login |

49 hozzászólás Ne habozz!

SunyiMad - 2009. 08. 07. 11:35

Ebben egyetértek humannal, valóban ez volt a legjobb cold open. Végén amikor kitör a sünember, én is csak annyit mondtam, hogy “anyád”. Mellesleg marha jól néz ki a szörny.

Orionk - 2009. 08. 07. 11:37

Aztamindenkit! :)

Tudnátok segíteni, hogy ez melyik rész?, mert nem nézem a fringet, de akkor ezt megnézném

köszi

ja, és kösz a videót

SunyiMad - 2009. 08. 07. 11:39

1×13: The Transformation

Dodo - 2009. 08. 07. 11:39

Igen, ez elég király kezdés volt. A fringe-ben nagyon sok ritka undi dolgot megjátszottak, de nálam ez a fog potyogós rész benne van a top3-ban…

drag - 2009. 08. 07. 11:40

Gondoltam, hogy ez lesz a tovább mögött, tényleg kemény volt. :)

Fakesz - 2009. 08. 07. 11:42

Zseniális kezdés volt! Tényleg a legjobb!
Az első percben még gép mellett ültem de utána odaragasztott a TV elé, és mikor elkezdődött az átalakulás, nálam is jött az anyáááááád :D

Solmyr - 2009. 08. 07. 11:43

Nekem a lepkés cold open (9. rész környéke) sokkal jobban tetszett. Sőt. Ez a sünemberes az egyik legközhelyesebb mind közül, amivel alapból nem lenne bajom, a Fringe elég gyakran alkalmaz közhelyeket cold openben, ált. jól is, de itt nem. Kiszámítható végig.

Shawn - 2009. 08. 07. 11:45

Ezt a részt vagy 3x láttam és tobbszor is ajánlottam itt a blogon kezdésnek aki dobta a sorozatot.

genius - 2009. 08. 07. 11:50

Tényleg jó volt ez is, bár én először az 1×16-ra gondoltam, szerintem az is ütős lett azzal a sikoltással :D

beiz - 2009. 08. 07. 11:57

Szerintem is ez volt a leg-leg Fringe kezdés :)

A pillangósat is bírtam :)

winnie - 2009. 08. 07. 12:06

ünneprontó leszek, de ez szimplán csak jó nálam. látatlanban mondom, hogy biztos akadt volna több is, ami jobban bejön, talán az 1×02 is jobban ütött. végülis csak “szimpla” alakváltás volt. olyat pedig már sokszor láttunk. de jó volt.

persze azonnal kedvet kaptam ahhoz, hogy a többi cold opent is csekkoljam.

Amon87 - 2009. 08. 07. 12:23

a rész ami mögötte volt..már tényleg hanyagolható volt…de ez tényleg ütött…pedig anno magyar szinkronnal láttam…:D

danton - 2009. 08. 07. 12:28

már bocsánat hogy itt kötözködök, de most akkor ennek az egész posztnak annyi a hírértéke, hogy human elkezdte (vagy már végzett vele nem vagyok jól értesült) darálni a Fringet és az egyik cold open nagyon tetszik neki? mondom, soha nagyobb problémát a világmindenségnek, de ilyen alapon teszem azt winnie jövő héten nekiáll a dallasnak és nagy lelkesen beírja, hogy jé samantha mennyit iszik. human, a junkiek többsége már látta a fringet, ez maksz egy ajánlónak jó azoknak, akik még nem látták, de ez a poszt kb fél éves késésben van.

human - 2009. 08. 07. 12:32

mivel még a posztban levő linket sem követted, így komolytalan flamenek minősítjük a kommented, és karanténba tesszük.

RolloJuve - 2009. 08. 07. 12:41

Szerintem meg az 1×3-é visz mindent (akinek nem ugrik be, az elgázosítás a buszon). Arra mondtam, hogy WTF :D Meg egyéként is a 17-es után kedvenc részem

sélli - 2009. 08. 07. 12:44

Oh igen, az ominózus sünemberes rész. Biza jó kis volt!

Dark Wolf - 2009. 08. 07. 12:44

Nekem ez az egyik kedvenc részem az évadból, főleg az Olivia-John dolog miatt. Azért az se semmi, ami rögtön a főcím után van. Legjobb cold opent nehezen tudnék választani, talán az 1×06-os vagy a pillangós.

beiz - 2009. 08. 07. 13:05

dantonnak

Igen…ennek a posztnak annyi a hírértéke :)

De felmerül egy kérdés,hogy minek hírérték egy blogra? Ha human belinkelné a Dallas főcímét, tuti jönne vagy 200 komment a “régi szép időkről”

És ez így van rendjén. Blogot olvasol és nem sajtót…tudjunk már különbséget tenni.

CyClotroniC - 2009. 08. 07. 13:06

Nekem az 1×06 (The Cure) és az 1×09 (The Dreamscape) jobban bejött. Az elsőnél a gore faktort nem kell magyarázni gondolom, míg a másodiknál az alapötlet volt beteg szerintem. Amúgy nagy átlagban valóban igaz, hogy a Fringe cold openjei odabasznak mind.

CyClotroniC - 2009. 08. 07. 13:08

Dark Wolf: Te tudsz valamit! Komolyan nem olvastam, mielőtt bekommenteltem volna :O

winnie - 2009. 08. 07. 13:08

“már bocsánat hogy itt kötözködök, de most akkor ennek az egész posztnak annyi a hírértéke, hogy human elkezdte ”

nem tudom, de szerintem remek ötlet a poszt.

idézek: “Tudnátok segíteni, hogy ez melyik rész?, mert nem nézem a fringet, de akkor ezt megnézném”

az ilyen posztoknak épp ez az értelme. rengeteg olyan sorozat van, amit az ember nem próbál be írások ellenére sem, de hirtelen valami (főcím, részlet, kép) bepróbálásra késztetheti.

elhiheted, sokan az olvasók közül azt sem tudják, hogy mennyire bejönne nekik a fringe.

Qmy - 2009. 08. 07. 14:05

Danton törődj bele… ezt az oldalt ők viszik. Nekem is sok minden b****a a csőrömet, de elviselem. Most írhatnék 1000 példát mégse teszem. Önuralom. :D
Tedd mérlegre mennyi jó infót köszönhetsz az oldalnak és mennyi human/winnie “szellemi maszturbációja”. Nálam még bőven az első felé billen a mérleg nyelve.
Ehhez meg annyit, hogy én a rövidebb cold open-eket favorizálom és ez is egy olyan rész volt, amit aligha lehetne peremtudománynak nevezni.

Csigusz - 2009. 08. 07. 14:10

Amikor a csávó arcán a bőr összenőtt a vírustól az kicsit durvább volt, mert mégiscsak földközelibb mint egy sünszörny. Ezalatt énis csak néztem, hogy “neba…” de a bőrösszenövésnél kajak fostam, hogy basszus ez nagyon durva :D
mind2 jó!

m76 - 2009. 08. 07. 14:14

Én inkább ezt úgy nevenzém hogy ez az amikor megpróbáljuk ráeröltetni a többiekre a saját izlésünket, ezért van az, hogy néhány kitüntetett sorozat részenként kap bejegyzést, más meg szinte soha, még a fontos mérföldköveknél sem.

A részenkénti heroes, meg harpers island elemezgetés helyett lehetett volna elhanyagolt sorozatokról írni, pl a fél éves bsg lezárásról.

Nem is lenne baj, ha valóban kiemelkedő sorozatok kapnának részenként bejegyzést, de mind a heroes mind a fringe, de különösen a harpers island középszerű sorozatok, amik semmi pluszt nem tudnak felmutatni.

winnie - 2009. 08. 07. 14:34

ne menjünk át flame-be, nem is azért reagálok, csak, mert meglep, hogy valaki ennyire mellélő:) nem is védekezek, csak próbálok tisztázni, mert a fenti komment kissé rosszindulatúnak hatott.

“Én inkább ezt úgy nevenzém hogy ez az amikor megpróbáljuk ráeröltetni a többiekre a saját izlésünket”

távol állsz az igazságtól. a fringe nem saját ízlés, mert ugye egyikünk sem nézte. most human ledarálta és gondolta, hogy leírja, mennyire tetszett neki az egyik cold open és megosztja azt azokkal, akik nem nézik a sorozatot, hátha bejön nekik.

amit írsz, annak az ellenkezője igaz. számold össze, hogy human mennyit írt mostanság a rescue me-ről vagy mennyit írt a többi kedvencéről. vagy számold meg én mennyit írtam az elmúlt évben a leginkább kedvelt sorozataimról, a monkról, a cold case-ről vagy a law and order: CI-ről.

meglepően kis szám jönne ki. és lehet csekkolni, hogy mennyit írtam olyan sorozatokról, amiket nem szeretik, amiket nem nézek, amiket csak azért néztem, hogy legyen róluk írás,. sokkal nagyobb szám jön ki.

épp ez a blog egyik elve, hogy a saját ízlésünket nem tukmáljuk, viszont arról írunk, amit nézünk és érdemes írni róla. és legfőképp olyanokról, amikről sejtjük, hogy bejöhetnek az olvasónak. (nézek én sok sorozatot, amiről eszembe sem jutna írni, hiszen tudom, hogy a kutyát nem érdekelné. esetéeg egy posztban bemutatom őket, ennyi. ld. trashreality-k. ha tukmálnánk, akkor minden rock of love-ról, daisy of love-ról lenne post.)

meg pilotokról. és persze, ha belebotlunk olyasmibe, ami hirtelen ledönt minket a lábunkról, akkor arról is muszáj.

” ezért van az, hogy néhány kitüntetett sorozat részenként kap bejegyzést, más meg szinte soha, még a fontos mérföldköveknél sem.”

azt hittem ez egyértelmű…, de akkor tisztázom:

azok a sorozatok kapnak részenként bejegyzést, amelyeket lehet tárgyalni. és amelyeket nézünk. nagyjából két ilyen sorozat volt tavaly: a heroes és a lost. a heroes csak azért, mert human nézte, de mindkét sorozat generált kommentet, szerettetek róla beszélni.

a harpers is ilyen volt. hadd ne ecseteljem az 1000 fölötti kibeszélő kommentet. egy harpersnél lehet kombinálni a sztorival kapcsolatban, de a legtöbb sorozatnál nem. ez nem függ össze a minőséggel.

látjuk, hogy mi érdekli az olvasókat, eszerint próbálunk szolgálatatni.

“sorozatokról írni, pl a fél éves bsg lezárásról.”

mondom: írunk mindenről amit megnézünk. ha megnézzük, fogunk írni róla.

“Nem is lenne baj, ha valóban kiemelkedő sorozatok kapnának részenként bejegyzést, , de mind a heroes mind a fringe, de különösen a harpers island középszerű sorozatok, amik semmi pluszt nem tudnak felmutatni.”

mármint a szerinted kiemelkedők? ki dönti el mi a kiemelkedő. írjak a flight of conchords minden részéről? tukmáljak, hogy a te szóhasználatodat vegyem elő? nem akarok. írtunk róla, aki rákapott, az rákapott.

(a példa persze vicces, hiszen mind a harpers, mind a heroes, mind a fringe rengeteg pluszt hoz, egyik sem olyan, mint egy tipikus sorozat.)

de a kiemelkedés szubjektív.

ha olvasó lennék, nem arról olvasnék, amit én is nézek, hanem arról, amit nem nézek. legyen az jó vagy rossz. én informálódni szeretek.

winnie - 2009. 08. 07. 14:48

a kritika mindig jöhet, de ha rossz az alapfeltevés, akkor rossz irányba mehet el a dolog – vannak dolgok, mint például a saját motivációink, amit mi jobban ismerünk:)

persze, ha több példa lenne kiemelkedő sorozatra, tudtam volna másképp is reagálni, mint ahogy erre mindig azt mondom, hogy ha hiány van, lehet írni vendégkritikát. (és tudom, van, amik nem kerültek ki, hol lustaság, hol egyéb okok miatt, fognak is kikerülni, de ez mindenképp megoldás, csak hát munkával jár. de épp ennek köszönhetően, hogy az egyik top5 sorozatom, a the office kapott posztot, mert, ha rajtam múlt volna, nem kap. nem akartam ugyanis tukmálni.)

winnie - 2009. 08. 07. 14:49

de hogy mindez miért pont itt került elő, azt nem értem:)

ez a poszt, amikor megláttam délelőtt, rögtön ötletet adott más, hasonló posztokra. az ilyen posztokban van a blog lényege: aki nem nézte a fringe-et, most kaphatott némi ízelítőt.

CyClotroniC - 2009. 08. 07. 14:51

Én csak azt nem értem, hogy eleve mire fel támaszt bárki is elvárást itt az oldal szerkesztőivel szemben. Ez nem a nagy magyar közszolgálati sorozatblog, ez két ember blogja, akik a saját szabadidejüket feláldolzva szolgálnak azoknak olvasnivalóval, akiket érdekel ez a téma, vagy szeretik őket olvasni. Akit nem vonz az egész, az ne olvassa, akit meg csak a témák fele érdekel, az pedig szelektáljon okosan címek alapján. Egyébként meg, ha valamit hiányolsz az oldalról küldjél be vendégblogger írást, és valszeg ki fog kerülni, nincs itt 1984-es “thought police”.

Qmy - 2009. 08. 07. 15:07

Cyclotronic az utolsó mondatodhoz lenne megjegyeznivalóm de az úgyis moderálva lenne. Esetleg egy mail címet ha adnál…

ampervadasz - 2009. 08. 07. 15:19

CyClotroniC-hoz csatlakozva még én is hozzátennék annyit, hogy úgy tűnik sokaknál problémát okoz ennek az oldalnak a besorolása. Ez ugyanis egy blog. Annak ellenére, hogy ilyen szépen kinőtte magát és rengeteg információt hordoz, és próbál a sorozatok világáról minél átfogóbb képet adni, alapvetően nem ez a célja. Egy blog arra szolgál, hogy az írója a saját gondolatait, véleményét, általa érdekesnek talált dolgait megossza a nyilvánossággal. Sokan ezt nem veszik figyelembe, vagy nem is tudják.

Dark Wolf - 2009. 08. 07. 15:52

“Te tudsz valamit! Komolyan nem olvastam, mielőtt bekommenteltem volna :O”

Wow, ennyire még sosem értettünk egyet :)

danton - 2009. 08. 07. 15:54

Emberek, visszavonultam, nem akartam egy ilyen hosszú szart generálni (internetpszihológia hogy mégis az lesz mindig egy ilyen bejegyzésből) a mostanit csak azért írtam be, mert olyan egy-másfél éve, mióta olvasom, ez volt az első dolog, ami baszta a (azt hogy baszta ugye le lehet írni cenzúra nélkül?) csőröm a junkien, ez az egyik kedvenc blogom, tetszenek az írások, színvonalasak, az egész naprakész satöbbi, ez az egy dolog most furcsának és önkényesnek tetszett, ami – jogos az észrevétel – valóban egy blog sajátja műfajilag, vas voltam kalapos, elnézést mindenkitől. Mellesleg jó hogy érintve lett a FotC, még mindig tartozom winnie-nek egy áttekintő írással róla, amivel még anno fenyegetőztem. Már ha még van rá igény.

Egyébként ha már ilyeneket csinálunk, én most pl. elejétől újradarálom az ikszaktákat mert a Viasat anno vérlázítóan rossz időben össze-vissza adta és nem is láttam minden részt aztán a hetedik évad fele körül ki is szálltam, szóval a 2×20-as rész, a Szemfényvesztés/Humbug valami zseniális, akkoriban valahogy kimaradt, de Darin Morgan is megérdemelne itt valamikor egy posztot.

Na, topic on, big up y’self

Oldern - 2009. 08. 07. 16:35

M76: Ez nem a te blogod.
És azt sem te döntöd el, hogy mi a minőségi , és mi nem. Így ez nyif-nyaff.

seven - 2009. 08. 07. 17:23

“Amikor a csávó arcán a bőr összenőtt a vírustól az kicsit durvább volt, mert mégiscsak földközelibb mint egy sünszörny.”

az nem cold open volt :]

Levi - 2009. 08. 07. 19:01

SÜN, sün, sün! :D

Nem volt rossz, de nekem a Midway-é sokkal jobabb ütött.

kazanhaz - 2009. 08. 07. 19:29

Gondoltam a kovetkezo evad elejet lathatom, erre egy jopar honapos cucc.

Ujszulottnek alapon persze jo ezis.

Lemon - 2009. 08. 07. 20:22

Ezt amúgy bírom a Fringe-ben, hogy valami kurva WTF történik zene nélkül, meg sikítozik mindenki aztán fekete kép és főcím.

m minnifield - 2009. 08. 07. 20:45

bászki winnie, megmondják a népek, hogy a saját blogodon mit írj, ez már a webkettő, megkaptátok… :D

ja, akkor hagy mondjam meg én is, hogy mit írjatok: ha van időtök, összeszedhetnétek egy csokorba mi mikor folytatódik.fringe, lost, legend of the seeker…stb…csak mert nekem nincs, meg sok kockagyerek olyan béna mint én és elfeljti, így meg egy cikkben benne lenne minden…bocs a feladatadásért :P

m minnifield

M76 - 2009. 08. 07. 20:48

Nem értem, ha valaki kiáll nyilvánosság elé egy bloggal, az ne várja el, hogy mindenki egyet fog érteni mindennel amit leír. Én egyszerűen nem értettem miért kapnak olyan sorozatok állandó bejegyzést mint a heroes meg a harper, most hogy ez tisztázódott sem értek vele egyet.

Vendégblogger írásra meg ha írni akarnék, akkor nem olvasnám a blogot. Annak nem látom értelmét, hogy megírjak valamit, aztán vagy kikerül vagy nem, amúgy se tudok pozitív kritikát írni semmiről, inkább csak az oltásban jeleskedem :p Szóval, ha nem írok valahova, az már önmagában dicséret tőlem :)

Csiga - 2009. 08. 07. 21:01

Tudom, hogy kicsit OFF, de ha már cold open-nél tartunk: volt régen egy sorozat, aminek az elején egy öreg japó a metróban nyírt ki mindenkit valami méreggel, ami egy tojásban volt… vagy ilyesmi. Emlékszik valaki melyik volt az?
ON: Amúgy a Dreamscape-es kezdés a pillangókkal sztem is jobban ütött. :)

m minnifield - 2009. 08. 07. 21:29

az jutott eszembe, hogy amikor a suliban fociztunk, tök jó volt amikor néztek minket. de ha beszólt az illető, azt mondtuk neki, hogy akkor mutassa meg hogyan kell. ha tudta, akkor bevettük, ha nem, akkor megvertük.
nagyon off volt.

M76 - 2009. 08. 07. 22:23

Aha, ezzel azt mondod, hogy csak akkor szabad kritizálni egy sorozatot ha jobbat csinálok előbb? Ez általános iskola alsó tagozatban lehet, hogy elfogadott volt, de azért remélem nem az a színvonal. Bár az oktatási rendszer romlási üteme alapján lehet hamar eljutunk oda, hogy az érettségizettek szintje olyan lesz mint 20 évvel korábban a 4. osztályosoké.

Master Tom - 2009. 08. 07. 22:43

Hello mindenkinek!

A Fringét elkaszáltam az első 6 rész után, addig becsülettel néztem, de nem igazán adta, viszont ez a sün szörnyes nyitás tetszett..
Annyit szeretnék kérdezni, hogy ha az első 6 rész nem jött be, érdemes e ledarálni az évadot?
Köszi

m minnifield - 2009. 08. 07. 22:47

ember, nem kell jobb sorozatot csinálnod, arra céloztam, hogy ha valaki a saját örömére csinál valamit, abba nem illik belepofázni. nem az a baj, hogy tetszik a film vagy nem tetszik a film, hanem ha human vagy winnie ír a SAJÁT blogjába, akkor elolvasom, válaszolok, tetszik, nem tetszik, de nem ugatok bele, hogy hogyan kell ezt csinálni.
hallod, én csinálok a káposztástésztáról meg az 1.5%os tejről egy blogot, azt idejön valaki belepofázni, hogy miért erről írok, mé nem a kakaóscsigáról, akkor jól kihajítom a csába.

m minnifield - 2009. 08. 07. 22:49

Master Tom:
igen, érdemes. lesz a végén álleesés, wtf.
hajrá:)

SLi - 2009. 08. 07. 23:03

Igen ez nyilván így lesz :D

winnie - 2009. 08. 07. 23:04

“Tudom, hogy kicsit OFF, de ha már cold open-nél tartunk: volt régen egy sorozat, aminek az elején egy öreg japó a metróban nyírt ki mindenkit valami méreggel, ami egy tojásban volt… vagy ilyesmi. Emlékszik valaki melyik volt az?”

now and again.

http://www.sorozatjunkie.hu/2008/04/20/reggeli-video-2-now-and-again/

az aztán cold open volt.)

Csiga - 2009. 08. 08. 14:23

Jaja, ez volt az :)
Magamtól tuti nem jutott volna eszembe. Lehet le is darálom újra :D
Kösz winnie!

ignion - 2009. 08. 08. 14:30

most a nagy anyázásba offolok, kicsit hozzászólok a posthoz:D

szóval én is ugy hat rész után elkaszáltam a sorozatot, mert így untam, nem derült ki semmi. Aztán amikor befejezték az évadot jött ugye a WTF, hogy amerika kivan, milyen übermenő a vége.
Na mondom bepróbálom, és valóban ha nem is akadtam ki, mint egy lost évadzáráson, de igen jó lett szerintem a színvonal az évad végére. Érdemes nézni, folytatni, újrakezdeni.

Ez a szörnyes rész, nem tudom. Nekem például ugyanannyira szükségem van az ilyen elég “lehetetlen” történésekre és szörnyekre is a sorozatban, mint a “hihetőbb” vírusos vagy akármilyen határtudományos szálakra.

De azért mennyire látszik, hogy a sztyuárdeszek nincsnek egy ilyen extrém helyzetben a magaslaton…:D

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz