login |

Pilot-mustra: Continuum – 1×01

2012. 05. 29. 23:14 - Írta: winnie

170 hozzászólás | kategória: Kanada odavág, kritika, pilot-mustra,

The war begins now.

Ajajj, időutazás-sucker jelen! Mostanság a “műfaj” annyira nem kényeztetett el minket erős, új sorozatok, sem a Terra Nova, sem az Alcatraz nem pöcögtette meg annyira a témakört, mint mondjuk egy Journeyman (RIP – hány éve is várunk a hazai premierre?), de még annyira sem, mint az ugyancsak remek Being Erica. A kanadai Continuum története (terroristák 2077-ből 2012-be menekülnek a kivégzés elől, egy jövőzsaru pedig követi őket) cseppet sem eredeti, de ez nem zavart egy pillanatig sem, hiszen tátongó űrt tölt ki a sorozathorinzonton.

CONTINUUM – 1×01 – 8/10

Mondom, a műfaj bolondja vagyok, így tekintsétek a fentit elfogult véleménynek, ráadásul koca-scifizőként én biztosan nem tudom technikai elemeket, azok működését vagy használatát számon kérni úgy, mint az, aki hardcore-nak vallja magát. A lényeg, hogy első blikkre a Continuum sokkal szerializáltabbnak tűnik, mint azt gondoltam. Adta volna magát a 10 rész alatt levadászandó terrorista, de eleve nincsenek annyian, ráadásul nem is széledtek szét, hanem terveik vannak, nem is kicsik.

Some weird shit is going down.

Miképp a Terra Nova-ban, itt is a jövő tűnik érdekesebbnek (naná!), nem csak technológiailag, hanem úgymond világnézetileg is – némi technológia azért átkerült 2012-ben is, remélem megismerhetjük jobban is. Abból a pár morzsából, amit elcsepegtettek továbbgondolásra érdemes kornak tűnik, tippre még vissza fogunk térni ide. A kezdés meglehetősen brutális, kicsit sajnáltam is, hogy nem kapunk bővebb kifejtést, de arra még ott a teljes sorozat, a pilot viszont csak 43 perces és némi karakterizációt követően elég sok mindenen kellett végig robogni Jon Cassar rendező vezetésével.

A sztori kezdése nagyjából a papírformát igazolja, azt látjuk, amit látnunk kell ilyenkor, viszont mivel minden sorozat tiszta lappal indít, ezért frankó élmény volt végigkövetni egy jövőbeli karakter ráeszmélését arra, hogy visszakerült a múltba és lehet, hogy soha sem fogja már saját jelenének ismerős arcait látni. Ez óhatatlanul is elindít bizonyos gondolatokat az embernek, hogy mégis milyen lehet efféle helyzetbe kerülni, főleg, hogy a terroristákkal együtt visszakerülő protector nem egy szerettétől került távol.

– You’re so pretty.
– Wha? Not cool.

Ha időutazás, akkor természetesen a paradoxonok kérdése merül fel elsőként, s ezzel már a pilotban is eljátszanak, ahol feltűnik egy ugyancsak klisés, segítő karakter, mégis, ahogy a főhősnél, a visszakerülésnél, a ráeszmélésnél, nála is sikerült valahogy úgy alakítani a sztorit, hogy azonnal érdekelni kezdjen az ő sorsa is (neki milyen érzés lehet a felfedezés, hogy…?), valamint a kapcsolata a főhősnővel. (Ez utóbbi kapcsolat egyébként behozza a Continuum-ba a könnyedebb vonalat is, az olykor elég durva vérengzések mellett simán jelen van a sorozatban a humor is.)

Mese nincs, már a kezdő percektől leszállt a szememre a rajongói rózsaszín köd és szinte minden pillanatát élveztem a pilotnak, mint látványban, mind történetben, mind érzelmi síkon nagyon rendben volt – és még akció is volt ezerrel. Eleinte Rachel Nichols színészi játéka furának tűnt, de aztán kiderült, hogy ez nem is akkora csoda, a karakterét hamar megkedveltem, kifejezetten érdekes sztorik sülhetnek még ki belőle. Mint ahogy a Nagy Átívelés is elgondolkodtató és figyelemfelkeltő, s szerencsére többszörös, nemcsak 2012-höz, hanem 2077-hez is kapcsolódik.

Rengeteg fog múlni a Continuum folytatásán, a fenti pontszám szigorúan a pilotot, az abban elindított folyamatokat tükrözi – innen sokféle irányba el lehet indulni (flashback-es lesz vajon a szerkezet? mármint, hogy megismerjük a jövőt is a múltban zajló cselekmények mellett?) és akár a 3. részre unalmassá válhat az egész, de míg az Alcatraz jó pilotja után éreztem, hogy a sorozat, ha olyan lesz, amilyennek sejtetik, akkor nem fog érdekelni, itt egyelőre nincs erről szó és szurkolok, hogy ne hagyjanak minket cserben az írók.

ui: Akkor Rachel Nichols ezentúl már csak ilyen feszülős cuccokban fog járkálni? Lásd itt, a Continuum-ban, vagy a G.I. Joe-ban, esetleg a Conan, a barbárban.

170 hozzászólás Ne habozz!

Castiel - 2012. 05. 29. 23:24

Nekem is nagyon bejött a pilot, én is imádok mindenféle időutazós dolgot, ezért rögtön beszívott magába a sztori. Az biztos, hogy maradok, szerintem nem lesz olyan fordulat, amitől kaszálnám az évad vége előtt, onnan meg…

symor - 2012. 05. 29. 23:27

Én már rég beválogattam volna a csajt a Trónok harca stábjába, hogy kapjon egy kis levegőt az a szorosan zárt mellkas :)

bestyen - 2012. 05. 29. 23:27

Évek óta ez az első olyan sorozat, ami annyira érdekelt, hogy nem vártam meg a 1.évad végét (vagy a 2.évad berendelését). Nagyon szurkolok neki. Már nagyon hiányzott egy igazi sci-fi sorozat.

mse - 2012. 05. 29. 23:32

Nekem iszonyat bejött. Őszintén szólva valami sokkal gyengébbre számítottam, mind technikai, mind pedig tartalmi téren, de okosan oldották meg a CGI-t, és a történetet sem éreztem gagyinak. Amiért viszont igazán külön plusz pont jár, az az, hogy tényleg vették a fáradtságot a főszereplő karakterizációjára, még egy amúgy eléggé zsúfolt kezdésben is.

Innen nekem úgy tűnik, hogy Kanada minimális költségvetésből legyártotta az utóbbi szezon egyik legígéretesebb pilotját.

ldavid - 2012. 05. 29. 23:34

“hé, maga úgy látszik, sokat tud az ügyről, biztos zsaru, jöjjön velünk nyomozni, mert mi segg hülyék vagyunk” legjobb rész volt ;)

MP - 2012. 05. 29. 23:35

Tetszett az első rész, reméljük sikerül hozniuk ezt a szintet az évad további részeiben is.

Kolbászból Kerít és... - 2012. 05. 29. 23:37

A szereplőválasztásokra is jár a piros pont, amikor megjelent a srác meg a technológia, egyből tudtam, hogy a Cigis ember lesz. :)

SPOILER:SPOILER:SPOILER

A végén, amikor találkozott a nővel, mintha már ismerte volna korábbról, továbbá szerintem ő küldte vissza a terroristákat ahogy mosolygott a kivégzésnél…

Llew - 2012. 05. 29. 23:37

A kezdéskor engem is elkapott egy hú ez fasza lesz lelkesedés, de aztán a közepe tájára a sok sablon, meg előre láthatóság miatt erősen alábbhagyott a lelkesedésem.
Sablon geek sidekick alig lepődik meg az időutazó csajon, aki dettó elég hamar napirendre tér a dolog felett és nyomja a protector rutint.
A vége cliff sem vágott oda igazán. A srác mostohaszülei a jövő lázadók csoportjának kb. az alapítói. A bevezető és a sok ismert arc alapján a terrorista bagázst gondolom előbb-utóbb meg kellene kedvelnünk (Lexa Doigot nem tudom elképzelni genyó szerepben), bár egyelőre elég papírmasésan hú de nagyon kegyetlenül gonoszak.
Szóval egy erős közepes, de újabb kb. fordított alaphelyzetű Alcatrazt érzek a levegőben. Maradok aztán meglátjuk mi lesz belőle.
Ami nagy pozitívum volt, hogy szinte csak ismert arcok szaladgáltak a képernyőn. Nem győztem számolni őket, hogy ő innen, ő onnan. Bejött egy új figura, jé, őt is ismerem.

winnie - 2012. 05. 29. 23:39

“amikor találkozott a nővel, mintha már ismerte volna korábbról,”

hát, igen, elég kétértelmű volt az “It’s long overdue…” üdvözlése.

erre írtam rébuszokban egyébként, hogy érdekessé tesz a sztorit, hogy akkor most mi is a célja? (pedig inkább a férje, vagy a vőlegénye volt gyanús, amikor bepánikolt, hogy bent látja a csajt.)

winnie - 2012. 05. 29. 23:41

“Ami nagy pozitívum volt, hogy szinte csak ismert arcok szaladgáltak a képernyőn. ”

hehe, elég fura volt, hogy a killing után néztem és az itteni “jó” rendőrparancsnok, ott genyó rendőr vagy afféle (nem spoiler).

Llew - 2012. 05. 29. 23:41

Kolbász
hát erősen ott van a terminátoros időparadoxon, hogy most akkor a csaj megváltoztatja a gyerek és a technológia jövőjét, vagy az már eleve egy változtatott múlt miatt alakult ki

Tommy - 2012. 05. 29. 23:41

A cigarettás-ra mennyire ráillik már a karakter? Mintha az X-Files-ból jött volna át.:D

Waldi - 2012. 05. 29. 23:44

Eye-candy, uber hottie foszereplo, random felbukkano SG szereplok, Smoking Man, idoutazas, engem megvettek :D.

GK - 2012. 05. 29. 23:45

Nekem is tetszett a pilot, viszont nagyon sok banánhéj van a készítők előtt, amin el tudnak csúszni az iszonyat gagyi felé. Reméljük, hogy a folytatás is megőrzi a pilot szinvonalát. Egymás után néztem a GoT 2×09-cel, és míg a GoT-on szinte unatkoztam (a csata ellenére!), ennek minden perce lekötött.

Üdv,
GK

ampervadasz - 2012. 05. 29. 23:48

És mégegy időutazás-sucker jelen! Baromira vártam ezt a sorozatot, és nem csalódtam, jó a kezdet, és a folytatásra nézve is ígéretes.

Tommy - 2012. 05. 29. 23:48

Engem már a sztorival megvettek, időutazás az egyik gyengém.

De azért nem számítottam arra, hogy ilyen jó lesz a pilot..

Főszereplő csaj brutál jól néz ki, és nem is idegesítő, mint az Alcatraz-os csaj. A többi szereplő is rendben van, a cigarettás miatt meg óriási plusz pont.:D Csak maradjon is a színvonal.

Thomas - 2012. 05. 29. 23:48

Én is időutazás-sucker vagyok, és én is minden percét élveztem, végre egy igazán jónak ígérkező sci-fi sorozat a láthatáron:) Szóval szurkolok, hogy tényleg jól alakuljanak a dolgok, a nézettség is megmaradjon, mert Rachelnek is kijárt már egy jó sorozat, amiben ő lehet a főszereplő:) Szóval elégedett vagyok! Az mondjuk nekem is vicces volt, hogy milyen könnyen elfogadták, hogy ő egy rendőr, és bevették a nyomozásba, de hát krízisben minden segítség számít:) Nekem 9/10 ez a pilot:)

Lui - 2012. 05. 29. 23:48

Lehetne jobb is. Reméljük lesz :)
6/10

Llew - 2012. 05. 29. 23:52

Az a jelenet másnak is szúrta a szemét, mikor az utcai lövöldözés után a sikátorba betoppanó zsarut mutatják és teljesen jól látszik, hogy a háta mögött az utcán mindenki halál nyugodtan sétál? Vicces volt.

m76 - 2012. 05. 29. 23:54

Ez a pilot egyben pozitív és negatív csalódás is volt. Pozitív mert jobb mint amire számítottam. Negatív mert jó eséllyel az időutazás ezzel ki is fújt a sorozatban, hogy ők visszamentek.

Viszont ugyanakkor magamban meg végig azért drukkoltam(ok) hogy nehogy vissza tudjanak menni a jövőbe. Bár elég egyértelműen mondták, hogy nnincs visszaút remélem ez nem csak félrevezetés az írók részéről. Már csak azért is, mert sokkal jobban tetszik a singli csaj szerep, mint a férjezett családanya. Az egy kicsit lehangoló, remélem nem állandó szereplő a gyerek. Nem tudom miért, de ha egy sorozatban ok nélkül szerepeltetnek gyereket (vagyis nem fontos része a történetnek) az engem hihetetlenül irritál mindig. Szerencsére eddig nem volt zavaró.

Amit már előre sajnálok az hogy imdb szerint Roger R. Cross csak 4 részben szerepel, pedig egyik kedvenc hanyagolt színészem. Mármint közvélemény által hanyagolt.

Ja meg a másik amit remélek, hogy nem megy el a sorozat segítő gyerek vs család drámába. Pedig sajnos már ezt pedzegették az egész mostohagyerek/miért alszol a fészerben dologgal.

Szóval összességében egy remek pilot volt, ami önmagában valóban akár 8/10-et is ér. CSak rengetek tankcsapdát állítottak fel az írók benne, amiből ha csak egybe is beleesnek, akkor még valami botrányosan rossz is kisülhet ebből.

Llew - 2012. 05. 29. 23:57

Rule #2
sose higgy az imdbnek

m76 - 2012. 05. 29. 23:59

Nem hiszek feltétlenül, de azért irányadónak általában jó szokott lenni, még ha néha van rajta baromság is.

bkd - 2012. 05. 30. 00:03

Jó kis kezdés volt, nagyon lekötött és innen nagyon érdekes és élvezetes irányba lehet továbbmenni(reméljük így lesz). ami egy kicsit meredek volt nekem az az ahogy bekerül a protector az egész nyomozásba ( jöjjön, rendőrnek néz ki, megengedem hogy eltöltsön pár percet kettesben, kamera nélkül egy gyanusítottal), és az amilyen gyorsan és ahogy feldolgozza ezt az egészet főhősnő, persze erre még lehet mondani hogy majd később realizálódik benne az egész és még visszatérnek erre a témára (remélem így lesz)!

Zirowe - 2012. 05. 30. 00:04

“terroristák 2077-ből 2012-be menekülnek a kivégzés elől, egy jövőzsaru pedig követi őket”

Még nem láttam sajnos a vizsgákra való tanulás miatt, de ezen alapfelvetés alapján kb lehetne akár a Time Trax remakeje is..

Ghostika - 2012. 05. 30. 00:04

Időutazás sucker :)
Plusz a Smoking man X-aktákból, remélem őt többet is mutatják és Bratack mester is :)
Amúgy pedig, mikor ő mosolygott, mármint a cigis, egyértelműnek tűnt, hogy Ő maga tudta, ennek így kell történnie és gondolom látta maga előtt, hogy most kell visszakerülnie a Rachelnek a múltba, hogy úgy történjenek a dolgok ahogy.
Legalább is nekem így fordítódott le a dolog.

heli0n - 2012. 05. 30. 00:05

Llew:

Igen, az …, majd folytatták a jó öreg 1 pisztolyból kilövök 40 golyót újratöltés nélkül, hát ott hangosan felnevettem kínomban. Ezzel nem lehet már az akciójeleneteket felpörgetni, ki kéne találni valami eredetibbet. Volt benne egyéb apró buktató is, elő sorban a rendőrré avanzsálása: semmi ID, jelvény, wtf? Bemondok egy nevet és “jónapot”? :D 2. simán bent járkál egy lezárt helyszínen. Van még mit dolgozni a részeken.

Maga a pilot összességében egész jó volt, de egy 6/10-nél egyenlőre nem jár neki több. De így kezdődött nálam a PoI is, aztán az évad végére kinőtte magát az idei Top 3-ba.

tumpara - 2012. 05. 30. 00:09

Egész kellemes volt, de untam. Untam, mert semmi új nem volt benne, a csattanó kiszámítható volt (persze, mert egy nagy klisé), arról nem is beszélve, hogy konkrétan lezárja az egész sorozatot, hiszen a Cigarettás azért küldi a múltba a csajt, mert fiatalkorában megérkezett. Vagyis se a jövőn, se a múlton nem lehet változtatni.

Snooker_ - 2012. 05. 30. 00:43

Vártam, de a pilot közben erős sablon szagot éreztem, valamint nekem butának is tűnik a sorozat. Nézés közben, elég sok helyen bele tudtam volna kötni. Persze melyik sorozatba nem lehet? De szerintem ez annak a jele, hogy nem fogott meg igazán. Miért? Mert butácska. Ez már így egy paradoxon. Na mindegy.

Még maradok, meglátjuk mi lesz. Talán a legérdekesebb szál a jövőbeli Alec Sadler lesz. Van egy olyan érzésem, hogy úgy járok majd ezzel is, mint az Awake-kkel. Nézem, nézem, majd egyszer csak azon kapom magam, hogy hetek óta lusta voltam megnézni egy részt, ezért kasza.

xl2 - 2012. 05. 30. 01:43

nekem is nagyon teccet a pilot és a fő szereplő csaj is piszok jól néz ki benne a jövőbeli alec tuti tudta mi fog történi a csajal mivel ö küldete be a csajt a terem be én annak örülnék nagyon ha Alec meg Kiera összejönének vala hogy benne és ketten alapitanák meg a válalatot

Kelta67 - 2012. 05. 30. 01:48

Hm, elsőre elment, de csak nekem tűnt fel, hogy ha a pasi 2012-ben kb 15-20 éves lehetett, akkor 67 évvel később, már erősen 90 fele bandukol?…háát, nem úgy nézett ki :)

kezdésre klisé sok klisé, és sok apró bosszantó hiba..de mivel sci-fi és időutazós…:) így adva van neki az esély :)
7/10

Kobor - 2012. 05. 30. 03:07

Hat remelem 2077-ben a 90 evesek meg fiatalabban fognak kinezni hanem megszivtuk.

cat - 2012. 05. 30. 03:29

Haha bizisten winnie azon gondolkoztam ahogy néztem, h neked ez mennyire be fog jönni ;) Tényleg nem volt rossz, bár én egy kicsit üresnek éreztem, de van benne potenciál. A flashback-es szerkezet nagyon adja magát, remélem, jól tippeltél. Amúgy meg Kanada általában jó sorozatokat gyárt, szóval én bízom a Continuum-ban.

Wynonna - 2012. 05. 30. 04:04

De nagyon régóta várok már erre a pilotra:) Én végig nagyon bíztam benne, hogy jó lesz,de sikerült túltenniük az elvárásaimon, totál beszippantott:) Még a zene is jó volt, ami sokat dobott a hangulaton (számomra legalábbis). Alig várom a következő részt.
Amúgy a sok ismert színész majdnem mind más Vancouver-ben forgatott sorozatból ismerős, végigjárják az összeset mivel nem akarnak elköltözni más városba, de itt most majdnem minden ilyen tipikus helyi arcot összegyűjtöttek:)

Mammut - 2012. 05. 30. 04:42

mint sci-fi, kevés nekem, 4/10

sityu8411 - 2012. 05. 30. 06:33

sci-fi hiányba megteszi de nekem egy kicsit közepesre sikerült. De azért ha belegondolok hogy vissza emlékezése a főhösnönek tulajdonképen flash foward akkor mindig elmosolyodok

pod - 2012. 05. 30. 06:47

@Llew, ne becsüld alá az emberi kíváncsiságot, még a józanésznél is erősebb néha :) Az lett volna a furcsa, ha mikor kicsit lecsendesül a lövöldözés, nem bújnak elő a népek bámészkodni, nem viccből állítanak ilyenkor kordonokat.

Egyébként én úgy ültem neki, hogy ásítozok kicsit egy második Alcatrazon, de nagyon kellemesen csalódtam. Csak az a bajom, hogy nem duplával nyitottak.

korum - 2012. 05. 30. 07:26

A cigis azért mosolygott, mert pontosan tudta mi fog történni (lehet hogy ő szervezte az egészet), és emlékezett fiatalkorából a csajra. Szerintem azt a fonalat fogják követni, hogy ami most történik, az már megtörtént

Scoo - 2012. 05. 30. 07:42

Úgy örülök, hogy ezek szerint nem csak nekem tetszett a pilot.
Nagyon bejött az évadkezdés, nagyon belekötni se tudok. Mind a karakterek, mind a technikai cuccok, maga a jövő is bejövős és szerencsére a jelen is izgalmasnak tűnik. A cgi-re nincs panaszom.
Egyedül talán a lövöldözős rész volt kicsit “olcsó”. Az lehetett volna profibb is, de ez legyen a legnagyobb bajom.
A történet üssön, az a lényeg.

ayren - 2012. 05. 30. 08:06

Én nagyon vártam egy jó kis sci-fit ezekben a sorozatínséges időkben, de a tömérdek panel miatt nem jött be. Remélem, nem az akció vonal fog teljesen eluralkodni, marad hely a sci-finek is, és azért nézős lesz.
Egyébként meg, Wakli ki volt a Stargate-ből? És megírná valaki, mit jelent pontosan a sucker?

ayren - 2012. 05. 30. 08:11

“…én annak örülnék nagyon ha Alec meg Kiera összejönének…”
Kissé pedofil dolog lenne, tekintve, hogy a srác tinédzser, a nő meg kb. 30. :)

Dark Energy - 2012. 05. 30. 08:12

Teljesen jó volt de azért vannak fenntartásaim a folytatást illetően, hogy milyen irányba indulunk el de maga a pilot szuper.
+ Smoking Man :-)

Vilidzs Pipöl - 2012. 05. 30. 08:15

Nem vagyok róla meggyőződve, hogy a Cigis rossz ember. Lehetséges, hogy azért küldte be a kivégzéshez a csajt, és azért mosolygott utána, mert tudta mi lesz…
Azaz szándékosan intézte igy az egészet, hogy megvalósuljon az, amit fiatal kora óta tud.

winnie - 2012. 05. 30. 08:31

(vajon a fiatalabb junkie-k számára is azonnal egyértelmű, hogy kire gondolokunk a cigis alatt?:)

Kelta67 - 2012. 05. 30. 09:01

“(vajon a fiatalabb junkie-k számára is azonnal egyértelmű, hogy kire gondololunk a cigis alatt?:)”

hehe, Mulder forever :)

djangyu - 2012. 05. 30. 09:06

Llew átjött a comment.com-ról, és mivel nem tud napirendre térni a rendőrautóba tömött arzenáltól, ezért most kötekedik :D

amúgy a hatása az, ami igazán nagy: fájt a fejem, de gondoltam, hogy lejött, belenézek egy kicsit. az első 5 perc kicsit odatett, az nagyon erős volt – még ha egyesek szerint nagyon nem volt faszányos a CGI, azért a hangulata odatett (kicsit Capricás volt a maglevvel). Úgyhogy a fejfájás ellenére végignéztem – asszem ennél jobban semmi sem adhatja vissza a hangulatát…

Kosinva - 2012. 05. 30. 09:22

Egy kicsit érdekes volt a sorozatban a szerepek leosztása. Ez alatt azt értem, hogy a főhősnő a gonosz vállalatokat szolgálja akik elvették az emberektől a szabadság jogok jó részét, míg a terroristák a szabadság jogokért küzdenek (persze mindenkit megölnek akik a céljaik útjába van, legyen az ártatlan vagy nem). Kíváncsi leszek hogyan fog folytatódni a sorozat története.

Llew - 2012. 05. 30. 09:43

djangyu
:D ha rendesen elolvastad volna a cc-s kommenteket akkor feltűnhetett volna, hogy a kocsiban lévő arzenál nem az én problémám volt, csak válaszoltam egy kérdésre. És itt min kötekedtem, ha szabad érdeklődni?

Caveman - 2012. 05. 30. 09:47

Azért azt be kell vallani, hogy jó cél ide vagy oda, ledurrantottak elég szép számú épületet, ahol valószínűleg emberek is voltak. Bár ez utóbbiról nem tudunk egyelőre túl sokat – akár üresek is lehettek -, de a robbantást alapesetben nem igazolhatja a “jóságuk”. Ellentmondásosan indul a sorozat, ami nem baj, mert így érdekesebb, meglátjuk hova jutnak.

winnie - 2012. 05. 30. 09:51

“Azért azt be kell vallani, hogy jó cél ide vagy oda, ledurrantottak elég szép számú épületet, ahol valószínűleg emberek is voltak”

mondják, hogy 30 ezer embert öltek meg, hogy 20 meghaljon.

mse - 2012. 05. 30. 09:51

Parker71: … Nem tudom, ezt miből szűrted le, szerintem legtöbben amikor a felvázolt történetben rejlő potenciálról beszéltünk, akkor abban benne volt pont ez a morális kérdés. A pilotban persze még nem volt lehetőség ebbe jobban belemenni, de szerintem mindenki tisztában van a fogalmaikkal. A rosszfiúk nem attól “rosszfiúk” mert rossz célért küzdenek, sőt, ha emlékszel volt egy olyan beszélgetés, ahol a csaj haverja éppen azt ecseteli, hogy egyetért az elveikkel. A probléma a módszerekkel van, és hogy ezreket legyilkolnának a céljaikért – ez teszi őket terroristákké, hasonlóan nem egy valós létező jelenlegi szervezethez, akiknek mind megvan a maguk számára nagyon is fontos oka bombákat robbantgatni.

És komolyan azt hiszed, hogy egy észak-amerikai sorozat a végén nem az elnyomás elleni harcot teszi be pozitív üzenetnek?

RolloJuve - 2012. 05. 30. 09:55

Szerintem amiúgy a protector csajszi fejébe nem csak memóriát drótoztak, hanem lojalitás chipet is, már így a viselkedése alapján. Alapból meg sok van a sorozatban 2012- addig amíg meg nem hal a karaktere.

DeadMan - 2012. 05. 30. 10:25

Hát, a Cigarettázós Manus feltűnése már megvett a következő pár részre. Egyébként különös módon nem sikerült hasra esnem a pilot epizódtól (az első jelenetben eléggé gagyi cg jövőbeli városos háttér már előre elrontotta a hangulatot), viszont elég sok potenciált látok a sorozatban. Szerintem minden azon múlik majd, a következő pár rész milyen lesz.

Továbbá az első jelenet után eléggé korrektek voltak az effektek is, viszont ez a pilot mehetett volna duplarészben, mert így nagyon kapkodó volt.
6,5/10 a verdikt nálam, de bizakodva várom a folytatást.

Kolbászból Kerít - 2012. 05. 30. 10:47

winnie: igen, a férje volt, aki egyetértett az elveikkel, így gyanús, hogy ő segített becsempészni azokat a darabokat a kivégzőterembe, amivel időhurkot nyitottak. A technológia meg gondolom a Cigis műve.

Nyilván a válság miatt kialakult vállalati elnyomáson akarnak változtatni, de mi van, ha ők teremtik meg a válságot a folyamatos pusztításaikkal?

Böszi - 2012. 05. 30. 11:02

Még a rész előtt, a leírás alapján abban reménykedtem hogy a “rossz fiúk” lesznek inkább a középpontban mintsem a “jövőcsajszi”, és hogyan és miképpen próbálják majd megdönteni a világrabszolga hajcsárjait, én úgy képzeltem el hogy olyasféle lesz ez mint amikor a Szökésben próbálták leleplezni a Céget. Dávid és Góliát harca, nyomukban egy ügynökkel.

bkd - 2012. 05. 30. 11:38

egyik ismerősöm mondta egyszer, hogy a nagyon jó film egyik ismertetőjele hogy nem tudod tisztán eldönteni hogy kik a “jófiúk” és kik a “rosszfiúk”. ez a kérdés is a néző életfelfogására, nézeteire van bízva. szerintem ez igaz a sorozatoknál is:). További szép napot!

montanosz - 2012. 05. 30. 11:43

nem volt rossz, kicsit zavart hogy “ja rendőr vagy akkor jó van” dolog, semmi jelvény vagy igazolvány…de aztán arra gondoltam kanadáról van szó, ott még biztos nem zárják éjszakára a kapukat sem, mint gyerekkoromban nálunk falun. Igaz azóta itt is változott a helyze)))

winnie - 2012. 05. 30. 11:45

(némi moderáció volt, mert túl sok lett a személyeskedés és az aktuálpolitika – egyiket sem toleráljuk, legalább itt nem. a sorozatról, annak világáról beszéljünk inkább. ez még csak az első rész volt, fog még alakulni a “szabadságharcosok kontra vállalatok” sztori (ezt a kritikában nem akartam spoilerezni) és remélhetőleg nem úgy, hogy már most kitalálható legyen minden.

akit érdekel a téma, anno nem tettem ki, mert nem volt hozzá kontextus:

a Liber8 propagandaspotja, amiben felhívják az emberek figyelmét arra, hogy elnyomás alatt élnek: http://www.youtube.com/watch?v=eRgJzFzUR7o

a Liber8 manifesztója (célok, egyéb): http://static.sorozatjunkie.hu/wp-content/uploads/2012/05/Liber8-Manifesto.pdf

itt egy rajongói continuum-panelen egy kis hack: a sorozat készítői beszélnek és egy szabadságharcos a közönség soraiból felkiált: http://www.youtube.com/watch?v=qYAVz3y6PsE (rachel nichols elmondja, hogy reméli, hogy a 8-10. évadban hazajuthat.)

illetve a Liber8 mozgalom plakátjai:

http://static.sorozatjunkie.hu/wp-content/uploads/2012/05/liber8_riseup_large.jpg
http://static.sorozatjunkie.hu/wp-content/uploads/2012/05/liber8_thebody_large.jpg
http://static.sorozatjunkie.hu/wp-content/uploads/2012/05/liber8_themind_large.jpg
http://static.sorozatjunkie.hu/wp-content/uploads/2012/05/liber8_thespirit_large.jpg

Parker71 - 2012. 05. 30. 12:05

Tovább fogom figyelni a történet alakulását – köszönöm winnie…

ayren - 2012. 05. 30. 12:18

8-10. évadban hazajut? Elég optimista. Statisztikai alapon kis esélye van, hogy odáig eljut a sorozat.

ayren - 2012. 05. 30. 12:19

Mármint 8-10. évadig. :)

Cléda - 2012. 05. 30. 12:21

Én csalódtam.. Nagyot. Nagyobb durranást vártam.. Ha a továbbiakban is ilyen 2012ben nyomozgatós izé lesz, pár scifi-re emlékeztető agycsip meg mittudoménnel, akkor nekem ennyi volt. Megnézek még pár részt, de ha nem lesz felhúzva ez az időutazósdi, akkor én nem vagyok kíváncsi egy nyomozgatós sorozatra, ahol ‘elég ha benyögöm a jelvény számomat, és máris bevisznek a kihallgató terembe’..

“frankó élmény volt végigkövetni egy jövőbeli karakter ráeszmélését arra, hogy visszakerült a múltba és lehet, hogy soha sem fogja már saját jelenének ismerős arcait látni.”
Nekem pont ez hiányzott. Semmi nem jött át a csajon, láttuk sírni.. De erősebb érzelmeket nem lehetett látni rajta. Lehet persze a jövőben már nincsenek ilyen érzelmi árnyalatok az embereken, de na.. Nekem ennyi nem volt elég.

Az öreg Alec egyértelműen emlékezett 2012-re, és biztosan ezért mosolygott, mert tudja hogy most huppannak vissza az időben. A férj meg elég gyanús volt a kiborulásával, így borítékolható hogy benne volt a dolgokban.

adhie - 2012. 05. 30. 12:24

Várni fogom a folytatást, ami ténylegesen feltűnt (pedig ilyenek ritkán vannak nálam:), hogy a csaj éppen most utazott tudta nélkül az időben 60 évet, mégsem sikerült pár perc alatt hozzászoknia az új környezethez.
Amit még néztem, hogy a sok amcsi sorozat után mintha mindenkinek olyan kanadai feje lenne:) Egyébként nincs ezzel semmi baj, régen amikor a Being Human UK-t elkezdtem, akkor volt hasonló érzésem…
Ami marha jó benne, hogyha a 10 rész alatt sikerül elkapni a jövőterroristákat, akkor is tud tovább menni a story, mert bármikor jöhetnek még újak a jövőből. Ami még ennek az időutazós történetnek előnye, hogy simán el tudják húzni a karakterek fejlődését, (itt főleg a rész végi ch-ra gondolok:)

-SPOILER-
Egyébként szerintem azzal a mosolyyal még bármit lehet kezdeni, lehet hogy annak örült annyira a csávó, hogy sikerült Kiera-t is visszaküldeni, mintha már tudná mi lesz (volt?), hogyha nem tagja az utazós csapatnak (mintha az lenne az eredeti verzió)… Végül is az utolsó pillanatban derült ki, hogy a csaj egyáltalán a teremben lesz, lehet hogy az ő keze van benne!

clark - 2012. 05. 30. 12:26

nekem annyira nem tetszett,pedig szeretem az ilyen témákat!adok még neki esélyt.a szereplőkkel nem volt gond. nekem max 5/10

Cseho - 2012. 05. 30. 12:40

Nagyon vártam és nem is csalódtam benne. Remélem a jövőből több részletet kapunk.

Nabu - 2012. 05. 30. 12:41

Szerintem teljesen átlagos akció-pilot volt, néhány fura hibával és és elég semmilyen karakterekkel. Tipikusan olyan sorozat, aminek kell néhány rész, hogy megtalálja a hangját, ha ez sikerül, akár jó is lehet. Person of interest jutott eszembe, aminek szerintem hasonlóan semmitmondó pilotja volt, aztán most mégis a kedvenceim között van, de nekem ez így egyelőre kevés a folytatáshoz, reméltem írtok róla még, ha jó lesz folytatom.

qwertz - 2012. 05. 30. 12:47

Utálom a sci-fit, sőt, rühellem :D de ez iszonyatosan tetszett, 9/10 – találhattak volna jobb csajt,( Chuck:Sarah) ha már ilyen feszülős cuccokba járkál :D

i1988 - 2012. 05. 30. 14:13

Uhhh Yvonne Strahovskit megnéztem volna ebben a szerepben :P

Shepard - 2012. 05. 30. 14:21

Nagyon sok pozitívumot olvasok itt, így neki futok még egyszer, mert én 15. percnél azt mondtam h elég a rengeteg klisé miatt. Remélem csak fáradt voltam…

Shepard - 2012. 05. 30. 14:23

Jah meg ami még nagyon nem tetszett, hogy bár a főszereplő csajszi jól néz ki meg minden, de nagyon nem tudtam komolyan venni.

winnie - 2012. 05. 30. 14:31

a szokásos időutazós panelek vannak, szóval, ha azok zavarnak, akkor nem biztos, hogy érdemes még egyszer:) de mint írtam, én ezeken simán túlléptem. de ez biztos, hogy nem olyan egyszerű mindenkinek.

Bagosz - 2012. 05. 30. 14:32

8/10. Tetszik a Terminátor feeling

Bazsi - 2012. 05. 30. 14:42

Időutazós sorozat, szóval kötelező volt megnéznem, és szerencsére nem csalódtam, bár remélem lesznek majd jövőben játszódó jelenetek.

Irodai Patkany - 2012. 05. 30. 16:04

Én azért csalódtam, mert nem a terroristák a főszereplők. Most komolyan, egy vállalati nácinak drukkoljak, aki levadássza a szabadságharcosokat? Pedig az külön tetszett, hogy a harcosok gátlástalan gecik, akik simán megölnek bárkit, nem grállovagok.

humandr - 2012. 05. 30. 18:39

Na de honnan fog szerezni a főhős 2012-ben Neuropozyne-t?!
;-)

Bandido - 2012. 05. 30. 18:56

Összességében tetszett ez a rész. DE azért afelett nem tudok elmenni, hogy a sikátoros jelenetben a rendőr kezéből csak úgy elveszi a fegyvert a hú de kemény huligán, bicikli tolvaj, partizán akárki… Amerikában vagy Kanadában vagy hol játszódik ez a sorozat ahol a rendőr már akkor a pisztolyáért nyúl ha valaki elkezd vele kiabálni pl.
Ezt azért nagyon balfasz módon oldották meg.

Squazee - 2012. 05. 30. 18:57

Én csak megláttam ma a pilot kritikáját, na mondom, időutazás jöhet bármikor és még érdekesen is hangzik és nekem tetszett. Sajnos abból a szempontból a Flash Forwardra emlékeztet, hogy úgy érzem, kaszálni fogják, amit sajnáltam az FF-nál is, mert lehet, hogy elrontották, de nekem így is tetszett.
Na sebaj, ez a sorozat jónak ígérkezik. Én valahogy úgy vagyok vele, hogy már minden klissé, de amíg jól dolgozzák fel és szórakoztató, addig nem zavar. Nem kell mindig agyonbonyolítani és hű-de-meglepni, bár azért remélem, lesz meglepetés. :D
Egyelőre érdekes és tetszik.

DVM - 2012. 05. 30. 20:32

Gyerekkoromban ezt a sztorit már láttam Időzsaru (Timecop) néven. Így ez az újrahasznosított sztori most kiesik.

DVM - 2012. 05. 30. 20:33

Ja, meg volt a Time Trax is!

winnie - 2012. 05. 30. 20:41

:)) ez a gondolatmenet ez olyannak tűnik, hogy ha valaki látott egy családi komédiát, akkor nem néz meg még egyet, mert látta az összeset. a sorozatok nemcsak egysoros leírásból állnak, hanem 1-2-3000 perces történetből – két hasonló felütésű sorozat sztorija is lehet teljesen más, jó vagy rossz. mondjuk ez evidencia, nem tudom, miért írtam le.

de már eleve az időzsaru és a time trax alapvetése más volt, szóval, ha egyszerre mindkettőhöz hasonlít, akkor hiba van a mátrixban:) de mellettük még sok másik időutazós sorozat volt. van, amelyikhez hasonlít is a continuum, de nem akarok spoilerezni, viszont a nevezett kettőhöz nem hasonlít különösebben azon kívül, hogy vannak benne jók meg rosszak. sőt, még abban sem

Benjy - 2012. 05. 30. 21:05

Nem rajongók túlságosan az időutazásos sorozatokért, úgyhogy egyáltalán nem előzte meg nagy várakozás nálam.Aztán ma olvastam kritikából ezt-azt, és úgy döntöttem megér egy próbát.Pilot tetszett, feszes volt, és nem voltak üresjáratok sem.A rész közben nekem is azon kattogott az agyam, ha hamar lekapcsolják bűnözőket, akkor hovatovább, aztán jött szerencsére a kielégítő(?) válasz.Örülök, hogy Rachel köré építik a sorozatot, CM-ben rettentően idegesített, hogy ott semmit nem tudtak karakterével kezdeni.Egy szó mint száz köszi sorozatjunkie!! :)

vaporizer user - 2012. 05. 30. 21:21

Jó is volt, meg nem is. Vártam, főleg mert sci-fi és Rachel Nichols a főszereplő, akit már párszor láttam már sorozatban, de a karakterei sosem jöttek be. Nem számítottam sok jóra, sajnos nem is kaptam sokkal többet. Viszont nem is vállalták túl magukat, ami még jól is kisülhet.
Az akciójelenetek nehezen voltak hihetőek, a technikai – időutazós dolgok meg néhol eléggé bökték a csőrömet, de megpróbáltam nem rájuk figyelni, és reméltem hogy később megmagyarázzák őket valahogy normálisan.
Tehát várom a folytatást, korai még az egész sorozatról előre véleményt mondani; a pilot nekem 6/10 volt. Ami miatt nagyon valószínű, hogy végig maradok, az a fő karakterek (Keira, Alec és a rendőr). Viszont nem akarok túl sok drámázást a gyerekkel vagy Alec családjával, és a sci-fi tudományos részleteire legyenek már szívesek odafigyelni.

vaporizer user - 2012. 05. 30. 21:25

Egyébként más nem mosolygott azon, hogy Keirát a feltűnő aranyszínű sídresszben senki sem bámulta meg a jelenben (2012)?

vaporizer user - 2012. 05. 30. 21:32

Iordai patkany: először én is erre gondoltam amíg néztem, de aztán párszor elhangzott, hogy a vezetők felrobbantása kb 10,000 fős járulékos áldozatot követelt.
Ha ez nem is terrorizmus, Keira nekem úgy is sokkal szimpibb mint a szabadságharcosok.

Squazee - 2012. 05. 30. 21:54

Én úgy emlékszem, megbámulták, aztán átváltott fekete nadrág üzemmódra és ellopott egy kabátot.

sandor8206 - 2012. 05. 30. 22:54

jó volt, sok múlik a kövi részeken. ami tetszett, hogy terroristák, de elvileg jó célt szolgálnak…erre a vonalra remélem rámennek.

Sneer - 2012. 05. 30. 23:02

Megbámulták az utcán,ahogy Squazee írta.Tetszett a pilot.Darához vagyok szokva így olyan rossz érzés,hogy várni kell a következő részre egy hetet.Időutazós így muszáj volt egyből megnézni! :) 7/10 és én is abban reménykedem ,hogy nem egy évados lesz.

Holdenper - 2012. 05. 31. 14:39

Nekem nagyon bejött. Olyan típusú fantasztikus sorozat, ami nem totál keményvonalas sci-fi, de azért hasonló témákkal dolgozik.

Szerintem az van, hogy Alec csak akkor lehet multimilliárdos cégvezető, ha Keira visszakerül a múltba. És ezért került ő az őrökhöz a börtön jelenetbe, és ezért nem engedte, hogy leváltsák.

Remélem lesz benne 1-2 áll-leejtő csavar, minimális dráma (remélem a kisfia többet nem szerepel), jó sok action, meg kütyük, bevágások a jövőből, és akkor nem lesz gond:)

Xsz - 2012. 05. 31. 17:54

Nagyon tetszett a pilot. Már a főszreplővel megfogtak, mikor megtudtam hogy Rachel lesz, egyből ment a nézendő listámra a sorozat. Imádtam a GI Joe-ba is :D

Valezius - 2012. 05. 31. 21:36

2 nap késéssel tudtam csak megnézni, olvassa valaki még ezt a topikot? :D

Az én elméletem az, hogy mi van, ha direkt akarták kivégeztetni magukat, mert csak ott tudták használni a dinnyét. Abból a halálsugárból kapta az energiát. De persze erre nincs bizonyítékom. :)
Szóval lehet, hogy ők a jó fiúk, akik csak azért nyírták ki X ezer embert, mert így kaptak halálbüntetést.
És tudták, hogyha visszamennek, és megváltoztatják a múltat, akkor ők mégse halnak meg, szóval így tiszta lelkiismerettel lehet gyilkolni.

Bár ezek elég kemény csávónak tűnnek, szerintem Bratac mester az ész, a többiek meg a kemény zsoldosok, akiket maga mellé vett :)

Ami tetszett, hogy a promó alapja Alec egy random embernek nézett ki, segítőtárs a múltban. Jó, hogy annál sokkal több értelme van a figurájának.

Érdekes lenne, ha rendőrnőnk elmenne gyilkolgatni a terroristák családjait. Akkor ők meg se születnek, és nem jönnek vissza, de akkor ő se, és mégse nyírja ki őket. Szóval ott is belefutnánk egy paradoxonba. Csak félek ilyen nem lesz.

Az is jó, hogy valszeg lesznek jövőbeli jelenetek, különben a bagós behozásának nem lenne sok értelme.

Na szóval engem beszippantott. :)

owlman - 2012. 06. 02. 12:13

Valezius: én olvasom, hiszen ez a sorozat kibeszélője :)

LoGi - 2012. 06. 03. 11:25

Na megnéztem. Az én kérdésem csak az, hogy Alec ha tudta, hogy a 8 elítélt mit fog tenni a kivégzéskor, akkor miért nem akadályozta meg? Gondolom pont ő az egyik vállalati vezető, akit ki akarnak nyírni, szóval nem valószínű, hogy velük lenne. Vagy talán mégis, ez lesz majd a csavar, amit majd valahogy megmagyaráznak? Csak ne jöjjenek majd azzal a vacakkal, hogy a jövőt nem lehet megváltoztatni :D Szóval remélem, hogy a paradoxon részt jól megoldják majd.

LoGi - 2012. 06. 03. 11:26

Mármint, hogy adnak valami jó okot Alecnek, hogy nem állította meg a 8 elítélt visszamenetelét.

LoGi - 2012. 06. 03. 11:27

Júj, és tényleg. Lehet a terroristák a jó fiúk, Valezius által írt miatt :D Jó lesz ez. Bocs a tripláért ^^

Arky - 2012. 06. 04. 19:10

LoGi : Alec talán egész életében ezt a pillanatot akarta összehozni, hogy Kiera bekerüljön a szobába a 8 elitélttel, hogy vissza tudjon menni a multba. Nem lennék meglepődve, ha kiderülne, hogy az egész mozgalom mögött Alec áll, úgy mozgatva őket, hogy összejöjjön ez a bizonyos időutazás.

MP - 2012. 06. 05. 01:15

Most néztem meg a sorozat 2. részét, és véleményem szerint képes volt azt a szintet hozni amit az első rész hozott. Jó lesz ez, csak így tovább.

wondorog - 2012. 06. 05. 11:27

2. rész után tartja a színvonalat, nem csapott át epizódikusságba, remélem nem is fog, legyen már végre egy jó high concept.

winnie - 2012. 06. 05. 11:37

lírok majd róla. ez abszolút közepes volt, de már az első rész után is érződött, hogy nem epizodikus lesz, hiszen, akkor a 2-3. évad hogy alakulna. bár, valamilyen szinten epizodikus, ha heti rosszalkodás lesz, de így egyelőre jó az átgondoltság. az, hogy annyira nem jött be nekem, csak vihar egy pohár vízben:)

leila - 2012. 06. 05. 12:02

Szerintem is jó volt.

Tetszett, hogy nem a régi logika mentén haladnak a dolgok. Ha ez valami ’80-as évekbeli sorozat lenne, a főszereplő maradt volna a rendőröknél, és kergetné vég nélkül a rosszakat, akik minden hétre kitalálnak valamit.

Valezius - 2012. 06. 05. 12:03

Eddig elég átgondoltnak hat. Keirát leleplezték, így föld oldva a rendőrséghez csatlakozását, ami sokakat zavarhatott az első részben.
Engem meglepett, hogy ezek vissza akarnak menni, sokkal több értelme lenne most megvívni a háborújukat, mint 2071-ben.
Pénzt lopnak, most meg fogják magukat és elmennek, ez így kicsit zavaros.

Bratac mester még nem került elő, pedig a kezdés alapján biztos fontos szerepe van az egészben.

Az ‘Alec család’ szál egyelőre nem hiányzik, de kezd érdekelne, hogy abból mit akarnak kihozni. Vajon Alec megelégeli majd, hogy ugráltassa egy protector? :)

Egész hihető volt, a sírva fakadós rész is. Profi protector, de mégiscsak anya.

Lexa Doig megint nem sokat szerepelt :(

Norberto - 2012. 06. 05. 12:30

kicsit féltem ez az első KANADAI sorozat, amit nézek, de egyenlőre nem csalódtam, még maradok

winnie - 2012. 06. 05. 12:48

ami az érdekes, hogy folyamatosan sugallják, hogy a főhős a “rosszakat” szolgálja (ő nem rossz, csak lojális, meg chip, meg akármi), míg a terroristák szabadságharcosnak hiszik magukat, de amikor az ember arra gondolna, hogy utóbbiak a “jók”, akkor újra meg újra kíméletlen pszichopata gyilkosoknak mutatják őket, akár ok nélkül is ölnek. ergó ők sem lehetnek jók. viszont, ha egyik oldal sem pozitív, akkor mit gondoljunk?:)

NikoXXX - 2012. 06. 05. 14:46

Erdekes kis sorozat ez,tetszik,ez az elso sorozat amit nezek igy iden nyaron es persze kezdo sorozat.
Jo kis scifi ez sok akcioval,kivancsian varom mit hoznak ossze ebbol.
Eleg latvanyosan megtanult vezetni a csaj :D erdekes,humoros,dramai,akcio dus minden egyben,varom mit hoznak ki belole,ki a jo ki a rossz,es en azt szeretnem ha kiderulne hogy ok hogy jottek ide,vagyis az idoutazas tenye hogy Carlos hogyan reagalna.
Itt a protektor csaj osszejon a rendorrel,es atveri oket,a gomb darabjat visszacsempeszi a rosszfiuknak es lelep,ezt akarna most csinalni,aztan hogy telleg elmegy-e vagy sem az az evad vegere kiderul.
Mijenek a nezettsegek,2 evad,eselyek?

ontheground - 2012. 06. 05. 15:33

Hát nem tudom, ti mit néztek, de szerintem harmatgyenge ez a sorozat. Még a pilot el is ment valahogy, bár a hozzászólásokban a sok pozitívumot már ahhoz is furcsának találtam, de a második rész után nálam meg is érett a kaszára. Nagyon vontatott és eseménytelen volt az utóbbi rész, a sírós dolognál már-már ki is akartam kapcsolni. Ez nagyon nem sci-fi ez inkább ilyen hiányzik a kisfiam dráma némi gyenge akciójelenettel(hasonlóan gyenge színvonal, mint a The walking dead az utolsó évadban). Ha már kanadai gyártás, a Stargate Universe szerintem sokkal érdekesebb sci-fi sorozat volt már az elején, igaz drámában az sem szenvedett hiányt(sajnos), mégis mintha az több negatív kritikát kapott volna anno. Összességében ezt a sorozatot vártam idén nyárra a legjobban, és a legnagyobb csalódás lett számomra. Még megvárom a következő részt, hátha fejlődik, de szerintem részemről kasza.

winnie - 2012. 06. 05. 17:25

“Hát nem tudom, ti mit néztek”

ugyanazt, szerintem. de az nem érhet meglepetésként, hogy van, ami valaki szerint nagyon jó, más szerint meg pocsék. van erre valami mondás is:)

Llew - 2012. 06. 05. 18:04

Ugyan olyan közepesen semmilyen volt mint a pilot. Ezekkel a feleslegesen kegyetlen “szabadságharcosokkal” kéne szimpatizálni, akik annak ellenére ismerik még egy random létesítmények alaprajzát is, hogy ~60 évvel az eredetileg tervezett időpont előttre érkeztek? Az egyetlen normális tag az volt, aki azt mondta marad, és harc helyett inkább lassan, ésszel igyekszik elérni a célt. Kedves protektorunk meg minek akciózik feleslegesen, prof bácsi életét kockáztatva, mikor a láthatatlan dzsekiben simán észrevétlenül állhatott volna a rosszarcok háta mögött várva az ugrást. Vagy ha már felfedi magát és nagyon kemény, akkor az ugrás biztosítása “után” miért nem lövi őket halomra? Nem mindegy neki, hogy fél tucat halálra ítélt hullaként, vagy élve ér vissza a jövőbe? Bra’tac mester meg az ugrás óta eltűnt, mint fing a szélben. A többiek most sem vitték volna magukkal.

Runciter - 2012. 06. 05. 20:13

buta gagyi.
a pilot leglaább arra jó volt, hogy megerősítsen abbéli hitemben, hogy mostanra már Kanada összes TV-színészét láttam valahol

Szalay Károly - 2012. 06. 05. 20:38

Alsoközépkategoriás gagyi sorozat, (viszonylag) szépen elkészitve.
Béna szinészek, béna szinészi játékkal.
Bár az elején elgondolkodtato a hatalomváltásrol valo elmélkedés…

ANOka - 2012. 06. 05. 22:21

Hááát… :S
A sok nyáladzás nélkül meglennék. Drámai szál akar lenni, hogy folyton a fiára emlékezik, de a gyakorlatban nem működik. (Számomra nem.)
A többi szódával elmegy: nyári limonádé.

Benjy - 2012. 06. 05. 22:24

2.rész nekem hajszállal gyengébbnek hatott, de még mindig jó kis nyári kikapcsolódás.Nálam külön jó pont, hogy nem mennek át epizódikusságba (még?).Valamint hogy szépen építgetik a sztorit, habár néhol zavart érzek az erőben.Alec számomra kissé súlytalan lett.2. részben csak úgy ott volt, segített, de semmi több.Ugyanannyit tudunk karakteréről, mint amit elhintettek 1. részben.

GK - 2012. 06. 05. 22:27

Szerintem jó a sorozat a második rész után is. Persze Suspension of Disbelief pajzsot maximumra kell tekerni, de jobban leköt mint akár a Game of Thrones.

Egyedül a zeneszerző kezére kéne csapni, amikor az érzelmes múltba (izé…jövőbe) révedő jeleneteknél rögtön berakja az “érzelmes zenét” és ezzel teljesen megöli a hangulatot. Ha nem tudja megtalálni a megfelelőt, akkor simán _ne_legyen_semmi_ alatta, ha ügyesen csinálja, még hozzávágnak valami díjat a drámai hatás növelésért. :)

Üdv,
GK

winnie - 2012. 06. 05. 22:29

“Bár az elején elgondolkodtato a hatalomváltásrol valo elmélkedés…”

elgondolkodtál egy könyörtelen tömeggyilkos mondandóján?:) azon, hogy mindent meg lehet ideologizálni?

ANOka - 2012. 06. 05. 22:43

Mindenki azt szeretné, hogy alaposan összekuszálják a szálakat. Az első két rész alapján én nem számítok ilyenre: ez a sorozat egyszerű lesz, mint a faék.
Game of Thrones / Braking Bad szintű kavarásokra szerintem hiába várunk, pedig simán ki lehetne hozni ezt is a szituációból. Szerintem még a sci-fi vonal javára is válna (pl. a társadalom kritika), de ahhoz tehetségesebb írók kellenének.

GeoCucc - 2012. 06. 06. 15:56

Hm.. ez tipikusan az a sorozat, amit szeretnék szeretni, már ha értitek, mire gondolok. Az időutazás-suckerek sorát bővítve én is többet kaptam az első résztől, mint vártam. Mindezt az összes szembetűnő hibája ellenére, amiket itt kommentekben már sorra vettetek. A második rész aztán tényleg elég közepes lett, voltak következetlenségek. Nem tudom, hogy mire számíthatok ettől a kanadai sorozattól, s ez a kiszámíthatatlanság persze bizonyos szempontból csak élvezetesebbé teszi, de azért remélem, hogy nem hagynak benne óriási kihasználatlan lehetőségeket a készítők. Egyelőre még nem merem rámondani, hogy biztosan maradok az évad végéig.

Cléda - 2012. 06. 06. 21:37

Eddig ez gagyi.. Nekem ebben semmi scifi nincs.. Majd meséljétek a sztorit, merre haladnak. De nekem kasza.

r1pp3rj4ck - 2012. 06. 08. 08:57

Llew es a tobbiek, Bra’tac nem az ugrast kovetoen tunt el, mint fing a szelben, hanem meg elotte. Ugras utan, amikor beszelgetnek, hogy Ingram tudna csak, hogy mi tortent, jon az is, hogy “And what about Kagame?” “He didn’t make it through.”

Azon csodalkoztam meg, hogy a Liber8-Anonymous parhuzamot meg senki se vetette fel, pedig szerintem egyertelmu. Az egesz tortenet 2076 november 5.-en kezdodik (Gunpowder plot 471. evforduloja, V for Vendetta cselekmenyenek kezdete szinten 2030’s nov. 5). A Twitteren a Liber8 olyan dolgokat followol, mint peldaul WikiLeaks, Anonymous es Occupy, es az Anonymousek is pont ugyanugy szabadsagharcosok(nak gondoljak magukat).

Harmadik Eva - 2012. 06. 09. 19:00

@GK:

+1.

Ha a 2. epizódra minden más szempontból 10/10-et adhatnék, akkor se lenne több 6/10-nél, a zene olyan elképesztő következetességgel ránt magával mindent a mélybe, mint postás a jetiről.

Egyelőre könnyű nyári sorozatnak tűnik (leszámítva ti. a zenét, amit elviselni nézőpróbálóan nehéz), de valójában még annyira az elején járunk, hogy mind a három lehetséges jövő (zuhan, stagnál, felível) bekövetkezhet. (Nagyon sok, általam nagyrabecsült sorozatra jellemző, hogy csak az 1. évad 1-7. epizódjára sikerült magára találnia annyira, hogy – legalábbis számomra – legendává nőtt.)

pod - 2012. 06. 12. 16:56

A második is punnyadt egy kicsit, de most a harmadik részbe már majdnem bele is szundítottam.
Talán megpróbálkozom még a következővel, de erről ennyit, úgy érzem.

NikoXXX - 2012. 06. 12. 21:09

nekem tetszik,en az egesz sorozat alatt azon morfondirozok hogy mi lessz ha igaz lessz es nem lesznek kormanyok hanem cegek.
A foszereplonot imadom,ugyis mint csajt es ugyis mint badass terminatort.
Nalam a Stargate Universe ver minden scifit,picit sok volt a drama de hiteles volt nem mint ez a sorozat.
Ez nem hiteles de szorakoztato,hogy a csajszi benazik az ocska tehnikaval,de kepzeljuk el mihez szokhatott a csaj,milyen technika van most es milyen 2000-ben csak 12 ev,akkor mi lessz 77 ev mulva vagy mennyi.
A 4ik resztol kezd majd igazan jova valni,erzem,mert a csaj elkezd gondolkodni mejik a jo oldal es hova kene allni,mi jo a jelenben es mi jo a jovoben es parhuzamot allit fel.
Ez egy olyan sorozat amihez eros kepzelet ero kell,nekem van en ugy alszok el szinte minden ejszaka hogy egy scifi filmet/regenyt gondolok el,torteneti szinten es minden szinten,biztos elalvas,kb az elso fejezetig vagy az elso 10 percig jutok (ha film volna) es belealszok,majd elkezdek egy The Killing szintu scifit is gondolni.Ha lessz idom majd nyaron irok egy konyvet :D

ben - 2012. 06. 13. 10:11

Szerintem elég szórakoztató bár tényleg nem túl mélyenszántó a sztori az utóbbi 2 részben. A sokszor alkalmazott homályos a kép széle effekt rettentően idegesítő nekem, nem tudom mire jó ez. A 2. rész lassúzenés jeleneténél egyből az sgu jutott eszembe, ezt sem kéne erőltetniük.
Ezt a terroristásdit sem tudom egyelőre mire vélni, kicsit zavaros az egész.
A jövőből bevágott jelenetek viszont jók, szépen megcsinálták őket.
Konkurencia híján maradok és nézem tovább.

Caveman - 2012. 06. 13. 12:02

Amilyen tempóban fogynak a rosszfiúk, jó kérdés, hogy 3-4 rész múlva miről fog szólni a történet.

Vexi - 2012. 06. 13. 12:32

Nekem bejön. Valamiért tetszik. Egyenlőre elég keszekusza, de remélem össze tudják rakni egy nagy egésszé.

“A 2. rész lassúzenés jeleneténél egyből az sgu jutott eszembe, ezt sem kéne erőltetniük.”

Kövezzetek meg, de nekem pont azért tetszett az sgu koncepció, mert sötétebb és drámaibb volt mint az elődei. A második részhez is illett az aláfestés. Én örülök az ilyen jeleneteknek.

zagloba - 2012. 06. 13. 16:06

Egyszerű, mint a faék és annyira eredeti, mint egy porcelán Búsuló juhász-szobor.

Nagyon jól kezdődött.
De azóta…
Sajnos zuhan a színvonal, egyre unalmasabb, és kiszámíthatóbb.
A fiatal Alec elképesztően irritáló. A főszereplő is egyre sablonosabb, csak rohangál, telefonálgat, 5 mp alatt mindenre rájön, és a szuperkatonákat is simán leveri. Ennyi a szerepe.

A többiek /zsaruk és rosszak/csak odamázolt foltok a falon.
A terroristák mutatják a legtöbb életjelet, már abban a néhány villanásban, ami nekik jutott.

Csak engem zavar az, hogy bármilyen kérdés merül fel, a tizenX éves zseni Alec 5 mp alatt ki/megtalálja? Bármiről legyen is szó? És mindent így oldanak meg. Elképesztő.
Pedig Kanada nagyon jön föl sorozatfronton, de ez egyelőre gigászi mellényúlásnak tűnik.
Akarom én ezt szeretni, csak nem lehet.
Még 1-2 rész, aztán eldől.

khaos - 2012. 06. 13. 19:49

hát ez a 3. rész unalmasra sikerült
míg az első kettő lekötött,itt már néztem mikor van vége,elkalandoztam és ment a böngészés közbe

mondjuk visszagondolva az első kettőben is a terroristák voltak akik jobban lekötöttek nem a “jók”,most a nagy fekete vezér ágynakesett,egyből zuhant is az érdeklődés

Benjy - 2012. 06. 13. 21:25

Osztom többiek véleményét, valóban unalmasra sikeredett 3. rész, kivéve a fightolás részét.(amiben lehet csak engem irritált a folyamatos slowolgatás…)
Sztori egyenlőre pedig lyukacsosabb, mint egy sajt…Még nincs kaszaszinten, de elkezdett érni.

Piemaker - 2012. 06. 19. 16:22

A 4. epizód meggyőzött arról,hogy kiszálljak!
Uncsi volt már a harmadik is de a következő rész alulmúlta azt is!
Elhangzott néhány érdekes mondat a következő részeket illetően,de ha ilyen epizódok árán jutunk el odáig akkor inkább hagyom az egészet!
Részemről kasza!

Squazee - 2012. 06. 19. 21:54

Szerintem nem volt rossz. Nem egetverő, de nem vártam mást nagyon. Nekem még tetszik.

ben - 2012. 06. 20. 08:40

Na, a 4. rész jobb volt mint a 3. szerintem. Megjött az öreg főkolompos, remélem kezdődnek a nagyobb balhék. A jövős jelenetek is rendben voltak. Mikor az öreg megismeri az utcasarkon a jövőbeli környéket és “kinő” a város, az nagyon tetszett.
Erősödik a dilemma hogy most megváltoztatják-e a jövőt vagy sem.
A szereplők kissé súlytalanok, főként a terroristák.
Én maradok, nekem szórakoztató.

Thomas - 2012. 06. 20. 14:16

Nekem, többetekkel ellentétben, kb. egyformán tetszett az első 3 rész, jó kis pörgős, érdekes volt addig a sorozat, nagyon lekötött. El nem tudtam képzelni, hogy a kasza felmerüljön a közeljövőben. Erre jött a 4. rész, ami hihetetlen unalmas volt szerintem, kb. 30 perc elment egy totál érdektelen nyomozásra, mintha csak valami CSI-t néznék (ráadásul nulla akció, minimális sci-fi, szinte csak kihallgatás, beszélgetés, agyalás, meg tömény, tudományos szövegek…), aztán igaz, hogy a végén összekötötték az egészet a jövővel, én ezt továbbra is egy tölteléksztorinak érzem. Valószínűleg csak annyit haladt előre a történet, hogy az öreg vezér is megjelent a színen. Szóval ha ez lesz a sorozat igazi arca hosszútávon (részenkénti nyomozás, a főszálhoz csak érintőlegesen kapcsolódó, különálló esetekben), akkor hiába Rachel, hiába sci-fi, én is abbahagyom:(

winnie - 2012. 06. 20. 14:19

“30 perc elment egy totál érdektelen nyomozásra, mintha csak valami CSI-t néznék”

mintha csak valami random krimit, nem?:) a csi az általában nem ilyen nyomozás. na jó, csak kötözködöm, de attól még ne legyen a csi a nyomozósok szinonimája, hiszen épp azért lett siker, mert szakított a hagyományokkal.

Lajos - 2012. 06. 20. 20:23

Master Bra’tac :)

NikoXXX - 2012. 06. 20. 21:16

Tetszik maradok,nincs olyan scifi ami nekem nem tetszik talan a SG-1 de azon kivul szinte barmi johet.

GK - 2012. 06. 22. 00:42

Nekem is tetszik még mindig. Én nem éreztem minőségbeli csökkenést a pilot óta. Persze sok minden van, amibe bele lehet kötni, suspension of disbelief pajzsot maximumra kell tenni, de szórakoztató, és maga az időutazás felállás is érdekes.

Pl. rögtön az első részben Alec megjegyzi, hogy az egyik elmélet szerint lehet, hogy ez már nagyon sokszor megtörtént, és csak újra “megtörténnek” velük az események.

Ha visszaemlékeztek, a BSG-nek is ez volt az egyik alapgondolata (… this will happen again).

Érdekes belegondolni abba, hogy ha (tfh) nem jut vissza a saját idejébe, akkor pl. fog-e találkozni saját magával (akár csak távolról). Illetve milyen lesz a viszonya Alec-kel. A kettejük viszonya külön is érdekes, hiszen most Kyra tud többet róla, míg a jövőben Alec… — erre az érdekes dinamikára is lehetne részt – részeket alapozni.

Alec castingját egyébként is nagyon eltalálták:
A fiatal Alec kis ártatlan kamaszából, hogy lesz az egyik legnagyobb hatalmú vezetője a világnak (+ a remek Geek-friendly castingról ne beszéljünk)

Másik érdekes kérdés, hogy akkor most kik a jók? Hiszen a jövő egy erőteljes antiutópia: totális kontroll profitorientált cégek által, egyre erősebben utalgatnak arra, hogy az emberek valójában rosszabbul élnek a jövőben, mint most, a sok high-tech kütyü ellenére is.

Tehát lehet, hogy a “terroristák” céljai nem is annyira rosszak, “csak” az eszközök hibásak? Hol húzzuk meg a határt? Ezek a kérdések a való életben sem egyértelműek…

Üdv,
GK

logan - 2012. 06. 23. 09:10

Bra’tac mester és Maybourne ezredes is színre lép.

Naira - 2012. 06. 23. 22:59

Bitang jó. Remélem így marad.

Llew - 2012. 06. 24. 10:31

Végre rászántam magam a 3. részre. Nagyon vicces, ahogy a szuperkatona is, meg a zsaru is bőszen lövöldöz a semmire, és még a tár kiürülés után is tovább húzgálja a ravaszt. A booby trap meg természetesen megvárja, míg a célpontok biztos távra menekülnek.

Llew - 2012. 06. 24. 10:33

GK
“Tehát lehet, hogy a “terroristák” céljai nem is annyira rosszak, “csak” az eszközök hibásak? Hol húzzuk meg a határt? Ezek a kérdések a való életben sem egyértelműek…”
A terrorista minid az eszközeitől lesz az ami, nem a céljától.

Llew - 2012. 06. 24. 10:50

Vincent? :D Most komolyan, csak ezt a nevet tudták adni a faszinak? LOL

Necros - 2012. 06. 24. 12:59

Én még csak az első két részt láttam, eddig imádom. :)

Necros - 2012. 06. 24. 17:12

Befejeztem a harmadikat is, ami tényleg gyengébb volt egy kicsit, de nekem tetszett.

Squazee - 2012. 06. 25. 18:19

Ez az aktuális rész jobb volt, mint a múlt heti. Persze volt kiszámíthatóság, de érdekes is volt. Szegény zsaru meg olyan szerencsétlen, hogy csak na! :D De csajszi-eyecandy-nek megteszi.

mse - 2012. 06. 25. 19:44

A 3. meg a 4. részt jóval gyengébbnek éreztem, de az e heti nem volt rossz. :D Van úgy, hogy érzek némi logikátlanságot, vagy egyéb gikszert az epizódok felépítettségében, de nekem továbbra is iszonyat bejön. Főleg most, hogy Bra’tac mester hoz egy kis morált a csapatba.

Valezius - 2012. 06. 25. 22:27

Elég sok klisét sikerült beletenni (na ki a nagymama a két lány közül? :-) ), de azért tényleg nem volt rossz :)
Hát kár, hogy csávókám nem vált köddé.

Harmadik Eva - 2012. 06. 26. 00:02

Azért nem lennék bosszús, ha véletlenül egy zenementes változathoz jutnék.

Mintha egy magyar popzenész, vagy playmate-dj hozta volna ki magából a maximumot a soundtrack összepakolásával.

Legalábbis szerintem.

sarkanyolo2 - 2012. 06. 28. 01:38

Bratac! :D Nézős, történet mellékes! :D

MikkaMakka - 2012. 06. 29. 02:02

jelenleg falling skies es futurama mellett csk ezt nézem, különben már kaszáltam volna
meg van a lehetőség a sorozatban de részről részre egyre gyengébb, érdektelenebb

NikoXXX - 2012. 06. 30. 21:39

nekem tetszik,kicsit sok a drama a csaj korul de tetszik a dramaja elethuen van megcsinalva es nekem tetszik a zeneje,konnyed de kifejezi a dramat.
Az Sgu messze sokkal jobb scifi mint ez,de Bratac-ek csinalhatnank valami komolyabbat is,nem mint a csak a rendor csajt pesztralnak,jobb dolguk is akadna,elvegre forradalmat kene csinalni.
Latszik a low budget rajta,a jovos dolgok eroltetve vannak (legalabbis latvanyvilagilag).
Az egesz nyaron lejar es kesz?vagy lessz folytatas?

winnie - 2012. 06. 30. 21:43

lesz folytatás, ha berendelik.

NikoXXX - 2012. 07. 10. 13:28

a 6ik resz egy 8/10,beindult a sorozat hivatalosan is :D,valaki irjon rola valamit,ne csak az en blogom legyen.
Winnie egy uj cikk a sorozatrol varhato?

winnie - 2012. 07. 10. 13:44

nem terveztem.

Squazee - 2012. 07. 10. 21:53

Na igen, már ideje volt egy kicsit beindítani a dolgokat. Jó rész volt, ez a Kellog… csoda, hogy még él ez a kis pimasz, sunyi alak. De nagyon bírom.
Ne igyunk előre a medve bőrére, meglátjuk, mi lesz a folytatásban.

NikoXXX - 2012. 07. 17. 19:22

7 resz szinte teljes mertekben toltelek resz volt,es rament a foszereplok dramajara,es erdekes modon a szakszervezetis csokat ilyen konnyen felmentettek minden alol,o nem tudott semmit … a valosagban nagy port kavarna az ilyen.
A masik dolog hogy latvanyosan nem folytattak a nyomozast,ez olyan negativ WTF lett.
Ertem en hogy a teroristak jot akarnak meg minden,de a sorozat kezd atmenni abba hogy a ket nyomozo uldozi a bandat akirol csak Kiera tudja hogy idoutazok.
A reszben a legjobban Kellogg es az R8-asa jott be :D
Nem tudom mi sul ki belole,majd elvalik,hany reszes amugy?

winnie - 2012. 07. 17. 20:50

“Ertem en hogy a teroristak jot akarnak meg minden”

szerinted osama bin laden is jót akart? ne komolytalankodjunk:) egy terrorista sem azért gyilkol, mert “hú, én rossz vagyok!”, hanem azért, mert van egy célja, amit a hülye feje jónak tart.

Squazee - 2012. 07. 18. 12:41

Szegény Carlost sajnálom, végre ráfókuszált egy teljes rész és semmi sem változott a róla kialakult képem. Bár lehet, hogy az a cél, hogy ilyen semmilyen legyen? Az előző rész sokkal jobb volt. :/
De! Tetszett az a szemhéj-fújó. :D

Arthuro_Adam - 2012. 07. 21. 19:17

A szakszervezetis csóka semmiről nem tudott, de a felesége aztán bemutatja annak, aki a pénzt adta, amit elvben a kampánymenedzser szerzett?

Ez kicsit kusza nekem.

Atomreaktor - 2012. 07. 23. 10:55

Azért Kagame érkezésével már a “terroristák” képét is árnyalják, szerintem a végén teljesen összemossák a képet, hogy Kiera ne tudjon már dönteni, mi is lenne a helyes. A jövőben is egyre árnyaltabb a kép, pl. hogy a fosztogató lázadók igazából csak a kajára mentek. Ha jobban kibontják a képet, hogy milyen a helyzet globálisan a jövőben, akkor még sokminden lehet itt ;) Viszont remélem nem dobják be a legeslegvégén a sorozatnak, hogy minden így történt a múltban is és emiatt nem változik meg a jövő sem.

winnie - 2012. 07. 23. 10:59

nagyon kéne ez a kibontás, de annyira kevés az idő és utálnám, ha minden a 2. évadra maradna, ami nem is biztos, hogy lesz. megint csak az van bennem, ami a pilot után, hogy nagyon érdekes lenne tudni, hogy mi lesz a jövőben, mik a hatások, de oda csak a legvégén mehetünk vissza, és ha évad közben lesz kasza, nem pedig “ez az utolsó évad”, akkor sosem lesz lehetőségük ezt megírni. (vagy lehet, hogy az egész titokban egy 1 évados minisorozat, azért nincs szó még a berendelésről?:)

des - 2012. 07. 23. 16:55

winnie:
mini sorozat? az kizárt. hisz continuum a címe is. :D egyébként egész jó volt ez a 8. rész.

Squazee - 2012. 07. 23. 19:11

Szerintem is jó rész lett, következő rész is jónak ígérkezik.

Thomas - 2012. 07. 23. 22:47

“mintha csak valami random krimit, nem?:)”

De, igazad van, nem is tudom már, hogy miért azt írtam, nem nagyon ismerem a CSI-t, talán ha 1 részt láttam:) Random nyomozós rész volt:))

xl2 - 2012. 07. 24. 01:06

a 8 rész nagyon jo vol látátok hogy kira és alec egy re joban kezdik egy mást megis merni bene föleg a mairész ben meg hogy alek mondta hogy milene ha elmene hozájuk szerintem egy kicsit alec bele zugot kirába de lehet hogy kira is érez valamit alek iránt nekem az jot le a végén amikor beszélgetek

Llew - 2012. 07. 24. 07:11

Nem hiszem el, hogy ilyet mondok, de ha legalább néha használ vesszőket, meg pontokat, akkor értelmezhető lenne, amit írtál. Mert így olvashatatlan.

Thomas - 2012. 07. 26. 01:13

De ezt most komolyan, telefonról írtad? Mert én még arról se szoktam ilyeneket írni, hogy “milene”, már bocs:)
Nekem az nem tetszik, ahogy Keira bánik Alec-el. Úgy ugráltatja, mintha a beosztottja lenne, csak kiadja a parancsokat, és még csak nem is tűnik túl hálásnak, hogy mennyit segít neki. Csak én érzem ezt?:)

NikoXXX - 2012. 07. 26. 11:25

Nagyon jo resz volt ez az utolso.Azt hittem hogy Alec szerelmet akar vallani Kira-nak,en azt tettem volna :D .
Jo sorozat kezd beindulni,vegre volt valami kapcsolat Kira,Alec es Kellog kozott,birom ezt a Kellog figurat.Szerintem tobb szerephez fog jutni es amolyan kem lessz,lazan es gazdagon el a csavo…
Tetszik hogy kezdenek elmenni hightech fele,erdekes,es kivancsi vagyok mi az a “read me” fajl,emlekek,vagy titkok a jovobeni rendszerrol.
Jo ez a sorozat,nagyonis,9/10,a Killing 10/10 nalam.

humandr - 2012. 07. 27. 22:45

A readme file: szerintem Alec írt benne üzenetet fiatalkori énjének :-D

wondorog - 2012. 08. 02. 17:25

Akkor most Julian Kegame apja lenne? (a tetkó miatt erre következtetek, ő maga nem lehet, hiszen láttuk azt hiszem az 5. részben az anyját, még terhes volt vele)
Kíváncsi leszek az utolsó részre mit hoznak össze.

Squazee - 2012. 08. 03. 16:37

Remélem, valami normális finálé lesz. Jó volt ez az utolsóelőtti rész.

robi3650 - 2012. 08. 05. 12:08

Hát ez a túszejtős rész nagyon gyenge volt. Az epizód nagy részében iszonyúan bénán és erőlködve igyekeztek oda kihozni a dolgokat, h véletlen a mostohafatert lőjék le.
Ráadásul a konkrét megvalósítás is rettenetesen ügyetlen volt.

winnie - 2012. 08. 06. 11:59

na, ez a finálé…, elég no komment. görcsös igyekezet, hogy sikerüljön kvázi nulla infót elárulni:)

(nekem nem tűnt úgy, mintha veszített volna bármit is, aki nem látta az előző részeket.)

Squazee - 2012. 08. 06. 15:07

Hát igen. Nesze semmi, fogd meg jól. De ha lesz még egy évad, azt csak azért is megnézem.
Azért meglepett, hogy együtt töltötték az éjszakát. Ej, Carlos, te mindenről lecsúszol. :D

Őrjöngő Sandy - 2013. 06. 07. 15:39

Az első rész feléig jutottam, a frappáns megfogalmazás szerint én sem tudok drukkolni egy vállalati nácinak, sem egy csapat terroristának, a 40. percben pedig az egész átment agycsipes Szupercsapatba. És kövezzetek meg, hogy ezért elkaszálok egy sorozatot, de a főszereplő egyszerűen nem rokonszenves. Sem arcra, sem előéletre, akkor mit nézzek rajta?
Lehet valami a kanadai levegőben, de ez már a sokadik csalódásom a sorozataikat illetően.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)


Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz