login |

Supernatural: vége a 7. évadnak

2012. 05. 20. 15:10 - Írta: Desmond Wallace

83 hozzászólás | kategória: 2011/12 finálék, kritika,

Ahogy az várható volt az eddigiek alapján, a Supernatural évadzáró epizódja sem lett egy nagy eresztés. Gyakorlatilag olyan volt, mint az egész évad: súlytalan és kidolgozatlan.

A Supernatural jelenleg sajnos már csak torz képe egykori önmagának. Egy kiemelkedő fanfavorit sorozatból egy átlagos, szinte semmi extrát nem nyújtó heti 40 perccé redukálódott le. Néhány jobb rész akadt azért az évadban, de az összkép eléggé kiábrándító. Spoileresen folytatom.

Azt se hittem volna, hogy már az első percben csalódást okoz a finálé. Igaz, hogy jött az elengedhetetlen Kansas-szám, de ez az “Idáig megtett út” nagyon gyengén lett összeollózva. Emlékszem, még az első évad végén (1×21) mennyire ütős lett ez az összefoglaló, de most egyáltalán nem tudták megalapozni a hangulatomat. Érdemes összehasonlítani a kettőt, óriási a különbség.

Volt a fináléban egyébként minden: Castiel, Bobby, Crowley, Meg, Dick és még az Impala is visszatért. A probléma viszont ott kezdődik, hogy a történet messze elváráson aluli volt. Ha nincs egy frappáns megoldás, akkor bizony teljesen mindegy, hogy felsorakoztatják nekünk a közönségkedvenc mellékszereplőket vagy sem. Ráadásul a leviatánokkal semmit sem tudtak kezdeni az évad során, nem sikerült velük elmélyíteni a sorozat mitológiáját.

Dick persze nem kerülhette el a végzetét. Benedict nővér csontja keresztbe tett a terveinek. Meglepődtünk? Nem hiszem. Azt persze nem sejthettük, hogy Dean és Castiel is követi a purgatóriumba a vigyorkirályt. Kaptunk tehát cliffhangert is, de eléggé kamuszagot érzek a levegőben. Nyilván rövid úton megmenekülnek hőseink, nem sokáig élvezi majd Cas és Dean a purgatórium vendégszeretetét, ezt nem engedi meg a sorozat költségvetése. Viszont Dean így kipipálhatja a harmadik túlvilági nyaralását is: a pokol már megvolt, a mennyben már többször is járt, most pedig a tisztítótűzbe kóstolhat bele az idősebbik Winchester. Ezt csinálja utána valaki!

Közben Bobby-tól végső búcsút vettünk. Teljesen fölösleges volt őt visszahozni erre az elnyújtott szellemesdire, mert nem sokat tudott hozzátenni a szórakoztatásunkhoz. Az új, zakkant Castiel se igazán nyűgözött le, inkább fárasztó lett a kisangyal, mint tekintélyt sugárzó mellékalak. Kérem vissza a régi karaktert!

Sam tehát magára maradt, de mérget vennék rá, hogy nem sokáig tart ez a magány.  5/10 volt részemről ez a szezonzáró, ahogy az egész évadra is ennyi pontot adnék. Jövőre viszont jön egy új showrunner, aki talán új életet lehel a sorozatba. Bízzunk a legjobbakban! Októberben folytatjuk.

83 hozzászólás Ne habozz!

Shawn - 2012. 05. 20. 15:19

Basszus, ugyanígy álltam neki tavaly a hetedik szezonnak, hogy na majd ez biztos jó lesz a béna hatodik után, erre tessék, megint kaptunk egy viszonylag szar szezont. Hol van ez már az első meg az ötödik évadtól minőségben és ötletekben?! Szomorú vagyok, tényleg egy megszokásból nézett heti 40 perccé “avanzsálódott”.

seven - 2012. 05. 20. 15:22

5/10 nagyon jólelkünek hangzik a kritika hangvételét figyelembe véve.

Ami nagyon idegesitett az Bobby volt, semmi értelme nem volt a visszahozásának. Olyan szép záróepizódot kapott pedig… (ami mellesleg messze a legjobb epizód volt az évadban) viszont ezzel a húzással az is sokkal súlytalanabb lett.

Az egész leviatán sztori meg… kész. Teljesen önmaga paródiájába fordult a sorozat.

A finálé szódával elment, mondjuk azt hozzá tenném hogy minden egeyes történést az utolsó 10 percbe vegyiteni nagy hiba.

Shawn: showrunner váltás. Ez a lényeg, Sera Gamble volt felelős a 6. és a 7. évadért. Látszik is.

punyapapa - 2012. 05. 20. 15:27

Én is abban reménykedtem a 7. évad nyitó epizódja után, hogy húú ez megint a régi Supernatural lesz sajnos nem. Bár szerintem egy kicsit jobb volt mint a 6. évad. Bár eléggé ütős a cliffhanger szerintem de én is attól félek, hogy ezt hamar megoldják. Akkor lesz kasza nálam ha az 8. évad első részében kihozzák őket.

winnie - 2012. 05. 20. 15:29

sera gamble vitte be őket, így lehet, hogy inkább kihozzák, hogy gyorsan jöhessenek a saját részek az új főnöktől. nem biztos, hogy jó megoldás, ha az évad elején még a régi ember vízióit viszi tovább.

ueszti - 2012. 05. 20. 15:29

Én 6 éve nézem a Supernaturalt, de ez volt az első rész amibe belealudtam. Az egész évad egy vicc volt, csak azért nem kaszálom el, mert már túlságosan a szívemhez nőttek a karakterek. (na meg a színészek)

crashland - 2012. 05. 20. 15:32

nem értek egyet a fináléval kapcsolatban egyedül. Szerintem nagyon jó volt, rengeteget röhögtem, és izgalmas volt :) De az évad egy gyenge 6/10.

Nikki - 2012. 05. 20. 15:32

Sajnos, hogy egyet kell értenem veled. teljesen igazad van: semmilyen, súlytalan és kidolgozatlan volt. “Ez. mi. volt?” fejjel gyorsan megnéztem utána az Awake-et.
Bobby még hagyján, de amit Cas-el műveltek az kritikán aluli volt. Nem is értettem, ezt hogy gondolták. Bár láttam a reményt megcsillanni, a Purgatóriumban mintha már magához tért volna, legalábbis a stílusa, hanghordozása megváltozott.
A másik, amit nem értettem, hogy mire volt jó a kamucsont? Miért kellett volna Dick-et úgymond felkészületlenül elkapni, nem halt volna meg, ha úgy simán szúrja meg, csak ha a nyakán keresztül vagy miről maradtam le?
Nagyon reménykedek én is egy jobb 8-ik évadban.

sepu124 - 2012. 05. 20. 15:34

Én meg azon gondolkodtam el h az ilyen hazaűzött meg elégetett szellemek is a purgatóriumban kötnek ki nem? tehát Bobby akkor elméletileg ott van lent nem feltétlen volt ez végső búcsú…. mindenesetre lehet h rosszul emlékszem…. Cas meg jól otthagyta Deant :D de am valóban nem a régi már a sorozat, de attól én még sosem fogom elkaszálni, nézem míg tart és kész :D

Kissur - 2012. 05. 20. 15:36

Nem tudom miért szidja mindenki a 6.évadot. Szerintem elég jó volt. Például Sam lélekelvesztésére amíg rájöttek, addig nagyon izgalmas volt. Az első 11 rész, pont az évad feléig, számomra jó volt. Minden buta hibájával együtt. Ez a 7.évad viszont. 1-1 részt tudnék kiemelni, de azt se úgy, hogy ez igen! Ez Supernatural érzés volt. A cliffhanger viszont tetszett. Talán azt már nem Sera Gamble találta ki, mivel nem ő viszi tovább. Bizakodok, de nem tudom ezek után mi jöhet még. Ráadásul Dean csodálkozom, hogy nem omlott még össze a sok veszteség után.
Ez az évad kifejezetten nem tetszett, de ilyenkor szokott jönni az, hogy összekapják magukat. (Lásd nálam Smallville 8.évad után jött egy jobb 9.évad, aztán kaptunk egy fergeteges 10.évadot.)

Treff - 2012. 05. 20. 15:38

Kicsit kezd tényleg uncsi lenni…utolsó részben megölik a főgonoszt, és az egyik testvér eltűnik…hányszor játszották már el ezt?
Bobbyval az a maszatolás az utolsó pár részben nagyon rossz volt, hozták volna vissza rendesen, régen a sorozat legjobb jeleneteit szállította, de szellemként szörnyű volt.
Az év fénypontja nekem Dick volt, ő volt a kedvenc karakterem, olyan tenyérbemászóan, irritálóan, mosolygósan volt gonosz:)
Castiel megint ugyanaz mint Bobby, régen egyik legjobb volt, most meg idegesítő. Plusz lehet én maradtam le vmiről, de hová tűnt Lucifer belőle?
Nézni ezután is fogom, mert kíváncsi vagyok mi sül ki belőle (kb ilyen már a HIMYM is nálam), de ezután már nem hiszem, hogy lesz nagy hűűűű meg hááá, meglepetések. Leviatánok eltűnnek, jöhetnek a tündérkék:P

v0m1t - 2012. 05. 20. 15:42

őszi 1. rész 2. reklámszünete után újra együtt lesznek a tesók, ahogy mindig ha ilyen történet eddig :)

airick - 2012. 05. 20. 15:45

Ez az évad is, mint az előző, egy vicc a sorozat korábbi színvonalához képest. Szerintem ez azért van, mert az első évadtól az ötödikig minden évadban egyre feljebb haladtak a túlvilági lényekr anglétráján, csakhát az ötödikben ugye elérik a tetejét vagyis az ördögöt és innen nincs tovább. A probléma az, hogy már nem tudnak kitalálni normális ellenséget, gyakorlatilag csak isten van hátra…

Lexalice - 2012. 05. 20. 15:50

(spoileres) nem tudom, hogy csak én érzek-e így, de olyan volt, mintha már láttam volna ezt a részt. dean eltűnt a földi szférából (most Purgatórium, nem Pokol) MEGINT. cas simán eltűnt MEGINT. sam egyedül maradt a problémáival MEGINT.
nem kaszálom el, mert űrt hagyna, már évek óta nézem, de ha ez egy első vagy második évados zárás lett volna, hát meggondolnám, megéri-e. sokkal szívesebben nézném izgalomból, mint szánalomból, de perpill ez van, ezt kell szeretni.

summacum - 2012. 05. 20. 15:50

Mára már szarrá vált a sorozat, innen nehéz lesz a visszaút, ha lesz. Fejezzék be minél hamarabb, csak ne ilyen rosszul.

Sanyifashion - 2012. 05. 20. 15:58

Én nem vagyok ennyire szigorú a sorozathoz, ezt az évadot is lehetett azért élvezni, bár érezhetően romlott a színvonal. Kicsit tényleg súlytalan volt a leviatános sztori… mondjuk sok fölös kitöltő rész volt, azokat nem kellett volna annyira erőltetni.
Az évad nálam is kb 6/10, a finálé azért nem volt rossz, 7/10 körül van mondjuk. Egyedül az sántít nekem, hogy Dean miért volt olyan idióta, hogy csak bambám bámulta a pulzáló Dick-et?:D Én már régen félreugrottam volna, totál egyértelmű volt, hogy robbanni fog… na persze akkor odalenne a cliffhanger:P.

Cseho - 2012. 05. 20. 16:01

Cas poénjait illetve az 1-2 nézhető részt leszámítva az évad során semmi pozitívat nem tudok felhozni erre a 7. évadra :/
Olyan semmilyen volt az egész. A filler részek is szarok voltak, meg ez az egész leviatán téma súlytalan volt. Nem éreztem azt, hogy vége lesz az emberiségnek mert felzabálják őket. A régi Cast csíptem, de ezt a debilt aki twisterezni meg sorryzni akar… -.-‘
Nagyon remélem a 8. évadban valami baromi ütős témát kapnak elő.

NikoXXX - 2012. 05. 20. 16:02

hat en is csak megszokasbol nezem,ez az elso sorozat amit elkezdtem nezni eletembe,ezert egyedi dolog.Nem tudom mi lessz ebbol de szerintem nem Fair egy sorozatot csak megszokasbol tovabb elni hagyni amikor az elkaszalt elso evados dolgokbol sok jobb volt mint a Supnat,en inkabb neznek monster of the week dolgot meg ilyesmit… mert ez az egesz Fold veszelyben van vicc,a 24-ben Jack Bauer elhitette velem hogy atombomba robbanhat de ezek a leviatanok az ember gyarral meg szanalmasak… voltak illetve meg vannak is de ahogy megolte Dean Dick-et az szanalmas volt,egy sima szellem is elloki magatol az embert ez meg a Nagy Leviatan all es varja hogy kinyirjak …. :((( szomoru vagyok de remelem az utolso evad jon.

Herczi - 2012. 05. 20. 16:03

Én mikor megnéztem a 23. részt azt hittem lesz még egy rész. Erre látom az volt az évadzáró, hát pf….

Nina - 2012. 05. 20. 16:13

Az Impala megjelenése nekem elég volt a reménysugárhoz ;)) nagyon gagyi évad volt, ha ennél nem produkálnak jobbat legközelebb, nem fogom sajnálni a kaszát!
Mindemellett még mindig… azért… hajj de szeretem őket.

S0m30n3 - 2012. 05. 20. 16:16

Egyet kell értenem a kritikával, nagyon gáz volt… és én is rögtön arra gondoltam, hogy Dean már mindenhol járt, tök jól nyomja, igaz maximum egy rész alatt kikerülnek szerintem. Showrunner váltás meg igazi áldás szerintem, igaz nem kiabálok el semmit, bár ettől rosszabb már nem nagyon lehet.

Az új Meg jó karakter, de ez a kattant Castiel nagyon gagyi. Értem, hogy túl erősek az angyalok és mellőzni akarják őket, de ez a fél megoldás gáz, Castielt pedig szerintem a személyisége miatt szerették a legtöbben, nem azért, mert erős. Ez a legszörnyűbb, hogy most őrülten, de angyali képességekkel itt van. Így a tesók kb. állandó biztonságban vannak, de a legjobb vendégszereplő tulajdonságai elvesztek.

Nina - 2012. 05. 20. 16:16

Egyébként ez a levitán szál volt a legidegesítőbb az összes közül, alig vártam a végét. Unalmas, tenyérbemászó Dick és fekete kis társai… *boooring*

zoli - 2012. 05. 20. 16:37

Sajnos egyetértek,de biztosan nézem tovább mert nem tudnám kihagyni.
Az elején az “idáig megtett út”,alatt sem volt az a kellemes érzés visszagondolni az évadra mint régen,mintha együtt éltem volna át velük.
Reménykedjünk az új showrunnerben.

hallak65 - 2012. 05. 20. 16:38

Azért a leviatánok semmilyenek voltak. Az elején ők az über faj, akik elpusztíthatatlanok és angyal állók, majd az utolsó részben simán lefejezi őket pár démon. WTF???

Desmond Wallace - 2012. 05. 20. 16:41

“bár ettől rosszabb már nem nagyon lehet.”

Dehogynem. Számomra a Sliders 5. évada volt a legnagyobb mélység, ahová sorozat elért. Szerencsére ott még nem tartunk.

tdk.112 - 2012. 05. 20. 16:46

Nekem a leviatánok megvalósításával volt inkább gondom. Amikor kinyitják a szájukat evésre, hát ez valami extragagyi. Sokkal véresebbre, és legfőképp valószerűre is meg lehetett volna csinálni. Szerintem sokkal kegyetlenebb lett volna, ha csak simán kinyitják a színészek a szájukat, és úgy esznek a leviatánok, lehetett volna evés után véres az egész pofájuk. Szóval egy kicsit ijesztőbbek, és bizarr megjelenésűek lehettek volna. De ez a “kinyitom a szám és gyakorlatilag egyben bekaplak” egy nagy semmi volt.

Az évad is egy nagy szar volt. Az egyetlen pozitívum, amit ki tudok emelni, az az Impala helyetti jobbnál jobb járgányok voltak. De ennyi…

tdk.112 - 2012. 05. 20. 16:49

Jensen Ackles to Direct the Premiere Episode of Supernatural Season 8 http://www.dreadcentral.com/news/55756/jensen-ackles-direct-premiere-episode-supernatural-season-8

Dohi - 2012. 05. 20. 16:50

vegigszenvedtem ezt az evadot is, mint az elozo nehanyat, de tobbet nem kerek belole.

blady - 2012. 05. 20. 16:53

A leviatános szál tényleg rém gyenge volt, azzal egyetértek, viszont sokakkal ellentétben, ezt a zakkant Castielt nagyon bírtam. Lehet szar humorral áldottak meg az égiek, de sztem évadzárón nem röhögtem még ennyit. Good for me. twisteres jelenetnél gurultam!
Jó volt, h kicsit visszahozták az Impalát, Sam kicsit kipofozhatná átfesthetné vagy vmi, aztán maradhatna is. Anélkül nem igazán SupNat a SupNat.
A purgatóriumos vonalban én látok potenciált, csak ha tényleg úgy lesz, ahogy vki fentebb írta, h nem lesz vmi magas költségvetésű a cucc, akkor könnyen mellé tudnak majd nyúlni. Mindenesetre sztem a 8. évad már most jobb lesz, mint ez a nyögvenyelős 7. Sam tényleg egyedül maradt mint a kisujjam..
Azon csodálkoztam, h a nem is tudom 3perces (?) eddig megtett út alatti összevágott részeknél, ha 1-2 epizódra emlékeztem vissza szeretettel, a többi nem nagyon hagyott mély nyomot.
Ennek ellenére én se tudnám elkaszálni soha, a szívemhez nőttek nagyon..

deku82 - 2012. 05. 20. 16:58

Októberre egy sokkal kreatívabb 8. évadot várok.
A finálé legjobbja amúgy Crowley volt.

Piemaker - 2012. 05. 20. 16:58

Kellett volna legalább egy “egész kisvárost felfalnak a leviatánok” rész vagy egy jövőbeli posztapokos-leviatános vízió,hogy félelmetesebbnek,komolyabbnak tűnjenek ezek a szörnyek!
Az évad jobb volt mint a hatodik de ez még mindig édeskevés,tehát a kritika helytálló sajnos!
Remélem a készítők tájékozódnak majd a pesszimista véleményekről is és megpróbálják a régi fényében tündököltetni a sorozatot a 8. szezonban!
Reméljük a legjobbakat!!

Uhu - 2012. 05. 20. 17:21

Érdekes, a kommentelők túlnyomó hányada mind negatívumokat hoz fel, komoly kritika éri az írókat, a történetet, egyes karaktereket.

DE!

Mégis mindenki nézi! :)

Ha így van, akkor mégis csak jó sorozat ez…jó, persze, a 4-5. évad a csúcs, de ha nem ezekhez az évadokhoz viszonyítunk, akkor továbbra is az egyik legjobb sorozat. Ráadásul a fantasy sorozatok sorra buktak-buknak meg, alig van néhány, ami több évados (pl. TVD). Szóval inkább szurkoljunk…

seven - 2012. 05. 20. 17:24

…és nagyon sok komment részletezi is, hogy megszokásból nézik. Ha egy sorozat 5-6 évadon keresztül jó, de a 7. évadban már nem, akkor teljesen logikus hogy nem úgy fog repülni a kasza mint mondjuk egy flashforwardra ami már az első évadban béna volt.

Uhu - 2012. 05. 20. 17:34

Igazából sokan már a 4. évad óta siránkoznak. Azóta lement három évad és nézik. Közben visszasírják a sok MOW epizódot, de szerintem Lucifer és a többiek után komolytalan lenne rendszeresen háziszellemekkel vagy ghoul-okkal harcolni.

Desmond Wallace - 2012. 05. 20. 17:41

“Mégis mindenki nézi! :)”

Mert tudjuk, hogy van ebben potenciál rendesen, csak ki kell hozni belőle. És akármilyen gyenge is egy szezon, mindig akadnak benne jó részek is.

“Igazából sokan már a 4. évad óta siránkoznak.”

Voltak akik csalódtak a 4. évadban, de sokak szerint (én is így vagyok vele) akkor lépett szintet a sorozat.
A gondok inkább a 6. évaddal kezdődtek.

Dean - 2012. 05. 20. 17:41

Nem teljesen “új” showrunner jön.
Egy régi jön vissza, aki asszem még Eric Kripke idejében volt. Jeremy Carver az.
És Jensen is kijelentette egy interjúban, hogy nem mondja, hogy Sera nem tehetséges, de Jeremy Carver jobban ismeri a sorozatot, és frissíteni fogja. :D

winnie - 2012. 05. 20. 17:42

a showrunner új, de persze, hogy volt supnatos, azaz egykori író. ritka azért, ha ilyen sorozatnál külsős lenne. maradt volna ő is anno, csak vihette a being humant, így nyilván azt választotta.

winnie - 2012. 05. 20. 17:43

“Mégis mindenki nézi! :)”

aki ír, az nézi, de már rengetegen kiszálltak, szóval már nagyon sopkan nem nézik.

Lajoska67 - 2012. 05. 20. 18:04

Az a baj, hogy kizárólag a keresztény mitológián lovagolnak, vagy pedig idióta kisszerű szellemüldözés van, néha esetleg másfajta szörnyeteggel. De annyi nagyszabású transzcendens mondakör van, behozhatnának akár klasszikusokat (ókori vallások istenei), vagy a mai ázsiai/amerikai indián/afrikaiak közül választhatnának valamit. Ok, hogy ahhoz nem értenek az amerikai nézők annyira, de így meg kinyírják a sorozatot ezzel a semmivel. Végtelen ötletlehetőség volna egy ilyen sorozatban, csak merniük kéne.

Dr. McSteamy - 2012. 05. 20. 18:08

Bele se merek gondolni, hogy most milyen lehet a sorozat, ha csomóan azt mondják, hogy MOSTANRA lett szar… Én a 6.évad 1.részénél azt mondtam, hogy ennyi, ebből nekem több nem kell. Őszintén szólva az 5. évad is szenvedés volt számomra, egyetlenegy rész (a 19.) maradt emlékezetes. De már a 4. is eléggé gyenge lett szerintem. Úgy gondolom, hogy a csúcspontja a 3. évad fináléja volt a sorozatnak, onnantól meg (egy-két részt leszámítva) csak a lejtmenet. Kár érte, az első 3 évad többször újranézős volt nálam (sőt, még mindig az).

Desmond Wallace - 2012. 05. 20. 18:09

Lajoska67: Voltak már egyéb istenek is, de kiderült róluk, hogy nem érnek fel az angyalokkal.

linsz - 2012. 05. 20. 18:13

remélem Meg-et nem hozzák vissza soha többé. a karaktere egy nulla, a színésznő egy nulla, minden jelenetében idegesített.

mike - 2012. 05. 20. 18:20

Nálam 7.5/10 ez az évad. A 6. kb 6/10-es volt, szóval mindenképp jobb lett ez az évad. Végre voltak olyan régi 1.évados történetek ahol szellemek voltak a fő célpontok, úgymond a hagyományokat próbálták ebben a pár részben visszahozni.
Castiel és Bobby meg annyira egybeforrt a Supernatural hogy nélkülük nehéz lenne elképzelni. Szóval remélem a következő évadban még több szerepet kapnak.

medzso - 2012. 05. 20. 18:47

Dr. McSteamy: én is a 6. évad elején hagytam abba, 2 vagy 3 részt szenvedtem végig. Tényleg durván gagyi lehet, ha mostanra lett sokak számára szar.
Nekem az 5. évad volt már kissé eröltetett, de Cas meg a tesók azért bőven elvitték a hátukon azt még…
Nálam marad 5 évados a Supnat, addig az egyik legnagyobb kedvenc és ott kapott is egy szép lezárást.

zagloba - 2012. 05. 20. 18:52

Az évad első harmada teljesen oké volt, a közepe gyenge, a vége újra rendben.

Grafithuszar - 2012. 05. 20. 19:07

Súlytalan. Talán tényleg ez a legjobb szó rá. Megmondom őszintén, én az 5. évad után azt mondtam, hogy most kellene befejezni. Lezárt kerek egész történet. De a 6. évad egész jó lett. Talán azért mert nem nyújtották a dolgokat, Sam visszatért kiderült hogy nincs lelke, amit visszaszereztek, közben meg ment a pozícióharc a menyben. A 7. évadban meg mi is történt? Jöttek a leviatánok…és ennyi.

Nemrégiben megnéztem a 1-2 szezont, és meg kell mondjam, talán leginkább a “monster of the week” hiánya miatt oda az egész feeling. Az érthető hogy ezt nem lehet több évadon keresztül vinni, kell valami fő történet. De nekem nagyon hiányoznak ezek a részek, amikor begurulnak az Impala-val, kinyomozzák hogy mi a szörny, hogy lehet megölni. Ezek a részek valóban félelemkeltőek voltak, de a 7. szezonban a történet sem volt jó, és egyik rész sem keltett nagyobb félelemet, mint a barátok közt bármelyik része….

Azért a 8 szezont is nézni fogom, hátha lesz belőle valami.

firefly - 2012. 05. 20. 19:12

Az előző évad rettenetesen gyenge volt, és az új első fele is. De azon meglepődtem, hogy ennyien negatívkodnak most, mert szerintem az utolsó 4-5 epizód a régi Supnat szintjét hozta (nálam az alap a négyes évad). Nem lehet, hogy páran egyszerűn csak “kiöregedtek” a sorozatból?

Shawn - 2012. 05. 20. 19:12

Meg.. uh, azt a színésznőt remélem nem engedik többé a sorozat közelébe, antitálentum a szentem, a hangsúlyozási techikája guantanamo-pozitív, gyilkos! :D

Csigusz - 2012. 05. 20. 19:31

Gyenge volt, bár nem ez a jó szó, mert minden hibája ellenére nekem még mindig kiváló heti szórakozást nyújt (bár csak ebben az évadban tértem vissza hetire, az 5-6.ot kihagytam és egyben daráltam)
Inkább a súlytalan a jó szó: itt voltak ezek a fene nagy ellenfelek, és már a 20. részt tapostok a szezonban és alig tudtunk meg róluk bármit is. Persze jó amerikai fordulatok szerint megint volt “A” fegyver, amivel egyből győz a jó.
Én nem temetem, meg nem szidom, és közel sem voltam sosem ilyen függéstől magam alá pisilő rajongó, ezért hiába gyengébb, számomra még mindig nézősebb mint bármilyen nyomozós.

Shawn: “guantanamo-pozitív” ezt a dumát meg nem ismertem, de hatalmas pacsi. könnyezek :D

tdk.112 - 2012. 05. 20. 19:34

A hangsúlyozási technikája igazi redneck. :D

Neoprimitiv - 2012. 05. 20. 19:39

@zagloba: “Nem lehet mindig toppon lenni!
Aki ezt hiszi, próbáljon jobbat írni.”

1.) Talán nem lehet, de muszáj. Amikor a Supnat kezdett, a kábeles sorozatok a közelébe nem jöttek az országos adókon menőknek. Ma a 0,6-os demójával és az 1,57 milliós nézettségével már kábeles szinten is sok kihívója akadna, lassan ez a szám a CW-nek is kevés lesz.

Ráadásul az országos csatornák még mindig döntően a reklámpénzből élnek vagyis nekik az a fontos, hogy az adás napján élőben, a reklámszünetekkel együtt nézzék az emberek a részeket. Ha egy sorozat készítői rászoknak erre a “nem lehet mindig topon lenni” hozzáállásra, akkor az esti közönségből “majd megnézem, ha lesz rá időm” közönség lesz, hála az alternatív lehetőségeknek – abból pedig nincs pénz (vagy nem akkora).

2.) Attól, hogy nem tudok Wellington bélszínt csinálni, még észre veszem, ha a odaégett.

SG - 2012. 05. 20. 19:54

Nem lett volna nagy baj az évaddal, ha monster of week vonalon mozognak és a főszállal alig vagy csak keveset foglalkoznak… csakhogy nem monster of week volt a jellemző, inkább a ghost of week… ami meg ezen a szinten a 7. évadban már KEVÉS.

kisame - 2012. 05. 20. 20:05

Az évad felétől látszott már tisztán, hogy Sera el fog menni, az évad összességében gyengébb volt nálam, mint az előző 6.(aminek igazából az utolsó részei tök jók voltak.) valószínűleg a kedvenc mellékszereplők hiánya miatt(hiába volt helyettük néhány emlékezetesebb szereplő, ők is csak 1-1 epizód erejéig voltak ott..ah, spórolás).

A cliffhanger viszont újabb kiaknázatlan lehetőségeket tárt elénk, hacsak nem szúrják el nagyon.

Oké, tisztában vagyok vele, hogy a CW nem ebbe a sorozatba öli a pénzét, de hatalmas hiba volna 1 rész alatt kimenteni Dean-t a purgatóriumból,mert:

-ott van az összes, nem démoni jégre tett ellenfele.És nincsenek kevesen.A dráma kedvéért például Dean lánya is.Ez olyan, mint amikor a zsaru börtönbe kerül.

-Castiel is mindenkit személyesen ismer a tavalyi cliffhanger óta.Még több dráma.

-Itt a lehetőség, hogy Dean és Cas visszarázódjanak a régi kerékvágásba és új kapcsolatdinamikát alakítsanak ki. Majdnem azt írtam, hogy összemelegedjenek de az túl félreérthető lenne és azt senki se akarná, ugye? :3

-Sam egyedül veszélyes.Korábban is kiderült már, hogy Dean tartja őt emberbőrben, most kíváncsi lennék, hogyan boldogul.

-Timejump.Az egyik síkon gyorsabban telik az idő és mindkét oldalon látnék benne potenciált.

-Crowley hivatalosan is főmufti lesz?Amúgy az epizódot ellopta, de nagyon! XD

Remélem Jeremy Carver visszahozza a Supernatural régi fényét, mert megérdemelné a sorozat és a színészek is!

mesoka - 2012. 05. 20. 20:10

Oké, én is egyet értek abban, hogy nagyot zuhant a színvonal de azért ne legyünk már ennyire szigorúak. Én külön-külön a részek alatt nem unatkoztam, egészen élvezhetőek voltak. De elismerem, hogy ennek az évadnak a története kimondottan gagyi volt.

csbi1992 - 2012. 05. 20. 20:50

A rész eleji összefoglalóval az volt a gond, hogy le voltak némítva a hangeffektek, így nem volt meg a hangulata…
A cliffhanger meg tényleg váratlanul ért.
Szerintem a hibái ellenére összességében jó volt ez az évad.

kisame - 2012. 05. 20. 21:18

Amúgy a túlvilági utazásokról: Danténak előbb megvolt. :D

Actual Tourist Dean Winchester

Amúgy nevetnék ha valami ilyesmi sülne ki belőle..

kanka - 2012. 05. 20. 21:22

Igen én sem vagyok tul szigorú a sorozathoz.az első 5.évad nekem abszolut etalon volt.a 6.éadban nagyon furcsa volt sam léleknélkül de voltak jó momentumok ez az évad meg felemás volt.de az elmult pár rész jóvolt.ez az évadzáró sem votl rossz.volt már jobb igen de azért a cliffhangerrel rendesen kitoltak deanvel..upssz..
Mikor bobby megnyiffant kb mindenki azért rimánkodott hoyg jöjön vissza meg minden és tessék visszahozták és nem testzik?hát akkor nemtudom…nekem bejött hogy visszahozták.oké a végén kezdett boszuálló szellem lenni ami senkinek sem tett volna jót igy inkább megvolt a nagy búcsú..
én az uj zakkant castielen simán visongva röhögök.a huzd meg az ujjam és szétrobbantom a villanykörtét meg a twisterezzzünk egyet..LOL hát könnyeztem a röhögéstől..
én enm szoktam semmisem kaszálni és bizakodva várom a 8.évadot :)

Dean - 2012. 05. 20. 21:23

Valószínűleg “időutazás” lesz.
Az elején Dean-éket fogják mutatni a Purgatóriumban, majd később Sam, és a többi ember sorsát. Mert valószínű, hogy most Crowley (mivel nincs veszélyes ellenfele) elég nagy felfordulást fog okozni az emberiségnek.
És lemerem fogadni, hogy ez az évadzáró már nem Sera ötlete volt. Lehet, hogy ez már az új fószeré, mert lássuk be, ezzel igazán visszalehetne hozni a SupNat. hangulatot.
Milyen atom lenne, ha Deanék szereplése után az jönne, hogy “3-4 év múlva”, és látnánk a Földet kissé lepusztulva. ^^
Mert ugyebár, a Purgatóriumban az örökkévalóságig vadásznak egymásra a lények, szóval ha széttépik is Cas-t vagy Dean-t, az az örökkévalóságig fog megismétlődni, pont úgy mint a Pokolban. Legalábbis szerintem. :D
Amúgy winnie, írtam neked egy e-mail-t. Ha tudod, olvasd el. :)

cat - 2012. 05. 20. 21:40

Sajnos már nem tud lázba hozni úgy, mint régen… De remény mindig van. Voltak azért jó pillanatai ennek az évadzárónak, pl. már annak is tudtam örülni, hogy a Kansas számot megtartották. Az Impalás jelenet pedig egyszerűen állat volt :) Nekem amúgy főleg az ilyen kikacsintások hiányoznak… mint pl. a Busty Asian Beauties, Dean pitemániája, olyanok, mint ebben az évadban a bohócos részben a szivárványt fingó unikornis. Régen sokkal több ilyen húzás volt a sorozatban és az elmúlt 7 évadból lehetne bőven válogatni. Remélem, az új showrunner tisztában van vele, hogy a mostanra megmaradt nézőket ezekkel (és jó poénokkal) sokkal jobban zsebre lehet tenni, mint bármilyen csavaros sztorival…

mary - 2012. 05. 20. 22:28

Valszeg ott is máshogy telik az idő, mármint a Purgatóriumban, hiszen anno Dean 40 évet szenvedett a pokolban.

joni - 2012. 05. 20. 23:53

Nekem az egész évaddal egy problémám volt csak :D (hatodik ennél is rosszabb évad volt számomra) Bobby mielőtt meghal, látja, hogy Dick hogyan öl meg egy leviatánt, amikor ugye előkét kötnek rá és felfalja magát. Mikor visszajött szellemként, én arra vártam, mikor mondja már el Deanéknek.. de ugye ez nem történt meg. Nyilván elég béna megvalósítás lett volna, ha a Dicknek csak felkötnek egy előkét, és megzabálja magát, de akkor is hiányoltam, hogy a Bobby tudott valamit, látta, hogy az a leviatán hogyan hal meg, miért nem mondta el…

Castiel majmos szövege és a lipstickes beszólása viszont eszméletlen volt :D

E.D.I. - 2012. 05. 21. 00:13

Engem nem a történet zavar már egy jó ideje, hanem az hogy mivé váltak a szereplők mostanra. Persze a cselekmény sem volt túl magas röptű, de még egy rossz történet is lehet érdekes, ha megfelelően van tálalva.

Dean karaktere kezdetben még kiemelkedett sok másik sorozat főszereplőjéhez képest. Mostanra viszont tucat karakter lett belőle. Konkrétan az a baj, hogy a személyisége átment depressziósba. Tudom, hogy ennek ezer oka van, szóval teljesen érthető, de ettől még nem tetszik az ami lett belőle.

Dean átalakulás viszont eltörpül Sam karakterének negatív irányba való változása mellett. Tíz Supernatural fan-ból kilenc valószínűleg Dean párti, én viszont valamiért mindég is jobban bírtam Sam-et. Viszont most már én is jobban szeretem azokat a jeleneteket, amikben Dean szerepel. Pedig ahhoz igazán nagy változás kell, hogy egy néző elpártoljon a kedvencétől egy másik karakterre.

Jared Padalecki színészi alakítás sokszor szinte a nullával egyenlő, és az a gond, hogy erről nem csak ő tehet. Dean külseje alig változott az évek során, Sam megjelenése viszont össze sem hasonlítható azzal, amilyen a sorozat elején volt. Kezdetben még Jared Padalecki is hibátlanul hozta a karakterét, az érzelgős kistestvér szerepet. De basszus mostanra kétszer akkora lett mint Jensen Ackles, egyszerűen szánalmasan hat, amikor ráerőltetik a sorozat elején megismert nyálas kistesó figurát. Amikor egy érzéketlen, semmivel sem törődő figurát kellett hoznia, messze nem volt ilyen esetlen az egész karakter. Az meg rejtély számomra, hogy miért kap a sorozatban ilyen otromba megjelenést, mikor a való életben mennyivel értelmesebben néz ki.

Castiel és Bobby kivesézésébe inkább bele sem kezdek. Eszméletlen jó mellékszereplők voltak, mostanra viszont csak töltelékkarakterré váltak.

Szóval hiába lesz az új évadnak esetleg jó története, ha Dean ilyen depressziós életunt figura marad, Sam-nél pedig tovább erőltetik ezt a túlzottan jófiú karaktert.

Velma Kelly - 2012. 05. 21. 11:14

Ez az eddigi legpocsékabb finálé volt.

Pathfinder - 2012. 05. 21. 11:32

Több kommentelővel ellentétben én imádom Meg-et. :) Az évadzáró rész nekem is smafu volt…túl egyszerű, sajnos a leviatán szállal tényleg nem kezdtek semmit, ami elég szomorú, bár azért valljuk be, hogy kib*szott ijesztő még a gondolata is egy embervágóhídnak. :| Számomra Crowley és Dick alkukötési jelenete vitt mindent, ja és az a gonosz mosoly a halála előtt…eddig egy gonoszt se láttam így meghalni. :D A legidegesítőbb rész a 20. volt, többször leállítottam és újraindítottam, mielőtt megmertem nézni…számomra volt kínos a csaj viselkedése. :S 8. évadra is maradok, meglátjuk mi lesz…az biztos, hogy ennyi idő után nem tudnám csak úgy, egyből elkaszálni.

Mark Bolt - 2012. 05. 21. 15:13

A főgonosz karaktere zseniális volt. Hatalmához képest méltatlanul idiótán fejezte be.

Mark Bolt - 2012. 05. 21. 15:18

“De basszus mostanra kétszer akkora lett mint Jensen Ackles”

:-DD

Hát igen. Kicsit túlzásba vitte az edzőtermet. Tényleg már úgy néz ki, mint Superman. Dean el tudja adni a hétköznapi srácot, de Sam már egyszerűen túl tökéletes külsőre, ilyen fizimiskával brazil szappanoperákban alkalmazhazzák. Egyszerűen külsejénél fogva alkalmatlanná vált egy halom szerepre.

Peti - 2012. 05. 21. 15:54

Mikor van idejük a srácoknak konditerembe járni? Viccen kívül: végre visszahozták az Impalát, aminek a hangja (és látványa) szerintem elmaradhatatlan kelléke a sorozatnak. Meg igazán elmehetne a pokolba, vagy ahova akar, a színésznő katasztrofális, a karakter súlytalan. Cas-nek remélem megjön az esze, és ismét tarolni fog. A főgonosz likvidálása elég B kategóriásra sikeredett, a legkirályabb főgonosz még mindig Crowley. Neki van megfelelő karizmája hozzá, a többiek csak erőlködnek. Lucifer-t alakító Pellegrino volt még vele egy szinten, én őt is hiányolom. Remélem a 8. évad ismét klassz lesz! :)

Desmond Wallace - 2012. 05. 21. 16:01

Azt se felejtsétek el, hogy Padalecki vagy 10 centivel magasabb is a kollégájánál.

Csabby - 2012. 05. 21. 17:36

Az biztos, hogy a sorozat egyre gyengébb lett, ez az évadzáró se volt a legütősebb. De én még látok reményt arra, hogy a 8. évad nagyot fog ütni!

Valamiért van egy olyan érzésem, hogy a 8. évad az “Isteni igék” keresésére fog épülni… (ugyan mi másért kellene Crowley-nak egy próféta? Hát fordítani!)
Crowley talán azért keresi majd, hogy megidézze és megölje Istent, és ő legyen a nagyon nagy főnök…
Sam pedig azért, hogy Isten segítségével kihozhassa Dean-t a Purgatóriumból.

És arról még nem is beszéltem, hogy Cas és Dean purgatóriumi “kirándulásában” mekkora potenciál van… (ki tudja, talán szépen lassan ők is szörnyekké válnak?)

Balázs - 2012. 05. 21. 18:40

Megpróbáltam végigolvasni a kommenteket, és azt nem értem (bár lehet egy másik sikkben vagy máshol kommentekben már részletezték), hogy miért nem kifogásolja senki sem a leviatánok megjelenítését.

Eddig a sorozat korrekten formálta meg a szörnyeket, pl.: a vámpírok is szörnyeknek lettek bemutatva (mint ahogy eredetileg Bram Stoker megírta)és nem lettek túlromantikázva mint ahogy más mostani filmekben vannak.

Erre előjönnek a leviatánokkal és teljesen más formában mutatják be őket, mint ahogy “megszokhattuk” őket. Értem én hogy az amerikaiak történelem/mitológia ismerete egy magyar alsó tagozatos kisiskolás szintjét se éri, de ilyet azért nem kellene. Egy darab leviatán van, és ráadásul az egy kibsztt nagy tengeri szörny. Így van benne a Bibliában(is). Miért nem lehetett az a főtörténet, hogy a Crowley ki akarja szabadítani a leviatánt és az emberiség ellen küldeni? Sőt a Bibliában van szó egy Behemót nevű szörnyről is, azt is be lehetett volna vonni. Vagy esetleg ott vannak a Nephilim-ek is. Sok lehetőség van ebben a mitológiában és nem annyira elcsépelt mintha görög/római/viking mondakört szednék volna elő.

Phoe - 2012. 05. 21. 18:59

Jó eséllyel csak Titeket ismétellek, de… Bobbytól igazán vehettek volna valami normális búcsút. Cast imádtam, bár továbbra is vicces, de már nem az igazi. A leviatánoktól pedig végre elbúcsúztunk, az új showrunner remélhetőleg nem akarja emlegetni őket, így pozitívan állok a következő évad elé. :)
Ráadásul én darálva néztem végig az elmúlt hónapokban a hét évadot, így elég éles volt a váltás. A “Road so far” nekem az egyik kedvenc részem volt az évadzárókban, de ez a mostani..
De reméljük, jobb lesz. 6/10-et azért megérdemel, mert Cas még mindig vicces.

zsofigal - 2012. 05. 22. 10:47

A zárórész jó volt, sokat nevettem, az évad szerintem is gyenge volt. Nem egymásra épülő részek voltak, hanem mint az első évadokban, különböző vadászatok. Elkaszálni sose fogom, mert imádom nézni még ha kissé unalmas évad is volt..

zsofigal - 2012. 05. 22. 10:54

Jaa, és abban is egyetértek hogy a leviatánokkal sokkal többet kellett volna foglalkozni, ennek kellett volna lenni az évad fő vonalának. Remélem Bobbyt még látjuk, Cass pedig zseniális volt, remélem a 8. évadban végig főszereplő lesz ! Nélküle üresebb volt a sorozat…

Halfer - 2012. 05. 22. 12:39

Teljesen egyetértek az évadzáró és az évad értékelésével. Sajnos Bobby szellemkaraktere, idegesítően beszélő Ruby, zakkant Cas és a leviatánok sem tetszettek az évadban. Viszont még mindig bízom benne, hogy újra jó lesz a Supnat. Nagyon örülnék ha lenne elég budget a purgatóriumra és nem az első részben intéznék el, hogy kijut Dean. A évadzáró rész vége fasza volt, na :)

Vlad - 2012. 05. 22. 15:48

Crowley mindig mindenki előtt áll egy lépéssel ez eddig tiszta sor. Azt nem értem miért hagyta éltben Sam-et hisz már bebizonyosodott ,hogy nem szabad alá becsülni őket még ha reménytelen a helyzetük is. Mondjuk most a végén a purgatóriumos húzás a lehető legjobb ötlet volt szerintem.
De amikor Castiel faképnél hagyta Dean-t akkor meglepődtem nem kicsit remélem nem önszántából hagyta cserben, hibbantság ide vagy oda. Szerintem a halott angyalok is a purgatóriumba kerülnek mert a mennybe/pokolba csak emberek kerülhetnek a sorozat szerint. Ezzel a húzással egy rakás régi arcot viszont láthatunk majd az biztos.
A leviatános szálról csak annyit, hogy ha kicsit is megerőltették volna magukat az írók akkor sokkal jobb sztorit hozhattak volna ki belőle.

yosha - 2012. 05. 24. 12:14

Akármilyen gyenge volt a Rad so far összeollózás, az volt a legHATÁSOSABB az egész évadzáróban.
Értem én, a fiuk most olyan terepen voltak mint soha eddig, híres üzletemberek meg cégek az ellenség. Fasza.
Ki lett használva? Nem. Szegény Bobby igazán nyugodhatott volna békében, ezért a kis jelenetért nem kellet volna benntartani, főleg hogy a Charlie-s rész végén azért király volt ahogy begurult. Igazán eljuthatott volna a célig, de ez igy semmi se volt. Még csak az égő szellemtestet se mutatták, lofing.
A másik meg, hogy tele leviatánokkal az épület, és egy kis beszélgetés után kinyirják a főnököt. Ennyi? A többi majd szétszéled? Miért? Ugy vártam hogy a slusszpoén az lesz, hogy a “fej” nem is Dick, hanem Roger, a beszólogatós leviatán, de megint semmi.
Az egész tíz percnek tünt, harmatgyenge volt. Nem érte meg folytatni, szivatni a tesókat tovább. A hatalmas karakterrajzok, a megtörés folyamatai Deannél, a 4×16-os rész, visszagondolok és sirok, annyira jok voltak. Nem kellett volna egy nő kezébe adni a sorozatot, mert amig Kripkéék az érzelmi reakciókra hajtottak rá, addig ez a csaj kb. a pózolásra, a fotelben minnél coolabb ülésre, a hülye poénokra hatott, meg arra hogy minél többet lehessen látni a srácok meztelen felsőtestét.
Kösz.

yosha - 2012. 05. 24. 12:17

Ja, még annyi, hogy a sorozatgyilkos-démonos rész az valami kiemelkedően jó volt, azért megérte, meg még jopár pillanatért, de a két évad (6,7) jó ölteteiből nem lehetne megtölteni 23 résznyi faszaságot.

Dark Archon - 2012. 05. 25. 14:50

Egyesek kicsit túl szigorúak a sorozattal. Már annyi minden történt, a Winchester-ek annyiszor meghaltak, jöttek vissza, hogy sok újat már nem tud mutatni. Viszont egy Crowley vs Isten… hát nem tudom. Gyakorlatilag tényleg már csak Isten van hátra, de őt eddig se nagyon érdekelt semmi, ellenség meg nem igazán lehet belőle, az lenne csak igazán gagyi. Én inkább kibírnék egy Lucifer és Mihály szabadulást, akik összefognak.

Amit azért hiányoltam az a Dick vs. Bobby összecsapás, de úgy, hogy Dick lássa őt és egy kicsit letörjön az arcáról a vigyor.

winnie - 2012. 05. 25. 14:58

ó, bőven tudnának újat és még fognak is, csak ötletek kellenek, ennyi. de attól még, ha nem tudnak újat mutatni, ha nincs ötletük, akkor fel lehet hánytorgatni, hogy nem tudnak újat mutatni, nem érdemes mentegetni az írókat:)

haywire - 2012. 05. 27. 09:21

valaki nem tudná megmondani milyen zene ment a végén? arra gondolok amikor már a rendezőket írták meg ilyenek.

chulo - 2012. 06. 01. 16:22

valahová eltűnt a kommentem, talán a blogmotor, talán egy drága moderátor :D
Na mindegy.
szóval én tegnap jutottam még el a fináléig, és még érnie kell kicsit.
De eszembe jutott néhány dolog. Pár furcsaság ami úgy szemet szúrt :)
Szóval mikor Castiel először felbukkant a sorozatban akkor ugye sok-sok idő után először járt angyal a földön elvileg. Még a démonok is maguk alá csináltak mert annyira féltek. Ruby mondta is Samnek annó hogy pucol onnan ahogy csak tud. Most pedig Meg csak ilyen tök lazán leszúr egy angyalt, aztán az angyalgyilkos leviatánok közül is lecsap egy párat. Előkeritik az Impalát csak azért hogy aztán a démoncsaj szétcsapja :D
Aztán az milyen már, hogy a prófétát (akinek mellesleg egy arkangyal csücsül a vállán elvileg) csak úgy elviszi pár ócska démon?
Bobby nem ilyen kiirást érdemelt volna, ez a komplett flaskás dolog el volt rontva. Miután lelőtték az egy ütős és egyben szép befejezés lett volna a karakter számára.
A rettegett leviatánok pedig végül is szimpla szörnyecskék lennének akik annyiból mások, hogy rájuk nem hat az angyali erő, és ennyi? Nem volt normális sztori felépitve rájuk, és ők se voltak jól bemutatva. Egyszer lazán lefejezi őket egy szimpla vadász, aztán puszta kézzel ölnek angyalokat.
Ez a semmiből kitalált megoldás is érdekes volt…
Pozitivum hogy voltak jó poénok
A Purgatórium sztoriban nagy potenciál lehetne, nem bánnám ha párhuzamosan futna egy kis ideig a két szál. Sam ahogy totál magára van maradva és vadássza lefelé a leviatánokat, illetve Deanék odaát. Még szerintem nagyon költséges se lenne, simán meghagyhatnák ilyen sötét erdőnek a purgatóriumot.

A lényeg hogy megnéztem, de nem igazán tetszett. Következőt is követni fogom valószinűleg, 7 évad után nehéz kaszálni (pláne hogy az első ötöt kétszer láttam)

jky - 2012. 06. 21. 20:25

Én is a végigszenvedtem az évadon magam, sokat már nem tudok hozzátenni az elmondottakhoz.

A 2 tesó karakterét annyira legyengítették, hogy lassan már csak asszisztálnak… Crowleyt rühellem, sajnos már a színész sem szimpatikus, ahogyan Meg sem, nagyon gázak. Cas és Bobby kb. vicc kategória, ami eléggé sajnálatos, mert nagyon jó karakterek voltak. A leviatán téma súlytalan, egyszerű, gagyi, erőltetett, rakás fos volt.

Ez az évad annyira gyenge volt, hogy sokszor kín volt nézni. Hogy miért nézem? Csak a 2 srác és a régi idők emléke miatt. Meg azért, mert a cliffhanger iszonyatosan tetszett, összetenném a 2 kezem, ha ilyen darkos, horroros hangulatú 8. évadot kapnánk, akkor talán újra ragyoghatna a SupNat.

Nagyon bízom a showrunner váltásban, Sera Gamble pedig “monnyon le” (2 ultraszar évad után nem adnék neki semmilyen munkát).

Reménykedjünk!

Zsuuuzsi - 2012. 07. 01. 22:39

@jky: esküszöm, szó szerint ezeket gondoltam! ezen agyalok azóta, hogy hátha ott játszódik a 8. évad, és kapunk egy jó kis darkos évadot. viszont a 6-7 után nem reménykedem semmi jóban, ha igaznak bizonyulnak a pletykák, és visszahozzák Jeffrey Dean Morgant, mert biztos elbaßnák John karakterét is. az utolsó reményem a showtunner váltás, különben kénytelen leszek vérző szívvel kaszát adni a valaha “legkedvencebb kedvenc” sorozatomnak…

Szandra - 2014. 01. 19. 21:32

Miről van itt szó kéremszépen???
Ez a legjobb sorozat a világon! Igaz már egyre komolyabb, nincs benne annyi “hülyéskedés” mint az elején de akkor is felülmúlhatatlan. Aki ezt nem érzi át, az nem fogta fel a lényeget.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz