login |

NBC-előzetesek 1.: Grimm + Awake

2011. 05. 16. 20:36 - Írta: winnie

41 hozzászólás | kategória: 2011/12, video, ,

Végre egy kis vizuális segítség. A létező mesefigurák világában játszódó Grimm (de hangulatos az első perc, ugrott a várási fok) és a párhuzamos világos Awake 4 perces előzetesei a tovább mögött. Lesz várósabb sorozat idán az Awake-nél?

41 hozzászólás Ne habozz!

David191 - 2011. 05. 16. 20:38

Az Awake nagyon tetszik… a Grimmet be sem probalom !

DVM - 2011. 05. 16. 20:39

Ha az Awake egy film lenne, elsőként ugarnék rá, de speciel elképzelni nem tudom, ez az ötlet hogy működhet egy tizeniksz részes sorozatként anélkül, hogy kifulladna.

smdani - 2011. 05. 16. 20:48

Teljesen egyetértek DVM-vel
Én adok 1 esélyt a Grimmnek mert nekem bedlam is bejött gondolom valamennyire hasonlít majd rá

Hero93 - 2011. 05. 16. 20:50

Hát nagy reményekkel várja mindenki az Awake-t csak nehogy koppanjunk:) Nekem is tetszik a leírás meg a trailer, de van egy olyan érzésem h pár rész után el lesz rontva:) Viszont ez a Grimm trailer megfogott, szerintem én azt nézni fogom :D

winnie - 2011. 05. 16. 20:52

“egy tizeniksz részes sorozatként anélkül, hogy kifulladna.”

ne tizenikszben gondolkodj, hanem mondjuk 7 évadban.

Álmos - 2011. 05. 16. 20:53

Grimm: nagyon sablonosnak tűnik.. előre látom hogy lesz egy monster-of-the-week, meg egy titokzatos átívelő szál amiből csepegtetnek minden részben valamit, és marha érdekesenek szánják de tulajdonképpen dögunalom az is. Egyébkéntis van már egy Supernatural.

Awake: ez meg egy tipikus Twilight Zone epizód. Ugyanaz lesz a baja, mint FlashForward-nak: egy érdekes felütés nem elég egy jó sorozathoz. Esetleg ha ügyesek 13 epizódig még érdekes, de hogy több évadra ebben a sztoriban nincs kakaó, az tuti.

Lengabor - 2011. 05. 16. 20:54

Sajnos a Grimm kezdeti 50%-a erősen lecsökkent nálam, ellenben az Awake maradt 100%

Desmond Wallace - 2011. 05. 16. 21:00

Grimm: Érdekel, hogy mit hoznak ki belőle, bár nem hiszem, hogy túl sokáig maradna életben pénteken.

Awake: Nagy lehetőségek vannak ebben a sztoriban. Kíváncsian várom.

TorrenteXY - 2011. 05. 16. 21:00

Így az előzetesek után mindkettő várósabb lett.

Első sima monster of week lesz, de lehet jó is, főleg ezekkel a horroros elemkkel. Az Awake pedig így elsőre nagyon érdekes, ha jól megírják, akár Lost-szinten is el tudja kapni az embert.

annak5604 - 2011. 05. 16. 21:03

Osztom DVM véleményét.
A Grimm promója engem jobban megvett, de ettől még lehet jó az Awake is.

Morpheus - 2011. 05. 16. 21:04

Nagyon jó az Awake nagyon tetszik! Tuti kipróba.
Szerintem a grimmben is lehet valami. Bár nem szeretem a nyomozós sorikat és rögtön 2 is megtetszik.

ClarisseW - 2011. 05. 16. 21:10

Hát… Mindkettő elég bepróbálósnak néz ki, de egyet értek abban, hogy az Awake az a jó alapkoncepció mellett gyorsan ellaposodó, elcseszhető témájú sorozat. Legalábbis első blikkre. De aztán meg ki tudja…?

sorozatfan92 - 2011. 05. 16. 21:12

A Grimm promoja százszor jobban bejött, tuti bepróbálom, az awake érdektelen maradt nálam.

Feddo - 2011. 05. 16. 21:18

Mindkettő pilotja nézős lesz, habár nem tudom, hogy lehetne akár több évadon át fenntartani az Awake alapsztoriját úgy, hogy az ne legyen unott.

Deana - 2011. 05. 16. 21:30

Wow, ez a Grimm hihetetlen jónak tűnik, úgy látszik, meglesz benne mindaz, ami az SNből kicsit már hiányzik. Várós!

andus - 2011. 05. 16. 21:31

A Grimmről először nekem is a Supernatural jutott eszembe, majd másodjára a 03X05 epizód, a Bedtime Stories…. :) A promo alapján tetszik. Tutira bepróbálom a pilotot.

Az Awake alapsztorija nagyon tetszett, de a promo semmi pluszt nem adott hozzá, de egyáltalán nem vette el a kedvem sem tőle. Érdekesnek tűnik még mindig, de nem tudom, hogy tudják majd (ha minden klappol persze) több évadon keresztül úgy mesélni a sztorit, hogy az ne legyen unalmas.

Zakkant - 2011. 05. 16. 21:44

Mindkettő mással fogott meg, de mindkettő teljesen megfogott.

Az Awake… Nos, az Awake eredeti. Legalábbis ilyen ötletet még nem láttam. Nagyon tetszik, és szerintem hamar rá fogok függeni, ha ügyesen kijátsszák az Alternate Reality kártyát. Szóval az ezért várós.

A Grimm meg… Mit mondhatnék? Régen a Buffy -ra is ráfüggtem, és nem véletlen, hogy egy ilyen sztorit a Buffy/Angel Ekzekjútív Producerei pénzelnek, hisz nagyon arra hajaz, mégis más. (A trailerben szereplő vérfarkast már most kedvelem!) Pont az a jó az ilyen sorozatokban, hogy nem veszik túl komolyan magukat. “Igyunk egy sört. Az ablakot meg te fizeted.” Szóval az is megvett.

Még a végén nem nyugvó haragom csökken az NBC -vel szemben?

Réta - 2011. 05. 16. 21:54

Két potenciális kedvenc sorozat. Nagyon drukkolok nekik.

K.Tibi - 2011. 05. 16. 22:03

A Grimm nagyon jónak tűnik(80%), a másik nem érdekel.

karit - 2011. 05. 16. 22:25

Az Awake-t igazán eredetinek azért nem nevezném:
http://www.imdb.com/title/tt0477071/
Aztán a promója első másodpercét látva – és hallva – igazat adtam Platschunak, és elkezdtem imádkozni, hogy az írók rögeszméje ne az legyen, hogy az utolsó képkockán majd lassan becsukja a szemét. Felröhögtem, mekkora barom vagyok, mindenről AZ jut eszembe.
De aztán megjelent Jack képzelt fia, minden forogni kezdett velük, én meg már be is ikszeltem 2012 nyarát.

Shalafi - 2011. 05. 16. 22:34

Nekem várós ez a Grimm :)

darkimmortal - 2011. 05. 16. 22:55

A külön posztja alapján azt hittem, hogy a Grimm egy fantasy világban játszodó sorozat lesz (valami középkori). De ez szerencsére nem a családbarát népmeséket, hanem az eredeti horrorisztikusakat veszi alapul. Mint Buffy/Angel fan számomra kötelező. 99%, hogy bepróbálom (1%, hogy addig elüt egy autó, vagy ilyesmi) :)

Az Awake-t ki fogom hagyni, hacsak nem kap itt egy 10/10es pilotkritikát! A történet érdekes, és kíváncsi lennék rá, hogy a pasi őrült meg, vagy van benne valami természetfeletti szál is. De a főszereplő nagyon unszimpatikus.

$$$$$ - 2011. 05. 16. 23:02

Mindketto jo otlet, de egyik sem tunik tul erdekesnek a promo alapjan

phoenix00 - 2011. 05. 16. 23:20

Grimm – 60 % (30 % csak azért mert benne van az a lökött a PB-ből)
Awake- 50 % Történet jó, de a hangulat a cselekmény(ebből a tarilerből) elég langyinak tűnik számomra!

symor - 2011. 05. 16. 23:35

Az Awake már most odabasz, hihetetlen potenciál van benne az előzetes alapján, alig várom a sorit!

benceclick - 2011. 05. 16. 23:36

Mindkettő be lesz próbálva, az biztos. :D

Ovi - 2011. 05. 16. 23:39

Számomra az Awake tűnik sokkal érdekesebbnek. A Grimm trailere inkább taszított.

CyClotroniC - 2011. 05. 16. 23:52

Na jó, az AWAKE az most kúszott fel nálam 100%-ra. Eddig ezt vártam a legjobban, de nem ennyire. Ritkán látni ilyen profi promót és ennyira élénk atmoszférát. Egyszerűen a zongora aláfestés, a képkivágások, a színek, a tempó mind-mind olyan vonalat vett fel, ami nagyon közel áll hozzám. Reméltem csak eddig, hogy nem feltétlenül egy “misztikus nyomozáson” lesz a hangsúly, hanem inkább a “szürreális drámán”, magán az alaphelyzeten. Sajnos nem jósolok neki nagy sikert network adón, ennek kábelre kellett volna mennie, még akkor is, ha ez a promo maximálisan kábeles minőséget hoz.

A Grimm ezzel ellentétben a legelején úgy tűnt, hogy feljebb kúszik nálam, mert érdekesebb lett volna, ha a meséket inkább szimbolikusan ültetik át a jelenlegi világba, ezzel szemben olyan farkasemberek rohangálnak, amik ma már vállalhatatlanok. A főszereplő gyerek nekem nagyon kölyök, karizmája meg nulla. Hát ez a 70% rendesen visszaesett 40%-ra, mert kvázi zanzásítva elmeséltek nekünk egy full történetet itt a promóban, és nem éreztem benne semmi mélységet, újszerűséget vagy szórakoztatót. Ha pilot nem nyújt többet, akkor gyorsan elkaszálom.

.tnm - 2011. 05. 16. 23:57

Awake-nek nem tudom, miért nem maradt REM a címe, a promó alapján akinek az REM nem elég beszédes/szimbolikus, az az alapkoncepciót se nagyon tudja majd követni.
Persze, ha egy sima nyomozós sorozatba fullad, ahol a két világ találkozási pontjai “csak egy természetfeletti képességnek” lesznek tekinthetők.

[de high concept-ként azt nagyon el tudnám képzelni, hogy megpróbálja a két valóságot minél közelebb hozni egymáshoz bűnesetről bűnesetre, hogy a végén már csak a két családtagban különbözzön a két valóság (esetleg van még egy ember, aki hasonló cipőben jár és vele tud majd cserélni-> egyik valóságban egyik család, másikban a másik)]

ignion - 2011. 05. 17. 00:09

hát ez a grimm ez ilyen kiszedünk minden jót a fables-böl és kész:D

Skate - 2011. 05. 17. 00:17

Grimm: még mindig úgy vagyok, semmi extra, kihagyós, kivéve, ha jó kritikát kap és kiderül második résztől középszer, nem első esett volna.

Awake: alapsztori érdekes és akkor volna igazán jó ha tényleg emberközelivé tudnák tenni a drámát, hogy azonosulni tudjon vele a néző. Egyelőre pilot 50% esély.

Platschu - 2011. 05. 17. 00:44

A Grimm egész hangulatos, de nincs annyi mese vagy fantasy lény, hogy ez a Harry Potter – Supernatural – Sanctuary ötvözetből évadot meg lehessen tölteni. Minisorozatként ütős lehetett volna, de majd meglátjuk. Tartok tőle, hogy túlságosan rétegműsor lesz a nyomozós-animációs-sitcom vonal mellett, így eleve egy ilyen sztorival kábeltévére kellett volna menni. Szvsz.

Az Awake kapcsán továbbra is fenntartom, hogy bár jó az alapsztori, de gyakorlatilag egyben értelmetlen is. Csak találtak egy mondvacsinált indokot, hogy miért játszanak két világgal az írók (ld. Sliders, Stargate, Fringe) és talán az összekacsintásból ki lehet hozni pár jó ügyet, de ettől még a főszereplő motivációja megoldatlan marad. Mégis milyen átívelő szálat lehet erre ráépíteni, hogy felváltva él a két családtagjával? Mit akarnak erről elmesélni 13-20 részben? Hogy kinyomozza, hogyan is ütötte be a fejét ennyire? A LOST okozta sokkot azóta se hevertem ki teljesen, így nagyon kíváncsi leszek, hogy mi lesz a vége. Lehet egyesítik a két világot vagy az egyik nagyot fog koppanni vagy létrejön egy harmadik (pl. nem is volt baleset, csak álmodta a sorozatot ld. Dallas) vagy negyedik lehetőségként felmerülhet, hogy ő maga halt meg… Szóval nem sok értelme lesz.

CyClotroniC - 2011. 05. 17. 01:05

Miért kéne bármit is kinyomozni az Awake alapja kapcsán? Ez felőlem lehet olyan is, mint a HIMYM, hogy a sorozatot összetartó keretettel nem is találkozunk kb. Szerintem magában az alapszimbolizmusban kellő fantázia van. Én inkább abban látnám a fantáziát, hogy a feleségének és a fiának az elvesztése is teljesen más-más emberré formálja a főszereplőt idővel, más magánéleti problémákkal kell szembenéznie, ami befolyásolja a rálátását is egy-egy esetre, és a két világban tapasztalt különböző elemek összessége ad majd ki egy-egy megoldást a nyomozást kapcsán. Egyébként az nekem is megfordult a fejemben, hogy kómában van a pali, vagy ő halt meg, de ezek akkora klisék, hogy inkább kihagynám, ahogyan a belemagyarázott indoklást is. Számomra nem kell magyarázat, ahogy valaki egy űrlényes filmben is elfogadja, hogy vannak űrlények, úgy fogadja el itt is az alapszituációt és élvezze az ezáltal teremtett világot.

Platschu - 2011. 05. 17. 01:58

Off. Erről eszembe jut drága jó anyám, aki a Jurassic Parkot látva megszólalt : “de hát azok nem is igazi dinoszauroszok!”. Ugyanakkor egy Helyszínelőkben minden technológiai megoldást simán elfogad és váltig állítja, hogy ők a valóságban is úgy dolgoznak… :) On.

A feszültség fenntartására értettem, hogy mit akarnak ebből kihozni. Tehát nyilván nem lehet nagyon durva ellentétpárokat berakni (pl. kék vs. vörös ég), de valahogy majd érzékeltetni kell, hogy éppen hol is van. Rengeteg jópofa ötlet kisülhet ebből a kettősségre épülő alapötletből (pl. rabló-pandúr, korrupt-nem korrupt, vadász-áldozat, barát-ellenség, szeret-nem szeret jellegű cserék). Én elsősorban a megoldás miatt aggódom, mert az ugyebár a sorozat végéig nem fog valószínűleg megtörténni. Tehát majd az első részekben ledöbben, próbál magyarázatot találni, de utána pár hét elteltével meg majd simán elfogadja, hogy szó szerint kettős életet kell élnie? Tehát ha nem tudja megváltoztatni, hogy a feleségét és a fiát együtt lássa és együtt éljenek, akkor mi motiválná, hogy mindkét világban bűneseteket oldjon meg más-más segédekkel? Szakmai elhivatottság, miközben ő maga is tudja a pszichiáterekhez fordulva, hogy valami nem stimmel a környezetével és önmagával? Vagy egy fajta jutalmat vár azoktól, akik ezt a törést “okozták” neki (pl. Mátrix/Isten akarata/mániás depresszió/UFO beavatkozás/titkos kormánykísérlet/álom az álomban)? Vajon lesznek-e más hozzá hasonló áldozatok, akikből csak egy létezik mindkét helyen? Mi lett a másik énjével? Hány ilyen valóság van? Szóval kíváncsian várom, hogy mivel lepnek meg. :)

CyClotroniC - 2011. 05. 17. 02:10

Én meg pont arra gondoltam, ellentétben több kommentelővel, akik azt várják, hogy közelebb hozza egymáshoz a két világot, hogy idővel éppen hogy távolodni fog egymástól a kettő, ahogy telik az idő. Én remélem, hogy mások nem lesznek hasonló cipőben, és az alapfelállást se akarják fölöslegesen bővíteni. A szituációhoz szerintem érdemes adaptálódni, ahogy anno a Daybreak-ben is megoldották. Nem érti, zavarodott, ugyanakkor egy idő után el kell fogadnia, hogy ezek a keretek adottak. A pszichológus vonal pedig a legnagyobb húzófaktor a filmekben, mert velük beszélheti ki igazán az élményeit, benyomásait, kicsit talán House-osan. Ugyanakkor az is benne van a pakliban, hogy a pszichológusoknak többletszerepe lesz majd, amolyan ‘handlerek’-ként működnek, akikre értelemszerűen fontos szerep hárul a srác életében, tehát kicsit befolyásolhatja a hozzáállását két különböző mentalitású karakter. Ha nem is vállon ücsörgő kisangyal-kisördög ellentétpárként, de mindenképpen eltérő álláspont által.

Mammut - 2011. 05. 17. 07:40

az awake-ben lehet, a fickó halt meg, és majd a jóóóóól elhúzott fináléban hunyja le a szemét :P amúgy unalmas a trailere, még annyira se várós, mint eddig

a grimm mindenképpen nézős lesz, hangulatos, és ha jól vettem ki, kisvárosos, pont az esetem

Bandita - 2011. 05. 17. 10:21

Ez a Grimm nagyon gagyinak tűnik, ezután bele se fogok nézni.
Az Awake viszont nagyon tetszik, jelen hangulatomban nagyon is nekem való és a főszereplővel is teljes mértékben azonosulni tudok. Aki nem vesztett el senkit, annak talán unalmasnak tűnik, de engem nagyon szíven ütött ez a promo.

clark - 2011. 05. 17. 14:43

a grimm ennyiből jónak tűnik,nézős lesz,de szerintem kasza lesz mint a the cape sajnos:(

Maniac84 - 2011. 05. 17. 15:03

A promók megtekintése után a Grimm kicsit várósabb lett, az awake meg visszacsúszott egy picit, de még bőven bepróbálós szinten van. Így első blikkre viszont kevés esélyt látok rá, hogy bármelyik is túlélje az első évadot/első pár részt.

CsipiK.O. - 2011. 05. 17. 16:11

a Grimm nem igazán olyan amilyenre vágytam, de az Awake az csúcsszuper lessz

BGabor - 2011. 05. 21. 18:01

Az Awake eddig nem nagyon érdekelt, de a videó alapján azonnal várólistára került.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz