login |

Dollhouse: kasza

2009. 11. 11. 22:00 - Írta: winnie

46 hozzászólás | kategória: hírek,

Talán még a Hank-nél is kisebb meglepetés, hogy a FOX nem fog több epizódot rendelni a Dollhouse-ból. Egyszer nyáron már megmentették a sorozatot, a 13 második évados rész adásba kerül (decemberben ugye kettesével), de azon felül…

46 hozzászólás Ne habozz!

Lewis - 2009. 11. 11. 22:07

Na, bravó. Ennyit a Foxról.

Coyote - 2009. 11. 11. 22:10

ehh…

Lewis - 2009. 11. 11. 22:13

Az a szomorú, hogy a Foxon egyre kevesebb a sorozat. Mert ugye nincs 22 órától, mint a CBS-en, ABC-n, ott van a táncos műsoruk meg majd jön ugye az Idol is. Pénteken sem adnak mostmár. Szóval mi marad: House, LTM, Bones, Fringe ( sztem az is kasza lesz ), 24 talán ennyi. ez meg semmi. Miért nem áldoznak pénzt sorozatokra? De most komolyan!!

Deino - 2009. 11. 11. 22:13

Inkább örüljetek, hogy a 2. évad még lemegy. Ilyen számokkal már a 2×02-nél akkora kaszát kellett volna kapjon, hogy a fal adja a másikat. Eleve már a második évados berendelés is csoda volt…

Chimera - 2009. 11. 11. 22:17

:( várható volt, kár h sose tudjuk meg, h jobb marketinggel és más idősávban mire vitte volna.
Én kivételesen nem neheztelek a Foxra. Úgyis berendelik Joss következő sorozatát is. Meg hát öröm az ürümben: most már tényleg több ideje lesz a Dr. Horrible 2-re! :)

Piemaker - 2009. 11. 11. 22:19

Várható volt,de reménykedtem,hogy mégsem kaszálják el.
Vonzom az ilyen sorikat sajnos:Dead like Me,Pushing Daisies,Knight Rider,Kings most meg a Dollhouse.Mindegyiket szerettem nagyon!

winnie - 2009. 11. 11. 22:20

“Miért nem áldoznak pénzt sorozatokra?”

annyit áldoznak, amennyit kell. így is ők a legnézettebbek. még két új sorozatuk premierre vár, visszatér a 24 is.

Lewis - 2009. 11. 11. 22:29

Mindegy én nem értek egyet a Fox programingjával.
Viszont annak nagyon örülnék, ha már a régi és új Foxos sorozatok jönnének már az RTL-re meg a Cool-ra. De arra is annyit kell várni…

cyborgwings - 2009. 11. 11. 22:32

ezért aztán fontos volt megmenteni, bakker. ahelyett, hogy a tscc-t folytatták volna. ehhh…

Dark Wolf - 2009. 11. 11. 22:41

“ezért aztán fontos volt megmenteni, bakker. ahelyett, hogy a tscc-t folytatták volna. ehhh…”

Na ja, mert a TSCC nem lett volna ugyanilyen kasza…

gonoszkiralylany - 2009. 11. 11. 22:56

hát én sajnálom.
a második évad még jobb mint az első…

Gyike - 2009. 11. 11. 22:58

tudtuk,tudtuk,de azért milyen fura így leírva látni..csak most tudatosul..

CyClotroniC - 2009. 11. 11. 23:02

Annyi sorozatom van most, hogy igazából nem sajnálom, sőt remélem, hogy ettől töményebb lesz a sorozat és kevésbé lesznek gyenge részek.

wehehe - 2009. 11. 11. 23:03

Én most tartok a 2×03-nál,de eddig elég gyenge a 2. évad,örülhetünk,hogy lemegy a 13 rész.A TSCC-t tényleg jobb lett volna megtartani.”I belive in Joss”-wehehehe

ldavid - 2009. 11. 11. 23:06

TSCC-nek én is jobban örültem volna, ez nekem nem igazán jön be, meg Elizat sem kedvelem

cyborgwings - 2009. 11. 11. 23:14

lehet, hogy a tscc is kasza lett volna, de sokkal több potenciál volt benne.

hades - 2009. 11. 11. 23:25

szerintem várható volt
nekem nagyon gyenge volt a második évad és igazán az első se ütött.

PetiB - 2009. 11. 11. 23:26

Eliza Dushku duplázott, újabb kasza a második évad közepén. Ez a Dollhouse tényleg nem volt annyira jó, viszont a Tru callingért kár volt.

danton - 2009. 11. 11. 23:39

A TSCC-t egy millióval többen nézték, már két évad megvolt belőle, a Dollhousezal szemben pedig bitangnagy cliffhangerrel zárta az évadot, a harmadikkal kaphatott volna tisztességes lezárást, nem is beszélve a 4-es filmről, ami szegről végről ugyancsak promót jelenthetett volna némivel ügyesebb marketinggel, plusz, bár tudom, nem számít sokat ezeknek a hülyéknek, de a dvdeladások is igen jól alakultak. Nem azért mondom, megszerettem a Dollhouse-t is (még nincs egy hete, hogy befejeztem a felzárkóztató darámat belőle), de a Terminátor több osztállyal feljebb játszott. :((

Athor - 2009. 11. 11. 23:49

Csatlakozom az előttem szólóhoz.

darkatti - 2009. 11. 11. 23:50

egy kis info: (ha valaki nem tudná :) )
Dec. 4 (Episodes 5 & 6)
Dec. 11 (Episodes 7 & 8)
Dec. 18 (Episodes 9 & 10)

Jan. 8 (Episode 11)
Jan. 15 (Episode 12)
Jan. 22 (Episode 13 / Series Finale)

ampervadasz - 2009. 11. 11. 23:56

Francba!
Fogynak a sorozataim, tegnap az Eastwick, most meg a Dollhouse :(
Hiába volt várható, így se volt egy élmény meglátni ezt a címet az RSS olvasóban. Igaz, hogy nem mérhető a többi JW sorozathoz, de azért vannak jó pillanatai, és összességében se annyira gyenge, én sajnálom, kár érte.

kd - 2009. 11. 11. 23:57

A 2. évad 4. része egyike a kevés létező tökéletes sorozatepizódnak. :)
Én nagyon sajnálom, hihetetlenül jó sorozattá nőhette volna ki magát, jó irányba indultak el az új évaddal.

human - 2009. 11. 12. 00:10

“Vonzom az ilyen sorikat sajnos”

És biztos nézel sokat amit meg nem kaszáltak

Álmos - 2009. 11. 12. 00:32

Nagyon remélem, hogy az SGU marad még pár évadra, mert lassan nem maradt semmi normális scifink.

kiskiraly - 2009. 11. 12. 00:45

Akik szomorkodnak, nézzék a másik oldalt: most már többet tud Whedon foglalkozni a dr horrible-vel. Illetve még jővőre rendez egy Glee részt.

Amúgy szerintem a 2. évad eddigi részei ütősebbek mint az első évadbeliek.

Malen - 2009. 11. 12. 01:23

Azt kell mondjam, nem lepődtem meg ezen a döntésen, ha az én döntésem lett volna, alighanem én is kaszálom, annak ellenére, hogy jó sorozat. Tény, Eliza túlhangsúlyozása idegesített, meg Paul karaktere teljesen életidegen és irritáló, de idővel szerintem is kinőhette volna magát. Valójában én erre a “kinövésre” vártam úgy az 1×6 óta, de pár apró megvillanáson kívül csak a potenciált láttam, a megvalósítását nem…
És igen, a TSCC-t én sem lőttem volna le, inkább a film kampányát meglovagolva, premierközeli időpontra pakolva a sorit adtam volna neki még egy esélyt.

A Babaház miatt meg kár, de tényleg: Hajrá, Dr. Horrible!!!

Chris - 2009. 11. 12. 06:09

Én nem azon háborgok május óta, hogy elkaszálták a TSCC-t, hanem azon, ahogyan vége lett. Én egy bitang nagy cliffhangernek éltem meg. Csak ésszel nem tudom felfogni, hogy ha már most bejelentették a Dollhouse kaszáját, akkor nagy az esély rá, hogy Whedon normálisan le tudja zárni, ugye?
Tavaly a PB-t is elkaszálták félévkor, és lett befejezése (milyen lett, azt hagyjuk). A TSCC-t miért nem lehetett volna elkaszálni félévkor és ugyanúgy megadni azt a +9 részt lezárásnak? Ez akkora, de akkora “kecsegség”…

Réta - 2009. 11. 12. 06:56

Sejtettem, hogy ez lesz a vége, de azért reménykedtem, hogy hátha javulnak a nézettségi adatok. Még mindig úgy gondolom, hogy ha a csatorna nem szól bele a dolgokba, akkor sokkal jobb lehetett volna a sorozat.

Deino - 2009. 11. 12. 07:19

Chris: milyen lezárást akarsz, az 1×13 10 évre lezárt mindent előre… :D Még max. azon szálon futtathat kicsit, és kész.

dvcs - 2009. 11. 12. 07:46

Nagyon remelem Whedon eloall valami uj sorozattal, mert mar hianyom van pedig meg le sem adtak mindet :)
Meg ugye Cabin in the woods es dr. Horrible :)

mercenary - 2009. 11. 12. 07:59

Lehet fura lesz ezt tőlem hallani, de talán jobb is… Így nem lehet sorozatot készíteni, hogy lépten-nyomon beleugatnak, átírattatják, meg ilyesmi. Ez megint egy olyan dolog, hogy ők kúrták el. Ha hagyják, hogy Whedon végezze a dolgát, nem lett volna gond a nézettséggel, hozta volna végig az elvárható szintet.

Én a magam részéről borzasztóan sajnálom, hogy mindössze két jó epizódra futotta az első évadból, és mit tesz isten, mind a kettő unaired. A második évad eleddig egyetlen jó résszel büszkélkedhet, ami bármelyik Angel epizóddal felveszi a versenyt. Ilyenből kellett volna még sokkal-sokkal több, nem pedig FOX-os okoskodás, és akkor a kecske-káposzta párosból is mindketten jól jártak volna…

Így viszont tényleg a kasza a legjobb döntés, hiszen a vergődést nézni se bírom. A 24-nek is vége lehetne lassan, minden sorozatnak joga van az eutanáziához.

Deino - 2009. 11. 12. 08:07

mercenary:

Egyik sorozatot se kötelező nézni, ha nem tetszik/unod/sajt, akkor egyszerűen nem nézed meg a következő részt. Meg az azutánit se. És így tovább… Akinek meg tetszik, az hadd nézze.

plantag - 2009. 11. 12. 08:28

a tscc-ben es ebben is volt potencial böven, de nem hasznaltak ki az irok elegge. a terminatorban mar tul sok volt a melodrama, a babahazban sem csak eliza körül kellett volna forognia a törteneteknek, a 2. evadbol az utolso volt a legjobb, mikor vegre mas is föszerephez jutott.

meg a csaj nevere sem emlekszem, mert olyan keveset volt benne, de rajta kivül is csak viktor es november volt elöterben, pedig joval többen laktak a babahazban. a többieknek is adhattak volna eselyt, mint a glee-ben sem csak rachel a sztar.

varhato lepes volt, de remeltem, jobb forgatokönyvek születnek majd, amik a nezettseget is feljebb emelik.

CsMisi - 2009. 11. 12. 09:54

S mikor azt mondtam a TSCC kaszanal h Dollhouse is next egy paran rendesen kihurogtak, h nincs igazam, s varjam meg a veget mert eross lesz a Dollhouse penteken … right. Ennyi volt a Dollhouse … TSCC-vel jobban jartunk. Remelem igaz lesz a Direct to DVD TSCC movie. De lehet kis szerencsevel tobbet is kapunk hisz a Terminator franchise elado s ugy nez ki h a Sony a legerosebb konkurens erte.

Straw - 2009. 11. 12. 10:29

Én mikor meghallotam a TSCC kaszát pont akkor fejeztem be a második évadot és keresgéltam hol találok valami infót a harmadikról. Aztán feltévedtem ide és szomorúan olvastam hogy “thats all”. És hogy helyette a Dollhouse kap esély, elmondani nem tudom mennyire szar érzés volt hogy volt egy sorozat amit annyira szerettem és egyszer csak vége, ráadásul úgy hogy egy hatalmas űr maradt utánna mert még csak be sem fejezték. Akkor elmondhatatlanul gyűlöltem a dollhouse-t, de idővel ez elült és kíváncsiságból el kezdtem nézni hogy még is mi volt az ami miatt abba kellet hagyni az a jó sorozatot. Néztem, nézem és még mindíg nem értem hogy gondolták a Fox-nál hogy ez jobb lehet mint a TSCC, és csak reménykedem hogy legalább a vége olyan lesz ami miatt volt értelme.
De megérteni sosem fogom azt a döntést. A Dollhouse nézhető de nem egy nagyszám.

Butyokanime - 2009. 11. 12. 10:46

Ezt a Dollhouse TSCC döntést én sem értem… De úgy látszik nem vagyok egyedül. És lehet, hogy a TSCC is kaszát kapott volna, de annak legalább lett volna értelme is, meg hát csak több nézőt hozott a TSCC, a Dollhouse-t meg szinte nem is nézik.

mercenary - 2009. 11. 12. 10:50

Deino:

Ezt a FOX-nak mondd, nem én kaszáltam el.
Én csak azt mondom, mindezidáig ez volt a leggyengébb Whedon sorozat, de erről sem Joss tehet. Sajnálom, hogy megint beszopatták, tudnék is érte dühöngeni, mint tettem azt anno a Firefly-nál, de nem érdemes.

winnie - 2009. 11. 12. 10:51

szerintem mindössze imidzsépítésről volt szó, hiszen így a FOX volt “a csatorna, aki második esélyt adott joss whedon-nek”

a tscc-t is megmentették az 1. évad végén, de a 2. évad végén már látszott, hogy nem fog nőni a nézettség. (tudom, jött a T4, jogos, meg péntekre betolták meghalni, ez is igaz)

a dollhouse is megkapta az esélyt (pénteken…), hogy hátha beleerősít a 2. évadra. volt már rá példa, hogy egy bukott sorozat (ld. the office) a 2. évadra nőtte ki magát.

egy a lényeg: a tscc nem a dollhouse miatt kaszáltatott el. nem vagy ez-vagy az szitu volt.

az sajnos sajnálatos mellékhatás, hogy a TSCC pont akkor kapta a kaszát, akkor ért el arra a pontra, hogy már nem tud nézőkeet szereni, amikor beindult volna.

ampervadasz - 2009. 11. 12. 15:26

mercenary:

Abban igazad van, hogy valószínűleg mi akik nézik jobban jártunk volna ha nem szól bele a FOX, de ha így lett volna és tegyük fel valami zseniálisat alkotnak, sajnos még a minőség se lett volna garancia semmire. Hogy csak egy példát mondjak: Veronica Mars. Az egyik legzseniálisabb sorozat volt, akármerre nézel mindenhol ódákat zengenek róla, mégse nézték. És rengeteg ilyet lehetne mondani. Még sok más dolognak is össze kell jönnie hogy a szélesebb közönséget is megtalálja, ez egy ilyen dolog sajnos.

A TSCC-t meg felejtsétek már el, semmi köze hozzá, nem a Dollhouse miatt kaszálták el.

symor - 2009. 11. 12. 15:30

Nem tudom mennyit tett hozzá az elnyomás, de a sorozat laposnak bizonyult. Beszélhetünk a valódi pilotról, a 6. rész szépen felépített csattanójáról, vagy a hivatalos epizódnak nem számító zseniális 13. részről, de mit érünk vele ha a FOX elsüllyesztette az indulást, aztán a második évadra meg Whedon sem tudta felvenni saját ritmusát.

Nagy ötlet volt, többször leírtam előző hozzászólásaimban mekkora lehetőség veszett el a sorozat ötletével és miként lehetett volna jobb szerintem. A FOX nem gyűjt rétegsorozatokat, nincs presztízsépítő nagylelkűsége várható volt az egész. Sajnálom.

Katja - 2009. 11. 12. 19:35

A fene :( Én szerettem ezt a sorozatot, bármennyire is gagyinak ítélték, szerintem volt/van benne fantázia. Eliza Duschkunak nem igazán jönnek össze a sorozatai. A True Callingot is lekaszálták anno. Azért remélem, ellentétben azzal a sorozattal, itt lezárják a sztorit.

2ndSkin - 2009. 11. 13. 00:28

Sok negatív kritika utáni kellemes meglepetésként én is nagyon megszerettem… Kár érte. Gondolom arra semmi esély, hogy “átmentse magát” másik csatornára.

Necros - 2009. 11. 14. 10:45

Azt mondjátok, jobb a második évad? Akkor majd pótolom, ha a többiek pihenőre mennek. Kár érte, de a TSCC-t én is sokkal jobban sajnáltam…

Thomas - 2013. 12. 15. 14:48

Így majd 4 évvel később 2013-ban végén végül is sikerült leadnia az RTL2-nek szinkronosan a második évadot, tehát adott volt a lehetőség hogy megnézzem.
Bárki-bármit is állít, ez a sorozat így ahogy van be lett fejezve és pont. És még arra is fény derült miért is volt annyira Echo központú a téma :)
Az IMDB-b 7.6 pontja megérdemelt.

winnie - 2013. 12. 16. 08:25

a 7.6 az nem túl sok a sorozatok között, de te is tudod, hogy az nem a sorozatot, hanem zömében a pilotot osztályozza. szóval ezért nincs értelme a sorozatok imdb pontjainak.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz