login |

Survivor: vége a 22. évadnak

2011. 05. 16. 12:12 - Írta: winnie

35 hozzászólás | kategória: 2010/11 finálék, kritika, reality,

Let’s just focus on relaxing today and figuring it all out tomorrow.

Hadd flashbackeljek az évad első részeire. Milyen jól indult a 22. évad, hirtelen el is feledtem a 21. szezon összes bénázását. Aztán szép lassan minden lejtőre került és annak van igaza, aki már a finálé előtt összegez, s nem hagyja, hogy a győztes kiléte esetlegesen befolyásolja őt. Egy jó végső választás, egy jó győztes ugyanis nem tesz megtörténtté egy gyenge évadot.

Survivor - 22x14-d

A mostani finálé előtt részemről volt egy játékos, aki abszolút megérdemelte volna a sikert, kettő, aki abszolút nem, és egy, akinek örültem volna, mert minden idők egyik legvalószínűtlenebb győztese lehetett volna. Na, meg persze ott volt a Redemption Island-ről a fináléra visszatérő random személye, aki bekavarhat mindenbe.

A lényeg: a Survivor S22 borzasztó csalódás volt azért, amit korábban is leírtam. Nem rossz, nem hiszem, hogy rosszabb a 21. évadnál, egyszerűen csak csalódás. Ráadásul a Redemption Island-csavar sok szinten ölte meg a Survivor-élményt (nem ismétlem magam), a túl jó játéknak köszönhetően  nem nagyon volt feszültség, a legtöbb kiesés kottázható volt, egyszerűen minimális volt a kiszámíthatatlan elem. Ez van, ez egy ilyen játék: az élményt sokszor a bénázás hozza, nem pedig az erős játék. A tovább mögött folytatom spoilerekkel.

A győztes Rob lett, 8-1-re nyert, természetesen gratula, abszolút megérdemelte. Ha tetszik, ha nem, a tökéletes játéka unalmas volt, de ehhez olyan partnerek is kellettek, akik az utolsó utáni pillanatban is inkább csak önként mentek volna vele a vágóhídra.

Survivor - 22x14-e

Azt hiszem, mindent elmond a fináléról és magáról a Redemption Island-csavarról, hogy 40 perc elteltével még mindig ugyanott voltunk, ahol a 22×14 elején: visszajött valaki az RI-ről, természetesen azonnal kiszavazták. De jó.

Cserébe sokkal kevesebb tábor körüli történést kaptunk, sokkal kevesebb karakterizációt – arról sem igazán volt fogalmunk, amit Ashley-nek felvetettek, hogy barátkozott a másik törzs tagjaival. Még arra sem jutott idő, hogy a fáklyagyűjtögetés, a kiszavazottaktól való búcsúzás képernyőre kerüljön. (Igaz, hogy Andrea trükközni akart, de az tényleg hab lett volna a tortént, hogy az RI-ről még azt az infót is meg lehet osztani, hogy ki hogyan szavazna a zsűriben.)

Survivor - 22x14-b

Rob mondjuk meglepett, hogy kockáztatott Philippe-pel, mert azt hittem, hogy érdemesebb két lányt vinni a döntőbe, hiszen kvázi mindketten ugyanazt csinálták, így, ha Natalie megveri őt, akkor Ashley is, viszont ketten megoszthatják a csajos szavazatokat. A zsűri azonban nem cicózott, nem a farvizezést díjazta, hanem a játékot, köszönhetően annak, hogy Rob nem villain volt és a zsűrit nem az ő ármánykodása, hanem simán törzsének dominanciája szavazta ki.

Survivor - 22x14-c

Tanulságos volt látni, hogy Ashley még a végén is abba bízott, hogy beviszik őt a fináléba, hogy Natalie még az utolsó utáni pillanatban is irányítható volt, s azt csinált, amit mondtak neki – s minderre, a játékára még kimondottan büszke is volt.

I’m 19, and I feel like I stand for my generation.

Csalódás ide vagy oda, a Survivor az Survivor marad, a kasza gondolata fel sem merül, bár azt sajnálom, hogy a 23. évad sem normál lesz, hanem hasonlóan gimmick-es. Csak abban bízom, hogy akkor a műsor már nem fog egy személyi kultuszba fulladni.

35 hozzászólás Ne habozz!

koac - 2011. 05. 16. 12:59

Hát igen, teljes mértékben egyet kell, hogy értsek a kritikával. Sajnos a Redemption Island valóban csak rosszat tett a műsornak. Kérdés persze, hogy a következő évadra meg tudják e úgy változtatni, hogy jobb legyen, mint most volt. A másik dolog, ami eszembe jut, hogy Rob dominanciája és fölényes győzelme után, nagyon nem irigylem azt a 2 visszatérő játékost, akinek a következő szezonban kell majd próbálkoznia. Cseppet sem lenne meglepő, ha mindkettő úgy végezné, mint idén Russell. Ja igen, a legviccesebb persze az lenne, ha az egyik visszatérő épp Russell lenne. :)

HeliGeli - 2011. 05. 16. 13:10

nekem ami a legjobban tetszett az az egész részben ahogy David felvázolta, hogy kire és miért kell szavazni… rövid, tömör és lényegretörő volt… és úgy is ment le ahogya nagykönyvben van megírva :)

CyClotroniC - 2011. 05. 16. 13:11

Mikor jött a 4-es challenge szurkoltam, hogy Andrea vagy Grant kerüljön vissza, mert hátha tudnának valami nagyot húzni (pl 2 lánnyal közösen Philip-re szavazni, ha Rob idolja ennyire clearshot volt csajoknak), erre a két zombi lány nem azt tetszi, hogy közli Andreával, hogy te Rob-nak valszeg van egy idolja, szavazzunk Philip-re, hanem elfogadja az egészet és átadja Robnak az 1 millát.

A legdühítőbb, hogy még NY-ban is síkhülye Natalie például, aki úgy gondolja, hogy nyerhet. Philipnél mi volt az a kurva nagy húzás? Az hogy közli, hogy Rob-nak köszönheti, hogy ott van a döntőben? Ez volt a két kibic legnagyobb érve Rob ellen, hogy csak miattuk vannak ott? Ralph azért szerencsére beszopta a Philipes haverkodós dumát, így a sámánügynökre szavazott, aminek csak annyi gyakorlati haszna volt, hogy így Natalie csak 3. helyre volt jó. Ennek örültem talán a legjobban.

Rob egész játékát sose tartottam sokra, mert 4. szezonjában egy kupac idióta között jutott el eddig, tehát sok erőfeszítésébe nem került, de azt el kell ismernek, hogy baromi összeszedett volt a final-ön, nagyon jól és okosan érvelt, anélkül hogy megsértene akárkit is. Persze enélkül is nyerte volt a pénzt, de így simán.

A legnagyobb gondom az évaddal, hogy nézői szempontból nincs rosszabb annál, ha a játékot játszani akaró emberek kisebbségben maradnak. Az Ometepe oldalon, aki nem dőlt be a Rob varázsnak elsők között ment haza, a túloldal meg hiába ismerte fel a Russel-veszélyt, belebuktak a fene nagy lojalitásukba. Robbal nyerettek egy évadot, amiért összességében lehet, hogy megdolgozott, de baromi sok embernek kellett hülyének lennie ahhoz, hogy ez összejöhessen. És a legszebb, hogy még ezen a játékstíluson is van egy-két ember, aki húzta a száját, hogy etikátlan volt.

A 23. szezonba szintén nem értem az két visszatérőt. Ha valamit megtanított nekünk ez a szezon, az az, hogy csak azért mert már játszott, nem kell azonnal kivágni a játékból mindenáron (Russel), illetve nem kell a nyakán csüngve semmit tenni a döntőig (Rob). És innen üzenném Ashleynek, hogy az nem egy érv, hogy ő a 4-be jutott. Andrea lehet, hogy kiesett az 5-nél, de ha döntőbe jutott volna Rob nélkül, lett volna esélye nyerni, Grantnek is, viszont Ashleynek és Natalienek nem.

Régóta zavar egyébként, hogy az óriásalliancek tönkre teszik a játék élvezhetőségét, mert ha 6 makacs idióta összefog, akkor 4 baromi okos és értelmes embert tudnak kirakni a játék elején, aztán a végén meg unatkozhatunk. Nem mintha itt tele lettünk volna rejtett zsenikkel, mert nagyon egy se volt a helyzet magaslatán, kb már erénynek számított, ha valaki eljutott addig, hogy Rob ellen nincs esélye a döntőben. :S

Ezzel a lojalitás dologgal valamit kezdeni kéne, mert vagy megölik a játékot pusztán a számokkal (nagy alliancek), vagy a végén egy coattail riderrel nyeretik meg a játékot, mert aki mert tenni ez ellen, ez kihúzta a gyufát a többieknél. Bizonyos szempontból ezért jobbak az all-star szezonok, mert ott legalább egy játékba terelik azt az évadonkénti 2-3 embert, aki fejben ott van, hogy játszhassa ezt a játékot élvezhetően.

Nem tudom, hogy kik lesznek a visszatérők, de ha túl nagy nevek, akkor rögtön kirakják őket, ha meg kisebbek, akkor meg nincs értelme a koncepciónak. Adná magát a dolog, hogy most 1-1 női játékos térjen vissza, de nem látom magam előtt, ahogy egy Parvatit pl elfogadnak vezetőként egy törzsben és nem szavazzák ki sikítva az első vereség után. Max csak színesítő karaktereket érdemes visszahozni, akik szeretnek szerepelni a kamerába, játszani a főnököt anélkül, hogy bárki is veszélyesnek tartaná őket. Pl Coach vs Philip :P

A Redemption Island koncepció lehetett volna talán izgalmas, ha Matt nem nyeri végig magát az első szakaszban, illetve ha a visszatérőt azonnal nem szavazzák ki újra. Ebben a Rob kultuszban azonban komplett bukás volt az egész, és komplett bukás is lesz, ha továbbra is a szorosan összetartó nagy alliancekről fog szólni a játék. A készítők legnagyobb hibája az volt, hogy nem keverték meg a csapatokat 4 kieső után. Ha ennyire ellaposítják az őriásszövetségek a játékot, akkor szét kell őket szedni csapatújraosztással, ami ráadásul jelentősen megnöveli a Redemption Island jelentőségét is.

CyClotroniC - 2011. 05. 16. 13:13

+ annyi, hogy nagyon sajnáltam azt, hogy nem jött senki azzal a kérdéssel, hogy Natalie/Philip miért érdemled meg jobban szerinted az 1 milliót mint Rob? Miért gondolod úgy, hogy jobban játszottad a játékot? Lett volna makogás bőven…

HeliGeli - 2011. 05. 16. 13:28

az engem is iritált mikor Andrea felvázolta a szitut a két zombinak, hogy Rob ellen nincs keresni valójuk a döntőben és ha idolja is van akkor miért nem teszik ki a SPECIAL AGENT-et és aztán Robot, amikor már nem használhatja és esetleg nem szerez challenge-es idol, egy kockáztatást meg ért volna, de végülis én elégedett vagyok mert én úgy voltam, hogy Robnak vagy Andreának kell győznie

Rob szempontjából nézve a legjobb két embert vitte a fináléba, nekem volt egy olyan érzésem mintha Nat és Phil is Robnak kampányolna

muszu - 2011. 05. 16. 13:35

ou :( hát sajnos akkor el sem kezdem nézni az évadot, mivel már a 21-et is “szenvedve” tudtam csak végig nézni….remélem az új szórakoztatóbb lesz

HeliGeli - 2011. 05. 16. 13:39

@CyClotroniC – már irtam, hogy nekem David értékelése tetszett és a legjobban, és mikor befejezte, pont arra gondoltam én is, hogy miért nem kérdezte meg a két pluszembertől hogy miért érdemelnék meg jobban a pénzt mint Rob, elvégre az első feliben úgy köszöntgették Robnak, már azt azt hittem, hogy neki kampányolnak

CyClotroniC - 2011. 05. 16. 13:45

Visszaolvasgattam az első pár részhez így kommentjeimet (Survivor szokás :P), de azon jót röhögtem, hogy az 5. résznél már ennyire egyértelmű volt az egész:

“Sárgáknál jelenleg Rob-varázs van, és nem egy árral sodródó név nélküli lány. Nataliet azért megjegyeztem, mert különösen butának tűnt”

Bruzsy - 2011. 05. 16. 14:00

03-11:

“egyre inkább olyan érzésem van, hogy az Ometepe az egyik legbutábbra összeválogatott törzs a Survivor történetében. Robb ér valamit és játszik is, de a többiek a tipikus tátott szájjal bámuljuk őt, sodródunk vele, nem gondolkozunk típusok. Aztán lehet, hogy majd villannak, de eddig nem érzem.”

azt hiszem jól tettem, hogy kiszálltam a merge után. azt nem tudom megállapítani, hogy rosszabb volt-e a 21-nél, mert mindkettő más miatt volt rossz: az előbbi a rossz és érdektelen casting miatt, ez pedig a jó karakterek töménytelen butasága miatt.

sajnálom, de komolyan elgondolkodom, hogy nézzek-e egyáltalán South Pacific-et ha marad a RI.

lostgab - 2011. 05. 16. 18:57

Ez a mostani évad valahogy nem volt az igazi. Nem volt izgalmas, plusz azzal, hogy a RI-et az epizód elejére rakták, nem volt meg ugyanaz a hatás, mint mikor Jeff kioltja a fáklyát és viszlát. Igaz bedobták a buff-ot a tűzbe, de valahogy mégsem volt meg az igazi survivor-feeling.
Ez alatt az utolsó két rész alatt Grant többet beszélt, mint az egész season-ben, és úgy tűnik, nem is olyan hülye. Valahogy nem bírom felfogni, hogy hogy hagyhatták, hogy Rob irányítsa őket. Mondjuk az, hogy Ashley nem látta, hogy ő húz haza az utolsó kiszavazáson, az csak azt bizonyította, hogy nem ismerte Natalie-t. A kiscsaj akár be is tömhette volna a száját, a kezét meg Robhoz köthette volna, akkor is ugyanoda jut: Final three, no votes. Azon meg teljesen ledöbbentem, ahogy az utolsó TC-n konkrétan elmagyarázta (ahogy Phillip is), hogy miért ROBnak kell megnyernie a játékot. Rob taktikázott egyedül, ha nem is volt sok dolga, mert úgy követték, mint valami istent az Omatepe-k.
Ha Matt nem szúrja el, és akkor a volt Zapaterakkal szavaz, lehet, hogy tök izgalmas lett volna a merge utáni játék, persze, ha megszüntetik a RI-t.
David is tök okos volt, meg az is érdekes lett volna, ha Russel benn tud maradni a merge-ig.
De erről már kár is szaporítanom a szót. Egyébként is eszembe nem jutna a kaszálni, mert ha hülyék a játékosok, akkor is érdemes nézni a gyönyörű táj meg a challenge-ek miatt.

Csifu - 2011. 05. 16. 21:09

Nem a legjobb évad volt, az egyszer biztos. Rob jól játszott, viszont ehhez kellettek a többiek is.

A másik törzs onnan, hogy dobott egy challenge-t majd hátrányban ment a merge-be, gyakorlatilag halálra volt ítélve. Rob törzse meg nagyjából egy csomó idiótából állt. Akikre azt mondanám, hogy egy kis fogalmuk is volt a játékhoz, Kristina és Andrea. Grantből meg nem láttunk kb semmit, csak hogy jó volt a challengekben majd kiesett.

És hát a többiek. Mattnek, már majdnem szurkoltam, hogy visszajöhessen és kiszavazzák megint. A két csaj pedig a legalja. Az, hogy Ashley tényleg elhitte, hogy beviszik a döntőbe, mindent elmond róla. Natalie pedig még a döntőben is azért kampányolt, hogy Robnak kell nyernie, majd azt bírta mondani, hogy van esélye nyerni. Hihetetlen. Philipnek nem volt esélye nyerni, viszont ő volt a tipikus “love or hate” katakter idén, szerintem jól nyomta. :)

A RI teljesen felesleges volt, kár hogy a készítők nem így gondolják, viszont amiért még jár nekik a fekete pont, hogy nem léptek akkor, amikor látták, hogy mindkét oldalon van egy-egy nagy alliance. Egy újraválasztással egész izgalmassá tehették volna az évadot.

drP - 2011. 05. 16. 21:25

nem ez volt a legjobb évad, az biztos, viszont Rob egyszerűen tökéletesen játszott végig, megérdemelte a győzelmet. Szerencséje volt a sárga csapattal, mert nagyrészt balfaszokból állt, bár a lilák is egy rakás idióta volt, Russel kivágása után semmit nem csináltak, csak punnyadtak és úsztak az árral. Rob hamar toborzott egy kis sereget, akiben veszélyt látott, kiszórta pillanatok alatt, kiválasztotta maga mellé azt a két embert, akiknek semmi esélye nem volt ellene a döntőben, szóval jól csinálta, na :-)
RI nekem nem jön be, bár lehet, hogy ha nincs ilyen diktatúra, mint itt, akkor a visszatérő játékos tudna kavarni. Az még belefér, hogy még egyszer nekifutnak, de ha megint így befuccsol az RI, akkor ejteni kell.

AlbPetya - 2011. 05. 16. 23:48

Az évad összességében hatalmas csalódás volt. RI koncepció részemről ebben a formában hatalmas bukás. Lehet, hogy egyedül maradok vele de játékmenet szempontjából azt mondom, hogy valahol s12-s15 között volt talán számomra a legtetszetősebb (a készítők ott akkor nyúltak bele a játékba, ahol és amikor kellett), még akkor is, ha nem ezek között volt a legjobb évad ever (mondjuk azért az s12 és s13 szerintem több, mint jó volt).

Reméljük lesz S24 is és ott már visszatérnek a regular játékmenethez és találnak hozzá egy jó szereplőgárdát.

Örülök, hogy Rob nyert, az a fickó zseniális szociális érzékkel, józan paraszti ésszel rendelkezik. Nyilvánvalóan nem ez volt a legnagyobb játéka, de mint azt korábban jeleztem már, részemről ez belefért az “életműdíj” kategóriába (főleg az s08-ért és az első TAR szerepléséért). :)

Phillip, ha okosan érvel szerintem nyerhetett volna, de kétségtelenül nem olyan okos mint gondoltam. De azért szeressük.:)

Ki lehet a két visszatérő? Ha nem akarják elölni a koncepciót az elején akkor a nézők részéről szerethető, de nem feltétlenül erős és beskatulyázott karaktereket hoznak vissza. Neveket ne kérjetek… :)

CotA - 2011. 05. 17. 01:05

Én nagyon élveztem nézni ezt az évadot, de lehet h ez főként annak köszönhető, h ez az első, amit “élőben” követek. Bepótoltam jópár régi évadot, amik közül sok jobb volt, mint ez, mégsem éreztem egyszer sem, h kidobott negyven perc lett volna egyetlen epizód is.
Az viszont szerintem nem fair, hogy visszahoznak valakit, aki már 3szor játszott és olyanokkal játszik, akik még ezt soha nem tették. Óriási tapasztalat vs. nulla tapasztalat, kösz. Igaz, hogy vannak, akik pusztán a tévéből leszűrik, hogyan is érdemes játszani, de mégis bekerül épp elég hülye is, akit meg fognak vezetni.

winnie - 2011. 05. 17. 01:30

“Óriási tapasztalat vs. nulla tapasztalat, kösz. I”

teljesen igazad van, de éppen ezért gondoltuk azt, hogy úgyis ki fogják dobni őt azonnal, nehogy valamit szervezni kezdjen. russellt azonnal kivágták. rob viszont jó törzsbe került, tudott ellenségképet felmutatni.

most lenne érdekes visszanézni a korábbi évadjait, ahol a vert mezőnyben végzett, ld s4, s8 és s20. na jó, van, ahol nem annyira vert a mezőny, de fura lehet látni a mostani nagy szervezőt, ahogy mások túlgondolkodják:)

mortalus - 2011. 05. 17. 02:03

Végre egy abszolút megérdemelt győzelem. Az évad talán nem volt túl izgalmas viszont le a kalappal a Rob csodálatos játéka előtt, akiknek nem tetszik, hogy nem volt mindig izgalmas azok próbálják meg értékelni azt, hogy milyen nehéz is ennyire tökéletesen végigjátszani 40 napot, ahogy David is elmondta bővebben.

Pesszimista Pista - 2011. 05. 17. 02:22

Áááá nagyon szurkoltam Philipnek, hogy valami zseniális érveléssel áll elő végén. Sajnos nem tette :(

Spoileres (korábbi évadokra)

Látom nagy a kalaplengetés Rob előtt. Szóval érdemes megemlíteni, hogy Russell hasonló leosztásban (agyatlan oldalbordával, ráadásul merge után hátrányos állásból tisztogatva) nem nyerte meg, aztán egy még zseniálisabb játékkal sem. Ebből is látszik, hogy a kiesetteken múlik minden. Tudom majd erre az jön, hogy nem mindegy hogy ejti ki őket. Csak érdekes, hogy egyik évadban magasba emeli a zsűri a mastermindot, máskor meg nem tud túllépni a sértettségén. Robnak most ilyen szempontból szerencséje volt.

winnie - 2011. 05. 17. 02:27

erre írtam, hogy szerintem annyi a különbség, hogy russellnek folyamatosan játszania kellett, míg ha rob helyett mondjuk matt van ÉS összetart a törzs, de mint az állat, akkor a 6 az 5 ellent megoldják úgy, hogy lenullázzák az ellenfelet. így, blindside nélkül, csupa papírforma kiszavazással nem hiszem, hogy bármi tüske is maradt volna a zsűriben. abban az 5-ben. a többi 4, a saját törzsbéli kiszavazottak már nem osztanak, nem szoroznak, hogy besérültek-e.

az érzelmek akkor jöttek volna, ha mike bekerül a top3-ba, és a nagy kérdés matt, hogy rá szavaztak volna-e. a törzstársainak nem volt esélye rob ellen.

CyClotroniC - 2011. 05. 17. 02:46

Rob itt nem mastermind volt, hanem családfő. Hatalmas különbség. Összefarmolta az 5 főt magának, majd tartotta magát ahhoz, hogy a Top6-ig eljusson mindenki. Ez lett ígérve, ezt kapták. Semmi genyáskodás vagy hatalmas blindside nem volt itt, csak a nagyobb csoport verte a kisebbet. A blindside nekem ott kezdődik, ha valaki kisebbségből üt ki valakit a nyeregből, itt ezt nem éreztem.

Ennek a játékstílusnak buta emberek mellett nincs kockázata, mert a legyőzött ellenfél csoport nyilván nem akarja idióták kezébe nyomni a pénzt, így egyértelműen az irányítót favorizálják, míg a 6 fős csoportból lemorzsolt 3 embert baromi könnyen meg lehet azzal venni, hogy közlöd velük, hogy ti voltatok a legnagyobb threat, ergo elismered őket, ők pedig rád szavaznak, mert nem akarják, hogy egy kibic nyerjen.

ESETLEGES S19 / S20 SPOILEREK:

A 19-es szezont megnyerhette volna Russel, tény, mert ott kisebbségből verekedte be magát a döntőbe, ugyanakkor közben hatalmas egóval és pökhendi stílussal tette ezt, ami visszatetsző lehet. S20-ban ugyanez történt csak felnagyítva. Ebből a szempontból Russel játéka ugyanúgy döntőre jó és nem a győzelemre, mint Natalie-é például. Mindketten úgy kerültek be a fináléba, hogy eltávolodtak a zsűritől.

Parv esete már más tészte, őt a szezon koncepciója fosztotta meg a jogos nyereményétől, mert Russel-lel azonosították, így az összes hero Sandra-ra szavazott, aki megpróbált Russel ellen fellépni. Ott a villainek mind elismerték Parv játékát, még az a Courtney is, aki csak azért szavazott Sandrára, mert összehaverkodtak, mint challenge-underdog-ok.

ESETLEGES S19 / S20 SPOILEREK VÉGE!

Az továbbra is tartom, hogy Rob nem volt zseniális, de azt ügyesen csinálta, hogy a kis csapatán belül azokat rakta ki, akik léptek is volna ellene, pont egy lépéssel előttük. Andrea a 6 között ment, aki az 5-nél lépett volna, mert Phil kiszavazására számított. Grant az 5 között ment, aki a 4-nél egy esetleges immunityval a nyakában simán megdumálta volna a két csajt Rob kiszavazásáról.

Azt viszont ne feledjük, hogy ha Ashley-t és Natalie-t kivonjuk a képletből, és akárki mást teszünk be helyettük, akinek van agya, akkor Rob nagyon nagy eséllyel nem nyert volna. Azt pedig sajnos nem tudom az erényére írni, hogy jól választott magának minionokat, mert ezt fordított esetben más is megtette volna ugyanígy.

Robot tehát nehéz Russellel összehasonlítani, mert Rob itt hero játékkal nyert és nem villainnel. A 6 fős csapathoz a Top6-ig hű maradt, és ott is csak azért faragta le az embereket, mert le kellett, és akiket lefaragott, azok ugyanúgy megtették volna ezt vele is, ha lett volna rá lehetőségük. Plusz sokat segített neki, hogy a végjátékban sok challenget megnyert és idolja is volt még mellé.

HeliGeli - 2011. 05. 17. 02:52

mikor a Reunion-on szó volt arrol, hogy Grant megházasodott és mutatták a feleségét, egyből ráismertem, hogy sok sorozatban láttam csak nem ugrott be a neve, ezért kicsit útánanéztem és kiderült, hogy nem más mint Christina Cox
http://www.imdb.com/name/nm0184965/

Pesszimista Pista - 2011. 05. 17. 02:54

Igazad van winnie. De nem feltétlenül kell sok blindside ahhoz, hogy egy zsűri a főgonosz ellen szavazzon. Nézd meg Ashley Pondarosa videóját. Elején kicsit ideges, aztán másnap már Rob egy zseni. Pedig előtte való nap, összeölelkezve, kisujjszorongatva, megesküdtek hogy kirakják Philipet. Sok múlik a Pondarosán, mert simán befolyásolhatják egymást. És nem csak Ashley hinthette volna az igét, hogy Rob ilyen meg olyan, hanem Grant is. De Matt is megtehette volna simán, hiszen kétszer bízott meg Robban, és kétszer kapásból ki is szavazta Rob. De nem, ehelyett az elfogadott vélemény az volt, hogy Rob egy zseni. Russell esetében a Pondarosákon többnyire Russell savazása ment, és mindenki átvette. Ezért írtam, hogy a zsűrihez szerencse kell (a kiejtés módján felül).

HeliGeli - 2011. 05. 17. 03:00

és most megint belenéztem és két sorral mögötte a tag is ismerős de ő útana nem nyomozok (mert annyira nem érdekel), ha esetleg valaki tudja az írja meg

és kb 6 sorral Grant felesége mögött a S21 döntőse, Sash van :)

na meek keresek még valakiket a tömegbe, jobb dolgom úgy sincs :))

Pesszimista Pista - 2011. 05. 17. 03:05

“és most megint belenéztem és két sorral mögötte a tag is ismerős de ő útana nem nyomozok (mert annyira nem érdekel), ha esetleg valaki tudja az írja meg”

http://www.imdb.com/name/nm0004395/

drP - 2011. 05. 17. 08:43

Abban igazatok van, hogy ebben a béna bandában nem kellettek nagy blindside-ok, meg nagy gonoszkodás a győzelemhez, de ez nem Rob hibája. Rob felmérte az ellenfeleket, és ahhoz igazíttotta a játékát, és tökéletesen csinálta. Russel nem tudott kibújni a bőréből, ezért ment is a levesbe, pedig a lilák között is volta egy rakás hülye, akiket simán meg lehetett volna vezetni.

rajo - 2011. 05. 17. 13:03

grat Robnak, sztem tökéletes játékot játszott, Jeffnek van igaza
megnyerte meg még a különdíjat is, kritikának helye nincs
versenyekben fasza volt, idol is volt, levezényelte a blindside-okat, mintajáték, na
kézben tartott mindent mindig
szomorú lett volna, ha nem ő nyeri

R. Island sztem elhibázott, elbaltázott ötlet volt, a koncepció legalábbis biztosan, nem volt ebben logika, hogy Matt ott volt 120 évig, és amikor legesélyesebb a kiesésre, akkor ki is esik:D
Andrea meg 2 RI-s versenyben vett részt, és kiejtett olyanokat, akik már ott voltak régóta

na Andrea a másik, neki nagyon örültem, hogy egyből leszavazták, próbát ott még kamuzni, aztán 4-en fogták magukat és különvonultak tőle, meg is érdemelte az alamuszi nyuszifej:D

Natalie kis majom, jól elárulta Ashley-t, aztán hoppon maradt ahogy kell

nem tudom hogy alakult a sorrend, remélem Philip lett a 2.

azért jobb évadot várok legközelebb, ismert arc nélkül, mert ebből most Rob bemutatta a tutit

winnie - 2011. 05. 17. 13:07

“azért jobb évadot várok legközelebb, ismert arc nélkül, mert ebből most Rob bemutatta a tutit”

2 ismert arc lesz

Pesszimista Pista - 2011. 05. 17. 15:34

“nem tudom hogy alakult a sorrend, remélem Philip lett a 2.”

A cikkben is szerepel, hogy Rob 8-1-re nyert. Az 1 vote, az Philipé volt, és a vöröshajú farmertől kapta (bocs, abszolút nem emlékszem a nevére). Tehát Philip lett a második.

CotA - 2011. 05. 17. 16:41

Natalienek ki kellett volna állnia Ashley mellett és Robra szavazni a final fourban. Juliet nem sokra tartottam játék közben, de nagyon tetszett a végső beszéde Natalieről, hogy mennyire nem szeretné, ha a lánya is így viselkedne, teljesen alárendelné magát egy férfinek… Azzal mutathatta volna ki, h van saját énje, ha a végén kiáll a barátnője mellett(neki aztán nem volt érdeke Ashley kiszavazása, nem úgy mint Robnak), és Phillipre szavaz, döntsön a fire challenge…

Russel elején elmondtah ezúttal másképp fog játszani, aztán ment és ugyanazt hozta, mint ezelőtt. Összehaverkodott két csajjal, a többiekkel meg nem törődött, mikőzben azok alkottak egy 6 fős alliancet. Mivel az idolt már nem tudta megszerezni, barátkoznia kellett volna inkább. Nem csoda h ment a levesbe hamar. Ezúttal elbízta magát szerintem.
SPOILER S19-20 túl sokszor volt underdog :)SPOILER VÉGE

dark - 2011. 05. 23. 17:18

Az utolsó feladat, több mint furcsa volt. A nővérke megoldotta, egyenként kirakta a szavakat, de valamiért azt nem fejezte be. Nem lehetett neki? Ahogy a két szerencsétlen meg lent kereste a helyes irányt, jaj.

A másik törzset sem értem, azért már csak lement több mint 20 szezon, itt már nincsenek meglepetések, egyszerűen meg kellett volna fenyegetni őket, hogy ha nem ejtik ki Robot most, akkor a végén rá fognak egységesen szavazni. Plusz folyamatosan duruzsolni a fülükbe, hogy nem őket fogják a hármas döntőbe vinni, mert szimpatikusak, erősebbek, etc.

Az első survivor évad, ami inkább bosszantott, mint szórakoztatott. Csak azért nem hagytam abba, mert az utolsó körig reméltem, hogy valamelyik birkának végre megjön az esze, vagy addig csak taktikázott és most megmutatja igazi arcát. Tévedtem. Ezek tényleg csak ennyit tudtak. Remélem ez volt a mélypont.

khoe - 2011. 06. 02. 18:02

Ha a londoni fogadóirodában lehetne fogadni – és neki nem jön közbe valami – én Parvatira fogadnék mint egyik visszatérőre,
a másik meg a mostani évadból a szőke srác, aki szegény simán nyerhetett volna.

Én már untam Ambert, úgy nyaltak neki is, mint Russelnak,
kellenek az új arcok, meg az új karakterek,
De a rózsasín alsógatya, na az tényleg a top 5 ocsmányságban volt.
Nem volt a legjobb, de itt a nyár, s nekem hiányozni fog,

Raisen - 2013. 06. 02. 12:38

Rob baromira megérdemelte már ezt…
Éppen ideje volt hogy megnyerjen egyet.
megérdemelte.

Thomas - 2014. 07. 01. 03:01

Most néztem meg, szerintem az egyik legjobb évad volt eddig (az abszolút kedvenc S16 után), mivel majdnem összejött, amiért szurkoltam, hogy Ashely és Natalie együtt bejussanak a döntőbe:) Most már csak azért is leírom, mert bosszantott, hogy az évad összes kritikájánál mindenki csak bántotta őket, én meg az 1. naptól kezdve nekik szurkoltam! Kevés ilyen szép és aranyos csaj volt a Survivor történetében, mint Ashley és különösen, mint Natalie! Persze nagyon sajnálom, hogy a végén nem tudták meghúzni Rob vagy Phillip kiejtését, nem tartottak igazán össze, így nem léphetnek az S6-os Jenna és Heidi nyomdokába, de ettől függetlenül nagyon szerettem őket:( Persze Rob is megérdemli a győzelmet, nekem ő mindig is szimpatikus volt, jó játékos, de én általában lányoknak szurkolok. Remélem lesz esélye legalább Natalie-nak még egyszer játszani, mert nagyon szeretném látni újra (az ezt követő évadokról semmi sem tudok:)

winnie - 2014. 07. 01. 07:04

“a végén nem tudták meghúzni Rob vagy Phillip kiejtését, ”

ez a lényeg. nem nézem vissza, hogy miért bántották/bántottuk őket, de én szurkoltam, vagy szurkoltam volna nekik, ha nem lettek volna ennyire irányíthatóak és képesek lettek volna lépni egyet, és nem csak hurcoltatták volna magukat robbal.

engem végig az bosszantott, nem csak itt, hanem más évadokban is, hogy ha van egy számunkra egyértelműen domináns játékos, akkor annak szövetségesei miért nem veszik ezt észre és szavazzák ki.

Thomas - 2014. 07. 01. 12:07

Spoilereket tartalmaz a S22-t megelőző évadokból!

Mert az is egy jó taktika, lásd S19-es Natalie:) Nem kell feltétlenül nagy taktikusnak lenni a győzelemhez, elég 1-2 erős szövetséget kötni az elején, és velük végigmenni, szerintem ezzel nincs semmi baj. Na mindegy, tényleg csak azért írtam be az egészet, hogy a sok “zombilányozás” után álljon itt egy másik vélemény is, mert nem csak egy szemszögből lehet nézni ezt a játékot:)
Az én bajom a Survivorral igazán ezek a hármas döntők. Az S13 óta nyolcszor volt ilyen, és ebből csak a 2 Russeles évadban tudott lány nyerni (mármint ahol Russel is a döntőben volt)! Valamiért ez nagyban csökkentette a lányok győzelmi esélyeit, így nagyon nem szeretem:(
Ez az RI meg jó móka volt, érdekes, nagyon meg is kavarhatta volna a dolgokat, de végül nem lett belőle semmi, így meglep, hogy a következő évadra is visszahozzák! Meglátjuk, most nézem majd ezután az S23-at! Sajnos azt nem találtam meg sehol HD-ben, de nyilván nem fogom kihagyni:)

Dregnarr1 - 2017. 02. 12. 08:41

Számomra sokkal rosszabb volt ez az évad, mint az előző, ami egyébként még tetszett is.
Végig az volt bennem, hogy -természetesen Rob ténylegesen lenyűgöző, fáradhatatlan mesterkedése mellett- ez az évad nagyon szkriptelt volt. Főleg az elején az idolokkal. Szerintem sokan nem Robra szavaztak volna, de Dave megadta neki a majdnem 9 szavazatot. Jó fej volt, én nagyon bírtam, ha a sok hülye társa nem süllyeszti el magát, ő is sokáig juthatott volna.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz