Advertisement
login |

Lie To Me: vége a 3. évadnak – írta CyClotroniC

2011. 02. 02. 14:33 - Írta: vendegblogger

28 hozzászólás | kategória: 2010/11 finálék, kritika,

Every genius has his weakness.

Elvihet egyetlen színész és karakter egy egész sorozatot a vállán? Hányszor illik és lehet koncepciót váltani három évad alatt? Többnyire ezek a kérdések merültek fel bennem a Lie To Me 3. szezonja során, melynek tisztázásában a finálé sem segített sokat, sőt…

lietome1

Az elsődleges gondom az egésszel, hogy marhára érezni, hogy ennyi volt az ötletben, vagy az írókban, nagyon nyögvenyelős és klisés a legtöbb epizód. Persze azért pozitív változás is akadt, igaz, hogy csak kevéske, de a 3. szezon többnyire inkább azt mutatta meg, hogy igenis eljutott arra a szintre a sorozat, hogy baromira számít az aktuális eset, és ezzel nem kicsit van hátrányban a The Mentalist-tel vagy a Castle-vel szemben.

Nem biztos, hogy jó dolog hasonlítgatni, de mindhárom nyomozósat egyszerre kezdtem el nézni, mindhárom a 3. szezonját tapossa, és jelenleg sajnos a Lie To Me kullog az utolsó helyen (nézettségben is). Lássuk be, hogy nem áll jól a sorozat szénája, hiszen 13 epizód után “félbevágták” a szezont, Shawn Ryan elment a The Chicago Code-hoz, ráadásul az egyik konkurens, vergődő FOX sorozat, a Fringe, mintha kezdene magára találni pénteken.

lietome2

Ezek tükrében a mostani szezonzáró, könnyen sorozatzáró epizód is lehet, ennek megfelelően tipikus semmilyen lezárást kaptunk, no de erről és az egész szezonról bővebben a tovább mögött, minimális spoilerrel.

A szezonzáró langyosra sikeredett, de legalább nem bosszantóan unalmasra. Az alapszituációról ordít a Facebook-utalás, de efölött még szemet is hunynék, mert lehetne izgalmas “ellenfél” egy számtechzseni Lightmannek, a gond csak az, hogy ez is csak egy kihagyott ziccer maradt. Zsenink ugyanis megint csak ott vérzik el, ahol a filmtörténet 95%-ában szoktak, a saját egóján, egy beszélgetés során, ahol kifakad belőlük egy önvallomás, amit hőseink rögzítenek az utókor és az esküdtszék számára. Nem túl briliáns és eredeti, ugye? Nem volt más ötlet.

Ennek tükrében sok értékelhető nem is történt, ahogy a szezon nagy részében ezt megszokhattuk. A 3×03-3×08 közötti periódus számomra egy jó nagy hullámvölgy volt 4-5 pontos epizódokkal, ahol nagyon elmentek az írók egy lassú folyású pszichológia-orientált irányba. Lightman már gyakorlatilag nem is megold ügyeket, hanem a mögöttük húzódó indítékot próbálja meg feloldani, rendezni az ellentéteket. A bányászos rész is valami ilyesmi próbált lenni, ami egyáltalán nem működött, hozta is a sorozatmélypontot.

A one-man show-t tovább erősíti, hogy Loker már képernyőre se nagyon kerül, teljesen fölösleges karakter lett, az első szezonos igazmondós gaget pedig már baromi régen elhagyták. Torres és Foster két tök egyforma figura, akik határozottak, anyáskodóak, néha bele-belesegítenek a kikérdezésbe, de ezt akárki más is csinálhatná, mert ezenkívül nem sok funkciójuk van. Szintén kapufa volt behozni a faarcú rendőrnőt, aki rendre szállítja a legunalmasabb perceket, és a szezonzáróba beleírt fekete srác se tűnik ígéretesnek.

lietome3

Az egyetlen pozitív változás Emily karakterében történt, ugyanis gyakorlatilag átklónozták ide Alexis Castle-t, a talpraesett, határozott, apu-kedvence kislányt, aki szakbarbár, komolytalan apját próbálja meg életre nevelni, ő pedig cserébe aggódik… Ja és már Cal is könyvet ír otthon, csak a fíling kedvéért. Egy szóval a határozottabb Emily jobb, mint a szeppent, aggodalmaskodó volt, így némi humort is lehetett csempészni a családi jelenetekbe, de itt vége is a mellékszereplők éltetésének.

Tim Roth viszont egy zseni, így Lightman is az lehetne, de egyszerűen olyan sztorikat és eseteket írnak neki, hogy azok teljesen kiölik a karakter felsőbbrendűségét – mintha House fejfájást vagy megfázást gyógyítana. Egyre evidensebbek az esetek, lásd az utolsó előtti rész gyerekrablását, ahol fájóan ordított a végkifejlett mindössze másfél perc után. Ráadásul már elmaradnak Torresék okításai is, vagy a példálózások, helyette olyan szájbarágásokat kapunk szinte minden részben, hogy “éppen most mondta el nekünk”, “a szája ezt mondja, de a szemöldöke…”. A legdurvább, hogy ezek nagy része már nem is mikro-arckifejezés, hanem nyílt érzelem.

Nem tudom, hogy mi lenne a megfelelő, mert az se volt jó irány, hogy minden epizódban az egyik szereplő élete forgott kockán, mert nevetséges túlzásokba estek ezzel néha a 2. szezonban, viszont legalább volt súlya a történéseknek, volt tempó, feszültség, valami, ami határidőt szab vagy fenyeget. Na, a showrunner-váltással ez már teljesen eltűnt, és maradt a moralizálás és az “igazságot keressük”-klisé sok esetben.

lietome4

Számokban kifejezve ez max egy 6-os a fináléra, de 5/10-nél semmiképpen sem több a teljes szezonra, ha az elsőt 7-esre, a másodikat pedig 6-osra tartom. Pedig voltak ígéretes epizódnyitások, például a szezonnyitó bankrablós, vagy a diliházas, amikből valami nagyszerű is kerekedhetett volna, de aztán elmaszatolták az egészet. Szerencsére biztonsági játék mellett döntöttek az írók, így nem kaptunk se cliffhangert, se éles lezárást, ami jó, mert ezen a szinten nem hiszem, hogy tovább nézném a sorozatot. Viszont bármennyire is amatőr hiba, Tim Roth-ot nagyon nehéz elkaszálni, de valószínűleg ezt a FOX úgyis megteszi helyettem.

28 hozzászólás Ne habozz!

Lallapurna - 2011. 02. 02. 14:59

Sajnos igazad van. Fáj a szívem a sorozatért, igaz, az már a 2. évad akciófesztiválja óta fáj. Ez az évad azonban kínosan alulmúlta azt is, és ezzel bevonul nálam a legnagyobb kihagyott lehetőségek arcképcsarnokába.

Valahogy úgy érzem, hogy a sorozat “politikai” sakkjátszma áldozata lett, senki sem állított egy stabil és érzékeny írógárdát mögé, hanem ehelyett folyamatosan váltogatták egymást. Ez a mai sorozat ezért már senkinek sem az “édesgyermeke”, hanem félidegenek tolják bele a kliséket.

Kár, mert nagy kedvencem volt.

winnie - 2011. 02. 02. 15:06

jó meglátás az édesgyermekség, mert amellett, hogy minden évadot más showrunner vitt, ha jól rémlik a pilot készítője, a karakterek megalkotója sem ment tovább a sorozattal az 1. évadban. talán tanácsadott, de nem volt showrunner. így hát, ahány főnök, annyi lie to me volt.

lehet, hogy akkor az 1. évados gárdát kellett volna meghagynia a foxnak, nem váltogatni? (amúgy ez az akciófesztivál ez komoly? tényleg ennyire látványosan akcióztak shawn ryanék?)

human - 2011. 02. 02. 15:17

Ryanék drámát írtak, ahogy a poszt is említi, aztán a Fox cserélgette kicsit az epizódokat, hogy ne hullámvasút legyen, hanem kiégessék a feszültség részt. Mondjuk a mostani évadot felesleges lehúzni az első évad utolsó 3-4 részéhez viszonyítva.

Lallapurna - 2011. 02. 02. 15:25

winnie: Nekem akkor tűnt fel, hogy valami nem passzol a sorozattal, amikor Lightman-mint-akcióhőst kaptunk hétről hétre a második évadban. Nekem, aki az első évaddal ráharaptam, már az is durva, bár még vállalható húzásnak tűnt.

human: igaz, a mostani sem veszett fejsze nyele teljesen :)

CyClotroniC - 2011. 02. 02. 15:35

human: Az igaz, hogy az is béna volt, de abban legalább akadtak jó részek az első felében, és a Melissa Georgeos 3-4 epizód is jóra sikerült szerintem. Összességében ez a 3-as nekem annyival gyengébb, hogy itt egyetlen kiemelkedőt se tudnék mondani.

szerintem - 2011. 02. 02. 16:16

nekem is hasonlo a velemenyem, teljesen one man show-ra redukaltak a sorozatot, holott volt potencial a tobbi szereploben is. a sztori sosem volt tul eros, a mikrokifejezeseket pedig mindig tul eroteljesen mutattak meg a szineszek, ugyhogy sok meglepetes nem volt benne. a sokfele hiba mellet szerintem a folyamatos hanyatlas oka az, hogy ebben a koncepcioban ennyi volt, onmagaban keves, kifogyott. ettol fuggetlenul nezem, mert Tim Roth ugy jo, ahogy van. ra adtam a voksomat a legjobb ferfi szereplo kategoriaban (kar, hogy kevesen tudtak rola)

Bobtoreador - 2011. 02. 02. 16:37

Én már az első évadban sajnáltam, hogy dobták Loker radikális őszinteségét (vagyis nem csak nem hazudik, de mindig ki is mondja, amit gondol), lett volna benne lehetőség, főleg az állandóan hazudozó Cal mellett. Reménykedjünk egy tökös írócsapatban, hátha gatyába rázzák a sorozatot.

tiktak - 2011. 02. 02. 16:56

Tudom, hogy már a house-ban ellőtték, de én a diliházas jelenetnél azt éreztem, hogy itt lehet, hogy az segítene, ha lightman valóban megbolondulna, ha már az ügyek ennyire gázak, akkor talán a magánéletére helyezhetnék a hangsúlyt (és nem szerelmi szállal). Vagy esetleg ha teljesen antiszociálissá válna és a többiek megutálnák, kirekesztenék.
A nyomozások most már annyira rosszak számomra, hogy nem egy részt csak félig néztem meg. Egyáltalán nem volt kíváncsi a végére. Ezen kívül meg semmi nem történik benne.

Lallapurna - 2011. 02. 02. 17:10

A karakterekre kellett volna sokkal nagyobb hangsúlyt fektetni, abszolút rájuk alapozni. Helyesek, jópofák, érdekesek voltak, rendes sztorival vinnék – vitték volna? – a sorozatot tovább. A jelenlegi szitun még a románc is dobott volna, bármennyire is utáloma több évadon átívelő mesterséges feszültségkeltést.

De helyette bűnüldöztünk, egy cseppet más technikával…

Lengabor - 2011. 02. 02. 17:35

Hát nagyon sajnálom ezt a sorozatot. Az első évadot nagyon imádtam, mert arról szólt, aminek feltüntették: hazugságok elemzéséről, vizsgálatáról. Jött a második, ami egy Rambos vonalat hozott, tehát tele akcióval, hazugságvizsgálat minimálisra csökkentésével. Majd itt ez a harmadik… amire megfelelő jelzőt nem is találok, de a one-man-show az igaz. Biztos sokan szeretik így is (sic!), de szerintem jobb lenne, ha befejeznék… Azért ha itthon folytatják, majd elnézegetem úgy is, de korántsem akkora lelkesedéssel, mint korábban. Részemről kasza (legalábbis az esetleges további részekre).

nagyonnagyon - 2011. 02. 02. 17:44

Nekem így is bejön, de azt érzem vele kapcsolatban mint a House-al hogy sokkal de sokkal több potenciál lenne benn. Amíg a Castle-ben sziporkázik a csapat addig ennél a kettőnél kimondottan izzadságszagot érezni, hajtanak a színészek de sztori és tempó nélkül marad az erőlködés.
Kár érte, én azért nézem amíg megy..

nagyonnagyon - 2011. 02. 02. 17:46

szokták mondani hogy az ember nem válogathatja meg a szüleit de azért a Fox-on sorozatnak születni nem egy életbiztosítás :)

TonyIsBack - 2011. 02. 02. 18:40

Az a rossz, hogy minden adott, ami egy jó sorozathoz kell (különös főszereplő, valami kapcsolat a partnerével, jó mellékszereplők – ok. Lokert tényleg eltolták mostanra:), jó téma) – ugye eddig kb. House vagy Bones séma a Fox-tól (jó értelemben), de ezeknél a sorozatoknál sikerült valamit kezdeni a mellékszereplőkkel (kapcsolatok, melléksztori), így több szálon futott a cselekmény, nem úgy mint a Lie to Me-nél. Továbbá az említett sorozatoknál is azok voltak a jó részek/évadok, ahol volt valami átívelő sztori, ami egyben tartotta (pl. Bones – Grave Digger), amíg ezek nem valósulnak meg, addig a Lie to Me legjobb esetben is csak “közepes” sorozat marad.

Lightman lánya viszont dicséretes próbálkozás, a többi karaktert is fel kéne hozni valami hasonló szintre.

Remélem, hogy nem kaszálják, mert sok még benne a potenciál és még így is simán nézhető.

lencsilány - 2011. 02. 02. 19:59

Imádom ezt a sorozatot. Nah jó, csak az alapötletet imádom. De azt nagyon. Szerintem a legnagyobb baj, hogy az írók sem terveznek hosszú távra. Mert ha elkezdenek felépíteni egy karaktert, annak azért idő kell, hogy fokozatosan ismerje meg a néző. Ezzel szemben itt a karakterek elindultak valamilyen irányba, aztán pálfordulás, aztán megint. Most itt vagyunk a harmadik évadban, és egyszerűen nem ismerem a szereplőket. Annó a Numbers-szel volt hasonló gondom, hogy egyszerűen nem voltak személyiségből fakadó cselekedetek, csak random események által kiváltott random viselkedések. Nos ezt a Lie to me lassan tökéletesre fejleszti, és így az egész olyan összedobott muszájsorozat. Sajnos. Nem tudom, ha most kezdenének építkezni, kivárná-e a csatorna, és a nézők. Pedig annyira jó lehetne…

Xsz - 2011. 02. 02. 20:12

Én bevállaltam volna egy ilyen Lightman Foster mellékszál lovestoryt is mintha éreztem 1-1 részbe a szikrát de mégse lépték meg.

cyborgwings - 2011. 02. 02. 20:31

egy éve még meg mertem volna esküdni, hogy soha nem kaszálom a sorozatot, mivel tim roth baromi régóta hatalmas nagy kedvencem. aztán a harmadik évad részeit már állatira nehezemre esett követni, folyton ilyen essünk túl rajta hangulatban indítottam el a heti epizódot. végül úgy kaszáltam, hogy a twitteren írta valaki a szünetről való visszatérését (addig föl sem tűnt), én meg vállat vontam, hogy kit érdekel. mondjuk ha tudtam volna, hogy csak pár rész van vissza az évadból, lehet végigszenvedem, de most már mindegy.

ha visszahoznák az első évados hangulatot és felépítést, simán visszatérnék (ha egyáltalán lesz folytatás), de ezt a nulla sztori, nulla karakterek, nulla humor, nulla hangulat katyvaszt nem kérem szépen.

egyébként lightman lányát már az elején sem különösebben bírtam, de ebben az évadban különösen idegesítő volt számomra. furcsa is nekem, hogy ti pont őt értékelitek.

Lajoska67 - 2011. 02. 02. 21:55

Az első évad elején teljesen megfogtak azzal, ahogy magyarázták, hogy miben nyilvánul meg, hogy hazudnak, stb. Akkor még maga Lightman ment kihallgatni, hosszadalmasan tette fel a kérdéseket, és voltak poénok is, hogy mindig mindenkin látja, ha hazudik, és ez megkeseríti a mindennapi életét is. Ebből lett ez a mostani sima nyomozós dolog, amiben a tudományának már nincs is szerepe, nem indokol semmit, nem vitatnak meg semmit, csak mint valami úristen, mászkál embertől emberig, és kinyilatkoztat. Soha nem hibázik, soha semmi kínos nincs benne, mindig minden úgy sül el, ahogy akarja, ezért már-már Supermant is lenyomja. Az ügyek érthetetlenek és szarok, de már a 2. évad is ilyen volt nekem. Igazából csak az első évad elejének varázsa hat ki rám, hogy még mindig nézem. Enne ellenére persze nézem tovább is, ha lesz, de meg kell hagyni, hogy igen beteg karaketerek és emberi viszonyok vannak benne (lásd: Wallowski – Lightman, Loker – Torres, stb.).

CyClotroniC - 2011. 02. 02. 22:11

@cyborgwings: Én már rájöttem, hogy nekem ez a talpraesett, határozott, szarkasztikus lány karaktertípus bejön. Veronica Mars nyilván az etalon, de Alexis Castle vagy Emily Lightman is ide sorolható nálam (utóbbi szigorúan az utolsó 4-5 epizód alapján, azelőtt engem is frusztrált az állandó parázása).

Amúgy nálam is ez a szindróma volt, hogy mi van még heti nézős… ja, hogy a Lie To Me… essünk túl rajta. Kb olyanná vált, mint valami kötelező házimunka, amit addig halogat az ember, míg tud :)

CyClotroniC - 2011. 02. 02. 22:16

Amúgy az nem értem még a Lie To Me-ben, hogy pont akkor volt az első baromi nagy váltás, amikor a legjobb lett a sorozat, az első évad végére. Ott jött a sorozatgyilkosos szál, a savval vakítós pali, vagy a terrormerényletes. Aztán a skizofrénes 2×01 nekem nagyon lelógott a képről, majd átmentek kicsit Jack Bauer-be :S Az 1. szezont olyan szépen kifuttatták, ha ott nem cserélnek, szerintem jöhetett volna egy bejáratott karakteres 2. szezon.

anadr - 2011. 02. 03. 13:04

A párbeszéd a záró epizódban 00:34:21 -től….na, az olyanokért néztem végig.

halamita - 2011. 02. 04. 10:23

Javarészt egyet kell értsek a bloggerrel, és jogos a párhuzam a House-szal és a Castle-val is. Míg az előbbit azért hagytam ott (teljesen, mert korábban is csak hébe-hóba néztem), mert egy idő után túl egysíkúvá, egyszemélyessé vált a történet, az utóbbiban azt figyeltem meg, hogy a mellékkarakterek pontosan ellenkező irányú utat tettek meg Lightman csapatához képest. Míg Lokerék szép lassan kiüresedtek (from flat to transparent characters), addig Javier és társai szépen megteltek élettel (from transparent to flat; a round character az esetükben azért túlzás lenne, mert a Castle sem egy Wire, de amiben jók, azt egyre jobban hozzák). Ettől függetlenül – amennyiben lesz folytatása – továbbra is nézni fogom a Lie to Me-t, ha másért nem, Tim Roth alakításáért. Meg amúgy is én fordítom… :P

symor - 2011. 02. 05. 05:05

Be kell ismernem, hogy megkedveltem a sorozatot. Egyszerűen vannak olyan rutinszerű kikapcsolódást nyújtó produkciók, amelyek beépülnek az ember mindennapjaiba. Hiába húzom a számat mikróreakcióként az epizódok többségével kapcsolatban, ha azt érzem emellett, hogy jól beütemeződik a hetem részeként 40 perc Lightman lendületes furkálódásából.

Tim Roth kedélye dinamizmussal áll a szerephez, szereti játszani és egészen szórakoztatóvá teszi a figurát a maga koncentráltságával. A munkáját azonban szinte semmilyen formában nem támogatják a sorozat írói, ötlettelen, feleslegesen elnyújtott és százszorosan elkoptatott cselekményt teremtenek a karakter számára. Nem egy epizódon keresztül gyilkolják a sorozatot a kreativitáshiánnyal, amit Roth színészi potenciája is már alig bír kiegyensúlyozni emiatt.

A főszereplő szakmai tudása azonban legalább érvényesülhet a rossz keretek között is, míg a többi tehetségében érdemesebb szereplő egészen mostoha módon elhanyagolt. Kelli Williams háttérbe szorítása borzalmas pazarlás, egyrészt mert a The Practice óta nem volt hasonlóan előtérbe állítható szerepe, másrészt mert a maga csendes, intelligens hozzáállásával és bájával elbírna Roth mindenkin túlmutató vehemenciájával, ha hagynák. Ennek ellenére még a jobb flörtjelenetek alatt is visszafogják, legtöbbször feleslegesen drámáztatják, vagy egyhelyben tébláboltatják a részek alatt. Pillanatokra sejlik csak fel az a valódi kölcsönhatás, ami Roth és közte valóban felhasználható lehetne, vonzódva és konfrontálódva.

Ha pedig már a szereplők közötti kapcsolódásról írok, meg kell említenem a Castle említett példájánál az apa-lánya pajkosság sokkal jobban működik ebben a sorozatban. Felnőttebb felhangja van a dolognak, ahogy húzzák egymást az ilyen együttélés törvényszerűségei szerint a szereplők és jóval izgalmasabban teszik ezt, mint a nekem rémunalmas Castle kötelező családi köreiben.

Az alkotók legokosabb húzása az idei évadban egyértelműen az volt, hogy játékba hozták Emilyt. Egyszerűen élvezetes jeleneteket kapunk Hayley McFarland és Roth tálalásában, akik egyenrangú partnerekké válnak ezekben a kötözködő szcénákban a másiknak. Bármilyen rossz is például az adott epizód az apa-lánya csipkelődés minden esetben segít a színvonalán.

Legtöbbször segítenie is kell a minőségen, mert az bizony ez évad során is a közmondásos béka segge alatt volt. A Lie To Me készítői ugyanis sorozatosan követik el a legnagyobb hibát közönségükkel szemben, hogy mindig a legegyszerűbb cselekmény összetételt és karakterutat választva untatnak.

Még(!) mindig nem olyan mértékben teszik ezt, mint a Castle, vagy a Mentalista, melyeket két tehetséges bájgúnár ment fel a valódi cselekmény bemutatása alól. Ez sem mentség viszont a sorozat számára, ami összességében rohadt bosszantó tendenciát mutat.

Az 1. évad útkeresése langyos tapogatózás volt csupán, a 2. évadban Roth végre felszabadultabb lett az irányvonalak viszont meghatározhatatlanná tették a sorozatot és a 3. évadban, amikor már értjük a szereplőket és Roth lehengerlő tud maradni zajlik a folyamatos bénázás. Amennyiben lesz negyedik évad sajnos újra egy útkeresési fázisnak kellene következnie, a történetekre és fordulatokra sokkal, de sokkal jobban összpontosítva a Lie To Me utolsó lehetőségeként. Ha viszont ekkor sem tudnak némi egyenletességet biztosítani a részek között, fajdalom, mert Roth ellenére sem érdemel több esélyt az egész.

Még egy évadnyit azonban mindenképp adnék neki.

vélemény - 2011. 02. 18. 23:56

@symor : abszolút igazat adok neked , és eddig te voltál az egyetlen, aki Kelli nevét és a The Practice-t felhoztad…. nekem is lenne véleményem , de az a tiednél 3x hosszúbb lenne és nem is lehetne lerövidíteni… Kellinek mindenféle képen adnék sőt Brendannak és Monicanak is adnék többet , mert ez olyanná vált , mintha csak összecsapták volna…

Olyan lett a sorozat sajnos , mindt egy összecsapott házi feladat , vagy dolgozat… értitek . nem ?

És addig nem is lehetne vége a sorozatnak , amíg a Callian létre nem jön.

vélemény - 2011. 02. 19. 00:05

ezt tulajdon képpen átment egy sima mezei nyomozós sorozatba… CSI-hoz lehetne hasonlítani kis TÚLZÁSSAL …

Mellékszereplőknél itt vegyük pl.: Wallowski-t spec. én kinem állhatom :D részemről kiírhatnák , mert ez tényleg nem CSI … Hanem egy lehetőségekkel induló hazugság kutató sorozat…

vélemény - 2011. 02. 19. 00:10

jó , kavargatta a szálat – feszültséget Gil , Cal között.. legalább történt valami , na de akkor is….

Nekem ez a sorozat olyan , mint a House , az Ügyvédek ( ismertebb nevén : The Practice ) és a Bones . Kedvenc , soha abba nem hagyós , ezen felnövős sorozat. Nem tudom mennyit értetteket most ebből . Továbbá szórakoztató , és a kedvenc színészeim-színésznőim alakítják . Egyikük a példaképem is , de ez most mellékes , annyi a lényeg , hogy NE HAGYJÁK ABBA A 3. SEASON-NAL !!!!! Legyen folytatás , és hozzák össze a CALLIAN szálaz végre !!!!

paller - 2012. 09. 14. 05:36

most néztem végig a héten a teljes sorozatot. tényleg sokat esett a sorozat minősége, és a karakterek pálfordulásai nem kicsit zavaróak. hogy loker radikális őszintéből paranoid hazudozó lett az viszi a prímet a karakterek következetes kidolgozásában… még talán nem is lenne rossz lépés, ha kifejtenék a választ valahogy a cselekményben az írók, hogy miért?
tim roth zseniális, a marionett bábu mozgásán szénné röhögtem magam párszor. de ott van a szeren a drámai részeknél is.
érdekes, hogy annak idején, mikor itthon vetítették, akkor láttam belőle egy részt amikor már a 3. évad ment, és pont a bányászos epizódot fogtam ki, ami a legnagyobb mélyrepülése szerintem az egész sorozatnak. aztán pár hete véletlenül láttam azt a részt, amiben angus macfadyen is játszott, onnantól nem volt kérdés, hogy meg kell néznem. mondjuk a második évad pergősebb részei lightman karakterétől nem áll messze, angol hírszerzés, cia, pentagon… de roth azért nem egy statham:)
összességében nekem tetszett, bár nem vagyok nagy sorozat néző, igazából tv-t sem nézek már vagy 6-7 éve, így nincs is összehasonlítási alapom. de ha menne még én biztos nézném.
halamita: minden tiszteletem nektek azért a melóért amit csináltok. csak így tovább:)

Tas - 2013. 07. 05. 22:05

Én nagyon szeretem ezt a sorozatot és nem szeretném hogy itt vége legyen, Remélem kapnak ihletet még az írók és tovább folytatják

winnie - 2013. 07. 05. 22:31

ne ringasd magad hamis reményekbe. ez nem ihleten múlik. nem nézték már, nem volt siker, így hiába van ihlet, nincs tévécsatorna, aki megvenné. és mivel vége van, a színészek és az írók már rég másik sorozatban dolgoznak, így eleve lehetetlen lenne folytatni.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz