login |

Hacktion: támadnak a magyar hackerek

2011. 10. 10. 14:29 - Írta: Desmond Wallace

106 hozzászólás | kategória: kritika, pilot-mustra,

(Aki nem látta az 1×01-et és kíváncsi, az az MTV oldalán megnézheti, plusz a folytatás nem szerdán, hanem ma jön 21.10 körül.)

Ismét van egy új magyar sorozat! Ennek már örülnünk kell, hát még akkor, ha nézhető is a végeredmény. Legutóbb az RTL Klub próbálkozott a Casinóval, de az nem lett túl életképes produkció. Hogy a vicces című Hacktion-nek sikerül-e új irányt mutatnia a magyar sorozatok terén, az majd kiderül. Mindenesetre egy rész alapján azt mondom, hogy nézhető lett a végeredmény. Na, de ne szaladjunk ennyire előre.

A Hacktion a hackerek világába vezeti el a nézőt. Elvileg akciósorozatról lenne szó, de sok akciót még nem sokat láthattunk az első részben, ami valójában első két rész, hiszen eredetileg 25 perces epizódokban gondolkodtak. Az a parkolóházas lövöldözés inkább vicces volt, mint véresen komoly – nyilván amerikai sorozatokhoz nem akarom hasonlítani a sorozatot, mivel a párhuzamoknak nem sok alapja lenne.

A sorozat vezető forgatókönyvírója Fonyódi Tibor, akit már nem kezdő a szakmában. Legutóbb a Géniusz forgatókönyvét köszönhettük neki, amiből sajnos nem lett hosszabb életű sorozat, de a Tűzvonalban csak megélt 4 évadot. Fura lehet, de nekem A Géniusz tetszett, viszont Bordás kalandjai nem igazán hatottak meg, így vegyes érzelmekkel vártam a premiert. Az említett két sorozat alapján elég jól be lehetett lőni, hogy mit várhatunk a Hacktion-től.

A történet az Infrastruktúra Védelmi Osztag mindennapjaira fog koncentrálni, akik szerint az ország jelenleg is hadban áll. Az első részből megismerhettük az IVO legfontosabb embereit, valamint sor került egy beszervezésre is.

A színészek többnyire jó benyomást tettek rám, az meg egyértelmű, hogy Dunai Tamás nyújtotta a legjobb alakítást. A Hacktion két “húzóneve” azonban mindenképpen Oroszlán Szonja és Hujber Ferenc. Az ő nevükkel lehet megnyerni vagy eltaszítani a fiatal közönséget. Oroszlán egyelőre nem nyűgözött le, sokkal hitelesebb volt a Valami Amerikában, mint ebben a hacker szerepben, Hujber viszont nem tűnik rossz választásnak; egyelőre legalábbis. Szente Vajkot lehet még kiemelni a mellékszereplők közül, aki sokkal visszafogottabb alakítást nyújtott, mint a Magyarország, szeretlek! műsorvezetőjeként.

Túl nagy következtetést még nem tudok levonni ebből a kezdésből, mivel nem sok minden történt az epizódban. Lefektették az alapokat, na meg a Szonját is, de okosabbak nem lettünk, még nem tudjuk, hogy jó sorozat lesz-e a Hacktion. Én azt mondom, hogy talán érdemesebb lesz odafigyelni az m1 hackereire. A következő részek alapján már konkrétabb képet tudunk alkotni erről az új magyar sorozatról. Ha ez a szint marad, akkor nézős lehet a Hacktion.

106 hozzászólás Ne habozz!

EvilHedgehog - 2011. 10. 10. 14:54

Már megbocsáss…szvsz ez a sorozat kritikán aluli…

riviera - 2011. 10. 10. 15:00

bocs hogy kicsit trollosra veszem a figurát, de ha ez tetszik, az kurva igénytelen dolog. ez nem nézös, ez instant kuka. (vagy adtak neked lóvét, hogy jót írj róla? :D)

Flanker - 2011. 10. 10. 15:02

“Lefektették az alapokat, na meg a Szonját is, ..” Ezért egy piros pont beírva…:)

Bruzsy - 2011. 10. 10. 15:11

EvilHedgehog, Riviera: ahhoz képest, hogy mennyi rossz amerikai sorozatért vannak oda tömegek (címeket nem mondok, de ki lehet találni többi kommentem alapján mely két rendkívül népszerű sitcomra gondolok), szerintem nem meglepő, hogy az embereknek eltérő lehet a véleménye valamiről és nem az a végső igazság mindenről, amit az index főoldalon olvashatsz.

betonfelhő - 2011. 10. 10. 15:12

de hát ez milyen béna már?! paródia.

Bruzsy - 2011. 10. 10. 15:13

minek a paródiája? informatikailag hitelesebb volt, mint az összes hasonló akciósorozat, amit az elmúlt 5-10 évben láttam. akkor a 24 még ennél nagyobb paródia volt?

félreértés ne essék, engem sem győzött meg, hogy folytassam, de egyáltalán nem botrányosan rossz sorozatról van szó. sőt.

EvilHedgehog - 2011. 10. 10. 15:18

Színházi színészek úgy játszanak mintha színházban lennének…
egy SOROZATBAN…. Ez a legfőbb bajom, nem az iMac..

betonfelhő - 2011. 10. 10. 15:18

Bruzsy – 2011. 10. 10. 15:13
minek a paródiája? informatikailag hitelesebb volt, mint az összes hasonló akciósorozat, amit az elmúlt 5-10 évben láttam.

no offense, de akkor mást láthattunk :/

Álmos - 2011. 10. 10. 15:23

Magyar kérdésekben egy “kicsit” elfogultak junkiék, ha ez egy angol sorozat lenne valószínűleg negatívabb kritikát kapott volna. Még nem láttam, de a neve borzalmasan gagyi 90-es évek, mondjuk az a főcím jól néz ki.

Bruzsy - 2011. 10. 10. 15:25

EvilHedgehog: ez sajnos egy létező jelenség, aminek egyetlen megoldása van: minél több magyar gyártású film, sorozat. Nem évente 2-3, hanem 20-30. A gyakorlat majd eltünteti belőlük a beidegződéseket.

nfsu17 - 2011. 10. 10. 15:28

Én maradok a további részekre is egyelőre.
Jó a vágás, jó a filmezés, jók a színek, a hangulat is átjött, Vajk nagyon bejött ebben a hekker szerepben, voltak jó beszólásai.
Sonja, mikor elkezdte sorolni, hogy milyen szgépes nyelveken beszél, mondjuk ott besírtam, annyira hiteltelen volt, de túl kell tenni magunkat ezen.

Nézzetek kevesebb ámcsi sorozatot, aztán majd ez is jó lesz.

ProZsolt - 2011. 10. 10. 15:31

Pont lekéstem multkor, most akartam megnézni, de az mtv videótárja egy darab kaki.
Úgy néz ki, mintha egy 100-szor nézet VHS hazettáról rippelték volna be, de ott virít az MTV HD felirat. Gyász!
Maradnak az alternatív források.

Teperin - 2011. 10. 10. 15:41

Tudom, régen volt, de a 24 S01E01-ben sem történt annak idején több minden; karakterek, alapozás.. mégis lett belőle valami :-)
Na nem valószínű, hogy a hacktion nagy siker lesz, de egy rész alapján nem kéne temetni.

pali - 2011. 10. 10. 15:56

Nevetségesen primitív, a párbeszédek nagyon erőltetettek, a színészek pedig nem szerepelnek túl jól. Szonja nagyon hiteltelen.

Szakmaiságáról jót nem lehet elmondani…

Álmos - 2011. 10. 10. 16:00

Na, csak megnéztem. A színészek nem olyan vészesek, a mellékszereplők egy kicsit, de a főszereplők rendben vannak. Bőven egy átlag amcsi szitkom színvonala felett van. (Szerintem angolul kevésbé tűnik fel nekünk a béna színész, mint magyarul.)

Az informatikai tartalom gyászos, mint a világon minden filmben és sorozatban. Ez önmagában nem gáz, ráadásul egy átlagos CSI epizódhoz képest ez még sokkal jobb, ők már inkább csak parodizálnak..

Vágás, rendezés rendben van, laikus, amerikai sorozatokhoz szokott szemmel nem tűnt fel semmi gáz. Az Apple termékek számát meg megirigyelné bármelyik amerikai társa… :D Nekem a történeten bukik a dolog, egyszerűen nem érdekel az egész. Ez nem feltétlenül az ő hibájuk, az ilyen sorozatok sosem tetszenek (a 24-et sem tudtam nézni soha). Kár, remélem, hogy életem során lesz még egy olyan magyar gyártású sorozat, ami tényleg leköt majd…

BTW, a Goliath National Bank 25:35-nél feltűnt valakinek? :D Vajon szándékos? :D

aldum - 2011. 10. 10. 16:02

Sirvarohogos volt. Nem az, hogy annyira rossz, de eleg erosen hollywoodos-akcios-arcoskodos cucc akart lenni, az meg ilyen balkani diszleten egyszeruen nem megy.

Az informatikai reszet meg inkabb hagyjuk, a fejemet fogtam tobbszor…
“-Aztan jott a Unix.
-Hat persze, Windows alatt nem lehet hackelni…”
Itt merult fel bennem, hogy akkor a rendorsegen miert Windows alatt hackelt, az IVOsok meg DeamOn miert Macintosh-sal bohockodnak? Es hogy az osszesen miert Movie OS fut? :)
Az mar fel sem vetem, hogy hogyan vettek le a csaj jelszavat egy iPaden…

EvilHedgehog - 2011. 10. 10. 16:06
kiskiraly - 2011. 10. 10. 16:08

Az epizód 3/10

Ahogy végződött a sorozat, nem érzek késztetést arra, hogy megnézzem a következő részt is. (De igen a 2. részt még megnézem, mert vakon nem akarok véleményt nyilvánítani)

Fonyódinál szerintem szándékos lehet, hogy nem akar epizódikos sorozatokat írni. Viszont a szerializált sorozatok nem jönnek be a magyar tévénézőknek (24, LOST – pedig az az RTL-en futott).

“Lefektették az alapokat, na meg a Szonját is, ..” +1 pirospont :)

des - 2011. 10. 10. 16:24

Én még mindig azt mondom, ha ez egy elhülyéskedett, poénos sorozat lenne, akkor lehet népszerű és jó lenne. Ilyen Badár, Mucsi, Scherer alakokkal tökre el kellene hülyéskedni az egészet. Mármint ugyanígy lennének akciók, hackelések, stb, csak totálisan nem lenne komolyan véve. Ilyen the good guys szerű sorozatra gondolok. Csak több poénnal. Adná magát a sok poén. Pc / hackelés, balul elsült akciók, stb.

:D Ilyet szeretnék én látni már végre magyarul.

betonfelhő - 2011. 10. 10. 16:28

des – 2011. 10. 10. 16:24

+1

jersey - 2011. 10. 10. 16:29

4/10 Nem túl jó, de legalább magyar, szóval én még adok neki pár részre esélyt :P
Abban viszont egyet értek a háborgókkal, hogy Szonja nem túl jó.Nem őt kellett volna felkérni a főszerepre, mert képtelen vagyok elhinni neki azt, hogy ő egy hacker….

quileutegirl - 2011. 10. 10. 16:34

a legnagyobb probléma a baltaarcú o.szonja!

Pocok - 2011. 10. 10. 16:36

Én se magyar filmeket, se sorozatokat nem nézek, mert szarok. Tűzvonalban néztem első évadot, de akkora hülyeség volt ott, hogy abbahagytam.
Azt még el kell mondjam, hogy szerintem a cím nagyon gáz, biztos geszti vagy hancu találta ki. Ők szoktak ilyen szar szóvicceket csinálni.

Desmond Wallace - 2011. 10. 10. 16:45

“ha ez tetszik, az kurva igénytelen dolog”

Ezt most nem értem. Ha tetszik, akkor igénytelen vagyok?
Egyébként meg szerintem sehol sem írtam, hogy tetszett volna a pilot, ha igen, akkor meghackelték az agyamat.
Azt írtam, hogy nézhető. Van különbség.

Az biztos, hogy nézhetőbb, mint a Casino 1×01, de gyengébb, mint a Géniusz.
A folytatást meg meglátjuk.
A magyar sorozatokat nem különösebben szeretem, mert elég bénák, de azért egy Tűzvonalba is sokkal maradandóbb darab, mint például egy Életképek vagy egy Barátok közt.

elliot - 2011. 10. 10. 16:52

Magyar, sőt, tovább megyek, régiós sorozatra még én ilyet nem mondtam: jó! Nagyon tetszik, végig feszült maradtam a rész folyamán, tetszik a technika is, nem bénus. A rész elején kicsit gány volt a vérzacskó. Még Hujber Feri is egészen emberi ebben a soriban. Én maradok! És büszkén maradok egy magyar sorozat mellett:)

elliot - 2011. 10. 10. 16:57

érdekes, mennyien írják h sz*r az Mtv videotár, hát az rtl-éhez vagy az emtívíéhez képest ez matyóhímzés:D

tonyrulez - 2011. 10. 10. 17:00

Szerepel benne Hujber Ferenc, szóval nem nézős. Nem tudom megfogalmazni, mi a bajom vele, de borsódzik tőle a hátam…

riviera - 2011. 10. 10. 17:27

Desmond: mondtam, hogy kicsit trollosra veszem, úgyhogy ne sértödj meg, de úgy értettem (ill. vettem az adást, hogy nem tetszett, csak “nézhetö” :)).

az igaz, hogy a casinonál jobb (az szörnyü volt), a tüzvonalbant sosem néztem, elhiszem hogy kb. egy színvonal. azt se nagyon bírtam nézni. (persze ez ízlés dolga, arról pedig ugye nem vitatkozunk)

Bruzsy: jaja, sok szar van, persze. mondjuk amerikai (vagy semmilyen) sitcomot én nem is nézek. nem attól lesz jobb, hogy külföldi, és ez se attól ilyen, hogy magyar.

mondjuk az a csoda hogy pl. ebböl a sorozatból lett bármi, amekkora mutyik mentek mialatt készült.

Lengabor - 2011. 10. 10. 17:40

Nem értem ezt a hőzöngést. Nekem nagyon tetszett, 8/10, és nem úgy tekintettem rá, hogy magyar,hanem csak sorozatként. Az idei amerikai tévés felhozatalhoz mértem, és ki merem jelenteni, hogy a Charlie’s Angels-nél, The Playboy Clubnál, Free Agentsnél sokkal-sokkal jobb (tudom, mindegyik más műfaj). Egyáltalán nem éreztem, hogy magyar, simán megállná a helyét a FOX-on is pl, nyilván több pénzt nyomnának bele, de nem csak az számít. A szereplők teljesen elfogadhatóak, és nekem Szonja is hiteles alakítást nyújtott. Tetszett a vágás, a zene, a párbeszédek túlnyomó többsége is, bár volt, amin hangosan röhögtem, de talán ez is volt a céljuk. Mindenképpen maradok, a műfaj amúgy is fekszik nekem. Nem egy Jack Bauert kaptunk, de a többiek Chloe O’Briannek elmennek, legalábbis szerintem. Ügyesen építkeztek, reklám nélkül ez még jobban meglátszott. Igényes sorozat válhat belőle, remélem él az eséllyel. És még a címe is tetszik, ötletes és lefedi a lényeget, ha ez bármelyik amerikai sorozat címe lenne, biztos mindenkinek tetszene, holott ott is vannak elcseszett címek.

eddy21 - 2011. 10. 10. 18:33

“Nekem Szonja is hiteles alakítást nyújtott” Na ezért neked is jár a pirospont Lengabor. : )
Amúgy én soha nem értettem, a magyar producerek forgatókönyvírók nem néznek külföldi sorozatkat? Megnéz egy részt a Breaking Badből és már ott is van előtte, mit kell csinálni.
Jól kell megírni, és a karakterekhez passzoló szereplőket kell válogatni. Ennyi.

Tomi - 2011. 10. 10. 18:39

Engem csak az érdekel, hogy kell kiejteni a címet? :) “Heksön” vagy a mamák kedvéért csak felolvassák ahogy írva van? :)

symor - 2011. 10. 10. 18:47

No comment.

Nagyon durva veszekedés sülne ki belőle, szóval No comment.

okes - 2011. 10. 10. 18:56

És azt láttátok, hogy a következő részt mára sikerült átrakniuk? Valami 21 óra.
Így még az sem fogja nézni, aki szerdára készült.

betonfelhő - 2011. 10. 10. 19:03

Lengabor – 2011. 10. 10. 17:40
Egyáltalán nem éreztem, hogy magyar, simán megállná a helyét a FOX-on is

Hét idézete!

Lengabor - 2011. 10. 10. 19:09

Nem azt mondtam, hogy Szonját tartom a legjobbnak, sőt, biztos lehetett volna jobb választás, de azért valamilyen szinten hozta a karaktert.
betonfelhő: pedig amennyi szart az amerikai csatornák a műsorukra tűznek, ez is elférne, hisz feljavítva, amerikai szemlélettel megspékelve ki tudja mire lenne képes. Azt meg nem írtam, hogy meddig állná meg a helyét, lehet csak három részig, de az is valami. :D Tényleg nem vitázom, de az idei felhozatalból közel sem ez áll a legutolsó helyen, és amíg érdekel, hogy mi lesz a folytatásban, addig nézem. Lehet a ma esti rész után hagyom is, ki tudja.

Desmond Wallace - 2011. 10. 10. 19:20

“És azt láttátok, hogy a következő részt mára sikerült átrakniuk? Valami 21 óra.
Így még az sem fogja nézni, aki szerdára készült.”

És azt láttad, hogy ez le van írva a bejegyzés elején?:)

des - 2011. 10. 10. 20:01

A címe az én elmarhult verziómban hekkfilé lenne. “hack file” vagy valami hasonló. :D (ok, ez rossz volt)

lynx - 2011. 10. 10. 21:20

fura, de nekem bejött.
Persze klissékre épül, de a színészek profik, számomra nem volt arckaparós párbeszéd (hála istennek a Szonja+Hujber jelenetet levágták).
Persze egyáltalán nem szabad a külföldi sorozatokhoz hasonlítani, de az eddigi magyarokhoz képest megállja a helyét.
És volt cliffhanger, ami felcsigázott.

Én egyébként szerettem a Tűzvonalbant és a másik minit is.

Desmond Wallace - 2011. 10. 10. 21:48

Na ez az m1-es önpromó azért durva volt az imént.
D. Tóth Kriszta véletlenül felbukkan az ajtóban. LOL

mczolly - 2011. 10. 10. 22:38

http://fuckyeahhacktion.tumblr.com/
Azoknak, akik nem nézik, de nem szeretnének kimaradni a legjobb pillanatokból.

kiskiraly - 2011. 10. 10. 22:44

No, verdikt a 2. rész után: kasza

Túl sok információt (informatikai szleng, stb.) akarnak feleslegesen a nyakunkba önteni.Ugyanez volt a probléma a Géniusznál is, csak ott a professzore meg a diáklány nyomta a véget nem érő okkultista történelmi információkat.

Product placement: ugye ezt még tanulni kell. Apple apple hátán. A szponzor biztos örül, de 5. epizódra már zavaró kezd lenni szerintem. Erre is lennének szakemberek, de ez az első magyar sorozat ami PP-es, úgyhogy nem rovom fel hibának. Gondoljátok el mi lett volna ha Sas Tamás rendezte volna az epizódokat: édességek meg energiaitalok minden részben. Jézusom!

Az új írók a 7. résztől vannak, arra még visszatérek, de nem számítok ott se jobbra.

mosee - 2011. 10. 10. 23:37

Nem is volt olyan rossz.. Dunai és Hujber sztem jól játszott, a többiek meg majd felnőnek a feladathoz. Olyan jó volt, mint a 24, amin néha sírtam, annyira béna volt a sztori, meg olyan amatőrök voltak, stb (vagy amikor egyik évadban úgy hívogatta az USA elnökét, mint más az asszonyt, aha, persze, nincs más dolga).
Egy másik posztnál írta valaki, hogy az a baj a magyar sorozatokkal, hogy nem tud hiteles lenni, nem tudod elhinni a szuperprofi cuccokat, mikor az Astoriánál beszakad a járda, a busz meg kirohad a lábad alatt, mert van egy nagy magyar büdös rögvalóság, ott igazat adtam a kommentelőnek, de bevallom úgy érzem, egész jól megugrották a lécet, szóval én adok neki esélyt..

Pimpilinpauxa - 2011. 10. 10. 23:39

Na, ez a rész nekem jobban bejött, mint az első. Sőt, volt egy rész, ahol fetrengve röhögtem, de sajna elfelejtettem, hogy mi volt olyan vicces. :( DTK-n nagyon néztem, hogy tényleg ő lenne és tényleg. Lényeg a lényeg: várom a 3. részt.

kiskiraly - 2011. 10. 11. 00:01

Pimpilinpauxa: József Attilás résznél, nem?
– Nem ismerhetek minden bloggert.

Bár azt jobban is eljátszhatták volna, jobban ült volna a poén.

ANOka - 2011. 10. 11. 08:41

Szonja lefektetéséről miért nincs kép?

jersey - 2011. 10. 11. 10:19

Ez tényleg jobb rész volt, és némely jelentben Szonját is jobbnak éreztem, de aztán jött Hujbernek az “én vagy a főnök, bébi” szövege, ami fizikai fájdalmat okozott XD

meltingicecream - 2011. 10. 11. 10:30

Ha gázabb címet találtak volna neki, akkor talán nézném…

winnie - 2011. 10. 11. 10:56

“Ha gázabb címet találtak volna neki, akkor talán nézném…”

ez így elég gáznak tűnik. mármint, ha valaki olyan, hogy még címmel is lehet befolyásolni őt. jön egy várva várt film és csúnya címet kap – nem nézi meg?:)

kiskiraly - 2011. 10. 11. 12:09

“Szonja lefektetéséről miért nincs kép?”

Ezek szerint nem láttad az epizódot: annyi történt hogy egymásra néztek majd a következő jelenetben Hujber már az csaj ágyában dumálgat félmeztelenül.

kiskiraly - 2011. 10. 11. 12:10

a csaj

Palfi24 - 2011. 10. 11. 17:39

Jó nézni, hogy ennyi embernek van (ilyen olyan és szélsőséges) véleménye a dologról. Szerintem magyar viszonylatban fellélegzés a dolog, tetszett. Legalább menne végig az évad ezen a színvonalon, vagy feljebb. Én nézem, amíg tart. Egyébként Teperin tegnapi hozzászólását támogatom, miszerint a 24 S01E01-ben sem történt annyira sok minden, az pedig az all-time kedvenc sorozatom és az is marad. Innentől kezdve ehhez a hazai kezdeményhez is fűzök reményt!

lynx - 2011. 10. 12. 08:57

1. rész 5/10
2. rész 6/10

Az első rész felvezetés volt elég sok üresjárattal, de a második rész már jobb volt, volt benne akció, feszültség, izgalom. (de tényleg).

Pozitívumok:
– Zene: főcím kicsit fűrészes beütésű, de a jelenetek alatt is sokat dob a feszültségen
– Cameo: én nem nagyon emlékszem magyar sorozaban cameora, ezért is jött be.
– Eddig úgy tűnik, hogy van átívelő szál elég keményen, viszont az egyes részeket nem húzzák a végtelenségig, pedig a kiszabadítást meg az ármánykodást húzhatták volna a végtelenségig. De tetszettek a csavarok.
– Hujberről elhiszem, amit játszik, meg még vannak páran.

Negatívmumok:
– Vannak gagyi mellékszálak, amik szarok, és egyáltalán nem érdekelnek.
– Vannak színészi játékok, amik nem kimondottan jók.

De eddig összességében pozitív az összhatás, én nézem a következő részt is.

kiskiraly - 2011. 10. 12. 13:06

lynx:

cameo:mondjuk más produkció, de a Tűzvonalban-ban volt Garamvölgyi és azt hiszem VPOP szóvivője is.

NPeete - 2011. 10. 12. 13:53

Valaki mondjon meg nekem valamit: most hogy hívják a csajt? a beceneve ugyebár Betti, néha Bettinának is hívják – a 2. részben viszont nem is egyszer Zsolnai Verának szólítják… Kicsit nagy az inkonzisztencia…

winnie - 2011. 10. 12. 17:01

“Kicsit nagy az inkonzisztencia…”

ilyet az írók nem hibáznak, ergó te nézhettél valamit el. de passz, nem láttam, nem tudhatom, bármi előfordulhat.

a port szerint zsolnay betti a neve.

LevyZidane - 2011. 10. 12. 19:34

NPeete
Én is észrevettem egyszer a gonosz hackerek Verának hívták, mondom mi? De Betti a neve a szereplőlistánál is. Vagy kegyetlenül benézték, vagy direkt van, hogy nem jól tudják a nevét, és ebből még lesz vmi izgalmas. :D

A második rész nekem jobban tetszett, mint az első, vannak defektek, de simán nézhető szvsz. Ajánlom mindenkinek, hogy nézze meg a 2 részt is, után temesse, ha akarja!

NPeete - 2011. 10. 13. 22:44

“ilyet az írók nem hibáznak” – akkor ott az első rész végi angol eset is – most vagy nem tudják lefordítani rendesen az ezredest, mint rangot, vagy csak Szonja ennyire buta? :)

kiskiraly - 2011. 10. 14. 14:27

Nekem is rémlett, de utána néztem a videótárban: Zsolnay Bettit a gonosz hacker tényleg Zsolnay Verának hívta(!).

Ha a nevet véletlenül így vették fel a forgatáson, akkor az elég gáz.
Ha a rossz keresztnév szándékos, igazán választhatott volna magának egy másik családnevet is.
De így most nem tudni mi volt az író szándéka. Max az, hogy összezavarjon minket :)

winnie - 2011. 10. 14. 14:30

tényleg fura. fonyódi mondjuk jelen van a neten, meg lehet célozni a kérdéssel, szerintem.

Lengabor - 2011. 10. 15. 16:36

Csak sikerült megnézni a második részt is. Örülök, hogy 5 napja sem voltam teljesen vak és hülye, amikor értékeltem, ugyanis a második részre is tartotta a színvonalat. Nem pontozom, de talán jobb is volt, mint az első. Amit lynx írt, nagyjából azzal értek egyet; jó az átívelő szál megléte, a szövegek még mindig okésak, a poénkodásnak szánt dialógusok sem fárasztóak, egyedül a “lemegyek kenyérért” nem illett oda. Továbbra is elhiszem, amit látok, hiteles a színészi játék. Üdítő színfolt na, és a zárásokat tudnám még kiemelni; amúgy is folytatnám, de eddig kettőből kétszer úgy lett vége, hogy érdekel a folytatás, “ide nekem azonnal” érzés.

Hunnenkoenig - 2011. 10. 16. 13:23

“Kis érdekességek IT oldalról..”

Es ezzel most mit is akartal mondani?
Nekem, mint atlag gephasznalonak abszolut nem jön at a mondanivalod.

Talan kisse kifejthetned, hogy miröl is akarsz beszelni, mit akarsz nekünk megmutatni, mert meg azt sem vagtam le, mi az a hackertyper oldal, hiaba mentem oda.

2 kep es egy ceruzas bekarikazas nem hozza közelebb hozzam az “irasod” ertelmet.

Ez most kb olyan, mint a vicc, amiben a bolondok minden viccet szamokkal jelölnek, mert amr mind ismerik, es amikor az egyik azt mondja, hogy “negyvenkilenc” mindenkiböl kitör a röhöges.

Ezzel kb azt akarom mondani, hogy lehet, hogy egy kis szamu közönseg erti, mit mondtal ott, de nagy hasraesest ne varj tölümnk, asszem.

gyuszu - 2011. 10. 17. 13:52

nagyon király a film de az mégjobblenne ha minkt is megtanitanának heker kedni

kiskiraly - 2011. 10. 17. 23:49

Gondolom ez pár embert érdekelhet.
Írtam egy emailt Fonyódinak, hogy mi a helyzet ezzel a Betti/Vera dologgal. Nos, visszaírt. Kapaszkodjatok meg:

“Köszönöm levelét. Értem a problémát. A karakter polgári neve Zsolnay Vera, a hírszerzésnél viszont Kőrösi Betti néven fut. A Kőrösi név egyébként a most sugárzott epizódban [3. részben] hangzott el először (Betti így jelentkezett be a telefonba Szabónak). Mindez azért nem túl világos, mert számtalan jelenet tavaly forgott, amikor még nem tudtuk, hogy egy év múlva hozzé kell forgatnunk az előzményeket és a folytatást, 2010-ben viszont idő- és pénzhiány miatt nagyon sok informatív jelenet nem került leforgatásra. A tavaly forgatott epizódok a jelenlegi harmadik epizód közepétől a hatodik közepéig tartanak. Például a ma este sugárzott epizód azt sugallta, hogy hosszabb idő telt el a második epizód óta, a forgatókönyv ezt feliratinzertben világossá tette, de ahogy elnéztem, ezt elfelejtették kiírni. Ha bármilyen hibát vagy zavaró tényezőt észlel, kérem jelezze, ezekből is tanulunk.
tisztelettel,
Fonyódi Tibor”

Most nem is tudom, hogy sírjak-e vagy nevessek. Magyar sorozatgyártás 2011-ben. Ez már tényleg nem a pénzről szól.
Inkább nem is írok semmit.

Dark Wolf - 2011. 10. 18. 00:11

Akkor nem véletlenül éreztem vasvillával összehánytnak a részt. Úristen.

Englander - 2011. 10. 18. 00:11

Tavaly (?) volt a Géniusz, ugyanúgy Fonyódi, ugyanúgy MTV, abban ugyanilyenek voltak, junkie-n is volt róla megemlékezés. Miért lepődött meg bárki?

Englander - 2011. 10. 18. 00:12

(Mármint: tavaly sem Fonyódival volt a baj hanem az MTV-vel.)

Axe - 2011. 10. 18. 01:09

Rengeteg sorozatot nézek,de ez gyengusz.
Már a “hírverő dokumentumfilmben”látott “alkotóktól” is kivert a láz.
Tragikutyakomédia,tele gyermeki hibákkal(első részből:a fegyverkereskedők biztos nem a földszinten bizniszelnének egy parkolóházban,hisz ott a legnagyobb a forgalom!Ráadásul a géppisztolyokkal ott hadonásznak a kamerák alatt…vagy pl. a “szexjelenet” nulla komoly előzmény nélkül átmennek a testiségen.Érthető,ha Szonja karaktere egy kapcarongya… A pókeres szálról meg ne is beszéljünk! Már a gondolat is,hogy 450usd ért tör be egy csúcshacker,és ezt is csak pár napig tudja megtenni,is egy vicc!).

Desmond Wallace - 2011. 10. 18. 15:33

“A tavaly forgatott epizódok a jelenlegi harmadik epizód közepétől a hatodik közepéig tartanak.”

Akkor úgy néz ki, hogy a 7. résztől lesz ismét nézhető a sorozat, mert ez az 1×03 nagyon gyenge volt.

kiskiraly - 2011. 10. 18. 15:35

Én majd a 7. részre térek vissza, mert kiváncsi vagyok, hogy az új írók miatt miben lesz más a sorozat.

Desmond Wallace - 2011. 10. 18. 17:36

Az 1×03-ból még egy gyöngyszem:
“Ne nézz annyi amerikai sorozatot, mert elhülyülsz.”

Nem biztos, hogy pontos az idézet, de valami ilyesmit adtak Hujber szájába.

zseb - 2011. 10. 18. 18:05

Az első részt lenémítva néztem végig, és amikor a vége felé visszavettem a hangot, szembe(fülbe-)akadtam a “Megmondaná honnan szerezzünk pár órán belül egy női hackert, aki beszél angolul és meg tudja védeni magát?” mondattal, mire Hujber és Dunai egyszerre Szonjára pillantottak, rám meg rámtört egy enyhe idegrángás, mert ez egész egyszerűen amatőr volt.

A második részben meg volt az apaelrablósdi, apa-rosszoldalon-állósdi és kettősügynökösdi nekem meg vigyoroghatnékom és gügyöghetnékem lett valahogy úgy, mint ahogy egy kismacskának magyaráz az ember, hogy “Ügyülübügyülü, na ki akar a magyar “Alias” lenni, na ki, na ki? Hát nem “Alias” akar lenni a sorozatocska?”. Na, onnantól ottragadtam, és úgy fest a végéig maradni fogok. (Annak ellenére, hogy nem akar “magyar Alias” lenni a sorozatocska.)

Most valószínűleg mindenféle magasságokat fogok káromolni, de ez pont olyan pillanat volt számomra, mint amikor a Doctor Who-ban Britney Spears zenéjére pusztult el a Föld, én felröhögtem (na jó… felvonyítottam), és az addigi epizódok összes debil fordulata, béna űrlénye még bénább szófordulata egy csapásra a helyére került valahogy, és elkezdett rendszert alkotni.

Van benne: ötletes témafelvetés (mi legalább nem a helyi Helyszínelőkről forgatunk, mint az olaszok, a franciák meg a németek); több jó pillanat, lehetőség, szál, ami még érdekes is lehet; karakterdinamika, amit még lehet boncolgatni; pár ügyes pesti vágókép; UST (hajjaj); meg egyáltalán mindenféle más feloldatlan feszültség; nagy leleplezések/felfedések/ráébredések ígérete; néhol tényleg jól sikerült poénok, és olyan szereplők, akiknek a motivációira még kíváncsi vagyok. Ja, és mellesleg cselekmény is van, mindezen felül.

Ugyanakkor persze vannak olyan jelenetek, amelyek valahogy nyersebbre sikerülnek, néhol a szöveg bicsaklik meg, néhol a játék, néhol meg a sorrend (érdekes, hogy számomra végig nyilvánvaló volt, hogy szegény “másikcsaj” sem a Béta nevet kapta a keresztségben, és Szonja karakterének is legalább két néven kel futnia), és nem mondom, hogy nem örültem volna jobban, ha Vera/Betti tangózik még egy sort a Koriolánusszal, vagy kapunk valami utalást arra, hogy az apja sem áldozat, hanem önként állt be csalinak, de ha végiggondoljuk a magyar sorozatokat… majd esetleg kitekintünk Európába – szerintem ez egy abszolút vállalható, és néhol (egészen sokszor) igenis szórakoztató darab.

És azért meg adjunk egy szép nagy pirospontot, hogy a harmadik epizódra még Tarantinót is sikerült az orrunk alá dörgölni. Szépen megkomponált pozitív visszacsatolás volt a nézőnek: csak azután mondták ki Tarantino nevét, miután már tényleg mindenkinek leesett, hogy milyen párhuzammal próbálkoznak. Egészen aranyos ötlet volt!

Zsúú - 2011. 10. 18. 20:53

Nekem kifejezetten tetszett, a legjobb magyar sorozatnak tartom eddig.
Van egy kis hálózatos alapismeretem, úgyh jókat szoktam derülni rajta :)
Számomra a legnagyobb pozitívum a párbeszédek humora.

Az egyik kedvenc részem:
Szabó: – Szabad kezet kap.
Andris: – Mit ért szabad kéz alatt?
Szabó: – Ha megmondanám mit csináljon a kezével, akkor nem lenne szabad. Tetszik érteni…
Nagyon vicces :)

Zsúú - 2011. 10. 21. 06:42

antihekksön:

Biztos vagy benne, hogy 5 perc alapján meg tudsz ítélni egy teljes sorozatot? Mert én kétlem.
És az, hogy Neked nem tetszik, nem azt jelenti, hogy másnak se tetszhet (ld. én ), talán én is érdemlek annyit a közpénzből mint bárki más…

Szóval HAJRÁ HACTION!

Axe - 2011. 10. 21. 08:42

Nem mondjátok,hogy 2milliárd ment rá tényleg?
Ennyiért viszont rém gagyi!

winnie - 2011. 10. 21. 08:49

??? vannak cikkek a költségvetésről, valami 60+M forintból készült, azt hiszem.

Axe - 2011. 10. 21. 19:06

Miért lett törölve antihekksön?

winnie - 2011. 10. 21. 21:12

nem a kamuadat miatt, hanem mert politizált. elsőre nem vettem észre.

dex` - 2011. 10. 23. 22:39

Kell az a “filmes rendszer”. (Ha lattal mar tenyleges informatikai “behatolast”, akkor tudnod kell, hogy nem latvanyos, mert csak annyi legtobbszor a kulonbseg egy normalis ssh-ra, telnetre, vnc-re, vagy rdp-re torteno csatlakozason kivul, hogy senki nem hivott, de ez kivulrol nem latszik.) Szoval kell a latvany!

Aki szerint meg idegesito, hogy ennyi mac van, azt tudom sajnalni. Ha van penz normal PC-re (az imac is csak egy x86 processzort tartalmazo gep), akkor miert ne azt hasznalnak!? Egyebkent en meg dolgoztam olyan helyen, ahol csak mac gepeken dolgoztak, es 1db pc volt (a sarokban), ha nagyon kellett volna valamihez. (Alt. nem kellett.)

Osszessegeben nekem tetszik a sorozat a maga mokas dolgaival (pl a 3. reszben az almaba harapas, amit lerak a bill melle, es a hasonlo finomsagok).
Ami meglepett, hogy informatikailag is sokkal jobban helytall, mint az eddig latott sorozatok/filmek. Ugy tunik, hogy foglalkoznak azzal, hogy ne csak nepbutitas legyen (es ne is oktatofilm ;) ).

antihekksön - 2011. 10. 25. 09:06

Mondjuk nem politizáltam, de már mindegy. Lehet volt egy ilyen kicsengése, de nem volt célzott. Egyszerűen hihetetlennek tartom, hogy mekkora rakás pénzt költöttek erre az izzadságszagú moslékra, amit lent a pincében egy rekesz sör költségvetéssel összedobok a haverokkal….
Persze van akinek tetszik… mert vannak olyanok akiknek az ingerküszöbe a béka segge alatt van, ezt el kell fogadni – igazság szerint én reménykedem, hogy akik dicsérik, azok anyagi érdekszövetségben állnak a produkcióval.

winnie - 2011. 10. 25. 11:05

antihekksön: politikus nevét se vegyük a szánkra. nem a kommenttel volt a baj, hanem a reakciókkal, amit szokott szülni.

a magyar filmek zöme 100-200-500 millió forintba kerül, itt egy epizód volt 4-5 millió. semmiképp sem nevezhető rakás pénznek, eléggé meg volt húzva a költségvetése. az egész sorozat kerül annyiba, mint egy film.

“mert vannak olyanok akiknek az ingerküszöbe a béka segge alatt van, ezt el kell fogadni ”

a tetszés nem ezen múlik, nagyon 1.0-ás gondolkodásra vall, ha így gondolod. hidd el, neked is tetszik olyan sorozat/film/könyv/zene, amihez sokak szerint alacsony ingerküszöb kell, s mégis te lennél lehet, hogy ezen felháborodva, s kérnéd ki magadnak.

Gab - 2011. 10. 25. 16:15

Szerintem egész jó. Valóban Szonja néha elég vicces dolgokat mond, de gondolom nem volt pénz egy komolyabb szakemberre, aki kijavítsa ezeket a bakikat. 6/10

antihekksön - 2011. 10. 25. 23:45

Kedves Winnie!

1.0-t túlzónak találom magamra tekintve, inkább béta 0.5.:-) A tetszés-nem tetszés filozófiáját sem akarom vitatni, de Nagyapám mondta vala: míg van tehénszar lesz veréb is. Ami azonban pálcát tör a műsorok felett az a nézettség. Nos ebben is jelentősen alulmúlja az elvárható adatokat.

A pénzről idéznék ide egy cikket: http://index.hu/kultur/media/2011/09/08/botranyokkal_kisert_sorozatot_mutat_be_az_mtv/. Azért itt nem egy-két millióról van szó…..

Készülnek olyan értékes filmek ma az országban fillérekért, amik aztán nem kerülnek nagy nyilvánosság elé. Ezért fáj egy olyan sorozat, ami szakmaiatlan (előttem már több hozzászólás kielemezte) és életszerűsége Etus diszkótáncával vetekszik a Szomszédok 112. részében.

JimmyL - 2011. 10. 26. 01:18

öö oroszoknak Sanghainal a tenger szintjen repulo muholdjuk van? mert a kep szoge szerint az van….

szamomra jol indult a sorozat, illetve szorakoztatoan.. de jon lefele… ez, hogy a frissen felvett rendor informatikus kislanybol fonok lett, ez valami nagyon vicces. Hujber karaktere cool sracnak indult, most meg mar csak ideges es mast nem is csinal.. szegeny…

winnie - 2011. 10. 26. 08:58

a linken nem 2 milliárd, hanem ez van:

“A Fonyódi Tibor (Tűzvonalban, Géniusz) forgatókönyvéből készült sorozat első hat részét tavaly nyáron forgatta le Kálomista Gábor Megafilm Kft. nevű cége 64 millió forintért a Jadedragon Kft.-nek, a Duna Televízió megbízásásból.”

ehhez vettek hozzá még 24 részt, amik fél órásak voltak, s úgy fűzték őket össze egy órássá.

“Készülnek olyan értékes filmek ma az országban fillérekért, amik aztán nem kerülnek nagy nyilvánosság elé. Ezért fáj egy olyan sorozat, ami szakmaiatlan”

készülnek, persze, ezzel nem is vitatkozom. viszont sorozatok szinte egyáltalán nem készülnek, 5 év alatt 3 vagy 4 volt. éppen ezért egyrészt nem sajnálom a viszonylag alacsony költségvetést, másrészt többen írták, hogy rengeteg dolog éppen, hogy meglepően szakmai volt. ami előrelépés. régen 5, most akkor lehet, hogy 35% a szakmaiság. mindkettő a negatív oldalon van, de nagy különbség.

Axe - 2011. 10. 29. 23:32

SPOILER!

Ez a kiszállunkmiközbenfojtogatunkmertelettütveegyjárókelőésleszúrjuk ez mi ez?
Fel vagyok háborodva a bugyutaságokon!

én és én meg az Irén - 2011. 10. 31. 17:57

@Axe

!spoiler! Az számomra is érthetetlen volt, hogy a negyedik részben megpróbálják megölni Bettit (megfojtani a saját kocsijában), aki gázt ad, majd elüt egy járókelőt, s megáll… Aki megpróbálta megölni Bettit meg kiszáll és leszúrja a járókelőt, majd eltűnik. Simán leszúrhatta volna Bettit is, meg a másikat is… Betti miért áll meg? És hasonlók.

Prakt! - 2011. 11. 04. 17:15

Nekem tetszik.
Esti lefekvős sorozat számomra.
Mások véleményét meg lesz@rom. Meghallgatom elfogadom, de lesz@rom.
Én se fikázom se a Lostot, se a 24-et, pedig azok nekem nagyon nem jöttek be.
Ez van.
Üdv

Axe - 2011. 11. 06. 19:45

Ezért sz@arja le a te véleményed az “ellentábor”.
Nem fikázás megy itt,hanem kulturált beszélgetés. ;)

djdanif - 2011. 11. 07. 23:45

Az csak nekem tűnt fel, hogy az ezredesből major lett angolul? :)

Nh - 2011. 11. 11. 12:10

Ha Hujber nem lenne benne, akkor nézném, de ki nem állhatom sajnos.

Axe - 2011. 11. 11. 22:07

Ez egyre súlyosabb…

Major-Colonel - 2011. 11. 14. 20:25

Mint volt katonai tolmács mondom: ezredes=Colonel (esetleg Full colonel) Major= őrnagy
A kezdők ilyen tudással minimum főhadnagy= First (1st) Lieutenant /US/

HI

hszilard76 - 2012. 01. 13. 07:37

Szente Vajk: rést ütöttél a tűzfalamon… – ezt a szöveget képtelenség elfelejteni! Mondom ezt annak ellenére, hogy lehet nem is így hangzott el.
A forgatókönyv legnagyobb hibája, hogy ezeket a szövegeket élő ember soha ki nem mondaná. Nem hiteles? Nem nagyon.
Aztán a váltások is kissé gyorsak. Pl. egyszer csak főnök lesz Szonja, semmi átvezetés, ő a főnök. A 24-ben ilyesmi elképzelhetetlen lenne, valami nyilván következne ebből, és nem csak az, hogy Béta rühelli őt.
Nagyon kevéssé vannak kidolgozva a karakterek. Csak a munkájuk van, semmi más. Ha mégis van valami, az is hülyeség.
Aztán folyton ki akarják nyírni ezt a sok magasan képzett csókát, ami valljuk be, hülyeség. Ahogyan Betti és az új parancsnokasszony konfliktusa, párbaja is eltúlzott.

Mindezek ellenére nézem a sorozatot, mert magyar, mert kuriózum. És mert lehetne akár jó is.

Diamand - 2012. 02. 07. 20:23

Nekem a bakik ellenére tetszik ez a sorozat. Én már a dömping szerűen behozott amerikai krimi áradatba csömörlöttem bele :/ Egyébként ha mondjuk egy CSI MIAMIT néznénk ilyen kritikus szemmel érdekes felfedezéseket tehetnénk…

Zsú - 2012. 02. 10. 06:28

Teljesen egyetértek Diamanddal. Számomra a rengeteg helyszínelő semmivel sem nyújt többet, mint ez a sorozat.
Persze, vannak hiányosságai és gyengeségei (pl. az akciójelenetek fájnak, ld. Gréta és Alfa elmegy Olgáért, és a 30 kilós csaj szétüti mindkettőt…)

De egyéni humora van!! Én ezt hiányolom mindenhonnan, hogy bele merjünk vágni valami egyedibe, és számomra nagyon bejött, amit kihoztak belőle.
Párommal ketten elég erős informatikai vénával rendelkezünk, beszéltük is, hogy nem tudom mennyit ért belőle, vagy mennyire élvezhető olyannak, akinek semmilyen kötődése nincs az IT-hez.

András figuráját én se nagyon csípem, vannak ilyen ismerőseim, túl hitelesen idegesítő. :)

Én nagyon várom az új részeket, és sajnálom, hogy ennyire negatív értékeléseket kap. Pedig a kereskedelmi csatornákon futó többi műsoroktól (konkrétan a VV-ra és társaira gondolok) szakadék választja el.

A forgatókönyvíró előtt le a kalappal, amilyen párbeszédeket ki tud sütni! :)

elliot - 2012. 02. 23. 16:26

@Zsú: A VV és társai legalább azok, amik. A Hacktion nem az,aminek láttatni akarja magát. Ennyi csak a difi köztük.

Dorina - 2012. 03. 01. 20:26

Nekem nagyon tetszik ez a sorozat!
Olyan izgalmas részek vannak benne mint példáúl az elöző!!!
Imádom a Hacktiont!!!

hszilard76 - 2012. 03. 20. 09:03

Az Olga lever mindenkit rész se semmi (nem elég, hogy 30 kg, még játszani sem tud és randa), viszont Gréta és Alfa csatája már egyenesen kiborított.
1. Gréta egyáltalán nem tud verekedni (én ugyanis nem informatikai, hanem erős harcművészeti múlttal rendelkezem:-) 2. Alfa sem tud, bár ő legalább nagyra nőtt.
Viszont örvendetesen javult az új részek színvonala. A történet végre kezd összeállni. Gréta több lett, mint szigorú főnök. András nem játssza túl a szerepét. Wotan barátunkkal is megbarátkoztam. Csak Guru egészségéért aggódom, elkelne neki féltucat Norbi, hogy valahogy kinézzen.
Így tovább, ennyi pénzből más sem tudna várat építeni. Várom az új részeket. És ne feledjük, csak azt lehet szidni, ami van annyira jó, hogy szidni lehessen…

Ui.: a legjobb rész a szőke HR-s csaj kitörése volt, az már-már a 24-et idézte fel bennem.
Ui.2: annak külön örülök, hogy visszatért Oroszlán Szonja! Vajon mit tesz majd Gréta, ha rájön? Már pedig rá fog jönni. Hehehe…
Ui.3: újabban Gréta mindenen vigyorog. Meg barátságos. Olyan fura… még visszasírom a szigorú főnök arcát…

hszilard76 - 2012. 03. 30. 20:18

Az új lány iszonyat rossz színésznő!
Amikor Gréta megmondja neki, felejtse el, hogy látta Bettit, a csaj “milyen nőt?” feleletétől hangos röhögésben törtem ki. Ritka az ennyire gyenge színésznő. Viszont a többiek egyre jobban nyomják. Kezdik “átérezni a karaktert”.

Casey Novak - 2012. 05. 23. 20:38

Lehet tudni valamit a harmadik évadról?
Annyira hozzászoktam a hülyeségeikhez, hiányozna ha nem lenne :)

winnie - 2012. 05. 23. 21:07

az a “rémisztő” pletyka járja, hogy lehet, hogy lesz:) de semmi hivatalos.

Casey Novak - 2012. 05. 23. 22:00

Hehe :) Köszi! Addig is élek tovább ebben a bizonytalan világban, és aggódok Mátéfi őrnagyért.

csabaa - 2012. 07. 24. 19:14

“Azta”!!!

Mennyi művészi hozzáértés?!!! És mennyi rosszindulat!!!!
Vagy csak magyar mentalitás? Akkor bocs!

Én csak leülök nézek egy filmet vagy sorozatot és kikapcsolódok a mindennapok gondjaiból! Ha nem tetszik akkor egyszerűen nem nézem! Tulajdonképpen szórakozásra találták ki a filmet,
amit így is lehet nézni mint én és úgy is mint ti!
Már tisztelet egy két kivételnek!

Se színész nem vagyok se producer se rendező! Soha nem csináltam, így nem tudom miért kellene megszólni bármelyiket is nekem!
Persze, hogy nekem se tetszik minden amivel elárasszák a világot de nem is lettem brazil szappanopera néző! :)

A legkönnyebb azt mondani, hogy “sz…” lehúzni majd elijeszteni azt is akinek nincs határozott véleménye csak egyszerűen úgy érzi ha így kritizálják akkor ciki nézni!

Magyar? Húúú akkor az csak …..!
Na az élet sok vonalán vagyunk ezzel így! Frankó!
Grat magyar mentalitás!

Én megnéztem folyamatába az első évadot és kikapcsolt!
Nem arra koncentráltam addig se, hogy mennyivel megy fel a benzin, mikor jár le a hitelem, és meg tudom-e tartani még sokáig a munkahelyem, hogy be tudjam fizetni a számláim!

De kinek a pap, kinek a papné!
Filmet ezek szerint is sokféleképp lehet nézni! :)

winnie - 2012. 07. 24. 19:31

huhh, ez igazi kuriozum, elég agymosott véleménye, de persze ilyen is van, tiszteletben kell tartani.

ez egy olyan világ a többség számára, ahol szabadpn lehet véleményt alkotni ha valakinek valami nem tetszik, megmondja. ha valami tetszik, megmondja. te meg felháborodsz azon, mert valaki véleményt mond. ez kissé 1980-as évek.

mindenki szórakozni akart. aki nem tudott, leírta, hogy nem tudott, mert a hacktion még szórakoztatásra sem jó. és persze azt is leírta, hogy miért nem jó. neked, nos…, mlg ezt sem sikerült leírnod, 10-20 sort írtél, mások véleményén rugóztál, de a sorozatról szinte semmit nem írtál, így azt sem tudjuk, hogy neked tetszik-e, vagy sem.

a legviccesebb az, hogy másokat kritizálsz, mert kritizálni mer:)) más szemében a szálkát, sajétjéban a gerendát sem.

de egyébként tévedtem, mert egy valami még a fentinél is viccesebb, a magyar mentalitás emlegetése. a véleményalkotás ugyanis globális mentalitás. a magyar mentalitás az, amikor valaki magyar mentalitást emleget.

az azért megnyugtató, hogy a többség ennél sokkal értelmesebb véleményeket szült. és tudja, hogymit jelent az, hogy vélemény

csabaa - 2012. 07. 25. 20:51

Bocsánat ha nem lehetett kivenni a soraimból, hogy valószínűleg tetszett ha megnéztem az egész első évadot!

Természetes, hogy lehet véleményt nyilvánítani és ezt is tesszük,
de ezek szerint az sem jött le, hogy nekem azzal volt bajom és arról volt véleményem, hogy a hozzászólások 90%-ában rosszalló a kritika, holott a magyar tv-k nagy-részének (beleértve a külföldieket is!) sorozatlistájában rengeteg ettől silányabb történet illetve rosszabb színészi teljesítmények találhatóak!

Már bocsánat, de inkább ilyet nézek mint a Barátokköztöt, vagy a Jóban roszbant!

És azért is bocsánatot kérek, hogy nem ütöttem meg magas szintű
filmkritikusi színvonalatokat, “kuriózum hozzászólásommal”!

További jó kritizálást, és még jobb filmeket!

Ja és még valami! Igen csak emlegetik a jó külföldi sorozatok mintáját és receptjét, hogy a Hacktion producerei megnézhetnék őket talán akkor jobban menne nekik is!
Ez is magasröptű bölcs gondolat igaz?

Aki így gondolja annak először kellene egy alapítványt indítani aki összegyűjti a Hackiton féle sorozatok költségvetését és felhozza arra a szintre ahol a jobb külföldi sorozatok vannak!

De valszeg ezt is csak én gondolom rosszul!
Hiszen a mai világba fillérekből, reklám nélkül, igazi világsztárok nélkül egy adott helyen forgatva világszínvonalú sorozatot lehet létrehozni! :(

Aki ilyen magyar filmre vágyik az ne üljön le magyar filmet nézni! Nektek soha nem fognak megfelelni mert vagy lóarcú egy szinész vagy rossz a párbeszéd vagy stb…

Mindenesetre én megnéztem, kikapcsolt, mert elvonatkoztattam a ló arctól(aki írta az biztos címlap arc)és minden egyéb “rossz”-tól! És a többi részét is meg fogom nézni már csak had mondja rám egy -két hozzászóló, hogy “igénytelen” vagyok!

hszilard76 - 2012. 08. 31. 11:21

Engem, Csaba, az bánt, hogy durván 1960 és 1989 között ontotta a magyar filmgyártás a kitűnő filmeket és sorozatokat. A filmgyártás megdöglött, így filmeket sem gyárt. Béke poraira. Sorozatok még vannak, de azok meg igénytelenek. A Haction még éppen nézhető, de azért igencsak elmarad pl. az Abigéltől. Persze a Haction teljesen más téma, nem Szabó Magda regényből készült, nem Zsurzs Éva szintű a rendezés, Szerencsi- és Ruttkai Éva kaliberű színésznők sincsenek benne és még sorolni lehetne a különbségeket.
Ugyanakkor azt is fel lehetne tenni, hogy miért van egy így? Miért nincs ma egy Zsurzs Évánk? Miért nem jobb a forgatókönyv? – ami nem is pénz kérdése! Ugyanolyan laptoppon írják a forgatókönyveket a 24-hez, mint a Hactionhoz.
És ki a hibás, ha a színészek gyengén játszanak? Látta valaki a Kés a vízben című Polanski filmet? Állítólag a nő szerepét egy amatőr játszotta, Polanski mégis el tudta vele játszatni a női főszerepet. Hogy is van ez?
Nem lehetséges, de úristen, hogyan is merek ilyent leírni, hogy ma olyan emberek kapnak pénzt filmre, akik nem eléggé tehetségesek?

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz