: ideje volt megmutatni, de nagyon remélem, hogy nem ő lesz az egyedüli gyilkos. Jobb volna, ha lenne a társaságban (már ami maradt belőle) egy beépített ember, aki Wakefieldnek segít. Meg valami motivációnak is örülnék, mert a mostani részben kicsit randomszerűek voltak a gyilkolások.

DICKtator - 2009. 06. 21. 01:22

Most először néztem meg úgy sorozatepizódot, hogy nem bírtam megvárni a feliratot, mert a 9-es rész annyira ott volt, hogy egyszerűen muszáj volt egyből néznem ezt is :)
Emiatt a részletek elemezgetésébe nem is mennék bele, viszont tény, hogy gyenge volt a rész történetvezetése – csupa kiszámítható esemény történt, a rendőrök lelövése, a dokk felrobbantása, Maggie megölése, Jimmy életben maradása mind-mind előre látható volt.

Nagyon gyenge lenne, ha (csak) Wakefield a gyilkos, erre kb mindenki gondolt már, még az is aki nem nézi… Szóval ha ez a 13. rész vége lett volna, akkor egyértelműen csalódás, így viszont még várok valami csavart, mert ez így nagyon fantáziátlan megoldás…

djzsuzska - 2009. 06. 21. 01:42

“Jimmy túlélése: amekkora robbanás volt, esélye nem volt a menekülésre.”
Még ha a vízbe ugrott is, akkor sem tudott volna elúszni a hajótól a robbanás előtt.
Szóval, ez a megmenekülés nagyon logikátlan volt szerintem.

(Ezt a kis szösszenetet kifelejtettem az előző hozzászólásomból.)

ampervadasz - 2009. 06. 21. 02:03

Habár én is láttam mindent előre annyira kiszámítható volt, mégsem tudom rámondani, hogy nem tetszett. Meglepő, hogy most csak így hirtelen előhúzták a kalapból Wakefield-et, de mivel még van hátra 3 epizód, biztosra veszem, hogy lesz itt még csavar, remélem nem rontják el.

Aragorn83 - 2009. 06. 21. 03:32

“djzsuzska – 2009. 06. 21. 01:42
“Jimmy túlélése: amekkora robbanás volt, esélye nem volt a menekülésre.”
Még ha a vízbe ugrott is, akkor sem tudott volna elúszni a hajótól a robbanás előtt.
Szóval, ez a megmenekülés nagyon logikátlan volt szerintem.

(Ezt a kis szösszenetet kifelejtettem az előző hozzászólásomból.)”

Csak ismételni tudom magam. Nem tudom ki néz közületek LOST-ot, de Jin is is simán túlélte a Kahana robbanását. A Kahana pedig nem ilyen kis “teknő” volt, mint Jimmy ladikja, hanem egy jó nagy teherhajó…
Szóval erről ennyit… :D

svencsike - 2009. 06. 21. 04:39

Csak azt remélem,h Calt nem nyírják ki… Az elején nem tartottam egy nagy karakternek, de nagyon megkedveltem mostanra:D
Az mekkora lenne,ha kiderülne,h mindenki gyilkolászottXDXDXD

seven - 2009. 06. 21. 06:47

most mindjárt eldurran az agyam, mégis mi köze a lostnak a harper’s islandhoz, az félig scifi, ne gyere már jinnel. mostantól minden robbanásnál a kahana fog előjönni?

by.the.sea - 2009. 06. 21. 09:24

Aragorn83: jó az érvelés ;-)))))

Kata - 2009. 06. 21. 09:58

Szerintem mindent lehet mondani a Harper-re kivéve azt hogy kiszámítható… Persze így utólag könnyű…

SunnyiMad: A Cal/ Suly-s kocsis rész szerintem is vicces volt, jó poén volt.

Mammut - 2009. 06. 21. 12:30

“mostantól minden robbanásnál a kahana fog előjönni?”

nem feltétlenül

hiszen 1023 (csak mondtam egy számot, mielőtt még) olyan film volt már, hogy egy hajó robbant, vki vízbe ugrott pont előtte és túlélte

Desperate HOUSEwife - 2009. 06. 21. 13:15

Ahol filmben hajó robban, ott van túlélő, kész. :) Ez tipikus filmes húzás, viszont Jimmy megmenekülése tényleg nagyon furcsa, konkrétan gyanús.
Amúgy a kiszámíthatóság és a logikátlanságok ellenére is tetszett ez a rész (is), mert a hanguat továbbra is eladja nekem. Ami érdekes, hogy pont most hozták be a humort, amikor már vadászidény van ezerrel, de nem bántam, jót tett a résznek. Továbbra is nagyon várós a sorozat.

sixx - 2009. 06. 21. 13:58

Sztem meg Jimmy a Cylon fia, es a faterral hentel kezenfogva.

Watchman - 2009. 06. 21. 16:02

@sixx
Én is erre tippelek.. és attól tartok, hogy a végén Jimmy, a faterja, Abby és a vőlegény marad meg.. A tökéletes pár meg majd legyőzi a Gonoszt, és elmegy örökre a szigetről.. :(( És ezzel vége is lesz a klisé-gyár sorozatnak. Kár.. egész jól indult.

mizeka - 2009. 06. 21. 16:11

a legtöbb előttem szólóval egyetértek, egyre kiszámíthatóbb és elnagyoltabb ez a sorozat. nagyon remélem, hogy a végére kitalálnak vmi nagy csavart… és hogy vki megöli végre a kiscsajt.

szoszilany - 2009. 06. 21. 17:43

@sixx & Watchmen: csatlakozom
kár lenne Jimmyért,mert bejön,de ezzel is nagyobb az esélye,hogy sáros :)
Az nem lehet,hogy Wakefield megjelenése ugyanolyan félrevezetés,mint az eddigiek?Henry,meg a seriff,meg az égettarcú ember? Azt hisszúk,hogy felbukkant A Főgonosz,aztán majd kiderül,hogy csak azért jött,hogy figyelmeztesse abbyt,vagy mittudomén…én még bizakodom :)

Mammut - 2009. 06. 21. 17:50

a kiscsajnak már annyian akarják itt a halálát, hogy lehet, a szereplők is, és rituális kivégzés lesz, lol

atíla - 2009. 06. 21. 18:01

wakefield? komolyan? pffff azért többet vártam volna… amúgy meg tele volt ellentmondásokkal ez a rész, de gondolom ezt mindenki leírta a maga kommentjébe. nagyon remélem h vmi überdurva csavart beleraknak a végére, mert ez így igen langyos lesz.

ampervadasz - 2009. 06. 21. 18:04

szoszilany:
“Az nem lehet,hogy Wakefield megjelenése ugyanolyan félrevezetés,mint az eddigiek?”

Igen, valami ilyesmire céloztam én is, nincs itt ezzel megoldva még semmi szerintem. Majd meglátjuk.

Aragorn83 - 2009. 06. 21. 18:35

seven – 2009. 06. 21. 06:47
most mindjárt eldurran az agyam, mégis mi köze a lostnak a harper’s islandhoz, az félig scifi, ne gyere már jinnel. mostantól minden robbanásnál a kahana fog előjönni?

seven: neked most mégis mi a bajod? Egy hajó felrobbanása nálad mióta sci-fi elem??

naughtyL - 2009. 06. 21. 19:34

nekem csak az volt furcsa, hogy oké nincs jóban az apjával. Na de ilyen könnyen elhinni arról aki felnevelt, hogy elmebeteg gyilkos..
engem nem lenne ilyen könnyű meggyőzni arról, hogy apukám kicsit véreskezű:D
de ez csak úgy eszembe jutott..

rio - 2009. 06. 22. 12:23

vicces rész volt. szerintem nem kell fikázni, utólag majd minden a helyére kerül és értelmet nyer(vagy nem), lásd jimmy feltámadása. én csak egyet nem értettem: ha a feltételezett főgonosz megy feléjük a kocsival, miért nem nyitnak rá egyszerre négyen tüzet, ha már egyszer epizódok óta vagánykodnak a stukkerekkel…?

ab_aevo - 2009. 06. 22. 16:33

Aragorn83 szerintem seven-nek csak abban nincs igaza, hogy félig sci-fi, szerintem teljesen az :)

gonoszkiralylany - 2009. 06. 22. 17:40

cal remélem életben marad, ő meg chloe a kedvenceim
az se lenne rossz ha kiderülne h ők ketten gyilkolásznak :P

the_robbie - 2009. 06. 22. 18:00

Shane : – Why in god’s name would you
want to get married here?
Henry : – Believe me, I’m having second thoughts.

:D Hónap idézete

Adreee - 2009. 06. 22. 21:44

“most mindjárt eldurran az agyam, mégis mi köze a lostnak a harper’s islandhoz, az félig scifi, ne gyere már jinnel. mostantól minden robbanásnál a kahana fog előjönni?”

Hát ez marha jó. Úgy látszik hogy egy néző ugyanazt a két -való életben is lehetséges- esetet elnézi a Lostnál de nem tudja megemészteni a Harper’s Islandnél. Lehet hogy a Lost egy sci-fi, de egy hajó egy sci-fiben is hajó, egy robbanás egy sci-fiben is robbanás, és egy emberi lény egy sci-fiben is egy emberi lény, akkor miért elfogadható egyeseknek ez a túlélős eset a Lostban és miért nem elfogadható a Harper’s Islandben?? Őrület. Ráadásul itt még hihetőbb is volt az eset, mint anno ott. Szóval ennyit erről..

junkie - 2009. 06. 22. 23:32

A mainland-ről senki nem keresi a két lelőtt ‘kinti’ repülős zsarut, hogy hova tűntek?

winnie - 2009. 06. 23. 01:36

nyilván fogják őket keresni, de addigra szerintem véget is ér a sorozat:)

jessy - 2009. 06. 23. 13:17

Azért szerintem a Lostot nem kellene ehhez hasonlítani. Mondjuk szerintem is marha érdekes,hogy maradt Jimmy életben,de biztos kapunk rá magyarázatot. Ami kinek tetszeni fog,kinek meg nem. Személy szerint a látottak alapján úgy vélem hitelesebb lett volna a halála,de az is előfordulhat,hogy a magyarázat elfogadható lesz. Ami a Lostot illeti,ott semmi nem meglepő,az a film a megmagyarázhatatlan jelenségekre,dolgokra épül,de a Harpers Island teljesen más. Ami ott elfogadható,itt nem.
De amint már fentebb írta ettől még lehet egy jó magyarázat. Mondjuk biztos nem az,hogy elfordult a sziget és más dimenzióba került…ennél sokkal igazabbra számítok :D

seib - 2009. 06. 23. 13:22

sztem jimmy lesz wakefield gyereke… még mindig kiállok amellett h ő a beépített gyilkos.

Bojcsi - 2009. 06. 23. 14:18

“Azt hisszúk,hogy felbukkant A Főgonosz,aztán majd kiderül,hogy csak azért jött,hogy figyelmeztesse abbyt,vagy mittudomén”

Ja, aztán ha már ottvan csak úgy mellékesbe kinyírja a sheriff-t. :D

Viccet félretéve én is amellett vagyok, hogy Wakefield az értelmi szerző, de van valaki aki segít neki. Harry a tippem, bár Jimmy-n se lepődnék meg.
Az is lehet, hogy Harry és Abby féltesók és valami őrült family reunion-t akarnak véghezvinni. :D

Tomasi - 2009. 06. 23. 15:31

Nekem Harry nagyon gyanús :)

Slayer :) - 2009. 06. 23. 15:31

De az aki Jimmy re gyanakszik, mint Wakefield gyereke, tehát Abby féltestvére – hogy azok ketten együtt kempingezne anyuka tudtával…. az azért elég beteg. Szóval Jimmy tuti nem Sarah gyereke.
Én arra lennék kíváncsi hogy Abby és Henry között mi van/volt pontosan. Első részben kérdezi Abbytől az egyik csaj hogy volt e valami közte meg Henry között… és hát persze hogy pont akkor jön Henry..és nem tudunk meg semmit!!!
De lehet azért nem lehett mert féltestvérek…
Még a végén az is kiderülhet, hogy a wakfeild gyerek henry, de mondjuk neki semmi köze a gyilkosságokhoz. Annyi lehetséges variáció lehet még, túl sok info hiányzik még. Most már elkezdhetnék adagolni a megoldást.

Ryan - 2009. 06. 23. 18:48

Ezt a Gebaszta.

Ryan - 2009. 06. 23. 18:54

Lánya van nem?, mintha she vagy her lett volna a könyvben.
Nikki marad.
Meg amúgy is főleg Henryre célzott.

Mert Henry és a Sheriff volt a gonosz, és most el akarja intézni őket Wakefield. :)

Desmond Wallace - 2009. 06. 23. 20:12

Eléggé kiszámítható rész volt, de mégis tetszett.
Gyorsan elrepült a 40 perc.
Szerintem is Jimmy lesz a másik gyilkos.

geo - 2009. 06. 23. 21:40

Nekem se tetszett most annyira, de legalább Wakefield előkerült. Nekem elég hihetetlen húzás lenne, ha, mint ahogy néhányan mondják, Wakefield ártatlan. Csak ő lehetett ott a sniperezésnél, mégis ki más lőtt volna?

Vödör - 2009. 06. 24. 01:42

Sztem még mindig Henry és J.D. a leggyanúsabb.

Tooomika - 2009. 06. 24. 03:07

J.D már meghalt haver!:)
Viszont lesz még itt meglepődés rendesen szetem

Slayer :) - 2009. 06. 24. 10:44

Ryan: Azt nem tudjuk hogy lány e vagy fiú a gyerek..akkor túl egyszerű lenne.

Vödör: te hányadik résznél tartasz?:)) Bár ezt már más is írta, hogy JD nem is halt meg…. ja ja

Vödör - 2009. 06. 24. 21:12

A forgatókönyvírók fél perc alatt vissza tudják írni…

cherry - 2009. 06. 26. 00:01

az h jimmy nem halt meg annyira egyértelmű volt! és nem kell tökölni azon, h nem élhette túl, ez csak egy sorozat, és sztem megtanulhattuk, h akinek nem láttuk a holttestét kb, az még élhet…

az elejétől fogva am abban a megoldásban reménykedek, h wakefield kelti a konfliktusokat, és egymást gyilkolják az emberek.

Prescott - 2009. 06. 28. 21:17

Pedig ez kurva jó rész volt.

meme - 2009. 06. 28. 23:35

szerintem Jimmy Wakefield bűntársa… :D nekem nagyon tetszik a sorozat lehet hogy kiszámítható, mégis van benne egy-két szép csavar. :)

Bauer - 2009. 06. 29. 11:41

Meg is lepődtem volna rajta ha Jimmy meghal, mivel az elejétől ő rá gondoltam hogy segít Wakefield-nek a gyilokba, így meg még jobban megerősítettek ebbe. Egyébként kicsit gyengébb volt a rész, de itt is nagyon gyorsan elrepült az a 40 perc.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz