login |

24 hozzászólás Ne habozz!

Pocok - 2011. 02. 02. 11:09

De ez most folytatás? VAgy valami reboot? Csak mert az eddigi évadokban is, ha mások is voltak a főszereplők… valamennyire összefügtek.
Azt viszont meg kell jegyeznem, hogy a ruhák nagyon bénák… NAGGGGYON szarok.

Pocok - 2011. 02. 02. 11:10

Ja látom mit írtál… akkor elvileg folytatás. Csak fura hogy semmi ismerős arcot nem láttam a trailerben.

Emori - 2011. 02. 02. 11:14

Azok a paint-tel felrajzolt kanji-k nagyon komolyak ám.

winnie - 2011. 02. 02. 11:15

nem hiszem, hogy annyira folytatás. úgy kellett volna írnom, hogy 19. éve lesz a sorozatnak, szerintem S1-ként fogják számozni.

darkimmortal - 2011. 02. 02. 11:29

Ami azt illeti ez inkább reboot, legalábbis a főcímes linken azt írják. Egyébként pedig minden évad S1 náluk, ez egy nagy franchise, és minden sorozat 1 évados (kivéve a legelső Mighty Morphin-t, ami 3 évadot élt meg) és a következő tulajdonképpen egy spin-off szerűség. Aminek semmi köze az előzőhőz, de annak szereplői (vagy még régebbiek) jó eséllyel feltűnnek benne (persze ez nem jelenti azt, hogy ebben bárki is lesz). És nem tűnik ez rossznak, olyan mint, amilyen a sorozat a fénykorában volt, még amikor Saban csinálta és nem a Disney (ami azért van, mert jópár év után visszavette a jogokat, így ez megint az ő műve). A Saban-os időszakban volt jellemző a korábbi szereplők gyakori visszahozása (de azért a Disney-sben is akad példa) és ott még történeti kapcsolat is volt a különböző sorozatok között, néha meg is tartottak 1-1 korábbi főszereplőt. Szóval akár jó is lehetne, ha ismét 10 éves körüli lennék biztos imádnám, de felnőtt fejjel megleszek nélküle is!

Pocok - 2011. 02. 02. 11:34

Jó, akkor tisztáztuk. :D

Shalafi - 2011. 02. 02. 11:48

jaj de nagyon rosz, de ennek szerintem nem mi leszünk a célcsoportja hanem 6-7 éves srácok, én is azidőtájt rajongtam érte :)

Dregnarr1 - 2011. 02. 02. 11:58

Az ellenfelek olyanok, mintha 1:1-es műagyag bábuk lennének, nem tudom ez szándékos volt-e az akciófigurák miatt.
Az új ruhák alsó része (fekete) nem tetszik, a fél testük elveszti a színét.

Ettől függetlenül szerintem jó lesz, a színészek így elsőre kedvelhetők, az effektek meg biztosan fejlődnek.

GK - 2011. 02. 02. 15:14

Sziasztok!

Nem tudom mennyire offtopic, de a 80as évek vége fele volt a Super Channel (AM mikró a király :)), amin szombat délelőttönként mentek a rajzfilmsorozatok, mint pl. GI Joe, Centurions, Saber Rider, és Power Rangers.

Na erről a Power Rangers rajzfilmről gyakorlatilag semmit nem találtam a neten, csak az élőszereplős verzióról, ami szerintem sokkal-sokkal bénább, mint ez a rajzfilm.

Valaki más is emlékszik erre? Esetleg ismertek weboldalt, ahol több infót lehetne róla találni?

Üdv,
GK

KisDee - 2011. 02. 02. 15:31

egyetértek, a ruha nagyon béna:D

v'li - 2011. 02. 02. 16:22

Nem gondoltam, hogy ennyi évad van belőle. Én csak a MMPR-t ismertem gyerekkoromból, de abban még figyeltek olyan apró részletekre, hogy:
a sárga ranger ázsiai,
a fekete ranger fekete,
a vörös pedig (részben) indián legyen.

Régi szép idők :D

Buheronix - 2011. 02. 02. 19:24

Sziasztok!

Igen, ez egy önálló évad lesz (18.)! Igazság szerint az összes évad teljesen különbözik a többitől: mindig új szereplők vannak benne, új történet, új ellenségek, új páncélok stb. Ez alól csak az első 6 évad volt kivétel (Mighty Morpbin, amiből ugye 3 is volt, továbbá Zeo, Turbo és In Space), ill. a 12.-ben (Dino Thunder) visszahozták a legnépszerűbb karaktert, de tulajdonképpen a hetediktől (Lost Galaxy) teljesen ráálltak az eredeti japán módszerre.

Ebben a környezetben igazi különlegességnek számít, amikor két évad szereplői egy közös történetben találkoznak egymással. Sajnos az amerikai verzióban (Power Rangers) ez nem mindig történik meg. Én például eléggé hiányoltam egy fasza Jungle Fury (16.) és R.P.M. (17.) zúzást. A japánok (Super Sentai) ellenben ezeket a részeket már eleve moziverzióban tolják (bár sajnos ott is azokkal a gagyi spandex ruhákkal)!

“Nem tudom mennyire offtopic, de a 80as évek vége fele volt a Super Channel (AM mikró a király :)), amin szombat délelőttönként mentek a rajzfilmsorozatok, mint pl. GI Joe, Centurions, Saber Rider, és Power Rangers.

Na erről a Power Rangers rajzfilmről gyakorlatilag semmit nem találtam a neten, csak az élőszereplős verzióról, ami szerintem sokkal-sokkal bénább, mint ez a rajzfilm.”

Nem tudok rajzfilm-változatról, legfejlebb képregényről. Egyébként a Power Rangerst 1993-tól kezdték el remakelni, tehát ha volt is, az biztos nem a 80-as években lehetett! A japánok pedig amúgyis rengeteg ilyen típusú sorozatot csináltak (a Saber Rider is az volt, az amerikaiak csak átszinkronizálták, ill. kivágták a véres jeleneteket), úgyhogy szerintem Te egy másik műsorra emlékezhetsz! Talán, ha fel tudnál idézni néhány momentumot, tudnék segíteni!

“Én csak a MMPR-t ismertem gyerekkoromból, de abban még figyeltek olyan apró részletekre, hogy:
a sárga ranger ázsiai,
a fekete ranger fekete,
a vörös pedig (részben) indián legyen.

Régi szép idők :D”

Támadták is jó sokat a rasszizmusa miatt! Tulajdonképpen emiatt is kellett a színészeknek elhagyniuk a produkciót a 2. évad közepe felé (ill. Austin St. John – a vörös ranger – a pletykák szerint nagyképű volt és a kelleténél jobban fel akarta tornázni a fizetését – persze, ez lehet már soha nem fog kiderülni)!

Egyébként szegény Thuy Trang (sárga ranger) 2001 szeptember 3.-án (ugye néhány nappal a WTC tragédia előtt) autóbalesetben meghalt. Borzasztó irónia, hogy családjával együtt kisgyermekként sikeresen menekült ki a vietnámi háború poklából először Hong Kongba, majd onnan Amerikába, ahol a fiatalok körében híres szinésznő lett, sőt, egyedüli ex-Power Ranger-ként majdnem hollywood-i sztár is! Persze nincs mit tenni, ha valakinek itt az idő, akkor itt az idő!

Bocsánat, hogy ilyen bőlére fogtam, de idős korom ellenére is rettentően szeretem és alig várom már, hogy végre elkezdjék adni! :-D

slowclub - 2011. 02. 02. 19:40

Buheronix:
ez nem semmi info, köszi! :-)))

winnie - 2011. 02. 02. 20:38

“Bocsánat, hogy ilyen bőlére fogtam”

ilyen ért sose kérj bocsánatot, szerintem az is szívesen olvasta, aki nem ismeri a PR-t.

GK - 2011. 02. 02. 21:33

“Nem tudok rajzfilm-változatról, legfejlebb képregényről. Egyébként a Power Rangerst 1993-tól kezdték el remakelni, tehát ha volt is, az biztos nem a 80-as években lehetett! A japánok pedig amúgyis rengeteg ilyen típusú sorozatot csináltak (a Saber Rider is az volt, az amerikaiak csak átszinkronizálták, ill. kivágták a véres jeleneteket), úgyhogy szerintem Te egy másik műsorra emlékezhetsz! Talán, ha fel tudnál idézni néhány momentumot, tudnék segíteni!”

Motívumok:
– 5 géporoszlánjuk van ami összeáll egy nagy robottá (ha jól rémlik az élőszereplős Power Rangersben is ez van)
– van egy közös kastélyuk, és amikor be akarnak szállni, a géporoszlánba, hogy menjenek megmenteni a világot, akkor valami csúszdán / kapaszkodón ereszkednek le
– van egy szemüveges kiskölyök
– van egy jelvényük a szívüknél, ami kulcsként működik, ha össze akarnak állni a nagy robottá (berakják a műszerfalba, és elfordítanak egy gombot, amire a jelvény átalakul kulccsá)
– a világmegmentéshez használt ruhájuk nagyon hasonlít az élőszereplős power ranger ruhákhoz, csak persze rajzfilmen kevésbé műanyagnak hat… :)
– az egyik részben meghal az egyik főhős (akinek fekete-fehér színű ruhája volt – gonosz boszorka öli meg), és a hercegnő száll be a helyére rózsaszín ruhával
– hogy mitől hercegnő, meg mit csinált a kastélyban meg kié a kastély azt ne kérdezd, nagyon rég volt már, és akkor még az angolom se volt túl jó :)
– szinte biztos, hogy a TV újság szerint Power Rangers volt a címe. És úgy emlékszem, hogy mondták is a sorozatban. De el tudom képzelni, h az eredeti japán verzió volt szinkronizálva.
– nem csak én emlékszem rá, tehát kicsi az esélye, hogy “álmodtam”. :)
– mindenesetre nem zárom ki, hogy a 90-es évek eleje volt, a Super Channel 1993-ban változtatott nevet, amikor megvette az NBC, és ez még biztos azelőtt volt.
– azt se zárom ki, hogy valami fordítási “huba” miatt lett végül Power Rangers egy tök másik sorozat, de ebben az esetben érdekelne az eredeti. :)

Üdv,
GK

Buheronix - 2011. 02. 02. 22:06

“Buheronix:
ez nem semmi info, köszi! :-)))”

Nagyon szívesen! Szólj, ha van kérdésed a témában! :-D

“ilyen ért sose kérj bocsánatot, szerintem az is szívesen olvasta, aki nem ismeri a PR-t.”

Köszönöm! Örülök, ha így gondolod!

Továbbá, ösztökéléseiteken felbuzdúlva, megragadnám az alkalmat, nem tudom, hogy ide szabad-e írni, de beszélnék egy kapcsolódó témáról. Ha valakinek ugyanis tetszik a Power Rangers/Super Sentai világ, akkor biztos imádni fogja a Kamen Ridert is! Ebből a kicsit már idősebb generáció számára készített, szintén tekintélyes múltú (1971 óta) sorozatból csupán két amerikai átdolgozás született. Az első a MMPR sikerén felbuzdulva elindított Masked Rider, amely véleményem szerint szánalmasra sikerült. A minden idők talán leghíresebb KR évadából, a Kamer Rider Rx-ből lett remakelve (a producer vagy író – már nem emlékszem – fel is volt háborodva, hogy az átdolgozásban helyenként erősen módosítottak a történeten, az “aggressziót” csökkentendő, elvéve azonban a komolyságából is egyúttal). Az utolsó részekben szereplő extra karakterek nevét sem tudták rendesen átvenni: elszúrták a sorrendet és így össze-vissza nevezgették el őket az eredetihez képest!

A másik próbálkozás a 2009. évhez köthető, amikor a 2002-es Kamen Rider Ryuki-t adoptálták, Kamen Rider Dragon Knight néven! Az előzővel ellentétben kib@szott jóra sikerült, még Daytime Emmy Award-ot is nyert. Sajnos azonban nem lett folytatása, mert nem vált annyira népszerűvé Amerikában, mint ahogy azt várták (Japánban viszont például tarolt).
Itt az előzetese! Sz’tem elég f@sz@!

Ugyan ezen a területen a SS/PR és a KR a mainstream, rengeteg más típusú, sikeres próbálkozással is lehet találkozni: az Ultraman sorozat (Superhuman Samurai-ként lett remakelve egy évad), a Metall Heroes sorozat (Ki ne emlékezne a legendás Winspector-ra?, ), Tomica Hero Rescue Fire, Garo stb. Még a kínaiak is villantottak egyszer egy nagyot: Armored Heroes, !

Még annyit, ha szabad, hogy a rajongók nagy örömére ezen produkciók túlnyomó többsége fansubként teljesen legálisan tölthetőek le különböző blogokról, ugyanis a copyright csupán Japánban és még néhány más ázsiai országban érvényes!

Ha érdekel valakit a Power Rangers különböző évadairól is írhatok egy nagyobb kommentet egy átfogó kép kialakítása végett! Úgyis belemelegedtem már! :-D

Buheronix - 2011. 02. 02. 22:10

“Motívumok:
– 5 géporoszlánjuk van ami összeáll egy nagy robottá ”

Ennyi elég is! :-D A címe: Voltron! Igen népszerű volt, több évad is készült belőle, de azokban már nem oroszlánok voltak Voltron összetevői!

Buheronix - 2011. 02. 02. 22:34

Jujj, nem jelentek meg a linkek!

Szóval még egyszer!

A Kamen Rider Dragon Knight előzetese!

http://www.youtube.com/watch?v=nwGfi7Shbhg

Winspector!

http://www.youtube.com/watch?v=zwKjIBPPSCw

És Armored Hero!

http://www.youtube.com/watch?v=E3Ayb7jWg5g

Buheronix - 2011. 02. 08. 16:10

Sziasztok!

Nos, lement a várva-várt első rész! Véleményem szerint az eredmény közepestől valamelyest jobbnak mondható!

!!Vigyázat, spoilert is fog tartalmazni írásom!!

A főcímdal erősen hasonlít a Mighty Morphin ost-jére, szerintem nagyon jó. Sajnos az akciójelenetekhez szinte semmit nem tettek hozzá az amerikaiak és bár a zordok irányításához használt új, egyedi páncélok nagggggyon faszák, személy szerint (bár valószínűleg mások is ezen a véleményen lesznek) szívesen láttam volna azokat verekedés közben.

A történet szinte egy az egyben az eredeti 3. részének lemásolása (Samurai Sentai Shinkenger, 33. évad), kihagyva belőle egy fontos pikantériát. A japán verzióban ugyanis a vörös ranger kimondottan zord, rideg és zárkózott, míg a zöld ranger öntörvényű, lázadó típusú. Ez természetesen érdekes konfliktushoz vezet kettejük között, amelyből sajnos a PR-ben semmit sem láthattunk. Sajnos első látásra a karakterek felületes kidolgozásúnak tűnnek: az originalból átveszik azokat a vonásokat, amelyeket a szerzők gondolnak, DE hozzá már nem tesznek sokat azok helyett! Ráadásul a történet amúgyis kicsit összecsapottnak tűnik, úgy se eleje, se vége.

Másik negatívum az én olvasatomban az egyik régi szereplő megjelenése: az erősen idióta Bulk (Paul Schrier) ismét szerepel a sorozatban. Azt gondolom, hogy ő és a társa (Skull – Jason Narvy – aki egyébként ma már egyetemi professzor, talán ezért sem szerepel most) annak idején se volt túl jó ötlet, mert csak ostoba komolytalanságot vittek bele a produkcióba. Szóval a készítők részéről ezt a húzást
egy kicsit vészjóslónak látom. Remélem pozitívan fogok tévedni.

Úgy összességében egyébként nem rossz, élvezhető, bár túl nem szárnyalja az eredetit (bár ez talán még változhat).
Nah, mindegy, majd meglátjuk, mi fog belőle kisülni!

Bocsánat, ha egy kicsit negatívra sikerült az értékelésem, amennyire lehetett, igyekeztem reális képet kialakítani!

Buheronix - 2011. 06. 02. 01:18

Most már bőven egynegyedénél tart az évad, így talán már szabad határozott véleményt alkotni!

Szerintem szerencsésebb lenne a negatívumokkal kezdeni! Mint azt már megemlítettem, történetileg az eredeti remake-jét láthatjuk (nem úgy, mint például a nagy sikerű előző évad, az RPM esetében, ahol markánsan különbözött a feldolgozás a forráshoz, a Go-Ongers-hez képest – mind eseményeiben, mind hangulatában, stílusában), amiből sajnálatos módon a keményebb momentumokat (pl. haláleseteket, komolyabb baleseteket) és a finoman kidolgozott mellékszálakat egyszerűen kihagyják, miközben azok helyett érdemlegeset nem tesznek hozzá. Durván kifejezve az eredeti lebutított verzióját láthatjuk a képernyőn! Többek között ebből kifolyólag is a rajongók a főszereplők többségét (így például a vörös Rangert is – ami lássuk be: elég nagy baj, tekintve, hogy az első számú karakternek kéne lennie) egysíkúnak, unalmasnak, üresnek találják. Bevallom őszintén, véleményem nem különbözik sokban e téren. Tehát az összes felvetődött rossz érzés a hiányos átvételben gyökeredzik!

Ja, és a két bohócban: Bulkban és a Sculk fiában, Spike-ban. Erről nem is nyilatkoznék bővebben, mivel mindig is szívből utáltam ezt a fajta agyatlan, komédiának messzemenően nem nevezhető, komolytalan ökörködést, amit képviselnek, ezért elfogult vagyok! Lényeg, hogy az amcsik az ilyen fajta poénokért(?) valami miatt nagyon meg vannak őrülve!

Esetleg még a betétzene problémája merülhetne fel! Nekem személy szerint ezzel nincsen gondom, hiszen bár tényleg nagyon jó volt a Shinkenger OST-je, de lehetőséget kell adni a másiknak is. Ezt azért is mondom, mert megfigyeltem, hogy a Super Sentai-ok betétdalai átalában elsőre idegesítőek, majd rövid idő múlva igencsak fülbemászóakká válnak valahogy (kicsit talán művészieknek is mondhatóak), spiritusz van bennük. Ezzel szemben a Power Rangers-es zenék inkább olyan “faszának”, “cool”-nak írhatóak le,
“odadurrantósabbnak” (baszatósnak – ahogy a mai fiatalok mondanák)! A Power Rangers mindig is ilyen volt, így én
nem érzem teljesen jogosnak azt a szemrehányást, hogy a szamuráj hagyományokat figyelembe veendő, inkább finomabb
zenéket kellett volna választani a mostani esetében! Mindettől függetlenül szerintem mindkét zenei világnak bőven megvan a maga jó oldala, csak rá kell tudni hangolódni!

Pozitívumok! Általában a Power Rangers-ben bőven szokott lenni hozzáforgatott akciójelenet (főleg a sokat szidott
Disney korszakban). Sajnos itt kevés van. Bár ami van, az nagyon jó! Igazán sok hozzáadott anyagra végülis itt nincs
is szükség, mert az eredeti különösen akciódúsra sikeredett, igen sok nagyszerűen megtervezett párharccal, nagy összecsapással. Továbbra is nagyon zsírnak tartom a Zordok (nagy robotok) irányításánal használt új páncélokat! Sajnos azon kívül máshol nem láthatjuk őket, pedig az igazi az lenne, ha azokban karatéjoznának/szamurájkodnának alapból is! :-P Nah, de hát mindegy, a semminél így is több! Talán majd a moziverzióban!

Eddig összességében ezeket a megállapítások tudtam levonni! Korábbi közepes “osztályzatomat” végső soron visszavonom és egy gyenge négyes alára cserélem!

Marvelous - 2011. 10. 19. 22:15

Igazából ez nem csak egyszerű folytatás.

Mivel A Saban Entertainment visszavássárolta a jogokat, ezért egy teljes újrakezdést láthatunk.

A Főcímdal: Go Go Power Rangers Samurai az eredeti Ron Wasserman dal feldolgozása (aminek egy feldolgozását egy Japán énekes, Masaaki Endoh is énekelte).

Ismerős Szereplők:

– Paul Schrier mint Bulk, akit még az eredeti Mighty Morphinből ismerhet mindenki (hozzá teszem ő az egyetlen színész aki megdöntötte a több mint 300 részben való megjelenés rekordját)

– Ricardo Medina Jr. (Rick Medina) mint Dekker, egy Nighlock Szamuráj, aki a vörös Rangerre vadászik. Eredetileg Rick Cole Evanst, a vörös Wild Force Rangert játszotta.

– Rene Naufahu mint Ji Mentor, aki eredetileg Gruumm uralkodót alakította a Power rangers SPD-ben.

A jelmezek:

A jelmezek legfőképp a Szamuráj témához igazodnak, egyszerűek, de elég jók. A sisakok díszítése valójában ugyanaz a Kanji jel, amit a levegőbe rajzolnak átalakuláskor, ezek: Tűz, Víz, Föld, Szél és valószínűleg a villámlás, a hatodik ranger pedig a fény lesz.

Az átalakuláskor az eredeti jelszó:

Samurizer Ready! Go go Samurai!

és a szezon jelmondata: Rangers Together, Samurai forever!

Keringenek pletykák,hogy a következő évad címe (hozzáteszem nem jó ötlet) Power Rangers Mega Force lesz, ami hiba, mert az eredeti japán film fő témája az Angyalok voltak, tehát ez hejből megbukott. (Tensou Sentai Goseiger)

Az utána következő (várhatóan 20. évfordulós évad) Űrkalózokra épül majd, és nem szabad hogy elrontsák.

Marvelous - 2011. 10. 19. 22:19

Buheronix, MSN-en lenne kedved kitárgyalni ezt a témát (Super Sentai leginkább)

Marvelous - 2011. 10. 19. 22:22

Amúgy bizonyos értelemben igen A Voltron Go-Lion és A Seijyushi Bismarck (Voltron és Saber Rider) is nagyon hasonlítanak a Power rangers/Super Sentai témához, de ezek Animék, amikből készült egy silány angol szinkron.

Amúgy A voltronból most fut a legújabb változat, a Voltron Force ami elég jónak néz ki.

Viki - 2014. 11. 29. 12:48

Hol tudom megnézni ezt az évadot magyarul? Mert sehol sem találom.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz