login |

Revolution – 1×07: Pár rész és kiderül a Nagy Titok?

2012. 11. 12. 15:40 - Írta: winnie

52 hozzászólás | kategória: kritika,

– They’re just children.
– Children of the corn.

Na, hogy alakul? Még 3 rész és utána négy hónap szünet. Van, aki szerint így van értelme, más szerint hülyeség – így legalább a The Voice mögött marad a sorozat és folyamatos lesz a sugárzás, de… Szóval nem tudom.

Ki hitte volna, hogy az 1×07-re kiderül, hogy mi (ki) okozta az Áramszünetet? És ha másért nem, de azért is lehet dicsérni az 1×07-et, mert a sztori és a jelenleg hatalmon lévők egyéb részleteiről is lerántotta a leplet a flashback-eknek köszönhetően – két WTF rendel? És mégis, ahogy olvasom még mindig megoszlanak, a vélemények, vannak az eddig maradók közül, akik épp most szálltak ki. Mert nem biztos, hogy csak ez a fontos.

Ami fura a Revolution-ben, hogy szegény Eric Kripke már a kezdetektől a mostanság szokásos mantrát szajkózza interjúiban, hogy válaszok így meg úgy, mintha eleve úgy álltak volna neki a sorozatnak, hogy küzdeniük kell a nézettségért, amihez a kulcs a Válasz. És semmi más. De, ami fontos, az interjúiban látszik rajta, hogy nagyon szereti a sorozatot és büszke rá. S főleg az epizódokban feldobott egybites dilemmák jönnek be neki.

A Válasz hajhászása egyébként elég fura, hiszen már sokan belebuktak ebbe korábban és mindenki tudja, hogy az olyan sorozatok, mint a Twin Peaks vagy a Lost akkor voltak igazán sikeresek, amíg nem voltak válaszok. Azért, mert a Válasz vagy bejön valakinek, vagy nem (utóbbiak csalódnak) – így a nézők egy rész biztos bukó, kérdés, hogy mekkora részük. Ráadásul vannak, akik egy Fő Válasz napvilágra kerülése után a sorozatból is kiszállnak, mert a lényeget megtudták, az új rejtély pedig már nem érdekli őket. (Lásd még az ABC és a “Hogyan nyírjuk ki a Twin Peaks-et?”-témakört.)

Awesome! Like a pack of hairless Ewoks.

Az pedig törvényszerű, hogy bár a Válasz után is feltesznek újabb és újabb kérdéseket, de azok már közel sem biztos, hogy annyira érdekesek lesznek, s ez újabb nézők távozását jelentheti – hacsak nem kezdenek el időben kötődni a karakterekhez, amik valljuk meg, hogy a Revolution-ben még mindig nem elég erősek. A sikert valószínűleg Eric Kripke-t is meglepte, s már lehet, hogy sajnálja, hogy ennyire gyorsan fed fel bizonyos dolgokat, hiszen a közönség láthatóan a világ felfedezését (is) szereti nézni.

Persze egy valamit nem szabad feledni, hogy szemben a sok high concept, rejtélyre épülő sorozattal, a Revolution-ben minimális számú rejtély van. A pilot mondhatni csak a “Miért lett áramszünet?”-kérdést dobta fel – lehet, hogy ez a siker titka? Nincs ezer meg ezer kérdés, mint sok másik, első évadban bukott sorozatban? Nem tudom. A későbbiekben természetesen még előmászott pár kérdés, amikre vagy született válasz, vagy tovább görgették őket, de a központi rejtély az ugyanaz.

It’s irritating when some dumb kid tells you what to do, isn’t it?

A vicces persze, hogy a központi rejtély csak a nézőket érdekli, a karaktereket csak minimálisan, őket inkább hajtja egy emberrablás és pár saját cél – no meg az, hogy visszakapcsolják az áramot. Miért is érdekelné őket, hogy mi volt egy több mint egy évtizedes esemény előidézője. Eric Kripke mindenesetre valamiért elég hamar, biztos, hogy az első évadban, de talán még bőven annak vége előtt el akarja mesélni, hogy mi miatt van az Áramszünet – bátor cselekedet, hiszen fizikus által jóváhagyott magyarázat ide vagy oda, akkor jön majd az ezer meg ezer “belekötés” a nézők részéről, most ugyanis lazán le lehet söpörni a legtöbb, logikátlanságot felfedezni vélő Revolution-kritikát azzal, hogy az illető nem tudja, mi történt, vagy alig ismeri a világot.

52 hozzászólás Ne habozz!

M76 - 2012. 11. 12. 16:01

Én 6. rész után kaszáltam, csodálom a kitartásod.

winnie - 2012. 11. 12. 16:03
M76 - 2012. 11. 12. 16:04

Engem rohadtul nem érdekel a központi rejtély sem a válaszok, ha szórakoztatna a sorozat.

Ez a “ne féljetek hamar lesz válasz” hozzáállás olyan mintha alkudoznának, hogy “ok, ok tudjuk, hogy szar, de legalább hamarabb kaptok választ”

winnie - 2012. 11. 12. 16:05

dettó – de abban bízok, hogy a revolution sikere kitart és akkor megint felfedezik a networkök, hogy a high conceptben lehet kakaó, ld. once upon a time és ez.

LaCRossE - 2012. 11. 12. 16:08

Ergó, még ha a Revolution, mint high concept sorozat elég béna és nem érdemelné meg az újabb évadot, mégis hasznos lenne, ha megkapná, hiszen megnyitná az utat a jobb high concept sorozatoknak?

Ingorion - 2012. 11. 12. 16:10

Én leragadtam az ötödik résznél, annak ellenére, hogy tetszik. Majd ha lesz időm folytatom, de a The Sopranos darámnak esett áldozatul, szóval annyira nem is bánom :D

Foley - 2012. 11. 12. 16:23

Vajon így,hogy google guy lelepleződött mi lesz a 10. epizód utáni szünetre a cliffhanger?
Vagy nem lesz?
De jó is lenne.

Desmond Wallace - 2012. 11. 12. 16:33

A karakterek többsége béna, és viszonylag kevés van belőlük.
A rejtély érdekes, de elég középszerű.
A főszereplő csaj ritka béna színésznő.
A világ viszont jó, és érdekelne, ha bővebben kifejtenék.
A szünetig biztos, hogy maradok még.
Úgy látszik, hogy én mindent megnézek, ami high-concept.:)
Ja, mégsem, mert a V-t kaszáltam a 2. évadban.

Andro - 2012. 11. 12. 16:33

Engem kezd kissé untatni a sorozat, hogy hőseink mindent rohadt könnyen, és gyorsan oldanak meg, és mindig mindenből kimásznak. Charlie karaktere még mindig irritál, és szerintem a csaj kifejezetten csúnya. Miles bácsi meg hát… ő a kemény csávó, aki mindig mindenkit megment. A két másik karakter meg úgy van. A történet is csak úgy van, megtudunk néha 1-1 dolgot, de nem sok lényegeset. Szóval, ha valami nem történik a 10. részig, én nem maradok tovább. Kezd egy kissé Terra Nova feelingem lenni.

Desmond Wallace - 2012. 11. 12. 16:36

“szerintem a csaj kifejezetten csúnya”

Szerintem meg megszólalásig szép.

LaCRossE - 2012. 11. 12. 16:39

Desmond: szó szerint? :D

ALDO - 2012. 11. 12. 16:49

Nem rossz a sorozat, de érdekes, hogy mióta mennek kiszabadítani a srácot és mindig közbejön valami: meg kell állítani a vonatot, antibiotikumot kell keresni, ki kell menteni a kölyköket a hajóról.
Így a második évadban sem érnek oda. Az is kár, hogy viszonylag egy nagy főrejtély van, nevezetesen a globális áramszünet és azt, ha az elején ellövik, akkor nem sok más marad, mert egyik karakter sem erős annyira, hogy elvigye a hátán tovább a sorozatot.

Tommy - 2012. 11. 12. 17:03

Én az 5. rész után kaszáltam. Rossz színeszek, gyenge karakterek, sztori. Egyedül poszt-apokaliptikus világ ami érdekelt volna de abból már szinte alig volt valami. A csaj amúgy tényleg nagyon szép, de tényleg ritka rossz színész. Szegény Giancarlo Esposito meg jobb sorozatot érdemelne.

Mi okozta az áramszünetet?:)

trisztin - 2012. 11. 12. 17:08

“A vicces persze, hogy a központi rejtély csak a nézőket érdekli, a karaktereket csak minimálisan, őket inkább hajtja egy emberrablás és pár saját cél – no meg az, hogy visszakapcsolják az áramot. ” – itt a pont! Nekem is ugyan ez jött le,amit értelmetlennek tartok…

Még nézem,de azért ez nem egy Jericho… ez nem ér meg egy mogyoróküldést…

szkj - 2012. 11. 12. 17:08

egyetlen dolog miatt nézem még mindig, az pedig a világ, és az áramnélkülnincsismársemmi gondolat megjelenítése, ami szórakoztat. szereplők gyengék, sztori gyenge, nekem is kezd a terra nova kategóriába esni – kasza a nagyobb szünetben…

winnie - 2012. 11. 12. 17:12

aldo: kell az epizodikusság:)

“Így a második évadban sem érnek oda. ”

oda fognak – kripke megmondta, hogy melyik részben, hadd lepődjön meg a néző. persze ekkor oda lesz a fő motivációja charlie-nak, hacsak meg nem ölik a srácot. de majd ad másikat, gondolom, a randall szál ezután lesz hangsúlyos.

Isteee - 2012. 11. 12. 17:19

Nem olyan rossz ez a sorozat, nekem felüdülést nyújt hetente a többi között.
A fő kérdésen kívül azért van még jó pár szál, ami érdekes és kérdéses.
A világ tetszik benne, jól megcsinálták.
És végre nem egy szürke világot/hátteret kapunk, mint sok sorozatban, hanem szépek a színek, élénkek.

kukorikúúúúúúú - 2012. 11. 12. 17:24

Nekem annyira érdektelen, hogy már vicc. A 7. részen itt ülök már lassan 1 hete, és eszembe se jutott, hogy megnézzem(Elkezdtem Homeland,szóval nem bánom). A főszereplő csak idegesítő,unszimpatikus, “nem túl szép” – hogy finom legyek, egyedül az a rokona érdekes nekem, de hát igen, még a nevét se tudom. :D Ez mindent elárul…

Bazsi - 2012. 11. 12. 17:32

Nekem tetszik a sorozat, és high concept sorozatként nem is tudnám egykönnyen elkaszálni. Viszont Charlie valami leírhatatlanul idegesítő számomra ha pedig valamiért elkezd könnyezni, legszívesebben áttekerném. Számomra Aaron a favorit, illetve Miles is tetszene, ha nem kapná meg minden egyes részben a már most unalmas kardozást. Legalább egyszer valamelyik ellenfele megsebezhetné, az már egy üde pont lehetne.

Smash - 2012. 11. 12. 17:51

“aldo: kell az epizodikusság:)”

Na itt nem értek egyet. Nekem pont ez a problémám vele. Megnéztem a mostani részt, de úgy, hogy a heti “Charlie és bandája” aktuális kalandjából minden másodpercet áttekertem, és így teljesen nézhető volt 8/10. Azzal együtt viszont 3/10.
Nekem ne akarják high concept sorozatként lenyomni a torkomon, ha minden epizódban valami gagyi indokkal tesznek egy abszolút érdektelen kitérőt. A Lostban pont az volt a lényeg, hogy bár epizodikus volt néha, de akkor is tele volt WTF-okkal. Itt ez nincs meg. Legalábbis a “B” sztorivonalon (amit sajna “A” vonalként kezelnek).
Nem lenne semmi problémám, ha hetente feldobnának valami “posztárammentes” világbeli kérdést. Ott volt pl. a Jeremiah, ami ugyan epizodikus volt, de legalább érdekes kérdéseket vetettek fel. Aztán ott volt a Jericho, amiben érdekes volt az alapfelállás, de elkövették ugyanezt a hibát, és a kutya sem nézte egy idő után (nuts ide vagy oda…).

winnie - 2012. 11. 12. 17:55

persze, tehát úgy értem, hogy nekik kell ez a heti probléma és megoldás rá 40 percre rá, ami ráadásul a melléksztorik miatt ilyen gyorskajás, 15-20 perces kibontást jelent. ha 40 perc jutna rá, lehet, hogy érdekesebb is lenne.

Smash - 2012. 11. 12. 17:58

Pontosan. De innentől az írással van a baj. Mint láttuk pár sorozat esetében, meg lehet tölteni azt a 40 percet rendesen is. Én addig maradok, amíg ki nem derül a “nagy” titok, aztán részemről ennyi. Nem azért, mert csak az érdekel, hanem azért, mert onnantól kezdve nem tudják mivel kitölteni az egyébként érdekes világot, ami megfogna továbbra is. Ugyanez volt a “V” meg a Terra Nova esetében is nálam.

Danny - 2012. 11. 12. 18:01

Én úgy vagyok a sorozattal, hogy nézem, mert érdekel ez az egész elment az áram és hogyan, de konkrétan eddig senki/semmi más nem fogott meg. 1-2 színésztől eltekintve borzalom, ami itt folyik, mintha az utcán szedtek volna össze random szereplőket, a főszereplő csajt alakító színésznő borzalmas, egyszerűen irritáló, de annyira, hogy azt leírni nem lehet. Ráadásul a karaktere is egy teljesen hülyén megírt, összecsapott karakter. A másik gondom a karakterekkel, az az, hogy mintha részről részre más személyiséget kapnának. Egyszer így állnak a dolgokhoz, egyszer úgy, és ez nem a változásnak köszönhető, csupán csak barom hülyén írják meg őket, amolyan hm, miért is ne legyen ilyen a karakter.

A szereplők logikáját szinte már említeni sem merem, mert olyan hülyék mindannyian, hogy az már fáj.
Az, hogy mi lesz az sokszor kitalálható. Ráadásul nem igazán vannak nagy WTF pillanatok sem. Az, hogy anyuci él, az teljesen kiszámítható volt, csak azt nem gondoltam, hogy ezt olyan hamar felfedik. Annak pedig, hogy miért ment el az áram pedig kissé sejthető volt, hogy valami hasonló oka lesz.
Szóval röviden szólva, a sorozat nem sok okot ad a maradásra. Ha pár részen belül a maradék kérdést is megválaszolják, akkor már nem lesz miért maradnom. Mert hogy nincs más ami berántson, az biztos. Azt nem értem, hogy hogy lehet ilyen nézett. Azért a The Event és a V és is tele volt baromságokkal, de abban legalább nem volt ilyen sok, és a karakterek szerethetőek voltak.

paranoid android - 2012. 11. 12. 18:07

Ha nem ígértem volna meg magamnak, hogy maradok legalább az első évad végéig, akkor lehet, hogy már kaszáltam volna. De így is jelenleg úgy áll, hogy a szünetig maradok, aztán meglátjuk.
Nem is az a baj, hogy rossz. Akkor nem úgy ülnék le minden rész elé, hogy majd most megmutatják. De a részek után mindig úgy érzem, hogy a készítők jól pofán csaptak azzal, hogy felvezettek egy relatíve érdekes szálat, amit eleinte nem is kezelnek rosszul, majd a végén azt mondják, “csinálhatnánk valami ütőset, de inkább helyette megoldjuk klisével”. Például a 1×06-ban miért nem lépték meg, hogy Miles későn érkezik, és Charlie megöli azt a palit. Az végre komolyabb hatást gyakorolt volna a karakterekre. És rengeteg ilyen van. Minden részben feldobnak valami eseményt, ami halkan lecseng, és később nincs hatása sem a karakterekre, sem a történetre. Értem én, hogy epizodikusság, de az nem zárja ki, hogy a heti problémának legyen valami értelme is a nagy egészre nézve.
Persze a világ még mindig izgalmas és a fényképezés is szép; egyszerűen kellemes nézni. Nekem a színészekkel sincs már bajom, bár lehet, hogy csak mert megszoktam őket. A főszereplő csaj szerintem kifejezetten szemrevaló, emlékeztet Brooklyn Deckerre.

turosz - 2012. 11. 12. 18:21

Én még mindig a ellenállóbázis ostromlós rész hatása alatt vagyok, ha egyszer túlteszem magam a sokkon talán folytatom, de a kasza nagyon esélyes.
Igazából nem is tudom mi a jó benne – a kiscsajon kívül :) – sem a sablonos szereplők, sem a cselekmény nem meggyőző, egyedül a kritikátlan posztap. rajongásom miatt tartok ki…

Neoprimitiv - 2012. 11. 12. 18:27

Én a vonatrobbantós résznél kaszáltam, pontosabban tettem talonba. Hülye érzés, mert azóta sem hozták meg hozzá a kedvem, ugyan akkor hétről hétre várom, hogy hátha most megjelenik róla valami olyan pozitívum, amitől elszánom magam, hogy újra nézzem. Idén a Last Resort és ez volt a két igazán várt újonc, egyikkel sem sikerült dűlőre jutnom.

Nagyon hülye kérdés: volt már olyan, hogy évad végén újra castingoljanak valakit egy szerepre? Ahogy nézem a kinti visszhangokat is, Charlie lecserélése legalább 20%-ot dobna a sorozat megítélésén. (Nem a nézettségen, csak az elfogadottságon.) Persze ha tartani fogja a 2.8-3.0 körüli demókat, akkor meg miért cserélnék le?

pod - 2012. 11. 12. 18:28

“Ergó, még ha a Revolution, mint high concept sorozat elég béna és nem érdemelné meg az újabb évadot, mégis hasznos lenne, ha megkapná, hiszen megnyitná az utat a jobb high concept sorozatoknak?”

Ennek semmi értelme. Ha béna highconcept sorozatot nézel, azzal nem a highconcept sorozatokat erősíted, hanem a bénákat.

Neoprimitiv - 2012. 11. 12. 18:30

“A főszereplő csaj szerintem kifejezetten szemrevaló, emlékeztet Brooklyn Deckerre.”

Huh, hol láttál BD-ről ennyire előnytelen képet? :) A csajnak a szeme valóban szép, de az alakja csak a hollywoodi beugrószint körül mozog, a kisugárzása pedig (legalább is a számomra) nulla.

Lemoni - 2012. 11. 12. 18:31

Annyira nem rossz, hogy kaszáljam, de annyira jó sem, hogy túlzottan lelkesedjek érte. Átlagos középszer, de nézhető. Pillanatnyilag kevésbé izgat a csipetcsapat kalandtúrája, inkább a Monroe főhadiszállásán történő események érdekelnek.

Snooker_ - 2012. 11. 12. 18:34

Szerintem egy szóval jellemezve a sorozat: érdektelen. Az első részek alatt képtelen volt végig fent tartani a figyelmem, az elmúlt 2-3 rész pedig teljesen hidegen hagyott. Ez az epizodikusság nagyon nem áll jól neki, vagy lehet, hogy csak teljesen rossz minden részben felvetett probléma… Valószínűleg. Volt, aki képes volt azon izgulni, hogy “jaj, ki tudják majd szabadítani a árva gyerekek bátyját? Szerintem kevesen.
Ami pedig Charlie-t illeti, az egész szamaritánus hozzáállása mindenhez, teljesen valótlan. Minek nézem még egyáltalán?

ANOka - 2012. 11. 12. 18:37

Ezt a sorozatot már elkezdtem áttekerni, annyi felesleges ömlengés van benne.
A főszereplő csaj kinek a díványán keresztül kapta meg a melót? Katasztrofálisan “alakít”!

chulo - 2012. 11. 12. 18:42

örülök hogy ezzel a pár kommenttel segitettetek hogy ne kezdjek mégse bele. Köszi :)

bmezei - 2012. 11. 12. 19:19

Épp a 7. részben derültek ki dolgok. Nem is tudom akik itt kommentelnek azok mit néznek? A színészi dolgokban egyetértek. Az összes kényszeres szenvedő főleg Miles. Egyébként azt se értem ha Ő volt az egész milícia atyja akkor ha megakarta volna változtatni miért nem tette és miért dezertált?

winnie - 2012. 11. 12. 19:24

“Ennek semmi értelme. Ha béna highconcept sorozatot nézel, azzal nem a highconcept sorozatokat erősíted, hanem a bénákat.”

nem béna, népszerű. ergó jó a többség szerint. egy random ember bármilyen jóra rámondhatja, hogy béna. ez semmit nem jelent. de a berendelés nem úgy megy, hogy “ez béna, rendeljük be”. és a berendelt anyag minősége egyébként is csak a pilotra vonatkozik, nem a sorozatra, jó pilotból is lehet gáz sorozat és viszont. szóval egy hgh conecpt sikerből egyértelműen a “műfaj” erősítése iránti igény fog lejönni.

winnie - 2012. 11. 12. 19:27

” Ami pedig Charlie-t illeti, az egész szamaritánus hozzáállása mindenhez, teljesen valótlan. Minek nézem még egyáltalán?”

hogyhogy valótlan? szinte semmit sem tudunk róla,, az a minimum, hogy fogalmunk sem legyen róla, mennyire valós – ha valaki tudja a történetét, akkor az kripke. de ha valami, akkor ez valósnak tűnik, i9nkább azon lepődtem meg, hogy a 2-3. rászben bedurvult egy kicsit.

mert hát szegény gyerek kvázi burokban élt le 15 évet, semmit sem tudott a világról, nem ismert idegen embereket, akit ismer, abban megbízott, számára a diktatúra természetes, az, hogy elnyomott, stb.

Kelta67 - 2012. 11. 12. 19:40

Kaszáltam a sorozatot valahol a 3-4 közt, mert sok volt a hülyeséghalmaz nekem.., de ha lehet, és nem nagy spoiler, valaki beírhatná mi volt a nagy delejszünet oka..ha másképp nem csak úgy körülírva :)

NikoXXX - 2012. 11. 12. 22:06

A foszereplo csaj szep,de nem jo szinesznonek,olyan feszulten,idegesen jatszik,erolteti,a kozeli kepek meg egyenesen szanalmasak es mar-mar ijesztoek rola.
A sorozat nem olyan jo de nezheto.
A posztapbol szeretek barmit,de ez gyenge,a tortenet nincs kihasznalva,keresunk egy ilyen gyereket aztan egy masik gyereket es a foszal is a gyerek kereses,ha helyszint valtunk ott is gyerek talalkozik anyuval,mellekszereplok gyerekek,mi ez ovoda?
En valami nagyobb fo celt szeretnek latni,barmit ami fontosabb mint egy tuszakcio,de erre vajmi keves eselyt latok.
Miles kellene legyen a foszereplo a latin szepseggel,es a gazdag dagi beszolasaival,miert nem Charliet raboltak el,mennyire jobb lett volna,a kis teso keresi a nagy tesot.
Szerintem a fo rejtely az (legalabbis nekem) hogy Miles miert,milyen korulmenyek kozott lepett ki a Miliciabol es hogy-hogy nem ismerte fel senki a hajon levok kozul hogy ki o,jeee o Miles.
Egy dolgot nem ertek,a gyerekek amikor megneztek az M jelet,Miles hogy nem bukott le? … koltoi kerdes
Nezem,a masik kb 8-9 allando sorozatom melett,de mivel idohiany miatt verseny van igy lehet hogy ez lessz az elso aldozat a listambol.
5/10 nalam a sorozat.

winnie - 2012. 11. 12. 22:09

ismerniük kellett volna egy régi arcot a hajósoknak?

“az M jelet,Miles hogy nem bukott le? … koltoi kerdes”

magára rásütötte a jelet? (nem tudom, kérdezem.)

K3rnel - 2012. 11. 13. 00:43

Én az ötödik rész után kaszálni akartam, de aztán rájöttem, hogy sokkal érdekesebb úgy néznem a sorozatot, hogy a Monroe köztársaságnak “szurkolok”… :)

Charlie-nak volt a hetedik részben egy olyan arckifejezése aminél hangosan felröhögtem, pedig dráma nézésnek szánta, de annyira fájdalmasra sikerült, hogy az már elképesztő volt, le is állítottam amíg kiröhögtem magam rajta, rettenet színészi teljesítmény, nagyon lehúzza a sorozatot. Az ő karaktere miatt szorítok inkább a Monroe republic bandának, bár tudom, hogy rossz lóra tettem, de vagy ez, vagy a kasza, mert a fájdalomhercegnőért nem tudtam izgulni.

K3rnel - 2012. 11. 13. 00:56

(bocs a dupláért)

Amikor a gyerek meg akarta nézni Miles karját a jel miatt, akkor ráütött a gyerek kezére és ezzel el is intézték a bevizsgálást. A főparancsnokot meg nem sokaknak kellett ismerniük, csak annak a tucat, vagy pár tucat vezetőnek akiket ő képzett ki személyesen, szóval szerintem nem hiba, hogy nem ismeri fel mindenki Miles-t, a vezetők, magasabb beosztású, volt, vagy jelenlegi milicisták meg eddig is felismerték. Szerintem ez a része életszerű.

SPOILER

Érdekes a sztori, nagyon úgy tűnik, hogy a nő amiatt bólintott rá az eladásra, mert segítettek megmenteni a gyermeke életét, tehát az egész probléma már miatta volt, még, ha nem is közvetlenül. Ezek után kb. 15 évvel most szintén ugyanazon gyermeke miatt tesz meg mindent annak érdekében, hogy Monroe tudja visszakapcsolni az áramot… Értem én, hogy anyai szeretet, meg ilyesmik, de lennie kellene egy határnak, bár nem vagyok szülő, nem tudhatom. Mégis tudnia kellene egy embernek ilyen helyzetben, hogyha vissza lehet kapcsolni az áramot, akkor azt csak úgy lehetne világháború nélkül megtenni, hogy mindenhol egyszerre jöjjön vissza, mert, ha nem, elszabadul a pokol.

Peter Wiggin - 2012. 11. 13. 09:58

Nem nézem a sorozatot (még), és egy kicsit OFF, de a mozdonyon lévő 47-es számon megakadt a szemem:-).

nfsu17 - 2012. 11. 13. 10:51

(nagyon jó olvasni a hsz-okat, jókat szoktam derülni rajtuk- xD)

winnie jól kiszúrtad a 2 legjobb mondatot a 7. részből (Ewok, dumb kid).

Ebben a részben is volt kardozás (már hiányozna), de ami már tényleg engem is idegesít az Charlie, hogy na majd akkor én bemegyek oda, mert én olyan legény vagyok, hogy na és ezt amilyen képpel tudja mondani…huh. Szokás szerint a világból képet megint nem kaptunk, szokás szerint két tucat katonával megint szó nélkül elbántak.
Őszintén, a fő történet sem haladt semmit.

A másik topicban beszéltük winnie, hogy nekem majd tetszeni fog ez a 7. rész. Akkor még nem tudtam mire célzol. De most se. :-)))
Ugyanis tök sablonos rész volt ez is, mint a többi. Azt eddig is tudtuk, hogy valami emberi beavatkozás miatt van szünet, különben nem kellenének a medálok és a nő nem tudott volna szgépezni.

Én is azt tudom csak mondani, hogy nagyon középszerű (picit még az alatt) ez a sorozat.
Ami pozitívum, az a fényképezése, a fényekkel, színekkel való játék és hd-ban tényleg nagyon jó nézni.

soliduss - 2012. 11. 13. 11:13

Csatlakozom az előttem szólókhoz. A főcsaj szép de Zeró színészi vénája van. A szemével egyáltalán nem tud játszani, kicsit olyan érzésem van mintha izomból nyomná az arckifejezéseket.

Én már kaszáltam de a feleségem szereti, bár az utolsó 2-3 résznél már ő is hangosan röhögött a csajon.

Szerintem maradok az évad végéig mert a story érdekell, de mindig jókat derülök, hogy a kiscsajon.

winnie - 2012. 11. 13. 12:07

nfsu17: csak arra gndoltam, hogy közelebb kerültünk a rejtély megoldásához.

Holdenper - 2012. 11. 13. 13:40

Szerintem ez volt a 3. sorozat amit kaszáltam eddig életem során.
Nagyon szerettem volna szeretni, de a szereplők olyan hihetetlenül rosszak (mind a karakterek, mind a színészek), hogy nézhetetlen számomra.

Egydimenziós, papírmasé karakterek. A történetvezetés pedig rosszul van felépítve. Véletlenszerű flashbackek, ide-oda ugrálás a két szál (katonaság-főszereplők) között…
És ezek csak az alap dolgok. Egy ilyen sorozatnak szüksége van wtf pillanatokra. Szüksége van, hogy magába rántson, és miután vége egy résznek, azon gondolkodjam, hogy milyen lehet az adott szituáció, én mit tennék, mit jelenthet számukra.

Már fentebb is írtam, hogy nagyon szeretném szeretni, és nagyon vártam ezt az újoncot. Szinte biztos voltam benne, hogy fix nézős lesz nálam.

Annyi lehetőség lett volna benne, ha nem mennek el a folyamatos drámázás (és nem a jó értelemben vett, hanem tinédzser hiszti szintű) irányába, hanem kapunk egy “mindenki magáért felel”, mad max-szerű, nagyon darkos posztap világot, ahol nem a hisztizés megy, hanem komoly erkölcsi dilemmákkal szembesülnek a szereplők, ahol a peremvidékeken félőrült szadisták laknak. A mindennapi ételért küzdeni kell, gladiátorviadalokat rendeznek mondjuk. Az ép ész, a moralitás, a mindennapi rutin és értékek pedig megdőltek.
Egy ilyen sorozat kuriózum lenne. Egy ilyen, a monitor elé tudna szegezni.

Ehelyett meg kaptunk egy újabb Terra Novát, csak dinók helyett lecsapták a biztosítékot.

nfsu17 - 2012. 11. 13. 14:09

“csak arra gndoltam, hogy közelebb kerültünk a rejtély megoldásához.”

SPOILER

Igazad van, mert kiderült már (kb), hogy melyik muki lehet az, aki “berendelte” ezt az egész elsötétülést. De ezt eddig is tudtuk, hogy nem természeti katasztrófa ez az egész.
De hány perc is volt az a rész, vagy ami ahhoz kapcsolódik? 3-4 perc? Mellé meg meg kellett nézni 40 perc tinidrámát, hogy Charlie micsoda amazonharcos lett 6 rész alatt, mikor az első részben még csak egy idióta picsogó szűzkislány volt. Ez a hirtelen változás nem tett jót neki és nem is tud élni vele, nem jó színész hozzá. Most is áll az a véleményem, hogy sok a töltelékperc egy részben, holott ezt Te már szépen leírtad múltkor, hogy az nem töltelék, azok a rész fontos részei, azok nélkül nem lenne történet. Mondjuk ha ez a történet, akkor inkább ne legyen semmi. :)

De amúgy tényleg igazad volt múltkor ezzel a résszel, mert kezd megmozdulni valami, most már szerintem Milest is elkezdi érdekelni mire való a nyaklánc, hogy hozhatják vissza az áramot, szóval kezdésnek ha úgy nézzük jó volt ez a 7. rész. De ezt majd csak később tudjuk megállapítani. Mint önálló rész csak egy a sok közül, max 3-4 perc “izgalommal”.

bëiz - 2012. 11. 13. 15:25

egyébként teóriák vannak már, hogy miért van az áramszünet? (bocs, nem olvastam minden kommentet.)

@Holdenper – az általad felvázolt sorozatot asszem nézném én is. nem is értem miért nem csinálnak ilyesmit, túl nagy költsége sem lehet. Mint a Walking Dead csak zombik nélkül, szabadban mászkáló őrültek, néhány önbíráskodó, túlélés, filozofálgatás, császkálás kihalt tájakon…

Smash - 2012. 11. 13. 15:49

SPOILER

Sokan kérdezték, hogy eddig mit tudunk.
Apuci meg anyuci végtelen, tiszta áramforráson dolgozott, de helyette a kütyü elszív minden elektromosságot. Nem tudjuk, hogy néz ki, de a mostani rész végi gigantikus szerkezet lehet az. Valami részecskegyorsító/gigalézer mix gőzgéppel kombinálva. Azt nem tudjuk, hogy hogy működik, meg hogy ki lehet-e kapcsolni.

Sunsetjoy - 2012. 11. 14. 22:47

Nagyjából minden eddig írttal egyetértek: a történet, a karakterek, a megvalósítás mind-mind olyan, mintha egy rajongói művészfilm/vizsgafilm lenne valamivel komolyabb költségvetéssel… :D

A főszereplő csaj Tracy Spiridakos egyértelmű, hogy nem a legjobb kanadai színész, plusz előnytelenül van kiemelve a szeme körüli rész is, és ez üt az összképen…

Pff…

“So naturally the Canadian actress wants to relax when she gets home. Which she does by… trampling through dystopic America and kicking warlords in the nuts. But just with her thumbs. “I’m obsessed with my PlayStation,” says Spiridakos. “I’ll come home and plug away at Fallout for a couple of hours. Or if I’m feeling the hacking and slashing, I’ll play a little God of War.” We know, we know—a J. J. Abrams babe who loves video games and Battlestar Galactica. (Oops, did we not mention that?) Nebulizers on hand, nerds.

Mayan - 2012. 11. 15. 00:22

Féloff:
@winnie: a 3. kép honnan keveredett ide? Az 1×08-ban volt ilyen jelenet, bár ott sem pontosan ez a beállítás.

winnie - 2012. 11. 15. 08:47

mondom, hogy nem nézem:))

akartam egy képet kim raverről és espositoról – a többi kép is inkább figyelemfelkeltés akart lenni, de akkor ezt benéztem.

Mayan - 2012. 11. 15. 20:16

Ok. :) Csak azért jegyeztem meg, mert a post után nagyon zavart, hogy miért nem emlékszem erre a jelenetre. :)

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz