login |

Délelőtti videó 1.: RTL II-csatornapromó

2012. 04. 26. 10:38 - Írta: winnie

70 hozzászólás | kategória: magyar hírek, video, , , ,

sixx éles szemmel kiszúrt a neten egy valahogy kikerült videót, amin az RTL talán reklámozóknak bemutatja az RTL II-t, mely október elsején fog indulni. Az RTL nem nagyon kommentálta a dolgokat, de egy, a prezentáción készített mobilos, gyenge minőségű felvételen meg lehet nézni az RTL II csatornapromóját a tovább mögött.

Minket ebből az érdekel, hogy a LÖIM, a Szombat Esti Láz, az I Love Gjoni és egy napi valóságshow mellett sorozatok snittjeit is bevágták. Aki jó szemű, az felfedezheti az Elfelejtve, az Életre-halálra és a Nagy svindli című amerikai sorozatokat (magyar címből megy, hogy melyek ezek? fehérrel írom: Forgotten, Chase és White Collar) + az Egy rém modern családot (ezt mindenki tudja, mi) meg a török Végső akarat-ot. De nyilván itt folytatódhatnak az RTL által levedlett egyéb sorozatok is, mint a Tökéletes célpont. Az már most látszik, hogy az RTL II nem a FEM3, PRO4 szintjére lesz belőve.

70 hozzászólás Ne habozz!

marcus - 2012. 04. 26. 10:49

Akkor a Cool mellett már ez is az övék?
Olyan jól megy a Cool? :)

Sulo - 2012. 04. 26. 10:51

ezt a Gioni témát 2 évig jegelték, vajon lesz akit még érdekel? Alekoszos bukta után nem sok értelme van szerintem. A többiből még jó is kisülhet.

Flanker - 2012. 04. 26. 10:54

Egy Rém Modern Család??? Miért Uram, miért???

Hor1 - 2012. 04. 26. 10:55

Ugye szívatsz, hogy ez lesz a Modern Family címe? :D :D :D

winnie - 2012. 04. 26. 10:57

valaki sasszem csekk a promót, szerintem ez van kiírva.

ldavid - 2012. 04. 26. 11:03

az van kiírva, és szánalmas, hogy még egyet akarnak eladni a married with..-el

a többit nem nagyon ismerem, de ha jól sejtem, azok címei sem tökéletesek

elliot - 2012. 04. 26. 11:04

szerintem Ed O’neill miatt akarják ezzel eladni, amúgy eszükbe se jutott volna. EZ ilyen Csupasz pisztoly 4. szintű szerintem, hogy Nielsennek Nielsen, csak épp nem Drebin:)

Luke - 2012. 04. 26. 11:11

Ha már Egy rém modern család lesz a cím, akkor legyen új szinkron is Csuja Imrével.:D

Zsu - 2012. 04. 26. 11:16

jaj, kövezzetek meg, de a Szombat esti lázat alig várom… :D

winnie - 2012. 04. 26. 11:19

tényleg, szinkron. az hbo-n rtl-es szinkronnal megy a sorozat? mintha ez rémlene.

AJ - 2012. 04. 26. 11:26

Elsőre komolyabb csatornának tűnik mint a FEM3 vagy a PRO4, és a Szombat Esti Lázat én is várom. Csak az lesz érdekes, hogy hogyan oldják meg azt, hogy a kistestvér ne vegyen el nézőket a RTL-től, gondolom nagy műsorokat nem pakolnak egymásnak keresztbe.

winnie - 2012. 04. 26. 11:29

majd átteszik péntekre a szombat esti lázat:) nem baj, ha vesz el, a lényeg, hogy a tv2-től is vegyen. gondolom.

TaDummy - 2012. 04. 26. 11:31

Ez már fájdalmas. Egyébként teljességgel megértem, hogy ez a fajta szörnyűségesen kreatív címadás letaglóz mindenkit, de csak engem akaszt ki a “Nagy svindli”, mint mikor a gyerek rosszat tesz aztán a nagyija (vagy egyéb lehetőleg korosodó ember) mondja, hogy milyen nagy svindler. Nem tudom szerintem nem túl megnyerő.

Swen - 2012. 04. 26. 11:32

De ha mér egyszer az HBO adott neki magyar címet, “Modern család”, akkor ezt milyen alapon változtathatják meg?

AJ - 2012. 04. 26. 11:32

Most belegondoltam, hogy lesz egy névileg is másik RTL, de ezen kívül ott van a megerősött Cool és Film+ is, meg a Prizma TV. Ha az RTL2 is hoz olyan számokat (persze nem elsőre), mint most a Cool, Viasat3, akkor RTL csoport dominancia lesz.

AJ - 2012. 04. 26. 11:36

A LÖIM júniuban már nem lesz képernyőn az RTL Klubon, gondolom elfogytak a felvett epizódok. Júniustól meg a Széf is kiesik, és helyére egyelőre csak Sorozat van beírva 19:45 és 20:40 között.

Tila - 2012. 04. 26. 11:38

AJ, már most is rtl csoport dominancia van. Ez lesz a tv2-nek a végső döfés.

sityu8411 - 2012. 04. 26. 11:38

a cool a film+ és a retek klub már most is dominál szerintem

Bence - 2012. 04. 26. 11:39

White Collar magyar címe borzalmas és amennyire lehet hallani Peter magyar hangját… No komment!

Pretty Little Liars-t még mindig nem akarják leadni?

Bence - 2012. 04. 26. 11:40

PLL és OUAT még nem lesz RTL-en? Elvileg mindkét sorozat jogait ők birtokolják már egy ideje.

vape - 2012. 04. 26. 11:43

Zsu: a Szombat esti lázat én is várom.

De sajnos ez a csatorna is messze lesz a hőskorban lévő RTL2-től (mint ahogy az RTL Klub is baromi messze van nívóban a német RTL-től).

jjujj - 2012. 04. 26. 11:46

de most őszintén az RTL-nek van
Cooltv, film+1\2, sportklub, reflektorTV, PrizmaTV és most RTL2… komolyan beszarok, tényleg ennyire kell versenyezni a nézőkért? (megéri ez?)

várom már amikor jön majd az RTL-re vmi új film(mozi premierhez képest 5 évvel később) és végig premiereztetik a Cool-on, RTL2-n, film+-on és akkor egész hónapban megvan a vasárnapi film program :D

winnie - 2012. 04. 26. 11:50

“De ha mér egyszer az HBO adott neki magyar címet, “Modern család”, akkor ezt milyen alapon változtathatják meg?”

ha az rtl fordított, akkor ők adtak először, de van ilyen itthon, ergó gondolom, hogy szabad. ld. the middle (hbo – m1), weeds (hbo – cool), crossing jordan (hallmark – cool – mondjuk itt a szinkron is új lett), law & order: svu (tv2 – viasat3) – a tv2 is csak a hallmark kampánya miatt nem változtatta meg a the good wife címét, de hiba volt úgy hagyni.

jjujj - 2012. 04. 26. 11:51

@Swen

más sorozatoknak a magyar nevét is átírták már párszor

$$$$$ - 2012. 04. 26. 11:52

Nem ertem az rtl strategiajat, nem az lenne a fontos nekik hogy minel tobb potencialis nezo tudomast szerezzen minel hamarabb az uj csatornarol, ehhez kepest ugy kell levadaszni kalozvideon az informaciokat.

winnie - 2012. 04. 26. 11:52

“Cooltv, film+1\2, sportklub, reflektorTV, PrizmaTV és most RTL2… komolyan beszarok, tényleg ennyire kell versenyezni a nézőkért? (megéri ez?)”

plus még a sorozat+, a doQ, muzsika tvi is talán.

elliot - 2012. 04. 26. 11:55

Ez olyasmi, mint rtl-en Papás-mamás, Comedyn Jim szerint a világ.

Amúgy annak idején a Viasat6-ot azért csinálták, mert a Via3 túl csajos lett, ezért betették a Viasatra a jó műsorokat (Simpsons, Futurama, Férjek gyöngye stb.) a 3-ason meg mennek a limonádé filmek és a kivágott jelenetes krimi sorik.

Az Rtl-en én pl. gyakorlatilag semmit sem nézek, ezért hátha ugyanez a cél a 2-essel, hogy majd oda pakolnak nagyobb ingerküszöböt igénylő és/vagyrétegműsorokat, amiket én pl. jobban szeretek.

AJ - 2012. 04. 26. 11:56

De azért az RTL2 nem Cool, Film+… lesz, mivel ezekre nem kerülnek igazi nagy saját gyártású műsorok, többnyire utó, vagy kísérőműsorok (CSISZ, X) vannak a Cool-on a sorozatok mellett.

Az RTL2-re meg kezdésből menne a Delhusás párkereső, heti sorozat, a SZEL szintén heti táncos, amiből mostanában nincs semmilyen show (táncos show) a tv-ben, ezért is lehet vonzó, persze ha nem ismételnek. A LÖIM kiépített egy stabil 900-1M-ós, főként idősekből álló közönséget, akik szerintem nézni fogják az RTL2-n is (én biztos, pedig a 18-49-esek között vagyok).

A napi török szappan is kell az idősek miatt, a White Collar, és társai sorozatok csalogatóak lehetnek, az meg hogy a Modern Family-t beszerezték és adni fogják jó esély lehet arra, hogy ismét visszakerülnek a sitcomok a magyar főműsoridőbe a nagy kertévéken (RTL, TV2). Igaz, hogy már HBO-n megnéztem az 1-2. ébvadot és a 3. annyit, amennyit leadtak, de gondolkodás nélkül megnézném újra. A szinkront meg eltalálták (Kerekes József, Schnell Ádám…).

Ha jól muzsikál a sitcom (miért ne?) el lehetne lőni a 2BrokeGirls-t, vagy a Last Man Standing-et is, meg a Comedy Central által most már hanyagolt BBC-s My Family-t, ami a kedvencem.

Nagy lehetőség van az RTL2-ben, ha jól reklámozzák és építik fel. Nem mellesleg 16:9-ben kellene mennie ha már a VIVA, Discovery Channel, PRO4… is 16:9-ben sugároz.

Greg - 2012. 04. 26. 12:00

A magyar nézői szokásokat elnézve, nem hiszem, hogy át fognal kapcsolni az rtl2-re, ahhoz túl lusták, inkább nézik a szokásosat…szerintem

winnie - 2012. 04. 26. 12:04

“adni fogják jó esély lehet arra, hogy ismét visszakerülnek a sitcomok a magyar főműsoridőbe a nagy kertévéken”

a két pasi meg egy kicsi már 1-2 évadja nagyon kinőtte magát a viasaton és jelenleg a csatorna legnézettebb sorozata,szóval. bár csak napiban,.

elliot - 2012. 04. 26. 12:06

Bocsánat, de egyáltalán fogják majd az RTL2-t az öregek vagy bárki? vagy olyan lesz, mint a Pro4??

Mert pl. a Via6-ot még a közepes UPC csomagban sincs, amiért elkérnek 8 ezret. akkor meg a 18-49-re kéne alapozni, akinek költ talán igényesnek ígérkező szórakoztatásra is.

Greg - 2012. 04. 26. 12:08

@elliot: ja ez a másik, hogy milyen lefedettsége lesz…

AJ - 2012. 04. 26. 12:08

winnie

Persze ott van a Két pasi megy egy kicsi, de most kezdtél el harmadszorra, negyedszerre ismételni az eddigi részeket. És nem újítanak be más sitcommal (jó Shameless). Ellenben beszereztek ilyeneket, hogy Covert Affairs, Person of Interest, Shameless de miértelme, ha erre betették őket 23:00 óra körül?

sityu8411 - 2012. 04. 26. 12:15

remélem a glee és superneturalt is át rakják ide és végre le adják

winnie - 2012. 04. 26. 12:27

aj: jó időpontban voltak, de nem lettek sikerek – kivéve a poi-t, ami 21.00-ra ment 22.00-ról.

sityu8411 - 2012. 04. 26. 12:28

lassan a fringe t is ide lehet sorolni amit jegelnek +chuck

winnie - 2012. 04. 26. 12:33

a fringe nem volt nyáron képernyőn?

bestyen - 2012. 04. 26. 12:45

Talán akkor van egy kis esély a Burn Notice-ra is.

kíváncsi - 2012. 04. 26. 13:19

Ezek a címek, pfff.
Az egészben az a legjobb, hogy nekem pl. fel sem tűnt, hogy nem rém RENDES van ott, hanem rém MODERN.:-P Szóval ezzel akár mellé is lőhetnek, mert aki ugyanígy félreolvassa és Al Bundy-t nem szereti… máris vesztettek nézőt, pedig még el sem kezdődött.:-D

sityu8411 - 2012. 04. 26. 13:27

nem most lemaradt nyáron a fringe 3. évad jöt volna de elmaradt.

innovation - 2012. 04. 26. 13:41

@kíváncsi: én is ilyen vagyok. Al Bundyt nem szerettem. Irritáló és szerintem iszonyat igénytelen.

Az ismétlésektől is ki van a hócipőm már. Two and a half men részeit is láttam, pedig Sheen már nincs is benne. De indíthatnának újra: The West Wing, Brothers and Sisters, esetleg lehetne kísérletezni webre szánt sitcomokkal, pl. Wágner család. Vaaaagy, még több brit sorozatot, filmet: Sherlock és Luther (utóbbi kifejezetten ütős volt, kár, hogy a második rész nincs fent HD-ban és felirattal. :()

A német RTL-n kifejezetten jó Az élet közepén, Családi bíróság. Ezek dokumentum izék (mind a Házon kívül). Aztán spanyol sorozatok is vannak (juj, most nem jut eszembe a címe, de valami boráasztban játszódik).

Ja és még valami: sok esetben a szinkront el is lehetne hagyni és feliratozni. Mindenkinek jó lenne!!!!

Szóval van itt lehetőség, csak élni kell vele. :)

winnie - 2012. 04. 26. 14:11

“A német RTL-n kifejezetten jó Az élet közepén, Családi bíróság. Ezek dokumentum izék (mind a Házon kívül). Aztán spanyol sorozatok is vannak (juj, most nem jut eszembe a címe, de valami boráasztban játszódik).”

az rtl-en lesz majd nálunk is az az amatőr színészekkel bűncselekményeket rekreálós műsor, amire keresik a színészeket már egy ideje.

Kissur - 2012. 04. 26. 14:22

Chuck és Odaát új részei sehol… Pedig itt aztán elférnének.

xyz - 2012. 04. 26. 14:22

Nem igaz, hogy nem bírják már elkezdeni a Pretty Little Liars-t.

innovation - 2012. 04. 26. 14:29

@winnie: Juj, de ezek nem igazán erről szólnak. Vagy ha igen, akkor nem bénák a színészek… Perfekt nem vagyok németből, de jókat szórakozom rajtuk.
Mondjuk nem erőltetném azokat, amelyeket Te említesz. Ezek a bírósági “színjátékok” sem menők szerintem. Kár értük…

khaos - 2012. 04. 26. 14:30

hát én egyelőre nem látok semmi fejlődést,csak újabb csatornát ahol mehet a szappandélután az eddigi kettő mellé

ami érdekesebb tényleg a lefedettség lesz,sztem mindenki számára elérhetővé kell tenni,vagy legalábbis alapcsomagokba,mert különben nincs értelme

winnie - 2012. 04. 26. 14:34

innovation: abszolút nem ismerem őket, csak olvastam, hogy ezt át fogják venni a németektől.

NikoXXX - 2012. 04. 26. 14:39

xyz nekem is a jelenlegi kedvencem a Pretty Little Liars,de amire lesz rtl2 en arra mar reg vegezni fogok a PLL-vel mar most a masodik szezon 1/4-enel jarok.
Jo lesz az rtl2 szinte 99% hogy erdelyig nem jut el,s ha el is jut akkor csak a digi es az ups fogja adni,nem a romtelecom ahol en vagyok,de majd elvalik,en is szivesen neznem minden hetkoznap a legyen on is milliomost es a szefet is ha persze nem teszik 1 idopontra,mindkettot szeretem,de a milliomos mehetne komoly es okos emberekkel nem ilyen szorakoztato musorkent.

AJ - 2012. 04. 26. 14:45

Mi ez a német amatőrszínészes sorozat? Egyelőre csak ott tartok, hoy amatőröket keresnek.

winnie - 2012. 04. 26. 14:47

“Az RTL most mégis bátor lépéseket tesz. Magyarítják a német RTL-en már sikeres Betrugsfälle című műsort, amely műfaja szerint scripted docu-reality. Hogy ez mit is jelent? Amatőr szereplők játszanak el valódi történeteket, de nem a sajátjukat, miközben a kamera éppen úgy követi az eseményeket, mintha csak egy valóságshow-t néznénk. A valóság illúziója némi amatőr színjátszással keverve.

A műfaj mostanában igazán sikeres német nyelvterületen, a Betrugsfälle konkrétan bűneseteket dolgoz fel, de létezik szerelmi történeteket, vagy családi drámákat feldolgozó verzió is. A műsor már nyár elején jelentkezik az este hét órás sávban, minden egyes adás új bűnesetet mesél majd el, ha a formátumot megszeretik a nézők, akkor Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója szerint vélhetően ősszel is folytatódni fog majd a széria.”

http://www.youtube.com/watch?v=2xpYqYXpx5k&feature=player_embedded

AJ - 2012. 04. 26. 14:53

Köszönöm. Első olvasásra nekem az a műsor ugrott be (bár köze sincs ehhez), amit régen adtak valahol, és történeteket játszottak el, és el kellett donteni, hogy valóság volt-e vagy fikció. Azokat is szerettem, tudom, nem sok köze van a kettőnek egymáshoz.

deteh5 - 2012. 04. 26. 16:03

Vajon mi lesz majd a célcsoport? 30-49? 30-59? A Szombat esti láz, Gjoni meg Friderikusz alapján semmiképp sem lejjebb.

Ezért valószínűbbnek tűnik, hogy a Pretty Little Liars meg a Chuck-folytatás majd a Coolon lesz… egyszer majd…

@winnie:
A Modern családnál “HBO megbízásából SDI” a szinkron.

A török sorozatokat amúgy miért hívja mindenki szappannak vagy telenovellának? Odakint hetiben mennek, főműsoridőben.

P009 - 2012. 04. 26. 17:27

Elméletileg az RTL2 az RTL Klub-al egyenrangú lesz, tehát nem az RTL ismétléseiből fog élni. Szerintem sok lehetőség van az RTL2-ben. Eleve Magyarországon elég erős brand lett, emellett az RTL rengeteg sorozaton ül, amit átpasszolhat az RTL2-re. A saját gyártású műsorok nagy része sikeres, ezek is csalogathatnak át embereket az RTL2-re. Én a helyükben a Terra Novát mindenképp bepróbáltam volna. Nem azért, mert jó sorozat, csak a témája miatt.
A lefedettség engem is érdekelne. Eddig úgy volt, hogy nagy valószínűséggel a Prizmát váltaná fel. Most már arról lehet olvasni, hogy nem egy kis csatorna helyett lesz. Sajnos így határon túl kicsi a valószínűsége, hogy elérhető lesz. Engem érdekelne a SZEL, LÖIM-t folytatnám ott és szerintem sok sorozat lesz még ott, ami érdekelne.

De ne feledkezzünk meg a TV2-ről sem. Ahogy az hozzájuk illik (utánzás), levédették a TV2+, TV2 Plusz, TV2 Extra és Szuper TV2 (WTF?) neveket, mivel ők is akarnának egy új csatornát. Kérdem én, minek? Inkább a Pro4-re koncentrálhatnának, de a Fem3-on is van mit pofozgatni. A két csatorna nézettsége 1%-ot sem éri el, minek egy 4.? A TV2 saját gyártású műsorai borzalmasak, 4-5 sorozatból élnek évek óta, ismétlés ismétlés hátán. Mégis mivel töltenék ki egy új csatornát?

kukacpontaz - 2012. 04. 26. 17:41

NA ez a csatorna annyira kellett nekünk, mint üvegesnek a hanyatt esés …

Lalolib - 2012. 04. 26. 17:57

Ez csak a pénzről szól. Sorozat van dögivel, B és C filmből Dunát lehet rekeszteni. Eddig ezeket a Cool és a Film+ csatornákon osztották el, most belép közéjük egy harmadik is. Itt a nézettség annyira nem is számít, hiszen a kábelrendszerek havonta fizetnek nekik elég szép summákat. Csak meg kell egyezni a társaságokkal, hogy vegyék fel a kínálatba. Azok is jól járnak, mert így van indok árat emelni.
Jó kis körforgalom ez. Nem véletlenül adnak 40-60 csatornát a szolgáltatók és nem véletlen az sem, hogy egymás után jelennek meg a 2..3..+ meg egyéb jelű alcsatornák.
A néző meg dühöng, hogy drágább lett a szolgáltatási díj, és egy-egy sorozat és film olyan körforgalmat jár a csatornák között, hogy el lehet szédülni tőlük.
Röhej ami a magyar médiapiacon uralkodik.

Goku2000 - 2012. 04. 26. 19:49

Animéket vajon fognak adni, mint anno a német RTL2 tette, vagy el lehet felejteni, hogy az RTL valaha vesz még japán gyártású rajzfilmeket?

Lengabor - 2012. 04. 26. 20:54

Az RTL inkább ne vegyen több animét, mert csak kitolnak a rajongókkal. Remélem az RTL II-n végre befejezik az Inuyashát, hogy átvehesse az Animax, mert gy öregkoromban sem látom magyarul. Angolul meg nem az igazi, de kénytelen vagyok úgy nézni. A Pokémon 7-8-9. évadokkal is tartoznak.
Ami a sorozatokat illeti: Dollhouse, Hetedik érzék, A rejtély, Totál szívás, Egy call girl titkos naplója, Once upon a time, Better off Ted, Glee mindenképpen átkerülhetne, bár a Gleet akár a szemétbe is dobhatják, mert a sorozatból is az lett.
Jó lenne, ha minél nagyobb lenne a lefedettség, de számomra a lényeg, hogy a saját gyártású műsorok (főként a Milliomos) felkerüljenek az RTLMostra.
A Modern család szinkronja pedig az HBO megbízásából készült az SDI Media Hungaryben, tehát feltehetőleg az RTL-en új szinkron lesz, ami nálam negatívum, mert ha hozzászokok egy szinkronhoz, nem vagyok hajlandó elfogadni egy másikat.

AJ - 2012. 04. 26. 21:09

Ha mindenkinen ugyanúgy elérhető lesz az RTL2, mint a mostani RTL, akkor félnék a TV2 helyében és a saját portán nem a 4. alcsatornán próbálnék rendet tenni.

Ha a Touch-ot berendelik (kérem, rendeljék) és lecsap rá az RTL, és átadja a kistertvérnek, A rejtély, esetleg CSI:-ok, és sorolhatnám még miken ül az RTL, akkor én törzsnéző leszek.

De az új Modern Family, bocsánat Egy rém modern család szikron miatt dühös leszek, nagyon el lett találva, és nem utolsó sorban minőségi munka lett. Nem enegedek Schnell Ádámból és Kerekes Józsefből.

Flanker - 2012. 04. 26. 21:45

Nem biztos hogy új szinkronja lesz valaminek, mert HBO-s szinkronja van eredtielg, és az RTL adja. Volt erre már példa szerintem.

winnie - 2012. 04. 26. 22:53

“NA ez a csatorna annyira kellett nekünk, mint üvegesnek a hanyatt esés …”

aki szereti a sorozatokat, annak kellett, mert végre egy csomó minden képernyőre kerülhet, amire eddig nem volt esély.

winnie - 2012. 04. 26. 22:55

“Eddig ezeket a Cool és a Film+ csatornákon osztották el, most belép közéjük egy harmadik is. Itt a nézettség annyira nem is számít, hiszen a kábelrendszerek havonta fizetnek nekik elég szép summákat. ”

abszolút nem ez a helyzet, az rtl2-n saját prémium tartalmak lesznek, két akkora brand indításnak, mint a szle és a löim – a kis csatornák nem szoktak nagyon sajátgyártással foglalkozni – az rtl2-n eleve nagy hangsúlyt kapnak a sajátgyártások

“s egy-egy sorozat és film olyan körforgalmat jár a csatornák között, hogy el lehet szédülni tőlük.
Röhej ami a magyar médiapiacon uralkodik.”

ezt nem értem. annál nincs jobb, mintha az ember nincs egy időponthoz kötve, hanem sok időpontban nézheti meg a sorozatát, de ez magyarország kevés csatornával, ha ez röhej, akkor mi van amerikában, a 300 adóval? még egy elismert csatzorna, mint az amc is ezer éves filmeket ad egész héten, míg vasárnap 21.00 és 23.00 között két sajátgyártású sorozattal támadnak. egy usa ugyanezt csinálja, vagy filmezik párat, vagy house, esetleg law and order ismétléseket ad.

f.fredericks - 2012. 04. 27. 09:47

A Modern Family átnevezése Egy Rém modern családra katasztrófa. Ennyire agyhalottaknak nézik a nézőt, hogy a szájukba kell rágni? Aztán majd a paraszt fog szentségelni, hogy ki ez a Pricsett és hol van Elbándi? Miért nem volt jó a Modern Család, azért ennyit nem kéne kreatívkodni.

AJ - 2012. 04. 27. 12:07

Lehet nekem van furcsa ízlésem, de ha már lesznek saját gyártású új sorozatai (magyarításai is) az RTL Klubnak, nem lehetne a Supermarket Sweep-ből egy modern verziót, magyart csinálni. Simán mehetne az RTL2-re, és én az Egy rém rendes család-os verzióját is szerettem.

fatal - 2012. 04. 27. 19:45

A nagy svindli? Ez most komoly, vagy simán valami (szánalmas) vicc akar lenni?

Péklapát az ötletgazdának..

Oktogon - 2012. 05. 24. 18:24

Azt hiszem, pár sorozat sorsát látva (OUAT, PLL, stb.) igaza van apámnak (52), aki nem tud angolul egy szót se:
Inkább nézi a sorozatokat letöltve, angolul magyar felirattal, előbb mint kijönne magyarul, reklám nélkül, nem függve a ker tv-k kénye-kedvétől.

Egyszer jussunk el oda mint a ORF 1, ami 2 hét múlva Sherlock 2. évadzárót fogja vetíteni…

Oktogon - 2012. 05. 24. 18:25

A nagy svindli úgy hangzik, mint a Totál szívás című félórás komédia spin-offja.

winnie - 2012. 05. 24. 19:23

már eljutottunk oda elég régen. nálunk meg más sorozatok vannak hamarabb, mint a sherlock. van, amikkel nem csak ausztriát, hanem amerikát is megelőzzük.

haybehauer - 2012. 06. 24. 20:48

Az RTL kb. 10 éves filmeket ad és 7 éves sorozat részeket úgy
átlagban.A CSI-al 8 évaddal vannak lemaradva,stb.
Az Őslények kalandorai 4-5.évad sehol.
De az AXN és az AXN Sci-fi már leadta legalább egymás után 10-
szer…az első 3 évadot!!!!

De elmondom mi lesz.
2014:A Sorozat+-on elindul a vadonatúj 1.évad (2007),ami 6 részes és egymás után 3-szor lenyomják vasárnap éjszaka.
2015:A Coolon elindul a vadonatúj 1.évad,ami 3 rész után lekerül a képernyőről.Az RTL megismétli a második évadot,háromhetente adva,az utolsó részt nem adják le.
2017:A Sorozat+ 3 éve 12-szer leadta az első évadot,most
kezdi a vadonatúj,9 éves második évadot.
2018:A RTL megismétli a harmadik évadot,a PRIZMA Tv-n az első
évad megy egymás után 7-szer.
2019:A RTL2-n lemegy a vadonatúj,12 éves első évad,amit világpremiernek harangoznak be.
2020:A Coolon leismétlik az első évad első négy részét.A többi kettő helyett a CSI:New York 20 éves 1.évada megy.
2022:Az RTL2-n elkezdik a második évadot,de csak 2 részt adnak le.
2023:AZ RTL3-on (ami 2021-ben indult,és fő műsorai a 20 éves CSI részek és a Gyanú árnyékában 1.évada,ami befuccsolt
a 2.évad 3.részénél)elindul az 1.évad.Új sorozatként harangozzák be.
2024:A PRIZMA TV-n lemegy a második évad első öt része.
2025:Az AXN meg akarja venni a 4.évadot (ami 14 éves),de nem teszik.
2027:Az RTL-n Dínó New címmel vasárnap,a 2006-os Cobra 11
helyett elindul az 1.évad.
2028:Az RTL3 megismétli az első évadot.
2029:Az RTL+ is elindul,ahol megismétlik a 22 éves első évadot.Eközben az RTL és a Sorozat+ leadja a második évad
első öt részét.A másik kettőt 30 éves filmek miatt nem adják
le.
2030:A Coolon lemegy az első évad,de az 5.résznél abbahagyják,és elkezdik A CSI:New York 3.évadának ismétlését,amit 2029-ben adtak az RTL Klubon,a Barátok közt
32.évada után,22:00-kor.
2032:A Prizma TV leadja a 2.évadot,és nagyon promózzák.
2033:Tönkremegy a Muzsika TV.A helyére az RTL Two kerül,ahol
lemegy az 1.évad első 2 része.
2034:Az RTL2-n lemegy a 2.évad első hat része
2035:A Coolon 28 év után leadják az első évadot végig.Az RTL
3-on lemegy a 2.évad 1-3.része.
2036:Az RTL+ elindítja a második évadot,ami 28 éves.
2038:Az RTL2,az RTL3 a Cool és a PRIZMA TV leadja a világpremierként beharangozott,31 éves első évadot
2039:Az RTL Two-n és a 2037-ben indult Cool 2-n elindul az első évad.A Cool 2 specialitása a 30 éves Castle,és a 40 éves Cobra 11.
2040:Az RTL Klub leismétli a 3.évadot ötször.
2045:A Cool bemutatja a második évad első 4 részét
2046:Tönkremegy a TV2 és az MTV,helyükre a Cool 3,A Prizma
TV 2,és a RTL Közszolgálat+ kerül.Ezeken bemutatják az első
évadot.
2047:Az RTL3 bemutatja a premier,39 éves második évadot.
2048:A Cool leismétli az első évadot,ami immáron 41 éves.
2049:A Cool 3-on leismétlik éjszaka az első évad első 3 részét.
2050:A Prizma Tv-n lemegy a második évad,de csak az első 6 rész,mert a hetedik tönkremegy.
2051:Becsődöl az AXN és sok más kisebb csatorna.32 új RTL
csatorna indul.A csatornakínálat 80%-a RTL-es.Ezeken bemutatják az első évadot.
2057:Lemegy a Cool-on,a 48 éves harmadik évad.
2059:A Cool 5-on lemegy az első évad
2061:Az RTL Klub leismétli az első évadot.
2062:Az RTL Fans-on leadják az első évadot

EZ LESZ!!!

winnie - 2012. 06. 24. 21:37

“Az RTL kb. 10 éves filmeket ad és 7 éves sorozat részeket úgy
átlagban.”

a 10 éves film úgy jön ki, hogy leadják a legfrissebbeket és a 20 éveseket is ismétlik. jó az.

sokan teljesen el vannak tévedve film ügyben, mert a legalapvetőbb matekot nem végzik el.

legyen mondjuk egy évben 100 darab A-listás mozifilm, heti kettő. és legyen az rtl-nek heti 15-20 filmes időpontja. mi következik ebből? hogy az rtl heti 15 időpontból 1 időpontban tud friss mozifilmet adni, mert 50 jut neki, 50 a tv2-nek (itt nincs m1 és viasat az egyszerűsítés miatt). ergó heti 14 alkalommal régi filmet kell adni. (na jó, legyen 12, mert a másik 2 az tévéfilmes, vagy videófilmes premier, valami gagyi)

mégis milyen filmeket adjaanak a csatornák? (főleg, hogy egy rtl kábé 2-3 évvel a mozis premier után adhat le egy filmet.)

brown - 2012. 09. 03. 20:19

A Fringe-ért aggódóknak: a 3.évad januárban jön az RTL Klubra.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz