login |

The Following – 1×02: Minek nevezzelek?

2013. 01. 30. 15:19 - Írta: winnie

43 hozzászólás | kategória: kritika,

Nehéz ügy a The Following. Nem írtam róla pilotkritikát, kommentben jellemeztem csak egy kicsit, szerintem nálam is 6/10 volt a kezdés, mert hiába a remek húzások és hiába Kevin Williamson, az összkép sok helyen sánta volt. A folytatás pedig csak ráerősített erre. Valójában, és nem csak azért, mert olvastam a megosztó kommenteket, számomra a világ nyolcadik csodája, hogy ilyen jó nézettséggel indított a sorozat, az pedig a kilencedik, hogy még szerzett is nézőket a második hétre. Mégis van remény?

Nem, nem akarom elkiabálni, hiszen jönnek a versenytársak, fognak még csökkenni a számok. És nem azért csodálkozom, mert rossz lenne, hanem azért, mert a The Following nagyon nem tömegsorozatnak néz ki, eddig igencsak szerializált, ráadásul elég erőszakos és beteg is helyenként. Oké, van benne szerelmi háromszög is, de például nézőmegtartó központi rejtély nincs, illetve nem olyan van, mint amilyet megszokhattunk. (Ráadásul, míg a készítők nagyon oda vannak azért a kérdésért, hogy mi motiválja James Purefoy sorozatgyilkos karakterét, engem valahogy nem izgat részletesen az, hogy miért teszi azt, amit. Nem mindegy?)

A The Following – 1×02-től azt vártam, hogy valamennyire megmutatja, hogy milyen utat fogunk követni az évadban. S ez valamennyire meg is tette. A rész pontosan ott kezdődött, ahol a pilot befejeződött, akadt benne egy apró epizodikus, “heti gyilkos”-elem, de egyelőre szó sincs arról, hogy a sorozat sima vagy tipikus nyomozós lenne. Főleg, hogy annyira nem is volt benne nyomozás meg “ki a gyilkos?”-aspektus, inkább csak helyszínekre szálltak ki szörnyülködni a rendőrök/ügynökök. Az összkép megint csak 6/10-es volt.

Ami már most kezd kirajzolódni, hogy igencsak flashback-es lesz a sorozat. Szeretem a flashback-eket, de ez az aspektus ,ost nem jött be annyira. Nem csak azért, mert elég kiábrándító volt látni az ide-odaugrálást, a visszaemlékezésben két fiatal megismerkedését, hogy 10 másodperc jelen után, Kevin Bacon visszaidézze az első csókját, majd megint egy rövid jelen-szegmens után megint lássunk 30 másodperc flashback-et. Hanem azért is, mert nem annyira izgalmas mindegyik fő karakter, hogy egész évadon keresztül várjunk arra, míg kibomlik a történetük.

A két főhős, Bacon és Purefoy persze jó, meg érdekes, de amennyit láttunk a múltjukból, nekem bőven elégnek tűnik. Nyilván vannak az íróknak ötleteik velük kapcsolatban meg muszáj őket összehozni minden részben és nem lehet mindig úgy, ahogy az 1×02 végén egy random beszélgetésre, tehát rá kell gyúrni a múltbeli találkozásokra is. A baj, hogy mellettük ott van a feleség, és ott vannak Joe Carroll követői – akik dettó rendben vannak kis adagban (még egy háromszög…), de nem vágyom annyira a rétegeikre. Még akkor sem, ha velük kapcsolatos volt az egyik legjobb jelenet az 1×02-ben.

Tudom, hogy csapongok, de az 1×02 is csapongó volt. Akartak foglalkozni az éppen aktuális nyomozással, akartak foglalkozni a követőkkel (mivel állandó szereplők), ezek mellé még beúsznak a flashback-ek, nyilván Carroll-nak is kell valamit csinálni. Nem tudom, ez így túl sok. Ilyen felállás mellett minden részben minimális idő jutna mindenre. Persze valahol tetszetős, hogy a sztori közepét ismerjük és megtudjuk, hogy ki mitől vált mondjuk gyilkossá, de…

Szóval nem tudom. A The Following egyelőre még enigma számomra. Mondom, akarom szeretni és mindkét epizódban voltak wow-pillanatok részemről, a két főhőst kötelező nézni, érzem, hogy akár remek sorozat is lehetne belőle, de lehet, hogy csak évad végén fogok visszatérni hozzá. Akkor majd kiderül, hogy miképp is képzelte el az egészet Kevin Williamson, hogy vajon évados hosszúságú sztorikban gondolkodnak-e vagy más elképzeléseik vannak.

Ne legyen igazam, de a mostani felállás túl kötöttnek látszik ahhoz, hogy ne ugyanazokat a köröket fussuk le. Persze nem tudom, hogy mik a készítők céljai, és nem is tudom, hogy mi lenne az üdvözítő, de nem foroghat minden (2-3?) rész egy új követő körül, miközben Carroll feleség újra meg újra veszélybe kerül, miközben a fő követők videójátékoznak gyerekkel, s miközben a lángelme sorozatgyilkos egy helyben ül, mint a Törvénytisztelő polgárban (Law Abiding Citizen) és mosolyog, ahogy minden úgy alakul, ahogy azt eltervezte. Még az is, ami úgy tűnik, mintha nem.

ui: Pff, a pilotban örültem, de aztán eszembe jutott, hogy az egyik eredeti állandó szereplőről már májusban kiderült, hogy ki fogják írni, mert másképp képzelték el a karakterét. Kár érte.

43 hozzászólás Ne habozz!

bmezei - 2013. 01. 30. 15:57

Engem maximálisan berántott a sorozat. Szerintem ez egy fordított mentalista sorozat. A különbség csak annyi hogy ott nem tudjuk hogy ki. Viszont tudjuk mint itt is hogy sikeresen manipulál embereket illetve valószínűleg Ő is egy szektát épített fel.

Roltii - 2013. 01. 30. 15:59

Szerintem nagyon jó mind az első mind a második rész. Rég láttam ilyen jó sorozatkezdést.

C - 2013. 01. 30. 16:01

Engem teljesen magával ragadott. Van benne valami,ami megfogja az embert. Nem mondom hogy tökéletes, de jó úton halad :D
Nagyon szurkolok ,hogy jó legyen majd a nézettsége. Ahogy néztem a 2.rész jól hozott,de ez még ugye édes kevés,majd 6-7 rész után. De az nem rossz jel,hogy nem csökkent a nézettsége(18-49ben).

jim455 - 2013. 01. 30. 16:14

Eddig nagyon bejön, pont jó arányban epizodikus illetve szerializált, maradjon így és én tuti nézni fogom.

winnie - 2013. 01. 30. 16:15

c: igazából a nem rossz jel az lenne, hogy ha csak 10%-ot esne. az, hogy még nőtt is, az szuperlatívuszokkal írható le:)

winnie - 2013. 01. 30. 16:16

jim455: ha így lenne, az nagyon jó lenne, de ezt inkább érdemes egy dupla pilotnak tekinteni, majd most derül ki, hogy mennyire lesz átívelő. ha meg tudják csinálni, hogy 2-3 részesek lesznek a sztorik, az üdvözítő lenne.

Gedeon74 - 2013. 01. 30. 16:23

Engem sodort a második rész is. Igaz a két sorozatnak nem sok köze egymáshoz, de eddig a 24 korai évadaira emlékeztet. Egyszerűen minden jelenetben kíváncsivá tesznek, hogy épp mi fog történni, így még a laposabb momentumoknál is. És valóban, itt is bejön az az elem, hogy már most figyeli az ember, hogy ki lesz gyanús, aztán azt, hogy aki nem gyanús, az gyanús, és aki gyanús, az nem gyanús, míg a végén már mindenki egyformán gyanús. :) Még mindig tetszik.

Lemoni - 2013. 01. 30. 16:23

Én meg a fejem fogtam a második rész alatt, hogy mi ez…..untam, gyengék voltak a karakterek és szereplők, még Kevin Bacont is kínos volt nézni sokszor. Mintha egy rossz, de legalább durva szappanoperát néznék. Nem tetszett az itt-ott megszólaló dal, tök felesleges volt, semmit nem tett hozzá az eseményekhez, csak olyan “kötelező betenni, mert trendi most az ilyesmi” volt, a feszültség helyett nagyon mű ijesztgetéseket produkáltak. 3/10 a résznek, de ebben benne már a remény, hogy ennél csak jobb lehet a továbbiakban.
:(

Desmond Wallace - 2013. 01. 30. 16:24

Bejött a 2. rész is.

Purefoy félelmetesen jól hozza a karakterét.

bkd - 2013. 01. 30. 16:24

Nekem ezzel ennyi volt, pedig az első rész után még azt mondtam hogy adok neki még 2 rész esélyt de a második rész meggyőzött hogy ennyi elég volt. Pedig van a történetben potenciál, a két főszereplő kifejezetten jó de valahogy annyira szájbarágósra írták, erőltetett ahogy mindig a főszereplő ér oda minden akcióhoz először és mindig egyedül is “oldja meg”, valahogy annyira steril az egész. Szinte minden benne van hogy miért tudom kevésbé szeretni az országos sorozatokat úgy általában.

masterson - 2013. 01. 30. 16:24

Hát ez a 2. rész sajnos igazolta félelmeimet, és sokkal inkább hasonlított egy mezei CBS nyomozósra, mint egy jó kábeles szerializált sorozatra, aminek annyira promózták :(

Pedig nekem még a Pilot tetszett, de várható volt, hogy Purefoy a sitten ülve kevésbé lesz félelmetes, mint ha szabadon járkálva irányítaná a szektát. Azt meg megint elég olcsó húzásnak látom, hogy Bacont meg az asszonyt leszámítva kb. mindenkire rá tudják majd húzni “nagy cliffhengerrel” hogy ő is a szekta tagja. A 2. részben egyedül a flashback-ek tetszettek, ez tartja bennem a reményt hogy nem lesz pár részen belül Alcatraz szintű gagyi a Following-ból.

Egy dologban bízom, az pedig az, hogy ha továbbra is ilyen jó lesz a nézettség, akkor a FOX nem fog belepofázni a kreatív dolgokba, az írók meg megmutatják hogy tudnak ennél jobbat, mert ez eddig kevés!

jim455 - 2013. 01. 30. 16:28

Hát igen, remélem nem az lesz, hogy a köv. részben elkapják a gyújtogatós csávót aztán jön egy megint.
Az mondjuk jó, hogy a gyerekrablás szál azért gondolom el fog húzódni még pár részig.

sherlock20 - 2013. 01. 30. 16:33

Egyelőre jó ez, bár ha minden részben az írásban is emlegetett körök fognak futni, és nem dobnak be valamit pluszba a 4-5. rész környékén legkésőbb, akkor már uncsi lesz. De egyelőre még bőven van benne erő és a meglepetés, remélem a 3. rész ha nem is emelkedik demóban, nem megy 3.0 alá…

GodBadka - 2013. 01. 30. 16:37

Nekem eddig tetszik. Aztán meg majd kiderül, ha beborul.

Junkieka - 2013. 01. 30. 17:10

Nem lesz egy cult sorozat, a rajongók nem fogják egymást taposva beszerezni a bögréket, pólókat és díszdobozos dvd kiadásokat, nem lesz belőle internetes népművészet.
De azért jó volt ez. Amolyan jobbfajta iparosmunka.
Engem teljesen rátapasztott a képernyőre, úgyhogy maradok. Utólag persze lehet idegelni, hogy mekkora egy klisé volt, de valahogy viszi a lendület.
Egy kicsit talán túl van aprózva a sok rövidke jelenet – flashback miatt, valahogy nem megy igazán mélyre a dolgokba, sem a karakterekbe. Talán ettől kevésbé érzem magamhoz közel a szereplőket, nem igazán tudtam rákattanni egyik karakterre sem. Viszont kétségtelenül ez adja a pörgését, ami viszont jó. Majd meglátjuk merre halad tovább.
Az alapötlet a followerekkel és szektájukkal kimondottan érdekes, sok érdekes történetet adhat még, hogy ki hogyan válik a csoport részévé. Megtöri a gyilkolászós kliséket. Ez a mozaikos összetétel egyszerre előnye és hátránya a sorozatnak, de éppen emiatt más.
Hajrá.!
A nézettségnövekedésnek örülök, szerintem a színészek miatt van, akik sok mindent feledtetnek.

Junkieka - 2013. 01. 30. 17:16

Ja, és hogy ki a follower a társaságból és ki fog ténylegesen gyilkolni, ez is izgulós.

SPOILER

Pl. amikor a csajszi csutakolta a fogait én azt hittem az a zsaru lesz, aki felkísérte (mert ugye, az evidens volt, hogy lesz támadás és az is, hogy Kevin az utolső percben megmenti a nőt), de az meglepi volt, hogy kutyus pasi volt. Engem a buzi szomszédok is megleptek, azután meg az, hogy nem is azok… na. jók ezek a csavarkák benne. :)

paranoid android - 2013. 01. 30. 17:25

A legjobb dolog eddig a Kevin Williamsonra oly jellemző önreflexió, viszont sajnos nem hiszem, hogy ebből többet kapunk majd a részenkénti pár mondatnál. Pedig mennyire érdekes lenne ha ez lenne a központi motívum.
Egyébként szerintem is túlzsúfolt, és emiatt csapongó is, de talán később jobban tudják majd kezelni a szálakat. Pl. minden részben másra fókuszálnak majd, mert az egyenlő screentime a 1×02-ben arra volt jó, hogy semelyik szál se legyen erőteljes.
A karaktercserének én sem örültem.

Pocok - 2013. 01. 30. 17:48

Uncsi volt. Kaszáltam.

C - 2013. 01. 30. 18:05

“Nem lesz egy cult sorozat, a rajongók nem fogják egymást taposva beszerezni a bögréket, pólókat és díszdobozos dvd kiadásokat, nem lesz belőle internetes népművészet.”

Azért ezt nem jelenteném ki :D

Desmond Wallace - 2013. 01. 30. 18:14

“Azért ezt nem jelenteném ki :D”

Én se.

A nyomozónő nekem nem fog hiányozni, jó lesz helyette a PoI-ból importált nőszemély is.

serra - 2013. 01. 30. 18:20

Gondolom sokan azt várták, hogy Purefoy fog gyilkolászni az egész évadban Bacon pedig próbálja elkapni. Szerintem meg ez lett volna rohadt klisés. Persze gyanús, hogy azért idővel megint meg fog lépni a sittről. Mindegy, akárhogy is lesz, most élvezetes a sorozat és remélem kibír azért pár évadot.

montanosz - 2013. 01. 30. 18:55

nekem is bejött, szerintem elég fordulatos és csavaros, és sajna van ilyen a valo életben is – nálunk a 60-as évek végén volt egy fojtogató aki bicikli láncal fojtogatot embereket, sazl vannak beteg emberek ez tény

winnie - 2013. 01. 30. 19:13

serra: az nem lenne közhelyes (illetve egy ilyen sorozat sem ugrik be – olyan viszont igen, hogy minden részben más ember öl meg valakit, mint itt:), de szerintem senki sem várta, hiszen annak nincs értelme, hogy minden részben megöl valakit és nem kapják el. abból nem nagyon lehetne sorozatot csinálni, ráadásul már az alapsztori a szektára utalt.

napocskin - 2013. 01. 30. 19:25

Nem győzött meg, de valamiért mégis maradok még. Olyan kiszámítható az egész, és ha valaki tükörbe néz, lehet tudni, hogy felbukkan mögötte egy másik valaki rossz szándékkal.
Vajon ez az új FBI-os néni is follower? Valahogy gyanús volt. De lehet, hogy csak mert mindenki gyanús. De a zene a végén megint nagyon jól csinált hangulatot.

Benjy - 2013. 01. 30. 20:05

Nekem egyetlen egy bajom van a sorozattal:a karakterek. Purefoyon kívül mindenki sablonos és egyáltalán nem érdekel, hogy mi történik velük.Épp ezért, hiába tetszik az alapszitu, és a megvalósítás is korrekt, mindezek ellenére képtelen berántani, és kicsit untam is magam a 40 perc alatt.

Megjegyezném bár a megvalósítás pofás a túlzott erőszak még mindig felesleges, nem értettem, hogy amikor megölte a diákszövetséges csajokat, miért kellett mindegyik áldozatot egyenként megmutatni, CM-ben amikor egy sorozatgyilkos pár megölt 13 embert egy helyszínen, nem kezdték el az összes holttestet lefilmezni, csak azért, hogy még jobban ellenszenvezzünk a tettessel.

“Vajon ez az új FBI-os néni is follower?”
Annie Parisse amúgy így hogy állandóvá vált, mennyire esik ki a PoI-ból vajon?Tudom, hogy nem szerepelt eddig olyan sokat, de aki nézi az tudja, hogy most indult el ott egy bizonyos szál, ami pont őköré épül.

Junkieka - 2013. 01. 30. 21:25

@Benjy: én is filózgattam ezen, hogy a PoI-ban is és itt is nem lehet kvázi állandó szereplő, úgyhogy valamelyik soriban lerendezik rövidesen a búráját, azért vállalhatta el a másik szerepet.
Hol lehet fogadásokat kötni? :D

winnie - 2013. 01. 30. 22:06

“Vajon ez az új FBI-os néni is follower?”

nem. ha az lenne, akkor ütősebb lenne a leleplezés. így ha leleplezik, nem ütne a rész vége miatt. csak hintettek némi bizonytalanságot:)

parisse + poi: össze kell matekozni a dolgot attól a ponttól, hogy kiderült, hogy itt állandó lesz, onnan kellett b-tervet készíteni a POI-soknak.

CyClotroniC - 2013. 01. 30. 23:35

Nekem eddig túl tipikus, de mégis leköt. A második rész pozitív csalódás volt, azért mert nem volt nagyon elvágva a pilottól, ugyanakkor ha belegondolok rohadtul semmi nem történt benne, és mégis értékeltem a beszervezettek háttér építését. Nem olyan extra mint vártam, de lehetett volna ez sokkal gyengébb is. Egyelőre mindenképpen nézős. Purefoy erős, Bacon már javul, Zea rendben van. Csak azt sajnálom, hogy ezt a Poe dolgot így tolják. Még egy nevermore felirat és megőrülök, pedig pont ősszel olvastam ki a Poe összest másodszorra.

symor - 2013. 01. 30. 23:38

A fene gondolta, hogy posztolni fogsz :)

Kibeszélőből átmentve, ami nekem lejött két rész után:

Ez eddig elég halovány :/

Az meg végképp halálra idegesít, hogy mindenkit egy helyben tartanak a behatoló gyilkosnak. Maradjon csak otthon, különben nem találná ;)
Bacon még meg is kérdezi a 2. részben nem lenne jobb átköltözni máshova és persze a “megrémisztett” áldozat szájába kell adniuk azt a hülyeséget, hogy mégis hová, mintha ez értelmetlen lenne.
– Bárhová kisanyám, fel Alaszkába, vagy le Missisippibe, ahol talán nem lenne olyan egyszerű kés alá dugni a torkod!!!

Ráadásul még le is “logikázzák”, hogy a dada segítségével tudott még a falon is átmenni egy mázsás, izzadékony, vöröses hajú körözött személy, akit csak azért nem füleltek le valamelyik külső gyűrűn mert egyenruhája is volt.

A finomabb értelmetlenségeket még elnézi az ember, de azon már csak keserűen felröhögtem, amikor egy állítólag Hannibal Lecter-szintű sorozatgyilkoshoz csak úgy odaengedik a feleségét. Minden elválasztóüveg, vagy szoros őrködés, vasalás, szájkosár nélkül, fél méter távolságra, hogy elkaphassa a torkát. Bacon meg belép egy rakás smasszerrel az ő látogatásánál. Ezek szerint a sorozatgyilkos ujjait jobban féltik, mint a csaj életét :D

Ha pedig már a tucathorror színvonalon kezelik a logikát, legalább szórakoztatnának rendesen :/
A rémisztgetés sajnos alsó hangon sem működik egyenlőre megfelelően (a Poe maszkos jelenet feküdt eddig egyedül valamennyire). Valahogy túl amatőr ez az egész ahhoz, hogy kikapcsoljuk az agyunkat a feszültség miatt és ne bosszankodjunk a sorozat kezdeti baromságain :P

Szegény Purefoy-t sokan dicsérik, de én még nem jöttem rá két rész alapján mire föl. Jó nagyokat hunyorít, hozza takaréklángon azt a simulékony modorát, amit tud, de egy cseppet sem olyan delejes, mint amennyire a szerepe szerint beállítják.

Annyi előnyt persze élvez, hogy legalább nem kell olyan unalmas módon tengődnie, mint szegény Baconnak a szikkadt “komolynézés, szomorú arc” kombinálásával.

A sorozat kivitelezése ennek ellenére persze pöpec, mármint legalább nem látszik olcsónak, ha már az epizódokban és karaktereiben valami egészen vásári is az egész egyenlőre.

Egyedül az ötlet miatt éri meg maradni, a gyilkos szekta kibontakozásáért. Az eddigi két rész azonban egyértelmű csalódás, kéne pár jó húzás, hogy ez változzon végre!

clark - 2013. 01. 31. 12:23

nekem a második rész elég kiábrándító volt.semmi pluszt nem nyújt és még nem is érdekes.valszínű még 1 részre maradok,de nem sok reményt fűzök a sorihoz.a rész kb 4/10 volt.

nyac - 2013. 01. 31. 13:45

2. rész klasszisokkal jobb volt, az elsővel sem volt baj,de itt legalább volt “wow” élményem (több is), amik azzal együtt jöttek, mikor tudtam h mi fog történni, de még is valahogy megleptek.
remélem ilyen marad, vagy +irányba megy tovább.

ps. Bacon már kevésbé fura szerencsére.

todie - 2013. 01. 31. 14:27

nyac: mi volt a wow? en mondjuk felalomban neztem, de nem ugrasztott ki onnan semmilyen momentuma a resznek.

winnie - 2013. 01. 31. 14:46

“itt legalább volt “wow” élményem (több is), amik azzal együtt jöttek, mikor tudtam h mi fog történni, de még is valahogy megleptek.”

nekem pont ez volt az érzésem, amikor pl. a lány leszúrta az anyját. tudtam, de wow.

humandr - 2013. 01. 31. 19:17

(Offtopic kérdés, a sorozatot még nem láttam:
A harmadik képen látható hölgy megegyezik a Kara techdemo (Quantic Dream) szereplőjével? Nagyon ismerős…)

Lajoska67 - 2013. 02. 01. 00:03

Jó kis sorozat ez, nem is értem a fanyalgást. Amikor fikáztam a Blue Bloodsot, kipártolták, pedig az aztán trágya, sablon, ideológiai propaganda, minden rossz amit el lehet képzelni, pedig sok lehetőség volna benne. A Dr. Csontot is még mindig sokan szeretik, pedig hulladék. A mentalista is csak óvatos bírálatokat kap.

Ez meg elindul pörgősen, új szereplők, sorozatgyilkos, van cselekmény, aztán már kettő (2!) rész után jön, hogy így kasza meg úgy kasza meg milyen gyenge. Más sorozatnál több évadnyi tényleg katasztrofális szenvedés után sincs ilyen támadásözön.

Persze mindenki azt gondol, amit akar, de sok hozzászóláson meg a 6/10-es értékelésen azért erőst elcsodálkoztam.

winnie - 2013. 02. 01. 00:44

lajoska67: én vagyok az embered, mert szerintem a fent említett 3 sorozat mind gyenge. ez meg korrekt. de azon ne lepődj meg, hogy valaki kaszál. eleve kaszálni a többség pilot után szokott, szóval a két rész elismerést is jelent, nem sokan adnak egy sorozatnak második esélyt.

(de ez özön lenne? hány negatív komment van? ha több embert érdeke, akkor persze, hogy többnek fog nem tetszeni, de az, hogy XY nem támad más sorozatot, hogy hozható össze azzal, hogy ZQ-nak ez nem tetszik annyira?)

nyilván nem nekem szólt, hiszen nekem tetszett (ld. 6/10), de nálam biztos, hogy nem lesz 6/10-nél több addig, míg muszáj megnéznem, hogy miképp történt meg az első csók bacon és carroll csaja között. dettó nem különösebben érdekel, hogy a 3 szektatag mit fog 10 részen keresztül csinálnia kisfiúval. (ezért is írtam fent, hogy nem szerencsés, hogy sok részre esik szét, mert így sokkal nagyobb az esélye annak, hogy az egyik nem jön be és szétunom rajta magamat. ha lenne két főszál, az több eséllyel jön be egyszerre, mint ez, hogy van 4-5.

másnak az nem tetszik, hogy már most van két szerelmi háromszög (blöe), megint másnak meg az nem tetszik, hogy a sorozat sima nyomozós. szerintem nem az, de mindenki másnak látja.

winnie - 2013. 02. 01. 00:46

“A harmadik képen látható hölgy megegyezik a Kara techdemo (Quantic Dream) szereplőjével? Nagyon ismerős…)”

igen. valorie curry, elvileg.

deus - 2013. 02. 01. 11:22

Túl plasztik, túl művi, főleg, hogy a 21. században félelmetes kultuszt akarnak köríteni egy gótikusan romantikus író/költő köré. Persze lehet, de nem így…
Purefoy nem hiteles, rossz választás, nincs benne semmi evil mastermind aspektus. Ted Bundyra hajazva nagyobb esélye lenne, de ő nem volt kultleader.
Bezzeg a Mentalistás Red John, aki eddig látatlanban is csúnyább bácsi (persze félek tőle hogy AlBundyzzák :) majd ott is az antrét).
A kultista követőkről meg jobb nem beszélni, simán beillenek valamelyik most futó langymeleg szappanoperába.
Kevin Bacon az egyedüli értékelhető arc a sorozatban, de még nála is várom az igazi jellemábrázolást.

Véleményem 2 rész után: a készítők ezt ELBAltázTÁK.:)

Csipi - 2013. 02. 01. 17:44

A fiatal zsaru aki poe-ból vizsgázott, tuti szektatag, figyeljetek majd, én szóltam

winnie - 2013. 02. 01. 18:17

ennyire evidens húzást szinte biztos, hogy nem lépnek meg. ennél több fantáziájuk van.

Csipi - 2013. 02. 01. 19:48

ha igen, jössz egy sörrel :P

szerintem - 2013. 02. 01. 21:31

nekem tovabbra is tetszik. annak ellenere, hogy szerintem sem csillagos otos, megis lekotott vegig. hala az egnek, az idegesito csaj helyett jott egy uj no, aki mar most sokkal szimpatikusabb. kevon bacon szinten jobb volt most, mint mult heten, a megtort vonalat ezuttal is jol hozta. ha jol gondolom, akkor szep lassan fog elottunk (es a nyomozok elott is) kibontakozni egy 40 lepesre elore gondosan felepitett terv, aminek a vege, hogy kevin bacon vegleg osszeomlik. ha nyolc vagy kilenc kulonbozo keziras volt a falon, akkor ezek szerint kabe 8-9-en vannak a szektatagok, ha rendesen ki van dolgozva a sztori es nem kapkodjak el, akkor ennyi eleg is lesz egy evadra.
a feszultseg annak ellenere mukodik, hogy nem tul porgosek az esemenyek, es a zene is el lett talalva.

nyac - 2013. 02. 03. 18:16

todie:mi volt a wow?…

spoiler
“nekem pont ez volt az érzésem, amikor pl. a lány leszúrta az anyját. tudtam, de wow.”
ez nekem tisztán “wow” élmény volt. nem gondoltam h akkor öli meg. (kedvencem volt ebben a részben)

de a poe fejeknél biztos voltam benne h lesz valami lett is, és még is paráztam, ahogy ott megjelent Poe…
(mondjuk én amúgy is kivagyok az ilyen /állatos, BOHÓCOS,emberes/ álarcoktól)

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz