login |

House: Ez a harc az évad lesz a végső

2012. 02. 09. 00:19 - Írta: winnie

91 hozzászólás | kategória: az év híre, hírek,

Eddig kérdéses volt, hogy folytatódhat-e a House, nagyjából 50-50% volt az esély, de ma megszületett a döntés, a készítők és a FOX úgy döntöttek, hogy vége a sorozatnak, a nyolcadik lesz az utolsó évad, a 8×22, azaz a 177. résszel búcsúzik Hugh Laurie a szerepétől. (Lehet, hogy a hétfői, gyenge nézettség az oka a döntésnek?)

Részemről: kár érte, de ahogy olvasom a kibeszélőt, főleg a legutóbbi részek kapcsán, nem csak nekem jön be a 8. évad. Cuddy-ról tudtam, hogy nem fog hiányozni, a két új orvos (Adams – Odette Annable, Park – Charlyne Yi) is teljesen rendben van, a sztorik meg olykor különösen érdekes irányba kanyarodnak el – a hatodik évad után nálam a hetedik, a hetedik után meg a nyolcadik is előrelépés volt. Nem baj, legalább a csúcson hagyják abba. Már persze azok számára, akik nem szálltak ki 7, 6, 5, 4, 3, 2 vagy 1 évaddal ezelőtt. A tovább mögött David Shore és Katie Jacobs, a két showrunner és Hugh Laurie közös levele a rajongóknak. Mindenki hazudik.

After much deliberation, the producers of House M.D. have decided that this season of the show, the 8th, should be the last. By April this year they will have completed 177 episodes, which is about 175 more than anyone expected back in 2004.

The decision to end the show now, or ever, is a painful one, as it risks putting asunder hundreds of close friendships that have developed over the last eight years – but also because the show itself has been a source of great pride to everyone involved.

Since it began, House has aspired to offer a coherent and satisfying world in which everlasting human questions of ethics and emotion, logic and truth, could be examined, played out, and occasionally answered. This sounds like fancy talk, but it really isn’t. House has, in its time, intrigued audiences around the world in vast numbers, and has shown that there is a strong appetite for television drama that relies on more than prettiness or gun play.

But now that time is drawing to a close. The producers have always imagined House as an enigmatic creature; he should never be the last one to leave the party. How much better to disappear before the music stops, while there is still some promise and mystique in the air.

The producers can never sufficiently express their gratitude to the hundreds of dedicated artists and technicians who have given so generously of their energy and talent to make House the show it has been – and perhaps will continue to be for some time, on one cable network or another.

The makers of House would also like to thank Fox Broadcasting and Universal Television for supporting the show with patience, imagination and large quantities of good taste. The Studio-As-Evil-Adversary is one of the many clichés that House has managed to avoid, and for that the cast and crew are deeply grateful.

Lastly, the audience: some have come and some have gone, obviously. This is to be expected in the life of any show. But over the course of the last eight years, the producers of House have felt immensely honored to be the subject of such close attention by an intelligent, discriminating, humane and thoughtful – not to mention numerous – audience. Even the show’s detractors have been flattering in their way. Making the show has felt like a lively and passionate discussion about as many different subjects as could possibly be raised in 177 hours. The devotion and generosity of our viewers has been marvelous to behold.

So, finally, everyone at House will bid farewell to the audience and to each other with more than a few tears, but also with a deep feeling of gratitude for the grand adventure they have been privileged to enjoy for the last eight years. If the show lives on somewhere, with somebody, as a fond memory, then that is a precious feat, of which we will always be proud.
Everybody Lies.

91 hozzászólás Ne habozz!

andras123 - 2012. 02. 09. 00:23

Akkor kezdem én.

Hiányozni fog. A heti rész megint zseniális volt.

Skate - 2012. 02. 09. 00:24

A nyolcadik tényleg hozza a formáját és hétről hétre élvezetes részeket rak elénk. Sajnos előtte 3 évadnyi hullámzást kellett elviselnünk.

AbyssR - 2012. 02. 09. 00:30

Egyetértek. A Cuddy-s pain in the ass – huzavonáknak köszönhetően a sajátbejáratú házi kaszásom már fente a szerszámát…de jobb volt ez így, hogy a készítők kaszálták el Lisa Edelsteint (vagy ő saját magát??!). Ez az évad szárnyal, az újak inkább frissítették a sorit, mintsem az elmenők hiánya miatt keseregnénk, s ahogy említettétek, a történetek kellemesen nyakatekertek. Akkor most én is hazudok?:)

MargieM - 2012. 02. 09. 00:31

nagyon szerettem. hiányozni fog.

Sitrep - 2012. 02. 09. 00:31

“and perhaps will continue to be for some time, on one cable network or another”

ezt most az ismétlésekre-szindikációra értik, vagy kis reménysugár, hogy egy másik adón folytatódhat? Végül “everybody lies”, azaz ők is lehet :)

Desperate HOUSEwife - 2012. 02. 09. 00:32

YES!
Mennyire vártam ezt a hírt! El sem hiszem, hogy örülök neki, de…ez van. Most menjen szépen vissza Hugh Angliába, brit sorozatokban játszani.

Aldo - 2012. 02. 09. 00:46

Nagyon kár érte, mert a kezdetektől fogva nagy rajongója voltam, de gondolom még sokan mások is. Néhány kisebb hullámvölgytől eltekintve végig tartotta a színvonalat. Nem tudom hanyadik részt forgatják, de remélem normálisan lezárják a végén.

zsoltib - 2012. 02. 09. 00:46

Én a 7. évadból egy két részt néztem csak meg, utána valahogy elfelejtődött. Aztán gondoltam, hogy majd nyáron egyben. Az elmaradt. Viszont, ha ezzel az évaddal vége akkor lehet erőt veszek magamon és bepótolom. A cikk rövidke írása alapján érdemes bepótolni. Szerintetek is?

InciPInci - 2012. 02. 09. 00:46

hat…

szerintem mar ideje volt

Remelem botranyos vege lesz!
Nem akarok happy endet.

bazs1 - 2012. 02. 09. 00:57

A kis környezetemben bizton állíthatom hogy a legnagyobb House fan én voltam. Az első 3 évadot megszámolni se tudom hányszor néztem újra. Volt hogy amíg vártam egy új epizódra a héten újra néztem egy előző évadot. Azután viszont minden más lett.
A negyedik évadtól kezdve szinte semennyire sem a beteg körül forgott egy rész és tudom, hogy ez dráma és nem kórházas sorozat, de könyörgöm, 5-6-7 év után már nem tudott szinte egyik főkarakter se újat mutatni, mindegyikük reakcióját mimikáját hanglejtését én előre hallottam/láttam/éreztem. Ennél még idegesítőbb volt, hogy mikor úgy tűnt egy másféle szituációban kezdődik egy új évad az maximum 3 részig volt igaz, utána vissza a sablon részekhez, bár volt !egy-két! kiemelkedő mindegyik évadban: biztos, hogy sokáig nem felejtem el a Déli-sark-os részt, a negyedik évad duplazáróját, a túszejtős, Mos Def-es részt az ötödik évadból. De utána már csak annyi öröm maradt amikor egy esetleges hét idézete poént eleresztett valamelyikük…
Le fogom persze darálni tiszteletből a maradék 7. és 8. évadot (már azt se tudom hol kaszáltam el) de nagyon nagy kár érte, mert imádtam, és minőségileg nincs hiba egyik résszel se, csak mint rajongó égtem ki belőle. Örök favorit marad mindezek ellenére!

@Desperate HOUSEwife
tudom béna szöveg de ha valakire, akkor Hugh-ra elmondható, hogy ő most már örökké HOUSE marad :) Szerintem nem csak nekem

Skate - 2012. 02. 09. 01:03

Azért a Sherlockba vendégszerepelhetne egyszer a későbbiekben. Arra vevő lennék. :)

Casey Novak - 2012. 02. 09. 01:04

Két évadja nem nézem, mert ettől a hírtől tartottam. Most már csak azt kell megoldanom, hogy a maradék negyven-valahány részt szétosszam pár évtizedre, aztán nyugdíjas éveimben pedig jöhet a nyolc évad előről.
Nagy űrt hagy maga után ez a sorozat, mérföldkő volt.

Vazul - 2012. 02. 09. 01:06

Ha a háziorvosunk bedobta a köntöst, akkor van esély arra, hogy Odette Annable a Breaking In-ben folytatja? Vagy nem is szállt ki abból?

vm - 2012. 02. 09. 01:10

Talán tényleg eléggé elfáradt az utóbbi években a sorozat, legalábbis az első 3-4 évadhoz képest, és nem baj, ha nem húzzák már tovább, de akkor is az egyik örök kedvencem marad.

winnie - 2012. 02. 09. 01:42

“Ha a háziorvosunk bedobta a köntöst, akkor van esély arra, hogy Odette Annable a Breaking In-ben folytatja? Vagy nem is szállt ki abból?”

esély van, és kiszállt, szóval csak a 3. évadban. illetve csak kevés részben lesz benne, de nem hiszem, hogy visszatérne, ha egyszer elmegy. bár ki tudja.

Aldo - 2012. 02. 09. 02:22

Akkor most, hogy kidőlt a House, akkor a Finder Terra Nova Alcatraz trióból kerül ki a túlélő, vagy túlélők?

winnie - 2012. 02. 09. 03:10

és touch. el kell kezdeni matekozni, hogy mennyi helyen van/lesz a foxnak, lehet, hogy szitkomsiker is befut, lehet plusz egy szitkomsáv, lehet több jó pilot (a kevin bacon – james purefoy pilotot ilyen nevekkel illik berendelni) – sok a változó.

KopiG - 2012. 02. 09. 04:21

Pfú ez szívás, hogy kaszát kapott. Fő kérdésem:lesz rendes sorozatzáró rész, vagy csak úgy jól a közepén abbamarad?

Flanker - 2012. 02. 09. 05:33

KopiG: Most írják, és majd kezdik forgatni az utolsó részeket az évadban, (ezért IS történt most a döntés) így biztosan várható lezárás. Hogy milyen? Az csak az írókon múlik.

rellip - 2012. 02. 09. 06:32

Gondolom lesz sorozatzáró. Egy, mert már aért lebeggett már egy ideje a kasza a sorozat felett, kettő meg hogy azért nem olyan erős átívelős átívelős a sztori.

Én mindenesetre nagyon sajnálom, egyike a kedvenc sorozatimnak.

Cuna - 2012. 02. 09. 06:58

Épp ideje volt már, így is több időt pazarolt el rá Laurie a karrierjéből mint kellett volna. Én már égek a vágytól, hogy végre más filmben/sorozatban/akármiben lássam mert erről a karakterről már évekkel ezelőtt lerágtak minden érdekeset.

Nina - 2012. 02. 09. 07:22

A nosztalgia miatt szomorú, de döglődni meg nem érdemes hagyni. Laurie, nyomás haza és forgatni tovább, valami zseniálisban ;-P as Desperate HOUSEwife said ;-)

Arthuro_Adam - 2012. 02. 09. 07:34

Várható volt a nézettség csökkenése miatt, de bíztam benne, hogy egy rövidebb 9. évadot még kap. Szomorú év ez, Chuck után most House is.

8. évad eddig magyon jó volt.

winnie - 2012. 02. 09. 08:10

így van, ezért is a bejelentés, le lesz zárva, a régiek közül olivia wilde szinte 100%, hogy visszatér, de jennifer morrisont is szeretnék visszahozni.

Shaikon - 2012. 02. 09. 08:11

Már érett nagyon.Az utolsó 2 évadot nagyon nyögvenyelősen nézem.remélem jól zárják le.Nálam az ultra lezárása a Médiumnak volt.Még a mai napig gondolok rá.A másik kedvencemet is le kellett volna idén zárni.Szerintem.Az pedig a SoA.

Shaikon - 2012. 02. 09. 08:13

House visszamegy angliába és lenyom 1-2 évadot a Dr Who-ba.

wice - 2012. 02. 09. 08:20

Azért az jó, hogy vannak stabil pontok az életben: ha én valamit gondolok egy sorozatról, akkor biztos lehetek benne, h winnie véleménye megbízhatóan az ellenkezője lesz annak. :) Szerintem pl a nyolcadik szezon dögunalmas volt eddig (talán a legutóbbi részt leszámítva); nekem a hatodik és hetedik rész volt a mélypont, amikor elkezdtem rádöbbenni, mennyire nem várom már az újabb részeket; Cuddy (minden hibája ellenére) nagyon hiányzik; a két új orvoscsajnak az első egy-két rész után teljesen eltűnt a személyisége (Adamsnak már eleve nem volt sok); Wilson és House viszonya teljesen elfáradt; és ha nem is örülök, hogy vége lesz, de különösebben nem is sajnálom. Hacsak azt nem, hogy _nem_ a csúcson hagyták abba. :/

Norberto - 2012. 02. 09. 08:24

Ha a House befejeződik, akkor lehet, hogy berendelik a Terra Nova 2. évadát. Nem?

Thrasher - 2012. 02. 09. 08:30

helyes, így legalább nem nekem kellett kaszálnom, arra ennyi idő után már úgysem lettem volna képes, pedig az utóbbi évadok minősége miatt megérdemelte volna.

bëiz - 2012. 02. 09. 08:31

Erre a hírre vártam kb december óta. Így lesz motivációm végre elkezdeni ezt az évadot… bár szerintem nyári dara lesz belőle, aztán búcsút intek a morgós dokinak.

Egészen megreformálódik jövő évi sorozat-kultúrám. Ennek örülök. Se House, se Desperate Housewives, talán a Fringe-nek, és a The Office-nak is annyi… így nem kell kaszálnom semmit, és elkerülöm azt a féle bűntudatot, amit a TBBT cancel óta érzek. :-)

ata - 2012. 02. 09. 08:35

Tv2 hanyadik évadnál jár?Amúgy sajnálom.

winnie - 2012. 02. 09. 08:40

“Tv2 hanyadik évadnál jár?Amúgy sajnálom.”

most fog kezdődni a 8.

Deni - 2012. 02. 09. 08:54

nekem nagyon fog hiányozni. mindig is nagy kedvenc volt és az is marad!

paranoid android - 2012. 02. 09. 08:55

Ez szomorú, a 8. évad újra nagyon jó, de ha kap egy igazi lezáró részt, az enyhíti a dolgot, bár sokáig hiányozni fog az biztos.

esfr - 2012. 02. 09. 08:56

Hát szerintem elfogadható döntés, de a mostani rész egészen kiemelkedő volt, és nem csak az új évadok között.

Bandita - 2012. 02. 09. 09:25

Nekem is kedvenc sorozatom volt, de a hatodik évad után egyszerűen már nem bírtam tovább nézni. Most lehet, hogy mégis nekiveselkedem és megnézem az utolsó két évadot.
Én azt olvastam, hogy Hugh Laurie már nem nagyon akar színészkedni, inkább a háttérben akar dolgozni, de hogy ez mit jelent, azt nem tudom. Jó lenne, ha hazamenne egy kicsit és Stephen Fry-jal valami újabb őrültségbe kezdenének – elég volt már Amerikából.

Eddy21 - 2012. 02. 09. 09:29

Talán már itt az ideje. Az új évad eleje nagyon bejött de az utóbbi három rész már untatott. Hiányoznak a régi Wilson-House marháskodások. Azok voltak a sorozat csúcspontjai.

Ingorion - 2012. 02. 09. 09:48

A House-t mindig is imádtam… egészen a 4. évad végéig. Jobban mondva az 5. évad elejéig. Az 5×01-ben valami megtört bennem és bár szolgaian néztem tovább hétről-hétre, egyedül az 5. évad vége tudott valamennyire felvillanyozni (5×22-5×23-5×24… azok az epizódok felidézték bennem miért is szerettem annyira a sorozatot). A 6×01-02-őt zabáltam és nem bántam volna, ha még egy kis időt töltenek az elmegyógyintézetben. Utána azon kaptam magam, hogy a 6×06 után abbahagyom. Nem tudom megindokolni miért, egyszerűen elég volt belőle. A fináléra visszatértem, és láttam a 7. évad premierjét és ennyi. Ja, a nyolcadik évad első részét is meglestem, tetszeni tetszett, de nem igazán éreztem úgy, hogy nekem ezt folytatni kell. Sajnálom, hogy vége, mert tényleg szerettem a sorozatot (az első 4 évad fantasztikus), de azt hiszem ez a helyes döntés. Az utolsó részekre mindenképp visszatérek, bízom az írókban, Hughban, a zárás remélem elemi erejű lesz.

emmyaist - 2012. 02. 09. 10:08

Nagyon vegyes érzelmeket okozott ez a hír… Tényleg elfáradt, de tényleg jó volt, tényleg mérföldkő, de már tényleg nem a régi… Valamikor a hetedik évad közepe óta nem is néztem már, de ettől függetlenül nagyon szeretem és kolosszális jelentősége volt az életemben. Szóval sajnálom.

Voltak viszont jó kommentek, amiken nagyot vigyorogtam és teljesen egyetértek:

@Desperate HOUSEwife
menjen szépen vissza Hugh Angliába, brit sorozatokban játszani

@Skate
Azért a Sherlockba vendégszerepelhetne egyszer a későbbiekben. Arra vevő lennék. :)

@Shaikon
House visszamegy angliába és lenyom 1-2 évadot a Dr Who-ba.

Jó lenne tényleg, ha hazamenne és ökörködnének még egy jót Stephen Fryjal. :) Van egy csomó jó brit panel show dugig pakolva humoristákkal – azok közül is bármelyikben szívesen látnám. (A Sherlockról nem is beszélve… Kb. életem legszebb pillanata lenne, ha valamilyen úton-módon feltűnne benne. :))

Viszont van egy olyan érzésem, hogy ő maga inkább zenélni akar majd. Anyagilag meg nem szorul rá, hogy a tévében kelljen szerepelnie…

Azért RIP House. Hiányozni fogsz, te troll.

ThomassLord - 2012. 02. 09. 10:10

Te jó ég, hogy fog ez nekem hiányozni :-( Rengeteg kellemes percet és kiváló szórakozást nyújtott, igazán hozzámnőtt.

Egy újabb nagy, alap sorozat távozik…

lynx - 2012. 02. 09. 10:10

Ezen hír után az íróknak még van esélye átvariálni az utolsó részeket, és kanyarítani befejezést, vagy ez már késő?

winnie - 2012. 02. 09. 10:11

nem késő, befejezést fognak írni.

Desperate HOUSEwife - 2012. 02. 09. 10:30

Én már telejsen elkezdtem kattogni azon, hogy lehetne beírni a Sherlockba… :)

Fontos, hogy Hugh Laurie NEM csak a House-ból és ebből a karaterből áll. Ő elsősorban egy komikus színész, akinek egy elég színes és változatos munkásság volt a háta mögött már a House előtt is, inkább az furcsa, hogy 8 évig játszott egy karaktert. Nagyon szeretném brit sorozatban látni, és akkor még lenne is ideje másra is, mert egy 6 részes évad nem olyan szinten foglalja le a színészt, mint egy 24 részes. És igen, vissza Stephen Fry-hoz is!

clegane - 2012. 02. 09. 10:35

nekem mindig tetszett a House, hullámvölgyek ide vagy oda.
hiányozni fog na! de azért az még mindig több mint amit a legtöbb sorozat kap, hogy nem unalomba fulladva hal meg, és még rendes lezárása is lesz, azért ez vigasztal. hüpp!

macilaci - 2012. 02. 09. 10:36

Úgy tudom Laurie nemrég lenyilatkozta, hogy ha a House befejeződik azzal az ő tévés pályafutása is véget ér színészként mert ő is befejezi. Tehát ne éljétek nagyon bele magatokat, hogy sok angol sorozatban viszont fogjátok látni őt a jövőben.

Squazee - 2012. 02. 09. 10:38

Az előző évadot nem bírtam végignézni, a mostani aktuális évad azonban sok mindenért kárpótol, egyszerűen újra, zseniálisan House-os. És azt hiszem ez a lényeg, hogy így búcsúzzon el. Jó döntés most befejezni, van, amikor egyszerűen ez kell egy sorozatnak.

GyMate - 2012. 02. 09. 10:43

Szerintem is várható volt a hír, és bennem is elég vegyes érzelmeket keltett. Szerintem az ötödik évadtól kezdve nem is egyszerű hullámvölgy jött, inkább tartós hanyatlás, bár az igaz, hogy nem egyenletesen lefelé: szerintem a hetedik évad utolsó néhány része az abszolút sorozatmélypont, most a nyolcadik évad picit jobb, de azért – szerintem – messze van a régi minőségtől (pl. még mindig van két rész elmaradásom, és valahogy alig bírom rávenni magam, hogy megnézzem őket). Egy ideje már csak a nosztaliga nézeti velem, viszont azért nyolc év alatt belopja magát egy sorozat az ember szívébe, úgyhogy sajnálom, hogy mennie kell (még ha meg is érett rá) – remélem, nagy durranással távozik majd! Semmi finomkodás, hadd beszéljenek a sorozatzáróról utána majd!

punyapapa - 2012. 02. 09. 10:48

Szomorú mert újra a régi fényében tündököl a sorozat de abban egyetértek, hogy legalább a csúcson búcsúzik és az emlékeinkben az marad meg, hogy egy jó sorozatnak lett vége és nem egy megfáradt jó sorozatra fogunk emlékezni.

Ingorion - 2012. 02. 09. 10:53

Amúgy én is örülnék egy Sherlockos vendégszerepnek… vagy akár egy tartósabbnak is, ha valaki, hát ő méltó utódja lehetne Moriartynak, mint Scherlock nemezise… áh, nem kéne beleélnem magam, de úristen, mennyire jó lenne :D

Desperate HOUSEwife - 2012. 02. 09. 10:57

Én egészen bele tudom élni magam. :)
Azt amúgy képtelen vagyok komolyan venni, hogy Hugh visszavonulna a színészkedéstől, ennél óvatosabb volt az a nyilatkozat azért, amiből ezt szűrte le a média. Szerintem arról van szó, hogy még egy olyan léptékű projectbe esze ágában nincs belevágni, mint a House volt, és igaza is van. Írjon könyvet, rendezzen, pihenjen, zenéljen, stb., de egy jó szerepfelkérésre, ami nem köti le 100%-ban az idejét biztos, hogy igent mondana.

horathius - 2012. 02. 09. 11:04

Kár, a legutóbbi rész is nagyon jó volt. Viszont megnézném Hugh Lauriet más sorozatban, akár szitkomban is.

Fega - 2012. 02. 09. 11:07

Nem is vagyok olyan régen függő (6 éve?) de a House volt a sorozat ami miatt az egész elkezdődött.
És most ott tartunk, hogy az igazi (kezdeti) kedvencek már mind odavannak. (Prison Break, Entourage,Friday Night Lights)
Azért valahol jó, hogy a House tartott legtovább.

Szipp.

dori - 2012. 02. 09. 11:13

Huh, ezt a posztot ma olvasni…:)
A House volt az első sorozatom, ami “berántott” és letöltöttem hétről-hétre. A rosszabb időszakaiban is kitartottam mellette.
Furcsa lesz, hogy nincs, de örülök, hogy még úgy-ahogy a csúcson hagyják abba és nem húzzák el jobban. Remélem, méltó befejezése lesz. Nagyon fog hiányozni.

Wysa88 - 2012. 02. 09. 11:32

A 6. évad után megfogadtam, hogy én ezt a sorozatot biztos nem nézem tovább, de annyian dicsérték a 8. évadot, hogy adtam még egy esélyt a dolognak és pontosan 4 nappal ezelőtt elkezdtem darálni a 7.-et. És mikor már kezdenék visszaszeretni a sorozatba, jön ez a hír. Azért nem lenne egy rossz dolog, ha sikerülni nagyjából mindenkit visszahozni az utolsó részbe. Mindenesetre az első 3 évad ott van minden idők legjobb sorozatainak legjobb évadai között.

bikkbakk - 2012. 02. 09. 11:54

Erősen kétlem, hogy Laurie a következő 5-10-ben komolyan tévézni fog.

Nikki - 2012. 02. 09. 12:33

Annyira nem ütött szíven a kasza, mert az utóbbi pár évben elég furán álltunk a dokival; amolyan se veled se nélküled kapcsolat. Összességében azt mondhatom, hogy hullámzásai ellenére mindig is szerettem Dr. House-t és egyik kedvencem marad. Alap sorozat, a régi nagyon közül; sajnálom, hogy vége lesz, de legalább le tudják zárni; remélem egy jó befejezést írnak neki.

öregsam - 2012. 02. 09. 12:55

Lehet mondani, hogy már jóval korábban lejtőre került a sorozat (vagy legalábbis voltak lejtmenetes szakaszok), de számomra a 8. évaddal (illetve a 7. évad meghökkentőnek szánt, de hiteltelen zárásával) egyértelmű, hogy nem kellene folytatni.
Az új karakterek (különösen Park) irritálóak (amikor nem azok, akkor semmilyenek), és bár az első pár rész után kevésbé hangsúlyosak, így viszont az derült ki, mennyire rettentően kiürült a sorozat. Wilson vs House viszony elfáradt, kiürült, Foreman mint főnök érdektelen, súlytalan, és az egésznek van egy olyan “már csak a nosztalgia éltet, pedig még tart” érzete.
Szép volt, jó volt, de elég is volt.
Egy ütős, cannonball-os lezárást megérdemelne.

DeadMan - 2012. 02. 09. 13:03

Én pont úgy voltam vele, hogy legyen még egy évad, hogy a lezárás kellőképpen fel lehessen építve. Ugyanakkor látok annyi profizmust az írókban, hogy megoldják nekünk ezen évad végére is a nagy finálét. De emiatt mondjuk pl. semmi esélyt nem látok rá, hogy akár Cuddy, akár 13 dolgaival még bármi is történjen, ami azért valljuk be, a végére még odafért volna. No de majd meglátjuk mit hoznak ki belőle. Hiányozni fog a sorozat, de lássuk be, 8 évad több is, mint elég!

Tacsi - 2012. 02. 09. 13:09

A mindenki hazudik azt jelenti, hogy lesz 9. évad? :)

jellycat - 2012. 02. 09. 13:43

Bár már régóta mondogattam, hogy ideje lenne befejezni, hogy szépen le tudják zárni a történetet, mégsem örültem túlságosan, amikor olvastam a hírt. Még egy sorozatért sem rajongtam annyira, mint a House-ért, és sokakkal ellentétben nem a klasszikusnak számító első három évad során, hanem pont a 4. után szerettem meg annyira, hogy minden héten alig vártam az új részt. Hiába nekem nagyon tetszett, ahogy az orvosi esetek helyett a szereplők kerültek a középpontba.

Az abszolút kedvenc nálam a 6. évad volt, mert ott nagyon szépen tálalták a karakter fejlődését, ez tartott a Cuddy-val történő szakításig, a 7. szezon közepéig. Ott hatalmasat csalódtam, és nem (kizárólag) a szakítás miatt, hanem mert olyan ostobán és a még a legelvetemültebb rajongókat is elidegenítő módon oldották meg, hogy ott én is elveszettem a lelkesedésem – nem is kicsit. Az is borzasztó volt, ahogy Cuddy karakterét leépítették. Akárki akármit mond, hogy miért távozott Lisa Edelstein, én akkor is úgy látom, hogy a 7. évadban nagyon durván “kinyírták” a karakterét, és ezzel House több évados karakterfejlődését is szépen lehúzták a wc-n.

Mindenezek ellenére a 8. évadban nagyon kellemesen csalódtam, nagyon élvezetesek a részek, ráadásul kifejezetten jól alakulnak a dolgok Cuddy nélkül is. Az viszont tagadhatatlan, hogy nagyon más ez a sorozat, mint pár éve. Viszont, ha vége lesz hiányozni fog, és csak remélem, hogy lesz olyan sorozatkarakter, akit olyan jó lesz néznem, mint House-t.

UEVCS - 2012. 02. 09. 14:04

Részemről rendben van ez így, legalább lesz egy szép, rendes lezárása és az 5-6. évados hullámvölgy ellenére szép emlékekkel fog búcsúzni.
Ugyanakkor szomorú is vagyok, mert lassacskán eltűnnek a kedvenceim. A Rescue Me, aztán a Smallville, most meg a House. Hüpp-hüpp :(

XKonRADX - 2012. 02. 09. 14:20

:'( Most keltem föl de szerintem vissza is fekszem! Lehet h voltak gyengeségei a sorozatnak, de melyiknek nem? Mintha egy darabot kivágnának belőlem! Én nagyon szerettem minden egyes percét… Sajnálom! :((((( MINDENKI HAZUDIK!

Roxi - 2012. 02. 09. 14:50

Hát ez szomorú,főleg,hogy én csak az 5. évadtól kaptam rá a Housera így elég kevés jutott belőle! Jó lenne ha valahogy visszajönne az utolsó részre Lisa Edelstein is!

secret - 2012. 02. 09. 15:23

legalább úgy, mint a szülfel/24 stb. esetében, ő is megkapja a kijáró véget. remélem én is, hogy botrány lesz, és vér fog folyni – a börtön, elmegyógy nem ütnének nagyot. sőt. remélem house fog gyilkolni.

amúgy hiányozni fog, de el vagyok maradva, a nyolcadik évadból nekem nagyon hiányzik cuddy.

Sherlock20 - 2012. 02. 09. 15:30

Mi van, ha House temetésével zárul? Legkézenfekvőbb, amivel minden régi karaktert vissza tudnak hozni. Bár annak örülnék a legjobban, ha nem csak 1 részre térne vissza JM meg OW…

Hát, akárhogy is, szomorú hír, a mindenkori legjobb sorozatok közt a helye a Lost, és a többiek mellett… Mégcsak arra is kicsi a remény, hogy NBC-n folytatódjon, hisz Laurie már nagyon nem akarja folytatni…

bokesz - 2012. 02. 09. 17:31

tavaly a Smallville, idén a House…
Ha az NCIS is erre a sorsra jut, akkor nem lesz olyan a mai sorozatok között, amit szívesen néznék…
Remélem azért kerek lezárást fog kapni…

winnie - 2012. 02. 09. 17:52

“Ha az NCIS is erre a sorsra jut, akkor nem lesz olyan a mai sorozatok között, amit szívesen néznék…”

az azért elég kemény. nekem még 30-50 van, amit szívesen néznék, csak nincs időm rá a többi miatt:)

Benjy - 2012. 02. 09. 18:11

Fura, ha egy évvel ezelőtt olvastam volna ezt a hírt, csak legyintettem volna.A 8. évad viszont annyira megfogott, hogy most kicsit fáj, de hiába megöregedett a sorozat.A normális lezárásnak örülök, ugyanis nem sok sorozat tud élni ezzel a lehetőséggel.És persze jó pár újonc megfogott ebben az évben, úgyhogy kell is a hely nekik.Olivia és JM visszatérésének nagyon örülnék, ellenben Cuddy teljesen nem hiányzik, szerintem nem is kéne erőltetni.A szállóigává vált elszólást pedig soha nem fogom elfelejteni: EVERYBODY LIES!

Mellesleg most, hogy DHW és House pályafutásának vége, így TV2 szerdai sorozatos blokkja is ki lett nyírva? Ha Grimm sikeres lesz, akkor én beraknám H5O-val szerdára, vagy esetleg valami újdonság kaphatna helyet.Bár ha belegondolok inkább csak kinyírják a szerdát.Könnyebb.

Benjy - 2012. 02. 09. 18:11

szállóigévé*

Cuna - 2012. 02. 09. 18:44

“Ha az NCIS is erre a sorsra jut, akkor nem lesz olyan a mai sorozatok között, amit szívesen néznék…”

Megfordítanám. Mindig lesz olyan sorozat amit szívesebben néznék mint ncis-t, csi-t, stb :D

Orsi - 2012. 02. 09. 18:47

Hiányozni fog, de részemről a 6. évadtól lejtmenetben van a sorozat.

Ben - 2012. 02. 09. 19:15

Bakker, ne már. Épp a napokban jutott eszembe, hogy vajon lesz-e folytatás erre tessék..:(
Nekem nagyon fog hiányozni. Nincs olyan sorozat aminek egy-egy új részét úgy vártam volna mint a HOUSE-t.

Csabi87 - 2012. 02. 09. 19:34

Na szép… nem rég kezdtem el nézni, és habár a 6. évad tényleg kritikus volt, a 7. baromi jó (most éppen azt nézem)… erre tessék… lehet, hogy miattam van?:D
Akkor jó, hogy nem kezdtem el hamarabb nézni…

Ale - 2012. 02. 09. 19:35

Általában védem az amcsikat, de ilyenkor atomot tudnék dobni rájuk. Inkább néznek 162 féle CSI-t, NCIS-t, Law & Ordert… Ráadásul most, mikor megint parádésak a részek. FUCK YOU!

eranett - 2012. 02. 09. 19:40

Sajnos ezt is megérjük, hogy ennek is vége lesz:( Azért reménykedem, hogy Hugh-t fogjuk még filmekben látni.(The Oranges, Mr. Pip) Előbbit karácsony táján, utóbbit ki tudja, lehet, még készen sincs?) És igen jó lenne Stephen Fry-jal is újra együtt látni!!
A House pedig idővel”történelem”lesz.

Desperate HOUSEwife - 2012. 02. 09. 23:51

jellycat: bár a távozás oka a mai napig nem tiszta, de azt Lisa Edelstein is lenyilatkozta, hogy nagyon nem tetszett neki, amilyen irányba vitték a karakterét a 7. évad második felére. Valóban nagyon félrement ott valami, jó megfogalmazás a “legnagyobb rajongókat is elidegenítő mód”, tényleg ezt csinálták, saját magukat hazudtolták meg a szakítás miértjével, utóéletével, a karakterek önmagukból való kifordulásával, és persze a totális mélypont évadzáróval.

gromit - 2012. 02. 10. 02:50

Hát, nem esett jól erre a hírre kelni reggel, de persze már egy éve benne lógott a levegőben, szóval váratlanul se ért. Az azért szép, h tkp önszántukból, rendes lezárással búcsúzhatnak, és remélhetőleg nem csak a kutya álmodta :)

Hiányozni fog, ez nem is kérdés. Igazán kihozta belőlem a sorozatjunkie-t, bár csak Hugh Laurie miatt kezdtem el, h meglátom, h egyáltalán bírom-e, de rácuppantam tisztességesen. Biztos pont volt az utóbbi 7 évben vagy hogy, mióta szinkronosan elkezdődött nálunk (jóval később lett csak lehetőségem váltani szinkronmentesre), és jó volt az az állandóság, a maga folytonos változatosságával :D

Voltak persze gyengébb részek, sőt egyszer totál ki is akasztottak, de olyan szinten, hogy feladom, ha ők így feladták (igen, a szakítós rész volt). De vhogy olyan ez, mint klubcsapatnak szurkolni, ilyen pocsék meccs, gyenge játék után én többet ki nem jövök meccsre. És kell az az egy hét, amíg az ember megnyugszik, és persze ott van a következő hazain is :)

A mostani évad meg kifejezetten tetszik, egyáltalán nem hiányzik Cuddy, Parkot is csak sikerült megszoknom, friss az egész, jó kis House-os mókákkal — én meg kevéssé agyalok, csak hagyom magam szórakoztatni. (mostani résznél azért megállt bennem az ütő… nehéz elhinni, h még mindig van, amivel ütni tudnak, és lám, de, simán lehet.)

gromit - 2012. 02. 10. 03:02

az, h Hugh Laurie nem akar többet sorozatozni, sztem leginkább az amerikai sorozatozásra vonatkozott, az azért elég intenzív meló, és bőven elege lehetett 8 év alatt… egy átlag angol sorozat viszont csak 6 rész, nem mondom, h most rögtön ugorjon bele, de előbb-utóbb úgyse fogja kibírni :)

addig meg zenélgessen csak, meg írjon, pl. adós még egy regénnyel, meg aztán ha már ráér, Fry-jal is összehozhatnak majd vmit. azt hiszem azt most nem állok neki pedzegetni, h elvileg függőben van egy Sherlock Holmes-filmjük/sorozatuk :D (gyanítom, h ez ma már erősen múlt idő)

és végre borotválkozhat és beszélhet majd britangolul kedvére :) (persze csak évadzáró forgatása után)

Tomi - 2012. 02. 10. 08:44

Kár érte nagyon jó sorozat :( Én minden évadát imádtam. Nekem Cuddy hiányzik a mostaniból, de azért jók a részek, csak van egy hiány érzetem. Így már nem lesz happy end housenak, pedig megérdemelné :( Azt olvastam, az nbc még gondolkodik rajta, hogy megvegye-e a sorozatot, szal még reménykedhetünk… Tudtok valamit erről?

winnie - 2012. 02. 10. 08:45

nem, semmi hivatalos hír nincs, csak azért reppent fel, mert az nbc gyártja, de ilyen nézettséghez nekik rettentően drága lesz, és ha lezárják direktbe, akkor nem hiszem, hogy vissza akarnának térni a készítők.

de persze a remény hal meg utoljára, szóval bármi lehet.

jellycat - 2012. 02. 10. 11:40

Desperate HOUSEwife:
köszi az infót, ezek szerint csak nem én haluztam be, hogy Cuddy karakterével szörnyen elbántak az írók. Sok interjút elolvastam, amikor kiderült, hogy LE nem folytatja tovább a House-ban, és nagyon kiakasztott, hogy a rizsázáson kívül nem voltak képesek egyenes választ adni, hogy mi az oka a távozásának. Akkor is úgy gondoltam, hogy fizetéscsökkentések ide vagy oda, ha a készítők számoltak volna a karakterével, akkor úgyis mindent megtettek volna, hogy megegyezzenek vele, és szerintem, LE sem utasította volna vissza őket.

A szakítás és annak utóélete, illetve a készítők a “rajongóknak beintő”, arrogáns nyilatkozatai miatt sorozatban én még ekkorát nem csalódtam. House figurája és Hugh Laurie miatt szerintem nem tudnám sosem abbahagyni a sorozatot, viszont a 7. évad borzalmas második fele majdhogynem megbocsájthatatlan. Ennek tükrében ugyanis kétlem, hogy House ha nem is boldog, de valamilyen szinten pozitív véget kap, olyat, amilyet az ember a kedvenc sorozathősének kívánna 8 év után.

Desperate HOUSEwife - 2012. 02. 10. 11:56

Azok a nyilatkozatok, ne is említsd…szerintem bennem ott tört el valami. Mert OK, megnéztem a Bombshellst, gyomron vágott, de gondoltam, voltak már máskor is gödörben, kimásztak belőle, most is így lesz, na nézzük mit mindanak Shore-ék, és akkor kaptam azt, amit. Az az érzés, amikor tudod, hogy itt már nem lesz jobb, ha így állnak hozzá, és így beszélnek a saját művükről… :/
8. évadot képtelen vagyok nézni. A sorozatzárót megnézem, de egyszerűen csak azért, mert nem cikkekből, szalagcímekből meg a kommentekből akarom összerakosgatni, hogy mi történt. Normális zárást a jelenlegi állás szerint teljesen kizártnak tartok.

winnie - 2012. 02. 10. 11:59

a gond az, hogy a készítők nem azok, akik a pénzt adják. hiába akarták edelsteint, ha ő nem akart belemenni teljesen érthetően a fizetéscsökkentésbe, ami kellett ahhoz, hogy a stúdió el tudja fogadni a licencdíjat, amit a fox csatorna ajánlott a sorozatért. (főleg, hogy rsl megúszta csökkentés nélkül végig – a többieket pedig jórészt a sztori miatt évad elején letudták, hiszen az első 3-4 részben nem szerepelt chase és taub.)

szerintem mindenképpen maradt volna a színész, ha megkapja azt, amire jogosult – ha menni akar, akkor nem húzódik el ilyen sokáig, akkor kijelenti, hogy megy, megtehette volna. de az ilyesmit nem hozzák nagyon nyilvnosságra, mert senkinek nincs köze a bértárgyalásokhoz. azt egyébként sem tudom elképzelni, hogy végre valahára, amikor többet szerepelt, amikor kapott normális karakterizálást cuddy (mennyiségileg), akkor ő távozni akart volna.

edelstein meg azóta, mint a mai hír mutatja, eljutott oda, hogy a lifetime tévéfilmjében kénytelen szerepelni, ami azért nem nagy dicsőség.

eranett - 2012. 02. 10. 14:42

@Tomi. Még régebben egyszer Hugh úgy fogalmazott, ha egyszer vége lesz, akkor legyen teljesen vége, az-az House “robbanjon” fel, haljon meg. Szóval sztem happy end biztosan nem lesz. Hugh nagyon jól játszik bármit, de ilyen szenvedős haldoklós, és talán a végén tényleg meghaló embert főleg. Biztos nagyot alakít majd, bármi legyen is a vége.

Desperate HOUSEwife - 2012. 02. 10. 22:48

winnie: félreértés ne essék, egyetértek, biztos vagyok benne, hogy a bértártyalások kudarca miatt ment el végül.
Azt attól függetlenül írtam, hogy kritizálta a karaktere írását az évad 2. felében.

winnie - 2012. 02. 10. 23:07

a tónust, illetve sztoriminőséget passzolom, azt simán el tudom hinni, hogy nem volt elégedett – tényleg csak a mennyiség, a sokkal nagyobb szerep az, amiért meglepő lehet a dolog. (mondjuk anno olvastam a cuddy-centrikus részről, amit mondott, hogy onnantól kezdve baromira tiszteli laurie-t, hogy mennyi meló majd minden jeleneteben benne lenni, s ekkor gondolkodtam el, hogy egy színésznek mi a jó: ha önmegvalósít vagy, ha pénzt keres, azaz nem főfő szereplőként is sokat szerepel és olykor jó alapanyagot kap, vagy, ha ott van, de csak 2-3 jelenetben részenként, s cserébe mindig nagyon jó alapanyag jut neki. anno, a bártárgyalások idején robert sean leonard el is mondta, hogy neki rohadt jó így, hogy “alig” kell melóznia és mégis remekül keres.

Desperate HOUSEwife - 2012. 02. 11. 01:01

Igen, RSL lustább annál. :) Jó kérdés, hogy mi a jobb a színésznek. Gondolom, ezt a személyes preferencia dönti el.
Lisának nyilván nem volt mindegy a fizetés, hiszen a csökkentést visszautasította, screentime mondjuk kevesebbet számított szerintem. Ő mondjuk mindig az a színész volt, akit érdekelt a történet és a karaktere sorsa, ilyen szempontból nem volt mindegy, hogy milyen “alapanyagból” dolgozik, ez többször is előjött a nyilatkozataiban. Persze nem ez a távozás oka, de neki tényleg el tudtam hinni, hogy szívén viseli a karaktere “sorsát”, így amikor már úgyis otthagyta a sorozatot, őszintén meg merte mondani a véleményét.

jellycat - 2012. 02. 11. 15:12

Desperate HOUSEwife:
Nem tudom, láttál-e valamennyit az új évadból, de én ajánlom, hogy próbáld be, mert minőségileg nagyon ott van. Mondom ezt úgy, hogy a 7. szezon, különösen a Bombshells és az évadzáró után, kis túlzással romjaimban hevertem, annyira kiakasztottak a történések, valamint a már említett nyilatkozatok és reakciók David Shore-tól és Greg Yaitanes, amelyek meglehetősen kimerítették a kegyelem döfés fogalmát… Hidd el megértem a tiltakozásod, mert én sem vártam a szeptembert és az új részt, de utána magam is meglepődtem, milyen gyorsan természetessé vált az új felállás. Cuddy abszolút nem hiányzik, és kifejezetten jó nézni, hogy nincs az a világvége hangulat, mint az 5. vagy a 7. évad második felében. Igaz nincs annyi tétje sem a dolgoknak… de jól esik nézni a régi részeket idéző poénokat és történeteket.

Desperate HOUSEwife - 2012. 02. 11. 16:46

Nem. Szeretem Hugh Laurie-t meg RSL-t és Jesse Spencert, de a House nekem Cuddy nélkül nem House. Hidd el, én voltam a legnagyobb rajongó, ami csak létezik 7 teljes évadig, de nem kell…ilyen formában nem hiányzik az életemből. Az a baj, hogy hasonlítani sem tudom semmihez, mert más kedvenc sorozatomból nem írtak ki idő előtt ennyire (számomra) kulcsszereplőt, ebben a sorozatban 2 karakter volt, akik közül akármelyiket is kiírták volna, utána nem érdekelt volna a sorozat, hát a 7. évad végén kiesett az egyik ilyen. (akkor is ha tényleg szarul írták a karaktert és OOC volt a végére)

gromit - 2012. 02. 12. 15:52

hát, sztem a House csak House nélkül nem lenne House :)

lehet, h jó is, h nem olvasgattam túl sok nyilatkozatot, sőt, mostanság előzeteseket se sűrűn nézek, csak az epizódokat, és hagyom magam szórakoztatni, mert az alapanyag tényleg adott hozzá. Cuddy tényleg nem hiányzik (az a Cuddy nekem semmiképp se kéne), de az azért jó, h Wilson megvan még, még mindig jókat tudnak ők ketten mókázni :) (és néha másokat is bevonnak, yay)

jellycat - 2012. 02. 12. 19:53

Az a helyzet, hogy tényleg. Bármennyire is tiltakoztam ellene, a sorozat tényleg remekül működik Cuddy nélkül. Ismét csak bebizonyosodott, hogy az egészet House karaktere és Hugh Laurie viszi el a hátán, és teljesen mindegy, hogy a többi szereplő hogyan cserélődik.

Az más kérdés, hogy az én nézői elvárásaim nem teljesültek, és House és Cuddy kapcsolata katasztrofálisan végződött. Igen, szerettem volna, ha legalább az esély megmarad a történet ilyen jellegű lezárására, tudom, hogy sablonos, de ilyen véget szerettem volna House-nak. De ha ezen túllépek, akkor el kell ismerjem, hogy a jelenlegi állás szerint a sorozat minőségileg ugyanolyan jó, mint az ezt megelőző években. Bár egy szereplőt (és egy meghatározó történetszálat)beáldoztak az írók, hogy a sztori továbbra is érdekes tudjon maradni.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz