login |

The Walking Dead – 3×04: Our Land

2012. 11. 05. 15:55 - Írta: human

223 hozzászólás | kategória: kritika,

Néha nem értem a sorozatok készítőit. Az eheti rész tipikusan ez a helyzet. Nem kell aggódni, valami veszett jó volt, de… spoilerekkel folytatom. Vagy ne, Rick?

Ezúttal a Governor szálat tolták a háttérbe. A néger csaj átvizsgálta a kocsikat és rögtön talált nyomokat arra vonatkozólag, hogy a kormányzó nem a legbecsületesebb. Mindezek mellett a szőke csaj pedig becsípve rákattant a férfire. Igazából nagyon várható volt a dolgok ilyesfajta alakulása arra felé, szóval kicsit unalmasak voltak ezek a jelenetek, kivéve talán azt, amikor Merle realizálta, hogy nem mehet el a tesóját megkeresni.

Na, meg az is a háttérbe szorította a kisvárosban folyó dolgokat, hogy közben a börtönben bizony elég nagy bajba kerültek Rick-ék. Méghozzá akkorába, hogy a szíved megszakad, vagy épp kitépve a zombik elé kerül. A második részben zombik közé zárt srác megmenekült, és bosszúból a csapatra eresztette a sétáló állkapcsokat. Mivel remekül ismerte a helyet, így bizony eléggé nagy káoszt tudott teremteni.

“Emberek fognak meghalni”, és ezt nagyon komolyan vették idén. A héten T-Dognak, és úgy tűnik Carolnak is harangoztak, mindezek mellett Lori bizonyította, hogy van még jövő, megszülte a gyereket, de belehalt ebbe. Nagyon kemény rész volt, olyanokat lépnek az évadban, amin az ember csak pislog, és alig várja a jövő hetet. Legalábbis én most rögtön nézném.

Az egyetlen hiba itt szerintem, az is inkább csak a túlelemzés miatt, az volt, hogy az egész veszély pont a szülésig tartott, hogy ne lehessen megmenteni a nőt. Amikor a zombik elől futva látszott, hogy na itt szülés lesz, reménykedtem, hogy ilyen módon lezárják a szálat. És basszus, meg is tették!

És pont ezek miatt nem értem az írókat. A sorozat nézettsége a második évadban csak nőtt, mégis most kevesebb a lassú rész, és a vérengzést várók leghangosabb kérését teljesítik: Lorinak kampó. Csöpög a feszültség, de teljesen máshogy, mint tavaly. Vajon ez jó döntés? Most azon felül, hogy a horror rajongóknak igen. Mellesleg ez elég Lost-os húzás, Első évad remek, második évad lassú és sokan panaszkodnak, a harmadik pedig odavágott. Meglátjuk itt mi lesz a végére.

223 hozzászólás Ne habozz!

Pocok - 2012. 11. 05. 16:00

Húúú nagyon jó rész volt. A végén azt hittem, hogy nem merik meglépni.

“és úgy tűnik Carolnak is harangoztak,”

Ömm… mi? Valamiről lemaradtam? (lehetséges, mert hajnalban néztem)

gnd - 2012. 11. 05. 16:03

Pont most néztem meg a részt és…
Jézusúristen!!! de durva rész volt, én el se hiszem mik történtek benne, basszus, mi lesz még itt ezek után gyerekek!!!

gemina - 2012. 11. 05. 16:04

vegre vege a walking whore-nak

oxigen - 2012. 11. 05. 16:05

Na itt jövök, mint az ügyeletes nyelvtannáci: “e heti”
Csak mert már sokadszorra olvasom.

gnd - 2012. 11. 05. 16:05

Carolnak szerintem nem lett baja, visszament az alvóhelyükre, mondta is T-Dog mielőtt elkapták, hogy mindjárt ott vannak.

Cax - 2012. 11. 05. 16:06

Nagyon tetszett a mostani rész. Pont ezért szögez minket a képernyő elé mert megkedvelünk egy karaktert, aki nem biztos, hogy a következő részben ott lesz. Mindig bővül a csapat új arcokkal. Én is nagyon várom a következő hetet. Isteni sorozat az biztos.

gnd - 2012. 11. 05. 16:09

Szerintem nagyon jó ez az évad, ami miatt ment a picsogás a 2. évadot kritizálóknál, azt most itt mind sorban meglépik az írók, úgyhogy senkinek szava nem lehet:)

Pocok - 2012. 11. 05. 16:11

gnd – 2012. 11. 05. 16:09

Azon gondolkoztam, hogy a második évadban spóroltak a büdzsén, hogy most mindent bedobjanak. Eddig eszméletlen az évad :D Carolnak szerintem nem lett baja, ahogy más is mondta.

wmartin94 - 2012. 11. 05. 16:12

Nagyot csattant ez a rész. A színészi játékot is csak dicsérni lehet. Főleg Rickét a végén….

wondorog - 2012. 11. 05. 16:13

Ezzel az évaddal visszatért a kedvem a sorozathoz, tavaly inkább úgy voltam vala, hogy “ja ezt is megnézem, minden mást már amúgy is láttam”. Nagyon gyorsan pörög, ha így folytatják nemsokára a 2 szál össze is kapcsolódhat.
T-Dog pedig túl sokat beszélt ebben az évadban meg kellett szabadulni tőle, pedig kíváncsi lettem volna egy Merle reunion-ra. Lorit tudtam, hogy meghal, de nem vártam, hogy ilyen hamar, de nem fog hiányozni. Felőlem Carol is mehet a levesbe, nem fájna érte a szívem.

tkitn - 2012. 11. 05. 16:13

A mostani részt még nem láttam, de mivel sok helyről hallottam ezt a rém hírt: T-Dog ugye nem hal meg?

tkitn - 2012. 11. 05. 16:14

ja és a cikket se olvastam mielőtt valaki beszólna

Pocok - 2012. 11. 05. 16:15

tkitn: De, meghal.

wmartin94 - 2012. 11. 05. 16:17

@tkitn Miért kérdezel olyat, amire úgyis tudod a választ… :)

T-dog így is sokáig húzta… http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/03/tdog-going-where-no-black-man-has-gone-before.jpg

superpityu - 2012. 11. 05. 16:18

Carol szerintem is túlélte, de csak a sálját láttuk, nem találtak semmi testet. Valószínűleg elbújt mint Maggie-ék. meg a celláikat mire odaérhetett addigra megtisztították. Olyan ő most int Sophia :D eltűnt, de nem tudjuk mi lett vele.
Lori meghalt, azta a rohadt istenit, ilyen gyorsan nem is reménykedtem benne.
T-Dog halálát akkor elkönyveltem amikor rohadt sokat kezdett el beszélni.
a Governoros szál most nem volt túl érdekes, bár Micchone meglepően sokat beszélt.
na legyen már jövőhét.

Pocok - 2012. 11. 05. 16:20

Most ezen amúgy lehet nevetni meg minden, de tényleg sokat beszélt a srác… én is arra gondoltam volna, hogy most a részben nagyobb szerepet fog kapni. Halálnál meg nincs nagyobb szerep :D

SilverKL - 2012. 11. 05. 16:27

Le a kalappal! Ez egy rettentően jól összerakott rész volt. A Governor szálat nem is baj, hogy nem erőltették ebben az epizódban.

SPOILER
Már a 2. részben tudtam, hogy az a rab még visszatér és bosszút fog állni. És amilyen galibát csinált nem csodálkoznék, hogyha a riasztók miatt elözönlötték volna a hordák a börtönt.
Szerintem Carol nem halt meg, legalábbis nem derült ki, mint ahogy az sem, hogy Lori meghalt volna. Vagy csak én látom így? Arra lehetett következtetni, hogy belehalt a szülésbe és aztán Carl fejbe lőtte, de konkrétumokat nem láttunk. Az is lehet, hogy csak elájult és nem halt bele a vérveszteségbe. Carl pedig nem tudta megölni a földön fekvő anyját és csak úgy tett.
Bár nem mintha hiányozna Lori karaktere. Könnyes búcsút nem veszek tőle, de tisztességes távozás volt, ha igaz.
SPOILER VÉGE

Pocok - 2012. 11. 05. 16:29

SilverKL:
Volt egy snitt, ahol a háttérben feküdt Lori mozdulatlanul. Nekem nagyon halottnak tűnt.

Pistol Pete - 2012. 11. 05. 16:32

Ég és föld az előző évadhoz képest. Ott egy ilyen 5 részen át tartott volna minimum. Végig az az érzésem szinte mindent megkapunk most, amit a farmon nem. Nincs elnyújtva részekre, akció és ütős jelenetek, tavaly szinte elaludtam rajta, most meg?

Carol még élhet, Lorinak annyi.

Ami nem tetszett vagyis olyan vegyes:

T-Dog ha már feketeként eljutott a 3. évadig, mi a francért így hal meg? Hát nem az lett volna ütős, hogy Merle nyírja ki amiért elejtette a kulcsot.

Az új fekete szerintem ő jó haverja lesz Ricknek.

A zombi attack kicsit furcsa volt így, hogy a mégsem halott noname srác engedte be őket. Meg hirtelen mindenütt ott teremtek a sétálók/harapók még ahol aludtak is, ami pedig egy külön elzárható rész. Olyasmit vártam volna, hogy a kormányzó miatt jutnak be a zombik és okozzák Lori halálát, amitől Rick még jobban bevadulna. Persze gondolom előbb-utóbb megkapjuk a Rick vs kormányzó leszámolást.

Érdekes lesz, hogy fognak mozogni egy csecsemővel (bármikor sírhat), meg egy mankós öregemberrel. (szereljenek rá kaszát) Persze a babára kitalálhatnak bármit az írók, ilyen környezetben egy korábban nem túl vészes betegség is elvihet egy csecsemőt.

Woodbury totálképek viccesek, ahogy random statiszták korzóznak a napsütésben.

Trane - 2012. 11. 05. 16:35

Igaz hogy eddig Sarah Wayne Calliesnek pocsék volt a színészi játéka, de most mikor elbúcsúzik a fiától, szerintem nagyon jó volt. Durva hogy meghalt, gondoltam hogy megfog, de hogy ilyen hamar arra nem… kíváncsi vagyok Rick most hogy fogja ezt átélni, remélem nem megy el vele 2-3 rész hogy magába roskad, elég lenne 1 is hozzá… Carol szerintem se halt meg, majd felfog tűnni nemsokára. T-Dog várható volt, de azért sajnáltam. Igazából Daryl-ért szorítottam nagyon, mikor egyedül tartotta az ajtót mondom magamba nehogy kinyisd és elkezdj hősködni, erre kinyitja mondom neeeee, aztán eszembe jutott hogy nem halhat meg addig míg nem találkozik a bátyóval, szóval meg is nyugodtam. :)

SilverKL - 2012. 11. 05. 16:37

Pocok:
Lehet hogy igaz, de ennyi erővel azt is mondhatnánk, hogy ájultnak látszott. A farmos kis visszatekintés is arról árulkodik, hogy Carl megtette végül is és lelőtte, ahogy Rick elmesélte neki, az “egyszer nem leszünk” mondókát…
Na mindegy csak szőrszálat hasogatok. :D

Trane - 2012. 11. 05. 16:39

SilverKl: áhh, Lori tuti meghalt, tökre kézenfekvő volt minden amit mutattak + Carl is olyan fejjel sétálgatott hogy lejött róla hogy tényleg lelőtte anyut.

András - 2012. 11. 05. 16:41

T-Dog, köszönjük nagyszerű karakteredet, nagyon sokat hozzátettél a sorozathoz. Nélküled csak egy középszerű szarság lett volna, biztos vagyok benne, hogy nem élt volna meg három évadot. Továbbá köszönjük a rengeteg összetett mondatot, melyekből annyit tanultunk. Hősként haltál meg, hiányozni fogsz!

SilverKL - 2012. 11. 05. 16:48

Trane:
Az IMDB ezen kívül még 4 részig jegyzi Sarah Wayne Callies karakterét míg T-Dog 4. részben búcsúzik. És nem hiszem, hogy Lori-t 4 részen keresztül fogják temetni.

superpityu - 2012. 11. 05. 16:53

@SilverKL: az IMDB-re kár hagyatkozni, akárki akármit írhat oda.

külföldi oldalakon is csak T-Dog és Lori halálával foglalkoznak. sehol sincs szó Carolról. remélem nem az évad közepén kapják elő és jön valahonnan elő hörögve…

Tamás - 2012. 11. 05. 16:56

A 3. évadban a részek valami elképesztően jól meg vannak csinálva, nem húznak el semmit, nem szórakoznak. A legjobb sorozat ami most megy. Szegény T-Dog-ot sajnáltam, egész részben többet beszélt mint eddig összesen és pont meghal…kicsit meg is lepődtem, hogy mi történt vele. És szerintem Carol nem halt meg, sőt biztos, mert T-Dog segített neki. De itt van most egy másik feka T-Dog helyett, majd ő pótolni fogja, Lori meg nem fog hiányozni, pont gondoltam rá, hogy már csak valami dráma kéne a sorozatba és tökéletes lesz, meg is történt. :) Gyenge 2. évad után baromi jó 3. évad. :D

Trane - 2012. 11. 05. 16:59

igen, az IMDB-t akárki szerkesztheti, kb ugyanaz a szint mint a wikipédia. meg jól mondja superpityu külföldi oldalak is tele vannak ezekkel a dolgokkal, és még vasárnap volt is egy szavazás, ki volt írva hogy 2 karakter meghal, szerintetek melyik kettő? tehát ebből kifolyólag is látszik hogy meghalt Lori, mert nem a néger rabra gondoltak, mert abba épp az a poén hogy szinte senki nem számított rá, hamár a második részbe ordibált mikor kinthagyta Rick.

Trane - 2012. 11. 05. 17:01

de akkor gondolom ez a kis néger hülyegyerek volt az is, aki figyelte Carol zombi metszés közben, ugye? mert aztán nehogy meglepődjünk hogy az meg teljesen más volt..:)

Vadpörkölt - 2012. 11. 05. 17:04

Szerintem sem 100%,hogy Lori meghalt mivel nem mutatták így még élhet a gyerek nem biztos,hogy megölte az anyját + ha az öreg lábát óvatos trancsírral lekapták baltával és így is túlélte,mint a huzat akkor egy császármetszés is simán túlélhető(a való életben mindkettőnek harangoztak volna)mármint e-szerint a ligika szerint.
Alakul már a két banda találkozása.

tompóó - 2012. 11. 05. 17:04

Ez valami brutális volt:DDDD
Rick alakítása a végén, nagyon-nagyon kemény volt!!!!
Remélem Carl beküldött egy golyót anyu fejébe, mert ha Lori néne megjelenne zombiként az agyonvágná az egész sorozatot!

tompóó - 2012. 11. 05. 17:08

Vadpörkölt!

Azért egy lekapott lábikó, nem egyenlő egy császármetszéssel, főleg ha nem látják el:D Vagy nem?:D

Pistol Pete - 2012. 11. 05. 17:11

Látom szerencsére moderálnak, de tényleg csókolja meg egy walker azokat, akik egy tv sorozat posztjánál jönnek a rohadt képregényükkel. Minden héten ez van!

Vadpörkölt - 2012. 11. 05. 17:14

tompóó!
Nem tudom ha egy életlen,retkes baltával valakinek 3-4 ütéssel lekapják a lábát annak nem sok esélye van mivel az artériából jön vér rendesen és ebben a filmben szépen gézzel betakarták aztán adtak neki valami talált antibiotikumot aztán VÍZ helyrejött az öreg.
Az biztos,hogy egy császármetszést sem könnyű orvosolni ilyen körülmények között,de ott nem ömlik a vér és szerintem legalább akkora eséllyel túlélhető ha nem nagyobbal,de mindegy így írták meg ez van.
Akkor már logikusabb lett volna ha rájuktámad egy horda és azok majszolják el Lorit!!!!

MrSpock - 2012. 11. 05. 17:16

Ez nagyszerű rész volt! Egyáltalán nem untatott egyik szál sem. Merle is kezd megvilágosulni,hogy nem igen fogják őt csak úgy elengedni. Főleg hogy tud mindenről ami ott folyik. Andrea tiszta hülye,bár lehet érthető,hisz régóta nem fektett meg senki,és nehezen bírja már. A börtönös rész meg ott volt a szeren. T-Dog-ot sajnáltam,mert igaz sokszor csak ott volt,de azért keménykedett,ha keleltt,és nem pöcsölt sokat. Itt is kivette a részét,de zombieledel lett.:( Lori meg..mennyien kívántuk már,hogy haljon meg,most elég drámain sikerült neki. Azért a készítők úgy látszik erre az évadra rájöttek,hogy lehet itt jól is csinálni adolgokat,ahogyan egy igazi akciódrámához kell.
Nekem ez arész jött be eddig legjobban,itt valahogy mindent sikerült beletenni. Viccesen indult,Maggie-ék akciója a toronyban,és mekkora dráma lett a végére!
A 2 sittes amúgy jó arc,remélem hasznosak lesznek,mert tényleg csak normálisan túlélni akarnak.
Csak így tovább,és várom a következő részt! Rick totál befog kattanni,még keményebb lesz az tuti!

winnie - 2012. 11. 05. 17:16

Emberek, ne beszeljunk mar a kepregenyrol. Nem nekem a fixa ideam, en minden spoilert beszivok foglalkozasi artalom miatt, de a tobbiekre legyetek figyelemmel, ha lehet:)

Lesz elozetes poszt is, plsuz betolom a kepregenyel kibeszlo linkjet, ha keritek.

Ja, a szinesz es az imdb – szerintem csak az a helyzet, hogy elore beirnak sokakat, az allandokat, ezeket utolag javitjak. mivel nem jött még ki a 7-8. rész tartalma, ezért senki nem tudja, hogy azokban ki fog szerepelni.

Van egy csomo interju is, holnap linkelni fogom hirekben, csak ma nem akartam elloni a dolgot. Azokhol kiderul sok minden.

inferno88 - 2012. 11. 05. 17:19

Még nem néztem meg a 04-et,de elolvastam az irományt és “de belehalt ebbe” IGGGEN B’ MEG!

Orkuki - 2012. 11. 05. 17:20

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de amikor a végén Rick elkezdett bőgni, én majd beszartam a röhögéstől. :D
Amúgy, ja, jó rész volt.

abc - 2012. 11. 05. 17:31

Orkuki, igen hirtelen pislogni kezdtem, hogy hirtelen valami paródiába csapott át az egész? Az az Oh noo Ricktől meg a hörgései nagyon röhejes volt, úgy éreztem mintha tömény szarkazmus lenne. Lehet, hogy titokban ő is Lori halálát akarta?

tompóó - 2012. 11. 05. 17:33

Orkuki!

Röhögni? Ne már! Biztos egy szívtelen ZOMBI vagy:DDD

mandyedi - 2012. 11. 05. 17:35

T-Dog elég sokat beszélt az elején (magához képest), én már ebből sejtettem, hogy neki vége:D

jimy29 - 2012. 11. 05. 17:39

Orkuki ne haragudj, de végén ezen hogy tudtál nevetni???
Odaver eddig az évad.:D

Pidu - 2012. 11. 05. 17:47

Óriási rész volt! Hihetetlenül jól játszanak a színészek. Lori-t nagyon rühelltem, de a jelenete Carl-lal szívszorító volt. A végén nagy WTF volt, ahogy Rick elkezdett sírni. :D Carol tuti nem halt meg, annak ellenére, hogy eléggé súlytalan karakter lett ebben az évadban.
Szegény T-Dog-nak menni kellett, hiszen két feka nem fér meg egy zombiapokalipszisben, pláne egy csoportban. :D
R.I.P T-Dog! You made the ultimate sacrifice!

gevin - 2012. 11. 05. 17:48

Ha nem cseszik el, akkor ez lehet a legjobb évad.

digweed - 2012. 11. 05. 17:49

Végre,végre! Lori,Carol,T-Dog out,semmi szükség nem volt rájuk. Nem akarok bunkó lenni,de bíztam benne,h a baba is zombi lesz,vagy vmi hasonló,nincs kedvem gyereknevelős szálat nézni az elkövetközőkben.

Aviktor - 2012. 11. 05. 17:55

Nem lett volna látványosabb, jobb megoldás, ha Lorit a zombik ölik meg?

Thothoo - 2012. 11. 05. 17:56

Szvsz ott lehetett volna még nagyot dobni az epizódon, ha Maggie egy zombi babát emelt volna ki Lori méhéből és leharapta volna az ujját, bár lehet, hogy csak nekem ennyire élénk a fantáziám :)
Carol szerintem nem halt meg, hiszen kiért az épületből. Lehetett látni, hogy fény van az ajtó mögött. Báár, ha belegondolok ez sem garantál semmit.
Az ep5 előzeteséből kiindulva lesz még itt izgalom, Rick biztos fog hisztizni még egy darabig.
Egy csecsemő meg marhára nem kell a sorozatba. Így is elég para egy sánta vénember. Hát még egy újszülött ..

i'm_rick_james - 2012. 11. 05. 17:58

Én továbbra is a béna megoldások miatt anyázom a sorozatot. Jó, meg izgalmas, meg nem bírom abbahagyni, csak az olyasmiknél fogom a helyem, mikor pl. megharapják T-Dog vállát(!), és a fogukkal kihúznak onnan egy vékonybélnek látszó valamit, meg a vér is spriccel kifelé. Egy vállból!

Hershel megharapásáról is olvastam fikázásokat, nekem is feltűnt, de már mémet is találtam róla a neten.
Lényeg az, hogy ez a cseles kis zombi mozdulatlanul ül ott, meg se nyekken, egy hang nem jön ki a torkán, és mikor Hershel átlép rajta, akkor a villám gyorsaságával rábukik az öregnek a lábára. Ezek mióta tudnak gondolkodni, meg cseleskedni, meg fondorlatoskodni?

A múltkori részben, mikor a kormányzó meg az emberei halomra lőtték azokat a katonákat(?), akkor eszméletlen béna volt az is (a mostani rész “previously”-jében is benne van), ahogyan lassított felvételben mutatják a háttérben a kormányzót, itt, a kamera előtt meg két fickó dől befelé, egymás felé. Ritka bénán nézett ki az esésük.

És tele van ilyenekkel a sorozat.

Mondom, a sztori jó, meg tetszik úgy az egész, de az ilyeneknél fogom a fejem.

Vektor - 2012. 11. 05. 18:00

Kiváló rész volt, egy problémával: a rendező nem kezelte rendesen a színészeket. Nem tudok más indokot találni arra, hogy a börtönös színészgárdából jó páran túljátszották a szerepüket, főleg hogy ennyi rész alatt egyikkel sem volt ilyen probléma. Andrew Lincoln utolsó jelenetes kiborulása nekem egyszerűen túl sok volt, majdhogynem tönkretette az egészet, pedig idáig tökéletesen megoldotta a feladatát, gondolok itt például a második évadzáróra. Remélem többször ilyen nem fog előfordulni.

Maxim - 2012. 11. 05. 18:12

Na ez meg… meghal akit a legjobban szerettél, a gyermeke(i)d anyja. Mégis hogy kéne reagálnia?
Nyilván a bátyám is túljátszotta amikor hangosan zokogott anyánk temetésén.
Ne legyünk már jégszívűek.

Jersey - 2012. 11. 05. 18:12

Fantasztikusan drámai rész volt, viszont azt meg kell jegyeznem, hogy most először voltam úgy vele, hogy inkább néztem volna amcsi tv-ben reklámokkal, ugyanis a börtön:város jelenetek közötti vágások elég komoly törések voltak számomra. T-dognak széttépték a nyakát, kezét vállát? Reklám. Folyt köv: Andreával. Szóval nekem így jobb lett volna… :)

Az elhalálozott karakterek annyira nem leptek meg. Az viszont igen, hogy Lori Carlhoz intézett beszéde egészen meghatott. Őszínte volt, mert olyan stílusban és úgy mondta el, ami illett a borzalmas szituációhoz, és ehhez a rémesen elcseszett világhoz.

Még csak annyit írnék, mert meglepődtem, hogy egyesek tényleg képesek Rick reakcióján nevetni…? Lassítsd be, nézd kockáról kockára, ahogy a fiára néz, stb. Teljesen őszinte volt, amennyire csak el lehet játszani egy ilyen helyzetet.

Mekare - 2012. 11. 05. 18:13

T-dog tényleg gyanúsan sokat beszélt ebben az epizódban, ráadásul már van egy másik túlélő fekete fickó is, márpedig az csak egy lehet…szóval ezekkel nem volt annyira meglepő :)
De jó rész volt..végre nekem is tetszenek részek, és nem azért, mert sok a zombi és akció..hanem mert most az a sokkoló része is működött, ami a képregényben mindig annyira kitudott készíteni, jó értelemben. Amin Carl és Maggie átment pl.
A Governor továbbra is csalódás nekem, Andrea felcseszi az agyam és már azt kiabálom a tv-ben Michonnenak, hogy hagyja ott
T-Dog hiányozni fogsz..az egyik legjobb karakter távozott R.I.P.

casi - 2012. 11. 05. 18:16

nekem egy problémám volt Rick: amikor megtudta, hogy meghalt Lori… nekem biztos, hogy az lett volna az első dolgom, hogy a gyerekemet nyugtatom, ez meg összeomlott, ilyet nem lehet.

Mark Bolt - 2012. 11. 05. 18:20

Jól érzékelem, hogy a kritika fanyalog azon, hogy még nem ült le a sorozat, és ez meglátszódhat a nézettségen, mert kell a szappan a népnek? :-D

Barátok köztre a továbbiakban nem nagyon lehet számítani amúgy. Nincsenek hosszú baráti beszélgetések, mivel nincsenek már barátok, és nincsenek szerelmi háromszögek, mivel kihaltak a szerelmesek. Ez egy ilyen világ. :)

Mark Bolt - 2012. 11. 05. 18:21

Casi, az a gyerek teljesen nyugodt volt. Már ha a sokkos állapotot lehet annak nevezni.

Orkuki - 2012. 11. 05. 18:23

Hát a nagyon ‘badass’ ‘I’ve got things to do Lori’ Ricktől elég furcsán jött ki, ez az ‘oh no’. http://www.youtube.com/watch?v=UKv5-oTzLoY
Hát ez kurvára olyan mintha azt akarná mondani, hogy ‘oh no, anyuci meghalt, most mi lesz’ de olyan durván szarkasztikusan. :D

Adme3 - 2012. 11. 05. 18:23

Csak én gondolom úgy, hogy Lori lehet túléli? És Carl csak mellé lőtt mert nem tudta megtenni? Lehet csak elájult a szülés közben nemde?

Mark Bolt - 2012. 11. 05. 18:25

Adme3, nem csak te gondolod így, de ez nem az a sorozat, ahol felépítenek fölöslegesen egy ilyen drámát.

RockSteady - 2012. 11. 05. 18:28

Egyébként, ha akkor túl is élte, szerintetek életben maradhat tök egyedül, felvágott hassal? Az meg hogy nem mutatták mikor fejbelőtte Carl az anyját, szerintem teljesen érthető.

Adme3 - 2012. 11. 05. 18:29

Kitudja, engem ez megfogott szóval jövőhéten sem felejtem el hogy mi a dolgom mihelyst hazaérek :) amugy carl meg lehet a sokk miatt nem tudta kinyögni, hogy nem lőtte le :D Nah mind1, jöhet a következő :D

pwnerer - 2012. 11. 05. 18:35

casi: nem lehet? Ott van a zombiapokalipszis közepén, neki kell játszania a kemény vezetőt, összeveszett a nejével, de titokban még mindig szerette, majd az úgy hal meg, hogy lényegében az utolsó érintkezésük az az, hogy Rick a vállára rakja a kezét. Ő is ember, még ha csak egy sorozatról van is szó, az is elég beszédes volt, ahogy mikor kitört a pánik folyamatosan Lori nevét kiabálta.
Ez nem olyan, mintha a kórházban az ágya mellett feküdt volna, majd Lori egyszer csak meghal, hanem kicsit bonyolultabb.
Szerintem Rick kiborulása talán azoknak lehet nevetséges, vagy túljátszott, akik élőben ilyet nem tapasztaltak. Engem pont az döbbentett meg, hogy mennyire élethűen játszott a végén.

Haenilion - 2012. 11. 05. 19:03

Azon én is meglepődtem, hogy egyesek nevettek a végén. Nem tapasztalhattak még eleget az életben, ilyenen azért kicsit cinkes kacarászni. Ráadásul több színészi kraft volt benne, mint T-Dog 2 és 1/2 évados teljesítményének százszorosában :)

Valaki előttem hibának rótta fel, Rick egyszer badass, máskor meg picsog. Az élet sem fekete-fehér, ezt jól átültették a sorozatba is. Még csak az kéne, hogy egy Disney mesedélután-féle jó-rossz történetet lássunk…

rio - 2012. 11. 05. 19:06

Hát a vége az valami eszméletlen volt. Rick kiborulásánál nálam is majdnem elszakadt a cérna, szerintem nagggyon jól nyomta a színész.

A kiscsávó lelőtte-e Lorit v sem kérdéskörhöz meg csak annyit, hogy meg kell nézni az arcát, ahogy sétál ki a cellából. Elég egyértelmű.

Kissur - 2012. 11. 05. 19:12

Nem panaszkodok. Eszem ágában sincs. De hogy húzzák ki így 16 részen át? Tavaly a farmról már rég leléptek, mikor ilyen “zombilázadás” történt.
Lorit igazából sajnálom, de T-Dog halála jobban megérintett. Viszont ő nem kapott headshot-ot, szóval ha nem zabálták fel, akkor visszatérhet. És egy jó kis Lori járkálónak is örülnék. Rick mikor már épp túl lenne rajta, akkor megjelenik, hogy fejbe kelljen szednie.
Rick érzései annyira átjöttek, hogy ááá… Nincs feleségem, de még barátnőm se, de éreztem az űrt, amit hagyott. Borzasztó érzés, és kiváló alakítás.
Az évadon belül újrázok a pontszámmal: 9/10. Azért hiányzik Shane, mert nincs olyan éles konfliktus, mint az előző évadokban.
Csak így tovább! Félek, hogy nem bírják így tartani a színvonalat, de ne legyen igazam. :)

Adme3 - 2012. 11. 05. 19:24

Ha nem bírnák akkor meghagyták volna későbbre, az 1 biztos :) lesznek még itt meglepetések mikor eszünkbe jut hogy a 4. rész ahhoz képest sz*r sem volt :D

Mark Bolt - 2012. 11. 05. 19:43

Most komolyan azon aggódtok, hogy mért nem ült még le az évad? Ha leült volna, menne a nyafi, hogy leült, hogy nem ült le, megy a nyaf, hogy nem ült le. Legyen elég, károgó vénasszonyok! :)

sziki - 2012. 11. 05. 20:02

Úgy írnak itt egyesek, mintha ők pontosan tudnák, hogy a zombi apokalipszis közepén, folyamatos emberveszteségek, rendszeres fröcsögés, vér, félelem közepette pontosan tudnák, hogy miként reagálnak a világ dolgaira.
Zseniális rész volt, remélem én is, hogy Carol nem halt meg. Azért ez már így is elég erős volt.
Lori valószínű, hogy röpült, ezzel kb. eddig is számoltuk a sok elkapott félinfó alapján, de ki tudja még mi lesz itt.
Odavert ez a rész keményen!

Isteee - 2012. 11. 05. 20:03

Ez tényleg durva rész volt…

Carolt nem láttuk meghalni, szóval felesleges még eltemetni.
Az pedig, hogy van egy baba a sorozatban, nem kívánságműsor, akinek nem tetszik, ne nézze.
A végén a kacarászást sem értem, aki ezt tette, azt bedobnám a walkerek közé.

Nem ismerem a képregényt, és azt mondom, hogy szerencsére, mert nem lenne jó előre tudni, hogy mi történt. De ha jól tudom, azért szorosan követik azt a vonalat. Szóval lehet itt drukkolni valakinek vagy éppen a halálát kívánni, akkor sem hiszem, hogy valakinek a 2 szép szeméért máshogy alakulna a sorozat, mint a képregényben :)

Nema - 2012. 11. 05. 20:04

Ez a rész gyalázatosan szar lett. 4/10
Egy szívvel egy egész horda zombit becsalogatott az 1 nap alatt perfekt vadásszá váló börtöntöltelék. Na persze…

A végén Rick kislányhangú nyekergése és vergődése citromdíjat ért nálam. Ennyire túljátszott jeleneteket régen láttam.
Andrea és Philip “sohadesohanemmondommeganevem” Governor bájolgását meg legszívesebben azonnal áttekertem volna.

Kissur - 2012. 11. 05. 20:07

Nekem a 2.évaddal sem volt bajom, mert nyáron daráltam. Az szép lassan építkezett az utolsó 2 és fél részre, ami brutál jó lett. Itt meg bumm a közepébe. :) Nem aggódok, csak emlékszem, hogy voltak sorozatok, ahol az erős kezdés után nem tudták tartani a színvonalat, és leült a végére. De a Walking Dead más. Másnak kell lennie. :)

masterfun - 2012. 11. 05. 20:10

Nema:Ha nem értesz hozzá nem kell nézni!Ajánlom a hupikék törpöket.Jó szorakozást.

masterfun - 2012. 11. 05. 20:11

Nema:Ha nem értesz hozzá nem kell nézni!Ajánlom a hupikék törpöket.Jó szorakozást….

Nema - 2012. 11. 05. 20:14

masterfun: Sajátos elképzelésed van a szabad véleménynyilvánításról.

Az érvelésed pedig tanítani való. Elrettentő példának. ;)

casi - 2012. 11. 05. 20:14

mark bolt és pwnerer: Lehet, hogy én nőként máshogy látom, de nekem biztos, hogy az lett volna az első. Nem az volt a problémám, hogy összeomlott, hanem, hogy ránézett a fiára, én azt láttam bele, mintha azt mondaná “ez a te hibád”, nekem ez volt egy kicsit fura. Kiborulva is megölelhette volna a fiát.

koka - 2012. 11. 05. 20:27

Na ez kemény volt! Főleg Rick a végén de még Lori monológja is odavert. És ott van még T-Dog. Még ő is…. az írók leálltak a Xanax-al vagy mi?
Nagyon erős nálam eddig az évad

Mark Bolt - 2012. 11. 05. 20:28

Nema:

Egy logikátlanság (néger mint profi zombivadász) és egy szerinted túljátszott jelenet miatt 6 pont levonás? :-D
Tehát akkor egy átlagos epizód nálad 1/10 lehet. :)

Pici hibaként maradjon a néger gyerek profizmusa, az utolsó jelenet életszerűségéhez ajánlott repülőgépszerencsétlenség utáni felvételeket nézni, a rokonságra fókuszálva.

koka - 2012. 11. 05. 20:35

“ránézett a fiára, én azt láttam bele, mintha azt mondaná ‘ez a te hibád’ ”

Ezt most komolyan honnan jött? teljesen úgy jött nekem, hogy Rick realizálja, hogy Carl húzta meg a ravasz. És azért akad ki, mert a fiának át kellett élnie ezt. Nem kell ahhoz pszichológusnak lenni, hogy észrevedd.

Laonda - 2012. 11. 05. 20:35

Óriási rész volt, le a kalappal.A végén a mozdulatlan többiek miközben Rick összerakja a képet nagyon kemény.

A képregényekkel kinyírtok.Amúgy érdekelne ,hogy az ideírók esetében mennyi az átlagéletkor.Mert én utoljára a Bobot meg Góliátot olvastam képregényben 6-8 évesen maximum.Mit esztek rajta? jóisten.

winnie - 2012. 11. 05. 20:36

“.Mit esztek rajta? jóisten.”

te meg egy képregényből készült sorozatot nézel, te jó isten, ha már így mondod:) ha nem ismered a képregényeket, nem csodálkozz, hogy nem tudod, hogy miért. a képregényolvasók túlnyomó része 20 éven felüli, az átlagéletkor 30 éven felüli, nekik készülnek ilyen képregények. a fiatalok számítógépeznek, neteznek, nem képregényt olvasnak. a képregény nem feltétlenül mese.

ezt a témát ne gurítsuk tovább, de gondoltam válaszolok, mielőtt flame lesz.

LaCRossE - 2012. 11. 05. 20:42

77 komment egy részhez alig 5 óra alatt. Hihetetlen, hogy megakadtam az első évad utolsó részénél, és nem tudom rávenni magam a folytatásra. :D

NikoXXX - 2012. 11. 05. 20:47

Jo resz volt,teli halallal es zombikkal es persze akcioval,en csak a governor kepet nem birom,mar varom hogy Rick vagy Deryl lecsapja a fejet,kemeny csata lessz,de szerintem egyesulni fognak ugy hogy Rick lessz a fonok a kisvarosba es valami tortenik es mennek tovabb.
De Michone otlete nagyon okos volt,menjunk egy szigetre es ezt egybol meglepnem ha tortenne valami gebasz,egy szigetre azt megtisztitani es akkor biztos hogy nem jon uj zombi,csak ezzel a sorozatnak vege is lenne :D
Boldogan elnenek amig meg nem halnanak :D

casi - 2012. 11. 05. 20:50

Igen, mert rájött, hogy a fia volt. Szerintem a jövőben őt fogja hibáztatni a haláláért. Biztos nem volt könnyű a fiúnak, biztos, hogy neki se könnyű. Amúgy meg saját vélemény, nézőpont, azt látok bele, amit akarok:) ha nem így lesz, nem így lesz. Ha nem ezt gondolta, nem ezt gondolta, de nekem ez jött le.

terel - 2012. 11. 05. 20:51

Ez a rész szinte veri az eddigi mindhárom évad összes részét, talán még akkor volt ekkora WTF amikor sophia kisétált zombiként az istálóból. Nagyon jól megcsinálták a drámai részeket lori bucsúzkodása , és rick felismerése hogy a felesége meghalt, átjött.

Nema - 2012. 11. 05. 20:55

@Mark Bolt: Nem volt kedvem minden logikátlanságot leírni, mert elkopna a billentyűzetem. :D
Az előző epizódokat egyébként így pontoztam: 9/10, 8/10, 7/10.

pwnerer - 2012. 11. 05. 20:57

Laonda: olvass el egy-két részt a képregényből és talán rájössz, hogy nem biztos, hogy a 6-8 éves korosztályt célozza meg.

sebipayne - 2012. 11. 05. 20:57

Szerintem is király az évad idáig. Végre hullnak a zombik, fogynak az emberek. Annál jobb, legalább nem tudhatjuk ki lesz a következő. :D
Ha ilyen marad továbbra is az évad, akkor nem sajnálom, hogy kiszállt Darabont a sorozatból. :)

Most először éreztem azt, hogy sajnáltam Lorit. Igaz, hogy csak egy kicsit, de ahhoz képest, hogy engem is már az őrületbe kergetett a nyavalygásával, most el tudta feledtetni ezt egy pillanatra.

Nekem kicsit félre sikeredettnek tűnt a Rick kiakadása a végén. Az “Ohhhh, Noooooo, Noooooo” részre gondolok. :)
Szerintem néha a kevesebb több és itt is inkább így csináltam volna, így nem lett volna (legalábbis számomra) túlzottan ironikus kicsengése.

Cseho - 2012. 11. 05. 21:00

Én azt vártam mikor kiemelte a gyereket Loriból, hogy bizony ráharap a csaj kezére. Remélem volt a kis szarházinak annyi mersze, hogy nem a levegőbe lőtt, hanem anyuci pici fejébe. Rick alakítása a végén pedig priceless! Governor meg simán nem normális. Fejeket gyűjtöget kompótos üvegekben.

tonyrulez - 2012. 11. 05. 21:16

Azt azért megnézném, ahogy Rick mózeskosárral a hátán aprítaná a zombikat :)
A gyerek tök felesleges, nem is felesleges, inkább plusz probléma. Kár hogy nem lett belőle is zombi.
Az anyja meg biztos halott, Carolt pedig nem lehet biztosan tudni, de remélhetőleg nem ezzel fog telni a hátralevő rész, hogy őt keresik. Bár miután a szőkeséget hártahagyták a farmon, erre sincs sok esély.

Másik, governor-szál. Szerintem azért gyűjti a fejeket, hogy majd később visszategye! Ugye az a fehérköpenyes srác mondta, azon dolgozik, hogy az emberi agyat felhasználva visszahozza az emlékeket, életet leheljen bele stb. Simán elképzelhető hogy a szerettei, hozzátartozói fejei vannak ott. Habár akkor meg minek kell neki a katona feje…

Pride - 2012. 11. 05. 21:18

Jó rész volt, eléggé meghatott az egész. Rick jelenete a végén nekem is furcsa volt kicsit, de csak azért mert még nem láttuk őt összeomlani eddig, bár teljesen érthető a reakciója. Carol nem hinném hogy meghalt, Lorit meg nagyon sajnálom :S Túl gyorsan fogynak a karakterek … oké hogy jönnek helyettük mások, de valahogy nem nyugtat meg. Na mindegy, ez van.^^

Dean - 2012. 11. 05. 21:32

Szerintem egyszerűen amikor odahajolt Carl-hoz az az “Oh no” valamiféle nyugtatásnak indult volna, csak ugyebár az érzések, és az elviselhetetlen fájdalom, hogy elveszítesz valakit. Akik ezen nevettek, nem tudják, hogy milyen is az, amikor valakit teljes szívedből szerettél, de eltávozott.

Mardred - 2012. 11. 05. 21:46

Tisztzásképp:

A rész jó volt, nagyon jó, az utolsó Rick-es jelenet furán jött ki. Lehet a beállítás volt a rossz, a színész kapott nem megfelelő instrukciókat, de nekem először úgy nézett ki mintha valami bibi miatt akarná megvigasztalni Carl-t

Aztán az itteni kommenteket olvasgatva esett le, hogy a serrifben akkor tudatosult, hogy a fiának mit kellett tennie, így viszont az a felkiáltás már jobban érthető (habár én még mindig röhögök rajta, nem magán a helyzeten (habár Lorit nem igazán kedveltem) hanem maga a felkiáltás és a közben történő interakció kusza sorozatára, ami első ránézésre teljesen más hatást ért el (nálam könnyesre röhögés szintjét.) )

Ingorion - 2012. 11. 05. 21:46

Múlt héten folytattam a képregényt a 33. számtól, most olvasom a 89.-et, szóval úgy ültem le a rész elé, hogy nem várok sokat, azt a szintet úgysem lesznek képesek hozni… hát tévedtem. Beszarás, amit most letettek az asztalra, nem is tudom a pilot óta volt-e ilyen jó része a sorozatnak. Láttam már az eheti Homeland-et és a Dextert is, de az epizód nyomába sem értek, még a SoA lehet kihívó, de nem hiszem, hogy ezt képesek lesznek überelni. Megvan az ősz másik nagy sokk adagja a Sons of Anarchy 5×03 mellett.

Mardred - 2012. 11. 05. 21:47

Jah és még valami: Igenis tudom milyen elveszíteni valakit, ezt nem lehet a fejemhez vágni, de az a jelenet abban az előadásban nem sikerült a legjobban.

Norbi_021 - 2012. 11. 05. 21:50

Bevallom.Én nem nevettem,hanem bőgtem.Lorival nemvolt semmi bajom,én bírtam.Nagyon durva volt,mikor Carl-tól elbúcsuzott Lori.Ez a rész most tényleg sokkolt…de nagyon.

Lajoska67 - 2012. 11. 05. 21:58

A válasz: igen, ezt így kell csinálni. A 2. évadot nem tudom minősíteni. Semmiféle feszültség nem volt benne az utolsó részig, de azt is tönkretették sablonos marhasággal. Ez most a kárpótlás azért a foshalomért. Nagyon helyesen.

asd - 2012. 11. 05. 21:59

Carol szerintem nem halt meg, az szerintem nem így lett volna.
Egyébként ki is volt ez a srác aki épp keverte a szart?
Oké, hogy a 2. részben zombik közé bezárt, de nem emlékszem erre.

Wilbury - 2012. 11. 05. 22:05

Cseho (és a többi csecsemőharapóvárós):
Ja. Miért nem mindjárt alien ugrik ki belőle.
Egy csecsemőnek 5-6 hónaposan jönnek az első tejfogai, és azzal nemigen tud marcangolni. Tudom, Igen, Zombicsecsemő.
Akkor se tudna.

Bitang jó rész volt ez is. Én viszont marcangoltam az öklöm rendesen ahogy illik…

bruti - 2012. 11. 05. 22:05

Nézem a részt, T-Dod-nak be nem áll a szája (magához képest), mondom magamban, ennek annyi.

De összességében Lorinak örültem jobban. Bár azért még reménykedek, hogy nem lőtte le a kölyök és visszatér zombiként. :D

Paul - 2012. 11. 05. 22:27

Brutális, horrorrisztikus, dramaturgia!!

10/10

Érdekes lesz egy csecsemő eme romlott világban!!

Tusán - 2012. 11. 05. 22:28

Akkor tudod, hogy kibaszott jól megcsináltak egy epizódot, ha közben olyan érzésed támad, mintha évadzáró lenne. Erről a részről ez nálam elmondható, végre révbe ért a TWD is.

szpojleres mókus - 2012. 11. 05. 22:33

A kormányzós rész unalmas most hogy végre meghalt szkófildnője (ahogyan képes volt nézni úú), teljes mértékben kezdek szurkolni, hogy whoopi goldberg kövesse.

Ricknek nem értem m a baja, ha tudta hogy kicsi carl is császárral született, akkor új carl is azzal fog nagy valószinűséggel születni, és meglett a veszélye annak, hogy valami ilyesmi lesz a vége. Teljes mértékben ő a hibás szkófildnője haláláért,mirét nem hagyta az abortuszt.

genzo - 2012. 11. 05. 22:39

Amikor Tédögöt megharapták, hangosan elkezdtem káromkodni! De most tényleg! Végre elkezd beszélni, erre tessék!

Azt árulja már el valaki (de most halál komolyan),hogy mégis mi a túróval fogják etetni azt a csecsmőt? Az anyatej kilőve, valamint egyetlen tehén, kecske, birka, jak, stb., se kobászol a vidéken, vagy ha igen akkor piszkosul jól elbújtak.

szpojleres mókus - 2012. 11. 05. 22:40

genzo, ha képesek voltak császármetszészt gyakorolni halálkomolyan egy elrohadt zombicsajon, szerintem ez nem lesz gond.

CK22 - 2012. 11. 05. 22:51

Ja,baba vajon meg kié?:)))

Isteee - 2012. 11. 05. 22:53

genzo: az etetés az én fejemben is megfordult, és a köv rész promójában is szót ejtenek róla. Majd kiderül a következő részekben :)

Pörkölt - 2012. 11. 05. 23:15

A sorozat legjobb része, eszméletlen. T-kutyát sajnálom, de rögtön megjött a következő ügyeletes feka. Lori nem fog hiányozni, de sikerült tényleg erősen kinyiffantani, odaütött.
Andreát meg már kezdtem megkedvelni, vagány, kemény csajjá nőtte ki magát, erre most elkezd bénázni. Michonne helyében otthagynám a francba, csak hát ugye őt még nem ismerjük annyira, hogy az ő egyedüli bóklászása külön szál legyen.

Csigusz - 2012. 11. 05. 23:16

Carolnak egyértelműen semmi baja, mivel nem mutatták, hogy kampó lenne -> és elég csak itt a 2. részben a rabra gondolni aki szintén túlélte… márha példa kellene :)
De szerintem egyértelmű.
Lorit meg gyűlöltem, de basszus sikerült annyira belőni az érzelemfaktort meg mindent, hogy sajnáltam is valahol…

Divexa - 2012. 11. 05. 23:17

Csak ámulok honnan gondoltátok ilyen sokan hogy T-Dog meghal. Nem számítottam rá, és majd hanyatt estem tőle. Aztán Lori….. végig vártam a búcsúzkodás alatt, hogy Carol belépjen az ajtón, és nem. Meglépték…. hihetetlen. Pedig már kezdtem megkedvelni Lori karakterét, ahogy a kis srácra sem lehet 1 rossz szavam sem ebben az évadban.
A kisváros viszont nem köt le túlzottan, még a pszichopata kormányzóval sem, a kis “rumliszobájával”. Remélem Merle mielőbb belevágja a kampóját. :)

vöce - 2012. 11. 05. 23:20

Walking Dead Life and death-es epizódja :P

winnie - 2012. 11. 05. 23:25
paranoid android - 2012. 11. 05. 23:34

Ne, T-Dog! Pedig azt hittem, hogy kicsit építeni fogják a karakterét, annyit beszélt most, erre pont az ellenkezője miatt hozták előtérbe.
Egyébként az évad legjobb része volt ez, pedig az első kettő is ütősre sikeredett. Viszont most olyan mennyiségű drámát sikerült az akció és a feszültség közé gyömöszölni, hogy nálam leelőzte azokat a részeket. Ha eltekintünk a kissé dramaturgiailag erőltetett cselekményszövéstől (Lori pont most akar szülni, és pont addig, amíg baj van), akkor a maga groteszk módján gyönyörű volt ez a császármetszéses jelenet. Sarah Wayne Callies most végre összekapta magát, szépen búcsúzott.
A rész csúcspontja viszont egyértelműen az utolsó jelenet volt. Látom páran elégedetlenek Rick reakciójával, de nekem éppen azért ütött akkorát mert a sokk és a teljes tehetetlenség jött ki belőle alig artikulálva. Szerintem hatalmas alakítás volt.

Imurai - 2012. 11. 05. 23:35

human, még mindig kínszenvedés téged olvasni! Valami író-tanfolyamra, vagy legalább egy ötödikes fogalmazás dolgozatra beíratkozhatnál.

painkiller91 - 2012. 11. 05. 23:42

Na ez ott volt rendesen.Dráma,élet halál és a ami a kettő “között” van.

Gutowsky - 2012. 11. 05. 23:50

Ne már b+…
Ezt most miért kellett?…
Úgy vártam a hétfő estét, hogy tudjam nézni.
Teljesen elvette a kedvemet ez a rész.
Miért kellett T-Dog-ot kinyírni.
Lori-t is.
Így is alig voltak már a csoportban, erre kivesznek kettőt újra.
Nem érdekel a két sittes, nem akarom, hogy állandó szereplők legyenek, se a pszichopata “polgármester”.

Kapják be az írók!

suttyom - 2012. 11. 05. 23:53

Babatápszerről hallottatok már? A konzervdobozosoknak még szavatosságuk sincs-felengeded vízzel, oszt’ jónapot. Woodbury-ben is hamarosan szül egy nő, talán még vele lesz valami.

Judgement - 2012. 11. 06. 00:01

Annak akik kifogásolják az a látványelemek realizmusát, azok már ott kiakadhatnának hogy a torkolattüzek egytől egyig cgivel készültek, a pisztolyok nem hogy nem rúgnak vissza de még a rohadt sín se csúszik hátra, és nem tudom mikor láttam utoljára hogy bárki mellé lőtt volna és eltévesztett volna egy fejet.
Az pörgősebb cselekmény és a jó húzások kérpótolnak az ilyesmikért :)
klassz az évad, csak így tovább!

ALDO - 2012. 11. 06. 00:21

Jó rész volt, tartotta az évad eddigi színvonalát. A kisvárosi rész azonban továbbra sem keltette fel az érdeklődésemet. Talán csak annyiban, hogy MErle is kezd rájönni, hogy nem úgy működik a dolog, hogy akkor megy el, amikor csak akar és majd elkezd szervezkedni.
T-Dog halála váratlan volt, mert az évad eddigi részeiben önmagához képes rendkívül aktív volt, erre most levadásszák.
Lori kiírása is drámai volt. Még sajnáltam is, mert sokakkal ellentétben, nekem semmi bajom nem volt a karakterrel. A többi szereplő sem irritált, kivéve Carlt, aki mostanában elég felelősségteljesen képes viselkedni. Carol szerintem is életben van, mert az ellenkezőjét mutatták volna. Utoljára talán a Lostban láttam olyat, hogy három fontos szereplőt írnak ki egyetlen epizódban. Volt rendesen akció és dráma a börtönben, így gondolom a következő részben a kisvárosi szál fog dominálni. Kíváncsi leszek, hogyan fog összeérni a két szál, már ha egyáltalán összeér, mert a szereplők elég jól elvannak a mostani helyszíneken.

chulo - 2012. 11. 06. 00:26

Most értem a végére. Azt a rohadt mindenit. Baromi nagy rész volt. Az előző hetit gépezés közben néztem meg, ennek az elején is szöszmötöltem közben, de mikor megszólaltak a szirénák akkor meg se birtam mozdulni, csak lestem. Nagyon nagy volt.
Utólag persze eszembe jut 1-2 apróság pl. hogy a kormányzós rrészek megint hülyék voltak, vagy hogy honnan a bánatból jöttek elő ennyire a zombik. Mert oké hogy a feka kinyitotta a kaput, de aztán a zombik mentek össze-vissza a már kipucolt helyeken, pedig elvileg semmi inger nem volt már bent. Mindegy, ettől függetlenül jó volt.
T-Dogért kár volt, Carol tuti megúszta.
Lori búcsúzkodás Carltól, hát az valami zseniális volt. Szegény srác van vagy 13-14 éves és ott a szeme előtt vágják fel az anyját, akit aztán neki kell lelőni. Borzasztó helyzet. A végén Rick alakitása elsőre nekem is nagyon túljátszottnak tűnt, az a noooo az olyan fura volt, nem tudom elmagyarázni, de nem tetszett akkor.
Huhh még most is a hatása alatt vagyok, nagyon jó volt.

verszemu - 2012. 11. 06. 00:38

Kicsit aggódom Karlt játszó színész fiú mentális fejlődéséért, remélem nem torzítja el ez a sorozat.

Soldierdsgn - 2012. 11. 06. 00:40

Nema: Honnan tudod, hogy az a rab igazi életében nem egy ilyen szuper geci vadászgyökér volt e? Nem egyetlen szívvel csalogatta be, az már csak az irányt adta meg a nyitott kerítéshez! Gondolom a szarvas sem magától szakadt ketté és lógaszkodott fel a plafonra… ha már fikázod, legalább gondolj bele mélyebben. Pont ezek akasztottak ki? Akkor gondolkodj el ezen: A zombinak ugyebár csak egy kis része működik az agyának, ami mozgatja őt és képes bizonyos dolgokat cselekedni, DE mi lesz azzal, amit megevett? Van bélkeringése, emésztése? Nem kéne nagyhasú zombiknak gurguláznia le a hegytetőről? Továbbá, ha levágod a fejét, attól ő még “él”, akkor miért akar enni? És az csak kijönne a nyakán?
Ezen gondolkodj el előbb… óra indul!

scz - 2012. 11. 06. 00:55

Azért mert az első szülés császárral történt, nem feltétlenül lesz a második is. Csak javasolt. De Carl születése óta elég sok idő eltelt, bevállalhatja a természetes szülést.
A szülés valószínűleg a túlzott megerőltetés (run for your life!), illetve stressz miatt indult be. Igen, pont az izgalmas jelenet közben, meglepő…

Carl tuti megölte az anyját, Rick azért oh no-zik, mert leesik neki, hogy bizony a gyerek kezében nem dísznek van a pisztoly.
Szerintem Lori búcsúja és Rick óbégatása túljátszott, ellenben nevetésre azért nem sarkallt, mint egyeseket…

A gyerektápszeren én is gondolkodtam. Bár a természet csodákra képes, talán valamelyik nőnek beindul a tejtermelése, mert anyának képzeli magát, és felpörögnek a hormonjai… :D
Nem hiszem, hogy lekapnak a börtön kantinjának polcáról egy Nestlé Beba 1 HA tápszert, komplett Avent cumisüveg készlettel :)

Soldierdsgn - 2012. 11. 06. 01:09

Lori halála szerintem is igaz, hisz a valóságban is a császármetszés, amit steril és profik csinálnak is az egyik legveszélyesebb műtétek közé tartozik, így gyanús, hogy ott abból a helyzetből nem lehetséges a SZÖKÉS! :) Ha meg Carl nem is lőtte le, max hörögve visszatér!

T-Dog, te kutya hiányozni fogsz, hisz te hoztál színt a csapatba, és mindig megmondtad a magadét! Biztos azért írtak ki és harapták ki a torkodat, mert már közel volt az Emmy jelölésed… remélem azért még visszatérsz kicsit megrágva, rohadva, de törve nem! Béke!

Carol nem halt meg, mert az már sok lenne, és szerintem is a kis fekete kukkolta, hogy ő épp operál.

Rick sírása tényleg fura volt, mert valamennyire a hangok kiadása nem illett oda, de a 10. másodperctől már tényleg jó volt! És amúgy, amikor azt a “vicces” Oh no..no mondatot mondja, akkor lehet látni, hogy rájött, hogy a fia lőtte le az anyját… legalábbis ez jön le: http://www.youtube.com/watch?v=UKv5-oTzLoY

Gyerekek, az újszülött ráharap??? Max úgy tesz! :)

Valezius - 2012. 11. 06. 01:48

Hát ez valami pazar volt. Tavaly az évadzáróba volt ilyen öldöklés egyedül. Nem értem, mi történt ezzel a sorozattal :) Maggie helyében szerintem vártam volna, amíg lehet, nem rögtön első szóra vágni. Lori ha ott elvérzik a babát talán még utána is ki lehet venni.
Azon meglepődtem, amikor Deryl ott állt a nagy rab mögött, készen, hogy lelője. Ki fogta addig az ajtót???

Az nem derült ki, hogy a leselkedőt láttuk-e az elején, de utána egészen nyugodtba ment át a rész, a féllábú sétált egyet, gondolom hamarosan kap egy falábat, azzal egész jól ellesz, de ez a mankózás nem nyerő.

Elég sokan odajöhettek a szirénázásra, érdekes lesz, hogy most maradnak és felássák végre a kertet, vagy ideje továbbállni. Hónapokig mozgásban voltak és egy embert se vesztettek, itt meg rögtön kettőt, nem olyan nyerő megállni.
Vajon a szöszi megvigasztalja Carlt? Olyan szépen mosolygott rá a rész elején. :)

danNN - 2012. 11. 06. 02:54

Nah most aztán végképp nem értem a 2. évadot. Majdnem kaszáltam annyira fos volt. Erre jönnek 1 ilyen 3.al.

kempmove - 2012. 11. 06. 03:16

Nekem a 3*01 jobban tetszett sokkal mint ez a része, de ez sem volt rossz.

T-Dogot kinyírták, ez viszont nagy hiba. Pont abban az évadban amire Emmy díjat kaphatott volna mellékszereplőként.;)
Hogy a zombi harapja meg az írókat.:D

A végső sírós jelenet sztem sem a legjobb, de mondjuk Rick egyébként sem a színészi játéka miatt komoly(talan).:D
Bár idén Shane eltüntetése után kicsit átvette Shane szerepét ugye, ez már így jobb neki is, meg nekünk is.

Governor-os szál továbbra sem érdekel, felőlem kivehetik Andrea agyát és betehetik az akváriumba, nem különösebben érdekel. Némi hentelést várok a bad-ass csajszitól, Merlének vágja le a másik kezét vagy vmi, aztán meneküljön el.

De hogy T-Dog nélkül érdemes-e tovább nézni, azt nem tudom.

Esetleg zombiként visszatérhet még?
Akkor nem kéne pofáznia, igazi álomszerep.:D

talicskaGRANDE - 2012. 11. 06. 04:10

Nem tudom ez a sorozat milyen idősávban meg adón megy le az USAban de csodálkozom, hogy még nem sírt be miatta semmilyen szervezet :)
Néhány zombi statiszta munkája hagyott maga után kívánni valót ebben a részben, persze ez csak elenyésző részlet :)

Személy szerint örülök, hogy a készítők meg merték lépni Lori halálát, egyszerűen szinte semmit nem tett hozzá a történethez, vicces, hogy pont a halála gyakorolja majd a legnagyobb hatást a sorozatra. Mondjuk ügyeletes picsának máris itt van a néger csaj meg Andrea, nehogy véletlen értékes műsoridő szabaduljon fel :D. Abban is nagyon reménykedem, hogy nem a baba lesz az új Sophia, nem örülnék ha a következő 5 rész körülötte forogna. Nem tudom hogy mennyi pénz maradt még 4 ilyen rész után, de eddig a 3. évad nagyon odacsapott számomra. Végre van akció, érdekes történet és a drámát sem az óvatos tabukerülgetés jellemzi… Az előző évad második fele nagyon pengeélen táncolt nálam, szerencsére nem nézek sok sorozatot így amit elkezdtem nem szívesen engedem el, a harmadik évad eddig kárpótolt az előző balfaszkodásáért. Hogy innen merre megy tovább a sorozat az jó kérdés, szerintem Rick megőrül majd így a börtönös csapat még gyengébb lesz (legalábbis egy ideig), Merle csak elindul megkeresni a tesóját, persze a Governorral a nyomában aki ráveszi Andreát, hogy árulja el a többieket, az évad végén pedig összecsapás. Michonne? Remélem valóra váltja a terveit és elzarándokol valami jó messzi szigetre :D

winnie - 2012. 11. 06. 07:46

“mennyi pénz maradt még 4 ilyen rész után, ”

minden részre ugyanannyi van, szerintem nem nagyon tehetik meg, hogy sokat költenek, majd kompenzálnak. általában úgysem arra megy el a sok, amit mi látunk.

Hor1 - 2012. 11. 06. 08:18

“Cseho (és a többi csecsemőharapóvárós):
Ja. Miért nem mindjárt alien ugrik ki belőle.
Egy csecsemőnek 5-6 hónaposan jönnek az első tejfogai, és azzal nemigen tud marcangolni. Tudom, Igen, Zombicsecsemő.
Akkor se tudna.”

Köszönöm! :)
Én azok közé tartozom, akik Rick alakítását zseniálisnak tartják, nagyon elhittem neki, megérintett.

m minnifield - 2012. 11. 06. 08:34

szegény t-dog azért halt meg, mert fizetésemelést kért a több szöveg miatt. nem fér bele.
viszlát!

Castor - 2012. 11. 06. 08:47

Rick felnyögése szerintem pont azért megy élményszámba, mert annyira extrém/egyedi, hogy elhiszem neki. És ez már nem az első ilyen volt, mikor “Hörrsör” lábát nyisszantotta, akkor is kicsúszott belőle egy progresszív (ezt is valahogy emésztenem kell, ezért ilyen földöntúli hangokat adok ki) hang. Ezekért tőlem pirospont jár.

Bandido - 2012. 11. 06. 09:21

Én mérges voltam amikor Trédog elpatkolt. Végre felhozták a karakterét erre meg vége…
Ez a whoopi goldberg meg elmehetne a sunyiba a szúrós nézésével. Mindig úgy néz mint Clint Eastwood a csak az a különbség, hogy Eastwoodnak ez jól állt.
Ugyan nem olvastam a képregényt de úgy tippelem, hogy whoopi legyakja a tenyérbemászó képű kormányzót merle vel karöltve. Legalábbis ebben reménykedem. Bár gyanítom, hogy még pár részen keresztül nézhetjük a kormányzó pofáját.

superpityu - 2012. 11. 06. 09:51

Vajon Woodburry-ben mikor lesz hentelés? mert az nem fog menni, ha még jó pár részen keresztül szenved Micchone meg Andrea, hogy menjenek vagy sem. kéne oda is az akció, akkor talán visszatérne az Andrea-ba vetett hitem, ha felkapna egy fegyvert és elkezdené gyilkolni a zombikat. mert ez a nyafogás nem nagyon adja, meg a kormányzó körüli legyeskedés.

Cseho - 2012. 11. 06. 09:56

Hor1: Tudom mikor jön ki egy csecsemő első tejfoga, elég szaros pelenkát cseréltem már. Csak mélyen reménykedtem benne, hogy a kisbaba zombi.

Hor1 - 2012. 11. 06. 10:07

Elsősorban nem én írtam, csak a válaszon vigyorogtam fel. :)

Ginevra - 2012. 11. 06. 10:11

@casi: Mikor ölelt meg utoljára valakit Rick? Lorit sem ölelte meg az elmúlt 8 hónapban. Eltávolította magát érzelmileg, hogy vezető tudjon lenni… Akkor tehát egy részen belül fel kellett volna fednie az érzelmeit, és azonnal babusgató, szerető apukává is válni?
Nem arról van szó, hogy összeveszett Lorival, és ezért aztán “büntiből” nem szeretgette. Hanem választania kellett, vagy acélos vezető lesz, vagy szerető férj és apa, a kettő együtt nem ment neki.
Nőként mondom….:DD

Másik: a fiát fogja hibáztatni??? Most komoly? Nem: összeomlott a családja, game over. Azon dolgozott eddig, hogy valami normálisat hozzon össze elsősorban a családjának, másodsorban a csapatnak. Ennek lőttek, semmi nem lesz már normális. És az egy dolog, hogy eddig Carl zombikat ölt, de az, hogy le kellett lőnie a saját anyját, az teljesen más tészta. Ez jött le Rick nézéséből: “Úristen, mi lesz így belőled Carl, mi lesz Veled? Nem ezt akartam Neked”. Nem mellesleg Maggie-nek kellett volna lelőnie Lorit, ahogy Lori is kérte, csak már ez sok volt neki. Ergó ha valakit, hát Maggie-t hibáztathatná később, hogy nem vállalta fel a lövést, hanem ezt tette a fiával.

Baba: mivel fogják etetni? Az ugyanis egy dolog, hogy sír, meg nehéz hurcolni (lehet csendes baba, hátasnak meg keríthetnek neki ők is kéz nélküli zombit akár:D), de mit fog enni? Lehet ugyan tejpor a börtön készletben, de az nem kielégítő táplálék egy babának… Ergó köv mission anyatej híján tápot kell szerezni, méghozzá záros határidőn belül. (Azt nem hiszem, hogy megjátsszák, hogy Maggie-nek mondjuk beindul a teje, és ő eteti…)

Azt furcsállom, hogy senkiben nem merült fel, hogy a baba konkrétan lehet full immunis a zombi-kórra. Konkrétan lehet benne ellenanyag. Ugye az orvosoknak nem volt arra idejük, hogy ezt tesztelgessék… Ergó a zombibaba teória részemről alapból ki is volt lőve. Tom, hogy valszeg ez a Holtak hajnala alapján jött be a köztudatba, de ne felejtsük el, hogy ott az anya maga már be volt zombulva, és így lett a baba is zombi. Itt ilyesmi nem történt. Igen, Loriban benne volt a kérdés, hogy mi van ha a hasában hal meg a gyermek, akkor walker lesz-e, de sztem akkor sem lett volna az. Nekem az immunitás a legvalószerűbb.

Lori kampó, illetve nem kampó fejtegetésre. Carl lelőtte, ezzel pont.
De jó, játsszunk el a gondolattal, hogy mondjuk Carl mellélőtt -extrém sok gyakorlás után, és azután, hogy Shane-t egy eléggé hmm, lehetetlen szögből fejbe lőtte…- (azt kizárnám, hogy levegőbe lőtt, mert akkor nem lett volna sokkos). Mondjuk Lori felvágott hassal, sérült fejjel (esetleg át is ment rajta a golyó, de mégsem ölte meg, alá Kill Bill…) fexik a kövön. Arra jön Carol, akit ugye nem tudunk, merre ment tovább, meglátja mi a szitu, és farmerzsebből előkapja a jódot, meg a kis varrókészletet és összefoltozza. Na de most tényleg? Azért ez nagyon középszerű szappan húzás lenne, nem?:)))

Szóval Lori meghalt, és azzal pont. Hogy az IMDB-n még fenn van, mint szereplő? Flashbackek pl.?

clegane - 2012. 11. 06. 10:34

szerintem teljesen hihető volt Rick színészi játéka a végén, nyilván teljesen artikulátlan / “hülyén hangzó” hangok hagyják el ilyenkor az ember száját.
engem totál meggyőzött az alakítás, sőt.

csirma - 2012. 11. 06. 10:45

Szerintem Rick jelenete a végén nagyot ütött. Totál elhittem neki, egy pillanatra el is felejtettem, hogy ez egy sorozat. Nagyon szép játék volt szerintem, eszembe sem jutott volna mosolyogni rajta. Igazából azt sajnálom, hogy a magányos “hősöket” lassacskán kiírják. Ott volt Dale, aztán Shane, most meg T-Dog. És valahol Lori is az volt már. Így meg maradnak a párocskák (Daryl-Carol, Maggie-Glenn, Andrea-Merle/Kormányzó, Carl-Amy), Rick meg egyedül, mert ugye ő a csoport vezetője. Hershel lesz a bölcs, nagyon komoly az összegumizott haja, de falábú hős-akciópapa nem hinném, hogy lesz belőle. Meg a két rab, akik mondjuk egész szimpatikusak, de úgyis csak mellékszereplők lesznek. Ez a rész elment volna évadzárónak. Remélem marad történés a többi epizódra is. Szegény Tékutya legalább hősként halt meg…

csirma - 2012. 11. 06. 10:46

clegane, a számból vetted ki a szót :D

yosha - 2012. 11. 06. 11:56

Nagyon jó.
Kilátástalan világ, és senki nincs biztonságban.
Lehet valaki az egyik oldalon még főszereplő és ugy bemutatva hogy kedveld, ha lapozol egyet és vége, meghal.

nekem csak ennyi bajom volt eddig. Hogy ha valakikét részt tulél az marad is, biztonságban van. Shane a legjobb példa. Mostmár viszont senki sincs, és ez négy rész alatt éreztetve lett.

Az viszont totál elcseszett dolog hogy a kormányzó ilyen jófiú. Megöli a gárdistákat csak mert kell a cucc. Ennél durvább kéne legyen, nem okkal geci. Az ő karaktere a megtestesült mondás, miszerint a hatalom korruptál.

masterfun - 2012. 11. 06. 12:03

Legjobb sorozat!!!!!

You Know Who - 2012. 11. 06. 14:30

Fordulatos rész volt az tény, sok halállal akcióval, de engem valahogy nem tud magával ragadni a történet és a szereplők sem. Nem tudtam azonosulni a hősökkel, Lori halál előtt búcsúja meg a “szenvedése” is inkább idegesített mint sem, hogy együtt éreztem volna vele. Nálam valahogy nem tudták az írók felkelteni a feszültséget, hogy azt érezzem úristen mi lesz velük.. Az meg nekem furcsa hogy Darryl rászólt a Glenre, hogy ne kiabáljon ehhez képest Lori üvöltésére és Carl lövésére egy walker sem próbált bemenni a nyitott ajtón. És ahogy látom mindenki mesterlövész lett, mert futtából még Carol és Carl is lazán leadott egy halálpontos fejlövést.

ALDO - 2012. 11. 06. 16:22

T-Dogot nyugodtan ki lehetett írni, hiszen már ott van Michone, így megvan a kötelező fekete a sorozatban, és senki sem szenvedhet, hogy mennyire kirekesztőek.
A baba téma érdekes, ahogy felvetették páran, hiszen mennyi bonyodalmat képes okozni. Az még a kisebbik gond, hogy etetni kell valahogy, de mivel még nem önálló, járni sem tud, ezért valakinek folyton vinnie kell, így már kapásból lelassít egy embert. Ha pedig rejtőzni kell, és el kezd sírni, nem mondhatod neki, hogy fejezze be. Gondolom nem lesz hirtelen időugrás, hogy a következő részben már ötévesen látjuk viszont. A másik gond a bicebóca Herschel, aki nem hiszem, hogy majd falábbal fog rohangálni, ha rájuk támadnak.
Az is érdekes volt, hogy elvileg megtisztították a cellablokkot, erre most tele volt minden zombikkal. A néger gyerek motivációját sem értettem. Rendben van Rick kizárta az udvarra, hogy felzabálják a járkálók. Ez nem volt korrekt, de miért jó neki, ha egy élő halott hordát rászabadít a sittre, pusztán bosszúvágyból? Neki is az lenne az érdeke, hogy biztosítsák a börtönt, hogy életben maradjon, mert jelenleg odabent biztonságosabb, mint odakint. Ha már annyira berágott, akkor egyszerűbb lett volna, ha belopózik és a sötétben rájuk támad a fejszével. De ez a kerítés szétbarmolás teljesen logikátlan húzás volt. Most, hogy kiesett két szereplő, gondolom a két sittest is beszervezik majd.

Ulfius - 2012. 11. 06. 16:35

Évad elején bosszantott kicsit, hogy a telet nagyvonalúan átugrották, na arra kíváncsi lettem volna…. nade már egyáltalán nem érdekel. :)

Jól alakul, tetszik.

TIPP: Carl nem lőtte le Lorit, aki zombiként visszajön és megcsócsálja a szöszit, akire Carl pajkosan néz.

Isteee - 2012. 11. 06. 17:24

Nem értem ezt a nagy T-Dog őrületet. Nekem az utóbbi részekben abszolúte fel sem tűnt.
Bár igaz, hogy a mostani részben sokkal többet beszélt, mint az előzőekben.
Az Emmy díjat meg főleg nem értem… :)

TTC - 2012. 11. 06. 17:45

T-Dog immár T-Dög :)

liberatore - 2012. 11. 06. 18:15

Engem a Lori-Carl elköszönés és a végén Rick jelenete is megérintett. Mondjuk amikor mondta az “oh, no”-t olyan furcsa volt tényleg mintha szarkasztikusan folytatná majd, mint ahogy a kommenteknél írták, hogy “well Carl, shit happens”. :D
Utána az összeomlás már teljesen hihető volt. Kifejezetten tetszett a színészi játék.

Spoiler másik sorozatból!
Remélem nem lesz olyan, mint a Misfits. Hullanak a főbb szereplők itt is rendesen…

Soldierdsgn - 2012. 11. 06. 18:24

ALDO: azért történt így, hogy a kis feka misson impossible-t nyomott, mert így szebben lehetett kiírni Loryt és T-dogot, -nem volt ez így logikátlan, sőt – meg persze, ha már zombisorozatról van szó, akkor ne egy kis bokszos gyilkoljon már, hanem harapó-járkálók hörögjenek!

Mekkora flash lett volna, ha a baba néger lett volna…aztán egy flashback, hogy T-dog teljesen szép, összefüggő mondatokkal és szóösszetételekkel elcsábítja Loryt az erdő mélyén, és megfogan a kis T-baby :)

Isteee: T-Dög (köszönöm TTC) Emmy-díja egy itt kialakult ironikus kis szösszenet csak :)

Azért még a babatápozáshoz hozzá lehet tenni, hogy sok normál ételt is végszükségben lehet pépesíteni és ha nincs más alapon beletunkolni a bébibe, ha meg zombi, mint ahogy páran állítják, akkor meg T-dogot odaadhatják neki :) Kivéve, ha az ázsiai kaját szereti, akkor Carl! :)

Soldierdsgn - 2012. 11. 06. 18:25

Carl, akarommondani Glenn :)

Isteee - 2012. 11. 06. 19:13

Köszi az infót :D

Lui - 2012. 11. 06. 19:35

Elmondhatatlanul sokkolóan ge*ijórész volt emberek..
Eszem megáll.. szóhoz sem jutok.. IDE A KÖVETKEZŐ 10 RÉSSZEL…. most!

lexie - 2012. 11. 06. 20:20

Best. Episode Ever.
A szülés… Remegtem, elállt a lélegzetem, nagyon nagyot ütött! Lori… Áh… Sajnálom azért, hogy meghalt. Szerettem a karakterét.
Emmy-t neki, meg a sorozatnak!!

dean23 - 2012. 11. 06. 21:28

Köszönjük zombik! :D

Llew - 2012. 11. 06. 21:58

I didn’t see that coming.

Ez lett a vége T-Dog fecsegésének. :D
Nagyon kemény rész volt. Nem gondoltam, hogy ilyen gyorsan és drasztikusan rendezik le a szülés kérdését.

Az viszont nekem is nagyon bassza a csőröm, hogy az egyébként remek történet egy ilyen szinten banális hülyeségen alapszik, hogy az utoljára zombikkal körülvéve látott és haláltusájában ordító figura sértetlenül visszatér bosszút állni.

Lori nem fog hiányozni, de ezzel az ivadékkal sok gond szakad a nyakukba. Értem én, hogy a haldokló anya küzd a gyereke életéért, de nagyon rossz kilátásokkal indul.

Andreát meg remélem Michone tarkón bassza egy lapáttal. Nyolc hónapja nyomul valakivel, aki több soron megmentette az életét, bizonyította, hogy elég életre való, erre még csak nem is nagyon hallgatja meg, hogy miért akar menni.

Nagyon mozgalmas évad lesz ez még. Kinéz egy Merel Governor ellentét is lassan.

Valezius - 2012. 11. 06. 22:28

“erre még csak nem is nagyon hallgatja meg, hogy miért akar menni.”

Én se hallgatnám meg, egy hét mire összerak egy összetett mondatot a csaj :)

Laci - 2012. 11. 06. 23:30

s-s-spoiler!

Lori sztem 95%, hogy meghalt (nem elhette tul ezt, max ha vmi nagy mak alapjan Carol megtalalja-aki ugyebar keszult a csaszarra-es kezd vele vmit, de ez gaz lenne mar sztoriilag) viszont a kissrac nem biztos, hogy lelotte, mert azt nem lattuk, igy lehet, hogy meg viszontlatjuk zombikent a mutert.

Llew - 2012. 11. 06. 23:48

Komolyan a látottak után bárki fejében megfordult, hogy Lori nem halt meg?
Annak aztán mi értelme lenne? Aláásná a tett Carlra és hír Rickre gyakorolt hatását. Teljsen öngól lenne az írók részéről a történtek után még visszahozni.

HEFE666 - 2012. 11. 07. 00:06

“-Jobb, ha futsz.”
Hát nem megfogadta a tanácsát. :)
Mr.EZITTNEMDEMOKRÁCIA mint kiderűlt ismét megvillantotta zseniális vezetői képességét. Egyet meglékelünk, a másik hármat szabadon engedjük. Meg is lett az eredménye. A végén simán fejbe kellett volna lőnie magát, de a minimum hogy lemondott volna.

Immunis baba ötlet nekem is eszembe jutott. Meg szerintem nem véletlen a két terhes nő a sorozatba. Az egyiknek sikerült a másiknak…..

ALDO - 2012. 11. 07. 00:17

“azért történt így, hogy a kis feka misson impossible-t nyomott, mert így szebben lehetett kiírni Loryt és T-dogot, -nem volt ez így logikátlan, sőt – meg persze, ha már zombisorozatról van szó, akkor ne egy kis bokszos gyilkoljon már, hanem harapó-járkálók hörögjenek!”

Jogos. Ez egy zombisorozat, így nekik kell levadászni az embereket. Más kérdés, hogy ezzel saját magával is kibaszik.
A módszer pedig nem rossz írói részről. Ha unalmassá válik egy helyszín, csak rájuk kell szabadítani egy élő halott hadsereget. Megvan a kötelező mészárlás, megszabadulnak a felesleges karakterekkel és lehet tovább állni.
Remélem, akik korábban kiszálltak a farm, ahol élünk sztori miatt, most adnak egy esélyt, mert megéri. Csak nehogy ellaposodjon, mert azért mégis csak ki kell tölteni a 16 részt.

HEFE666 - 2012. 11. 07. 00:35

“Komolyan a látottak után bárki fejében megfordult, hogy Lori nem halt meg?”

Amíg nem mutatják addig bármi megtörténhet.
Karl anyuci felé hajol, aki felébred. A gyerek megijed, véletlen elsül a fegyver. Lori mondja menj védd meg a testvéred. Karl gyorsan elsétál Maggie mellet nehogy észrevegye rajta hogy nem tette meg.

Réka - 2012. 11. 07. 08:52

Sophia óta nem kavart fel ennyire WD rész. T-Dog-on meglepődtem, mert már annyit poénkodtak azzal, hogy még mindig életben van a karakter, gondoltam “csakazértsem”. Lori pedig sokkal szimpakikusabb karakterré vált ebben az évadban, így gondoltam, hogy nem élheti túl a szülést. Rick reakcióját látva pedig tényleg megszakad a szív, főleg ha belegondolunk, hogy egy, a kerítésen keresztül elejtett gyengéd pillantáson kívül nem sok minden történt köztük egy ideje.

Réka - 2012. 11. 07. 09:12

Amúgy értem én Lori aggodalmát, hogy vágd ki belőlem a gyereket, inkább így haljak meg, mint hogy belülről egye ki magát zombiként, de ez a “my baby has to survive for all of us” duma elég érdekesen hangzott. Most komolyan, zombi apokalipszis van, mégis mennyi esélye van szerencsétlen gyereknek a túlélésre? Tudom baba-halál tv-ben mindig kényes dolog, de őszintén csodálkoznék, ha a gyerek elérné az 1 hónapos kort akár. Az meg hogy, az élet megy tovább, egy új élet pedig reményt ad egyszerűen hülyeség, amikor gyakorlatilag egy időtlen rémálomban tengenek az emberek.

Llew - 2012. 11. 07. 12:17

Én is erre gondoltam. Viszont azt nem teljesen értettem, hogy Lori most magába a szülésbe halt volna bele, ha nem vágják fel és vérzik el? Nem inkább őt kellett volna megmenteni a gyerek helyett, akinek valljuk be baromi kevés esélye van az életben maradásra.

Valezius - 2012. 11. 07. 12:22

“Komolyan a látottak után bárki fejében megfordult, hogy Lori nem halt meg?”

Teljesen igazad van, ahogy Carl hűvös tekintettel elsétál Maggie mellett, az mindent elmond. Lori halott.

“Lori pedig sokkal szimpatikusabb karakterré vált ebben az évadban, ”

Komolyan? Kb 4 mondata volt 3 rész alatt (vagyis kettő, mert a harmadikban benne se volt). Ez nekem kevés, hogy valaki szimpatikus legyen. A negyedikben meg mondott pár szép szót Carlnak, az tetszett is, de akkor már mindegy volt :)

Ú szegény Rick, ha akkor nem csak kinn hagyja a fekát, hanem fejbe is lövi, akkor ez nincsen. Az egész az ő hibája. Bár így is kicsit béna húzás, hogy a feka ordít, aztán mégse kapták el.

Az igazi kérdés, hogy ezek után, ott tud-e maradni börtönben, ahol az asszony meghalt. Még mindig elég biztonságos hely, van földterület a vetéshez is. Hát nehéz döntés, de ő a csoport vezetője, eszerint kell cselekednie.
Daryl is mennyire szótlan és súlytalan az eddigi részekben. A karakterépítés nem nagyon megy az íróknak, egyelőre jó, hogy van elég esemény, de ha jön pár kevésbé akciódús rész ez még gondot fog okozni :)

JBG - 2012. 11. 07. 12:29

Fordulatos, izgalmas és nem utolsó sorban hatásos volt a rész, nem tagadom, érzelmileg magával ragadott mind a búcsúzkodás, mind Rick reakciója. De ehhez az érzelmi hatáshoz 100%-os “suspension of disbelief” kell.
Felesleges lenne itt részletezni a hibákat és logikátlanságokat, mert nem ez a lényeg, de azért na, a részben lévő drámához mi is vezetett? Egyetlenegy faszi, aki szemlátomást nem egy túlképzett harcos, egyedül maradt egy egész zombihordával fegyver nélkül (úgy, hogy ilyen hordákat a tapasztalt Rickék csoportban, több különböző fegyverrel, alakzatban mozogva tisztogatnak le) de túléli. Ezután egy db. kaput kinyit, és a semmiből mindenhol, szó szerint a börtön minden részében zombihorda terem, úgy, hogy az átmenet senkinek nem tűnik fel. Nem lassan, kisebb csoportokban szivárognak oda a zombik, mert tegyük fel nagyobb távolságról is megérzik a levágott állat friss húsának szagát, ami előbb vagy utóbb feltűnne Rickéknek, nem, egyszer csak a semmiből megjelenik 30, és akárhová futnak, mindenhol van 30 másik. A sittet elvileg egyszer már megtisztították, tehát azok a zombik, akik lent mászkáltak az alagsorban, most jöttek kívülről. De ők miért nem a friss húshoz mentek, miért le a pincébe?

Ha ezeken túllépek, szórakoztató (a maga drámaiságában) a sorozat, ez nem vitás.

JBG - 2012. 11. 07. 12:31

Ja, a végén pedig Rick azért borult ki amikor meglátta Carlt, mert rájött, hogy T-Dog nem fog többet a fiának mesélni az unalmas éjjeleken.

Gutowsky - 2012. 11. 07. 12:31

Szerintem sanszos, hogy Maggie terhes lesz, kicsit furcsa volt, hogy így kihangsúlyozták az őrtornyos részt.

Valezius - 2012. 11. 07. 13:07

“Ezután egy db. kaput kinyit”

Ez szerintem nem biztos, nekünk azt mutatták, hogy 1-et nyitott ki, aztán lehet ment a többihez.
Szóval ha nagyon muszáj lehet kicsit magyarázni a dolgon :)

Soldierdsgn - 2012. 11. 07. 13:37

Miért kerestek logikát mindenben, ha azt vesszük pont ezért “életszerű”, mert az életben sem minden a logikán alapul és erre szerintem mindenkinek van saját tapasztalata… azért hibáztatni az írókat mert nem úgy képzelték el a dolgot, ahogy te, az elég nevetséges.
Ezt a jelentet legalább 1000 módon meg lehetett volna írni, de ők ezt választották törődjetek bele!

Azt meg hogy a néger muki mit csinált, hány ajtót nyitott ki, hány dögöt tett oda, mennyi ideje csalogatta őket, és hogy miért pont ezt a verziót választotta nem tudhatod.

Az meg hogy túlélte el lehet képzelni… amikor Rick kizárta áttuszkolta magát a járkálókon és ijedtségében sikított, de gondolom felmászott a kerítésre és akkor már nem sikított… ez is egy elképzelés! (gondolom nem ölte meg az össze ott lévő zombit)

yosha - 2012. 11. 07. 14:40

Ahogy a végén Rick kiborult és nézett carlra a térdére támaszkodva, akarva akaratlanul besenyő pista bácsi jutott eszembe, hogy “há nem hiszem eeel maargit…”

Réka - 2012. 11. 07. 14:42

“Kb 4 mondata volt 3 rész alatt (vagyis kettő, mert a harmadikban benne se volt). Ez nekem kevés, hogy valaki szimpatikus legyen.”

A szimpatikus jelzőt arra értettem, hogy jelentősen feljavították Lori karakterét az előző évad hülyeségeihez képest, és nem csak azzal, hogy nem vinnyog állandóan valami miatt, hanem a cselekedetei is sokkal értelmesebbek. Lehet, hogy ehhez kellett a kevesebb screentime is, de Lorival kapcsolatban nekem már kifejezetten pozitívum, hogy nem kívánom a halálát, amikor csak jelen van. :)

jky - 2012. 11. 07. 15:23

Brutál jó volt a vége, Rick jelenete odavágott.

clark - 2012. 11. 07. 16:56

tdog-tdög lett,végre nem lesz Lori éjj.
inkább ezt kellett volna 2 részre húzni,nem az élet a farmont erőltetni tavaly!azért annyira nem volt jó rész,hozta az átlagot kivéve a 3 részt,mert az elég semmilyen volt.

winnie - 2012. 11. 07. 18:11

“Miért kerestek logikát mindenben”

ezen nevettem. rég rossz, ha ilyenen felháborodik valaki. nem kell keresni, de azon kiakadni, hogy más keres…?

Anthony - 2012. 11. 07. 19:01

Hát sajnos Lorit nem tépték szét a zombik. Az lett volna az igazi :)
Arra lennék még kíváncsi az újszülöttet mivel etetik majd.

jky - 2012. 11. 07. 19:17

@Anthony

Ha szerencséje van a babának, akkor Maggie néni rácuppantja a megfelelő helyre, csak Glenn nehogy féltékeny legyen :D

Soldierdsgn - 2012. 11. 07. 20:09

winnie nekem sem az a bajom, hogy keresik, de amikor már hasogatják a fanszőrszálat, akkor már nem is kiakadok, de megjegyzem :)

Arsenal93 - 2012. 11. 07. 20:23

Eddig nagyon jó a 3. évad mint ahogyan ez a rész mutatja.
Szerintem Carol még él csak elrejtőzött valahol.Nem is nagyon van mit hozzáfűzni bitang erős rész volt,ja és végre elhullott Lori.

R.I.P T-Dog :(( Ezért az alakításért egybként mínium Emmy-t a színésznek:DD

JBG - 2012. 11. 07. 20:45

“Azt meg hogy a néger muki mit csinált, hány ajtót nyitott ki, hány dögöt tett oda, mennyi ideje csalogatta őket”

De ez miért nem tűnt fel senkinek? Rickék egész nap az épület környékén sertepertéltek. Csak feltűnik nekik, hogy 1-2 kapu nyitva, 1-2 vérző tetem pedig ott lóg, de ami a legfotosabb, feltűnik, hogy a környéken mozgolódás van. Megjelenik 1-2 zombi, kisebb csoportok, stb. Ez a legnagyobb bajom, a semmiből egyszercsak mindenhol ott voltak, nagy létszámban.

Egyébként érdemes megnézni a jelenetet.
Ahogy Hershelék állnak az udvaron, a kamera jobbról balra halad, még Lori és Hershel között látszódik mögöttük a teljesen üres börtönudvar, a kamera halad tovább, végül Carlhoz ér, és már Carl válla mögött ott vannak a zombik, összesen 10 db zombi, a legközelebbi zombi kb. 10 méterre attól a faltól, ami ezt megelőzően takarhatta őket. Mindeközben kb. 5 mp. tellik el. (s/t= Vzombi ~2m/sec).

Paul - 2012. 11. 07. 21:19

Milyen érdekes h Rick sírása mennyire megosztó tud lenni!! Sztem átjött!!

Haenilion - 2012. 11. 07. 21:36

Engem is a csecsemő kérdése izgat, kíváncsi vagyok, hogy fogják megoldani, hogy beilleszkedjen a cselekménybe. Sőt tűkön ülök, ugyanis ezen a ponton nagyon eltértek az “eredeti történettől” (direkt nem írtam le a k betűs szót :) ), Lori halála sok szempontból meglepő emiatt, mmint az, hogy most és így lépték meg.

kidwao - 2012. 11. 07. 21:50

Te atya isten. és pont most hoztam be magam a darával..

HEFE666 - 2012. 11. 07. 22:12

“De ez miért nem tűnt fel senkinek?”

Talán mert az őrtoronyban fekvő pozíciót vettek fel hőseink, a több őrtoronyból a környék pásztázása helyett, meg nagyjából mindenki a börtön egyik oldala körül volt.
Azt is vegyük figyelembe, hogy két körletet tisztitottak meg eddig a zombiktól, tehát nem feltétlen az összes zombi a kapukon kívülről jött.

Valezius - 2012. 11. 07. 22:29

““Azt meg hogy a néger muki mit csinált, hány ajtót nyitott ki, hány dögöt tett oda, mennyi ideje csalogatta őket”

De ez miért nem tűnt fel senkinek?”

Nyilván igazad van, de a 2×01 pont ugyanez volt, hopp sehol egy zombi, aztán a következő pillanatban van 2mp arra, hogy bebújjanak a kocsi alá.

Szóval ezek után ilyeneken én nem akadok fönn.

Meg jól mondják előttem, hogy amikor a 3×01-ben Rick beszalad bezárni a kerítést, akkor nem ölték le a zombikat, (nyilván le kellett volna, de ezek annyira ostobák :D) de otthagyták őket, amikor a 3×02-ben a csávó kiszalad az udvarra ott is vannak zombik. Szóval ott vannak ezek mindenfelé. Pár ajtót kinyitsz már jönnek is lopakodó üzemmódban :) Okosan bekerítenek, és kezdődhet a mészárlás.

JBG - 2012. 11. 07. 22:50

“Szóval ezek után ilyeneken én nem akadok fönn. ”

Hát én sem :) Mondom, suspension of disbelief.

tatala - 2012. 11. 08. 16:48

Én a csecsemőstémához szólnék hozzá: egy újszülött 2 táplálékot tud kapni: anyatej vagy tápszer (tiszta vízzel!!!). Ezek közül melyik is áll náluk rendelkezésre? Egyik sem… háááát ez sírós csecsemőhalál lesz 2-3 nap múlva….
Sztem hülyeség volt a gyereket beleírni, vagy Lorinak kellett volna életben maradnia (így mind2n meghaltak a logika szerint).

Soldierdsgn - 2012. 11. 09. 01:23

Szerintem azért lehet találni valami tunkolnivalót a gyereknek, nem csak az “evilági” dolgokat, ami a helyes. Majd alkalmazkodik! :)

VaZso - 2012. 11. 09. 02:51

Van egy érzésem, hogy a kis újszülött full immunins a kórra, méghozzá úgy, hogy ő egyben a gyógyír.
Logikus is lenne, elvégre az anyja fertőzött volt, és volt elég ideje, hogy lassan adagolva megszokja, és immunins legyen a kórra, mint amikor az ember megkapja az oltást, ott is gyengített kórokozót kap az ember, hogy pár hét alatt legyen védelme ellene.
Na itt is ez a helyzet. Mivel anyu élt, de benne volt a kór, így lényegében egy gyengített vírust kapott a gyerek, így simán védet lehet vele szemben.
Ha igazam van, akkor nagy lesz a harc a kölyökért, legalábbis, ha igazam van, és ha mindez ki is derül.

Az, hogy végre felpörögtek az események az jó, mert a 2. évad latin szappanopera stílusát nem bírtam. Már kezdtem tőle elpártolni, de a 2. évad végén a birtok lerohanása után úgy döntöttem kap egy esélyt.
Az, hogy anyunak kampó az 2 esélyes.
Nem mutatták, hogy fejbe lőtte. Lehet mellé lőtt vagy egy olyan helyre amit túlélt. Ha az utóbbi kettő, akkor előmászik anyu zombiként vagy úgy, hogy még él, csak nagyon le van harcolva. :D
Bár lássuk be erre esély sincs. Öcsi elég ügyes kempelős zombivadász lett. :D
Az, hogy hullanak a karakterek, az nem zavar, így legalább életszagú, és nem csak az van folyton, hogy aki több időt kap, mint pár másodperc, az túl is éli.

Isteee - 2012. 11. 09. 10:45

Igen, ez így lenen logikus, már csak el kellene jutniuk egy olyan helyre, ahol legalább egy laboratórium van és elő tudják állítani az ellenszert.
De gondolom ez jó pár évad lenne még ;) Legalábbis remélem, mert szeretem ezt a sorit.

Lori ha nem halt meg de még állítólag van szerepe az évadban, akkor az azt is jelentheti, hogy tényleg nem halt meg. Az meg tényleg durva volt, hogy a kapcsolata Rick-el nem lett lezárva.

De hát ki tudja még mit hoz a jövő :)

Engem igazából annyi idegesít most, hogy ez a “kór” hogyan került az emberekbe és miért? Annyira jó lenne tudni az előzményeket.

Isteee - 2012. 11. 09. 10:46

Ehhe, szóval ha Lori meghalt, de még van szerepe az évadban, ezt akartam írni :)

jky - 2012. 11. 09. 10:53

Hát én remélem, hogy meghalt :) Különben elég gagyi lenne, ilyen hatásos befejezés után.

Ági - 2012. 11. 09. 12:11

Amúgy az kiderült már, hogy a csecsemő fiú vagy lány?!

Lov23 - 2012. 11. 10. 10:20

Véleményem szerint, ez nem volt egy rossz rész, sőt ! T-dog meghalt. Egy másodpercig nem rázott meg a dolog. Ő amolyan töltelékemberként volt a sorozatban, egy mondatot ha szólt részenként. Carol szerintem túléli,mivel valamilyen szinten jártas lett az orvosi dolgokban, a féllábú fickó meg nem hiszem, hogy sokáig tagja marad a kis csapatnak. Kíváncsi leszek a féllábú hapsi lánya ( Szőke ) mikor fog valamit hozzátenni a sorozathoz. Szerintem ő fog törődni a gyerekkel, legalábbis mást nem tudok elképzelni tőle. Carl karaktere irritál, mivel egy ennyi idős gyerek azért nem ilyen kemény. Kb. semmitől nem fél, lehet most lelőtte az anyját, meg számomra nevetséges, pl. a menekülős jeleneteknél, hogy a gyerek lövi ott a zombikat meg ilyesmi. Lorit sajnáltam, de csak az utolsó pár mondata végett. A végére pozitív módon próbálták kihozni a karakterét, bár engem kb. a sorozat kezdete óta idegesített, talán Dan volt még ilyen karakter. Andreát én alapból bírom, bár mostanában annyira nem szimpatikus, a szamuráj kardos csaj meg számomra már inkább komikus. Rick-et meg gondolom most sajnáljuk egy ideig, talán be is kattan kicsit, de majd kiordítja magát. Remélhetőleg ez egy rész alatt lecseng.
Kíváncsi leszek mi lesz a folytatásban, siethetne az új rész :)

jky - 2012. 11. 10. 11:10

“Carl karaktere irritál, mivel egy ennyi idős gyerek azért nem ilyen kemény.”

Azért gyorsan fel kellett nőnie, ráadásul volt ideje rá, eltelt már mennyi is? Több, mint 1 év, nem? Ilyen világban keménynek kell lenni. :)

Isteee - 2012. 11. 10. 19:00

2 év telt legalább, nem? :)

Hegedda - 2012. 11. 10. 20:52

Ha jól sejtem egy tél meg némi tavasz telt el az előző évad óta úgyhogy én nyertem:))))))))

Isteee - 2012. 11. 10. 21:09

Igen, 8 hónap.
De mióta tart ez az egész, azóta már eltelt 2 év is, nem? :)

jky - 2012. 11. 10. 21:19

2 szerintem nem, ez volt az első telük, nem? Eddig nem volt időugrás, és téli jelenetek sem, ha jól emlékszem.

Isteee - 2012. 11. 10. 21:28

Kicsit zavaros ez nekem, mert az első évadra nem nagyon emlékszem, de igaz, másik tél nekem sem rémlik.
A farmon nem telt el még egy tél vagy nem utaltak rá? :)

Pistol Pete - 2012. 11. 10. 21:45

Első 2 évad szinte folyamatos volt. Kb. tavasszal kezdődött az apokalipszis, Atlanta, CDC*, aztán a farm már nyáron volt bőven. A farm elvesztése előtt már emlegették a telet, tudtuk Lori terhes. 3. évad időugrás megint tavasz van.

*Nekem csak mostanában esett le, de komoly plusz pont a készítőknek: A CDC-ben Edwin Jenner doki karakterének nevét Edward Jenner 17-18 századi angol tudóstól kölcsönözték. Aki vírusokkal foglalkozott, ő jött rá hogy oltásokkal lehet védekezni.

Én nem is bánnám, ha Rick most kicsit összetörne és ideiglenesen Daryl lenne az aki intézkedik. Meg azt gondolom direkt kapjuk ezt a felvezetést, hogy Ricknek most kicsit annyi, hogy aztán majd a Governor ellen összekapja magát.

Soldierdsgn - 2012. 11. 11. 17:51

De ha a gyerek immúnis is, az megfelelő kutatócsoport/felszerelések nélkül csak úgy derülhetne ki, hogy a gyerek meghal és nem tér vissza.

Az oké, hogy maga az elmélet jó, és mondjuk lehetne úgy is, hogy a két csapat találkozik és a kormányzónak hasonló gondolatai vannak, hogy hmmm lehet ez a gyerek immúnis, ezért lopjuk el, öljünk meg mindenkit és kísérletezgessünk rajta. Ezt még el tudom képzelni…

Soldierdsgn - 2012. 11. 11. 17:57

Amúgy ha eltelt volna a farmon egy tél, akkor nem most szült volna a Lory, elviekben most egy tél telt el, talán kicsit több. Összességében pedig, kb másfél éve tarthat a történet, viszont lehet, hogy amíg Rick kómában volt, volt egy tél, majd kiderül.

Isteee - 2012. 11. 11. 18:46

Hmm, igen, ez kicsi fura. Ahogy említették, 8 hónap telt el. De már a 2. évad végén tudtuk, hogy Lori terhes, vagyis legalább már 2 hónapos lehetett.
Azt is említették, hogy már túlhordja a gyereket, de akkor is legalább 10 hónapig kellett volna terhesnek lennie. Érdekes…

Tedted - 2012. 11. 11. 21:25

Soldierdsgn

A megoldás hogy a kormányzó táborában is van egy terhes nő.

Isteee - 2012. 11. 11. 22:16

Tényleg, a kormányzó titokszobájában azért elég durvák voltak azok az emberi fejek…ötletek miért?

MaxWell125 - 2012. 11. 11. 23:15

Szándékos megbántás nélkül, de a kommentekre néha legalább úgy rácsodálkozom, mint magára a részre.

Aki eddig is nézte a sorozatot, annak leeshetett, hogy nem lesz semmilyen világmegváltás. Nulla az esélye, hogy a baba immunis és később ezt felhasználva váltják meg a világot. Nagyon szappanos megoldás lenne, ha Lori életben maradt volna. Plusz, az adum ezzel, hogy itt talán Ricken kívül bizony keményen számíthatunk minden karakter bármikor esedékes halálára (bár Rick, hát ki tudja…).

Az idővel pedig annyit, hogy szerintem 10 hónap telt el a zombi apokalipszis kitörése óta. Rick két hónapot volt kómában, mire csatlakozott a csoporthoz (plusz pár nap). Lori ekkor már terhes lehetett. Az első évad eseményei napok alatt, maximum egy hét alatt játszódtak le. A második évad egyből az első után folytatódott, maximum szerintem pár napos eltéréssel. A második évad max. egy hónap lehetett, de inkább három hetet mondanék.
Az utolsó részekben látszott, mennyire őszre fordult az idő, szerintem szeptember-október környéke volt. Majd 7-8 hónappal később (ők sem tudják, nem számolják a napokat, nézik a naptárt) jött a 3. évad.

A sorozatban most van nagyjából 2011 tavasza…

Llew - 2012. 11. 11. 23:32

Isteee
Nincs tv-je?

Isteee - 2012. 11. 12. 08:37

Llew de van, miért? :)

Isteee - 2012. 11. 12. 10:27

Jaaah, vagy hogy neki nincsen TV-je? :D
De akkor is miért nézeget levágott emberi fejeket?

Marcipáncica - 2012. 11. 12. 10:45

mert egy beteg perverz állat :D
meg mert hogy lássa a néző hogy ő nem az a tipikus “jófiú” :D

Llew - 2012. 11. 12. 10:48

Isteee
Igen neki. :D
Mert érdekesebbnek tartja, mint a sima festett falat. Szerintem amolyan sorozatgyilkos trófeák.

Marcipáncica - 2012. 11. 12. 12:07

Nem akarom lelőni az egyik legszebb percet a részből, úgyhogy csak körbeírva: nem gondoltam volna hogy pont az a szereplő fogja etetni a babát aki… Amúgy a rész most kevesebb volt minden szempontból mint az előzőek, de nem baj, hisz kellenek néha ilyen átkötő részek is. Remélhetően a következő újra hozza majd az elvártat.

winnie - 2012. 11. 12. 12:45

“hisz kellenek néha ilyen átkötő részek is.”

muszáj ideírnom, hogy ez egy annyira, de annyira rossz duma. mintha valaki már előre mentegetné az epizódot, mert más rossznak fogja hinni:) erre nem hiszem, hogy rászorulna a tvd.

Isteee - 2012. 11. 12. 13:59

Nem láttam az új részt, Daryl az? :D

Llew: nekem van tv-m, megnyugodtam :D

Isteee - 2012. 11. 12. 14:00

winnie: tvd? :D

Marcipáncica - 2012. 11. 12. 17:13

Nem másnak mentegetem, hanem magamnak. :P Bocsánat ha rossz duma volt…

winnie - 2012. 11. 12. 17:15

ja, azt hittem, hogy neked bejött:)

Marcipáncica - 2012. 11. 12. 17:32

winnie kukkantsd meg és dönts magad ;) egy dologban bízom, hogy a Dexter javítja majd kicsit a hét-eleji filmélményeim átlagát :DD

Marcipáncica - 2012. 11. 12. 17:35

Isteee: lottózzál!! :)))

pöttöm - 2012. 11. 12. 17:36

Tejó ég!!! Mi történt ezzel a sorozattal a 3.évadban?? Nagyon jóóóóóóóóóóóóóóóó!!!!!!!!!!!!
Most láttam az 5.részt, nagyon bejött !!

winnie - 2012. 11. 12. 17:43

ez a 4. rész kibeszélője – a fő kibeszélőben lehet, hogy reagálni is fognak rá:)

Marcipáncica - 2012. 11. 12. 17:44

…. ó a franc, akkor én is eltévedtem… :DDD

pöttöm - 2012. 11. 12. 17:48

winnie
Köszi! Még új vagyok itt :)

Isteee - 2012. 11. 12. 17:48

Marcipáncica: küldtem is gyorsan egy sms-t :)

Marcipáncica - 2012. 11. 12. 18:57

Istee, ha nyertél a fele (na jó: harmada) az enyém :DDD

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz