login |

Top Gear: vége a 17. évadnak – írta westhammer

2011. 08. 10. 16:10 - Írta: vendegblogger

38 hozzászólás | kategória: kritika,

Máris befejeződött a világ legnépszerűbb autós műsorának, a Top Gearnek a 17. évadja. Ez persze nem azt jelenti, hogy már majdnem 20 éve nézhetjük Jeremy Clarksonékat, inkább a 9 a bűvös szám, hiszen itt mésképp megy a számozás, évente 2-szer 6-7 rész alkotja a sorozatot. Mi újat lehet ilyenkor elmondani? Nem sokat, de szerencsére ebben a szezonban is megkaptuk a szokásos sebességadagunkat. És még azok is csak csettinthettek, akiknek benzin folyik az ereikben vér helyett, mert a Top Gear megint megcsinálta.


Sajnos ezúttal kimaradt az évadból az egyik legnépszerűbb elem, a versenyzés a használt autókkal. Helyette azonban a srácok átépítettek néhány lakókocsit, és a vasúton furikáztak velük. Jeremy látványosan tisztelgett a Jaguar E-Type előtt, leromboltak egy csomó házat katonai gépekkel és leforgatták a saját 80-as évekbeli sorozatfőcímüketzseniális lett.

– Did you kick that girl in the crotch?
– Yes, I do!

Az évadban még megfordultak Monte Carlóban, ahol megautóztatták Bernie Ecclestone-t. Megmutatták, miért borzalmasak az elektromos autók és kincsvadászaton voltak egy olasz kisvárosban.

Ezúttal is feltűntek sztárok a megfizethető árú autókban: Alice Cooper, Sebastian Vettel, Rowan Atkinson (pont a napokban törte össze a McLarenjét…), vagy éppen a brit The X Factorból ismert Louis Walsh. Persze láttunk még hatalmas versenyeket is, mindent amit eddig megszokhattunk a műsortól. És mégis… kicsit hiányérzetem volt.

Valahogy mintha gyengébb lett volna ez az évad. A szokásos 6 részes rohanáson érezni lehetett, hogy ezúttal kevés volt, pedig a 16. évad annyira sűrű volt és sziporkázó, hogy az őrület, tipikus 10/10-es. Erre most 8/10-et adok, helyenként hiányzott a Top Gear-feeling, kicsit kevesebb volt a bolondozás.

Why have you pulled a portaloo over a building?

A fiúk most ismét elmentek szünetre, illetve forgatni, még nem tudni mikor jönnek vissza, elvileg amikor az ITV-n, télen abbahagyják a The X Factort. Majd meglátjuk…

38 hozzászólás Ne habozz!

Dr. Atom - 2011. 08. 10. 16:29

Volt pár gyengébb elem, pl. szerintem az olaszországi hot hatch-ezés ilyen volt, de megint született 1-2 nagyon emlékezetes anyag.
Az E-Type megemlékezés és a Jansen Interceptor elsősorban (persze a The Interceptors-szal együtt), de a McLaren MP4-12C teszt is igen jó volt.

unahav - 2011. 08. 10. 16:37

1-2 rész szerintem gyenge volt, 17 évad óta először pörgettem bele az anyagba, mert anynira érdektelen volt :(, de szerencsére azt a pár anyagot leszámítva voltak bőven jó pillanatok, kár, hogy nincs évente 52 rész :D.

avada - 2011. 08. 10. 16:55

“Megmutatták, miért borzalmasak az elektromos autók.”

Hírhedt módon genyók amikor elektromos autókról van szó.

Most is úgy tűnik megfúrták a tesztet. http://electric-vehicles-cars-bikes.blogspot.com/2011/08/nissan-claims-electric-car-was-not.html

Lehet ebből is per lesz mint legutóbb… http://electric-vehicles-cars-bikes.blogspot.com/2011/03/tesla-sues-bbc-over-rigged-top-gear.html

Tiszta gáz. Végig csak azon rágódnak, hogy jaj de rövid a hatótáv meg jaj meddig tart majd feltölteni. A számos előnyre meg tojnak.

unahav - 2011. 08. 10. 17:17

A tisztán elektromos hajtás úgy halott ötlet, ahogy van, kell az autóba egy kis, alacsony benzin fogyasztású motor is, hogy ha elfogy az aksiból a kraft, akkor legyen mivel elmenni utána. Ez a járható út szerintem :).

avada - 2011. 08. 10. 17:32

@unahav
Szerintem simán tévedsz. Csak nagy a lemaradás mert eddig csak benzint pöfögtettek ész nélkül az akkumulátorokat meg hanyagolták.
Rengeteg potenciál van még az akkukban: http://nextbigfuture.com/search/label/batteries

De ugye lehet még üzemanyagcellás is az elektromos autó.

ace05 - 2011. 08. 10. 17:38

17×02 láttam de szerintem egyértelmű hogy amikor monacoban végigmentek a pályán az volt az évad legjobb része!

i - 2011. 08. 10. 17:42

@avada:

Az van, amit Clarkson mondott:
Olcsóbban tudsz venni egy VW Polo Blue Motiont, ami a fogyasztásra és károsanyagkibocsátásra van kihegyezve. És elmegy mondjuk 800-1000 km-t egy tankkal. És 5 perc megtankolni.

Mikor az elektromos autók ezt teljesítik, akkor nem lesz igazuk a piszkálódással. Lehet, hogy megszorozzák öttel a valóságot, de nem kamuznak. Plusz a Nissannak úgy néz ki legalább van humorérzéke..

Az évadból nekem az egzotikusabb túrák hiányoztak, lásd még BBC költségcsökkentés..

Hereverő Heverő - 2011. 08. 10. 17:44

Avada:
Igen, genyók, de ettől vicces. Akksis autót venni meg szerintem is baromság. Meg kell várni a hidrogénes dolgot. Node elég az elektromos autók firtatásából. Szerintem jó évad volt. :D

Villám - 2011. 08. 10. 18:02

Jó évad volt ez nem a legjobb de még simán hozta nekem a Top Gear alap szintet.
Egy jó ideig a Nürburgringes beszólások voltak a kedvenceim aztán jött a “Helsinki szindróma” azon vagy egy napig röhögtem XD.

avada - 2011. 08. 10. 18:11

@Hereverő Heverő
A Hidrogén sehol sincs, valószínüleg nem is lesz jó ideig. Akkusokok meg vannak és fejlődnek. Én meg viccesebbnek találtam a tetoválást mint a tuskóságot.

@i
Az ár az nem igazán mérvadó hiszen a LEAF-et párezres nagyságrendben gyártották Golf-ból meg kiscsilliót.
A másik meg hogy az árammal jóval olcsóbban jössz ki mint benzinnel. A hatótávben meg az a lényeg, hogy a legtöbb embernek nincs szüksége akkor a hatótávra. A kocsit meg minden este rádugod a hálózatra és kész.

DonLeon - 2011. 08. 10. 18:39

Én is genyó vagyok mert én meg arra lennék kiváncsi, hogy hány telet bírnának ki (-20 fokokkal) az akkuk azokban az elektromos autókban. Az kismillió akkumulátor legyártása kozben mennyi károsanyag kibocsátás keletkezik, az abban levo ritka fémek kitermelésénél mekkora kornyezeti károkat okoznak és miután az a sokmillió aksi 3-5 év után tonkremegy, mennyi olyan szemét fog keletkezni, amit megint csak nem tudunk hol tárolni, mert erosen mérgezo stb.

Arról meg ne is beszéljunk, hogy pl. hazamegyek, leviszem a hosszabbítót (garázsa kinek van a városban?) bedugom az autóba, reggelre meg valami jóakaró kihúzza, kiuti a biztosítékot és ellopja a kábelt, aztán feldughatom az elektromos autómat a kitalálója seggébe :)

A hidrogénhez meg annyit, hogy lehetne belole sok, sot, ha az arabok nem lennének hulyék, akkor abból a sokmilliárd dollárból, ami az olajból befolyik, elkezdhetnék kiépíteni a naperomuveket, aminek a termelését csak és kizárólag a hidrogén eloállítására használnák, amit aztán ugyanúgy exportálhatnának, mint az olajat.
Ezt persze meg lehetne csinálni európában is, csak amíg az olaj elérheto áron van, addig ez a pénzéhes banda nem fog milliárdokat kolteni erre. Ha fustol, akkor fustol, kit érdekel, a lényeg a haszon.

unahav - 2011. 08. 10. 19:23

avada:
Én most a jelen helyzetről beszélek csak, van potenciál az elektromos kocsikban, de nem most, jelenleg veszel egyet, 10 órán át kell minimum töltened és jó esetben mész vele 200 km-t, ha meg elfogy a kraft, akkor nem tudod csak úgy feltölteni és ott ragadsz bárhol vagy is, nem tudsz elektromosságot kérni senkitől az autópályán pl :). Ezért lenne jó egy kisebb, 50-60 lóerős motor, ami elvisz téged utána akár haza, akár a célodhoz. Ha majd az aksikat 10-15 perc alatt tudod feltölteni és tudsz vele menni 4-500 km-t akkor lesz alternatíva, ha az ár sem lesz magas, jelenleg viszont nem praktikus és ha belegondolunk menynibe kerül, menynibe kerül maga az előállítás, kb ott tartunk, mint aprius-nál: sokkal többet ártunk a földnek az előállítással, mint amenynit megspórolunk az évek során magával a kocsival.

Más téma: a léghajtású autókat is fejlesztik, egy tankkal 30-40 km-t kihoznak már kisautókkal és 5 perc feltölteni őket :).

avada - 2011. 08. 10. 19:34

@DonLeon
Te tudatlan/tájékozatlan is vagy. A lítium nem nehéz fém és nem is mérgező. És marhára nem ritka. A nehézfémeket mellőzik az akkukból manapság. Legyártani mindent le kell, a belső égésű motor sem a fán nő, úgyhogy az nem igazán ide illő. A három öt év is légből kapott, nekem 10+ rémlik. Mindemellett újra is lehet hasznosítani az akkumulátorokat.
(Amúgy fejlesztenek folyékony elektrolitos akkumulátort is ahol ez még kevésbé lehet probléma)

Ez a kábeles dolog csak szűklátókörűség. Meg lehet oldani, hogy ne tudja csak úgy bárki leszedni, csak ha nagyon öngyilkos akar lenni. Nem poénból van az autókon zár. Ráadásul, ha megszakad a kapcsolat az autó riaszthat.

Az arabok ki tudja mit csinálnak a pénzükkel titokban. :)
Amúgy nem hinném, hogy kifizetődő lenne nekik belemenni ilyenekbe, hiszen csak az olaj kötődik hozzájuk. Mást meg simán le lehet koppintani.

m76 - 2011. 08. 10. 19:39

A top gear alapja mindig is az volt, hogy végye egy autóőrültek között nagy általánosságban elfogadott nézetet és szorozd meg öttel.

Ez a műsor a 2. 3. évad óta nem az objektív autótesztekről szól, hanem szórakoztató műsor, az egyetlen objektív része a tesztnek amikor a stig körbeküldi az autót a tesztpályán a többi mind mese. Néhány autón egy tipikus negatívumot erősítenek fel ötszörösére és hangoztatják, míg másiknál egy pozitívumot. Végeredményben lehet semmivel se jobb egyik a másiknál mégis az egyiket lehúzzák a másikat meg magasztalják.

Olyan megmosolyogtató, amikor mindig lejön hírbe, hogy fú meg volt rendezve teszt, mikor az egész műsor megrendezett.

A Top Gear azon kevés műsorok közé tartozik, aminek még nem volt olyan része ami ne lett volna szórakoztató, és 17 évad után azért ez nagy fegyvertény.

Ebből az évadból egy dolog hiányzott, az pedig ahogy már említették egy special rész, de talán azért maradt el, mert a télen volt több különálló ilyen rész is.

pass auf - 2011. 08. 10. 19:44

Most néztem meg a Vettel interjút és kört. Végigröhögtem az egészet, nagyon nagy arc a srác:D

avada - 2011. 08. 10. 19:51

@unahav
Valahol el kell kezdeni, különben soha semmi nem változik.
A 15-20 perc most is megvan gyorstöltő állomásokon. Ha meg sok elektromos autó lenne akkor az áttöltés is mehetne hasonlóan. De való igaz még hely a fejlődésre hatótáv terén.

“mint aprius-nál: sokkal többet ártunk a földnek az előállítással, mint amenynit megspórolunk az évek során magával a kocsival.”
Ez csak légből kapott.

A léghajtású alatt a nagy nyomásúra gondolsz. Az érdekes lehet. A 30 MPa-os tartály ha megsérül szétviszi a fél környéket. :)

rokkor - 2011. 08. 10. 20:05

70es evek volt de semmi gond amugy meg egy olcso evad volt.semmi extra nem volt benne nagyon alap,valsag csoamg volt

Deana - 2011. 08. 10. 20:06

Én csak azt a részt láttam teljesen, amelyikben Vettel volt a vendég, de én azon végig sírvaröhögtem. A “That’s a metre of faeces. I’m two metres tall, and I can’t do a metre of faeces.” pillanat volt az, ahol végleg elvesztettem xD Majd egyszer, ha sok időm lesz, elkezdem elölről, mert bevallom nőiesen, eddig totálisan el voltam tájolódva ezzel a műsorral kapcsolatban. Lehet, hogy csak rossz részeket fogtam ki, vagy a szinkron faeces, de amit ez előtt a rész előtt láttam belőle, az nem tetszett…

joshua7 - 2011. 08. 10. 20:13

Nekem ez az évad is nagyon bejött. Remélem még sokáig folytatják.

BDJG - 2011. 08. 10. 20:14

“Hírhedt módon genyók amikor elektromos autókról van szó.”

Őőő… most ezen miért kell meglepődni? Az autób*zik nagy része gyűlöli az elektromos autókat, nem csak ők. Én is így vagyok vele.
És igen, lehet fejlődni fognak, meg jók lesznek egy nap, de jelenleg még nagyon nem éri meg. Semmi élmény nincs bennük. Beülsz, max. a szelet hallod és elalszol, mert annyira unalmas izék. Egyszerűen szarok még. 5-10 év múlva már talán felveszik a versenyt, de a belső égésű mindig is domináns marad, főleg nekünk, autób*ziknak. A jelenlegi új belső égésűek már csak elhanyagolható káros anyagot bocsájtanak ki, a probléma inkább az elavult Trabikkal van, meg a gyárakkal.

bikkbakk - 2011. 08. 10. 20:45

Deana,

szinkronnal Top Gear? az nagyon beteg gondolat.

nadi - 2011. 08. 10. 21:02

“Hírhedt módon genyók amikor elektromos autókról van szó.”

Genyok voltak? :D Most komolyan? :D Pedig sosem szoktak azok lenni. Ajanlom figyelmedbe a 5th Gear cimu szinten angol autos sorozatot ha “korrekt” (ertsd: szokvanyos, unalmas, importorenk benyalos) teszteket szeretnel latni. Mert a Top Gear ahogy mondani szokas egy mas kavehaz. Es hiaba nagyitottak fel az elektromos autokkal kapcsolatos problemakat, attol azok meg valos problemak. Es igen, utaljak oket, mert igazi petrolhead-ek, es ezt sosem tagadtak. Szoval ha ezen Te kiborultal akkor ez a musor nem neked valo. mivel ez egy szorakoztato musor, de teged lathatoan bosszant szorakoztatas helyett.

Amugy az evad nem volt a legerosebb, de azert igy is hozott egy elvart szinvonalat. Attol fuggetlenul, hogy megnyirbaltak kicsit a koltsegvetest, ez meg egy baromi draga musor, hatalmas osszegeket fizetnek ki pld biztositasra.
Soha rosszabb ne legyen es akkor nem lesz gond. :)

nadi - 2011. 08. 10. 21:15

Egyebkent koszi a kritikat, orulok, hogy az egyik kedvencem vegre feltunt az egyik kedvenc oldalamon. :)

Deana - 2011. 08. 10. 23:11

bikkbakk,
hát ezt én is realizáltam! Ugyan szeretem az autókat, nem éreztem magam eléggé benzinőrültnek ahhoz, hogy Top Geart nézzek, szóval amit láttam, azt tévében láttam, véletlenül. Aztán amikor megtudtam, hogy az egyik részben Vettel a vendég, lecsaptam rá, mert bírom a srácot, és döbbentem, h “anyám, ez a műsor JÓ!”. xD

avada - 2011. 08. 11. 01:02

@BDJG
Én nem lepődtem meg. Ilyesmire számítottam. Bár azt nem gondoltam, hogy megint annyira suttyók lesznek, és nem normálisan merítik le az aksit, hanem előre lemerítik.

“Semmi élmény nincs bennük. Beülsz, max. a szelet hallod és elalszol, mert annyira unalmas izék.”

Az ilyen idióta érvektől viszont falra mászok.

“de a belső égésű mindig is domináns marad”
Ez csak simán baromság.

“Egyszerűen szarok még. ”
Ez sem igaz. Egy ponton gyengék, ez az akku. Kb minden másban felsőbbrendű az elektromos meghajtás.

nadi - 2011. 08. 11. 10:50

@avada

Nem beled kotni akarok, de Te itt lehetosegerol beszelsz, es nem a jelenlegi allapotokrol. A jelenlegi elektromos autok gyengek, meg ha a hajtasrendszerben benne is van a lehetoseg, hogy konnyeden 1000 Le fole tornasszak a teljesitmenyt, ezek amiket teszteltek csak 100 korul voltak. Amit egy mostani 1.4-es benzinmotor konnyeden teljesit.
Vannak ervek amirol falramaszol, ugyanakkor az sem erv, hogy:
“Ez csak simán baromság.”
Ha egy ponton gyengek, ami az akku….nevezetesen ez az a dolog ami meghajtja az autot. Szoval ha az akku szar akkor szerinted nem szarok meg? Pont abban gyengek ami a lenyeguk lenne. Akkor mitol is jok? Komolyan nem ertelek.

Nem tudom miert veded ilyen vehemensen az elektromos autokat, es miert tamadod a musort, de mondom…nem erted a LENYEGET. Ez a musor errol szol. Egyebkent regebben ilyen “genya” modon beszeltek a dizel meghajtasu autokrol is, aztan mikor ultek egy-ket olyan dizelben ami tenyleg jo. (pld BMW 535 d) akkor arrol elismeroen beszeltek. Raadasul Clarkson, aki koztudottan utalja oket. Szoval ha tudsz egy olyan elektromos autot ami ugyan azt a vezetesi elmenyt nyujtja mint egy benzines akkor legyszives ird meg melyik az. Mert ha valaki szeret vezetni, es az auto nem csak egy eszkoz szamara akkor vezetesi elmeny igen is fontos. A legfontosabb. (ok a petrolhead-ek). Ebben a tekintetben pedig nem is annyira baromsag az altalad idezett erv sem:
“Semmi élmény nincs bennük. Beülsz, max. a szelet hallod és elalszol, mert annyira unalmas izék.”

avada - 2011. 08. 11. 13:59

@nadi
Minek neked 1000 lóerő? Nemhogy nem gyengék hanem erősebbek mint a belső égésű motorok. Sokkal nyomatékosabbak, de ezt valahogy kifelejtették. Ez nem lóerő harc. Az elektromosok elve jobbak, mert kisebb méretből/tömegből tudnak ugyanakkora teljesítményt kihozni. Azért száz lóerő mert olyan kocsiba annyi kell. A golfban sincs 400 lóerős motor. Ha erőset akarsz akkor más kategóriában nézelődj. Mondjuk az ERA vagy a Delta E4. Vagy várd meg a Koenigsegg Quant-ot

“ugyanakkor az sem erv, hogy:”
Nem érdemelt többet. Ha nem látod be hogy a benzin csak drágább és ritkább lesz akkor valami baj van nálad. Ráadásul az ilyen zöld/öko mozgalmak is erősödnek.

“Nem tudom miert veded ilyen vehemensen az elektromos autokat, es miert tamadod a musort,”
Én, mint általában, a baromságot, a f*szágot és a téveszméket támadom.

“Ebben a tekintetben pedig nem is annyira baromsag az altalad idezett erv sem”

Dehogynem. Mert mitől unalmas vagy izgalmas? A zajtól? Ha zajt akarsz akkor hallgass fehér zajt. Ezen kívül mi a különbség a vezetés terén? Nem vibrál szerencsétlenül mint a benzines. És a nagyobb nyomaték miatt nem kell váltó és jobban is gyorsul. A LEAF pont annyira izgalmas mint az ugyanolyan kategóriájú benzines.

Ha véletlenül tájékozódni akarnál akkor nézegess videókat a fullychargedshow youtube csatornáról. Vagy nézz utána a YASA motoroknak, ha azt hiszed gyengék.

WestHammer - 2011. 08. 11. 15:13

Egy korábbi Top Gearben volt, hogy asszem nikkel van a az elektromos/részben elektromos autók (pl. Prius) aksijaiban, amit Kínában bányásznak, majd feldolgoznak, és átküldik az USA-ba ahol meg összerakják az aksit. Iszonyatos mennyiségű károsanyag kibocsátással jár, egyetlen aksi létrehozása annyi CO2-vel jár, mint egy benzines autó 5-6 év alatt kipöfög.

avada - 2011. 08. 11. 16:38

@WestHammer
Igen az nikkel hidrid akkumulátorokkal van felszerelve. 100 éves technika. A nikkel tartalom mellet a kisebb energiasűrűség is a hátránya. Bár a nikkel nem egy különösebben veszélyes elem. Mindenben ott van.

Az ilyen top gear féle ámításnak ne higgyél túlságosan. Amellet, hogy igencsak légből kapottnak tűnik ez az érték (és kétlem, hogy valamivel alá is támasztották), vedd figyelembe, hogy kb minden alkatrész így készül. Valahol kibányásszák a vasat, alumíniumot, rezet miegymást. Valahol elkészítik az összetevőket, utána elhurcolják mindenhonnan az összeszerelő üzembe. Ahonnan megint elhurcolják a kereskedéshez. A benzinesnek nagy akku helyett ott van a nagy belső égésű motor a kuplung, meg a sebességváltó. Ahhoz is mind kell anyag és meg kell munkálni, formába önteni, miegymás.

nadi - 2011. 08. 11. 19:28

@avada

Azert nekem 1000 Le mert szeretem a loeroket. Akkor leirom megegyszer pontosabban. A jelenlegi kereskedelmi forgaloman kaphato elektromos autok gyengek. Nem mondtam, hogy nem tudnanak erosebbek lenni mint a jelenlegiek, de nem azok. Elmennek szivesen az ERA vagy a Delta E4 kereskedesbe, vennek egyet, csak nem tudom hol vannak.
Nalam nincs baj, belatom, hogy a fosszilis uzemanyagok nyilvan dragabbak lesznek, azonban nem azert mert keves van beloluk, hanem mert a gazdasagi folyamatok igy diktaljak.

Egy “faszsag” vagy “teveszme” sem hangzott el a musorban, csak tenyek, amiket humoros formaban felnagyitottak. Mondom, ez az alapveto problem, hogy nem erted a musor lenyeget. Ha figyeltel, mar amikor az elejen azt mondta, hogy ezuttal egy komoly tesztnek vetik ala oket akkor tudni lehetett, hogy mire megy ki a jatek.
Ha meg nem tudod, hogy mi az a vezetesi elmeny akkor hiaba is magyaraznam. Igen, baromira szamit a hangja. Az egyik legfontosabb. Ja es nem kell valto???? Hat hidd el, hogy az is baromira fontos. HA ezek nem lennenek fontosak. (mint ahogy nyilvan sokaknak nem azok) akkor mindenki jarhatna dodgem-el. Ott nem kell valtani, es nincs zaj. DE az autobuziknak ezek igen is fontosak. Meg ha kenyelmes is neha egy uj automatat a varosban vezetni, azert egy szerpentinen az ember csak atkapcsol manual modba.
Annyira tevuton jarsz az egesszel kapcsolatban, hogy hihetetlen. Kozel sem vagy ahhoz amirol az egesz szol. Elolvasal par cikket a neten az elektromos autokrol (megjegyzem en nem mert lesz@rom oket). Es mindenkit osztasz itt, hogy tudatlan es vagy tajekozatlan. Azonkivul fikazol egy SZORAKOZTATO musort, mert szerinted nem targyilagos. Nem erzed, hogy nalad nem stimmel valami?

nadi - 2011. 08. 11. 19:29

@avada

Komolyan nem hiszem el, hogy nem erted. :D

avada - 2011. 08. 11. 22:23

@nadi
Leginkább csak téged meg mégvalakit osztottam ki. De te be is vallottad.
Attól, hogy te bele vagy buzulva a motorzajba meg a váltogatásba nem jelenti azt hogy minden autót vezetni szerető ember is. Leginkább csak a sekélyesek.

Azt meg valahogy kevéssé hiszem hogy 1000 lóerős autód van, hiába fanyalogsz. Gyanítom egy átlagos akármilyen kocsid van mint a legtöbb embernek.

A humorral nincs baj. Inkább azzal amikor baromságokat beszélnek.
A nikkel kadmiumos dolog alighanem teljesen kielégití a faszság és a téveszme fogalmát. Meg az is hogy inkább csalnak mert lusták kiautózni a kocsiból az összes energiát.

Ha meg leszarod és lófaszt sem tudsz róla akkor mi a picsának vitatkozol?

Amúgy, ha nem tűnt volna fel az elmút pár hozzászólásomban leginkább csak a te tévedéseidet cáfoltam és nem a műsört kritizáltam. Te mégis úgy csinálsz mintha a műsort támadnám folyamatosan…

nadi - 2011. 08. 11. 23:29

Attol, hogy elolvastal negy cikket az elektromos autokrol attol meg nem leszel szakerto. De meg ha villamosmernok vagy attol sem. Az ezer loerot nem a benzines autokra ertettem. De latom szovegertessel is gondjaid vannak. Pedig probaltam erthetoen fogalmazni. Na mindegy.
Es nem a tevedeseimet cafoltad, hanem a sajta igazad szajkozod. Itt vered magad az elektromos autokra, egy olyan musor evad kritikaja alatt amelynek keszitoi bevallottan utaljak oket. Ha ertetted volna amit irok akkor megsporoltal volna magadnak fel oldal “cafolatot”. :)
Es igen is az autokat szereto emberek ezeket az autokat szeretik, meg ha Te ettol sirva is fakadsz. Fogalmad sincs semmirol, plane nem az autokrol.
De mondom ez egy evad kritika, es nem az elektromos autok foruma, amit igy mar elegge szetoffoltunk. Es elore szolok, en itt befejeztem, rangon alulinak erzem a veled valo vitatkozast, mivel egy ertelmes ervet nem tudtal felsorakoztatni. Meg amugy is OFF.
Es kerlek….ne nezd tobbe ezt a musort. Mindenkinek jobb lesz. :)
Ja, es meg valami, az, hogy leosztasz valakit, szemelyeskedsz, az rad nezve nem hizelgo….szovegertes…na azt gyakorolhatnad, lehet, hogy az elektromos autokrol szolo cikkekben is felreertettel valamit. :)

avada - 2011. 08. 12. 15:47

@nadi
Te ne dumálj nekem szöveg értésről, mert neked nem sikerült felfogni a lényegét gyakorlatilag egyszer sem amit írtam.

Tiv - 2011. 08. 12. 19:07

Szerintem meg te nem értetted meg a műsor lényegét.

Lényegtelen miként használták az autókat vagy hogy merítették le az akksit, egyszerűen csak demonstrálni akarták, hogy bármelyik elektromos autó tulajával megtörténhet az eset, hogy egy vidéki város közepén robban le, már ha egyáltalán eljut oda…

Ami meg még fontos és elhangzott a műsorban:
-nem lesz jelentős töltőállomás bővítés a jövőben Angliában
-a töltőállomásokon gyorstöltve használni az autót, tönkre vágja az akksit 3 év alatt.

avada - 2011. 08. 12. 23:38

@Tiv
Szerinted ilyenek után hitelt érdemel bármilyen állításuk? (Különösen elektromos autók terén)

matyi - 2011. 08. 15. 00:33

Először is nekem baromira bejött ez az évad is, habár tényleg hiányzott, hogy valahol a dzsungelbe bohóckodjanak pár öreg kocsival. :)

Kommentelők közül azzal egyetértek avadaval, hogy az átlag sofőrnek nem fontos a motorzaj, talán a váltogatást is nyűgnek tartja. De jelen formájában egy több milliós új kocsinak nehogy már több mint két napig tartson megtenni egy kissebb utat. >200km.

raabz - 2012. 02. 06. 12:25

a 18ik évadban (legalábis eddig) sokkal gyoggyosabbak,mint a 17ikben voltak.A kína Stig tönön rúgat szegén Mayt Kiderült hogy Stignek van egy Olasz kuzinja sokk csajjal Hammond jobban kedveli a Nascart,mint az F-1et Jezza meghazza formáját.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz