login |

Pilot: Melrose Place

2009. 09. 09. 19:22 - Írta: human

114 hozzászólás | kategória: 2009/10, kritika, pilot-mustra,

You are finally legal now and you know what that means: it’s time to partyyy!

Egy vallomással kezdeném: sosem néztem Melrose Place-t. Ezzel az egyik főszereplő, Ashlee Simpson-Wentz is hasonlóan van, viszont a múlthoz így tuti nem fogom viszonyítani. Ami biztos, hogy ennyi hibával összezárt huszonévest összeírni nem kis munka lehetett.

fujaszel

Azt hiszem én még nem állok készen a high-class szappanoperákra, mert ez bizony nem tetszett, pedig még bűnügyet is tettek bele. Konkrétan nem sokkal a kezdés után Sydney holttestét láthatjuk, aki a drága épület házinénije, amint épp dolgozik az izmain, hiszen mi másért lenne a medencében. Innen csak pár pillanat, hogy az írók felfedjék a hatalmas fordulatot: csomó embernek oka volt hozzásegíteni ezen véres vizesben való edzéséhez. Na de mégis ki tette?

Amúgy csak egy sima főszereplőket bemutató rész, mondom, hogy szappanopera. Oké, van ez a bonyodalom, meg elindítanak még pár szálat, de akár a Barátok köztbe is illene a többségük, csak ott 20 részben mesélnék el amit itt 40 percben tettek meg. És ha már karaktereket bemutató, akkor el is jutottunk oda, hogy szimpatikus az nem igazán van közöttük. Törtető szőke publicista (fenn a képen), meg orvos aki úgy néz ki kurválkodásra adja a fejét, hogy kifizesse az egyetemet — ez utóbbi külön vicces volt, úgy viselkedett mintha nem kaphatna sok év alatt letudható normális kölcsönt, olyat amivel sok orvos él, hanem tényleg csak a kurválkodás lehetne az egyetlen kiút — a jókislány aki épp most érkezett A Városba, meg még páran, köztük az indie filmes, aki befutásáig események levideózásából él a párjával. És egyikük sorsa sem érdekel ennél a pilotnál tovább.

Hogy pozitívumot is írjak, a tavalyi 90210-premierhez képest ez feleolyan hosszú volt csak. De a béna és klisés karakterek mellé még a megvalósítás is hasonlóan közepes, semmilyen. Hogy a félévvel ezelőtti popzenékről ne is beszéljünk, főleg, hogy szinte végig szólnak és már most növelik az elavult állapotot.

sodalkozik

Végtére is valahol retro hangulatot áraszt az egész, nem illik 2009-ben ez így képernyőre már, amikor mind a Desperate Housewives, mind pedig a Grey’s Anatomy simán bemutatta mostanra, hogy mivel kell feldobni egy vázában szappanoperát. Nagyon pontozni nem akarnám, a 90210-nél picit jobb, de tök mindegy, ugyanúgy nem maradok a folytatásra az biztos.

Az a baj amúgy, hogy szerintem lehetne fasza hasonló sorozatot csinálni. A minap egy talkshow-ban a beszélgetés alatt felmerült a régi Melrose pár elszállt történetszála, és olyan over the top baromságokkal tökre nézhető lenne. Viszont annál komolyabban gondolja ezt a sorozatot a csatorna, így a készítői is, de sajnos nem a viccesen rossz, hanem csak a simán rossz kategóriát tudják erősíteni végül.

114 hozzászólás Ne habozz!

sixx - 2009. 09. 09. 19:25

az eredeti (tudom, nem nézted) sem azonnal volt over the top, Heather Locklear érkezése után kezdett mocorogni valami, és a második évad közepén szakadtak el az istrángok istenigazából. én remánykedem abban, hogy itt is így lesz, és totál megvesznek.

winnie - 2009. 09. 09. 19:30

istráng!! megkönnyeztem. ma már jó napom lesz:)

human - 2009. 09. 09. 19:32

ja, ez a fekete kocka a reklámmal ez valmai kurva idegesítő. Még nem visszszámlálós rtlklubbos baromság, de hihetetlen rombolja az élményt.

len90 - 2009. 09. 09. 19:35

Én most kezdem nézni, most jött le, de a külföldi oldalakon már megjelent a nézettség, kemény 2,2 millió nézőt hozott…EXTRA GÁZ!!! Még a 90210 (2.56M) nézőjéből is képes volt veszteni!!!

KalEl - 2009. 09. 09. 19:36

sikerült meggyőznötök, hogy ne tekintsem meg a pilotot ;)

Hunnenkoenig - 2009. 09. 09. 19:38

En sose nem neztem a Melroce Placet es ezt sem fogom (ha jol ertem valami remake ez is).

Egyetlen elmenyem a Melrose Place-szel, hogy amikor LA-ben jartam, haverokkal elmentünk oda negyen, kiszalltunk, körbeneztünk, aztan talaltunk egy lyukat a kocsi mellett a jardan a betonban, versenycsulazast rendeztünk, hogy ki tudja elsöre belecsurgatni a lyukba, aztan mikor megvoltunk, akkor tovabb alltunk.

Szal kb ilyen szinten erdekel a Melrose Place :-P

Mateus - 2009. 09. 09. 19:40

Simán jó lesz ez. Kíváncsi vagyok, hogy kik fognak visszatérni a régi szereplők közül, már csak ezért is nézni fogom :)

Platschu - 2009. 09. 09. 19:43

Valaki elárulja, hogy maradt életben Sydney?

Dark Wolf - 2009. 09. 09. 19:47

Én félig-meddig gyerekként szerettem az eredeti sorozatot, és ezt a pilotot is meg fogom nézni. Azt már nem ígérem, hogy maradok is.

“a második évad közepén szakadtak el az istrángok istenigazából.”
a harmadik évad végére meg aztán végképp :) az a finálé, mindamellett, hogy b*szott jó, a történelem egyik legnagyobb cápája is volt.

Feddo - 2009. 09. 09. 19:54

Sydney életben maradása is az egyik rejtélye a sorozatnak.

Szerintem van benne valami. Ez lehet hogy az első részekben nem fog látszódni, hiszen mégiscsak primetime-soap, de mint ahogy az eredeti sorozatnál is volt, az írók egyre jobban belerázódtak és jobbnál jobb /irreálisabb/ sztorikat találtak ki, amit már jó volt nézni.
Nekem a sorozat guily pleasure a javából, meg persze nosztalgia is, hiszen ha jól emlékszem az első amerikai sorozaton volt, amit néztem. :) (Jójó, Dallas is volt meg hasnolók, de ilyen ‘kategóriájú’)

Feddo - 2009. 09. 09. 19:56

Ja és még annyit hogy bring back Amanda and Kimberly! XD

A harmadik évad fináléja – negyedik évad premierje meg a Melrose tetőpontja volt a robbantással!

Pocok - 2009. 09. 09. 20:38

Én nem nézem. Ez most akkor a remake rebootja volt? vagy re-remake?

Tudom, hogy nem tartozik szorosan ide, de úgy felcsigáztatok, mi volt a harmadik évad végén?

vizcsap - 2009. 09. 09. 20:44

Nagyon reméltem h a 90210 s02e01 szar lesz és elkaszálhatom nyugodtan ezt meg nézem helyette, de sajnos ez volt szar és a 90210 meg jó(jobb)…

Nikolka* - 2009. 09. 09. 20:45

Első részt mindenképp megnézem,de nem tudom miért kell erőltetni.Jó volt ez a sorozat régen,kár egy újat erre ráhúzni.
Sydney él?Könyörgöm,egy autó ütötte el..
Amúgy sajnos előre tudom,hogy nem fog tetszeni.Minden hiányzik belőle amiért a régi jó volt.90es évek Amerikája,ruhák,hajak,az a hangulat.
És nem győzöm hangoztatni azok a szereplők.Heather nélkül 0 az egész(bár látom törtető szőkét belerakták itt is,meg az orvost aki pénzért csinálja,no mind1..akkor se lesz olyan) A kedvenc őrült hölgy se lesz benne,nem hiszem,hogy vállalná Született feleségek mellett.És én nagyon szerettem Taylort és Lexit is(Jamie Luner nagyon jól alakította,és Lisa is,kár,hogy nem volt nyerő a kampánya:D).Nélkülük ez nem lesz az igazi.
Főleg napjaink környezetébe.Kár érte.
De az igazit örökre szeretni fogom :)

Skate - 2009. 09. 09. 20:46

Marcia Cross már akkor felejthetetlen volt (a lobotómiás jelenet se volt semmi).:)

Nikolka* - 2009. 09. 09. 20:51

Igen,az nagyon nagy volt :D Az biztos,hogy már itt bizonyított.
És Kelly Rutherford is,pedig nem volt túl hálás szerepe.

Dr Shaw - 2009. 09. 09. 20:56

a 3. évad fináléja..hát mondjuk úgy spoilermentesen hogy az összes over the top faszság amit egy duplaepizódba el lehet képzelni, a világ legszórakoztatóbb és egyik legjobb fináléja.
az eredetit mindenkinek ajánlom, első évadot végig kell szenvedni de ami utána jön az minden fáradtságot megér.

amit az új sorozat mutat..hát változott a világ, nagyon. nem vagyok öreg de az eredeti nagy szerelem és pont ezért (meg Laura Leighton és Thomas Calabro miatt) adok még esélyt az újnak, hátha beindul. ettől én se voltam elájulva, de sose tudni hogy lesznek e még skizofrének általi lobotómiakisérletek és hasonló finomságok.

winnie - 2009. 09. 09. 20:57

“ydney él?Könyörgöm,egy autó ütötte el..”

volt mér rá példa, hogy valaki túlél egy autót. mindenki azt hitte, hogy meghalt, pedig nem. ez van.

len90 - 2009. 09. 09. 20:57

4m23s, eddig bírtam első nekifutásra, ami vicces, mert 4 hó 23-án születtem :P

Nekem ez az új CW style nem jön be, ami kb. ennyi: szép emberek és szex. Az egész sorozat egy majdnem szexjelenettel kezdődik, amit egy majdnem szexjelenet követ, ami után egy egymás mellett ébredő párocskát látunk, na eddig bírtam…röhej. Ja meg ez a nagyon belecsapunk a közepébe dolog sem tetszik nekem, semmi felvezetés, megismerünk egy fickót aki elindul beszél 2 másik emberrel és felmegy egy nő lakására, hogy ki kinek a milye meg mi egymás semmi nem derül ki, dögunalmas és felesleges majdnem 5 perc volt!!!

winnie - 2009. 09. 09. 20:58

Én nem nézem. Ez most akkor a remake rebootja volt? vagy re-remake?

Tudom, hogy nem tartozik szorosan ide, de úgy felcsigáztatok, mi volt a harmadik évad végén?

csak a youtube-ot, szerintem rajta van:)

reboot. vagy az sem. csak azonos cím és ugyanúgy egy társasházban játszódik, mint a régi. belső udvar, ilyesmi. mint a BK.

Nikolka* - 2009. 09. 09. 21:12

Igen,csak őt láttuk holtan.Tudom,hogy sorozatokban bármi előfordulhat,de akkor sem szeretem az ilyet..Ha meghalt meghalt,ne támadjon fel,mert Dallasos Boby szaga van a dolognak :D

endel - 2009. 09. 09. 21:20

lehet velem van a baj, (nem láttam az “eredetit”) de nekem nagyon bejött.

winnie - 2009. 09. 09. 21:28

“Igen,csak őt láttuk holtan.”

nem néztük meg a pulzusát, nem láttuk, ahogy őt temetik el:)

meg fogják magyarázni, hogy mi a helyzet. vagy talán meg is magyarázták.

bya - 2009. 09. 09. 21:34

sztem szórakoztató volt, hamar eltelt a 40 perc, könnyű szórakozás:)

Miki - 2009. 09. 09. 21:55

Nekem tetszett,és igaz:Még bármi lehet.Főleg hogy Sydney is szerepel benne,mellesleg Marcia Cross-alakításában sem gyönyörködhettünk volna,ha az első “halála” után nem tér vissza–Na ugye??
A Melrose mindig is teli volt váratlan fordulatokkal.Remélem most is így lesz.
Mellesleg tényleg fura volt,de rosznak azért nem mondanám.Jah és amugy is jönnek a régi Melrose-sok vissza:Jo és Jane.jah Meg Amandával is tárgyalnak.
Na az meg túlzás hogy Locklear tette jóvá a sorozatot…mintha a történet vezetés is fondorlatossá vált volna a kezdeti Barátok közt és egyéb hasonló nyűglődő sorozatokhoz képest.
Heather csak egy dolog.De Laura,Marcia,stb is óriásit játszanak benne.
Mellesleg nem értem,miért kell fikázni.Mellesleg a régi Melrose ban sem volt mindenki szimpi,vagy nem szimpi,olyanok voltak ,mint az életben az emberek.Nem voltak egyoldaluan rosszak,vagy jók,és ez nagyon jó volt benne.
Remélem itt is így lesz,szerintem adjunk még esélyt neki.Melrose forever!!

nodaba - 2009. 09. 09. 21:58

Nem voltam en apszolut tini-soap rajongó de valahogy még most sem tudom hogy a Gossip Girl megfogott,annyira hogy ledaráltam mindkét évadot.
Gondoltam én változtam s neki fogtam a 90210-nek de untam rendesen sztem ebbol a Merloce Place-böl is az lessz.

dvddisk - 2009. 09. 09. 22:00

– ahogy human írta szappanopera – semmi több
– 10/5 –

– de abszolut nézhető, van-lesz eyecandy rendesen itt is
– szokásos CW színvonal, aki nézi pl. a 90210-et is, nem fog benne csalódni
– ok, nem lesz belőle egy LOST:) de ezt senki nem is várta el tőle, nem? :)

Chi-Chi - 2009. 09. 09. 22:08

Óriási Melrose rajongóként iszonyatosan vártam,hogy mivel fognak előrukkolni. Hááát, eddig nem vagyok elájulva. A karakterek tényleg nem szimpatikusak, viszont pár labdát feldobtak és akár még valami jó is kisülhet belőle, ha beindul a “kavarás”: a szereplőkkel, történettel, kiderülnek mocskos kis titkok a múltból… Szóval egyelőre maradok, pár részre biztosan.

Drea - 2009. 09. 09. 22:37

Nem mondom, hogy elájultam tőle, de nem volt rossz. Mindenképpen maradok. De a régi MP tényleg teljesen más volt, egy más kor, a 90-es évek, aminek valóban volt egy nagyon jó kis hangulata. Itt egy nem olyan régi összeállítás, hogy mi lett az eredeti sorozat szereplőivel azóta: http://sameritech.wordpress.com/2007/09/

Maniac84 - 2009. 09. 09. 23:08

Én nem láttam az eredeti sorit, de ha hasonló volt mint ez, akkor nem vesztettem sokat. Katie Cassidy-n kívűl semmi nem szól mellette, kérem vissza a Privileged-et…

tps - 2009. 09. 09. 23:17

Kolléganők állandóan beszélgettek róla, így “rá voltam kényszerítve”, hogy elkezdjem nézni az eredeti sorozatot. Elképesztő módon rajongóvá váltam és alig vártam a csütörtök estéket, hogy lássam a következő részt, még jobban a péntek reggeleket, hogy a büfében megbeszélhessük. “Gyermekkorom” meghatározó eleme lett, a mai napig emlegetjük az epizódokat…

Nikolka* - 2009. 09. 09. 23:23

A legtöbben előnyükre változtak,mint általában mindenki azóta.
Billy nagyon megöregedett,pedig milyen kis cuki pasi volt :D
Sőt,mondhatni,rajta kívül mindenki jobban néz ki.

bruenor - 2009. 09. 10. 08:33

Az eredeti sorozatot nagyon szerettem, emlékszem annak idején még az HBO-n láttam először, utána pedig minden alkalommal mikor a TV-ben adták. Örültem a hírnek, hogy jön egy új MP pár régi szereplővel, úgy voltam vele megvárom szinkronosan, de az az igazság, hogy szinte alig látok rá esélyt, hogy a régi szinkron hangokat megkapnák, pedig azok valami fenomenálisak voltak, Józsa Imre Michael-ként örök kedvencem marad, csakúgy mint a többiek. Az új MP nekem volt, hogy tetszett és volt, hogy nagyon nem.
A castingot iszonyat hiányoltam a kezdésnél. Az új szereplők annyira nem is rosszak leszámítva a filmest és azt a rettentően idegesítő barátnőjét.
Az pedig, hogy vágjunk a közepébe kezdést én sem tartom szerencsés ötletnek, nekem nem jött be.
SPOILER!!!
Sydneyt minek hozták vissza, ha már az első részben meghalt? Nem beszélve arról, hogy az eredeti sorozatban igen is volt temetése, Craig még ki is dobta Samanthat a temetésről.

phantom - 2009. 09. 10. 09:48

Csalódás volt, nem volt reménytelenül rossz, de jó se. A nézettség nagyon rossz, promózták agyba-főbe, habár még minimális esélye van egy minimális stabilizálódásra tekintve, hogy mint az első újonc premier, sokaknak talán le se esett, hogy már kezdődik is a szezon, illetve még a régi szereplőket se lövöldözték el. Elvégre Jennie Garth-Shannen Doherty duója meg nagy magazinok közös címplapjai nélkül valószínűleg a 90210-nek se lett volna nagy kampánya, nem lett volna kire alapozni.

phantom - 2009. 09. 10. 09:49

Nekem is csak Katie Cassidy a draw, és előttem szóló(k)hoz hasonlóan bármikor lecserélném ezt a Privileged-re.

wraithland - 2009. 09. 10. 14:08

Először is tisztázzuk a helyzetet. Aki látta az eredetit az tudja, hogy nem mutatták Sydney holttestét. A halotti toron Craig kijelentette, hogy a HAMVAIT visszajuttatja a családjához. Feltehetőleg nem nézte végig az égetést. Amúgy meg biztos meg fogják magyarázni. Kell az izgalom és a feszültség. Ami meg a szereplőket illeti. Könyörgöm!!! Ki vagyok ezektől a “ez de nem szimpi” kijelentésektől. Ha mindenki zabálnivalóan tökéletes lenne senki sem nézni, mert SZAR lenne. Ennyi. Én imádtam/imádom/imádni fogom az eredetit, mert HATALMAS nagy sorozat szerintem. Nem lehet ugyanazt létrehozni, de szerintem egész jó megközelítése ez az új sori neki. Kedvenc karakterem Allison volt, mert imádtam, mégis a karaktere egy naiv kis liba volt. Na ennyit a “szimpi”-ségről. Melrose place RULES!!! 4EVA!!!!

JoHn - 2009. 09. 10. 19:11

“Habkönnyű szórakozás” :DDD

B.W. - 2009. 09. 10. 19:38

Én szerettem az eredetit és ez is nagyon bejött…remélem jó lesz a folytatás.

Bea - 2009. 09. 10. 19:41

Most néztem meg.. és sztem visszahozni Sydney-t az egyik legnagyobb fatális bénaság sorozatok terén.. Meg az, hogy Michaelnek van egy fia.. javítsatok ki ha tévedek mert az eredetit régen láttam, de semmi utalás nem volt abban eccer sem h neki lett volna egy terhes bnője vagy iesmi.. (mint pl90210-ben legalább igazi volt h Kelly-nek volt egy húga).. szal.. nemtom.. tényleg nem volt meg az a ré MP hangulat..Ashlee Simpson engem idegesít.. egy-két valamire való színész van benne.. Egyébként meg perverz Tobby a legcukibb az egészben :D Most nézem majd meg h honnan oan ismerős :D

Bea - 2009. 09. 10. 19:47

Meg tudja vki mondani h ki volt ez a Toby gyerek? mert nagyon ismerős de imdb-n nem találom a nevét!!

Dr Shaw - 2009. 09. 10. 20:18

“Meg az, hogy Michaelnek van egy fia.. javítsatok ki ha tévedek mert az eredetit régen láttam, de semmi utalás nem volt abban eccer sem h neki lett volna egy terhes bnője vagy iesmi..”

Szült neki egy fiút aztán lelépett vele Taylor a 6. évad végén, meg a szériafináléban terhes volt tőle Jane, csak úgy döntöttek Kyle-al hogy ők nevelik fel és nem szólnak róla Michaelnek.
Korban persze nem stimmel, de a karakterről bármit el tudok képzelni :DDD Eredetileg amúgy Jake gyereke lett volna, aki fel is bukkant néha az eredetiben és pont ennyi idős lenne, meg a neve is David..

kihaeennem - 2009. 09. 10. 22:41

Szerintem Michael felesegenek elso hazassagabol van a gyerek. Mintha utalnanak ra, hogy Syd-et 11 evig hittek halottnak, a gyerek meg joval 20 folott van, ugyhogy akar hogy is szamolom, a gyerek szuletese az eredeti sorozat elottre datalhato… ;)

Amugy szerintem nem volt olyan bunrossz a pilot. Majd meglatjuk, mi sul ki belole.

Liz - 2009. 09. 11. 14:28
Desperate HOUSEwife - 2009. 09. 11. 19:02

Egy pillanat, visszahozták Sydney-t, hogy rögtön a Pilotban kinyírják? WTF?!

Jukka - 2009. 09. 11. 20:17

Szerintem a régit nem fogja felülmúlni,de azért kiváncsiságból megnézném.Jó lenne viszont látni a régieket pl nekem Jack Wagner /dr. Peter Burns/ volt a kedvencem.Remélem a szinkronhangok nem változnak majd :) ahogy már említették is

derek - 2009. 09. 11. 22:58

Úristen! Ez az Ashlee Simpson mennyire gáz. Lefogadom , hogy ő lesz a leggenyább szarkeverő ribi a sorozatban.
A házasodni készülök meg úgyis szétmennek , ha folytatódik az MP hagyomány és mindenki mindenkivel összefekszik. S ha Ella leszbi ( vagy csak bi) még több variáció lehetséges.
Amúgy Syd karaktere az original sorozatban gonosz volt , de annyira bénázva csinálta , hogy nem lehetett rá haragudni. Itt meg teljesen más lett a karakter.
Amúgy remélem kifejtik , hogy hogyan lett Syd a házmester. Mert az eredeti sorozat végén Lexi-é(Jamie Lubner) lett a ház.

derek - 2009. 09. 11. 22:59

A Lubner az persze Luner. :-)

sanya - 2009. 09. 12. 11:17

Egy vallomással kezdeném:

sanya - 2009. 09. 12. 12:45

Egy vallomással kezdeném:
A Melrose place első évadát nem néztem az HBo-n,mert unalmasnak,középszerűnek és átlagosnak tartottam.(Mondjuk így belegondolva utólag,nem mintha jobbat találtam volna:D)

Anyukám és apukám mindig zargatott,hogy nézzem ,mert klassz és energikus és a fiatalokról szól,én ezt (vad jégkorongos révén)mindig botrányos megjegyzéseknek tartottam….
Egyszer egy este otthon ültem,se buli ,se meccs,se edzés,unalom.
HBO!!!Bekapcs.
Éppen a Melrose Place 2 évada futott,tudjátok,amikor Allison és Amanda,meg Jane és Kimberly…stb..Nah.A gépezet bedarált.Ugy evett meg 40 percet az életemből,hogy csak kb.5 nek tünt….

Lenyűgöztek a mesterien kitalált karakterek(Allison,Sydney,Michael,Kym)a vérprofi,alakításukért Oscarra érdemes színésznők,(Laura Leighton,Marcia Cross,Heather Locklear,C. Torn-Smith)
És a sármos korrekt-inkorrekt pasik(grant Show,Thomas Calabro,Jack Wagner)

Azután a Melrose jött,látott,győzött…

Bedarálta a nagyszüleimet 70 éves korukban,az osztályfőnököm,a barátaimat,nemtől,kortól függetlenül mindenkit megevett reggelire,aki HBO-val rendelkezett anno…….
A buszon,a szakközépben,a sport pályán,mindenki erről beszélt…igen…a sportoló machók is…
Mert a Melrose Place lassan de biztosan beleívódott az amugy akkor még nagyon prűd magyar köztudatba:
Ekkor alakult ki ez a közmondás,amit ha bármire is mondják,azért tudjátok,a Melrose-val kapcsolatos:
“Senki sem nézte,de mindenki látta”
Mert bevallani gáz volt,hogy nézték,ugyanakkor mindenki ott gubbasztott esténként a HBO előtt,csak hogy láthassa,mi is történik.
Sőt az ismétlések is nézettségi rekordokat döntögettek itthon is.
Amerikában maga mögé utasította a Jóbarátokat és a Vészhelyzetet is.Golden-Globe ra jelölték a MPben nyújtott alakításáért Heathert és Laura Leightont.
Milyen érdekes hogy Itthon erről nem nagyon cikkeznek…
És a statisztikák???
Mi van azokkal akik este 8-9 ig dolgoznak??vagy akik a neten nézik meg az uj MPt??
Aki a nézői statisztikákra hallgat buta.

Mellesleg az amerikai new york times és egyéb híres lapok pozitívan cikkeztek az uj Mpről…
csak olvassatok utána…és ezek után,kit is érdekel egy magyar soha MP-t nem néző véleménye???:D

Dark Wolf - 2009. 09. 12. 20:56

Sokk: maradok a második részre is. Én lepődtem meg a legjobban magamon.
Van rejtély is meg flashbackelés is, amiket szeretek, ha mindez még a régi MP stílusával is párosulna, akkor nekem végem lesz. Pedig távol állnak tőlem a primetime szappanok (a Dallas és a régi Melrose kivételével).

Az nekem nagy WTF volt, hogy Thomas Calabro és Laura Leighton csak special guest star, az meg pláne, hogy Sydney már a cold openben meghal, mert én azt hittem, állandók lesznek. Kár, hogy nem. Talán még Calabro az lesz, ennek nagyon örülnék, mert Dr. Mancini óriási karakter. Remélem, h a második résztől lesz rendes főcím, mert a régi MP-nek nagyon fasza főcíme volt. (Ó, régi klasszikus főcímzenék!)

Ettől a pilottól egyébként nem lett nosztalgikus hangulatom, attól viszont igen, hogy most is kukoricát törtem a megnézés után, mint ahogy a legutóbbi MP-nézés alkalmával is, évekkel ezelőtt :)

Miki - 2009. 09. 16. 11:15

Na látjátok!!!
A második részt szinte ettem…(Nightingale)
Szuper!!!
Laura csúcs!!!
Jossie jön a negyedik részben….
Így tovább!!!Éledj Melrose!!!
ÉS kit érdekelnek a nézettségi adatok???Mi imádunk!!

winnie - 2009. 09. 16. 11:21

kell, hogy érdekeljen a nézettség, mert attól függ, hogy 5 részen át vagy 5 éven át fog menni a sorozat.

Feddo - 2009. 09. 16. 17:16

A második rész egészen nem olyan volt, mint a Pilot, annál sokkal jobb. Nagyon tetszenek ezek a flashbacket a lakók és Sydney között. Katie C. még mindig ugyanolyan dögös mint volt, és végre kiderült hogy Violet Syd lánya. Elég jó indok, hogy leszúrja őt, miután Sydney jól “elhajtotta” őt, habár nem hiszem hogy ő tette, de azt sem, hogy Auggie. Minden jel rá utal, de ez már túl gyanús lenne…

Feddo - 2009. 09. 16. 17:17

Az egyetlen rossz dolog: nem volt hosszú opening! Ááá! :@

winnie - 2009. 09. 16. 17:25

még mindig semmi főcím…?

Nikolka* - 2009. 09. 17. 16:49

Én máig halogattam a megnézést.Nagyon nem mertem,mert a régit annyira szerettem,és nem akartam csalódni…
Nem volt rossz,de a jótól is messze van.Nem érzek olyan erős karaktereket,mint az előzőben,Ella és David voltak csak így elsőre szimpatikusak,ők akikből talán ki lehet hozni valamit.
Sydet ezért tényleg nem volt érdemes visszahozni,hogy megöljék.Dr.Mancini viszont kemény volt abban a kocsiban :D
Szerintem pár részre még maradok,adok neki lehetőséget,de tudom,hogy nem fogom szeretni.Már az elején az a klub.Jaj mennyivel jobb volt,amikor Jake-ék biliárdoztak :D

Nikolka* - 2009. 09. 17. 16:50

Ja,és Sanya,nagyon tetszik amit írtál! ;)

wraithland - 2009. 09. 18. 23:13

Én is adok a véleményedre Sanya!!! MP 4EVA!!!

Dante22 - 2009. 09. 20. 12:55

Nahát…azért a második rész már szupi volt,mondjuk,ha az igazi Melrose Placet nem láttuk volna,az első epizód is elment volna…..mert szerintem az is klassz volt…

Tetszik Sanya amit írtál nekem is,és igazad van.
Én is átéltem ezt.

Amugy tényleg szerintem sem Locklear tette naggyá a sorozatot,hiába nőtt a NÉZETTSÉG miatta az elején ,emlékezzünk csak vissza:

Miután Syd és Kimy meghalt,elköltöztek Jane,Alison,Billy,Jake az 5.évadban.
a 6.évadban a forgatókönyv írók teljesen Amanda(Heather Locklear )központúvá akarták tenni a Melrose-t.
A nézettség óriásit csökkent!!!
És valóban a Melrose kezdett töklapossá válni
tehát:Lockleart hiába is istenítik,lehet király(mert az is)de profi színészek nélkül(laura,Marcia,stb)ez nem ment volna egyedül…..
Amugy Miki:
Laura tényleg best..:D

Érdekesség:
Régebben minden szart megnéztem a tvben:
Mióta láttam a Melrose Placet semmi filmet,sorozatot nem nézek meg,amiben bénán játszanak a színészek.
Köszönöm MP hogy igényessé tettél ilyen téren:)
Hajrá uj MP!!!és Laurát még 2 ÉVADIG!!!!pusza

Dante22 - 2009. 09. 20. 13:01

Persze az érdekesség Megjegyzésem,szigorúan a régi Melrose Place re és azok szereplőire célzás,az ujakat még nem ismerem…
jav:Dante 22:)

Feddo - 2009. 09. 23. 19:47

A harmadik rész is hozta a jól megszokott szintet, és azok a flashbacket! :o
Végre kiderült, hogy Sydney hogyan “élte túl” a halálát. Érdekes megoldás, habár én is valami ilyesmire gondoltam. Violet meg úgy tűnik olyan akar lenni, mint az anyja. Ez a Riley – Jonah – Ella szál most elég unalmas volt, de adok a részre egy 7/10-et.

Ésss… jövőhéten jön Jossie Bisett, hurrá! Remélem nem csak nekem volt a nagy kedvencem a régi Melroseban. (Kimberly és Aanda mellett persze.)

Aragorn83 - 2009. 09. 25. 19:47

Most vagyok túl az 1×03-on. Nekem tetszik. Nincs bajom vele. :)

Rézangyal - 2009. 09. 26. 04:26

először is nagyon hiányzik a főcím, de erre még visszatérek…

hiányzik a Jake/Jo-féle durva-de-becsületes karakter (lehet aztán, hogy a való életben is kihaltak az ilyenek…)

örültem, hogy újra látom Katie Cassidyt, mert a Supernaturalben szerintem ő volt a legjobb Ruby – kíváncsi vagyok, ebből a karakterből hosszú távon (ha nem lesz kasza) mit fog kihozni, egyelőre fontos szerepet játszott benne, hogy folytattam a pilot után

Michael Rady sem játszik rosszul, bár szerintem a Greekes geekség jobban feküdt neki mint ez a mostani karakter. naiv alkat, ezt biztos ki is fogják használni még egy darabig – talán manapság sokkal kevésbé népszerűek a naivák, mint a kilencvenes években voltak

Ashlee Simpson szerintem túl cuki ahhoz, hogy genyaságban a szerepbeli anyja nyomdokaiba lépjen, nem illene hozzá, bár úgyis abba az irányba akarják majd elvinni a karaktert

Auggiet meg szerintem csípni fogom a fiúk közül

a többi még alakul, de minden esély meg van rá, hogy továbbra is nézni fogom – ebben azért erős szerepe van az eredeti népszerűségének, mert amúgy amit eddig itt mutattak, az néhol lapos és klisés (de lehet hogy azért tűnik annak, mert mióta véget ért az előző Melrose, a szappanoperáktól el is szoktam)

a főcím, nem győzöm hangsúlyozni, hogy tényleg nagyon kellene. a nosztalgia-faktor miatt durván Melrose elé ragasztana, mert legalább tudat alatt azt hinném, hogy az eredeti folytatódik. pedig nem is.

kiccsi - 2009. 09. 26. 13:22

én ius most vagyok túl 1×03-on. nekem tetszik. nem tudom mi jó benne, de az, sokkal jobb mint a tavalyi 90210. a karakterek érdekesek (persze azért ez a jonah-riley-ella-auggie szerelmi 4szög meg ilyesmi eléggé lehangoló)

szóval összességében jó. ez a sydney-s téma szerintem remekül viszi előre a sorozatot, és remélem azért továbbiakban is jó lesz a sorozat… de már várom heather locklear-T :D

Nikolka* - 2009. 09. 26. 16:22

Én most néztem meg a 3.részt.
Valamit nem értek,légyszi segítsetek.Sydny nem úgy halt meg anno,hogy Brooke részeg apja elütötte?És ott rögtön meghalt a templom előtt?Mert ebben a részben meg ugye úgy mutatták,hogy még élt a kórházban,és valamit a férjéről is beszélt,hogy őt is meg akarják ölni..Gondolom lesz valami csavar,csak ez kicsit furcsa.
Kíváncsi vagyok mi lesz ebből a dologból,amit David talált a gépen.
Tetszett a rész,bár Riley karaktere borzalmasan idegesít.

Aragorn83 - 2009. 10. 01. 09:41

Nekem nem rémlett, hogy Jane ekkora picsa lett volna az eredeti sorozatban. Sőt! Egy becsületes, korrekt nőre emlékszem, de itt…

Én Katie Cassidy-t először és eddig utoljára a Harper’s Island-ben láttam. Nekem a Supernatural nem jön be ezért nem is nézem. Kissé fura nekem, hogy a szőke az az eredeti hajszíne… :)

Rézangyal - 2009. 10. 02. 03:11

hát igen, az eredetiben tényleg szerethető karaktere volt, de Jane most egy kimondottan ellenszenves arrogáns tyúk.
már tényleg kíváncsi vagyok, hogy Locklearből mit hoznak ki…

Feddo - 2009. 10. 02. 14:18

Tetszett ez a rész is, habár tényleg jobb lett volna Jane-t “eredeti” állapotába meghagyni, habár így legalább tudjuk, hogy ő is változott. :P
Szerintem Violet nem mondott igazat Jonah-éknak azzal kapcsolatban, hogy miért fél a rendőröktől… ha a rendőrségen hazudott a rendőröknek, akkor a szomszédoknak is hazudik.

Nikolka* - 2009. 10. 03. 23:36

Janet nem kellett volna ilyen rossz irányba elvinni.A kevés “normális” karakterek 1ike volt.Meg igazából nem is tetszik,hogy így mutatják őket,mert mindenkinek elképzeltem egy jövőt,Jane-é nagyon nem ilyen volt…

Dante22 - 2009. 10. 04. 19:47

Ahogy emlékszem(és persze hogy emlékszem)azért jane már az eredeti sorozatban is nyujtott érdekes fordulatokat.Emlékezzetek csak az Alison és Jake sztorira,amikor kiszurkálta Alison kerekeit,vagy amikor behajított egy téglát az ablakon.kissé begajdult a csajszi.
Amikor vissza jött másodjára,akkor meg egy nyugodt,érett nő volt,mint a legelején.
Szerintem,ez nem változás Jane-nél,amit most látunk:)
És amugy is valakinek rendet kell tennie az elszállt agyú Ella fejében(aki mellesleg már ránézésre tul sokat hisz magáról)remélem Locklear is jól leoltja.Egyáltalán nem szimpatikus,egy tipikus pláza macska.
Mellesleg szerintem jobb lett volna,ha a régi szereplők lennének a főszereplők,és a tinik csak vendég szerepelnének.
Mondjuk Mp tíz évvel később…
Miért ne?A Született feleségek sem mai csirkék már,mégis imádják őket,jobban ,mint ezeket a srácokat,és ezzel nem azt mondom,hogy rosszak,
csak nem Mp-sek.Kivéve Laurent ő tökre beleillik és Augie is.esetleg Violet mert olyan számító feje van…de a többi…süllyesztő.
Lehet még Ellát is bírni fogom….de nem sok esély van rá…tulságosan mesterkélt karakternek tűnik.Jah és Bisett még mindig gyönyörű!!!!

Nikolka* - 2009. 10. 04. 21:09

Bisett kapott nem kevés plasztikát,vagy rosszul látom? :D
Nekem meg pont Ella meg David aki szimpi,és aki beleillik nagyon.Mostani részben még Jonah is jó arc volt.De Rilay nagyon idegesít,az első perctől,őt nem fogom tudni megkedvelni.Lauren jó lenne,érdekes karakter,csak a színésznővel nem vagyok kibékülve.Vilot jó lesz szerintem,egyelőe rejtélyes és ez jön be rajta :) Auggiet meg nem tudom még hova tenni.
De Jane a végén akkor sem ilyen volt.Halál normális volt.És a legjobb pasival jött össze.. ;) Mi lett velük??Olyan rossz,hogy felborítanak mindent amit elképzeltem :(
Amanda meg nem azért menekült el,mert börtön várt rájuk?

Dante22 - 2009. 10. 05. 14:03

De-de,Igazad van Nikolka,Amanda és Peter a végén felrobbantottak egy házat,vagy mit…és halottnak nyilvánították őket,sőt temetésük is volt a végén,amin Eve rászórta Lexire Peter hamvait:)Mondván hogy mindig is őt akarta,hát legyen az övé:D:D
Érdekes lesz az Amandás ügy is, mellesleg valóban kurva keveset árulnak el a “nagyok” életéből,mi is történt eddig velük,vagy Pl.Kyle-al?szerintem elváltak:)egy másik pasi,vagy nő miatt,mint mindenki a MP-ben:D:DJane Mindig is ilyen kis bögyöske volt:D
Meg a Melrose Place ben senki sem volt csak jó:Dez benne a Nagyon klassz.Így Jane sem,majd biztos lesz akihez az lesz:)Pl.Johoz,(Majd megint kiüti,mint a negyedik évadban):D ha lesz közös szerepük:D:D

Dante22 - 2009. 10. 05. 14:50

jah,de mindez persze csak kreálmány volt Amandáék részéről,hogy ne kerüljön be a sittre:)Amiért megölte anno az ex pasiját,amiért szegény eve ült,mondjuk ez elég szemét húzás volt felé:(a végén bele is bolondult:Dsajnáltam…pontosítanom kellett:)

Nikolka* - 2009. 10. 05. 21:40

Igen,ezért vagyok kíváncsi,hogy ő,hogy tud visszajönni,mikor a rendőrség keresi..
Bisett-nek nem a mellére gondoltam,hanem az arcára.Ennyi idősen ilyen arc..Botox 4ever :D

chloe - 2009. 10. 06. 15:37

már nagyon várom a Heather-es részeket, kíváncsi vagyok az Ellával közös jeleneteire. :D
amúgy, Jane viselkedése engem is kicsit meglepett bár végülis jól felkavarta az “állóvizet”. remélem visszahozzák még őt több epizódra is mert egy múltkori interjúban azt mondta hogy egyenlőre csak ebben az egy részben szerepelt, ami őt is kicsit meglepte, de a készítők még nem mondták neki hogy visszajön-e vagyis inkább hogy mikor… mégis csak ő lett a landlady after all (bár ha Amanda visszajön, akkor lehet hogy ő lesz megint)

Dark Wolf - 2009. 10. 06. 20:26

Meg kell mondanom, az 1×02 és az 1×03 nagyon bejött, az előbbi Auggie flashbackeire épült, az utóbbi pedig Michaeléira, és mindkettő elég érdekes volt, főleg Michaelé, ugyebár Sydney miatt. Meg az 1×03 vége is WTF volt, kár, h az 1×04-ben hanyagolták a témát, na, majd később.
Az 1×04 viszont szerintem szar volt, nem voltak jó kis flashbackek, Jane visszatérése meg egy nagy nulla eddig, arról nem is beszélve, h nem jön be a gecisége. Remélem legközelebb találkoznak Michaellel.

Dante22 - 2009. 10. 07. 07:20

Na megnéztem az 5 ödik részt:)kezdek rájönni arra az aprócska tényre,hogy alapvetően,már nem is idegesít egyik karakter sem:)tetszett ez a rész és Dark Wolf is visszakapta az amugy tényleg klassz flash back-jeit:)
Ez jó kis rész volt..csak valahogy kezd nosztalgikus hangulatom lenni:
40 perc….de olyan rövidnek tűnik…..:D:D

Dante22 - 2009. 10. 07. 07:31

Na mindegy a véleményem az hogy ugyis lesz 2 évad is ha így folytatják a storyt.

Dante22 - 2009. 10. 07. 08:26

uhh.és még tudjátok mi jutott eszembe??
Nosztalgikus hangulatom támadt ujra ,ahogy ellát mutatták a végén…..
Mint kétségbeesett egyszerű nőt….
A régi Melrose ban is tetszett,hogy a szereplőket:pl Amandát gyakran mutatták,kialvatlanul,sydneyt gyűrött hajjal ahogy kikelt az ágyból:D:D(sőt sok szereplőt nem is sminkeltek,csak hogy természetesebbnek tünjenek)Most Ellát is kicsit kilendítették a tökéletességéből…tetszett…!!!

Dante22 - 2009. 10. 07. 08:58

küldök nektek youtube-os linkeket,amik tetszenek,van magyar is :Drégi Mp:

Macska harcok
a Melrose Placen:D::http://www.youtube.com/watch?v=Mnehw5FB5g8

Addicted:
http://www.youtube.com/watch?v=V4G2ujOP7AI

Melrose Place magyar:
http://www.youtube.com/watch?v=9zAy2PuFvU8
http://www.youtube.com/watch?v=8CfCpkpdDCI

Jó Nosztalgiát mára:)

morris - 2009. 10. 07. 22:48

ez az 5. episode tényleg ütős volt. remélem ezzel túllendült a mélyponton (3. és 4. rész)

Nikolka* - 2009. 10. 07. 23:03

LOL :D Ugyanezeket néztem ma meg én is nosztalgiából ;)
5.et én még nem néztem meg,majd vmikor…

Tomi - 2009. 10. 11. 17:37

:D:DTényleg jó rész..
És a vége zene..Halál ütős!!!!!!

Dante22 - 2009. 10. 15. 10:40

6.rész:
Pffff….Hát ezt már nem értem végleg…
A jó kis story adott…
szuper elődök visszatérve adottak….
aránylag jó kis színész növendékek….
De hogy a fenébe tudnak így elba…ni egy részt?

Az 5,izgi rész után komolyan mondom,olyan,mintha vagy 20 ember írná a forgató könyvet,és arra sem méltatnák egymást,hogy beleolvassanak az előző részébe..:D:D
Ebben a részben Ella felbukkant ismerőséről,ami esetleg tovább görgetné a szálakat szó sem esett,Sydney haláláról sem nagyon,csak burkoltan,ehelyett kaptunk egy dögunalom Riley modell lesz e ,vagy nem storyt,ami a kutyát nem érdekli,esetleg a 14 éves korosztályt,vagy a barbizó 4 éves unokahugomat.

Amugy maga a sorozat nem béna,inkább kellemes 40 perc.
de kár volt Melrose Placenek elnevezni,mert ennek a sorozat eddig aztán(a régi szereplőkön kívül)
nagyon gyenge utánzata a réginek.
Valószínűsíthető ha ugyanezt a régi írókkal készítik el,illetve,nem a Cw csinálja,valamint a szereplőket nem ebben a csiricsáré,nem tul evilági
Melrose Place hez egyálltalán nem illő világban helyezik el szerintem a nézettsége is javulna.
Ez a sorozat ugyanis azzal tarolt az elején és közben is ghogy 20 éves szárnyaikat bontogató fiatalokról szólt,akikre egy csőrepedés miatt ráömlött az emeletről a sz…!!:D
De tényleg így van az emberek azonosulni tudtak velük….Mondjuk az a kanapé is a fedetlen udvaron….:D:D
Na nem baj nézni fogom,majd elvonatkoztatok a címétől és elnevezem:Makett Place nek:D:D

Nikolka* - 2009. 10. 15. 19:44

Én le vagyok maradva,mert nem volt felirat,de majd pótlom az 5.et meg 6.at egyben,szerintem még a 7végén..

Feddo - 2009. 10. 16. 13:59

Meg is értem, hogy a hatodik rész miért hozta a Melrose legrosszabb eredményeit… ez a Riley modell lesz vagy nem sztori, na meg a Lauren prostiskodik már eléggé unalmas. Move on!!!

Az egyetlen érdekes szál a Violet – Michael szál volt. Egyre jobban bírom Violetet! :D

Dante22 - 2009. 10. 16. 23:26

Most olvastam egy uj hírt:állítólag ujabb főszereplőt nyírnak ki hamarosan…..
Remélem nem szegény Jane lesz:D:D:D
Ellára gondol sok mindenki,de Nem hinném hogy ő lesz…ez csak porhintés:D

Dante22 - 2009. 10. 16. 23:31

Jah Jane nem is főszereplő….:D:D
de már Syd kinyírása után ki tudja mit talál ki ez a Melrose Place-re teljesen szégyenthozó forgatókönyvíró brigád:D

winnie - 2009. 10. 16. 23:42

nem lesz annyira főszereplő elvileg.

Nikolka* - 2009. 10. 19. 09:32

Tegnap megnéztem végre az5.és 6.rész.
Freddo teljesen igazad van.Rileyt én amúgy sem bírom,de ez meg teljesen unalmas volt.És még idegesítőbb lett a nő ezzel,mint volt..Lauren kurválkodása se nagyon kellene..Vagy nem ilyen bőven.
Szerintem Ella és Violet az,akik teljesen passzolnak a régi Melrose feelingbe.Az ő jeleneteik izgalmasak,érdekesek.
Jonah meg remélem hamar félrelép,mert benne sok lehetőség lenne,ha nem ezzel a borzalmas nővel lenne :S

Dante22 - 2009. 10. 20. 00:38

Jön Jo!!(Daphnie Zuniga)Az e hetiben:D

Nikolka* - 2009. 10. 20. 21:42

Őt én nem szerettem. :S

Dante22 - 2009. 10. 22. 10:21

7 részt néztem nem volt rossz,végül is semmi izgi nem történt benne.Riley kínlódott megint.
jah meg Jonah.Remélem nem a sorozat ,hanem Riley és Jonah kap kaszát.ezt az Alison kontra Billy storyt már egyszer megettük.De ők legalább szimpik voltak,nem ugy mint uccsó kettő:)
Na amugy nekem az sem tetszik hogy nem találkozik Jane pl,joval.vagy Michaellel.pl.
Jane teljesen eltünt.Most ott lakik??…Nem értem ezt..én…már..e…:D

dvddisk - 2009. 10. 22. 16:34

s01e07 – korrekt cw színvonal volt, persze lenne hova tovább fejlődni…. :)

Feddo - 2009. 10. 23. 12:23

A hetedik rész, a hatodikhoz hasonlóan gyenge volt. Hová tűntek a rendőrök, Ella titokzatos férfija??
Remélem a nyolcadik rész kicsit felrázza a dolgokat + hamarosan Amanda is visszatér!

Nikolka* - 2009. 10. 29. 18:16

Ez mondjuk tényleg érdekes,hogy a rendőrökről semmi..
Ella nagyon szimpi volt ebben a részben (is),csak a hangja valamiért nem jön be.Meg Jo is,ahhoz képest,hogy nem szeretem.Klassz volt,ahogy belépett a házba,és mondta,hogy ő is itt lakott régen :)
Riley most már nagyon idegesítő.Ilyen egy semmilyen szerencsétlen karaktert :S Remélem Jonah összejön azzal a csajjal,bolond lenne kihagyni a lehetőséget.Lauren meg a másik.Még ő beszél Davidnek?Mert ő tisztességes módon szerez pénzt,ugye?Álszent,és idegesítő karakter.Ez a két lány kellene csomagoljon inkább..
Violet-et kár,hogy kiírják,annyira őrült tudna lenni.

Feddo - 2009. 10. 30. 18:32

A leggyengébb karakter minden bizonnyal Riley, én őt küldtem volna el, nem Violetet. A kiscsajban szerintem minden megvolt ami egy igazi Kimberly Shawhoz kell! :d

Dante22 - 2009. 11. 07. 13:37

Na.szóval.
ugy határoztam(visszanézvén az MP részeit)természetesen az eredetiről beszélek!!
ugy döntöttem,hogy lehet ,nem nézem tovább az ujat!
Valószínűsíthető hogy együttérzek az amerikai nézőkkel,akik nem várták hogy Sydneyt kinyírják,az első részben,holott vele harangozták be a sorozatot,azért valljuk be őszintén tul egyszerű szerep egy Golden Globe ra jelölt színésznőtöl(Laura Leighton).
Ez persze csakis a CW csatorna minősítése és semmi más.
Régebben a CW ről ,hallani sem hallottam róla hál istennek,amióta az uj Melrose létre jött,azóta ismerem.
számomra olyan ez a csatorna,mintha előfizetnék egy brazil szappanoperákra szerződött,agy zsugorító,idiotizmusokkal teljes baromságra.
Na jó tudom,ez kell a mai magyarnak,de hál istennek itthon is élnek normális emberek,nagyon kevés,de van,aki leszarja és unja,a 2008-2009.ben megjelent vámpír effektusokkal tűzdelt siker filmeket és sorikat.
én például okádtam a Rémségek cirkuszától.
és hánynom kell a Alkonyattól is.
semmi érdekesség.1500 ft jegyáron egy dögunalom.
na mármost:
Imádom a MElrose Placet
A régi lesz az életem.
örökké.
Valószínűleg megírom magamban a saját forgatókönyvemet.
a folytatásról.
csak magamnak.
Sidney tuléli….
de lehet folytatás….
De ezek ,amit művelnek egy klasszikus,Goldenes,profi sorozattal az vérlázító.
sőt gusztustalan.
Aki pedig Katie cassidy rajongó és Ashlie stb.annak üzenném,hogy nézzen bele az eredetibe….ott igazi színészeket talál.
de persze szerintem Magyarországon ezt is megeszik:
olyan lesz ,mint Győzike,a barátok közt,meg a jóban rosszban.
hagyományok nélküli,unalmas kis sori,amit nézünk,mert ha Juliskával nem tudonk miről fracsogni a piacon,már dögunalom az életünk…
nah ezért kelet-európa….
Mert az emberek agyában van a baj itthon is…ez neked írtam Human:D

Nikolka* - 2009. 11. 17. 17:04

A 8.és 9.rész nagyon jük voltak.Most néztem meg őket,kicsit el vagyok maradva.Nagyon jó részek voltak.Mondjuk pár dolgot nem értek.Ki David anyja?Miért ilyen h*lye Micheal felesége?Egyértelmű,hogy David szereti a gyereket,ilyen balesetek bármikor történhetnek.
És Jonah miért mondott nemet Ellanak??Bolond ez?:D

Feddo - 2009. 11. 18. 18:33

10. rész: na, ez egy igazi Melrose Place-es rész volt a javából! Amandában meg kellett csalódni és jól felrázta a kedélyeket! Főleg Ellát…:)

Dante22 - 2009. 11. 19. 12:04

ah.ez tényleg klassz volt.de nem tetszik Locklear szája.
jól átszabták,csunya így ..

Nikolka* - 2009. 11. 21. 00:06

Igen,ez igazi volt.Meztelen testek,szexjelenetek,mindneki mindenkivel :D
Amanda visszatért.Csodás még mindig :) MAgát látja Ellaban,de azért mégsem olyan,mert Ellanak fontosabb volt,egy másik ember,Amandaval ilyen soha nem volt.De még Ella is alakulhat.
Davidet túl hamar vitték el jó,romantikus irányba,de remélem nem hagyják itt.Lauren amúgy sem fog tudni lefeküdni vele,mást meg pláne,kísérti a másik élete.
Riley most,hogy már nem tanár,remélem fejlődik kicsit.
Ashlee Simpson meg többet ne vetkőzzön,mert nem kicsit látszik át az össze csontja :S
És rendben,hogy volt bizonyíták Auggie ellen,de a barátomat annyi a minimum,hogy meghallgatom,még akkor is ha gyilkos.

Dante22 - 2009. 12. 03. 10:33

csak nekem tünt fel,hogy Locklear feltűnése nemhogy növelte volna a nézettséget,de még erős stagnálást is okozott?Persze ez nem az ő hibája,mert ilyen gyenge kezdés után szegénykém nem sok mindent tehetett.
De legalább ez kilendíti az Amanda fanatikusokat abból a tévhitükből,hogy anno az old Melrose Place miatta volt szuper.
Hát ezek szerint mégsem:D
A másik profit kinyírták,a többi meg a régiben meghalt,vagy elköltözött,a jó kis story írókkal együtt.
Amugy a 11.rész sem volt rossz.de nem az igazi és kész.

Nikolka* - 2009. 12. 05. 13:30

Lexivel mi lett?Ő vette meg a házat,úgy lett vége.Maradhatott volna,én nagyon bírtam őt is,igazi Melrose-os arc volt.És Jamie Lunert is imádom,de most legalább a Savannahban láthatom :)

Dante22 - 2009. 12. 09. 09:14

Azta!!!Most néztem meg a 12.részt!!Kurva jÓ lett.
de nem mondom meg ki ölte meg Sidet:D

Nikolka* - 2009. 12. 10. 16:10

Wow.Ez aztán igazi Melrose Place volt :) Mindenki mindenkivel :D
Én gyanakodtam erre a személyre,hogy ő lesz a gyilkos,főleg az előző rész óta..
Violet most tényleg mradhatna,sok lehetőség van a karakterében,kár,hogy ő megy…
De ez a Riley.Egyre jobban utálom.Jonah jó ember,nem is érdemelte meg.De így legalább összejöhetett a kedvenc párom :)
LAurenről ne is beszéljünk.Azt hittem végez ezzel a munkával.Szegény David.Végre fontos neki valaki,akkor is így jár.JA és Noah az övé?Durva..

Feddo - 2009. 12. 10. 17:56

Ez a rész ez egy nagy sokk volt. Én személy szerint sose gondoltam volna hogy Michael felesége ölte meg Sydneyt. Amikor meg monda Syd hogy Daviddel is viszonya volt Vanessanak, öt éve, meg hogy Noah öt éves… hát az ütött. De maga az egész rész is. 10/10
És végre összejött Ella + Jonah! Auggie meg két szék közül a földre…XD
Nagyon jó rész volt, cseppet sem unalmas, de kár hogy negatív nézettségi rekordot “döntött”. Hogy lesz így második évad…? Sajnos nem hiszem hogy lesz. Szóval már csak 6 részünk maradt hátra.

Dante22 - 2009. 12. 10. 18:49

szerintem sem lesz 2 évad.
Az igazság az hogy engem sem érdekel az uj szereplők élete.
Eddig is csak azért néztem ,mert a régiek is szerepelnek benne.
Szerintem ez a sori összenőtt a “nagyokkal”.
És sokan így gondolják Amerikában is szerintem.
Mondjuk az tetszene ha a végén Syd és Michael,Amandával elsétálnának.
Már megint átvertek mindenkit.:D

Nikolka* - 2009. 12. 10. 20:31

Ella és Jonah.Nekik én is nagyon örültem.Annyira aranyosak.És Ella annyira odavan Jonahért :) De szerintem lesz itt még bonyodalom,mert Riley akarja még Jonaht majd..
Amúgy meg ennek az Auggienak milyen jó felsőteste van.Nagyon jó pasi.Kár,hogy már nem élvezhetem sokáig :D Mondjuk a karaktere nem szimpi.
Engem érdekelnek az új szereplők,Ellat meg Davidet pl.nagyon megszerettem.És Jonaht is csípem.Meg Violetet is. De igen,ennyi vt. kb ennek a sorozatnak.Mind1,van még bőven mit nézzek :D

Luke - 2009. 12. 25. 20:47

Ezek szerint az Ella-Jonah páros csak nekem nem tetszik, de nem mintha a Riley-Jonah tetszett volna.:D David nekem már a kezdetektől szimpi volt, de az utóbbi részekben szerintem egyértelműen azzá tették őt, Amanda meg jó, hogy itt van, megkavarja majd még a dolgokat rendesen. Ja, és az 12. rész simán 10/10 volt, csak kapkodtam a fejem, hogy mi minden történik, remélem, hasonló lesz a folytatás is.

Geryx - 2010. 01. 30. 22:42

Hát gyerekek,az aki a melrose Place-t nem nézte,az üljön le és nézzen meg egy részt.Tuti megfogja a következő részt.Anno azért buktunk vagy 10-en magyar vizsgán,mert inkább összecsaptuk a dolgozatainkat,minhogy lemaradjunk a Melrose-ról:)Tidzsdobon mindenki nézte,legyen az fiú vagy lány:D
Bár az új úgysem lesz jobb…
Jah és még valami,ha vki nem nézte a sorozatot,ne írjon róla kritikát;)

Dante22 - 2010. 02. 28. 08:20

Teljesen egyet értek az előttem szólóval:D

Dante22 - 2010. 03. 13. 16:04

uj feltöltést találtam Nikola:
neked:
a szerző ua.de valami interaktív Melrose fun lehet mert az akkori slágereket keverte alá:

http://www.youtube.com/watch?v=VIGFgIIUccY
http://www.youtube.com/watch?v=eHPv2zYao3Y
http://www.youtube.com/watch?v=wQgL7ZHfRn4

Na szóval szerintem jó,de nézd meg te is.pusza,mellesleg Sidney a best!!!

F - 2010. 04. 14. 19:18

Évadfinálé:
‘This war is just a beginning!’

Ütős, nagyon ütős rész volt, mint az előző részek. Még mindig az Ella-Amanda szál a legérdekesebb, de a többiek is kezdenek már becsatlakozni a buliba.
Ez nem lehet a sorozatzáró, hiszen annyi és annyi elzáratlan szál maradt ránk: David “felbérlése”. WTF. Végre ebből tényleg valami érdekes jöhet ki a karakterét használva.:)

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz