login |

Star Wars: Underworlds?

2012. 01. 11. 21:41 - Írta: winnie

38 hozzászólás | kategória: hírek, video,

Oké, csak munkacím, de egyszerre ennyi infót rég hallottunk a tervezett élőszereplős Star Wars-sorozatról. A tovább mögött Rick McCallum, a producer mesél mindenfélét 7 percben, elárul ugyan egy-két részletet (beszédes a cím, az alvilág lenne a középpontban), de leginkább a sorozat készítésének, vagyis inkább nemkészítésének hátteréről beszél. Ugyebár jelenleg az a helyzet, hogy megírtak több tucat szkriptet, de a jelenlegi technológiával nem tudnák 4-5 millió dollárból és 7-8 nap alatt leforgatni az epizódokat. Kapkodni meg gagyit kiadni a kezükből nem fognak, a forgatókönyvek nem évülnek el és állítólag eszméletlen jók, inkább kivárják míg a technológia adott lesz. Jövőre? 2 év múlva? 2020-ban? Majd kiderül.

Persze McCallum nem csak erről beszél, több érdekes kérdésre is kitér, például a csatornaválasztásra (kevesebb pénézért vállaljanak kisebb nézettséget vagy nagyobb büdzsével kockáztassák, hogy buknak, ha nincs elég néző), elmondja, hogy az HBO-nál adottak lennének a feltételek, sok pénz egy epizódra, illetve idő, de nem akarják, hogy a csatorna totális ura legyen a sorozatnak. Nem megszedni akarják magukat a szériával, de a kontrollt sem akarják teljesen átadni.

38 hozzászólás Ne habozz!

Kelta67 - 2012. 01. 11. 21:58

Mivel elég rendesen Star Wars rajongó vagyok, így azt üzenném:

Toljátok már vazeee…!!!!!

energiabomba - 2012. 01. 11. 22:02

@Kelta67: +1

Llew - 2012. 01. 11. 22:10

A munkacím lehetett volna az SW: Unokáink sem fogják látni

Kisvesza - 2012. 01. 11. 22:21

Ráday Mester majd küzdeni fog a műemlékromboló droidokkal?

gisss - 2012. 01. 11. 22:29

“gagyit kiadni a kezükből nem fognak”…umm Baljós Árnyak?

winnie - 2012. 01. 11. 22:32

a tetszés ízlés kérdése, de a BÁ-ra bőven volt idejük, hogy olyan legyen, ahogy nagyjából megálmodták. nem akarja, hogy négyzethálók legyenek az effektek, na.

Kocsolas - 2012. 01. 11. 22:33

igazából hogyha tényleg ilyen alvilági játszadozásra akarják kihegyezni akkor csak kábelen tudom elképzelni, az országoson túlságosan elmenne abba az irányba h kicsiknek is szóljon. de amúgy jöhet:D

tremonti - 2012. 01. 11. 22:36

Fuck you Rick Burman! You ruined this too?

Csigusz - 2012. 01. 11. 22:36

ez vajon előbb fog megjelenni, mint a Diablo 3? :D

Skate - 2012. 01. 11. 22:47

A Klónok Támadásába a film nagy részében látszott, hogy vetített háttérrel dolgoztak. Moziban és tévében egyaránt szembetűnő volt a végeredményen. Csak dvd-kiadás sötét szűrösített változatban nem volt annyira zavaró. Ma már az alacsonyabb költségvetésű sorozatok hozzák azt a megvalósítási szintet. Meglehetne normálisan csinálni a mai technikával is, ha akarná. És akár saját csatornát is indíthatna (és senki se szólna bele a munkájába, csak csinálná végre), ahol mehetne, a többi időt kitölthetné a cége által gyártott műsorokkal, filmekkel és esetleg egyéb sorozatokkal.

nali - 2012. 01. 11. 22:51

a starwars mar ciki,bar ha hansolot visszahozzak akkor racuppanok mint csecsemo a cicire

gisss - 2012. 01. 11. 22:51

winnie – nem csak a kinézetre gondoltam;)
tremonti – what’s wrong with your face?! egy újabb Plinkett kritika alapanyagának pont jó lesz ez a sorozat :D

End - 2012. 01. 11. 22:57

@nali Nyilván ciki,ezért van világszerte sok millió rajongója.

Platschu - 2012. 01. 11. 23:10

Persze nem a saját pénzemről van szó, de most 20 epizódért sokallnak 100 millió dollárt? Hány mozifilmre költenek több pénzt, itt meg a hírnév simán eladná a sorozatot. Ha a LOST-re tudtak horribilis összegeket kifizetni, akkor éppen erre nem? Mert kétlem, hogy az SW megbukna, mert még legrosszabb esetben is a kapcsolódó merchandise termékekből, a külföldi vetítésekből vagy végszükség esetén 3-4 rész mozifilmmé összefűzésének bevételéből is visszahozná az árának a többszörösét.

Mammut - 2012. 01. 11. 23:34

“És akár saját csatornát is indíthatna”

meg kell hagyni, ha lenne ilyen, hogy sw channel, csak azt nézném :D

akh - 2012. 01. 11. 23:36

Csak jönne már végre…

Ovi - 2012. 01. 12. 00:50

Azt mondja, a rengeteg digitális szereplő miatt kerülne sokba a sorozat. Tegye fel a kezét, akinek a rengeteg digitális szereplő kell?
Senki?
Megoldottuk a problémát. ;)

Oké, nyilván nem ilyen egyszerű, mert változatos helyszínek és idegen világok nélkül nem lenne igazi egy Star Wars-sorozat, és az ilyesmi nyilvánvalóan sokba kerül.

Mindenesetre jó volt hallani, hogy még nem döglött ez a projekt.

Zakkant - 2012. 01. 12. 03:36

Olyan sorozatot kérek szépen a Lukas farm gyártásában, ami látványra New Hope, fordulatokra Empire, a Császár szereplésének mennyiségét tekintve arányaiban Jedi. Semmi többet nem várok el. Ne legyen guminyúl, ne legyen idegesítő hatéves, ne legyen túladagolt CGI, nem kell bele Yoda mester, vagy töménytelen fénykardpárbaj, évadonként 1-2 elfér és kész, nem arról szól(t régen) a Csillagok Háborúja… “A speciális effektus csak eszköz a történetmeséléshez, nem helyettesíti azt.”

jiliac - 2012. 01. 12. 08:05

Én is eléggé nagy sw fan vagyok tehát csak örülni tudok ennek a hírnek. Nem kell elsietni fiúk, csak nyugodtan… :).

Bár kételyeimet is megfogalmaznám ezzel a sorozattal kapcsolatban. Mivel én az öregebb korosztályt képviselem akinek a már fentebbi kommentekben felsorolt minőségi elvárásai vannak.

Tehát mivel az új széria sem nekünk szólt már, és azóta sem látott napvilágot olyan rajzfilm, animáció ami nekünk szólt volna így azt hiszem a arra várni, hogy egy a régi trilógia szintű sorozat lásson napvilágot enyhén szólva hiú ábránd. Persze ebben a világban a látvány fontos, de azzal nem lesz jó egy sorozat (lásd: terra nova, falling skyes). Szerencsére nem Mr. Lucas írta a skripteket, ami eleve reménnyel kecsegtet. Az hbo-nak örülnék mint tv csatorna leginkább. Szóval én várok türelemmel és nem “nagy” elvárásokkal.

Platschu - 2012. 01. 12. 08:37

Már olyan unalmas ez a régi vs. új trilógia érvelés. A Clone Warst is akkor kinek gyártják? Vagy már az sem elég jó a “régi” trilógia rajongóinak? Akkor most bábozzanak, mint a nyolcvanas években? Na ne már…

Cuna - 2012. 01. 12. 09:31

“Nyilván ciki,ezért van világszerte sok millió rajongója.”

hannahbarbarának is

S@ti - 2012. 01. 12. 09:45

Nekem csak annyi álmom van, hogy a timeline szerint a régi trilógia idején vagy az új és a régi trilógia között játszódjon. Magyarul: Darth Vader-t akarok!

Llew - 2012. 01. 12. 10:24

S@ti
Az eddig is tudott volt, hogy nem a főszereplőkről fog szólni, szóval ne nagyon számíts rá.

Cuna
Ez most pozitív vagy negatív érv akar lenni?

M76 - 2012. 01. 12. 11:03

ÉN ezt a 7-8 napot nem értem, ez törvénybe van foglalva, hogy ennyi idő alatt kell leforgatni egy epizódot? Miért nem lehet több időt adni rá.

keihun - 2012. 01. 12. 12:55

Cuna:
De hát Hanna-Barbera kb. minden második embert a gyerekkorára emlékezteti. Hogy lenne már ciki? :)

Zuzzancs - 2012. 01. 12. 13:18

Nem kell ezt elsietni…

Am azt nem értem, hogyha a sok CGI elkészítésével van bajuk, akkor egyezkedjenek Lucas bácsival és használják az új trilógia CGI elemeit. ELvégre a bolygórendszerek és azok lakói szerintem nem változnak. Ha meg egy két új népet hoznak be valami messzi-messzi bolygóról, akkor arra meg csinálnak újat.

Azzal én is egyetértek hogy nem kell minden részbe 10 perces fénykard párbaj. Egy kettő lehet benne, hogy azért ne felejtsük el hogy van nekik olyanjuk is, de emellett teljesen elhanyagolható.

@Platschu-val is egyetértek. Magával a hírnévvel is bőven elérik a kívánt nézettséget,mert azért ha belegondolunk eléggé meghatározó szerepe volt a filmiparban a Star Wars névnek.

Kovasz - 2012. 01. 12. 13:19

A “7-8 napos forgatási idő” problémájára: csinálják kábelesre, 10-13 rész * 50 perc sztem bőven jó lenne, és akkor van legalább fél évük leforgatni az egész évadot
A pénz problémához: egy SW sorozat mégis h lenne már bukó??? Pénzük tuti van dögivel, és azt is biztosra veszem, h nem fog bukni (ha meg tele vannak szuper scriptekkel, akkor meg aztán pláne)
Az HBO-s felvetést meg nem is értem, nehogy már pont ők ne tudjanak egy olyan szerződést kicsikarni, h mondjuk csak 1 évig lesznek az HBO-nál az exkluzív jogok….

Úgyhogy munkára fel, csinálni!

Gaabor10 - 2012. 01. 12. 13:47

kár, hogy Harrison Ford már lassan 100éves lesz, mást elképzelni Hanként meg.. nekem a gyerekkoromat rombolná le.

winnie - 2012. 01. 12. 14:24

“A pénz problémához: egy SW sorozat mégis h lenne már bukó??? Pénzük tuti van dögivel”

de ez nem így működik, erre van egy rendszer. ha forgatni akarnak, akkor ahhoz pénz kell. ők nem fognak pénzt áldozni rá, hiszen a pénzt egy sorozatból a csatorna látja. és egy kábelcsatorna jóval kevesebb pénzt tudni egy egy sorozatra. (az sw név sem garancia, ilyen alapon a star trek sem lenne bukó. a clone wars még a cartoon networkön sincs top3-ban)

“Az HBO-s felvetést meg nem is értem, nehogy már pont ők ne tudjanak egy olyan szerződést kicsikarni, h mondjuk csak 1 évig lesznek az HBO-nál az exkluzív jogok….”

úgy tűnik nem. nem akarják, hogy az hbo beleszóljon, ennyi.

David R. Blake - 2012. 01. 12. 14:25

Én még a BioWare féle RPG játékok “világát”, a Régi Köztársaságot is el tudnám képzelni, pont azért mert ott megfelelő arányban még megvoltak a sithek és a jedik is, de mégsem róluk szólt minden. Meg persze így szélesebb körök felé is nyithatnának, hogy “Lám, van ilyen SW is!”.
Ami meg az effekteket illeti, csak annyit hogy az HBO-nál ez tényleg nem lenne gond, gondoljunk csak a Game of Thrones CGI-jeire, bár ha még sem HBO, akkor az SG:U-nak is egész tűrhető látványa volt, más kérdés, hogy csak a 2, évadra szedte össze magát. :(

winnie - 2012. 01. 12. 14:29

“ÉN ezt a 7-8 napot nem értem, ez törvénybe van foglalva, hogy ennyi idő alatt kell leforgatni egy epizódot? ”

hetente van sorozat, akkor hetente tudsz forgatni, nem?:) ha 10 nap lenne egy részre, akkor egy idő után utolérne a sorozat:)

Ovi - 2012. 01. 12. 15:53

Az angolok úgy csinálják, hogy kisebb stábbal (emiatt olcsóbban) dolgoznak, viszont több időt szánnak egy epizódra. Így aztán, mint tudjuk, nem is készítenek 13 résznél hosszabb évadokat. A Doctor Who vagy a Merlin 8 hónapig forog, aztán 3 hónapig van képernyőn. Így az effektekre is több idő jut – napok helyett hetek -, és kevesebb pénzből tudnak kihozni jobb minőséget.

Szóval az a kérdés, hogy ezt az 50 forgatókönyvet hány évadnak szánják Lucasék. Anno arról volt szó, hogy az élőszereplős sorozatot európai formátumban képzelik el, de azóta eltelt… ijesztően sok év. Amikor elkezdték tervezni a Star Wars-sorozatot, még a Róma első évada ment az HBO-n. :)

winnie - 2012. 01. 12. 16:10

“Így aztán, mint tudjuk, nem is készítenek 13 résznél hosszabb évadokat”

ez eddig egyenlő amerikai kábel (mondjuk a 22 rész az országoson is 9 hónapig forog), de azért ne feledd, hogy az angoloknál egy évad inkább 6 részes, nagyon kevés sorozatnak adatik meg a 13 rész.

humandr - 2012. 01. 12. 18:42

tremonti: “Hey wait a minute, that ain’t Rick Berman!”

m76 - 2012. 01. 12. 20:06

hetente van sorozat, akkor hetente tudsz forgatni, nem?:) ha 10 nap lenne egy részre, akkor egy idő után utolérne a sorozat:)

Jajj ne játszd már a hülyét, ok, hoyg hetente van új rész, de nem mind az 52 héten. Ha 10 nap lenne egy részre, akkor is kijönne több mint 20 rész egy év alatt, kábelen pedig csak 13 rész egy évad, nehogy már ne férjen bele időben.

winnie - 2012. 01. 12. 20:19

m76: ez nem hülyejátszás. 4-6 héttel a premier előtt kezdenek forgatni és 4-6 héttel a finálé előtt zárnak – ha nem tartanák a tempót, esélytelen lenne minden (ráadásul nem csak a forgatásra van ennyi idő, hanem minden részlegnek ennyi az ideje a soutoknak, az íróknak, vágóknak, stb.). így is van, hogy a forgatás nagyon közel esik az adáshoz, a vágás meg végképp – idén egy community emiatt nem is került időben adásba.

Leoben - 2012. 01. 14. 10:12

winnie: Syfy-nál láthatóan nem hallottak erről a 4-6 hetes rendszerről :D De amugy ha azt eltudják játszani, hogy az Eureka-t 1 évet eltolják, nem férne bele, hogy kitolják a forgatási időt és 2 hetente adjanak le egy részt?
Nem értek hozzá, csak érdeklődök.

winnie - 2012. 01. 14. 10:19

az csak országosnál működik, kábelen jóval előre megcsinálnak mindent, nagyon kevás forgatás csúszik a sugárzási időbe.

a 2 hét nem megoldás, rendszeresség kell a nézőnek, elfelejtenék a sorozatot.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz