login |

24: The Dark Jack

2010. 05. 25. 22:42 - Írta: human

153 hozzászólás | kategória: 2009/10 finálék, kritika,

Ez is megtörtént, elérkeztünk Jack Bauer kalandjainak a legvégére. Úristen, mióta nézhettük! Jó lett volna fennmaradni, de az előtte levő nap Lost hajnala és az utána megejtett 4 órás alvás erre nem sok esélyt hagyott. Nekem a 24 úgy kezdődött, hogy szinkronos MTV-felvételen megkaptam az első évadot, onnan a második évadig eljutni 2 nap volt. A nyolcadikig pedig sok év.

realtime

Mostanra sajnos erőteljesen megkopott a 24 fénye, de hát csak az alapok miatt is nehéz lett volna igazán tartaniuk a minőséget. Egyszerűen már a második évad után sem nagyon lehetett emelni a téteket, és bár a harmadikra egész jól sikerült tartani, onnan volt egy lejtmenet, ami szerencsére megakadt valamennyire, mielőtt elérték a skála alját.

Konkrétan az utolsó évad? Hát, nem tudom. Voltak remek pillanatok, de valahol a felénél leültek, amiből csak pár résszel ezelőtt tudtak végül kikapaszkodni. De az biztos, hogy mind Washingtonra, mind pedig New Yorkra váltani jó ötletnek bizonyult összeségében. Ahogy az évad egyik utolsó főellenségének is csak örülni lehetett. Talán pont ő mentette meg ezt a két részt, amit tegnap láthattunk.

Mint sorozat, csak két részletben tudom értékelni. Az első három évad nekem 9/10, az utána következők pedig összesítve úgy 6/10-ek. Ha anno a 3.-kal vége lett volna, akkor minden idők legjobb akciósorozata lenne. Bár még így sincs nagyon kihívója, de ez inkább a tévéket minősíti. Innentől spoilerek.

Azt kell mondanom, hogy Logan visszahozatala jobban sült el, mint vártam. Bár az valahol nagyon vicces volt, ahogy addig teljesen becsületes elnöknőt simán rábeszélte a törvénytelenségekre, de ezek mégis érdekes helyzeteket szültek. Ezúttal Jack nagyon kívül mozdult a törvényen a végére, de sajnos az írók kihátráltak a koncepció mögül, ezzel kinyírva a sorozat utolsó 30 percét.

Igen, igazatok volt, nem merték meglépni, hogy kinyírják Jacket. Annyira durván feldobta volna pedig a végét, hiába ölik meg vele a valószínűleg soha el nem készülő mozifilm lehetőségét. Ahogy a profi azt mondja, hogy meg kell tennie, és Jack beletörődik, hogy tényleg, oda kellett volna egy BANG. Ehelyett kaptunk egy könnyes búcsút és ismét menekülhet több ország elől. Ahogy mondja neki az elnöknő, hogy mi is üldözni fogunk, az annyira Dark Knight véges volt, hogy onnan származik a poszt címe.

Igazából a hibákat nem akarom sorolni, nem érdemli meg utolsó bejegyzésnek. Legyen elég annyi, hogy rengeteg önismétlés volt ebben az évadban, olyasmi amit már elsütöttek, így zavaró volt ismét látni. Tényleg nem fogom listázni.

Az évad legjobb pillanatai: Renée leveszi a nyomkövetőt arról az oroszról. Hassan halott, nem tudják megmenteni. Lelövik Renéet. Jack begurul, embertbelez aztán egymagában, beöltözve rajtaüt Loganon.

A végére megkopott a 24 fénye, ezt el kell ismerni. A realtime (legszebb berántó apróság) elég nagyvonalúan volt kezelve, ahogy Jack halhatatlansága is. Na jó, ez utóbbi már a második-harmadik évadban feltünő volt, hiszen órák alatt lejött a heroinról, előtte meg simán leállt a szíve aztán utána is tovább alkotott.

Nem tudom igazán siratni, de azért hiányozni fog. Bye Jack.

153 hozzászólás Ne habozz!

KG - 2010. 05. 25. 22:46

Az egyik legjobb sorozat volt, a 6. és 7. évados gyengeségek ellenére.
Nagyon hiányozni fog.

seven - 2010. 05. 25. 22:47

megnéztem a finálét, pedig ezt az évadot már nem kísértem figyelemmel, 7. évad közepén kaszáltam.

hát, így önmagában nem igazán ért sokat, de ez az én hibám nyilván, azért kicsit erősebb befejezést vártam – valahogy nem nagyon bízok a film elkészültében.

azért szép volt, köszönet az első évadokért, azok tényleg forradalmiak voltak.

mx - 2010. 05. 25. 22:49

Nekem nagyon fog hiányozni. Messze a legjobb dara sorozat volt… a 7,8-ik évad szerintem idézte a 3ik évados csúcsokat… (a 6-os volt egy csúnya mélypont….)

Ettől függetlenül nekem mint sorozat, ez volt az etalon. 10/10.

CyClotroniC - 2010. 05. 25. 22:51

Csak az elejét olvastam el, mert darálni fogom ezt is, ahogy eddig az összes évadot daráltam. Engem a 24 rántott be a sorozatok világába, amikor egy szilveszteri buli után hozzám vágták az első 3 szezont, hogy nesze, ezzel el leszel egy darabig. Megnéztem 2 részt, aztán másnap is meg akartam nézni kettőt, de azon vettem magam észre, hogy reggel 6:00 van :) Talán 10 napig ha kitartott az első 3 szezon, és lehet, hogy csak az újdonság varázsa miatt, de nekem is ez a 3 szezon volt a 9/10-es etalon, különösen a 3. szezon, az toronymagasan a kedvencem volt.

Minőségromlás ide vagy oda, ennyire feszes, naturalista akciósorozatot mindenféle sallang, misztikum és poénkodás nélkül azóta se láttam, noha vitathatatlan, hogy azért akadtak hibái és önismétlései az utóbbi években. Ennek ellenére nekem egy mérföldkő volt a 24, és marhára fog hiányozni Jack, még akkor is, ha évente csak 3 napot töltök kb 24 darálással. :)

sf - 2010. 05. 25. 23:05

“Pull the triger!” pólót!

De most rögtön:D

sasa - 2010. 05. 25. 23:13

“Nekem a 24 úgy kezdődött, hogy szinkronos MTV-felvételen megkaptam az első évadot…”
Dettó :)

atillaahun - 2010. 05. 25. 23:16

Ezt a 8. évadot már én sem néztem a közepe óta, és valószínűleg soha nem is fogom befejezni, inkább megőrzöm jó emlékeimben a sorozatot.
Számomra olyan nagyszerű alkotás ez mint az X-akták, vagy Dexter, amiknek szerintem még hosszú évekig nem akad párja. És persze nem elhanyagolható tény, hogy nálam is a 24-el kezdődött a SJ korszak.
Kiefer Sutherland beírta magát a sorozattörténelembe David Duchovny és Michael C. Hall mellé, remélem viszont látom még valami más szerepben.

talamasca - 2010. 05. 25. 23:47

Bár már nincs esély rá, de azért:

Jack 4 President!!!

Thomas Cook - 2010. 05. 25. 23:48

hát én azokhoz csatlakozom, akiknek mind a 8 évad forradalmi tudott lenni, most megnézve a finálét még egy kis gombóc is gyűlt a torokba, szó mi szó, hiányozni fog a kedvenc akció sorozatom.
24 s1-s8 9/10
24 s8 8/10

csabesz - 2010. 05. 25. 23:57

nagyon találó a párhuzam Batman és Jack között, mindketten néma védelmezők, akikre szükség van, ha baj van, de el lehet őket dobni, ha kellemetlenekké, feleslegessé válnak

dupi - 2010. 05. 25. 23:59

hát, én a “pull the trigger”-t akkor üvöltöttem (magamban), amikor suvarov volt a célkeresztben :S

^Sunrise^ - 2010. 05. 26. 00:04

Nem is tudom mit lehetne mondani, mintha csak ma kezdtem volna el nézni, pedig immár a 8. évét tapossa a sorozat…
Nagyon sajnálom, hogy ezekután nem marad egy értelmes akciósorozat sem amit nézni lenne érdemes. :(

Nekem egyébként a finálé legnagyobb jelenete amikor Logan rábeszéli Taylort, hogy Jacket el kell tenni láb alól. Egyszerűen abban a jelenetben bármilyen fura, de az SW 3. része ugrott be amikor Anakin szintén a várost nézi és gyakorlatilag eldönti, hogy melyik oldalt választja. Még a zene is stimmelt alatta szinte.

Idén igen erős finálékat hozott a tv, amelyek között véglegesek is akadtak, így többszörösen szomorú vagyok, de bízom benne, hogy ősztől lesznek újak amelyek betölthetik az űrt.

Köszönöm a 8 évadot! Bye-bye Jack!

félix - 2010. 05. 26. 00:13

Nem is hiszem el, hogy vége… Ilyenkor már azt szoktam várni, hogy hogyan jön vissza a következő évadban.
Respect az íróknak, hogy nem ölték meg, azért az elég gáz befejezés lett volna, ha egy noname ügynök fejbelövi valami gyárudvaron…
Nagyon fog hiányozni. Szorítok a filmnek.

bbenji - 2010. 05. 26. 00:14

nekem ezzel kezdődött el a sorozatfüggőségem…. még az m1en szinkronosan. az első részt amit láttam az valahol az 1 széria közepe táján lehetett. annyira megfogott, hogy másnap elkezdtem keresni mi is ez és letölteni a már meglévő részeket. mostanáig 53 sorit végeztem ki (persze némelyik folytatódik, vagy néhány széria után meguntam és kasza lett), de mindegyik közül ez volt a kedvencem!

Thomas Cook - 2010. 05. 26. 00:14

@dupi: én is

Leó - 2010. 05. 26. 00:20

Nevessetek ki, de akármennyire is “méltó” lett volna Jack halála én ezt tökéletesnek éreztem és amikor Chloetól elbúcsúzott elkezdtem bőgni. Sok sorozatot nézek, de gyengeségei ellenére is ez állt legközelebb a szívemhez, nagyon fog hiányozni. Good bye Jack, old friend!

v0m1t - 2010. 05. 26. 00:27

Az utolsó részben nem kellett volna mellékszálra küldeni Jacket.

doki - 2010. 05. 26. 00:28

A rész alatt többször majdnem meghalt, de a vége szép lett. Olyan igazi 24-es. Aki Jack Bauer az fusson, ne haljon meg. Ő egy hős akit Amerika megérdemel, de akire most nincs szüksége. Akarva volt ez nálam is áthallás a Sötét Lovag között. A lényeg, hogy a világ legjobb sorozata volt számomra, az etalon, a minden, az alfa és omega. Nagyon szerettem, remélem lesz film, és ha az Origó igazat ír az NBC által ősszel induló CTU alapú sorozatról, várom, de Kiefer nélkül szerintem nem sok esélye lesz.

Méltó búcsú volt ez, kicsit olyan Body Of Lies szerű, kapcsold ki a kamerát, de szuper volt.
Tisztellek benneteket fiúk, de azért kicsit megsirathattátok volna cikketekkel Jack utolsó napját és a sajnálatos befejezést. Volt ez olyan jó mint a Lost, sőt…

Bye Jack! Salute!

dvddisk - 2010. 05. 26. 00:42

remekül mutatnak az évadok díszdobozai a polcomon – ezzel ugye elmondtam mindent? :)

SpockCooper - 2010. 05. 26. 01:53

Egy fél órája néztem meg az utolsó részt. Most aludnom kellene mi? Én is azok közé tartozom, akiket a 24 tett junkie-vá. Újra fogom nézni a sorozatot bár nem tudom, a 6. évadhoz lesz-e gyomrom. Damn it!

Whatshisname - 2010. 05. 26. 02:06

dalia hassan rocks!!! Legjobb karakter volt az utsó 5-6 részben.
nekem a vége kicsit faszság volt…ma’am president hirtelen meggondolta magát, és gyorsan vissza minden. hát nem tom.

minden esetre hiányozni fog. mi lesz most? mit nézünk? :(

Jack Bauer - 2010. 05. 26. 02:16

Először Lost, most 24 :( Bevallom férfiasan (de ahogy láttam/olvasgattam nem én vagyok az egyetlen), mind a kettőt megkönnyeztem a végén. Lostot is nagyon szerettem (noha nehezen indult be nálam, mert unalmasnak tartottam, és nem is néztem sok ideig, majd rávettem magam, hogy elkezdem elölről rendesen és nem bántam meg, mert remek szórakozást nyújtott. De nekem a 24 volt a SOROZAT, a legjobb, az ultimate, vele kezdődött el a függőségem. Anno pár éve szinkronosan láttam az első évadot, majd utána angolul a többit. Azóta persze eredeti nyelven is láttam az elsőt. Izgalmas, fordulatos, sokszor kiszámíthatatlan, magával ragadó. KB ezekkel a szavakkal tudnám leírni, amit akkor éreztem amikor néztem. Az tetszett benne, hogy ez tényleg az a sorozat, ahol meglépték azt is, amit máshol biztosan nem tettek volna. Sokszor okozott “áll leesős” pillanatokat, amiket azóta se gyakran kaptam meg más sorozattól ilyen mértékben. Nagyon fog hiányozni :( Pár hete ismét újrakezdtem nézni (harmadszorra vagy negyedszerre) és a második évadnál vagyok, holnap szerintem folytatom is….

Goodbye Jack! Számomra a legjobb sorozat búcsúzott :(

Jack Bauer - 2010. 05. 26. 02:22

Még valamit elfelejtettem. Azt hittem itt is néma órát fogunk kapni a legvégén, de ez a visszaszámlálós talán még szívbemarkolóbb volt. Azért annak örülök, hogy nem halt meg Jack.

Shut it down!

00:00:03
00:00:02
00:00:01
00:00:00

:(

marchello - 2010. 05. 26. 03:14

szerintem teljesen lényegtelen lett volna, hogy ki öli meg. úgy is mindenki magára a tényre fókuszált volna, hogy Jack most halott.
hogy chloé, logan vagy egy noname ügynök végzi el, teljesen mindegy szerintem.
és én is azon a véleményen vagyok, hogy ki kellett volna nyírni.
vagy amit én léptem volna meg, az az, hogy a végén a chloéval folytatott telefonbeszélgetése után öngyilkos lesz. így talán a családját is jobban meg tudja védeni. mondjuk a bosszútól nem, de a zsarolástól igen.
szóval az utolsó rész így nálam 8/10
remélem még azért viszontlátjuk valahogy…

LuPuS - 2010. 05. 26. 06:07

Nos akkor nálam is tényleg VÉGE….
Írni már nem kell semmit ,a többi kommentnél leírtam mindent, a SOROZAT-ról. :(

Pr13m - 2010. 05. 26. 07:13

Én az összes évadot ugyanúgy szeretem. Az nem tetszett, hogy Tony, rosszfiú lett, és a 8. is kicsit lassan indult be de a végén nagyon ütött. Hiányozni fog, a Lost után a 2. kedvenc sorozatom.
Aki ilyeneken akadt fenn, hogy John szíve leállt, vagy meglőtték és egy óra múlva már semmi baja, annak simán nem való. Ezért sorozat.
Nálam 10/10 a sori! Remélem azért még lesz egy zárófilm.

Anthonz - 2010. 05. 26. 07:33

Az évad legjobb része szerintem a 22-es volt, az mindenhol megállná a helyét.

Pr13m - 2010. 05. 26. 07:43

Anthonz: Egy Péntek 13 filmben is. :D

Mann - 2010. 05. 26. 07:55

Igen, a vége teljesen logikátlan volt, nem elég, h idáig egy csomó bűnszervezet akar bosszút állni, most még az oroszok is. Tuti, h a családjával kezdik, Chloe nem tudja megvédeni őket és ezt Jack is tudja. Egy látványos halállal még elejét tudja venni a dolgoknak. (Ráadásul észrevehette volna már, hogy vonzza a bajt, idáig 8x mindig beletenyerelt a közepébe :) )

m76 - 2010. 05. 26. 08:58

“Nekem a 24 úgy kezdődött, hogy szinkronos MTV-felvételen megkaptam az első évadot…”

Nekem meg úgy, hogy mtv-n néztem hétről hétre. Aztán az első évadban levő sok hülyeség, nina pálfordulása, meg teri meg a lánya idegesítő mivolta miatt annyira elegem lett belőle, hogy évekre elfelejtettem az egészet. Akkor vettem elő újra amikor már az 5. évad ment odaát. Akkor viszont bedaráltam azt a három évadot néhány hét alatt, és az 5. végét már élőben néztem. Talán az volt az első sorozatévad amit realtime néztem ahogy kint adták. Szóval az biztos, hogy ha nem is az elsőszámű kedvenc sorozatom, a legmeghatározóbb a junkie pályafutásomban.

Wampum - 2010. 05. 26. 09:38

Az első 3 évadot egy haveromtól kaptam, telefonon beszéltünk róla, de utólag rájöttem, hogy nem jól mutatta be. Bosszankodtam is, mikor csak hetek elteltével álltam neki, miután megjött a csomag. Azonnal megfogott, meg is maradt elsőszámú kedvencnek. Nem nézek túl sok sorozatot, de az általam nézettek közül is kiemelkedett.
A sokak által emlegetett apróbb (?) hibák értünk, nézőkért is voltak, nem mindet kényszer vagy írói képessék alkotta. Nyilván nehéz lenne oddszot találni akár az egyes eseményekre, akár az adott napi események sorára. Kénytelenek voltak sokszor a néző érdekében csalni távolságokkal, időtartamokkal (legyen az utazás vagy gyógyulás), mert jönni kellett az újabb csavarnak.

További nagy előnye volt szerethetőség terén, hogy nem kellett netet túrni, utánaolvasni, ezek nélkül is érthető, követhető volt a történet. Bár ez a kibeszélőknek nem használt, de így is nyilvánvaló, hogy sokak kedvence volt.

Hiányozni fog a következő évadra várakozás és a heti rutin is, párszor még biztos újranézem.

Nekem nem kell az osztályzathoz tízes skála, csak mint régen, ahogy az iskolában megszoktuk: ez bizony ötös volt.

ALIEN - 2010. 05. 26. 10:07

Én is mtv-n néztem az első évadot, akkor véletlen ültem le a tv elé. Majd jött egy nagy szünet és a darálás 2-4.

Évad közben az elején sokat kötekedtem egy-egy húzásnál, de a közepétől fellendült.

Jó volt látni, hogy ebbe a részbe raktak új fegyvert (SCAR, amivel Jack lőni akart).

A drone meg egy Predator lehetett.

Goodbye Jack!

decoder - 2010. 05. 26. 10:18

én az MTV-n láttam az első évadot, ami megfogott. És ott sem az első vetítést néztem, hanem a nyár ismétlést, heti 5 résszel. Aztán valakitől megtudtam, hogy már készült belőle folytatás, nem is egy, szóval nem volt megállás. Közben pedig sikerült néhány barátomat is megfertőzni a 24 lázzal (lásd Havero Fredriksen)

szendroib - 2010. 05. 26. 10:49

Nekem az első 6 évad nagyon tetszett, egybe daráltam le őket pár hét alatt, így egészen a 6. végéig kitartott a lendület:) A hetedik évadot viszont nem bírtam, az első 4 rész még egész jól kezdődött, de aztán Jack apjának felbukkanása körül besokalltam, ott nagyon elvesztettek vmit. Valóban korábban abba kellett volna hagyniuk, de azért így is egy jó kis sorozat volt. Az utolsó másfél évadot már én sem néztem:)

calibos - 2010. 05. 26. 11:06

Furcsa élményem fűződik a 24,- 1évadához. Esténként Tv-nézés közben rendszerint elaludtam és ami a furcsa hogy sokszor ébredtem fel a 24-re, még furcsább hogy rendszerint ugyanarra a jelenetre(amikor ismételték). Sokszor déjà vu érzés töltött el hogy én ezt már láttam egyszer, hisz félálmomban ezt néztem. Anno azt sem tudtam hogy mi az a 24:-)))

Mindenesetre nálam az első évad etalon és messze legjobb az akció/dráma műfajban.

Vic - 2010. 05. 26. 11:15

Nekem is a junkie-sag 1ik meghatarozo eleme volt a 24. Ezt mi sem bizonyitja jobban, hogy mar 6 eve ugyanaz a csengohangom (old CTU ring), pedig azota mar eljasznaltam nem egy telefont. Amit a sorozatban a legjobban sajnaltam az Palmer halala volt. Megjegyeznem, hogy Obamat szerintem csak miatta valasztottak meg ;D Jack esetleges halalahoz hozzafuznem azt, hogy rossz otlet lett volna, mert ahogy human is irta, az evadok soran kiderult, hogy Jack halhatatlan. Peldaul ezen a napon ketsuer leszurtak es egyszer lelottek.

Hianyozni fog.

Qmy - 2010. 05. 26. 12:07

A 24 volt az első mozifilm szintű tv-sorozat és egyben sorozatfüggésem kezdete is. Etalon: 1. évad. Mélypont: 6. évad.

A fináléra elég komoly sztorit kapartak össze az írók, Logan és Mádámprezident nagyot alakított. Nekem tetszett a befejezés is, ahogy a legnagyobb hazafiból egy bújkálni kényszerülő névtelen senkit csináltak. Nem merték meglépni, pedig már vártam Jack halálát, el is képzeltem, ahogy kilövik rá a két Hellfire rakétát, az egyiket kivédi kézzel, a másik meg hátbatalálja, utána elbúcsúzik mindenkitől és meghal füstmérgezésben :)
Tényleg jó lenne a mozifilm, elvállalhatná pl. James Cameron vagy David Fincher. Najó ez álom, de egy kreatív 24-fan csapat szerintem csodát tudna tenni korrekt költségvetéssel és egy jó rendezővel.

m76 - 2010. 05. 26. 12:21

“Nekem tetszett a befejezés is, ahogy a legnagyobb hazafiból egy bújkálni kényszerülő névtelen senkit csináltak”

Az a baj, hogy már másodszor, elsőre még ok volt, a 4. évad végén, de újra ugyanazt eljátszani?

wice - 2010. 05. 26. 12:23

ez az evad gyengen indult, de a kozepetol hihetetlenul beerosodott (onnantol, h jack onallositja magat). a vege fele meg, ahogy logan az elnokasszonyt a fulebe suttogva kiserti jack bauer likvidalasara, az mar tobb volt, mint ordogi. az elnokasszonyt alakito szinesznonek meg teljesen megbocsatottam ezt a pipogya/idiota szerepet, amit kenytelen volt eddig eljatszani (igen, nehezen tudom ezeket elvalasztani egymastol, marmint a szineszt, meg a szerepet), amikor raformedt az irani (bocsanat, “kamisztani”, muhhahha) elnoknore (ez monnyuk kimaradt nekem, mikor elnokke valasztottak), h mi lesz, ha nem irja ala az egyezmenyt. teljesen elvaltozott az arca, egy egeszen mas karakter lett hirtelen.

jaes rohadtul semmi baj nincs azzal, h nem nyirtak ki jacket, tulsagosan nyilvanvalo lett volna az a megoldas, es teljesen jol kerultek el, anelkul, h a vegkifejlet ertelmetlen es szirupos lett volna. felesegemmel (akinek az orokbecsu “ha jack bauer meghal, nem nezem tovabb a sorozatot” mondast koszonheti az emberiseg) egyutt ugraltunk fulig ero szajjal, h jessz, jack bauer nem halhat meg!

wice - 2010. 05. 26. 12:25

@Vic: “rossz otlet lett volna, mert ahogy human is irta, az evadok soran kiderult, hogy Jack halhatatlan”

jaja, teljesen karakteridegen lett volna tole, ha meghal :)

Laci - 2010. 05. 26. 12:40

Én azt vártam a végén, hogy Jack-et tényleg börtönbe csukják, és akkor jöhetett volna egy 9. évad, amikor Jack találkozik Michael Scofield-del a börtönben :)

Kit-Kat - 2010. 05. 26. 13:19

Nem a 24 a legnagyobb kedvencem (az utóbbi pár évad miatt sajnos hátrébb szorult a listámon), de mindenképp az egyik legmeghatározóbb sorozatélményem, és lehet, hogy nélküle nem lennék most sorozatjunkie. Az első három évad és az ötödik nálam 9/10, a többi olyan 7/10 összességében.
A 6. évadot nagyon elszúrták, a 7. elég felejthető lett számomra, a 8. meg már teljesen újrahasznosított évad volt, bár a végefelé akadt pár jó pillanata. Az utolsó jelenet nagyon tetszett, mégha a rész nem is a legjobb finálé, amit valaha láttam. Sejtettem, hogy elnökasszony nem fogja bírni, nem igazán tudtak már meglepni, de azért jó volt nézni. Akciósorozatok között az etalon marad, nem úgy tűnik, hogy bármi is a helyébe léphetne egyelőre.
RIP 24 & Jack és várjuk a mozifilmet :)

Quantumleap - 2010. 05. 26. 13:27

Evvel a befejezéssel csak egy bajom van, azonkívül tényleg semmi más:hogy nem befejezés. Úgy ért véget, mintha csak egy évad lenne a sok közül, semmi sorozat vége feeling vagy ilyesmi. Símán folytatódhatna egy kilencedik évaddal. Értem én, hogy mozifilmet akarnak, de azért gondolhattak volna arra is, hogy teszem azt valakit marhára nem érdekel a mozifilm, az évad vége legyen lezárva úgy, hogy mindenki elégedetten keljen fel.

m76 - 2010. 05. 26. 13:44

Az a baj, hogy a mozifilm egyáltalán nem biztos, hogy elkészül, sőt én 20%-nál többet nem adnék rá. A másik, hogy ha el is készül biztos nem fog szorosan kapcsolódni a sorozathoz, mert ami működik a tv-ben nem működik a moziban, valszeg felrúgnának megtörtént dolgokat, na meg mintha valami olyasmi rumourt is hallottam volna, hogy a film nem feltétlenül a 8. évad után játszódna.

Quantumleap - 2010. 05. 26. 13:53

m76:Hogy nem a 8.évad után játszódna, az csak addig terjengett, amíg ott volt az esély, hogy Jack meghal a 8×24 végén. Így, ha elkészül, már tuti ott játszódik. Ha pedig nem lesz semmi a mozifilmből, akkor ezt a készítők szépen elkúrták. Feltételezem, senki nem venné be, hogy Jack innentől élete végéig békésen vándorol, soha többé nem keveredik újabb katyvaszba.

Quantumleap - 2010. 05. 26. 14:17

Nekem amúgy az is eszembe jutott a mozifilmről, hogy nem is lenne muszáj 24 óra alatt játszódnia. És ilyetén módon a címében sem lenne benne a “24”, hanem mondjuk csak Jack neve.

félix - 2010. 05. 26. 14:49

Miért gondoljátok többen (pl. human), hogy nem lesz semmi a mozifilmből? Nem értek hozzá, csak azért kérdezem, mert annyi sok szar képregényből lesz film, miért pont ebből a sztoriból ne lenne?

winnie - 2010. 05. 26. 14:56

évi 3-4 képregényfilm, vagy kicsivel több, de az még közel sem sok – és csak a jobb képregényekből csinálnak. vagy ennyire ismered azokat, amiket megfilmesítenek?

a film nem tudni, hogy megvalósul-e, csak azt kell szem előtt tartani, hogy kábé minden 20. forgatókönyvből lesz film, tehát hiába van szkript, kell stúdió is a filmhez, kell, hogy a fox lásson benne megtérülést, hogy költsön rá, és manapság fix sikervárományos filmterveket sem mernek olykor elkészíteni. szóval sok minden függ attól is, hogy milyen éve lesz a 2010-es a foxnak, hogy akarnak-e “reszkírozni” a 24-gyel.

andras123 - 2010. 05. 26. 15:03

Én mtv-s volt nálam is az első évad, azóta pedig folyamatos függő vagyok. Az szerintem vitán felüli, hogy a régi csillogásból sokat veszített és az akkor nagyon komolyan vett real time is kapott egy kis “idő homokja” beütést (anno míg kiért a városból, ahhoz két epizód kellett, most keresztül és vissza ment a városon és lemészárolt 4embert 15perc alatt), de ez akkor is az első igazi akciósorozat volt.
Egyrészt egyetértek azzal, hogy hiba lett volna megölni Jacket, mert végleg elvágják a folytatás esélyét, másrészt viszont ha meglépik, akkor klasszikus befejezést kapott volna a rész. Az egy olyan befejezés lett volna, hogy “ezt nem hiszem el, hogy így van vége” pillanatot okoz a fanoknak, és maradnak a tv-t bámolva még vagy fél óráig, míg ezzel a puhább lezárással csak egy “hát így ért véget egy klasszikus” érzés uralkodott rajtam.
Hiányozni fog, mert így szinte teljesen kiürült a műfaj. Anno rövidre zárták a The Unit-ot is, és most ezt is.
Az ilyen hosszú sorozatok után azért marad üresség az emberben szerintem, bár az utóbbi napok tényleg durvára sikerültek, sikerülnek. Vasárnap Lost, hétfőn 24. (…és még ehhez ma éjjel Simon is elköszön az Idoltól…)

Jack Is The Best - 2010. 05. 26. 15:04

Vége van, damn it! :(
A legjobb sorozat, amit valaha láttam, én a legelső m1-es vetítéstől követem, a 2.évadot letöltöttem (igen, én bevallom, én nem “kaptam” :)) és a 3.-at már élőben követtem, akárcsak a többit, 7ről 7re, mindannyiszor lélegzet-visszafojtva vártam az izgalmasnál izgalmasabb fordulatokat.
A végén, most, nagyon örültem, hogy életben maradt Jack bácsi, a Chloe-val való búcsúja könnyeket csalt a szemembe, nagyon megindító lezárás volt!

makaroni - 2010. 05. 26. 15:38

good luck jack!

kár hogy sok dologra nem derült fény a sorozat folyamán. mi lett aaronnal? morissal? tonyval? mandyvel? saunders inditékai? jack és a családja(apja,testvére)kapcsolta? a 7.ik évad végén elkapott főgonosz(talán alan volt a neve,most nem ugrik be) aki minden mögött állt szinte végig évadokon át,mégse tudni róla semmit. vagy a 2ik évad végén a hajón iszogató emberke aki palmert akarja megöletni. szval sok dologra nem derült fény.

utoljára a jóbarátok végén éreztem hasonlóan. nagy veszteség hogy vége. szemét fox :D

andras_a - 2010. 05. 26. 16:06

makaroni Mi lett Mandy-val? Ki volt Nina német kapcsolata?

gy3r3csk3 - 2010. 05. 26. 16:31

Ez a befejezés azért elég gyenge volt 24 mércével nézve, szinte méltatlan ,még akkor is ha ez az évad volt a leggyengébb – szerintem legalábbis.
Mindenesetre egy jó ideig biztosan nem lesz hasonló hatású sorozat.
Jack Bauer forever!

Tényleg, amikor leforgatták már tudták a készítők , hogy ez lesz az utolsó évad?Erre azért kíváncsi lennék, mert úgy néz ki hogy nem.

Wampum - 2010. 05. 26. 16:43

Jack Is The Best – 2010. 05. 26. 15:04

Tényleg úgy kaptam, nem volt akkor se gépem se netem itthon, utána már töltöttem, ahogy sokan mások. :-)

lájt - 2010. 05. 26. 16:59

Én számomra meg az egyik legjobb évad volt! Az eleje kicsit lightosabb volt de utána nagyon ütött és a vége számomra nagyon tetszett,főleg mikor Jack és Chloe beszélgetnek és közbe a zene amit alávágtak az egyszerűen így együtt nagyon jó volt! 10/10 Hiányozni fog :(

alexiom - 2010. 05. 26. 17:14

I Lost 24 FlashForwards… Has anyone seen it?

makaroni - 2010. 05. 26. 17:48

andras_a! hát én is ezt kérdezem:D

Skate - 2010. 05. 26. 19:59

Én igazán 4 éve ismertem meg a 24-et és az első 6 évet daráltam, utána meg várhattam jó sokat a 7.-re a sztrájk miatt. Elég meghatározó sorozata volt életemnek és hiányozni fog.

Mikor még az m1 adta, koránfekvő voltam. Tudtam, hogy van ez a sorozat, csak azt nem hogy miről is szól és csak 2006-ban kaptam róla egyik ismerősömtől tájékoztatást és utána vágtam végül bele.

Jack Bauer is the real agent!

darkatti - 2010. 05. 26. 19:59

00:00:03
00:00:02
00:00:01
00:00:00

:(

bigone - 2010. 05. 26. 20:31

Őszintén szólva jó olvasni, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki megkönnyezte a 24 fináléját. Én is abba a csoportba tartozom, aki számára minden évad zseniális volt. És a befejezés, hát számomra EPIC, bár zavaró volt, hogy másodszor játsszuk el a “menekülök az összes létező kormányügynökség elől” szálat, meg Renee-t is sajnáltam.

Nagyon hiányozni fog. Ég veled, 24.

Ui: Nina német kapcsolatára fény derül a 24: The Game-ban :)

Kissur - 2010. 05. 26. 20:43

Megcsináltam az utolsó 9 perc soundtrackjét. Ha valaki szeretné meghallgatni, annak itt a link:
http://www.wikiupload.com/C7NM6zum

Quantumleap - 2010. 05. 26. 21:00

bigone:Na jó, de azért ez elég ótvar dolog, hogy aki meg akarja tudni, az vegyen magának egy PS2-t és vele a game-t. Meg a készítők arra is gondolhatnának, hogy esetleg egyes nézőket marhára nem érdekelnek a játékok.

sziszi - 2010. 05. 26. 21:13

Nálam is az első lépés volt anno a junkie-vá válás felé:)

ZeaL - 2010. 05. 26. 21:14

Cole gyereket tudom, hogy sokan nem bírják itt, én speciel igen, és örülök, hogy végigvitték az szezonon. Ő ugyanúgy a JB útra lépe(hete)tt (volna), mint Renee tette. És a végén látszott rajta, hogy sajnálja Jacket,(ahogy Chloe és a president is meg talán Arlo is) és tudja, hogy miken ment keresztül és mégis csak ezt kapja. Ja és, hogy az utolsó évadban a mezei rendőrtől a CTU ügynökökig végre mindenki tudja, hogy ki is az a Jack Bauer.

riskaa - 2010. 05. 26. 21:32

Én szüleimtől szereztem tudomást a 24-ről mikor az m1 adta. Már az első rész is beszippantott de ami utána jött…. aztán a fináléról lemaradtam egy nyaralás miatt sajnos. Mikor megjöttem egyből neten rákerestem és már töltöttem is. Ledaráltam a 6. évadig és 24 függő lettem. Alig bírtam kivárni a sztrájk miatt húzódó 7. évadot. Egyre több sorozatot kezdtem el nézni a 24 hatására de ez örök kedvenc maradt és marad is sztem.
8. évad: 8/10 nálam
reméljük még látunk jack

Phoenix - 2010. 05. 26. 21:40

Persze, a végére már hemzsegett a sorozat a hibáktól, a lerágott csont-effektusoktól, elcsépelt kliséktől, stb. de azért csak megnéztünk minden részt, az iskoláját. Vagy tévedek? :-)
Anno pár éve mikor elkezdtem nézni kölcsön dvd-ken az első 3-4 évadot, seperc alatt végeztem a lemezekkel, és már alig vártam mikor kapom a következő adagot. Mindig azt tartottam a legviccesebbnek a 24 kapcsán, hogy mennyire általános ez a jelenség, azaz, hogy aki elkezdte nézni az első évadokat dara szinten, az jó eséllyel éjszakákba nyúlóan bámulta a képernyőn a 24-et, és mennyi agyban futhatott végig ennek a sorozatnak a kapcsán, hogy “na, csak még egy részt megnézek lefekvés előtt”. :-)
Torokgombóc, könnyek megvolt.
Most elgondolkoztam, hogy beszerzem dvd-n az első 6 évadot, csekkoltam is xpress-en. Van pofájuk 7700 Ft-ot elkérni évadonként…

Bye Jack… we miss you

Phoenix - 2010. 05. 26. 21:50

Ja, a 8. évad nálam 7/10-es. De mivel pl. az 5. simán 13/10-es, ezért a teljes sorozat simán kapja tőlem a 10/10-et :-)

Zsolti - 2010. 05. 26. 22:09

Könnyek.

zaZZoo - 2010. 05. 26. 23:34

És bezárult a kör, azok a sorozatok (Hősök 1.évad, Szökés, 24, Lost), amik miatt addikt lettem mind véget értek, vannak új kedvencek, dehogy a régi etalonok közül már egy sincs, szomorú..
Én a 24-et jobban sajnálom, mint a Lost-ot, utóbbit a nem lehetett bármeddig húzni és már nagyon kíváncsi voltam a végére, de a 24 a nyilvánvaló hibái ellenére is mindig nagyon szórakoztatott.
Én örülök, hogy végül Jack nem halt meg, azok után, amit 8 évadon keresztül átélt, megérdemel pár nyugodt napot is. :D
Bízom még a mozifilmben, bár azt nem tudom melyik lenne jobb megoldás, hogy 1 napot mesélnének el 2 órában vagy pedig real-time menne.
Goodbye Jack! Damn it!

DelMare - 2010. 05. 27. 00:10

a 24 etalon. és nem amiatt h hogyan tartotta a kezdeti színvonalat – egyszerűen az.

a finálét tökéletes befejezésnek tartom. ha megölték volna tény, h drámaibb felhangot adott volna az egésznek, viszont így hű maradt a JB mítoszhoz. lássuk be, a 24 realitása összességébe baromi nagy illúzió. egy halhatatlan hős, aki a népet védi, mégis gyakran a rendszer ellen van; javarészt becsületes, szerethető elnökökkel, vezetőkkel; agyon bonyolított, összesűrített szituációkkal. ebből kiindulva a finálé igenis hű volt a sorozat múltjához és úgy fejezték be, ahogy egy 24et be kell fejezni. a sötét lovagunk kacsint egyet majd továbbsétál, reményt keltve a folytatásban. sztem ez nem is baj, egy kicsit én is bízok benne..

24 szumma: 9/10 (és igen itt születtem én is újra:)
24 8.évad: 8/10

simpson - 2010. 05. 27. 00:30

Megnéztem. 2003 óta követtem hétről hétre. Voltak lejtmenetek, és voltak csillogások is. Számomra az 5. évad a legjobb, meg a 3. a 2. és az utolsó évad második fele. A vége pedig egyszerűen tökéletes. Évek óta várjuk, és beszélünk róla, hogy “igen, a 24-nek úgy kell véget érnie, hogy Jack meghal.” Amikor 1 másodpercen múlt kb az élete a végén, széttörtem a fotel karfáját majdnem, és könyörögtem az alkotóknak, hogy “neee, kérlek neee”. Én örülök hogy túlélte, és bár akartam sírni a LOST fináléján (az is elvett 6 évet az életemből :P), nem sikerült. A 24 utolsó 10 percét viszont végigbőgtem….
Köszönet az elmúlt 8 évért.
Egy kérdés a végére csak azért is:
(lehet hogy én nem értem, vagy nem is fontos? :D)
amikor az elnökasszony beteszi a memóriakártyát, azon valahogy nem Logan és Suvarov beszélgetése van, hanem Jack búcsúvideója. Hol van a hangfelvétel? Mert szerintem Jack nem az elnöknek vette fel magát videóra, hanem a lányának. Szóval ez a rész kicsit homályos. Ha valaki tudja, mondja meg. Köszi.

Ex0dus - 2010. 05. 27. 01:15

8 évad tele inkompetensebbnél inkompetensebb ellenfelekkel, mégis jó véget ért. Csak szegény Logant sajnálom. Legnagyobb geciemberként igazán túl élhette volna. Jack utcsó pár órája már kicsit túl meseszerű lett, nem erőltették túl magukat.
A befejezés meg logikátlan. Jack azzal, hogy elfut halálra ítéli a családját, ezt mindenki tudja.

Challenger - 2010. 05. 27. 01:46

Évek óta mindenki úgy van vele, hogy az utolsó részben Jacknek meg kell halnia. Akármennyire is szeretem ezt a karaktert, beláttam, hogy tényleg egy kemény lezárása lenne a sorozatnak (még ha a legtöbben előre sejtik is).

És ahogy néztem a dupla finálét szinte látszott az elkerülhetetlen vég: Jack a vesztébe rohan.

A feszültséget az utolsó percekig sikerül fenntartani. Vegyes érzéseim voltak:
– igen, tökös befejezés lenne, ha kinyírnák
– eközben mégjobban szorítottam, hogy túlélje

És végülis örülök, hogy így történt. Lehet, hogy sablonos, vagy az írók fososak, amiért nem merték bevállalni a másikat. Nem érdekel. Korrekt befejezés lett. Le is lett zárva, de folytathatják is. Remélem azért elkészül a 24 movie. Végülis még abban is meghalhat, ha veleki most elégedetlen lenne :)
Mindenesetre nem szeretném, ha Kiefer eltünne. Tessék még sok-sok szerepet adni neki!

youngrebel - 2010. 05. 27. 01:51

Hiába nem volt már az igazi, hiába volt sok ismétlés stb., én simán élveztem ezt a záró évadot is. Lehet én vagyok a túlzottan addict, de nekem egyszerűen hiányozni fog évközben az a heti egy-egy 24 rész. Örülök, hogy nem nyírták ki Jacket, még akkor is ha sorozat vége, meg minden. Bevallom férfiasan én a lostot követően ezt is megkönnyeztem..

riskaa - 2010. 05. 27. 07:10

ex0dus logan nem halt meg csak agykárosodást szenvedett ha jól rémlik.

lomi - 2010. 05. 27. 08:40

Az utolsó ketyegés visszhangja utáni csend a legelviselhetetlenebb némaság, amit valaha hallottam… még látjuk egymást Jack!

Quantumleap - 2010. 05. 27. 08:50

riskaa:Azt mondták, ha túl is éli, agykárosodást szenved. Tehát lehet, hogy meghalt. Ha pedig nem, akkor lehet, hogy egy vegeta, aki csak néz maga elé üres tekintettel.

Hojzi - 2010. 05. 27. 10:38

Akit zavar, hogy nem halt meg :)

Guen - 2010. 05. 27. 12:39

Oké és most mi lesz velem ? :S

danonino - 2010. 05. 27. 13:52

A szezon kibeszélőjében már leírtam:

Hát, vége. Én sírtam az utolsó percekben, megkönnyeztem a végét. Persze izgultam is. Jó, hogy így lett vége, szerintem teljesen rendjén volt.

Hassan elnöknő nagyot alakított a végén, a színésznő is, szerintem ezekben a részekben vetekedett Itzin alakításával.

Logan megkapta, amit megérdemelt, bár szurkoltam, hogy ha Suvarovot nem is lövi le Jack, de őt lője már le a távolból.

Cole és Arlo abszolút nulla szereplők voltak az egész évadban, de azért jó volt, hogy Chloe nem volt egyedül a végén.

És ha már Chloe, ő zseniális volt, végig. A jelenet, amelyben le kellett lőnie Jack-et, az utóbbi évek legizgalmasabb 24-jelenete volt. Téptem a hajam. Persze, itt a junkie-n előre megmondtuk, hogy lesz ilyen helyzet (Chloe-nak le kell lőnie Jack-et vagy fordítva). Chloe sírt a végén, ez is nagyon emberi volt, minden néző nevében megsiratta a sorozatot.

Az elvarratlan szálak nem zavartak annyira. Nem volt baj, hogy nem jöttek elő korábbi évek eseményei. Csak Aaron ügynököt hiányoltam én is.

Ma’am Presidentet próbálták helyrehozni a végén. De ő is megfogalmazta: “Ennek nem kellett volna így lennie, ha magára hallgatok, Jack.” Azért legalább a telefonbeszélgetésben próbált szépíteni.

Jack örökké él, ezt már eddig is tudtuk. Menekülnie kell, nem lehet egy nyugodt perce sem ezután, Kim-et se láthatja többé, de nem halhatott meg, akkor sem. Ami viszont fontosabb, s ez valahol az utolsó évad üzenete is, hogy a világbékére még nincs felkészülve az emberiség. Nem érdemeljük meg. Nem jöhet létre a béke, amíg nem az őszinteség, a becsület és a szeretet tartja össze az embereket. És ezt Jack tudta. Okos ember volt. Még ha túlságosan ösztönlény is.

Hiányozni fog Jack karaktere, és a 24 is. Különleges sorozat volt, ami sokunk első igazi, függőséget okozó klasszikusává vált. Sosem felejtjük el!

00:00:03
00:00:02
00:00:01
00:00:00…

:’-(

Kissur - 2010. 05. 27. 14:21

Jack Bauer a mai napig menekül, csak megváltoztatta a nevét Kiefer Sutherland-re! ;)

ALIEN - 2010. 05. 27. 14:32

Azért Logan jelenete, mikor leüti a “kutyáját” az üveggel, akkor erősen deja vu érzésem volt. (7. évadban is volt egy hasonló jelenet)

Hiányozni fog a heti óra pittyegés.

sophie - 2010. 05. 27. 20:15

Azért néhány karakter annyira jó volt, meg szerethető, pl. Aaron, vagy ez a Tim Woods. ő is egy pár évad óta jelen volt.

TonyAlmeida - 2010. 05. 27. 20:50

Hát igen CTU ügynöknek lenni nem életbiztosítás vagy börtönbe kerül vagy meghal. Azon agyalok kik azok a fontosabb szereplők akik túlélték a sorozatot. Jack Bauer, Chloe O’Brian, Tony Almeida, Aaron Pierce, Morris O’Brian, Kate Warner, Nina német kapcsolata, Adam Kauffman, Kim Bauer, Chase Edmunds, Brad Hammond a kerülettől :-), Mandy, Audrey Raines, James Heller, Martha Logan, Alan Wilson,… ha valakinek jut még eszébe írja meg. (a 8. évadosokat nem számolom csak a régebbieket.

Kissur - 2010. 05. 27. 21:18

Volt még Erin Driscoll. ;) Ő is csak hazament és ennyi volt neki. Ha jól emlékszem Wayne Palmer elnök úr is életben maradt, csak nem votl képes többé irányítani az országot. Na akkor már Daniels alelnök/elnököt se felejtsük ki. :)
Egyébként Jack 224 embert ölt meg 7 évad alatt. A 8.évadban még nem számoltam meg.

TonyAlmeida - 2010. 05. 27. 21:58

Most ugrott be Mike Novick is. Karen Hayes Bill exe, Tom Lennox, Nadia Yassir, Janis Gold, Lynne Kresge (akit Novick lelökött a lépcsőről), Keeler elnök?, Cheng Zhi (aki elraboltatta Bauert), Dr Sunny Macer, Behrouz Araz, Alberta Green…
Csak éreztem úgy hogy erre az évadra elővettek régi CTU ügynököket? Volt egy-két ismerős arc. Próbáltam rájuk keresni az Imdb-n de nem találtam őket. Tényleg egyszer össze kellene számolni mennyi bodycount volt a sorozat történelmében, ha valaki elkezdi az elejéről akkora számolja már össze. Szerintem ez az év volt a rekord, Jack nagyon bruti volt idén.

Quantumleap - 2010. 05. 28. 07:43

Tonyalmeida:Martháról igazából nem tudni mi történt, amilyen képet Pierce az előző évadban az említésekor vágott, akár meg is halhatott.
De egy bazi nagy rakás szereplő van, akikre kíváncsi volna az ember, hogy mi lett velük. A készítők igazán adhatnának magyarázatot valami interjúban vagy speciális videókban.

Fazek - 2010. 05. 28. 11:37

Tim “yesma’am” Woods for president!!!

sydharta - 2010. 05. 28. 17:49

De jó, hogy nem ölték meg! Az már nem lett volna eredeti úgysem, mindenki számított rá. Így ez volt a meglepetés :D
Amúgy az első szezon wtf végét úgysem tudták volna űberelni, erre ráéreztek. Jobb ez így, Jack te magányos farkas. Ég veled!

Red Fox - 2010. 05. 29. 10:31

M1 -en néztem meg az első évadot annak idején. Nagyon ígéretesnek tűnt a részenkénti egy óra.
Az első három évad volt a csúcs, utána folyamatos minőség romlás következett be és akkor gagyi lett, hogy csak azért néztem meg minden részét, hogy hátha jobb lesz. Nem lett.
Sorozat finálé nagyon nagy nulla volt. Teljesen gagyivá tette az egész sorozatot. Ha egyszer újra nézem majd akkor biztos, hogy ezeket az évadokat nem fogom megnézni.

Sokkal többet ki lehetett volna hozni a sorozatból.
Sajnálom, hogy így ért véget.

Wysa88 - 2010. 05. 29. 13:31

Legjobb sorozat ever. 1. évadot 3 nap alatt néztem végig, gyakorlatolag odanőttem a géphez. 2.-3. évad szintén nagyon jó volt, 4.-et is bírtam ahogy visszahozták Tonyt, Michellet és Palmert, nekem ők ugyanúgy hozzátartoztak a sorozathoz mint Jack, ezért is nem tetszettek többek közt a későbbi évadok. Na meg az ügyek, fordulatok ismétlése miatt sem. 8. évad újra tudott újat nyújtani, így méltó befejezés lett, alig hittem el, hogy Jack, és Chloe is életben maradt, de utólag jó volt ez így.

Fazek - 2010. 05. 29. 21:42
TonyAlmeida - 2010. 05. 29. 21:51

Amúgy az én kedvenc karaktereim a sorozatban Jack-en kívűl Tony és Michelle voltak. Az ő közös jeleneteik a sorozat történelmének legromantikusabb pillanatai voltak. Fantasztikus volt a negyedik évadban -mikor Tony-t előrángatták a süllyesztőböl és pont Michelle-t rendelték ki főnöknek a kerületből-ahogy végig kerülgették egymást és a végén sírva borultak egymás karjaiba, hogy nem tudnak élni egymás nélkül. Ezeket a jeleneteket nagyon jól beillesztették az akciók közé egyáltalán nem lett giccses. Az ötödik évad elején meg majdnem megszakatt a szívem Michelle-ért. Még mindig hihetetlen hogy milyen húzásokat mertek meglépni az írók a sorozat történelme során a főszereplők kiíráával. Más sorozatok örülnek ha ilyen népszerűséget ér el egy karakter és azt nyomják addig amig lehet itt meg mindenkit lemészároltak az évek folyamán, azért hogy új szereplőket hozzanak be akik szinte mindig be is váltak (1-2 idegesítő karakter kivételével). Sokszor én is éreztem a minőségromlást, észrevettem a bakikat, de a tempó és a jól eltalált karakterek mindig átsegített mindenen. Az X-akták óta nem volt bennem ilyen üresség nem is tudom mit fogok most nézni. Ilyen sorozat nem lesz még egy.

bigone - 2010. 05. 29. 21:53

@TonyAlmeida: http://24.wikia.com/wiki/Deaths_on_24
http://24.wikia.com/wiki/On-screen_kills_by_Jack_Bauer

Ja, és jól láttad, volt pár korábban felbukkant szereplő, bár nem voltak annyira jelentősek.

Gibbon - 2010. 05. 30. 08:57

Nekem nagyon tetszett a 24.
Messze magasan a legjobb sorozatok egyike.
Én reménykedem benne ,hogy lesz mozifilm belőle:)

Jack Bauer forever!!:))

winnie - 2010. 05. 30. 09:28

“Messze magasan a legjobb sorozatok egyike.”

ez így van, de azért nem szabad feledni, hogy sokan, akik ezt mondják, csak a legismertebb, legkommerszebb sorozatokat ismeri, és az igazán jókat eddig valamiért elkerülte.

lui - 2010. 06. 01. 11:01

jack Bauer forewer!never die! sajnos vége minden idők legjobb sorozatának (12 órát néztem egyhuzamban és gondolkodtam hogy nézem e tovább de mennem kellett dolgozni -így kezdődött).csak remélni tudom hogy lesz folytatás ha egy studió meg veszi vagy bármi..hisz annyi terrorista van a földön..de néha azért a sikertelenség jó (lsd hassan megmentése)volt benne.a remény hal meg utoljára hisz vannak 10-14 évadot megélő sorozatok is.bár valóban a 2.-3. évad volt a legjobb azért még minden héten vártam jacket hűségesen! az ámokfutása meg kifejezetten baueres volt! el tudnék viselni még egy párévadot…

24 4ever - 2010. 06. 02. 07:39

Teljes mértékben egyetértek az előttem szólóval. Lehet hogy az utolsó pár évad már nem volt olyan mint az 2., 3., de mindig le tudott szögezni a monitor elé, mindig izgalomban tudott tartani. Ez a befejezés kimondottan olyan amiből évek múlva nagyon sikeres visszatérést tudnék elképzelni. Nehéz felfogni, hogy vége a 24-nek. Nagyon remélem, hogy lesz vmi abból a movie-ból. Nagyon fogsz hiányozni Jack.

Quantumleap - 2010. 06. 02. 14:59

Be kéne végre látni, hogy nem lesz több évad.

félix - 2010. 06. 02. 15:21

Belátjuk. Most jobb? :)

Quantumleap - 2010. 06. 02. 16:11

Inkább, minthogy itt is tele legyen olyan lehetetlen haluzásokkal és zagyvaságokkal, mint egyes PB-topikok.

TonyAlmeida - 2010. 06. 02. 19:16

Köszönöm a linkeket! Érdekes volt a bodycount statisztika. Valakik nagyon ráérnek hogy ilyeneket csinálnak. :-)

geenee - 2010. 06. 03. 14:15
bigone - 2010. 06. 03. 16:57

http://www.youtube.com/watch?v=08uJanZEeMo
még esetleg ha érdekel valakit Jack Bauer 8 (bár a videóban csak 7)napi aktív terrorelhárítása. Volt ám ebben is munka :D

danonino - 2010. 06. 05. 18:19

geenee, nagyon nagy a j-r videó :)

My favourite policeman is… hmm… Jack Bauer.

winnie - 2010. 06. 05. 18:28

“még esetleg ha érdekel valakit Jack Bauer 8 (bár a videóban csak 7)napi aktív terrorelhárítása. Volt ám ebben is munka :D”

akkor itt nincs benne a nyolcadik évad? az van esetleg valahol? mert akkor kiteszem egyben.

bigone - 2010. 06. 06. 10:17

Úgy tudom, még nincs olyan videó, amiben a nyolcadik évad is benne van, de szerintem nemsokára készítenek egyet, elvégre sajnos az a 266 már nem gyarapodhat :(

SASboy - 2010. 06. 06. 17:07

Nagyon fog hiányozni a 24. Kedvenc sorozatom volt.

Jack24 - 2010. 06. 08. 19:54

Nem tudom elhinni, hogy vége.
Minden évben eddig végignéztem a sorozatot, már amennyi éppen megvolt belőle. Nálam ez a favorit. Mikor először láttam a TV1-en szinkronosan, azt mondtam, hogy mi ez a valami, meg milyen cím ez, hogy 24. Kb. 2 percet néztem belőle akkor. Majd később megkaptam az első 2 évadot, nem tudtam betelni vele. És jött a többi. Vettem azóta Jackbag-et, Baueres polót, az összes könyvet, ami megjelent magyarban.
Nekem majdnem mindenkivel ellentétben a 6. évad volt a kedvencem, rögtön a 3. évad után. Bár az összeset végigtudom nézni.:) A 8. tényleg kicsit uncsi volt itt-ott, de azért végignyomtam egy húzóra Nehéz volt kivárni, hogy leadják amerikába. Főleg az volt nehéz, hogy a már meglévő részeket ne nézzem meg.
Összességében nálam 10/10. Minden idők legjobb sorozata. Bízom benne, hogy lesz még folytatás.

ata - 2010. 06. 08. 20:12

Sziasztok!
Tudja esetleg valaki, hogy idén a Cool vetíteni fogja a 7. évadot szinkronosan?Köszi szépen

Kissur - 2010. 06. 09. 18:52

ata: írtam Kőszegi Ákosnak egy emailt, de még nem válaszolt :/
folytatása nem lesz a sorozatnak, maximum, ha megveszik a jogokat és indul egy 12, ami ugyebár egy fél napról szólna :) (ezt most találtam ki, mert ugyebár ez volt az eredeti terv a sorozat kapcsán)

ata - 2010. 06. 09. 19:20

Szia!

Az i betűvel kezdődő közösségi portálon írtál neki?Mert ha igen, akkor arra válaszolni fog.Én tavaly írtam neki, akkor még a 6. évaddal kapcsolatban és válaszolt is rá.
Amúgy azt tudom, hogy nem lesz folytatás, csak egy mozifilm.

Quantumleap - 2010. 06. 10. 16:29

Kissur:Hol hallottál ilyet, hogy ez volt az eredeti terv? :) Én azt tudom, hogy először csak 12 epizódot forgattak le, és számba vették az esélyt, hogy a csatorna esetleg nem kér többet a sorozatból (tehát kasza lesz), ezért úgy zárták le a dolgokat a 12.részben, hogy 75-80%-ban minden meg legyen oldva, de folytatni is lehessen. De ők kezdettől 24 órában gondolkodtak.

Bubi - 2010. 06. 12. 16:44

Írta vki még az elején h ez rántotta be őt a SOROZATOK VILÁGÁBA! örülök h nem csak én vagyok vele így, bár sztem csak az első 2 és nem 3 évad volt nagyon ütős, az 5. végéig jutottam el, onnantól kiszálltam. Azért sem néztem tovább mert utána megkaptam (pár semmilyen sorozat pl CSI után)dexikémet…:D vagyis DEXTERT nah az a sorozat, a NBR1 nincs nála jobb, de ott is érvényes h az első 2 évad kb 2 nap alatt lenyomható mert annyira jó, a 3. eleje primitív hollíwoodri de a 4. megint ütős!
Ha pillanatnyi sorrendet kellene tennem:
1. Hely Dexter 2. Spartacus 3. 24 4. The Mentalist

oxigen - 2010. 06. 13. 17:52

En meg anno a koleszban random atmentem egy baratomhoz, es epp filmezni keszultek – 24-et nezni, mint kiderult. Aztan elkertem a DVD-t, 2,5 nap alatt megneztem az elso ket evadot. Es aztan kicsit kesobb a harmadikat szinten egy nap alatt.
ez volt az elso sorozat amit daraltam, es baromi mokas volt, hogy odakinn annyira sutott a nap, mint a sorozatban =D

Aztan emlekszem amikor (negyedik evad, asszem) az uj elnok elkezdett telefonon alkudozni a foellennel, akkor majdnem lefordultam a szekrol, aztan “jaj ne atombombajuk van”, akkor csak az jutott eszembe hogy “aha, nekik is? robbanjon mar fel…” es aztan felrobbant. es az volt az utso resz amit neztem. sajnos.

de az elso harom feledhetetlen, orok elmeny.
rest in peace.

faber - 2010. 06. 13. 21:02

:(:(:(

Egy korszak ért véget …

Azt kell hogy mondjam, nekem is a 24 volt az első sorozat-függésem…én ugyan nem néztem meg soha a szinkronos verziót, de 1-2 év késéssel az amcsi vetítés után néztem az első évadtól, és kb. a 3-4. évadtól amint leadták, torrenteztem is le….minden hibája, elcsépeltsége, és Jack Bauer hallhatatlan Csák Norriszsága ellenére egy etalon volt ez a sorozat!
Emlékszem, kb. a 2-3 évadot mikor néztem, nekem is volt egy olyan, hogy két egész betegszabis napot azzal tölöttem, hogy megnéztem vagy egy komplett évadott…és alig vártam, hogy jöjjön az újabb adag…
Szerintem egyébként a két legjobb száll illetve momentum az volt, amikor a 2. részben az első rész unszinpatikus mitugrásza sugárfertőzés miatti halála előtt feláldozza magát, a másik pedig valahogy a mexikói maffiózótestvérpáros rész…a mélypont meg mondjuk a 7. évad volt, bár azért a Juma-féle támadás a Fehér Ház ellen megért egy misét ;)

R.I.P., Jack, reméljük, lesz majd méltó trónkövetelő, vagy egyszer mégiscsak kitalálják a HollyWoody nagyfejűek, hogy újra elővesznek ;)

Tyberius - 2010. 06. 20. 13:10

19 óra 5 perc, ennyi volt a 8. évad és igen egy korszak zárult le. Basszus valszeg évről évre visszatér nálam a monitor képernyőjére egy-egy gyors dara által.
8. évadról: az egész évad nálam 7/10, mert a közepénél nagyon megültek, és ráadásul az a rész, amiben Renenének reszelnek, az volt a leggyengébb. Igazából nagyon sokáig húzták az atombomba megtalálást az arabok semlegesítését. Korábbi évadokba (leszámítva a 6-dikat, mert az valami nagyon félrement baromság lett, legalábbis amennyire vissza tudok emlékezni rá) megvolt szépen a felezés, még a 7-dikben is a 12-13-dik részre lezárult az első főszáll, hogy aztán átadja helyét egy másodiknak. Itt sokáig húzták a bombát, pont 2 résszel tovább mint kellett volna.
Igazából így egybe nézve azt kell mondanom, hogy kb tök logikusan jöttek a karakterek cselekedetei (a maguk egyébként néhol irracionális módján, de hát az emberek alapból irracionális lények), az elnöknő átfordulása, mintha tükrözné az iszlám elnök átfordulását az évad elején, ami végülis érdekes párhuzam lett. Logan behozatala kurva nagy húzás volt, Michael Madsenért meg pirospont… Dana Walsht eleinte nem tudtam hova rakni, totál idegesítő volt, ahogy elhúzták a volt pasijával a szálat, ahoz képest, hogy később hidegvérrel írtotta az embereket, simán ki kellett volna nyírnia az első rossz szóra a srácot, mint ahogy később a felügyelővel tette. F.P Jr se volt rossz, bár a végén a keménykedése, hogy majd lerendezi Jacket kicsit erőltetett volt.
És akkor az önismétlések… Nekem bejöttek, mert nem lehet mindig újat kitalálni és a történelem különben is ismétli önmagát, de sok minden belemagyarázható lenne. Pl Dana üldözés a CTU garázsában tiszta első évad, amikor Nina-t üldözik és kapják el és még a viszonyok is hasonlóak voltak ugye Jack-Nina, Cole-Dana. Aztán a banknál, amikor vacilál, hogy kinyírja e Cole-t az olyasmi volt, mint amikor Nina fontolgatta Teri Bauer megölését, csak itt más lett a kimenetel. A vége szintén egy korábbi évadra emlékeztet, asszem talán a 4-dikre, amikor Jack-nek meg kell lépnie, mert szétverte a fél kínai nagykövetséget, itt meg ugye az oroszok miatt van a futás többnyire. Az egyébként totál tetszett, hogy a végén már szart a farmra és tényleg sajnálatos, hogy nem volt merszük az íróknak kinyírni, mert az kellett volna oda. Jah és egy bővített verzióban tökre megnézném, amikor végiggyakja az orosz nagykövetséget… az úgy hiányzott…

North15 - 2010. 06. 25. 03:09

Most fejeztem be a 8. évadot, daráltam, mint mindegyiket. Nem is tudom elképzelni, hogy lehet hetiben nézni.:)

Én is azok közé tartozom, akiket a 24 tett sorozatfüggővé, már csak ezért is etalon marad. Előtte el nem tudtam képzelni, hogy egy sorozat lehet ennyire magával ragadó, abbahagyhatatlan, és hogy minden elemében veri a filmeket.
Amikor az első évadot láttam koleszban, már négy lement belőle. Az első hármat napok alatt megnéztem, de a negyedik se váratott sokáig magára.

Ekkor valóban minőségromlás következett be, nem is észrevehetetlenül, hanem egyre több idegesítő dolog volt: Ami legjobban zavart, lehet furának hat, de a closing credits hiánya volt. Az első évadokban mikor egészre ért az óra, még volt pár másodperc zene meg készítői lista, ami nagyon kellett, hogy lecsengjen az adott rész sokkhatása. Rádióban is gyűlölöm, amikor még javában szól a zene és beleordít a műsorvezető. Hát ez is kb ilyen volt, iszonyat illúzióromboló tud lenni, hogy még éppen nullára ért a másodperc és máris a windows fogad. Minden rész végén felidegesítettem magam rajta.

A másik legidegesítőbb dolog Audrey Raines. Minden másodperc, amit képernyőn töltött, fájdalommal teli idő volt. Nem csinált semmit végig mint vagy sírt vagy fátyolos szemmel merengett a semmibe. Sajnos elég sokat szerepelt, így ő is igencsak rányomta a bélyeget a szememben. A “soha nem mosolygok és mindig ugyanolyan bamba fejet vágok Chloe” egész szerethető lett mellette.

Na meg, hogy már egyre nehezebben hoztak új dolgokat, az önismétlés meg nem sok sorozatnak használ. De őszintén szólva ez tűnt a leginkább apróságnak a fentiek fényében.

A mélypont a 6. évad volt, ahol kaszáltam is a sorozatot. Semmi értelme nem volt minden rész végén 180 fokot fordítani a sztorin. A mindent feláldozunk a logika oltárán egy wtf pillanat kedvéért nézet nálam sose jött be, sőt. Aztán tavaly a téli ünnepekkor egy sorozathiányosabb időszakban csak pótoltam és a 7.évadba is belekezdtem, ami igencsak kellemes meglepetés volt a előzőekhez képest. Ez köszönhető volt Tony visszahozatalának is.

A 8. évad pedig szintén nem volt rossz. Nehezen bírtam ki, hogy ne indítsam el mindig a következő részt.:) Sok volt persze az önismétlés, és az alapszitu sem volt valami érdekfeszítő, de tetszett, hogy kitartottak mellette. Korábban a 13. 14. órában már köze nem volt a sztorinak az alapokhoz és valahol egészen máshol jártunk. Ebben az évadban nagyon ügyesen fűzték végig a szálat mind a történetben mind a karakterekben. Az utolsó rész kicsit kapkodósnak tűnt és maradt valami hiányérzetem. Az jó, hogy nem ölték meg, de valahogy mégse így kellett volna, hogy befejeződjön. Inkább a rózsaszín happy end mint egy újabb menekülés, főleg az évad első részének függvényében, amikor egy hajszálra volt a békés élettől.

Összességében minden későbbi hibája ellenére az egyik kedvenc sorozatom és ajánlom mindenkinek. Azonban más egyéb akár kevésbé jó sorozatokkal ellentétben nem hiszem, hogy valaha is újra fogom nézni bármelyik évadot is.:)

Quantumleap - 2010. 06. 25. 17:42

North15:”Ami legjobban zavart, lehet furának hat, de a closing credits hiánya volt. Az első évadokban mikor egészre ért az óra, még volt pár másodperc zene meg készítői lista, ami nagyon kellett, hogy lecsengjen az adott rész sokkhatása.”

A Fox (de szerintem más amcsi kereskedelmi adók is) valóban levágja a stáblistát a végéről. De dvd-n minden évad minden epizódja után van készítői lista. (Meg az m1-en is.) Te egy idő után nyilván hdtv-ripeket néztél. A 8.évadból perpillanat csak azt lehetséges.

winnie - 2010. 06. 25. 17:43

hmm, stáblista mindig van, max nem a rip része, hiszen sokszor az előzetest futtatják rajta. vagy pedig lemegy az előzetes, és utána jön a stáblista.

Quantumleap - 2010. 06. 25. 23:18

winnie:Ő a végefőcímre gondol. És az szinte minden dvd-ripben van. Azt amúgy soha nem értettem az amcsi tévékben, hogy a sorozatok premierjénél miért nem lehet mindjárt végefőcím, miért kell vele a dvd-megjelenésig várni.

sfefe - 2010. 07. 10. 23:00

Jo lenne ha vki folytatna az sem baj ha nem ez a tetu fox….

ata - 2010. 07. 30. 14:03

Ma 21:20 M2 5. évad!!!
Akit érdekel természetesen.
A hetedik mikor lesz már tv-ben szinkronosan?:(

andras_a - 2010. 08. 02. 21:51

Most a 7.évad újranézése után va egy ötletem a készülő filmre
Spoiler
A kormány kiengedi a börtönből Tony-t, hogy ő vezesse a Jack utáni hajszát. Ő ismeri minden gondolatát, és a múltját is. Így az egykori üldözöttből üldöző, mig az üldözőből üldözött lesz….

ZeaL - 2010. 08. 03. 13:17

adras_a: Szerintem az oroszok szabadítanák ki maximum, hogy segítsen nekik.

RoyStampler - 2010. 08. 03. 20:38

A 24 tényleg azért fog hiányozni, mert hiába minden hibája, nem akadt párja. És minden évadban voltak nagyon jó pillanatok. Az egyik kedvencem a harmadik évad harmadik negyede a szállodai biológiai fegyverrel… Vagy a hetedikben szintén a harmadik negyed, egészen a 18. rész cliffhanger-éig… Az 5. évad volt a legkoherensebb, és az első rész sajnálatos és vitatható karaktergyilkosságaival együtt is az egyik legjobb évadnyitányt produkálta. De ez utóbbi tekintetében nálam a mindenki által sokat szidott 6. évad vitte a pálmát: szerintem 8 év alatt olyan erős első négy epizódja egyik évadnak sem volt (és a közepén is volt pár nagyon jó rész, amíg átmenetileg szünetelt a Bauer-vonal). Az első négy évadban David Palmer szerintem a mozi és a tévé történetének talán legjobb amerikai elnök(jelölt)e volt. És így tovább…

Túlélte a 24 a Kim Bauer nevű katasztrófát (ami a 2. évadban volt a tetőponton), jónéhány felesleges, de nagyon hatásos karaktergyilkosságot (Chapelle a 3. évadban, David Palmer és Tony az 5. évadban, az FBI-ügynök a 7. évadban), a 6. évad Bauer családos szenvedését, a 7. évad és az előzményfilm (Redemption) kontinuitási hibáit… És így tovább… :)

Szerintem az utolsó néhány perc nagyon jó volt. Bauer halála hatásvadász lett volna. Pont azért szerettük 8 éven át, mert elpusztíthatatlan volt. Méltatlan finálé lett volna egy tarkónlövés. (Legfeljebb valami hősi halált fogadtam volna el, amire többször rákészült 8 év alatt.)

Viva Jack!

andras_a - 2010. 08. 03. 21:01

ZeaL: így még lehet jobb is lenne:D

Quantumleap - 2010. 08. 06. 16:45

andras_a: Tony sokkalta nagyobb bűnöket követett el, mint Jack. Elég érdekes lenne, ha vádalkut kapna, ha segít elkapni Jacket.

andras_A - 2010. 08. 06. 21:20

Quantumleap: és ha az oroszok szabadítanák ki mint ZeaL fentebb írta? Ám azért Jack is elég komoly külpolitikai krízist hozott létre, és ha tovább gondoljuk mennyit ártott az oroszoknak(Novakovich, akár ultimátumot is adhatnak Amerikának, hogyha belátható időn belül nem kerítik elő a bűnöst, valakinek fizetnie kell amerikai földön meggyilkolt oroszokért, és így katonai válaszcsapást kell majd alkalmazniuk. Na ezek után már nem is olyan nehéz elképzelni Tony vádalkuját, ugye?

Quantumleap - 2010. 08. 07. 11:45

andras_A:A legjobb, ha nem evvel az olcsó fogással próbálják meg sikeressé tenni a mozifilmet, hogy belerángatnak egy kiírt szereplőt. Akkor már inkább valaki színész nagyágyút.

andras_a - 2010. 08. 07. 14:29

Quantumleap: de legalább elvarnának egy szálat..

Quantumleap - 2010. 08. 08. 18:28

andras_a:Nem tudom, ugyan mit kellene még elvarrni Tony dolgában. Börtönbe került, élete végéig ott marad, kész, punktum.
Ha elvarrás, akkor inkább azt mondom:John Keeler, Wayne Palmer, Audrey Raines, Martha Logan.

andras_a - 2010. 08. 15. 18:59

Quantumleap: a 24-be a szálakat max halállal lehet elvarrni(vagy néha azzal se, lásd tony-t) így nem lehet azt mondani, hogy ő élete végéig börtönbe fog ülni.

Quantumleap - 2010. 08. 16. 08:41

andras_a: De mint írom, akkor ilyen alapon rángassunk vissza egy nagy rakás szereplőt.

figo - 2010. 08. 16. 21:54

Tony volt az egyetlen aki visszajött

Quantumleap - 2010. 08. 17. 08:33

figo: Meg Logan is, ha csak a halálból visszatérteket vesszük. De meg kell mondjam, az ő nyolcadik évados szerepében erős 5.évad önismétlést érzek. És az elég ortopéd, hogy egy szó se esett a 6.évados “balesetéről”, hanem csak egyszerűen megjelent, mintha mi sem történt volna. Oké, nem lényeges a történet szempontjából, de a nézők többsége tudni szerette volna, nem értem, miért nem vették ezt figyelembe.

A mozifilmet illetően továbbra is azt mondom, hogy legyen egy film, aminek a végén Jack örök nyugalomra szenderül, de semmi több. De félő, hogy a készítők direkt nyitva hagyják a dolgot siker esetére. Amibe még belegondolni is rossz, hogy mondjuk két sikeres film után Sutherland nem vállalja tovább, de a készítők úgy döntenek, nélküle is folytatják, és keresnek másvalakit Jack szerepére… Mi tagadás, ilyen szögből nézve annak is meg lenne az előnye, ha nem lenne semmi mozifilm, de akkor meg lezáratlan maradna a sztori.

andras_a - 2010. 08. 18. 21:32

Quantumleap: Hát rángassuk is:D szerintem az se tesz jót neki, hogy ennyi elvarratlan szálat hagytak maguk mögött.

Szabi vs Jack - 2010. 08. 25. 22:23

Most fejeztem be a 8ik évadot muszáj kilencediket csinálniuk egy komoly világháború fílinget Kína – oroszország ja és az imádott amerika Jack Bauer ellen! Az évad utolsó 4 része hatalmas Jack és a bosszú!!!!

jaku - 2010. 08. 31. 00:27

Most vegeztem en is. Azt hiszem, egy korszaknak van vege, amit nem tudnak semmivel potolni. Jack potolhatatlan.

Az utolso evadot ket reszletben neztem meg, elso 9 reszt egyben, majd a maradekot. En nem ereztem azt, hogy az evad elso fele sokat hozott volna. Erezheto volt, hogy itt vege lesz, Jack visszatert, de olyan volt, mint amikor 5 ev utan visszaterunk a gimnaziumba. Mar senki nem volt (Chloen kivul) aki a regi idoket idezte volna, mar csak o volt, es sok-sok ifju… Aztan a sorozat kozepe tajekan, amikor a CTU megkapta a bombat, akkor valamit megereztem Ujra hatalmaba keritett a fuggoseg, es nem birtam letenni. Sok ismetlest lattunk, de a 24 ettol mukodott, ettol volt az igazi. Kell politikai osszeeskuves, CTU arulo, es az is kell, hogy Jacket uldozzek. Ettol 24, es sajnos ezt nem lehet a vegtelensegig ismetelni.
Amikor Rene meghalt, akkor hirtelen atfutott rajtam egy csomo emlek, mennyi erdekes es nagyszeru szereplonek lett oly gyorsan vege, akik hozzatartoztak, es akiknek a halala dramaiva tette a reszeket.
Mai napig tisztan emlekszem azokra a pillanatokra, amikor valakinek vege lett, George Manson (2. evad), Chappel (3. evad), Edgra, Tony (ot nem kelett volna ujraeleszteni), Palmer, Bill. Ok voltak a kedvenceim, es persze Nick (Palmer tanacsadoja), valamint Aaron. Aaron volt az egyetlen szereplo, aki mindvegig kitartott a 24-ben, ezert nagyon sajnaltam, hogy egy resznyi szerepet se kapott a 8.-ban:(

Osszesegeben en megvagyok elegedve a befejezessel, az utso 12 resz szekhez utletett, es majdhogynem egyben neztem. A veget pedig szepen oldottak meg, ahogy Jack nez fel a megfigyelore. Valoszinuleg ezt a kepsorozatot nem fogom elfelejtetni.

Byebye Jack!

Quantumleap - 2010. 08. 31. 17:11

jaku:Ki az a Nick? Szerintem te Mike Novickra gondolsz.:)

Bruti - 2010. 09. 13. 11:54

Én egyben tekertem le kicsit megkésve, és azt kell mondjam, hogy egy igazi 24 rajongónak így egyben darálva nagyon jó évad volt. Évek óta a legjobb. Bye Jack!

ememese - 2011. 01. 02. 18:55

Most kapta meg édesanyám karácsonyra és másfél nap alatt ledaráltuk az utolsó évadot. :) Engem ő rántott be a sorozatba és azóta is nagy kedvencem és persze neki is és az is marad. :)

A lényeg: Nem kell aggódni a jövőért, mert itt van nekünk Jack Bauer! :D

vc - 2011. 06. 30. 01:59

hat en azzal egyaltalan nem ertek egyet h jack-et meg kellet volna oljek a vegen!meg szerencse h nem igy tortent.az aki minden evadot es resz szeretet az biztos igy gondolja!a 24 a vilag lejobb akco sorozata!az biztos!kedvenc !az ertekeles nalam 24/10 ;)Bauer forever :D

lazado - 2011. 08. 27. 13:47

nagyon szerettem az első évadot, etalon,újdonság, wtf érzések sora, utána megszokja az ember….
de a 8 évad vége…..
spoiler… nekem ez annyira sz@r volt hogy az elnök pont meggondolta magát???? ne mááá, jobb lett volna más csavart belerakni mert igy ez 0-a volt, amúgy sztem a 8.évad nem volt rossz

Réta - 2012. 01. 12. 18:59

Én nagyon elégedetlen vagyok a nyolcadik évaddal. Izgatottan vártam Starbuck szereplését és nagyon kiakasztott, hogy milyen béna szerepet írtak neki. Már az exével való konfliktus is hülyeség volt, de hogy még tégla is legyen, az már sok volt. Eleve, miért nem tudtak kivételesen egy olyan évadot írni, amikor nincs tégla a CTU-nál? Az elnöknő nálam leszerepelt, nem bántam volna, ha ő röpít golyót a fejébe. Logant kicsit sajnáltam is, mert nagyon jól játszotta az emberi nullát.
Az elnöki kegyelmet és védelmet az egész sorozat alatt úgy osztogatták, mint a cukorkát. Nem értem, hogy Jacknek miért nem jutott már belőle. Madame President igazán viszonozhatta volna azt a sok jót, amit érte tett azzal, hogy legalább a saját hazája nem üldözi.
Tudom én, hogy dráma-akció sorozat volt ez, de azt sem bántam volna, ha a végén hősünk “ellovagol a szerelmével a naplementébe”. Elég lett volna egy súlyos seb Renee-nek, amit csak nehezen tudnak operálni és pont a 24. óra végére mentik meg az életét. Jack olyan sokat szenvedett és bujkált az elmúlt években, hogy tényleg megérdemelt volna egy kis boldogságot a végére.

Tices - 2012. 02. 25. 19:08

Most daráltam le a 8. évadot is. Barátnőm feladta, mert rosszat álmodott tőle. :(
Maga a sorozat király volt! Hullámvölgyek voltak, de összességében nagyon ott volt a szeren. JB karaktere a nyolcvanas, kilencvenes évek Die Hard-jára emlékeztetett, amit hiányolok a mostani mozikból és sorozatokból. Ez az egyetlen sorozat, ahol ennyi hihetetlen túlélést reálisnak éreztem. (Ez így nagy hülyeség, és magyaros, de értitek!) Érdekes módon én az utolsó két évadot éreztem gyengébbnek (nem tudom van-e köze a csatlakozott íróhoz, de lehet, hogy csak én fáradtam bele a darálásba).
Csak én érzem, hogy kicsit túlságosan is eröltették ezt az Iszlám (vagy nem tudom, hogy nevezzem helyesen) népcsoportot, hogy szinte mindig ők a terroristák? Értem én 9/11 meg minden, de én többnek éreztem, annyi más népcsoport van a világon. (Tudom, nem csak ők voltak a porondon).
A vége valahogy nem jött be, viszont huszonnégyesen csinálták, szóval, ok.
Amikor visszahozták Renee-ét, azt gondoltam, na ez az, megmenti párszor, gyak egy két embert, aztán kiss és végefőcím.
Réta-val értek egyet, valami pozitív akár kicsit giccses véget is el tudtam volna képzelni. Abban reménykedtem, hogy amikor megtámadták a Jack-et szállító konvojt, azok Jack régi cimborái (többek között pl.: Michael Madsen) és biztonságba helyezik, esetleg megrendezik a halálát, mindenki sír, aztán az utolsó snitt, hogy Chloe kap egy sms-t ismeretlen számról, hogy “Köszönöm!”, Öröm és bodossá’! De, nem…ez van…vége…
Szóval nagy volt ez a sorozat!
Köszönet érte a készítőknek!
Köszönet azoknak, akik töltögették fel a netre (biztos olvassák a Junkie-t) ;) azoknak, akik feliratokat gyártották hozzá, és a szinkronos feltöltőknek is!

Üdv Tices

Remus - 2012. 05. 02. 00:26

engem édesanyám rántott a sorozatba. már évek óta nézte, de szigorúan csak lemezről, a részeket sorba egymás után 8) Ő már kb. háromszor végignyomatta a nyolc évadot, most velem együtt negyedszerre is XD számomra végig adta, nem éreztem hullámvölgyeket, sem semmiféle hanyatlást. persze, sok dologgal nem értettem egyet, vagy hanyagoltam volna egy-egy szálat, de mondjuk igazából, ha rajtam múlt volna, akkor az egész sorozat másból sem állt volna, minthogy Cloe nyomatja Jacknek az infókat fülesre, miközben Jack aprítja a népet :D Jack Bauer is the man!… did you copy that?

seven - 2012. 05. 21. 17:54

Hát, nagyon vicces hogy a második komment az enyém. Pedig nem is emlékszem már, hogy láttam a finálét korábban. De úgy néz ki igen.

Pár napja fejeztem be a Homeland-et és nagyon megtetszett, vágytam valami hasonló hangulatra, és eszembe jutott hogy a 24-et abbahagytam valahol a 7. évad első felében.

Viszont már nem is emlékeztem mi történt. Tony, fehérház… ennyi rémlett, úgyhogy gyorsan be is szereztem a 7. és a 8. évadokat.

Egy nap 10-12 epizód lement, valami eszméletlen fantasztikus élmény volt. Ez azért vicc, mert én nagyon vokálisan leszoltam a 7. évadot(amennyit anno láttam belőle), ebből az következik, hogy bizony nálam a 24 csak darálva müködik, de úgy nagyon.

Egész egyszerüen nem tüntek fel (annyira) a logikai hibák, nem éreztem hogy melyik rész az unalmas, mert az egész teljesen egybefolyt, és igy tökéletes élmény volt.

Bár tény, hogy a 7. évad szerintem sokkal jobban sikerült mint a 8.

Mivel ez az utolsó összefoglaló cikk a 24-ről ezért kicsit bővebben is irnék a sorozatról magáról, hátha valaki egyszer majd olvassa :)

Én az első 5 évadot darálva néztem és a 2. illetve 4. évad jött be a legjobban, nekem érdekes módon az 1. illetve 3. nem ütött akkorát, pedig tudom hogy az általános vélemény az, hogy az első 3 a legjobb.

Az 5. évad az önmaga módján nagyon jó volt, csak nem volt következetes.

A sorozat legnagyobb hibája az 5. évad volt, kiirtak minden valamirevaló mellékkaraktert, és egész egyszerüen nem tudtak hasonlóan jó személyiségeket behozni.

És ebbe beletartozik Tony is, hisz hiába tért vissza, teljesen más volt az egész, nekem nem annyira tetszett, igenis jó volt tudni hogy a terepen is volt egy állandó társa Jack-nek.

A 6. évad pont emiatt volt olyan amilyen. Bár ha darálva néztem volna biztos jobb lett volna, de egész egyszerüen nem állt meg a lábán mivel… unalmas volt.

Ellenben a 7./8. évaddal ahol hatalmas változások voltak, és ezeknek köszönhetően nem hiányoztak annyira a régi arcok.

Egyébként én elviseltem volna több évadot is, de ahogy human is irta többször, a 2. évadban meglépték a legnagyobbat, azt tényleg nem lehet fokozni – egyik késöbbi évadban sem éreztem akkorának a tétet mint a másodikban.

Illetve mégegy. Az ötlettelenség. Mintha nem biztak volna magukban az irók, és mindig valami drasztikus dologgal vitték tovább a dolgokat. Minden egy tégla, mindig kinyirnak valakit Jack mellől, ugyanaz a körforgás. Persze, drámai, és tényleg jó, de a történet szempontjából, hosszútávon, egyáltalán nem, legalábbis nem ilyen sürüséggel.

Összeségében egy 8/10-et kap tőlem a sorozat, most pedig azt hiszem megnézem az első 3 évadot, már eléggé megkopott az emlékem róluk. Reménykedem hogy lesz egy mozifilm, vagy legalábbis tévéfilm a jövőben, Jack Bauer még nem néz ki úgy mint egy nagypapa :)

pecze - 2012. 08. 18. 20:28

Most néztem meg végül a hetedik és nyolcadik évadot is. Az egyes évadokat 1-2 nap alatt kivégeztem, aztán alig vártam az új évadokat. A hatodik évadban azonban történt valami, már nem emlékszem a történetre, de megszakadt ez a sorozat, nem vártam, hogy jöjjön a következő, de most bepótoltam és ugyanazt a hatást váltotta ki, mint a korábbiak, vagyis nem bírtam abbahagyni, amíg a végére nem értem. A legjobb sorozat, amit valaha láttam, még egy ilyen nincs és most hiányérzetem van, hogy nem követhetem tovább Jack életét. Mindjárt újrakezdem az első évadtól :)

Amúgy mindenki nézte a családban (5-en), pedig pl. a szüleimnél a Walker, meg a brazil szappanoperák dívnak.

Rovar - 2012. 10. 01. 20:03

Ma néztem az utolsó évad utolsó részét!!

Tetszett, és örültem, hogy nem nyírták ki Jack-et.

Nagyon fog hiányozni!

MESSZE A LEGJOBB DARA-SOROZAT VOLT, AZÓTA SE JÖTT ÚJABB, SE JOBB!

Coimbra - 2012. 12. 13. 20:32

Eladó a 24 és a filozófia (Jack szerint a világ) című könyvem, Hajnal Kiadó 2010, magyar nyelven, az eredeti 2008-ban jelent meg angolul. 342 oldal. 500 Ft! (boltban ennél jóval drágább)

ímél címem: noesarm@gmail.com

Roxi - 2013. 11. 25. 18:05

Végeztem a darával! Nehezen ugrottam neki,mert hosszúnak tartottam aztán a jövő évi folytatás híre megadta a végső lökést!
Nagy-nagyon jó sorozat simán top5 nálam!
Jack Bauer pedig top 3 karakter!
Az évadok közül nekem a 3-4-5 volt a csúcs,amit szorosan követ az első! A többi kicsit langyosabb volt,talán a túl sok politika miatt!Azt is sajnáltam,hogy sok jó állandó szereplő halt meg,persze ez egyben pozitívum is,hiszen némelyek halála nagyon ütött! Sokszor tudtak meglepni,hogy ki az áruló és ki nem! És,hogy Jacknek ha normális ember lenne,kb. húszszor meg kellett volna halnia? Istenem,ezért is szeretjük:)
Nekem így nem volt annyira könnyes a vége,hogy tudom nemsokára viszontlátom hősünket!

Májkül - 2014. 05. 16. 19:05

‘Ez is megtörtént, elérkeztünk Jack Bauer kalandjainak a legvégére’

Elérkeztünk? Dehogy is! Ha Jack a képernyőn szeretne lenni, hát ott is lesz!! Vagy a képernyő van Jacken.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz