login |

JAws 2011: Legjobb férfi mellékszereplő (40 perces sorozat)

2011. 12. 27. 23:36 - Írta: winnie

132 hozzászólás | kategória: szavazás, , , , ,

Köszi a szavazatokat (folyamatosan fogadjuk őket), és köszi dzsiaj-nak a számolást – akkor nekikezdünk! Megint csak szokásos a kérdés: érdem vagy népszerűség? Hiszen hiába kapja valaki a legtöbb előzetes voksot, simán lehet, hogy egy a top5-be alig becsusszanó jelölt fog diadalmaskodni, ha egy népszerű sorozatban van. Éppen ezért jelzem, hogy ez csak játék, érdekes látni, hogy az olvasók (a több száz előzetes szavazó és a vélhetően több ezer most voksoló), hogy vélekednek. És, ami a legfontosabb: aki a top5-ös szavazásnál ötödik lesz, az még véletlenül sem az utolsó, hanem az 5., rengeteg másik jelöltet megelőzve. A lényeg: a jelölés és a végeredmény is a ti véleményeteket tükrözi.

Eddigi győztesek: 2007: Robert Knepper (Prison Break), 2008: Michael Emerson (Lost), 2009: John Lithgow (Dexter), 2010: Michael Emerson (Lost)

Évről-évre talán a legtöbbet változó kategória a 40 perces férfi mellékszereplőké, ahol idén is csak ketten maradtak tavalyról: John Noble és Aaron Paul. Michael Emerson négy évnyi jelölés után most szóba sem került a Person of Interest-ért, de a tavaly alig vesztes Misha Collins sem kapott elég szeretetet, a Chuck-os Adam Baldwin meg pláne nem Érdekesség, hogy a tavalyi “talán majd jövőre” listáról, amely az alig lemaradókat tartalmazta, idén senkinek nem volt esélye, még a top10-re sem. Mondom, hogy változik.

john-nobleaaron paul

De akkor kik jutottak be? A fent említett duplázó duó mellett az Emmy-díjat is elnyerő újonc Peter Dinklage és az ugyancsak újonc Mandy Patinkin, valamint a Breaking Bad-ben a második évad végétől szereplő, de szavazatokat igazán csak idén kapó Giancarlo Esposito érdemelte ki ezúttal lehetőséget a JAws-os való megmérettetésre.

Végeredményt nagyjából 3 nap múlva hirdetünk.

A legjobb férfi mellékszereplő (40 perc)

  • Peter Dinklage (Game of Thrones) (45%, 2,258 Votes)
  • John Noble (Fringe) (23%, 1,142 Votes)
  • Mandy Patinkin (Homeland) (12%, 580 Votes)
  • Aaron Paul (Breaking Bad) (11%, 562 Votes)
  • Giancarlo Esposito (Breaking Bad) (9%, 423 Votes)

Total Voters: 4,965

Loading ... Loading ...

132 hozzászólás Ne habozz!

CyClotroniC - 2011. 12. 27. 23:39

Idén minőség-reform lesz? Meglepően jó a lista, rosszabbra számítottam, főleg Patinkin jelenléte lep meg, nem gondoltam, hogy gondolnak rá… A 2 Breaking Bad-es jelölés is szép, talán csak Noble lóg ki nekem lefelé egy kicsit… Fogalmam sincs, hogy kire szavazzak, de furcsa érzés, hogy 5-ből 4-gyel elégedett lennék. Legyen Aaron Paul.

Bruzsy - 2011. 12. 27. 23:39

Akármennyire is örülök Dinklage jelölésének, ez a kategória Aaron Paulé. Nem jelöltem, mert nem bíztam benne, hogy bejuthat, de most jóváteszem! Jesse, tiéd a voksom!

soma80 - 2011. 12. 27. 23:43

Patinkin, nálam nem volt kérdés.

BlaiSeCT - 2011. 12. 27. 23:44

A legkisebb a legnagyobb!

Peter Dinklage

szucsitg - 2011. 12. 27. 23:44

azért a két BB jelölés enyhén vicces, mandy patikin meg no comment. azért nem alakított ekkorát az öreg, h jogos legyen. john noble is gyengébb volt, mint az előző évadokban, dinklage meg csak hozta az elvárható. azért rá adom a voksot :)

Bruzsy - 2011. 12. 27. 23:47

És akkor várom azoknak a kézfeltartását, aki mind a négy sorozatot nézi / nézte. ;)

dzsiaj - 2011. 12. 27. 23:50

Noble volt az egyik legjellegzetesebb figurája az idei szavazásnak, egyike volt ugyanis azoknak, akikre majdnem ugyanannyi szavazat érkezett főszereplőként, mint mellékszereplőként. Végül ide jutott, de az általa összerakott össz-szavazatszámmal a főszereplőkhöz pl. nem jutott volna be.

ooo - 2011. 12. 27. 23:51

Meglepő, hogy a Dexterből egyik mellékszereplő se tudott bekerülni, míg a BB-ből kettő is.
Szívesebben szavaztam volna a BB-ből Dean Norrisra, de így legyen Aaron Paul.

Bruzsy - 2011. 12. 27. 23:53

Azért a Dexter nem épp a színészi brillírozás tárháza volt idén. Nem képességileg, hanem lehetőségileg.

Kocsolas - 2011. 12. 27. 23:54

fuhh nehéz döntés volt Dinklage,Patinkin és Paul között, nagyon erős lista, de végül Paul nyert nálam

baaloo - 2011. 12. 27. 23:54

kicsit meglep John Noble, szerintem nem volt annyira jo a Fringe elso 2 evadaban, tobbet nem neztem belole…lehet azota javult:) a Homeland-et es a BB S3-4-et most fogom daralni, a Game of Thrones meg nem az en vilagom, unalmasnak is talaltam ugyhogy kaszaltam 1-2 resz utan…amennyit lattam belole abban Dinklage kifejezetten idegesitett:) …a szavazatom Aaron Paul-é, remelem o nyer:)

winnie - 2011. 12. 27. 23:54

“Meglepő, hogy a Dexterből egyik mellékszereplő se tudott bekerülni, míg a BB-ből kettő is.”

pedig az első 3 évben igencsak jól szerepeltek a dexteresek (king, smits, lithgow), de színészek más kategóriákban majd köszörülnek a csorbán:)

zdawg - 2011. 12. 27. 23:55

Bruzsykám, én csak hármat, mert a varázslós-baszós-kardozós cuccok nem jönnek be :-)

Gus Fring a nyertes, nehéz volt választani!

Lengabor - 2011. 12. 27. 23:56

Peter Dinklage és John Noble között gondolkodtam, végül előbbire szavaztam, mert amit a Trónok harcában produkált, az kiváló volt, jóllehet eleinte utáltam a szerepe miatt. Noblet már méltatták amúgy is többen több helyen, hozza a tőle megszokott színvonalat. Homelandet nem nézek, a Breaking Bad-ből láttam kemény egy évadot, így róluk érdemben nem tudok nyilatkozni. (Hmm, ez ellentmondás, hisz a Game of Thrones-ból is egy évadot láttam, de akkor is :D)

Gaines - 2011. 12. 27. 23:57

Piszok erős kategória. Az ötből négyre nyugodt szívvel tudnék szavazni, de az idei év nálam Giancarlo Espositóé.

A. - 2011. 12. 27. 23:58

ez egyértelmű, Aaron Paul. b*tch.

Venusz - 2011. 12. 27. 23:59

Peter Dinklage nálam idén mindent vitt. Úgy éreztem, egy elég erős szereplőgárda mellett is “kisajátította” a képernyőt, amikor jelenete volt.

Sitrep - 2011. 12. 27. 23:59

Huh, nehéz döntés, s ráadásul sztem ez lesz azon kevés kategóriák egyike, ahol minden jelöltet (sorozatot) nézek/láttam, úgyhogy tényleg szavaznom kéne. Noble idén annyira nem tündökölt, sztem Arron Paul is tavaly volt a csúcson, míg Esposito maradt nekem meg a legjobban, legkiemelkedőbben az idén a felhozatalból, úgyhogy ő kapja részemről a szavazatot.

TorrenteXY - 2011. 12. 28. 00:00

A Breaking Badeseknek, vagy Dinklage-nek örülnék(utóbbihoz húztam be az ikszet). Idén tényleg erős a mezőny, akárki is nyer, megérdemli!

baaloo - 2011. 12. 28. 00:00

en jeloltem mondjuk Colin Hanks-t de ha belegondolok hogy Lithgow mennyivel jobb volt…

a masik jeloltem Michael Kenneth Williams (Boardwalk Empire, Chalky White) volt, o nagyon jot alakitott szerintem…

ldavid - 2011. 12. 28. 00:00

Esposito nehogy már utolsó maradjon

Vektor - 2011. 12. 28. 00:01

Yeah, ennél jobban nem is indulhatott volna a JAws, kivételesen mind az 5 jelölttel egyetértek. Aaron Paul-ra ment a szavazat.

rheinfuss - 2011. 12. 28. 00:02

Egyértelműen Dinklage. Örülök, hogy két jelöltem is bekerült, nekem is kicsit kilóg Noble, és azért inkább a Breaking Bad-eseknek szurkolok előtte… (mondom ezt úgy, hogy a Breaking Bad-et nem nézem) :)

Bojan - 2011. 12. 28. 00:06

Szerintem, sajnos már ott eldőlt, hogy a GoT-ot minimum 10x annyian nézik BB-t. Ettől még persze Dinklage jó, de Aaron Paulra ment a szavazat!

Steven Great - 2011. 12. 28. 00:11

Amit Giancarlo Esposito művelt idén… természetesen rá ment a voks. Ez azért nagy dolog, hogy 2 Breaking Bad-es is bekerült a top 5-be.

LoGi - 2011. 12. 28. 00:14

Hármat nem ismerem (kaszáltam a sorozatokat), így Noble és Patinkin közül utóbbira szavazok.

LoGi - 2011. 12. 28. 00:14

*ismerek :O

TimDuncan - 2011. 12. 28. 00:14

Idén kik voltak a “majdnem talán majd jövőre” lemaradók?
Nagyon bíztam két jelöltemben is hogy talán becsúszik (Huston, Goggins).
Persze a lista így is remek, és nehéz a döntés (Paul, Dinklage és Patinkin között)… de végül nálam is Aaron Paul a nyerő.

Vektor - 2011. 12. 28. 00:14

Bojan: Már az óriási fegyvertény, hogy két BB-s bejutott a top5-be. Dinklage győzelme már június óta nem kérdéses a JAws-on.

Justice - 2011. 12. 28. 00:15

Mivel bíztam abban,hogy Peter Dinklage jelölve lesz ezért az én listámra nem került fel.Az viszont meglep,hogy a 3 jelöltem közül egy sem került be a TOP5-be ez még Jon Bernthal-nál érthető is,de Evan Peters és Ryan Hurst esetében számomra nem :)
Hajrá SoA és AHS!

Leslie01 - 2011. 12. 28. 00:17

A sorozatjunkiek is szintet ugranak idén, és úgy tűnik a minőségi kábeles drámák fognak uralkodni. Mindhárom jelöltem (Paul, Esposito, Dinklage) bejutott az öt közé, úgyhogy egyelőre nagyon elégedett vagyok. :) Remélem ez azt jelenti, hogy a Breaking Bad is ott lesz a drámák között. Patinkint itt látni pozitív meglepetés nekem. Nagyszerű volt a Homelandben.
Ebben a kategóriában a 4 közül (Noble kivételével) bárki győzelmének örülni fogok. Nyilván Dinklage lesz az, de én Esposito-ra szavaztam. Nálam ő nyert.

CyClotroniC - 2011. 12. 28. 00:17

Azért az elég szép, hogy 2 helyet is a BB vitt el, sőt ha belegondoltok (bár még az elején járunk a szavazásnak), de minden 5. voks BB szereplőre megy, szóval szép helytállás ez azért nagyon…

cyborgwings - 2011. 12. 28. 00:18

egyiket sem láttam, így csak annyit mondanék, hogy de jó! elkezdődött!!! :] a jaws mármint. bocs, hogy boroztam.

Gerdina - 2011. 12. 28. 00:18

Egyértelműen Aaron Paulra ment. Még négy év után is új rétegeket hoz a karakterébe és amit ő művel, az nem is színészkedés…az valami nagyon igazi.
Nagyon ritka, hogy egy színész ennyire érti is ismeri a karakterét, vagy ennyire át tud adni egy érzést…amikor nem csak azt érti, hogy most szomorú jelenet van és szomorúan kell nézni. Nem csak eljátssza Jesse-t, ez a srác konkrétan Jesse-ve válik.
Giancarlo Esposito is zseniális és nagyon örülök, hogy itt látom.

geha - 2011. 12. 28. 00:23

mind a négy sorozatot nézem, gus és jesse közölt gondolkodtam..az előbbire szavaztam, mert gondoltam, h kevesebbet fog kapni

Bojan - 2011. 12. 28. 00:23

Vektor: Igaz, és ennél a kategóriánál nem is zavar annyira, mert megérdemli Dinklage is! Majd inkább a Dexternél, ha majd jönnek a zombie fanboyok /no offense:) /

LoGi - 2011. 12. 28. 00:26

Ilyenkor sajnálom, hogy BB-t már 2x kaszáltam, GoT-t egyszer. Egyik sem kötött le sajna. BB-nél lehet csak az első évadot kéne átvészelnem.

Leslie01 - 2011. 12. 28. 00:26

Közel ötszáz szavazatnál a két BB-s együtt 21%-ot kapott. Ez alapján szerintem idén lehet esélye majd a győzelemre a sorozatnak és/vagy Cranstonnak.

paranoid android - 2011. 12. 28. 00:29

Aaron Paul.
Hirtelen nem is tudtam, kire szavazzak, olyan minőségi listának tűnt, noha John Noble sokadik jelölése sem indított el a Fringe felé. A többit nézem, úgyhogy kezdődött a töprengés, ami hamar véget is ért; második ránézésre egyértelmű volt.
Mandy Patinkin higgadt és finom játéka engem nagyon megfogott, de maga a szerep nem olyan kirívó és nincsen olyan potenciál benne, mint a többiekében.
Szerintem Peter Dinklage fog nyerni, a GoT népszerűsége, és a BB kettős jelölése miatti rajongói megosztás miatt, és nem érdemtelenül, viszont nála a siker nagy részét a karakter zsenialitása hozza.
Mindkét Breaking Bad-es színészt jelöltem, nagyon örülök, hogy itt vannak, és Esposito fantasztikus volt, de a szavazatom Aaron Paulé. Amit a 4. évad első felében csinált szavakba foglalhatatlan. Olyan érzelmi mélységekbe merészelt lemenni a karakterével, ami már magában tiszteletreméltó, nemhogy az, ahogyan eljátszotta.

LoGi - 2011. 12. 28. 00:32

Ennyi Aaron Paul istenítés után muszáj bepróbálnom harmadszorra is a BB-t :D

szerintem - 2011. 12. 28. 00:33

ojaj, en meg csalodott vagyok vagyok a top5 lattan. a game of thronest kaszaltam, mert nem tetszett, tobbek kozott az itt kiemelt szinesz idegesitett, ugyhogy o eleve szoba sem jon. a breaking bad sem kotott le igazan, csak nehany reszt lattam az elso evadbol, igy nem tudom megitelni egyik szereplot sem abbol a sorozatbol, de aaron paul mintha inkabb lenne foszereplo. a fringe-rol csak tudom, hogy van, de egy percet sem lattam belole. a homelandet neztem, de mandy patikin? most csak azert, mert kiraly a szerep, amit jatszik? lehet, ezzel a velemenyemmel egyedul leszek, de szerintem nem csinal benne semmi extrat, legalabbis akkorat nem, ami egy top5-be emelne. nagyon konnyen ossze lehet keverni azt, hogy a karakter jol van-e megirva, szimpatikus-e, szeretheto vagy eppenseggel utalhato, azzal, hogy a szinesz jo-e igazan. persze az is igaz, hogy ha a fentiek teljesulnek, akkor az valoszinuleg koszonheto a szinesznek. de nem mindig. Morgana a Merlinban peldaul nagyon gonosz es utalatos, de csak azert, mert a szerepe jol van megirva, a szineszno kifejezetten rossz.
mindegy, most nem tudok szavazni, majd talan a tobbi kategoriban nagyobb szerencsem lesz……

asd - 2011. 12. 28. 00:35

5-ből 3-mat ismerek, és 3 a kedvencem, nehéz volt, de a GoT-s kiscsávóra ment

Dominik - 2011. 12. 28. 00:37

A saját jelöltjeim nem jutottak be, úgyhogy szavazatom a saját hármamból éppen kieső Peter Dinklage-é lett (gondoltam majd csak beszavazzák a többiek, legalább ez bejött).
William H. Macy-t és Ron Perlmant sajnálom, hogy nem jutott be, pedig mindketten megérdemelnék – nem mintha az ötös nem. Talán majd jövőre.

menka - 2011. 12. 28. 00:41

Kicsit sajnálom, hogy Walton Goggins nem került be. Így egyértelműen Aaronra szavazok.
Egyébként lehet tudni, hogy idén kik voltak az “alig lemaradók”?

paranoid android - 2011. 12. 28. 00:41

@LoGi
Mindenképpen tedd meg. Jómagam sem éreztem azt az átütő erőt sokáig a sorozatban, de valami isteni sugallat miatt maradtam, és nem is tudom már mi váltotta ki a fordulatot, de egyszer csak azon kaptam magam, hogy felkúszott az all-time kedvenceim közé.

winnie - 2011. 12. 28. 00:45

“Egyébként lehet tudni, hogy idén kik voltak az “alig lemaradók”?”

misha collins, colin hanks, robert carlyle, evan peters.

symor - 2011. 12. 28. 00:50

Ez egy nehéz lista, de tényleg :)

A szavazatom Giancarlo Espositóra szállt.

S0m30n3 - 2011. 12. 28. 00:56

Szegény lemaradók. :(
Misha Collins-nak nagyon drukkoltam és így, utólag eszembe jutva Robert Carlyle is bejuthatott volna. A bejutottak közül John Noble-re szavaztam.

dzsiaj - 2011. 12. 28. 01:01

” de aaron paul mintha inkabb lenne foszereplo.”

Pedig nem. Főszereplő általában egy van, és az esetünkben Bryan Cranston.
Rengetegen elkövetik egyébként azt a hibát, hogy csak azért, mert valaki minden részben játszik, és még sokat is van képernyőn, főszereplőnek tekintik. Holott egyszerre több főszereplőről nagyon ritkán beszélhetünk, hiszen ahol mindenki kábé egyenrangú, ott mellékszereplőnek szokás tekinteni a színészeket, ld. a Modern Family a különböző díjátadókon minden színészét mellékszereplőként indítja. Nagy hirtelen csak a Charlie’s Angels ugrik be, ahol mindhárom lányt főszereplőnek lehet tekinteni, mivel egyenrangúak.
Na mindegy, lehetne erről hozsannázni meg vitázni napestig, de jelen esetben egyértelmű, hogy AP mellékszereplő.

menka - 2011. 12. 28. 01:02

Köszi az infót!
Carlyle-nak meg Evan Petersnek én is örültem volna.

Gattaca - 2011. 12. 28. 01:03

Aaron P pontszámát inkrementáltam

szerintem - 2011. 12. 28. 01:16

dzsiaj: nem voltam benne biztos, mivel alig nehany epizodot lattam a sorozatbol, ezert hasznaltam a “mintha”, az “inkabb” es a “lenne” szavakat, jelezve ezzel bizonytalansagomat.
kulonben valoszinuleg en is elkovetem ezt a hibat szinte minden sorozattal, mert szerintem igen gyakran van nem egy foszereploje egy sorozatnak. vagy akkor nincs egy sem, es mindenki mellekszereplo. de az meg nekem furan hangzik, hogy egy sorozatban sok a mellekszereplo es nincs egy foszereplo sem. szoval akkor ezek szerint a jobaratokban hat mellekszereplo volt. a big bang theoryban pedig harom mellekszereplo van? es mondjuk a person of interestben ki a foszereplo, emerson vagy caviezel? es akkor a Merlinben Merlin a foszereplo, es Arthur, aki nelkul nincs Merlin, mellekszereplo? es a misfitsben mindenki mellekszereplo? es a homelandben ki a foszereplo, Carrie vagy Brody? komolyan erdekelne, hogy akkor most hogyanvanez?

friendsfan - 2011. 12. 28. 01:31

Hihetetlen, hogy már 4 éve volt az első Jaws, és, hogy mennyit változott azóta a jelölési szisztéma, mintha most sokkal inkább a minőség dominálna, a népszerűség helyett. Ez a lista nagyon jó: ja és Aaron Paul, egyértelműen, pedig Dinklage elgondolkoztat, de egyszer nyernie kell Paulnak, meg a BB-nek is.

Leslie01 - 2011. 12. 28. 01:33

szerintem:
Nem mindig egyértelmű a dolog, de pl a Breaking Bad tipikus “egy főszereplős” sorozat, a Homeland pedig tipkus “két főszereplős”. Utóbbinál Danes és Lewis is az.
A Big Bang-nél Galecki és Parsons főszereplők, Cuoco kétesélyes, a többi mellék vagy vendég.
A Jóbarátokat eredetileg 4 fő- és két mellékszereplővel (Joey, Phoebe) képzelték el, de egyenrangúak lettek. Érdekes, hogy az Emmy-n 2001-ig mind mellékszereplőként kaptak jelöléseket, 2002-től mind főszereplőként.
Ugyanígy a Modern family-nél is nehéz ügy, a hivatalos verzió szerint mind mellékszereplők, de a felnőttek azért egyértelműen hangsúlyosabb szereplők, mint a gyerekek.

MikkaMakka - 2011. 12. 28. 01:33

elég no brainer volt, de ugy látom még sokaknak
igaz, fringet nem nézem breaking bad idei evadaval meg le vok maradva

dzsiaj - 2011. 12. 28. 01:41

Naná, pont ezt mondtam, hogy lehetne erről beszélni napestig, hiszen azért nem olyan pofonegyszerű a kérdés (bár ebben az esetben az volt).
Ha 100%-ig biztos akarsz lenni a dolgodban, annak kell utánajárni, hogy adott szereplő milyen minőségben indul a nagy díjátadókon. Lehet persze csalni, hiszen pl. az Oscaron volt már olyan, hogy csak azért indítottak egy színésznőt mellékszereplő kategóriában, mert tudták, hogy a főszereplők közt nem lenne esélye.
A nyilvánvaló egyfőszereplős sorozatokon kívül (pl. House, Justified, Chuck, stb.) vannak, ahol egy egyenrangú férfi és női főszereplő van, ld. az általad említett Homeland, vagy anno az X-akták.
Ha sok az egyenrangú szereplő, akkor persze lehet kavarni: Jennifer Aniston pl. Rachelként 2 GG-t nyert: egy főszereplőit, meg egy mellékszereplőit.
Az általad is említett PoI viszont szerintem nem valami nagy falat: Caviezel a főszereplő, Emerson meg mellék.
Sok esetben amúgy segít a stáblista, hiszen akit legelőször írnak ki (hacsak nem ABC-sorrendben megy a dolog, vagy nem egy színész követeli ki magának), az bizony tuti főszereplő.
Simán lehetne erről egy topik amúgy.

Jeol - 2011. 12. 28. 01:53

hehe

Nyilván a trendi sorozat szereplője nyeri meg, holott Nobles szerintem jobban hozta a karaktert a saját sorozatában…

Azért is viccesek(vagy inkább bosszantóak) ezek a szavazások, mert szerintem sok olyan ember van, aki nem látta mind az 5 sorozatot, és a szereplők játékát, és többnyire az a szereplő fog nyerni, amelyik sorozatot többen nézték… szóval nem igazán mérvadó az ilyen szavazás

Jeol - 2011. 12. 28. 01:55

Még annyit, hogy az emberek többsége azt írja, hogy “elég no brainer szavazás volt, habár xy-t nem láttam”. LOL

Lighter33 - 2011. 12. 28. 01:59

Olvasgatva a kommenteket, eléggé Paul-győzelem várható (Paul-pozícióból, ha-ha). Azért Én még bízom Dinklage-ben. Odament a voks.

Lighter33 - 2011. 12. 28. 02:01

Háhá, most, hogy szavaztam, miket látnak szemeim :D

Hor1 - 2011. 12. 28. 02:16

Hmm, Breaking Badből ketten is szép. :)
Azért ez most Peter Dinklage-é nem kérdés.

Eltiron - 2011. 12. 28. 02:36

Dinklage persze mellékszereplőként lett besorolva, de igazából nagyon is főszereplő.
Sajnálom, hogy Robert Carlyle kimaradt, ha nem is sokkal ugyebár, mert rá ment volna a voks, de így maradt Tyrion.

Miss Keamy - 2011. 12. 28. 03:52

Fuhh de nehéz ez a kategória, mind3-an ittvannak pont akiket írtam:) Mivel a Trónok harcát sokkal többen nézik mint a BB-t így tudvalevő hogy simán nyerni fog a törpike. És sajnos a 2 BB-s is megfogja osztani a tábort, kettejük között vacillálok de mivel szerelmes voltam Gus-ba ezért rámegy a voksom:D Kár hogy utolsó :(

Miss Keamy - 2011. 12. 28. 03:54

Aaron Paul utolsó, ugyhogy a kommentek megtévesztőek:)

Miss Keamy - 2011. 12. 28. 03:58

* utolsó előtti

Solmyr - 2011. 12. 28. 04:19

Ez egy mocskosul erős mezőny! Mindnek odaadnám.

MikkaMakka - 2011. 12. 28. 07:06

Jeol -Még annyit, hogy az emberek többsége azt írja, hogy “elég no brainer szavazás volt, habár xy-t nem láttam”. LOL

és ha oda se írom?:P
amugy fringeből is láttam jópár részt csk már régesrég kaszáltam..szal nem túl esélyes h pont rá szavaztam volna:P

leviske - 2011. 12. 28. 07:08

Úgy látom, hogy én ennél a kategóriánál talán túlságosan is mellékre gondoltam. :D Nem baj, majd jövőre az én jelöltem is top5-ös lesz.

Ingorion - 2011. 12. 28. 07:49

Csak Fringe-t nem nézek, szóval van viszonyítási alapom, mind megérdemlik a vokosokat, de Dinklage kapja, ahogy előadja Tyriont és hozzárak a karakterhez… nem is, hanem ahogy a karakterré válik megérdemli. Szóval:

Dinklage +1

kiara - 2011. 12. 28. 08:55

Ezek a kategória nekem kimarad. Nem akarok csak azért szavazni, mert mondjuk csak őt ismerem.

Dr. Atom - 2011. 12. 28. 09:40

Gus Fring az utolsó? Ezt nem mondhatjátok komolyan… :-S

Bruzsy - 2011. 12. 28. 09:50

Jeol: és te láttad mind a négyet?

szvendzsön hemdáj - 2011. 12. 28. 09:51

basszus mekkora lista
Aaron Paul, ha nem lehet többre szavazni.
(Mondjuk akkor mit hozna ki a lista ? :))
blue stuff…

Cuna - 2011. 12. 28. 09:59

Ennyi ember néz még Fringe-et? Van még bármi értékelhető abban a sorozatban vagy csak megszokásból szavaztatok Noble-ra?

Nema - 2011. 12. 28. 10:05

Peter Dinklage +1

Már csak azért is megérdemelné, mert felpofozta a p*cs Joffrey-t :D

MelancholyR - 2011. 12. 28. 10:10

Én is Giancarlo Esposito-ra szavaztam. Az a baj, hogy a Game of Throne-st többen látták, mint a Breaking Bad-et szerintem.

A két BB-es simán alázza a kis seggdugót.

naughtyL - 2011. 12. 28. 10:12

Nekem mindegyik úriember alakításához volt szerencsém, szóval nyugodt szívvel nyomtam egy jó nagyot Aaron Paul-ra!!

Divexa - 2011. 12. 28. 10:16

Nema, szívemből szóltál! :D De az is igaz, hihetetlen tehetsége van a fickónak. A környezetét simán lejátszotta. Pedig igazán jó színészeket hoztak össze a sorozatba. Nagy kedvenc!

annak5604 - 2011. 12. 28. 10:20

Kb. a nemtudokválasztani kategória. Checkbox most jobb lenne radiobutton helyett. :)
Bár, ha jobban belegondulunk, pusztán színészi teljesítmény alapján csak a Breaking Bad jöhet számításba. Na de hogy melyikőjük, azt végképp nemtudom.
(azért szavazok egyet :) )

Collider - 2011. 12. 28. 10:27

Nem fog Gus nyerni (lévén utolsó), de csak azért is ő volt a legjobb.

annak5604 - 2011. 12. 28. 10:32

off

Mellesleg ki a főszereplője a Game of Thrones-nak? :O

marcilu - 2011. 12. 28. 10:40

Nézem mind a négyet, így teljes rálátással szavazok Dinklage-re. :) A többi kategóriában biztos nem lesz ilyen…

Gerdina - 2011. 12. 28. 11:00

Én is reménykedem benne, hogy jövőre Robert Carlyle is itt lesz.:)

Szerintem semmi okuk a Breaking Bad fanoknak fanyalogni, nagyon nagy dolog, hogy még Giancarlo Esposito is bekerült. Ez a top 5, itt már nem lehet arról beszélni, hogy valamelyik színész nincs eléggé megbecsülve.

tutikus1234 - 2011. 12. 28. 11:01

nehéz döntés volt…dinklage és esposito között vaciláltam, de tyrionként még nyerhet jó pár JAws-t dinklage, viszont gus fring-nél kúlabb badass-t nem tudom, hogy láttam-e sorozatokba valaha !

jky - 2011. 12. 28. 11:02

Fringe-ből első évadot láttam, az nekem kiesik.

Patinkin jó volt, Dinklage szintén cool kis törpe, de ebben a mezőnyben toronymagasan Esposito vagy Paul a legjobb. Bár Esposito a “legcoolabb” badass karakter volt, akit valaha láttam, én Aaron Paul-ra szavaztam, mert eszméletlen, hogy mit alakított az eddigi 4 évadon keresztül. Méltó és tökéletes partnere Bryan Cranston-nak.

Szóval Aaron Paul FTW, “Bitch!”

danger - 2011. 12. 28. 11:02

Mind az 5 megerdemelne es kivancsi vagyok, hogy a tobbi kategoriaban is ilyen szinvonalas lett-e a valasztas.

VanillaSky - 2011. 12. 28. 11:16

Emlékeim csalnak vagy az elmúlt években nem egyből egy “fontos” kategóriával nyitott a szavazás? Hanem ilyen legjobb reality vagy animációs sorozat volt a kezdő. (persze szubjektív, hogy kinek mi:))

Vektor - 2011. 12. 28. 11:21

VanillaSky: Először mindig azok a kategóriák jönnek, ahol egy megkésett email-szavazat nem tudja már megváltoztatni a top5-öt.

jky - 2011. 12. 28. 11:38

Azért az durva, hogy a két BB-s utolsó helyen áll. :( Persze megoszlanak a szavazatok, de akkor is. Sajnos a GoT népszerűségével nem tudja felvenni a versenyt. :(

bombi - 2011. 12. 28. 11:39

Peter Dinklage egyértelműen divatból került most ide… Szerintem elég gáz, hogy a Boardwalk Empire-ből senkire sem érkezett annyi szavazat, hogy bejusson valaki az ötösbe. Pedig szerintem az 5ből 3nak minimum BE színésznek kellene lennie. De népszerűség győzött :D

Viszont ilyen jelöltek mellett egyértelműen Noble!

Vektor - 2011. 12. 28. 11:40

bombi: Igen, sőt valószínűleg az Emmy-díjat is csak divatból kapta…

bombi - 2011. 12. 28. 11:44

@Vektor pontosan így, ahogy írod! :P

jky - 2011. 12. 28. 11:46

@Vektor

Nem divatból kapta, mert Dinklage szerintem is tényleg nagyon jó, de ez kb. olyan, mintha a filmek között a Warrior vagy a Drive vagy akármelyik másik kevésbé hypeolt dráma menne egy Gyűrűk Ura ellen. Oké, nem teljesen jó hasonlat, csak azt szerettem volna érzékeltetni, hogy a könyvek, a hatalmas reklám, és a olvasók általi népszerűsítés nagyon sokat hozzátett a dologhoz.

Míg a többi sorozatnak ilyen mértékű háttere nincs.

Vektor - 2011. 12. 28. 11:49

jky: Tudtam, hogy nem lesz elég a “…”, hogy jelezzem a iróniát. :D Dinklage győzelme az Akadémia egyik legjobb döntése volt az évben.

Tiberius - 2011. 12. 28. 11:49

hát nem hiszem el hogy Noble idén sem nyer…

Ingorion - 2011. 12. 28. 11:53

@Mondjuk Cranston háromszoros Emmy győzelmével inkább a BB-sek se panaszkodjanak. Nem azt mondom, hogy nem megérdemelt, mert tényleg “istenkirályul” hozza Waltot, de ha már Dinklage a hype miatt nyer, akkor 2 BB-s színész részvételét is mivel magyarázod? :))

Gyuri - 2011. 12. 28. 11:58

Ennyire jó a Game of Thrones is, vagy csak a jelölt szereplő übereli a két Breaking Bad-est?

jky - 2011. 12. 28. 12:12

@Vektor

Értettem az iróniát :) De nekem ez a véleményem, amit leírtam. Ettől függetlenül természetesen elismerem Dinklage teljesítményét, mert tényleg jó.

@Ingorion

A 2 BB-s 4 évad óta hozza ezt a teljesítményt, a szinte tökéletes alakítást. Olyan szintű karakterfejlődéssel, ami szerintem nem sok sorozatban van/volt eddig. Ezért is ők (Cranston, Paul) számomra az elsők.

Az, hogy most 2 is benne van a TOP 5-ben, számomra jó hír. Rá is szolgáltak. De Dinklage akármennyire is jó volt, én nem érzem, hogy kettejüknél jobb lenne. Azt gondolom, hogy nagyon sok olyan GoT fan szavaz, aki nem látta még a BB-t.

Persze félre ne értse senki, szó sincs vitáról, csupán a véleményemet írtam le. Arról nem lehet vitatkozni, hogy kinek milyen sorozatok tetszenek, ez ízlés kérdése. A lényeg az, hogy a Top 5 eléggé rendben van :)

Bálint - 2011. 12. 28. 12:26

Lehet a sorozatban nem Tyrionnal reklámozták a Game of Thronest, de szerintem vitatható, hogy mellékszereplő-e.

winnie - 2011. 12. 28. 12:41

Gus Fring az utolsó? Ezt nem mondhatjátok komolyan… :-S

az ötödik.

“Azért az durva, hogy a két BB-s utolsó helyen áll. :( ”

vagy, ahogy te is írod az a durva, hogy mennyi sokkal, de sokkal népszerűbb sorozat szereplőit megelőzik. olyanokét, amik még a GOT-nál is jóval népszerűbbek:)

az első mindig megkapja, hogy ezért vagy azért első (divat, szép, legnézettebb, bezzeg, protestszavazatok), de ebben az a jó, hogy mindig más az indok, ergó nincs semmi gond. tudom, hogy vannak fix kategóriák, ahol egy népszerű sorozat fog menni 4 kevésbé ismert ellen, de egyrészt nem biztos, hogy a tömegnek nincs igaza (eleve szubjektív, szóval az igazság érdekes kategória), másrészt meg nem csak a győztes számít és már a jelölés is nagy szó.

(mondjuk nem hittem volna, hogy dinklage-nél jön elő a dolog, hiszen a szakma emmy-jétől és a rajongói scream awards-ig sok mindent nyert.)

jky - 2011. 12. 28. 12:51

@winnie

Ezért örülök, hogy egyre népszerűbb a BB, és kezdik belátni, hogy nem feltétlenül a régi “megszokottra” kell szavazni, csak mert az régi kedvenc. Lásd pl. Dexter, ami jó-jó, de véleményem szerint közelébe sem ér a BB-nek, pláne ha a színészi teljesítményt vesszük.

Ahogy Bruzsy is írta: “Azért a Dexter nem épp a színészi brillírozás tárháza volt idén. Nem képességileg, hanem lehetőségileg.”

És szerintem nem csak idén.

Bár ez még “csak” a mellékszereplők kategória, hajjaj, mi lesz még a főszereplőknél… :)

dean23 - 2011. 12. 28. 12:55

Dinklage-ra szavaztam, de most megnézve a Homeland-et Patinkin is jót alakított szerintem.

Skate - 2011. 12. 28. 12:57

Giancarlo Esposito ment a szavazatom. Meglepődtem azért, hogy csak 10%-on van jelenleg, közben minimum a dupláját képzeltem el, mindenki nem ismerheti a Breaking Bad-at, érthető. Én is csak idén vágtam bele.

AbyssR - 2011. 12. 28. 13:13

Mind a négy sorozatot nézem/néztem, s ennek tükrében bátran állíthatom, hogy Aaron Paul teljesítményéhez nem ér fel senki sem! Bár kifejezetten imponáló a többi versenyző alakítása is, de a szavazat AP-ra repül!

Ingorion - 2011. 12. 28. 13:18

A BB köré amúgy divat mostanában olyan kultuszt építeni, hogy minden idők Legjobbja stb., szóval hype-ot éppenséggel kap, de el kell ismerni (rajongóként is), hogy rétegsorozat. A GoT is, de azért kevésbé. És mindkettő nagyon jó. De attól még lehet a ti/te legjobbad/legjobbatok, a sorozat vagy akár a szereplő, ez úgyis csak egy kisebb közösség “versenye”. Például én is fájlalom Ron Perlmen vagy Ryan Hurst hiányát, de hát ez így alakult, majd remélem a SoA a legjobb sorozatnál, meg a női főszereplőknél (Sagal) kerül előtérbe, habár előbbi kategóriában nyilván a Dexter vagy a BB viszi majd a pálmát. De mondom, nem kell így szörnyülködni a GoT EBBEN a kategóriában való sikerén, sem Paul sem Esposito játékának értékéből nem von le szemernyit sem Dinklage teljesítménye :))

Jeol - 2011. 12. 28. 13:41

Bruzsy: igen, ezek közül mindegyik sorozatot nézem?(BB új évadában megakadtam)

Miss Keamy - 2011. 12. 28. 13:42

Szerintem nem azzal van a legtöbb ember baja hogy Dinklage vezet, hanem hogy ennyivel..

payskin - 2011. 12. 28. 13:43

Aaron Paul +1. (Amellett, hogy örülök, hogy Dinklage megnyerte az Emmy-t.)

Jeol - 2011. 12. 28. 13:44

jaj kérdőjel nem kell a végére :)

Lajoska67 - 2011. 12. 28. 13:56

Alapból John Noble mindenképp és kérdés nélkül, de most nem tetszik a szerepe az évadban, el lett rontva, rosszkedvű, szar lett (persze remekül játssza), de így lett a zsidó fickó, akit viszont nagyon emberi CIA ügynöknek sikerült megalkotni, tényleg. Kicsit az idegességében suttogásra váltás zavart néha, de amúgy király nagyon. A törpének is minden elismerésem, csak már olyan rég volt a Trónok harca, hogy a fene emlékszik. Kéne már valami kis emlékezetfrissítés. Mondjuk egy új évad…:-D

sidoka - 2011. 12. 28. 14:32

4 ből 3 mat nézek(Homeland 5 rész után kasza).
Giancarlo Espositóra ment a szavazat.

kezike - 2011. 12. 28. 14:38

csakis Patinkin

Kit-Kat - 2011. 12. 28. 15:48

Dinklage minden pillanata zseniális, nem kérdés, hogy rá ment a szavazat, bár tényleg jó kis kategória lett ez most (a Homeland-ből mondjuk még semmit sem láttam, de ezen változtatunk hamarosan) :)

m76 - 2011. 12. 28. 17:33

Én se gondoltakm, hogy Patinkin bekerülhet, meglepő.

Desmond Wallace - 2011. 12. 28. 18:31

Patinkin alakítását nem éreztem annyira jónak, Noble jobb volt az előző évadokban, a BB-t nem ismerem.

Azt meg sajnálom, hogy Goggins nem került be a legjobbak közé, így Peter Dinklage-re szavaztam.

Garru - 2011. 12. 28. 18:43

“Ennyire jó a Game of Thrones is, vagy csak a jelölt szereplő übereli a két Breaking Bad-est?”

A GoT, mint sorozat (szerintem) nem túl jó – én el is kaszáltam az első évad fináléja után. De Dinklage zseniálisan uralt minden jelenetet, amiben részt vett. Ha ő a képernyőn volt, egyszerűen nem tudtam a többi szereplőre figyelni. Csakis őmiatta volt majdnem nézhető a sorozat.
Ezért ment rá a szavazatom.

Bertollnok - 2011. 12. 28. 19:10

Sajnos, úgy tűnik, hogy a két BB-s gigász egymás elől veszi el a szavazatot. Jobban jártunk volna, ha egy sorozatból csak egy szereplő juthat be az ötbe. Mert én pl. Giancarlo Espositóra szavaztam, mert ő tényleg mellékszereplő, és ebben az évadban hatalmasat játszott. Aaron Paul (szerintem) főszereplőnek számít, abban a kategóriában viszont úgysem lesz esélye.

Walton Gogginsért tényleg nagy kár. A legjobb ötbe mindenképp be kellett volna férnie.

spedway - 2011. 12. 28. 19:57

Végre megint van szavazósdi, ment egy szavazat a törpére. :)

Moonyfoot - 2011. 12. 28. 20:41

Long live for Tyrion :D Tegyük hozzá, hogy a könyvbeli karakter is zseniális :). Dinklage-re ment egyértelműen :D

Clapko - 2011. 12. 28. 20:52

Legalább vmelyik BB-es előzze meg Mandy Patinkin-t, mert nem kicsit voltak jobbak. HAJRÁHAJRÁ!!!

pajzi - 2011. 12. 28. 22:32

Oooo nem lehetne 4 dijat adni?
Dinklage, Esposito, Patinkin, Aaron Paul mind megerdemelne (a fringe nalam kasza volt 3-4 resz utan).

Nehez… legyen Gus!

szerintem - 2011. 12. 28. 22:51

kulonos, hogy a Misfitsbol Joseph Gilgun nem fert ide, mert bar a szerep komolytalan, a szinesz nagyon komolyan jol jatszik, ezer arca van. talan az a gond, hogy a 40 percesbe foleg dramai, mig a 20 percesbe foleg komikus sorozatok tartoznak, a Misfits meg ket szek kozul a pad ala esett…

Creed - 2011. 12. 28. 23:28

Eldöntöttem… nem szavazok. :D Mivel minden karaktert zseniálisnak tartok, egyszerűen képtelen vagyok kiemelni egyet is közülük. Na jó, talán ha nagyon megerőltetném magam, akkor kihoznám “Gus”-t győztesnek, de a többiekért is fájna a szívem.

bruti - 2011. 12. 29. 00:54

Esposito a részemről.
A Trónok harca sikere ill. popularitása meglátszik a szavazáson, bár ez nem von le semmit a Dinklage játékából.

zoli - 2011. 12. 29. 19:54

Most komolyan? Esposito egyértelműen.A többi közelébe sem ér.

mm - 2011. 12. 29. 23:50

és michael pitt hol a francban van?

mm - 2011. 12. 29. 23:51

idén John Noble csak hozta a szokásosat és ennyi, ez kb olyan mint Michael C Hallt szerepeltetni legjobb 40 perces főszereplőként

f.fredericks - 2011. 12. 30. 11:06

Már amikor elküldtem a jelölésemet, tudtam, hogy egyik jelöltem sem fog bejutni a top 5-be, pedig Cress Williams az FNL-ben nagyon komolyat alakított, Vince apjaként.

Shepard - 2011. 12. 30. 22:45

Csak mondom, hogy 2007-ben Robert Sean Leonard nyert nem Robert Knepper.

winnie - 2011. 12. 30. 22:53

knepper nyert, csak most már rsl az első. (nem mellesleg, ez volt az első kategória annak idején, ahol manipulálni próbálták a szavazást.

Q - 2011. 12. 31. 10:19

TESLA!

Pingvinúr - 2012. 01. 09. 17:58

Walton Goggins???

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz