login |

House – 7×15: Peeing blood is the new black

2011. 03. 10. 14:32 - Írta: human

98 hozzászólás | kategória: kritika,

Ennyi volt. Itt kell abbahagyni? A rész, ami után megvernéd az írókat, de inkább magadra haragszol, mert megint beszívtad. Azt hiszem, tényleg abbahagyom. A tovább mögötti spoilerezés előtt azért egy kérdésem lenne: ha ez a House lemehetett azzal az erőszakos jelenettel, akkor miért nem csinálnak országos tévére hasonló sorozatot? De komolyan! Brutál maszkok és fröccsenő vér, na meg lefejezés. Tényleg WTF.

housebeszivtuk

Nem érdekel, hogy szinte minden függő visszaesik, mert House már a gyógyulása útján volt ki tudja hányszor. Ez a befejezés gáz. Ultragáz. És Cuddy lelép, ami után a doktorunk még jobban begyógyszerezi magát. Éljen! Mint egy rossz álom. Innen jön, hogy Bobby zuhanyzik.

És előtte milyen volt a rész? Egyrészt teljesen feleslegesnek bizonyult az anarchista gyerek szála. Csak azt érték el vele, hogy Cuddy betegsége komolyan vehetetlen lett. Izgultál egy percet is érte? Nem. Volt benne drámai töltet? Nem. Emiatt House ingadozása is nulla lett.

Egy évadon át nem bírták együtt tartani őket, mert… ki tudja miért. Legyőztek csomó nehézséget a kapcsolatban, de aztán mégis szét kellett szedni őket, mert… Mert az dráma. Szerintük. Képtelenek a kapcsolatot normálisan vinni és közben érdekes sorozatot csinálni, szóval látszólag a legegyszerűbb utat választották.

Az álombetétek miatt még reménykedek, hogy nullázzák, de annyira zavart ez a húzás, hogy lehet már azt sem lesz elég. Az sem, ha Cuddy rájön, hogy nem így kéne mert akármi. A 7. évad közepén lelövöm azt a sorozatot, ami a junkie-ságom egyik alapköve volt. Asszem, vennem kéne a jeleket.

98 hozzászólás Ne habozz!

winnie - 2011. 03. 10. 07:48

ez van, nem egyszerű a boldogsághoz vezető út, bukkanókkal van kikövezve. ha ugyan valóban a boldogság fele haladunk. még nincs boldogan éltek míg meg nem haltak (én már a 4. részre azt hittem, hogy vége, csak az írók még pedzegették, hogy a komolyabb hazugságok miképp hatnak:)

más kérdés, hogy nem akarják ugyanazokat a köröket lefutni, így kíváncsian várom, hogy a továbbiakban mi a tervük az íróknak. nem fognak kegyelmezni. a kérdés, hogy kinek.

(az egész azért jó, mert a boldog house láttán sokan kiszálltak, most meg a többiek fognak – mindig akadnak jó páran, akik egy-egy kanyar után köszönik és nem kérik.)

“Azt hiszem, tényleg abbahagyom.”

akkor ezentúl én írok a sorozatról?

lakzi - 2011. 03. 10. 14:40

GIGACANCEL!!

maniakus - 2011. 03. 10. 14:45

Szerintem ha House újra elkezdi szedni a gyógyszert, még mélyebbre süllyed, mint ahol Cuddy előtt volt, akkor fasza dráma lesz belőle.

Neo - 2011. 03. 10. 14:54

House mint Charlie! Mekkora képzavar volt :DDDD

McEwan - 2011. 03. 10. 14:57

Nekem tetszett a rész. Előre tudtam hogy ilyen kis jelenetek lesznek benne és bejött ahogy meg volt oldva. A Huddy dolog pedig elég egyértelmű volt hogy nem működhet… csoda volt hogy idáig kitartott. Ha működött volna, azzal az eddigi 6 évad alatt felépített House karaktert dobták volna ki a kukába. Sztem pont jó lesz így hogy most kínos jelenetek lesznek közöttük, Wilson többet szerepelhet megint, House pedig lesüllyedhet jó mélyre. Sokat ki lehet ebből hozni, ha sikerül jól megírniuk. Bár lehet én azért látom így a dolgokat mert alapból idegesített hogy együtt voltak. Nem hiányzik nekem még egy országos tévés happy end.

Bandi - 2011. 03. 10. 14:59

Nekem már az is rettentő erőltetett volt, hogy House ténylegesen azon agonizál, hogy ott legyen-e a csajával vagy sem. Műbalhé.
Aztán meg amiatt szakítani, mert az amúgy rengeteget fejlődő és már-már megbárányodott csávóm nem bírja elviselni a végső stádiumú rákom hírét gyógyszerek nélkül, ez meg kicsit több, mint műbalhé.
Különösen fájdalmas ez az ötlettelenség az utóbbi néhány brilliáns rész után.
Lehet, hogy tényleg ideje lenne méltósággal befejezni a sorozatot ebben az évadban, mert ez már csak rosszabb lesz.

Peet - 2011. 03. 10. 15:01

undorító volt a vége.

JimmyL - 2011. 03. 10. 15:02

Hat, vegigolvastam a cikket, ami showrunnerrel keszult interjubol szuletett.. itt linkeltetek valamelyik nap. Annyira felbasztam magam agyilag, hogy lehet en is megnyomom azt a cancelt.

Nem az a baj, hogy osszehozzak oket, vagy szetirjak, hanem az a bantoan alacsony iroi szinvonal, amint mindkettot megtettek. De komolyan… Cuddy mar raugrani is random ugrott, most szinte random ugrott le rola. Erdekes, mert a problemaik megoldasat, az egyuttlet nehezsegeit sokkal jobb szinvonalon irtak meg szerintem.

naughtyL - 2011. 03. 10. 15:09

én a tavalyi cancelem után még arra gondoltam, hogy lehet mégis végig fogom darálni ezt az évadot. de örülök, hogy nem gyűjtögettem a részeket..

yippupp - 2011. 03. 10. 15:19

szétmentek? akkor nézem megint

soldika - 2011. 03. 10. 15:23

Anno megfogadtam ha ujra eloveszik a bogyokat cancel…

dezmond - 2011. 03. 10. 15:27

szerintem ne temessük, inkább nézzük meg mi lesz a következő részben hogy mit hoznak ki belőle, utána már joggal szidhatjuk :/

VanillaSky - 2011. 03. 10. 15:44

Több lehetőség is van. Csinálnak egy Bobby-Pamela féle megoldást:D

1, House álmodta az egész évadot, soha nem volt együtt Cuddyval. A házomláskor begyógyszerezte magát és meglágyult a buksija. -> Vége.

2, House csak a legutóbbi részt álmodta, kicsit még szenvednek Cuddyval, talán még 1 évadot. -> Utána vége.

Ha eme briliáns (:D) technikát nem alkalmazzák, akkor még két másik lehetőség van.

3, Kiírják Cuddyt. Kell a környezetváltás neki/lányának/anyját kell gondoznia…etc. A már eddig is teljesen életszerűtlen helyzetet remélem nem bagatelizálják tovább. Mit csinálnának ezután? Ismét pátyolgatják Hosuet és a függőségét? Továbbra is együtt dolgoznak, House ökörségeivel együtt?

4, Hosue a rész végén dob még be pár Vicodint és az örök Vicodin mezőkre távozik a következő rész végén:D Lesz sírás-nevetés meg best of. A közönség meg meglepődik:)

Komolyra fordítva számomra is véget ért:( Nem hittem volna, hogy kaszálom és nem várom végig, de mégis.

A Doktor - 2011. 03. 10. 15:44

Azért gáz csak, hogy szétmentek, mert (most tartok a 12. résznél az évadban) érdekes jellemfejlődés volt egy sorozatlezáráshoz. Most konkrétan úgy tudom elképzelni, hogy meghal évad végén, amolyan “zsenik nem mennek nyugdíjba” felkiáltással.
Bár az én tippem az lesz, hogy szedi a vicodint, de később ki fog derülni, hogy szedte 1-2 hétig, aztán leállt vele. Cuddy meg beleomlik a karjaiba. Meg persze ne felejtsük, hogy Cuddy anyja volt már kezelve, Cuddy is, marad Rachel…
És már látom az összeborulást évad végén…

lakzi - 2011. 03. 10. 16:09

én egyedül hugh laurie-t nem értem, aki feltehetően egy sokkal kreatívabb ember annál, mint, hogy 8-10 évet lehúzzon egy ilyen szarban. jó volt, elfáradt, ki kell lépni, ennyi.

Neoprimitiv - 2011. 03. 10. 16:12

Még nem volt időm megnézni, de el fogom rá szánni magam, mert kíváncsivá tett.

“Legyőztek csomó nehézséget a kapcsolatban, de aztán mégis szét kellett szedni őket, mert… Mert az dráma. Szerintük. ” Most éppen a Castle kapcsán érzem úgy, hogy a hollywoodi procedural sorozatírók ha párkapcsolatról van szó, akkor megrekedtek valahol Courts Mahler színvonlán, csak két alternatíva létezik számukra: a beteljesületlen/elszúrt szerelem, sok bánatoskutya-nézéssel vagy a juj-de-boldogok-vagyunk-nincs-semmi-gondunk cukormáz. Ha valaki valami mással próbálkozik, azt szerintem kizárják a WGA-ból. A Chuck nem tudom, hol tart most, de ezek szerint a House-nál sem voltak képesek emberi kapcsolatokat értelmes módon ábrázolni, muszáj volt visszatérni a klisékhez.

blade78 - 2011. 03. 10. 16:18

5 szó jutott eszembe miután megnéztem.
Ebből csak 1-t írok le a többi úgyis ugyanaz FUCK!

Pkclaire - 2011. 03. 10. 16:29

“5 szó jutott eszembe miután megnéztem.
Ebből csak 1-t írok le a többi úgyis ugyanaz FUCK!”

=))=)) Azt hiszem szinkronjelenségről beszélsz. The same happened to me as well.

CactusBonus - 2011. 03. 10. 16:29

Egyetértek a szerzővel. Az álombetétek kivételével (amik szerintem zseniálisak voltak), hihetetlenül béna és hiteltelen volt a karakterek kezelése.
Ezért? Ezért kellett szakítani, mert csak vicodinnal bírta ki a számára szokatlan és félelmetes szituációt?
Ez szar.

@Neoprimitív:
Igazad van a párkapcsolat-bénázással kapcsolatban a sorozatokban. Engem is rohadtul idegesít. A Castle-ben pedig amint ilyen fontos pillanat jönne, már mp pontossággal meg tudom mondani, mikor csörren meg “véletlen” egy telefon, vagy bukkan fel a semmiből egy aktuális nő/férfi rivális. Igénytelen fos, csak Fillion istensége és Katic külleme miatt nézem :)

A fő oka a fentieknek amúgy a Moonlightning-effect:
http://www.givinguponperfect.com/2010/05/protesting-moonlighting-effect/

(Nálunk ‘Simlis és a szende’ címen futott)

zdawg - 2011. 03. 10. 17:05

kileng a bullshitmérő mutatója, elképesztően felcsesztem az agyam a végén. house vicces volt egy fokkal boldogabbnak is, mint általában. az egy drámai pillanat az egész részben a “no, no, no, please don’t” volt a végén, a többi halálra idegesített. annyira gyengén volt az egész cuddy-betegség elővezetve, beugrott a talán második évad végi dupla foreman-es epizód, az cserébe mennyivel jobb volt…

Cirmoscica - 2011. 03. 10. 17:05

Egyetértek a “FUCK”-kal! Az meg kicsit vicces, hogy én (a Magyar “House” Rajongói Oldal szerkesztője) is elgondolkodtam azon, hogy itt abbahagyom. Az álomjelenetek közül a horrorost nem is értettem, hogy jön oda, és gagyin volt megcsinálva – baromira látszott, hogy nem is Chase-ék zombiskodnak ott, hanem kaszkadőrök, ill. a “röpködések”-nél is egyértelmű volt, hogy hol voltak a felfüggesztő kötelek. A Butch Cassidy-sben Cuddy meg úgy “lövöldözött”, mintha lufikkal hadonászna. Persze, nem várhatunk mozifilmes minőséget… vagy mégis? Elég sok pénzből dolgoznak. Pff.
A sitcomost még tovább elnéztem volna, a fekete-fehéresben nem tetszett Edelstein alakítása, a musicalesben meg túl sok volt az autotune, meg a playback sem volt szinkronban a szájmozgással.

@lakzi: Hugh Laurie is azt vallja, hogy inkább legyen méltó befejezése, minthogy húzzák még 20 évadon keresztül (ezt most nyáron mondta). Szóval szerintem ő már ott unta az egészet, de szerintem nem fogja elvenni kétszáz nemtudomhány ember munkáját azzal, hogy úgy dönt, nem folytatja. Az írókra bízza ezt a döntést. Mondjuk kár, hogy nem használja ki eléggé, hogy exec. producer. Az ilyen gagyiskodásokat kiírthatná a sorozatból…

Végeredményben nem fogom abbahagyni a nézését, reménykedem abban, hogy méltó lezárást kap a sorozat, és addig kitartok mellette ősnézőként – de csak is Hugh Laurie miatt.

VanillaSky - 2011. 03. 10. 17:21

“Igazad van a párkapcsolat-bénázással kapcsolatban a sorozatokban.”

Ha már felvetődött. Most nem ide vonva az olyan sorozatokat, ahol mindennek ez az alapja (90210,GG…) nálam a Bones lesz emiatt kasza.

Ott is elszúrták az egész dolgot. Kezdődött ugye az 1 éves küldetés előtti búcsúzkodással, majd Hannah behozatala, Bones vallomása, Hannah likvidálása és most az önsajnálat. Bugyuta lett ott is az egész.

imi - 2011. 03. 10. 17:23

Én azt hittem a rész közepéig, hogy cuddy meghal.
A járásuk már úgyis unalmas, szakítani meg nincs értelme mert akkor back to square one. Erre tessék ez lett.
Pedig cuddy nélkül, egy új dean of medicine-nel érdekes is lehetett volna.

bmw_fan - 2011. 03. 10. 17:34

@imi:
én is ezt vártam.

Valahogy nekem a Cuddy utáni loholás jobban bejött, mint a párkapcsolati rész, ill. a párkapcsolati részbe szerintem nem lehet túl drámai dolgokat belevinni (mint ahogy Taub bénázása se tetszett a feleségével) (ezt csak a House-ra értem, más műveknél láttam jobb párkapcsolatos drámát). Mint ahogy a 7. kibeszélőjében is leírtam, régebben sokkal jobb drámai jeleneteket/szituációkat írtak az alkotók, sztem elfáradtak.

habistee - 2011. 03. 10. 18:12

Akkor lenne igazi, hogyha valami rossz vége lenne az egész sorozatnak. Mondjuk House meghal túladagolásban.

LoGi - 2011. 03. 10. 18:44

igazából tökre egyetértek a kritikákban és a hsz-ekben leírtak nagy részével, eléggé ötlettelen rész volt, gyenge megoldásokkal, de nekem még így sem volt rossz annyira, csak nem tudom miért nem!! :D mert tényleg nekem is ezt kéne éreznem ezek után, főleg így olvasva a tényeket.
amúgy annyi szól mellette, hogy így legalább tényleg nem ununk bele.

LoGi - 2011. 03. 10. 18:46

mármint most house és cuddy kapcsolatára értem. amúgy 13 visszatérését sztem még mindenkinek érdemes megvárnia, már várom mit hoznak ki belőle.

zotya1979 - 2011. 03. 10. 18:53

Elolvastam pár kritikát és én nem értek annyira ehhez, mint egyesek, de ez a rész egyszerűen nem tetszett.
Sok olyan rész volt, ami kicsit rosszabbra sikerült, de nekem azok is bejöttek, de egyszerűen 1 rész alatt egy 100%-os fordulat, meg szakítás, meg az álombetétek. Ez egy nagyon rossz rész volt, és csak abban reménykedem, hogy valamelyikőjük álmodta az egészet.
Csak abban bízom, hogy a voltak tengerparti képek az évad előtt, és azok még nem voltak benne, nem mehetnek szét, mert attól House olyan mély gödörbe zuhanna, ahonnan soha nem jönne ki.
Nem lehet vége így egy ilyen fantasztikus sorozatnak.

drP - 2011. 03. 10. 18:55

basszus, én is ugyanezt érzem, nagyon szar volt a rész vége. elolvastam a Shore interjút, és nem sok jót várok a jövőre nézve sajnos. asszem pár hét szünetet tartok, aztán meglátom, hogy akarom-e még nézni az all time kedvenc sorozatomat :-(
szeretnék bízni az írókban, de nem vágyom még egy Lost szintű szívásra…

zotya1979 - 2011. 03. 10. 18:57

Nézzétek meg a következő rész promoját.
Nem akarok ilyen House-t.

spoiler:

http://www.youtube.com/watch?v=DuHGnBRiJH4

Nina - 2011. 03. 10. 18:58

Még meg sem néztem, ami jelentőséggel bír; nálam már 2-3 résszel ezelőtt elszakadt az a cérna, az a bizonyos. Konkrétan befulladt ez a sorozat. Ez az évad már annyira nem önmaga, hogy katasztrófa. Jöhetek fröcsögni, ha még pláne megnézem EZT a részt is?:D

Human: a ‘Bobby zuhanyzik’-mondaton felvonyítottam, finoman és nőiesen :DDD

Tso - 2011. 03. 10. 19:04

Nekem tetszett a rész.

winnie - 2011. 03. 10. 19:20

“Csak abban bízom, hogy a voltak tengerparti képek az évad előtt,”

hmm, tényleg. azokkal mi a fene lehet?

engem a párkapcsolati ide-oda nem izgat, maximum a karakterek alakulása önmagukban – nekem a lényeg úgyis a nyomozás:)

amúgy pedig az örvényszerű indulatok hatására kíváncsi leszek, mert gondolom, kint is hasonló a hatás

gisss - 2011. 03. 10. 20:14

Én most fogok újra beszállni. Nem néztem egy részt se mióta Huddy van, szval ez most pont jól jött nekem:D Amúgy az lehetne nagy csavar, ha House túladagolná magát, és lebutulna. Nem tudna nagy Sherlock lenni, kirúgnák és valami kisebb kórházban kellene újrakezdenie. És szépen lassan jönne vissza a “mojo”-ja. Bár gondolom ezt nem merik bevállalni. Ez nem Breaking Bad.

North15 - 2011. 03. 10. 20:23

“Egy évadon át nem bírták együtt tartani őket, mert… ki tudja miért. Legyőztek csomó nehézséget a kapcsolatban, de aztán mégis szét kellett szedni őket, mert… Mert az dráma. Szerintük. Képtelenek a kapcsolatot normálisan vinni és közben érdekes sorozatot csinálni, szóval látszólag a legegyszerűbb utat választották.”

Ez a bekezdés miatt tűnődtem el, vajon volt az eddigi évadok alatt olyan kapcsolat, ami működött vagy nem pont így kezeltek?
( Nem költői a kérdés.:) )

Desperate HOUSEwife - 2011. 03. 10. 20:45

Az a baj ezzel a szakítással, hogy így, a semmiért, tökéletesen értelmetlenül történt. Mint szinte az összes House-os szakítás egyébként Chase/Cameron kivételével. Fel tudja idézni bárkmi is, hogy pl. Wilson és Libby miért szakítottak?
Ez kb. ugyamolyan értelmetlen, és ami kimondottan zavar, hogy ellentmond a szezonnyitzó Now What-nak, ahol simán az epizód kulcsmondata volt Cuddytól az “I don’t want you to change”, hiszen erre épül az egész kapcsolatuk, és nem csak romantikus vonatkozásban. Erre most meghúzzák ezt a szakítást, ami így ebben a formában teljesen WTF. Nem egy hete ismerik egymást. Cuddy végigkövette House addikciójának minden egyes lépcsőfokát, ez a reakció így a részéről nálam abszolút nem hihető.
Pedig a rész maga nekem baromira tetszett tánccal, Get Happy-vel, Donna Reed Show-val, szitkommal, zombikkal együtt.

Tomiks - 2011. 03. 10. 20:53

Az eddigi 7 évadból ez volt a legnagyobb WTF!! A rész vége után azon kezdtem el gondolkozni, hogy ezek tuti leigazolták az “Anyátok közt” íróit. Ilyen színvonalú részt abban láttam kb. tíz évvel ezelőtt. Azt hiszem még megvárom a következő részt, de ha ott sem hoznak egy pozitív WTF-ot ez biza cancel lesz.

Desperate HOUSEwife - 2011. 03. 10. 21:00

Tengerpartos képek: na az év arany bullshit díja! A sztori röviden: a forgatási képek kiszivárogtak, majd Greg Yaitenes és David Shiore nagy hazudozásba kezdett, hogy azok nem is forgatási képek, ami eleve ciki meg tapintatlan dolog, mivel Hugh és Lisa nagyban romantikáznak a képeken…persze, hogy forgatási képek voltak, csak nekik akkor már kétségeik voltak a leforgatott anyagot illetően. Hamar kukába dobták az egészet, és megcsibálták a Now What-ot, ami végül az évadpremier lett. Jó kérdés persze, hogy mégis miért dobtak ki egy teljes részt (a tengerpartos címe Thunder Roadtrip lett volna), amit majdnem teljesen le is forgattak? Saját szájukból segget csinálva azt bírták nyilatkozni, hogy azért, mert a képek napvilágot láttak, és ez nem volt bekalkulálva. (itt már nem tagadták, hogy forgatási képek voltak) Aha, csakhogy 1-2 hete kiszivárgott annak a bizonyos résznek a forgatókönyve (ami nyilván eleve gáz, de mindegy), én csak a szinopszisát olvastam, de azt kell hogy mondjam, nagy mázli, hogy megúsztuk, és soha nem került adásba az a rész. Valami félelmetesen gyengén megírt, közhelyekkel, és erőltetett, karakteridegen szituációkkal telerakott fércmunka, és ha belegondolok, hogy az lett volna az évadnyitó…sokan kritizálták a Now What-ot (én mondjuk pont szerettem), de így mindenképpen sokkal jobban jártunk.

jellycat - 2011. 03. 10. 21:09

Látom, mindenkinél kiverte a biztosítékot ez a rész. Valóban az írók iszonyatosan hülyén kezelik a párkapcsolatokat. Én sem értem, hogy miért kell minden párt állandó jelleggel szétszedni? A való életben sem szakít mindenki, és ha együtt maradnak, az nem jelenti, hogy akkor onnantól kezdve boldogan élnek, amíg meg nem halnak, és teljesen problémamentes az életük.

Ráadásul kezd az is érdekes lenni, hogy mindig a nők találnak ki valami szörnyen idióta indokot a szakításra. (nyilván David Shore egy pöttyet nőgyűlölő…)

Nem hittem, hogy a Wilson-Libby dolgot tudják überelni, de csak sikerült nekik… teljes mértékben egyet értek Desperate HOUSEwife véleményével, az iszonyatosan jó első részt most olyan szinten nullázták le, hogy sorozat mostanában így még nem bosszantott fel.

Most meg azt mondják, hogy úgyis mindenki tudta, hogy ez lesz a vége. Na kösz. Épp akkor mentek volna szembe az elvárásokkal, ha együtt tartják őket, persze konfliktusokkal, de együtt maradnak. Ráadásul nem kellett volna minden részt a párkapcsolatuk köré építeni.

A Vicodin-téma szintén no komment. A Rescue me-ben is ugyanezt játszották el, amikor Tommy x idő után újra inni kezdtett, és akkor nagy bölcsen mondogattam is, hogy “na ezért jobb ezerszer House, mert nem él ilyen közhelyekkel. Ha leszoktatták, akkor le is szokott.” Ennyit erről.

David Shore-nak meg nem kéne már nyilatkoznia(nekem meg nem kéne olvasnom őket), mert a manipulatív, többértelmű utalásaitól már a frász kerülget.

A kasza még szóba sem jöhet, annál nagyobb rajongó vagyok, de tény, hogy ilyen mélyponton még nem volt nálam House. :(

Melkor - 2011. 03. 10. 21:18

Baltával akartam törölni a winchesteremről. ULTRA-PERMANENS-ROHAGGYÁ’MEG-KASZA.

drP - 2011. 03. 10. 21:24

valóban Wilson és Libby (aki amúgy Sam :-)) szakítása is ultragáz volt, és az a durva, hogy tudták überelni. számomra teljesen érthetetlenek Cuddy okai, az meg abszolút szemenköpése a karakternek, hogy hátat fordít és elhúz, miközben nagyon jól tudja (tudnia kell), hogy House egyből nyúl a vicodin után. és sajna a kövi rész promója sem sok jót ígér

Pkclaire - 2011. 03. 10. 21:24

SPOILER SPOILER SPOILER, de ezt meg kellett osztanom veletek.

Nem csak DS manipulatív, de még GY is?! Most mi van?!?!?!
Az egész évad hallucináció volt? Oh, Man..

GregYaitanes: @LucyFaith i am going to tell JUST you. what we shot on the beach that day might change everyone’s mind.

JoGby: @GregYaitanes Hey Mr Yaitanes, is HUddy really over? b/c it seems to me there is a lot to explore… Nice one btw, you really fool us. ;)
GregYaitanes: @JoGby it’s over. unlessyou can learn the hints from the beach scenes.

Huddyfan2010: @GregYaitanes @JoGby what does that mean? how can we learn the secrets of them if all we saw are stills?
GregYaitanes: @Huddyfan2010 you’re answering your own question.

Jerseyborn: @GregYaitanes @JoGby The fact that House was right back in his bathroom holding his Vicodin makes me think that whole thing was just a dream.
GregYaitanes: @Jerseyborn getting warmer.

Pkclaire - 2011. 03. 10. 21:43

Számomra ez a szösszenet volt az, ami rohadtul felbosszantott. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de az átverés magas fokát érzem. És ez ******* nem tetszik. Nem hiszem el, hogy ha a Huddy-shipperek régi fohászait meghallgatták, akkor most becsukják a szemeiket és C kategóriás írásba kezdenek?!?! Nagyon szeretem ezt a sorozatot meg a szereplőket, főleg HL-t, ezért nem kaszálok, de sosem bosszantott még fel úgy a rendszer, mint most.

jellycat - 2011. 03. 10. 21:50

@Pkclaire: ha ennek kis része is igaz, akkor ez már tényleg a “Bobby zuhanyzik”, azaz a zs kategória. Kezdek félni, hogy tényleg tönkre vágják a kedvenc sorozatomat.

zotya1979 - 2011. 03. 10. 22:05

Pkclaire, bocs, de nem mindenki perfekt angol, a lényeget leírnád magyarul.
Köszi.

Dana - 2011. 03. 10. 22:06

Ahogy Cuddy karakterét szétcseszik az borzalmas. Ő mindig gondoskodó, aggódó, segítőkész volt és House mellet is mindig kiállt. pl hamis tanúzás stb. Hihetetlen, hogy így írták meg a szakítást. Tuti be voltak ezek vicodinozva és úgy született eme remekmű. imádom(tam) a sorozatot még nézem de ha tovább is így teljesítenek az írók akkor jobb lesz ha ez marad az utolsó évad.

lakzi - 2011. 03. 10. 22:23

ja és a legdurvább, hogy a house-cuddy nyükörgés még mindig érdekesebb, mint az a sok idegesítő mellékszereplő, meg a hetibeteg. a csúcsgáz a taub-foreman szerelem.

lakzi - 2011. 03. 10. 22:24

viszont milyen szép egyetértés van a junkie-n, ilyen se volt még! már megérte!:))

gromit - 2011. 03. 10. 23:03

na, a fenti spoilereket átugráltam, a DS-cikket se olvastam el, szóval csak a rész és az egyéb hozzászólásokhoz kapcsolódóan…

én alapvetően szoktam hagyni, h vezessenek az írók, csak hátradőlök (vagy tapadok a monitorra) és élvezem, és védtem már párszor őket errefelé is, h tudnak frissek lenni, meg újítani, meg még mindig meg tudnak lepni.
hát, most annyira nem esett jól ez a meglepi, egyébként is vacak napom volt (de ez off), ráadásul elfelejtettem, h nem szabad twitterezni, amíg nem láttam a részt. GY jól kiszpojlerezte a rész végét (bár biztos már amerikai sugárzás után), de azért reménykedtem, h nagy kókler tud lenni, és csőbe húz megint, tiszta poén. hát nem.

akkora kupáncsapás volt, h komolyan bevillant egy pillanatra, hogy akkor ennyi volt… meg hogy feltúrom a szekrényt a kis narancssárga üvegcséért én is (amerikai szuvenír tavalyról, hosszú…), de persze nem ez a megoldás, és én függő se vagyok, max “House-függő” :)

akkorra már pörgött a kibeszélő is, de csak átfutottam, nem szóltam hozzá, kell egy kicsit ülepednie a dolognak. emlékszem, mondtam már olyat is egy nagyon gyenge játékkal 0:1-re elvesztett kupameccs után, h én soha többet nem jövök ki meccsre, aztán persze következő bajnokin is ott voltam, csak kellet az a hét :)

szpojleres mókus - 2011. 03. 10. 23:18

Ezért hagytam abba a house-t már eléggé régen, mert az egész már csak egy modern amcsi barátok közt lett, hogy ki fekszik le kivel stb.

gromit - 2011. 03. 10. 23:22

na, ennyi dohogás után egy kis konstruktív hozzászólás is dukál :)

winnie írta a kibeszélőbe: “de legalább nem álomvilágot látunk a résszel ellentétben, ahol egy csapásra és örökre el lehet felejteni a függőséget”
valóban, és örülök is, h felhívtad erre a figyelmet, tényleg nem lehet rózsaszín akkor most az egész világ.
úgy mellékesen le a kalappal, h már megint ennyire titokban tudták tartani, és persze nem tudom, mit találtak ki, mennyire dőlt össze a világ (vagy nem), még csak év közepén vagyunk…

de akkor is csalódás, nem is House, hanem Cuddy… ez az “I love you — no matter what” dolog már Cameronnál vált be, de azért Cuddytól többet vártam volna, főleg, h ő eleve tudta, mire vállalkozik, kivel van dolga.

a Bobby-Pamelás utalást (szerencsére? :) ) én nem értem (a Dallasnak csak a legelső részét láttam, de rögtön kasza lett), de a szezon eddig azt mutatta, h nem válnak Moonlightinggá, bírtam ahogy House mindenféle “családi” dolgot is tisztára house-osan akar megoldani (Rachel iskoláztatását, pl)
úgyhogy nem értem, mi szükség volt erre, de tényleg.

winnie - 2011. 03. 10. 23:23

“modern amcsi barátok közt lett, hogy ki fekszik le kivel stb.”

eddig sem nagyon szólt arról, de a BK sem szól nagyon arról – de a house mindig is, már a kezdetektől karakterizálós nyomozós sorozat volt, ergó naná, hogy van a figuráknak érzelmi élete. épp ezért jó, hogy vannak a színtiszta, nulla karakteres, csak az üggyel foglalkozó nyomozósok

gromit - 2011. 03. 10. 23:23

ah, az akart lenni, h már Cameronnál se vált be

gromit - 2011. 03. 10. 23:32

(bocs ez ide off, de most volt a Monroe első része, ami asszem nem az én sorim lesz, de az azért vicces, h Dr Wilson egy fekete nő :) )

Moonyfoot - 2011. 03. 10. 23:43

Hát nekem egyik legnagyobb szerelmem ez a sorozat, főleg mióta egyetemre járok, mert még értek is az orvosi részből valamit xD. De hát ez a rész. Leginkább a fenti fúj-undorító-WTF-olcsó-zs kategóriás-elnyűtt-sablonos-túlműiesített verziókkal értek egyet. Meg mi volt ez a szakítás? Ülök a képernyő előtt és hangosan felhorkantam, hogy “ENNYI?!”. Nálam is mélypont a dolog…

hallak65 - 2011. 03. 11. 00:04

de a pálca baltás mondat ütött. Nekem az álom jelentek tetszettek, jót nevettem rajtuk, kíváncsi vagyok a folytatásra.

kukulkan - 2011. 03. 11. 00:16

Hmmm, érdekes, hogy így kiakadt mindenki ezen a szakítás-dolgon. Én speciel örülök, hogy végre szétmentek, egy House-féle karakter számomra sokkal szórakoztatóbb magányos különcként.

Giggsy - 2011. 03. 11. 00:55

Nekem az a furcsa ebben a szétrobbantásban, hogy az átlag sok évad után végre összeboronált karakterek kapcsolataihoz képest ez most egész jól működött. Oltári nagy f.szság, hogy azt gondolják House csak akkor lehet House, ha egyedül van és nyomorúságos. Miért? Az évad során a szokásosnál egy kicsit kevésbé volt mizantróp, de attól még nagy vonalakban maradt aki volt. Nem múlt el sem a manipulatív természete, sem a végtelenül paraszt viselkedése, sem az orvosi zsenialitása. Ezért sem értem, hogy miért kellett előhúzni egy ilyen végtelenül olcsó, szánalmas, szar baromságot a kalapból, mint a szakítás. Mondjuk én azért reménykedem benne, hogy nem végleges, mert így már elkúrták a dolgot. Ha nem hozzák őket össze oké, de ha már összehozták őket, akkor nincs visszaút, a House-Cuddy viszony dinamikája igen fontos része a sorozatnak, azt pedig a szakítás után már nem lehet visszaállítani.

duhaj - 2011. 03. 11. 00:58

Én csak amiatt tudok örülni, hogy nincs Huddy. DE ahogy ez megvalósult… Én reméltem, hogy idén befejezik, látva az szezon első felét, pedig nagy szerelmem ez a sorozat.

Nekem mondjuk az verte ki nagyon a biztosítékot (megint, hogy Cuddy már 10 éve Houseról beszél…

mouse - 2011. 03. 11. 01:14

SPOILER!!!!

Egy előzetes a következő részből:
http://www.youtube.com/watch?v=lyoqTawy8w8&feature=player_embedded

matula - 2011. 03. 11. 07:39

Én nem értem mi ez a nagy sírás. valaki írt egy cikket, hogy jaj de rossz volt böböbö, erre mindenki felül a vonatra. Volt 14 egész jó rész az évadban, meg egy gyengébb. Na bumm, és akkor mi van, az 5. évad szerintem sokkal rémesebb volt, akkor meg mindenki éljenzett. Nekem speciel semmi bajom nem volt a lezárással, az lenne a fura, ha House karakterét meghagyták volna tisztának. Én alig várom, mi mindennel rukkolnak még elő. Ez a szép, hogy van, aki temeti, és vannak olyanok, mint én, akiknek eszébe sem jut, hogy ez lenne a Nagyhalál :) Ha nem olvastam volna junkiet, fel sem tűnik, hogy valami rosszul lett volna kezelve. Bár most sem hiszem.

winnie - 2011. 03. 11. 07:54

“Én nem értem mi ez a nagy sírás. valaki írt egy cikket, hogy jaj de rossz volt böböbö, erre mindenki felül a vonatra.”

ezen sosem fogunk túllépni?:) te sem ültél a vonatra. más sem ül, aki nem akar. főleg, hogy ezúttal előbb voltak a reakciók, ld. a kibeszélőt, s csak utána jött a poszt

Gabi úr - 2011. 03. 11. 07:55

Remélem, House-t összehozzák 13-mal is. :) Sőt, ahogy látom, feltétlenül szükség van igazán felkavaró eseményekre, úgyhogy Masters is csak azután hagyja el a sorozatot, miután kedvenc dokink megerőszakolta.

Pkclaire - 2011. 03. 11. 10:12

@ Gabi úr: =))=)) Ez jó volt. Talán még megtörténhet.

És itt a kiakasztó fordítás:

GregYaitanes: @LucyFaith Csak NEKED mondom el. Az amit a parton forgattunk le, mindenkinek a véleményét megváltoztatná.

JoGby: @GregYaitanes Hey Mr Yaitanes, Huddynak tényleg vége? b/c nekem még mindig úgy tűnik, hogy sok minden maradt ami felfedezésre várhat… Jó próbálkozás egyébként, becsaptál minket. ;)
GregYaitanes: @JoGby Tényleg vége. Hacsaknem nem találsz nyomokat a parti jelenetben.

Huddyfan2010: @GregYaitanes @JoGby Ez mit jelentsen? Mit deríthetnénk ki, ha mind csak still?
GregYaitanes: @Huddyfan2010 A saját kérdésedre válaszoltál.

Jerseyborn: @GregYaitanes @JoGby A tény, hogy House visszatért a fürdőjébe és a Vicondinját fogja, arra enged következtetni, hogy az egész csak álom volt.
GregYaitanes: @Jerseyborn Melegszik…

blade78 - 2011. 03. 11. 10:44

Na megnéztem a 7×16 “trélert” hát most már tuti hogy elgurult mindenki gyógyszere…… ehhh

Aquarius - 2011. 03. 11. 10:48

Teljesen egyetértek a cikkel. A House kezd kifulladni. Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, mert én a 6. évadig kitartó voltam (évadzáró zseniális volt), de az utóbbi pár részt teljesen untam. De ez még hagyján, uncsi részek egy hét évados sorozatban nem meglepő, de amit két rész óta művelnek az írók, az nagyon gáz. A “Ponyvaregényes” rész teljesen szétesett volt, most meg ezek az idióta filmes álmok. Ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy ezeknek az amcsiknak de sok pénzük volt. A mexikói jelenet első tíz másodpercében több volt a statiszta, mint a Honfoglalásban :). De minek?
Ettől akarnak ötletesnek látszani? A következő részben meg Lost jeleneteket fog álmodni valaki?

Aquarius - 2011. 03. 11. 10:53

Ja, a szakításról: annyira felbasztak ezek az erőltetett álmok, hogy már teljesen közönyösen néztem a végét. :)

Kit-Kat - 2011. 03. 11. 13:27

Nálam már a 6. évad óta folyamatosan kaszaközelben volt a sorozat, aztán pár hete hirtelen abbahagytam a nézését és egyáltalán nem hiányzik. Ezt a részt sem láttam, így nem tudom, hogy pontosan min megy a felháborodás, de a kommentekből következtetve talán jobb is, eddig sem tetszett, amilyen irányt vett a sorozat. Kár érte, pedig nagy kedvenc volt néhámy évvel ezelőtt…

eranett - 2011. 03. 11. 15:19

Ameddig Hugh Laurie benne van, és kitart, addig én is!!!!

geri005 - 2011. 03. 11. 18:52

Aki a Huddy szakítás miatt hagyja abba a ‘House’ című sorozatot (a port.hu-n ajánlom a sorozat rövid leírását, sehol nics szó Cuddyról benne, tegyétek össze a kezeteket, hogy visszakapjuk a drogos House-t.) azt nem tudom sajnálni.
Egyrészt mi a szarért néztétek az első 6 évadot akkor?
A másik meg az, hogy ezzel a Huddy szálnak rohadtul nincs vége, sőt erre fognak koncentrálni az évad végéig. Nem csak akkor létezik a szál, ha együtt vannak.

winnie - 2011. 03. 11. 19:20

a tobbseget a vikodin zavarta inkabb. azt meg hagyd mindenkinek, hogy eldon tse miert nez valamit

Timi - 2011. 03. 11. 20:24

Egy ideje kicsit unom a sorozatot, de aztán mégis megnézem az új részeket. Fárad el a dolog, nem tudom merre akarják még csavarni, már csak ismételgetik magukat. Be kéne fejezni ebben az évadban…

missy - 2011. 03. 11. 20:50

Hatalmas csalódás és pofáraesés volt számomra ez a rész. A 6. évad végén már majdnem kaszáltam a sorozatot, de aztán úgy éreztem, hogy a House/Cuddy szálban van annyi, hogy valami újat tud hozni. Nos, nem tudott. Amilyen okos, vicces, szexi volt a két szereplő közötti helyzet 6 évadon keresztül, pont annyira lett unalmas, hétköznapi és kiszámítható a kapcsolatuk miután összejöttek. “Miért használtad a fogkefém?”, “Miért nem hajtottad le a wc ülőkét?” stb. szintű problémák? Ez most komoly? Állati idegesítő, hogy ennyire nem tudtak élni a lehetőséggel a kedves írók. A 7. évadban Cuddy-t valami felismerhetetlen nővé alakították, a szakítás már tényleg nem lehetett volna ennél OC-bb.
Nem mondom, hogy nem fogom többet nézni a sorozatot, de egyre kevésbé izgat, az tény. Az a baj, hogy nem igazán látom, hogy innen most hová tud menni a történet anélkül, hogy önmagát ismételné.

Wynonna - 2011. 03. 11. 23:00

Ez nálam is kasza… Én különösebben nem rajongtam a House-Cuddy kapcsolatért, úgyhogy nem a vége miatt nem tetszett.. Egy ideje rettentően unalmasnak találom a sorozatot, a heti beteg esete annyira nem érdekel, hogy sokszor áttekerem, de reméltem, hogy ez a rész nem erre fog koncentrálni. Tévedtem, ráadásuk ezek az álombetétek teljesen feleslegesnek tűntek, nem illettek bele az egészbe… Úgy érzem kimerült ez a sorozat, nem tudom, mivel tudnának meggyőzni, hogy folytassam…

cyborgwings - 2011. 03. 12. 00:53

ez a rész tényleg fájdalmas volt. az egyetlen, amúgy eszméletlen kib.szott jó pillanat a “get happy” zseniális feldolgozása volt. akkor azt hittem, meg van bocsátva az összes addigi hülyeség (nekem a többi álomjelenet sem jött be), de ez a lezárás… hát ez mi ez?! és nekem sem azzal van bajom, hogy szétmennek, mert cuddyt a kezdetektől intenzíven rühellem (noha a tavalyi évadzáró után meginogtam kissé – csakis house miatt), de ez így nagyon olcsó húzás volt az írók részéről.
mondjuk én azért kaszán még nem gondolkodom, viszont bánatomban megnézem még párszor a get happyt.

dorii - 2011. 03. 12. 12:59

legszívesebben én is itt hagynám abba a sorozatot, de sajnos túl függő vagyok ahhoz:D annyit viszont el kell mondanom, hogy ez volt a Housetörténelem legrosszabb része. Az egyetlen, ami nekem is tetszett, a Get Happy rész. A hetibeteg, a Cuddy-betegség, az álmok és a szakítás is undorítóan megrendezett kalapsz*r volt :))

Cirmoscica - 2011. 03. 12. 14:49

Hitler most tudja meg, hogy House és Cuddy szakítottak – videó :))
Greg Yaitanes szerint “best fanvideo ever”.

Dantes - 2011. 03. 12. 17:36

Ez volt a leggyengébb House rész. De emiatt temetni a sorozatot?

Hát emberek, ha minden sorozatnál kiakadtam volna, ha akadt egy gyenge része, egyetlen sorozatot se néznék!

A House jó sorozat, annak ellenére, hogy ez kritikán aluli vacak rész volt.

norbucso - 2011. 03. 12. 19:12

ÉN az évad elején kaszáltam. Tök unalmasak lettek a részek, semmi eset csak a magánéleti szálak. Ha Grace klinikát akarok nézni akkor nézem azt, de azt meg nem szeretem.

winnie - 2011. 03. 12. 19:37

“ÉN az évad elején kaszáltam. Tök unalmasak lettek a részek, semmi eset csak a magánéleti szálak.”

fura, nekem csak érdekes esetek jutnak eszembe, a feketehimlős családi tragédiától kezdve a szívbemarkolóan tragikus anya és kisbabája eseten át az öngyilkos hajlamú íróig. ráadásul az említetteknél kétszer még a beteg is meghalt.

Dana - 2011. 03. 12. 20:09

Nekem a 14. és 15. rész nem tetsztett az évadból a többi okés. De ezekben a részekben is megvoltak a tipikus Houseos poénok, szarkazmusok amiket imádok és ami miatt megkedveltem a morci dokit. Ezekben a részekben a főszál volt gyengébb de remélem az íróknak azért még nem gurult el a gyógyszere. Ez az utolsó epizód Cuddy hirtelen jött betegségével, House vicodine sztorijával és a mondvacsinált szakítással erőltetett, ötlettelen és kidolgozatlan volt. azért kedden megnézem élőben a kövi epizódot :)

dorii - 2011. 03. 12. 22:13

nem is azzal van igazán bajom, hogy szakítottak, még csak a vicodinnal sem igazán (sőt már hiányoltam is kicsit), hanem az okkal! mert nem is igazán ezzel volt a vicodinnal volt Cuddynak baja, hanem ‘amit jelentenek’, hogy csak magára gondol House és nem bír átvészelni egy ilyet drog nélkül. meg, hogy csak testben volt vele, mert be volt álva. oké, ezt megértem. de Cuddy drága ismeri már egy ideje Houset, szóval tudhatta, hogy baj esetén elfut. és ha ezt így mind tudta, akkor viszont miért jött össze vele, miért nem maradt a mintaférj Lucasszal?
a másik meg, hogy ezzel csak visszafelé haladunk mostmár. az egy nagy előrelépés lett volna, ha egy Huddy-szakítás után nem szokik vissza a vicodinra. de ez persze lehetetlen kérés. de akkor most megint Huddy off, vicodin on, depresszió on.

zsuzsker86 - 2011. 03. 12. 23:12

hülye kérdés lesz, de ez az utolsó évad? vagy lesz(nek) még következő(k)? azt hiszem erről lemaradtam..

winnie - 2011. 03. 12. 23:19

majusban eldol, de az, hogy a fox legnezettebb dramajarol van szo, mindent elmond. addig lesz house, amig a keszitok akarjak csinalni

mouse - 2011. 03. 13. 13:34

Én már egyáltalán nem bízom abban amit a sorozat készítői mondanak.Csak az a biztos amit látunk,és még majd látni fogunk.

Az alapvető tény ,hogy senki sem gondolhatta azt ,hogy a House-Cuddy kapcsolat örökkké fog tartani.Erre a szakításra számitani lehetett.Ezt a részt én inkább az végére képzeltem volna.

Azt még elfogadom ,hogy House ismét a Vicodinhoz nyúlt miután Cuddy szakított vele.A 6.évad végén is ezt tette volna ,ha Cuddy nem jelenik meg.House gyenge ember,a legkisebb probléma miatt is a Vicondinhoz nyúl.Ezt mindenki tudja.
Hogy egy álom lett volna az egész évad?Katie Jacobs a 6.évad vége után azt mondta ,hogy ez most valós lesz(a House-Cuddy kapcsolat)De ha mégis egy álom vagy hallucináció lesz az egész, na az lenne egy nagy visszalépés,és akkor már kétlem ,hogy sokan néznék majd a köv. évadot.

SPOILER!!!SPOILER!!!SPOILER!!!

-a 17.részben Cuddy elmondja Wilsonnak,hogy bűntudatot érez a szakítás miatt
-évad hátralevő részeinek egyikében lesz egy esküvő(David Shore:”nem az lesz amit várnának”)
-a 20.részben visszatér Cuddy anyja(Candice Bergen)

Cirmoscica - 2011. 03. 15. 16:42

@mouse: Az, hogy mit mondott Katie Jacobs a 6. évad végén, nem jelent semmit, mert a történet előrehaladtával találják ki a további epizódokat, szóval közben kifundálhatták, hogy legyen az egész egy nagy hallucináció. De személy szerint nem gondolnám, hogy ez lenne a vége. David Shore azt mondta, nem akarják húzni a nézők idegeit (mondjuk ő is mondott már sok mindent).

SPOILER:
Ami az esküvőt illeti: a 7×17 előzetese

eranett - 2011. 03. 15. 19:08

Szerintem aki kaszálta, az bánhatja! Nagyon jó rész volt!

malteros - 2011. 03. 15. 20:35

Jó rész volt a 16. Még lehetne bonyolítani azzal, hogy Cuddy terhes lenne House-tól :)

gromit - 2011. 03. 15. 20:55

most azon tűnődök, h House lett Charlie Sheen-es, vagy Charlie vhogy megszerezte a House forgatókönyvét? :DD

gromit - 2011. 03. 15. 20:56

(ja és persze úgy, hogy ugye a múlt részben volt egy Charlie-paródia)

Aquarius - 2011. 03. 16. 00:12

Hát azt mondom, padlóról felkelni is szép, nálam az s07e16 padlóról felkelt. :) Ezért szeretem a House-t, mert mindig meg tud lepni.

jerboar - 2011. 03. 17. 17:23

Utolag reagalva, hogy ez a szakitas bena volt, akkor Michael C. Hall-e milyen volt?

winnie - 2011. 03. 17. 17:42

lehet, hogy az is béna, de ez mit számít?:)

jerboar - 2011. 03. 17. 21:30

Nem a Dexterben, hanem az életben(ki hagytam az elöző postból). Legyőzte a rákot és erre vállik, mert a feleségének megterhelő volt a betegsége(Ha jól emlékszem).

Leoben - 2011. 03. 17. 22:09

Az utolsó álomjelenet mekkora komoly volt már (a zenés)? Más is megnézte még párszor vagy csak nekem jött be enyire?

Domci - 2011. 03. 18. 07:26

Hatalmas House függő voltam … ez után a rész után viszont eléggé elgondolkodtam hogy érdemes-e nézni. Eddig láttam némi fejlődést a karakterekben ….na de ez.. nevetséges,hogy azért hagyja el mert nem volt ott vele.. hogy nem lehet rá számítani, nem is tudom nekem mikor Cuddy anyával szenvedett már egyértelműen látszott, hogy House igenis rengeteget fejlődött, nem engedte meg Cuddynak hogy rossz döntést hozzon mert végig OTT VOLT VELE! Kiábrándító hogy az íróknak ennyire nincs ötlete vagy inkább az, hogy ennyire vágynak a drámának mondott idiótaságra. És a 7X16 bebizonyította , hogy Housenek nem igazán van már hova csúszni,végleg le lehet írni, hacsak megint elő nem állnak a “jól bevált” hallucináció/ álom lehetőséggel (bár ami azt illeti szétröhögtem magam a 7×16-on, olyan volt mint valami rossz paródia…) Szóval azt hiszem gratulálhatunk egységesen az íróknak… Ezt jól elszúrtátok!

één - 2012. 08. 24. 18:05

Nagyon okosan szidtátok az egészet, szerintem pedig mindezek után kurvajól megoldották, hogy a szakításuk utáni részek ne legyenek unalmasak. A végén nem igazán számítottam egy olyan szituációra, hogy House fogja magát és belehajt kocsival Cuddy házába, de aki ezt sablonosnak, unalmasnak nevezi, mert meg tudta jósolni előre, hogy ez fog történni, azt megkérem, hogy írja meg a kilencedik évadot is, legyen szíves, mert én még nézném tovább.

winnie - 2012. 08. 24. 19:29

nem értem a gondot. aki ide írt, az nem látta a 7×16-7×22-es részeket, amiket állítólag jól megoldottak. a kocsi meg…, nem az lesz jó, amire senki sem számít, ezer random eseményt lehetne írni, amire nem számít az ember, attól még nem lesz automatikusan jó.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz