login |

Pilot: Last Resort

2012. 09. 28. 22:45 - Írta: human

164 hozzászólás | kategória: 2012/13, kritika, pilot-mustra,

A high concept, átívelő szálas sorozatok között a Last Resort volt nagyobb dobásnak célozva a Revolution mellett. Az utóbbit már két résznyire is bevizsgálhattuk, de az atom-tengeralattjáró kalandjai csak most kezdődtek.

A történet röviden annyi, hogy a sok nukleáris fejjel rendelkező tengeralattjáró nem sokkal azután, hogy pár Navy SEAL-t megment a tengeren parancsot kap Pakisztán megtámadására. A probléma: nem az elsődleges csatornán érkezik a utasítás, hanem azon, ami Washington elesésének esetére van fenntartva. Először nem tagadják meg a parancsot, csak megerősítést kérnek, de ez nem sül el túl jól.

Innen jön a scifi, hiszen pár további mozzanat után egész egyszerűen bevesznek egy trópusi szigetet és megfenyegetnek mindenkit, hogy aki közel merészel jönni annak visszalőnek. Természetesen a szigeten sem fenékig tejfel a helyzet. Egyrészt ott lesz a helyi bűnözés feje, jó pár jövőbeli problémát felvetve, másrészt pedig nem mindegyik katona örül a beállt helyzetnek.

Őszintén szólva ebből még bármi lehet. Bár a pilotnak rengeteg baja van, viszont ha jó irányba viszik, akkor kötelező néznivaló is lehet. A potenciál megvan. Azzal kezdtem, ami tetszett: a tengeralattjárós szál. Konkrétan Andre Braugher és Scott Speedman, akik a kapitányt és elsőtisztet alakítják. Belőlük sugárzott a profizmus, és itt nem is voltak béna húzások. Ami biztos, hogy a Braugher simán eljátssza a kellően őrült kapitányt, aki tényleg kilő egy nukleáris rakétát ha kell. Igazából ezzel el is értünk a bajokhoz.

Konkrétan jobban jártak volna a készítők, ha a washingtoni szálat még a mostaninál is takarékosabb lángon égetik. Főleg, hogy így sokszor csak egy hangfalat mutattak, hiszen valamelyik összeesküvő azon beszélt épp, és a szereplőt nem mutathatták. Na meg Autum Reeser sem dobbantott nagyot a 2 percében a szenátorral. Mindezek mellé még a Falling Skies-os csaj szála otthoni sem túl erős.

Bár a legviccesebb jelenet még így is a szigethez kötődik. A katonák beveszik a helyet, a súlyos lelki töréses SEAL leül iszogatni, ahol a helyi főnök befenyíti, ő meg Amerika minden önbizalmával (FY) és a kiképzésével a háta mögött leoltja. Mindezek után pár perccel sírva fakad és egy helyi nő vigasztalja. Ahogy Joe-ker is mondta Twitteren: csak hogy minden néző értse, itt érzelmek vannak! Elvileg amúgy a katona valamilyen módon elvileg felelős a történtekért. Remélem nem az lesz 1 év múlva, hogy majd kiderül: mégsem hibás.

Bár nézni fogom egy darabig, de a rossz háttérország és a sziget helyi viszonyai miatt részemről a pilotra csak egy 6/10 jár.

164 hozzászólás Ne habozz!

Akira8 - 2012. 09. 27. 13:03

Én kimondom…Nekem nem tetszett a pilot számomra érdektelen, adok még neki 1-2 rész esélyt és majd kiderül!

sidoka - 2012. 09. 27. 13:15

Nálam a legjobb újonc eddig!

mayday - 2012. 09. 27. 13:18

Nekem meg kifejezetten tetszett a pilot,szerintem idén idáig a legjobb volt.Végig pörgős volt,nem unatkoztam egy percet sem.Innen is látszik nincs két egyforma ember,mindenkinek más a ízlése.

Cash Tankinson - 2012. 09. 27. 13:29

Nekem is rohadtul tetszett a Pilot, sokkal jobb volt, mint a Revolution. A színészek nagyon jók, a szénésznők meg tök jó csajok, a történet és a kivitelezés is tetszett. Azért arra kíváncsi leszek, mi lesz ezzel a sorozattal a hosszabb távú terv. Egyébként az a poszter fentebb számomra tiszta ilyen Amerika Kapitány feeling beütésű. :)

Akira8 - 2012. 09. 27. 13:48

“…tábort vernek és megpróbálnak új életet kezdeni, miközben tisztára akarják mosni a nevüket és haza szeretnének jutni…” Na ez a rész amivel valamiért nem varázsoltak el…maga a tengeralattjáró, Navy dolgokat imádom, sőt, én is nagyon vártam de én több tenger alatt játszódó momentumot képzelnék el ami ha minden igaz nem jön össze a továbbiakban.Pedig egy atomtengeralattjáró, tengerek mélyén bujkáló “renegát” csoportban több színt láttam volna!

Neoprimitiv - 2012. 09. 27. 13:56

A szereplők szerintem jók. A csajok kifejezetten eyecandy-k. A sztoriból egy nagyon erős, hol akciós, hol összeesküvéses, hol politikus-hatalmi játszmás sorozatot is ki lehet hozni, megspékelve a kötelező romantikával, vagyis nagyon változatos is lehet. Akiket egy picit is foglalkoztat a haditechnika, azok jobb ha tripla adag Xanax-szal nézik, mert “szakmailag” oltári nagy marhaságok vannak benne, ráadásul ez nem egy Revolution, hogy “majd megmagyarázzák”.

Summa summárum: talán az egyik legtöbb lehetőséget tartogató sorozat. Shawn Ryan miatt még külön várós. Csak ne az ABC-n menne. Ott a férfi főszereplős sorozatok rövid időn belül szerelmi drámákra redukálódnak.

cat - 2012. 09. 27. 13:56

Nagyon nem tetszett… De látom, ezzel a kisebbséghez fogok tartozni.

El Diablo - 2012. 09. 27. 14:15

Így látatlanban egy valamit nem értek:
Ha a szereplőgárda egy tengeralattjáró legénységéből kerül ki, akkor mit keresnek ott nők?

winnie - 2012. 09. 27. 14:20

nő lehet otthon maradt feleség, a politikai szálon dolgozó, szigetes “bennszülött” – de a legénységben is vannak nők, 12-en. (nem értek a témához, de ha katonák lehetnek, akkor…:)

itt van egy interjú a készítővel, kitér a női aspetusra: http://www.hitfix.com/whats-alan-watching/last-resort-co-creator-shawn-ryan-on-submarines-scott-speedman-andre-braugher-and-more

jozsosz - 2012. 09. 27. 14:21

Nekem tetszett, nem gondoltam volna, hogy ennyire bejön. Elgondolkoztatott mennyi ember kezében van ilyen hatalom..

montanosz - 2012. 09. 27. 14:57

Én jót szórakoztam, néha a logikai bukfencektől csodálkoztam ( afganisztánt nem, de saját országát simán leatombombázza meg az egész világot ha csesztetik, csak mi van ha afgán terroristák támadnánsk rájuk akkor mégiscsak odajukadnánk hogy őket piff-puff?( bocs ha pakisztánról van mégis szó, már elfelejtettem.

Nekem pont a tengeralatjárós részek tetszettek, nem honorálnám ha kivonulnának a szárazföldre.

Bazsi - 2012. 09. 27. 15:43

Nekem nagyon tetszett a pilot, bár engem Shawn Ryannel már jó előre megvettek. :))

MikkaMakka - 2012. 09. 27. 15:52

eddig legjobb újonc! a revolutionnél mérföldekkel jobb!
a színészekkel nem lesz semmi gond, már csk az a kérdés h merre viszik a történetet

Dark Energy - 2012. 09. 27. 16:00

Korrekt volt a pilot de számomra se több se kevesebb, kap esélyt, ahogy minden újonc sorozat ami kicsit is felkeltette az érdeklődésem.

lostfanka - 2012. 09. 27. 16:21

montanosz: azert ne felejtsd el hogy eloszor miert nem lottek ki, aztan meg miert lottek ki es hova:)

Nekem a vegen nem tetszett csak ez a barban osszeborulas a SEAL es csavo a bartender kozott, az baromira nem volt hiteles.
Mindenesetre en maradok es nezem.

Maniac84 - 2012. 09. 27. 16:31

Az eddigi legjobb pilot idén, a Revolution a nyomába se ér. Ettől függetlenül messzemenő következtetést nehéz levonni belőle. A winnie által felvázolt társadalomépítős-flashbackes irányvonal nekem tetszene, amennyiben a társadalomépítés jelentős részét a nemzetközi politikai kavarás tenné ki.

NikoXXX - 2012. 09. 27. 16:40

Hatalmas pilot,hd-ben gyonyoru a latvany is,

zagloba - 2012. 09. 27. 17:14

Óriási!
Mind a történet, mind a szereplők, mind a megvalósítás zseniális /rendező: Martin Campbell-Casino Royale, Aranyszem!!!/.
Végre egy olyan sorozat ahol nincs egy irritáló vagy legalábbis zavaró szereplő /nem karakter, hanem maga a színész/. Itt eddig mindenki bejött.

Szeretem az olyan sorozatokat /is/, ahol meg mernek lépni bizonyos dolgokat, pl. akár egy atomtámadást /olyant már ezret láttunk, ahol majdnem, de a végén megúsztuk…/
Pörgős, ötletes alapozás.
Csak így tovább!

cashgame - 2012. 09. 27. 17:32

Nagy unalmamba megnéztem az első részt(még szerencse). Érdekes módon jobban bejött mint a Revolution. Volt itt minden aminek kellett lennie.
Annyi mindent kaptunk az első részben, hogy várom a folytatást én is:D

Off: Eddigi 3 újonc pilot sorrend nálam: Elementary, Last Resort, Revolution

sityu8411 - 2012. 09. 27. 19:36

a T1000 nagyon megöregedett

rapator - 2012. 09. 27. 22:14

Spoiler
Egészen addig tetszett míg ki nem kötöttek a szigeten, de az atomrakétás akció és hogy mostantól mindenki ellenség valahogy nem jött be. Ha egyszer nyilvánosságra hozták az igazságot és kiderült hogy árulók vannak a kormányban, nem értem mit akarnak még.
De azért még 2-3 részt kivárok hát ha értelmet kap pár dolog.

Isteee - 2012. 09. 28. 20:56

Nekem nagyon bejött a pilot, végig feszes volt a tempó, és végre egy sorozat, amit ténylegesen lehet élvezni DD-ben :)

ALDO - 2012. 09. 28. 21:16

“…de az atomrakétás akció és hogy mostantól mindenki ellenség valahogy nem jött be. Ha egyszer nyilvánosságra hozták az igazságot és kiderült hogy árulók vannak a kormányban, nem értem mit akarnak még.”

Az egy dolog, hogy mit mondanak a nyilvánosság előtt, az pedig egy másik, hogy mennyire tudják ez bebizonyítani. Ha hazamennének, akkor simán eltusolhatnák az egészet, a résztvevőket pedig “véletlen” baleset érné.
Maga a rész tetszett, jó az alapötlet, kíváncsi vagyok mit hoznak ki a dologból. Maradok a folytatásra.

winnie - 2012. 09. 28. 22:37

kommentek áthozva az ajánló posztból.

a készítői interjúk szerint a folytatásban is próbálják használni a tengeralattjárót, átlagban 20% washington, 20% tengeralattjáró és 60% szárazföld lesz a sorozatban.

jim455 - 2012. 09. 28. 23:03

Még nem láttam de ez szerintem kábelra való, és semmiképp sem ilyen sok részre.De most komolyan hova akarják elvinni a sztorit ennyi részen, akár több évadon át, mert gondolom ha berendelnek valamit így terveznek.

winnie - 2012. 09. 28. 23:05

attól, hogy nekünk nincs róla elképzelésünk, ők még tudhatják:) mennyi, de mennyi sorozat volt már, hogy nem tudtuk, hogy mi lehet belőle éveken ét, s lőn.

de egy társadalomépítés az bármeddig elhúzható, idővel lehet szélesíteni a világot is, új konfliktusokat keresni, sőt, kell is.

jim455 - 2012. 09. 28. 23:12

Hát igen, ők biztos kiterveltek valamit, kérdés, hogy mit, mert azt nehezen tudom elképzelni, hogy ez hosszútávon érdekelje az embereket.Menjenek át Lostba, na úgy érdekelne:D

Lui - 2012. 09. 28. 23:13

Hát ez túl jó volt. kegyetlen jó.. remélem erősödik mert ebből kell 1-2 évad .. sőt!

Abból a 2 pilotból amit idén csekkoltam ,ez a legjobb :D

Bárcsak az NBC-n menne, ott iylen számokkal ellenne

ALDO - 2012. 09. 28. 23:18

Én látatlanban azon aggódtam, hogy majd átmegy Grace klinikába és az lesz a lényeg, hogy ki kivel fekszik le. Az egészből nagyon sok mindent ki lehet hozni, de nagyon el is lehet rontani.
A társadalomépítéssel semmi bajom, mert lehet konfliktusokat kezelni, de azért remélem jelen lesz egy ütősebb politikai szál is, hogy ellensúlyozza az esetleges elszappanosodást.

krigin - 2012. 09. 28. 23:19

bitang jó volt, nálam Revolutiont verte. 8/10-et oda adok neki és remélem nem 5 rész után lelövés lesz nézettség miatt….

Hans - 2012. 09. 28. 23:37

Tetszett a pilot. Nem volt rossz! Sőt! Egy percet sem unatkoztam. Az, hogy a tengó gárdája mellett pár fóka is van a csapatban kifejezetten jó!
A két főszereplő, Braugher és Speedman szerintem remek volt. A piálós fóka valamiért azt sejtem kedvenc karakterem lesz. A női szál pedig erős, Jessy Schram már a Falling Skies óta über eyecandy, Daisy Betts meg szerintem mostantól :D ketten együtt, egy sorozatban ütős nah!
A – szerintem kurva szép – helyszín, az Ohio SSBN, a háttér sztori (ki és miért adta a parancsot) együtt jónak ígérkezik. Ha készítők (+az ABC) nem cseszik el, akkor marha sokat ki tudnak ebből a sztoriból hozni.

paranoid android - 2012. 09. 28. 23:41

Nagyon bejött, nem vártam, hogy ennyire ütős lesz. Viszont nekem is jobban tetszett volna, ha nincs térbeli ugrálás. A háttérországos jelenetek a dinamikát is megszakították, és a néző bizonytalanságból eredő izgalmat, feszültséget is elvették. Persze későbbi használatuk miatt lehet nem árt, hogy már most megismertük azokat a karaktereket is, de az összképet mindenképpen rontotta. De a tengeralattjárós jelenetek rendkívül erősek voltak. A színészek is nagyon rendben vannak, a sírós SEAL-es kivételével. És nem is tudom igazán elképzelni, mi lesz a továbbiakban, szóval izgatottan várom a folytatást.

dacecc - 2012. 09. 28. 23:52

jó volt nagyon, az első rész kifejezetten meggyőző volt. Mindenképpen maradok amíg kiderül hogy lesznek a dolgok, legjobb pilot eddig nálam

winnie - 2012. 09. 28. 23:53

“Daisy Betts meg szerintem mostantól :D ”

valakinek akkor persons unknownt kell majd néznie:) http://www.sorozatjunkie.hu/tag/persons-unknown – ó, fájó emlékek…

Llew - 2012. 09. 29. 00:01

Nagyon tetszett. Az előzetes infók alapján is vártam és szerencsére nem okozott csalódást. Érdekes sokrétű sztori, jó színészek, klassz helyszín. Ezek mellé nekem elfér egy kis csöpögés, még ha ezek is a rész és valószínűleg a folytatás leggyengébb pillanatai is.

Paladin - 2012. 09. 29. 01:10

Nagyon tetszett összességében a pilot, úgyhogy maradok rajta – viszont szkeptikus vagyok a folytatást illetően. Nehezen tudom elképzelni, hogy a folytatásban is azt kapom, ami ebben tetszett.

GK - 2012. 09. 29. 01:48

8/10 – ez az egyetlen nézős újonc eddig az idén. Revolutiont simán leiskolázta.

Ropesszor - 2012. 09. 29. 02:04

Engem kicsit a BSG-re emlékeztetett…

Hans - 2012. 09. 29. 03:00

winnie:
Azt hiszem az említett sorozatnak utána nézek… :)

dragon1986 - 2012. 09. 29. 03:36

A szigeten lévő pasi még 2 tengerészt is elrabolt a rész végén, biztos lesznek itt bajok, főleg hogy ő is tudja hogy van még 17 rakéta. Tuti, hogy majd magának akarja őket. :)

Steven Great - 2012. 09. 29. 03:38

Nem rossz, de egyáltalán nem vagyok elájulva. Jól indult, de a végén kissé hiányérzetem volt. 6/10.

Bia - 2012. 09. 29. 06:10

Nekem jobban tetszett mint a Revolution 2 része eddig,bár én azt hittem hogy többet fog játszódni a tengeralattjárón, de ez sem baj…tágítani kell a teret mert az sem lenne érdekes hogyha 40 percig csak a tengeralattjáróba szaladgálnának fel-alá.Remélem a második rész is ilyen lesz!

P009 - 2012. 09. 29. 08:48

Nekem nagyon tetszett, egész végig lekötött. A színészek jók, a sztoriban nagyon ott van a potenciál. 8.5/10 Bár lehet azért adok ilyen magas pontszámot, mert idén még nem láttam igazán jó pilotot.

Sammer - 2012. 09. 29. 09:01

Nekem az a része volt egy kicsit zavaros, amikor kilőttek Washingtonra egy atomrakétát. Hiába van az pár kilométerre a parttól, azért az életekbe kerülhet…

Amúgy a jobbik pilotok közé tartozott, Revolutiont veri részemről. Bár nem igazán látom hova fog tartani.

lappa - 2012. 09. 29. 09:05

Dühös vagyok Shawn Ryanékre, hogy egy ilyen alaphelyzetből nem egy tökös pilotot raktak össze, hanem egy Grace klinikás ömlengős valamit. Második részre még maradok, de ha továbbra is ilyen picsogós lesz, kaszálom.

winnie - 2012. 09. 29. 09:21

sammer: pár száz kilométerre csapódott be washingtontól, elvileg a senki földjén.

lappa: grace klinikás? a grace klinika jórészt kapcsolati dráma, itt nem nagyon láttunk szeretőket egymás karjába borulni a hajón:) az, hogy vannak benne érzelmek éppen a sorozat legerősebb része lehet, hiszen ilyen körülmények között, a halál árnyákában, olyan helyzetben, hogy éppen olyat tesznek, ami lehet, hogy örökre elválasztja őket családjuktól rengeteg érzelem szabadul fel. szerintem éppen ezen kártyák JÓ kijátszása lehet a legnagyobb erőssége a sorozatnak, ez lehet egy erős dráma kulcsa, vétek lenne kihagyni a ziccert. ráadásul akkor jönne a sok komment, hogy miért nem reális a megvalósítás, hogy mindenki kőkemény és senkibúl nem bukkan elő az ember:)

de tényleg, miért kezelik sokan negatívumként a sorozatokban az érzelmeket és a szerelmet? a mi életünkben is jelen vannak és nem zavarnak. a lényeg, hogy jól kell megvalósítani. (a grace klinikában nem tudom, hogy van megvalósítva, de a sikerből kiindulva valamit nagyon jól csinálnak a készítők.)

srsl - 2012. 09. 29. 09:46

hát ez sajnos egyáltalán nem tetszett… a 20-ik perctől csak bele-bele tekergettem

Llew - 2012. 09. 29. 09:46

sammer
Mondják, hogy Washingtontól 200 mérföldre (320 km) keletre a tengeren volt a robbanás. Nyílván ez sem növeli az ottani ingatlanok értékét, de azért nem olyan súlyos a helyzet, mintha a Fehér Ház kertjében robbant volna.

marcilu - 2012. 09. 29. 10:37

Ha már mindenki a Revolutionnel hasonlítja össze: nekem ez jobban bejött. Jók a karakterek, több potenciált látok benne, mint a másikban. A szigeti kiskirály egyelőre a legbosszantóbb nekem, a NATO bázisiak viszont bejönnek. A kapitány halvány eszelőssége pedig a legnagyobb erősség lehet…

Irodai Patkany - 2012. 09. 29. 10:42

Nekem felemás érzéseim vannak. Szerintem nagyon kapkodós volt a pilot, ezeket az eseményeket simán három részben ki lehetett volna fejteni, mert így csak kapkodtam a fejem, nem volt igazi feszültség, nem volt igazi tét – így nem is ragadott magával. Kábé olyan volt, mint amikor valaki elmeséli, hogy miről szól egy regény, minek után már tisztában leszel a történések időrendjével és következményeivel, de nagyon nem ugyanaz, mintha elolvastad volna, mert kimarad az élmény.

Attól tartok, hogy ez a felszínesség és kapkodás később sem fog megváltozni. :(

lappa - 2012. 09. 29. 11:41

@winnie: “a grace klinika jórészt kapcsolati dráma, itt nem nagyon láttunk szeretőket egymás karjába borulni a hajón”

Hehe, még. :)

De a párhuzamot amúgy nem ez alapján vontam, hanem az alapján, hogy ebben a pilotban az érzelmeket a Grace klinikához hasonlóan nagyon erősen túljátszották. Teljesen hiteltelen volt például a rész végi keménycsávó összeomlása vagy a kapitány elleni szervezkedés. Az érzelmek ábrázolásával semmi problémám, a Lostban például kiválóan adagolták, de itt egyszerűen a szereplők minden megnyilvánulása ömlengés volt, nem valódi, hiteles érzelem. Mint egy random GK-epizódnál.

Na, remélem érthető, ennél jobban nem tudom megfogalmazni munka közben. :)

Neoprimitiv - 2012. 09. 29. 11:45

@winnie: “miért kezelik sokan negatívumként a sorozatokban az érzelmeket és a szerelmet?”

Csak a magam nevében tudok beszélni: én akkor szoktam sokallani őket, amikor minden egyéb konfliktust háttérbe szorítanak, pláne ha egysíkúan a “will-they-won’t-they” mentén. Amikor a készítők úgy csinálnak, mint ha egy kapcsolat alakulásában csak az lehetne konfliktus forrás, hogy lefekszenek-e egymással vagy kivel fekszenek le? Az még egy olyan sztori esetében is idegesít, ahol tényleg a kapcsolat a fő téma.

Itt inkább csak attól tartok, hogy a hangsúlyok kerül(het)nek rossz helyre: ahelyett, hogy a környező konfliktusok “melléktermékeként” kapnánk kialakuló és formálódó romantikát, a “ki kivel kavar és kiért fáj a szíve” kerül a középpontba és ehhez muszájból hozzácsapnak valami körítést.

Hangsúlyozom, ez csak félelem, ahol az egyik serpenyőben ott vannak Ryan eddigi munkái, a másikban az ABC által favorizált történetszövés. Ez utóbbi lehetőség sem teszi a sorozatot rosszá, csak nem az én ízlésem és ilyenkor persze az ember nyüszög, hogy milyen jó lehetett volna, ha.

vvvv - 2012. 09. 29. 13:00

Ez jó volt. És az amcsiknak is tetszett ahogy elnézem az IGN-t. (http://www.ign.com/articles/2012/09/23/last-resort-pilot-review)

A Revolutionnél 100* jobb.

cyberfuker85 - 2012. 09. 29. 14:23

nekem 7+/10
várós nem kicsit.

Bagosz - 2012. 09. 29. 14:52

Abszolút beszippantott.Látványos,sok szálon futó,sok kérdést felvető,komplikálható.
8/10
Azt hiszem,elnézve a hozzászólásokat, human 6/10-e elég szűkmarkú.Tudom,ízlések és pofonok…

Neoprimitiv - 2012. 09. 29. 15:04

“azóta nem egy sikersorozatnál előfordult, hogy bejelentik előre, hogy mikor lesz a vége.”

Ami egy high concept, tényleg történetet elmesélő sorozatnál szerintem kifejezetten pozitív. Egy nagyon jó könyvbe sem lehet büntetlenül beszúrni plusz 100-200 oldalnyi tölteléket, egy jól kitalált sztorinak is van egy íve, amit nem lehet tetszés szerinti hosszra elnyújtani.

lobster - 2012. 09. 29. 16:48

És próbálja magyarázni!
Olvasd el újra amit az előbb írtam, hátha akkor meg is érted.

Desmond Wallace - 2012. 09. 29. 17:11

Tetszett a pilot. Eddig jobb, mint a Revolution.

Lemoni - 2012. 09. 29. 17:15

A két újonc sorozatot összehasonlítva nekem pillanatnyilag jobban tetszik a Revolution alaptörténete, a Last Resortban viszont a karakterek, a színészi játék. Még pár részt látnom kell, hogy helyére tudjam rakni mindkettőt. Ez a pilot nem volt rossz, de nem is szólt túl nagyot, 6/10.

Bence004_KalEl - 2012. 09. 29. 17:32

na végre.. egy pilot, amire igazán rá tudom mondani, hogy számomra izgalmas volt, és a hangulata is megragadott! a Revolution pilotjánál is nagyobbat ütött

9/10

Llew - 2012. 09. 29. 17:57

lobster
jó ez a mindenki hülye csak te vagy helikopter érvelés

Gedeon74 - 2012. 09. 29. 19:51

Nem mondom, hogy minden egyes percét, de alapvetően élveztem. Beszippantani mégse szippantott be, mert nagy kérdés, hogy hogyan tovább. Az biztos, hogy a kapitány döntése nem egy szokványos lereagálása egy ilyen kialakult helyzetnek. Viszont ha ezzel a “scifi”-vel csak annak ágyaztak meg, hogy valahogy egy szigetre kerüljön egy rakás katona, akik felborítják a helyi erőegyensúlyt, majd ezután egy sima szappanopera alakuljon ki, akkor ez nem lesz az én sorozatom. Bár Shawn Ryan neve nem ezt sejteti. Pár rész még mindenféleképp bepróbálós lesz.

gulyasm - 2012. 09. 29. 22:06

Jó volt a sorozat, de nekem teljesen élvezhetetlen volt amiatt, hogy ennyire elrugaszkodtak a valóságtól. Minden idők kedvenc sorozata számomra a Lost, amiben szintén sok sci-fi volt. De ott elhittem, hogy igen, oda illenek az események. Itt ez teljesen hiányzott. Pakisztánt nem bombázzák le, de kilőnek egy nukleáris robbanófejet amerikára?! WTF?! Meg az odáig rendben van, hogy nem a Capitoliumot célozták, de attól az még egy nukleáris robbanófej. Nem 35m sugarú körben van csak hatása. Megszállnak egy szigetet? Tengeralattjáróról? Nincs is kiképzett személyzet arra.
Az az érzésem volt, hogy volt egy történet, ami sok sebből vérzik, el el bukik a logikán, de úgy gondolták, hogy annyi embernek nem fog feltűnni. Sajnos nekem feltűnt, és a pozitívumokra nem tudtam elég figyelmet fordítani.

winnie - 2012. 09. 29. 22:14

“Pakisztánt nem bombázzák le, de kilőnek egy nukleáris robbanófejet amerikára?! WTF?!”

azért ez nem tűnik WTF-nak.

az egyik 4 millió ember halálát jelentette volna – a másik senkit sem ölt meg.
az egyikkel háborút robbantottak volna ki, a másikat, ha nem teszik, meghaltak volna. (nekik atomtöltetük van, azt lőnek. vagyis azt komolyan kell venni. bármi mást tettek volna, akkor lehet, hogy nekik annyi lett volna.)

ez az a sztori, amiben nem kell logikát keresni (ehet, hogy van benne. lehet, hogy nincs, nem ez a lényeg, hanem az, hogy egy (vagy több) ember egyetlen döntéséről van szó. amit nem a logika diktált, hanem a túlélési ösztön – nem értek rá mérlegelni. és a remény, hogy mégiscsak helyesen cselekedtek. akkor ezt látták célravezetőnek. mérlegelni nem mérlegelhettek lévén a hazájuk halálra ítélte őket. elértek egy olyan pontra, ahonnan már nem volt visszaút. ha nem is volt kiképzett személyzetük, mint látható megoldották. nem mintha nehéz lett volna egy békés falut meg pár hivatalnokot elkapni.

az biztos, hogy a legénységben vannak olyanok, akik nem értenek egyet a kapitány döntésével. erről az aspektusról is szólni fog a folytatés.

Ingorion - 2012. 09. 29. 22:41

@Ropesszor
– Dettó :D Gondolom a zárt közösség, a legénység közti dinamika miatt… komolyan a másodtiszttel, a kemény csajjal tisztára Tigh és Starbuck érzésem volt.

Amúgy a pilot nem volt rossz, 7/10-et megér, habár a Revolution kezdése jobban bejött.

Shannen - 2012. 09. 29. 22:50

Remek pilot volt, minden apró részlet bejött. Külön kiemelendő a színészi játék, amin meg is lepődtem,hogy milyen jó. Illetve a zene! Ez utóbbival csak annyi problemem volt, hogy kicsit a Lost-ra emlékeztett néhány hangzás (meg nyilván a sziget is hozzátett az érzéshez), de az összképen persze ez nem változtatott.
8/10, várom a folytatást és kíváncsi leszek vajon több évadon keresztül (ha lesz rá lehetőségük) mire fog kifutni az egész.

ClarisseW - 2012. 09. 30. 00:17

Az alapötlet bejövős, mert komolyan, milyen gyakori egy tengeralattjárós sorozat? Meg úgy az első negyed óra is tetszett, de amikor előjött az a tipikus mellényzsebből fényképelőhúzós, otthon-kellett-volna-maradnia-a-csajával dolog, kicsit elgondolkodtam, hogy kell-e ez nekem. Nem azt mondom, hogy ne legyenek benne érzelmek, mert de, legyenek, csak hát… Majd meglássuk. Egyelőre 6,5/10, de ez még változhat. Bár nem hinném, hogy két évadnál többet megél a koncepció.

Thrasher - 2012. 09. 30. 00:47

8/10, a Boardwalk mellett nekem eddig a szezon legjobbja.
roppantul bízom benne, hogy se a spórolás, se az esetleges ötlettelenség nem fog később odavezetni, hogy valami roppant kis skálájú hátbaszúrkálós-kavarós társadalomépítgetés legyen belőle, ami a háborús, valamint kormánymegdöntéses dolgot csak mézesmadzagnak tartja meg.

még, hogy nem tett hozzá sokat Reeser, holyshit, az a ruha. meg nélküle is, nyilván.

Red Fox - 2012. 09. 30. 09:29

Erősen közepes volt számomra a pilot.
És csúnya bakik voltak benne szerintem.
Nem hiszem el, hogy nem lehetett kiszámolni előre azt, hogy hová is fog esni az az atomrakéta.
Másik nagy problémám az volt, hogy a sziget tetejéről milyen gyorsan leértek a tengeralattjáróra és merültek le.
Persze az is teljesen hiteles volt ahogy megszállták a szigetet. Mindenki ment szanaszét mintha nem is katonák lennének hanem tényleg turisták.
Még pár részt megnézek, de ha nem emelkedik a színvonal akkor nem erőltetem a dolgot.

TJ - 2012. 09. 30. 11:16

Az egy-két égbekiáltó baromságtól eltekintve nekem tetszett.

Gabe - 2012. 09. 30. 12:54

Szerintem a Revolutionnál sokkal jobb, pedig azt sokkal jobban reklámozták.
Red Fox: nem igazán értem, hogy mit nem értesz, vagy valamelyikünk nem figyelt : ) Jogos, tényleg túl gyorsan leértek a szigetről a tengeralattjáróhoz, de nehogy már 7 perc alatt ne tudjanak lemerülni, afölött még szemet lehet hunyni. De a rakétával mi a bajod? Ki mit nem tudott kiszámolni? Direkt küldte az óceánba a kapitány. Egyébként meg nem a szigetet szállták meg, hanem a NATO állomást, a 150 fős legénység nagy része meg kiképzésen kívül életében nem fogott még fegyvert.
A végén gondolom úgyis az jön ki, hogy valamiért Amerika háborút akart indítani a pakik ellen, de úgy, hogy a pakik tűnjenek hibásnak, a kérdés csak az, hogy tőlük mi kell nekik annyira.

winnie - 2012. 09. 30. 12:56

nem hiszem, hogy nagy belefolynának ilyen poitikába, hogy mi volt pontosan a cél, nem lenne szerencsés szerintem.

“Szerintem a Revolutionnál sokkal jobb, pedig azt sokkal jobban reklámozták.”

nem valószínű, hogy jobban reklámozták volna – vagy legalábbis itthon nem sok rálátás van erre. vagy legalábbis sokan nem tudják, hogy az egyik legtöbb reklámot kapó sorozat sem a revolution volt, hanem a nashville.

Gabe - 2012. 09. 30. 12:59

Hát jelenleg szerintem a MIÉRT a legfőbb kérdés, nagy baj lenne, ha nem derülne ki.

winnie - 2012. 09. 30. 13:30

biztos, hogy kiderül, a 13. rész végére a mostani szitu tiszta lesz, de inkább belpolitikai téren, hogy mi miért volt, arra gondoltam, hogy _szerintem_ abba nem fognak belemenni, hogy mi a konfliktus lényege amerikai és pakisztán között. (necces lenne a téma és nem hiszem, hogy egy szigetes soorzatban ennyire kitárnák a világot.)

ha ugyan van konfliktus és nem valami ronda, belső machináció volt a cél. (autumn reeser karaktere az üzleti szférából jön, ami sejteti, hogy lehet hogy pénzügyi dolgok húzódnak meg az egész mögött.)

Endeavour - 2012. 09. 30. 23:49

Örülök, hogy nem csak nekem juttatta a Battlestar Galactica-t eszembe. Sok a párhuzam.

s - 2012. 10. 01. 01:42

Hat, logikat legalabb annyira felre kell tenni, mint a Battleship eseten, ugy viszont meg akar elvezheto is. De logikat senki ne keressen benne.

winnie - 2012. 10. 01. 07:48

:)) manapság ez a duma csak egy tipikus védekezési mechanizmus, például ha az ember nem ért valamit, akkor megpróbálja elhitetni magával, hogy a másik nem ért hozzá. lehet, hogy így egyszerűbb elfogadni valamit.

elhiheted, hogy ha nem találsz benne logikát, az nem a pilot baja. (ez miért nem merül fel benned?) és azt is elhiheted, hogy ha valamit nem értesz és rákérdeznél az írónál, akkor az el tudná magyarázni, hogy mi miért volt. (sőt, manapság már rá is kérdezhet az ember, ha akar.)

egy forgatókönyvben nem csak egymásra pakolnak eseményeket, hanem kábé minden lépést úgy szerkesztenek meg, hogy előtte megkérdezi magától az író, hogy xy miért tette azt, amit. mondhatni csak logika van benne. sőt.

az már más kérdés, hogy valaki esetleg azt hiszi, hogy egy szituációban csak egyfélét lehet tenni, s az a logikus. ezerféle tett is lehet logikus. ha valaki egy szituációban nem azt teszi, amit mondjuk a néző tenne, akkor az nem úgy működik, hogy a néző gondolata a logikus. mindössze az egyik logika ezt, a másik azt tette volna.

arról nem is beszélve, hogy az a legnagyobb dicséret is lehetne, hogy valami nem logikus. hiszen akkor gondolom életszerű. lévén az életben sem csak logikusan cselekednek az emberek. vegyük például a fenti kommentet. logikus volt, hogy megírtad? vagy lásd ezt a választ. a logika diktálta, hogy válaszoltam? ha te azt mondod, hogy nem, én azt, hogy igen akkor már nem is logikus?

a logika nem egyezik meg azzal, hogy valaminek XY látja-e értelmét. főleg, hogy XY nem rendelkezik azzal a háttértudással, amivel a megnyilatkozó bír. ha rendelkezne, lehet, hogy máris látná az értelmet.

Gabe - 2012. 10. 01. 09:16

A BSG-s párhuzamot nem látom, viszont végig az járt az eszemben, hogy mennyire hasonlít a Battleship alapfelállásához.

clark - 2012. 10. 01. 12:21

nem volt rossz,de nem is lett egetrengető a 6/10 bőven korrekt.
kíváncsi vok hogy milyen irányban fognak elmenni,mert ebből még nagyon jó is kisűlhet.
még maradok egy pár részre az biztos.

eFiCi - 2012. 10. 01. 21:15

Ez a rész életem egyik meghatározó sorozatélménye volt. Nem is emlékszem, mikor keltem fel így egy sorozatrész után. Pedig szerénytelenség nélkül valódi junkienak mondhatom magam, nem csak koca sorozatnézőnek (sajnos…).
A rész végén olyan sokáig nem vettem levegőt, hogy utána hiperventilláltam.
Tévednék, ha hibátlannak tartanám, de egy sorozattól nem is egy többszázmilliós költségvetésű mozifilm szintjét várja el az ember. Ennek ellenére sok száz filmnél jobb volt, végig izgalmasnak tartottam. A potenciál hatalmas, a kivitelezés színvonalas, Andre Braugher pedig nagy kedvens.
Amikor “nem értek semmit az egészből”, az számomra a legnagyobb élmény, és élvezettel csámcsogok el azon, hogyan válaszolódnak meg majd a kérdések.

Hihetetlen, de számolom a napokat.

NikoXXX - 2012. 10. 01. 22:43

Nagyon tetszett a legjobb ujonc, barmelyik ember meggondolna hogy mit miert tesz,ha a washingtoni geprol jott volna akkor kilottek volna,az Antarktiszi kuldo kilete maradt kulonos.
Ha szarazfoldi patkanyok leven fognak eldegelni akkor mar esni fog az elvezeti faktor,a kapitanyt jatszo szinesz 110%-ig megfelel a szerepre.
9/10

gmki - 2012. 10. 01. 23:42

Úristen, hogy mondhatjátok erre a b-kategóriás szinészeket, rendezőt, forgatókönyvírót felvonultató vacakra hogy kötelező lehet?? tipikus szombat délutáni, csak az unatkozó családoknak szóló sorozat. Majdnem Sliders, csillagkapu kategória…

gulyasm - 2012. 10. 02. 06:29

“az egyik 4 millió ember halálát jelentette volna – a másik senkit sem ölt meg.”
Nem hiszem, hogy senkinek nem esik baja, ha 4 km-re a lakott területekről egy nukleáris robbanófej csapódik be. Azt már meg sem említem, hogy a mai interkontinentális rakétáknak nem egy robbanófeje van, hanem több, így nem egy célra mennek, hanem ahány robbanófejet visz az a rakéta.

Nem akarok az apróságokon lovagolni, könnyen elképzelhető, hogy csak én akadok fenn ezen, de számomra nem volt hiteles a sztori. Remélem elmúlik, mert a maradék része érdekesnek tűnik. Szeretem a high concept sorozatokat, csak legyen valamennyire hihető.

Llew - 2012. 10. 02. 07:23

“Nem hiszem, hogy senkinek nem esik baja, ha 4 km-re a lakott területekről egy nukleáris robbanófej csapódik be.”
Ha már kötözködsz, akkor figyelhettél volna a szövegre is. Washingtontól 200 mérföldre a tengeren csapódott be a rakéta.

Savanah - 2012. 10. 03. 16:02

Én csak a telefonomra tettem a pilotot, és vonatozás közben néztem meg ezért pár rész nem világos :(
MI volt az a sztori, amikor Washingtonban a nőci odament ahhoz a nagyon sok jelvényes pasihoz, h megölette a saját lányát? A lánya nem a tengeralattjárón volt?
A másik ami nem volt tisza az aza volt, amikor becsapódtak egy résznél a tenger aljára. Aztán másik résznél már a viz fölött vannak.. Azt magyarázták jobban?

Mondom, bocs ha hülyeségeket kérdezek, de tényleg nem a legokosabb ötlet volt kicsi telefonon kijelzőn nézni és vonatban hallgatni felirat nélkül a filmet.
Újra megnézem amint tudom :)

Llew - 2012. 10. 05. 20:04

A második rész simán tartotta azt az erős szintet, amin a pilot kezdett. Várható volt, hogy a fenyegetőzés nem ment meg őket és szerencsére továbra sincsenek biztonságban. Kapott egy kis nemzetközi színezetet a helyzet, volt némi akció, az összeesküvős szál durvul és a karaktereket, meg a legénységen belüli megosztottságot is maradt idő árnyalni. Illetve a sziget jelentette problémák is jelentkeznek. Csak így tovább.

cyberfuker85 - 2012. 10. 06. 11:33

2. rész pipa még mindig érdekes 8/10

dragon1986 - 2012. 10. 07. 08:01

2. rész 6/10
Idegesített a karakterek viselkedése NASA-s csaj okoskodása, Mr. Önsajnáló hozzáállása ahhoz képest, hogy a pilotban meg lelkiismeretfurdalása volt, és 2 tengerész tiszt gyávassága :D És az olcsó trükkök Sam felesége ellen, videófelvétel és good cops bad cops használata :D

Neoprimitiv - 2012. 10. 07. 14:21

Na, akkor ha ez lett a “hivatalos”, akkor ide is:

Az már az első részből látszott, hogy aki bármilyen szintű katonai hitelességet vár a sorozattól, az ne ezt nézze. (Ezt a másik pilot kritikához érkezett hozzászólásokra írtam.) Tele van és vélhetően lesz is hasonló marhaságokkal, mint a nyílt terepen rambózás, vagy a magára hagyott tengeralattjáró. Ennél csak a kommunikáció viccesebb a “felhívom az orosz admirálist” jellegű ötletekkel (túl sok Tom Clancy-t olvashattak). Ez egy vagy megszökik vagy megszokik helyzet, ez van, aki nem tud túllépni rajta, az gyorsan abba fogja hagyni. (Engem pl. zavar, de még nem tudom megmondani, hogy a bosszankodás vagy az érdeklődés győz majd bennem.)

A második rész nekem jobban bejött, mint az első. Gondolom maradni fog ez a séma, hogy a részekben hol az egyik, hol a másik szál a hangsúlyos, a többi inkább csak azért van, hogy ne feledkezünk meg róla. Ami nekem hiányzott – de lehet, hogy csak elkerülte a figyelmemet -, az az elképzelés ismertetése, hogy mégis mit akarnak? Már persze azon kívül, hogy lehetőleg senki ne lője szét a seggüket. Berendezkedni mini atomhatalomnak? Tisztázni a nevüket? Az utóbbi lenne a logikus, de erre nem sok jel utalt.

Az is érdekes lesz, hogy milyen idővonalon haladnak? Amit most láttunk, az kb. egy napnyi esemény volt és nagyjából az első rész után rögtön. Kíváncsi vagyok, tartják-e majd ezt, vagy lesznek a részek között hosszabb ugrások.

todie - 2012. 10. 12. 15:36

az ideiek kozul nalam ez a legjobb ujonc, csak azt sajnalom nagyon, hogy nem kabelen megy:(
eleg feszes eddig a sorozat, de messze nem hibatlan.
azt peldaul nem ertem, hogy honnan szereztek a jeep-eket es katonai teherautot…

Neoprimitiv - 2012. 10. 12. 18:06

Hát, ebből így aligha lesz teljes évad. 7 millió néző, 1.6 demó, ez még este tízkor is harmatos lenne, nem hogy este 8-kor.

energy - 2012. 10. 14. 00:24

Évek óta nem láttam ennyire ígéretes első részt. Pedig előítéleteim voltak a sorozattal.

Kelta67 - 2012. 10. 15. 02:13

Hm, a történetben nagy lehetőségek vannak, akár ilyen világméretű összeesküvés elmélet, meg minden..jól tolják,
jól tolnák, ha nem volna benne, egyrészről hihetetlen és bugyuta katonai hülyeségek tömkelege…..és a nyálzás..az hogy a kap. és az első tisztje ott rittak együtt, hát az nekem erős volt..

ezektől eltekintve, korrekt kis sorozat lehet..

GK - 2012. 10. 16. 21:55

Az évad legnagyobb csalódása.

A pilot nagyon jól sikerült, feszes volt, dráma, a karakterek is érdekesek.

Aztán jött az 1×02 … és páff. Nevetséges melodráma itt, Castle 4. évadot idéző történetvezetés ott.

Na mondom, 1×02 sokszor nem sikerül jól, majd szépítenek az 1×03-ban. Hát nem. Egyelőre a tengeralattjáró az egyetlen értékelhető karakter a sorozatban.

Pár pont:
– A francia nő meg az XO bociszem meresztgetése
– Seal csávó + bárpultos csaj andalgása (közben katonatársait nyírja ki a helyi maffia, de ez neki mindegy)
– A többi Seal biztos szabira ment, mert a pilot óta nem láttuk őket. Pedig de hasznos lett volna pár elit katona kiszabadítani a foglyokat…
– A Washingtonban játszódó szál annyira ciki, hogy egy Barátok Közt kezdő stábíró jobbat összerak részegen.

A karakterek teljesen 2D-sek, az események bemutatása túldramatizált -> súlytalanná válnak, és az ember csak legyint a végén.

Hosszan tudnám még sorolni. A tengeralattjáró miatt kap még egy esélyt.

NikoXXX - 2012. 10. 17. 20:34

Tetszett a pilot 9/10,a masodik es harmadik resz meg 8/10.Ennyi tetszik,nem kotozkodok,persze hogy a valosagtol nem egy kohajitasnyira van hanem mint ide a Mars,de engem nem erdekel.

winnie - 2012. 10. 17. 20:58

“persze hogy a valosagtol nem egy kohajitasnyira van”

mert te ennyire vágod a tengeralattjárós valóságot és akik készítik a sorozatot, azoknak fogalma sincs?

van, aki nagyon ért, de te nagyjábüól annyira vágod mint én, a “móricka elképzeli” szinten:))

ALDO - 2012. 10. 18. 15:31

“A többi Seal biztos szabira ment, mert a pilot óta nem láttuk őket. Pedig de hasznos lett volna pár elit katona kiszabadítani a foglyokat…”

Ezen én is elgondolkoztam. Egy jól képzet seal osztag semmi perc alatt szétcsapott volna a magát kiskirálynak képzelő néger és sleppje között és kihozza a túszokat. Erre mintha felszívódtak volna.
De gondolom, akkor az lenne a probléma, hogy az elit egység tagjai egyből megoldanak mindent és nincs konfliktus.

Desmond Wallace - 2012. 10. 18. 20:33

A kis droghuszár eddig jó helyi ellenségnek tűnik. Neki legalább van arca, és nem arctalan, mint a washingtoni összeesküvők.

Kobor - 2012. 10. 19. 23:46

Hol van az elnok?

Pilot-ban kapitany azt mondta hogy olyannal akar beszelni akinek az authoritasat elismeri. Az elnok mint a hadsereg legfobb parancsnoka tokeletesen megfelel erre. Aka’r az osszeeskuvok partjan all , akar nem, a logikus/kotelezo lepes elnok reszerol az lenne hogy beszeljen a kapitannyal. Igaz akkor a konfliktus seperc alatt megoldodhatna es nem lenne amirol filmet csinalni.

MikkaMakka - 2012. 10. 20. 01:24

amcsi sori szóval az elnök nem lehet rosszfiú, max az alelnök, vagy itt a védelmi miniszter (oké 24, tudom)

egyre jobban rá vagyok kattanva, pedig tudom nincs sok jövője:(

winnie - 2012. 10. 20. 10:43

“amcsi sori szóval az elnök nem lehet rosszfiú”

feltételezhetem, hogy akkor még nem láttál sok amerikai sorozatot?:)

Llew - 2012. 10. 20. 12:33

Kobor
Nem sok Elnök embereit néztél igaz? Bár az elnök a legfőbb parancsnok, a parancsokat nem ő közvetlenül közli a végrehajtóval. Nem fogja felhívni a kapitányt, hogy Marcuskám akkor lőjél kettőt Pakisztánra renden? A válságstábbal megbeszélik a helyzetet, ő dönt, majd a jelenlévő tábornokok továbbítják a parancsot.
Mivel az eredeti parancsnak nincs nyoma az admirális szerint, ha az elnök nincs benne, akkor az ő szemében a kapitány tényleg parancs megtagadó és áruló. Ha meg benne van, akkor bolond lenne beszélni vele.

Kelta67 - 2012. 10. 20. 15:01

A történet még mindig jó lehetne, ha nem lenne benne a sok bosszantó katonai hülyeség..komolyan valaki elhiszi, hogy 1200láb mélységbe csak úgy beszélgetnek a rádión (WTF???) parton lévővel????…meg ez a néger nagycsávóval való idétlenkedés..most komolyan, van aki elhiszi, hogy azután hogy lazán kivégzett egy tengerészt, nem gyalulnák azonnal a földbe???? Na most, vagy a készítők sosem találkoztak amcsi katonával (tengerészgyalogossal stb) vagy direkte hülyének állítják be őket.
Sajnálom ezeket a bárgyúságokat, mer egyébként jó lehetne, a DC beli dolgokban sokkal több van..remek kis nagyszabású összeesküvés elméletes, világuralmas dolgot lehetne kihozni belőle..erre nézhetjük a nyálzásokat a szigeten.
A Chief (fedélzetmester) majd kinyírja a saját felettes tisztjét, amiért jogosan lelőtte egyik emberét..de bezzeg a négernagyarc bigbossra rá se hederít…hiteles:)
Bár reménykedem benne, hogy A the Unit nagyezredese, itt is kemény csóka..és kimegy levadássza a nagyarcot..épp ráférne..
Megint egy sorozat, amit elszúrnak a gyerekes és felesleges túlnyálzott jelenetekkel..mikor ebben igenis lenne kakao :)
Én drukkolok neki…

Gedeon74 - 2012. 10. 20. 17:00

A katonai dolgokhoz baromira nem értek, így az 1200 láb mélyen történő rádiózás szerencsére nem ingerelt. :) Viszont láss csodát, még a harmadik részt is megközelítőleg hasonlóan élveztem, mint az elsőt. Remélem ennél rosszabb sose lesz, akkor maradok, hetiben jó ez.

A túszok átvételénél legszívesebben én is azonnali hatályú vérfürdőt követeltem volna, de lássuk be, a harag rossz tanácsadó. Amikor az ellen is készenlétbe helyezett fegyverekkel vár, abból csak kölcsönös mészárlás lett volna, aminek több kára, mint haszna. A későbbi teendőkkel kapcsolatban pedig a kapitánynak máris volt egy véleménykülönbsége a helyettesével, azt hiszem, mindkét oldalnak volt ott igazsága.

Kobor - 2012. 10. 20. 18:14

Bocsi, de ha egy nuklearis tengeralattjaro autoritas hianyara hivatkozva megtagadna a parancsot akkor termeszetesen felhivna. Sot valoszinuleg az egesz valsagstab ott lenne korkapcsolassal meg mindennel.
Amugy tabornok sem sok beszelt vele.
Mondjuk ha Chaplinnek baja van az autoritassal, o is siman hivhatna az elnokot, a bomba utan siman be is kapcsolnak.

Ennek ellenere meg siman nezheto.

Kelta67 - 2012. 10. 21. 10:19

Atomfegyver bevetésére kizárólag közvetlenül az elnök adhat parancsot usában , egyenest a hajónak, ahol 3 azaz három embernek kell együttmüködnie a tüzeléshez.
de nem is ez a gond :) hanem ez a nyálas dolgok..mindenki mindenkibe kezd szerelmes lenni…
Vállalnának be a készítők inkább komolyabb sorozatot, milyen jó lehetne ez, Maffiózok, vagy Boardwalk stilusban, komorra keményre véve..semmi nyálzás.

winnie - 2012. 10. 21. 10:25

ha nem lenne szerelem, te sem lennél. nincs semmi nyálas abban. sőt, válsághelyzetekben, illetve ha kvázi össze vannak zárva az emberek, akkor különösen hajlamosak ilyesmire. ha már a realitást hiányolod, akkor ennek legalább örülni kéne. sosem értettem, hogy miért ez a fóbia – idővel mindenki meg fogja tapasztalni. a szeretet remek motiváció és remek érzelmi töltetet tud adni az eseményeknek, jó katalizátora lehet a drámának.

Kelta67 - 2012. 10. 21. 12:16

Félreértettél…az érzelem kell és jó..a feleség szerepe..a kapitány halott fia….jó katalizátor, és ilyen kell is.
Ismerem az összezártság hatását..de itt a szigeten nincs ez, hiszen ők már régóta ott élnek.
A tengerészek se tegnap szálltak hajóra :)
Aminek hatnia kéne, az a stressz helyzet, és a kötelességgel szembeni helytállás vagy megtagadás a legénység részéről….na abban lenne érzelmi töltet…de ez valahogy még hiányzik. Meg a halott társuk iránti kötelesség. remélem a következő részekben odaütnek rendesen, a feketearcnak…..na akkor hiteles lenne a dolog:)
De, egyetértek veled..kell az érzelem, de valós alapúak..ne ilyen erőltetett.

Hans - 2012. 10. 22. 00:09

Jó néhány logikai zavar van benne, de amúgy nem vészes a sorozat (a másik általam nézett újoncnál, az agyhalott Revolution-nál jobb). Chapman kapitány nagy arc, iszonyatosan bejön a színész játéka.
Az egyik legnagyobb hiba számomra a SEAL csapat nélkülözése! Hányan is lehetnek? Egy meghalt, egy sérült és minimum 3 sértetlen. Na most, ezek úgy bedolgozták volna az ugri-bugri Julian királyt a parti homokba, hogy onnan egy trópusi vihar se kapná ki! Erre a csimpánza még ki is végez egy matrozt? LOL.

Dor Ka - 2012. 10. 22. 00:40

Scott Speedman miatt nézni akartam, de a második részt már több napja rakosgatom ide-oda… valószínűleg nem az én világom. :(

dragon1986 - 2012. 10. 22. 08:17

01×03
eléggé kiszámítható volt ez a rész, a rész nézése közben leírtam pár dolgot pár percre rá igazam lett. :)

9.perc Amint berakta Sinclair a merevlemezt a széfbe rögtön gondoltam, hogy a pasija miatt tuti elfog tűnni, erre később meglátogatja fenyegetően egy ismeretlen a pasiját az irodában és valaki tényleg kinyitotta a széfet (27.perc). Az ismeretlenről kiderül, hogy a nő apja, a lényeg hogy lehetett arra számítani, hogy el fogják lopni az adatokat, túlságosan világossá tették azt.

32. perc Nem valami türelmes a kiskirály pár perc késés miatt már ki is akart nyírni valakit, csak a lövéseket hallottuk, valószínűleg csak kamu az egész, így legalább megtarthatnak egy túszt, a másik kettő úgyis azt fogja tanúsítani, hogy egyet kinyírtak (34.perc). Te szeretem amikor igazam van, vagyis eddig legalább részben, de nagy a valószínűsége, hogy Red még él. Nagy baromság lett volna részükről megölni a srácát, meg akkor tuti mutatták volna, ahogy kivégzik.

Várható volt, hogy a NASA-s nő marad és nem fog lelépni, ahhoz túl fontos szereplő, nélküle a NASA építmény nem ér semmit, hacsak más is ért az ottani dolgokhoz.

Még valami. A diktátor azzal magyarázta a legénység elrablását, hogy egy kisfiú halálát okozták a tengeralattjáró legénységének az itt léte, meg hogy erőszakot hoztak a szigetre. MEGALOL, persze kiskirály csapata csak paintballoznak a gépfegyverekkel, valószínűleg ők nyírták ki a kis srácot, így legalább eljátszhatják a jó tevőt. Elkaptuk neked a rossz fiút és ezek mellett álljuk a fiad temetését, ezért mi mekkora angyalok vagyunk a helyiek szemében.

Kelta67 - 2012. 10. 22. 09:35

Mondjuk az NATO bázis, nem NASA (azért az vicces lenne)
Diktátorok alaptétele, hogy más erőszak miatt igazolva látják a sajátjukat :)
Mondjuk abban lehet igazad van, hogy Red nem is nyiffant ki, ez elképzelhető..

Llew - 2012. 10. 22. 10:47

Nézzétek meg a legutóbbi részt, mielőtt nagy találgatásokba merültök Red sorsát illetően.

Először én is azt hittem, hogy csak kamuzik a maffiavezér, bár ha mégis életben hagyta volna azzal csak azt bizonyította volna, hogy semmit nem ér a szava. Viszont miután már nincsen túsza tényleg le kellett volna rendezniük, mert így csak folyamatos problémaforrás lesz. Ami sorozat szempontból rendben van, de racionálisan nézve hülyeség. Mi tartja vissza, hogy legközelebb megint túszokat ejtsen, ha akar valamit?

A sealesek esete mondjuk tényleg nagyon gáz.
Három tengerész életéért a kisujjukat sem mozdítják, de ha a közvetlen bajtársuknak kell valami, akkor beakcióznak, aztán végül csak egy kis morfiumot kérnek. Röhej.

Gyakorlatilag mintha semmi közük nem lenne a tengeralattjáróhoz. A saját külön kis univerzumukba lézengenek a szigeten. Nekem az sem egyértelmű, hogy ők most mit gondolnak a kapitány lépéséről. Viszont ha már a védelmi miniszter vissza akarja foglaltatni a hajót, akkor miért nem őket hívja, akár közvetlenül valamelyik lojális tengerészen keresztül?
Ja, hogy azért mert a szomorú szemű, pultos csajnak sírós seales pozitív figura? Az mindjárt más.

dragon1986 - 2012. 10. 22. 11:44

kelta67: basszus elírtam :P

Az meg milyen szemétség, hogy a másik Red-t küldte a halálba :) A maffiavezér helyében azért is kinyírtam volna, vagy lőd le te magad gyáva sz@rkupac vagy te halsz meg:D

NikoXXX - 2012. 10. 22. 22:42

A 4ik resz jo volt,a granatos jelenetben a kapitany jol szerepelt.Tetszik ez a sorozat az egyik legjobb ujjonc,erdekes a tortenet.
DC-ben is kezd kialakulni egy oriasi nagy osszeeskuveses dolog,ez a SEAL csapat meg saros valamiben,csinaltak valamit Pakisztanba.
De hogy 5 db SEAL-es csavo miatt egy egesz tengeralattjarot akarnak eltuntetni,es meg azt is benan csinaljak.
Amugy erdekes hogy a media legnagyobb gondja az othon maradt feleseg,komolyan? ez nagyon fura szetszednek az egesz feherhazat az ujsagirok,valaki jo penzert kopne es maris eltunne az osszeeskuves.
Reszrol-reszre jobb,a natural Pako pedig zavaro tenyezo,de ha oket “uralkodo osztalyt” kinyirnak,csak folyton robantgatnanak es granattal futkosnanak.
De melyik szigetrol is van szo hogy van egy bar,de kikoto,helyi lakosok meg senki sincsen,meg egy rohadt kutyat se lattam,ezen a szigeten van Nato bazis de nincsenek emberek csak maffiozok es egy bar csak nekik?
Katonailag logikai bukfenc,de arra nem gondoltal hogyha full realisan csinaltak volna meg akkor lekapcsoltak volna a sorozatot mondvan katonai “titkokat” oszt meg?
Ilyen Pc-s jatek jelleggel lenyomjuk az entert es beszelunk a Curry vedelmi miniszterrel,de jo hogy nem hivjak Jack Daniels-nek vagy Pocahontasnak Curry nev mint vedelmi miniszter :D
Legjobb ujonc,666-nal jobb igaz abbol az utolso reszt meg nem latta,Revolution B kategoria,Elementary total mas stilus,egyebet meg nem igazan lattam.Arrow mondjuk vetelytars de abbol csak 2 resz ment le.
7/10 az utolso resz.

zedtheant - 2012. 10. 23. 02:53

senki ne várjon dokumentumsorozatot, főleg katonás tematikával. lehet, hogy nekem magasabban van az ingerküszöböm, mert nem igazán zavartak a bakik, amiket leírtatok. átívelő sztori szerintem jól meg van írva, nem rágnak mindent a szánkba, egyre többet tudunk meg, ami nagyon bejön. 8/10, ahogy annál is leírtam, a 666 park avenue-val egyetemben a legjobb őszi újonc dráma. (jah, és revolution ehhez képest vicc…)

Thrasher - 2012. 10. 23. 23:04

még csak a 8. percénél tartok a 4. résznek, de meg kell állnom megjegyezni, hogy táblára írják fel vazeg, hogy ki akar maradni…

Llew - 2012. 10. 26. 22:28

Ez az ötödik rész simán kurva jó volt. Szerintem nagyon ügyesen csinálják, hogy ott van a tengeralattjáró, aminek ugye nem eshet baja, nem süllyesztgethet el minden részben két blokádot megszegő amcsi hajót sem, mégis tudnak vele mit kezdeni ami ráadásul még izgalmas is. Jól egyensúlyoznak a szálak között is, és a mostaniban végre jobban belementek a Washingtoni összesküvésbe is. Az elég érdekes volt, hogy annyira azért nincs kézben tartva a helyzet az elnök illetve a bandája részéről, ha az admirális félig-meddig előkészített egy puccsot. A végén meg engem nagyon pozitívan meglepett, hogy az asszonyka otthon nem csak egy butácska, síró katona feleség, hanem tudja, hogy meg akarják vezetni.

Dudad - 2012. 10. 27. 13:04

Nagyon jó lett az ötödik rész! Volt jó sok tengeralattjárózás, és végig sikerült a feszült hangulatot fenntartaniuk. Tőlem is pluszpont a feleség talpraesettségéért.

Tyberius - 2012. 10. 27. 13:17

Majd minden részben azt hiszem, hogy a feleségen fog nálam elbukni a sorozat és mindig kellemesen meglepnek. Ahogy elkezdődött a feleség szála és próbálták a férje ellen hangolni végig a már ismert klisék és panelek jutottak eszemben (azok a tucat epizódok és momentumok, amikor az alkotók lenyomták a néző torkán, hogy x év boldog házasság után, csak mert a karhatalom rosszat mond a férjről/feleségről, akkor az tényleg rossz is és ezt el is hisszük) és aztán mindig meglepődve tapasztaltam, hogy írtak észt a feleségnek. :) Szóval, amikor mondta, hogy tudja, hogy át akarják cseszni, akkor picit fellélegeztem. Ugyanakkor nagyon szépen építgetik a francia csaj és a férj kapcsolatát is, nagyon nem örülnék valami szappanos megoldásnak, de ott is úgy érzem, hogy valami romantikázás felé próbálják terelni a szálakat, aztán lehet végül megálljt parancsolnak az utcsó pillanatban. Az jó volna.
Ez a rész nagyon ott volt elejétől a végéig. Tavaly a Person of Interest és Once Upon a Time volt ilyen hatással, idén a Last Resort jött be leginkább, illetve a 666 Park Avenue, pedig az érdekelt kevésbé. Revolution tényleg egy vicc lett, totál nem tud már érdekelni.
Eddig csont nélkül bejött ez a sorozat.

bolster - 2012. 10. 27. 14:35

jó rész volt

jót röhögtem, hogy odament ez a Curry nagy arccal tárgyalni, meg a fekete nő, aztán egyiket térden, másikat hasba lőtték, ráadásul az, akit ők vittek magukkal:D

fsanyee - 2012. 10. 28. 19:46

ejj, en mar kezdtem feladni, de ez a resz hozott nemi remenyt, hogy lehet meg ebbol valami :)

Nikki - 2012. 10. 31. 18:51

Nem hittem volna, hogy egy ilyen sorozatot szeretni fogok, de az előzetes alapján adtam neki esélyt és láss csodát, már az 5-ik részen túl és a színvonal változatlan :)

Margó11 - 2012. 11. 01. 00:27

egész jó lett a sorozat a 4. és 5. részre..csak így tovább…..

Gedeon74 - 2012. 11. 01. 23:05

Még mindig tartják a szintet. És annak is örülök, hogy a múltkori részben végre kikerült a hetes hulla a helyi vendéglátóipari egység hűtőkamrájából. Nem vagyok köjálos, de engem inkább ez zavart, mint a rádiózás 1200 láb mélyen. :)

Hans - 2012. 11. 04. 00:39

A 4. jó volt, az 5.? Na az nagyon jó volt!
A kapitány még mindig kurva jó, nálam no 1 a színész a sorozatban. Daisy Betts hagyján hogy eyecandy, de egész bad ass csajt hoz!
A fóka srác többet szerepeltetése jó pont, nagyon bírom a gyereket. Curry és a Fehér házi nő (Condolizza Rice hasonmás) elpi*sázása a saját emberük által ütött!
A D.C szál beindulása és a két – amúgy eyecandy – csaj összefogása naaaagy jó pont!
Mint az is, hogy Jessy Schram karaktere nem buta otthon ülő feleségecske, hanem van sütni valója!
Nekem még mindig a legjobb újonc!
Míg pl a Revolution színész gárdájától agyfasz kerülget, addig a Last Resort annál jobban odab…..

Kelta67 - 2012. 11. 04. 01:42

Jó irányba kezd haladni a sorozat, ha eltekintünk a nyilván kényszerű katonai bakiktól, nagyon jó kis sorozat lehet belőle…alakul :)

Isteee - 2012. 11. 06. 20:40

Nem semmi, mindig várom az új részt :)

Brynden Rivers - 2012. 11. 10. 16:56

Kritikát érdemel az első 6 rész, olyan jó :)

LaCRossE - 2012. 11. 10. 18:59

Csatlakozom.

NikoXXX - 2012. 11. 12. 22:10

Az utolso kemiai tamadasos utolso reszbol akar filmet is lehetne csinalni,jol jatszanak az idovel,kezd Lostos lenni,jonnek a furcsasagok:ellopjak a kulcsot,ki mergezte meg a vizet,miert,mit csinaltak a Seal-esek … :D

Tyberius - 2012. 11. 15. 21:10

Az idei évad eddigi legjobb újonca szerintem, és nagyon jól tartják a tempót, frankón össze van rakva, csak kár, hogy a nézettsége az kinyírja végső soron. Szinte esélytelen a folytatásra, ami igazán kár, mert ezerszer jobb, mint a Revolution, ami meg megkapta közben a full évadot. Shawn Ryannek valahogy nem megy a network, nagyon jókat csinál (Chicago Code, meg ez is), de 13 résznél mindegy behal. Nem csodálom, hogy nem komálják az amcsik, a rendszer ellen lázadó hazafiak még úgy se nyerő topik, hogy egyébként igazuk van…
Pedig nagyon komoly kis sorozat. Várom a további részeket és élvezem az keveset, ami még hátra van a sorozatból…
– aztán persze lehetne csodák és kaphat berendelést, de nem tartom valószínűnek…

Kelta67 - 2012. 11. 16. 01:24

Hát, nálam most került kasza közelébe rendesen…az hogy a katonai részek röhejesek, és hülyeségek, az ok..már beletörődtem….mert a történet egész jól kavargott..de hogy ebben is meglépik ezt az idióta képzelgéses lapot..szánalmas…már a Lostban, House-ban meg még pár sorozatban halálra untam…..az egésznek se füle-se farka nem volt…persze nagyon látványos volt, meg rejtélyes….de ez így nagyon kevés…olyan szánalmas dolgokról, hogy persze a kapitány bírja a cuccost legtovább, már ne is beszéljünk :)
ez egy vacak rész volt..remélem nem lesz ilyen több

2/10

Llew - 2012. 11. 16. 19:47

Nagyon kíváncsi leszek a jövőhétre mit hoznak össze, mert érzésem szerint ezzel a Serrat szállal most végképp sarokba szorították magukat az írók. Már a múltkori túszejtős, kivégzős epizód kapcsán is necces volt a faszi életben maradása, de akkor megmagyarázható volt, hogy a kapitánynak állnia kellett a szavát. A most történtek után viszont pont ugyan azért nem nagyon maradt más opció, mint hogy az embereivel együtt halomra lőjék.
A kapitány eddig tartotta a szavát, kilőtte az atomot, elhozta neki a cuccost, de ha a mostani drasztikus figyelmeztetés után szó nélkül hagyja a fedélzetmesterrel történteket az nagyon szar visszalépés lenne.

Llew - 2012. 11. 16. 19:52

Bulvár hírek következnek:
Scott Speedman (XO) és Camille De Pazzis (francia csaj) az életben már összejöttek.

zagloba - 2012. 11. 17. 01:48

Kelta67
Nem akarlak piszkálni, de az első kommentednél is megértettük, hogy szerinted katonai-szakmai szempontból gondok vannak.
1. Nem kell 20x leírni.
2. Tegyük fel, hogy az írók mellett katonai szakértők is dolgoznak /általában szoktak/.
3. Ha nem bírod, kaszáld.

Más. Kezd alakulni a válasz a SEAL-problémára…az világos volt, hogy ők eddig azért nem léptek közbe,mert a tengeralattjáró ellen dolgoznak. Itt a bizonyíték.

Llew - 2012. 11. 17. 09:11

zagloba
Milyen bizonyíték? És miért dolgoznának a tengeraltjáró ellen? A főseales csávó segített nekik az orosz csapat ellen, a múltkor az amcsi támadók ellen, most meg megmentette a bombás csajt. Nekem nem úgy tűnik mintha ellenük lenne. Plusz a múltkori black ops csapat inkább értük jött, illetve az ő emberéért, aki korábban sérült volt. Nem tartozik a kapitány parancsnoksága alá, ezért nem ugrál neki, meg az XO-nak, de nam is igazán van ellenük mert tudja, hogy ők is valamit elszartak, vagy át lettek verve.

Kelta67 - 2012. 11. 17. 10:39

zagloba

ez hülyeség, mért dolgoznának a tengeralattjáró ellen?
Pont, hogy érdekük, mellette lenni..mert csak ők tudják miféle disznóságot csináltak Pakisztánban..és nekik kéne elvinni a balhét (DC. úgy is rájuk veri)
Így érdekük segíteni a captaint…de persze különállók, így megvan a saját elképzelésük, meg mint minden spec. tag, nagy az arcuk rendesen :) és nyilván saját elképzelésük van a megoldásra..de ott egyelőre pont hogy össze kell dolgozniuk, mint ahogy a rész végén látható is volt…
szerintem rossz a következtetésed..
személyeskedésedet meg nagy ívben…………..:)

winnie - 2012. 11. 17. 10:53

” 2. Tegyük fel, hogy az írók mellett katonai szakértők is dolgoznak /általában szoktak/.”

többen is dolgoznak, anno volt is egy interjú az egyik szakértővel, szóval természetes, hogy nekik hisz az ember.

m76 - 2012. 11. 18. 15:53

Pfff, 7. részben éppen saját kardjukba dőktek az írók. Kezd Nina/24 szagú lenni a dolog.

m76 - 2012. 11. 18. 16:18

Azt hittem a 6. rész volt a mélypont, de ezzel a 7.-el azt bizonyították az írok, hogy van még út lefelé.

Se füle se farka az egésznek, annyira amatőr.
Ez körkörös sértődgetés meg lázadozás meg hasonlók, teljesen baromság. Egy kiskatonának olyan szinten kellene fosnia a kapitánytól, hogy fülét farkát behúzza és semmit nem mer tenni. Aki nem hunyászkodik meg, azt már kiszórták volna a kiképzés során mert alkalmatlan katonának. De amikor Cortez személyesen felkereste a kapitányt, abban a pillanatban le kellett volna vágnia, hogy valami nem stimmel, és azonnal ráállítani valakit. Egyszerűen egy kiskatonának nem lehet akkora arca és bátorsága hogy csak úgy odamenjen a kapitányhoz, hacsak nincs valami extra motivációja. Más kérdés, hogy én már akkor tudtam, hogy ő lesz az amikor shephard rajtakapta a hátizsákkal.

De a legesleglolabb az egészben, hogy egy kulcsot keresnek, és akkor nem motozzák meg az embereket hanem csak a táskájukat kutatják át? Na ne már. Ennek tényleg semmi értelme a morál rombolásán kívül.

Aztán a seal által lenyomott szöveg, hogy “idehozzuk a feleséged” na az kiakasztott. Még ha feltételezzük, hogy ide is hozzák, az emberek mit fognak szólni hozzá? Vagy akkor amdj a teljes legénység összes hozzátartozóját átköltöztetik a szigetre? Mert ez már valóban okot adna lázadásra, ha a főnöknek odaviszik a feleségét ők meg le vannak szarva. Bármi épkézláb tisztnek zsigerből azt kellett volna válaszolnia, hogy nem kíván megkülönböztetett bánásmódot az embereihez képest.

És akkor elérkeztünk a mókamester benszülött drogniggerhez. Az első eset után még hihető volt, hogy meghagyták, de a 2- 3. 5. eset után már az is vicc kategória. Esküszöm amikor a rész végefelé odamentek akkor 100%-os voltam, hogy na most majd lerendezik az egész bagázst. Erre csak megfenyegeti 26x-ra is, mert az eddig is olyan jól bevált nem? Eleve mi oka életben tartani, mi haszna van belőle? Ja értem én mentőöv az íróknak, bármikor elővehetik egy jó ízes drámázásra.

A 24 szagú ninacsavart pedig arra értettem, hogy ugye otthon kiderült, hogy az ügyvédnek elrabolták a gyerekét. Na ez az igazi pálfordulat, ha valóban ilyen szegény szerencsétlen kényszerből dolgozik a rossz oldalnak akkor mi volt az a sorozat elején hogy vagánykodott, hogy “She’s got faith she’s in love, those things are curable” Ennyire rövid lenne a memóriájuk? Mert ne mondja nekem senki, hogy egy kényszer alatt álló ember így fog poénkodni. A másik lehetőség, hogy csak később rabolták el azt a bizonyos Daniel-t, de annak meg semmi értelme, hiszen az első néhány részbeni tettei, és ez a mondat is bizonyítja az elhivatottságát.

Lehet, hogy megkérdeztek egy-két atomtengeralattjárós protokolt szakértőktől, de ettől még ugyanúgy hemzsegnek a sorozatban a baromságok, max nem ezen a szinten.

Pedig tegnap még megörültem, hogy kasza lett, de most úgy érzem ezt a 13 részt se fogom végigbírni.

Brynden Rivers - 2012. 11. 22. 15:23

Ez a sorozat messze jobb mint azok amiket berendeltek, egyáltalán nem érdemelte meg a kaszát.

Persze nem árt hozzá némi “suspension of disbelief” ami a katonai vonalat illeti, de még jóval kevesebb mint más sorozatokhoz.
Cserébe viszont kellően odab*szós (atomot kilőni Washington-ra, puccs az kormányban és a hadseregben).

A 7. rész teljesen rendben volt, a kapitány (Andre Braugher) kellően karizmatikus karakter, kb. ő viszi a sorozat felét a hátán.

A nők és a női alakítások is jók, főleg az XO felesége (Falling Skiesban játszik, és ő volt Life-ban a túlélő csaj) és a tudós csaj (No Ordinary Family-ban szintén tudós-csaj).

Kelta67 - 2012. 11. 24. 00:42

A 7. rész addig teljesen rendben volt,addig..
Míg a chief-et el nem rabolták, és malacpörzsölöst nem játszottak vele, így ha a 8. részben túléli, akkor vendetta kell hogy legyen, különben m@rhaság az egész..
DC. dolgok elmennek, de persze megint túl bonyolították ezt a telefonos vacakolást, de láthatóan kialakulnak a körvonalak, most egy durva de korrekt lezárás, és klassz kis minisorozatnak jó volt ez :)
Atomot a bestiáknak! :)

Llew - 2012. 11. 30. 19:13

A legutóbbi után megint egy időhúzós, gyengébb részt kaptunk. Az egész csak arra ment, hogy a főgépész bűnösségével megalapozzanak a drámának, amit majd az jelent, ha a kapitánynak dönteni kell, hogy mi legyen az egy szem megmaradt gépészével, aki egyben a kém is.

Az XO-t meg nem is értettem. A hullát minek kellett benzinben elégetni? Azzal, hogy a műholdas cucc ponyvájába csavarta simán elárulta a kémnek, hogy felfedték az adó helyzetét. Akkor már nem ártott volna lesben állni, hogy a következő rádiózáskor el is kapják.

Az baromi szar volt, hogy a fekát megint bele rángatták az írók a sztoriba, de a fedélzetmesterrel történtekről, vagy az eltűnéséről egy büdös szó sem volt, mikor Grace és a seal légyott megbeszélésével elég jól kihangsúlyozták, hogy csak egy nap telt el.
Nincsenek olyan sokan azon a hajón mégis folyton úgy tünedeznek el emberek, hogy senkinek nem tűnik fel.

rio - 2012. 12. 01. 21:50

Borzasztó gyenge rész volt. Egyik pillanatban még tárgyalnak, a következőben már kitört a forradalom, felgyújtják a saját városukat, autókikat. Aztán hirtelen eltűnik mindenki. WTF.

Flanker - 2012. 12. 07. 23:12

Na de a mostani rész, az odarakott.. és a sztori is haladt szépen, jönnek szépen a puzzle darabok..:)

Flanker - 2012. 12. 07. 23:13

És igen, az előző, 1×08-s tényleg gyengébb volt.. de legalább a 09-ben totálisan hanyagolták ezt a szálat. De vicces volt a Scrubsos tanonc srácot ebben a szerepben látni..:)

Llew - 2012. 12. 08. 12:32

Ez tényleg ott volt. Megint tudtak egy feszült részt produkálni. Nagy kár, hogy a maradék néhány részhez képest nagyon lassan jönnek a puzzle darabok. Nagy kár a kaszáért, de ugyan akkor az is igaz, hogy nem tudom miként lehetett volna elhúzni ezt a szigetes mókázást 2-3 évadig.

Gedeon74 - 2012. 12. 08. 13:09

Igen, ez most egy jó kis mozgalmas rész volt, de szegény COB története megint csak egy fél mondatot kapott, miszerint nem jelentkezett szolgálatra. A pakisztáni visszaemlékezéseknek külön örültem.

rio - 2012. 12. 08. 18:30

Jó rész volt, de ahogy vége lett… ekkora wtf-pillanatnak szánták, hogy a SEAL visszaemlékezések épp azelőtt történtek, mielőtt felvették őket a tengeralattjáróra? Ne már. Annyira egyértelmű volt.

m76 - 2012. 12. 08. 20:08

méghogy jó ez egyre bugyutább lesz minden héten azt hiszem, hogy ennél már nem lehet rosszabb, és minden héten rámcáfolnak. Most már csak arra vagyok kiváncsi, hogy mennyire mélyre tudnka süllyedni a hülyeségben.

Llew - 2012. 12. 08. 20:11

Ezek így vaktában bedobált szavak, legalább egyet írjál példának.

m76 - 2012. 12. 08. 20:12

Annyira szánalmas.

m76 - 2012. 12. 08. 20:12

Fentebb írtam, most nincs kedvem megint egy litániát írnom erről a részről is.

Llew - 2012. 12. 08. 20:47

LOL

m76 - 2012. 12. 09. 09:52

Ne lolozzál, olvasd el amit írtam, ha szerinted bármiben nincs igazam akkor írd ide, egy db LOL nem elég ellenérvnek.

És a félreértések elkerülése végett az “Annyira szánalmas” kommentet nem neked írtam, hanem a sorozat nézése közben fogalmazódott ez meg bennem, és amikor elküldtem még nem jelent meg nálam a kommented.

Gedeon74 - 2012. 12. 14. 19:50

Ez már nem csak jó kis mozgalmas, hanem jó és mozgalmas rész volt. Bár jobban ült volna, ha a korábbi történések nem az utolsó másfél percben mutattak alapján alakultak volna. Kurtán-furcsán, de legalább COB is előkerült végre.

Kár, hogy ennyire hullámzó volt a teljesítménye az eddigi részeknek. Oké, lehet, hogy ha hosszabb távra terveznek egy sorozatot, akkor nem akarnak minden puskaport ellőni az első 13 részben, és kockáztatni, hogy egy berendelésnél már az évad közepétől elfogyjon a lendület, de voltak már azért az első 13 részben stabilabb szintet hozó és elkaszált sorozatok is, pl. pont Shawn Ryan The Chicago Code-ja.

Mindettől függetlenül nem bántam meg, hogy elkezdtem, és biztos, hogy a további részeket még megnézem, de nincs szívfájdalom se, hogy nem lesz folytatás, ellentétben a fentebb említett sorozattal.

Llew - 2012. 12. 16. 12:26

Most már én is húzom a számat.
A kínaiak és velük a világpolitika behozása jó volt, Washingtonban is halad a sztori. Viszont a fedélzetmester(?) körüli történet alakulása egyszerűen röhejes. Hat nap eltűnés után csak annyi, hogy hol volt? Ő meg nem mondja meg, hogy elrabolták, megkínozták, csak hogy ne derüljön ki, hogy be is drogozták? Hagyja, hogy a főgenyó csak úgy szaladgáljon, továbbra is életeket fenyegetve, de minimum gondot okozva a kapitánynak? Menjenek már.
Na meg a rész vége. Ó anyám.

Hans - 2012. 12. 29. 01:49

Szegény Jessy Schram. Vagy a Navy SEALs, vagy az adott ge©i ember, vagy halpofa idegenek kapják el. :D
Ami a 10-es részt illeti, egyre jobban sajnàlom a kaszát.

Nicholas - 2013. 01. 17. 16:35

A 11. rész gyengébbre sikerült, de még mindig bírnak feszült tengeralattjárós jeleneteket mutatni :)

ez most csak 6/10

Llew - 2013. 01. 20. 12:06

Basszus, hogy fogják ezt mind lezárni egy részben?
Mondjuk ez az elszökött erőszaktevő a hajón a végén már sok volt.

rio - 2013. 01. 25. 15:12

Lezárták egy részben. Hú. Nekem nagyon bejött.

Gedeon74 - 2013. 01. 25. 17:39

Ha minden rész ezt a szintet hozta volna, akkor nem lett volna igazán gond vele. A kapitány és az XO beszélgetései végig élvezetesek voltak, főleg a tengeralattjárón a gépházban, amikor sorsuk megpecsételődni látszott, de mégis kitört belőlük valami megkönnyebbülés.

“That’s pretty dark, XO. Remind me to recommend you for a psych eval.”

Nekem a rész legjobb pillanata volt. Annyira felszabadult volt, mintha a két színész kicsit magát adta volna, de nem zavaróan. Kis apróságok mellett az egyetlen igazán irritáló dolog a végjátékban a kommandós srác esete volt. Oké, hogy nekik is meg akarták adni a heppiendet, de a jeleneteik a báros lánnyal megint fájóan butára sikerültek.

Mindent összevetve az utolsó rész lezárásnak jó volt. Bánni nem bántam meg, hogy végignéztem a sorozatot, de nem is fogom megsiratni, mert szélsőségesen különböző minőségű részeket hoztak.

goodjohnwin - 2013. 01. 26. 22:16

A pilot után egyértelmű volt, hogy a sztori egy hosszabb mozifilmet vagy egy feszes minisorozatot érdemelt volna – ez, így a végéről visszatekintve még egyértelműbb, sőt, még a minisorozatot is túlzásnak tartanám.
Az a baj, hogy egy ilyen feszes epizód soha nem jött volna létre, ha nem kap kaszát a sorozat. Az amerikai sorozatgyártás nagy rákfenéje, hogy nem merik bevállalni, hogy készítenek évadonként 2 ütős minisorozatot, alaposan kidolgozott alapanyaggal, kellő költségvetéssel. Mert túl nagy felelősség lenne, ehelyett inkább elindítanak több projektet, és ha az egyik befut, akkor indul a rétestészta-gyártás, a minőségre magasról sz*rva.
Persze ezen nincs mit csodálkozni, a nagytesó Hollywood sem mer eredeti sztorikat bevállalni, ezért nézünk évek óta remakeket, rebootokat, folytatásokat és előzményeket.

Persze a nézők is hibásak annyiban, hogy ráragadnak az évek óta futó baromságokra, csak azért mert ez az ismerősség kényelmesebb, és ha valami új jön, ki sem próbálják, csak ha már minden ismerősük erről beszél.
Talán a tartalomgyártás most kibontakozó megújulásával ez is megváltozik majd.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz