login |

Pilot: Spartacus: Blood and Sand

2010. 01. 24. 19:32 - Írta: human

216 hozzászólás | kategória: kritika, pilot-mustra,

Ezekkel a nőkkel mindig gond van. Ennyit kell tudni a sorozatról? Valójában pedig annyit, hogy megérkezett A CGI-sorozat, véresen és szőrösen (mindenhol), borban fürödve. Fuck the Romans.

eztakkorelvagta

A történet, nos hát a címből kitalálható, Spartacus-ról szól, aki gladiátorkodása után holmi felkelést fog vezetni. Ilyen az, ha valaki beleun a munkájába, vagy rabszolgának adják a nejét. A kezdőrészben az mutatják be, hogy miképp kerül először az arénába, a kilógó mellel éljenző nézők elé.

Nem nehéz kitalálni, hogy melyik piaci résre vetődött rá a Starz csatorna ezzel a sorozattal: azokra a férfiakra és nőkre, akik a Rómán lógtak, de mivel annak már vége, így anyag nélkül maradtak. Mostanáig.

Azt ki kell emelni, hogy a Spartacus nem a realizmus kategóriában lesz emlegetve, hiszen a készítők nem csak technológiában, hanem szellemiségben is a 300-at követik. Erről azt hiszem a fentebbi kép is eléggé szépen árulkodott. Durva, hogy legalábbis egy pilotnyira, de sokkal kevesebb zséből majdnem hozták egy 2 éves mozifilm látványát. Várj, mondom érthetőbben. Tehát a sorozat ugyanazzal a technikával készül, mint anno a 300 és a Sin City (vagy a sorozatok közül a Sanctuary). Végig zöld háttér előtt veszik fel minimáldíszletekkel és minden amit a szereplők közvetlen közelén kívül látunk, az grafika sőt, még a szereplők környékén fröcsögő vér is az természetesen. Mindez teljesen képregényessé teszi az egészet, amit a rengeteg vizuális túlzással meg is erősítenek.

elore

Nem kertelek, ez nagyon durván véres popcorn lett. Értéket nem itt kell keresni, de a pilot alapján rohadt szórakoztató kardos-b*szós időtöltésről van itt szó. Hát igen, a Starz fizetős kábelcsatorna, így nem tökölnek: káromkodások, mellek és egyéb, többnyire levágott testrészek tengere tűnik fel a képernyőn, takargatás és finomkodás nélkül. Mint említettem, képregényes a megvalósítás, így bizony itt is túloznak, de úgy, hogy vigyorogni fogsz rajta. Konkrétan a káromkodást értettem most ez alatt, mivel néha csak úgy a semmiért teszik, over-the-top baromságként, de szórakoztatóan.

Mindezek mellett azt is megtudhattuk, hogy Róma az orvostudománnyal is durván előrehaladott volt, hiszen az orgiák során a plasztikázott mellek is feltűnnek, legalábbis a mellbimbó helyezkedése alapján ez valószínűleg az. Na mindegy, nem a hitelességre mentek, ez mindenhol látszik.

Pontszám? Nos, a pilot valahol 7/10 körül, nem szaroztak benne. Ha tartanák az erőszak/cicik/diplomáciai kavarás arányát az tök jó lenne, mert általában az ármánykodás túlzása miatt szoktak unalomba fulladni a hasonló művek. Visszakanyarodva posztom elejéhez, Spartacus kálváriáját bizony egy szőke nő indítja el, aki a férje fülét rágja, mielőtt felfedi az aduászait, ezzel mindenféle folyamatot elindítva.

216 hozzászólás Ne habozz!

BWA - 2010. 01. 24. 19:37

A plasztikazott mellek nekem is feltuntek, egy pillanatra megis allitottam a filmet, ne ertsetek felre nem bameszkodni, hanem nevetni egy jot a helyzeten plusz meg, hogy annyi bazdmegezest ritkan hallottam meg 21 szazadban zajlo sorozatban sem mint ebben. A fenti “felfedi az aduászait” link alatt lathato kepen a csajnak a jobb mellei jocskan nagyobbak mint a balok, vagy csak nekem tunk annak? XD Na de mellesleg ( :P ) a sok vertol eltekintve nem rossz a dolog, nekem siman Gladiator sorozatositasa, de indulasnak nem volt rossssssz ;)

szuc - 2010. 01. 24. 19:39

a jobb mellei? ennyire azért nem plasztikázott:D amúgy nekemis bejött, jöhet a folytatás

CyClotroniC - 2010. 01. 24. 19:40

A Rome nekem pont az ármánykodás, a karakterek és a színészi teljesítmények miatt volt erős, egyáltalán nem hiányoltam belőle a kaszabolást. Ez szerintem is inkább a 300 fele húz, mint a Rome vagy a Gladiátor fele, ami nem feltétlenül előny. Egyelőre maradok, de remélem, hogy a lassított vérfröcsögésre szánt időből kicsit átpakolnak a hatalmi játék/szarkavarás oldalra, mert az nekem jobban bejönne. A naturalizmussal nincs semmi bajom, ha csak eszköz és nem főszereplő. Ezt a Rome nagyon jól megoldotta, a Spartacus-nak még nem sikerült.

Mekare - 2010. 01. 24. 19:46

“kardos-b*szós időtöltés” ez így mindent elmond :D
Azt nem vártam, hogy kavarás szempontjából képesek megközelíteni is a Rómát, úgyhogy végül, a pilot-ban csak a vérminőségén ütköztem meg néha, meg hogy úgy néz ki Lucy Xena3 Lawless karaktere nem olyan lesz,mint vártam :/
De a Spartacus-t alakító színész olyan szexi, hogy nem is érdekel az egész..én nézem tovább :D

precise - 2010. 01. 24. 19:48

Nekem nagyon bejött, főleg HD-ban. Remélem maradnak a lassítások, vérfröccsenések, (ezt hiányoltam később a Seekerben is ) naturalisa akciók stb :) A káromkodás az nem igazán jött be, kicsit fura volt tényleg. Ha így maradna kedvenc is lehetne belőle.
9/10

muforlife - 2010. 01. 24. 19:49

nekem is 7/10, a leírtak miatt, viszont a második rész szerintem sokkal gyengébb lett, remélem a folytatás inkább a pilotra fog hasonlítani.

Desmond Wallace - 2010. 01. 24. 19:52

Az biztos, hogy maradok a folytatásra, mert szórakoztató volt a pilot. A digitális vér nem tetszik, de ennyi bajom legyen csak a későbbiekben is.

Piemaker - 2010. 01. 24. 19:55

Bepróbáom az biztos!
Human az évad 13 részes lesz?

CyClotroniC - 2010. 01. 24. 19:56

Egyébként a lassított vérengzéshez még annyit, hogy nagyon műanyag lesz néhol tőle az egész. Túl anime-s beütése van, amivel nem lenne bajon, de egy kevésbé plasztikusabb kivitelezés jobban illett volna a koncepcióhoz, meg hát ugye a címhez. És ha már a Gladiátor van előhúzva, akkor hagy dobjam be Ridley Scott nevét, hogy az ő általa képviselt képviselt naturális, brutális, de mégis hiteles darabolás jobb lett volna, de gondolom drágább is, meg hát manapság ez a comic-szerű látványvilág jobban eladható, és mondom, tényleg nem rossz, de annyira ritkán van ilyen jellegű sorozat, hogy jobb lett volna kosztümös drámaként, és nem ókori anime-ként tálalva :)

cat - 2010. 01. 24. 20:02

Én sajnos nagyon untam, pedig tényleg szeretem a kosztümös/szandálos sztorikat. A vér effekt vérgagyi sztem, és bár láttam mind2 fent említett filmet, azokban valahogy nem tűnt annak. De lehet, h azért nem, mivel azok nem kizárólag a látványra mentek rá.

A Spartacus nekem borzasztó sablonos, öncélú és unalmas volt. Egy csicsás lufi, elég is belőle.

stewie - 2010. 01. 24. 20:03

hihi

A pilot feléig bosszankodtam, milyen primitív egy sorozattal van dolgunk (Rómához hasonlítva), de aztán az arénás kaszabolás környékén rájöttem milyen szemmel kell nézni, és mondhatom. hogy maradni fogok :)
Vhol olvastam hogy Xena is felfedi majd bájait ;)

Skate - 2010. 01. 24. 20:06

Nekem inkább az arénás jelenetek alatt szóló zenével volt a gondom. Azt vártam volna, hasonló lesz, mint az előzetesbe, meg elégé látszott szerintem, hogy cgi a hátér és a digitális vérnél inkább az zavart, egy-két jelenetben túlzásba vitték és csak rontott az élvezhetőségén.

Nálam 7/10, maradok továbbra is.

Bruzsy - 2010. 01. 24. 20:06

abban bíztam, hogy a preairhez képest lesz még valamennyi cgi-javítás benne. hát nem lett sajnos. kicsit műszagú lett sajnos emiatt, ami egy naturalistának készülő sorozatnak nem tesz jót.

az öncélúsággal nekem is lesz még bajom a közeljövőben, ha nem javítanak nagyon gyorsan valamit (ugyanez az öncélúság az, ami miatt a Californicationt vagy a Weedset nem tudom mostanában elviselni), de egy pilot után még nem írnám le.

sőt, azt se tartom kizártnak, hogy ha el is kaszálnám majd vmikor, a második évadra újabb esélyt adok neki. Albrecht nagy név, bízom benne, hogy a csatornához érkezésével kihatással lehet egy ilyen sorozat gyártására is.

sixx - 2010. 01. 24. 20:08

ezzel most nem leszek túl népszerű, de ez a sorozat borzasztó. semmi nincs benne két rész után, ami arra késztetne, hogy nézzem, ha pornót akarok, találok máshol, ókori sorozatnak ott a róma, az állandóan ömlő vér meg komikus. a megvalósítás kifejezetten tré, a szereplők között két színész van, a többi minősíthetetlen.

CyClotroniC - 2010. 01. 24. 20:09

Bruzsy: Ez az “öncélúság” jó jelző a pilotra. Úgy éreztem én is, hogy itt nem el akarnak valamit mesélni, hanem ‘Nesztek fröcsögő vér, nézzétek, be is lassítjuk, hogy tovább lássátok!’

human - 2010. 01. 24. 20:10

stewie: a twitteremen írtam :)

Mellesleg aki nem HD-ben nézi az őrült. Most belenéztem a dvdripbe, hát izé, bénábban nézett ki valahogy.

Adreee - 2010. 01. 24. 21:20

Életemben nem unatkoztam még ennyire egy piloton. Ez egyszerűen borzalmas volt. Jóval alulmúlta a várakozásaimat, pedig én is úgy vagyok vele hogy szeretem a kosztümös sorozatokat és az ókori Róma is az egyik kedvenc történelmi korszakom. De ez a Spartacus eddig nézhetetlen. Semmitmondó az egész, egyik értelmetlen jelenet jött a másik után, és ez az agyonlassított vérfröcsögés meg minden csak nem látványos. Mikor már huszadszorra terítették be az egész képernyőt vérrel akkor már azt se tudtam sírjak vagy nevessek. Katasztrófa, de komolyan. Mintha nem is egy történelmi sorozatot néztem volna, hanem valami abszurd, szürrealista, értelmetlen… katyvaszt..nincs is jó szó rá.. Ha lehetne pontozni 1/10.

Mammut - 2010. 01. 24. 21:55

bejött ezerrel, hol a következő rész? :)

Timikee - 2010. 01. 24. 22:12

Imádtam a Rómát és a Tudorsot, reméltem még egy hasonló sorozat, de nem… :( Nyilván van akinek ez a stílus jobban bejön, én nem is bírtam végignézni.

precise - 2010. 01. 24. 22:17

Már ne haragudjatok, de nem láttátok az előzeteseket? Mégis mit vártatok?

Platschu - 2010. 01. 24. 22:23

Ez egy “romantikus kardélre hányós” sorozat. :D

CyClotroniC - 2010. 01. 24. 22:29

precise: Reméltem, hogy hasonló hatásvadászat van benne, mint anno pl a Basterds trailerében volt, ami jóval több lett végül, mint amit a promók mutattak előtte. Sajnos én is azok mellett vagyok, akik a Rome-ot vagy a Tudors-t sokkal többre tartják, ez nekem is elég sekélyes, bár én még adok neki esélyt.

Adreee - 2010. 01. 24. 22:34

Egy 1-2 másodperces, kiragadott mozzanatokból összevágott alig 2 perces trailer hogy tudta volna hűen tükrözni a pilot ötvenakárhány percnyi eseményeit úgy, hogy abból előre leszűrjük hogy ez tetszeni fog-e vagy sem? A látványvilág látszódott max, de az sem ennyire irreálisan eltúlozva mint ahogy a filmben volt, üres párbeszédek és értelmetlen eseménysorok gyűrűjében.
Ezt a trailer alapján aligha láthattuk volna előre..

human - 2010. 01. 24. 23:05

most nem értek egyet, a trailer egyértelműen bemutatta, hogy a túlzott vérengzés és lassítás gyorsítás lesz a filmben a lényeg. Nem ez lett a Róma-utód, ez van (hú ezt ki is hagytam a mostanáig után.)

Gattaca - 2010. 01. 24. 23:30

a pilot végigszenvedése után bátran jelenthetem ki, hogy ennek a sorozatnak nem én leszek a célközönsége. A 1960-as Kirk Douglas-es Spartacus film pedig az egyik kedvencem.

CSiPet - 2010. 01. 24. 23:37

Nekem bejött. Talán két jelenet volt amire azt mondtam, hogy nah itt már sok a vér, ez már rontja a látványt.
A Tudors meg a Rome meg szerintem nagyon más kategóriában indul mint a Spartacus. A technológiát nem is véve, de a Spartacus (mondok egy számot) 100ad annyiból készül (valahol valaki már írta). Persze, hogy nem olyan “minőség” mint a két előbb említett sori, nem is azok ellen szánták. De a maga nemében igencsak szórakoztató tud lenni, azoknak akik ki tudják kapcsolni az agyukat, és élvezni a látványt (ala 300, avagy Avatar).

atillaahun - 2010. 01. 24. 23:43

Szörnyűek voltak az elején a 20 fős csatajelenetek, még ott is belemásztak a szereplők arcába, hogy minél kevesebb látszódjon a semmiből.
Nekem nagyon feltűnő volt, hogy úgy van összerakva, sőt inkább összehányva, elég igénytelen lett az egész látvány terén.
Azért viccnek jó volt.

winnie - 2010. 01. 25. 00:02

“Szörnyűek voltak az elején a 20 fős csatajelenetek, még ott is belemásztak a szereplők arcába, hogy minél kevesebb látszódjon a semmiből.”

az ilyesmin túl kell lépni (én nem is veszem észre), hiszen a spartacus költségvetésileg töredékéből készül egy országos sorozathoz képest.

DelMare - 2010. 01. 25. 01:39

low-budget 300+Gladiator, azt kaptam amit ígértek, még maradok. mondjuk 6-7nél télleg nem több.

garairem - 2010. 01. 25. 03:25

Hát ez borzasztó gagyi volt szerintem. Vártam nagyon és tisztába voltam vele, hogy véres lesz, de ennyire? Nem kicsit vitték túlzásba. A szexből is elég lett volna a fele, ez már majdnem softpornó.
Nem is beszélve arról, hogy az ókorban sem hiszem, hogy lettek volna olyan kemény csávók(nők), akik télen hóban félmeztelen mászkálnak és takaró nélkül a földön alszanak. Megnéztem az első két részt és hatalmas kasza. 2/10-nél nem ér többet nálam.

vape - 2010. 01. 25. 03:37

Nagyon jól szórakoztam ezen a sorozaton. Pláne, hogy a készítők már annyira komolyra vették a figurát, hogy már-már komikus… Vannak jelenetek, ahol fröccsen a vér, majd eltűnik (!) a levegőben, ezért mindenképpen jár egy korsó sör a cgi-s részlegnek :D.

Egy kicsit meglepett ez a sok meztelenkedés, de ahogy hallom a második részben még több lesz. Ejha!

gy3r3csk3 - 2010. 01. 25. 07:32

Nekem is bejött, várjuk a következőt.

Racoon - 2010. 01. 25. 07:53

Olyan mintha az Asylum stúdió megcsinálta volna a saját Rómáját.
Forgatókönyv helyett vér és csöcsök.
Tesco gazdaságos Róma.

ThomassLord - 2010. 01. 25. 09:06

Hehe, nekem is ugyanezek tűntek fel (kilógó mellek a nézőtéren, vonagló csajsziknál plasztika, stb.), még egy valamit emeltem volna ki: a csávót akinek egy műf*sz van a fejére szíjazva, és kínálgatja magát a nőknek, abban a jelenetben, mikor bemutatják a leendő gladiátorokat a gazdagoknak, és egy teremben vonaglik vagy 2 tucat meztelen nő. Nemtom, más észrevette?
Egyébként a sorozat nem rossz, én bírom a képregényeket, meg a 300-at így a képi világ, és a vér is bejött. Viszont én pont úgy vagyok vele, hogy remélem kicsit elmennek drámásabb, meg ármánykodósabb irányba, lásd Róma.

blogen - 2010. 01. 25. 11:14

Ja, Tesco gazdaságos, ezt biztos nem a Róma rajongóinak csinálták, még félidőben lelőttem a pilotot, mert ez így vérgagyi, ennél még az az amazonos fantasy is jobb volt, Zéta vagy Léna vagy mi volt a címe, pedig az se lehetett kibírni.

ess - 2010. 01. 25. 11:21

Én azt kaptam amit vártam, nem hasonlítanám a Rómához. Látvány a képregényes túlzásokkal együtt rendben volt, néhol azért érződik a kis költségvetés. Szerintem ilyen is kell, nálam nézős.

Carlos - 2010. 01. 25. 14:06

Nem értem miért kell mindent valamihez hasonlítani, ilyen alapon minden új sorozat nézhetetlen lenne. A kill Bill nem hasonlít a 7 szamurájra, az alkonyatot nyilván nem Wes Craven írta, stb. A Spartacus egy hd-re készült jópofa egyvelege minden olyan kritériumnak ami nem jelenhet meg az országos adókon. A készítők meg nem valószínű, hogy a cipőiket fényeznék a G.G. díjkiosztójára. Személy szerint nekem nagyon tetszik az egyre szélesedő kínálat, a Róma rajongóinak meg ott lesz a The Borgias Jeremy Irons -al mit akarhatnánk még?!

matmat - 2010. 01. 25. 14:24

én bealudtam rajta, mi lett a vége? : )

danNN - 2010. 01. 25. 16:20

Én is nézni fogom az fix, de párszor hangosan felröhögtem a “gagyiságán”, néha úgy éreztem a kevesebb több lett volna, de ahogy mindenki mondja képregényi túlzás. Amúgy fasza h. a casting első feltétele a pornósztár test volt :>.

human - 2010. 01. 25. 16:53

“Olyan mintha az Asylum stúdió megcsinálta volna a saját Rómáját.”

Ha az Asylum ilyen minőséget gyártana akkor a legjobb B-filmesek lennének.

Esti Kornél, a Denevér Szálló lakosa - 2010. 01. 25. 17:14

Személy szerint én sem értem, miért problémáznak sokan. Ez a sorozat az, ami, hogy szép magyarosan fejezzem ki magam, egy mindent a szemnek, keveset az agynak gyártmány, és annak tökéletes. Ilyen látványvilágot, ami alatt az újszerűséget értem, nem nagyon lehetett eddig látni tv-n. Valóban, ne a Róma és ne a Tudors utódját keressük benne, de én csalódott lettem volna, ha nem ilyen a sorozat. Elvégre ez egy igazi hardcore, fizetős csatorna, a más minőségért, és a más megvalósításért kell nézni. Tökéletesen bejött, és várom a folytatást.

i'm_rick_james - 2010. 01. 25. 18:49

én ahogy néztem, az jutott eszembe, hogy ha ez is valami “ne-fogd-vissza-magad” csatornára kerül, akkor de szívesen magyarítanám :)
lehet kreatívkodni a káromkodásokkal, asszem :)

MelancholyR - 2010. 01. 25. 21:03

Nekem a Róma nagyon bejött, ahogy a Spartacus is.
Én úgy mondanám, hogy a Spartacus a Róma kimaradt jeleneteit tartalmazza :D

Na jó, ez nem teljesen igaz.

Amúgy a sok vér néhol engem is zavart. Egy résznél fogtam a fejem, hogy úristen.
SPOILER
mikor az arénában a faszit hasba döfi vagy micsoda.. és Spartacus mögött fröcsög a vér.
Eszembe juttatta a Tokyo Gore Police egyik jelenetét xD
SPOILER vége.

Én nem kaszálom, nekem tetszik. 8/10

halamita - 2010. 01. 26. 14:17

Arra már pár perc után rá lehetett jönni, hogy annyi magvas gondolattal lesz megtöltve, mint egy lepkekonferencia, hogy a történelemhű korábrázolást maximum azokban a szegmensekben hozzák, ahol a hedonizmus valamilyen módon szerepet játszhat, hogy a színészi játék nagyjából a primér érzelmek kifejezésének szintjére korlátozódik (igaz, ezzel bőven megfelel a forgatókönyv támasztotta követelményeknek), hogy a húszfős csatajelenetektől és “papírmakett” látképektől még a Honfoglalás készítői is sírógörcsöt kapnának, s hogy a stilizáció (lassítások, színek, beállítások) nem több, mint túlspirázott, tömény hatásvadászat. De akkor mi néznivaló marad? Ja, hogy a csöcsök?! Oké, legyen, de szilikonból? Részemről kasza.

Adreee - 2010. 01. 26. 14:25

halamita:

Ott a pont.

Angelo - 2010. 01. 27. 12:19

Közel sem annyira szar, hogy ne nézzem… Röviden ennyi.

De ha a Roma nmég most is menne, akkor azt nézném ehelyett, de mivel nincs, ez is megteszi. Legend of the seekerből elég volt 1 évad, más kardozós sori meg most nem is jut eszembe.

A látványvilág meg picit gagyi, de gondolom nem is a realista ábrázolás volt a cél. Csak kicsit több sztorit bele.

Kriszti - 2010. 01. 31. 21:08

Abszolút nézős, nekem Eyecandy kategória :D Szép szemű, kockás hasú hapsik és rengeteg vér, ez a tuti. Vacsi mellé tökéletes, nem kell koncentrálnom a mély párbeszédekre és a cselekményre, simán csak élvezem, hogy folyik a vér és közben helyes hapsikat nézek. Egy kis kikapcsolódás, ez kell nekem :)

serpa - 2010. 02. 07. 09:07

Hát ez a lassítós, vér színe majdnem jó, bazmegolva orgiázós, műanyag leves egyszer-egyszer jó, de nem mindig. És itt jön az ízlés! Baromira kajálják az amcsik. Talán nem gondolkodtat el csak könnyen bámulható. Na ez előny!

smaszi - 2010. 02. 08. 15:16

“Szép szemű, kockás hasú hapsik és rengeteg vér, ez a tuti. Vacsi mellé tökéletes, nem kell koncentrálnom a mély párbeszédekre és a cselekményre, simán csak élvezem, hogy folyik a vér és közben helyes hapsikat nézek.”

Ne haragudj, hogy megkérdezem (mert hölgyektől/lányoktól nem illik), de hány éves is vagy? Mert ha annyi, amennyire gondolok, akkor itt nagy problémák lesznek a jövőben…
“folyik a vér és közben helyes hapsikat nézek”
Ez ugye nem komoly? Ezt élvezik ma a gyengébbik nem tagjai? Mert még a második részt megértem, kell a szórakozás a lányoknak is. De hogy valaki azt “élvezze”, h. hihetetlen mennyiségű vér fröcsög értelmetlenül az “arcába”, hát ahhoz már kicsit elborultnak kell lennie.
A “csöcsök” mutogatása (ha csak nem szerves része egy sztorinak) meg a mai világban szerintem nem igazán fog túl sok nézőt vonzani, mivel aki azt akarja nézni, az berak egy témával foglalkozó filmet (és ha még történetet is akar mellé, átkapcsol a Fókusz és társaira..)
Ebből rájöhettetek, h. nekem nem igazán jön be ez a sorozat, de adok neki esélyt, talán a harmadik, negyedik részig…

Biohazard - 2010. 02. 08. 16:19

Megneztem a 3. reszt is es ez kiabrandito. Egy darabig meg erdekes volt, de ez a muver frocsoges remes.

Bugyuta, oncelu karomkodas-tenger. Neha villantanak valami nemiszervet, de meg ez is rohejes. Talan ledarom az ev vegen, de biztosan nem fogom hetente nezni.

Anzelo - 2010. 02. 13. 01:20

“Ne haragudj, hogy megkérdezem (mert hölgyektől/lányoktól nem illik), de hány éves is vagy? Mert ha annyi, amennyire gondolok, akkor itt nagy problémák lesznek a jövőben…”

-Sztem a te gondolkodásoddal vannak/lesznek problémák.
Sok vér, sok szex, sok fatality, szórakoztató sorozat. Most ő miért nem élvezhetné ugyanezt csak a topless csajok helyett a kockás hasakra fókuszálva? :)

Ez ugye nem komoly? Ezt élvezik ma a gyengébbik nem tagjai?
-Mert miért ne?

És kit érdekel hogy nem illik megkérdezni az életkoruk? Akármikor megkérdem, a súlyukat is akár :)

és ez:

“De hogy valaki azt “élvezze”, h. hihetetlen mennyiségű vér fröcsög értelmetlenül az “arcába”, hát ahhoz már kicsit elborultnak kell lennie.”

-Mert miért is?

Ááá nem szoktam kommentelni, de nagyon ellenszenves a gondolkodásod, muszáj volt :D
Te vagy az az embertípus, akit kerülök, amennyire csak lehetséges…

linsz - 2010. 02. 17. 23:31

szerintem nem rossz, én csak azt veszem észre h nézem a részeket és közben jól szórakozom. ezen kívül meg nemtom mit kell kiakadni hogy úristen csöcsvércgi meg alacsony költségvetés. igen, mindenkinek feltűnt már lol

Mekare - 2010. 02. 18. 00:00

Én már így 3 rész után túl jutottam azokon, ami zavart benne…egy kivételével: hiányzik a “szarkavarás”,de ennek ellenére is nézős marad akárhány cicit kell is még elviselni, legalább van kockahas és ez igen is számít..
A Spartacus mindkét nem öröme :D

okos - 2010. 02. 18. 11:45

Nem értem mire az a nagy fikázás… Szórakoztató kis sori, egyedi látványvilággal, való igaz, h. nem ás nagyon mélyre, de annyi gáz műsor van a tvben, inkább ezzel fertőzöm magam, mint a a barátok közttel..:)

kchris - 2010. 02. 18. 12:13

Benne van minden ami egy srácot érdekel.
Továbbra is nézős és szerintem nem semmi amit Lucy Lawless bevállalt ezzel a sorozattal és John Hannah idióta Múmia-figurája után ez a szerep nem semmi.
A főszereplő Spartacust láthattuk már valami ismertebb sorozatban/filmben?

Mekare - 2010. 02. 22. 18:37

Spartacus is meglengethetné már magát meztelenül, mindjárt odajutok, hogy unom Crixus-t :D
Tetszett az 5. rész is..elvileg a 9-est és a 12-est is Hurst fogja rendezni (imdb szerint)

mhxqzs - 2010. 02. 23. 10:15

Darálva, beletekerve nézhető. A Rómához képest (amit koppint, ugye, nagyon átlátszóan) nagyon gyenge. De kell egy kis mindennapi sex&violence, ahogy az Exploited is megmondta.

winnie - 2010. 02. 23. 10:22

koppint? átlátszóan? azon kívül, hogy történelmi sorozat a kettő neves személyiségekkel, se költségvetésben, se vizuálban, se megközelítésben, sem történetben nem egyezik a kettő. vagy akkor a róma is koppintotta a korábbi rómás és történelmi sorozatokat? ugyan már.

Mekare - 2010. 02. 23. 14:03

Látványban a 300, ami “átlátszóan” koppintás,de azt meg nagyon jól csinálják… Róma fel se merülhet, mint eredet :D
Beletekerve semmi se nézhető szerintem :P

winnie - 2010. 02. 23. 14:23

na ja, a 300 már közelebb áll, hiszen valóban ugyanazzal a technikával készül a sorozat, de akkor, ha már sorozat a műfaj, akkor a másik zöld háttereset, a sanctuary-t is meg lehet említeni.

Aragorn83 - 2010. 02. 23. 19:42

A sok fikázóval ellentétben én is a kissebbséghez csatlakozom. Nekem is baromira bejön a sorozat. Manu Bennett (Crixus) a kedvencem, most meg is nézem pár korábbi filmjét. Pedig anno csak azért kezdtem bele, mert Lucy Lawless játszik benne, (Xena fan vagyok) és a Róma után kellett nekem egy hasonló történelmi sorozat. :)

precise - 2010. 02. 25. 19:16

Nekem Glaber hiányzik belőle, jó játszik a színész a Seekerben, de csak néha feltűnik pár percre, mellette simán keverhetné a szart a Spartacusban.

Desmond Wallace - 2010. 02. 26. 20:06

Gondolom, követik majd (nagyjából) a történelmet, így Glaber szereplése most még nem lenne indokolt. Jön majd még ő biztosan.

Aragorn83 - 2010. 02. 27. 16:27

Durva egy rész volt a mai. Mekkora egy ganéj már ez a Batiatus…

Morpheus - 2010. 02. 27. 17:23

NAgyon nagy. Mekkora rész volt már. Szerintem simán nézős “kellemes” szombati sorozat. Engem elszórakoztat. Csak igy tovább. Az a baj már eléggé látszik merre fogunk haladni a sorozatban, nem csak a történelem miatt. :D

linsz - 2010. 02. 27. 22:11

azért a mai részben már kavarás is volt elég rendesen nem csak a szokásos erőszak+szex:D

Sitrep - 2010. 02. 27. 23:38

Nekem is tetszett, mert meg tudtak lepni, s ezt mindig szeretem.
Eleinte biztos voltam benne, hogy mikor kilép a szekérből kiderül hogy nem is a felesége, mert összekeverték vki mással…
Aztán mikor az ostoros feka megjelent, azt gondoltam, hogy ő az, csak nem tudnak majd örülni egymásnak, mert Spartacus nyaka az ostorban végzi..
Arra abszolút nem gondoltam hogy megölik itt és most így a feleségét, riszpekt. Főleg hogy ráadásul úgy tűnik Batiatus intézte így.

Viszont mi lesz most akkor a motivációja hogy tovább éljen-harcoljon? Amíg meg nem tudja hogy Bati volt, s a bosszú hajthatja, addig kiváncsi vagyok mit találnak ki.

Claire8310 - 2010. 02. 27. 23:38

Egyre jobban tetszik a sorozat, az 5. rész esős jelenete meg baromi ütős és hangulatos volt… nehezen überelhető részbefejezés, de a 6. is jó volt… Jó ez!

kchris
“A főszereplő Spartacust láthattuk már valami ismertebb sorozatban/filmben?”

Én Andy Whitfield miatt keztem el nézni, és a Gabriel című ausztrál “arkangyalok vs. bukottak” verekedős-lövöldözős-zúzós stílusú filmben lehet látni, ott is címszereplő volt

Mekare - 2010. 03. 01. 10:15

Batiatus jó fej :D
A kriplitől is ezt vártam, eleve a színésznek olyan drágalátos simlis feje van, hogy nem okozott csalódást..bennem rajongójára lelt
Most ők a két kedvencem nem szexiségi szempontból :)
Ez volt eddig a legjobb rész nem harci szempontból…harcosból az előző nagyon ütött..főleg az esővel a végén szép volt

Aragorn83 - 2010. 03. 01. 18:33

Mármint Ashurra értetted, hogy kripli? :)

Mekare - 2010. 03. 01. 20:13

Igen, csak lusta voltam rákeresni a nevére :D mindig elfelejtem :P

Esti Kornél, a Denevér Szálló lakosa - 2010. 03. 02. 02:02

Baromi nagyot fejlődött a sorozat, egyre jobb és jobb, mindenkinek ajánlom, aki dobta a pilot után, megéri nézni, tényleg kurva jó lett! A 4.-5. rész tájékán már teljes értékű a sorozat.
Egyetértek az itt előttem szólókkal, tényleg elindult egy határozottan minőségi irányba, az pedig külön plusz, hogy nem félnek jelentős szereplőket kiírni, gondolok itt Surára vagy Barcára. Nyilván Crixus életben fog maradni, szerintem.

Anthonz - 2010. 03. 02. 08:57

“Viszont mi lesz most akkor a motivációja hogy tovább éljen-harcoljon? Amíg meg nem tudja hogy Bati volt, s a bosszú hajthatja, addig kiváncsi vagyok mit találnak ki.”

– majd azt mondják neki hogy Solonius volt, ezért kicsinálja az összes gladiátorát az arénában.
így utólag egyértelmű volt, hogy megölik Surát mert ahogy az utolsó részben is mondták elvesztette volna a motivációját ha életben marad. Illetve megpróbált volna megszköni és akkor annyi lett volna neki

Morpheus - 2010. 03. 02. 09:11

“Viszont mi lesz most akkor a motivációja hogy tovább éljen-harcoljon? Amíg meg nem tudja hogy Bati volt, s a bosszú hajthatja, addig kiváncsi vagyok mit találnak ki.”

és ugye tudjátok mi fogja kiváltani a rabszolgafelkelést. Amikor Sparta bácsi megtudja hogy Batiatus intézte el a felesége halálát. És a bosszúvágy tényleg mindenre jó motiváció, ugyhogy Anthonznak valszeg igaza lesz.

gareet - 2010. 03. 02. 09:39

és amiko kiderül a dolog, az végképp mellé állítja a többi galdiátort az élükön Crixus-al.

Mekare - 2010. 03. 02. 10:59

@Gareet nekem eddig Crixus nem olyan karakternek tűnt, akit Spartacus feleségének meggyilkolása ennyire meghatna, akárki követte el..majd a saját érdeke…a csoki rabszolgalány és a szabadság már inkább

Bob - 2010. 03. 02. 13:33

Jam Crixus nem ilyen volt eddig, de most, hogy szerelmes a kis rabszolgaba, mellozik mint capua bajnokat, Barcat aki azert a haverja volt kinyirtak, meglepne, ha kesobb nem mint spartacus egyik legfobb embere lenne, de az tuti, hogy felaldozza erte magat vmikor.

linsz - 2010. 03. 02. 14:24

“nekem eddig Crixus nem olyan karakternek tűnt, akit Spartacus feleségének meggyilkolása ennyire meghatna, akárki követte el”

crixus és spartacus elég nagy hatással van egymásra karakterfejlődés szempontjából, crixus tanítja spartacust a gladiátor értékrendre, spartacus viszont megmutatja crixusnak, hogy van élet az aréna falain kívül is:D +az új csokilány ahogy mondtad, meg fogják puhítani crixust rendesen majd

egyébként az várható szerintem, hogy batiatus kavarásai előbb-utóbb kiderülnek, mert mostmár ott van az ovidius-solonius szál, spartacus felesége és barca is. mondjuk valszeg barca lesz a gyenge láncszem, mert pl doctorét vagy crixust zavarni fogják a történet “hiányosságai”

kchris - 2010. 03. 02. 15:17

6 Részen túl vagyok.REMEK! Továbbra is jó sorozat.
Korábban írtam hogy tuti hogy nem kerül Magyarországon vetítésre…
Most viszont itt kérem a VSAT3 vagy TV6 vagy HBO illetékeseit: PLEASEEEEE! Jó lenne megnézni szinkronosan…
..és szerintem néznék Magyarországon(még akkor is ha csak éjfél felé menne)

Mekare - 2010. 03. 02. 15:45

@linsz
Hát persze, hogy hatással vannak egymásra, de még csak épp kezdett elindulni a “kapcsolatuk” egy jó irányba, mikor Crixus-t elkaszálták,mint a Dollhouse-t (júj)
Innentől már úgy kell lennie, ahogy írtad, hogy eljussanak a feláldozom magam érted szintre :) de ez se történjen már meg hipsz-hopsz…na igen Barca-n lehet elindulni, hogy nézzétek csak mind így végezzük… de mivel a kis fiúkája úgy tudja lelépett,mert csak magát váltotta ki, így egyvalaki kotyoghatja el a gladiátoroknak, hogy hé megölték és az a csokilány…rossz a névmemóriám :D

Aragorn83 - 2010. 03. 02. 16:34

Mekare: Itt vagyok, hogy segítsek. :) A megfejtés: Naevia.

Mekare - 2010. 03. 02. 18:01

Ezer köszönet :) Szóval Naevia…rossz szolga… remélem meghal :D semmi esély rá >:(

Aragorn83 - 2010. 03. 02. 19:31

Egy a baj a történelmi sorozatokkal, nagyjából mindenki ismeri ezen sorozatok történetét és végkifejletét. Ez pedig szomorú, mert ez kissé élményromboló… :(

Vagy nem kellett volna odafigyelni törin. :)

sandor8206 - 2010. 03. 02. 19:53

A sorozat remek!!! Mind az eddigi 6. rész pörgött, semmi üresjárat.

Aragorn83

“..Egy a baj a történelmi sorozatokkal, nagyjából mindenki ismeri ezen sorozatok történetét és végkifejletét..” persze gondolom mindenki tudja, hogy mi lesz a vége

De pl. néhány kommentekből is kitűnik, hogy azért az apróságokat nem biztos, hogy mindenki tudja, ami persze nem baj

Például

SPOILER

Crixus volt Spartacus egyik alvezére a rabszolga felkelésnél, szóval élni és virulni fog ás átáll stb.

Dream - 2010. 03. 02. 20:02

Ha már a végkifejetről van szó, akkor megjegyeznék egy-két dolgot. Mindenki általánosságban ismeri Spartacus történetét, tudjuk, hogy nagyvonalakban mi lesz. Viszont pont ettől lesz még jobb a sorozat, és ezért alkotnak nagyot a készítők, mert A-ból B-be végtelen módon el lehet jutni. Ők eddig remekül teljesítenek. Kit érdekel, hogy tudom, mi lesz a vége? Ezt ki is használhatják a készítők, hogy a néző mindig ezen töri a fejét, hogy jutnak el addig, de a készítők még beraknak vmi nem várt dolgot stb…
Másrészt pl Surát eredetileg nem ölték meg, hanem Spartacus később találkozott vele és vette feleségül, és lett egy falunyi gyerekük… szal a történelmi sorozatoknak ilyesfajta korlátokat nem nagyon lehet szabni, nem veszik el az élvezetet.

Mekare - 2010. 03. 02. 21:55

Így van, plusz figyelembe véve, hogy valamennyire még 300 utánzat is, amire szintén nem a 100%-os történelmi hűség a jellemző, de pont úgy remek… a Spartacustól se várjunk mást…ha az A pontból B pontba jutás a szokásos lenne, miért nem néznénk meg inkább a régi Spartacus-t?
Abban mind egyetértünk, h Crixus ki mellé fog állni, de ehhez nagyon nem Sura halála kell, hogy vezessen… ez csak egy újabb lépés, ami már Naeviával elkezdődött Capua korábbi bajnokánál

szagergo - 2010. 03. 03. 15:47

Ami a Spartacus-t illeti, tényleg egyre jobb. A zene végén nagyon ütős volt, remélem le lehet majd valahonnan szedni az OST-t.

Desmond Wallace - 2010. 03. 04. 20:10

Ez a Karthágó orszlánja (vagy hogy hívták Barcát) akkora gladiátor volt, hogy nem is merték nekünk megmutani nekünk a tudását az arénában.

Egyébként tényleg jó a sorozat, és nagyon fejlődőképes. Több már annál, amit az első két részben láthattunk.

Aragorn83 - 2010. 03. 04. 20:55

A Beast of Carthage = Karthágó fenevadja.

Harlekin - 2010. 03. 05. 16:38

“Nyilván Crixus életben fog maradni, szerintem.”

Mivel elvileg így nevezték Spartacus egyik “alvezérét”, nem ártana. :)

A sorozat valóban egyre jobb.

Aragorn83 - 2010. 03. 05. 20:18

Képzeljétek! Kb két napja bejelöltem a Facebookon Nick Tarabay-t (Ashur) és küdtem neki egy rövid gratuláló üzenetet. Nem csak hogy visszaigazolt, hanem ő is visszaírt nekem:

“Hey Gabor
Thank you so much for the support. I really appreciate it. Wish you all the best and thank you for watching the show
Nick Tarabay”

Rendes arc ez a Nick! :)

RexpecT - 2010. 03. 07. 16:39

Ez a rész is ütött rendesen :D!

muforlife - 2010. 03. 07. 19:09

*rész

Aragorn83 - 2010. 03. 08. 00:15

Hú én már a 8. és 9. epizódon is túl vagyok… Imádom ezt a sorozatot. :)

“CAPUA! SHALL I BEGIN?” :D

precise - 2010. 03. 08. 07:14

Láttam hogy kikerültek, de én megvárom a HD verziót,
de ez most nem kedvez a sorozatnak az biztos.

Aragorn83 - 2010. 03. 08. 12:22

Persze én is HD-s verziót preferálom, de nem tudtam megállni, hogy meg nem nézzem.

Ezentúl jobban odafigyelnek rá… Mást nem tudnak csinálni.

szagergo - 2010. 03. 08. 15:34

Nagyon jó volt ez a 7. rész. :) Tetszik, hogy lelki mélységek felé is fordulnak. Minden szereplő remekül el lett találva, a “Doctore” igazán félelmetes kíváncsi vagyok hová vezet a ténykedése, a 300-ban sajna rövid szerep jutott neki. :)

Aragorn83 - 2010. 03. 10. 00:24
kaaz - 2010. 03. 15. 00:44

Most néztem meg a 8. részt és nagyon bejön a sorozat, kicsit vontatottan indult de mostanra már alig várom h kijöjjön a következő rész. Remélem minél hamarabb felépül Whitfield és folytathatják a 2. évad forgatását.

csoki28 - 2010. 03. 15. 21:10

Hát a kritikák vegyesek! Nekem személy szerint teszik a film, nem tudom miért… Nem nagyon csípem azt a túlzott vértömeget. A főszereplőjét láttam már egy filmben (Gabriel, a pokol angyala), egyébként már rájöttem miért is tetszik. Van benne a Crixus, na ő tetszik nekem…nagyon és a story is, hogy ő a rosszfiú, közben meg tisztára szerelmes. Ez nekem nagyon bejön! Mert lássuk be ebben a filmben nem nagyon vannak tiszta érzések. Minden jót!!:)

csoki28 - 2010. 03. 15. 21:17

Egyébként szerintem, a fentieket olvasva azon gondolkodtam, hogy hirtelen miért lett Crixus Spartacus alvezére?? Valaminek történnie kellett és történni is fog a filmben. Na most két elméletem van: Lehet, hogy a “domina” rájön, hogy szerelmes és hogy kibe…aztán a “domina” berág és a csaj meghal. Vagy a csajjal eggyütt megy el Spartacussal. Nem tom, de előre félek. Ha a csaj vagy a srác meghal… lehet nem nézem tovább. Na jó azért ez a jövő zenéje…:D

csoki28 - 2010. 03. 15. 21:27

Szal vagy bosszú, vagy szabadság…Nem tom, nekem jobban bejönne a szabadság és akkor csak később halna meg!! Annyira imádom azt a pasit!!:)

szagergo - 2010. 03. 16. 11:12

Jól sikerült a 8. rész, az ármánykodás egyre nagyobb méreteket ölt, ez tetszik. Mindenki sütögeti a maga pecsenyéjét. Mondjuk a rész elején a gall-nak azt hittem nagyobb szerepe lesz majd. Így, hogy már meg van rendelve a 2. évad, remélem nem kell sokat várni majd a folytatásra. Remek sorozat! :)

Alice - 2010. 03. 16. 13:39

A Spartacus tényleg sokat fejlődött a pilot óta, kíváncsian várom az új részeket! Minden részben találni valamit, ami miatt szerethető a sorozat.
De a naturalizmussal néha igencsak túllőnek a célon, szerintem enélkül is lehetne jót, újszerűt alkotni :) A 8. rész végét a gyengébb idegzetűek nagy ívben kerüljék el. Én tegnap néztem, csaknem leájultam a székről :P

Andynek jobbulást :(

Aragorn83 - 2010. 03. 17. 21:52

Engem nem zavar a naturalizmus, sőt ettől életszerű…

Nem mutatták túl közelről, hogy mi történt Segovax-al, engem meg sem rázott…

tmat - 2010. 03. 17. 22:10

én is csak azt tudom mondani, hogy aki első 1-2 rész után kaszálta próbálja be újra mert sokat javult a sorozat.
a 8. vége pedig nekem fájt…

Mekare - 2010. 03. 18. 02:58

Engem sem rázott meg a 8. vége, de elnéztem volna még Segovax-ot is..ha már ennyire lóbálják a brét egyszer Andy is követhetné a példájukat :D de úgysem fogja :/
Viszont belegondolva, lehet összeszorított fogakkal néztem volna Segovax utolsó jelenetét az epizódban, ha nem lennék eleve hiányában annak, aminek most már ő is XD
Nem hiszem el,de Spartacus szempontjából nekem a pilot volt a mélypont és még az is maradásra bírt, hát akkor ezek a részek :)
Ashur a gazember lesz a kedvencem úgy tűnik

csoki28 - 2010. 03. 18. 19:56

nem azért…de most néztem meg a kilencedik részt…nagyon állat…imádom!! De ez volt az évadzáró? Mert nem találtam a folytatást. Ha igen, alig várom!!!

winnie - 2010. 03. 18. 20:18

13 részes az évad, a 10. rész jövő héten lesz. a 9. rész a sugárzás előtt került fel a netre.

Desmond Wallace - 2010. 03. 18. 20:49

A 8. rész vége szerintem minden férfi számára sokkoló volt. Néha (vagy inkább mindig) túlságosan naturalisztikus a sorozat, de aki bírja gyomorral, vagy el tud vonatkoztatni, annak élvezetes szórakozást nyújt a Spartacus.

csoki28 - 2010. 03. 20. 14:58

Köszi!!!:DEz nagyon jó hír!!:D

Aragorn83 - 2010. 03. 22. 00:55

A legutóbbi eyecandy rész volt a javából. Már Spartacusban is, jópár rész óta, rendesen megy az intrika, mint a Rómában. :)

Mekare - 2010. 03. 22. 01:07

omfg a rész vége megint ütött :D nagyban nevetek Ilithyia-n , mert ugye várható volt Lucretia kit oszt be mellé…erre kipattan belőle a pszichopata :D jaj az bejött

farkasarpad - 2010. 03. 24. 17:24

Jó lessz ez gyerekek! A mélységeket nem itt kell keresni, hacsak nem a csajok lába között…
Remélem nem úgy jár mint a Defiyng Gravity, amit a közepén abba hagytak.

winnie - 2010. 03. 24. 17:38

a kettőt nem érdemes keverni. más szabályok vonatkoznak egy országos és kábeles sorozatra. a defyingnak is elkészült a teljes 1. évadja. a spartacusnak is. sőt, a spartacusnak már rég berendelték a 2. évadját is, de ugyebár nemrég diagnosztizáltak rákot a főszereplőnél.

Norgezoo - 2010. 03. 25. 21:55

Hmmm….Spartacus és Mira…..itt még lesz valami, remélem látványosabb mint Ilithyiával :D

Dzson Meklén - 2010. 03. 25. 22:51

Szerintem korrekt kis szórakozás, hent, a színészek okék és a kszéna fanok hol máshol láthatnák a nővésznő didkóit?

Csak a csonkolási és átszúrási effekteket nem kéne erőltetni ha csak gagyin tudják előadni.

Egyébként meggyőztek!

Aragorn83 - 2010. 03. 27. 12:15

Ez egy kegyetlen rész volt…. :(

Remélem Ilithyia fájdalmas és hosszú halált fog halni…

Sitrep - 2010. 03. 27. 14:27

Hát ez megint k jó rész volt, s megint csak megleptek ezzel a húzással. Bravó, így tovább

Morpheus - 2010. 03. 27. 20:07

Kegyetlen az gyenge kifejezés… iszonyat brutál volt számomra… eléggé földhöz csapott a dolog. Bár a rész közbe már eléggé sejthető volt mi fog történni de bíztam benne hogy jó Batiatus majd közbeszól vagy valami… De most nagyon kíváncsi vagyok a kövi részre. Spartacus bácsi ismét a lázongás felé lett terelve ezzel…

Csak így tovább…

Dusi - 2010. 03. 27. 23:05

Ez mekkora rész volt aaaaa

blaine - 2010. 03. 28. 08:45

!spoiler!

ez engem nagyon lehangolt :(
Varro-t birtam a legjobban és már vártam valami ilyesmit. Fenebe.

RexpecT - 2010. 03. 28. 17:54

Hát a színvonalat tartja,sőőőt :O.

Mekare - 2010. 03. 28. 18:23

Bravó Ilithyia! Ehhehe :D Ééén bírom
Ez már kellett…

LuisMarci - 2010. 03. 28. 21:28

Igazából kellett ez, mert a végén már nagyon megszokta a Champion of Capua szerepet és előnyeit:)
Megismertük a stratégiai érzékét is ebbe a részben, azt hiszem már nincsen messze, hogy szétcsapjon a Rómaiak között. :)
Még egy hét a köv. részig…

sfefe - 2010. 03. 28. 23:11

Hat azt a pi..at remelem lassan oli majd meg…
Addig mig nem tudta, hogy ki dugja addig meg jo volt neki a csavo amint megtudta mar nem. Egy buta kis lotyo csak….
Attol, hogy pl egy baratot kell megolni attol meg az nem emeli a szinvonalat szerintem.
De a sorozat az jo egyenlore…..

Aragorn83 - 2010. 03. 28. 23:38

Egyébként ha megfigyelitek nincs túl sok helyszín ebben a sorozatban. A jelenetek 90%-a a ludusban játszódik.
De mivel baromira jól megírták a történetet ezért ezzel az ember nem is foglalkozik. Én sem, csak mintegy érdekességként jegyeztem meg. :)

szagergo - 2010. 03. 29. 09:22

Nagyon durva rész volt a 10-es… Megleptek rendesen, iszonyat. A kissrác megérdemelne egy belezést. Mira viszont nagyon bájos csaj amúgy. :)

matthew - 2010. 03. 29. 15:06

szerintem valahogy spartacus majd megtudja, hogy batiatusék ölették meg a nőjét, az lesz az utolsó csepp:D

Rommel - 2010. 03. 29. 17:57

Rendesen megy a g**zés ebben a sorozatban; hihetetlen, miket követnek el. :)

Claire8310 - 2010. 03. 29. 21:25

Ez kész….
Hát nem hittem volna, hogy pont ez a sorozat fog a földhözvágni mondjuk érzelmi szinten is, de ez nagyon durva volt…

Az elmult 5 részben minden rész után azthittem ennél nem lehet durvább… eddig mindig tévedtem…

Jöhetne a következő rész!

Aragorn83 - 2010. 03. 30. 01:21

Könnyen függővé tud tenni a sorozat… :D

Az a szép, hogy Facebookos rajongói oldal is szépen gyarapszik. Mikor csatlakoztam pár hete még 20.000 rajongója sem volt. Most meg már lassan elérjük a 60.000 főt… :)

Nemirov - 2010. 03. 30. 05:06

Szépen felpörgött,lassan már ez nálam a hét legjobban várt sorozata:)

szagergo - 2010. 03. 30. 12:41

Azért nagyon ott volt Spartacus és Varro arcjátéka a harc végén. Szegények basszus. Amikor Spartacus nézett, hogy “Most ez komoly?”. Érzelmileg is nagyon el lett találva. Már jobban várom mint a 24-et és a The Pacific-et :D. Iszonyat jó.

Norgezoo - 2010. 03. 30. 13:23

24? Az meg micsoda? :D
A sorozat baromi jó, ezt várom minden héten én is, az angol felirattal hál’Isten megértem, de nem is bírnám ki a magyar felirat elkészültéig, annyira jó….cgi meg vetített háttér stb. ide vagy oda!
Azt várom már, hogy Kriszkrosz :) mikor döbben rá, hogy az egójával nem ér el semmit, és csatlakozik Spartacus mellé! Na meg PhD-octore????

Satch - 2010. 03. 30. 18:02

Nagyon kemény volt az előző rész.. minden részben tudnak nagyobbat ütni mint az azelőttiben
Mikor Crixust leváltotta a kifoszer éreztem ez lesz a vége de mégse akartam elhinni..
Doctore szerintem akkor fog “átállni” mikor rájön mi is lett Barcával igazából :) ha egyáltalán átáll
Már nagyon kíváncsi vagyok hogy lesz valójában :D

farkasarpad - 2010. 03. 30. 21:28

Részről részre jobb! Kíváncsi vagyok hogy még ebben az évadban megszervezi a rabszolga felkelést?

Harlekin - 2010. 03. 30. 22:47

Nagy tétben fogadok, hogy az évad vége az lesz, hogy épp szöknek. :)

Harlekin - 2010. 03. 30. 22:49

SPOILER:

Egyébként Varro “szerepe” várható volt, hogy hasonló lesz. Legalábbis én erre számítottam, neki nem volt érdeke a rabszolgalázadás. Ergo várható volt hogy valamiféle katalizátor lesz Spartacus terelgetéséhez… Sajnálom, jól játszotta a színész a szerepét. Kíváncsian várom milyen fordulatokat tartogatnak még. :)

Aragorn83 - 2010. 03. 31. 01:26

Ezt találtam:

Top 10 signs you are obsessed with Spartacus:

1. When you send text messages to your lover and only say “You are summoned”.
2. When your boss asks you to do something and you say, “Your will, my hands”.
3. When your in a store looking at the price of something and Say…”By Jupiters c0ck thats pricey!”
4. You refer to boss as the “shadow of death” to your coworkers.
5. Every time there is a storm you introduce yourself as, Hi, I am the bringer of rain .
6. You hire a bodyguard and refer to him as the Beast of Carthage.
7. You stand on the balcony of you apartment building and yell at the people walking by “Come my titans”.
8. You walk around your house shirtless talking with an ancient accent to your girlfriend.
9. Your girlfriend won’t come over anymore on Fridays.
10. You demand that your wife and kids refer to you as Dominatus.

precise - 2010. 03. 31. 07:51

Ezek jók Aragorn :)

Remélem még nem szöknek meg az első évadban, jó lenne hasonló dolgokat látni még a ludusban, meg az arénában, aztán ha már nincs tovább jöhet a szökés.

Crixus is meglepődött egy kicsit a végén, átfutott az agyán, hogy hm én is lehetnék ott..

Legyen már szombat…

farkasarpad - 2010. 03. 31. 18:43

Fogadni mernék hogy Crixus, aki most ellenség, a lázadásban a legnagyobb spanja lesz…

drgenya - 2010. 03. 31. 23:28

Hát a lázadáskor egy Krixos nevű gall volt az alvezére, legalábbis a történelem szerint…

farkasarpad - 2010. 04. 01. 18:18

Eddig nagyon ok a sorozat, remélem nem fognak sok felesleges tölteléket bele pakolni, és tartják magukat a történelemhez. Előbb-utóbb meg kell halnia…

winnie - 2010. 04. 01. 19:20

inkább ne tartsák magukat a történelemhez, akkor lesz érdekes.

Dusi - 2010. 04. 01. 22:01

á emberek lenne már szombat!
addig is ezt találtam http://www.youtube.com/watch?v=mlxQnHTlHgI

szerintem nagyon királyul v an megcsinálva

winnie - 2010. 04. 01. 22:07

ez micsoda pontosan, a videó?

Dusi - 2010. 04. 01. 23:21

spartacus jelenetek bevágva 300 előzetesre, nagyon jól meg van csinálva

szagergo - 2010. 04. 02. 13:15

winnie – 2010. 04. 01. 19:20

Egyetértek, inkább ne kövesse a történelmet, úgy megélhet egy pár évadot, remélem sikerrel. :)
Bár ha elnézem a Starz berendelési szándékát, a pilot előtt már kellett a 2. is, akkor nem lesz itt gond. :)

ennyi - 2010. 04. 02. 13:25

de ő nem az a spartacus…csak rá aggaták a nevet szóval köze nincs a történelemhez

Satch - 2010. 04. 02. 15:12

De ő az a spartacus… nem lehet tudni hogy eredeti neve volt-e, rengeteg lehetséges változat van hogy is zajlódott spartacus története és ez egy lehetséges változat ami szerintem eszméletlen jó és hiteles is

Linkin - 2010. 04. 03. 17:04

Nagyon de nagyon király lett ez a sorozat. Az első rész után még nem jött be annyira és nem is néztem tovább anno, bár leszedtem az új részeket minden héten hogy majd egyben nekiesek. Tegnap jött el ez a pillanat és hát azt kell mondjam hogy meg is bántam hogy nem néztem folyamatosan meg nem is. Megbántam mert hülye voltam hogy egy rész alapján ítéltem meg és nem is bántam meg mert így legalább nem kellett várni egy hetet a részek között, gyakorlatilag egyben néztem meg a maradék részt.
Több dolognak kell lennie egyszerre hogy megszeressek egy sorozatot de itt minden megvan.
-király zene, pont az ízlésem (a rockos dolgokra gondolok)
– nagyon jó szereplők, gyakorlatilag minden színész úgy ahogy van el lett találva és nincs egyse akit utálnék
– nagyon jó történet és fordulatok annak ellenére hogy ha a történelem szerint mennek pontosan akkor lehet tudni mi lesz

Mostmár ott tartok hogy óránként keresgélem az új részt hátha fent van valahol, jól tudom hogy pénteken van? Illetve nálunk az szombat hajnal, vagy péntek hajnal? :D

Norgezoo - 2010. 04. 03. 20:53

Ez a rész, na ebben minden benne volt, nagyon bejött! Remélem ettől nem adják lejjebb a szintet soha! Már várom a következő hetit! Capuaaaaaaaaaaaa

precise - 2010. 04. 03. 21:51

Ez a rész is brutál jó volt, ha még ezt a szintet tudják emelni akkor…
Amúgy szombat hajnal.

Mekare - 2010. 04. 04. 23:03

Áh pont az volt Ashur-ral,a mit vártam..szóval örülök
Amikor volt a madness-es rész komolyan azt hittem Batiatus nyomat egy This is Capuaaa-t :D még rúgott is

Aragorn83 - 2010. 04. 04. 23:04

Nem tudom mennyire néztek promókat, de ha valaki már megnézte az 1×12-ét, akkor az sejtheti, hogy az e heti rész csak felvezetés volt. :)

Claire8310 - 2010. 04. 04. 23:30

Mekare:

Én is ugyan erre gondoltam, a madnesss után már vártam a This is Capua-t:) Na aztán még rugott is pont egy olyat Batiatus… Nincsenek véletlenek:)

Baromi jól meg voltak csinálva Spartacus lázálmai, nagyon szép volt, ahogy váltott a képi világ.
Ez a rész is bejött!!

Mekare - 2010. 04. 04. 23:56

Aragorn83:
Én láttam. Hát ez a várakozás nem tesz jót az egészségemnek :)

Claire8310:
Tényleg szépek voltak a lázálmok… a pénz a sebből visszatekerős volt nekem.Pluszpont,hogy Varro-nak milyen jól állt az őr ruci :)

Desmond Wallace - 2010. 04. 05. 12:31

Nagyon sokat fejlődött ez a sorozat, pedig nekem a pilot is tetszett, bár sehol sincs a mostani részehez képest.
Nagyon tetszik.

Linkin - 2010. 04. 05. 18:48

Előttem már leírtátok, hogy mi a helyzet a résszel és egyet értek.
A következő rész tartalmát inkább nem nézem meg, valahogy csak kibírom addig bár gondolok pár dologra. Cryxus rulz
A madnesses rész pedig szándékosan lett olyan amilyen, eléggé komoly szállóigévé vált már az és hát a rúgás lassítva is lett mint…
Kár hogy csak 13 részes, nem tudja valaki, hogy mikor lesz a második évad? ősz?

winnie - 2010. 04. 05. 18:49

alapból nyilván jövő ilyenkor lenne, 2011. elején, de most áll a forgatás a főszereplő rákja miatt, így elcsúszhat.

Linkin - 2010. 04. 05. 21:24

rákja van? na ne már… :S
nem sok az az 1 év? mármint talán csak a lostról tudok aminek 1 éves szünete van/volt.
Hát nagyon remélem, hogy kilábal belőle valahogy mert most tényleg beindult a sorozat, az kicsit durva lenne ha másik szereplővel folytatnák (gondolom folytatnák, legalábbis számomra mivel szerintem minden szereplő tökéletesen el van találva de főleg Spartacus (szerintem)

winnie - 2010. 04. 05. 21:28

“nem sok az az 1 év? mármint talán csak a lostról tudok aminek 1 éves szünete van/volt.”

1. ÉVad, 2. ÉVad. benne van a nevében. az évadokat egy év választja mindig el. mármint a premiereket. ami sorozat ősszel indul, annak a folytatása is ősszel indul.

Linkin - 2010. 04. 06. 14:31

okok, mostmár látom, hogy hülyeséget írtam csak azt felejtettem el hogy a többi sorozat 20 részes átlagban, mármint egy évad, ezért tűnik úgy hogy gyorsabban jön az új évad, csak éppen nem gondolkoztam amikor írtam

^Sunrise^ - 2010. 04. 06. 15:18

Egyértelműen az év meglepetés sorozata. Én az elejétől fogva nézem, de hihetetlen, ahogy tudják növelni a színvonalat részről részre.

csocsessz - 2010. 04. 06. 22:16

Madness? THIS IS CAPUAAA!!!!
Hát valami hatalmas:D részről részre odab@sz a sorozat, az hogy csak 13 részes, nekem nagyon kevés ebből, nagyon simán nézném 20-22 részig is.
Spartacus rlz!Remélem felépül.

Mekare - 2010. 04. 08. 16:51

A sneak preview of the Spartacus: Upon the Sands of Vengeance motion comic episode will be available after the Spartacus Comic-Con panel at http://www.starz.com/spartacus
http://www.youtube.com/watch?v=XApvNMYURy0

Aragorn83 - 2010. 04. 08. 23:07

Mekare: Ezek nekem meg is vannak. Még a Spartacus sorozat premireje előtti kb 4 hétben adták le őket.
Barca és a sorozatban felbukkant mellékszereplők háttértörténetei

SEASON 1, EPISODE 1 – Upon the Sands of Vengeance
Arkadios is a once-proud Greek warrior enslaved by
the Romans. Now he dreams of only one thing:
revenge. He’ll cut the head from his captor, even if he
has to chop a gory swatch through an arena full of
gladiators just to get there.
-Original Air Date: December 29, 2009
-Runtime: 16 minutes
-Rated: TV-MA

SEASON 1, EPISODE 2 – Shadows of the Jackal
Between Spartacus and his freedom stands the
gladiator Crixus, whose legend begins with his battle
against the horrifying Gargan Twins. Feral, evil
cannibals from birth, Decimus and Tiberius Gargan are
finally captured and thrown in the arena, where they
devour anything–and anyone–in their path. If Crixus
can’t stop them, there’s no man alive who can!
-Original Air Date: January 5, 2010
-Runtime: 15 minutes
-Rated: TV-MA

SEASON 1, EPISODE 3 – The Beast of Carthage
Young, frail Barca cannot save his mother or his village
from Roman marauders, and his father Mago bitterly
disowns him. But that vengeful day eventually creates
Barca, the Beast of Carthage, a towering man of
muscle and hate. In Roman hands, Barca must survive
the gladiators’ arena long enough to get the bloody
satisfaction he craves.
-Original Air Date: January 12, 2010
-Runtime: 9 minutes
-Rated: TV-MA

SEASON 1, EPISODE 4 – The Shadow of Death
No blade can kill him. No man can defeat him. Every
gladiator fears him. He is Theokoles, the Shadow of
Death, an unstoppable giant of pain and suffering.
Learn the twisted origin of the deadliest opponent
Spartacus will ever face!
-Original Air Date: January 19, 2010
-Runtime: 13 minutes
-Rated: TV-MA

Mekare - 2010. 04. 08. 23:51

Le vagyok maradva. Nem kicsit, nagyon. :D
Aragorn83 kösz, hogy felzárkóztattál :)

Aragorn83 - 2010. 04. 08. 23:55

Nagyon szívesen. :)

jonkennedy - 2010. 04. 09. 22:27

asszem ennek a kibeszélőnek is rendszeres látogatója leszek, mert remek a show :D Áldom az eszem hogy a különféle hírek hatására én is csatlakoztam, már készen is vagyok a 11. résszel is, szóval behoztam a lemaradást, innentől kezdve én is fogok itt szövegelni. :)

Aragorn83 - 2010. 04. 09. 23:20

Az a baj, hogy már csak jövőhéten lesz egy rész aztán bizonytalan ideig semmi… :(

Aragorn83 - 2010. 04. 09. 23:24

(Persze, holnap is lesz új rész, de ezt gondolom mindenki tudja) :)

Mekare - 2010. 04. 10. 00:58

Küldjük a pozitív energiát Andy Whitfield-nek, hogy végre “cirkumveniálja” a rákot :)

Aragorn83 - 2010. 04. 10. 01:18

Ezt a szót nem ismerem. Mégis mit jelent? :D

Mekare - 2010. 04. 10. 02:20

OFF
Aragorn83:Az Utolsó cserkészben volt.
Joe Cornelius Hallenbeck: Egy frászt jössz! Jó éjszakát öcsi.
James Alexander ‘Jimmy/Jim’ Dix: Pedig én tudom, hogy hol a tartalékkulcs.
Joe Cornelius Hallenbeck: Nekem nem kellenek kulcsok.
James Alexander ‘Jimmy/Jim’ Dix: Hát jó, gondolom akkor a riasztó sem érdekel. Marha komoly, én tettem be. Biztos hogy tudod, hogyan kell cirkumveniálni.
Joe Cornelius Hallenbeck: Cirkumveniálni?
James Alexander ‘Jimmy/Jim’ Dix: Nekem van szókincsem. Miért te nem szoktál olvasni?
Joe Cornelius Hallenbeck: De, most fizettem elő a popómagazinra.
később
Joe Cornelius Hallenbeck: Tied a pálya.
(Jimmy berúgja az ajtót)
Joe Cornelius Hallenbeck: A biztonsági rendszer?
James Alexander ‘Jimmy/Jim’ Dix: Cirkumveniáltam.

Szóval gyerünk Whitfield, mert kell nekem a 2. évad :)

farkasarpad - 2010. 04. 10. 18:02

Itt ott kicsit utánna olvastam a töténelemmel foglakozó honlapokon. Spartacus valóban nem az igazi neve volt. Az sem biztos hogy Trák volt.
“”A köztársaság idöszakának vége felé egyre gyakoribbá váltak a rabszolgafelkelések. Több forrás szerint Spartacus eredetileg elfogott trák katona volt, vagy a római hadsereg katonája, aki fellázadt Macedóniában. Trák származását vitatják. Abban az időben a gladiátorokat kétféle küzdőstílusra képezték: a gall, illetve a trák stílusra. A trák stílusban a gladiátor kerek pajzzsal és rövid karddal vagy tőrrel harcolt. [1] Spartacus egyes vélemények szerint küzdőstílusáról kapta „a trák” nevet, ebből azonban nem következne, hogy trák származású is lett volna (arról azonban nincs forrás, hogy ha nem trák volt, akkor milyen eredetű). Az egyik legelterjedtebb elmélet szerint eredetileg valamelyik, a meghódított területeken toborzott római segédcsapatban szolgálhatott. Valószínűsítik, hogy dezertált, elfogták, eladták rabszolgának, majd Lentulus Batiatus iskolájában gladiátorrá képezték ki.””
Ezt a Wikipédiában találtam. És csak azért tettem ide mert sokak szerint nem lenne jó ha a sorozat nagyon ragazkodna a történelmi tényekhez. Talán igazuk van. De hát nincsenek is nagyon tények…

farkasarpad - 2010. 04. 10. 18:06

Egy biztos: ÓRIÁSI köszönet jár mczolly fordítónak, hogy kb 40 óra sem telik bele és már van magyar szöveg az új részek alatt. KÖSZI!!!

Linkin - 2010. 04. 10. 22:45

Hát kegyetlen utolsó rész vár még ránk az tuti….
Ebben a részben azért kivétel nélkül mindenki kapott rendesen minden értelemben. Már most sajnálom, hogy nem lehet tudni, hogy mikor lesz a következő évad.
Kicsit amúgy a Szökésre emlékeztet főleg így a végére :D, kb azóta nem érdekelt ennyire egy sorozat következő része mint amikor azt néztem.

Aragorn83 - 2010. 04. 12. 00:35

Kegyetlen jó rész volt. Végig ezres fordulatszámon pörgött a rész. Ha egy mondattal kellene jellemezni, akkor azt mondanám, hogy ebben részben, mindenki megszopta. :DDD

Aurelia szegény a lehető legrosszabbkor került a Batiatus házba…

Ilithyiának már nagyon érett a maflás. Nagyon jót röhögtem mikor Glaber hátrahagyta a Batiatus, Lucretia, Ashur hármasnak.
Batiatus megint ügyesen játszotta ki a lapjait, ha szépen nem megy a dolog akkor jöhet a kényszerítés. :D

Ashur felemelésén picit meglepődtem, de ezt jól megoldották, hogy ezáltal derült fény Crixus és Naevia kapcsolatára.

Végre Barca halála is kiderült, ezáltal Doctore csatlakozása biztosra vehető. Naeviaának egy nagy pirospont ezért. :D

Jövőhéten pedig Kill Them all! Rendkívül sajnálom, hogy utána egy jó darabig nem lesz új rész… :(

Mekare - 2010. 04. 12. 02:07

Tényleg tele volt szívással, de milyen jó ez nekünk :D
Crixus és Naevia kis ölelkezésén el is pityeredtem, pedig nem bírom az áruló rabszolgákat :D Még gondjaim lesznek ezzel

Ashur-ra nem találok szavakat…meg Batiatusra se..imádom őket

Ilithyián én is jót nevettem, hátha még utálnám is a karakterét, de ahogy hátranézett azok a fejek :D meg mikor kapta a pofont Lucy Lawless arca :)

Na most így komoly fájdalom lesz kivárni, hogy jöjjön a 2. évad. Az eddigi részeket tekintve fejlődés terén pedig, a finálétól lerobban a fejünk :)

Mekare - 2010. 04. 12. 08:44

uhh már a promo agyrobbantó…ilyen után várni a folytatás…

Hha - 2010. 04. 12. 08:59

Hát mit is lehet.. 1×12.. az a kéz, az nálam ütött. Mondjuk borítékolható volt, hogy egyszer előkerül az adu ász a tarsolyból, csak nem számítottam, hogy ennyire ütős szituban. Az egész sorozat történetvezetése nagyon jó, nincs unalmas rész és szinte mindig tudják überelni az előzőt.
Lehet gyerekes viselkedés, de utoljára a BSG-től tudtam ennyire lázba jönni.
A szereplők, tökéletes, “testreszabott” válaszások. Eyecandy hegyek, nem csak a cicis-muffos-pöcsös jelenetek miatt :)
Szóval az első 3 rész 8/10, közepe 9/10, 10. résztől 9,5/10, csak azért, hogy a fináléra 10/10-et tudjak adni :)

Jumanji71 - 2010. 04. 12. 09:01

Hi csatlakozom farkasarpad-hoz köszi a fordítást mczolly.A sorozat meg egyszerűen fantasztikus,és ahogy itt olvastam: “De a lényeg, hogy júniusban érkezik az HBO-ra a Spartacus: Blood and Sand 1. évad is.” újra nézhetjük szinkronal.Akinek meg nem tetszik nézze a BK az való neki.
Üdv minden rajongónak.

jonkennedy - 2010. 04. 12. 22:15

Fantasztikus volt ez a rész is, mint az előzőek. Olyan kollektív bukó volt benne mindenkinek, hogy olyat még nem láttam :D Nem is tudom hogy kezdjem a mondandómat, sokat elmondtatok belőle. Hangulatában, meg pörgősségében abszolút Szökés feelingje van, egyszerűen nem bírom kivárni a következő részt annyira izgalmas. mczolly-nak itt köszönet jár tőlem is a kiváló fordításokért. Le a kalappal előtte. AMit kicsit furcsállottam az az, hogy Glaber nagyon hamar megadta magát Batiatusnak, mikor kiderülthogy ők ölték meg a csajt. Úgyértem semmi ellenállás, meg fenyegetőzés részéről. Talán azért, mert a kinyírt csaj, mint ahogy tudjuk nagyon magas társadalmi rétegbe tartozik, akik akár Glaber fölött is állhatnak, és ezért lehet a nagy para. Pedig a hatalma biztos meglenne Glabernek, hogy kb a földbe tiporja az egész villát. Nemtom, de maradjunk annyiba, hogy a társadalmi réteg kérdése, és a pillanatnyi zavarodottság miatt ígérte rögtön a támogatását. Valahogy sejthető hogy mira-nak lesz még szerepe a felkelésben is akár, ahogy a doctore-nak is. Szinte biztosra veszem hogy a következő részben már a felkelés konkrét részeit fogjuk látni, hiszen a sorozat tempója ezt vetíti előre. Majd kiderül. Én tűkön ülve várom. (Batiatus amugy nagyon játszik a tűzzel, borzasztó vakmerő, egyszer fog nagyot bukni, de az óriási lesz… :D)

Desmond Wallace - 2010. 04. 13. 19:00

Szépen haladunk a finálé felé. Már nagyon várom.

szagergo - 2010. 04. 14. 15:05

Uh.. Megnéztem a promo-t, a nagy része összevágás korábbi részekből, pár jelent a 13-asból. Azért szomorúan fog kezdődni a jövő hét. :(

mczolly! Köszi szépen a feliratokat ha olvasod ez, remek munka volt. :)

Jobbulást Andy! Visszavárunk! :)

Gubóka - 2010. 04. 14. 19:07

Mindig terveztem h megnézem, valahogy sose vitt rá a lélek merthogy 300hoz hasonlo a technikaja az meg nem tetszett.
unatkoztam meg neztem az elsot a masodikat…most fejeztem be az utso. eszetlen jó :) megfogott.
hany reszes/evados lesz a sorozat?

Aragorn83 - 2010. 04. 14. 19:21

winnie: Köszönjük az oldalsávot! :)
Jobb későn, mint soha! :D

Gubóka: Az első évad szombaton, a 13. résszel véget ér.
Legközelebb januárban lesz 6 új rész. Ez valamiféle előzmény mini sorozat lesz.
A második évad pedig bizonytalan mikor lesz, mivel az egyik főszereplő Andy Whitfield (Spartacus) rákos, és jelenleg is folyik a gyógykezelése.
Ha az élet nem szólt volna közbe, akkor talán már bele is kezdtek volna a második évad forgatásába.

Gubóka - 2010. 04. 14. 19:42

köszi a választ.

ó bakker. erre nem is lehet mit mondani. innen a távolból drukkolok neki. :)

DelMare - 2010. 04. 15. 02:34

egészen döbbenet mit ki nem hoztak ebből a 300 utánérzésből. Bődület jó drámai körítés, f@sza sztorival és színészekkel.

Aragorn83: ha ez igaz, akkor krvára nem jó hír.

Aragorn83 - 2010. 04. 15. 13:00

Igaz. Itt a junkien is megírta winnie.

farkasarpad - 2010. 04. 16. 19:55

Azért érdekes hogy így ismeretlenül hányan foglaljuk Andy Whitfield nevét imáinkba. Megérdemli hogy meggyógyuljon!

Morpheus - 2010. 04. 17. 14:18

Hát ez nagyon nagy volt… A flashbackes megoldás nagyon jó volt. Volt vér meg revange. Az egyetlen “gáz” szerintem hogy nagyon gyorsan végigzavarták a történéseket, mármint hogy 1 évadba 13 részbe belesürítették még a rabszolgafelkelést is. Mondjuk lehet jobban kiakadtam volna ha a 2. évadra hagyják a hentelést. Ez így nagyon izgalmas és pörgős lett, viszont én kicsit félek hogy a 2. évad kifullad és nem lesz ennyire érdekes. De remélem tévedek, aztán meglátjuk mit hoznak ki belőle, remélem minél hamarabb.

Amúgy Andy Whitfield-nek ugyan olyan rákja van mint Michael C. Hall-nak volt nem??? És elvileg Michael már majdnem teljesen felépült szóval reméljük Spartacus is rendbejön :D

Összegzésként mindenki nézze meg a sorozatot mert rohadt jó.

Desmond Wallace - 2010. 04. 17. 14:22

Remek finálé volt.

“kicsit félek hogy a 2. évad kifullad és nem lesz ennyire érdekes”
Kifullad? Elvileg most jönne majd csak a java, amikor végigverik egész Itáliát. Én még jobb évadot várok majd.

Morpheus - 2010. 04. 17. 14:29

Azért írtam ezt mert nekem nagyon tetszett a gladiátoros hangulat, és lehet még élvezni tudtam volna egy évadig.

Minimal - 2010. 04. 17. 15:44

Életem eddigi legjobb sorozata, szavakat nem találok rá:)

Maala - 2010. 04. 17. 16:13

Desmond, előbb azért kell tartaniuk egy kis toborzást is. :)

De még 3 villain él, szóval van még mit csinálniuk. :)

Desmond Wallace - 2010. 04. 17. 17:17

Maala: Persze, nem is rögtön lett hatalmas serege.

^Sunrise^ - 2010. 04. 17. 23:30

Hát ez nagyon kemény finálé volt…. Batiatust vhol sajnáltam, mert nagy arc volt az öreg, kedvelhető gonosz volt. :)

Hor1 - 2010. 04. 17. 23:41

Hű mekkora aprítást hoztak az utolsó részre. :) Nem is vártam kevesebbet.

Mekare - 2010. 04. 18. 01:13

Hát most gyászolhatom pár kedvencemet. Micsoda karakterek hullottak itt el. Illythia megint olyat tett, amiért komálom :D Ashur meg pont azt tette, amit gondoltam, hogy tennie kéne..szóval örültem, hogy nem csak én lennék olyan gyáva, hogy a hullák alá bújjak xd
Olyan volt, mint amilyet vártam, féltem is tőle, hogy nem fognak kímélni senkit, be is igazolódott :D
Na hogy ehhez, hogy jön majd hozzá a második évad..gladiátor harc helyett jöhetnek a csaták… azért megvolt ennek a Batiatus háznak a csodás hangulata..és Glaber-t nem tartom olyan erős figurának, mint Batiatus-t

RexpecT - 2010. 04. 18. 01:18

Most néztem meg, nem bírtam kívárni a feliratot.
Nekem ez 10/10 lett.

human - 2010. 04. 18. 02:57

jön a finálé írás, ahogy jeleztük a reggeli hírekben is. Helló.

Venom - 2010. 04. 18. 17:35

10/10 Kegyetlenül magával ragadó….

xido - 2010. 04. 19. 02:29

Ahogy az évad értékelőben le lett írva…tökösek az írók,a személyes bosszúkat meg merték lépni,nemre és korra való tekintet nélkül…ORTT mit össze sivalkodik majd nálunk:))))

habba - 2010. 04. 19. 08:46

Grat a készítőknek, nem semmi sorit raktak össze :) Szerintem az egyik legszebb jelenetet az utolsó részben Aurelia kapta a sráccal. Megnéztem kétszer is :D Ja és kitartás Andy.

habba - 2010. 04. 19. 08:49

Btw ezt olvasta már valaki?
Staff writer Maurissa Tancharoe, confirms via Twitter: “The second season is still happening, however, it is on hold at the moment due to star Andy Whitfield’s health problems.” She repeated her sentiment later, assuring fans that the show has not been canceled.

NY Magazine reports that in order to utilize the sets, actors, and writers standing by, Starz is developing a prequel series. A younger actor could replace Whitfield, keeping audiences interested until Whitfield can return for Season 2. There’s no word yet on whether co-stars like Lucy Lawless and John Hannah would be involved in the prequel.

winnie - 2010. 04. 19. 08:51

mindkét hírt megírtuk már, szóval igen:)

django - 2010. 04. 19. 12:39

A legpengébb sorozat, amit valaha láttam. Nyilván, lehet fikázni, meg kukacoskodni, hogy plasztikázott melleket láthatunk benne vagy hasonlók. Viszont nem dokumentumfilmről van szó, nem a történelmi hitelesség a lényege – aki pedig ezt elfogadja és képes úgy nézni, hogy ez egy szórakoztató alkotás, az bizony élvezni fogja. Engem leköt, kikapcsol, szórakoztat – és ez a cél. Pl. a Barátok közt -öt sem érdemes a magyar átlagember életéhez hasonlítani, mégis van, akit szórakoztat. (Megjegyzem, BK azért egy hulladék sorozat, még szórakoztatás szempontjából is.)
Nálam Spartacus – szó szerint :) – felküzdötte magát a 10-ből 10-re.

Erika - 2010. 04. 19. 12:55

először csak kiváncsiságból néztem a színész miatt (előtte néztem meg a Gabriel, a pokol angyala-t), aztán már maga a story is érdekel, és most azon rágom magam, hogy mikor lesz már folytatás (tudom Andy W. beteg, remélem hamarosan meggyógyul) először kedveltem Batiatus-t, de amikor megölette a feleségét már csak arra vártam, hogy Spartacus mikor jön rá, és “oldja meg az ügyet”, és Varro megölésével csak tovább rontottak a helyzetükön, azt viszont nem gondoltam hogy Crixus is mellé áll
nagyon-nagyon jó sorozat (a Supernatural mellett nekem)

zgeza - 2010. 04. 19. 15:01

Megölték Xenát :(. Tudtam, hogy ez lesz, de még is fájt.
A csúcs jelenet az évadban sztem a 12. részben van amikor 2 fakardal lealázza a légiósokat. Ilyen jeletekről álmodoztam gyerekkoromban. A zene, az is kbajó.
Szerintem a 300 is kjó a Róma is kjó és ez is kjó.
A nagyképű fanyalgóknak annyit, hogy nézzenek brazil sorozatokat illetve darálják azt.

Remélem minél több ehhez hasonló sorozatot csinálnak. Ahol ilyen sex és rock and roll, meg lekaszabol van. Már alig várom hogy feltöltsék én meg le.

farkasarpad - 2010. 04. 20. 18:50

zgeza – A csúcs jelenet az évadban sztem a 12. részben van amikor 2 fakardal lealázza a légiósokat.

1-et értek veled, ennél a jelenetnél nekem is borsózott a hátam…

Jumanji71 - 2010. 04. 23. 20:27

Üdv.
Én újrakezdem nézni,minden héten ugyan úgy 1 rész míg nem jön a 2.évad :).És mihamarabi gyógyulást Andy Whitfield-nek.

Orgazm - 2010. 06. 29. 10:37

winnie:mit érdekel bárkit is hogy te mit gondolsz hm? a sorozat jo és élvezhető,inkább nézd a barátok köztöt az a te szinvonalad sztem…

jonny lamon - 2010. 09. 24. 21:49

please please we are waiting season Two.
Spartacus and Cryxus i like both of them.
please let us watch season two.
thank you

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz