login |

The Walking Dead: kezdett a 3. évad

2012. 10. 15. 14:26 - Írta: human

205 hozzászólás | kategória: kritika,

OMG, de még hogy! Akit a tavalyi élet a farmon kiábrándított, az mindenképp nézze meg ezt a premiert, még ha utána nem is folytatja. Senki nem reménykedik abban, hogy hasonló aprítás lesz végig, de most 45 percben megkaptuk a magunkét.

Nem merem azt hinni, hogy hallgattak a második évadot fikázókra, hiszen annak a premierje is feszült volt, aztán mi lett belőle. Oké, nekem tetszett, de a kommentekben inkább a negativitás volt jelen. Ha eddig nem esett le: nagyon sok zombi hullott el tegnap, méghozzá jó pár feszült jelenet során. Innentől spoilerek.

Atyaég! Nem is éreztem, hogy már mindjárt vége a résznek, és ób##zdmeg felkiáltással fogadtam a cliffhangert. Ez a 45 perc veszett gyorsan elrepült.

Egyrészt remek húzás, hogy ekkorát léptek az időben. Egy-két utalás az elmúlt hónapokra, és kész. Így kicsit át is formálhatták a csapaton belüli kapcsolatokat, megadhatták a kezdő tempót a formálódó nagyobb zombi hordával (ebben még mindig a World War Z a legerősebb amúgy, olvassátok el), és viszonylag értelmesen be is hozhatták a börtön-szálat. De leginkább a kapcsolatok számítanak ebből, hiszen így nem annyira hiteltelen a sok változás, mintha két nap alatt történne.

Tetszett az is, hogy nem demokrácia van, a helyzet változatlan. És a többiek nem lázadoznak, maximum kimerültek a folyamatos menekülésben. Rick igazi vezetőként viselkedik, kemény döntéseket hoz, de mégis törődik az “embereivel”. Ez a dinamika is teljesen működött.

Ami engem zavart, az a gyerek szál továbbra is. Kit érdekel a Lori sorsa? Ha a csaj nem érdekel minket, akkor a bébi még kevésbé. Szerencsére nem kapott túl sok játékidőt ez a szál. A másik pedig a két nő, a szamuráj és Andrea. Nyilván lesz értelme ennek is, de az 5 perc amit kaptak kicsit kilógott a részből.

A vérengzés pedig… öröm volt nézni. Igazi posztapok-zombi sorozat feelinget hozta. Nem erről szól a Walking Dead, de néha bizony kell bele. A nulla pénzes, sötét cellákban bolyongásos jeleneten konkrétan izgultam mint állat. Meg a cold openen is, ahogy elmenekültek a sok zombitól.

Mikor lesz már jövő hétfő? Képregényes spoilert ne ide, hanem a külön topikjába írjatok! Köszi.

További írások a sorozatról:

205 hozzászólás Ne habozz!

pwnerer - 2012. 10. 15. 15:39

A kis Maggie-be még mindig tudnék szerelmes lenni.

A rész maga meg kifejezetten jó, pörgős volt, csak most megint várni kell a következő részig :)

SPOILER

Carl meg úgy látszik igyekszik hamar felnőni, és megvakarná a szőkének ott, ahol viszket.

poirobi - 2012. 10. 15. 15:41

Én csak azon csodálkoztam, hogy senki nem fintorodik el amikor egy zárt térben sétálnak, tele rothadófélben lévő tetemek között. Vagy már lehet hozzászoktak? Amúgy élvezetes volt a rész, kiváncsi vagyok mi lesz az öreggel. (mankóval rohangálni elég necces)

pwnerer - 2012. 10. 15. 15:44

poirobi: most nem tudok pontos időt, de már több, mint egy éve ez az állapot van, szerintem az, hogy a hullákat kell szagolgatniuk az olyan, mint neked vasárnapi ebédnél a rántott hús.

SPOILER
Mankó? Börtönben vannak, aminek a része, ahol vannak már biztonságos, nem nagyon kell hova rohangálnia.

poirobi - 2012. 10. 15. 15:45

@pwnerer nagyon remélem, hogy Carl “Mrs Robinson” iránti érzelmei hamar elfojtásra kerülnek

Pocok - 2012. 10. 15. 15:55

A budget 95%-a elment erre a részre…

szpojleres mókus - 2012. 10. 15. 15:57

Ez a szamurájkardos whoopi goldberg szerintem irtó gagyi.

casi - 2012. 10. 15. 15:59

teljesen egyetértek, jó kis rész volt, dettó felkiáltás a végén:D örülök, hogy végre normális fegyvereik is vannak, hiszen a lövéseket meghallja a többi zombi. Arra lennék kíváncsi, hogy mikor fogynak el végre a töltények:D

casi - 2012. 10. 15. 16:01

jajj és még annyi, hogy szerintem pont jó volt az az öt perc, amikor a fekete nőcit hozták be, azóta azt kérdezem magamtól, hogy miért hurcolja magával azt a két zombit, és hogy azok mitől lettek ilyen jámborak, hogy nem is próbálják megtámadni őket

Heisenberg - 2012. 10. 15. 16:04

A rabszolgazombiknak nincs kezük meg harapásra alkalmas szájuk, úgyhogy azért ártalmatlanok. De hogy miért tartja őket, azt én sem értem.

Orkuki - 2012. 10. 15. 16:06

Én is gondolkoztam a ölebzombikon, de a részben amikor elindultak azok vitték a cuccot.

MikkaMakka - 2012. 10. 15. 16:15

letettem a hajam olyan metélés volt. Rick végre igazi badass leader, szarik Lori picsogására
Carl-lal se volt gond
nagyon gyorsan legyen jövő hét:)

jarodfree - 2012. 10. 15. 16:20

így van, ezek sherpazombik.

Arsenal93 - 2012. 10. 15. 16:23

Nagyon jó rész volt.A cliffhanger ütött.Kiváncsian várom mit hoznak ki belőle,remélem a következő részben már jön a kormányzó is.

Vasile - 2012. 10. 15. 16:26

sherpazombi :DD nem gondoltam hogy látok még újdonságot zombi téren :)

the_daver - 2012. 10. 15. 16:32

Akkor én majd leszek a mindennel elégedetlen oldal:

Reménykedtem, de az új rész pont olyan Zs-kategóriás és közhelyes lett, mint amilyen a második évad volt. Őszintén szólva nem tudom elképzelni, hogy pár beteg emberen kívül, aki a szétrobbanó fejekre meg a hektoliternyi vérre csorgat, bejöhet ez bárkinek is.

Továbbra is tartom, hogy a sorozat legnagyobb baja az inkompetens írógárda: csak karaktert és konfliktust nem tudnak írni, utóbbi legjobb bizonyíték az újabb értelmetlen sérülés/haláleset (volt már, aki nem hülyén halt meg ebben a sorozatban?).

Pidu - 2012. 10. 15. 16:33

Nagyon jó rész volt, átment Left for Dead 2-be: macséták, fekacsajnál kard. Plusz a beöltözött smasszerek. Kellett idő, míg rájöjjenek, hogy nyakon kell szúrni őket. :D Remélem ez a minőség fennmarad az évad során, nem úgy, mint a második évadban… :)

human - 2012. 10. 15. 16:37

ja, l4d2 volt fullosan a testpáncélos zombi

the_daver: egyértelműen mindeki beteg aki egy zombis sorozatban vérengzést is vár. Ne viccelj már, ez alapvető pszichológia! Végre valaki kielemezte a nézőket!

the_daver - 2012. 10. 15. 16:45

human: Semmi gond nem lenne, ha nem a forgatókönyvön akarnának ezzel spórolni. Kb a fele annyi volt a szkriptnek, hogy “harcolnak, fej loccsan, vér fröccsen, hurrá”.

play93 - 2012. 10. 15. 16:48

SPOILER
hangosan röhögtem, mikor carol panaszkodott a visszarúgásra, miközben meg se mozdultak a fegyverek mikor lőttek velük xD

Vasile - 2012. 10. 15. 16:51

play nézd vissza mégegyszer,lehet látni nála mikor visszarúg,majdnem le is lövi Ricket :)

Lucky!? - 2012. 10. 15. 16:57

casi, ahogy néztem azokkal viteti a cuccokat :D

tompóó - 2012. 10. 15. 17:01

Csodálatos volt!!!

Pistol Pete - 2012. 10. 15. 17:06

Egy dologban nem értek egyet: szerintem pont, hogy nagyon rossz volt amiért a tél csak úgy kiesett a sztoriból. Kíváncsi lettem volna rá. Mennyire készültek rá a farmon, hogy gyűjtenek élelmet, ruhákat és remélhetőleg a hó akadályozza a zombikat, lehet nem is bírják a hideget stb. Előző évad nem úgy ért véget, hogy meglátták a börtönt? Hónapokig kerülgették? A telet elintézték két szóval, “házról házra jártunk, macskakaján éltünk, de most már oké ültetünk paradicsomot…”

Ha majd lesznek flashbackek mit csináltak hóban, fagyban akkor még azt mondom oké, de az sem az igazi.

Maggie tényleg szuper, az egyetlen kedvelhető női karakter.

Jeol - 2012. 10. 15. 17:07

Brutál volt, nagyon bejött. (előző évad fikázói között voltam)

superpityu - 2012. 10. 15. 17:10

Rohadtul jó volt. a feszültség végig megvolt. a rész vége szintén ütött. mikor lesz már jövőhét?

Pistol Pete - 2012. 10. 15. 17:46

Sherpazombi 2.0 fejlesztés: ha majd egyszer végre kifogynak az üzemanyagból (talán nem biztos) befognak pár zombit a kocsik elé, csalinak odalógatják Hershel lábát és kész a zombihintó.

Hooligan - 2012. 10. 15. 17:47

Pistol Pete: “Kíváncsi lettem volna rá. Mennyire készültek rá a farmon, hogy gyűjtenek élelmet, ruhákat és remélhetőleg a hó akadályozza a zombikat, lehet nem is bírják a hideget stb.” –> World War Z. Tényleg alapmű ebben a kategóriában, érdemes elolvasni. És utána már nem fognak dolgok annyira hiányozni a sorozatból. :)

Korrekt kezdés volt egyébként.

SilverKL - 2012. 10. 15. 18:04

Tetszett! Csak így tovább, remélem, hogy még tartogatnak ilyen részeket. A henteléssel sem volt baj, és most konkrétan Lori pityogása sem készített ki, mert legalább kezd rádöbbenni a hibáira, értékeket látni Rick-ben. Vagy csak nem tetszik neki, hogy keresztülnézik mint az üveget. :D
Ami viszont nem tetszett:

SPOILER
Kardos karatélyozós afro csajszi a zombikutyákkal, úgy ápolja Andreát mint valami lezbika. Andrea a 2. évad végén egy BADASS csaj lett, hová tűnt a mentalitása.
Miért mennek végig a börtön sötét folyosóin, ha pusztán intenzív ordibálásokkal is kicsalhatnák a zombi népséget. Rick a “kapuhoz futok” mutatványának sem volt semmi értelme, mert simán kinyírhatták volna az összes zombit a kerítésen keresztül is úgyis odamentek volna, mert “birkák”. Max. nem 5 perc lett volna a mutatvány, hanem fél vagy max. 1 óra. Nem volt ott annyi járkáló…
A rohamsisakos járkálókat meg miért tartott olyan sokáig kinyírni. Jah hogy rá kellett jönni a módszerre… Hisz még harapni sem tudtak a sisak miatt.
SPOILER VÉGE

Bandido - 2012. 10. 15. 18:10

A szamurájkardos néger némber nagyon gagyira sikeredett.
Meg mi a bánatos isten ***** ért hordozza azt a két gyökér zombit magával. Nincs elég baja anélkül, hogy azzal a kettővel is kínlódjon?

Spoiler

Mi abban a logika, hogy lecsapják az öreg lábát? Nem arról volt szó, hogy mindenki meg van fertőződve és csak akkor lesznek zombik ha megpusztulnak? Abba a harapásba belehalt volna de abba nem, hogy azzal a “steril” baltával lecsapják a lábát? Ráadásul olyan szutyok szemét kosz van mindenfelé, hogy úgyis elkap minimum 6 másik fertőzést és abba hal bele.

Bandido - 2012. 10. 15. 18:15

Amúgy nem nagyon hittem a szememnek. Tré-dog többet szerepelt ebben az egy részben mint összesen a második évadban. Habár az nem rémlik, hogy szolt is volna akár egy szót is.

Zen - 2012. 10. 15. 18:20

Kövezzetek meg, de én bírom a 3. évados Carlt! Nem kényeskedik, nem picsog, elszánt, de tudja mi a dolga és hol a helye. Remélem a 10. évadban összejön a szöszkével… :D Csak maradjon is ilyen.
A rész amúgy remek volt, évadnyitónak tökéletes, szerintem nem lesz baj, ha egy kicsit kevesebb az akció és picivel több a dráma (vagy más, nem akció elem) később, tetszene egy jó aranyközépút!
Remek volt, alig várom a következőt!

Bbandi90 - 2012. 10. 15. 18:24

AWSOMEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ezzel mindent elmondtam a részről. Végre a 2. évados picsogás után jött egy kis eksön.

“A rabszolgazombiknak nincs kezük meg harapásra alkalmas szájuk, úgyhogy azért ártalmatlanok. De hogy miért tartja őket, azt én sem értem.”

SPOILER!!!!!!!!
Az egyik a bátyja a másik meg a szerelme ha jól tudom.
És mivel nem tudta őket megölni (nem vitte rá a szíve) így hordozza magával őket.

Pistol Pete - 2012. 10. 15. 18:30

“Andrea a 2. évad végén egy BADASS csaj lett, hová tűnt a mentalitása.”

Több hónappal később vagyunk, nem tudjuk mi történt télen. Az is lehet most is badass, csak momentán kissé náthás…

“Miért mennek végig a börtön sötét folyosóin, ha pusztán intenzív ordibálásokkal is kicsalhatnák a zombi népséget. ”

Nem tudják hányan vannak, sokkal nem tudnak egyszerre elbánni és közben cuccokat is kerestek. Ha kihívnak száz zombit lehet elzárják magukat pl. egy raktártól ahol találnak lőszert, rohamsisakot, páncélt egyéb hasznos dolgot.

“Rick a “kapuhoz futok” mutatványának sem volt semmi értelme, mert simán kinyírhatták volna az összes zombit a kerítésen keresztül”

És akkor az lenne baj miért nincs izgalmas kaszabolás, kerítésen keresztül könnyű!

A háziasított láncos zombikra is biztos kapunk konkrét magyarázatot, de már most látszik pl. hasznosak, hogy cipelik a cuccot. Az is lehet a többi zombi nagyobb eséllyel elkerüli őket, mert azt hiszik ők is zombik hiszen zombikkal vannak.

human - 2012. 10. 15. 18:30

SilverKL: azzal esetleg a kapun túliakat is kicsalták volna a szabadra, de ők mindenképp ott akartak nyugiban pihenni végre.

Kissur - 2012. 10. 15. 18:45

Ez a kezdés bizony nálam kő keményen 9/10 (hátha tudják még überelni). Amikor a bementek a börtönön belülre felfedezni, én is olyan izgatott voltam, mint ők, hogy jaj vajon mi lesz a sarkon túl. Tényleg olyan volt, mintha én is ott lennék velük. Amikor meg ismeretlen területen menekültek, a félig sötétben ott konkrétan kapaszkodtam a székembe. Elismerésem, fantasztikus epizód volt. Nagyon várós a folytatás.

JKJ - 2012. 10. 15. 18:48

Bepróbáltam ezt a részt, mert reméltem, hogy tévedtem amikor az előző évadzáró után abbahagytam, de sajnos nem tévedtem.

Sok szempontból nagyon jó sorozat (látvány, alapsztori, hangulat), de az írók és a karakterek kiborítóak. Szó szerint fogom a fejem néha. Úgy döntöttem nem nézem tovább a szenvedéseiket :-)

Kissur - 2012. 10. 15. 18:50

Ja és plusz remélem belülről felfalja a kis csöppség Lori-t. Gondoljatok bele, milyen állat lenne már (szó szerint is), ha kiszakadna a hasa, és kibukkanna egy zombibaba. :D

Vics - 2012. 10. 15. 18:51

Húb××meg és aztak××rva!!
Nagyon jó rész volt!!
Volt benne minden: dráma, akció, posztap életérzés.

SPOILER:
Amikor Lori nyavalygott, h nem mozog a gyerek, már reménykedtem, hogy zombi lesz és kirágja magát a méhén keresztül…vagy ez már annyira beteg lenne, hogy nem bírná a TV? :)

Ha megharap vkit egy zombi, akkor is átváltozik…mint a tag az első évadban! Úgyh ettől a lábharapástól tuti zombi lett volna Hershall! Kellett az a baltás amputálás, na! :)

Vics - 2012. 10. 15. 18:52

Kissur: “Ja és plusz remélem belülről felfalja a kis csöppség Lori-t. Gondoljatok bele, milyen állat lenne már (szó szerint is), ha kiszakadna a hasa, és kibukkanna egy zombibaba. :D”

Haha, na vmi ilyesmire gondoltam én is!!! :))

Ingorion - 2012. 10. 15. 18:54

Nem volt ez rossz, de a karakterek rémesen hidegen hagynak, míg a képregényben valahogy tudtak érdekelni. Ami tetszett, hogy Lori végre megkapta, majd csak megtanulja hol van a helye. Mondjuk a helyükben az autót is bevetettem volna a nagy gyilokban, de legyen ez a legnagyobb bajom.

Llew - 2012. 10. 15. 18:56

Jó nyitás volt. Kellett ennyi hentelés már a nézőknek, de az volt benne a legszebb, hogy végre értelmesen, csapatként tevékenykedtek.
Mondjuk ez csak addig tartott, hogy biztos, ami biztos alapon nem lyuggatták ki minden folyosón fekvő hulla fejét, akkor az öreg sem lett volna féllábú.
Na, meg ha van kulcsuk, akkor miért nem zárták le a már ellenőrzött részeket, hogy hátulról ne érje őket meglepetés? Meg ha sötét folyosóra mentek, akkor a már bedarál hullák rongyaiból, vagy az üres cellákban lévőkből csinálhattak volna fáklyát, amit hátra hagynak, hogy mutassa az utat, mert a fehér nyíl futás közben marha kevés volt.
T-Dog túlszereplése döbbenet, összefüggő mondatokban beszélt, és még arra is volt esze, hogy a pajzsot felvegye. Mondjuk abból vihettek volna még magukkal a folyosó raidre.
Ami igazából nem tetszett, hogy Carl fél év alatt ilyen fasza gyerek lett és még az akció csoportba is bekerült. Az időugrásban vajon van szerepe neki, mint látványosan öregedő gyerekszínésznek?

Raidon - 2012. 10. 15. 19:02

Nagyon vártam már a premiert, és nem csalódtam, habár volt 1-2 dolog amit nem értettem:
1, Carl és a szöszke között kb. 5 év különbség van, vagy az ilyenkor nem számít?
2, A SWAT-os team hogy lett zombi? tekintve h golyóálló cucc van rajtuk, harapás se volt egyik nyakán se?
3, KÉPREGÉNYSPOILER törölve

9/10 az epizód a fentiek miatt.

Carol és Daryl között is van kb. 10 év korkülönbség, de tetszett Carol flörtölése, jót tenne ifj. Dixonnal egy csaj.

dendu - 2012. 10. 15. 19:14

Akinek megtetszett, itt megnézheti az új title sequence-t http://www.youtube.com/watch?v=brKzmLGExos

Llew - 2012. 10. 15. 19:18

Raidon

Az elején az emlékeztetőben is benne van, mikor Rick előző évad végén elmondta, hogy mind fertőzöttek. Ergó mindegy, hogy kitörik a nyaka, éhen hal vagy bármi más miatt adja be a kulcsot, így is, úgy is zombi lesz. Ezért parázik Lori, hogy mi van, ha elvetélt.

Carlnak most kezd nyílni a csipája, a szöszinek meg ugye nem sok választási lehetősége van. Plusz, ha nem szigorúan csak szexuális oldalról nézed, akkor egy ilyen embertelen világban már valószínűleg maga a törődés, illetve bármi féle gyengédség jól esik/ne neki.

Carolt és Darylt azért remélem nem hozzák össze, bár már előző évadban is közelítették őket, szóval elég valószínűnek látszik.

clark - 2012. 10. 15. 19:22

na meg is néztem vacsi közben!ez aztán a nyitány!ilyannak kellene lennie minden résznek,akkor nem volna annyi neg kritika.a másik szál hidegen hagy.a terhes csajt elkaphatná már egy zombi,vagy tényleg mekkora volna ha kimászna a gyerek belőle v kirágja:D
rem pörög majd az évad,nem rakják tele semmitmondó egyhelyben toporgó semmikkel.a 2 szezon csak a vége felé indult be.várom a kövi részt:D

Pistol Pete - 2012. 10. 15. 19:31

És amikor szemből jönnek a zombik és futni kell, és pont elkapják a kulcsos embert, akkor nagyon jó ötlet bezárni maguk mögött az ajtókat ahonnan jöttek.

Carl kanosodik vagyis kamaszodik a világvége idején Betty a csúnya lányra is rámozdulna, hát még egy helyes szöszire. De a normál életben sem számít a korkülönbség. Én is imádtam 14 évesen a nővérem barátnőivel strandolni. A SWAT teamet lerohanta száz zombi, ha földre kerülsz simán átharapja a torkod. Ha most visszatekered a részt, hogy van-e harapás a torkán akkor azt mondom egyszerűen éhen haltak és megzombultak.

Mivel kb. úgy megfáztam mint Andrea és nem lapátolom a GDP-t, reggelig tudnék egyenként legalább egy lehetséges választ adni a felvetésekre hogy mi miért nem jó. Én is kritikus vagyok néha, de azt kell elfogadni ha valami nem tetszik vagy hülyeségnek tartod, mert nem úgy történt ahogy te gondoltad, nem jelenti hogy csak egy változata van a dolgoknak és az írók hülyék.

Pistol Pete - 2012. 10. 15. 19:32

“na meg is néztem vacsi közben!”

Kedvenc komment. :D

BRONCO - 2012. 10. 15. 19:56

Úgy látom itt mindenki mesterlövész lett. :)
Elég vices volt a páncélos zombik.
Remélem RICK marad ilyen brutál mert igy kell viselkednie szegény HERSHAL profi mütét volt.
Amúgy elég jó évadnak nézünk elé. 10/8

Nema - 2012. 10. 15. 20:04

Na, ezt már nevezem badass évadkezdésnek! 9/10, és remélem tartani tudják a színvonalat.

Én is evés közben néztem, érdekes volt. :)

Lorinak üzenem: Hogy a rák..illetve kis zombi egye ki a beledet! :DD

Mark Bolt - 2012. 10. 15. 20:24

Szerintem ez volt minden idők legjobb zombis 45 perce.

feareg - 2012. 10. 15. 20:28

Heisenberg: lehet írták vmelyik kommentben, nem olvastam az összeset, de szerintem egyértelműen a cuccai cipelésére tartja őket

Mark Bolt - 2012. 10. 15. 20:33

Mondjuk azt sajnálom, hogy kihagyták a telet. Annál embert próbálóbb feladat, mint télen menekülni, nincs a témában. Komplett évadot igényelt volna, ahogy menedéket találnak, stb. . És csak úgy túllendültek, mintha nyári hónapokon szaladtak volna keresztül.

S84 - 2012. 10. 15. 20:33

Túlontúl véres is volt ez a kezdés szerintem és félő hogy most megint jó pár részig csak lapulni fognak.
Nekem az elég érdekes volt, hogy a börtönudvaron a zombik milyen szép rendezett gyakorlatilag frissen nyírt pázsiton ólálkodtak.
Ennyi idő után azért a természet jobban visszahódította volna a környezetet.

Mark Bolt - 2012. 10. 15. 20:37

Az első 5 perc, amikor egy szót nem szólnak egymáshoz, csak mennek, gyilkolnak, gyűjtögetnek. Az minden zombifilmek legjobb 5 perce volt. :)

sziki - 2012. 10. 15. 20:37

S84, biztos kicsit lesz laposodás, de azért az utolsó percekben történt események, plusz a függőben hagyott korábbi történések és még a fel nem fedezett elemek is szolgáltatnak sok újdonsággal. azért ez egy még hosszabb évad lesz, néha kell punnyadni is. mindenesetre ez a rész nagyon odavert! bad ass carl rulz! :DDD

pumpika666 - 2012. 10. 15. 20:46

egy dolgot nem értek továbbra sem: az állatokra nem hatott a vírus, vagy az az izé, amitől bezombulnak az emberek?
halott emberekbe beleesznek a varjak, pl. nem lesznek zombik? kicsit resident evil-es tudom, de ugye ott is megkergültek a madarak a 3ik részben.

AlrightSir - 2012. 10. 15. 21:06

Az elején, amikor nem szóltak egymáshoz, csak menekültek, na az nekem a sorozat eddigi leghatásosabb jelenete volt.

A rész meg 10/10, imádtam. Bár amikor Lori felvetette, hogy mi van, ha halva születik a gyerek, nah gondoltam magamban hogy nincs olyan szerencsénk.

Pistol Pete - 2012. 10. 15. 21:07

Nekem úgy rémlik a CDC doki csak emberekről beszélt, ahogy mutatta a vírus működését. Lehet az állatokra nem hat, csak az emberi agyra. Igazából passz, jobb is hogy nem kell zombi galambokkal hadakozniuk, nevetséges lenne egy idő után.

Daria - 2012. 10. 15. 21:11

Majdnem minden kommentet elolvastam, de senki nem jött rá miért tartja Michonne (szamurájkardos fekete nő) a zombikat? MERT ELFEDIK A SZAGÁT. Első évad rémlik valakinek, amikor Rick és az ázsiai fiú zombitrutyival összekenve mászkáltak minden gond nélkül? A mozgás és a szag kelti fel a figyelmüket, na meg a zaj.

danialves - 2012. 10. 15. 21:11

Engem a főcím előtti percektől rázott ki a hideg. Az a nyitókép, meg ahogy csak szótlanul ül ott mindenki… eszméletlen volt.
Amúgy nekem is ez jutott eszembe, hogy ha tisztában vagyunk a vérkeringéssel, akkor már baromi mind1 az egész amputáció. Persze ezt ott nehéz lehetett beismerni, úgyhogy minden mind1 alapon megpróbálkozott Rick vele. Aztán majd érdekes lesz, amikor Hershel később bezombul és megeszi mondjuk a babát :D
Azt is elég hamar levágtam, hogy azok a hullák nem magukat lőtték agyon, illetve ették meg (érdekes kis meccs lesz egy kannibál társasággal ez), úgyhogy borítékolható volt, hogy van bent is pár ember. (Meg amúgy kihagyhatatlan ziccer is volt, de jól prezentálták)
Michonne meg két Trónok harca évad között a legjobb badass karakternek fog számítani nálam, elképesztő azzal a két zombi teherhordójával. btw, s01e02-ből emlékezhetnénk, hogy a zombik szagra indulnak be, szóval ha 2 ilyen bűzölög a hátad mögött, az álcának sem utolsó.
Ja és az epizód fénypontja, hogy T-Dognak végre volt szövege.
Szóval nekem ez a rész visszaadta a Walking Dead-be vetett hitemet, csak aztán a folytatás is legyen ilyen jó.

zoomby - 2012. 10. 15. 21:21

Legyen már új rész, komolyan mondom én is azt mondom, hogy huuuu mint Rick! Ebben végig volt izgalom, feszültség, már majdnem elkezdtem félni is! Ez hiányzott egész eddig, remélni tudom csak, hogy tartják ezt a következő részekben is. Mondjuk annyira nem érdekel Lori, de most valahogy ő sem idegesített fel.
Nálam is 10/10

P009 - 2012. 10. 15. 21:29

Ez egy zseniális kezdés volt. 9/10

philippe - 2012. 10. 15. 21:55

Nagyon tudnak hangulatot csinálni. 6 perc lemegy úgy, hogy senki nem szól egy mukkot se, semmi zene, csak a szimpla háttérzajok, ezek meg némán végzik a napi rutint, ami ugye zombiapok idején elég hangulatkeltő amúgy is. Rögtön visszarántott a régi fílingbe, mintha csak múlt héten lett volna az évadzáró. Nagy baj, hogy baromi gyorsan vége lett. Mégmégmég akarok belőle!
:)

Itsuki - 2012. 10. 15. 22:00

Nagyon rég szórakoztam ilyen jól egy sorozat alatt… Öröm volt minden perce,és ilyen gyorsan csak 24 ment el nálam…

Anthony - 2012. 10. 15. 22:19

Na azért a mikor lesz már hétfőtől még messze van. Ameddig akcióztak, addig nem volt nagy baj, de mikor megszólaltak a szereplők, akkor már ajjaj, kezdődik a lelkizés. Mondjuk 40 perc után a zombi csapkodás is unalmas lesz.
Azt vettem észre, hogy a statiszták egyre gyatrábbak. AMelyik zombi nincs főkuszban már nem olyan jó a mozgása, meg csak úgy ott van. A sherpazombik legalább jók.
Tudtam, hogy előbb-utóbb kell találkozzanak más élő emberekkel is. Meg azt is, hogy cliffhanger lesz a rész végén, szóval annyira nem lepődtem meg :)

Garibaldi - 2012. 10. 15. 22:23

“Engem a főcím előtti percektől rázott ki a hideg. Az a nyitókép, meg ahogy csak szótlanul ül ott mindenki… eszméletlen volt.”

Ott nekem nem sok kellett az instant kaszához.
Engem kiba… idegesített az egész jelenet.
Maga a rész is gyenge volt, illetve nem is gyenge, mert a twd szintet hozta, de semmi több.
A sorozat továbbra is rém ostoba, tele buta, érdektelen, unszimpatikus karakterekkel.
Azokat őszintén sajnálom akiknek ez volt minden idők leg-, akármije.
4/10

ildi223 - 2012. 10. 15. 22:32

Végigolvastam az összes hozzászólást.És ha jól rémlik szinte senki sem írt a végével kapcsolatban.Mi lesz most,hogy rájöttek,hogy nem csak ők vannak még??Mit fognak csinálni a börtönben “lakó” emberekkel?? Azért kíváncsi leszek Rick-re meg az egész csapatra,hogy hogy reagálják le ezt.Habár most lehet elkél a segítségük.
Amúgy nagyon jó rész volt!Szerintem Lori egyáltalán nem idegesítő.Viszont Carl-on jót röhögtem,hogy “ráhajtott” a csajra..:DD

Mark Bolt - 2012. 10. 15. 22:50

Garibaldi szerintem eléggé el vagy tévedve. Mégis mit várnál egy zombis sorozattól, ha nem egy olyan jelenetsort, mint az első 5 perc? Egyszerűen kiváló volt.

Vasile - 2012. 10. 15. 22:56

Minden idők legjobb zombifilmes nyitánya a 28 héttel később c. filmben volt,de tényleg ez sem volt rossz!

Jacques - 2012. 10. 15. 22:56

nekem két dolog nem tetszett:
***spoiler***
az hogy az elején olyan sokáig b*sztak megszólalni és hogy xfaktorként 3 percen keresztül csak énekeltek. egyébként nagyonis rendeben volt a kezdőrész.

gyuri - 2012. 10. 15. 22:57

Teljesen egyetértek az írással, szóról szóra.
Nagyon adta a kezdő rész, és a cliffhenger….. áááá
Mikor is lesz jövő hét?

NikoXXX - 2012. 10. 15. 22:58

Szerintem szovetkeznek azokkal a rabokkal odabent kinyirnak mindenkit aztan osszezordulnek kajan,csajon barmin es elhuzzak a csikot,vagy talan a badass csaj bandaja van odabent.
A zommbi haziallatok meg tobb dologra jok:elfedni a szagot az csak 1 dolog,plussz lehet hogy rokon,ismeros es igy ket dolgot er el egyszerre.
Ebbol a sorozatbol kellene egy film,amibe csak az erdekes dolgok vannak benne kb 3 oraban :D brutalis zuzas volna.
Ezek annyit oltek hogy egy komplett CSI evadban nincs ennyi hulla.

huckk - 2012. 10. 15. 22:59

szerintem nem lesz haverkodás a börtöntöltelékekkel, ha csak azt nézzük hogy rick egy rendőr, meg amúgysem bírna el több szereplőt a sorozat :D , szóval vagy hentelés lesz vagy valami üzletelés féle, aztán cső! :D

paranoid android - 2012. 10. 15. 23:16

Kifejezetten tetszett. A dialóg nélküli cold open szerintem is rohadt hangulatos volt, meglep, hogy többeket idegesített. Az akció és a hentelés ügyesre sikerült, volt feszültség bőven. Már csak jobb konfliktusokat kellene írni, amire van is esély a cliffhanger fényében. És akármilyen érdekes lett volna a téli eseményeket látni, jó ötlet volt az időugrás. Carl is megemberelte magát.
Egyetlen dolog, ami nem tetszett, az Hershel megharapása. Az összes korábbi akcióban az oldalvonalról nézte a dolgokat, a legveszélyesebbre meg magukkal viszik. Azonnal tudni lehetett, hogy vele lesz valami. És az sem a legkreatívabban. Okosabban is kiírhatták volna, mert nem hiszem, hogy ezt túléli, még ha valóban megállította ez a láblevágás a fertőzést (amit kétlek), akkor is elvérzik.

Mark Bolt - 2012. 10. 15. 23:19

Jacques

Így viselkedne egy csoport hónapok óta tartó élethalálharc után. Kb. mint Newt a Bolygó neve: Halálban. Olyanok voltak, mint a ragadozó állatok. Iszonyat jó volt.

Mark Bolt - 2012. 10. 15. 23:20

paranoid

Izgi hogy pont szülés előtt ütik ki a dokit. :-D Szerintem túléli. Mert haraphatták volna arcon is, és akkor nincs mese.

Ginevra - 2012. 10. 15. 23:25

“Kit érdekel a Lori sorsa? Ha a csaj nem érdekel minket, akkor a bébi még kevésbé. ”
Érdekes ez a dolog Lorival…. Hogy Lori “nyafog”, vagy “idegesítő”. Holott a baba nem egyszerűen Lori babája. Hanem arra az egyszerű és alapvető kérdésre ad választ, hogy egyáltalán tudnak-e az emberek a jövőben szaporodni, ha esetleg le is győzik a walkereket… Azaz VAN-E JÖVŐ??

Szerintem a The walking dead nem attól zseniális, hogy jó “zombis sorozat”, hanem attól, hogy jó posztapokaliptikus sorozat. Éppen ezért szerethetik olyan nézők is, akik egy sima zombi-moviera nem lennének vevők. És lehet, hogy éppen ezért kaszálják azok, akiknek épp csak egy zombi témájú sorozat kellene sok henteléssel….

bolster - 2012. 10. 15. 23:40

azok a végén túlélő rabok voltak valszeg, azaz aligha a normális fajtából valóak, korábbi gyilkosok, gengszterek, erőszakolók gondolom:D

és eléggé ki lehetne éhezve a csajokra, szóval az esély arra, hogy békében gond nélkül fognak nagy börtön-életközösséget alkotni = nulla

jó rész volt összességében

peet - 2012. 10. 16. 00:19

A 2. évadhoz képest ez zseniális volt, igaz azt az utolsó 3-4 résznél el is kaszáltam. Attól tartok ez a pörgés sem fog sokáig tartani, de ne legyen igazam. A következő részt még bevállalom.

Cassie - 2012. 10. 16. 00:29

Oh franc pedig hogy izgultam hogy Carlt egye már meg a zombi az elején… de csak lelőtte szegény zombit. Kupálódik a kölyök úgy látom.
Lori is nevelődik szépen :D
A börtön befoglalása nagyon tetszett, jól kitalálták a szereplők a taktikát, durvák voltak a páncélos rohamrendőr zombik is.
A börtönben meg már megint látom farmville-re rendezkednének, remélem most nem ragadnak le az egész évadra. Az egyetlen ami nem tetszett, amikor mentek a folyosókon, majd beparáztak pár zombitól (holott már ugyanebben a felállásban puszta kézzel lenyomtak jópárat) majd elkezdtek össze-vissza rohangálni ki merre lát. No meg az addig tök üres folyosókra hogy került hirtelen ennyi zombi???
Szóval az első rész nagyon gyorsan elröppent, tényleg pörgős, izgalmas. Még azon gondolkodtam, hogy most valami zombi migráció van éppen? Az az egy helikopter indította be még az előző évadban az egészet?
Ja és tetszik az új intro :)

jim455 - 2012. 10. 16. 00:31

Nagyon nagy volt, megelepődtem én is milyen hamar vége lett, egy percig se untam, látszott, hogy van benne pénz rendesen.Rick marha nagy badass lett, amikor gondolkodás nélkül leba@zta Hershell lábát, na az ütött, utána meg jött a cliffhanger.Jó sok szereplő lett így hirtelen, páran biztos elhullanak majd, mondjuk annak sincs sok értelme, hogy Hershel ezt így túlélje, de meglátjuk.
A zombi sétáltatás meg szerintem is hülyeség mert csak hátráltatja, és azért mert nincs állkapcsuk, attól még támadniuk kéne, de pár részen belül biztos adnak rá valami magyarázatot.

koka - 2012. 10. 16. 00:49

Na ez a 45 perc jó hamar eltelt. Maggie állat jó, a hentelés is bejött. Carl meg lassan fényesítheti a lompost. Egyedül Hörsölt sajnálom nálam all time favorit a kocsmás lealjasodós jelenet óta. Remélem vmi falábat raknak neki aztán már csak egy papagáj fog hiányozni a válláról.

evergreen76 - 2012. 10. 16. 01:05

Überfasza volt ez a rész (10/10) , remélhetőleg ilyen lesz végig.
Akármi is lesz , én maradok a végsőkig!
…és örülök hogy láthatom , az itthoni kábelszolgáltatók (Meggyesre vagy Kettesre már nem is mernék gondolni) meg kapják be.

Kissur - 2012. 10. 16. 01:17

Ja a rész közben azon röhögtem, hogy Sarah Wayne Callies csak nem bír megszabadulni a börtönöktől. Előbb a Prison Break, most meg a Walking Deadben itt tanyáznak le. :D Ja és mindkettőben terhes lesz. Ő ilyen b***ni való színésznő, vagy mi? :D

Lajoska67 - 2012. 10. 16. 02:09

Na nálam nagyon sok mindent jóvá tettek. Mostantól próbáljuk ezt a 2. évados szégyenfoltot erősen elfelejteni, hátha sikerül. Ez a rész jobb volt az 1-2. évadnál összesen is. Végre igazi zombis történet. Csak attól tartok, hogy ez a továbbiakban nem marad így…

feco - 2012. 10. 16. 02:50

Miért van az, hogy a 2. évad végén meglátták a börtönt és eltelt x hónap amig bolyongtak össze-vissza és most odaértek a börtönhöz s úgy nézték, mintha most látnák elöször? Eddig hol a p…ába jártak?

HEFE666 - 2012. 10. 16. 02:54

Ha a sherpazombi elesik, hogy áll fel?
Két dolognak jobban örültem volna, ha a néger nő helyett e szép kis japán lett volna a csuklya alatt.
A másik meg ha az első párperces némaság egy kollektív torokgyuszi eredménye lett volna egy pár részen át.

talicskaGRANDE - 2012. 10. 16. 02:56

ááááh bazz neee hershel papi :((((( hogy bírtam az öreget pedig. kár h nem lorival történt mindez, a lábát se kelett volna levágni csak kidobni az udvarra :((

HEFE666 - 2012. 10. 16. 03:14

“Miért van az, hogy a 2. évad végén meglátták a börtönt és eltelt x hónap amig bolyongtak össze-vissza és most odaértek a börtönhöz s úgy nézték, mintha most látnák elöször? Eddig hol a p…ába jártak?”

Ezt a több hónapos időbeni ugrást kedves készítők úgy próbálták szemléltetni, hogy hőseink nagyon kitartó módon próbáltak eljutni délre, de gonosz zombihordák mindengyik utat zseniális összehangolt munkával elzárták előllük.
Még tán munkagépekkel az utat is felszedték, de ez még nem megerősített forrásból származik.

feco - 2012. 10. 16. 04:20

Ez jó :) Olvastam a képregényt, csak furcsáltam a dolgot, de azért kösz!

paranoid android - 2012. 10. 16. 04:43

A karakterek nem látták a második évad végén a börtönt. A nézőknek mutatták csak meg, hogy az ott van a táboruk közelében. Ők csak most bukkantak rá, mivel a zombi-migráció visszazavarta őket ide.

DICKtator - 2012. 10. 16. 06:59

Tényleg egész jó volt ez a kezdés. Például gondolkodtak is benne, ráadásul logikusan :O A gyerek téma mondjuk frusztráló, végre az eddigi kettőből megzombul az egyik, a másik meg megszűnik idiótának lenni (helyette inkább rámozdul a nála két fejjel magasabb és tippre öt évvel idősebb szöszire :D), erre gyorsan már úton is van a következő, hogy bugyuta és értelmetlen sztorikra mindig maradjon lehetőség. Viszont most teszem le a nagyesküt, hogy ha a csecsemő is elkószál és nekiállnak keresni, akkor menten kaszálom az egészet a francba!

A Norbi-update Whoopie Goldberg meg a házi zombijaival még ebben a szürreális környezetben is szürreálisan hat, gondoltam legalább valami leszbi kalandjuk lesz Andreával, de ez egyelőre várat magára.

Kérdés csak annyi merült fel bennem, hogy az öreg dokit, aki ráadásul az egyetlen orvos, mi a fenének viszik magukkal zombi-gyilokra? De ha még erre is gondolnak, akkor már tényleg túl tökéletes lett volna a rész, még úgy is, hogy a szereplők továbbra sem tesznek sokat a szimpátiámért.

M76 - 2012. 10. 16. 10:00

“Ez a szamurájkardos whoopi goldberg szerintem irtó gagyi.”

Csatlakozom, mintha arra az 5 percre egy másik sorozat reklámja lenne bevágva walking dead alá. Totál értelmetlen és felesleges volt az a pár jelenet, a gagyiságtól függetlenül is.

Amit végképp nem értek meg, hogy ok, hogy nincs keze a “zombi-rabszolgáinak” de attól még simán meg kéne támadják. Nem kézzel támadtak eddig sem, hanem haraptak. És a láncok csak azt gátolják, hogy eltávolodjanak, ha rúddal vezetné őket még aláírnám, hogy azzal távoltartja de így pocsék. Arról nem beszélve, hogy úgy apritja a zombikat mint valami nagy harcos, de közben úgy néz ki mint egy alultáplált zombi, aki 5 kilót nem tudna megemelni.

winnie - 2012. 10. 16. 10:07

az előzetessel kapcsolatos dolgokra direkt ott az előzetes topik, ne spoilerezzünk.

koka - 2012. 10. 16. 10:28

“Nem kézzel támadtak eddig sem, hanem haraptak.” …le vannak tépve az állkapcsaik

Ginevra - 2012. 10. 16. 10:55

A zombirabszolgák szerintem valamilyen módon idomítva vannak…, vagy eleve ilyen békés fajták:) Mert ok, hogy nincs kezük, nem tudnak harapni (mert nincs állkapcsuk), de valóban attól még acsarogva próbálhatnának támadni, még ha nem is lenne eredménye, ehhez képest simán csak mennek Michonne után, mint valami kis idomított kutyák, még csak nem is feszül a póráz.

Volt arra már utalgatás, hogy többféle zombi van:
-Vannak a standby üzemmódosok (lásd Atlanta buszon pihenők, vagy a börtönben a földön csücsülős)
-Vannak a simán kószálók, minden cél nélkül, akár körbe-körbe, ők nem tömörülnek hordába.
-És van a horda-jellegű.
Nem tudom, hogy pl. a szemük színének van-e jelentősége, de Atlantában voltak sárga és piros szeműek, míg az utóbbi időben inkább ezeket a kóka szeműeket (szinte fehérre kifakult) lehet látni

Amúgy málhásnak ideálisak így, hogy csak jámboran menetelnek, mert:
-nem akarják őket megenni más zombik, mint ahogy a lovat pl. megették Atlantában, vagy ahogy a mókust az erdőben a zombi, amit kibeleztek, mikor Sophiát keresték
-elfedi valamelyest az ő szagukat is
-nem kell őket tankolni, nem kell rajtuk gumit cserélni, ahol egy ember el tud menni, ők is el tudnak (bár valószínűsítem, hogy hegyet azért nem nagyon tudnának mászni:))

@M76
“Arról nem beszélve, hogy úgy apritja a zombikat mint valami nagy harcos, de közben úgy néz ki mint egy alultáplált zombi, aki 5 kilót nem tudna megemelni.”
Ezt nem értem, miért, hogy kellene kinéznie? Katanát forgat, nem egy hadipörölyt…, annak a súlya 1,1 kilóról indul, a legnehezebbek is kb. max 1.8-2 kilósak… (Persze különféle típusok vannak, vannak nagyobb pengések, de ez egy kimondottan karcsú fegyver, amit ő használ.)

Amúgy az állatok bezombulnak-e: nem, nem zombulnak, akkor már láttunk volna zombi állatokat. Ugyanakkor a zombik megeszik őket minden további nélkül. Szerintem a dögevők nem eszik meg a zombi tetemeket, valószínűleg elemi ösztönből, de ha mégis, akkor nem hat rájuk, lehet, hogy a vírus maga ember specifikus.

Máskülönben a fertőzésről: minden emberben benne van, és az 1. katalizátor a harapás (kérdéses még mindig a karmolás), illetve a 2. a halál. A szembe/szájba fröccsenő vér szerintem kiesős, mert akkor az évad premierkor kb. mindenki bezombult volna a nagy hentben.
Használ-e a láb levágása? Attól függ, hogy működik a harapás, mint katalizátor, mert ugye a vírus már eleve benne van a véráramban, vagyis a harapáskor valami 2. komponensnek kell bejutnia, ami bedurrantja az alapból már benn élő vírust. (Talán egyfajta sebláz??) Az a baj inkább, hogy simán kivérzik Herschel…, az egyedüli hatékony megoldás sebész/ borbély híján a seb kauterizálása lenne…, (sebkiégetés), de ez egy Zippoval mondjuk igen nehezen megoldható…. (más tűzszerszámuk meg nemigen van).

A börtönt a karakterek nem látták -mint ahogy fentebb is írták-, csak nekünk nézőknek mutatták meg. Azaz bóklásztak a környéken, kerestek valami új helyet, ahol letelepedhetnének, de olyan durván 6 hónap alatt nem sikerült, és itt csöppenünk vissza…

Kispee - 2012. 10. 16. 11:04

+

+

Ezeken hangosan felnevettem.

Összességében egy korrekt évadnyitót kaptunk.

Cold open tetszett, főleg amikor nekilátott volna falatozni finom Pedigree-t Carl. Jól (?) megoldották az eltelt hónapokat is és a kialakult/megmaradt erősödő problémákat.

Kicsit furán hangzott amikor Rick hátrahagyta a “prison break in”-kor a gyereket h te maradsz az egyetlen férfi + volt még Bethre a sanda kacsintása a kiskrapeknek.
Nem szeretnék egy super8 szintű “lovestoryt”, sem Daryl+Carol duót (ha szimpla poén és nem sztorielőkészítés volt, akkor pirospont).

Hershelt azért kellett megharapni, hogy:
– lássák a prisonerek h mekkora kemény arc ez a rick, így talán tartani fognak tőle
– a szülés közeledik, kell hogy legyen valami komplikáció

A zombiknak nem jár le a szavatossági ideje?
Étlen-szomjan túlélik a telet is.

Kispee - 2012. 10. 16. 11:14

Mivel az idézés nem megy ezért szimplán bemásolom a 3 sírva nevetős kommentet:
“házról házra jártunk, macskakaján éltünk, de most már oké ültetünk paradicsomot…” -Pistol Pete
“szegény HERSHAL profi mütét volt” – BRONCO
“T-Dog túlszereplése döbbenet, összefüggő mondatokban beszélt, és még arra is volt esze, hogy a pajzsot felvegye” Llew

Beth (Emily Kinney) hány éves lehet a való életben?
Találtam forrást ami szerint 14, másik szerint 32, imdb+wikinél meg nincs róla adat.

Ginevra - 2012. 10. 16. 12:12

Beth 16 éves, amikor megérkeznek a farmra, közben eltelt fél év, most már lehet akár 17 is.
Carl 12, amikor indul a sori, közben már betöltötte a 13at.
Nyilvánvalóan nincs románc egyelőre. Carl attól még simán rajonghat Bethért, Bethnek meg jólesik ez az ártatlan udvarlás. Kb. 3 év múlva beérhet a dolog, ha közben nem bukkan fel valaki Beth mellett.

“Carol és Daryl között is van kb. 10 év korkülönbség, de tetszett Carol flörtölése, jót tenne ifj. Dixonnal egy csaj.”
Kb. 4 év korkülönbség van köztük.

jky - 2012. 10. 16. 12:14

Jó nyitó volt, a börtönös epizódok remélem a továbbiakban is jók lesznek, mert a képregényben is nagyon jók voltak. Viszont szerintem is ellőtték a büdzsé nagy részét erre az epizódra, úgyhogy senki ne várjon hatalmas pörgést az továbbiakban (amúgy se).

A baj továbbra is az, hogy sok helyen logikátlan/buta (bár már jóval kevesebb hülyeség van benne, mint az előző évadokban).

Pl.: a sötét folyosó tele van “hullákkal”. Miért biztosak benne, hogy akik ott fekszenek, azok mind halottak is. Nem lenne egyszerűbb a biztonság kedvéért simán lefejezni minden zombit? Akkor most talán Hershel papát sem harapták volna meg. Aztán levágják a lábát, mikor úgyis mindegy, mert ha meghal, így is úgy is zombi lesz, ez nem kígyóméreg, hogy akkor ott gyorsan lecsapom. Így is el fog fertőződni a csonkolt láb, vagy elvérzik… De majd biztos megoldják :) Aztán a másik, hogy nem raktak a szájába semmit, mikor Rick éppen csapkodta a lábát baltával, hát azért ez még Rambónak is kemény lenne :)

A telet kár, hogy kihagyták, bár flashbackben nem lenne rossz pár jelenet. Sajnos tuti nem lesz ilyen.

Amúgy elég badass hangtompítókat szereztek, Carl is végre kezd felnőni, majd csak becserkészi a kis szöszit :D

Összességében tetszett, kíváncsi leszek a folytatásra, nem-e süllyed vissza nagyon…

Kispee - 2012. 10. 16. 13:17

@Ginerva
A sorozatban kb be tudtam azonosítani, IRL nem tudom hova tenni korban.

Ginevra - 2012. 10. 16. 13:20

jky:
“Aztán levágják a lábát, mikor úgyis mindegy, mert ha meghal, így is úgy is zombi lesz, ez nem kígyóméreg, hogy akkor ott gyorsan lecsapom.”
Biztos vagy ebben? Ez a kígyóméreg nem is olyan hülyeség…, mint ahogy már korábban fejtegettem, a vírus eleve bennük van, a harapás csak egyfajta katalizátor, ami bedurrantja a kórságot…, akár működhet úgy is, minta kígyóméreg, fene tudja.

Gamolier - 2012. 10. 16. 13:30

Az első pár perc még oké!
De nem tudja valaki hogy lehet elérni a film készítőit?
Adok nekik ötleteket arra az estre,hogy hol tudnak venni normális “Filmes” fegyvereket….
Torkolattűz semmi,látszik hogy oda van rajzolva,a félautomata pisztolyoknak nem mozog a szánjuk,nem repül ki belőlük üres lőszer hüvely,amivel meg Lori lő azon pedig nem mozog a kakas.
9 percig bírtam nézni!
Ilyet utoljára “ZS” kategóriás filmben láttam 50$ költségvetéssel. Kár érte…

gab - 2012. 10. 16. 13:47

Ha azt vesszuk alapul, hogy a zombi virus mar mindenkiben benne van (es ha meghal valaki, akkor valtozik at), akkor szerintem meg a harapas az nem katalizator, hanem siman csak egy fertozes amitol gyorsan meghal a paciens es utana feltamad mint zombi… de szerintem ez legyen a legkisebb problemank!

Amugy tenyleg mindenkinek ajanlon en is a WORLD WAR Z-t, alapmu. Szerintetek mit csinalnak a zombik telen a hoban? Semmit, megfagynak es allnak 1 helyben, ez nem mutatna valami szepen a TVben… nincs izgalom…

Laonda - 2012. 10. 16. 13:57

Szerintem parádés rész volt. 10/10.Nem lehet vitás.
Persze ilyennek kell lennie, mert különben nem ülne le a néző a következő részre , részekre ami már biztosan jóval gyengébb lesz, de akkor meg már nem fog tudni felállni a székből.Szóval jó volt, de a jövőben vissza fognak venni jócskán.
A karakterekről annyit, hogy ha most teljesen véletlenszerűen kiválasztunk mondjuk amerikából ilyen korú és nemű egyedeket ,akkor bizony ilyen karakterek lennének az életben is.Mert ilyenek vagyunk emberek.Tehát ezzel semmi gond.
A szöszi teljesen korrekt, nem is értem eddig miért nem vettem észre.Talán Andrea miatt.Na mindegy.
Mintha az elején feltűnt volna Frank Darabont neve.Ő azért biztosíték a minőségre.Ha jól tudom ő csinálta az első évadot , ami ugyebár klasszisokkal jobb mint a 2. amiben nem vagy csak kevés szerepet vállalt.Szóval remélem marad és akkor a minőség is marad.

Ginevra - 2012. 10. 16. 14:10

Mondjuk annyira nem lehetett könnyű telük.
Atlanta környékén éves szinten átlagosan mindössze 45 napon van fagy éjszaka.
Általában napközben nem nagyon megy télen sem 4 fok alá a hőmérséklet.
Persze mehettek volna északabbra, csak ott nem csak a zombik fagynak meg, hanem ők is…

jim455 - 2012. 10. 16. 15:06

Én mondjuk nem bántam volna egy teles évadot sem,(nem tudom a képregényben hogy volt) annak is megvan a varázsa, és sok lehetőség van benne, remélem azért lesz ilyen később.

Llew - 2012. 10. 16. 15:15

Egyébként az érdekes, hogy egyik oldalról a zombik annyira szét vannak rohadva, hogy mindenki lazán lyukasztja a fejüket, mintha lufi lenne, meg a gázmaszkkal együtt lejön a fejükről minden szövet, másik oldalról meg olyan erős az állkapcsuk, hogy egy harapásra benyelik az ember fél vádliját.

Mekare - 2012. 10. 16. 16:24

Jól rá költöttek most erre a részre. Azok legalább örülhetnek (egy epizód erejéig?), akiknek a zombik hiányoztak az előző évadban. Én is elvoltam vele, főleg, hogy az előző évadnak hála csapatot váltottam és a zombiknak szurkolok. Remélem mivel anyagilag úgy se bírják ezt, az elkövetkező részekben javítanak a dráma részén is, mert a hent nem izgat annyira. Illetve nem ilyenkor, amikor többet is el lehetne várni. Az a baj, hogy jó ideje csak a hent tud szórakoztatóan működni, abból meg kevés van persze, mert nem mozifilm. A karakterek, a párbeszédeik és minden egyéb meg továbbra sem tudott meggyőzni arról, hogy ne kívánjam mindannyiuk halálát :) Na jó nem leszek szigorú 6/10, mert mintha Rick, Carl esetében elindult volna valami, de elnézve az eddigieket nem merek reménykedni. A Governort se várom úgy, mint régen, de őt azért nehéz elszúrni, talán még ez esetben sem sikerül :D Michonne és Andrea (a képregényben az abszolút kedvencem) túl keveset voltak ahhoz, hogy rájöjjek, hogy állnak most kedvelhetőség szempontjából. Még a visszatérés elején eldöntöttem, hogy a teljes 3. évad után döntök a kaszáról, lesz még elég rész javítani, már ha akarnak egyáltalán..a nézettség tényleg brutál, de kíváncsi vagyok mi lenne egy komolyabb zombis ellenfél esetén..mondjuk az HBO-n :D

Soldierdsgn - 2012. 10. 16. 16:29

Play93, pont nekem is ez volt a feltűnő, hogy egyik fegyver sem mozdult meg a kezekben lövéskor, de hát ez mellékes.

Pistol Pete, szerintem a tél még visszatér pár flashback-ben, szerintem így jobb, hogy nem pont onnan folytatták, mert így egy kicsit “új embereket” kaptunk.

Hershell lábát meg gondolom olyan meggondolásból vágta le, hogy ne a zombiharapásos seblázba pusztuljon el, ami mindenképp bekövetkezik, mint inkább a balta okozta sebbe, ami nem biztos, hogy halálhoz vezet.

A két ölebzombival meg hiába törődtök most, mert gondolom ez is, mint majdnem minden, majd úgy is kiderül, de gondolom valami érzelmi móka van ez mögött…

Spoiler:
Kiváncsi vagyok erre a kormányzó szálra, továbbá Daryl bátyjának visszatérésére, és a másik bandával való találkozás, ami remélem minél hamarabb bekövetkezik.

Továbbá érdekes lenne, ha az 1. évadból a fekete faszi és a kölke is visszatérne!

Soldierdsgn - 2012. 10. 16. 16:54

feco: “Miért van az, hogy a 2. évad végén meglátták a börtönt és eltelt x hónap amig bolyongtak össze-vissza és most odaértek a börtönhöz s úgy nézték, mintha most látnák elöször? Eddig hol a p…ába jártak?”

Tudod az egy dolog, hogy te, mint néző láttad az évad végén a börtönt, ami kb 5km-re volt, de azt nem jelenti, hogy ők is látták, mert az ő szemszögük, nem ment fel helikopterrel egy kamerával, hogy megmutathassa nekik.

Továbbá valaki mondta, hogy miért nem találták meg a börtönt a tél alatt… mert nem célirányosan oda mentek, talán azért, és pont mielőtt megtalálták, valaki mondta is, hogy csak bolyonganak és körbejárkálnak…

CharlieSierra - 2012. 10. 16. 18:19

Lori kap vajon egy külön szálat Final Break #2 alcímmel ?

bfrenk - 2012. 10. 16. 18:22

2 egész évad kellett ahhoz, hogy rájöjjenek, hogy akkor nincs hangja a pisztolyoknak, ha hangtompítót szerelnek rá. Mondjuk így úgy néznek ki a pisztolyok, mint ha Han Solo-é lenne az összes.

walker - 2012. 10. 16. 19:26

idiots

Isteee - 2012. 10. 16. 20:01

WoW, ez a kezdés nem volt semmi…az utolsó 10 perc pedig fantasztikus volt…Mondjuk az utolsó 2 perc nálam egy kicsit bbbrrrrrr

chuck-d - 2012. 10. 16. 20:08

Kispee: Emily Kinney több forrás szerint is 2006-ban végzett az egyetemen, a 14 éves kor csak szintén egy szerepben olvasható róla, ahol arról beszélnek, hogy rég elmúlt 18, mégis kislányokat játszik. 30 körül lehet.

Lui - 2012. 10. 16. 23:24

Az a helyzet hogy a 2. évad első felét minden résznél oltottam. most, a 3×01-et istenítenem kell. El-ké-pesz-tő volt. Nem tudok mibe belekötni, de nem is akarok.

gondolkodás nélkül 9/10, de csak azért ennyi, mert még lesz itt egy évadzárónk is majd :P

B - 2012. 10. 17. 12:34

Sziasztok! tudnátok abban segíteni,h berakjátok nekem az új webisode-ok youtube linkjét? egyáltalán jól emlékszem és megjelentek már?
Egyébként,csak h dicsekedjek,még nyáron írtam egy autogramkérő levelet Steven Yeun-nek (Glenn) és válaszolt! külön a nevemre volt dedikálva a kép :)) azt olvastam különben,hogy Andrew Lincoln hasonlóan jófej de még nem jutottam el odáig,h neki is írjak.

winnie - 2012. 10. 17. 12:37

lesz ma poszt a webizódokról, ha valaki addig nem előzne meg.

B - 2012. 10. 17. 13:40

köszi Winnie!

znono - 2012. 10. 17. 14:45

Ezzel a résszel azért rendesen benyaltak ( a legnagyobb örömömre ) a képregényt olvasók széles táborának!!! Csak így tovább!

Harmadik Eva - 2012. 10. 17. 15:35

Nos, én vagyok az, aki tehetetlenségi nyomaték folytán nézem a sorozatot (elkezdtem, és úgy maradtam), de azért 5-ször sikerült megszakítanom az epizódot, mert eluntam annyira, hogy más elterelte a figyelmemet.

Ugyanakkor egyébként a WD-hez képest – leszámítva a kétségbeejtően gagyi fordulatokat, mint a szereplők hozzám gyalogolnak, és onnan néznek szét, mert két lépéssel távolabbról nem ugyanazt látják, de ha már ott vannak, akkor háttal a többieknek mondanak valami bölcset is, mint a kapitány a Star Trekben – nem volt rossz rész.

Az is hozzátartozik, hogy párhuzamosan éppen a Heroes 3. évadot darálom újra, és az mondjuk – számomra – nagyságrendekkel érdekesebb, fordulatosabb és izgalmasabb, tehát sokkal korrektebb lett volna máskorra halasztani a WD évadnyitómat, mert így csak ilyen fanyalgó majom vagyok, de most már mindegy.

A hentelés az meg csak hentelés, abból egy évadon át nem lehet megélni (meghalni :) ).

De még akármi is lehet belőle. :) Egyelőre az általam követett sorozatok közül (mégha paraszthajszállal is) továbbra is, stabilan a WD tartja a leggyengébb produkció első helyét.

De persze ízlések és pofonok.

Walker - 2012. 10. 18. 01:55

Maggie “See that?” örömködése aranyos volt, miután levágott egy rohamrendőrzombit :D

SPOILER
Ütött a vége. Vajon h maradhattak életben ott bent a szerencsétlenek? Ahogy elnéztem, mind rabruáhban van, szal tuti nem fognak bennük megbízni, sztem újra dutyiba dugják őket, de az is biztos, h jól jönne a plussz ember Rickéknek.

Spoiler vége

gareth - 2012. 10. 18. 09:02

Llew, a “folyosó raid” szövegen nagyot röhögtem, köszi :)

timi_hurja - 2012. 10. 18. 13:29

Bakker!!!! Állat volt!

Sok hozzászólást elolvastam, volt, amin jókat röhögtem (főleg a Carl-t és Lori-t fikázókat), volt, ami bennem is kérdéseket vetett fel (börtönlakók: gyanús, hogy jól elzárt helyen voltak – magánzárka – és nem jó magaviselet miatt…; zombi lesz e a baba; mi lesz az öreggel, ha túl is éli; stb.).

De, összességében, az első másodperctől az utolsó képkockáig remek volt. És a barna kiscsaj tényleg király arc lett! :D

Így tovább, hajrá zombik és hajrá hentelők!

timi_hurja - 2012. 10. 18. 13:31

Ja, és én kérek még lélekboncolást, jó volt látni az előző évadban a különböző jellemfejlődéseket.

Soldierdsgn - 2012. 10. 18. 13:39

Akit érdekel Michonne és az escortzombik története http://talesfromtheblog.blog.hu/2012/10/18/twd_michonne_tortenete

timi_hurja - 2012. 10. 18. 14:39

Escortzombi :D

Hans - 2012. 10. 18. 23:55

Na ez jó volt. Rick bad ass módban, T-Bag adásban. Volt minden a részben, mint a búcsúban. A fekete nő jelenleg még holt felesleges (ultra buta Andrea szintén).
Carl viszont fejlődik – elején hogy megküldött pár zombit!?, de azért mókás ahogy kezdegeti suvickolni a bohócot a szöszire, laza lesz a kölök. Lori meg érdekes, ő maga idegel, de közben érdekel, hogy mint s hogy képzelik el a picivel a megváltozott világban.
A börtön tuti ötlet, csak ne maradjanak itt végig – kíváncsi lennék egy kicsit tágasabb helyzetképre.

beci4 - 2012. 10. 19. 01:45

Fú, nem semmi kis évadnyitó rész volt. Ennyi vérengzést talán az elmúlt 2 évad nem hozott, mint ez az egyetlen epizód. Remek volt, tényleg elrepült a ~43 perc, kíváncsian várom – az egyébként még izgalmasabbnak tűnő – folytatást. :)

Duur - 2012. 10. 19. 16:28

Hozta a formáját.
Igazából, annak örülnék a további sorozatban, hogy folytatódna az a szál, amit még az első végén elkezdtek, hogy miért terjedt el a vírus, meg ezek, ez eléggé gyorsan el lett nyomva.
Jó, persze gondolom, hogy a szokásos sablonos dolog lenne, de belevihetnének újabb dolgokat is ezzel.

JBG - 2012. 10. 20. 13:17

Továbbra is bugyuta történet, bugyuta karakterek, zs-kat effektek és akciójelenetek de péntek estére egy pizza mellé pont elmegy (ha nem alszom el rajta) a hét fáradalmainak levezetésére.

T-Dog beszélt? WTF? Fel sem tűnt…

Nagy ész kell hozzá egyébként, hogy minden az útjában fekvő halottnak (tűnő valaminek) lemetssze az ember a fejét rutinszerűen, biztos, ami biztos alapon. De nem, jó ez így, majd Hershel kap egy falábat és ő lesz az életnagyságú körző.

Szerintem vicces, ahogy Carl, ilyen nagy akcióhős lett, de szurkolok neki, hogy a kis szöszinek is beakciózzon egy finomat. :)

JBG - 2012. 10. 20. 13:19

Ja, azt meg ne mondja nekem senki, hogy ha hiányolok egy valóban potenciállal bíró szálat (a tél átvészelése emberi és zombi oldalról is) akkor nézzek meg egy másik filmet, mert majd azzal összeáll a kép. Én ezt nézem, ebben álljon össze.
Ha megnézek egy bűnügyi sorozatot, de a végén nem tetszik a csavar, akkor sem nézem meg a Usual Suspectset csak azért, hogy a kettő együtt kiadjon egy egészet.

Kelta67 - 2012. 10. 21. 23:33

Igazán meglepett az első rész, valamikor a 2. évad közepén kaszáltam a sorozatot, mert untatott a hülyeség halmaz..de a sok jó kritika miatt adtam a 3. évadnak egy esélyt..és jól tettem..legalábbis az 1. rész bejött….a Whoopy utánzat kivételével, az nagyon gáz volt….
De a többi, valós jól megcsinált életszerü volt..hajrá csak így tovább (idomár csaj meg nyiffanjon ki)

ZiziZuzu - 2012. 10. 22. 15:46

whaaaaaaaa Rick a Badass! ez a 2. rész is atom jó volt! Remélem akik fanyalogtak a 2. évadon, azok most elégedettek! :-)

winnie - 2012. 10. 22. 15:53

vagy elégedettek lennének:) gondolom azért a többség már kiszállt akkor. nem zombik a nézők. vagy…?:)

Nabu - 2012. 10. 29. 13:02

Na nekem bejött a 3. rész nagyon. Végre el vannak találva az új karakterek, kezd hasonlítani a színvonal a képregényéhez, csak így tovább! Bár az alapanyag miatt sejtettem, hogy a 3. évad sokkal jobb lesz, mint az első kettő.

Kelta67 - 2012. 10. 30. 00:58

pffffffffffff

Adrian - 2012. 10. 30. 13:20

nagyon üt a harmadik rész is, viszont ez a kormányzó csávó elég kemény lesz szerintem…

Divexa - 2012. 10. 30. 18:42

Húúúú jó volt a 3. rész is. Nem gondoltam hogy Merle itt fog feltűnni. Gondoltam is, ha ilyen kezesbárány, akkor nála is agyamentebb fazonnal akadt össze….. bejött. :) Andrea valószínű nem kicsit fog beleesni.
Azért a végén hiányzott a “börtönélet”.

Valezius - 2012. 10. 31. 00:35

“vagy elégedettek lennének:) gondolom azért a többség már kiszállt akkor. nem zombik a nézők. vagy…?:)”

Én nem tudom miért néztem végig a 2. évadot. Nem is akarok magyarázkodni, csak. Volt pár jó pillanat, de tény, hogy 5 részt beáldoztak, semmi se történt, hogy a Sophia jelenet üssön a félévadzáróban. Utána jött egy kis emelkedés.

A 3. évadnak emiatt neki se akartam állni, de tudtam, hogy gyenge leszek és megnézem az 1. részt. Hihetetlen mennyire jó volt az előzményekhez képest :) Innentől hetiben nézem. :)

Aragorn83 - 2012. 11. 05. 09:10

Rettenet brutál volt az új rész! o_O

Haenilion - 2012. 11. 05. 10:51

Ez a rész 5*. Eléggé elkanyarodott a képregénytől, de nem baj. A három gyenge láncszemből kettő már nem gyenge. De nem is láncszem… Igaz kaptunk helyettük egy újabbat.

Kissur - 2012. 11. 05. 13:09

Ez…ez…ez… úristen! Már itt meglépik ezeket a dolgokat. Fúú, te jézus úristen. Mi lesz itt még? Nem hiába a legjobb nap a hétfő. Homeland mellett a kedvenc sorozatom.

Bence7y - 2012. 11. 05. 13:27

Az igen. Eddig nagyon bejövős a 3. évad, és akinek az előző rész nem tetszett… garantáltan be fog sz_rni.

pöttöm - 2012. 11. 05. 14:43

Ez nagyon durva volt..
Vajon tudják ezt még fokozni? Remélem…Bár jó, hogy egy hetet várni kell a következőre, mert ehhez kell pár nap megemészteni… Sűrű volt ez a rész. De hát nem ezt akartuk? Most megkaptuk.

marsters - 2012. 11. 05. 14:57

tyűha Durva volt!
Azon tűnődöm kimarad meg végig a sorozatban mint eredeti főszereplő ha ilyen tempóban haladnak..

Zenlee - 2012. 11. 05. 15:23

Nagyon tetszett Rick játéka, amikor megtudta. Tök életszerű volt.

Arab - 2012. 11. 05. 15:47

Végre az új rész.
Komolyan mondom alig vártam, hogy Lori kihaljon. Szerintem Ő volt a legirritálóbb szereplő.

Haenilion - 2012. 11. 05. 16:13

Viszont adódik a kérdés: Mi lesz most a kisbabával? Ezt most abszolút nem tudhatjuk, a képregényből sem indulhatunk ki, mert ott minden másképp történt.

jky - 2012. 11. 07. 15:14

Tyűűű micsoda vég, elmorzsoltam egy könnycseppet A szülős-sírós jelenet nem volt annyira erős, de a végén mikor Rick meghallja a baba sírását aztán rádöbben, hogy Lorinak annyi, hát az hatalmas jelenet. Ennyire erős befejezés csak az előző évad félévadzárójának pajtás-lövöldözős jelenete volt.

És még Carol és T-dog is megpurcant. Hát igen, a TWD-ben nem szórakoznak (képregényben sem), hullanak a karakterek :)

Genezis - 2012. 11. 12. 19:20

Ricket hívták wtf?
Egyébként Carol hogyan is halt meg? Valahogy kiesett nekem. T-Dog megmentette nem? Vagy hogy is volt? Köszi

Isteee - 2012. 11. 12. 19:32

Carol-ról nem tudjuk, hogy meghalt-e, elvileg nem.
De ezek szerint Lorival is lesz még valami, lehet ő sem nyiffant ki, vagy zombi lett.

Ez a rész nekem nem tetszett… rick bekattanása sem, a kormányzós jelenet sem, a merle-s rész sem…

Ez olyan semmilyen rész volt.

Darylnek piros pont.

A telefonért meg csesszék meg, hogy az lett az utolsó 10 másodperc… :D

Marcipáncica - 2012. 11. 12. 19:45

Rick-et hívták, igen. Carol szerintem sem halt meg… Daryl kisbabás jelenete mentette ma számomra ezt a részt, mert ezen kívül nem sok minden történt sajnos. Vagyis amik igen, azok annyira nem izgattak. Pl. a kormányzós jelenetek egyáltalán nem jönnek be. A börtönös részekben most Rick hentelésén volt a hangsúly, ahol a nagyhasú zombi megtalálása volt elvileg a “WTF”, de szerintem csak simán undorítóra sikeredett az a pár perc. Mondjuk egy pillanatra megijedtem hogy Lori megjelenik zombiként (nagyon cikis lett volna), aztán szerencsére nem így lett.

_Peter - 2012. 11. 12. 19:52

Értelmetlenül vették el tőlünk a Merle és T-Dog találkozást. Feláldozta magát, de Carol ezek szerint csak percekkel élte túl. Nem mintha hiányozna, de ez így nonszensz. Egyébként tényleg nem mutatták múltkor a halálát, simán lehet rögtön az ajtó után nekirohant egy zombinak.

Michonne közeli képek alatt kifutok a világból. A Governor bulija kemény volt. Andrea most már elhiszi valami tényleg nem stimmel.

A telefoncsörgés mekkora flash volt Rick arcán, hosszú hónapokkal a civilizáció vége után egy ilyen.

Ja és kislááány!

_Peter - 2012. 11. 12. 19:55

Ti mit néztetek? Carol és Lori meghaltak. Pont. Glenn három sírt ásott T-dog, Lori, Carol. Daryl virágott tett Carol sírjára. Nem tudom hogy lehet ennél jobban szájbarágni.

_Peter - 2012. 11. 12. 20:02

Ja és Lorit meg is ette az a zombi. Brutálisan egyértelmű volt az egész. Carol halálára is nyilvánvalóan utaltak.

Genezis - 2012. 11. 12. 20:28

Carol valószínűleg halott, egyébként valóban hiteltelen lenne ha csak úgy eltűnt. Na de mindenki tudja hogy ha valamit nem mutatnak, csak ugye úgy utalnak rá hogy azt megtörtént, akkor vagy wtf vagy cliff lesz. Nekem ez a junkie tapasztalatom :) Na de ez a Walking Dead, szóval…

Marcipáncica - 2012. 11. 12. 20:44

Miért lenne olyan egyértelmű hogy Carol halott? Ástak 3 sírt, amik közül maximum T-Dog-éba került valami, a másik kettő üres. Carolból legutóbb annyit láttunk hogy elszalad. Ez azért szerintem nem annyira hú-de-egyértelmű helyzet. A TWD szereti mutogatni a véres részeket, egy jó kis hentelést (főleg az egyik szereplő halálát) simán mutatták volna, viszont így hogy nem, így akár több részen keresztül lehet arra számítani hogy felbukkan. Loriból pedig kell még lennie valahol valamilyen daraboknak (elnézést ha kissé morbid vagyok :D) hiszen egy nagyhasú zombiba azért nem fér bele egy teljes ember… így továbbra is csak reménykedem hogy nem jelenik meg valahol egy félig megrágott zombi-Lori… az nagyon nem tetszene.

_Peter - 2012. 11. 12. 20:58

Onnan egyértelmű, hogy nem csak a hentelést figyelem. A három sír mellett:

Ha élne Carol, Daryl vajon nem keresné, amikor a kendőjét megtalálta? Ha élne Carol, akkor Daryl miért tenne a fehér virágot (utalás előző évadra) a sírjára? Ha élne Carol, akkor Carl miért említené a kisbaba lehetséges nevére Spohia, Amy, Patricia stb. (tehát akik már meghaltak a társaságból) mellett Carolét is?

Ismétlem kib*szott egyértelmű volt az egész. Tényleg nem is értem, itt a rész amiben kiderül Lorit megették, Carolnak annyi, és akkor mégis jönnek ezek “lehet még élnek, Carl mellélőtt, Carol elfutott” stb. kommentek.

Genezis - 2012. 11. 12. 21:15

Parázs eszmefuttatások Carol körül. Ez a szereplő kb senkit nem érdekelt annnyira élve mint most állítólagosan meghalva.
Én csak azt mondok hogy csak nem lehet olyan igen nagy az a börtön, hogy 2 ember is csak úgy elveszik benne.
Meg különben is ezt már eljátszották az írók amikor élve hagyták a kisebb néger rabot szart keverni.
De persze megint a tapasztalat, miért nem mutatták sem Carol sem Lori halálát. Ők azértkvázi főszereplők és azok mindg nagy finálét kapnak.

Genezis - 2012. 11. 12. 21:15

mondom mondom mondanám :)

_Peter - 2012. 11. 12. 21:27

És Lori halála nem volt nagy finálé? Még én is meghatódtam rajta, pedig régóta vártam már. :D
Komolyan nem értelek titeket. Mindent meg kell mutatni, mint egy kisgyereknek? Könyvet se olvastok, mert ott is le kell vágni az utalásokat, jeleket, elképzelni azt amit nem mutatnak be szájbarágósan?

Marcipáncica - 2012. 11. 12. 21:44

Azért a könyvolvasást ne keverjük már ide, teljesen más tészta. :D Szerintem elképzelhető hogy Carol még él, aztán ha nem, akkor na bumm. Amúgy van abban igazság hogy az egyik legkevésbé érdekes figura volt… Konkrétan számomra a felesleges karakterek közé tartozott, szóval ha élve is maradt legalább annyira nem zavar vizet mint ha elpatkolt… Mondanám fogadjunk egy bocicsokiban, de ennél többet nem érdemel a téma. :D Részemről le is zárom, inkább az érdekelne hogy vajh mikor fog találkozni a két fő történeti szál…? Remélhetőleg akkor érdekesebb lesz a kormányzós, mert az most nem igazán tetszik… :/

Attika91 - 2012. 11. 12. 22:04

Van egy elfajzott ötletem. :) Carol biztosan él és esetleg megtalálta Lorit és sikerült megmentenie (persze csak ha Carl mellélőtt).

altradan - 2012. 11. 13. 16:57

Lehet, hogy én vagyok a buta, de két dolgot nem teljesen értek.
Egyrészt, az előző évad végén, amikor szállt föl a kamera, mutatták a börtönt a háttérben. 8 hónapnak kellett eltelnie, ahhoz hogy megtalálják a hátuk mögött azt a bazi nagy építményt?
Másrészt, mik voltak ezek a nevek és vonalak a kormányzó füzetében?
Egyébként nagyon elégedett vagyok a mostani évaddal, pörög-pörög. Bár az kicsit zavaró, hogy Carlon nem igazán látszik, hogy fél órája lőtte fejbe a saját anyját. Nem tudom, hogy a kölök vagy a színész hibája.

jky - 2012. 11. 13. 17:04

A börtön csak mi nézők láttuk. A szereplők valójában ki tudja, mennyire voltak messze, merre indultak el, mennyit kóboroltak stb.

A füzetben gondolom családtagok, rokonok, barátok nevei voltak, valószínűleg azoknak a feje volt a kormányzó szobájában.

Genezis - 2012. 11. 13. 18:31

A kormányzó fejei között volt a katona is aki lezuhant, aki biztos nem volt családtag :)

jky - 2012. 11. 13. 18:49

Ja tényleg, igaz. Akkor nem tudom, mi alapján gyűjti a “trófeákat” :D

Divexa - 2012. 11. 14. 18:03

Az utolsó részt adott választ, elég gyengén, hogy Carol meghalt. Elôzô részben ez nem derült ki. Egy leesett fejkendô nem bizonyíték. Én kezdtem megkedvelni a karaktert, sajnálom hogy ilyen kutyafuttában írták ki a soriból. Az utolsó rész nálam visszaesett 10/10rôl 7/10re.

Zumi - 2012. 11. 16. 11:37

Golyónyom vér nélkül? Btchpls! Carl tuti mellélőtt, majd Lori önerőből vagy segítséggel elvonszoltatott. A jóllakott Zombi meg meghagyott volna valamit. Ezen a vonalon kár is okfejteni. T-Dog -ból is maradt maradék, igaz ő kevésbé volt kis termetű, de rá jutott is vagy 2-3 “harapó…” Lehet rossz volt az íze? :D Carol meg nyitott kérdés, de szerintem a seprű és felmosóvödrös kamrában húzta meg magát…

Kelta67 - 2012. 11. 16. 16:02

Nekem továbbra is erőltetett az idilli kisvárosi hangulat és történet..persze, lehet mind pchihopata, és gyilkos..:)
A börtöncsapat nagyon kezd reális történetté összeállni, tetszik..
pár bugyutaságtól (ami a zombilétből fakad) eltekintve a 3.évad fényévekkel veri a kettőt..

Dean - 2012. 11. 18. 14:01

Lori meghalt, és kész. Higgyétek már el… aki azt állítja, hogy Lori meghalt, higgyétek el, BIZTOSAN tudja… hogy honnan? Azt nem mondom el, mert nem akarok szabályt szegni.

chulo - 2012. 11. 19. 01:04

Igy késő éjjel eszembe jutott a sori a következő rész előtt. Mi lenne ha kiderülne, hogy a két börtönlakó az nem csak azért volt bent mert lenyúlták a templomban a perselypénzt, vagy adócsalás hanem valami komoly dolgot követtek el és egy súlyos morális választás elé kerülne a banda. Pl. mi van ha a good guy öreg fószer pedofil, vagy hasonló elvetemült arc? Akkor vajon meddig élvezhetné Rickék társaságát?

Kelta67 - 2012. 11. 19. 10:02

chulo

Ilyen esetben (zombi apokalipszis) szerintem a régi világ törvényei, szabályai, történései, nem számítanak már..az elmúlt, sose jön vissza..más szempontok diktálnak :)
Nekem az összefogás hiányzik, túl sok a széthúzás, intrika…egy ilyen abszurd helyzetben, az emberek – már a maradék – összefogna szerintem…mert aki nem, már rég zombikaja :)

Llew - 2012. 11. 19. 10:58

Nem lesz minden semmis. Az emberek meg nem biztos, hogy változnak akkorát. Lásd Merle. Ő csak a tudatlan kisváros előtt a jófiú.
Milyen összefogás hiánya? Rick csapata még sosem működött annyira együtt, mint ebben az évadban. Eddig csak egy banda voltak, de idén végre rendesen szervezett csoportként működnek.
A meg mi ha nem az összefogás példája. Más kérdés, hogy a lakók többségét sötétben tartja a Kormányzó. Illetve nincs is meg rá az igényük, hogy mélyebbre lássanak. Bár ezt a nézőpontjuk hiánya miatt nem tudhatjuk.

Isteee - 2012. 11. 19. 11:39

3×06 nagyot ütött. Az elején unatkoztam, de aztán a közepétől beindult. Remélem most jó pár embernek leesett az álla :)))

Trane - 2012. 11. 19. 11:55

tessék, itt vannak a válaszok… azért a vége elég komoly volt, kíváncsi vagyok Michonne mennyire fog beilleszkedni hozzájuk és hogy csapatják együtt a Kormányzó ellen.:)

Trane - 2012. 11. 19. 11:57

meg istenem, Rick végre megfogta a fiát, ideje volt már.

Isteee - 2012. 11. 19. 11:58

lányát :D

Trane - 2012. 11. 20. 00:24

Jogos :D

Marcipáncica - 2012. 11. 26. 16:17

Az új részben nem sok történt, de engem valahogy mégis megviselt. Talán mert az ember-ember közti értelmetlen szadizmust, kínzást nagyon nehezen viselem… :(( A jövő heti full izgalmas lesz, nagyon várom már az összecsapást!!!!!

Llew - 2012. 11. 26. 18:32

Bakker nagyon rosszkor lesz az a szünet.

Anthony - 2012. 11. 26. 21:57

Ez nagyon rough and tough volt. Az egyik legjobb rész ever.

False - 2012. 11. 26. 22:03

Valami istentelen jó rész volt.A zene is kiemelkedően jó volt.Csodálom is hogy még nincs írás a részről.

Llew - 2012. 11. 26. 22:08

Biztos még human is emészti.
Az utolsó pár perc alatt az a zene, vagy inkább háttérzaj nagyon nagy volt.

TJ - 2012. 12. 03. 08:48

Hát a 8. rész… valami istenkirály lett… 10/10 Simán.
De messze van még a február!

play93 - 2012. 12. 03. 11:31

a félévad záró… letettem a hajam tőle. ilyen szintű feszültséget régen tapasztaltam sorozatban. soká lesz még február 10 :(

Llew - 2012. 12. 03. 12:30

Baromi jó volt, egészen a végéig. Az vagy 3-4 pontot simán lerántott belőle.

pwnerer - 2012. 12. 03. 13:28

3-4 pontot semmiképpen sem, de a vége annyira szerintem sem volt ütős.

wondorog - 2012. 12. 03. 14:50

Iszonyat jó rész volt, a cliffhangerben viszont csalódtam, interjúban azt írták nagyon durva lesz, én azt vártam, hogy lelőjék Darryl-t és Merle-t, na az tényleg sokkoló lett volna.
És csak nem már megint a néger halt meg? :D Kb. rész elején tudtam, hogy Oscarnak reszeltek.

Marcipáncica - 2012. 12. 03. 15:17

Messze még a február. Na a tesók közül vajon melyik hal meg? Vagy egyik sem…?

Llew - 2012. 12. 03. 16:13

wonderdog
A fekete rab kapcsán nem az a meglepő, hogy meghalt, hanem, hogy ezek szerint volt neve, és te ráadásul meg is jegyezted. :D

Keila - 2012. 12. 03. 17:25

Úgy tűnik, konstansan tartani kell a néger állandó szereplők számát. :D

Anthony - 2012. 12. 03. 17:38

Hát ez akciódús volt, ezért úgy érzi az ember, hogy jó volt, de mégis el lett kúrva.
Az akció az hótgyenge volt, kis füst, és nem találnak el senkit (kivéve a fekete csávót persze).
Aztán meg Michonne nem képes 1 mondatot szólni Andreához? Te, ezek elrabolták a barátaidat! WTF?
Stb, stb.

Zsolteee - 2012. 12. 03. 17:57

@Anthony

Michonne nem tudja, hogy akiket elrabolták ők ismerik Andreat, ahogy Rickék sem tudják, hogy Michonne ismeri Andreat.

wondorog - 2012. 12. 03. 18:04

Szerintem tudnia kell, Andrea biztos beszélt róluk, nevek alapján be tudja lőni.

Anthony - 2012. 12. 03. 18:37

@Zsoltee
Fél év együttlét után kellene tudnia. De ha nem, akkor is elég, ha elmondja, hogy embereket raboltak el, és kínoztak meg.

pöttöm - 2012. 12. 04. 15:54

Pennynek zommbi létére milyen nyugodt pillanatai voltak.

Bence7y - 2012. 12. 04. 17:15

A Cliffhanger csalódás volt számomra.

MrZombieEater - 2012. 12. 05. 18:11

Elég szar volt az utóbbi 2 rész. Ez a nagy félévadzáró is elég lapos volt.

zhorak - 2012. 12. 06. 09:43

Az utolsó rész cliffhangere nem volt rossz, de a rész szerintem kicsit lapos volt. Jobban ütött volna, ha az előző rész a félévadzáró, epicebb lett volna.

zhorak - 2012. 12. 06. 09:44

Bocs a dupláért: Viszont az baromi meglepő volt, hogy a Kormányzó a legjobb és leghűségesebb (?) emberét dobta a kutyákhoz.

_Peter - 2012. 12. 06. 15:35

zhorak nem figyeltél. Merle azt mondta a Governornak, hogy megölte Michonne-t. Erre ő Woodbury-be vezette a “terroristákat” és megölte Penny-t, plusz még félig meg is vakította. Ráadásul a behatolóknál ott volt az öccse, teljesen logikus, hogy Merle kegyvesztett lett.

Valezius - 2012. 12. 06. 18:57

Ja, az marha jó volt, amikor Merle bejön a Governorhoz a kórházba. Persze a Governor nem szól semmit, valószínűleg mert Andrea is ott áll mellette, de elég csúnyán néz Merle-re :D

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz