login |

Pilot-mustra: Beauty & The Beast – 1×01

2012. 10. 12. 14:43 - Írta: winnie

69 hozzászólás | kategória: kritika, pilot-mustra,

A sorozat, amiről az egyik kritikus kijelentette, hogy a legviccesebb újoncsorozat, csak kár, hogy nem komédia? Ide nekem! Szeretem azt hinni, hogy bár olykor reppen az 1-2/10 tőlem is, toleránsabb vagyok a sorozatokkal, mint ahogy 9-10-es osztályzatot is csak ritkán láthattok tőlem. A Beauty & The Beast-ben az a jó, hogy mindenki tudja, hogy mit fog kapni. Nagyjából. Ez egy CW-sorozat, tehát a fő célcsoport a 18-34 éves nőké. És ez egy krimi. Azaz heti esetes nyomozós széria. Persze más dolgok is árnyalják a képet, de ennyiből mindenki el tudja dönteni, hogy érdemes-e esélyt adnia neki.

BEAUTY & THE BEAST – 1×01 – 5/10


– I guess it reminds me of who I used to be.
– A doctor?
– Human.

Muszáj azzal kezdenem, hogy a Szépség Kristin Kreuk, a Szörnyeteg pedig egy jóképű orvos, vagyis nem szőrös, csúnyaság, mint annak idején a 80-as évekbeli sorozatban. A bibi csak annyi, hogy történt valami (nem lövöm el, de kiderül, hogy mi – akár átívelő szál is lehet belőle), minek hatására a fiatal orvos olykor fenevaddá, kezelhetetlenül őrjöngő őrültté változik. Ahogy néztem, van amikor maga változik át direkt (merthogy “küldetése”, hogy megvédje az ártatlanokat), máskor pedig akarata ellenére változik át, amivel veszélyt jelent a környezetére. Ezt nyilván a folytatásban majd kifejtik.

A történet 2003-ban kezdődik, amikor is a joghallgató Szépség anyját kivégzik, s rá is ez a sors várna, de egy titokzatos fenevad végez támadóival (na, kicsoda?). Ugrunk majdnem tíz évet, a Szépséget meghúzták az egyetemen, vagy valami történhetett, mindenesetre már gyilkossági nyomozóként tevékenykedik egy kiemelt osztályon. Társával kapnak egy új ügyet, aminek nyomozása közben ismét találkozik azzal, aki anno megmentette.

A CW-ről van szó, jelzem ismételtem, ezért akit zavar, hogy fiatalok a szereplők, az tényleg ne vágjon bele, mert végig azon fog rugózni, hogy a két nyomozó sincs 30 éves, plusz a halottkém is egy jóképű, pont 30 éves srác – a harmincas évei közepén járó főnökrendőrről, meg az ugyancsak alig 30 éves, “tíz évvel ezelőtt Afganisztánban voltam katonai orvos” fenevadról nem is beszélve. Más sorozatokban huszonéves alakítják a tiniket, itt pedig a harmincasokat.

A kortényezőtől könnyedén függetlenítettem magam, attól viszont már nehezebb volt, hogy Kristin Kreuk-ról nehéz elhinni, hogy kőkemény és badass. (A társáról már könnyebben menne.) Szokás szerint az nem okoz álmatlan estéket, ahogy látom, hogy lekaratéjozik 3 kiképzett embert (ez csak tévésorozat, bár a kamerára fröccsenő vér vicces volt), viszont a jelenléte nem hat fenyegetően, és amikor ijesztő és durcás mérges akar lenni, mikor marcona módon kiált a gyanúsítottra, hogy álljon meg, akkor bizony nem a megfelelő hatást váltja ki belőlem.

A pilot meglehetősen pörgős lett, egy csomó sallangot kivágtak belőle, csak a lényeg maradt benne. A krimiszál olyan, amilyen, senki sem a nyomozás miatt fogja nézni, egyik kikérdezés a másik kikérdezés után, mindössze a csajszis dialógok adhatnak pluszt a két zsaru között. (Egyébként maga az ügy rendben volt, rafinált, nem olyan a megoldás, amit nézőként ki lehet találni, kár, hogy egy idei premier ugyanezt a csavart lőtte el.)

Sajnos a többi aspektus is elég átlagosra sikeredett. Karakterszinten senki sem volt túl maradandó (színészileg sem), inkább csak kliségyűjteményeket látunk, még a geek szobatárs (klisésziréna!) sem túl vicces. Tudjuk, hogy kötelező lesz majd a romantika a két főhős között, egyelőre még másfele tart a viszonyuk, de már alapozzák a dolgokat. A Fenevad ráadásul mintha titkolózna, ami tök felesleges szál lenne, de egyébként ő is túl tipikus, segíteni akar, miközben senkihez sem mer közel kerülni. (Ez sajnos sok csöppenésközeli jelenetre ad lehetőséget a későbbiekben, de ez van, ezt kell szeretni.)

A jelenlegi sorozatok közül a Beauty & The Beast a felállása szinte egy az egyben olyan, mint a Grimm. De tényleg. A főhős egy fenevaddal nyomoz, de persze van egy rendőr társa is, aki elől titkolni kell a fenevad kilétét, és még Anyu halála is jelen van. Persze a gyilkosok nem természetfölötti lények, így ugrik a Grimm mitológiájának jó része, azaz kapunk egy szimpla nyomozós sorozatot CW módra, amiben átívelő szálat az Anyu halála utáni nyomozás fogja jelenteni, meg talán a Szörnyeteg Fenevad eredetével is fognak foglalkozni. Ráadásul e két szál miatt a két főhős igencsak szúrni fogja mások szemét, úgyhogy bonyolódhat a sztori.

További írások az évadról:

69 hozzászólás Ne habozz!

janoka34 - 2012. 10. 12. 15:00

“a Szépséget meghúzták az egyetemen, vagy valami történhetett, mindenesetre már gyilkossági nyomozóként tevékenykedik egy kiemelt osztályon. “-meglepődnél hány jogász végzi el a rendőrtisztit is,pláne 10 év alatt….

winnie - 2012. 10. 12. 15:03

nem lepődnék meg, mert nyáron is volt nem is egy olyan sorozat, amiben jogászok nyomoztak rendőrként:) sok ilyennel találkozni mostanság – a mondatnak más funkciója van. (egyébként nem elég, hogy nyomozó, de ki is emeltem, hogy valami kiemeltebb osztályon dolgozik.)

Neoprimitiv - 2012. 10. 12. 15:32

Egy Katherine nevű nyomozó a new york-i rendőrségtől, akinek megölték az anyját… LOL, még a végén kiderül, hogy ez egy Castle prequel!

Adreee - 2012. 10. 12. 15:56

Nekem a Sarah Wayne Callies-os Tarzan sorozatot juttatta eszembe, meg néhol a tegnap látott Arrow-t.
Kár, hogy az 5 perces extended trailerje gyakorlatilag összefoglalta a rész eseményeit, így olyan érzésem volt, hogy semmi újat nem látok, csak kicsit hosszabb formában az ottani jeleneteket.
Nem volt egyébként olyan rossz, egyedül a csajjal, mint rendőrrel nem voltam kibékülve. Főleg amikor keménykedett.
Mindenképpen maradok még néhány részre, olyan guilty pleasure sorozat lesz belőle úgy érzem.

energy - 2012. 10. 12. 15:59

A Grimm-hez ne hasonlítsuk, elég ránézni a showcase képekre.

winnie - 2012. 10. 12. 16:09

mivel arra hasonlít, ahhoz tudom hasonlítani. nem a plakátok hasonlítanak, hanem a sorozat.

adree: tényleg, a tarzan.

Adreee - 2012. 10. 12. 16:13

A pilot záró képsora ha jól emlékszem egy az egyben a Tarzané.

bettygirl - 2012. 10. 12. 16:39

Egyetértek a kritikával, én is 5/10-et adtam magamban a részre, miután megnéztem. Kristin Kreuk nyomozóként tényleg hiteltelen, miért nem lehetett mondjuk újságíró, mint az eredeti sorozatban (ha jól emlékszem)?

symor - 2012. 10. 12. 17:14

Átfogalmazom: “akit zavar, hogy fiatalok és úgy mellékesen tehetségtelenek a szereplők, az tényleg ne vágjon bele.”

Mint a legtöbb CW újdonság ez is a szereposztáson vérzik el, mert fordulatszáma az van a sztorinak, még ha teljesen kiszámítható és meglepetések nélküli, akkor is, elismerem.

A szereplők, ó te jó ég, észrevettétek már azt az “intenzív pillantás”-fázist, amit a legtöbb hasonlóan szép, de úgy egészében nem túl nagy szám színészpalánta bevet.

Merednek szenvedően, merednek szerelmesen, merednek fájdalommal és ezek mindegyikénél ugyanaz a módszertan. Háromféle “rád nézek” típust lehet ezeknél megkülönböztetni:

1. tágra nyílt pilács az üregükben jobbra-balra remegő szemek míg a könnyek el nem áztatják a túlterhelt szemideget és megvan a “sugárzó-érzelmes” tekintet (a rossz női CW szereplők trükkje leginkább)

2. félárbocra eresztett pilács, szemhéj kicsit, gondolkodást mímelően leeresztve, tekintet a földön, afféle “keresem a szart a cipőd orrán” stílusban, majd felpillantás döbbenten, vagy szúrósan, néha bambán (ezt CW-s macsók és nők is használják).

3. végül a kedvencem, pilács ismét félárbócon föl-le mozgó tekintet, sőt, jobbra-balra mozgó szemek, fejfordítás nélkül, amolyan “hol az én fülem” kétségbeeséssel, ez fejezi ki a haragot és a zavart (ez Nina Dobrev egyik védjegye, de sokan használják ugyanígy)

Junkieka - 2012. 10. 12. 17:30

kasza. pont.

LaCRossE - 2012. 10. 12. 18:05

Ez elég gyenge volt. Valószínűleg kasza.

Lemoni - 2012. 10. 12. 20:29

Így elsőre elég gyenge a felhozatal. A történet miatt még kap pár résznyi esélyt tőlem, de a színészek terén nem látok lehetőséget a javulásra. Kristin Kreuk nagyon rossz választás a szerepre, szemrevaló teremtés, de neki is a teljes színészi eszköztára kimerül a szemforgatásban és homlokráncolásban. Ja, és már olyan unalmas az, hogy a drámai vagy érzelmi csúcsponton megszólal valami balladának szánt rinyálós dal…… 4/10

cay - 2012. 10. 12. 21:15

Ásítottam párszor, szóval max. 4/10 nálam.
Amit abszolút nem értettem az Cat és a Beast első találkozása volt a padláson(?). Mégis mivel győzte meg Cat-et a pasas – akiknek eleve életben sem kéne lennie -, hogy ő jófiú, miért nem vitte be a rendőrségre, miért hazudott a társának…ott minden volt a csaj csak profi nyomozó nem.
A verekedős jelent szintén elég röhejes volt, na meg a szaladok a metró alagútban, hátba elcsap a szerelvény sem volt semmi….

Amúgy tényleg hasonlít a Grimmre, csak az sokkal jobb :)

– na asszem ez kasza.

winnie - 2012. 10. 12. 21:26

a csaj felismerte már a fényképről a srácot. illetve ismerős volt neki. legalábbis már rögtön először nagyon bámulta, szóval benne volt, hogy anno az életét köszönhette neki, ráadásul z újságot is meglátta. (azt hiszem, hogy az előtte volt még.)

O_Green - 2012. 10. 12. 22:36

Kreuk nekem kicsit olyan, mint Britt Robertson volt a szép reményekkel indult Secret Circle-ben, hogy mutatós, nőies, vonzó, de amikor a szemeit forgatja a kamerába, vagy a vastag ajkaira terelődik a hangsúly, mindig fel kell röhögnöm ettől az eltúlzott nőiességtől. Annyiban viszont jobb a Robertson lánynál, hogy képes csukva tartani a száját, és bár keménykedni, gonoszul, netán fenyegetően megnyilvánulni ő se tud, azért kicsit tehetségesebb a szőkénél. Nem sokkal. Mondjuk ahol Britt Robertson a gyök kettő, ott Kreuk 1.9. Maximum.
A szörnyeteget játszó srác eléggé rendben van, a színészi játékáról még nem tudok nyilatkozni, de azt már most le merném fogadni én is, hogy az előttem szóló symor-nak van igaza. Ha elvérzik a sorozat, a szereposztás miatt fog.

iminshortsupply - 2012. 10. 13. 21:38

Hát, ha én egy nagyon gazdag és menő sorozatgyáros emberke lennék, és jönne ez az ötlet, amelyben részben a klasszikus Szépség és a szörnyeteget dolgoznánk fel, nem engedtem volna, hogy így elrontsák. Először is el kéne végre felejteni, ezt az első látásra szerelem dolgot, és folytonos nyáladzást. Másodszor el kéne végre fogadni, hogy unalmasak már ezek a nyomozós sorozatok, és attól, hogy misztikusabb köntösbe csomagolják, nem lesz jobb. Harmadszor a pasi szedje össze magát, legyen gonoszabb, félelmetesebb, és kiálthatatlanabb. A nő meg ne legyen már ennyire talpra eset. Mármint persze, persze legyen, de hogy még harcolni is tudd… így nem lehet senkit sem megmenteni.
Ha én egy nagyon gazdag és menő sorozatgyáros emberke lennék arra építettem volna, ami a mesét is olyan csodálatossá tette. Az öntelt, gőgős, gazdag pasi, aki megcsúnyul,és saját hiúsága miatt, pedig el vonul a világ elől,(megkeseredik, indulatos lesz, stb.) majd megismerkedik a lánnyal, aki kedves, szép, törékeny, de közben nem fél a pasitól. Van a gonosz, csúnya bácsi is, aki tegyük fel a csajt szeretné meghódítani, de nem sikerül neki, ő meg nem törődik bele(amit megjegyeznék elégé visszataszító tulajdonság). Ha ez lenne az alapja és erre építenék rá a történéseket sokkal élvezhetőbb lenne, és sztm kapnák egy kedves sorozatot, ami próbál felépíteni egy értékrendet, ami próbál átadni valami tanulságot, valamit, amit nagyon nagyon rég nem láttam.

winnie - 2012. 10. 13. 22:19

“Másodszor el kéne végre fogadni, hogy unalmasak már ezek a nyomozós sorozatok,”

ez nem jó így, és nem csak azért, mert a közönség legjobban a nyomozós műfajt szereti, hanem azért is, mert a cw épp most jön rá, hogy van ilyen. itt még nem nyomozós. most kipróbálják, hogy náluk is cuppan-e a nép a krimire.

nagyon, nagyon sokat jelent a nézőnek, ha epizodikus sorozat van képernyőn és nem kell minden részt látnia.

JohnHU - 2012. 10. 14. 01:05

Én csak annyit láttam benne, hogy nem Kreuk-on múlott a siker.

Olyasmi a történet, mintha elégedetlen íróknak parancsba adták volna, hogy írjanak egy sorozatot Szépség és a Szörnyeteg címmel, mert azt majd biztos megnézi mindenki, ők meg megírták, de nem lett se több se kevesebb mint amit adott a cím és a csatorna stílusa magától…

‘Nyomozós sorozat’ témához,
Van a random generátoros nyomozós sorozat, ahol nappal/éjjel meggyilkolt/mégnemtudnihogymeggyilkolt nő/férfi ügyén elkezdenek dolgozni, és kikérdezik/megtaláljákholtan az unokatestvérét/kollégáját.
Meg van az igazi nyomozós sorozat, ami miatt sláger most a műfaj, mint a Sherlock pl, de az kicsit el is üt, annyira jó, szóval pl a Lie to me eleje vagy a Monk

Persze sajnos van átmenet a 2 típus között, de ahol több a generátoros rész, az tényleg unalmas már, attól teljesen függetlenül, hogy aki TV-ben nézi annak az epizódikussága pozitívum.

Alap nyomozós sorozatokon, mint pl a Castle vagy a Mentalista, mostanában egyszerűen elalszom, és sokszor van, hogy elkezdem nézni az előző részt, és csak a barátnőm emlékszik rá, hogy ezt már láttuk, annyira semmilyen az egész

Visszatérve a sorozatra, 5/10 tökéletesen elég erre a pilotra, talán még sok is, főleg ha azt nézzük, hogy a Green-knight sorozat (Arrow) is csak 5/10-et kapott.

winnie - 2012. 10. 14. 02:36

“Visszatérve a sorozatra, 5/10 tökéletesen elég erre a pilotra, talán még sok is, főleg ha azt nézzük, hogy a Green-knight sorozat (Arrow) is csak 5/10-et kapot”

két teljesen más ember adta az 5/10-et. attól eltekintve, hogy neki a bb valószínűleg 2/10 lenne és nekem az arrow is 4-5/10, lényegesebb, hogy teljesen más a belső skála. filmeknél például általános, hogy hasonló az ízlésünk humannel, csak ami neki 9/10, az nálam 7/10, ami neki 8/10, az nálam 6/10. ugyanaz a véleményünk, ugyanúgy bejön, csak a számok vannak elcsúszva. ezért nem lehet két 5/10-et sem összehasonlítani.

trisztin - 2012. 10. 14. 11:21

végre én is megnéztem a Pilotot,úgyhogy végig olvastam a cikket is,korábban csak az első két bekezdést mertem :)) Már ott reménykedtem,hogy a Beast ne valami teliholdra érzékeny alak legyen,és a pilot első 5 perce után ezért már szinte könyörögtem…. :) De megnyugodhattam :))
Winnie összefoglalása alapján tényleg hasonlít a Grimmre,de itt hiányzik egy Monroe,h feldobja a részt…:)

BB 5/10 (jóindulattal!) ,kap még néhány résznyi esélyt a Hulk vonal miatt…

yeeeyha - 2012. 10. 14. 11:43

Viccesnek vicces volt a pilot, az a harcolós jelenet, te jó ég :D
Kaszát nem kap, mert bejön a Szörnyeteg pasi (a terra novába ő volt a száműzött, meg az ausztrál Partiőrségben ő volt az egyik legjobb karakter), meg a kocka haverját jó volt viszontlátni a Life unexpectedből, ahol nagyon mostohán bántak vele. De tényleg csak ennyi, és ez azért szomorú.
Kristin Kreuk gyenge, a társa egy iciripicirit jobb, de köztük semmi összhang, az ügy nem volt rossz, de jó sem. Nem szokásom rásütni a dolgokra a CW jelzőt, mert célcsoportként be szokott jönni a stílusa a csatornának, de túl sokszor nevettem gúnyosan. Zavart ez a sok városkép úsztatás is, amivel gondolom a nyomozós sorozat érzést akarták erősíteni, vagy nem tom.
A Grimmes összehasonlítás tényleg kicsit adja magát. Ha a Beauty and the Beastnek is lenne egy Monroeja, az dobna rajta, de így én is maradok az 5/10-nél, és csak azért, mert nincs szívem 4/10-et adni, mert akkor fel kéne tennem a kérdést, hogy komolyan egy pasi miatt maradok egy sorozatnál, és nem dobom a kukába. :D

Egyébként senki nem gondolt rá, hogy orvos Anyu megölése azért volt, mert ő csinálta meg a katonákba spriccelt anyagot, és túl sokat tudott?

JohnHU - 2012. 10. 14. 12:15

“két teljesen más ember adta az 5/10-et”

jogos, sry bele se gondoltam, késő volt már:)

nemo - 2012. 10. 14. 16:27

6/10 várok még mit hoznak ki belőle,amúgy a Grimm-es hasonlat helytálló,mert valószínűleg ugyanaz a sminkes brigád,de ügye ez látszik is,viszont tényleg hasonló a sztori,de azért reméljük bonyolódik és akkor még lehet jó is:)

dragon1986 - 2012. 10. 14. 16:30

én sosem egy régi karaktere alapján ítélek meg egy színészt/színésznőt, utálni sem szoktam senkit, max. nem kedvelem, ezért Kristin Kreuk mint nyomozó
nekem belefért, mondjuk túl aranyos arca van :D

Amúgy poén, hogy 3 új CW sorozatban is van narrálás ;)
Én 7/10 adok rá, én nagy crime-sucker vagyok, mondjuk én mindent stílust megnézek :)

Ami pozitívum, hogy már most egymásra találtak (mármint a szépség és a szörny(eteg)) nem húzták a szálat, hogy vajon ki az a pasi akit csak homályosan láttam. :D

Az meg milyen, hogy csak csajokat ment meg, lol (igaz csak a pilotban volt így, lehet hogy a későbbiekben nem lesz válogatós)

Az egyik legnagyobb klisé ami mindig felbosszant, amikor az emberek egyenesen futnak el valami elől. Ha mondjuk jobbra vagy balra menne el az ember lehet, hogy már 10 méter után megmenekültek volna, de bazz valamiért mindig csak egyenesen előre futnak, akár 50 vagy 100 méterek is. :D (lásd metrós jelenet)

Amúgy nem kell ahhoz otthagynia a telefont a síneken ahhoz, hogy tudják ott járt, elég megnézni a biztonsági kamerákat, de lehet, hogy a kamu nyomozó és csapata simán kiiktatták.

Tudom, hogy nem kell valósághűnek lenni, mivel ez csak sorozat és van benne egy felturbózott ex-szuperkatona.

1. Elment a metró, és amíg verekedtek új utasok nem jöttek
2. amikor pasi elővette a kést, és meg volt az első ütés a háttérben még voltak utasok épp mentek fel a lépcsőn. Senki sem hallotta, hogy ezek péppé verik egymást? Ergo ezért, nem volt rendőrség, vagy helyi biztonságiak stb. Vagy inkább felvették az egészet és felrakták youtube-ra :))
Lehet, annyira megszokott náluk, hogy férfiak rátámadnak egy pici, törékeny nőre, hogy tök mindegy nekik. :D

Amúgy, a laboros csávó, vagy ki volt aki moziba akarta hívni, de idegesített :))

Még valami, a pasi tableten lévő képpel bizonyította az alibijét. What the heck? lehetett volna az egy sima photoshopolt kép :D

tiktak - 2012. 10. 14. 20:59

Az a nagy baj,hogy a szörnyeteg pasi nekem nem jön be, a nyomozós sorozatokból ugyan nekem sose elég, de itt semmi plusz nincs (tudom, a szörnyeteg lenne az…),ami miatt érdekes lenne a dolog. Ezen kívül sajnos semmi olyan dolog nem volt,ami behúzhatna. A szereposztás szerintem pocsék, a nőnek egyszerűen barátnő alapanyag feje van. Vagyis szerintem egy a főhős barátnőjének még elmegy egy nőknek szóló sorozatban, de mint főszereplő egyszerűen érdektelen és hiteltelen. A gyerek is semmilyen. A nő társa is már most idegesít, egy rész után,amikor volt vagy tíz mondata… szóval ez nem sok jót ígér. 3/10.végig untam. Majd elolvasom, hogyan alakul , aztán max akkor folytatom, ha nagy ömlengés lesz róla.Ezt kétlem… :D

garcon - 2012. 10. 15. 19:52

” a Szépséget meghúzták az egyetemen, vagy valami történhetett, mindenesetre már gyilkossági nyomozóként tevékenykedik egy kiemelt osztályon. ” = Ekkora hülyeséget már ne is haragudj , láttad a részt akkor ez a gondolat menet egyáltalán ,hogy ment nálad végbe?:D Az a “valami” ami miatt nem ügyvéd lett, hanem nyomozónő egyértelműen az édesanya megmagyarázhatatlan ok nélküli halála. Ami arra sarkalja,hogy rendőr legyen és kinyomozza az anyja halálát és ,hogy a jó oldalon álljon…

Az ördög - 2012. 10. 15. 20:48

winnie,

“ez nem jó így, és nem csak azért, mert a közönség legjobban a nyomozós műfajt szereti, hanem azért is, mert a cw épp most jön rá, hogy van ilyen. itt még nem nyomozós. most kipróbálják, hogy náluk is cuppan-e a nép a krimire”

R.I.P. Veronica Mars

winnie - 2012. 10. 15. 20:51

így van, bár az csak rájuk maradt a upn-től, el is kaszálták, amint megkapták…

Hopegirl - 2012. 10. 16. 00:04

Kövezettek meg érte, de nekem bejött :D Igaz, h nem annyira erős az angolom, így biztos h újranézem feliratosan, de még így hiányosan is tetszett.
Csaj lévén ugye a pasira fókuszáltam, és a színjátszásával semmi probléma sem volt. Aranyos részei voltak, és azok minden kétséget kizáróan megfogtak (mikor az arca belesimult Cat tenyerébe)
A főszereplő csajszi már más kategória. Hiteltelen, már az első zsarus megjelenésével lejött. Rossz választás a rendőr szerepre, viszont mint Szépség… Úgy már teljesen rendben van :)
Én mindenképp maradok :) És nekem simán egy 7/10

JulianPlenti - 2012. 10. 16. 00:56

@winnie:
“mikor is a joghallgató Szépség anyát kivégzik…”
– nem akarok kötöszködni, de nem az anyJát? tök más a két szó értelme j-vel és anélkül…

winnie - 2012. 10. 16. 10:31

ööö, de. átcsúszott a szitán.

Cléda - 2012. 10. 18. 17:46

“Az egyik legnagyobb klisé ami mindig felbosszant, amikor az emberek egyenesen futnak el valami elől. Ha mondjuk jobbra vagy balra menne el az ember lehet, hogy már 10 méter után megmenekültek volna, de bazz valamiért mindig csak egyenesen előre futnak, akár 50 vagy 100 méterek is. :D (lásd metrós jelenet)”

A szívóhatásról ne is beszéljünk.. Ha nem is ment olyan gyorsan a metró, azért a pasit beszippantaná ilyen közelségről :D persze az nem lenne egy lávsztori hogy az elején meghalnak.. :)

Engem szvsz idegesít ez a fiatal szereplős leosztás, a nyomozáshoz abszolút hiteltelen, ezért volt már egy minusz pont, mert a hangulatot elvette.. A másik meg hogy baromi gyors volt, hipphopp váltakoztak az események, úgy éreztem végig, hogy a nyomozás csak időkitöltés, hogy aztán a rész 10%-ában tudjanak csöpögni. Nekem ez így együtt kevés. A szörnyeteg szép szemei miatt még megnézem a köv részt, de ha ilyen stílusban megy tovább, akkor ez nem az én sorozatom lesz. :)

O_Green - 2012. 10. 19. 19:12

Ez a második már majdnem rendben volt. Meg is lepődtem. Kicsit jobb volt a krimiszál, kezdek kibékülni azzal is, hogy Kreuk úgy veri le a gonoszokat, hogy Buffy megirigyelné. Mellékszereplőknek is igazán finom pasikat válogatnak, szóval nekem lehet, hogy minden fujjogásom ellenére nézős lesz. Bár sokat nem jósolok neki még jelen állapotában sem, de a Circle-t, amivel legutóbb összehasonlítottam, túlszárnyalta. Ez is valami így második nekifutásra.

Dor Ka - 2012. 10. 22. 00:35

Nem nagyon jó, sőt… a Szörnyecske nem lenne rossz, leszámítva, h. pepit hord, ami elég lelombozó, meghagyhatták volna olyan félhosszan a haját, ahogy az első részben volt, bár az se az övé volt. Így fénynél eléggé látszik a ráhelyezés. A csaj egyszerűen hiteltelen, mint kung-fu-pandázó rendőrnő (vagy 50 kiló lehet vasággyal együtt). Plusz, ha valakit fél percig fojtogatnak mindenféle eszközzel, az szerintem nem fog normál beszédhangot kiadni a torkán, nemhogy még a pali után üvöltsön. Összességében unom, a nyomozós szál teljesen érdektelen pl., mikor már a balettpatkány megjelenésekor lehetett tudni, h. ő a gyilkos. :/ A zene tetszik benne, plusz pontot adok a készítőknek, amiért belecsempésztek a végére egy Ben Howard dalt.

winnie - 2012. 10. 22. 07:32

“A csaj egyszerűen hiteltelen, mint kung-fu-pandázó rendőrnő (vagy 50 kiló lehet vasággyal együtt)”

aki könnyű, az is tudhat verekedni. olimpián még a férfiak között is van 48 kg-os bokszoló kategória, 50kg alattiaknak is rendeznek felnőttversenyeket más küzdősportoknak.

Dor Ka - 2012. 10. 22. 13:53

Hát igen, jogos. :) Miután leírtam én is átgondoltam, h. a harcművészetekben pont az a szép, h. egy szúnyog is könnyedén el tud bánni egy elefánttal. Valószínűleg nem is a csaj súlyával van bajom, csak egyszerűen túl szépléleknek tűnik, emiatt viszont tényleg elég hiteltelen, mint keménykedő nyomozónő. A társáról már inkább elhiszem.

bettygirl - 2012. 10. 22. 17:09

A második rész valóban jobb volt a pilotnál, így nyert nálam a sorozat még egy részt.

Nikki - 2012. 10. 23. 21:04

Nekem meg pont, hogy a második rész hozta meg a kaszát. Ez nem érdekel. K. K. nem hihető a szerepében, a szörnyeteg nem szimpi és az összes jelenet amit írtak nekik, hogy valahogy a pasit is bepréseljék a sztoriba erőltetett. Nyomozós sorozat meg van elég, ami jobb is. Az átívelés sem tud izgatni.

Balika88 - 2012. 10. 26. 00:12

Hát nekem a tavalyi Secret Circle 1000x jobban bejött mint ez. Még 1-2 rész esélyt adok neki..aztán lehetséges hogy megmarad darára, mert ez így nem adja hétről hétre..

bettygirl - 2012. 10. 27. 10:39

Ne kérdezzétek miért nézem még mindig a sorozatot, de megnéztem a 3. részt is. Elvagyok vele. És imádom a Beast hangját.

Cléda - 2012. 10. 27. 10:44

2. rész.. kasza.. Egyszerűen nem tudják jól eltalálni a (nekem tölteléknek számító) nyomozást (mert ha nyomozós sorozatot akarnék nézni, akkor van jobb is), és a beauty&beast jeleneteket. Amik, mint már előttem írták, erőltetettek. Valahogy nekem nem tiszta, hogy a kiscsaj állandóan rohan a szörnyhöz, lehetne benne legalább valami ellentmondás, kétely, bármi.. De ez a hipphopp nyál, nekem nem jön be.
A szépség, szépségnek jó, de nyomozónak már nem. Nekem nem a kicsiségével van a baj (Alphasban is a 150 centis szöszi legyak mindenkit, és nem zavaró) hanem magával a szereppel.. Nem passzol hozzá. Az már más kérdés hogy akkora kiengedett hajjal egy pingpong labdát nem látni merre gurul, nem hogy még verekedjen..
Szóval több a nem gyere be dolog, ami fölött már nem tudok szemet hunyni.. Ennyi volt.

Szandii - 2012. 10. 27. 21:12

Szerintem az is baj, hogy sokan már elítélik Kristint és mindenki próbálja összehasonlítani a Smallvilles Lana karakterével. Szóval, ahogy a kommentekből lejön, aki nem bírja Kristint, az nem is ad esélyt a sorozatnak. Szerintem nagyon jó kis sorozat, persze van rajta mit javítani, de simán nézhető. A 3. részben pedig már kibontakozott a “szörny” és ahogy sokan mondták, hogy nem értik miért ilyen szép fiút kell berakni szörnynek, nézze meg a 3. részt. Szerintem ott már elég durván néz ki.

Aszusz - 2012. 11. 04. 22:49

Furcsa dolog történt velem a negyedik rész közben: betettem háttértévézéshez, hogy majd odafigyelgetek rá, és azt vettem észre, hogy nézem :)Nem annyira rossz ez, mondjuk ahhoz képest, hogy nem is várok tőle sokat.

bettygirl - 2012. 11. 05. 22:55

Nincs mese, nekem ez guilty pleasure lett. Persze, ehhez nagymértékben hozzájárul, hogy Vincent (és a hangja ahhh…) erős eyecandy lett nekem, pedig elsőre nem annyira jött be a színész külsőleg.

Lemoni - 2012. 11. 09. 18:42

Az 1×05 megint nagyon gyengére sikerült. Előkerült az egyik általam nagyon utált kliséesemény, a születésnapi meglepetés buli. ( A másik ilyen irritáló történés, amit szintén nem szoktak kihagyni, az osztálytalálkozó, remélem, azt nem sütik el valamikor, anélkül is elég roggyant a B&B). Halmazati büntetésül kezd előjönni a félreértésből elkövetett szerelmi szenvelgés. Ennél még az is jobb, amikor Vincent időnként leugrik a tetőről és bántalmaz valakit. Ami érthetetlen számomra, miért nézem mégis.

Orange_Green - 2012. 11. 10. 15:46

Érdekes ez a sorozat, azt érzem kicsit maguk az írók sem hisznek benne, és emiatt siklik néha félre a dolog. Pl. az 1×03 egészen jó volt, a nyomozós szál is rendben volt, a cliffhanger is működött a végén, az üldözéses jelenetnél ugyan állati idegesítő volt a kamera rángatása meg a kézikamerás felvételek, de ez még simán megbocsátható. Az 1×04 is rendben volt, aránylag. Már majdnem elkiabáltam, hogy tényleg feljövőben van a sorozat, erre jött az 1×05. Hát… Most megint ott vagyok, mint az első résznél voltam. Fogalmam sincs nézzem-e tovább. Persze úgyis fogom, mert valami/valaki (talán Vincent) berántott. De mielőtt elmennek téli szünetre remélem felpörgetik kicsit.

Balika88 - 2012. 11. 12. 17:34

én 3 részt láttam csak belőle…de egyelőre kiraktam a heti nézett sorozataim közül…egyszer lehet megnézem darálva..

viirag - 2012. 11. 12. 20:36

hehe, én is a szörny hangja miatt nézem! :) Brutál jó!

winnie - 2012. 11. 12. 21:38

nyomás nézni longmire-t és 10 thing i hate about you-t, azok az igazi hangemberek:)

Lemoni - 2012. 12. 01. 12:23

Mintha javulna a sorozat, az 1×07 egész rendesen volt összerakva :) Alig volt üresjárat, pörgősebbek voltak a jelenetek. KK kevésbé volt idegesítő és Evan nálam beelőzte Vincentet mint eyecandy :)

winnie - 2012. 12. 01. 15:20

pont ma írok róla, és pont az ellenkezőjét:)

Lemoni - 2012. 12. 01. 15:49

Oké…. gondolom nem az eyecandy témában fog kicsúcsosodni a véleménykülönbségünk :D

Lemoni - 2012. 12. 07. 19:48

1×08 is nézhető rész. Végre Vincent volt a középpontban és még mosolyogni is lehetett látni, meg amúgy is volt (végre)némi humor, köszönhetően az idióta popsztár gyereknek. Határozottan jót tesz a sorozatnak, ha nem Cat-centrikus, vagyis inkább úgy mondanám, ha nem körülötte forognak, hanem csak részese az eseményeknek. :)

viirag - 2012. 12. 09. 23:28

Azt lehet/ne tudni, hogy milyen elosztásban adják le az epizódokat? Még egy rész lesz csütörtökön, utána hogy?

winnie - 2012. 12. 10. 08:13

utána ünnepek jönnek és folytatás január elején. jórészt epizódok, majd a holtidőben, márciusban megint kisebb szünet

viirag - 2012. 12. 12. 20:46

Köszi! :)

Lemoni - 2012. 12. 14. 15:40

Korán örültem, hogy pozitív irányba változott a sorozat a két jó résszel (1×07,08), mert az 1×09 valami gyalázatosan unalmas, zone romantikás mélységekbe süllyedt.:( Az egész rész mintha Ms. Kreuk videós portfoliója lett volna a sok közelivel, de legalább a kínos vicsorgásainak és hülye arckifejezéseinek köszönhetően megvilágosodtam, ki is a szörnyeteg a filmben, Vincent viszont tényleg szép volt az öltönyben. :)

timcsike - 2013. 01. 10. 21:21

Ledaráltam az eddigi részeket a minap, sajnos anno az első után elakadtam. Nekem nagy bajom nincs a romantikával, viszont akkor a karakterekre gyúrhatnának, mert ez így édes kevés, főleg ha a nyomozás sem nagyon köt le. Kristin Kreuk csapnivaló színésznő, a szörnyecske valamivel jobb, a többi meg annyira nem érdekel, pedig szeretném ha érdekelne mi van velük.
Mindezek ellenére maradok, a Beast felsőteste, meg a hangja meggyőzött és imádom azt ahogy mondja hogy JT. :))

Lemoni - 2013. 01. 25. 17:18

Egész vállalható résszel tért vissza a sorozat. Jót tett, hogy bejött Vincent exe a képbe és Catnek már nem elég csak a szempillákat rebegtetni. Nem tudom, Vincent tényleg ilyen lazább, viccesebb fiú lesz a továbbiakban, nem áll rosszul neki, de kicsit fura a visszahúzódó, tépelődő szörny után. :) Csak azokat a recyclingolt “Stefan-Elena” dialógusokat a film végén (Elena-ház veranda=Cat erkély) a nyálzenével tüntetnék már el, annyira gáz. :$

Ancsika - 2013. 02. 01. 12:15

1×10 húú az nem semmi volt mikor Evan belevágta a kis bicskát Cat-ba hogy kapjon levegőt na mondom nem semmi ez a pasi :)) de milyen higgadtan csinálta …a másik észrevétel ami kevésbé bejött az az volt hogy Vinc összejön azzal a másik csajszival ez milyen már..tiszta gáz :/

Lemoni - 2013. 02. 01. 19:10

Az 1×11 valami olyan hihetetlen pocsék lett, hogy Plec néni se tudott volna ennyire trágyát alkotni, még a TVD leggázabb, legnyálasabb része is nívós ehhez képest. Most komolyan, még a (hmmm, meglehetősen jóképű) pszichiáternek is szerelmi nyavalyog Cat? Vincent meg tinédzser lamúrozik az exével a jégen? Hogy aztán majd egy nagyon mély és nagyon (mű) színészi átéléssel jöjjön a nagy beszélgetés? Talán tényleg hagyni kéne az egészet a francba, csak lopja tőlem az időt a jobb sorozatoktól.

Lemoni - 2013. 02. 08. 23:56

Ez most már menthetetlenül gagyi lett. Kár.
Kasza.

goodjohnwin - 2013. 02. 09. 22:44

hihetetlen, micsoda limonádét tudnak összehozni ilyen produkciós háttérrel…

jinjang - 2013. 02. 17. 11:30

Fura ez a sorozat. Amikor bepróbáltam, szinte biztos voltam benne, hogy engem ez nem fog érdekelni. De épp a téli sorozat-szünet volt, hát gondoltam, belenézek. Nyálas, giccses limonádét vártam, meg azt, hogy gondolatban mindig a szívlapát felé fogok nyúlkálni, amikor feltűnik Kristin a képernyőn – és ez mind be is jött.
De azért annyira nem volt rossz, mint amire számítottam. És Vincent karakterében láttam potenciált. Nem, nem a színész vett meg; iigen, jó pasi, meg a hangja is csúcs, de ez már csak hab volt a tortán.
Szóval megnéztem a 2. részt is, ami egy fokkal jobb volt. A harmadik meg megint egy hajszálnyival jobb. Aztán a negyedik után azt vettem észre, hogy épp darálom a sorozatot – és fura mód (eltekintve a szívlapát effektustól), de bejön. És még mindig Vincent karaktere miatt, akit sikerült olyan szimpatikusra megírni, hogy nem tudok nem szurkolni neki, hogy megtalálja a boldogságát és persze a gyógymódot. Meg valószínűleg azért jött még be, mert képes vagyok ezt a sorozatot pusztán szerelmi történetként nézni, a felesleges mellékszálakon meg nem idegesítem magam.

Aztán a sorozat elment egy kis szünetre, és mikor visszatért, egyfelől elérte a már-már kritikus szintet limonádé szempontból, annyit süllyedt, másfelől azzal a szívlapáttal pont az eddig kedvelt karaktert kezdeném ütni, és bár Kristin továbbra is irritáló színésznő, de gondolatban az ő karakterének pártját fogom ebben a szerelmi mizériában.
De azért én még maradok, már csak azért is, mert rájöttem, hogy annyira szimpla még a dialógusok szövege, hogy a nagyját angol felirattal is értem – és mert épp angolul tanulok, gyakorlásnak kiváló.

Lemoni - 2013. 02. 17. 14:53

Igen, az évad első felében még voltak nézhető részek, még akár jobb irányba is fejlődhetett volna az egész. De a szünet utáni visszatérés egy nagy fejbekólintás volt. Vincent-ből egy pitiző pincsikutyát csináltak, olvastam, hogy a múltkori részben flashmobot szervezett Cat-nek Valentin-napra, örülök, hogy nem láttam, mert a monitorom bánta volna! Ha szimpla, nyálas limonádé love story-t akartak csinálni a sorozatban, teljesen felesleges volt egy már klasszikus különös főhős figurát belevenni, bármilyen hétköznapi karakterrel megcsinálhatták volna. De ha már van egy akarata ellenére gyilkológéppé alakított szörnyeteg, akkor már ne arról szóljon a történet, hogy minden harmadik részben 5 percig üldözi valaki, hogy megölje, 2 részenként valaki kutakodik utána laborban és minden részben 30 percig nagy totálban csodálható Kristin Kreuk kettő arckifejezése közül valamelyik, mert már pontosan tudom, melyik foga csámpás a hölgynek és hány szál van a szemöldökében. Ha a szerelmi szál(ak)at és a történetet jól kezelik, felnőhetett volna a sorozat az Arrow mellé, de így még a TVD 3.,4. évados szintjét is messze alulmúlja.

Aszusz - 2013. 02. 18. 11:26

“De azért én még maradok, már csak azért is, mert rájöttem, hogy annyira szimpla még a dialógusok szövege, hogy a nagyját angol felirattal is értem – és mert épp angolul tanulok, gyakorlásnak kiváló.”
LOL, igen, nálam meg ez az a szint, hogy nem is töltök hozzá feliratot, úgy is értem minden szavát. A többi sorozathoz általában töltök angol feliratot (bár nem mindig), de ennél teljesen kihagyható :D
Én eddig kitartottam, de a legutóbbi rész (és főleg a következő rész előzetese) után nálam is kasza. Pedig elfogadtam, hogy egy szerelmi történet, melyhez csak töltelék az akció, de nagyon elment szappanoperába, és azt nem bírom. Talán egyszer majd belenézek még, hogy merre ment tovább.

yeeeyha - 2013. 03. 15. 18:18

Hát a sok néznivaló mellett nem jutottam el az 1×02-ig sem, aztán most hirtelen ötlettől vezérelve megnéztem a legutóbbi részt, az 1×14-et. Úgy voltam vele, hogy kikapcsolom, ha nagyon zavaros a sok rész kihagyás miatt… hát nem volt. Lazán kihagytam 12 részt, és voltaképpen semmiről se maradtam le, amit a rész eleji összefoglalóban ne lehetett volna megmutatni.
Amúgy nagyon közepes epizód volt ez, csak fogtam a fejem, hogy mik vannak itt. Több minden is versenghetne a legpocsékebb szálért, de a társ és a főnök titkos viszonya és a hugica szál volt a legszörnyűbb.
Cathrine húga valami hihetetlenül irritáló nőszemély, valami nagyon durván idegesítő volt az egész rész alatt. Gondolom máskor se jobb. Akkora hülyeség volt ezzel a szállal az epizód, hogy csak a csók dobott rajta – amúgy jól sikerült beletrafálnom pont az első csókos (?) részbe asszem :D
Aki miatt nézhető volt a rész, az Vincent, olyan szépen tud nézni, és olyan szép a hangja, hogy nem tudom nem szeretni. De hogy ezért folytatom-e? Hú, hát nem tom, talán.

energy - 2013. 05. 17. 08:31

Olyan kiábrándító volt az évadzáró, hogy végre sikerült a sok rossz rész után eljutnom a kaszáig.

JBen - 2013. 05. 19. 19:10

Sikerült megnéznem az évadzárót.

Olyan érzésem volt, mintha egy szépen lezárt sorozatot készítettek volna, ám mivel „az utolsó pillanatban” jött a berendelés, így tettek egy kis csavart a végére.

Meg vagyok róla győződve, hogy az utolsó reklámblokk utáni részt újraforgatták.

Így nézve azt kell mondjam, hogy a lehető legjobbat hozták ki a készítők a végére, amit kihozhattak belőle.

Jó persze vannak klisék, vannak hibák, néhol talán kicsit tényleg vontatott volt a sorozat, de valahogy mindig ennek a sorozatnak az új részeit vártam a legjobban a Célszemély és az Arrow után.

Ahogyan írni szokás, a folytatásban mindenképp van potenciál, nálam nem kérdés, hogy maradok.

Super TV2-re való érkezésnek van pontos időpontja?

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)


Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz