login |

Continuum: 5 rész után

2012. 06. 27. 17:03 - Írta: winnie

60 hozzászólás | kategória: Kanada odavág, kritika,

– There’s a war coming,
– How can you be so sure?
– Beacuse we’re going to start it.

Akkor most megint megtörtént? A pilot, bár nem volt túl eredeti, időutazás suckerként simán elkapott és azt hihettük, hogy nem lesz annyira epizodikus a Continuum. De jött a második rész, a visszaesés, majd az 1×03 és 1×04, amik simán 3/10 körülire húzták le a sorozatot. Az ötödik epizód érdekesnek tűnő témája (rokon-paradoxon) egy fokkal jobb lett, de ez sajnos nálam még mindig nem közepes. Megéri tovább nézni? Passz. A fináléra biztos kiderül pár érdekes dolog, de most egy hét szünet következik, ami jól jön, én meg a heti nézős sorozatok legvégére teszem a Continuum-ot. Ha lesz idő rá, esetleg csekkolom.

A sorozat valóban átment egy sima krimibe, bár a főhős és nyomozó társa (kémia közöttük: 0,00) nem az időutazó rosszfiúkat vadássza le részről-részre, de ettől még adott a műfaj, s sajnos nem túl érdekes a kivitelezés. A 2-3. részben a terroristák rosszalkodtak és ki kellett nyomozni, hogy mi a céljuk, a 4. részben random gyilkosság történt, amiről kiderült, hogy kőkeményen hathat a jövőre, az 5. részben megint elkezdtek gyilkolni a terroristák, ennek folytatását kellett megakadályozni, hiszen az indítékok egyértelműek voltak. Változatos, nem?

Elismerem, hogy a készítők mindent megtesznek azért, hogy a jövőt bevonják a sorozatba, a 3-4. rész elején jövő-flashback van, hogy a rész végén egy, az epizód történetével kapcsolatos csavart szolgáltasson, de ennyi utalgatás nem nagyon elég. Érezni, hogy építkeznek, akarnak húzni valami nagyot az évad végére, de ha érdektelen a téglák egymásra pakolása, akkor nem várom ki, míg felépül a ház.

Ami még érdekes, hogy a Continuum egy fő átívelésre épül fel, a terroristáknak van egy célja a múltban (mondjuk 5 rész alatt semmi plusz nem derült ki a Liber8-ről, pedig az lenne a legérdekesebb), de ez olyan, hogy ha megoldódik, akkor vége a sorozatnak. Viszont ez azt is jelenti, hogy az 1. évad végére nem fog megoldódni a fő szál Sőt, a sorozat végéig. Amit nem lehet megcsinálni, adja magát tehát a kérdés, hogy miképp tudják tovább pörgetni mondjuk évadokon át a sorozatot? Fogynak a rosszfiúk, s ha végig csak a megoldás felé fog rohanni mindenki, egyszerű helybenjárás fog kialakulni.

A mostani status quo, ez a formátum nem tartható fenn sokáig, főleg, hogy már most sem érdekes, de később végképp nem lesz az. Ergó valamit változtatni kell rajta. (Remélem, nem azt lépik, amit a The Event-ben, hogy az ellenség hirtelen barát lesz, mert már ott sem vette be a gyomrom, hogy a korábbi pszichopata sorozatgyilkosért kellett volna szorítanom.) Bár a mostani felállás annyiban nem rossz, hogy a Protector vs Terroristák meccsen mindkét fél tevékenységét figyelemmel követhetjük.

– Is she pregnant?
– Yes…, with me.

Nem az a baj, hogy nyomoznak a Continuum-ban, hisz egyértelműen a krimi a kedvenc műfajon, de lehetne érdekesen is nyomozni, még akkor is, ha nem annyira tettest keresnek, hanem indítékot, illetve problémákat hárítanak el. És a krimi sajnos a többi szálra is hatással van, hiszen a terroristák készülődése, tervei hiába érdekesek, alig szánnak rájuk időt. A jövőre pláne nem (még a jövőruhát is leépítették), és az Alec – Kiera-kapcsolat is teljesen a háttérbe lett szorítva, előbbi csak Google-ként funkcionál, bár minden részben kap kőkemény egy magánéleti jelenetet.

Sajnálom, hogy ilyen hamar érdektelenné vált a Continuum. Pedig Rachel Nichols aranyos, mint ahogy aranyosak a folyton ismétlődő utalgatások, amikor a főhős a.) hall valami múltbéli célzást, amit nem ért, b.) elereszt valami jövőre vonatkozó célzást, amit mások nem fognak, c.) amikor furán néznek rá, hogy magában beszél, pedig csak a “fejében lévő” Alec-hez. De az aranyosság mit sem ér akkor, ha a legutóbbi részekben az volt a legizgalmasabb lépés, hogy Keira a kis csizmáját lecserélte egy hosszabb szárúra.

Nem az a baj, hogy rossz a Continuum. Hanem, hogy nem jó.

60 hozzászólás Ne habozz!

Benjy - 2012. 06. 27. 17:05

Pont erre vártam.3.rész után jegeltem egy picit – ami rettentő unalmasra sikeredett 1-2 jelenettől eltekintve – , de úgy látszik évadzáróig marad is a sírban, aztán majd még eldöntöm mi lesz a sorsa.

Balu - 2012. 06. 27. 17:07

Az 5. rész már majdnem felért az elsőhöz a köztük levő mélyrepülés után.

Amúgy azzal egyedül vagyok, hogy az első pillanattól a terroristáknak drukkoltam? :D

BuddhaBeni - 2012. 06. 27. 17:24

Mar az elso resz is shit volt, tobbi mar csak raadas. Csajt mindenki dongetne, de azert ez keves. Kene mar egy jo szkifi!

Dregnarr1 - 2012. 06. 27. 17:25

Nem ebbe kellene Michael Shanks-nek szerepelnie? Talán keverem valamivel?

zhorak - 2012. 06. 27. 17:29

Én is nekik drukkolok :D De hát ez tök evidens, mivel ők a demokráciát akarják visszahozni. Vagy nem? :D

Érdekes a csavar, hogy a jövőben a vállalatok uralkodnak, a terroristák a demokráciát követelik, akik embereket ölnek. Ez a szála érdekes, más kérdés, hogy a megvalósítás nem a legjobb. De én azért egy 5öst adnék neki.

Dr. Atom - 2012. 06. 27. 17:29

Az első 2 rész feszülős hiperkabátja után azt hittem, legalább fölcsavarják az eyecandy-faktort, de Rachel Nichols – aki tényleg aranyos – végig kabátban szaladgál. :-)

koka - 2012. 06. 27. 17:30

Én már az első részt sem találtam kiemelkedőnek de ha 8/10-ról lement 3/10-re akkor lehet nem folytatom. Pedig reménykedtem, hogy nem megy át epizodikusba :/

Csiki - 2012. 06. 27. 17:34

Csak én vagyok itt egyedül akinek bejön? :D Bár van egy olyan rossz érzésem, hogy évad végén kaszát kap majd a tengerentúlon… :( Nézettségi adatok amúgy hogy állnak?

winnie - 2012. 06. 27. 17:37

“Nézettségi adatok amúgy hogy állnak?”

http://www.sorozatjunkie.hu/2012/06/21/hircsutortok-206/

winnie - 2012. 06. 27. 17:39

“mivel ők a demokráciát akarják visszahozni. Vagy nem? :D”

attól, hogy pár tömeggyilkos ezt mondja, még nem biztos, hogy így van. a világot meg nem ismertük meg annyira, hogy láthassuk a felépítését. csak azt látjuk, hogy ész nélkül gyilkolnak, hogy elérjék a céljukat. hiába nemes vagy csak örült téveszme, innentől kezdve ők az ellenség. (a készítőknek lehetett volna eszközük arra, hogy eljátszanak azzal, hogy ki a jó és ki nem, de inkább ezt a bemutatását választották a másik oldalnak.)

Csiki - 2012. 06. 27. 17:39

Igen ezt olvastam, de engem a legújabb 1×05-ös nézettsége érdekelt volna… :)

winnie - 2012. 06. 27. 17:39

“Nem ebbe kellene Michael Shanks-nek szerepelnie? Talán keverem valamivel?”

az a saving hope.

winnie - 2012. 06. 27. 17:40

“Igen ezt olvastam, de engem a legújabb 1×05-ös nézettsége érdekelt volna… :)”

ja, sorry. 468e. szóval felment. ennyivel túlélő lehet.

Csiki - 2012. 06. 27. 17:40

Azért az elég szomorú, hogy 2077re se igazán jöttek rá, hogy a demokrácia nem működik… talán ha nem lenne pénz… :?

Csiki - 2012. 06. 27. 17:42

koszi az infot winnie… lehet egyedul vagyok vele, de en bizom a folytatasban… nem igazan van sci-fi sorozat mostansag, amit nezni lehetne… :?

Bazsi - 2012. 06. 27. 17:43

Winnie a nézettségi adatokat honnan szoktad vadászni?

Secsa - 2012. 06. 27. 17:51

“attól, hogy pár tömeggyilkos ezt mondja, még nem biztos, hogy így van.”
Na mar nem emlekszem pontosan de nem pont a gonoszok fonoke vezeti fel egy rovid monologban az alapszituaciot a pilotban? Ugyertem, ha szerettek volna elasni oket, akkor megsem ezzel az ideologia felallassal kellett volna inditani. Innen szamomra a foszereplo a kizsigerelo nagyhatalom berence volt es mint ilyet – akarmennyire szimpatikus is – sosem tudtam igazan megkedvelni. Az teny, hogy a radikalis eszkoz segit a terroristak gonosznak beallitasaban, de azert megiscsak a “demokraciaert kuzdenek”, vagy legalabbis nem hallottuk a masik fel allaspontjat.(vagy csak annyira erdektelenul fejtettek ki, hogy nem maradt meg bennem?).
Mindazonaltal a sorozat egyik nagy elonye az, hogy az uborkaszezonban megy, szoval heti egy epizod ebed kozben siman elmegy… (3/10es ertekeles siman helytallo amugy)

winnie - 2012. 06. 27. 17:52

secsa: éppen ez az, hogy ezzel a felütéssel indítottak, majd gyorsan megöltek 20-30 ezer embert, és később is ámokot futnak. a 2. részes kritikám posztjában ott vannak azok a linkek, amikben megtudhatunk ezt-azt mozgalomról, de még nem jutott el odáig a sztori, hogy kiderüljön, hogy ki mond igazat és ki hazudik. az ideológia olyan, hogy mindenki meg tudja magyarázni a tetteinek a jogosságát, de külső szemlélőként kell állást foglalni.

a lényeg, hogy érdekes LENNE a kérdés, de nagyon a háttérbe van söpörve. pedig úgy tánt, mintha ez lenne az egyik közpponti kérdés.

“Innen szamomra a foszereplo a kizsigerelo nagyhatalom berence volt”

ő egy katona, ez a munkája. ha rájön, hogy nem jó célt szolgál, akkor meg fog fordulni (ezért is félek, hogy összeáll a terroristákkal egy harmadik fél ellen, hiszen az csúnya klisé lenne, de persze jól is megoldódhat a szitu), de egyelőre csak annyit tesz, hogy emberéleteket ment és vissza akar jutni. (nem mellesleg a másik fél meg sem próbálja felnyitni a szemét, ha arról lenne szó, hogy ő a rossz oldalon áll, ami ugyancsak beszédes.

“hogy az uborkaszezonban megy”

hát, igen, jó neked. pont tegnap panaszkodtam másik posztnál, hogy nyáron nekem sokkal több a kötelező sorozat, mint ősszel és akkor még olyanok el sem indultak, mint a wallander, a damages, a breaking bad és tsai:)

kiskiraly - 2012. 06. 27. 17:52

Dregnarr1: Ő egy másik kanadai sorozatban (Saving Hope – kórházas) szerepel.

Nagy csalódás számomra a sorozat.A helyett hogy jobban megismernénk a terroristák motivációit, arról alig esik szó.
A heti ügyek pedig nagyon egyszerűek, mint a Grimm első epizódjaiban.

winnie - 2012. 06. 27. 17:53

“Winnie a nézettségi adatokat honnan szoktad vadászni?”

hírekben is olykor feltűnik, a spoilertv.com-on, de ez a wikin is fent van, ott talán még forrást is tesznek.

d3jam - 2012. 06. 27. 17:55

Itt pihen a gépemen az 5. rész. Elkezdtem, de 2 perc után kikapcsoltam. Már sajnos nem tud érdekelni. Majd az évadkritika után döntök, hogy folytassam-e, de most nem akarok erre több időt pazarolni a nyaramból. Pedig jól indult azonban csak egy klisés nyomozós sorozat lett belőle.
Még a Glass House is megelőzte a nézős listán. :)

aztaa - 2012. 06. 27. 18:17

400k nezettseg??? pf, kár érte pedig jol indult…

RolloJuve - 2012. 06. 27. 18:20

@Csiki: megteremtenék a pénz nélküli társadalmat?

arsenal93 - 2012. 06. 27. 18:22

3. rész óta szüneteltetem és a kritika sem hozta meg a kedvem,valszeg egybe dara lesz már ha lesz

Bubbles - 2012. 06. 27. 18:24

Az baj ha nekem tetszik? Nincs benne semmi különös, de mégis… minden héten ahogy lehet nézem is. Van egyáltalán most másik sci-fi?

Secsa - 2012. 06. 27. 18:25

winnie: Az en legnagyobb bajom, hogy a dilemmat nekem a pilot elso 5 perce okozta, mert ha azt nem szamitjuk teljesen igazad van. Ha nem az elejetol latom a pilotot meg lennek gyozodve, hogy a terrorositak a gonosz megtestesitoi akiknek halniuk kell es a protektorban testesul meg minden ami jo, stb, stb… de az a kezdes akkoris betette a kaput.
Ettol fuggetlenul akkoris el van laposodva (vagy talan alapbol az volt), szoval, amig elunk remelunk, hogy hatha irnak erdekes tortenetet bele (persze nem fognak – eljen a pesszimizmus).

A heti kotelezokhoz javaslom a centúriai időszámítást… tudod, 36 óra/nap

hallak65 - 2012. 06. 27. 18:38

Nekem bejön. Jobb, mint az Eureka.

pod - 2012. 06. 27. 18:48

A második részt láttam utoljára, és ezen nem is tervezek változtatni, de fogadni mernék így is, hogy a Nagy Csattanó(vagyis szakállas vicc) az lesz, hogy a Liber8 nem is létezik, csak a cigarettás ember meccselt magának ellenséget, és majd erre évad vége felé a terroristák is rájönnek, megtérnek, és összeállnak keiraval.

Llew - 2012. 06. 27. 18:49

Az első kettőt megnéztem, a harmadik-negyedikket már húztam, halasztottam, aztán csak végig küzdöttem, de továbbra sem győzött meg, így megy pihenni. Hiába nyári szezon, annyi jpbb sorozat van talonban, hogy inkább valamelyik másikra szánom azt a negyven percet.

Somnium - 2012. 06. 27. 18:50

Én úgy voltam vele, hogy ha ez a rész jó, akkor adok még egy esélyt a sorinak, de ez a rész is folytatta a lejtmenetet, szóval megérett a kaszára. Számomra a legérdekesebb ebben a részben az volt, hogy a Killing-ből két szereplő is jelen volt. :D
Az időutazós téma miatt alap volt, hogy be kell próbálni, de nem tudtak semmi érdekeset kihozni belőle, pedig az alapok jók lennének, de nagyon háttérbe szorulnak, a nyomozás meg az érdektelen magánéleti téma mellett. A szereplők is unszimpatikusak, talán egyedül Kellog kivétel ez alól.
Meg engem zavarnak az olyan dolgok, mint pl. Amikor DNS mintát vesznek Kiera-tól, akkor simán letudta volna szúrni a csaj és megoldotta volna a Protector problémát a terroristáknak, de nem, inkább választották a bonyolultabb és azt, amivel lehet húzni az időt.
A csere dolgot se értem igazán. Mért számított az Kiera-nak, hogy Kellog nagyiját elfogták és megölik, ha nem adja át nekik a saját nagyiját, akit biztosan megölnek, hogy félre tegyék őt az útból. Hogy gondolhatták azt a terroristák, hogy ilyen simán bele megy a cserébe? Vagy lemaradtam valamiről?
Ha esetleg később fellendül, akkor talán megér egy darát.

regard - 2012. 06. 27. 18:56

nem akarok offolni, de mintha az első képen Rosie Larsen lenne

Parker71 - 2012. 06. 27. 19:04

Ő bizony :)

Vics - 2012. 06. 27. 19:09

Felkiálltottam a gép előtt, h “Rosie Larsen él!!” :DD

Pedig épp tegnap gondoltam rá, h belenézek ebbe a Continuumba, de most gyorsan meg is gondoltam magam.

A csaj nekem már a CM-ben sem jött be…

jiliac - 2012. 06. 27. 20:00

A kritikával teljesen egyet értek, elégé kaszahatáron van már nálam ez a sori mert még egy részt kap tőlem. Ami a leginkább bosszant engem az a terroristáknak a hihetetlen balf@szoskodása, pedig ezek okos embereknek lettek beállítva az elején, de olyan hihetetlenül bénák, hogy már ott tartok beleverem a fejem a falba És ez a katasztrofálisan béna banda a jövőben eltudott végezni egy egyszerű “kocsilopást” ??!! Elképesztően igénytelen ez a része a sorinak. A kritika utolsó sora írja le talán a legtalálóbban: “Nem az a baj, hogy rossz a Continuum. Hanem, hogy nem jó.” ..sajnos

zako1 - 2012. 06. 27. 20:01

Másfél rész után kasza, pedig isten bizony próbálkoztam vele, de miután egy epizód alatt háromszor aludtam be, és próbáltam visszatekergetni, hogy képbe kerüljek, feladtam. Shift+F8. Valószínűleg kaszálja a csatorna is. Nem kár érte.

A Falling Skies S2 viszont pozitív csalódás az első évadhoz képest, kevesebb a családi dráma, több az akció és az idegen technológia. Egyelőre ez kielégíti a sci-fi iránti igényeimet.

MattC - 2012. 06. 27. 20:18

“Bubbles – 2012. 06. 27. 18:24
Az baj ha nekem tetszik? Nincs benne semmi különös, de mégis… minden héten ahogy lehet nézem is. Van egyáltalán most másik sci-fi?”

Ezzel én is így vagyok, bejön és kész, nem keresem benne a hibákat…

Wynonna - 2012. 06. 27. 20:23

Hiába vártam régen, és hiába imádtam az első részt, ez így tényleg nem jó:( Nálam nézős azért hetiben, de nem várom már úgy, mint az elején…Remélem összeszedik magukat, mert szerettem volna, ha ez több, mint egy “unatkozom, mit nézzünk” sorozat…/ezzel együtt van most 4 heti sorozatom és épp nem darálok semmit, ez így durva negatív rekord, szóval nem kaszálom most még:)/

gyerecske - 2012. 06. 27. 20:30

A DNS mintavételnél nekem az tűnt fel, hogy honnan tudták h nem jó a ruhája a csajszinak?Ha a kézfejét szúrja csak meg eszembe sem jutott volna.
Én azért még adok neki esélyt erre az évadra

winnie - 2012. 06. 27. 20:31

“Ezzel én is így vagyok, bejön és kész, nem keresem benne a hibákat…”

?? senki sem keresi a hibákat a sorozatokban. viszont, ha valami nem jön be, akkor el tudja mondani, hogy miért nem jön be. ha látsz valamit, ami nem tetszik, te is el tudod mondani.

North15 - 2012. 06. 27. 20:49

Nekem bejön nagyon, és nem látok benne semmi hibát. Az meg sose zavart ha lassan építkeznek.

Lemoni - 2012. 06. 27. 22:33

Az 5. rész közepén kaszáltam. Az első rész tetszett, aztán mélyrepülés :( Rachel Nichols monoton hangja, kifejezéstelen, nulla arcjátéka még unalmasabbá teszi az egészet, pedig a zagyva történet sem piskóta.

Squazee - 2012. 06. 27. 22:33

Nekem még mindig tetszik. Nem az évszázad sorozata, de kellemes szórakozás egyelőre. Persze remélem, hogy az ötödik rész nem egy utolsó fellángolás, mint ahogy a FlashForwardnak is volt egy fellángolása valahol a 10. résznél aztán kifújt.
Hacsak nem csinálnak valami oltári nagy baromságot, én végignézem.
A terroristák közül csak a tudós csávó, az öreg és Kellogg tetszik. És az a zsaru karakterileg egy nulla.

Skate - 2012. 06. 27. 23:06

Nincs különösen bajom vele. Nem is várom tőle sokat, amit ad, az meg heti negyven percbe belefér. Maradok.

Cseho - 2012. 06. 27. 23:15

Rég nem csalódtam ekkorát sorozatban, mint a Continuumban.
Nagyon vártam és annál nagyobb lett a pofára esés is. Annyira unalmas és érdektelen lett az egész. Lightos krimibe ment át. A jövőből ami számomra érdekes lenne, kb semmit se látni, csak érdektelen flashbackeket. Egy sorozatot kaszáltam ezidáig és az a bárgyú Lost Girl volt, lehet ez a sci-fi csoda lesz a 2. :/

Valezius - 2012. 06. 27. 23:38

Csalódásnak nem mondanám, de elég semmilyen. A terroristákról nem tudunk 5 rész után se kb semmit. Bratac visszaemlékezése jó volt, de ugye az csak 1 perc kb.

Nagyon sajnálom, hogy nem mertek semmi durvát húzni így az 5. részben. Így maradt, hogy “ez nem bizonyít semmit”.

A DS9-ben mertek játszani egy kicsit az idővel. Persze ott ha eltűnik 8000 ember egy bolygóról annak a következő részekben semmi hatása nem volt. Minden megy tovább ugyanúgy, itt meg eléggé számított volna.

Á, ezt a labdát le kellett volna csapni…

Meg azt se értem minek kellett így elrontani, hogy nem oda jöttek, ahova akartak.
Normális esetben 1. megjönnek, és 2. van egy tervük amit el is kezdenek végrehajtani

Itt meg
1. megjönnek, de rossz időbe 2. úgy tűnik semmi ötletük sincs, mit kéne csinálni.

Na mindegy, a maradék 5 részt is biztos megnézem. Walking Deadhez képest még mindig nagyon pörgős :D

karit - 2012. 06. 28. 02:13

Remélem, nem az lesz a következő (legelső?) WTF, hogy az ugrás helyétől kissé távolabb állók közül ki és mennyivel későbbre érkezik majd vissza (az Elena nevű kolléganő pl.), mert ez eddig igen vérszegény, semmi izgalom vagy aggódni való, és teljesen személytelen maradt a sok picsogás ellenére.

Még kitartok, mert legkedvencebb zsáner, de jóval bátrabb sorozat lehetne, sokkal több fantáziával és vattafakkal, ha már egyszer időakármi…

(((ilyesmikre gondolok: egy másik világban lévő Szigeten, hasonló helyzetben a hasba lőtt Sayid távolabb volt az atombomba robbanásától, emiatt akár pár évvel “le is maradhatott” volna a Hattyú mellől a jelenbe visszaérkező Jackéktől;
majd az arab sebesülten vánszorogva az erdőben megölt volna egy tévedésből rátámadó, valahonnan ismerősnek tűnő, szintén sebesült négert (akinek a testét a később arra járó jegesmedve tünteti el), és annak hátizsákját lenyúlva vércsatakos fejjel menekülne tovább;
aztán a már alig tántorgó Sayid épp egy a fákra felakadt léghajó-ponyva alá érne, amikor rá vetődne és a nyakát eltörné Tom; majd a halott Sayidnál lévő hátizsákból előkotorna és Bennek nyújtana egy plasztik kártyát:
– A neve Henry Gale. Nyilván Charles Widmore küldte ide.
– Látom, Tom, nem vagyok vak. A legjobb lesz, ha itt ásod el.
)))

Norbi_023 - 2012. 06. 28. 02:46

Lilly-t nagymamát :) alakító szinésznő ha minden igaz a The Killing-ből Rosie Larsen.Aki követi a sorozatot az tudja,hogy Rosie imádta a lepkéket,nem egyszer kihangsúlyozták és mutatták.Itt a Continuum-ban egy lepke van tetoválva a csuklójára és lepke nyaklánca is van.
Véletlen lehet vagy van valami összefüggés?

Tétova teve tova - 2012. 06. 28. 06:42

Még nem néztem végig (tényleg elég unalmas), de van itt egy idézet a postban: “Is she pregnant? Yes, with me.”
Ha ez komoly, akkor JÉZUSOM!!!
A nagyanyja hogy a rákban lehetne terhes vele???

winnie - 2012. 06. 28. 08:03

:) az anyja volt.

winnie - 2012. 06. 28. 08:04

“Remélem, nem az lesz a következő (legelső?) WTF, hogy az ugrás helyétől kissé távolabb állók közül ki és mennyivel későbbre érkezik majd vissza (”

nagyon kiemelték ezt, szerintem még fog jönn valaki.

Matarese - 2012. 06. 28. 08:14

Nos én a 2.epizód után gondoltam,hogy még max 2rész jöhet nekem aztán megy a levesbe a sorozat.
Egyszerűen engem idegesitenek már ezek az érzelgős “női részek”.A _”segitő” mellékkarakter akinek olyan számitógépes felszereltségű szobája van mint a nasa-nak meg egyszerűen gyökér úgy ahogy van.
Nálam a női főszereplős sorozatok alapból bukták mert ömlengős fos az egész.Mint ahogy látható a Missing-nél is ez a “Én egy anya vagyok és hű előttem nincs akadály…meg csak a puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot” :D

De tényleg a Missing is lehetett volna egy “női Taken” csak sorozatban tálalva.
Ez is lehetett volna egy jó sorozat…csak szar lett :)

Teperin - 2012. 06. 28. 08:43

A nyomozóbácsival majd akkor fog szárba szökkenni a “kémia”, amikor a főhősnő rájö, hogy
a.) a jöv(end)őbeli férje meleg és a munkatársával kavar (80%)
b.) a terroristáknak dolgozik (90%)

winnie - 2012. 06. 28. 09:16

ettől még a két színész között nem lesz meg:)

Valezius - 2012. 06. 28. 09:46

@Tétova teve tova
Elárulok egy titkot, azt nem a főszereplő csaj mondja, így van is értelme annak a mondatnak :)

energy - 2012. 06. 28. 11:23

A főszereplő Rachel Nichols és Victor Webster szerintem gyengék. Én már lemondtam a sorozatról. Nekem már az első rész sem tetszett.

Tétova teve tova - 2012. 06. 28. 18:24

Valezius: köszi! :)

GK - 2012. 06. 28. 22:27

Szerintem továbbra is rendben van a sorozat. Az Eureka utolsó két évadát magasan veri. (Az első 2-t persze nem…:) )

Irodai Patkany - 2012. 06. 29. 23:36

Csak nekem tűnt fel, hogy az ötödik részben, a bűnügyi helyszínen szendvicset majszoló figura mennyire el volt találva?

Yooha - 2012. 07. 11. 20:40

Nem tudom, ez volt-e már, de szerintem az öreg Alec küldte vissza a terroristákat a múltba – mivel az eltűnésükkor mindenki szaladgált mint a mérgezett egér, ő meg csak ült nyugodtan – mert rájött, hogy milyen sz*r lett a világ. A fiatal Alec is ilyennek tűnik, legalábbis a “megúszhat valaki egy gyilkosságot, csak azért hogy ne változzon a jövő? nincs ez így jól, anyukám” alapján. Aztán főhősnőnk is rájön, hogy a rosszfiúk a jófiúk, közösen megakadályozzák a gonosz-multi-hatalomátvételt és a végén együtt énekelnek a tábortűz körül.
Ne legyen igazam.

winnie - 2012. 07. 11. 20:47

Nem lesz. Alec azért ült nyugodtan, mert tudta, hogy vissza fognak menni, hiszen találkozott velük gyerekkorában. És a főhősnő sem fog feltétlenül lepacsizni az ártatlan eberek tucatjai kedvtelésből gyilkoló állatokkal.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)


Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz