login |

Így kezdett a Voice

2012. 10. 15. 14:04 - Írta: winnie

32 hozzászólás | kategória: magyar nézettség,

TV2 The Voice – 1×01: 1,344M (29% SHR) – 18-49: 612e (33,8% SHR)
RTL Barátok közt – 6229-6230.: 1,153M (24,2% SHR) – 18-49: 379e (20,8% SHR)
RTL Helyszínelők – 1×06: 684e (16,9% SHR) – 18-49: 257e (14,8% SHR)

Egyelőre van különbség, hiszen az RTL a 3 órás X-Faktorral hozott 2,1M nézőt, a TV2 pedig másfél órással ennyit, de ki tudja, talán a visszajelzéseknek köszönhetően ez még változni fog. Vagy nem. De persze a nézettségben fontos, hogy míg az RTL filmismétlés ellen arat, addig a TV2 a Fókusz, a Barátok közt és egy esti sorozat ellen próbálkozott. A részletes adatok majd a hét folyamán Desmond Wallace-tól – összesítésben 18-49-ben mindenesetre két énekes reality lett az első kettő a heti toplistán.

32 hozzászólás Ne habozz!

Flanker - 2012. 10. 15. 14:28

Annyit tennék méghozzá, hogy a Voice számai 10-15%-kal van a tavaszi Megasztár nyitó számai alatt.

ldavid - 2012. 10. 15. 14:30

tv2 helyében én inkább vasárnapra raktam volna

NikoXXX - 2012. 10. 15. 14:33

Kell egy kis hirveres es stabil 1.5-ot hoz.

Tibi - 2012. 10. 15. 14:34

“az RTL 3 órás műsorral hozott 2,1M nézőt, a TV2 pedig másfél órással ennyit”

Ennek van bármi értelme, összeadni a Helyszínelők és a BK nézettségét? Nem az a lényeges, hogy a Voice 33.8% volt 18-49ben, a BK 20.8% a Helyszínelők meg 14.8%

Tomi - 2012. 10. 15. 14:51

A megasztár 6 így kezdett:

TV2 Megasztár: 1,467M (31,3% SHR), 18-49: 672e (34,2% SHR)

Hátha a jó visszajelzések miatt nőni fog jövő hétre és akkor már nem fog ellene menni a válogatott focimeccs sem.

De így is bazi nagy a különbség az X és a V között.

jim455 - 2012. 10. 15. 14:53

Az a baj, hogy már az elején elrontották, mert ha “A Hang” lenne a címe akkor nem mondom, hogy sokkal, de többen néznék.

AJ - 2012. 10. 15. 14:53

Tibi

Az RTL három órás műsora az X-faktor első élő adása. Nem összeadva a két műsor nézettsége.

lacoste - 2012. 10. 15. 15:00

Nem rosszak a számok, főleg úgy, hogy az rtl legerősebb hétköznapi műsora ellen ment! Viszont mivel februárra írták a döntőt, talán az is megeshet, hogy az x-faktor végeztével az élő adásokat szombatra rakják. Visszakerestem, hogy a megasztár 5, ami 2 éve pénteken fél9-kor kezdődött ilyen számokat hozott:
TV2 Megasztár: 1,881M (45% SHR), 18-49: 816e (43,8% SHR)

winnie - 2012. 10. 15. 15:01

“Az emberek többsége utálja a tehetség kutatókat aki meg imádja az megmarad a jól megszokottaknál amit már ismer.”

természetesen azt akartad írni, hogy az emberek többsége imádja a tehetségkutatókat – valamiért mindig azok a legnézettebb műsorok.

vagy, ha már ilyen “logika” alapján gondolkodsz, akkor az emberek többsége utálja a sorozatokat, a filmeket, a vetélkedőket, de leginkább a sportközvetítéseket.

ldavid - 2012. 10. 15. 15:10

” ha “A Hang” lenne a címe akkor nem mondom, hogy sokkal, de többen néznék.”
igen, mert az x-faktor-nak magyarban sok értelme van
amúgy meg legalább tanul az átlag nyelveket nem beszélő magyar egy angol szót…

bozsy - 2012. 10. 15. 15:11

A válogatott meccset akartam én is említeni, az mennyit “vett el” ?
A vasárnapról mi a véleményed?

jim455 - 2012. 10. 15. 15:23

”mert az x-faktor-nak magyarban sok értelme van”

Van olyan magyarított szó, hogy faktor, nem véletlenül írjuk k-val, a voice pedig egy teljesen angol szó, ráadásul a voice-ot nem úgy ejtjük ahogy írjuk, úgyhogy igen, több értelme van a faktornak.

karnak - 2012. 10. 15. 15:54

Talán a The Voice célközönsége nem is az aki nem tudja kiejteni, hogy vojsz..

A magas nézőszám mellett azért néha nem ártana olyan műsor is ahol az emberek egy része tudja hogy mit néz és miért.

Még az itteni kommentelők is elképesztenek, pl az aki nem tudja hogy az angolban nem tudta ki az a will i am, meg a jesse j, és szó szerint (“egyedül tom jones neve mondott valamit”)

egyedül tom jones neve mondott valamit
egyedül tom jones neve mondott valamit
egyedül tom jones neve mondott valamit
egyedül tom jones neve mondott valamit

.. szóval az miért néz ilyen műsort? és nem megbántani akarom (bár attól még mert leírom kevésbé vagyok seggfej persze), de mégis.. hiszen itt a mentorok szerepe elvileg jelentős, ők adják a show 65%-át kb. Azzal akik, azzal amit csináltak és csinálnak.

Sherlock20 - 2012. 10. 15. 16:02

Kijött a Voice nézettség istenítése is a tv2-től

http://voice.hu/hirek/116544_itthon_is_egyertelmu_siker_a_voice.html

P009 - 2012. 10. 15. 17:23

És utána hogyan nyitott a Common Law és a Grimm? Supnat? CM?

winnie - 2012. 10. 15. 17:26

Karnak: miert kell ismerni barkinek is mkindenfele zeneszt, ahhoz, hogy elvezze a musort? Foleg egy will.i.am-et vagy jessie j-t. Rola most sem tudom, hogy kicsoda. Xf-es tulisarol sem. Mezo misirol sem. Nem mindenkinek balaptudas az, ami neked az. Te is sok altalam alapvetonek velt dolgot nem tudsz mondjuk a sorozatokrol es megis elvezheted oket. A zsuriben lehetne 4 random ember is, lenyeg, h jok legyenek.

Nedwya - 2012. 10. 15. 17:42

A Voice szerintem harmat gyenge. Ez látszik meg a nézettségben is, nem az hogy mi ellen megy. Ha valami jó az jó egy erős műsor ellen is, nem csak egy brazil szappanopera ellen.
Persze levonni levonhat a nézettségből, de 1,3 millió az édes de kevés.

Az idei X erősebb nézettségileg mint a 2011-es? Csak mert a mezőny szerintem kenterbe veri a tavalyit meg a voice-t.

A Voice szerintem esni fog, mert az első részben sokan csak az újdonság hatás miatt nézték.(Köztük én is)

El Diablo - 2012. 10. 15. 18:30

Nincs vér a TV2 pucájában, simán szombatra kellene rakni az X-Faktor ellen. Legyen harc!

dzsiaj - 2012. 10. 15. 18:49

“A Voice szerintem harmat gyenge. Ez látszik meg a nézettségben is,”

A nézettségen az látszik meg, hogy nyert. Amúgy, ha szerinted ez a nézettség harmatgyenge, akkor nézd meg, hány jobban hozó műsor lesz a Voice-nál a heti összesítésben ;)

“nem az hogy mi ellen megy. Ha valami jó az jó egy erős műsor ellen is, nem csak egy brazil szappanopera ellen.”

Hehe. Hát éppen ez az. Hogy a Voice a sokáig egyeduralkodó (mára persze legyengült) BK-t, és egy amerikai sorozatot vert meg.

“Az idei X erősebb nézettségileg mint a 2011-es? ”

Kábé ugyanúgy hoz.

“Nincs vér a TV2 pucájában, simán szombatra kellene rakni az X-Faktor ellen. Legyen harc!”

Tavaly megpróbálták a harcot a Megasztárral. Csúfosan elbuktak. A kanapéról könnyű mondani, de ha te lennél a TV2 programigazgatója, ilyen eredmények után szerintem te sem kockáztattál volna;)

AJ - 2012. 10. 15. 18:50

Itt a három X-faktor nézettsége:
http://m.cdn.blog.hu/mu/musorvizio/x-faktor.PNG

JcGross - 2012. 10. 15. 19:10

Úgy látom a pénz&sárm még mindig jól hoz.
A Voice nem olyan rossz mint vártam, bár kétség kívül gyengébb a faktornál. Azt nem tudom, mit fog kezdeni ez a 4 szerencsétlen mikor csinálni is kell valami érdemlegeset? Somló már egy kivénhedt öregember, Malek Andrea sose volt nagy szám, Mező Misit se tartom valami űber nagy tehetségnek. Egyedül Caramel az akiből kinézem, hogy még konyít is valamit ahhoz, mit kéne a versenyzőivel kezdeni, de azért nem várok tőle se csodákat. Jó, azért a faktorosok se sokkal jobbak, de ők legalább már rutinosak ebben.

karnak - 2012. 10. 15. 20:29

Winnie:
Ebben most nincs igazad szerintem,maradjunk abban h nem ertunk egyet, miert is:

Azt gondolom hogy megertsek egy altalam nezett dolgot tudnom kell ki-mit-miert csinal a kepernyomon.
Altalaban olyan sorozatokat, filmeket nezek amikrol egeszen pontosan tudom azt ami kell, ha epp nem, utannajarok.

Itt pedig a zsuri szerepe fontos, egyaltalan nem random akarkik hanem valamit leraktak az asztalra. Szamomra (es elvileg a keszitok illetve a koncepcio alapja is ez) fontos hogy az adott enekes valamiert valassza az adott mentort. Mit tud a mentor hozzatenni, mit tud kihozni, mi az a plusz amiert o valasztva lesz… Hiszen ez a ‘dramai’ pillanat okozoja a blindoknal.

Ez jol lekovetheto a us voice-on is, es szerintem a regi megasztaroknal is mukodott a zsuri (nem mint mentoralas, hanem velemenyformalas). Tudtuk kik ok illetve megtudtuk. Ez a momentum itt a magyarnal most nincs meg, ezert -bar ahogy irtam kifejezetten feludules vegre az rtl utan valami- lapos a voice, mezo bohockodasa kell h ne aludjon el az ember, de gyomorremegest nen okoz a valasztas.

Btw A tobbi sorozatrol is igy gondolkodom, nem sokat nezek, illetve igyekszem minden infot megtudni arrol amit, epp ezert is olvaslak titeket. Es nem a comment blog-ot, nalam a hatterinfo elsodleges, masnak lehet hogy nem.. Lehet valaki vegignez egy charlie sheen roast-ot minden relevans ismeret nelkul, vagy egy william shatnerest ugy hogy azt hiszi abban ewokok vannak de en nem ilyen vagyok.

karnak - 2012. 10. 15. 20:35

Annyit meg az elozohoz hogy nem kotelezo nyilvan az alapossag, azt gondolom viszont h elvezhetobbe teszi a dolgot, a tul keves meg elvezhetetlenne. Ha valaki ne tud semmit az amerikai kozeletrol es politikarol, sorkinrol, nem biztos h newsroom-ot kell neznie, vagy azt mondja h szar.. Pedig nem feltetlenul a show az.

Saint - 2012. 10. 15. 21:38

Én csak azt nem értem, hogy a “harmatgyenge volt a Voice” kommentelők honnan érkeznek (majdnem olyan mintha.. a sorozatjunkiera nem egy kollektíva kommentelne) ahhoz képest milyen pozitív véleménnyel volt a kibeszélő 90+%-a róla és alapvetően az oldal is (és persze nekem is bejött).

Én nagyon remélem, hogy porig alázza majd az X-faktort, az csak nekünk nézőknek jó, mert a versenyben egyre színvonalasabb műsorokat kapunk. (Ahogy anno az első X-faktor hatalmas lépés volt a már kiöregedő és vicc kategóriás Megasztárhoz képest.)

Az már tényleg csak “mellékes”, hogy mennyire jó embereket találtak eddig a Voiceban, persze hiába tehetségkutató mindkettő, tudjuk, hogy picit máshogy operálnak, ez mégis hatalmas plusz.

Amikor az x-faktor első élő adásában, a döntőben, a legjobbak legjobbjai között azt kell hallanom, hogy “volt néhány hamis hang, de lesz ez még jobb is”, akkor felüdülés már az első Voice adás alatt ennyi tehetséges embert hallgatni.
(És persze a véletlen/nem véletlen Zámbó/Rúzsa kettős is tökéletesen kiemeli a két show közötti hatalmas különbséget.)

Gedeon74 - 2012. 10. 15. 23:21

Kedves karnak!

Ha már beidéztél, hozzászólnék, bár winnie a legalapvetőbb kérdésedre már válaszolt.

(BTW, szó szerint ezt írtam: “Az egyetlen ember, akinek a neve mondott valamit, az Tom Jones.” Idézni csak pontosan, szépen.)

Megnyugtatlak (vagy elképesztelek), tudtam, hogy mit nézek és azt is, hogy miért. Szóval azért néztem, mert szórakoztatott.

És valóban, nincs szükségem arra, hogy tudjam ki kicsoda a zsűriben ahhoz, hogy élvezzem a műsort. (Például az összes magyar mesterről volt egy átlagos ismeretem, mégse volt igazán érdekes számomra az ő szereplésük, akkor most miszösz?) Az én számomra a szórakozás faktort (öröm/bosszúság) az adja, hogy egy általam jó hangúnak tartott énekesre megfordul-e valaki, és ha nem, miért nem, vagy egy nekem nem igazán tetsző hangra hogyhogy megfordultak, vajon mit hallhattak benne. Majd szórakoztató a versengés az énekesért, a későbbiekben pedig a szorítás az egy-két kedvencért.

Az előző posztnál abban egyetértettem veled, hogy a kinti mesterválasztásnak van súlya, tétje, ellentétben a magyarral. Igen. A versenyzők számára. De nem nekem. Ergo, a versenyző nem árt, ha tisztában van azzal, kitől mire számíthat, különös tekintettel arra, hogy ő tudja magáról, hogy milyen irányban szeretne később elindulni. De számomra teljesen mindegy, hogy ő kit választ. A te logikád alapján ismerni kéne a versenyzőket is, hisz így lenne igazán kerek a kép, melyiknek melyik mester lenne jó és hasznos. De lefogadom, a jelentkezőknek te sem jártál utána.

Egyetértek veled abban is, hogy ebben a formátumban fontosabb a mesterek szerepe. De nem azért, mert tudnom kéne, hogy őt mi motiválja egy-egy versenyző megszerzésében. Ezen a ponton nekem az az érdekes és szórakoztató, AHOGY a mesterek esetleg küzdenek a jelentkezőért. Pont. A miért nem érdekel. Az ahogy pedig élvezhető anélkül is, hogy én tudnám, hogy ők kik. Mellesleg, egy pár dolog kiderült róluk a műsor alatt. És, némileg ellentmondva magadnak, pont ezt hozod fel a Megasztárral kapcsolatban: “Tudtuk kik ok illetve megtudtuk.” Igen, megtudtuk közben. Mert előtte nem hiszem, hogy tömegek ismerték volna a Bakácsot vagy a Somát, és Pierrot-ról is max csak annyit, hogy ja tényleg, ő az a bohóc. Hogy stílszerű legyek, az egyetlen ember, akinek a neve akkor mondott valamit, az Presszer Gábor. Mégis működött az a zsűri.

Egy roast élvezéséhez nyilvánvaló, hogy kell ismerni az illető személyét, tetteit, addigi munkáit, hisz erre vannak felépítve a poénok. A két műsor teljesen más.

Szóval, elfogadom, hogy neked (majdnem) mindennek utána kell járnod ahhoz, hogy jól tudj szórakozni valamin, de szíves engedelmeddel, én nem vagyok ilyen. Kérlek, nézd el nekem! Akár gondolhatod is, hogy egyszerű vagyok, mint a faék, de persze ebben az esetben, és csakis ebben az esetben hadd gondoljam rólad, hogy te meg bonyolult vagy, mint egy matyóhímzéses labirintus.

Gedeon74 - 2012. 10. 16. 01:55

És jut eszembe még valami, ami eléggé csípte a szemem.

@JcGross

“Somló már egy kivénhedt öregember.”

(Túl azon, hogy ebből lerí, milyen tisztelettel viseltetsz úgy általánosságban az emberek felé.)

Ha Somló szerinted nem alkalmas mesternek a Voice-ba, az oké. Na de csak a kora miatt? A Rolling Stones világturnézik (mind idősebb, mint Somló), BB King 3 éve Európában turnézott és most is, 87 évesen folyamatosan koncertezik, és biztos lehetne folytatni a sort, hogy például a kommentekben már szerencsétlenül agyonemlegetett Tom Jones-ról ne is beszéljünk.

winnie - 2012. 10. 16. 10:21

“Annyit meg az elozohoz hogy nem kotelezo nyilvan az alapossag, azt gondolom viszont h elvezhetobbe teszi a dolgot,”

ezzel 100%-ban egyetértek, így van.

gabi25 - 2012. 10. 16. 11:46

A BK ellen elég durva nézettséget hozott. Az X ellen csak egy film megy szombaton. Jól látszik a számokból, ha ugyanúgy film menne helyette , akkor a voice 2 milla felett menne stabilan, szerintem verné az X-et simán.

dzsiaj - 2012. 10. 16. 18:46

“Jól látszik a számokból, ha ugyanúgy film menne helyette , akkor a voice 2 milla felett menne stabilan, szerintem verné az X-et simán.”

A matematikában ezt hívják egyenes arányosságnak, amit te leírsz. Kár, hogy a nézettségekre nem vonatkoztatható. Csak azért, mert az X leveri a random filmet, és 2 millió felett hoz, abból még egyáltalán nem következik, hogy ugyanezt a Voice is megcsinálná. Sőt. Tavaly a Megasztár 1.4 millió nézővel “premierelt” pénteken, azaz úgy 100 000 nézővel többel, mint most a Voice, az X-től mégis kikapott korábban szombatonként. Fölösleges elhamarkodott következtetéseket levonni tehát, a nagy igazságot úgyis csak akkor tudjuk meg, ha valamikor a 2 műsor majd egymás ellen megy.

karnak - 2012. 10. 16. 19:24

Kedves Gedeon74,

Az egyetlen ember, akinek a neve mondott valamit, az Tom Jones.
Az egyetlen ember, akinek a neve mondott valamit, az Tom Jones.
Az egyetlen ember, akinek a neve mondott valamit, az Tom Jones.Az egyetlen ember, akinek a neve mondott valamit, az Tom Jones.Az egyetlen ember, akinek a neve mondott valamit, az Tom Jones.Az egyetlen ember, akinek a neve mondott valamit, az Tom Jones.Az egyetlen ember, akinek a neve mondott valamit, az Tom Jones.

A felvetéseidre: jogos, fejből próbáltam idézni, nem ment, öregszem.

A többire: látod ebben látjuk másként a dolgot, nekem a roast-os hasonlat teljesen ül, (persze telefonon írtam, így kimaradt a star trek-ewok lényeg, de mindegy), nekem fontos a mentor szerepe. Ha tudom mit tett le az asztalra, milyen énekes, producer, kiket istápolt pl c l green a us-ben, akkor értem, hogy miért őt választják vagy épp nem. Vagy épp miért érdekes ha valaki nem őt akinek elvileg ő az ideális a többi zsűritag szerint is.

A “megtudjuk”-ról pedig: nekem mind3 megás zsűri ismert volt, pierrot munkáit gangxta zoli miatt korábban körbejártam (neki csinálta az első lemezükre a zenealapot, és g zoli is ennyit tudott róla, h a bohóc, soma sokat szerepelt, novákot is ismertem, akiről nem tudtam az a bakáts volt, azt meg megnéztem, hogy ki is ő, miért van ott. Uez a mostani us voice-ra is igaz, 3 zsűritag teljesen jól ismert, a 4. nem, ezért megnéztem.

Szerintem a show része az hogy ezt tudja az ember, így van felépítve, viszont az énekes ismerete elvileg annyiban merül ki, hogy elmondja a sanyarú sorsát, de engem pl igen érdekel hogy amikor valakire mondják h egyértelmű h x-hez vagy y-hoz kellene mennie, akkor miért mondják? ki ő, mármint a mentor.

Ha valakit nem érdekel, ez van, nekem fura, de azt ne írd h téged leegyszerűztelek, magamat meg piedesztára emeltem, mert nem erről van szó.

Ps:
van ismerősöm aki roastokon szórakozott remekül úgy ahogy fent írtam, azaz semmit nem tudott a személyekről a hátterekről, és mégis röhögött.

Te erre írtad hogy az ugye természetes h kell tudni, azaz az neked lenne fura ,miért is nézi??

..és mégsem, a párom pedig nulla infóval bír newsroom háttere ügyben, sőt utál mindenféle politikát, mégis az egyik kedvence. Számomra ez is érthetetlen, de mégis igaz, és nyilván őt sem tekintem egyszerűnek, hülyének, egyszerűen nekem teljesen érthetetlen volt hogy mi tetszik így neki. De ha jó neki, és tetszik annak én örülök.

Nem vagyok sem gondolatrendőrség, sem ízlésrendőrség, ergo attól mert nekem ez nem teljesen érthető, attól még nem tiltom meg senkinek, mint hogy leírni sem tilos ezt, lehülyézni meg nem állt sose szándékomban senkit.

Remélem érhetően sikerült leírnom kutyafuttában.

Gedeon74 - 2012. 10. 16. 23:21

Látod karnak, ha azt írod le már elsőre is, hogy te nem tudsz élvezni egy műsort, ha nem rendelkezel róla kielégítő háttérinformációval, míg vannak olyan emberek, akik meg igen, és ez neked fura, akkor ez egy elfogadható vélemény. Mert nem vagyunk egyformák, másként látjuk a dolgokat. Viszont mikor azt állítod, hogy nem tudom mit és miért nézek, azzal minősítesz, szelíd megfogalmazásban leegyszerűzöl.

Érdekes megnézni, hogy végül honnan hova jutottunk. Onnan, hogy rajtam, aki mindenféle háttérinfó nélkül is simán élveztem egy műsort úgy kiakadtál, hogy nem győzted sulykolni az ominózus mondatomat, eljutottunk oda, hogy a végén a személyes ismeretségi körödből két példát is hoztál, hogy igen, van olyan, hogy valaki mindenféle háttérinfó nélkül is simán élvezhet egy műsort. Még egy roast-ot is. És én kérek elnézést, módosítom is a véleményemet, még egy roast-ot is lehet így élvezni. ;)

Karnak - 2012. 10. 17. 03:04

Persze h leirtam a peldakat, nem akartam azt a latszatot kelteni h en aztan mindenkit hulyenek tartok aki nem olyan es nem ugy…Nem akadtam ki, racsodalkoztam .. Megint.

Ettol sem a tied sem az en velemenyem nem valtozik de ez sem volt cel. Jo szorakozast,
Orultem:)

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz